دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)

8 فروردین 1402 12 نظر

 

توضیحات نخست محصول دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

دوره فوق فشرده آموزش زبان (Super Intensive Course) توسط موسسه ملک پور با هدف از بین بردن بخش بزرگی از دغدغه مخاطبین ما، جهت یادگیری زبان انگلیسی فراهم آمده است. سال های سال در ایران و به خصوص در کشورهای عربی دیده می شد عزیزانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور داشتند با سدی به نام زبان روبرو بودند. آیا راهی وجود دارد که زبان را به گونه ای مسلط شد که هم موفق به اخذ مدرک زبان با نمرات بالا شد و هم به صورت روان، انگلیسی صحبت کرد؟ آیا امکان دارد بتوان پروسه یادگیری زبان را در مدت کوتاهی و یکبار برای همیشه با موفقیت به سرانجام رساند؟ به صورت کاربردی زبان را آموخته و از لحاظ شنیداری، مشکلی در فهم گفته های انگلیسی زبانان نداشت؟ موسسه پیشرو ملک پور باز هم به یاری هموطنانمان شتافته و اقدام به تهیه دوره های فوق فشرده یادگیری زبان موسسه ملک پور (SIC) بر پایه روانشناسی تغییر پارادایم ها و آموزش بر پایه تکرار نموده است. جناب استاد ملک پور با سابقه درخشان 20 سال تدریس زبان انگلیسی، تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلستان سپری نموده و زبان را در بهترین کالج های انگلیسی آموزش دیده اند و با مطالعه برترین کتب دنیا در زمینه آموزش زبان و بررسی شیوه های مختلف تدریس زبان، موفق ترین متدهای آموزش زبان را ایرانیزه نموده و در محصول دوره فوق فشرده آموزش زبان در اختیار شما قرار می دهند. سیستم به کار رفته در محصول آموزش زبان انگلیسی از طریق دوره SIC، دارای سریع ترین و کاربردی ترین تأثیر در آموزش زبان می باشد. بدین ترتیب شما می توانید بی دردسر و با دیدن و شنیدن فایل های تصویری و صوتی به کار رفته در این محصول، زبان انگلیسی را فراگیرید. همانطور که می دانید زبان انگلیسی از ساده ترین زبان های دنیا برای آموزش و یادگیری می باشد. اما نباید نقش فرآیند و روش آموزش را در میزان یادگیری زبان و طول مدت آن نادیده گرفت. در محصول دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)، برای اولین بار بیشتر از 30 کتاب به روز دنیا خلاصه شده و در کنار جزوه و فایل های صوتی و تصویری آموزشی در اختیار علاقمندان و زبان آموزان قرار گرفته است. به گونه ای که با تهیه این محصول می توانید خود را در محیط یادگیری زبان قرار داده و در کمتر از 7 ماه، زبان انگلیسی را با لهجه درست آن و به صورت کاربردی بیاموزید.

ویدئو موسسه MIE در مورد معرفی دوره کامل زبان انگلیسی


 

لطفاً با توجه به عدم بازگشت وجه پس از خرید ویدئو، به طور کامل معرفی محصول را پیش از خرید، مطالعه نموده و از کارایی آن برای خود اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

تماس با ما

دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC) در هفت ترم تنظیم شده است که جهت سنجش سطح خود می توانید در آزمون های ایلتس (International English Language Testing System) شرکت کنید چرا که ترم های 6 و 7 این دوره معادل آموزش های پیشرفته آزمون ایلتس می باشد که شما را برای دریافت نمرات بالای آزمون زبان آیلتس آماده می سازد. پاسخ این سوال که چگونه آموزش زبان در این مدت کوتاه امکان پذیر است، تفاوتی است که در سیستم تدریس وجود دارد. برخی از ما سال های زیادی را در آموزشگاه ها به یادگیری زبان مشغول بوده ایم، اما راندمان کافی نداشته و تسلط موردنیاز در زبان انگلیسی را برای ما ممکن نکرده است. نیازی به بیان این امر نیست که تلاش خود فرد لازمه یادگیری است، اما محصول (SIC) موسسه MIE، سیستمی آموزشی است که شما را تا خط پایان همراهی می کند و با مطالعه دقیق آن و انجام تکالیف مربوطه، شما قادر خواهید بود زبان را در حد عالی صحبت نموده و در فهم مکالمات به زبان اصلی مشکلی نخواهید داشت.

