دوره کار تحصیل انگلستان - معرفی و شرایط کار حین تحصیل

31 نظر

دوره کار تحصیل انگلستان دوره ی کاراموزی است که ، شرایط کار و تحصیل همزمان دانشجویان در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس را فراهم می سازد. ویژگی اصلی دوره کار تحصیل انگلستان، امکان کسب درآمد دانشجو بین 17 الی 18 هزار پوند به صورت سالانه و برخوداری از سابقه کار یک ساله می باشد. این دوره کاراموزی یکسال به دوره تحصیلی شما می افزاید. در اکثر رشته های تحصیلی در انگلستان دوره کار در حین تحصیل وجود دارد. دانشجویان برای حضور در این دوره باید به صورت تمام وقت تحصیل کنند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه کار تحصیل انگلستان می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. با تکمیل فرم تماس نیز استفاده از خدمات مشاوره تلفنی رایگان، برای شما عزیزان امکان پذیر می شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در انگلستان


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

کار تحصیل انگلستان

شرایط کار تحصیل انگلستان

دوره های تحصیل در انگلستان نسبت به تحصیل در دیگر کشورها، کوتاه تر می باشند دوره کارشناسی 3 ساله و ارشد 1 ساله است. و با شرکت در دوره کار تحصیل انگلستان دوره تحصیل کارشناسی شما 4 ساله و کارشناسی ارشد 2 ساله است و یکسال به دوره تحصیلی شما اضافه میشود. اگر شما تحصیل خود را به صورت تمام وقت در انگلستان انتخاب کنید،  میتوانید  کار حین تحصیل در انگلستان را داشته باشید. شما با کار تحصیل انگلستان سالیانه 17 تا 18 هزار پوند حقوق دریافت میکنید و میتوانید هزینه های تحصیل خود را با آن پرداخت کنید. کار تحصیل انگلستان فقط برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. از جمله شرایط کار تحصیل در انگلستان این است که خوده دانشگاه دانشجو را برای دوره کاراموزی به شرکت ها معرفی کرده، برای کار در زمینه رشته تحصیلی دانشجو تا تجربه کاری کسب کند.

دوره های کار تحصیل در انگلستان در مقطع  کارشناسی

دوره های کار تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی همزمان با دوره تحصیلی است، و دوره تحصیلی شما 4 ساله است . 2 سال تحصیل آکادمیک 1 سال کاراموزی و سپس بعد از آن دوباره یک سال آخره تحصیلی شما آکادمیک میباشد. رشته هایی که در دوره کارشناسی کار تحصیل دارند در جدول زیر فهرست شده است:

 

نام رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی
ریاضیات و امار تاریخ و اقتصاد
معماری داخلی اقتصاد مالی
فشن و مد جرم شناسی
ریاضیات  تربیت بدنی
روانشناسی کودک و نوجوان مهندسی نقشه برداری
پزشکی قانونی اقتصاد 
مدیریت هواپیمایی مهندسی عمران
گرافیک مدیریت امور مالی
تغذیه و بهداشت مدیریت رویداد
هنرهای زیبا  موسیقی
فناوری بازی محاسبه
علوم کامپیوتر امنیت سایبری
علوم پزشکی کاربردی روان پزشکی
مهندسی عمران محیط زیست آهنگ نویسی موسیقی
مهمانداری مهندسی اتومبیل
بانکداری مربی گری ورزش
مدیریت حوادث بانکداری
ادبیات انگلیسی  ارتباطات
تولید محتوا جامعه شناسی
انیمیشن شیمی تحلیلی
ساخت ساز رژیم سلامت
علوم زیستی  بازاریابی
مهندسی هوا فضا مد بین المللی
علوم سیاسی جرم شناسی
تصویر گری تاریخ
فارماکولوژی سخت افزار
نرم افزار هوش مصنوعی
هنر بازی گرافیک تصویر
ریاضی فیزیک مهندسی برق
مهندسی مکانیک تغذیه و سلامت
روابط بین الملل فناوری اطلاعات برای تجارت
طراحی محصول خبرنگاری

دوره های کار تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد

دوره های کار تحصیل در انگلستان دوره های تحصیلی می باشند که کار همزمان با تحصیل در رشته مرتبط توسط دانشگاه به دانشجو ارائه و گاهی نیز تضمین می شود. دوره های کار تحصیل که به تازگی با معرفی موسسه MIE متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است در مقطع لیسانس و فوق لیسانس ارائه می شود. این دوره ها در مقطع فوق لیسانس به دلایل مختلف تنوع رشته های کمتری نسبت به لیسانس دارد و برخی رشته هایی که امکان اقدام جهت کار تحصیل در آن فراهم است در لیست زیر فراهم شده است.

