سرمایه گذاری در کانادا - شرایط و مراحل - روش های سرمایه گذاری

17 اسفند 1402 72 نظر

سرمایه گذاری در کانادا از طریق روش های مختلفی مانند استارتاپ، کارآفرینی، برنامه استانی، خرید ملک، ثبت شرکت، خرید بیزینس، خرید فرانچایز، خود اشتغالی و خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است. هر کدام از روش های سرمایه گذاری دارای شرایط خاص خود میباشد که در ادامه بیان شده است اما به طور کلی برای سرمایه گذاری در کانادا ابتدا باید سرمایه اولیه مورد نیاز را داشته باشید. کمترین هزینه برای سرمایه گذاری در کانادا میتوان به روش کارآفرینی در آلبرتا با 50 هزار دلار و استان پرنس ادوارد که حداقل 75 هزار دلار می باشد اشاره کرد. بهترین نوع سرمایه گذاری در کانادا بسته به شرایط فرد دارد اما یکی از بهترین روش ها نوآفرینی یا استارتاپ کانادا است که از همان ابتدا اقامت دائم دریافت میکنند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد نوآفرینی کانادا


 

در این مقاله سعی کردیم در مورد سرمایه گذاری در کانادا و انواع روش های سرمایه گذاری کانادا به صورت جامع توضیح دهیم در صورت داشتن هر گونه پرسش در خصوص این موضوع می توانید در بخش دیدگاه پرسش خود را ثبت کرده و یا با شماره های موسسه در تماس بوده و از مشاوره اولیه رایگان استفاده کنید لازم به ذکر است جناب آقای مهیار افضلی مشاور رسمی کشور کانادا می باشد و می توانند در این زمینه مشاوره بسیار عالی برای متقاضیان اراده دهند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت نوآفرینی کانادا


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

سرمایه گذاری در کانادا

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا در این بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است روش های سرمایه گذاری در کانادا بسیار متنوع می باشد و شرایط سرمایه گذاری در کانادا نسبت به آمریکا بسیار مطلوب تر و متنوع تر می باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارافرینی و نوآفرینی کانادا


شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارتاپ

شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارتاپ به شرح ذیل است:

  • داشتن یک ایده کسب و کار متفاوت و نو
  • داشتن دانش کافی در زبان انگلیسی (CBL5)
  • اخذ یک اسپانسری از بین موسسه ها تعیین شده (حداقل تعهد بودجه 200000 دلاری از یک سازمان سرمایه گذاری مشخص، 75000 دلار از یک مرکز رشد کسب و کار دریافت کنید)
  • تمکن مالی

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ یا سرمایه گذاری کانادا


شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی به شرح ذیل است:

  • ایجاد، خرید یا سرمایه گذاری قابل توجه در یک بیزنس در کانادا
  • سوابق نشان دهنده مشارکت فعال و مستمر در مدیریت کسب و کار
  • استخدام حداقل یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم در این کشور، به غیر از کارآفرینان و وابستگان ان
  • برای اطمینان از رسیدن به سود مد نظر کارافرینان موظفند پیشرفت خود را به طور منظم در این دوره دو ساله به مقامات مهاجرت گزارش دهند. البته لزومی در سوددهی بیزینس نیست.

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه کانادا یا امریکا


ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق خوداشتغالی

شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق خوداشتغالی به شرح ذیل است:

  • داشتن سابقه مرتبط (حداقل 2 سال سابقه در 5 سال گذشته)
  • داشتن تحصیلات مرتبط
  • داشتن مهارت های زبان
  • داشتن شرایط انتخاب این روش (حداقل 35 امتیاز) و داشتن شرایط سلامتی، امنیتی و سایر معیار ها

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت کانادا


شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه های PNP

شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه های PNP بسته به ایالت و روش انتخابی مد نظر شما متفاوت خواهد بود. این برنامه ها می تواند بصورت کار افرینی، ثبت شرکت یا ... بایشند. از این رو به موارد کلی اشاره خواهیم داشت.

  • سرمایه گذاری 50 هزار تا 1.2 میلیون دلار (بسته به ایالت)
  • داشتن دارایی خالص (بسته به ایالت)
  • ایجاد شغل (بسته به روش و ایالت ایجاد شغل متفاوت است)
  • سابقه کار

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت 75 هزار دلاری کانادا


مدارک لازم برای سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه‌ گذاری در کانادا نیازمند تهیه و ارائه مدارک مختلفی است. لیست مدارک ممکن است بسته به نوع سرمایه‌گذاری (برنامه مهاجرتی کاری، املاک، بازار سرمایه، و غیره) متغیر باشد. با این حال، چندین مورد از مدارک متداولی که ممکن است برای برخی از نوع‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

  • مدارک شناسایی که شامل پاسپورت و مدارک شخصی می باشد.
  • مدارک تحصیلی که مربوط به سوابق تحصیلی مرتبط به کار شماست.
  • اجاره نامه و یا مدارک مربوط به خرید ملکی که برای بیزینس خود در نظر گرفته اید.
  • مدارک مالی: گواهی مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی. تاییدیه از بانک یا مؤسسه مالی که نشان دهد دارایی‌های شما و قابلیت مالی برای سرمایه‌گذاری را دارید.
  • سایر مدارک لازم برای سرمایه‌ گذاری: مدارک خاص به نوع سرمایه‌ گذاری ممکن است شامل توافق‌ نامه‌ها، مجوزها، گزارش‌های مالی شرکت‌ها و غیره باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کانادا یا امریکا


مراحل سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا یک فرآیند چندگانه است که شامل مراحل مختلفی می‌شود. این مراحل بسته به نوع سرمایه‌گذاری، اهداف و نیازهای شما ممکن است متغیر باشند. در اینجا چند مرحله کلی برای سرمایه‌گذاری در کانادا آورده شده است:

  • تعیین اهداف سرمایه‌گذاری: ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. آیا قصد سرمایه‌گذاری در کسب و کار، املاک، یا برنامه‌های مهاجرتی دارید؟
  • انتخاب نوع سرمایه‌ گذاری: بسته به اهداف شما، ممکن است بخواهید در بخش‌های مختلفی از بازار سرمایه، املاک، یا برنامه‌های مهاجرتی سرمایه‌گذاری کنید. برخی از گزینه‌ها شامل اخذ ویزا از طریق برنامه‌های مهاجرتی (مثل برنامه مهاجرتی کاری)، سرمایه‌ گذاری در صنایع مختلف، یا خرید املاک می‌شوند.
  • تحقیقات و آگاهی از مقررات: پیشنهاد می‌شود که به دقت مقررات و قوانین مربوط به سرمایه‌گذاری در کانادا را بررسی کنید. هر نوع سرمایه‌گذاری ممکن است شرایط و الزامات خاصی داشته باشد.
  • اخذ مجوزها و اجازه‌ نامه‌ها: برخی از نوع‌های سرمایه‌ گذاری نیاز به مجوزها و اجازه‌ نامه‌های خاصی دارند. برای مثال، اگر قصد دارید از طریق برنامه مهاجرتی کاری ویزای مهاجرتی بگیرید، باید شرایط و مراحل اخذ این ویزا را بررسی کنید.
  • شروع معامله یا خرید: پس از تعیین نوع سرمایه‌گذاری و اخذ مجوزها، می‌توانید به مرحله انجام معامله یا خرید بپردازید.
  • مدیریت و پیگیری: پس از انجام سرمایه‌ گذاری، مدیریت بهینه سرمایه و پیگیری نتایج و عملکرد سرمایه‌ گذاری بسیار مهم است.

همچنین توجه داشته باشید که مشاوره دقیق با مشاور رسمی کانادا در زمینه سرمایه‌ گذاری و مهاجرت به کانادا می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

ویدیو موسسه MIE در مورد آسان ترین اقامت 50 هزار دلاری کانادا


انواع سرمایه گذاری در کانادا

متقاضیان دارای تجربه مدیریت و دارایی به میزان حداقل 50 تا 100 هزار دلار می توانند از طریق یکی از 5 روش ذیل برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا اقدام نمایند:

  • استارتاپ: شما می توانید با ارائه ایده نو که توانایی جهت رقابت و ایجاد شغل در کانادا را دارد، شرایط را برای اخذ اقامت برآورده کنید خوبی این روش این است که نیاز به سرمایه بالایی ندارد و از ابتدا اقامت دائم به فرد همسر و فرزندان زیر 22 سال داده می شود؛ برای این روش نیاز به سابقه مدیریتی نیست، و محدود به استان خاصی نمی باشد و شما می توانید در هر استانی که مایل باشید اقامت داشته باشید.
  • کارآفرینی: این نوع ویزا برای مدیریت و ایجاد یا به دست آوردن حداقل 33.33 درصد سهام یک کسب و کار کانادایی اعطا می شود. در این روش حداقل یک نفر را باید استخدام کرد، برای کارآفرینی سرمایه فرد دست خودش می باشد و هر موقع وارد کانادا شود 6 ماه تا 1 سال زمان دارد تا بیزنس خودشو راه اندازی کند. این روش از ابتدا باید با اقامت کاری وارد کانادا شد، و نیاز به ارائه سابقه مدیریتی می باشد.
  • خوداشتغالی: در این روش متقاضی باید کسب و کاری را در کانادا ایجاد یا خریداری کند که سهم قابل توجهی در اقتصاد این کشور خواهد داشته باشد.
  • برنامه های PNP: سرمایه گذاری در استان ها که نیاز به حداقل سرمایه گذاری و دارایی متفاوتی دارد.
  • کار شرکت: این روش، گزینه مناسبی برای کسانی است که کسب و کاری را دارند و به دنبال گسترش تجارت خود در کانادا هستند. این روش برای شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک طراحی شده که نیاز به انتقال کارمندان خود به کانادا دارند. البته دقت داشته باشید که در این روش می توان چندین مسیر را انجام داد و لزوما نیازی به کسب و کار نیست.

