تحصیل در انگلستان- شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در انگلیس 2024

20 اسفند 1402 208 نظر

برای پذیرش دوره های مختلف نیاز است شرایط تحصیل در انگلستان که به صورت کلی شامل لیست ذیل است را برآورده کنید:

  • ریز نمرات و معدل: شرط معدل برای تحصیل در انگلستان و داشتن معدل بالا و ریزنمرات دروس اصلی برای هر رشته شرایط متفاوتی دارد.
  • مدرک زبان: آیلتس UKVI با حداقل سطح 6 جهت دوره دانشگاه
  • تمکن مالی: تامین شهریه و هزینه های زندگی
  • شرایط سنی: انگلیس یکی از کشورهای آفیسر محور در امر ویزاست که توجیه هدف از تحصیل برایش بسیار مهم است. افرادی که وقفه های طولانی در بین دوره قبلی دارند و طبعا سنشان بالا رفته، هدفشان مهاجرت است نه تحصیل.
  • داشتن مدرک ALEVEL یا GCSE: برای برخی رشته های لیسانس این مدارک الزامی است. البته شرکت در دوره فاندیشن می توانند کمک کننده باشد.
  • بیمه: دانشجویان در انگلیس نیاز به پشتیبانی بیمه دارند.
  • اخذ ویزای تحصیلی

شرایط پذیرش دانشگاه های انگلستان که از طریق سیستم UCAS انجام می شود، شامل مدرک زبان، شرط معدل و سن می باشد. بهتر است بدانید داوطلب دوره لیسانس امکان بردن همراه ندارد اما در دوره تحصیلات تکمیلی همراه وجود دارد. برای دوره مدارس نیز پدر یا مادر می تواند به عنوان همراه وارد شود.

دانشگاه لندن شعبه‌ ای را در شهر اربیل عراق تاسیس کرده است. تحصیل در اربیل به عنوان یک مسیر مستقیم به دانشگاه های معتبر انگلستان عمل می کند. فرصت درخواست پذیرش برای همه آزاد است. اگر قصد تحصیل در بریتانیا دارید اما اطلاعاتتان کامل نیست نگران نباشید، علاوه بر این محتوا، مشاوره رایگان تلفنی موسسه ملک پور راهی برای رفع ابهاماتتان است. "Apply MIE" با هدف حمایت از دانشجویان جهانی جهت دسترسی به موسسات آموزشی برتر، پذیرش دانشگاه و ویزای تحصیلی بدون هزینه را با اطلاعات دقیق و راهنمایی های VIP از طریق "موسسه ملک پور" امکان پذیر می کند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در کشور های انگلیسی زبان


 

کینگز کالج لندن در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلیس در یک نگاه

تحصیل در انگلیس، یکی از جذاب‌ترین فرصت‌های تحصیلی در دنیاست. با دارا بودن یک سیستم آموزشی معترف به جهانی بودن و کیفیت بالا، انگلیس به عنوان مقصدی برای دانشجویان بین‌المللی است. با توجه به اینکه انگلستان دارای دانشگاه هایی با رنکینگ بالای جهانی است و همچنین تحصیل در آن به زبان انگلیسی است و نیاز به یادگیری زبان سومی نیست یکی از گزینه های پرطرفدار برای تحصیل است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مصاحبه با دکتر زهیر


ویدیو موسسه MIE در مورد مصاحبه با دکتر کوردو


ویدیو موسسه MIE در مورد مصاحبه با خانم موید زاده


 

جدول زیر تحصیل در مقاطع مختلف در انگلیس را نشان می دهد:

 

شرایط همراه

مدرک زبان (آیلتس)

میانگین هزینه تحصیل (سالیانه) £

بازه سنی

مقطع تحصیلی

ویزای گاردین

-

8,000 تا 12,000

عموماً بین 4 تا 11 سال

دوره مقدماتی (Primary School)

ویزای گاردین

-

10,000 تا 15,000

عموماً بین 11 تا 16 سال

دوره ابتدایی (Secondary School)

ندارد

6 به بالا

10,000 تا 25,000+

عموماً بین 18 تا 25 سال

کارشناسی (Bachelor's)

دارد

6.5 به بالا

12,000 تا 30,000

عموماً بین 25 تا 35 سال

کارشناسی ارشد (Master's)

دارد

7 به بالا

13,000 تا 35,000

عموماً بین 25 تا 40 سال

دکتری (Ph.D.)

ندارد

5.5 به بالا

4000 الی 12000

بستگی به دوره و دانشگاه

دوره‌های کوتاه مدت

قوانین سیستم آموزشی انگلستان

نظام آموزشی انگلستان یکی از به روز ترین سیستم های آموزشی می باشد که قدم های موثری را در جهت رشد و اعتلای علم و دانش در جهان برداشته است. تفاوت بسیاری بین سیستم آموزشی انگلستان و ایران وجود دارد اما از جهاتی هم مشابه به هم می باشند. مدارس خصوصی، دولتی و تدریس در منزل، بخش اعظمی از سیستم آموزشی انگلستان را تشکیل می دهد. سن آموزش را اگر از کودکستان در نظر بگیریم، کودکان 3 تا 5 سال را شامل می شود و از 5 تا 11 سالگی وارد بخش ابتدایی می شوند. بعد از این سن است که وارد مقطع متوسطه خواهند شد و تا قبل از 18 سالگی، خود را برای ورود به دانشگاه، آماده می کنند. تحصیلات تا سن 16 سالگی در انگلیس اجباری بوده و پس از آن آموزش به شکل دیگری پیش می رود. این تحصیلات در قالب آکادمیک یا فنی حرفه ای جلو می رود و در ادامه دانش آموز می تواند وارد کالج و دانشگاه های این کشور شود و در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به تحصیل بپردازد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مصاحبه با دکتر ترنی


شروع سال تحصیلی در انگلیس

ماه سپتامبر، شروع سال تحصیلی در انگلیس است. این ماه آغاز کننده ترم پاییز در این کشور می باشد و تا هفته سوم دسامبر ادامه دارد.  پس از پایان ترم پاییز، ترم بهار در هفته اول الی دوم ژانویه آغاز شده و در اوایل آوریل به پایان می رسد. دو هفته پس از پایان ترم بهار، ترم تابستان آغار می شود و تا هفته سوم ماه جولای ادامه دارد. جدول بازه زمانی تحصیل در انگلستان بدین صورت است:

 

ترم تحصیلی

بازه زمانی

ترم پاییز

اوایل دسامبر تا هفته آخر سپتامبر

ترم بهار

اوایل ژانویه تا ابتدای اوریل

ترم تابستان

2 هفته بعد از ترم بهار تا سوم جولای

 

ویدیو موسسه MIE در مورد گفتگو با مدیر دانشگاه چستر


اپلای و پذیرش تحصیلی انگلستان

برای اپلای انگلستان باید  مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • انتخاب رشته: با بررسی نمره های اکتسابی در دروس مختلف و توجه به استعداد و علاقه خود، یک رشته مناسب را انتخاب کنید.
  • انتخاب دانشگاه: دانشگاهی که رشته انتخابی تان در آن ارائه می گردد و شانس قبولی تان بالاست را برگزینید.
  • مراجعه به وب سایت: به وب سایت دانشگاه مراجعه کرده و مدارک لازم برای درخواست را مطالعه کنید و اطلاعات اولیه شخصی خود را بارگذاری کنید.
  • جمع آوری مدارک: کلیه مدارک لازم برای دانشگاه را جمع آوری کرده و اسکن مدارک را در سایت دانشگاه مقصد بارگذاری کنید.
  • پرداخت هزینه درخواست: هزینه های مربوط به درخواست اولیه را پرداخت کنید و کپی فیش واریزی را ارسال کنید.
  • دریافت پاسخ: منتظر دریافت پاسخ پذیرش از سمت دانشگاه مقصد باشید.

مراحل پذیرش از دانشگاه های انگلیس

تحصیل در مدارس انگلستان

تحصیل در مدارس انگلستان در مدارس دولتی و خصوصی امکان پذیر می باشد و اکثر مدارس از رده سنی 3 الی 18 سال برنامه های آموزشی ارائه می دهند. شرایط تحصیل در انگلیس برای دانش آموزان بین المللی در مدارس خصوصی و با توجه به اینکه برای ما ایرانی ها از همان ابتدا دارای ویزای گاردین (همراه با پدر و مادر) نمی باشد، در مدارس شبانه روزی انگلستان امکان پذیر می باشد. به همین دلیل بهترین سن تحصیل برای تحصیل در مدارس انگلستان دانش آموزان ایرانی 13 تا 18 سال است. با توجه به نظام آموزشی کشور انگلستان دانش آموزان ابتدا در مقطع GCSE1 که عموماً دانش آموزان با رده سنی 14 تا 16 سال و سپس GCSE2 که دانش آموزان با رده سنی 16 تا 18 سال می باشند شرکت می کنند. سپس دانش آموزان برای ورود به دانشگاه های کشور انگلستان وارد دوره های A_level و Foundation می شوند:

  • A_level: این دوره دو سال به طول می انجامد و عموماً دانش آموزانی دارای معدل بالا با قصد ورود به دانشگاه های پزشکی شرکت می کنند.
  • Foundation: این دوره یک سال به طول می انجامد و عموماً دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته های مهندسی و غیر پزشکی هستند شرکت می کنند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کینگز کالج لندن


تحصیل در کالج های انگلیس

کالج در آمریکا به معنای آموزش عالیست، اما در بریتانیا دانش‌آموزان پس از اتمام مدرسه (تحصیلات اجباری) در ۱۶ سالگی به مدت ۲ سال در کالج ها تحصیل می‌کنند، و مدرک سطح  Abte را دریافت می کنند. برای تحصیل دانش آموزان حداقل باید ۱۶ سال سن داشته باشند در کالج‌ های انگلستان عموماً تمرکز بر روی یادگیری حرفه و شغل جهت ورود به بازار کار می باشد.

دوره های تحصیلی در انگلستان (GCSE - A-level - Foundation)

مهم ترین دوره های تحصیلی در انگلستان مربوط به قبل دانشگاه است که سه دوره GCSE - A-level - Foundation خلاصه می شود.

دوره GCSE

دوره GCSE مخفف General Certificate Secondary Education بوده و به مدرکی اطلاق می شود که در پایان دوره متوسطه به فرد اعطا می شود و با این مدرک است که حضور متقاضیان به دانشگاه بلامانع است. دوره GCS، سال های تحصیلی 8-9 و 10 دبیرستان را شامل می شود و پس از موفقیت در این دوره، دانش آموزان وارد مقطع پیش دانشگاهی  می شوند.

دوره A-level

دانش آموزان پس از پشت سر گذاشتن دوره GCSE، دوراه در مقابل خود دارند. یا می توانند وارد دوره پیش دانشگاهی شوند و یا دوره A-level را انتخاب نمایند. طول این دوره 1 تا 2 سال می باشد. برای ورود به این دوه میبایست ابتدا سطح علمی آنان از طریق کالج های انگلستان سنجیده و مورد بررسی قرار گیرد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مصاحبه با پرفسور پاول کولثارد


دوره Foundation

دوره Foundation مختص دانشجویان خارجی می باشد که تحصیل دبیرستان در انگلستان یا سایر کشور ها را را با موفقیت به اتمام رسانده و مدرک دیپلم خود را با نمره مناسبی، اخذ کرده اند. افرادی که به دنبال ورود مستقیم به دانشگاه های انگلیس هستند باید دوره فاندیشن را گذرانده تا تفاوت بین سیستم آموزشی کشورشان با انگلستان، پوشش داده شود. البته این دوره برای رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی کارساز نبوده و دوره ای دیگر برای این دسته از متقاضیان وجود دارد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد شرایط ویژه تحصیل پزشکی در انگلستان


تحصیل کارشناسی در انگلستان

تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلیس نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد. طول دوره تحصیل در مقطع لیسانس 3 سال می باشد اما در برخی از دانشگاه ها و رشته ها ممکن است تا 4 سال نیز به طول بیانجامد. یکی از مزیت شرایط تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی این است که اگر در ارائه مدرک زبان نیم نمره کم داشته باشید با کامل بودن بقیه مدارک تحصیلی می توانید از دانشگاه پذیرش pressesional cours دریافت نمایید و با به حد نصاب رساندن و تکمیل نمره آیلتس برای تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس شرکت نمایید. عموم هزینه های تحصیل لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می باشد. شرایط و ضوابط تحصیل بسته به رشته و دانشگاه متفاوت می باشد اما مهمترین مدرکی که برای پذیرش تحصیلی در کشور انگلستان در مقطع لیسانس حائز اهمیت می باشد داشتن دیپلم 12 ساله (همراه با پیش دانشگاهی) می باشد.

 

تحصیل لیسانس انگلستان

طول دوره

3 الی 4 سال بسته به رشته تحصیلی

 مدرک زبان مورد نیاز

آیلتس 6 یا 6.5 (به دانشگاه مقصد بستگی دارد)

هزینه تحصیل

10 الی 15 هزار پوند

بهترین شرط سنی

زیر 21 سال

امکان کار حین تحصیل

دارد

اجازه ویزای همراه

ندارد

مدت اقامت پس از تحصیل

2 سال

 

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان در دوره کارشناسی

  • پاسپورت و ویزا به همراه کپی آن
  • رزومه علمی
  • مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان(آیلتس، تافل) با حداقل نمره 5.5
  • بیانیه شخصی
  • نامه مرجع

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در آمریکا و انگلستان


تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک سال به طول می انجامد و یک فرصت عالی برای ورود به بازار کار انگلستان و دیگر کشورهای بزرگ دنیا را فراهم می کند. تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان نیازمند مدرک زبان آیلتس با نمره 6.5 می باشد، در برخی از رشته ها مثلاً رشته گفتار درمانی و برخی از دانشگاه هایی که رتبه بالاتری دارند داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره 7 به بالا می باشد. یکی از مزیات و فرصت های مناسب تحصیل در انگلستان برای متقاضیانی که مدرک فوق دیپلم دارند یا نمره زبان آنها به حد نصاب دانشگاه مورد نظر نرسیده است، شرکت در دوره های pre master قبل از ورود به فوق لیسانس می باشد. پس از سپری شدن دوره pre master متقاضی می تواند وارد مقطع فوق لیسانس شود. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.

 

تحصیل فوق لیسانس انگلستان

طول دوره

1 الی 2 سال بسته به رشته تحصیلی

 مدرک زبان مورد نیاز

آیلتس 6.5 یا 7 (به دانشگاه مقصد بستگی دارد)

هزینه تحصیل

11 الی 15 هزار پوند

بهترین شرط سنی

زیر 27 الی 32 سال

امکان کار حین تحصیل

دارد

اجازه ویزای همراه

دارد

مدت اقامت پس از تحصیل

2 سال

 

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان در دوره کارشناسی ارشد

  • مدرک فارغ التحصیلی لیسانس
  • مقالات علمی isi
  • بقیه مدارک با مقطع کارشناسی، مشابه است
  • مدرک زبان آیلتس با نمره 6.5

 

ویدیو موسسه MIE در مورد پذیرش و ویزای تحصیلی رایگان


تحصیل دکترا در انگلستان

شرایط تحصیل در انگلستان در مقطع دکتری، بالاترین درجه آموزش عالی در این کشور می باشد که فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی فراوانی را برای دانشجویان این مقطع فراهم می سازد. مدت زمان تحصیل دکتری در انگلستان بین 3 تا 5 سال می باشد. برای تحصیل در مقطع دکتری دانشجو باید دارای شرایط و ضوابط عمومی خاصی باشد تا بتواند موفق به اخذ پذیرش در مقطع دکتری گردد. با توجه به اینکه تحصیل در مقطع دکتری بیشتر به صورت تحقیق و کار تمام وقت در یک پروژه علمی می باشد، دارای شرط سنی نبوده اما متقاضی تحصیل در این مقطع باید شرایط پذیرش دانشگاه های انگلستان در لیست زیر را داشته باشد:

  • دارای یک استاد راهنما (سوپروایزر که مهمترین نقش را در پذیرش دکتری دارد) باشد تا فرصت های تحقیقاتی مناسبی به وی معرفی نماید.
  • متقاضی باید دارای سطح زبان قوی عموماً آیلتس بالای 7 باشد و بتواند با اساتید مختلف به مکاتبه بپردازد.
  • ارائه یک پروپوزال قوی
  • دارای چندین مقاله علمی و چاپ شده در مجلات معتبر باشد.

