درباره ما

29 مرداد 1402 89 نظر

موسسه ملک پور سالها قبل کار خود را در ایران تحت نظر امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری ایران آغاز نمود.

این موسسه در زمینه های مجاز حقوقی فعالیت نمود و به مرور دامنه فعالیت خود را به سمت همکاری با دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، وکلای کشورهای دیگر و حتی بعضی از موسسات کاریابی گسترش داد و بعدها بین مردم از شهرت و نامی بسیار محبوب برخوردار گردید که البته دلیل آن ارائه خدماتی موثر و مناسب برای مشتریان و موکلین عزیز بوده است.

امیر محمد ملکپور در رشته حقوق تحصیل نمود و سپس برای تحصیل به خارج از کشور عزیمت نمود. او برای تحصیل زبان انگلیسی به کشور انگلستان شهر لندن رفته و سپس با قبولی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل به ایران بازگشت نمود.

موسسه ملک پور که در سالهای بعد با نام MIE در ایران شناخته می شد، در امور مختلف از جمله مسائل قراردادی و همکاری با سایر وکلا و موسسات حقوقی یا تحقیقاتی و همچنین دانشگاهها فعالیت را ادامه می داد.

بعد از قبولی آقای ملکپور در مقطع دکترا در دانشگاه ملی وین، فعالیت موسسه ملک پور یا همان ام ای ای ایران کمتر شد.

موسسه مشاوره ای ام ای ای اتریش بعدها در وین اتریش با شماره ثبت Fn440189m ثبت گردید.

با توجه به محبوبیت بیش از حد موسسه ملکپور در ایران و تعداد مراجعه بالای موکلین در ایران و فعالیت آقای ملکپور با موسسه ام ای ای در اتریش، خیلی از موکلین به اشتباه تصور می کنند موسسه MIE همان موسسه ملک پور با همان خدمات می باشد.

موسسه مشاوره ای ام ای ای یک موسسه مشاوره ای در زمینه های متفاوت است.
هرکجا از خدمات حقوقی موسسه ملک پور شنیدید منظور خدمات موسسه ملک پور در ایران است.
خدمات مشاوره ای موسسه mie متفاوت است.
موسسه mie شما را برای ارتباط با وکلای اروپایی یاری میکند و مستقلا هیچ گونه مشاوره حقوقی در اروپا و سایر کشور ها ارائه نمیدهد.

موسسه مشاوره ای اتریش، خدمات مشاوره ای دارد و برای مثال در خصوص پذیرش یا شرایط زندگی در کشورهای اروپایی یا کانادا و امریکا به شما اطلاعات می دهد همچنین اگر شما برای امر مهاجرت یا اقامت نیاز به یک وکیل فرانسوی یا اتریشی یا مشاوره رسمی مهاجرتی دولت کانادا ،استرالیا یا آمریکا را دارید، همکاران مجاز و وکلای محلی همان کشور را معرفی می نماید.

ما به طور رسمی با مشاورین و وکلای مجاز در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت نموده و واسطه ارتباط موکلین با این موسسات می باشیم.

در بسیاری از موارد که اساسا مداخله در امر وکالت محسوب نمی شود، ام ای ای اتریش مستقلا به شما کمک می نماید برای مثال در امور کاریابی در خارج از کشور یا نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های اروپایی، دانشگاههای استرالیا یا کانادا، ما سیاستی متفاوت داریم.

شما می توانید در خصوص شرایط زندگی‌ در کشورها، هزینه تقریبی زندگی، هزینه های خوراک، مسائل مربوط به تحصیل در کشورهای مختلف، شرایط پذیرش در مقطع دبیرستان، لیسانس، ارشد و دکترا، کاریابی در خارج از کشور و اطلاعات عمومی مرتبط از ما بپرسید.

ما هیچ هزینه ای بابت مشاوره تلفنی اولیه دریافت نمی کنیم و چنانچه شما مایل به مشاوره تخصصی با همکاران ما باشید، در آن مرحله شخص مناسب به شما ارجاع می گردد که عموما مستلزم هزینه می باشد.

در هر قدم ما به شما مشورت داده و در خصوص هر موضوع، اشخاص یا موسساتی را معرفی می نماییم.

لازم به ذکر است نه تنها موسسه ملکپور با موسسه ام ای ای اتریش متفاوت است بلکه موسسه ام ای ای کانادا نیز خدمات مهاجرتی اقامتی مستقل ارائه می کند.

موسسه ام ای ای کانادا در زمینه مهاجرت و اقامت به شما اطلاعات داده و شما را قدم به قدم در امر انتخاب مسیر مهاجرت یاری می کند.

ام ای ای کانادا تحت نظر آقای مهیار افضلی مشاور رسمی مهاجرت مورد تایید سازمان مهاجرتی iccrc در مورد تمام روش های اقامتی و مهاجرتی کانادا سرویسی مناسب به موکلین خود ارائه می کند .

موسسه ام ای ای کانادا در تمام زمینه های مهاجرتی اقامتی که قانوناً در کانادا میسر می باشد، قدم به قدم موکلین را یاری نموده و موکلینی که از سمت موسسه ملکپور در ایران یا ام ای ای اتریش به این دفتر مهاجرتی معرفی می گردند دارای امتیاز خاص در زمان مشاوره و نحوه پرداخت هزینه ها می باشند.

آقای ملکپور شخصا در ارتباط با موکلینی که به ام ای ای کانادا ارجاع می گردد، نظارت نموده و از میزان حسن رضایت آنها مطلع می گردند.

موسسه ام ای ای ضمناً و به طور رسمی نماینده خانم بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرتی استرالیا نیز می باشد.

شما می توانید هم نام ام ای ای کانادا را به عنوان مشاور رسمی مهاجرتی دولت کانادا در وب سایت رسمی دولتی کانادا ملاحظه بفرمایید و هم نام موسسه ام ای ای را در وب سایت رسمی دولتی استرالیا به عنوان آژانس مهاجرتی و نماینده سرکار خانم بیتاژیان ببینید.

ضمنا موسسه ملکپور در ایران نیز به طور رسمی تحت جواز وکالت آقای امیر محمد ملکپور ثبت گردیده است و با کاریابی اهورا به شماره رسمی مجوز 203330 در زمینه کاریابی همکاری می نماید.

مراجعین عزیز ضمنا دقت بفرمایید که ما در این وب سایت اطلاعاتی را ارائه می کنیم که مجانی است و تنها برای اطلاع عزیزان با ذکر منابع تهیه گردیده است ولیکن در بعضی موارد ما اساساً خدماتی ارائه نمی کنیم. برای مثال موسسه ملکپور در ایران، یا موسسه مشاوره ای ام ای ای در اتریش، یا موسسه مهاجرتی اقامتی ام ای ای در کانادا یا هیچ کدام از همکاران ما در سراسر کشورهای جهان هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی نداریم اما در باب مسئله پناهندگی و خطرات آن مطالبی را در این وب سایت ذکر نمودیم بنابراین صرف ذکر مطالب به مفهوم قبول پرونده یا ارائه خدمات ما در این موارد نمی باشد.