  • هوش مصنوعی و رباتیک
  • ایمونوتراپی سرطان
  • امنیت شبکه ها و سیستم های رایانه ای
  • هنر درمانی
  • امنیت سایبری
  • علوم داده و تجزیه و تحلیل
  • کشف دارو و سم شناسی
  • بانکداری مالی و سرمایه گذاری
  • تجارت بین المللی
  • روابط بین الملل
  • گردشگری بین المللی، مهمان نوازی و مدیریت رویدادها
  • روزنامه نگاری و ارتباطات رسانه ای
  • میکروبیولوژی پزشکی
  • بیوتکنولوژی مولکولی
  • مهندسی نرم افزار

میزان ساعات مجاز کار برای دوره کار تحصیل انگلستان

برای کار در انگلستان در زمان تحصیل ساعات مجازی که اجازه کار دارید بسته به رشته و مقطع شما دارد اما یه صورت کلی دانشجویان 20 ساعت اجازه کار درهفته دارند، و ممکن است بسته به رشته اجازه کار شما 10 ساعت در هفته باشد . در کار ضمن تحصیل انگلستان کار شما باید مرتبط با رشته و تحصیلات شما باشد به عبارتی کار شما ارتباط مستقیم با تحصیلات شما داشته باشد.

دانشگاه های ارائه دهنده دوره کار تحصیل در انگلستان

در کار ضمن تحصیل انگستان شرایط به این صورت است که دانشگاه شما را به شرکت مورد نظر معرفی میکند و شما دوره کارآموزی خود را درانجا سپری میکنید. در زیر لیستی از بهترین دانشگاه های انگلستان که کارتحصیل ارائه میدهند تهیه شده است:

 

لیست دانشگاه های کار تحصیل انگلستان
 دانشگاه آکسفورد رویال هالووی
ساوث ولز دانشگاه کاونتری
بیرمنگام سیتی شفیلد هالم
دانشگاه گرینویچ دانشگاه بریستول
دانشگاه غرب لندن اکسس
ساوث بانک لندن نورث همپتون
دانشگاه لستر دانشگاه پلیموث
دانشگاه بلتون لنکشایر مرکزی
آستون رابرت گوردون
وست مینستر متروپولین منچستر
بورنموث سیتی لندن
دانشگاه برونل دانشگاه هال
تیساید دانشگاه بنگور

مزایای شرکت در دوره کار تحصیل انگلستان

به منظور پرداختن به مزایای شرکت در دوره کار تحصیل انگلستان، کافیست به مرور کلی آنچه در عناوین فوق ذکر شد پرداخت. دوره های کار تحصیل انگلستان، فرصتی برای تحصیل و کار همزمان در این کشور است که دانشجو را برای ورود به بازار کار انگلستان آماده می کند. دانشجو می تواند یک سال از تحصیل خود را بدون پرداخت شهریه، به کار و کسب درآمد مناسب در انگلستان همانند سایر افراد شاغل این کشور بپردازد. این دوره ها که در مقطع لیسانس و فوق لیسانس ارائه می شوند، طیف گسترده ای از رشته ها را پوشش می دهند؛ همراه با صدور ویزای همراه برای حضور همسر و فرزندان کمتر از 18 سال می باشند و دانشجو فرصت دارد تا دو سال پس از پایان تحصیل خود، به جستجوی کار در انگلستان بپردازد. بدون شک سابقه تحصیلی و کاری دانشجو و مدت زمان کافی وی برای جستجوی کار، عوامل مناسب و کافی برای کاریابی و اخذ ویزای کار انگلستان توسط فرد می باشند. بنابراین از بزرگترین مزیت های کار تحصیل انگلستان، تضمین اقامت فرد در انگلستان و حضور در بازار کار این کشور پس از تحصیل می باشد؛ بدین ترتیب هزینه های مالی و معنوی صرف شده بابت تحصیل در انگلستان، برای دانشجو نتیجه بخش خواهد بود. در خصوص هزینه های بالای زندگی در لندن نیز می توان در شهرهای اطراف لندن که در فاصله چندکیلومتری آن واقع شده اند اسکان یافت و علاوه بر استفاده از طبیعت اطراف شهر لندن، در فاصله کمتر از نیم ساعت، از خدمات و امکانات شهر لندن نیز بهره مند شد و ضمن آن، هزینه 20 تا 30 درصد کمتر نسبت به زندگی در لندن پرداخت کرد. در صورت تبدیل ویزای تحصیلی دانشجو به ویزای تحصیلی و پس از آن اقامت انگلستان و تابعیت این کشور، دانشجو می تواند از خدمات ارزنده ای چون بیمه اجتماعی این کشور استفاده نماید. 