تحصیل دکترا انگلستان

طول دوره

3 الی 5 سال بسته به رشته تحصیلی

 مدرک زبان مورد نیاز

آیلتس 7 به بالا

هزینه تحصیل

20 الی 35 هزار پوند

بهترین شرط سنی

زیر 35 سال

امکان کار حین تحصیل

دارد

اجازه ویزای همراه

دارد

مدت اقامت پس از تحصیل

3 سال

مدارک لازم برای تحصیل دکترا در دانشگاه های انگلستان

  • مدرک دوره کارشناسی ارشد
  • ارائه طرح پیشنهادی
  • نامه CAS
  • نامه تایید ثبت نام
  • مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 7.5

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در انگلستان


هزینه تحصیل در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلستان برای هر مقطع، رشته و دانشگاه متفاوت می باشد و نمی توان عدد ثابتی را به عنوان هزینه تحصیل در انگلیس بیان کرد. به همین دلیل کارشناسان موسسه ملک پور با تحقیق و جمع آوری اطلاعات دقیق، جدول هزینه های تحصیل برای مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی در انگلستان را تنظیم کرده اند:

رشته تحصیلی

مقطع تحصیلی

نام دانشگاه

هزینه(پوند)

مهندسی عمران

کارشناسی

جان مورس لیورپول

10.690

مهندسی مکانیک

کارشناسی

وست انگلستان

15000

مهندسی برق

کارشناسی

شرق آنگلیا

10.700

علوم کامپیوتر

کارشناسی

میرلزکس

10.800

مهندسی هوافضا

کارشناسی

وست

15000

معماری

کارشناسی ارشد

دانشگاه لندن

15.954

مهندسی هوا فضا

کارشناسی ارشد

دانشگاه کاونتری

18.269

مهندسی شیمی

کارشناسی ارشد

دانشگاه لندن

15.934

مهندسی عمران

کارشناسی ارشد

دانشگاه پورنسموث

17.460

مهندسی برق

کارشناسی ارشد

دانشگاه GCU

13.297

رشته پزشکی

عمومی

 

58000

شهریه مدارس 

نوع

شهریه (پوند)

شبانه روزی

50,000

روزانه

30,000

دوره A-Level

حدود 60,000

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان در شهرهای مختلف

هزینه های تحصیل در انگلستان یکی از سوالات متداول و دغدغه های بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد. هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان بسیار تعیین کننده جهت انتخاب این کشور برای ادامه تحصیل می باشد. هزینه های زندگی در کشور انگلستان در شهرهای مختلف و همچنین بسته به نوع زندگی فرد متغیر می باشد. در جداول ذیل به اهم هزینه های زندگی در کشور انگلستان اشاره شده است. اولین جدول در ذیل به میزان میانگین هزینه هایی که در شهرهای مختلف لندن برای مواد غذایی صرف می شود اشاره دارد.

جدول ذیل به مجموع هزینه های یک دانشجو و اجاره منزل در کشور انگلستان اشاره دارد.

میانگین هزینه مواد غذایی در هر ماه (پوند)

شهر های انگلستان

265

لندن

255

ادینبورگ

240

منچستر

235

ناتینگهام

225

شفیلد

215

بیرمنگهام

205

لیورپول

 

جدول شماره دو در ذیل به مجموع هزینه های یک دانشجو و اجاره منزل در کشور انگلستان اشاره دارد.

مواد مصرف هزینه

هزینه ها

اجاره منزل یک خوابه در شهر

650 پوند

اجاره منزل یک خوابه در خارج از شهر

550 پوند

مجموع خدمات آب، برق و گاز به صورت هفتگی

40 پوند

وعده غذایی برای یک نفر در رستوران

10 پوند

بورسیه تحصیلی انگلیس

بورسیه تحصیل در انگلیس یک فرصت ایده آل و بسیار مناسب می باشد که دانشجویان بین المللی از این فرصت برای ادامه تحصیل در کشور انگلستان می توانند استفاده نمایند. کشور انگلستان مثل بسیاری از کشور های بزرگ دنیا دارای بورس تحصیلی برای حمایت از دانشجویان با استعداد می باشد که عموماً از دو طریق صورت می پذیرد:

  • بورس تحصیلی دولتی
  • بورس تحصیلی غیر دولتی

برای دریافت بورسیه تحصیل در انگلیس با توجه به این این بورس ها محدود می باشد و افراد زیادی برای تحصیل رایگان در انگلستان از طریق بورس اقدام می کنند، عموماً دانشجویانی موفق به دریافت بورس می شوند که شرایط خاصی داشته باشند که در ذیل به برخی از آن اشاره می شود:

  • داشتن معدل بالا عموماً بالای 17 برای دانشگاه هایی که معدل محور هستند.
  • داشتن مقالات علمی معتبر حداقل 2 عدد برای دانشگاه هایی که تحقیق محور هستند.
  • نمره آیلتس بالای 7
  • داشتن سوپر وایزر یا استاد راهنما که برای دریافت بورسیه تحصیلی یا اسکالرشیپ با شما همکاری داشته باشد.

بسیاری از دانشگاه ها در کشور انگلستان هستند که بورس تحصیلی منحصر به فرد خود را دارند که در ذیل لیست برخی از این دانشگاه ها آورده شده است:

  • بورس تحصیلی گیتز دانشگاه کمبریج
  • بورس تحصیلی خانه های رودز
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه بین المللی ادینبورگ
  • کمک هزینه تحصیلی از شورای بریتانیا
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه بریتسول

معادل سازی مدرک برای تحصیل در انگلستان

برای معادل سازی مدارک جهت تحصیل در انگلستان متقاضی باید:

  • کلیه مدارک تحصیلی سوابق کاری و مقاله‌های علمی خود را به زبان انگلیسی ترجمه کند
  • مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی را به به دانشگاه ارائه دهد.
  • دانشجویانی که قصد تحصیل در دوره کارشناسی در انگلستان را دارند باید دوره A-LEVEL و فاندیشن را جهت معادل سازی مدرک خود پشت سر بگذارند، و مدارک مربوطه را به دانشگاه مقصد تحویل دهند.
  • اگر قصد تحصیل در دوره‌های پزشکی و یا دندانپزشکی را داشته باشید باید مدرک لیسانس معتبر داشته باشید، همچنین اگر تحصیلات دوره مدارس را در انگلیس بگذرانید، بعد از اتمام دوره A-LEVEL می توانید جهت تحصیل در رشته های پزشکی درخواست دهید.

معرفی دانشگاه های برتر انگلستان

تحصیل در انگلستان در دانشگاه های برتر انگلستان مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد. کشور انگلستان دارای یکی از برترین سیستم های آموزشی در دنیا می باشد و سالیانه بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تکمیل دوره های آموزش عالی به این کشور مهاجرت می کنند. جدول ذیل لیستی از برترین دانشگاه های انگلستان می باشد.

 

نام شهر

دانشگاه

رتبه در دنیا

رتبه در کشور

آکسفورد

دانشگاه آکسفورد

1

1

کمبریج

دانشگاه کمبریج

2

2

لندن

کالج سلطنتی لندن

9

3

لندن

دانشگاه UCL

14

4

ایدنبورگ

دانشگاه ادینبورگ

26

5

منچستر

دانشگاه منچستر

29

6

لندن

کینگز کالج لندن

38

7

لندن

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن

57

8

بریستول

دانشگاه بریستول

78

9

وارویک

دانشگاه وارویک

79

10

گلاسکو

دانشگاه گلاسکو

93

11

دورام

دانشگاه دورهام

114

12

بیرمنگام

دانشگاه بیرمنگام

116

13

ساوتهمپتون

دانشگاه ساوتهمپتون

118

14

یورک

دانشگاه یورک

119

15

لندن

دانشگاه کوئین مری (ملکه الیزابت) لندن

130

16

اکستر

دانشگاه اکستر

141

17

لنکستر

دانشگاه لنکستر

146

18

ناتینگهام

دانشگاه ناتینگهام

149

19

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان، موضوع مهمی است که برای بعضی از افراد ابهام بوده و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می باشند. با توجه به وجود معتبرترین دانشگاه های جهان در کشور انگلیس، باید رشته های بسیاری را در لیست بهترین رشته تحصیلی در انگلیس قرار دهیم که مهم ترین آنها از این قرار است:

  • رشته پزشکی
  • رشته دندان پزشکی
  • رشته حقوق (جرم شناسی، مشاور حقوقی، دادگستری، روزنامه نگاری و آموزش)
  • رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان (مهندسی شبکه، فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار و مهندسی سخت افزار)
  • رشته مهندسی با گرایش های مختلف از جمله: مهندسی عمران، برق، مکانیک و مهندسی پزشکی
  • تحصیل مدیریت در انگلستان (مدیریت کسب و کار، مدیریت مالی، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی)

مدت زمان تحصیل در انگلستان

مدت زمان تحصیل در انگلستان برای مقاطع مختلف متفاوت می باشد و به طور کلی آموزش اصلی برای افراد از 5 سالگی آغاز و تا قبل از 18 سالگی به پایان می رسد. طول هر دوره به شرح زیر است:

  • دوره کارشناسی: 3 الی 4 سال
  • دوره کارشناسی ارشد: 1 الی 2 سال
  • دوره دکترا: 3 الی 4 سال

مدرک زبان لازم برای تحصیل در انگلستان

حداقل نمره آیلتس برای تحصیل در انگلستان چند است؟ نمره قبولی ایلتس برای اپلای موفق موسسات اموزشی چقدر است؟ اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی تصمیم دارید که در دانشگاه های انگلستان تحصیل کنید باید در آزمونی به نام IELTS UKVI که شبیه به آیلتس جنرال است با این تفاوت که توسط مراکز مورد تایید اداره مهاجرتی انگلیس انجام شود. حداقل نمره IELTS UKVI مورد نیاز به عوامل مختلفی مانند دانشگاه مد نظر، سطح مدرک تحصیلی، مقطع و... بستگی دارد. اکثر دانشگاه های انگلستان نمره آیلتس ۶ و شش و نیم را برای دانشجویان می پذیرند.

جهت لیسانس نمره قبولی معمولاً 6 و 6.5 است اما اگر شما قصد پذیرش تحصیلی در دانشگاه های برتر انگلستان مانند آکسفورد را دارید باید حداقل نمره آیلتس ۷ داشته باشید. همچنین برای تحصیل در دوره پیش از فوق لیسانس، مستر و PHD مدارک آیلتس مورد پذیرش از دانشگاه های انگلیس متفاوت می باشد. در جدول زیر نمرات مربوط به دوره های مختلف به تفکیک مقطع تحصیلی بررسی شده است:

 

دوره

نمره آیلتس قبولی

لیسانس

6 و 6.5

پیش کارشناسی ارشد

5 و 5.5

فوق لیسانس

6 و 6.5

دکترا

6.5 و 7

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان، غیر ممکن است. اما این کشور برای افرادی که هنوز مدرک زبان خود را کسب نکرده اند، شرایطی را به وجود آورده تا به هدف خود برسند. قبل از دادن ویزای تحصیلی به متقاضیان تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان، ویزای توریستی دریافت خواهند کرد و به وسیله آن، اجازه ورود به کشور انگلیس را خواهند یافت و با شرکت در دوره های آموزش زبان، مدرک زبان را به راحتی اخذ خواهند کرد. پس از پایان یافتن دوره های آموزشی زبان، متقاضیان  باید به کشور خود بازگشته و اقدام به اخذ ویزای مورد نظر خود کنند. دوره های مختلفی در کشور انگلستان برگزار می شود که هر فرد با توجه به شرایط خود میبایست یکی را برگزیده و مهارت خود را به سطح مورد نظر برساند.

شرایط سنی تحصیل در انگلیس

یکی دیگر از موضوعاتی که در زمینه مهاجرت تحصیلی بسیار پرسیده می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، محدودیت سنی برای تحصیل در انگلستان می باشد. همانطور که در قسمت قبل بیان شد بهترین سن برای تحصیل 13 الی 18 سال می باشد. در صورتی که فرد قصد تحصیل در سنین بالاتر را داشته باشد بهتر است برای مقطع کارشناسی در انگلستان قبل از 20 سالگی و در مقطع کارشناسی ارشد قبل از 25 سالگی اقدام کند. در صورتی که گپ تحصیلی بالاتری داشته باشید برای اقدام باید ثابت نمایید که دلیل موجهی برای تحصیل نکردن در آن سال ها داشته اید.

گپ تحصیلی انگلیس

گپ تحصیلی انگلیس، یعنی میزان وقفه ای که در در بین مقاطع تحصیلی وجود داشته، که این گپ تحصیلی برای مقطع کارشناسی یعنی فاصله دیپلم تا کارشناسی حداکثر دو سال برای مقطع فوق لیسانس حداکثر ۵ سال و برای مقطع دکترا حداکثر ۸ سال مورد قبول دانشگاه ها و سیستم آموزشی انگلستان می باشد.

تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم

با داشتن مدرک دیپلم می‌توانید به دو روش برای تحصیل در انگلیس اقدام کنید:

  1.  روش اول تحصیل در کالج‌های انگلیس: برای تحصیل در کالج‌های انگلیس درخواست برای این منظور باید ابتدا کالج مورد نظر خود را پیدا کنید و برایش درخواست پذیرش ارسال نمایید.
  2. تحصیل در دانشگاه با مقطع دیپلم: از آنجایی که شرایط تحصیل دانشگاه ها با هم متفاوت است، برای اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه با مدرک دیپلم باید به سایت دانشگاه مراجعه کنید، زیرا مدارکی که برای دانشگاه ‌ها لازم است ارائه دهید با یکدیگر متفاوت می‌باشد. برخی از شرایط مشترک عبارتند از:
  •  شرط سن: تحصیل در دانشگاه‌ها با مدرک دیپلم داشتن حداقل ۱۶ سال است
  • داشتن مدرک a-level: معمولاً در اکثر دانشگاه‌ها برای قبولی در پذیرش باید مدرک a_level یا معادل آن را که دانش آموزان انگلیسی به هنگام تحصیل در مدارس  کسب می‌کنند را نیز داشته باشید.
  • مدرک زبان: حداقل مدرک زبان نیز آیلتس 6 می باشد.