ما قدم به قدم در کنار شما هستیم و اگر قصد کسب اطلاعات رایگان دارید اعم از موضوع مهاجرت به کانادا، اقامت استرالیا، شرایط تحصیل و‌ زندگی در اروپا و خیلی از موارد دیگر، کافی است با ما تماس حاصل نموده تا شرایط شما به طور مجانی مورد بررسی قرار بگیرد.

شرایط خدمات ما 

مؤسسه مشاوره ای ام آی ای ( Mie GmbH ) با شماره ثبت Fn440189m مفتخر است که کمک و خدماتی را به شرح زیر به مشتریان خود ارائه کند:

ما با بسیاری از شرکت های حقوقی، مشاوران مهاجرتی، دانشگاه ها، مراکز آموزشی، کالج های زبان و شرکت های کاریابی در ارتباط هستیم. ما ادعا نمی کنیم که وکیل همه کشورها هستیم بلکه شما را به یک وکیل واجد شرایط یا سایر همکارانمان با توجه به درخواست و شرایط شما ارجاع می دهیم.

اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل، کار یا زندگی کنید، ما اطلاعات عمومی در مورد هزینه های زندگی، مسیرهای دریافت مجوز اقامت، هزینه های تحصیل، شرایط کار و سایر اطلاعات مربوطه را برای شما جمع آوری کرده ایم.

شما عزیزان می توانید با تماس با ما یا مشاهده رایگان ویدیوهای ما از این اطلاعات استفاده کنید. مشاوره اولیه با ما رایگان خواهد بود، اما اگر به جلسات تخصصی بیشتر یا ویدیوهای آموزنده و خدمات بیشتری نیاز دارید، ما برای زمان و خدماتی که در اختیار شما عزیزان می گذاریم هزینه ای دریافت خواهیم کرد. 

پس از مشاوره با ما و کسب اطلاعات کلی و بسیار مهم در مورد فرآیند، در صورت انتخاب یکی از محصولات و خدماتمان، شما را به همکاران خود از جمله وکلای محلی در کشورهای مختلف، دانشگاه ها، کالج ها، مراکز آموزشی و شرکت های کاریابی ارجاع می دهیم. ما مسئولیتی در قبال اقدامات این گونه وکلا و سایر همکاران تجاری که مستقیماً با آن ها تماس بگیرید، نداریم.

اگرشما با شرکت های حقوقی یا مشاوران مهاجرتی معرفی شده توسط ما قراردادی امضا کنید، ما هزینه مشاوره خود را از قرارداد کسر می کنیم، اما در صورت موفق نشدن پرونده، امکان عودت هزینه ها وجود نخواهد داشت.

در هر صورت، ما از طرف شما اقدامی انجام نمی دهیم، اما در تمامی مراحل به شما کمک می کنیم تا درست ترین انتخاب را چه در انتخاب یک مؤسسه حقوقی و یا مرکز آموزشی داشته باشید. سپس، در برقراری ارتباط و کلیه مراحل اداری، جمع آوری مدارک، انتخاب مسیر مناسب و میل به اهداف در کنار شما خواهیم بود و به شما کمک خواهیم کرد.

مهندس مهیار افضلی مشاور رسمی مهاجرتی کانادا

مشاوره مهاجرتی کانادا

جناب آقای مهیار افضلی، مشاور رسمی مهاجرت کانادا (RCIC) مدیر عامل و متخصص مهاجرت در موسسه مشاوره ایی و مهاجرتی MIE کانادا است.

آقای مهیار افضلی متخصص مهاجرت بین المللی است که علاقه مند به راهنمایی و کمک به افراد در مسیر دستیابی به اهداف و رویاهای مهاجرتی خود با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه های مهاجرت از طریق کسب و کار، کارآفرینی، نوآفرینی، تحصیلی، کاری و اقامت دائم، و استراتژی های مهاجرت است.

مهیار افضلی یک مشاور مهاجرتی کانادایی و عضو رسمی سازمان مشاورین مهاجرتی کانادا به شماره پروانه R532405 و عضو رسمی اتحادیه حرفه ای مشاورین مهاجرتی کانادا با شماره پروانه R19177 می باشد.

آقای افضلی فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت کانادا از کالج Ashton در شهر ونکوور کانادا و همچنین فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته بیزینس و تجارت الکترونیک و کارشناسی رشته مهندسی نرم افزار می باشد.

Mahyar Afzali,
Regulated Canadian Immigration Consultant (RCIC) Director and Immigration Specialist at MIE Immigration Consulting Canada


Mahyar Afzali is a bilingual International Immigration Specialist with a passion to guide and help people in the achievement of their immigration objectives and dreams by providing expert advice in areas of Study, Work and Permanent Residency, Economic Immigration, Entrepreneurship, and Immigration strategies.

Mahyar Afzali is a Regulated Canadian Immigration Consultant in good standing with the Immigration Consultants of Canada Regulatory Council (ICCRC) & a member of Canadian Association of Professional Immigration Consultants (CAPIC)

General service conditions

Mie consulting Agency GmbH is registered under …. Number and we are happy to assist our clients as comes below:

We are in touch with many law firms, immigration consultants, universities, academic centers , language colleges or job seeker companies. We do not render legal advice or file applications for you but refer you to a qualified lawyer or our other partners depend on your request and your condition.

If you want to study, work or live abroad, we have collected general information regarding the life costs, pathways to gain resident permits, cost of study, the conditions to work and other related data.

You may use this information by calling us or watching our videos for free. The first 15 minutes consulting on the phone is free of charge ,however, if you need more meetings or more informative videos, then we charge a few hundred Euros for our time and service.

After consulting with us and gaining very general and important information about the process, If you choose one of our products and services, then we refer you to our partners including local lawyers in various countries, universities, colleges ,academic centers and job seekers companies. We are not liable for the actions of such lawyers and other business partners you get in contact to directly.

If you sign an agreements with law firms or immigration consultants, then we will deduct the cost of our consolations from your agreement ,however, We do not grant a refunds of our fees if applications fail.

In any case, we will not act on behalf of you but we will assist you in each step to find a right choice whether it is a law firm or an academic center. Then we will stay beside you to assist in communications and all administrative process.

We cannot guarantee certain results but we guaranty to put our all effort to help you reach your goal.