سذمایه گذاری در کانادا

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت نوآفرینی یا استارتاپ


سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارتاپ

یکی از بهترین روش های مبتنی بر سرمایه گذاری استارتاپ کاناداست که از ابتدای امر منجر به اخذ اقامت دائم می گردد. در این روش بر خلاف سایر روش های سرمایه گذاری نیاز به سرمایه گذاری بالا نیست. و از مزیای این روش این است که برای یک طرح تا 5 خانواده میتوانند اقامت دریافت کنند. ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق استارت آپ و نوآفرینی یک برنامه اخذ اقامت دائم این کشور می باشد که متقاضیان برای دریافت این ویزا بایستی شرایط و مراحل ذیل را دنبال نمایند:

  • واجدالشرایط بودن: متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا بایستی حداقل دیپلم، سابقه کار مرتبط، سطح زبان CLB5 را داشته باشند.
  • آماده نمودن بیزینس پلن و طرح مناسب: افرادی که دارای ایده های نو هستند یا اینکه ایده ای ندارند و در تیم های استارت آپ قرار می گیرند بایستی بتوانند طرح تجاری نوآورانه و مناسبی را ارائه نمایند. در این روش تا 5 گروه میتوانند با هم کار کنند.
  • گرفتن نامه حمایتی: سازمان هایی تحت عنوان Designated Organization وظیفه بررسی طرح متقاضیان و ارائه نام حمایتی به آنها را بر عهده دارند.
  • درخواست ویزای کار یا درخواست اقامت دائم: متقاضیان پس از دریافت نامه حمایتی از سازمان های مربوطه می توانند بر حسب شرایطی که دارند یا برای ویزای کار یا برای اقامت دائم کانادا اپلیکشن خود را سابمیت نمایند.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

افرادی که برای کارآفرینی در کانادا اقدام می نمایند می توانند درخواست اقامت دائم داشته باشند و اقامت دائم خود را نیز دریافت کنند. باید اثبات نمایید که شرایط کارآفرینی در کانادا را دارید تا بتوانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید. در حالت عمومی متقاضیان ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق کارآفرینی به واسطه میزان دارایی، میزان سرمایه گذاری، سن، مدرک تحصیلی، دانش بر زبان انگلیسی و فرانسوی، سابقه مدیریت و یا بیزینسی و بیزینس پلن امتیاز کسب خواهند نمود و بدین واسطه قادر خواهد جهت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

لازم به ذکر می باشد که به واسطه کار آفرینی در 12 ایالت می توان جهت اقامت سرمایه گذاری کانادا اقدام نمود. این موضوع درصورتی می باشد که در هر یک از ایالات کانادا ریز جزئیات قوانین متفاوت می باشد. در برخی از ایالات شرایط بسیار خوبی برای اخذ این نوع اقامت در نظر گرفته اند. به طور مثال در یک مورد با 75 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری روی بیزنس خود، داشتن سه سال سابقه مدیریتی، سطح زبان در حد آیلتس 4 تا 4.5 می توان بعد از یک سال اقامت دائم درخواست داد. در این مورد اجازه همراه وجود دارد. مهم ترین اصل برای این مورد تظیم بیزنس پلن می باشد. کل این پروسه حدود 6 تا 10 ماه زمان خواهد برد.

افرادی که قصد کارآفرینی را دارند باید قبل از شروع کارآفرینی خود با یک گروه سرمایه گذار در کانادا و یا صندوق سرمایه گذاری، طرح خود را مورد بررسی قرار دهند و سپس اقدام به کارآفرینی نمایند.

نکته حائز اهمیت در برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کارآفرینی این موضوع می باشد که افراد در ابتدا با ویزای کار 2 ساله جهت اقامت این کشور اقدام خواهند نمود و درصورت اثبات راه اندازی بیزینس و کسب وکار در طول این مدت قادر خواهند بود جهت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

مراحل کارآفرینی در کانادا

  • آمادگی برای آغاز یک کسب و کار در کشور کانادا
  • ارائه طرح تجاری به عنوان یک کارآفرین در کانادا
  • بررسی گزینه های ارائه شده به دولت کانادا برای کارآفرینی
  • آماده کردن بیزینس پلن پس از ارزیابی و تایید طرح تجاری در کانادا
  • اجاره یک مکان برای آغاز کار و بیزینس خود در کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق برنامه های استانی

یکی از محبوب ترین روش های دریافت اقامت برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه های استانی می باشد. در واقع در این روش متقاضیانی که دارای سوابق مدیریتی سطح بالا یا سابقه مالکیت بیزینس هستند می توانند از طریق روش های کارافرینی در استان های مختلف اقامت کانادا را دریافت نمایند. به صورت کلی شرایط برنامه های استانی کانادا به صورت زیر است:

  • داشتن سابقه مدیریتی سطح بالا یا سابقه مالکیت کسب و کار (داشتن شرکت یا جواز کسب و..) و سایر شرایط نظیر؛ زبان، تحصیلات، شرایط سنی مطلوب و...
  • داشتن تمکن مالی مناسب برای اثبات دارایی یا انجام سرمایه گذاری
  • اعلام علاقه مندی برای استان مربوطه و ایجاد پروفایل و قرار گیری در لیست انتظار جهت گرفتن دعوتنامه
  • واجدالشرایط گردیدن و کسب امتیازات لازم و دریافت دعوتنامه
  • درخواست ویزای کار به منظور راه اندازی کسب و کار در کانادا
  • راه اندازی بیزینس و درخواست اقامت دائم

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

با وجود شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا، همواره تقاضا برای مهاجرت به این استان وجود دارد. متقاضیان سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا نیز می توانند در مناطق اصلی این استان نظیر ونکوور، ویکتوریا و... و هم در سایر شهرهای این استان سرمایه گذاری نمایند که البته از نظر شرایط و مبلغ سرمایه گذاری در کانادا باهم تفاوت هایی را دارند که در جدول ذیل مشاهده می نمایید:

 

فاکتورها

شرایط سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

میزان تحصیلات

داشتن حداقل فوق دیپلم یا اثبات مدیریت کردن 100 درصد یک کسب و کار برای مدت حداقل 3 سال با دیپلم

سطح زبان

ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطح CLB4

میزان پشتوانه مالی

حداقل 600 هزار دلار کانادا برای شهرهای اصلی

حداقل 300 هزار دلار در سایر شهرها

مبلغ سرمایه گذاری

در شهرهای اصلی حداقل 200 هزار دلار

در شهرهای حومه حداقل 100 هزار دلار

حداقل میزان سابقه کار

داشتن سه سال مالکیت کسب و کار یا 4 سال سابقه مدیریتی یا 1 سال سابقه مالکیت کسب و کار و 2 سال سابقه مدیریتی

 

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در کانادا(استان بریتیش کلمبیا)


سرمایه گذاری در آلبرتا کانادا

یکی از محبوترین استان ها برای اقامت سرمایه گذاری کانادا استان آلبرتا می باشد. برنامه ای که برای سرمایه گذاری در این استان تعریف می شود، تلفیقی از کارآفرینی و استارت آپ می باشد. سرمایه گذاری در آلبرتا کانادا هم در شهرهای اصلی این استان( کلگری و ادمونتون) و هم در سایر شهرهای این استان قابل انجام می باشد. شرایط این برنامه از نظر میزان دارایی، مبلغ سرمایه گذاری، شرایط اولیه و ... به شرح ذیل است:

 

فاکتورها

شرایط سرمایه گذاری در آلبرتا کانادا

میزان تحصیلات

حداقل داشتن مدرک لیسانس در طی 10 سال اخیر

سطح زبان

داشتن مدرک زبان CLB5

میزان پشتوانه مالی

حداقل 300 هزار دلار

مبلغ سرمایه گذاری

در شهرهای اصلی استان( ادمونتون و کلگری) حداقل 100 هزار دلار کانادا

در سایر شهرهای استان حداقل 50 هزار دلار کانادا

حداقل میزان سابقه کار

داشتن حداقل 6 ماه سابقه کار

زمینه های مورد نیاز

حوزه های انرژی، کشاورزی، داروسازی، لایف ساینس، امور مالی و حسابداری، هوافضا، توریسم و گردشگری و تکنولوژی

سرمایه گذاری در کبک کانادا

یکی از روش های سرمایه گذاری در کبک کانادا که در حال حاضر نیز بسته می باشد این است که متقاضیان بایستی حداقل دارای 2 میلیون دلار دارایی باشند و بتوانند حداقل مبلغ 1.200.000 دلار را برای مدت 5 سال بدون دریافت سود سرمایه گذاری نمایند و از همان ابتدا اقامت دائم خود را دریافت نمایند.