تحصیل رایگان انگلیس

 تحصیل در دانشگاه‌ های انگلیس رایگان نیست. هزینه های تحصیل در انگلیس به طور کلی بالاست، مگر اینکه موفق به دریافنت بورسیه فول فاند شوید و یا اینکه در  برخی از دانشگاه‌ های محدود که هزینه تحصیل در آنها پایین است و شرایط ویژه ای را برای دانشجویان بین المللی که مشکل مالی دارند در نظر گرفته اند، بتوانید پذیرش بگیرید این دانشگاه‌ ها عبارتند از:

  • کمبریج
  • پلیموت
  • باکینگ همشایر نیو
  • سافولک
  • غرب اسکوتلند
  • دانشگاه سلطنتی کشاورزی
  • ساندرلند
  • راونزبورن
  • کانتری
  • کامبریا

واضح است که برای اینکه بتوانید تحصیل رایگان در انگلستان و این دانشگاه ها داشته باشید باید از سطح علمی و معدل بالایی برخوردار باشید.

تحصیل آنلاین انگلیس

دوره ‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی در انگلیس تحصیلات خود را از راه دور داشته باشید، هزینه تحصیل آنلاین در انگلستان بسیار کمتر از هزینه تحصیل حضوری می‌باشد. یکی از دانشگاه هایی که دوره های تحصیل رایگان برگزار می کند، دانشگاه لندن است که  برنامه‌های آموزشی آنلاین رایگان و آزاد را نیز ارائه می‌کند و برای تفهیم بهتر، آموزش ها پشتیبانی آنلاین نیز دارند. دوره‌های آنلاین در دانشگاه لندن به دو صورت زیر می‌باشد:

  • دوره ها و ماژول های انفرادی: این دوره‌ها معمولاً به صورت کوتاه مدت هستند برای حرفه‌ ای شدن شما در یک حوزه خاص و جدید می‌ باشد که دوره‌ها به صورت انفرادی برای متقاضیان برگزار می گردد.
  • دوره های انلاین MOOCs: این دوره ها با همکاری و پشتیبانی آکادمیک توسط موسسات معتبر عضو دانشگاه لندن اداره می‌شود، و معمولا به صورت کلاس های چند نفره می باشد.

کار دانشجویی در انگلستان

کار ضمن تحصیل در انگلستان برای دانشجویان یک فرصت بسیار ایده آل برای دانشجویان خارجی فراهم می آورد تا از این طریق بتوانند بخشی از هزینه های زندگی خود را در کشور انگلستان پوشش دهند. علاوه بر تأمین بخشی از هزینه ها، کار دانشجویی یک فرصت مناسب جهت کسب تجربه کاری و همکاری با کارفرماهای انگلیسی را فراهم می آورد که باعث می شود پس از تحصیل در انگلیس بسیار سریع وارد بازار کار این کشور شوند. با توجه به نرخ بیکاری پایین در انگلستان و فرصت های مناسب شغلی در این کشور عموماً بسته به سن و مقاطع تحصیلی، دانشجویان خارجی اجازه کار پاره وقت همراه با تحصیل را دارند. همانند اکثر کشورهای اروپایی، دانشجویان در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس دکترا اجازه کاره پاره وقت هفته ای 20 ساعت را دارا می باشند. در فصول تعطیل نیز این محدودیت برداشته می شود.

دوره های کار تحصیل انگلستان

یکی از گزینه های پیش رو برای تحصیل در انگلستان، روش کار تحصیل انگلستان می باشد. در این گزینه، طول دوره تحصیلی دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به مدت یک سال افزایش می یابد و دانشجو به ازای یک سال اضافه تحصیل خود، به کار با درآمد در انگلستان می پردازد. در این روش، دانشجویان دوره کارشناسی پس از دو سال تحصیل در دانشگاه و پرداخت هزینه سالیانه، در سال سوم مشغول به کار شده و نه تنها ملزم به پرداخت هزینه سال سوم نیستند، بلکه همانند یک فرد شاغل در انگلستان حقوق دریافت می نمایند که مقدار آن به 17-18 هزار پوند در سال می رسد. سپس تحصیل خود را در سال چهارم دانشگاه ادامه داده و مدرک تحصیلی دریافت می نمایند. در برخی دانشگاه ها می توان شش ماه از سال سوم تحصیلی و شش ماه از سال چهارم تحصیلی را به کار و شش ماهه های دیگر سال تحصیلی را به تحصیل پرداخت. این روش برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد نیز امکان پذیر است و دانشجویان پس از یک سال تحصیل، در سال دوم به کار می پردازند که جزوی از دوره تحصیل فوق لیسانس آن ها محسوب می شود. در این مقطع نیز، دانشجو در طول مدت کار خود حقوق سالیانه 17-18 هزار پوند دریافت می کند و نیاز به پرداخت شهریه سال دوم نمی باشد. بدین ترتیب دانشجویان، علاوه بر فارغ التحصیلی و کسب مدرک تحصیلی از دانشگاه های انگلستان، از تجربه کاری نیز برخوردار می شوند. لازم به ذکر است که این موقعیت شغلی از سوی دانشگاه یا شرکت هایی که در همکاری با دانشگاه می باشند، به دانشجو پیشنهاد می شود.

پادکست موسسه ملک پور در مورد کار تحصیل انگلیس

شرایط تحصیل در لندن

مجموعه ای از بهترین شرایط آموزشی در پایتخت انگلیس یعنی شهر لندن قرار گرفته است و تحصیل در لندن را در صدر آرزوهای متقاضیان مهاجرت تحصیلی قرار داده است. 18 دانشگاه موجود در لندن اقدام به ارائه رشته های متعدد تحصیلی در مقاطع مختلف کرده اند. تحصیل در لندن به دلیل وجود دانشگاه های با سطح علمی ایده آل و قوی، بازار کار مناسب و بدون دردسری را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که برای ورود به دانشگاه  و تحصیل در لندن، تلاش و پشتکار بسیار زیادی را باید سرلوحه کار خود قرار داد. دانشجویانی به این دانشگاه راه می یابند که دارای برنامه مدون و هدفمندی برای تحصیل بوده و از پس شرایط و قوانین پذیرش این دانشگاه ها، به خوبی برآیند. مهم ترین دانشگاه برای تحصیل انگلیس لندن از قرار زیر است:

  • دانشگاه کالج لندن
  • امپریال کالج لندن
  • سیتی دانشگاه لندن
  • دانشگاه کوئین مری لندن

تحصیل پزشکی در انگلستان

موسسه mie طبق مراوداتی که با دانشگاه های پزشکی و دانشگاه چستر انگلستان داشته، برای همراهان خود رایط ویژه ای که در نظر گرفته است، طبق مراودات صورت گرفته امکان تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی در انگلستان وجود دارد و علاقه مندان می توانند تنها با داشتن مدرک لیسانس 4 ساله  وارد دوره پزشکی شوند، در واقع با داشتن یک مدرک لیسانس 4 ساله و بدون مدرک زبان می توانید در کشور امارات دوره فاندیشن را پشت سر بگذارید که هزینه این دوره 40 هزار درهم می باشد و برای تحصیل پزشکی نیز نیاز به پرداخت سالانه 40 هزار پوند می باشد که البته امکان اخذ بورسیه نیز فراهم می باشد.

ویزای تحصیلی انگلستان

همانگونه که می دانیم، از 1 ژانویه سیستم جدید امتیازی جایگزین ساز و کار ویزای معروف Tier4 می شود. متقاضیان برای دریافت ویزا باید حداقل 70 امتیاز کسب کنند، این امتیاز بصورت عمده از نامه پذیرش، مدرک زبان و تمکن مالی دریافت می شود. دولت انگلیس امیدوار است تا سال 2030 میلادی 600،000 دانشجوی بین المللی را به دانشگاه های خود جذب کند. دانشجویان خارج از انگلیس می توانند شش ماه قبل از شروع دوره خود برای ویزا اقدام کنند. طبق شرایط ویزای سابق، آنها فقط سه ماه برای درخواست و دریافت ویزا فرصت داشتند. بنابراین به متقاضی کمک می کند ویزای دانشجویی خود را خیلی پیش تراز دوره خود دریافت کنید. هزینه این ویزا 348 پوند است و برای تمدید یا تغییر ویزای دانشجویی از داخل انگلیس 475 پوند هزینه دارد. به تازگی انگلستان که به دانشجویانی که در این کشور فارغ التحصیل شده باشند اجازه می دهد برای مدت دو سال در این کشور اقامت داشته باشند یا اگر دکترای خود را گذرانده باشند سه سال اقامت پس از تحصیل بگیرند.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

تحصیل در انگلیس نیازمند اخذ ویزای تحصیلی کشور انگلستان می باشد. با توجه به اینکه ویزای تحصیلی انگلستان امتیازی است، ارائه مدارک کامل و درست به سفارت از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. توصیه می شود در خصوص ارائه مدارک درست به سفارت و همچنین مدارک مورد نیاز تحصیل در انگلستان، قبل از هر اقدامی با یک متخصص مهاجرت معتبر مشورت نمایید. در ذیل به برخی از مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی انگلستان اشاره می شود:

  • نشان دادن مدارک معتبر اقامتی
  • دانش زبان انگلیسی (برای متقاضیان بالای 18 سال ارائه مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 الزامی است)
  • ارائه گواهی تمکن مالی مناسب جهت زندگی در کشور انگلستان برای مدت زمان تحصیل در انگلستان
  • نامه CAS یا پذیرش تحصیلی معتبر
  • ارائه یک نامه از احوالات شخصی (SOP) برای متقاضیان تحصیل برای مقاطع لیسانس و بالاتر

برای دریافت ویزای تحصیلی باید 3 ماه قبل از شروع برنامه های تحصیلی اقدام نمایید. مدت زمان پاسخ دهی سفارت به این ویزا تقریباً 3 هفته می باشد و عموم هزینه پرداختی به سفارت جهت اخذ ویزای تحصیلی 348 پوند می باشد.

شرایط اخذ ویزای همراه انگلستان

طبق قوانین جدید کشور انگلستان، در سالهای اخیرامکان مهاجرت به انگلیس، از طریق ویزای همراه برای دانشجویان دوره لیسانس و ارشد وجود ندارد و تنها دانش آموزان مقطع مدارس که سن آنها کمتر از 13 سال باشد، والدین آنها می توانند از طریق ویزای گاردین اقدام کنند. که برای این منظور باید تمکن مالی خود را ارائه دهند. همچنین دانشجویان مقطع دکتر نیز می توانند همسر و فرزندان زیر18 سال را به همراه خود داشته باشند.

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند

همانطور که در قسمت قبل عرض کردیم، در صورتی که افراد جهت تحصیل فرزند خود در کشور انگلستان اقدام نمایند می توانند ویزای توریستی بگیرند؛ اما اجازه  کار یا تحصیل را به این واسطه ندارند و بر همین اساس، تحصیل فرزند در انگلیس، اثار اقامتی برای والدین در پی نخواهد داشت. البته یکی از والدین امکان اخذ ویزایی خاص به نام ویزای گاردین شیپ را در صورتی که فرزند زیر 12 سال سن داشته باشد دارد ولی، امکان کار نخواهند داشت. مدت اعتبار ویزای گاردین شیپ 12 ماه است و قابلیت تمدید تا ماه بعد را خواهد داشت؛ ادامه این امر تا زمانی ممکن است که دانش آموز به سن 12 سالگی برسد.

اعزام دانشجو به انگلیس

کشور انگلیس به دلیل سیستم آموزشی قوی، و دانشگاه‌ های معتبر همواره مورد استقبال دانشجویان برای تحصیل بوده است. موسسه ملک‌ پور با همکاری و ارتباط مستقیم با دانشگاه‌ ها و مراکز علمی، توانایی این را دارد که برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس و دریافت ویزای تحصیلی شما را یاری کند، تا بتوانید از دانشگاه‌های این کشور پذیرش دریافت نمایید. سابقه درخشان موسسه ملک‌ پور در اعزام دانشجو به انگلیس گواه این است که با اقدام از طریق موسسه ما شانس پذیرش بسیار بالایی را خواهید داشت.

کار پس از تحصیل در انگلستان

موقعیت کار پس از تحصیل در انگلیس از نکات بسیار با اهمیت تحصیل در کشور انگلستان می باشد. کشور انگلستان با توجه به رونق و ثبات اقتصادی مناسبی که دارد سالانه دانشجویان بین المللی زیادی را جهت تحصیل به سوی خود جذب می کند. با توجه به رونق اقتصادی و کیفیت بالای آموزش، راه کار پس از تحصیل در انگلستان برای فارغ التحصیلان دانشگاهی مفتوح می باشد. در حال حاضر کشور انگلستان سخت گیری های بیشتری نسبت به فرصت کاریابی پس از تحصیل در این کشور اعمال می کند و فرصت اندکی را جهت اقامت پس از تحصیل که در حال حاضر 3 ماه می باشد، صادر می کند.

با توجه به رونق اقتصادی کشور انگلستان و فرصت کار ضمن تحصیل برای دانشجویان بین المللی عموم دانشجویان می توانند بعد از فارغ التحصیل بسیار سریع کار پس از تحصیل در انگلستان پیدا کنند.

اقامت پس از تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلیس و وضعیت اقامت پس از تحصیل که در نهایت منجر به دریافت تابعیت و پاسپورت کشور انگلستان می گردد یکی از انگیزه های اصلی بسیاری از متقاضیان تحصیل در کشور انگلستان می باشد. دریافت پاسپورت کشور انگلستان دارای شرایط و ضوابطی می باشد که باید مسیر قانونی آن طی شود و تحصیل در ابتدای امر راه را برای اقامت و در نهایت دریافت تابعیت یا پاسپورت انگلستان مفتوح می سازد. تحصیل در این کشور یک فرصت استثنایی برای اقامت کاری در کشور انگلستان و پرداخت بیمه و مالیات می باشد. عموم شهروندان خارجی با اقامت بیش از 5 سال در کشور انگلستان و پرداخت مالیات می توانند موفق به دریافت اقامت انگلستان به شکل دائم و تابعیت شوند. به صورت خلاصه به اهم موارد دریافت تابعیت یا پاسپورت انگلستان در ذیل اشاره می شود:

  • سندی که نشان دهنده اقامت دائم شما در انگلستان باشد.
  • بعد از گذشت 12 ماه از دریافت اقامت دائم می توانید برای تابعیت و پاسپورت انگلستان اقدام نمایید.
  • افراد بالای 18 سال باید در مراسم شهروندی، سوگند وفاداری به کشور انگلستان را یاد کنند. هزینه مراسم شهروندی 80 پوند برای شرکت در یک مراسم گروهی می باشد.
  • انگلستان تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد.

چرا تحصیل در انگلستان

بنا به دلایل زیر انگلستان انتخاب درستی برای تحصیل است:

چرا در انگلستان تحصیل کنیم؟

  • داشتن بهترین دانشگاه ها با رنک زیر 100
  • کوتاه بودن دوره های تحصیلی
  • مدت زمان بالای اقامت بعد از فارغ التحصیلی
  • بورسیه های متنوع
  • دومین مقصد برای مهاجرت تحصیلی در دنیا

تحصیل در انگلیس یا کانادا، کدام بهتر است؟

برای پاسخ دادن به این سوال که شرایط پذیرش دانشگاه های انگلستان یا کانادا، کدام بهتر است؟ باید تمام جوانب تحصیل و مشکلات زندگی در انگلستان و کانادا  را باهم مقایسه کنید.