امتیاز 3.28 از 5 ( 83 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مهدی خورشیدی
سلام من مکانیک کامیون های سنگین هستم مدرک من دیپلم هست سن من 38سال هستش خانم بنده 33ودخترم 10سال گواهینامه پایه یک هم دارم بابت مهاجرت تحصیلی یا کار یا چه شرایطی مد نظر هستش خانم من هم با دیپلم انسانی ،چه رشته های بیشتر جذب میکنند،؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید برای همسرتان پذیرش تحصیلی اقدام کنید و شما به عنوان همراه اجازه کار فول تایم داشته باشید با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند
سدره عبدالسلام
من میخواهم درس بخوانم در دانشگاه انگلستان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از طرق زیر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان شرایط شما را بررسی نمایند. https://officialmalekpour.net/contact
امینی
سلام من ادریس امینی هستم داری پاسپورت قزاقستان من میخوام کشور عمان یا کشور قطر بیام میشه کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از طرق زیر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان شرایط شما را بررسی نمایند. https://officialmalekpour.net/contact
جوادرضایی
وقت بخیر. جوادرضایی تبعه افغانستان هستم. تولیدی مبل و صندلی اداری در تهران دارم و گذرنامه با ویزای ایران دارم . امکان مهاجرت به اروپا هست .ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد. برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید
Nafiseh
با سلام و احترام آیا با ترجمه مدرک فنی و حرفه ایی-سابقه کار و مدرک زبان میتوان در کانادا در فیلد اسکین کیر شروع به کار کرد یا نیاز به گذرندان دوره کالج در کانادا هست؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که شما در این خصوص کارفرمایی داشته باشید که از اداره کار کانادا تاییدیه LMIA دریافت کند می توانید به صورت کاری وارد این کشور شوید و در غیر این صورت باید تحصیلی ورود کرده و پس از آن ویزای کاری دریافت کنید.
Somayeh
با سلام من ی پسر ۱۵ساله دارم که یک ماه دیگر وارد ۱۶سال میشود میخواستم درخواست ویزای تحصیلی انگلستان را براش بدم ایا امکانش هست و اینکه ایا نیاز به زبان انگلیسی دارد و اینکه هزینه بک سال تحصیلش چقد میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز چون ایشان زیر 18 سال هستند خیر الزامی برای داشتن مدرک زبان نیست و شانس خوبی هم دارند انگلستان کشور فوق العاده ای برای این سن. درمورد هزینه ها هم کالج با کالج متفاوت است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود
فاطمه رورده
سلام چطور میتونم تماس تلفنی داشته باشم برای مشاوره چون با کلیک روی استیکر تماس وارد سایت های تبلیغاتی میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره02149196000 تماس حاصل نمایید.
عطیه کروژده
سلام ببخشید من ۱۳ ساله ام هستش دلم میخواد به فرانسه یا آمریکا برم ولی هنوز پاسپورت ندارم شناسنامه ام عکس نداره ولی آرزو های خیلی بزرگ دارم دلم هم میخواد یک مهندس هسته ای بشم ولی حیف ازتون تقاضا دارم قیمت بیلت هارو بهم بگین من باید بتونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز مبلغ بلیط را در سایت های فروش بلیط بررسی کنید
راضیه دادخواه
سلام . من میخوام عمان شرکت ثبت کنم و اقامت از طریق ثبت شرکت بگیرم . سوالم اینه که ایا میتونم بعد از اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان به کار دیگه ای مشغول بشم مثلا با توجه به مدرک تحصیلیم که دکترای مدیریت ورزشی هستش در قسمت اموزش پایه یا دانشگاه تدریس کنم یا با توجه به سایر مدارک بین المللی که از خارج از ایران گرفتم مثلا در جایی مربی باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عمان باید جاب آفر داشته باشید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا در مورد کشورهای تاپ اروپا و کانادا و... شما را راهنمایی کنند
معصومه محسنی
سلام خسته نباشید چجوری میتونم با موسسه شما تماس بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شماره های دفاتر بر روی سایت قرارداده شده وارد لینک زیر شوید https://malekpourmie.net/contact-us/
Zabihullah farhady
سلام عرض ادب خدمت شما من یک اتباع افغانی با فامیلم بعد سقوط افغانستان توسط طالبان در شهر ایران مهاجر هستم ۳ طفل پاین سن ۹ سال دارم ومیخواهم با اولاد هایم غرض مهاجرت وپناهنده گی به کشور برازیل سفرنمایم ولطفا یک معلومات بدهد که در مدت چند سال میتوانم پاسپورت کشور برازیل را اخذ نمایم این هم شماره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
طیبه کیانی
با عرض سلام وادب خدمت شما خواستم بدونم شرایط کار به چه صورته فوق هم دارم اگر واتساپ بتونم در ارتباط بشم با شما خیلی برام بهتر میشه اگه در این زمینه منو یاری کنید بسیار سپاس گزار میشم با تشکر و سپاس فراوان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
مینه
سلام به کدام آدرس باید کیس خوده ارسال کنیم میشه بگوین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب https://malekpourmie.net/contact-us/
عرفان فتحی
سلام وقت بخیر من 9 ساله کشتی میگیرم، نایب قهرمانی کشور هم دارم.. میخوام تابعیت کشور هلند رو بگیرم و اقامت هلند رو بگیرم. با این رزومه ای که دارم اینکار شدنیه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که بتوانید یک اسپانسر داشته باشید می توانید از این طریق مهاجرت نمایید در غیر اینصورت شمامی بایست از طریق روش های چون تحصیل و سرمایه گذاری اقدام نمایید
امیر عزیزی
سلام و وقت بخیر من دندانپزشک هستم و حدود 9 سال هست که مشغول کار هستم میخواست ببینم میتونم از طریق کالج برای دوره دنتال اسیستنس یا دنتال هایجنیست اقدام کنم و ویزای تحصیلی بگیرم در ضمن من ایلتس 7.5 اکادمیک دارم ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز لطفا برای بررسی رزومه خود از جمله سن ، وضعیت تاهل و پشتوانه مالی با موسسه تماس حاصل نمایید.
صدیقه یزدان پرست
طلا ساز و مخراجکار هستم و همچنین طراح جواهر با مدرک کار.پذیرش کار از کشور کره جنوبی یا امریکا میخواهم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای شغل هایی مانند کشاورزی باغبانی و کار در خط تولید کارخانه برای کشور امریکا می تواند ویزای کاری بگیرد.
Sepideh Saneei
