آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا

3 بهمن 1402 3 نظر

 

ویدئو قسمت اول محصول آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا (اسکیل ورکر کانادا)


اسکیل ورکر کانادا

 

آموزش جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا، ویدئویی است که به مبحث اسکیلد ورکر کانادا (Skilled worker)، ورود سریع (Express Entry) به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا (Permanent Resident) در بدو ورود که مورد سوال عده بسیاری جهت مهاجرت به کشور محبوب کاناداست، می پردازد. شرایط اقدام جهت مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟ چگونه می توان امتیاز خود را محاسبه نموده و وضعیت خود را سنجید؟ این سوالات در ویدئوی آموزش جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا به گونه ای کامل، دقیق، جزء به جزء و به صورت ساده تشریح شده است. مشاهده این ویدئو به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به وکیل مهاجرت، جهت اسکیلد ورکر کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام نمایید. عده بسیاری جهت ثبت نام در این برنامه، مبالغ هنگفتی به مؤسسات مهاجرتی می پردازند، حال آن که خود شخص با یادگیری روند ثبت نام و چگونگی ارائه مدارک و چینش پرونده می تواند جهت ثبت نام در این برنامه اقدام نماید. لطفا پیش از اقدام به خرید ویدئو نسبت به بررسی امتیازات خود اقدام نمایید و با مطالعه کامل معرفی محصول، از خرید آن اطمینان کسب نمایید. وجه پرداخت شده پس از خرید مسترد نمی گردد. امیدواریم این ویدئو که توسط تیم موسسه ملک پور تهیه شده، کمک شایانی به شما جهت اقدام برای کار در کانادا تحت برنامه اسکیلد ورکر نماید. جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید. 

تماس با ما

چنان چه مستحضرید مهاجرت به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد، مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، اخذ اقامت از طریق تولد و همچنین پناهندگی که روشی نهی شده است. از میان روش های قابل بررسی، روش کاری با وضعیت افراد بیشتری سنخیت داشته و یکی از بهترین روش ها جهت اخذ اقامت کشورهای سطح اول دنیاست. در این میان کشورهایی همچون کانادا، استرالیا و نیوزلند، سیستمی جهت جذب نیروی مهاجر از طریق کار فراهم آورده اند. ویدئوی آموزش جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا، اطلاعات مورد نیاز شما جهت مهاجرت کاری به کانادا را در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا و محبوبیت کانادا

کانادا کشوری در قاره آمریکا و شمال ایالات متحده آمریکاست که به جهت موقعیت کاری خوب، اقتصاد پیشرفته و خدمات دولتی و اجتماعی عالی، همواره مورد اقبال مهاجرین بسیاری بوده است. علاوه بر این، فرهنگ مهاجرپذیر کانادا موجب شده این کشور در مرکز توجه مهاجرین به عنوان مقصد مهاجرتی مطلوب باشد که ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر ساله قشر عظیم مهاجرین به کانادا را ایرانیان تشکیل می دهند. کشور کانادا به دلیل مساحت گسترده و جمعیت نامتناسب با این وسعت، همچنین شرایط اقتصادی پیشرفته و صنعت رو به رشد، نیاز به جذب مهاجر دارد و سیستم جامع امتیازبندی اکسپرس اینتری را جهت گزینش افراد توانمند بنا نهاده است. اکسپرس اینتری برنامه ای جهت سازماندهی جذب نیروی کار ماهر خارجی از طریق روش اسکیلدورکر می باشد. این روش بر مبنای سیستم امتیازبندی می باشد و در صورتی که فرد حداقل های لازم را داشته باشد می تواند در این سیستم ثبت نام نموده و در صورت گذر از مرحله 100 امتیازی اولیه با کسب 67 امتیاز، مجوز ورود به استخر (POOL) را دریافت می نماید. مرحله دوم شامل 1200 امتیاز بوده که افراد درون استخر به صورت ماهیانه 2 بار بر حسب میزان امتیاز کسب شده از طرف دولت کانادا گزینش می شوند و با خروج از استخر دعوتنامه از دولت دریافت می نمایند که در نهایت می تواند منجر به اخذ مجوز ورود به کانادا همراه با دریافت اقامت دائم (PR) شود.

محصول گام به گام کاریابی موسسه mie

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا

 

موسسه ملک پور در راستای کمک به شما عزیزان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر در راستای امر مهاجرت، اقدام به تهیه ویدئوی آموزشی جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا نموده است که به طور اصولی و گام به گام مراحل اول و دوم و قوانین و نکات کسب امتیاز لازم را برای شما عزیزان تشریح می نماید. اطلاعات ارائه شده در ویدئوی آموزش اسکیلدورکر کانادا بر مبنای سایت اداره مهاجرت کانادا و توسط مشاور رسمی مهاجرت کانادا بیان شده است و منبعی قابل استناد و دقیق می باشد. ویدئوی آموزشی جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا که به طور کامل قوانین اکسپرس اینتری را زیر ذره بین قرار داده است و با صرفه جویی در وقت و هزینه شما، می تواند کمک شایانی جهت طی مسیر به صورت اصولی و درست نماید.