  • موقعیت جغرافیایی: برای مقایسه موقعیت جغرافیایی انگلیس و کانادا باید گفت مساحت انگلستان ۱۳۱ هزار کیلومتر مربع با جمعیت حدود ۵۵ میلیون نفر است و کشور کانادا حدود ۳۸ میلیون جمعیت دارد و وسعت آن 9998 میلیون کیلومتر است که در مقایسه با کشور انگلیس از نظر مساحت بسیار بزرگتر است.
  • از نظر آب و هوایی: آب و هوای کانادا در برخی از نقاط شهر آب و هوای معتدل و در برخی از شهرها دارای آب و هوای بسیار سرد و خشک می باشد. اما اب و هوای کشور انگلستان کاملا معتدل می باشد
  • فاصله با ایران: به لحاظ بعد مسافت کشور انگلیس فاصله کمتری نسبت به کانادا با ایران دارد.
  • از لحاظ هزینه های زندگی: همانطور که می دانید کشور انگلیس یکی از گران ترین کشورهای اروپایی می باشد که هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ مانند لندن بسیار بالا تر از هزینه های زندگی در کانادا می باشد. ولی در مقایسه می توان گفت که مواد خوراکی در کشور انگلستان نسبت به کانادا ارزان تر است.
  • دوره های تحصیلی انگلیس: معمولاً دوره های تحصیلی انگلیس از کانادا کوتاه تر است. یعنی دوره لیسانس سه ساله فوق لیسانس یک ساله می باشد و بعد از تحصیل یک تا دو سال به شما ویزای جستجوی کار داده می شود تا در این کشور به دنبال شغل مناسب بگردید.
  • شهریه دانشگاه ها: شهریه دانشگاه ها برای دانشجویان این کانادا حدود ۱۲ الی ۱۸ هزار دلار کانادا می باشد که با دریافت بورسیه های تحصیلی، مقدار زیادی از شهریه کاسته می شود. هزینه تحصیل در انگلیس با توجه به رشته و مقطع تحصیلی بین ۵ تا ۳۰ هزار پوند می باشد و در صورت داشتن رتبه های علمی خوب می توانید از بورسیه های تحصیلی این کشور برای پرداخت هزینه تحصیل و زندگی استفاده کنید.

 به طور کلی می توان گفت تحصیل در کانادا نسبت به انگلستان ارزانتر است اما اینکه کدام کشور به دیگری برتری دارد باید با توجه به اولویت های خودتان آن را انتخاب کنید و برای هر فرد نسبت به فرد دیگری متفاوت میباشد.

تحصیل در انگلیس یا آمریکا

برای مقایسه تحصیل در آمریکا و انگلیس موارد زیر را با یکدیگر مقایسه می نماییم:

  • سطح علمی: از نظر سطح علمی دانشگاه‌های انگلستان و آمریکا هر دو سطح علمی بالایی دارند.
  • هزینه تحصیل: از نظر هزینه تحصیل برخی از دانشگاه‌ های انگلیس از دانشگاه‌های آمریکا بالاتر است و تعداد دانشگاه ‌های آمریکا که بورسیه تحصیلی به دانشجویان ارائه می‌دهند از دانشگاه های انگلیس بیشتر است.
  • طول دوره تحصیل: یکی از قابل توجه‌ترین تفاوت‌هایی که بین تحصیل آمریکا و انگلیس است، طول دوره تحصیلی است. انگلیس دوره‌ هایش نسبت به بقیه کشورها کوتاه‌ تر است.

جدول زیر تفاوت بین طول دوره تحصیل در آمریکا و انگلیس را نشان می دهد:

دوره تحصیل

طول دوره در انگلیس

طول دوره در آمریکا

لیسانس

3 سال

4 سال

ارشد

1سال

2 سال

دکترا

3 الی 4 سال

5 الی 7 سال

مزایای تحصیل در انگلستان

تضمین پیشرفت و شکوفایی استعداد افراد، از مهم ترین مزایای تحصیل در انگلیس است که همه دانش آموزان و دانشجویان مشغول به تحصیل در انگلیس را دربرمی گیرد. هرچند که این مزایا برای هر فردی متفاوت بوده و شرایط و نوع زندگی وی مشخص کننده این موضوع است. اما به طور کلی تحصیل در انگلیس، نقطه قوت های زیر را پوشش می دهد:

  • برخورداری از بالاترین سطح آموزشی
  • پیاده سازی به روز ترین متد آموزشی
  • امکان اشتغال آسان
  • زمان تحصیل نرمال
  • مدرک معتبر
  • امکان کار حین تحصیل
  • کیفیت بالای تحصیل
  • آینده شغلی روشن

⬅️ چنانچه علاقمند به اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در انگلستان هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: سلام من ۲۳ ساله از افغانستان، دارای مدرک لیسانس. آیا من می توانم برای ماستری در انگلستان اقدام کنم؟

سوالات متداول

✔️ آیا شرایط تحصیل در انگلیس، به مدرک زبان نیاز دارد؟

تحصیل در کشور انگلستان نیاز به ارائه مدرک زبان دارد که سطح آن بسته به مقطع دانشگاهی، متفاوت می باشد.

✔️ کمترین نمره آیلتس مورد نیاز برای ادامه تحصیل در انگلیس در دوره مستر در چه سطحی قابل قبول می باشد؟

نمره آیلتس برای دوره مستر بین 6 و 6.5 باید باشد.

✔️ هزینه تحصیل در لندن چگونه است؟

 هزینه تحصیل در لندن با توجه به مقطع و دانشگاه متفاوت می باشد و هزینه آن بین پنج هزار تا ۳۰ هزار پوند می باشد.

✔️ تحصیل رایگان در انگلستان با چه شرطی ممکن است؟

در صورتی که از نظر علمی دارای مهارت بالا باشید، شرایط تحصیل در انگلیس رایگان با بورس امکان دارد.

✔️ سطح علمی دانشگاه های انگلستان چگونه است؟

دانشگاه های انگلستان همواره در لیست برترین دانشگاه های جهان بوده و با بسیاری از دانشگاه های مطرح دنیا در ارتباط می باشند.

✔️ آیا بورسیه تحصیلی به متقاضیان اپلای انگلستان تعلق می گیرد؟

با توجه به هزینه های بالای تحصیل و زندگی در انگلستان، انواع بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی به متقاضیان تعلق می گیرد.

سخن پایانی

شرایط پذیرش دانشگاه های انگلستان، شرایط، هزینه و محدودیت سنی تحصیل در انگلستان با توجه به رتبه های جهانی و وجود دانشگاه هایی همچون آکسفورد و کمبریج و کیفیت بالای آموزش در این کشور، از موضوعات مهم محسوب می شود، چرا که کشور انگلستان دارای یکی از با ثبات ترین اقتصادهای دنیا می باشد و فرصت های شغلی مناسبی را برای فارغ التحصیلان از دانشگاه های این کشور فراهم می نماید. البته برای شرایط پذیرش دانشگاه های انگلیس می بایست به محدودیت سنی تحصیل در انگلیس نیز توجه نمود. تحصیل در این کشور در حال حاضر برای ما ایرانی ها یکی از راه های مناسب و مطمئن برای مهاجرت و کار در این کشور می باشد. با توجه به اینکه کشور انگلستان یکی کشورهای مورد علاقه ما ایرانی ها جهت زندگی و ادامه تحصیل می باشد و شرایط، هزینه و بورسیه تحصیلی انگلستان همیشه مورد سوال شما سروران عزیز بوده است، در این مقاله به شرایط تحصیل در انگلستان و همچنین محدودیت سنی تحصیل در انگلستان به همراه موضوعات دیگر پرداختیم. مقاطع مختلف تحصیل در کشور انگلستان، مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی انگلستان و اقامت پس از تحصیل، مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود جهت مهاجرت از طریق تحصیل به کشور انگلستان با موسسه MIE تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همچنین می توانید در انتهای همین مقاله در قسمت "ثبت پرسش" سوالات خود را مطرح و در کمترین زمان ممکن به پاسخ خود دست یابید.