سلام همسر من لیسانس معماری داره و سنش 29 سال است می خواد ارشد روانشناسی بخونه و می خوایم بریم آمریکا این امکان هست که مستقیم بره برای ارشد روانشناسی؟ مد نظرمون دانشگاه UCLA هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام موخاطب گرامی چنانچه دانشگاه خاصی مدنظر شما باشد می بایست به وبسایت دانشگاه مراجعه نمایید و شرایط آن را مطالعه و در صورت داشتن شرایط لازم اقدام به اخذ پذیرش نمایید 
پارسا ابراهیمی
سلام خسته نباشید من یه خانه در امریکا میخواستم چجوری میتونم بخرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی شما درابتدا می بایست از طریق دیگری اقامت این کشور را اخذ کنید و سپس اقدام به خرید ملک نمایید  
مرتضی عزیزپور
با عرض سلام و خسته نباشید من ساکن کشور ترکیه هستم و ازینجا برای ویزای بشر دوستانه سوییس اقدام کردم ولی قبل از رفتن به این کشور ازتون درخواست دارم که توضیح بدید که این نوع ویزا جز، کدوم دسته از انواع های ویزاهای سوییس که توضیح دادید،قرار میگیره؟ و اینکه بعد از گذشت چند سال ازین ویزا به ما اقامت دائم یا همون شهروندی میدند سپاسگزارم از جوابگوییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی روش درخواستی شما اقامت پناهندگی می باشد. 
اصغر رزقی
سلام وقت بخیر از طریق کارت اقامت یکساله اوکراین میشه به امریکا رفت و اونجا پناهنده شد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام موسسه ملکپور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ای ندارد
ابراهیم احسانی
سلام من با داشتن مدرک دیپلم فنی حرفه ای کابینت سازی چوبی و با تجربه ۱۵ سال کار در این زمینه و سن ۴۱ سال و تسلط متوسط به زبان انگلیسی بدون مدرک متاهل ودر صدد اقدام به امتحان ایلتس و تافل به امید قبولی با نمره بالا قصد مهاجرت به استرالیا دارم لطفا در این زمینه راهنمای من باشید که از کجا شروع کنم ایا سنم ایجاب می کنه که اقدام کرده و منتظر ویزای این کشور باشم و دارایی من در ایران تقریبا ۲ میلیارد هستش .ممنون می شم راهنماییم بکنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط سنی و تحصیلی شما برای مهاجرت به استرالیا چندان مناسب نمی باشد و بهتر است برای کشورهای اقدام نمایید که روی سن و گپ تحصیلی حساس نباشد 
حسین ایزدپناه
سلام و وقت بخیر... من 28 سالمه و امسال تابستون لیسانس حقوق م میگیرم از دانشگاه آزاد و معدلم نزدیک به 19 هستش و تابستون هم میرم خدمت سربازی...و زبان آکادمیک هم دو سه سال تو دبیرستان گذروندم و سطح زبان م نسبتا خوبه و قصد دارم دوره آیلتس شرکت کنم و مدرک ش رو بگیرم تو دوره سربازی و هم اینک واسه آزمون وکالت هم تو سربازی میخام بخونم و بعد خدمت شرکت کنم ایشالا کانون مرکز رتبه بیارم.... و برای ارشد و دکتری هم قصد دارم حقوق نفت یا تجارت بین الملل بخونم و اینک بتونم مهاجرت کنم برای کار اونجا... میشه راهنماییم کنید راهش چیه و چه کارایی باید انجام بدم و چه چیزایی و چه رنک هایی لازم دارم برای مهاجرت به انگلیس با کانادا یا آمریکا یا فرانسه... ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی سردرگمم... 🙏🙏🙏
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز روی برنامه زبانی که دارید تمرکز کنید خیلی مهم است برای رشته شما و چون باید مدرک تحصیلی شما معادلسازی سود بعد از خدمت سربازی می توانید با برنامه تحصیلی مهاجرت کنید. موفق باشید.
عظیمه جعفرزاده
سلام میخواستم اقامت دایم برای کانادا بگیریم متاهل هستم و دارای همسر و ۲ فرزند هستم امکانش هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز این امکان وجود دارد شماره واتس آپ خود را در یابت موسیه ملکپور ثبت نمایید تا مشاورین مجرب با شما تماس بگیرند
یوسف رییسی
سلام قصد پناهندگی دارم لطفا راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام موسسه ملکپور در این زمینه خدمات و مشاوره ندارد
حسام الدین عثمانی
من افغانستانی هستم باپاسپورت آمدم ایران متوانم ترکیه برم اگر میتوانم چندمصارف دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید شرابط عمومی شما کامل بررسی شود اگر اقامت شما در ایران قانونی باشد می توانید از سفارت ترکیه در ایران استفاده کنید. موفق باشید.
صامت عسگری
سلام عرض ادب بنده ۴۳سالمه متاهل ودارای یکفرزند هستم و۱۵سال تجربه با ام دی اف یا کابینت رو دارم مدرک فنی وحرفه ای کابینت سازی رو دارم برای خارج وکدوم کشوربرای بنده با موقعیت شغلی که دارم میتونم کار پیدا بکنم ممنون میشم راهنماییم بکنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رزومه ای که می فرمایید کار خیلی آسانی را در پیش ندارید. پیشنهاد می کنم برای دریافت پیشنهاد شغلی از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
شکیبا موسی خیل
سلام وقت شما بخیر شکیبا استم میخاستم کشور کانادا برم در افغانستان خبرنگار بودم که فعلا نمیتانم کار کنم میخاستم درخواستی بدهم به کشور کانادا آیا ایمیل دقیق دارین که ایمیل کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شرایط شما را رایگان بررسی بکنند.
محمد اکبری
ایا شما ویزای توریستی امریکا رو هم میگیرید ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما ابتدا بررسی شود رد صورت تایید کارشناسان می توانید اقدام نمایید.
شهرام سلمانی
سلام من نجار هستم ۳۵ ساله هستم ۱۵ سال سابقه دارم میتونم اقامت کانادا بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اطلاعاتی که دادید خیلی کلی هست پیشنهاد می کنم مقاله زیر را در مورد کار در کانادا حتماً مطالعه بفرمایید. و شرایط و امتیاز خود را بررسی نمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7
شاهرخ
سلام وقت بخیر من یک زنبوردارم و ششصد میلیون تومان سرمایه دارم آیا با احداث یک زنبورداری و استخدام چند نفر بومی از اسپانیا امکان دریافت اقامت کارآفرینی ر دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا شما حداقل به مبلغ 700 هزاردلار استرالیا نیاز دارید.
Kurosh
سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید من 33 سالم هستش و مجرد هستم و شغلم هات لاین یا خط گرم هستش ازاونجایی که خیلی ها نسبت ب شغلم اشنایی ندارن ی توضیح مختصر بدم ما روی شبکه ی 20 هزار ولت برقدار کار میکنیم یعنی برق رو قطع نمی کنیم و شغلمون خیلی تخصصی هستش و مدرک فنی و حرفه ای ام دارم و دوره ی کارم رو هم توی دانشکده صنعت اب و برق اصفهان گذروندم ک یه دوره یک ماهه بوده مدرک اونجارو هم دارم با این تفاسیر میخواستم ببینم میتونم برای دریافت ویزای کاری و اقامت توی کشور فنلاند اقدام کنم؟؟ متاسفانه فامیل و اشنایی ندارم اونجا که دعوتنامه بفرستند این باعث نمیشه ریجکت کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور فنلاند نیازمند به دریافت پیشنهاد شغلی و جاب آفر هستید. برای کار در اروپا می توانید از محصول زیر استفاده کنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
