آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی

3 بهمن 1401 3 نظر

 

مشاهده قسمت اول محصول آموزش زبان آلمانی


 

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی، مجموعه ویدئویی آموزش زبان آلمانی است که توسط موسسه ملک پور منتشر شده و شامل تدریس پایه زبان آلمانی توسط جناب استاد ملک پور می باشد. یادگیری زبان جدید، یکی از توانمندی ها و نقاط مثبت افراد است که معمولاً طرفداران و علاقمندان زیادی دارد. اما همواره چگونگی یادگیری آن، یکی از بزرگترین چالش های پیش روی این افراد است. در سال های اخیر، افراد و سایت های مختلفی اقدام به آموزش زبان های گوناگون کرده اند. اما در واقعیت، طیف گسترده ای از افراد جامعه مسلط به زبان دوم نیستند. در این بین، علاقمندان به زبان آلمانی با چالش ها و مشکلات بیشتری برای یادگیری زبان روبرو هستند. ولی آیا به راستی زبان آلمانی، سخت و غیرقابل یادگیری است؟ تکنیک و روش های آموزش زبان آلمانی چیست؟ همانطور که می دانید ارائه مدرک سطح A1 زبان آلمانی برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان نظیر سوییس، آلمان، اتریش، لختین اشتاین، لوکزامبورگ و... را دارند ضروری است. همچنین برای افرادی که در جستجوی کار بوده و متقاضی اخذ اقامت قرمز سفید قرمز و یا ویزای کار می باشند نیز دریافت مدرک زبان آلمانی A1 الزامی است. اما مشکلی که بسیاری از متقاضیان با آن مواجه هستند، مدت زمان زیادی است که صرف دریافت این مدرک می شود. چرا که معمولاً برای شرکت در کلاس های آموزشی معتبر باید 3-2 ماه و گاهاً تا یک سال در صف انتظار مانده و سپس 5-4 ماه را به یادگیری آن اختصاص دهند. در حالی که برای کسب مدرک A1 زبان آلمانی، زمان کوتاه تری در حدود 4-3 هفته کافیست. موسسه ملک پور با هدف رفع نیازها و موانع پیش روی متقاضیان مهاجرت، اقدام به تهیه و توزیع محصول آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی کرده است. موسسه ملک پور، با تهیه و ارائه فایل های تصویری و صوتی آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی در دو مجموعه 10 قسمتی، روشی موثر و فوق سریع را برای یادگیری سطح A1 زبان آلمانی در اختیار شما قرار داده است. در این دو مجموعه مدیریت محترم موسسه ملک پور، مبتکر شیوه های نوین آموزش زبان آلمانی، از کارآمدترین تکنیک ها و مؤثرترین تمرین ها در آموزش استفاده کرده و با تکیه بر تجربه بیش از 20 سال تدریس و آموزش و صداقت در انتقال مطالب، به آموزش آنچه که برای دریافت مدرک A1 آلمانی ضروری است می پردازد. با توجه به تقاضای بالا جهت کار در کشورهای اتریش و آلمان و نیاز مبرم به آموزش این زبان، شما می توانید با استفاده از این بسته آموزشی، نگرانی خود از بابت یادگیری زبان آلمانی را برطرف نمایید.

تماس با ما

از مزایای این بسته آموزشی آن است که درصورت تمرین و تکرار مداوم می توانید فرآیند آموزش را در مدت زمان کوتاه 3- 4 هفته طی کرده و آمادگی کامل را برای دریافت A1 آلمانی بدست آورید. مطمئناً یادگیری شما در سطحی خواهد بود که به فاصله یک هفته از کسب مدرک A1، قادر به دریافت سطح A2 زبان آلمانی و پیشرفت سریع در یادگیری این زبان خواهید بود. تکنیک های به کار رفته در این روش، ابتکار شخص استاد ملک پور بوده و با بکارگیری آن ها در چند دوره آموزش زبان آلمانی از راه دور توسط استاد ملک پور، نرخ موفقیت بالای 99 درصد حاصل شده است.