امتیاز 4.79 از 5 ( 50 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
امین فریدونی نژاد
سلام. با تشکر از سایت خوبتون. خواستم بدونم ایا با 23 سال سن میتونیم واسه پزشکی انگلستان اقدام کنیم؟ ایلتس 6 دارم. معدلمم هم بالای 18 هست. ولی رفتم سربازی و برگشتم فاصله افتاده. خواستم ببینم میتونم واسه تحصیل در انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایطی که می فرمایید برای دبیرستان و دوره های پیش پزشکی انگلستان پرونده شما دارای ریسک می باشد. اما اگر بتوانید انگیزه نامه و احوالات شخصی قوی ارائه بدهید می توانید اقدام کنید و این گپ تحصیلی را پر نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
سام سیلانی
میشه بگید منظور از معدل خوب حدودا چند برای شرکت در دوره پیش پزشکی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز عموماً بچه هایی دارای معدل 15 به بالا هستند از شراط پذیرش مناسبی برخوردار هستند، موفق باشید.
مهدیه محمدیانی
عرض ادب من شنیدم که stay back بعد از تحصیل در حال حاضر برای انگلستان دو سال شده. این درسته؟ و این که ایا در حال حاضر روی اقامت تحصیلی انگلستان ویزای همزمان برای همراه صادر میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله تا دو سال می باشد. همراه هم به صورت همزمان ملحق نمی شود با فاصله می باشد.برای کسب اطلاعات کامل و دقیقتر با توجه به رزومه شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
مریم کریمی
شرایط پذیرش دانشگاه آکسفورد و کمبریج چیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام و احترام ایلتس ۷. معدل بالا. داشتن مقالات بین المللی و رزومه تحقیقاتی
رضایی
با سلام و عرض ادب ممنون میشم بفرمایین برای تحصیل در انگلستان تا چه سنی امکان اقدام وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز شما نفرمودید برای چه مقطعی قصد اقدام دارید اما به طور کلی نباید فاصله زیادی بین تحصیلات شما به وجود آمده باشد و عموماً تا گپ تحصیلی 2-3 سال قابل قبول می باشد.
خانم رحیمی
با سلام من ۳۷سال سن دارم میخوام برای دکتری بورسیه بگیرم در انگلستان. کارشناسی معدل ۱۷:۵۴و ارشد ۱۶:۷۲.ایا شرایط سنی دارم .ممنونم راهنمایی کامل کنید و میتونم بورسیه رایگان بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، در صورت داشتن مدرک زبان بالا، رزومه تحصیلی و پژوهشی خوب و پیدا کردن یک سوپروایزر این شانس را دارید تا در مقطع دکتری پذیرش دریافت کرده و یا حتی بورسیه دریافت نمایید.
زهرا
باسلام من لیسانس میکروبیولوژی دارم اما میخوام درانگلستان لیسانس بیومدیکال بگیرم و۲۵سال دارم آیا امکانش هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما می توانید برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت نمایید اما باید توجه داشته باشید که مدرک زبان لازم و سرمایه کافی برای تحصیل را باید به همراه خود داشته باشید.
Mina sezar
با سلام من ۱۷ سال سن دارم اگر پدر و مادرم موفق بشن با سرمایه گذاری به انگلیسی برن منم شامل پرونده اونا میشم دیگه؟ بعد اینکه من زبانم خوبه ( دیپلم کانون زبان ایران) را دارم آیا میتونم همراهشان برم و در اونجا مشغول به تحصیل بشم و بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار بشم و اینا میتونن منجر به اقامت دائم و پاسپورت شود ؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، به طور کلی اگر سریع اقدام شود و بسته به پروسه ای که پدر و مادر در پیش می گیرند ممکن است شما شامل پرونده خانواده شوید یا خیر. اما به هر حال اگر وارد دانشگاه های این کشور شوید و بعد کار پیدا کنید می توانید اقامت دائم و پس از آن پاسپورت انگلستان را دریافت کنید.
Roham
با سلام خدمت موسسه پرتلاش ملک پور، من الان حدود ۱۶ سال سن دارم و در رشته تجربی تحصیل میکنم الان به نظر و عقیده شما بهتر است که من زیر ۱۸ سال برای تحصیل در انگلستان اقدام کنم یا بعد از دیپلم در ایران ؟ چون اگر بخوام زیر ۱۸ برم نمی‌تونم دیپلم را در ایران بگیرم، بعد اینکه من زبانم در سطح خوبی قرار دارد دیپلم زبان ( از کانون زبان ایران که معتبرترین کانون زبان در کشور است) را دارم ، از نظر مالی هم تا حدودی مشکل مالی ندارم الان سوال من این است که من قبل از 18 سالگی اقدام کنم یا بعد از ۱۸؟ با تشکر 🌺🌹🍀🌹
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، در صورتی که امکان تحصیل زیر 18 سال در انگلستان را داشته باشید بهتر است از این سن اقدام داشته باشید و دیپلم خود را در انگلستان دریافت نمایید.
Sepeher
سلام ، به نظر شما تحصیل در سن زیر ۱۸ سال ( که کاملا نمیشود در ایران دیپلم گرفت) بدون مدرک دیپلم ولی با سطح زبان خوب در انگلستان گزینه خوبی هست؟ یا صبر کنیم پس از پایان دیپلم که میشه بالای ۱۸ سال بریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که بتوانید مدرک دیپلم خود را در کشور انگلستان بدست آورید گزینه بسیار خوبی است. در صورتی که شرایط فراهم نباشد می توانید با داشتن مدرک زبان برای تحصیل در دانشگاه های این کشور اقدام نمایید.
صبا
با سلام و خداقوت. اطلاعات خیلی عالی ارائه دادید. کارتحصیل انگلستان خیلی جالب بود. اگر بخواهیم اقدام کنیم، سابقه کار هم باید داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. ممنونیم از محبت شما دوست گرامی. خیر در این روش نیازی به ارائه سابقه کار نیست.
محمد رضا
سلام و خسته نباشید به گروه بزرگ موسسه ملک پور بنده میخواهم کنکور بدهم و 100 درصد رتبه 3 رقمی می اورم چون درس خوبی دارم و 17 سالمه و در ازمون ها قلم چی و گزینه 2 همواره 2 یا 3 رقمی میشوم ایا میتوانم با یک کنکور خوب فول فاند برای لیسانس در 18 سالگی یا حداقل بخشی از هزینه زندگی را بگیرم همچنین بنده تمکن مالی ندارم اگر فول فاند نمیشود میتونم وام بگیرم از دولت بریتانیا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز قطعا رزومه های تاپ در شرایط تحصیلی و هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف تاثیر خواهد داشت پیشنهاد میدهم با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند با تشکر
علی
برای تحصیل در کشور انگلستان حداقل مدرک تحصیلی باید چی باشه؟ میشه راهنمایی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
تحصیل در کشور انگلستان مدارک خاصی را نیازمند است. به همین دلیل بهتون پیشهنهاد می کنیم که از این مقاله دیدن فرمایید.
مرادی
سلام . می خواستم بدونم که آیا می تونم در کشور انگلستان بعد از تحصیل اقامت دائم و یا تابعیتم رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقت شما بخیر . بله این امکان در شرایطی خاص وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا مقاله فوق رو مطالعه بفرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید می توانید با مشاورین ما در تماس باشید
رشیدی
هزینه های تحصیل در کشور انگلستان چطوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما مبهم هست که منظورتون برای چه مقطعی هست؟ برای تحصیل در دانشگاه مد نظرتون هست یا برای تحصیل در کالج؟ لطفا با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند
مازیار
سلام من میتونم داروسازی اوکی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای دریافت راهنمایی باید شرایط سنی و مدرک تحصیلی و سطح زبان و... را کامل بفرمایید پیسنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
جلالی
سلام می خواستم بدونم که آیا در کشور انگلستان برای تحصیل باید مدرک انگلیسی خاصی داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله شما باید نسبت به سطح تحصیلی خود از مدرک زبان خاصی برخوردار باشید.
سهراب
آیا دانشگاه های کشور انگلسان مناسبن برای تحصیل؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. تحصیل در انگلستان میتواند از بهترین موارد تحصیلی باشد، چراکه بهترین دانشگاه های دنیا در این کشور قرار گرفته اند
متقاضی
سلام و عرض ادب. میشه بفرمایید در چه مقاطعی و با چقدر گپ تحصیلی می تونیم در کشور انگلستان تحصیل کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقتتون بخیر . بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله فوق رو مطالعه بفرمایید
مجیدی
سلا برای دریافت ویزای همراه انگلستان چه مداریکی باید همراهمون باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
شناسنامه و گذرنامه معتبر عکس پاسپورت دو عدد عکس مورد تایید سفارت نامه تمکن مالی سند ازدواج نامه عدم سوءپیشینه از جمله موارد دریافت ویزای همراه است.
taher
سلام و خسته نباشید ارشد چقدر طول میکشه و هزینه ش چه صورته؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
محدبی
سلام و عرض ادب. میخواستم بدونم که بورسیه تحصیلی در انگلستان شامل چند روشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بورس تحصیلی دولتی بورس تحصیلی غیر دولتی بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله فوق رو به صورت کامل مطالعه بفرمایید
یاری
سلام خسته نبشاید میشه بگید که حداقل نمره هایی که برای زبان در کشور انگلستان به آن نیاز داریم چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد.
حسنوند
سلام میشه بفرمایید حداقل مدرک زبان برای تحصیل در کشور انگلستان چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب . تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد
رسئلیان
در مورد تحصیل در انگلستان میشه بفرماید که همراهان شامل چه افرادی میشوند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب توجه داشته باشید که در مهاجرت، همراه به همسر متقاضی تحصیل در انگلستان و فرزندان زیر 18 سال اطلاق می شود.
حسنی
رده بندی سنی در مدارس کشور انگلستان به چه صورت است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. با توجه به نظام آموزشی کشور انگلستان دانش آموزان ابتدا در مقطع GCSE1 که عموماً دانش آموزان با رده سنی 14 تا 16 سال و سپس GCSE2 که دانش آموزان با رده سنی 16 تا 18 سال می باشند شرکت می کنند
سام تبریز)علی پورفتح ا..
با دورود و سپاس وقت بخیر پسرم ۱۲سالشه و۴مدل فوتبالی داره وارسال لینگ کشوری بازی می‌کرد کدوم کشوری فوتبالی را پذیرش میکنه با تشکر.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید برای فرزندتان اقدام به اخذ پذیرش از مدارس فوتبال در انگلستان کنید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل راهنمایی کنند با تشکر
امیدی
آیا کشور انگلستان مقصد خوبی برای دانشجویان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کشور انگلستان دارای بیش از 3.000 موسسه آموزش عالی می باشد که گزینه های متنوعی را برای تحصیل در انگلستان پیش روی دانشجویان و دانش آموزان خارجی قرار می دهد.
سمیرا
تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان چقدر زمان می بره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد.
اشکلاتم
دانش آموزانی که قصد تحصیل در دانشگاه پزشکی و رده بالا را دارند باید در چه سطحی تحصیل کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب A_level سطحی است که این دوره دو سال به طول می انجامد و عموماً دانش آموزانی دارای معدل بالا با قصد ورود به دانشگاه های پزشکی شرکت می کنند.
کریمی
برای گرفتن ویزای تحصیل در انگلستان چند وقت قبل از برنامه تحصیلی اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای دریافت ویزای تحصیل در انگلستان باید 3 ماه قبل از شروع برنامه های تحصیلی اقدام نمایید.
امین
سلام و عرض ادب آیا بورسیه تحصیلی در دانشگاه های کشور انگلستان امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کشور انگلستان مثل بسیاری از کشور های بزرگ دنیا دارای بورس تحصیلی برای حمایت از دانشجویان با استعداد می باشد که عموماً از دو طریق صورت می پذیرد بورس تحصیلی دولتی بورس تحصیلی غیر دولتی
سارا
سلام و خسته نباشید. من میخوام برای دکتری انگلبس اقدام کنم میخواستم بدونم در انگلستان این مقطع چه مدت طول می کشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام واحترام مدت زمان تحصیل در مقطع دکتری بین 3 تا 5 سال هست. با ارزوی موفقیت برای شما
حسین
سلام مدرک زبان لازم برای مقطع کارشناسی در دانشگاه انگلستان چی باید باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بر شما تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 است.
مونا جانی پور
سلام. من قصد دارم برای مقطع کارشناسی میخوام به انگلستان مهاجرت به کنم. ممکنه بفرمایید نمره آیلتسم چقدر باید باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت شما بخیر. برای اقدام به مهاجرت در مقطع کارشناسی با توجه به دانشگاه مورد نظر شما حداقل نمره 6 و برای بعضی از رشته‌ها و دانشگاه‌های معتبر نیاز است که نمره 6.5 را کسب کنید.
سعیده شکوری
سلام. روز بخیر. ممکنه بفرمایین آیا برای تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس و فوق لیسانی می توان با خود همراه برد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت شما بخیر در حین تحصیل در مقطع لیسانس در کشور انگلستان امکان بردن همراه وجود ندارد ولی در دوره های دو ساله مقطع کارشناسی ارشد این امکان وجود دارد.
ساراحیدری
سلام در مقطع دکتری امکانکار دانشجویی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب تحصیل در مقطع دکتری با توجه به اینکه یک کار تحقیقاتی تمام وقت است فرصت کار دانشجویی بالای 30 ساعت در هفته را فراهم می سازد.
مهدی
سلام من میخوام برای دانشگاه اقتصاد لندن اقدام کنم ایا این دانشگاه موقعیت خوبی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و با ارزوی موفقیت برای شما بله، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن داری رتبه57 در دنیا و 8 در کشور است.
sadin
سلام به طور معمولی هزینه لیسانس توی انگلستان چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
درود بر شما عموم هزینه های تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می تواند متغیر باشد.
taranaom
سلام برای اینکه بورس تحصیلی بگیریم باید ایلتس چه نمره ای بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
درود بر شما باید نمره آیلتس بالای 7 برای دریافت بورسیه داشته باشید.
safura
سلام برای ارشد کار درمانی باید نمر ه ایلتس چند باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقتتون بخیر در برخی از رشته ها مثلاً رشته گفتار درمانی و برخی از دانشگاه هایی که رتبه بالاتری دارند داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره 7 به بالا الزامی است.
نهال
سلام تحصیل توی ا لول امکان پزشکی خوندن رو بیشتر میکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام دوره A_level دو سال به طول زمان بر بوده و عموماً دانش آموزانی دارای معدل بالا با قصد ورود به دانشگاه های پزشکی شرکت می کنند.
شهریار
سلام وقتتون بخیر بورس تحصیلی در انگلستان چطور هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
درود بر شما و سپاسگزارم بورسیه تحصیلی در انگلستان عموماً از دو طریق بورس تحصیلی دولتی و بورس تحصیلی غیر دولتی صورت می پذیرد.
atefe
سلام برای کارشناسی حداقل نمره ایلتس چقدر باید باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقتتون بخیر تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد.
یاری
سلام خسته نباشید میخواستم رتبه علمی دانشگاه یو سی ال لندن رو بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقت شما بخیر رتبه علمی این دانشگاه در جهان 14 و در انگلستان 4 است.
nina
سلام طبق شناخت شما بهترین سن تحصیل دانش اموزی برای تحصیل توی انگلستان چندسالگی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بهترین سن تحصیل برای دانش آموزان ایرانی 13 تا 18 سال است.
شیما
سلام وقتتون بخیر با مهاجرت تحصیلی برای لیسانس میشه همراه برد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقت شما هم بخیر تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس دارای همراه نمی باشد اما در مقطع فوق لیسانس برای دوره های 2 ساله بردن همراه امکان پذیر است.
یحیایی
سلام فوق لیسانس انگلستان چند ترمه هست و هزینه ش رو میخواستم بدونم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
kave
سلام وفتتون بخیر هزینخ های کارشناسی به طور معمول و حدودی چقدر میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه های تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می باشد.
ارشام
سلام ببخشید چجوری باید برم انگلستان 11 سالمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق اخذ پذیرش تحصیلی در مدارس بین المللی اقدام نمایید. و یا در صورت داشتن شرایط پدر یا مادرتان برای اخذ اقامت اقدام نمایند در این صورت تحصیل شما رایگان است.
منابی
سلام وقتتون بخیر حدود هزینه لیسانس توی انگلیس چند پوند هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می باشد.
برنا