کارآفرینی نیز یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کانادا و استان کبک شناخته می گردد. در این روش متقاضیان بایستی دارای یک بیزینس پلن نوآرانه باشند و از طریق یک سازمان دانشگاهی یا مراکز کارآفرینی یا یک شتاب دهنده و... تاییدیه دریافت نمایند. سایر شرایط این برنامه را در جدول زیر ذکر نموده ایم:

 

فاکتورها

شرایط سرمایه گذاری در کبک از طریق کارآفرینی

میزان تحصیلات

حداقل دیپلم

سطح زبان

حداقل CLB5

میزان پشتوانه مالی

900 هزار دلار

مبلغ سرمایه گذاری

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در مونترال 300 هزار دلار

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در خارج از مونترال 200 هزار دلار

شرایط سنی

18 سال تا 50 سال

سرمایه گذاری در انتاریو

استان آنتاریو به عنوان یکی از قطب های تجاری کانادا شناخته می گردد و این استان نیز از وجود برنامه های کارآفرینی بهره می برد و به متقاضیان این امکان را می دهد که یا بیزینس خودشان را در این استان مدیریت نمایند یا کسب و کاری را خریداری نموده و آن را توسعه دهند. افرادی که از طریق این برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اقدام می نمایند حدود 20 ماه را فرصت دارند که کسب و کار خود را ایجاد نموده و سپس برای با دریافت نامینیشن استانی اقامت دائم خود را اخذ نمایند. شرایط سرمایه گذاری در انتاریو به شرح جدول ذیل است:

 

فاکتور

شرایط

میزان تحصیلات

حداقل دیپلم

سطح زبان

ارائه مدرک زبان CLB4

میزان پشتوانه مالی

در شهرهای اصلی استان نظیر تورنتو، دورام، هالتون، یورک و...حداقل 800 هزار دلار

در سایر شهرهای استان و حومه تورنتو حداقل 600 هزار دلار

مبلغ سرمایه گذاری

در شهرهای اصلی استان نظیر تورنتو، دورام، هالتون، یورک و...حداقل 400 هزار دلار

در سایر شهرهای استان و حومه تورنتو حداقل 200 هزار دلار

استخدام نیروی کاری

در شهرهای اصلی استان نظیر تورنتو، دورام، هالتون، یورک و...حداقل 2 نیوری کاری

در سایر شهرهای استان و حومه تورنتو حداقل 1 نیروی کاری

سابقه کار

داشتن سابقه 2 سال مدیریت کسب و کار در طی 5 سال اخیر

سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا

برای سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا نیز متقاضیان بایستی از سوابق مدیریتی یا سوابق بیزیسنی بهره مند باشند. افرادی که از طریق برنامه کارآفرینی این استان واجدالشرایط می گردند و قرارداد همکاری با این استان امضا می نمایند، اقامت کاری 18 ماهه کسب می نمایند که در این مدت بایستی کسب و کار خود را ایجاد نمایند. در جدول زیر شرایط سرمایه گذاری در ساسکاچوان را بررسی نموه ایم:

 

فاکتورها

شرایط سرمایه گذاری در ساساکاچوان کانادا

میزان تحصیلات

حداقل مدرک دیپلم

سطح زبان

حداقل CLB4

میزان پشتوانه مالی

حداقل 500 هزار دلار

مبلغ سرمایه گذاری

در شهرهای اصلی مانند ساساکاتون و رجینا حداقل 300 هزار دلار کانادا

در سایر شهرها 200 هزار دلار کانادا

سابقه کار

حداقل 3 سال سابقه کار مدیریتی در طی 10 سال اخیر

شرایط سنی

متقاضیان تا 54 سال امتیاز دریافت می نمایند و بالاتر از آن امتیازی ندارد

سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

متقاضیانی که قصد کارآفرینی و اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا برای نیوبرانزیوک را دارند بایستی حداقل یک سفر اکتشافی به این استان را داشته باشند. برای سرمایه گذاری در این استان شما بایستی حداقل 600 هزار دلار دارایی داشته باشید و از این مبلغ 300 هزار دلار آن به صورت نقد یا در دسترس باشد و همچنین قبل از امضا قرارداد همکاری با این استان متقاضیان بایستی مبلغ 100 هزار دلار را به صورت دیپازیت پرداخت نمایند. سایر شرایط سرمایه گذاری در نیوبرانزویک در جدول ذیل قید شده است:

 

فاکتورها

شرایط سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

میزان تحصیلات

حداقل دیپلم

سطح زبان

حداقل CLB5

میزان پشتوانه مالی

600 هزار دلار

مبلغ سرمایه گذاری

حداقل 200 هزار دلار

سابقه کار

حداقل 3 سال سابقه کار مدیریتی یا مالکیت کسب و کار در 5 سال اخیر

شرایط سنی

22 سال الی 55 سال

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

از دیگر استان هایی که متقاضیان می توانند با داشتن سابقه مدیریتی یا سابقه داشتن کسب و کار در آن با مبالغ پایین سرمایه گذاری نمایند و از طریق آن بتوانند اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند استان پرنس ادوارد می باشد. شرایط سرمایه گذاری در پرنس ادوارد در جدول ذیل خلاصه شده است:

فاکتورها

شرایط سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

میزان تحصیلات

حداقل دیپلم

سطح زبان

داشتن مدرک زبان CLB4

میزان پشتوانه مالی

حداقل 600 هزار دلار

مبلغ سرمایه گذاری

حداقل بایستی 150 هزار دلار را وارد کانادا نمایید و 75 هزار دلار را سرمایه گذاری کنید

شرایط سنی

21- 59 سال

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در کانادا می تواند از طریق خرید ملک انجام گیرد، اما اگر به دنبال اخذ اقامت با انجام سرمایه گذاری در این کشور هستید بهتر است در ابتدا از طریق ثبت شرکت، برخی از کارآفرینی ها و... اقدام نمایید تا بتوانید اقامت خود را نیز اخذ نمایید. نکته مهمی که در مورد خرید ملک وجود دارد این است که اشخاصی که اقامت کانادا را دارند می توانند چندین ملک را خریداری نمایند و از این طریق به بیزینس و تجارت بپردازند.

اشخاصی که قصد خرید ملک در کانادا را دارند باید بدانند که خرید ملک در این کشور برای تمامی افراد ساکن در ایالت های مختلف، شرایط یکسانی دارد و مطابق با قوانین اجاره و انتقال ملک در کانادا، خرید ملک در این کشور تقریباً بین 50 الی 90 روز کاری امکان پذیر است اما در صورتی که ملکی دارای سکنه نباشد خرید و انتقال آن 30 روز به طول می انجامد.

 

شهرهای کانادا

قیمت ملک (دلار کانادا)

ونکوور

11.643.71

تورنتو

9.958.33

کلگری

5.017.04

مونترال

5.043.82

 

در صورتی که اقامت کانادا را نداشته اما قصد خرید ملک در این کشور را داشته باشید، باید یک پیش پرداخت 35 درصدی برای خرید ملک در نظر بگیرید همچنین می توانید با مراجعه به بانک و ارائه اسناد ملک، تقاضای درخواست وام نمایید. لازم به ذکر است قیمت خرید ملک در هر شهر متفاوت است و بستگی به متراژ و منطقه ای دارد که ملک در آن واقع شده است. 

سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

افرادی که قصد سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت را دارند باید در ابتدا نام کسب و کار و یا شرکت خود را مشخص نمایند که در این صورت باید در ابتدا نوع شرکت را از جهت خصوصی یا مشارکتی مشخص نموده و در صورت تعیین نام شرکت باید نوع شرکت به ثبت برسد و هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شده است، پرداخت گردد. برای این روش نیاز نیست که حتما شرکت شما به یک شرکت دیگری وصل باشد، اما نیاز است شرکت شما در یکی از زمینه های زیر کمک چشمگیری به کانادا کند:

  • اقتصاد
  • پیشرفت تکنولوژی
  • اجتماعی
  • فرهنگ

در این روش نیز نیاز است که شما سابقه مدیریتی داشته باشید، خوبیه این روش این است که حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری مشخص نشده، اما سرمایه گذاری باید متناسب با نوع شرکت مد نظر شما باشد. به عنوان مثال اگر شما قرار است یک شعبه آفیس را در کانادا منتقل کنید نیاز به سرمایه زیادی ندارید، اما اگر شما بخواهید یک شعبه از یک کارخانه را در کانادا منتقل کنید، طبیعتا نیاز به سرمایه بالاتری دارد. در این روش نیز متقاضی باید:

  • حداقل یک سال سابقه کار در همان حیطه داشته باشد.
  • داشتن نمره آیلتس ۵ و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم ضروری می باشد

یکی از موارد مهمی که برای ثبت شرکت وجود دارد ارائه بیزینس پلن، طرح تجاری یا همان فرم کسب و کار می باشد که در واقع بیزینس شما در این کشور را مشخص می نماید. همچنین نامی که برای شرکت خود تعیین می نمایید باید نامی مشخص و خاص باشد و از دیگر شرکت ها متمایز باشد. در این روش همسر شما اجازه کار خواهد داشت، و می‌تواند به صورت فول تایم کار کند که در صورت اشتغال همسر و دریافت ویزای کاری شما می توانید با سرعت بالاتری به اقامت دائم کانادا دست یابید.

 جهت ثبت شرکت در کانادا باید قوانین زیر را رعایت نمایید تا موفق به ثبت شرکت خود در کانادا شوید:

  • مشخص نمودن نام شرکت
  • مشخص نمودن استان و ایالت محل ثبت شرکت
  • مشخص نمودن تعداد و میزان سهام شرکت
  • مشخص نمودن محدودیت های شرکت
  • تنظیم فرم قوانین لزوماً به زبان انگلیسی

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت کانادا بدون مدرک زبان


سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارشرکت

سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارشرکت از مسیر های مهاجرتی برای سرمایه داران است. مثلا شما یک مغازه یا فروشگاه داشته باشید، و بخواهید شعبه‌ای از بیزینس خود را در کانادا راه اندازی کنید. در نظر داشته باشید که در این روش شما باید یکی از جایگاه های شغلی زیر را در شرکت مذکور داشته باشید:

  • صاحب اصلی شرکت باشید
  • از مدیران ارشد شرکت باشید
  • دانش و حرفه خاصی داشته باشید که حضور شما در کانادا ضروری باشد.