شرایط دوره کار تحصیل انگلستان برای علاقه مندان فشن، مد و طراحی

موسسه ملک پور با تلاش بی وقفه خود توانسته است شرایط تحصیل در هنرمندان و علاقه مندان به رشته های هنری را در محیط آکادمیک در کشورهای معتبری و در شهرهای متعددی مانند میلان ایتالیا، لندن انگلستان، میامی آمریکا، پاریس فرانسه، شانگهای چین و تعدادی از کشورهای آسیایی فراهم نماید. علاقه مندان به فعالیت، کار و بیزنس در رشته های فشن، مد، دیزاین و طراحی اکسسوری می توانند با تحصیل در کالج معتبر انگلستان در زمینه مورد علاقه خود فعالیت نمایند. دانشجویان می توانند به صورت اختصاصی به رشته های مختلف طراحی مانند رشته طراحی لباس در انگلستان برای بانوان بپردازند. با شروع تحصیل خود در سن 18 سالگی در کالج مربوطه می توانید ضمن تحصیل، شرایط کار خود را تضمین کنید. کار در زمینه های یاد شده توسط خود دانشگاه تضمین می شود. در صورت داشتن دیپلم دوازده ساله می توانید در دوره های یک ساله فاندیشن که در کالج مربوطه برگزار می شود شرکت کرده و با بازار کار و مفاهیم مد و طراحی آشنا شده و با کمک همین کالج، به دانشگاه های انگلستان در همین رشته ها شرکت نمایید. با این تفاوت که به جای گذراندن سه ساله دوره لیسانس، این دوره را طی چهار سال به پایان می رسانید؛ اما در سال سوم، بدون نیاز به پرداخت هزینه، به مدت یک سال مشغول به کار در حیطه تحصیلی خود شده و حقوق دریافت نمایید؛ پس از آن نیز سال چهارم تحصیلی خود را به پایان می رسانید. قابل توجه دانشجویان فارغ التحصیل که می توانند تا دو سال پس از پایان تحصیل خود، ویزای حضور در انگلستان را داشته و در این مدت، به یافتن کار مناسب بپردازند. شرایط تحصیل برای دانشجویان فوق لیسانس نیز بدین ترتیب است که پس از یک سال تحصیل، دانشجو شش ماه مشغول به کار تضمینی دانشگاه می شود و پس از آن دو سال فرصت برای کاریابی در انگلستان دارد. تحصیل در مقطع لیسانس این رشته ها در دوره های کار تحصیل انگلستان، نیاز به آیلتس 6 و ورود به مقطع فوق لیسانس نیاز به مدرک آیلتس 6.5 می باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل و فعالیت در رشته های مربوط به طراحی، مد و فشن، این عبارت را به همراه عبارت ملک پور در گوگل جستجو نمایید تا به ویدئوهای رایگان موسسه ملک پور و خدمات این موسسه دست یابید که در وب سایت های رسمی موسسه ملک پور ارائه شده است.

شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان

کشور انگلستان پس از خروج از اتحادیه اروپا، با کمبود نیروی کار متخصص مواجه شده و به همین دلیل از ورود افراد تحصیلکرده به بازار کار این کشور استقبال می کند. با شرکت در دوره های کار تحصیل انگلستان، علاوه بر کسب درآمد بدون نیاز به پرداخت شهریه آن سال تحصیلی، دانشجو نسبت به بازار کار آشنایی پیدا کرده و با کسب تجربه و سابقه کار، آمادگی بیشتر و شرایط مساعدتری برای ورود به بازار کار انگلستان خواهد داشت. کپی برداری از مطالب ارائه شده در این مقاله بدون ذکر منبع، شرعاً و قانوناً حرام و نادرست است و پیگرد قانونی در پی دارد. همان طور که گفته شد با توجه به نیاز این کشور به نیروی کار تحصیلکرده، فارغ التحصیلان دوره های کار و تحصیل انگلستان که از مدرک تحصیلی معتبر و سابقه کاری یک ساله برخوردارند، شانس بالایی برای یافتن کار و اخذ اقامت کاری این کشور دارند. ضمن اینکه مطابق با قوانین انگلستان، دانشجویان می توانند به مدت دو سال پس از پایان دوره تحصیلی خود (لیسانس و فوق لیسانس) و در صورت تحصیل دوره دکتری به مدت سه سال پس از پایان تحصیلات خود، در این کشور حضور داشته و در جستجوی کار باشند. لازم به ذکر است که در طول این دوره، دانشجویان می توانند همسر و فرزندان خود را نیز به همراه داشته باشند.