سلام برای دکتری در این کشور طول دوره تحصیل رو میخواستم بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدت زمان تحصیل در مقطع دکتری بین 3 تا 5 سال می باشد
ناهید
سلام ویزای رو میخواستم Tier4 راجع بهش بدونم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر نام ویزای تحصیلی انگلستان Tier4 می باشد که به دو بخش: Child student visa (Tier4) که برای افراد زیر 17 سال و 6 ماه می باشد. General student visa (Tier4) که برای افراد بالای 17 سال و 6 ماه می باشد.
ohadi
سلام منظور از دوره پری مستر چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر یکی از مزیات و فرصت های مناسب تحصیل در انگلستان برای متقاضیانی که مدرک فوق دیپلم دارند یا نمره زبان آنها به حد نصاب دانشگاه مورد نظر نرسیده است، شرکت در دوره های pre master قبل از ورود به فوق لیسانس می باشد. پس از سپری شدن دوره pre master متقاضی می تواند وارد مقطع فوق لیسانس شود.
سمانه سرهان
سلام وقتتون بخیر برای بورسیه معمولا چه اپشن هایی باعث میشه حتما بورسیه بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ویژگی های زیر برای این منظور بسیار کمک کننده است. *داشتن معدل بالا عموماً بالای 17 برای دانشگاه هایی که معدل محور هستند. *داشتن مقالات علمی معتبر حداقل 2 عدد برای دانشگاه هایی که تحقیق محور هستند. *نمره آیلتس بالای 7 *داشتن سوپر وایزر یا استاد راهنما که برای دریافت بورسیه تحصیلی یا اسکالرشیپ با شما همکاری داشته باشد.
سهیلا
سلام نمره زبان ایلتس برای کارشناسی باید چند باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد
سهیلا
سلام نمره زبان ایلتس برای کارشناسی باید چند یاشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا ایلتس ۶ نیاز می باشد.
yaha
سلام کلا بورسیه تحصیلی انگلستان چه طوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموماً از دو طریق صورت می پذیرد: بورسیه تحصیلی دولتی بورسیه تحصیلی غیر دولتی
سامان زارع
سلام من آیلتس 7 دارم مشکلی برای ورود به دانشگاه های انگلیس ندارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقت بخیر اگر در مقطع کارشناسی تصمیم به تحصیل دارید، با نمره 6 آیلتس این امکان براتون وجود داره
هنرفر
سلام وقتتون بخیر موارد مهم برای دریافت تابعیت یا پاسپورت انگلستان رو میشه بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر این موارد عبارتند از سندی که نشان دهنده اقامت دائم شما در انگلستان باشد. بعد از گذشت 12 ماه از دریافت اقامت دائم می توانید برای تابعیت و پاسپورت انگلستان اقدام نمایید. افراد بالای 18 سال باید در مراسم شهروندی، سوگند وفاداری به کشور انگلستان را یاد کنند. هزینه مراسم شهروندی 80 پوند برای شرکت در یک مراسم گروهی می باشد. انگلستان تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد.
kave
سلام ارشد توی انگلستان چقدر زمان بره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد.
مهرناز
سلام چه مدت بعد از اقامت دائم میشه تابعیت و پاسپورت این کشور رو گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بعد از گذشت 12 ماه از دریافت اقامت دائم می توانید برای تابعیت و پاسپورت انگلستان اقدام نمایید.
SAHARJUN
سلام و خسته نباشیدضمن ارشد میشه کار کرد و ایا دستمزدی میشه دریافت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در سال دوم به کار می پردازند که جزوی از دوره تحصیل فوق لیسانس آن ها محسوب می شود. در این مقطع نیز، دانشجو در طول مدت کار خود حقوق سالیانه 17-18 هزار پوند دریافت می کند و نیاز به پرداخت شهریه سال دوم نمی باشد.
حمید
سلام برای گفتار درمانی مدرک زبان ایلتس باید چند باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر در رشته گفتار درمانی و برخی از دانشگاه هایی که رتبه بالاتری دارند مدرک زبان آیلتس با نمره 7 به بالا می باشد.
شادی
سلام هزینه فوق لیسانس رو میخواستم بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
سرنا
سلام وقتتون بخیر هزینه ویزای تحصیلی و تمدیدش رو میفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه این ویزا 348 پوند است و برای تمدید یا تغییر ویزای دانشجویی از داخل انگلیس 475 پوند هزینه دارد.
ساینا
سلام برای دریافت تایعیت و پاسپورت انگلستان باید برای مرایم شهروندی هم هزینه کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، هزینه مراسم شهروندی 80 پوند برای شرکت در یک مراسم گروهی می باشد.
ثریا
سلام اجاره خانه یک خوابه حدودا چه میزان هزینه بر است؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره منزل یک خوابه در شهر 650 پوند اجاره منزل یک خوابه در خارج از شهر 550 پوند می باشد
فریده
سلام انگلستان هزینه تحصیل مقطع لیسانس رو میخواستم از حضورتون سوال کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می باشد.
ساحل
سلام با ارزوی پیروزی روز افزون شما در فوق لیسانس این کشور می توان ضمن تحصیل کار کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، کار در دوره کارشناسی ارشد نیز امکان پذیر است و دانشجویان پس از یک سال تحصیل، در سال دوم به کار می پردازند که جزوی از دوره تحصیل فوق لیسانس آن ها محسوب می شود. در این مقطع نیز، دانشجو در طول مدت کار خود حقوق سالیانه 17-18 هزار پوند دریافت می کند و نیاز به پرداخت شهریه سال دوم نمی باشد.
پولاد
سلام و عرض ادب تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با چه نمره ای لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد.
ghaderian
سلام بورسیه تحصیلی توی این کشور هم دولتی هست هم غیر دولتی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر بله، بورسیه تحصیلی برای حمایت از دانشجویان با استعداد می باشد که عموماً از دو طریق صورت می پذیرد: بورسیه تحصیلی دولتی و بورسیه تحصیلی غیر دولتی
دانارو
وقتتون بخیر هزینه کارشناسی حدودا میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
ترنج
سلام هزینه فوق لیسانس به طور معمول چقد میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتن بخیر عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
ثمین
سلام هزینه سفارت ویزای تحصیلی رو میفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه پرداختی به سفارت جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان 348 پوند می باشد.
شایانی فر
سلام کارشناسی چه مدت طول میکشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد
سارانفر
سلام بورسیه های تحصیلیمعمولا چطون و برای این ایلتس باید در چه سطحی باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر بورسیه ها به شکل دولتی و غیر دولتی هستند و باید نمره آیلتس بالای 7 داشته باشید
صبا
سلام برای کارشناسی ارش عموم هزینه ها به طور معمول چند پوند هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
اثباتی
سلام ایا درست است که برای فوق لیسانس از سال دوم لازم به پرداخت شهریه نیست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، در این مقطع نیز، دانشجو در طول مدت کار خود حقوق سالیانه 17-18 هزار پوند دریافت می کند و نیاز به پرداخت شهریه سال دوم نمی باشد.
الهام
درود بر شما خوشحالم که با شما اشنا شدم حدود هزینه های لیسانس بنده رو راهنمایی می فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در مقطع لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می باشد.
احمدیان
سلام شرایط بورسیه تحصیلی غیر دولتی رو امکانش هست بفرمایید. برای شما ارزوی موفقیت می کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر داشتن معدل بالا عموماً بالای 17 برای دانشگاه هایی که معدل محور هستند. داشتن مقالات علمی معتبر حداقل 2 عدد برای دانشگاه هایی که تحقیق محور هستند. نمره آیلتس بالای 7 داشتن سوپر وایزر یا استاد راهنما که برای دریافت بورسیه تحصیلی یا اسکالرشیپ با شما همکاری داشته باشد.
تیام
سلام و خسته نباشید برای لیسانس مدرک ایلتس با چه نمره ای مورد قبول هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 می باشد که در برخی از رشته ها و دانشگاه های معتبر گاهاً نیاز به نمره 6.5 می باشد.
کریمی
سلام وخسته نباشید حدو هزینه های لیسانس در این کشور به جه شکل هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس بسته به رشته و دانشگاه بین 10.000 تا 15.000 هزار پوند در سال می باشد.
sina dourandish
با سلام من الان توی ایران یازدهم هستم و قصد ادامه تحصیل دارم و 16 سالمه میتونم برای ادامه تحصیل با نمره سیکل برم یعنی از دهم شروع کنم دوباره منظورم اینا که از یهمقطع پایینتر شروع کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز امکان اقدام دارید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند
ثمری
سلام و خسته نباشید ممنون از مقالات خوبتون امکانش هست حدود هزینه کارشناسی ارشد رو به پوند به فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
ایناز
سلام و خسته نباشید به طور معمول برای ما چقدر هزینه فوق لیسانس هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
افسون
سلام من میخوام برای فوق لیسانس اقدام کنم عموم هزینه های تحصیل توی این کشور رو میخواستم بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
فریما
سلام یک حدود هزینه برای کارشناسی ارشد میفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
نسرین
سلام کارتحصیل برای لیسانس چطور هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر در این روش، دانشجویان دوره کارشناسی پس از دو سال تحصیل در دانشگاه و پرداخت هزینه سالیانه، در سال سوم مشغول به کار شده و نه تنها ملزم به پرداخت هزینه سال سوم نیستند، بلکه همانند یک فرد شاغل در انگلستان حقوق دریافت می نمایند که مقدار آن به 17-18 هزار پوند در سال می رسد. سپس تحصیل خود را در سال چهارم دانشگاه ادامه داده و مدرک تحصیلی دریافت می نمایند.
پژمان
سلام وقتتون بخیر مدارک ویزای تحصیلی رو امکانش هست بفرمایید چه چیزهایی هست که باید ارائه بدیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر نشان دادن مدارک معتبر اقامتیتحصیل دکترا در اتریش دانش زبان انگلیسی (برای متقاضیان بالای 18 سال ارائه مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 الزامی است) ارائه گواهی تمکن مالی مناسب جهت زندگی در کشور انگلستان برای مدت زمان تحصیل در انگلستان نامه CAS یا پذیرش تحصیلی معتبر ارائه یک نامه از احوالات شخصی (SOP) برای متقاضیان تحصیل در انگلستان برای مقاطع لیسانس و بالاتر
ن
بنده 30 سالم برای فوق لیسانس دندون میخواستم اقدام کنم با معدا بالا و مدرک زبان با نمره خوب امکان پذیرشذدر دانشگاه آکسفورد هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز گپ تحصیلی شما زیاد هست و این موضوع شانس ویزا را پایین می آورد با مشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند
طلوعی
سلام فوق لیسانس توی این کشور چندساله ست و حدود چقدر هزینه میبره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
فرحناز
سلام فوق لیسانس چقدر زمان بره و امکانش هست بفرمایید چقدر هزینه لازم داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
برادران
سلام و خسته نباشید ایا کیفیت تحصیل در انگلستان خوب است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، علم آموزان با هدف بهره مندی از سطح آموزشی بالاتری نسبت به کشور مبدا خود، تصمیم به مهاجرت می گیرند و به همین دلیل، کیفیت تحصیل مهم ترین عامل برای انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلیشان می باشد. کشور انگلیس با جذب باسوادترین و متبحرترین اساتید دنیا در کنار امکانات آموزشی نوین و متد های جدید، کیفیت تحصیل در این کشور را به بالاترین سطح خود رسانده است.
فرد
سلام و خسته نباشید سطح علمی دانشگاه های انگلستان چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض اد وقتتون بخیر دانشگاه های انگلستان همواره در لیست برترین دانشگاه های جهان بوده و با بسیاری از دانشگاه های مطرح دنیا در ارتباط می باشند.
sanax
سلام مدارک لیسانس رو برای انگلستان امکانش هست بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدارک مقطع کارشناسی: پاسپورت و ویزا به همراه کپی آن رزومه علمی مدرک تحصیلی مدرک زبان(آیلتس، تافل) با حداقل نمره 5.5 بیانیه شخصی نامه مرجع
سیاحی
سلام برای ویزای تحصیلی باید چه زمانی اقدام کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای دریافت ویزای تحصیلی باید 3 ماه قبل از شروع برنامه های تحصیلی اقدام نمایید. مدت زمان پاسخ دهی سفارت به این ویزا تقریباً 3 هفته می باشد و عموم هزینه پرداختی به سفارت جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان 348 پوند می باشد.
طاری
سلام و خسته نباشید امکانش هست به تعداد برسیه تحصیلی اتکلستان رو به من معرفی و راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بورس تحصیلی گیتز دانشگاه کمبریج بورس تحصیلی خانه های رودز بورسیه تحصیلی دانشگاه بین المللی ادینبورگ کمک هزینه تحصیلی از شورای بریتانیا بورسیه تحصیلی دانشگاه بریتسول
مریم
سلام و احترام. برای فوق لیسانس چقدر هزینه تحصیل به دنبال خواهد داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
شریف
سلام و خسته نباشید.در فوق لیسانس میشه کارکردو ایا در امد خوبی میشه بدست آورد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله در مقطع فوق لیسانس دانشجویان پس از یک سال تحصیل، در سال دوم به کار می پردازند که جزوی از دوره تحصیل فوق لیسانس آن ها محسوب می شود. در این مقطع نیز، دانشجو در طول مدت کار خود حقوق سالیانه 17-18 هزار پوند دریافت می کند و نیاز به پرداخت شهریه سال دوم نمی باشد.
صابونی
سلام و خسته نباشید آیا بورسیه تحصیلی به متقاضیان انگلستان تعلق می گیرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر با توجه به هزینه های بالای تحصیل و زندگی در انگلستان، انواع بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی به متقاضیان تعلق می گیرد.
شهدوس
سلام ویزای تحصیل تیر برا چه سن هایی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر نام ویزای تحصیلی انگلستان Tier4 می باشد که به دو بخش: Child student visa (Tier4) که برای افراد زیر 17 سال و 6 ماه می باشد. General student visa (Tier4) که برای افراد بالای 17 سال و 6 ماه می باشد.
folaadi
سالم و خسته نباشید ایا اجازه کار همزمان با تحصیل در دانشگاه وجود دارد یا خیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله همانند اکثر کشورهای اروپایی، دانشجویان در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس اجازه کاره پاره وقت هفته ای 10 تا 20 ساعت را دارا می باشند. تحصیل در مقطع دکتری با توجه به اینکه یک کار تحقیقاتی تمام وقت می باشد، فرصت کار دانشجویی بالای 30 ساعت در هفته را فراهم می سازد.
کرانی
سلام میشه ی اطلاعات راجع به فوق لیسانس به لحاظ هزینه ای و زمانی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان عموماً تنها 9 تا 12 ماه زمان می برد. عموم هزینه های تحصیل در کشور انگلستان بسته به رشته و دانشگاه برای فوق لیسانس بین 11.000 تا 15.000 پوند می باشد.
شکوهی
سلام برای ایرانی ها چه زمانی مدرسه بهتره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تحصیل برای دانش آموزان بین المللی در مدارس خصوصی و با توجه به اینکه برای ما ایرانی ها از همان ابتدا دارای ویزای گاردین (همراه با پدر و مادر) نمی باشد، در مدارس شبانه روزی انگلستان امکان پذیر می باشد. به همین دلیل بهترین سن تحصیل برای دانش آموزان ایرانی 13 تا 18 سال است.
اردلان
سلام کار دانشجویی توی انگلستان مورد قبول هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، همانند اکثر کشورهای اروپایی، دانشجویان در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس اجازه کاره پاره وقت هفته ای 10 تا 20 ساعت را دارا می باشند. تحصیل در مقطع دکتری با توجه به اینکه یک کار تحقیقاتی تمام وقت می باشد، فرصت کار دانشجویی بالای 30 ساعت در هفته را فراهم می سازد.
استادی
سلام تحصیل در این کشور چه مزیت هایی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر به طور کلی تحصیل در انگلیس، نقطه قوت های زیر را پوشش می دهد: برخورداری از بالاترین سطح آموزشی پیاده سازی به روز ترین متد آموزشی امکان اشتغال آسان زمان تحصیل نرمال مدرک معتبر امکان کار حین تحصیل
اصحابی
سلام و خسته نباشید برای ما وتیم خوبتون ارزوی موفقیت میکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ممنو و سپاسگزاریم از لطف و عنایت شما.
استانی
سلام و خسته نباشید مقالاتی بسیار مفید و ارزشمند دارید ارزوی موفقیت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بسیار سپاسگزاریم و خوشحالیم که مفید واقع شده.
اران