از دیگر مزایای این محصول، در دسترس بودن فایل های صوتی و تصویری آموزشی و استفاده از آن ها در ساعات مختلف شبانه روز و حتی در حین انجام کارهای روزمره است. بنابراین صرفه جویی در زمان و بالا بودن سطح بازدهی یادگیری، از مهم ترین مزایای این مجموعه آموزشی می باشد.

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد آموزش زبان آلمانی

آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی و محتوای آن:

بسته آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی شامل دو مجموعه 10 قسمتی است. شما می توانید 10 قسمت اول را خریداری نموده و در صورت تمرین و رضایت از نحوه آموزش، نسبت به خرید مجموعه دوم اقدام کنید. اعتقاد و تلاش ما بر این بوده است که از موثرترین و سریع ترین روش ها و تکنیک های یادگیری و کارآمدترین محتوای آموزشی در این مجموعه ها استفاده شود. به طوری که شما پس از پایان 10 جلسه اول و تمرین و تکرار مداوم، قادر به دریافت A1 آلمانی خواهید بود. اما توصیه ما به شما آن است که صبر پیشه کرده و جهت تکمیل فرآیند آموزش و تسلط بیشتر بر زبان آلمانی، مجموعه 10 قسمتی دوم را نیز تهیه نمایید و زبان خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید. تأکید می کنیم که این بسته آموزشی 20 قسمتی زبان آلمانی، جهت دریافت سطح A1 تنظیم شده است؛ ولی از آن جایی که به خوبی به آموزش سطح پایه پرداخته است، شما را قادر به درک و بیان آلمانی همسطح با مدارک A2 و حتی B1 مؤسسات دیگر خواهد کرد. در صورت رضایت شما و درخواست زیاد مبنی بر آموزش سطوح بالاتر، فایل های آموزشی سطوح بالاتر نیز تهیه خواهد شد.

آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی

فایل های آموزشی هر جلسه به صورت صوتی و تصویری تهیه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. محتوای فایل ها به گونه ای است که در عین کارایی و سرعت بالا در آموزش، برای تمام افراد با سنین مختلف قابلیت یادگیری آسان و راحت داشته باشد. هر فایل آموزشی دربردارنده لغات، گرامر، نکات، داستان های کوتاه و کتاب هایی است که در ابتدای هر جلسه به آن ها اشاره می شود. نکته حائز اهمیت آنست که نیاز به پرداخت هزینه برای تهیه کتاب نیست. بلکه محتوای چندین کتاب در کنار سایر نکات ناب آموزشی، در این فایل های گنجانده شده است؛ چکیده مطالب آموزشی بیان می شود و وقت اضافی را صرف خود نمی کند.

در ویدئوی زیر به نکات پایه جهت آموزش فشرده A1 آلمانی با استاد ملک پور، اشاره شده است؛ نکاتی که مبنای آموزش قرار گرفته و رعایت آن ها درصد موفقیت شما را در یادگیری افزایش می دهد. توجه شما را به مشاهده این ویدئو جلب می نمایم.

آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی و چگونگی استفاده از آن:

آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی

چنانچه قبلاً نیز اشاره شد فایل های صوتی و تصویری هر جلسه دربردارنده موثرترین و سریع ترین تکنیک های یادگیری است. به گونه ای که بر حس و درک و یادگیری شما از زبان آلمانی تأثیر مثبت داشته و اعتمادبنفس شما را در برقراری ارتباط و مکالمه افزایش می دهد. اما این نتیجه بدست نخواهد آمد مگر با اعتماد شما به استاد ملک پور و انجام تمرین ها و تکنیک های آموزش داده شده.