در این روش فرد باید:

  • حداقل یک سال سابقه کار را داشته باشد،
  • از فعالیت خود شرکت نیز حداقل یک سال گذشته باشد
  • نیاز به داشتن مدرک آیلتس نیست اما برای تقویت پرونده بهتر است حداقل آیلتس ۵ را داشته باشید
  • از لحاظ سطح تحصیلات داشتن سطح دیپلم کفایت می کند

نکته مهم در مورد این اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری این است که نوع آن اقامت موقت کاری است، و تا ۷ سال قابل تمدید است. اما برای تبدیل آن به اقامت کاری، باید از روش دیگری اقدام کنید. به عنوان مثال: می توانید خودتان بر از طرف شرکت برای خودتان یک جاب آفر ارسال کنید تا بتوانید اقامت خود را به اقامت کاری دائم تبدیل نمایید. از مزایای کار شرکت کانادا این است که:

  • سرمایه گذار لازم نیست مبالغ هنگفتی را برای سرمایه گذاری بلوکه کند
  • برای تحصیل فرزندان نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت.
  • فرایند رسیدگی به پرونده سرعت بالایی دارد، یعنی۶ الی ۷ ماه طول می‌کشد تا ویزایتان صادر شود.
  • همسر شما اجازه کار تمام وقت خواهد داشت
  • برای سرمایه گذاری در این نوع روش مهاجرتی نیاز به سرمایه‌گذاری بالا ندارید، البته لازم به ذکر است که شما باید سرمایه کافی را داشته باشید اما نیاز به اینکه سرمایه آن را از قبل بلوکه کنید ندارد.
  • بعد از اینکه شعبه شرکت خود را راه اندازی کردید لازم نیست که حتماً شرکت سوده باشد و یا اینکه کارمند استخدام کنید، همین که خودتان در آن شرکت کار کنید و حقوق دریافت کنید کفایت میکند.

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت کانادا


خرید بیزینس در کانادا

متقاضیان که قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارند می توانند علاوه بر اینکه که بیزنس خودشان را از ابتدا آغاز نمایند، یک کسب و کار فعال را نیز خریداری کنند. در روش های کارآفرینی نیز این امکان وجود دارد که سرمایه گذران به جای ایجاد کسب و کار خود یک کسب و کار فعال را با هدف توسعه آن خریداری نمایند. لازم به توضیح است که معمولا متقاضیان برای دریافت اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا در قالب برنامه کارآفرینی بایستی حداقل 33 درصد از سهام کسب و کار را خریداری کنند.

خرید فرانچایز در کانادا

یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید فرانچایز می باشد. در حقیقت افراد می توانند با خریداری کردن امتیاز یک فرانچایز کسب و کار خود را شروع کنند. میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی یک فرانچایز بین 50 هزار دلار برای فرانچایزهای خدماتی تا 500 هزار دلار برای فرانچایزهای بزرگ متغییر می باشد. در جدول زیر حداقل مبلغ سرمایه گذاری را برای علاقه مندان به خرید فرانچایز در کانادا ذکر نموده ایم:

 

نام فرانچایز

نوع فعالیت

میزان سرمایه مورد نیاز

تیم هورتونز

کافی شاپ

500 هزار دلار

نان کانادایی

نانوایی

30 الی 300 هزار دلار

پیتزا پیتزا

تهیه پیتزا

حداقل 100 هزار دلار

مارلین سفر

فرانچایز مسافرتی

100 الی 150 هزار دلار

مستر لوبه کانادا

صنعت خودرو

حداقل 800 هزار دلار

Pet Valu

حیوانات خانگی

حداقل 400 هزار دلار

بلرون کانادا

صنعت خودرو

700 هزار دلار

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خود اشتغالی

خوداشتغالی نیز یکی از روش های دریافت اقامت دائم کشور کانادا تلقی می گردد و افرادی که در زمینه های هنری و ورزشی سابقه فعالیت حرفه ای داشته اند می توانند اقدام نمایند و از آنجایی که برای این روش افراد هنرمند یا ورزشکار بایستی اثبات نمایند که توان مالی لازم برای ایجاد کسب و کار خود را دارند لذا در گروه روش های مبتنی بر سرمایه قرار می گیرد. این روش امتیاز بندی بوده و متقاضیان برای واجدالشرایط شدن بایستی 35 امتیاز را کسب نمایند. در جدول زیر به شرایط امتیاز و فاکتورهای مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق خود اشتغالی می پردازیم:

 

فاکتور

امتیاز

توضیحات

تحصیلات

25

کمترین امتیاز برای دیپلم که 5 امتیاز می باشد و بیشترین امتیاز برای مدرک دکترا که 25 امتیاز است.

سابقه کار

35

کمترین امتیاز برای 2 سال سابقه کار که 20 امتیاز و بیشترین امتیاز برای 5 سال سابقه کار که 35 امتیاز می باشد.

سن

10

کمترین امتیاز برای 16 سال و پایین تر که امتیازی ندارد و بیشترین امتیاز برای سن 21 تا 49 سال است. حداکثر سن 54 می باشد.

توانایی زبان

24

حداکثر امتیاز برای این بخش 24 است که بر حسب 4 مهارت بررسی می شود.

تطبیق پذیری

6

داشتن سابقه کار یا تحصیل کانادایی، یا داشتن همسری که تحصیلات و سابقه کار داشته باشد.

کل

100

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

سرمایه گذاری کانادا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در حالت کلی امکان پذیر بوده است، اما در حال حاضر خرید اوراق قرضه دولتی در کانادا وجود ندارد و این روش در تاریخ 1 نوامبر 2017 بسته شده است. بنابراین جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا باید روش های دیگری را جایگزین نمایید. لازم به ذکر است مواردی که در ادامه بیان می شود مربوط به حالت کلی است. در صورتی که قصد خرید اوراق قرضه دولتی (csb) در کانادا داشته باشید باید در زمان های خاصی از سال اقدام به خرید اوراق نمایید. برای خرید اوراق قرضه دولتی مبالغ متفاوتی وجود دارد که می توانید اقدام نمایید در صورتی که بخواهید اوراق قرضه به صورت ترکیبی خریداری نمایید، باید حداقل سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا در حدود 100 تا 300 دلار کانادا داشته باشید تا بتوانید اوراق مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورتی که بخواهید اوراق قرضه دولتی در کانادا خریداری نمایید می توانید از مؤسسات اعتباری، بانک های معتبر و مجامع سرمایه داری در کانادا و... اقدام به خرید اوراق قرضه نمایید.

هزینه سرمایه گذاری در کانادا

هزینه سرمایه گذاری در کانادا بسته به روش ها میتواند متغیر باشد. از جمله هزینه های دیگری مانند هزینه ویزا، هزینه زندگی در کانادا، هزینه وکیل و مشاور مهاجرتی را نیز باید به آن اضافه کرد در جدول زیر هزینه های مربوط به حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در کانادا لیست شده است:

 

نوع سرمایه گذاری هزینه لارم (دلار کانادا)
نوآفرینی 50 تا 100
کار آفرینی 100 هزار دلار
برنامه های استانی  100 تا 300
خرید ملک 500 هزار دلار
خرید بیزنس یا فرانچایز از 50 تا 500
اراق قرضه دولتی 100 تا 300

سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه

همانطور که بیان داشتیم میزان مبلغ سرمایه گذاری بسته به روش و نوع کسب و کار بسیار متغیر می باشد. اما اگر بخواهیم کمترین مبلغ سرمایه گذاری در کانادا را که منجر به اخذ اقامت این کشور می گردد را بیان نماییم؛ سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در استان آلبرتا که حداقل 50 هزار دلار می باشد و سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در استان پرنس ادوارد که حداقل 75 هزار دلار می باشد را می توان مثال زد.

 

نوع سرمایه گذاری

شرایط

مبلغ

کارآفرینی

استان آلبرتا

50 الی 100 هزار دلار

استان پرنس ادوارد

75 هزار دلار

فرانچایز

برند نان بتی تهیه نان های تکه شده

50 هزار دلار

برند چیپ مستر برای تعمیر رنک خودرو

25 هزار دلار

موسسه آموزش زبان خارجی کلیک

45 تا 125 هزار دلار

شکلات کوتارد

150 هزار دلار

جان پرو در زمینه خدمات نظافت و...

5 هزار دلار تا 50 هزار دلار

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا قطعاً بر اساس شرایط و میزان تمکن مالی که متقاضیان دارند تعیین می گردد اما به صورت کلی برنامه های کارآفرینی استانی از این جهت که مبالغ بالایی را برای سرمایه‌گذاری نیاز ندارند و همچنین امکان دریافت اقامت دائم کانادا پس از راه اندازی کسب و کار در آن استان میسر می گردد از بهترین برنامه های سرمایه گذاری کانادا قلمداد می گردد. همچنین در روش های کار آفرینی متقاضیان پس از دریافت ویزا و اقامت کاری سرمایه مورد نیاز را منتقل می نمایند.

فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

برنامه ‌های استانی ویزای سرمایه‌ گذاری کانادا دارای بخش ‌های متنوع و فرصت ‌های گوناگون برای سرمایه‌ گذاری وجود دارد. برای مثال مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و انواع سرمایه‌گذاری مانند خود اشتغالی، برنامه‌ های کارآفرینی وجود دارد. فرصت‌ های سرمایه ‌گذاری در کانادا شامل حوزه‌هایی شامل:

  • هنر و سرگرمی
  • فناوری 
  • خورده فروشی 
  • سلامتی و تندرستی 
  • غذا و نوشیدنی
  • هتل‌ داری و گردشگری
  • املاک

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

علاوه بر سرمایه ای که متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار و ایجاد بیزینس نیاز دارند بایستی هزینه های را نیز برای پزدازش پرونده و یا هزینه اپلیکشین فی پرداخت نمایند. در قسمت زیر به صروت جزئی به هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا اشاره داشته ایم:

 

نوع برنامه

هزینه ها (دلار کانادا)

برنامه های سرمایه گذاری کبک

پردازش پرونده بدون اقامت دائم

1625

پردازش پرونده همسر

850

به ازای هر فرزند 

230

هزینه برنامه های اقامت دائم نظیر برنامه استارت آپ و خوداشتغالی

نفر اصلی برای اقامت دائم

2140

همسر

1365

برنامه کارآفرینی آنتاریو

اپلیکشن

3500

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا

اپلیکشن

3500

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

اپلیکشن

2500

برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد

اپلیکشن

10000

برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک

اپلیکشن

2000

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

بسته به شرایط شما ممکن است در عرض 10 روز یا کمتر مجوز کار متقاضیان سرمایه گذاری های مختلف در کانادا صادر شود، اما مدت اخذ ویزای کانادا ممکن است 1 تا 2 سال نیز طول بکشد. در ذیل به 2 مورد از این موارد پرداخته ایم:

  • مدت زمان اعطای ویزای خود اشتغالی که نوعی از ویزای سرمایه گذاری است 34 ماه خواهد بود.
  • سرمایه گذاری کانادا بواسطه خرید بیزینس فعال از زمان درخواست طی 2 تا 3 ماه منجر به اخذ ویزای کار خواهد شد.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا مزایای بسیاری می تواند برای شخص سرمایه گذار داشته باشد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می نماییم.