سلام سیستم اموزشی انگلیس چطورهست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب قوتتون بخیر تفاوت بسیاری بین سیستم آموزشی انگلستان و ایران وجود دارد اما از جهاتی هم مشابه به هم می باشند. مدارس خصوصی، دولتی و تدریس در منزل، بخضش اعظمی از سیستم آموزشی انگلستان را تشکیل می دهد. سن آموزش را اگر از کودکستان در نظر بگیریم، کودکان 3 تا 5 سال را شامل می شود و از 5 تا 11 سالگی وارد بخش ابتدایی می شوند. بعد از این سن است که وارد مقطع متوسطه خواهند شد و تا قبل از 18 سالگی، خود را برای ورود به دانشگاه، آماده می کنند. تحصیلات تا سن 16 سالگی در انگلیس اجباری بوده و پس از آن آموزش به شکل دیگری پیش می رود. این تحصیلات در قالب آکادمیک یا فنی حرفه ای جلو می رود و در ادامه دانش آموز می تواند وارد کالج و دانشگاه های این کشور شود و در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به تحصیل بپردازد.
امینی
سلام ایا انگبستان بورسیه تحصیلی به دانشجو میده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر با توجه به هزینه های بالای تحصیل و زندگی در انگلستان، انواع بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی به متقاضیان تعلق می گیرد.
فروردینی
سلام ببخشید مهمترین دانشگاه های لندن کدوما میشن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر مهم ترین دانشگاه های لندن از قرار زیر است: دانشگاه کالج لندن امپریال کالج لندن سیتی دانشگاه لندن دانشگاه کوئین مری لندن
پرنان
سلام ایا برای بورسیه گرفتن شرایط خاصی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای دریافت بورسیه تحصیل در انگلیس با توجه به این این بورس ها محدود می باشد و افراد زیادی برای تحصیل رایگان در انگلستان از طریق بورس اقدام می کنند، عموماً دانشجویانی موفق به دریافت بورس می شوند که شرایط خاصی داشته باشند که در ذیل به برخی از آن اشاره می شود: داشتن معدل بالا عموماً بالای 17 برای دانشگاه هایی که معدل محور هستند. داشتن مقالات علمی معتبر حداقل 2 عدد برای دانشگاه هایی که تحقیق محور هستند. نمره آیلتس بالای 7 داشتن سوپر وایزر یا استاد راهنما که برای دریافت بورسیه تحصیلی یا اسکالرشیپ با شما همکاری داشته باشد.
اریانمهر
سلام طول زمان مقاطع تحصیلی تو این کشور چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتونم بخیر مدت زمان تحصیل برای مقاطع مختلف متفاوت می باشد و به طور کلی آموزش اصلی برای افراد از 5 سالگی آغاز و تا قبل از 18 سالگی به پایان می رسد. در ادامه، افراد ادامه آموزش خود را در دانشگاه و مراکز آموزشی از سر می گیرند که مدت زمان آن در مقطع لیسانس 3 الی 4 سال، در فوق لیسانس 1 الی 2 سال و در مقطع دکترا 3 الی 4 سال می باشد.
سرمدی
سلام شرایط سنی دکترا مهمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر با توجه به اینکه تحصیل در مقطع دکتری بیشتر به صورت تحقیق و کار تمام وقت در یک پروژه علمی می باشد، دارای شرط سنی نبوده اما متقاضی تحصیل در این مقطع باید: دارای یک استاد راهنما (سوپروایزر که مهمترین نقش را در پذیرش دکتری دارد) باشد تا فرصت های تحقیقاتی مناسبی به وی معرفی نماید. متقاضی باید دارای سطح زبان قوی عموماً آیلتس بالای 7 باشد و بتواند با اساتید مختلف به مکاتبه بپردازد. ارائه یک پروپوزال قوی دارای چندین مقاله علمی و چاپ شده در مجلات معتبر باشد.
ارشد
سلام مدارک ارشد رو میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدارک مقطع کارشناسی ارشد: مدرک فارغ التحصیلی لیسانس بقیه مدارک با مقطع کارشناسی، مشابه است مدرک زبان آیلتس با نمره 6.5
ممدوحی
سلام و خسته نباشید برای تابعیت و پاسپورت چه چیزهایی لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر به صورت خلاصه به اهم موارد دریافت تابعیت یا پاسپورت انگلستان در ذیل اشاره می شود: سندی که نشان دهنده اقامت دائم شما در انگلستان باشد. بعد از گذشت 12 ماه از دریافت اقامت دائم می توانید برای تابعیت و پاسپورت انگلستان اقدام نمایید. افراد بالای 18 سال باید در مراسم شهروندی، سوگند وفاداری به کشور انگلستان را یاد کنند. هزینه مراسم شهروندی 80 پوند برای شرکت در یک مراسم گروهی می باشد. انگلستان تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد.
شهرانی
سلام و خسته نباشید طول دوره های تحصیلی انگلستان رو بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مهم ترین دوره های تحصیلی مربوط به دانشگاه است که سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا خلاصه می شود. طول هر دوره به شرح زیر است: دوره کارشناسی: 3 الی 4 سال دوره کارشناسی ارشد: 1 الی 2 سال دوره دکترا: 3 الی 4 سال
اعظمی
سلام برای دکتری ایلتس حدودا چه نمره های باید داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 7.5 است
براتی
سلام دوره A-level چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر دانش آموزان پس از پشت سر گپذاشتن دوره GCSE ، دوراه در مقابل خود دارند. یا می توانند وارد دوره پیش دانشگاهی شوند و یا دوره A-level را انتخاب نمایند. طول این دوره 1 تا 2 سال می باشد. برای ورود به این دوه میبایست ابتدا سطح علمی آنان از طریق کالج سنجیده و مورد بررسی قرار گیرد.
کرانه
سلام و خسته نباشید ایا دانشگاه های انگلستان سطح علمی خوبی دارند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله دانشگاه های انگلستان همواره در لیست برترین دانشگاه های جهان بوده و با بسیاری از دانشگاه های مطرح دنیا در ارتباط می باشند.
ثمر
سلام و خسته نباشید ایا بورسیه تحصیلی در انگلستان امکان پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر با توجه به هزینه های بالای تحصیل و زندگی در انگلستان، انواع بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی به متقاضیان تعلق می گیرد.
فرید
سلام ایا دانشگاه هایی هستند که خودشون بورسیه بدن شما امکانش رو دارین معرفی بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بسیاری از دانشگاه ها در کشور انگلستان هستند که بورس تحصیلی منحصر به فرد خود را دارند که در ذیل لیست برخی از این دانشگاه ها آورده شده است: بورس تحصیلی گیتز دانشگاه کمبریج بورس تحصیلی خانه های رودز بورسیه تحصیلی دانشگاه بین المللی ادینبورگ کمک هزینه تحصیلی از شورای بریتانیا بورسیه تحصیلی دانشگاه بریتسول
مردانی
سلام ایا شما مدونید برای دکتری در آلمان باید چه نمره ایلتسی داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 7.5 البته ممکن است دانشگاهی شرایط متفاوت از دانشگاهی دیگر داشته باشد.
marsani
سلام برای دانش اموزان، والدینشون می تونن برای ویزای ویزیتوری اقدام کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای دانش آموزانی که زیر 17 سال می باشند پدر یا مادر با ویزای ویزیتوری و توریستی می توانند اقدام کنند.
xoya
درود بر شما برای تحصیل تو این کشور همراه ها چه کسانی می تونن باشن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای مهاجرت، منظور از همراه همسر متقاضی تحصیل و فرزندان زیر 18 سال است.
bardani
سلام مدارک ویزای همراه رو بفرمایید چه مدارکی لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر شناسنامه و گذرنامه، پاسپورت، دو قطعه عکس مورد تایید سفارت، نامه تمکن مالی، سند ازدواج، نامه عدم سوءپیشینه و... برخی از مدارک دریافت ویزای همراه است.
bardia
salam kar bad az tahsil tuw englis vojud darre?
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بلخ این کشور رونق و ثبات اقتصادی مناسبی دارد و سالانه دانشجویان بین المللی زیادی پس از تجصیل مشغول به کار در انگلیس می شوند.
jahadi
سلام خسته نباشید چه مدت بعد از اقامت دائم میشه تابعیت و پاسپورت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر 12 ماه بعد از دریافت اقامت دائم برای تابعیت و پاسپورت انگلستان میتوانید اقدام نمایید.
falania
سلام برای دانشگاه های انگلیس باید حتما مدرک زبان داشته باششیم و ازمون زبان داده باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای دانشگا های انگلیس ارائه مدرک زبان غالبا ضرور بوده و سطح و نمره زبان براساس دانشگاه، مقطع و رشته می تواند متفاوت باشد.
bryanaei
سلام ایا دانشگاه های انگلستان بورسیه دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله برای اغلب رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه های این کشور بورسیه ارائه می دهند.
chehrazi
سلام و خسته نباشید چه مدت بعد از اقامت در انگلستان میشه پاسپورت و تابعیت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر شما می توانید بعد از یک سال از اقامت دائم برای پاسپورت و تابعیت اقدام کنید.
hodan
سلام برای دکتری باید ایلتس بالاس 7 باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله ایلتس 7.5 لازم هست.
poriani
سلام شروع سال تحصیلی برای ترم پاییز از چه ماهی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر در انگلیس شروع ترم پاییز سال تحصیلی از سپتامبر اغاز و تا هفته سوم دسامبر زمان بر است.
aruo
سلام برای ویزای تحصیلی ای او پی لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر منظورتان SOP است بلی برای ویزاهای تحصیلی مورد نیاز هست.
bardi
سلام چه مدت بعد از اقامت دائم میشه پاسپورت و تالعیت انگلیس گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر یکسال بعد از اقامت دائم برای پاسپورت و تابعیت انگلیس می توانید اقدام کنید.
vareshi
سلام ارشد توی انگلیس چند ساله است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر به طور معمول 9 ماه تا 12 ماه مدت زمان دوره ارشد در انگلستان است.
zafari
سلام برای دکترا هم امکان کار ضمن تحصیل هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله بالای 30 ساعت در هفته امکان پذیر است.
هنردوست
سلام برای کمبریج چه شرطی لازمه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ایلتس بالای 7 و داشتن مقاله شما را در پذیرش این دانشگاه یاری خواهد کرد.
وحدانی
سلام برای ارشد ایلتس چه نمره ای باید داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر 6.5 والبته برای برخی رشته ها به نمره 7 احتیاج است.
مروتی
سلام ارشد چه مدت طول میکشه و چقدر هزینه میبره توی این کشور؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حدود 9 تا 12 ماه و 11 هزار تا 15 هزار پوند است.
nastran
سلام همزمان با لیسانس و فوق لیسانس میشه کار کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله حدود10 الی 20 ساعت در هفته امکان شغل هست.
xaheri
سلام حتما مدرک زبان الزامی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله و ضمنا شزح ام بستخ به خواستگاه تحصیلی و یا کاری شما متفاوت است.
حاتمی
سلام برای دکتری ایلتس 7.5 باید باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله البته بسته به دانشگاه میتونه سطح زبان شما متفاوت باشه.
سارا
سلام خسته نباشد میشه بفرمایید با چه شرایطی میتونم بورسیه تحصیلی انگلیس رو بگیرم؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر دارای شرایطی از جمله: داشتن معدل بالا عموماً بالای 17 برای دانشگاه هایی که معدل محور هستند. داشتن مقالات علمی معتبر حداقل 2 عدد برای دانشگاه هایی که تحقیق محور نمره آیلتس بالای 7 داشتن سوپر وایزر یا استاد راهنما که برای دریافت بورسیه تحصیلی یا اسکالرشیپ با شما همکاری داشته باشدف قادر به بهره مندی از مزایای بورسیه انگلیس خواهید بود.
ساسان
سلام برای مقطع کارشناسی ارشد آیلتس با چه نمره ای لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد انگلیس، دارا بودن مدرک آیلتس 6.5 ضروری است.
میلاد
سلام خسته نباشید. اگه پزشکی که بالاترین معدل ونمرات رو در سه مقطع دکتری حرفه ای ،کارشناسی ارشد و کارشناسی در بهترین دانشگاه ایرانو داره و دارای مقاله و رزومه فوقالعاده عالی در دانشگاه هست اما معدل ونمرات دبیرستانش در ایران خیلی خوب نیست مشکلی برای قبولی در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه آکسفورد رونداره؟ وآیا نمرات دبیرستان برای مقطع دکتری مد نظر نیست؟ لطف میکنید اگه جواب بدید. معدل کل دیپلمم ۱۷ هستش . معدل پایه یازدهم و دوازدهم ۲۰ شده و فقط معدل پایه دهمم بد شده و ۱۱ هستش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز نه وقتی شما رزومه علمی خوبی در سطح دکتری داشته باشید مدارک و نمرات دیپلم خیلی ملاک نیست.
فاطمه
میخواستم بدونم برای تحصیل در کشور انگلستان چقدر نیازمنداست که برای دریافت ویزا و پاسپورت و... در ابتدا هزینه کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در مورد هزینه های پرونده با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی تان بکنند. https://officialmalekpour.net/contact
بهار
با توجه به اینکه کشور انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده به نظر شما تحصیل در کشور انگلیس برای یک مهاجر خارجی بهتر است یا تحصیل در یکی از کشور های پیشرفته عضو اتحادیه مثل آلمان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بستکی به هدف شما دارد اما طبیعتا تحصیل به زبان انگلیسی و برقراری ارتباط با مردم انگلیسی زبان راحت تر است تا تحصیل به زبان سوم آلمانی
reza azizi
تحصیل کردن در کشور انگلیس رایگان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر تحصیل در کشور انگلیس رایگان نیست ولی در صورتی که موفق به دریافت بورسیه تحصیلی این کشور شوید هزینه های شما مدیریت خواهد شد.
رضا
کار تحصیل انگلیس چیه؟ میشه بیشتر توضیح بدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کار تحصیل انگلیس در واقع روشی است که شما علاوه بر درس خواندن می توانید به کار دانشجویی مشغول شوید و بخشی از هزینه های تحصیل خود را مدیریت کنید. که در این روش یک سال به زمان تحصیل دانشجو اضافه می شود.
نگین
سلام و وقت بخیر من دانش آموز رشته ریاضی هستم و 17 سالمه و در مقطع دهم تحصیل میکنم و علاقه به تحصیل در رشته فیزیک در دانشگاه آکسفورد دارم و میخواستم کنکور بدم و بعد از قبولی در مقطع لیسانس برای بورسیه اقدام کنم تا بتوانم تا تکمیل رشتم تا این مقطع مدرک زبان بگیرم در حال حاضر زبانم در حد متوسط روبه بالا هست اما مدرک ندارم و باتوجه به هزینه دبیرستان های خودمان به فکر این افتادم که از همین سن مهاجرت کنم و هزینه ای که میخوام برای مدارس ایران کنم را بجاش برم اونجا و بتونم راحت تر وارد دانشگاه بشم برای رشته فیزیک اما نمیدونم آیا امکان بورسیه در این سن وجود دارد ؟ در ضمن من از سطح تحصیلی بیسار خوبی برخوردارم و تا به الان معدل بسیار بالایی داشته ام ممنون میشم راهنمایی کنید .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای دبیرستان بخواهید بورسیه دریافت بکنید باید از رزومه علمی خاصی برخوردار باشید. اینکه در این سن بتوانید اقدام کنید خیلی خوب می شود. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
Saeed_andarzgoo20011
میخواستم بدونم از چه راه هایی میشه خرج تحصیل در این کشور رو تامین کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
اگر شرایط دریافت بورسیه ها را داشته باشید از طریق کسب بورسیه می توانید برخی از هزینه ها و یا کل هزینه تحصیل را تامین کنید، همچنین از روش کار تحصیل می توانید برخی از هزینه های مربوطه را تامین فرمایید.
فرهاد
سلام من میخوام پذیرش دانشگاه انگلیس رو بگیرم اما زبانم خوب نیس امکان داره که برم انگلیس و اونجا مدرک زبانم رو بگیرم؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شرط اصلی همه دانشگاه های انگلیس برای پذیرش، ارائه مدرک آیلتس، تافل و... می باشد پس این امکان وجود ندارد.
الهام فلاحی
سلام بدون مدرک زبان چگونه در دانشگاه های انگلیس تحصیل کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام شرط مهم ورود به دانشگاه های این کشور ارائه مدرک زبان هست تنها در صورت گذراندن دروه زبان در کشور خودتان و یا حتی انگلستان، می توانید وارد دانشگاه های این کشور شوید.
نازگل
سلام بدون مدرک زبان با معدل و رزومه خوب میشه در دانشگاه های انگلیس تحصیل کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر یکی از شرط های اصلی ورود به دانشگاه های انگلستان، دارا بودن مدرک زبان مورد تایید می باشد.
صادق غدیری
تحت چه شرایطی میتونیم در انگلستان تحصیل رایگان داشته باشیم من از نظر سوابق و مدارک تحصیلی رزومه قوی دارم ولی شرایط مالی خوبی ندارم چطوری میتونم در این کشور رایگان تحصیل داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام تنها در صورت دریافت بورسیه تحصیلی فول فاند انگلیس می توانید به صورت رایگان در انگلیس تحصیل فرمایید که نیاز مند داشتن رزومه تحصیلی قوی می باشد.
الناز محبی
با سلام. ویزای همراه دانش آموز برای چه مدت زمانی معتبر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولاً این ویزاها کوتاه مدت هستند و تا 3 ماه اعتبار دارند الان.
دنیا تالشی
میخواستم بپرسم آیا شرایط کاری و موقعیت شغلی برای فارغالتحصیلاتی که برای تحصیلات تکمیلی در انگلیس مشغول تحصیل باشند مطلوب است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام با توجه به خارج شدن انگلستان از اتحادیه اروپا و نیاز آن به نیروی کار در حال حاضر پذیرش متخصصات در جایگاه های کاری مختلف مطلوب است.