محمد عزیزی
من اهل افغانستان هستم درایران زندگی میکنم فامیل من در هلندهستش برای من وبچه هایمان دعوت نامه میفرسته ما مشکل تمکن مالی داریم تمکن مالی داریم درهد کم اگر طرف ما تمکن مالی خدشو از هلند بزاره امکان ویزا شدن هستش وهم چنان فامیل دوقسم میکنه اول من با دوپسرم درخاست بتم به سفارت بعد ویزا من خانمم با دوتا بچه دیگرمان امکان ویزاشد هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز درمورد ویزاهای توریستی از طریق آژانس های مسافرتی پیگیر باشید و اینکه کل خانواده باهم هم بخواهید توریستی اقدام کنید ممکن ریسک داشته باشه.
یوسف حیدری
سلام مدرک دکتری داروسازی دارم و قصد مهاجرت به اتحادیه اروپا دارم مدرکم ازاد است و طرح و سربازی رفته ام دارای پاسپورت ۵سل اعتبار هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای برخی از کشورها جهت معادلسازی می تونید اقدام کنید پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود
ازیتا ملکی
سلام وقت بخیر در خصوص تحصیل پسرم که اول ابتدایی هست در مدارس بین الملل تهران سوال دارم که چطور امکانش هست ثبت نامش کنم .🙏
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز ما در خصوص مهاجرت و مدارس خارج ایران خدمات داریم این موارد مستقیم می توانید با مدرسه تماس بگیرید و سوال کنید.
Didar
سلام من افغانستان تازه اومدم تمامی مدار مورد نیاز به پناهندگی دارم چطور اقدام کنم،؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای در مورد پناهندگی ندارد.
سعيلا بكلو
خواهرم بايه ايراني كه پاسپورت اتريشي داره در ايران ازدواج كرده و در حال حاضر تصميم دارن در اتريش زندگي كنن چه كار بايد بكننن تا زن و شوهر رسمي و قانوني از نظر كشور اتريش باشند و از لحاظ قانون مدني اتريش ازدواجشون در وين ثبت قانوني بشه ممنونم از محبتتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر ازدواجشون رسمی هست و قانونی و ثبت شده خواهر شما هم می توانند به تبعه همسرشان اقامت بگیرند. برای راهنمایی بیشتر هم همسرشان که اتریشی هستند یک وکیل اتریشی بگیرند تا کامل راهنمایی شان بکنند.
افشین شعبانزاده
با سلام.با داستن یک دعوت نامه معتبرمتوانم ویزای توریستی برای نروز بگیرم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی اگر دعوتنامه داشته باشید شانس خوبی برای اخذ ویزا دارید. موفق باشید.
مهدي كريمي
درود برشما بنده ٣٥ سال سن دارم و سابقه فعاليت ١٨ ساله در زمينه كالينت سازي و طراحي دکوراسیون داخلی رو دارم میخواستم بدونم از این طریق میتونم برای مهاجرت کشور کانادا اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بخواهید از طریق کار اقدام نمایید باید امتیازات شما برسد. مدارک تحصیلی مرتبط با سابقه کاری تان و همین طور مدرک زبان قوی داشته باشید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود.
ابراهیم احسانی
سلام من با داشتن مدرک دیپلم فنی حرفه ای کابینت سازی چوبی و با تجربه ۱۵ سال کار در این زمینه و سن ۴۱ سال و تسلط متوسط به زبان انگلیسی بدون مدرک متاهل ودر صدد اقدام به امتحان ایلتس و تافل به امید قبولی با نمره بالا قصد مهاجرت به استرالیا دارم لطفا در این زمینه راهنمای من باشید که از کجا شروع کنم ایا سنم ایجاب می کنه که اقدام کرده و منتظر ویزای این کشور باشم و دارایی من در ایران تقریبا ۲ میلیارد هستش .ممنون می شم راهنماییم بکنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط سنی و تحصیلی شما برای مهاجرت به استرالیا چندان مناسب نمی باشد و بهتر است برای کشورهای اقدام نمایید که روی سن و گپ تحصیلی حساس نباشد 
رضا
سلام و عرض ادب اول باید تشکر کنم از مجموعه خوبتون بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار مردم قرار میدید و همرو آگاه میکنید از خطرات پناهندگی ، من ۳۵ سال سن دارم به همراه همسرم و دخترم و پسرم قصد مهاجرت و اقامت در کشور ترکیه رو داریم البته فعلا و می‌خواهیم با تهیه مسکن و کسب و کار وارد بشیم آیا امکانش هست و میتونیم اقامت بگیریم ، ممنون میشم از راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای اینکه شما بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اعم از مدرک تحصیلی سابق کاریتان سطح زبان و میزان پیشتوانه مالی. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
تیمور عادلی کیا
درود. هزینه موسسه شما جهت وکالت و انجام امور و اخز ویزای دانمارک برای پرستاران چه میزان میباشد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از آنجایی که کیس با کیس متفاوت است این موارد را باید با وکیل تان مشورت بفرمایید.
سدره عبدالسلام
من میخواهم درس بخوانم در دانشگاه انگلستان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از طرق زیر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان شرایط شما را بررسی نمایند. https://officialmalekpour.net/contact
کیومرث عباسی
سلام خسته نباشید دخترم دیپلم تجربی گرفته میخاستم شرایط تحصیل ترکیه در رشته پزشکی اطلاعاتی داشته باشم جوابمو بدین ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور ترکیه هم مثل ایران برای این رشته آزمون ورودی دارد که ابتدا بچه ها برای پیش پزشکی اقدام می کند و اماده می شوند برای آزمون های YOS و SAT.
Suzan Adab
هزینه اعزام دانشجو به ژاپن و خدماتی که انجام میدهین و نحوه پرداخت هزینا ها
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز این موارد را باید از مشاور و وکیل تان استعلام بفرمایید کیس با کیس متفاوت است.
محمد رضا
سلام من ۳۶ سالمه متاهل هستم و حدود ۱۵ سال کارگاه تولید مبلمان دارم آیا میتونم با خرید ملک در حدود ۱۰۰ هزار یورو برای خودم و همسرم اقامت بگیرم و در حیطه کاری خودم بمونم و به زبان ترکی استانبولی تسلط دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور ترکیه باید خیلی تحقیق بکنید ولی امکان خرید ملک با این مبلغ هم هست اما با 400.000 دلار آمریکاست که منجر به دریافت پاسپورت می شود.