  • دریافت اقامت یکی از بهترین کشورهای جهان و امکان اخذ یکی از معتبرترین پاسپورت ها
  • دارای اقتصاد پویا و رو به رشد 
  • فرد می تواند سرمایه گذاری و کسب و کار خود را به صورت جهانی گسترش دهند.
  • دور ماندن این کشور از رکود و بحران اقتصادی فراگیر جهانی
  • نرخ های مالیاتی پایین
  • دارای زیر ساخت های بسیار پیچیده و شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته می باشد و پتانسیل سرمایه گذاری خوبی در این زمینه نیز دارد.
  • یکی از امن ترین کشورها برای سرمایه گذاری در جهان محسوب می شود.

معایب سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا علاوه بر مزیت های بسیاری که دارد معایبی نیز داشته که بهتر است نسبت به معایب آن نیز اطلاعات کافی داشته باشید. از جمله معایب سرمایه گذاری وجود دارد این است که:

  • اشخاصی که اقدام به ثبت شرکت های خصوصی می نمایند معمولاً با مشکلاتی در درخواست وام از بانک ها روبرو می شوند، چرا که بانک ها تمایلی به پرداخت وام به شرکت های خصوصی ندارند.
  • ثبت شرکت از نوع مسئولیت محدود یکی از گران ترین نوع سرمایه گذاری ها می باشد.
  • بسیاری از روش های سرمایه گذاری در حال حاضر برای ایرانیان بسته شده است و طرق محدودی جهت سرمایه گذاری ایرانیان وجود دارد. سرمایه گذاری خارجی در کانادا بیشتر مربوط به کشورهایی همچون چین، روسیه، آمریکا و ... می باشد.
  • کانادا فاصله بسیار زیادی با ایران داشته و شخصی که قصد سرمایه گذاری و شروع بیزنسی در خاک کانادا دارد، ناچاراً ممکن است مجبور به ترک بیزینس خود در ایران شود. 

سرمایه گذاری در کانادا و استاندارد های سرمایه گذاری

در کانادا از طریق روش های مختلفی میتوان سرمایه گذاری انجام داد. و افراد می توانند سرمایه گذاری کنند اما متقاضیان باید استاندارد های سرمایه گذاری را در نظر بگیرند تا سرمایه آنها در امنیت باشد. همچنین از ریسک های سرمایه گذاری در کانادا مطلع باشند. از مهم ترین موارد برای استاندارد های سرمایه گذاری میتوان به نرخ مصادره اموال و میزان فساد اشاره کرد.

نرخ مصادره اموال

نرخ مصادره اموال یکی از مهم ترین شرایط جهت بررسی استاندارد های سرمایه گذاری در کانادا است. نرخ مصادره اموال در بازه 1 تا 7 نشان داده می شود و اگر به 1 نزدیک تر باشد امکان خطر مصادره اموال کمتر است و امنیت برای سرمایه گذاری بالاست. در جدول زیر طبق آخرین آمار داده شده نرخ مصادره اموال در کانادا نشان داده شده است.

سرمایه گذاری در کاناداکنترل فساد در کانادا

یکی دیگر از استاندارد های مهم سرمایه گذاری در کانادا فساد اداری و مالی و کنترل فساد است. تمام افراد قبل از سرمایه گذاری باید آگاهی کامل در این زمینه به دست آورند و با آگاهی در کانادا سرمایه گذاری کنند. در نمودار زیر کنترل فساد در کانادا طبق آخرین آمار داده شده نشان داده شده است.

کنترل فساد در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا و شاخص های تاثیر گذار

از شاخص های اقتصادی تاثیر گذار میتوان به تولید ناخالص ملی، رشد اقتصادی، شاخصه های تورم سالیانه، نرخ مالیات بر درآمد و نرخ بیکاری نیز اشاره کرد. این موارد جزء موارد مهم و تاثیر گذار می باشد. در جدول زیر شاخصه این موارد در طی یکسال می باشد.

 

نرخ شاخص اقتصادی در سال 2023
نرخ بیکاری 5.30
رشد اقتصادی 1.25
تورم 3.78
مالیات تجاری 29 درصد در سال 2019
تولید ناخالص داخلیGPD 0.47

 

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

انواع مختلف روش های سرمایه گذاری در کانادا و استان های مختلف آن وجود دارد که تمامی این روش ها، منجر به اخذ اقامت آن نخواهد شد. در صورتی که مایل باشید از طریق ثبت شرکت در کانادا اقدام فرمایید، می توانید اقامت خود را نیز دریافت نمایید. اما خرید ملک در کانادا به تنهایی منجر به اخذ اقامت برای شخص متقاضی نخواهد شد. همچنین در صورت اقدام برای کارآفرینی، می توانید درخواست اقامت نمایید. کارآفرینی در ایالت های مختلف با هزینه های مختلفی نیز روبرو می باشد که در برخی از کارآفرینی ها، اگر میزان سرمایه بسیار پایین باشد، اخذ اقامت با مشکلاتی مواجه می گردد.

 

روش

حداقل سرمایه

شرایط اقامتی

استارتاپ

100 هزار دلار

اقامت دائم

بعد 3 سال اخذ تابعیت

کارآفرینی

50 هزار دلار + هزینه های جانبی

اقامت 1 الی 2 سال

بعد از 2 سال اقامت دائم

خوداشتغالی

سرمایه در حد پلن مورد نظر

اقامت دائم

برنامه های PNP

از 75 هزار دلار

بستگی به ایالت و روش دارد

کار شرکت

محدودیت ندارد

اقامت 5 تا 7 سال

اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

شرایط دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری بسته به روشی که متقاضیان اقدام می نمایند متفاوت می باشد در جدول زیر شما عزیزان میتوانید شرایط دریافت اقامت دائم کانادا را از طریق برنامه های سرمایه گذاری مشاهده نمایید:

 

روش سرمایه گذاری

نوع اقامت

شرایط دریافت اقامت دائم

روش استارت آپ کانادا

از بدو ورود اقامت دائم

دریافت نامه حمایتی و درخواست اقامت دائم

روش کارآفرینی

در ابتدا اقامت کاری موقت معمولا تا 2 سال

راه اندازی کسب و کار و دریافت نامینیشن استانی و درخواست اقامت دائم

راه اندازی شعبه دوم کسب و کار( کار-شرکت)

اقامت موقت تا 7 سال برای مالکین کسب و کار و اقامت موقت تا 5 سال برای مدیران اجرایی

از طریق روش های دیگر مانند اسکیل ورکر، استارت آپ و... منجر به قاامت دائم می گردد.

خوداشتغالی

از بدو ورود اقامت دائم

در صورت واجداشرایط شدن و دریافت تاییدیه از ابتدا اقامت دائم

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: چرا روش های سرمایه گذاری کانادا میتونه مفید باشه و چه شرایط کلی داره؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش:سلام، امکان خرید بیزینس با ۴۰۰ هزار دلار در کانادا و مهاجرت؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش:سلام، خسته نباشید سرمایه گذاری در داخل تورنتو مشابه کبک هستش؟؟ یعنی بعد سرمایه گذاری نیاز به فعالیت مدریتی نیست؟ یا مثلا اون پول رو به موسسه میدهیم و بعد چند سال برمیگردونن؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش:سلام. میخواستم بپرسم آیا روشی هست که من کسب و کاری رو پیدا کنم و توی اون سرمایه گذاری کنم؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: با عرض سلام. آیا برنامه ی کوتاه و سریعی هست که از طریق سرمایه گزاری به کانادا بیام؟ من لیسانس شیمی هستم و در ایران شرکت تولید و توزیع و پخش لوازم محصولات بهداشتی دارم.ممنونم

 


سوالات متداول

✔️ بهترین راه سرمایه گذاری کانادا کدام است؟

بهترین روش های سرمایه گذاری در کانادا، استارت آپ، کار شرکت و برنامه های کارآفرینی استانی است.

✔️ حداقل سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری چه میزان است؟

در برنامه های استانی حداقل سرمایه مورد نیاز 100،000 دلار کانادا است.

✔️ آیا با خرید ملک در کانادا می توان اقامت گرفت؟

خیر.

✔️ آیا می توان از طریق سرمایه گذاری در فرانچایز ها اقامت کانادا را کسب کرد؟

خیر. برای سرمایه گذاری در فرانچایز ها ابتدا باید از روش های دیگر اقامت کانادا را کسب کنید.


سخن پایانی

انواع سرمایه گذاری کانادا قابل انجام می باشد، اما در صورتی که قصد اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید بهتر است روشی را انتخاب نمایید که بتوانید از طریق آن اقامت و سپس تابعیت خود را اخذ نمایید. در این مقاله بهترین سرمایه گذاری در کانادا را با هم بررسی نمودیم. در حال حاضر خرید ملک در کانادا که یکی از روش های سرمایه گذاری می باشد منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و برای اخذ اقامت می توانید از روشی مانند ثبت شرکت و یا کارآفرینی در کانادا استفاده نمایید تا بتوانید اقامت کانادا را دریافت نمایید. لازم به ذکر است در حال حاضر خرید اوراق قرضه در کانادا نیز روشی ناممکن است. در این مقاله باهم شرایط ویزا سرمایه گذاری کانادا و بهترین سرمایه گذاری در کانادا در استان های مختلف و سایر روش های سرمایه گذاری کانادا را بررسی نمودیم. جهت دریافت اطلاعات بیشترمی توانید با کارشناسان مجرب موسسه MIE مشورت نموده و بهترین روش برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به نظرات و سوالات ثبت شده شما کاربران گرامی در قسمت "ثبت پرسش" می باشند.