شرایط اقامت و تابعیت از طریق کار تحصیل انگلستان

همانطور که می دانید دوره های تحصیل در دانشگاه های انگلستان، نسبت به دانشگاه سایر کشورها کوتاه تر است. این دوره ها در مقطع لیسانس، سه سال و در مقطع فوق لیسانس، یک سال به طول می انجامند. یکی از گزینه های پیش رو برای تحصیل در انگلستان، روش کار تحصیل می باشد. در این گزینه، طول دوره تحصیلی دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به مدت یک سال افزایش می یابد و دانشجو به ازای یک سال اضافه تحصیل خود، به کار با حقوق می پردازد. در این روش، دانشجویان دوره کارشناسی پس از دو سال تحصیل در دانشگاه و پرداخت هزینه سالیانه، در سال سوم مشغول به کار شده و نه تنها ملزم به پرداخت هزینه سال سوم نیستند، بلکه همانند یک فرد شاغل در انگلستان حقوق دریافت می نمایند که مقدار آن به 17-18 هزار پوند در سال می رسد. سپس تحصیل خود را در سال چهارم دانشگاه ادامه داده و مدرک تحصیلی دریافت می نمایند. در برخی دانشگاه ها می توان شش ماه از سال سوم تحصیلی و شش ماه از سال چهارم تحصیلی را به کار و شش ماهه های دیگر سال تحصیلی را به تحصیل پرداخت. این روش برای دانشجویان دوره تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان نیز امکان پذیر است و دانشجویان پس از یک سال تحصیل، در سال دوم به کار می پردازند که جزوی از دوره تحصیل فوق لیسانس آن ها محسوب می شود. در این مقطع نیز، دانشجو در طول مدت کار خود حقوق سالیانه 17-18 هزار پوند دریافت می کند و نیاز به پرداخت شهریه سال دوم نمی باشد. بدین ترتیب دانشجویان، علاوه بر فارغ التحصیلی و کسب مدرک تحصیلی از دانشگاه های انگلستان، از تجربه کاری نیز برخوردار می شوند. لازم به ذکر است که این موقعیت شغلی از سوی دانشگاه یا شرکت هایی که در همکاری با دانشگاه می باشند، به دانشجو پیشنهاد می شود.

به موازات این روش، یک گزینه دیگر نیز پیش روی دانشجویان در روش کار تحصیل انگلستان وجود دارد. در این روش، دانشجوی دوره لیسانس در انگلستان پس از دو سال تحصیل خود در دانشگاه مورد نظر، به جای اشتغال و کار در سال سوم، به تحصیل رایگان سال سوم تحصیل خود در یکی از دانشگاه های برتر کشوری خارج از انگلستان مانند سوئیس، هلند، آلمان و... می پردازد که پارتنر و همکار دانشگاه انگلستان می باشند. بنابراین فرصت تحصیل رایگان در یکی از دانشگاه های برتر کشورهای تاپ در سال سوم تحصیل، در اختیار دانشجو قرار می گیرد و در سال چهارم به ادامه تحصیل با پرداخت هزینه در کشور انگلستان می پردازد.

اخذ اقامت و تابعیت انگلستان با شرکت در دوره های کار تحصیل

همان طور که می دانید ویزای تحصیلی انگلستان، یک اقامت موقت به مدت مشخص به دانشجو می دهد. دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به مدت دو سال و دانشجویان دوره دکتری به مدت سه سال پس از فارغ التحصیلی، مجوز اقامت در کشور انگستان و جستجوی کار را دارند. به طور میانگین هزینه سالیانه تحصیل در انگلستان، در حدود 15 تا 20 هزار پوند است. یکی از راه های دریافت اقامت دائم و تابعیت از طریق تحصیل، تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و تمدید آن به مدت 5 سال می باشد. چرا که در صورت اخذ اقامت کاری انگلستان و تمدید آن به مدت 5 سال می توان، اقامت دائم این کشور را پس از 5 سال دریافت کرده و در سال ششم برای درخواست تابعیت انگلستان اقدام کرد. در بخش شرح داده شد که با توجه به شرایط کنونی بازار کار انگلستان و از طرفی مدرک تحصیلی معتبر دانشجو از انگلستان و سابقه کاری یک ساله وی در طول دوره کار تحصیل انگلستان، شانس وی برای دریافت پیشنهاد کاری و اخذ اقامت کاری این کشور بسیار زیاد می باشد.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه کار تحصیل انگلستان