محمدجعفر پورنگ فر
سلام. من ٤٢ سالمه قصد مهاجرت به هلند دارم آيا از طريق تحصيل ميتونم اينكار و انجام بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه درست تر راهنمایی تان بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم ولی مهمترین مدرک نمره زبان آیلتس 6.5 است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
امینی
سلام من ادریس امینی هستم داری پاسپورت قزاقستان من میخوام کشور عمان یا کشور قطر بیام میشه کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از طرق زیر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان شرایط شما را بررسی نمایند. https://officialmalekpour.net/contact
ابوالفضل
سلام من ارشد برق قدرت دارم و حدود 4 سال هم سابقه کار مرتبط دارم با دانش زبان انگلیسی می تونید برام ویزای کاری انگلیس بگیرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کشور انگلستان باید پیشنهاد شغلی داشته باشید یا یک روشی هم دارد که شما 50.000 پوند در شرکتی سرمایه گذاری می کنید و در آن استخدام میشید. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان و کامل بررسی شود.
حیدر حقی پور
با سلام بنده دکترای عمران سازه دارم درخواست اخذ پذیرش برای پست داک از کشور کانادا را دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز این موارد را با خود دانشگاه و سوپروایزرتان باید پیگیری نمایید که بتوانید خیلی سریع نتیجه بگیرید.
پریسا
با سلام و روز خوش ممنون ميشم درخصوص كورس هاي زبان انگيليسي اطلاعاتي در اختيارم بگذاريد. با تشكر فراوان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر در برخی از کشورها مثل آلمان، مجارستان، فرانسه این امکان وجود دارد که شما مستقیم برای کرس های زبان اقدام نمایید. البته باید شرایط شما اعم از سن، مدرک تحصیلی پشتوانه مالی و سطح زبان بررسی شود.
مژگان مشفق
سلام. مژگان هستم از افغانستان ژرنالیست بودم میخواهم درس بخوانم از لحاظ امنیت اقصادی مشکلات دارم میخوام منو رهنمای کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
نگار
سلام وقتتون بخیر. من ۴۵ سالمه و مهندس معمار هستم و ده سال سابقه کار دارم میتونم از طریق ویزای جاب آفر برای دریافت ویزا اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر جاب آفر داشته باشید بلی می توانید اقامت بگیرید احتمالا منتها با توجه به شرایط سنی تان کار چندان آسانی در پیش ندارید برای کار در خارج کشور پیشنهاد می کنم از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
رحمت رسولی
سلام عرض ادب من راننده ویژه هستم آشنایی کار و تجربه با دستگاه بیل مکانیک و لودر ورانندگی کمرشکن هستم برای کار در عمان چطور اقدام کنم آیا این رشته ها در عمان خواهان دارند و کدوم احتمال بیشتری برای استخدام دارد ممنون از لطفتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشورهای عربی نیازمند به کفیل و پیشنهاد شغلی هستید باید از طریق کاریابی های بین المللی بیشتر پیگیر باشید یا در سایت هایی چون لینکدین.
ابراهیم الیاسی
لطفا آدرس دفتر موسسه ملک پور در شیراز را اعلام فرمایید. با سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه ملکپور در ایران دفتر فیزیکی نداره و خدمات این موسسه بصورت آنلاین است. اگر دفتر و موسسه باشه حتما در سایت های اصلی ما و همین طور لایو ها اطلاع رسانی می کنیم آدرسش را.
عصمت دهقان
سلام آیا با داشتن ویزای یونان می توانم به آلمان سفر کنم جهت دیدار فرزندم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی چون شنگن هستند این امکان برای شما فراهم است.
مسعود شریفی
سلام من لیسانس مهندسی عمران دارم و چند ترم هم معماری خوندم ولی انصراف دادم و کار درباره رشتم انجام دادم ولی بیمه کاری ندارم. انگلیسی و فرانسویم بد نیست ولی مدرک زبان ندارم. 29 سال سن دارم میخواستم برای کانادا درخواست بدم یا ی کشور اروپایی. برای مهاجرت کاری میخواستم اقدام کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر مدرک زبان بتونید ارائه بدید طبق رزومه ای که می فرمایید برای کار در کانادا اسکیل ورکر شانس دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
Rohullah mohamide
عالی بود
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
متشکرم، موفق باشید
پیمان آزاد
سلام...بنده...معمار ساختمان هستم.و10سال به صورت عملی کارهای ساختمانی به نحو احسنت انجام دادم...و بعدا مدرک مهندسی ساختمان هم گرفتم....39 سال سن دارم...با این شرایط میتونم .در کشورهایی جز ایران فعالیت داشته باشم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط کلی شما می بایست توسط کارشناسان بررسی گردد. لطفاً با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.
علی مرادی
سلام وقت بخیر میخواهم ثبت نام ویزا بشردوستانه استرالیا انجام بدم میشه راهنماییم کنید کمک شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض از ادب دوست عزیز موسسه در مورد پناهندگی هیچگونه خدماتی را نمی دهد .
Rohullah mohamide
عالی بود
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
متشکرم، موفق باشید
کامل
سلام بهترین روش مهاجرت به سویس را به ما معرفی کنید ممنون میشیم .لطفا راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای انتخاب بهترین روش مهاجرت به سوئیس می بایست شرایط شما توسط کارشناسان بررسی گردد .
نیلوفر زینل زادگان
با سلام و وقت بخیر. من می خوام به استرالیا مهاجرت کنم و نیاز به راهنمایی دارم که از چه طریقی اقدام کنم و چه کارهایی باید انجام بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما می بایست توسط کارشناس بررسی گردد. شما میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید .
صفیه بهروزثور
سلام برا پذیرش پرستار در نروژ مدرک زبان مهمه و سن چی بعدش با حداقل چقدر درامد می توان به نروژ مااجرت کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن مدرک زبان یکی از مهم ترین فاکتورها می باشد. برای مهاجرت به این کشور حدود 20 تا 30 هزار یورو تمکن مالی لازم می باشد.
میلاد خسروی
سلام، هزینه های سفر به کویت برای کار چطوره مقدارش رو بفرمایید لطفا ممنون و تشکر از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز این مورد را از آژانس های توریستی پیگیری نمایید
ارش غلامی