تکنیک بکار رفته در این آموزش، تکرار است. قدرت و معجزه تکرار را در فرآیند آموختن، دست کم نگیرید. همانطور که قدرت یادگیری در کودکان به واسطه تکرار بدون ترس و واهمه از اشتباه، بالا هست؛ با تمرین و تکرار و تکرار، یادگیری زبان آلمانی نیز برای شما آسان و ممکن خواهد بود. ما به شما توصیه می کنیم که فایل های ویدئویی را مشاهده کرده و در صورت امکان، آن را مجدداً تماشا نمایید. سپس فایل های صوتی را حداقل 2- 3 بار در روز گوش داده و تکرار کنید. فایل های صوتی، امکان گوش فرادادن به زبان آلمانی و یادگیری آن را در موقعیت های مختلف فراهم می کند: در حین رانندگی، در حین ورزش و پیاده روی، انجام کارهای روزمره، قبل از خواب و... . از این موقعیت ها استفاده کرده و با گوش دادن مداوم و تکرار آموخته ها، خود را به جایگاه امن زبان آلمانی برسانید.

کلید طلایی پیشرفت شما در یادگیری زبان، تکرار و استفاده از آن است. ماهیت هر زبان تکرار است. قدرت مغز بر اثر تکرار افزایش یافته و سرعت شما را در یادگیری بالا می برد. پس از بکارگیری هر آنچه که آموخته اید اجتناب نکنید و اجازه ندهید ترس از اشتباه و یا نظرات دیگران و یا شک به مربی و فرآیند آموزشی پیش رو، مانع تلاش و پیشرفت شما در این مسیر شود. وقت و دقت کافی را صرف انجام تمرین ها کنید و به خود و آموخته هایتان اعتماد کنید. باورهای ذهنی شما، مسیر دستیابی به خواسته هایتان را هموار می کند. بنابراین با باور به خود و اعتماد به استاد ملک پور، یادگیری زبان آلمانی را برای خود سهل و آسان کنید.

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد محصول زبان آلمانی قسمت دوم

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد محصول زبان آلمانی قسمت دوم

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد محصول زبان آلمانی قسمت دوم

نکته بسیار مهمی که در استفاده از فایل های آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی باید مورد توجه قرار گیرد آن است که این فایل ها صرفاً برای شما و همسر یا پدر و مادرتان که در کنار شما زندگی می کنند، تهیه شده است. استفاده دیگر افراد از آن مجاز نبوده و شرعاً و عرفاً نادرست است. چرا که حمایت های معنوی و مالی شما از طریق خرید فایل های آموزش زبان، منجر به دلگرمی و افزایش توانایی ما در تهیه سایر محتویات آموزشی می شود. بنابراین در خرید و نگهداری فایل ها امانت دار باشید و فایل های خریداری شده خود را از سایت دانلود کرده و در سیستم رایانه خود ذخیره کنید تا در صورت فیلترینگ یا نقص در سایت موسسه، قابل دستیابی برای شما باشد.

آموزش فشرده و سریع زبان آلمانی

امتیاز 4.09 از 5 ( 21 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سيروس تدبيري
من قصد دارم اقامت اتريش را دريافت كنم از طريق ثبت شركت اقدام كرده ام اما از زبان الماني چيزي نميدانم ٥٩ ساله هستم الماني را در حدي ميخواهم كه نيازهاي روزمره منو برطرف كند با اين سن موفقيت منو چطور ميبينيد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید با پکیج آموزش زبان آلمانی به سطح مناسبی برسید
عسگری
با سلام من یک سوال حیاتی دارم من برای ملحق شدن به همسر اتریش ایا با توجه به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد شیمی ایا بازهم نیاز به مدرک a1 المانی دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
خیر شما به عنوان همراه نیاز به ارائه مدرک زبان ندارید.
نگارراد
سلام ،خسته نباشید ،سپاس از ویدئو های خوبتون وتدریس فوق العاده زیبای استاد ملک پور من ویدیوهای رایگان دیدم تا ویدیوی نهم ولی متاسفانه بقیش در یوتیوب بوده و اینجا فیلتره و نتونستم دسترسی بهش داشته باشم لطفاً راهنمایی کنید🙏🙏🙏🌹🌹
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی ادامه ویدیوها را می توانید در قسمت محصولات سایت اصلی مشاهده نمایید.
مشاوره رایگان