موسسه ملک پور که همواره پیشتاز ارائه خدمات نوین در زمینه مهاجرت قانونی و تسهیل این امر برای هموطنان عزیز بوده است، گام ارزنده ای دیگری در این مسیر برداشته و شرایط تحصیل و کار همزمان دانشجویان را در یکی از برترین کشورهای اروپایی فراهم نموده است. امور مربوط به پذیرش دانشجویان در دوره های کار تحصیل انگلستان و اخذ ویزای این کشور، در حال حاضر با اعمال تخفیفاتی برای علاقه مندان و متقاضیان توسط موسسه ملک پور انجام می شود. خدمات این دوره در مقطع کارشناسی بدون محدودیت رشته و در مقطع فوق لیسانس در بیش از 40 رشته و موضوع تاپ توسط موسسه MIE برگزار می شود. همانطور که میدانید تهیه و نحوه چیدمان مدارک، تأثیر مؤثری در امر پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی انگلستان دارد و سابقه درخشان موسسه MIE، بیانگر مهارت و دانش این مجموعه در زمینه اخذ ویزا از کشورهای معتبر می باشد. از دیگر خدمات جدید موسسه ملک پور، امکان پذیرش و تحصیل دکتری در انگلستان، بدون نیاز به سوپروایزر و با ارائه مدرک زبان آیلتس 6.5 است. موسسه MIE امکانات بی نظیری را برای شرایط مهاجرت به انگلیس در نظر گرفته است. در صورت تمایل برای اخذ ویزا و نیاز به دریافت مدرک زبان انگلیسی نیز موسسه ملک پور پیشنهاد مناسبی برای شما دارد. مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی این موسسه، فرصت یادگیری زبان انگلیسی با کیفیت عالی و هر شرایط زمانی و مکانی را برای شما عزیزان فراهم نموده است. برای تهیه این محصول، لینک زیر را مشاهده نمایید.

مقایسه بین دوره کار تحصیل انگلستان و تحصیل رایگان در آلمان

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به یکی از سوالات شما عزیزان در زمینه کار تحصیل انگلستان پاسخ دهیم. یکی از مهم ترین سوالات و ابهاماتی که در ذهن شما عزیزان در زمینه شرکت در دوره های کار تحصیل انگلستان پیش می آید این است که چرا با علم به اینکه تحصیل رایگان در آلمان ارزان تر از تحصیل در انگلستان است، چرا بهتر است در دوره های کار تحصیل انگلستان شرکت کنیم؟ در این راستا پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را در این زمینه مشاهده فرمائید:

در ادامه این بخش از مقاله در قالب یک جدول دلایل موسسه ملک پور در تاکید بر شرکت در دوره های کار تحصیل انگلستان بجای تحصیل رایگان در آلمان برای مقطع کارشناسی ارشد را بررسی نموده ایم:

 

آیتم

آلمان

انگلستان

هزینه زندگی

54000 یورو (سالی 17000 یورو)

15000 پوند (سالیانه)

هزینه تحصیل

رایگان

سالی 10 تا 15 هزار پوند

مدت زمان تحصیل

3 سال و بالاتر

9 ماه تا 1 سال

مدت زمان اقامت پس از تحصیل

1 سال

2 سال

درآمد حین تحصیل

کم (20 ساعت کار ماهیانه)

بالا (کار تمام وقت در دوره کار تحصیل)

مدت زمان یادگیری زبان تحصیل

زیاد (بین 2 تا 5 سال)

کم (کمتر از 6 ماه تا 1 سال)

ویزای همراه

5 تا 6 ماه زمان می برد

همزمان یا با فاصله بسیار کم

طول پروسه اقدام

1 سال و بالاتر

کمتر از 3 ماه

لذا می توان نتیجه گرفت, این باور که تحصیل رایگان در آلمان ارزان تر از دوره های کار تحصیل انگلستان است باوری اشتباه و نادرست است.

 

پرسش: آیا روش کار تحصیل انگلستان برای افرادی که ۳۲ سال سن داشته و قصد اقدام به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد مجدد را دارند امکان پذیر است؟

 

 

پرسش: با سلام بنده متاهل با 35 سال سن هستم. آیا امکان کارتحصیل و اخذ ویزا برای ارشد میکروبیولوژی را دارا هستم؟


سوالات متداول 

✔️دوره های کار تحصیل انگلستان در چه مقاطعی ارائه می شود؟

این دوره برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس می باشد.

✔️ طول دوره کار تحصیل در انگلستان چقدر است؟

کار تحصیل در انگلستان برای دانشجویان مقطع کارشناسی به مدت چهار سال و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به مدت دو سال به طول می انجامد.

✔️ هزینه ها در دوره کار تحصیل انگلستان به چه صورت است؟

دانشجویان دوره کار تحصیل در انگلستان می توانند یک سال از مدت تحصیل خود را مشغول به کار شده و در این مدت، نه تنها شهریه دانشگاه پرداخت نمی کنند؛ بلکه حقوق مناسب نیز دریافت می نمایند.

✔️ آیا امکان حضور در انگلستان و جستجوی کار پس از تحصیل وجود دارد؟

بله؛ مطابق با قوانین انگلستان، فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد به مدت دو سال پس از تحصیل و دانشجویان دکتری به مدت سه سال پس از تحصیل می توانند در این کشور حضور داشته و در جستجوی کار باشند.