امتیاز 4.35 از 5 ( 60 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مسعود حقی
من قصد مهاجرت به کانادا را دارم و موسسه شما را برای شروع برنامه ام انتخاب کردم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، این نظر لطف شماست، از حسن نیت و اعتماد شما سپاسگزاریم. جهت ارائه خدمات با کمال میل در خدمت شما هستیم. به قسمت "تماس با ما" در منوی سایت مراجعه فرمایید. *مانا باشید*
امیر حسین پور
سلام برای اینکه بخوایم توی این روش از سرمایه گذاری اقدام کنیم ، چه شرایطی باید داشته باشیم؟ منظورم سن و تحصیلات و سابقه کار هست و سوال بعدی این هست که با این اقامتی که من میگیرم، میتونم برم اروپا زندگی کنم ؟ ممنونم از پاسخگویی و مسئولیت پذیری تون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، روش های سرمایه گذاری در کانادا متفاوت بوده و برنامه های متنوعی جهت اخذ اقامت ارائه شده که شرایط هر کدام متفاوت می باشد اما عموماً سابقه کاری نقش کلیدی در این روش ایفا می نماید. شما با اخذ اقامت کانادا به راحتی امکان سفر و اقامت در بازه های زمانی کوتاه مدت در اروپا نیز خواهید داشت. * مانا باشید *
انا موسوی
سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار ممنونم بابت مقالات خوب و اطلاعات عالی که به ما میدید من 30 ساله هستم همسرم 42 ساله و در ایران شرکت دارند اما مدرک زبان و تحصیلات دانشگاهی ندارند ایا میشخ با ثبت شرکت اقامت کانادا رو بدست بیاوریم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادی دوست عزیز سپاسگزاریم بابت الطافتان برای راهنمایی شما در جهت ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اروپا نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی در جریان باشید که صرف ثبت شرکت در کانادا منجر به اخذ اقامت نمی شود. یکی از برنامه های خوب جهت اخذ اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت برنامه کار شرکت می باشد که در شرکت خودتان می توانید بعنوان نیروی کار می توانید استخدام بشید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا مشاوران ما بصورت رایگان شرایط عمومی شما را بررسی نمایند. موفق باشید
باران عسگری
سلام وقت شما بخیر برای سرمایه گذاری در کانادا می شه با 1 میلیارد اقدام کرد؟ من 33 ساله هستم و همسرم 35 سالشونه. یک فرزند 4 ساله داریم و ویزای مولتی کانادا هم داریم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای سرمایه گذاری شما نیازمند به پشتوانه مالی قوی تری هستید و با یک میلیارد تومان ریسک بالایی دارد پرونده شما. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما برای مهاجرت به کانادا و کشورهای اروپایی بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
عباس بابایی
سلام وقت بخیر، در مورد سرمایه گذاری در کانادا سوال داشتم. این که میشه با 2 میلیارد دارایی اقامت دائم گرفت و این که زبان چقدر اهمیت داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سرمایه گذاری در کشور کانادا با توجه به برنامه هایی که دولت اعلام کرده شما حداقل بطورمثال استان بریتیش کلمبیا باید یک پشتوانه 300 هزار دلاری داشته باشید و سپس با 100 هزار دلار ادقام نمایید. این مبلغ حداقل اگر دارایی شما بیشتر است و با درگیر کردن فقط 2 میلیارد می خواهید اقدام کنید جواب بلی است اما اگر کل دارایی شما 2 میلیارد هست به نظرم تجدید نظر کنید و از پروسه هایی اقدام کنید که هزینه های کمتری دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
سحر كاظمي
با سلام ممنون از مقاله خوب شما ايا با خريد ملك در كانادا ميتوان اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز خرید ملک به تنهایی منجر به اخذ اقامت و پاسپورت این کشور نمی شود و شما می توانید با استفاده از روشهای کارآفرینی اقامت این کشور را اخذ کنید. موسسه ملک پور می تواند در این زمینه مشاور تخصصی و کامل خدمت شما ارائه دهد. سال شما خیلی کلی می باشد و باید اطلاعات کامل در مورد سن، رشته تحصیلی، تحصیلات، وضعیت تاهل، سطح زبان و همچنین میزان سرمایه داشته باشیم تا بتوانیم به صورت دقیق راهنمایی کنیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیقتر با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان در مورد مهاجرت دریافت نمایید. سپاس
محمد امیرزاده
سلام آیا برای ویزای استارت آپ می تونم فرزند 20 ساله خودم رو هم همراه با خودم به کانادا ببرم یا باید برای او از طریق دیگری اقامت دریافت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز بله، در استارت آپ به فرزندان تا 22 سال اقامت دائم به همراه خانواده تعلق می گیرد.
حامدی
با سلام لطفا در مورد سرمایه گذاری در کانادا در بخش فرانچایزها هم توضیح دهید ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت شما با سرمایه گذاری در فرانچایزها می توانید اقامت کاری دریافت کنید و از روش کار-شرکت وارد این کشور شوید. اقامت شما 2 ساله است و پس از آن باید اقامت خود را تمدید نمایید.
anahita31
سلام و عرض ادب وقت بخیر من 30 سالمه و میخواستم با خانواده از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنم پدرم در ایران شرکت دارند میخواستم بدونم چقدر سرمایه گذاری باید انجام بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت، امکان دریافت اقامت برای خانواده شما از طریق پدر برای ایشان و فرزندان زیر 22 سال در برخی از روش ها وجود دارد و ایشان با سرمایه گذاری از مبلغ حداقل 100 هزار دلار و داشتن شرایط دیگری می توانند برای کارآفرینی کانادا اقدام داشته باشند. شما نیز در صورت داشتن حداقل مدرک لیسانس و مدرک زبان مناسب می توانید از طریق روش تحصیل برای این کشور اقدام داشته باشید و در کنار خانواده باشید.
الناز کیا
سلام ممنونم از مقاله خوبتون در خصوص سرمایه گذاری در کانادا. من شنیدم از طریق استارتاپ میشه اقامت دائم گرفت. اگر خود ما ایده نداشته باشیم موسسه میتونه در این زمینه کمک کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست گرامی، در صورتی که رزومه شما مورد تایید باشد شانس خوبی برای دریافت اقامت دائم از این طریق در کشور کانادا خواهید داشت. موسسه نیز در این امر یاری گر شما خواهد بود.
الناز کیا
سلام خسته نباشید. ممنونم از مقاله خوبتون در خصوص سرمایه گذاری در کانادا. میخوام بدونم شرایط سنی و تحصیلات برای این چه روش چطور هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شرایط سنی و تحصیلات در این روش امتیازبندی دارد و باید امتیازات شما بر اساس سن، تحصیلات، میزان سرمایه، سطح زبان و ... بررسی گردد و در صورت کسب امتیازات لازم اقامت بدست آورید.
اتابکی
سلام. آیا با خرید ملک هم میتونم سرمایه گذاری کنم و اقامت دریافت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
درود بر شما دوست گرامی، خیر کشور کانادا با سرمایه گذاری در املاک به متقاضیان خود اقامت ارائه نمیکند و روش های کارآفرینی، نوآفرینی و یا کارشرکت می توانید اقامت دریافت نمایید.
مهدی ذاکری
عجب مقاله خفن و کاملی بود. دمتون گرم واقعا. ویدئوهای آقای دکتر و آقای افضلی واقعا خیلی کامل بودن. روش 50 هزار دلاری خیلی نظرم رو جلب کرد برای اقامت کانادا. چطور میتونم با آقای افضلی یا آقای دکتر ملکپور صحبت داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی برای کسب راهنمایی های بیشتر با شماره02149196000 تماس بگیرید.
میلاد دوست محمدی
سلام خسته نباشید ۸۰۰هزار دلار دارم و زبان انگلیسی بلد نیستم میشه اقامت کانادا رو گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
زهرا
کشور کانادا برای سرمایه گذاری جای مطمئنی هست؟ تورم این کشور چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله کشور کانادا کشور بسیار امنی می باشد نرخ تورم کانادا یک درصد است
سلام من به همراه شریکم قصد ثبت شرکت رو داریم. از این طریق اقامت کانادا بهمون میدن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز یکی از راه های گرفتن اقامت کشور موردنظرتان، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت می باشد.
مریم
میخواستم بدونم سرمایه گذاری از روش نوآفرینی محدودیت سنی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام خیر روش نوآفرینی محدودیت سنی ندارد و شما تا سن50و60 سال هم می توانید برای این روش اقدام کنید.
Baghery
سلام میشه در مورد خرید اوراق دولتی بیشتر توضیح بدید با خرید اوراق میشه به اقامت رسید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در مورد کشور کانادا خیر برنامه های سرمایه گذاری که الان بشه با آن اقامت کشور کانادا را گرفت برنامه های استانی و استارت آپ کاناداست. موفق باشید.
fereshteh
سلام اگر در کانادا خونه بخریم بعد چند سال میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با خرید ملک امکان اخذ اقامت کشور کانادا وجود ندارد دوست عزیز.
هاشم نژاد
سلام میخواستم بدونم کم ریسک ترین روش سرمایه گذاری کدامیک از روش ها رو پیشنهاد میکنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز روش های مختلفی وجود دارد بهترین روش را زمانی می توانیم آفر بدهیم که شرایط شما را داشته باشیم.
حسن سعیدی
با سلام و احترام من یک کارآفرین در ایران هستم و میخواستم بیزینسم رو به کانادا منتقل کنم آیا برای اینکه بخوام در کانادا بیزینس داشته باشم نیاز به آزمون زبان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام برای راه اندازی یک بیزینس در کانادا نیاز به نمره زبان بالا ندارید و با داشتن نمره 4 و نیم و یا4 میتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید.