آموزش جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا و امتیازات ویژه

شما دوست عزیز با خرید این ویدئو تسلط کافی بر شرایط و قوانین اسکیلدورکر کانادا یافته و بدون نیاز به وکیل مهاجرتی قادر خواهید کلیه امور از قبیل ارزیابی شرایط خود و محاسبه امتیازات هر مرحله (مرحله اولیه و مرحله استخر)، بررسی کد رشته های مجاز، ثبت نام در سایت و ورود دقیق اطلاعات، جمع آوری مدارک، نکات ضروری جهت دریافت حداکثری امتیاز، ارائه مدارک معادل سازی شده و سایر موارد موردنیاز را مستقل از مشاور مهاجرتی انجام دهید. با این وجود در صورتی که تمایل داشته باشید فرایند توسط موسسه ملک پور انجام شود، هزینه محصول از قرارداد کسر می شود.

لازم به ذکر است خرید ویدئو، تضمینی جهت ورود شما به کانادا ارائه نمی دهد و صرفاً در صورت داشتن شرایط و کسب امتیاز لازم، شما را جهت اقدام صحیح و دریافت نتیجه مطلوب راهنمایی می نماید. نکته قابل توجه در اقدم از طریق موسسه، برخورداری از مشاوره رسمی مهاجرت کانادا و کاهش ریسک فرایند می باشد.

در صورت تغییر قوانین و به روزرسانی سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری توسط اداره مهاجرت کانادا، نگران نباشید. کارشناسان ما هر گونه تغییر در قوانین، شرایط و امتیازات را بررسی نموده و در سریع ترین زمان ممکن، ویدئوی آموزشی جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا به روز رسانی شده و در اختیار شما قرار می گیرد. دریافت رایگان نسخه اصلاحی ویدئوی آموزشی جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا، حداقل به مدت مشخص و محدود پس از خرید ویدئو برای شما امکان پذیر است.

در ویدئو سعی شده است کلیه ابهامات و سوالات شما عزیزان که عموماً طی جلسات مشاوره عنوان شده، پاسخ داده شود، در صورتی که پرسشی ذهن شما را به خود مشغول نموده یا مطلب خاصی مدنظر شماست که به روشنی عنوان نشده یا توضیحات بیشتری می طلبد، می توانید با ارائه نظرات و پرسش های خود، پاسخ خود را به صورت ویدئوی ضمیمه دریافت نمایید.

ویدئو فدرال اسکیل ورکر کانادا

 

 

امتیاز 5 از 5 ( 3 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
Ehsan
سلام و تشکر بابت اطلاعات مفیدتون. در بعضی کشورها لازمه واسه تمدید ویزای کار، درآمد سالانه از یک حداقلی بالاتر باشه. واسه کانادا چطوریه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، در ویزای اسکیلد ورکر کانادا در صورت کسب امتیاز لازم در مرحله دوم و خروج از استخر، شما از دولت کانادا دعوتنامه دریافت نموده و پس از اثبات مدارک ارائه شده، اقامت دائم کانادا را در بدو ورود دریافت می نمایید و اقامت شما مستقل از یافتن کار و حدنصاب درآمد شماست. * مانا باشید *
Soheil keramat
Skiled worker onntor ke motevaje shodam vaghean zaman bare va kamela onsore shans toosh dakhile
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، طول دوره انتظار شما کاملاً بستگی به شرایط شما دارد و در صورت گذر از مرحله اول در فضایی مجازی با دیگر افراد بر حسب امتیازات کسب شده به رقابت می پردازید. حداقل امتیاز لازم در مرحله دوم جهت خروج از استخر، ماهیانه میزان ثابتی نیست. شما با محاسبه امتیازات خود می توانید شانس اقدام خود از این مسیر را دریابید. * مانا باشید *
وحید محمدی
باسلام، لطفا در مورد حداقل هزینه‌های کلی دریافت اقامت از این طریق (چه دستمزد وکالت از طرف شما و چه هزینه‌های قانونی دولت کانادا) اطلاعاتی ارائه بفرمائید. ما هیچ برآوردی در این زمینه نداریم. لازم بذکر هست که من با مدرک لیسانس مکانیک و حدود ۱۲سال سابقه کار با همسر و یک فرزند، قصد برنامه‌ریزی برای مهاجرت به کانادا از این طریق رو دارم. لطفا رقمی جهت هزینه‌ها ذکر بفرمائین کما اینکه حدودی باشه. ممنون از پاسخگوئیتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به شرایطی که می فرمایید اگر مدرک زبان خوبی ارائه بدهید می توانید برای اقامت کاری کانادا اقدام نمایی. البته به سن شما هم بستگی دارد که ذکر نفرموده اید. درخصوص هزینه های پرونده کیس با کیس متفاوت است و براساس تایم کاری است که پرونده شما می برد. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
مشاوره رایگان