سخن پایانی

کار تحصیل انگلستان یکی از گزینه های پیش روی دانشجویان و متقاضیان تحصیل دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در انگلستان می باشد. این دوره ها امکان تحصیل و کار همزمان را برای دانشجویان فراهم می نماید. با افزایش یک سال به طول دوره تحصیلی معمولی مقطع لیسانس و فوق لیسانس، دانشجویان فرصت یک ساله کار با دریافت حقوق مناسب و بدون نیاز به پرداخت شهریه دانشگاه را به دست می آورند. از بزرگترین مزیت های کار تحصیل انگلستان، کسب تجربه کاری یک ساله ضمن کسب مدرک تحصیلی معتبر از کشور انگلستان می باشد که هر از جمله عوامل بسیار مؤثر جهت ورود به بازار کار انگلستان و اخذ اقامت کاری هستند. در صورتی که شما عزیزان نیز تمایل به اقدام از روش تحصیل در انگلستان به همراه کار دارید می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره تلفنی رایگان، از خدمات و تخفیفات موسسه در این زمینه بهره مند گردید. در صورت تکمیل فرم تماس نیز همکاران متخخص و مجرب مشاور ما، جهت ارائه مشاوره تلفنی رایگان با شما عزیزان تماس حاصل می نمایید. در انتهای مقاله نیز فرصتی برای طرح سوالات و ابهامات شما همراهان همیشگی MIE تعبیه شده است.