تقی پور
عرض ادب بنده ۳۲ سال و همسرم ۲۷ ساله هستند، در صورت اقدام یکی از ما برای روش تحصیلی آیا این امکان وجود دارد که دیگری به صورت همزمان به عنوان همراه وارد کشور شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی در مهاجرت تحصیلی این امکان وجود دارد منتها باید قبلش با وکیل تان مشورت نمایید چون کشور با کشور شرایط متفاوت است.
سامیار
سلام بنده ۲۰ ساله هستم و می خواستم شرایط گرفتن پذیرش برای تحصیل پزشکی در انگلستان رو بدونم بی زحمت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما ابتدا باید در کالج ثبت نام نمایید و دوره A-Level را بگذرانید و سپس در آزمون پزشکی شرکت نمایید. درصورت قبولی می توانید ادامه تحصیل نمایید.
آسیه
تحصیل چه رشته هایی در انگلیس بازار کار بهتری برای بعد از فارغ التحصیلی خواهد داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام معمولا رشته های زیر بازار کار تضمینی خواهند داشت:رشته پزشکی، دندان پزشکی، رشته حقوق، رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار، مهندسی عمران، برق، مکانیک و مهندسی پزشکی و تحصیل در رشته مدیریت از جمله رشته های با بازار کار خوب می باشند.
علی صادقلو
سلام من شنیدم روش های اعطا ویزا در انگلیس تغییر کرده قصد دارم برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنم نامه پذیرش هم اکی شده میشه راهنماییم کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام شرایط جدید دریافت ویزای تحصیلی به این صورت است که متقاضی باید برای دریافت ویزا حداقل 70 امتیاز کسب کنند، این امتیاز متشکل از نامه پذیرش، مدرک زبان و تمکن مالی و.. می باشد.
سیما سعیدی
سلام من بالاخره بعد5 سال کار کردن تونستم اقامت انگلیس رو دریافت کنم حالا چقدر باید بگذره بتونم درخواست پاس بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود و تبریک خدمت شما دوست عزیز بعد از گذشت12 ماه میتونید برای دریافت پاسپورت هم اقدام کنید با ارزوی موفقیت برای شما
ehsan
سلام سطح کیفیت دانشگاه های انگلستان در مقایسه با دانشگاه های برتر جهان در حالت کلی چه رتبه ای رو داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز این کشور از جمله بالاترین رتبه های علمی را در دنیا دارد این کشور کشور با جذب باسوادترین و متبحرترین اساتید دنیا در کنار امکانات آموزشی نوین و متد های جدید، کیفیت تحصیل در این کشور را به بالاترین سطح خود رسانده که این امر موجب ایجاد بازار کار جهانی و موقعیت های شغلی مناسب برای فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور می گردد.
علیرضا
با سلام من ۲۰ساله دانشجوی لیسانس آمارو سنجش هستم. برای ارشد رشته های نزدیک به این رشته کجا ها میشه اقدام کرد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز محدودیت کشور وجود ندارد. با توجه به مدرک زبان، معدل و تمکن مالی شما می توانید کشور مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مریم
سلام و وقت بخیر. ممنون بابت اطلاعات مفیدی که ارائه دادید. برای تحصیل در انگلستان با معدل زیر14 آیا شانسی وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ممکن است بعضی دانشگاه ها به شما پذیرش دهند. رزومه شما بایستی بررسی گردد.
مریم
سلام و وقت بخیر. ممنون بابت اطلاعات مفیدی که ارائه دادید. برای تحصیل در انگلستان با معدل زیر14 آیا شانسی وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ممکن است بعضی دانشگاه ها به شما پذیرش دهند. رزومه شما بایستی بررسی گردد.
مهرداد
سلام وقت بخیر آیا انگلستان دوره های کار ضمن تحصیل هم ارائه میده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، در بسیاری از رشته ها دانشجویان امکان پذیرش در دوره های کارتحصیل را خواهند داشت.
ماریا
سلام، آیا من میتونم برای تحصیل اقدام کنم و همسرم رو هم به عنوان همراه با خودم ببرم انگلیس؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. این موضوع بسته به مقطع تحصیلی و نوع دوره شما دارد. به طور معمول دوره های لیسانس و فوق لیسانس ویزای همراه نخواهند داشت مگر اینکه دوره لیسانس به صورت پژوهش محور باشد.
خیریه‌ موسوی
دانشگاه های انگلستان تحصیل رایگان هم دارند یا خیر ؟؟؟ فرد میتونه بورسیه بگیره؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، دانشگاه های انگلستان رایگان نیستند اما امکان دریافت بورسیه برای دانشجویان وجود دارد.
سمر شیبانی
تحصیل در دوره کارشناسی ارشد چقدر زمان می برد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب تحصیل در انگلستان در مقطع ارشد ۱ ساله می باشد.
یوسفی
سلام. در صورتی که دخترم در دانشگاه های انگلیس مشغول به تحصیل بشه آثار اقامتی برای ما هم میتونه داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و و عرض ادب. خیر دوست گرامی، اما می توانید دعوتنامه دریافت نموده و به صورت توریستی به این کشور تشریف ببرید.
بهروزشریفی
سلام ممنونم از مطالب مفیدتون ایا درسته که انگلستان دیگه ویزای همراه نمیده؟ اگر بخوایم مهاجرت خانوادگی داشته باشیم بجز تحصیل چه راه های دیگری وجود داره؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای تحصیل دوره فوق لیسانس ویزای همراه لغو شده است و در صورت تمایل برای اقدام خانوادگی می توانید از روش های کارشرکت و یا نوآفرینی استفاده داشته باشید.
مهرداد
سلام وقت بخیر آیا این برنامه ویزای همراه هم داره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز امکان اخذ ویزا برای همراه وجود دارد.
عسکرپور
سلام و عرض ادب. من الان کلاس یازدهم هستم. میخواستم بپرسم روند تحصیل پزشکی در انگلیس به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما برای تحصیل پزشکی در انگلستان باید ابتدا دوره A-level را پشت سر بگذارید و پس از آن وارد دانشگاه های پزشکی انگلستان شوید.
جواد صباغ عصر
سلام من از یک دانشگاه در منچستر برای مقطع فوق لیسانس پذیرش گرفتم برای فوریه 2024، آیا برای ویزای همراه می تونم اقدام کنم یا بر اساس قوانین جدید بعد از ژانویه 2024 به همراه ویزا داده نمی شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. خیر شانس دریافت ویزای همراه نخواهید داشت. همانطور که فرمودید برای پذیرش های بعد از ژانویه 2024 ویزای همراه صادر نمی شود.
سمر شیبانی
تحصیل لیسانس در انگلیس چند سال طول میکشد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول تحصیل در این مقطع 3 سال به طوب می انجامد.
کرمی
سلام روز خوش‌. ۲۹ سال سن دارم. مدرک لیسانس دارم. ارشد هم تمام کردم ولی مدرک ندارم. میتونم برای کارشناسی پذیرش بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور کلی در صورتی که برای مقطع لیسانس اقدام بفرمایید ریسک ویزای شما بالا خواهد بود اما برای کارشناسی ارشد شانس بهتری خواهید داشت.
Hadis
سلام من دانش اموز پیش دانشگاهی هستم تیزهوشان درس میخونم همیشه هم جز شاگرد های برتر هستم میشه بفرمایید چطوری باید بتونم کینگز کالج درس بخونم؟ شرایط مالی اون چنان نیست که بتونم خرج تحصیل رو بدم ولی مدرک‌تافل هم دارم میگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید
ارشیا
سلام وقت بخیر من پزشک هستم و تازه مدرکمو گرفتم برای تخصص میتونم اقدام کنم یا باید مستر پذیرش بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که مدرک خود را معادلسازی نمایید می توانید برای تخصص نیز اقدام داشته باشید.
Kamal
سلام وقت بخیر برای انگلستان برای تحصیل میشه تافل هم ارائه داد یا حتما باید ایلتس باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. توصیه ما برای اقدام داشتن مدرک زبان آیلتس UKVI نامبر دار هست که مورد تایید انگلستان می باشد.
مهسا دنیادیده
سلام. ممنون از مقاله بسیار کامل و عالیتون. من 26 سالمه و همسرم 30 سالشه و یه پسر 2 ساله داریم. خیلی وقته به فکر مهاجرت به انگلیس هستیم و می تونم آیلتس 7 ارائه بدم و یه شرکت خانوادگی هم داریم که 60 درصدش به نام همسرمه. آیا از طریق تحصیل می تونیم برای دکترا اقدام کنیم و همسرم تو محیط بتونه از طریق شرکتش کار کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز شرایط سنی شما برای اخذ ویزای تحصیلی مناسب می‌باشد. همچنین می‌توانید از روش‌های دیگر مانند ثبت شرکت نیز اقدام به اخذ اقامت کشور انگلستان کنید. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره و بررسی راه‌های مهاجرت به این کشور با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید
فرانک حسینی
سلام 32 ساله هستم همسرم 38 سال و یک فرزند 4 ساله دارم،لیسانس میکروبیولوژی دارم و حدود 40 میلیارد دارایی، سطح زبانمم متوسط ولی مدرک زبان ندارم از نظر شما مناسب ترین روشی که میشه برای انگلستان اقدام کرد چی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، شما میتوانید برای روش های مختلفی از جمله روش های نوآفرینی و یا کارشرکت در انگلستان اقدام داشته باشید و به همراه اعضای خانواده اقامت این کشور را بدست آورید.
Pirayeh
سلام و خسته نباشید. برای تحصیل پزشکی در انگلستان اگر سنمون بالای ۳۰ سال باشه ، اصلا امکانی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض اردت. بله در صورتی که مدرک لیسانس داشته باشید می توانید برای پزشکی در این کشور اقدام نمایید.
پری
سلام وقت بخیر در مورد تحصیل در انگلیس سوال داشتم...پسر من لیسانسشو تو مالزی گرفته و الان دو ساله که برگشته امکانش هست برای ارشد انگلستان اقدام کنه؟رشته ش تاریخ بوده
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی در صورت اینکه سن ایشان مناسب باشد و گپ تحصیلی بالایی نداشته باشند می‌توانند برای مقطع ارشد پذیرش بگیرند.
سارینا شیرازی
سلام من تازه دیپلم تجربی گرفتم و قصد دارم رادیولوژی بخونم در دانشگاه انگلیس، در حال خوندن زبان هستم چطور بایداقدام کنم؟؟و چطور میتونم بورسیه دریافت کنم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید برای تحصیل دوره های A-level پذیرش دریافت کرده و پس از اتمام دوره در رشته های علوم پزشکی تحصیل کنید. دریافت بورسیه به سوابق علمی شما بستگی دارد.
کشاورزی
با تشکر از تیم متخصص موسسه شما الان انگلیس همچنان شرایط همراه رو برای مقطع فوق لیسانس داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، در حال حاضر در مقطع فوق لیسانس ویزای همراه صادر نمیشود مگر اینکه دوره متقاضی به صورتی تحقیقاتی باشد.
گلایول
سلام وقت بخیر ۲۲ سالمه لیسانس مترجمی زبان دارم و توی آموزشگاه زبان کار می کنم و آیلتس ۸ دارم. برای ارشد باید رشته شناور انتخاب کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، شما میتوانید در رشته خودتان و یا سایر رشته های شناور تحصیل داشته باشید.
یارا
سللم وعرض ادب بنده 20 سالمه و دیپلم دارم سطح زبانم درحد 7 هست و تمکن مالی حدود 400 هزار پوند دارم میخواستم برای تحصیل به انگلیس برم ایا شرایط بنده مبخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما مناسب می باشد. برای کسب اطلاعلت بیشتر و نحوه اقدام با موسسه تماس خاصل نمایید.
فریبا مولا
سلام میخواستم بدونم تحصیل فوق لیسانس در انگلستان چه رشته ای بهتر هست؟ یعنی کدوم رشته هست که راحت تر اقامت تحصیلی بدن و محدودیت سنی هم نداشته باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. رشته تحصیلی فوق لیسانس شما باید مرتبط با دوره لیسانس شما باشد ولی معمولا بازار کار رشته های فنی بسیار مناسب است.
سونیا سلطان نژاد
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم ازحضورتون بنده ۳۵ساله هستم کارشناسی ارشد دررشته ی زمین شناسی ایا امکان ادامه تحصیل برای انگلستان را دارم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شما می توانید برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا اقدام نمایید. داشتن مدرک زبان آیلتس 7 و سوابق تحصیلی قوی می توان به شما کمک کند.
ثریا
سلام خسته نباشید، از سایت با کیفیت شما بسیار ممنونم ، خواندن مقاله به خیلی از سوالاتم پاسخ داد ولی یک سوال برام پیش اومد که آیا برای پذیرش مدارس ، فقط ممکن است ویزای گاردین برای والدین دانش آموز صادر شود یا خیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در حال حاضر احتمال موافقت برای ویزای گاردین در یک سری سنین خاص وجود دارد اما نمیتوان با قطعیت در خصوص آن پاسخ داد.
فرهادی
سلام. من و همسرم هر دو 24 ساله و برنامه نویس هستیم و زبانمون خوبه. لیسانس داریم. شنیدم ویزای همراه برای تحصیل انگلستان لغو شده. خواستم بدونم میتونیم هر دو ما با هم پذیرش بگیریم و بریم یه جا درس بخونیم و بعد کار کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز این امکان وجود دارد.
Narges
سلام وقت بخیر آیا برای تحصیل پسرم‌در دوره های ای لول، باید مدرک زبان داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، سطح زبان حداقلی برای این امر باید ارائه نمایید.
پری
وقت بخیر شرایط تحصیل در انگلستان برای دوره لیسانس با معدل دیپلم 19 و آیلتس 6 چجوریه؟ می‌خوام مهندسی شیمی بخونم البته به فرانسه هم فکر میکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در صورتی که شرایط سنی شما مناسب باشد می‌توانید برای هر دو کشور اقدام نمایید پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مهرزین
سلام برای تحصیل انگلیس‌نیاز به معادل سازی مدرک برای رشته های مهندسی هم وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر نیازی به معادلسازی نمی باشد.
الهام
برای تحصیلی انگلیس بدون مدرک زبان می‌توان اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد.
یاسمین
سلام من ۱۶ سالمه و تصمیم دارم تحصیل لیسانس در انگلیس اقدام کنم، اگر بخوام برای پزشکی اقدام کنم چه شرایطی لازم است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ پذیرش سطح زبان و نمرات ۳ سال اخر شما بررسی می گردد.
Mina
سلام وقت بخیر برای دندانپزشکی انگلستان سالیانه من چقدر هزینه دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بسته به دانشگاه محل تحصیل حدود 30 الی 40 هزار پوند هزینه خواهید داشت.
Hoda
سلام خسته نباشید آیا دوره دکترا در انگلیس هم مثله کانادا و امریکا حقوق داره؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در مقطع دکتری دانشجو حقوق دریافت میکند.
رعنا
سلام. خسته نباشید. آیا میتونیم حین تحصیل در مقطع دکترا، کار هم بکنیم؟ کار مرتبط با تحصیلاتمون.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، امکان کار حین تحصیل را خواهید داشت. حتی میتوانید در دانشگاه مشغول به کار شوید.
یاسمین
سلام آیا تحصیل در مدارس انگلیسی در امارات که نظام اموزش بریتانیا را دارند، شانس پذیرش دانشجو در آینده برای تحصیل در انگلیس را بالا می‌برد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز مدرسه نیز برای اخذ پذیرش از دانشگاه شما را همراهی می کند.
علی
سلام، من شنیدم اخیرا برای تحصیل همسرت رو نمیتونی با خودت ببری انگلیس، این درسته؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بر اساس تغییر قوانین از ژانویه 2024 دانشجویان در مقطع فوق لیسانس نیز امکان همراه بردن همسر را در بسیاری از دوره ها نخواهند داشت.
سهیلا مسافر
سلام من ۱۶ ساله هستم میخواستم بدونم شرایط تحصیل در انگلیس به چه صورت هست؟ و بهتره از چه زمانی اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از هم اکنون برای مدارس بین المللی پذیرش بگیرید.
سهیلا کیانی
سلام میخواستم بدونم برای ارشد نهایتا تا چه سنی میشه اقدام کرد و چطور باید بتونیم خانواده رو ملحق کنیم؟ روشی وجود داره که کل اعضا با هم بتونیم به اقامت برسیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول در صورتی که شرایط گپ تحصیلی شما پایین باشد میتوانید اقدام نمایید ولی امکان همراهی اعضای خانواده بر اساس شرایط جدید دولت انگلستان در بسیاری از رشته ها وجود ندارد. در روش هایی مانند کارشرکت و یا نوآفرینی میتوانید همراه با اعضای خانواده خود اقدام داشته باشید.
فاطمه
سلام روز بخیر من ۳۰ سالمه و مدرک زبان ندارم ولی به زبان انگلیسی در حد ایلتس ۵.۵ تسلط دارم میخواستم بدونم برای ارشد نیتونم با این سطح زبان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شما باید حداقل مدرک آیلتس 6.5 داشته باشید تا بتوانید اقدام داشته باشید و بدون مدرک زبان ریسک ویزای شما بسیار بالا خواهد بود.
fatemeh_javadi
سلام روزتون بخیر باشه من 17 سالمه رشته ریاضی میخونم آیلتس 5 دارم خودمو دارم تقویت میکنم نمره زبانمم بالا ببرم نمره های مدرسه ام هم خوبه معدلم 18 میخواستم بدونم چگونه از دانشگاه های انگلیس پذیرش بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که مدرک زبان و سوابق تحصیلی خوبی داشته باشید و هزینه های تحصیل و زندگی خود را تامین نمایید میتوانید برای انگلستان اقدام نمایید.
مشاوره رایگان