 

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد آموزش زبان

  • ترم ا: ترم اول این دوره شامل 20 جلسه می باشد که نیمی از آن جهت آشنایی شما با این محصول برای فروش قرار داده شده است تا در صورت تمایل اقدام به خرید کل پکیج نمایید. شما با گذراندن ترم یک این محصول، قادر به ساخت جمله های ساده خواهید بود و می توانید تا حدودی موضوعیت مکالمات انگلیسی را متوجه شوید.
  • ترم 2: پس از اتمام ترم 2 شما جمله بندی را خواهید آموخت و می توانید در حد ابتدایی صحبت نموده و حدود 70% مکالمات را متوجه شوید.
  • ترم 3: در ترم 3 شما توانایی خواهید داشت تا 80 الی 90 درصد مکالمات را متوجه شده و به درستی پاسخ مخاطب خود را دهید. کتاب های پیشرفته را متوجه شوید و شروع تکنیک های آیلتس در این ترم است.
  • ترم 4: تسلط شما باید به حدی رسیده باشد که بتوانید نوشتن و نامه نگاری را دانسته باشید. آزمون ها در ترم 4 به بعد به صورت فیلم می باشد.
  • ترم 5: فیلم های زبان اصلی را به راحتی متوجه شده و توانایی ترجمه 80% آن را داشته باشید. توانایی مکالمه با لهجه را دارید.
  • ترم 6 و 7: پایه های آیلتس آموزش داده می شود و ترم های 6 و 7 مختص پردازش به تکنیک های آیلتس می باشد. به صورتی که زبان پیشرفته با تکنیک های آیلتس آموزش داده می شود که محصول مناسب افرادی که قصد اخذ مدرک آیلتس دارند، نیز باشد.

لازم به ذکر است هر ترم شامل 20 جلسه می باشد. 10 جلسه اول ترم یک مناسب افرادی است که سطح زبان آن ها ابتدایی است و البته شما در هر سطحی که باشید با مشاهده این بخش، متوجه خواهید شد سازوکار سیستم آموزشی به چه شکلی است و نهایتاً نسبت تهیه محصول تصمیم گیری نمایید. فایل های آموزشی به صورت فایل صوتی و تصویری است که امکان مطالعه در مسیر نیز با شنیدن فایل های صوتی برای شما فراهم باشد.

ویدئو موسسه MIE در مورد Present Perfect

 

البته هر ترم بنا به پیشرفته بودن هر سطح، سیستم خاص خود را داشته و به ترم پیشین خود وابسته است، به گونه ای که در هر سطحی باشید نیاز است از ترم 1 ما را همراهی نموده و با سیستم جدید پیش رفته و اقدام به یادگیری زبان نمایید. تسلط بر هر فایل، لازمه یادگیری عمیق و صحیح است و لازم است شما حداقل 2 روز بر هر فایل تمرکز داشته باشید. کافی است زمانی که در حال رانندگی یا مشغول خوردن صبحانه می باشید به مرور فایل های صوتی بپردازید. ما این محصول را تضمین نمی کنیم، اعتبار موسسه ملک پور و حمایت و محبت مخاطبین ما گویای صداقت و راستی عمل ماست.

شعار ما این است:

Once For Ever, Faster Is Better

یکبار برای همیشه، سریع تر بهتر!

وقتی انسان اراده نماید که به چیزی دست یابد، قطعا قابل دست یافتن است و به هر آنچه خواستار آن است خواهد رسید.

!You Get What You Want

دوره فوق فشرده آموزش زبان

 