امتیاز 4.73 از 5 ( 39 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
شیخ محمدی
سلام خانمی ۴۰ ساله هستم بامدرک کارشناسی ارشد حسابداری معدل بالای ۱۷ هستم میخواهم برای مقطع ارشد در کار - تحصیل انگلستان اقدام کنم ،آیا رشته حسابداری یا فایننس میتوانم ارشد بخوانم با توجه به سنم و اینکه متاسفانه مقاله و سابقه کار ندارم و گپ تحصیلی ۲ ساله دارم، واینکه آیا همراهان اجازه کار دارند؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب با توجه به سن شما تحصیل در مقطع فوق لیسانس ریسک ویزا بالایی دارد .بهتر است برای کشورهای دیگر اروپا نظیر هلند و دانمارک و سوییس و اتریش و... اقدام نمایید.
aysan .g
سلام و وقت بخیر خدمت دکترملک پورعزیز و همراهان محترم ازمحضراساتید محترم خواهشمندم ک درخصوص تحصیل درانگلیس این حقیر رو راهنمایی کنن آیا بدون مدرک آیلس امکان پذیرهست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب برای مقطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا بله مدرک زبان لازم می باشد
پویا رهبر
با سلام و عرض ادب ممنون از مقاله خوبتون آیا روش کار تحصیل انگلستان برای افرادی که ۳۲ سال سن داشته و قصد اقدام به تحصیل در دوره کارشناسی ارسد مجدد را دارند امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله امکانپذیر می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
هیلدا
سلام با تشکر از مطالب خوب و عالیتون من قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارم و 32 ساله و لیسانس حقوق هستم می توانم برای دروه های کارتحصیل اقدام نمایم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز در صورتی که مدرک زبان در حد آیلتس 6.5 داشته باشید شانس اقدام دارید اما حتما باید شرایط خود را با کارشناسان موسسه در میان بگذارید زیر شرایط سنی شما قدری ریسک برای دریافت ویزا ایجاد می نماید.
نیلوفر شریفی
راجع به کارتحصیل درانگلستان، مقطع ارشد، ایا برای کسی که ارشد عمران گرایش محیط زیست دارد، امکانی برای پذیرش این نوع دانشگاه دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که شرایط سنی و مدرک زبان شما خوب باشد شما می توانید برای رشته های مرتبط با رشته لیسانس خود اقدام داشته باشید. پیشنهاد میکنم که شرایط خود را برای بررسی بیشتر با کارشناسان موسسه در میان بگذارید.
سروش قاسمی
سلام. وقت بخیر و ممنون به خاطر مقاله کار تحصیل انگلستان. من 20 سالمه و اگه بخوام برای ویزای کار تحصیل انگلستان اقدام کنم چطور میتونم؟ میخوام برای دوره لیسانس اقدام کنم و همراه چطور میتونم با خودم ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکر از لطف شما دوست گرامی، از نظر سنی شما شانس بسیار خوبی برای پذیرش این دوره ها خواهید داشت و در صورت داشتن مدرک زبان مناسب می توانید برای آن اقدام نمایید. شرایط پیوست همراه نیز باید توسط وکیل برای شما بررسی گردد. پیشنهاد میکنیم که از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید تا راهنمای شما باشند.
محسن کریمی
با عرض سلام خدمت تمام عزیزان مشغول در موسسه من 34 سالم هست و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک گرایش اپتیک لیزر هستم سوالی که داشتم این است که من می توانم با رشته فیزیک برای شرایط کار تحصیل در همین رشته اقدام کنم و ایا می توانم دررشته دیگری مثل هوش مصنوعی و رباتیک اقدام کنم . من همچنین دارای دو کنفرانس داخلی و یک مقاله ISI در زمینه مکانیک از دانشگاه تهران هستم خیلی ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، برای شرکت در دوره های کار تحصیل شرایط شما توسط وکیل باید بررسی شود اما با توجه به شرایط سنی، شاید ریسک هایی برای ویزای شما وجود داشته باشد. پیشنهاد میکنم از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
محمد مهدی
سلام و عرض خسته نباشید کارشناسی رشته کامپیوتر گرایش IT و نمره ایلتس 6.5 هم دارم سنم هم 28 سال هست . میتونم برای دوره کار تحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر اقدام کنم ؟ گپ تحصیلیمم بخاطر خدمت سربازی بوده و موجه هست . چقدر شانس ویزا دارم برای انگلیس ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی برای تحصیل در انگلستان هنوز شانس دارید و می توانید اقدام نمایید. برای کسب راهنمایی بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید
یاسمن
سلام و وقت بخیر.من ارشد معماری هستم با سی سال سن و گپ تحصیلی سه ساله دارم.برای مقطع دکتری در انگلیس برای کار تحصیل میشه اقدام کرد؟یا راه دیگه ای اگر وجود داره؟سابقه بیمه کاری ندارم اما حدودا هفت سالی هست که به صورت فریلنسری کار میکنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. در صورت داشتن رزومه قوی شما می توانید برای اخذ ویزای کاری در انگلستان نیز اقدام نمایید.
الهه سعادتي
سلام من مطالب را خواندم و پادكست ها را هم گوش دادم.من ٤٢ ساله متاهل و داري يك دختر ١٦ ساله هستم.دانشجوي دكتري روانشناسي در مرحله رساله نويسي ام .ايا امكان تحصيل و كار همزمان را دارم اين رشته پذيرش دارد يا خير
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره02149196000 تماس حاصل نمایید.
ساحل
سلام و خسته نباشید. ممنون از مقاله خوبتون. روش کارتحصیل خیلی جالب و خوب هست. آیا برای ورود به این دوره سابقه کاری هم باید داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. متشکریم از لطف شما. خیر سابقه کاری برای ورود به این دوره نیازی نیست .
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون هزینه دوره های کار تحصیل در انگلستان به صورت سالانه برای رشته های مهندسی برق یا مکانیک چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شهریه متقاضی بسته به رشته و دانشگاه متغیر است اما به طور معمول حدود 12 الی 15 هزار پوند هزینه خواهد داشت.
ماریا