محمد محدث
با سلام و احترام سوال من این بود که آیا با دریافت نمایندگی و راه اندازی یک شعبه از رستوران های زنجیره ای مثل مک دونالد میتونیم در کانادا اقامت بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر برای سرمایه گذاری در فرانچایزها شما ابتدا باید اقامت بگیرید.
آرزو احمدوند
با سلام و احترام من یک ملک به ارزش 2 ميليارد دارم میخواستم بدونم با تبدیل این ملک میتونم اقامت کانادا از طریق روش سرمایه گذاری بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام این مبلغ کمی برای سرمایه گذاری کم است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما برای سایر روش ها بررسی شود.
تامر منتسبی
سرمایه گذاری توی کدوم فیلد ها بیشترین نسبت سود رو ضمانت میکنه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز عموماً فرانچایزها گزینه های خوبی برای دریافت سود هستند منتها نکته ای را که باید شما در نظر بگیرید این است که ابتدا باید مسئله اقامت تان را حل کنید.
سحر دولت آبادی
سلام با خرید سهام یا همون اوراق دولتی میتونیم به اقامت کانادا دست پیدا کنیم؟ حداقل مبلغ سرمایه خریدراوراق باید چقدر باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله امکان مهاجرت از طریق خرید اوراق دولتی می باشد. حداقل سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا باید حدود 100 تا 300 دلار کانادا داشته باشید تا بتوانید اوراق مورد نظر خود را خریداری نمایید
نیما منصوری
سلام من یه بیزینس من هستم 8 سال شرکت صادرات فرش دارم میخواستم بدونم برای من چه روشی بهتره که از اون طریق اقدام به مهاجرت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام به طور کلی روش های سرمایه گذاری برای شما مناسب می باشد اما برای راهنمایی مفید نیاز به اطلاعات دقبق تری از شما داریم پیشنهاد می شود برای کسب راهنمایی دقیق تر با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید
فاطمه حق طلب
سلام وقتتون بخیر حداقل مبلغ سرمایه گذاری در برنامه های استانی کانادا چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام حداقل سرمایه برای برنامه های استانی300 هزار دلار می باشد.
انوشه هادیان
سلام قصد راه اندازی شرکت حسابداری در کانادا و دریافت اقامت از این طریق رو داشتم میخواستم بدونم با راه اندازی شرکت امکان دریافت وام در این کشور وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا وام های مربوط به شرکت های خصوصی رو به سختی میدن و نیاز به پیگیری بالایی دارد.
شهاب دولتی
با سلام و درود برای دریافت اقامت کانادا از راه سرمایه گذاری بعد از چند وقت میتونیم درخواست اقامت دائم رو داشته باشیم؟ کمترین زمانی که میتونیم به اقامت برسیم چند وقته است و با چه شرایطی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز طول اقامت سرمایه گذاری در کانادا، 5 سال است و اگر 3 سالاز این مدت، را به صورت متوالی در کانادا اقامت داشته باشید، می توانید کارت اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید.
شهاب
سلام روز خوش من یک شرکت کارآفرینی در ایران دارم و میخواستم کسب و کارم رو به کانادا منتقل کنم شرایط کارآفرینی در ایالت های مختلف کانادا به چه صورت است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و دورد دوست عزیز شرایط کارآفرینی در ایالت های مختلف کانادا با یکدیگر متفاوت است و در همه جا شرایط یکسانی ندارد به طور مثال در یک مورد با 75 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری روی بیزنس خود، داشتن سه سال سابقه مدیریتی، سطح زبان در حد آیلتس 4 تا 4.5 می توان بعد از یک سال اقامت دائم درخواست داد. اما این شرایط برای همه ایالات نیست لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر و بررسی شرایطتان با شماره تماس های موسسه در ارتباط باشید.
سمانه بابایی
با سلام و درود میشه بفرمایید اگر از روش سرمایه گذاری اقدام کنیم بعد چند وقت میشه اقامت دائم بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز به طور کلی طول اقامت سرمایه گذاری 5 سال است و در صورتی که از این مدت، 3 سال را به صورت متوالی در کانادا اقامت داشته باشید، می توانید برای دریافت کارت اقامت دائم کانادا را دریافت نماید.
یزدان کیانی
درود . بنده به همراه خانواده قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گزاری رو داریم . 21 ملیارد تومن هم سرمایه داریم . خواستم بپرسم با این سرمایه امکان مهاجرت اسوده و کم ریسک هست ؟ آیا امکان داره با مشکلاتی مواجه بشیم که باعث بشه از مهاجرت پشیمان بشیم ؟ یا اینکه سرمایه بیشتری نیازه ؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایز شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. راه هایی وجود دارد که نیاز به هزینه کردن کل سرمایه نمی باشد. پیشنهاد می شود برای بررسی رزومه خود با مشاورین موسسه تماس حاصل نمایید.
ماریا
سلام، در حال حاضر حدودا انجام پروسه استارت آپ چقدر طول میکشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بسته به شرایط متقاضی ممکن است حدود 1 سال تا دریافت اقامت شما زمان مورد نیاز باشد.
خیریه موسوی
در رابطه با کارآفرینی در کانادا فرد باید حتما جایی زندگی که بیزنس رو استارت زده یا میشه توی یک ایالت دیگه زندگی کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه بیزینس شما باید فعال باشد بایستی همانجا زندگی کنید اما پس از اخذ اقامت دائم محدودیتی وجود ندارد.
خیریه موسوی
سلام کسی که کارآفرینی اقدام میکنه همسر اجازه کار کردن دارد؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، در این روش همسر اجازه کار تمام وقت و آزاد خواهد داشت.
کوثر سواری
سلام و عرض ادب برای راه اندازی رستوران از طریق کارافرینی حداقل سرمایه لازم چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام هزینه راه اندازی رستوران در ایالت های مختلف متفاوت است.
Zahra
برای خرید ملک در کانادا شما ونکوور رو پیشنهاد میکنید یا کلگری؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. انتخاب این موضوع به شرایط شما بستگی دارد اما اگر قصد دریافت اقامت از این طریق را دارید به شما اقامتی تعلق نمی گیرد.
مرتضی شمس
سلام عرض ادب من ۵۰ ساله هستم و فوق لیسانس مهندسی صنایع و یک تولیدی تو ایران دارم که حدود ۱۵ نفر نیروی کار دارم برای سرمایه گذاری در کانادا میتونیم همین کار تولیدی رو انجام بدم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در صورتی که بیزنس پلن شما مورد تایید ایالت مد نظر شما در کانادا قرار بگیرد می توانید بیزنس خود را در کانادا نیز گسترش دهید.
عماد
با سلام. آیا برای کارآفرینی کانادا دولت حیطه کاری خاصی را معرفی کرده برای کارآفرینی یا در هر زمینه ای قبول میکنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا در اکثر ایالت ها محدودیتی برای سرمایه گذاری وجود ندارد. اما بیزینس شما بایستی سنخیتی با پیشینه کاری شما داشته باشد.
Rose bozorgi
سلام وقتتون بخیر در برنامه کارآفرینی بعد از اقامت موقت اگر نخوایم بیزنس راه اندازی کنیم چی میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. اقامت شما بسته به راه اندازی بیزنس شما است و برای دریافت اقامت دائم باید بیزنس راه اندازی شده و گزارش آن ارسال شود.
Ati
سلام وقت بخیر من دیپلم هستم ۳۶ سالمه و یک سالن آرایشی و آموزشگاه زیبایی دارم مجوز معتبر و چند تا سرتیفیکیت بین المللی دارم. برای کارآفرینی کانادا چقدر شانس دارم؟ محدودیت مالی هم ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست گرامی با توجه به اینکه جواز کسب دارید شانس اقدام خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
ساهی
سلام و عرض ادب در مورد افرادی که در ادارات مدیر باشند می‌شود از طریق کارآفرینی اقدام کنند ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای کارآفرینی شخص باید اثبات نماید که سوابق مدیریتی سطح بالای سازمانی دارد و اظهار نظر در خصوص سوابق شما باید توسط مشاور رسمی مهاجرت کانادا بررسی گردد.
کاظم پور
سلام و وقت بخیر من سوالم این بود که حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری در کانادا به چه میزان میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری با توجه به روش انتخابی شما متفاوت است اما بهتر از حداقل ۵۰ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری در نظر داشته باشید
علیرضا
سلام خسته نباشید میشه با بخشیدن پول به دولت مثلا ۲۰۰ هزار دلار اقامت کانادارا گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز دولت کانادا برنامه اقامتی تحت عنوان اهدای پول ارائه نمی‌دهد
موسوی
سلام و عرض ادب من همسرم سابقه مدیریت در یک اداره رو دارند میتونه از طریق کارآفرینی در کانادا اقدام کنه ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. سوابق ایشان باید دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و علاوه بر سوابق مدیریتی یه سری فاکتورهای دیگر نیز در این روش اهمیت خواهد داشت. با شماره گیری 02149196000 می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
Farzan
سلام و عرض ادب برای سرمایه گذاری در کانادا با ۳۰۰ هزار دلار میشه اقدام کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. بله، در صورتی که سوابق بیزنسی داشته باشید میتوانید برای روش های کارآفرینی، کارشرکت و یا حتی استارتاپ در کانادا اقدام داشته باشید.