امتیاز 3.82 از 5 ( 37 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
هلن دانشمند
سلام . من محصول SIC رو میخوام. چکار بلید بکنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، شما می توایند از لینک موجود در مقاله جهت انتقال به صفحه خرید استفاده نموده و با شارژ اکانت خود، اقدام به خرید محصول نمایید. در صورتی که به راهنمایی جهت مراحل خرید احتیاج دارید می توانید با مشاورین تماس حاصل فرمایید یا شماره تماس خود را در بخش درخواست تماس قرار داده تا با شما از طریق واتساپ تماس گرفته شود. *مانا باشید*
رژان اریا
سلام من برای ویزای ازدواج که همسرم اقامت انگلیس را دارند به چه نمره ای در امتحان آیلتس دارم و ایا باید امتحان life skills بدم یا فقط همان امتحان ایلتس ، ظمنا شنیدم نمره 3 در حد گردشگری برای ویزای ازدواج لازمه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین سپاسگذارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در ازدواج های بین المللی شما در سطح زبان B1 آن کشور باشید که بتوانید مصاحبه انجام بدهید. بهتر است برای ازدواج های بین المللی حتما یک وگیل لوکال یا محلی بگیرید شما را بیشتر راهنمایی کنند. موفق باشید
Hossein mohamadifar
سلام از پکیج اول تا آخر آیا درست و دقیق توضیح داده شده !! چطور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تهیه پکیج ها حساسیت و زحمت زیادی کشیده شده و از چندین منابع معتبر در این پکیج استفاده شده است، برای تصمیم گیری درست و دیدن کیفیت دروس از ویدیوهای رایگان می توانید استفاده کنید. موفق باشید.
مهدی علی اکبری
سلام و خسته نباشید خدمت استاد ملک پور. بنده محصولات رایگان زبان شما رو دنبال میکنم. ازتون میخوام که اگر ممکنه محصولات مجانی خودتون رو بیشتر کنید و همچنین درباره ی pastparticiple هم ویدئو ضبط کنید. سپاس فراوان.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب ممنون از توجه و پیشنهاد شما این موضوع حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
سمیه صالحی
سلام وقتتون بخیر ببخشید برا دیدن محصولات رایگان زبان سوال داشتم چطوری میتونم داشته باشمشون؟ میشه دانلود کرد از گوگل ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با دپارتمان زبان تماس بگیرید.
aaaa
ادرستون کجاست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دفتر مرکزی ما در وین اتریش و ونکوور کانادا می باشد. با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید
علیرضا هاشمی منش
ببخشید چطور می تونم بسته رو خریداری کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت شما می توانید در قسمت «محصولات» سایت گزینه دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC) را انتخاب نمایید و از صفحه خرید مربوطه محصول را خریداری نمایید.
سمیه صالحی
سلام وقتتون بخیر ببخشید برا دیدن محصولات رایگان زبان سوال داشتم چطوری میتونم داشته باشمشون؟ میشه دانلود کرد از گوگل ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با دپارتمان زبان تماس بگیرید.
Fatemeh
سلام و عرض ادب من در مورد پکیج شماره ی یک سوال داشتم پکیج شماره ی یک چند جلسه ست ؟ و چطوری باید پکیج رو تهیه کنم و ویدیو های پکیج چطوری به دستم میرسه ؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز . شما با استفاده از لینک زیر می توانید اقدام به خرید کنید. لازم به ذکر است که پس از خرید می توانید آن را دانلود نمایید. https://malekpourmie.net/product/آموزش-فوق-سریع-زبان-انگلیسی-mie-پکیج-شمار
مرتضی
ببخشید بعد از تموم کردن بسته ها اگر به سطح 5.5یا6رسیده باشم چه مدت بعد از اون طول می‌کشه که به 7.5یا8برسم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باز بستگی داره به پشتکار و وقتی که می گذارید احتمالا 5 تا 6 ماه شایدم کمتر بتونید.
مرتضی
سلام وقت بخیر بنده دکتر عمومی هستم می خواستم برای تخصص پزشکی در انگلستان اپلای کنم و به آیلتس 7.5نیاز دارم آیا این بسته ها مرا به این سطح می رساند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پکیج هایی که الان آماده شده خیر تا سطح 5.5 و 6 هستند، شما بعد استفاده از این پکیج ها تعیین سطح بدهید و کلاسها را شرکت کنید بهتر است.
مرتضی
ببخشید بعد از تموم کردن بسته ها اگر به سطح 5.5یا6رسیده باشم چه مدت بعد از اون طول می‌کشه که به 7.5یا8برسم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باز بستگی داره به پشتکار و وقتی که می گذارید احتمالا 5 تا 6 ماه شایدم کمتر بتونید.
راضیه
سلام و خداقوت. برای تحصیل در هلند آیا با آیلتس 6 برای فوق لیسانس امکان پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای تحصیل در دوره فوق لیسانس باید مدرک آیلتس 6.5 ارائه نمایید.
اكبر فاضل
لطفا چگونگي و مبالغ تمامي ترمهاي يك تا اخر را برايم ارسال كنيد ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در سایت malekpourmie.net در قسمت محصولات ۴ پکیج زبان موجود می باشد.
مشاوره رایگان