سلام، 37 ساله هستم لیسانس معماری، آیا میتونم برای کارشرکت در انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت داشتن تمکن مالی مناسب امکان اقدام وجود دارد.
عسکری
سلام و وقت بخیر بنده 32 سالمه و لیسانس صنایع دارم و میخواستم بپرسم که برای فوق لیسانس کار و تحصیل می تونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام بله امکان اقدام وجود دارد.
خیریه موسوی
سلام وقتتون بخیر ممنون بابت مقاله خوبتون در مورد تحصیل رایگان در انگلستان با سن ۳۵ سال امکان پذیر هست در دوره کارشناسی ارشد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز تحصبل در انگلستان رایگان نمی باشد و مستلزم پرداخت هزینه است. در صورت داشتن رزومه قوی ممکن است شخص بتواند از بورسیه های دانشگاه استفاده نماید.
بابک
سلام و عرض ادب. من 31 سالمه و لیسانس مهندسی صنایع دارم. آیا با این رشته می تونم برای کار تحصیلی انگلستان اقدام کنم؟ زبان هم آیلتس 6.5 دارم. با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شانس اقدام برای دوره های کار تحصیل در کشور انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد را خواهید داشت.
محمد
سلام دوره لیسانس یا کارتحصیل چقدر نسبت به دوره عادی بیشتر طول میکشه چطوری میتونم از اول بزای کارتحصیل اقدام کنم چقدر حقوق ماهیه اش هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. دوره کار تحصیل معمولا یک سال بیشتر از دوره اصلی طول می کشد و انتخاب دوره کار تحصیل به رشته انتخابی و دانشگاه مد نظر شما بستگی دارد و حقوق ماهیانه نیز بسته به شغل متغیر است.
سپیده سالی زارع
سلام. بنده ۳۸ ساله هستم . آیا امکان این هست در این دوره ها به همراه همسرو فرزندم اقدام کنم برای مقطع کارشناسی ارشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، در حال حاضر دولت انگلستان امکان ویزای همراه برای دانشجویان را محدود نموده و پیشنهاد می کنیم برای کشور دیگری اقدام داشته باشید و یا روش خود را برای مهاجرت به انگلستان تغییر دهید.
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون من 34 سالمه و کارشناسی ارشد مکانیک با معدل 18 دارم از نظر شما برای تحصیل در مقطع ارشد شانس اقدام از طریق کار-تحصیل را دارم؟ ایلتس ندارم ولی سطح زبانم خوب هست و میتونم ایلتس 6.5 بیارم مقاله ندارم متاسفانه.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست گرامی در صورت داشتن ایلتس ۶/۵ شانس ویزا خواهید داشت.
فاطمه سواری
سلام عرض ادب من 31 سالمه ارشد مهندسی نرم افزار دارم با معدل بالای 17 و ایلتس 6و نیم میخواستم بدونم باتوجه به شرایطم امکان اقدام برای کارتحصیل انگلستان برای بنده موجود هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. بله گزینه کارتحصیل می تواند یک گزینه ایده آل برای تحصیل و کار در انگلستان باشد.
فاطمه سواری
عرض ادب بنده 31 سالمه و مجردم کارشناسی ارشد برق خوندم ایلتس 6 دارم ولی میتونم ارتقاش بدم از نظر شما میتونم برای ارشد مجدد کارتحصیل انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت داشتن ایلتس ۶/۵ شما می‌توانید پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد را دریافت نمایید
سما
با سلام و عرض ادب. ممنون بابت مطالب کاربردیتون. برای شرکت در دوره کار تحصیل به طور کلی چقدر باید هزینه کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بسته به رشته و دانشگاه ممکن است به صورت میانگین حدود 15 هزار پوند بودجه در نظر بگیرید.
محمد
سلام روز خوش من ۳۸ سالمه میخواستم مهاجرت کنم برم از ایران اما پول زیاد ندارم برای تحصیل مجدد دکترا میخواستم اقدام کنم به نظرتون چون شرایط مالیم خیلی خوب نیست انتااب خوبیه؟ میشه راهنماییم کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که سوابق تحصیلی خوبی داشته باشید و بتوانید بورسیه یا فاند دریافت کنید میتواند گزینه مناسبی باشد.
متین
سلام وقت بخیر برای کار تحصیل انگلستان تو چه رشته هایی میشه اقدام کرد؟ من لیسانس حسابداری هستم برای فوق لیسانس مدیریت مالی میتونم اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. رشته شما باید توسط تیم اپلای بررسی شود.
بهنود
سلام. خسته نباشید. دوره کار تحصیل برای تمام رشته ها در دسترس هست؟ یا فقط رشته های خاصی دارن؟ هزینه هاش هم یکی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز همه رشته ها بصورت کار تحصیل ارائه نمی گردند و هزینه ها نیز با توجه به رشته و دانشگاه کاملا متفاوت است
Sonya
سلام برای دوره کار تحصیل انگلستان، برای رشته مد، طراحی و فشن، سطح زبانی معینی لازم است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای مقطع لیسانس ایلتس ۶ و مقطع فوق لیسانس ایلتس ۶/۵ لازم است.
سارا کریمی
سلام من 28 سالمه لیسانس نرم افزار دارم ایلتس 6 دارم و دولینگو 105 باتوجه به شرایطم میتونم برای کارتحصیل انگلیس اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که مدرک آیلتس حداقل 6.5 ارائه نمایید شانس خوبی برای پذیرش و ویزا خواهید داشت.
درنا کرمی
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ایا برای کارتحصیل انگلستان محدودیت سنی داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای پروسه ویزا بهتر است گپ تحصیلی پایینی داشته باشید.
شاهرخ
سلام وقت به خیر و خسته نباشید هزینه دوره های کارتحصیل انگلستان با سایر دوره‌ها تفاوتی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله هزینه ها متفاوت است.
شیما
سلام و وقتتون به خیر برای گرفتن پذیرش در دوره های کار تحصیل انگلستان، چه مدرک زبانی لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای مقطع لیسانس ایلتس ۶ و مقطع فوق لیسانس ایلتس ۶ونیم لازم است.
شیما
سلام وقت بخیر ببخشید در کار تحصیل انگلستان آیا امکانش هست با همراه همزمان بریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در مقطع فوق لیسانس اگر رشته شما پژوهش محور باشد و در مقطع دکتری نیز امکان بردن همراه وجود دارد.
مشاوره رایگان