سلام و وقت بخیر من می خوام به انگليس مهاجرت کنم و نیاز به رهنمایی دارم که از چه راهی برام آفغانستان هستم الآن ایران هستیم ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی لطفا با شماره 02149196000 تماس گفته تا کارشناسان شرایط شما را بررسی نمایند.
کریمی
سلام و خسته نباشید من 39 سالمه کارشناس میکروبیولوژی دانشگاه آزاد کرج و ارشد زیست شناسی ( سلولی و مولکولی ) آزاد دزفول با معدل ۱۸:۹۰ مجرد و سایقه کار با بیمه ۶ الی ۷ سال دارم سوپروایزر آزمایشگاه تشخیص طبی بخش خصوصی هستم . برای کاربا تحصیل یا بدون تحصیل در یک کشور اروپایی لطفا راهنمایی کنید .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید در کشورهایی مانند اتریش، فنلاند، دانمارک و ...پذیرش تحصیلی اخذ نمایید. و در حین تحصیل شما اجازه ۳۰ ساعت کار در هفته را خواهید داشت.
خلیل
سلام من قصد دارم به آمریکا مهاجرت کنم الان با ۲۳ هزار دلار بهم گفتن که ویزای سیاحتی ۳ ماه امریکا برای من میگیرن من چطور میتونم پناهنده امریکا بشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز موسسه برای پناهندگی خدماتی ارائه نمی دهد.
ارش غلامی
سلام و وقت بخیر من می خوام به انگليس مهاجرت کنم و نیاز به رهنمایی دارم که از چه راهی برام آفغانستان هستم الآن ایران هستیم ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی لطفا با شماره 02149196000 تماس گفته تا کارشناسان شرایط شما را بررسی نمایند.
مهدی حیاتی
سلام. دخترم 19 ساله و دیپلم طراحی گرافیک دارد و برای تحصیل لیسانس طراحی مد و فشن برای ایتالیا چه باید بکند الان هم امتحان آیلس داده و منتظر اعلام نمره هستیم آیا میشه از بورس تحصیلی استفاده کرد. ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش و لیست بورسیه ها در وب سایت هر دانشگاه موجود می باشد
حسنی
باسلام.من مهندس معمارهستم.باسابقه ۱۲سال کار.داشتن بیمه.تمکن مالی حدود۲میلیاردبرای کدوم کشورمیتونم اقدام کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری توسط کارشناسان موسسه بررسی گردد. پیشهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
ابراهیم دکامی
سلام مدرک تحصیلی داروسازی گرجستان چطور معادلسازی کنم که ایران ‌قابل استفاده باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز این مورد با توجه به مورد تایید بودن دانشگاه یا مشروط بودن ان بستگی دارد. بهتر است از نظام پزشکی ایران پیگیری نمایید
سرمست نصیری
ببخشید بنده با رشته مهندسی الکترونیک شاغل بوده و بازنشسته شدم، تا خرداد ۱۴۰۲ در رشته گردشگری در مقطع کارشناسی فارع التحصیل می شوم و معدلم در این رشته حدود ۱۶ یا بیشتر است، متولد سال ۱۳۴۲ هستم . آیا می توانم ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد گردشگری در سوئیس را دریافت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی با توجه به شرایط سنیتان شانس چندانی برای اخذ ویزای تحصیلی سوئیس نخواهید داشت.
علی کرمی
سلام وقت بخیر من کارم برق می باشد کار با تابلوی برق بالا رفتن از تیرهای برق مدرک تحصیلی ام لیسانس برق دارم ۱۵ سال سابقه کار دارم چطوری کار در ژاپن یا کشور دیگه پیدا کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری شما نیاز به یک جاب افر از سمت یک کارفرما دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در قسمت محصولات پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور را تهیه نمایید.
حنا
سلام. من پزشک هستم و میخواستم برای کار یا ادامه تحصیل به ایتالیا مهاجرت کنم. چندتا سوال داشتمـ. چطور با شما هماهنگ کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید تا مشاورین شما را راهنمایی نمایند
صفيه زارعي
بإسلام.من ٤٥سال سن دارم.ليسانس مامايي دارم١٧سال سابقه كار دارم،ميخوام برا دانمارك اقدام كنم.ياهر جايي ك بتونم ،ممنون راهنماييم كنيد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به شرایط سنی شما ریسک ویزا وجود دارد اما می توانید مدارک خود را برای سفارت دانمارک ارسال نمایید و در انجا مدرک خود را معادلسازی کنید.
بابک ارین
سلام من ۲۸ سالمه متاهل هستم ارایشگرم ۷ساله میخواستم برای ارایشگری به عراق یابقداد برم میشه راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کار در عراق شما می بایست از یک کارفرما در این کشور جاب افر دریافت نمایید و یا اینکه از طریق ثبت شرکت در این کشور اقامت اخذ نمایید.
رضا ابوالقاسمي
باعرض سلام فرزندم ١٣ ساله هست براي ادامه تحصيل به سوئد دوره دبيرستان خواست اقدام كنم ممنون ميشم از راهنماي تان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی بیشتر شرایط خود با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
عرشیا رضایی
سلام من15سلام مدرک زبان آلمانی c1دارم هزینه تحصیل برام مهم نیست آیا می توانم اوسیبلدونک برم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بعد از اخذ مدرک دیپلم می توانید اقدام نمایید.
مجید
با سلام برای مهندس کامپیوتر 42 ساله با 17 سال سابقه کار ایا امکن مهاجرت تحصیلی امکان پذیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز برخی از کشور ها مانند آمریکا گپ تحصیلی مهم می باشد و در صورت داشتن بیش از 5 سال گپ تحصیلی، امکان دریافت پذیرش و ویزا را نخواهید داشت. برای اطلاع از بهترین کشور ها برای پذیرش با ریسک پایین ردی با شماره تماس های موسسه در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان اولیه بهره مند گردید.
پویا om
با سلام من میخواستم ویزای توریستی برای امریکا بگیرم چه مراحلی را باید پشت سر بگذارم؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای توریستی آمریکا باید تمکن مالی داشته باشید و نشان دهید که قصد اقامت این کشور را ندارید، داشتن دعوتنامه از این کشور شانس رو بهتر میکنه
علیرضا محمدی
با عرض سلام و ادب واحترام خدمت حضرتعالی لطفا پیغام تماس بگذارید خدمتتان تماس بگیرم یا آدرس تهران ارسال کنید تا خدمتتان برسیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
محمد علی رضایی
سلام من برای مهاجرت به کانادا اقدام کردم و دیگه در مرحله ویزا هستم برای پیدا کردن شغل در حرفه کابینت سازی و دکوراسیون در ونکور میتونید بهم کمک کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به اینکه در کانادا فرصت های شغلی بسیاری وجود دارد. با قرار گرفتن در محیط به راحتی می توانید در جستجوی کار باشید.