رز
سلام وقتتون بخیر خواهر من ۴۷ سالشونه متخصص بیهوشی هستن و ۱۵ درصد سهام بیمارستان دارن همچنین دوره های زیبایی رو گذروندن و الان یک کلینیک دارن که کار تزریق و بوتاکس و غیره رو انجام میدن. آیا ایشون می تونن برای کارآفرینی این موارد رو به عنوان مدیریت نشون بدن؟ واجد شرایط هستن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
پری چهر سلطانی
سلام وقتتون بخیر اگه بخوایم با روش سرمایه گذاری در کانادا برای مهاجرت اقدام کنیم ، کل پروسه چقدر طول میکشه؟ سطح زبان همراه در میزان موفقیت پرونده موثره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. مدت زمان انجام کار بسته به ایالت مدنظر شما بستگی دارد و در برخی ایالات در حدود 6 ماه می توانید به اقامت دست پیدا کنید. سطح زبان همراه نیز تاثیری در موفقیت پرونده نخواهد داشت.
عابدی نیا
سلام وقتتون بخیر من رشته انسانی تحصیل کردم در رشته تاریخ آیا امکانش هست برای استارت آپ در کشور کانادا اقدام کنم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شرایط شما باید توسط وکیل مهاجرت بررسی شود و بهتر است سوابق تحصیلی و کاری خود را برای بررسی دقیق تر برای مشاورین ارسال نمایید.
ahmarirad
سلام و عرض ادب. من میخواستم برای سرمایه گذاری در استان انتاریو اقدام کنم. میخواستم بپرسم که مبلغ سرمایه گذاری در این استان چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در شهرهای اصلی حداقل ۴۰۰ هزار دلار و در شهرهای حومه ۲۰۰ هزار دلار بایستی سرمایه‌گذاری گردد.
سوسن سلامی
سلام .برای سرمایه گذاری در کانادا چه سطح زبانی مورد نیازه؟و حداقل چه میزان سرمایه باید داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بسته به نوع پرونده خود معمولا به سطح 4 الی 5 آیلتس مورد نیاز است ولی در روش کارشرکت نیازی به مدرک زبان نخواهید داشت. حداقل میزان سرمایه گذاری نیز در برخی از استان ها حدود 50 الی 75 هزار دلار باشد.
مهرناز گلزار
سلام وقت بخیر من ۴۰سالمه ۴سال سابقه مدیریت دارم تمکن مالیم بالای ۳۰میلیارد هست مجردم هستم باتوجه به شرایط بنده ازچه روشی استفاده کنم بهتره پیشنهادشماچیه ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به سابقه مدیریتی که دارید می توانید از روش های راه اندازی بیزینس یا استارت اپ اقدام‌نمایید.
سهراب نیایش
سلام. سپاس از مطالبتون. به نظر شما دریافت ساپورت لتر معمولا چقد زمانبر هست؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز پس از نوشتن بیزینس پلن حدود ۳ تا ۴ ماه برای دریافت ساپورت لتر زمان لازم است.
Saed
سلام وقت بخیر آیا برای برنامه های سرمایه گذاری کانادا که نیاز به مدرک زبان هست، حتما باید ایلتس ارائه شود یا میشه دولینگو و تافل جایگزین کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولاً برای اینکه شانس ویزای شما بالا باشد ارائه مدرک آیلتس ضروری می‌باشد.
Pirayeh
سلام و روزخوش. ما میتونیم از همون ابتدا با خرید یک بیزنس، سرمایه گذاری در کانادا رو شروع کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله در بسیاری از روش ها این امر امکان پذیر است و شما میتوانید بیزنس خریداری نمایید.
شهرام
سلام وقت بخیر حداقل مبزان سرمایه گذاری در فرنچایز در کشور کانادا چقدر است و ابا محدودیتی برای ایرانیان دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. حداقل مبلغی برای این امر در نظر گرفته نشده است و ایرانیان نیز امکان خرید دارند اما برای اقامت باید شرایط متقاضی دقیق بررسی شود.
علی
سلام، اگر برای استارت آپ کانادا بخایم اقدام کنیم آیا خانوادمون هم همزمان میتونیم ببریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز اقامت کل خانواده با هم صادر می‌گردد‌.
اوين
با چه ميزان سرمايه ايي ميشه در كانادا اقامت دريافت كرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بستگی به روش اقدامی شما دارد معمولاً با حداقل ۵۰ هزار دلار می‌توانید در کشور کانادا سرمایه‌گذاری نمایید.
مافی
سلام، با توجه به بررسی هایی که انجام دادم دو روش کارآفرینی و نوآفرینی کانادا میتونه برای من خوب باشه، خواستم بدونم کدوم یکی زودتر به نتیجه میرسه که بخوام اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور معمول کارآفرینی در برخی از استان ها با سرعت بیشتری انجام شده و اقامت سریع تر حاصل می شود.
دهقانی
سلام وقتتون بخیر من ۲۸ سالمه متاهلم یک فرزند دختر ۳ ساله دارم همسرم کارگاه مکانیکی و من سالن زیبایی داریم. من حدودا چهار نفر پرسنل با بیمه دارم و جواز کسبم حدودا ۵ ۶ سالی هست که گرفتم . دارایی هم ملک و املاک زیاد داریم. ولی زبانمون خیلی قوی نیست می تونیم برای کارافرینی کانادا اقدام داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت اینکه در ۵ سال اخیر حداقل ۳ سال سابقه جواز کسب داشته باشید می‌توانید برای روش کارآفرینی کانادا در ایالت‌های مختلف اقدام نمایید.
الهام
برای اقدام‌ کارشرکت کا نادا ارائه تمکن مالی هم لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. بله، شما باید حداقل هزینه های زندگی خود را نشان دهید.
سلطانی
سلام وقتتون بخیر با سرمایه‌گذاری در کانادا است چقدر طول می‌کشه به پاسپورت برسیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در روش های سرمایه گذاری ابتدا شما برای اقامت دائم اقدام می نمایید و پس از 3 سال حضور بعد از اقامت دائم می توانید به پاسپورت کانادا دست پیدا کنید.
موسوی زاده
سلام و عرض ادب من برای سرمایه گذاری در کشور کانادا میخام اقدام کنم ولی سابقه مدیریت ندارم میشه بازم اقدام کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در صورت تایید رزومه می توانید برای روش استارتاپ یا نوآفرینی کانادا اقدام داشته باشید.
ذاکری
سلام و عرض ادب. من شرکت مهندسی الکترونیک دارم در ایران و 37 سال هم سن دارم. خواستم ببینم اگر از طریق کارشرکت به کانادا بیام، میتونم به اقامت دائم هم برسم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، با توجه به شرایط سنی میتوانید پس از چند سال کار در شرکت خود از طریق اسکیلدورکر و یا حتی روش های کارآفرینی و استارت آپ به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید.
ندا
سلام وقت بخیر با سرمایه 6 میلیارد کدوم یکی از روش های سرمایه‌گذاری کانادا رو پیشنهاد میکنید؟ 28 سالمه و کارمند آزمایشگاه هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شما برای تحصیل در کانادا میتوانید اقدام داشته باشید و پس از آن وارد بازار کار شوید.
آیه
سلام و عرض ارادت میشه بفرمایید بنده ایا با ۱۰۰ هزار دلار سرمایه امکان سرمایه گذاری رو کانادا دارم؟ مدرک زبان ندرام اما ۳ سال سابقه مدیریت سطح بالای یک مجموعه رو دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. احتمالا میتوانید برای روش کارشرکت در کانادا اقدام داشته باشید.
مرتضی علمدار
سلام و عرض ادب. من میخواستم بپرسم که حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا چقدر هست؟ آیا اگر من در ایران دارای یک کارگاه نجاری با جواز کسب باشم می توانم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در برخی از روش ها حداقل مبلغی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده است اما در برخی از روش ها مانند کارآفرینی، حداقل مبلغ بسته به استان محل اقدام متفاوت خواهد بود.
نیلوفر
سلام وقت بخیر من 52 سالمه و متخصص گوارش هستم حدودا 17 سال سابقه طبابت دارم. متاهلم و یک دختر دارم سابقه سفر های توریستی زیادی دارم. برای من برنامه کارافرینی و نوافرینی مناسب هست؟ و سوال دومم اینکه با 52 سال امکان اینکه تو شاخه خودم کار کنم وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان اقدام از روش های سرمایه گذاری وجود دارد. اما برای اینکه در حرفه خود مشغول به کار شوید بایستی مدرکتان معادلسازی شود.
Moein
سلام خسته نباشید در روش استارتاپ در کانادا که گفتید مثلا باید چه ایده هایی داشته باشیم و حداقل سرمایه چقدره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با یلام دوست عزیز موسسه در ارائه ایده و بیزینس پلن به شما کمک میکند. هزینه ها با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت است.
Samantha karimi
سلام وقت بخیر ببخشید برای استان پرنس ادوارد آیا میشه فقط ۸۰ هزارتا تمکن برای سرمایه گزاری نشون داد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، در صورتی که برای روش کارآفرینی قصد اقدام داشته باشید باید تمکن مالی بیش از 500 هزار دلار را اثبات نمایید که متیواند به صورت املاک و دارایی های مختلف شما باشد.
علی بهرامی
سلام من 47 سالمه متاهلم و یک فرزند 17 ساله د ارم و همسرم 42 سالشونه ایشون ماما هستن مطب دارن منم رستوران دارم با جواز کسب از لحاظ توانایی مالی تا 300 هزار دلار میتونیم سرمایه گذاری کنیم از نظر شما با این شرایط برای کانادا شانس اقدام داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. اگر تمکن مالی شما بیش از 300 هزار دلار باشد و این مبلغ برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده باشد میتوانید برای کارآفرینی اقدام داشته باشید و یا حتی برای روش نوآفرینی هم شانس خواهید داشت.
متین حیدری
سلام برای ویزای های نوآفرینی کانادا آیا شما گروههای آماده دارید و تمکن مالی میشه از طریق سند ملک باشه؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز با توجه به رزومه تان در گروه متناسب قرار می گیرید. تمکن مالی بایستی در حساب بانکی ارائه گردد.
مشاوره رایگان