جوادرضایی
وقت بخیر. جوادرضایی تبعه افغانستان هستم. تولیدی مبل و صندلی اداری در تهران دارم و گذرنامه با ویزای ایران دارم . امکان مهاجرت به اروپا هست .ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد. برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید
هوشنگ آقایی
متقاضی تدریس در کشور کانادا یا کشورهای عربی هستم دارای سابقه 30 سال تدریس در مدارس دولتی ایران و کره جنوبی و قرقیزستان هستم و االآن در دانشگاه مازندارن بابلسر تدریس دارم دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات عربیاز دانشگاه دولتی کاشان هستم 09111284857 لطفا در صورت امکان راهنمایی نمایید تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت جاب افر بایستی رزومه خود را برای کارفرماهای مختلف ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور مراجعه نمایید.
رضا موسوی
سلام خسته نباشید من جوشکارم و نجاری بلدم کلن آهنگری و نجاری کار کردم به مدت هشت سال تو این صنعت بودم الانم 24 سال سن دارم ولی سابقه ثبت شده ای ندارم ک بتونم ثابت کنم خودمو میخواستم ببینم میتونم اقدام به مهاجرت کاری کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای کارسابی کشورهایی مانند امارات امریکا انگلستان و ... خدمات ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
جواد لطفی
سلام.احتراما اینجانب با سابقه 23سال کار نقاشی ساختمان.رنگ امیزی درب پنجره.کارهای فلزی ورنگ امیزی مخازن ولوله ها واستراکچرها با رنگ صنعتی اپوکسی.ورنگ امیزی کارهای. چوبی از قبیل درب اتاق وکمددیواری با رنگ روغن جلا.نیم پلیستر. سیار وکیلر رنگ امیزی کنتکس. غیره..دارای مدرک فنی حرفه ای ازسال79وگواهینامه رنگ امیزی بین المللی از سال96از آکادمی نقاشان حرفه ای کشور.جهت کار در کشور عراق از کارشناسان مربوطه راهنمایی و جهت یافتن کار مناسب درخواست کمک ومشاوره دارم...ممنونم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای کشورهایی مانند امارات ، امریکا و ... اقدام به کاریابی می نماید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
نعمت حسینی
سلام سنگ کار وکاشی کارهستم مدرک مهارت فنی حرفه ای رادارم ۲۵ سال تجربه اوستا کاری دارم میتونم در اربیل یا سلیمانیه عراق کار کنم ممنون بابت راهنمای شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای اروپا، امریکا و امارات امکان کاریابی وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
سیامک غلامی
سلام و عرض ادب خدمت شما بنده همسرم مقیم سوئیس هستند و اقامت نوع B دارن می‌خواستم بپرسم شما برای دریافت ویزای نوع D و الحاق به همسر خدماتی ارائه می‌دهید ؟ و در صورت مثبت بودن چه مدارکی مورد نیاز هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز خدمات موسسه برای کشور سوئیس در زمینه تحصیل و روش های مبتنی بر سرمایه می باشد.
مهدی طاهرخانی
سلام وقت شمابخیر من طاهرخانی هستم۲۷سال سن دارم مجردهستم شغلم تاسیسات لوله کش آب هستم .میخواستم بدونم چجوری میتونم یه کار توی یه کشور دیگه پیداکنم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه خدمات کاریابی برای کشورهایی نظیر امریکا امارات فنلاند کرواسی و ... ارائه می دهد. شما می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان شما را به طور دقیقتر راهنمایی نمایند.
امیر فرشاد
باسلام واحترام من 24 ساله و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق دانشگاه دولتی میباشم . دوره زبان سرا و کانون زبان رو هم کامل طی نمودم برای ادامه تحصیل به کدوم کشور میتونم برم که کار مرتبط هم بتونم انجام بدم ودرنهایت شهروندی.البته درصورت امکان ازکشورهای ارزان به گران لیست بفرمایید.هزینه این پروسه چقدر میشودو چه مقدارزمان میبرد.تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شرایط سن و تحصیلات و زبان شما برای ادامه تحصیل، گزینه های متعددی را پیش روی شما قرار خواهد داد. شما می توانید برای دوره های کار-تحصیل در انگلستان، تحصیل در آلمان، مجارستان، بلژیک، کانادا، استرالیا، آمریکا و ... اقدام داشته باشید. برای بررسی هزینه های انجام کار با توجه به متفاوت بودن شرایط هر کدام از موارد ذکر شده بهتر است از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید تا با دریافت اطلاعات تکمیلی بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
سهیل
سلام من ترنس هستم می خواهم با کیس ترنس بودن خودمو تعویل کانادا یا هلند بدهم ۱۹سالمه راه حلش چه جوریه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. موسسه MIE خدماتی در خصوص روش پناهندگی ندارد اما با شرایط سنی شما امکان اقدام برای تحصیل در کشورهای ذکر شده وجود دارد.
HADISE
سلام من در حال تحصیل در رشته حقوق هستم میخواستم شرایط مهاجرت تحصیلی در گرایش حقوق بین الملل در مقطع فوق لیسانس و دکتری در فرانسه بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که به زبان فرانسوی در حد B2 تسلط داشته باشید می توانید از دانشگاه های رایگان این کشور پذیرش دریافت کرده و به تحصیل بپردازید و یا حتی می توانید برای دوره های زبان در این کشور اقدام نمایید.
سمانه اردبیلی
سلام. وقت به خیر. من فوق لیسانس زبان انگلیسی هستم و دبیر زبان. همسرم هم مربی بسکتبال هست و معلم تربیت بدنی. میخواستم ببینم با این مدارک کدوم کشور میتونیم مهاجرت کنیم؟ و سوال دیگه هم این که در مورد مهاجرت رایگان به شهر کاندلا ایتالیا هم اگه میشه راهنمایی بفرمایید.دارای سه فرزند هم هستیم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
امیر سلیمانی
با سلام. من کارشناس ارشد شبکه های کامپیوتری هستم و 42 سال سن دارم و در زمینه امنیت شبکه و سایری نزدیک به 12 سال سابقه کار دارم آیا امکان دریافت joboffer از کانادا وجود دارد. با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. بله رشته و سابقه کاری شما خوب است، در صورتی که سطح زبان مناسبی هم داشته باشید شانس کار در این کشور و یا سایر کشورها خواهید داشت.
سلام‌خادم‌حسین‌جعفری‌
چگونه‌میشود‌به‌کاندا‌بیایم‌مدرگ‌12دارم‌کارخنه‌دارم‌کارخانه‌دارم‌تجربه‌خوب‌در‌کار‌ساختمانی‌دارم‌کمکم‌کنید‌لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورت اثبات سوابق مدیریتی میتوانید برای کارآفرینی در کانادا اقدام داشته باشید. دقت داشته باشید که شرایط شما باید توسط مشاورین بررسی شود.
مشاوره رایگان