اقامت انگلیس- شرایط اخذ- روش های اقامت 2024

215 نظر

اقامت انگلیس در 2 نوع موقت و دائم وجود دارد که برخی از روش ها منجر به شهروندی بریتانیا می گردد.برای اخذ اقامت انگلیس فرد می تواند از روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری ازدواج و یا پناهندگی اقدام کند، انتخاب نوع روش مهاجرتی هر فرد، با توجه به شرایط مالی، تحصیلات و سابقه کار و سن افراد بررسی می گردد، به عنوان مثال فردی که بالای 45 سال سن دارد، روش تحصیلی گزینه خوبی برای او نمی باشد اما روش هایی مانند سرمایه گذاری و خودحمایتی روش مناسبی برای فرد خواهد بود. جالب است بدانید در برخی موارد روش های اخذ اقامت در انگلیس در مقایسه با ترکیه به مراتب راحت تر است. مثلا برای ثبت شرکت در ترکیه شما باید به ازای هر ایرانی 5 نفر ترک استخدام کنید در حالی که در انگلستان شما تنها با استخدام یک شهروند بریتانیایی می توانید از طریق ثبت شرکت اقامت دائم انگلستان بگیرید.
روش دیگر روش نوآفرینی و استارتاپ است. شما می توانید از طریق ویزای استارتاپ با هزینه 10 تا 50 هزار دلار بسته به بیزنس پلن خود اقدام به اخذ اقامت کنید. مدت زمان اخذ اقامت در این کشور 3 سال و برای اخذ پاسپورت 5 سال طول می کشید. مجوز اقامت انگلستان در گام اول با اخذ ویزا صادر می شود که برای روش تحصیلی می توان پذیرش دانشگاه یا در روش سرمایه گذاری تایید طرح های تجاری و داشتن سرمایه و... را شرط صدور ویزا دانست.  این مطالب با تحقیق از سایت دولتی و مشاوره وکلای محلی به واسطه موسسه ملک پور تنها برای افزایش آگاهی ارائه می گردد اما متقاضیان اقامت انگلستان می توانند از مشاوره رایگان تلفنی نیز استفاده کنند.

 

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد روشهای اخذ اقامت در انگلیس


 

تفاوت انگلیس و آمریکا در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

اقامت در انگلیس

شرایط اقامت انگلیس برای ایرانیان

از نظر اخذ ویزا در سال های اخیر شرایط گرفتن اقامت انگلیس برای ایرانیان و اکثر مردم اتحادیه اروپا یکسان شده زیرا که این کشور از اتحادیه اروپا خارج شد و قوانین اقامتی تغییرات شگرفی داشت. یکی از تغییرات را می توان در کارت اقامت انگلستان دانست که BRC دیگر معتبر نیست. راه های اقامتی تحصیل و کار و سرمایه گذاری و... برای ایرانیان باز بوده و باید با شرایط ویزا به کارت اقامتی برسند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


 

شرایط اقامت در انگلیس برای ایرانیان شامل پروسه های متفاوتی است. اقامت در انگلیس به دو بخش اقامت موقت و اقامت دائم تقسیم می‌شود. برخی از روش‌های اقامتی مستقیم به اقامت دائم و پس از آن به شهروندی و تابعیت این کشور ختم می‌شود و در برخی دیگراز روش‌ها ابتدا اقمت کوتاه مدت یا موقت اخذ می‌شود و سپس به اقامت دائم و شهروندی ختم می‌شود. در ابتدای کار برای هردو این اقامت‌ها باید اخذ ویزا صورت گیرد. اخذ ویزا نیز روش‌ها و پروسه‌های متفاوتی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تفاوت آمریکا و انگلیس


 راه های اخذ اقامت انگلیس

اخذ اقامت انگلستان که به عنوان حق اقامت در انگلستان نیز شناخته می شود، بسته به شرایط و صلاحیت شما از راه های مختلفی امکان پذیر است. در اینجا چند راه متداول برای اخذ اقامت بریتانیا آورده شده است:

  • اقامت کاری: اگر پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای انگلستان دارید، می توانید برای ویزای کاری مانند ویزای Tier 2 (General) اقدام کنید که به شما امکان زندگی و کار در انگلستان را می دهد.
    برخی از دسته ها، مانند کارگران بسیار ماهر (به عنوان مثال، ویزای Tier 1 General)، ممکن است پس از یک دوره معین منجر به اقامت دائم یا اقامت دائم شوند.
  • اقامت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی: اگر قصد دارید مقدار قابل توجهی پول در بریتانیا سرمایه گذاری کنید یا کسب و کاری راه اندازی کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای سرمایه گذار یا کارآفرین باشید که در نهایت می تواند منجر به اقامت شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه ویزای استارتاپ و ثبت شرکت انگلیس


 

  • اقامت تحصیلی: اگر در یک موسسه آموزشی انگلستان ثبت نام کنید و شرایط خاصی را داشته باشید، می توانید ویزای دانشجویی دریافت کنید. پس از اتمام تحصیلات خود، ممکن است واجد شرایط مسیر Graduate Route باشید که به شما امکان می دهد کار کنید و برای ویزا یا اقامت بیشتر درخواست دهید.
  • اقامت از طریق پناهندگی: افرادی که به دلیل ترس از آزار و اذیت در کشور خود در انگلستان درخواست پناهندگی می کنند می توانند اقامت قانونی در بریتانیا را فراهم می کند.
  • اقامت از طریق تولد: اگر یکی از والدین شما یا هر دو شهروند بریتانیا هستند،واجد شرایط دریافت تابعیت بریتانیا هستید.  حتی اگر در خارج از بریتانیا متولد شده باشید.
  • اقامت از طریق ازدواج: اگر با یک شهروند بریتانیایی ازدواج کرده یا در شراکت مدنی با آن هستید، ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت از طریق این رابطه باشید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کانادا بهتره یا انگلیس


 

اقامت در انگلیس از طریق کار

اقامت انگلیس از طریق کار یکی از راه های پرطرفدار اخذ اقامت دائم انگلستان می باشد که در نهایت منجر به کسب تابعیت و پاسپورت می شود. کشور انگلستان با نرخ بیکاری 4 درصد که در 44 سال گذشته در انگلستان تقریباً به همین میزان بوده است نشان از قدرت و ثبات اقتصادی این کشور دارد. در نمودار ذیل نرخ بیکاری کشور انگلستان در اواخر ماه های سال 2022 نشان داده شده است که برابر با 5 درصد می باشد.

نرخ بیکاری در انگلستان در انگلستان

 

اقامت در انگلیس از طریق کار از دو روش امکان پذیر می باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت جدید انگلیس


 

اقامت انگلستان از طریق کار با ویزای Tier2 یا کار شرکت

ویزای tier2 انگلستان مختص افرادی است که دعوت نامه شغلی از یک کارفرما یا شرکت در کشور انگلستان دارند. برای دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر و قانونی کارفرما باید حقوقی را برای شما در نظر بگیرد که این حقوق تمام هزینه های متقاضی و خانواده وی را تأمین نماید و مبلغ این حقوق پس از کسر مالیات محاسبه می گردد. علاوه بر این کارفرمای انگلستانی 10 درصد از سهام شرکت یا مبلغی در حدود 159.000 پوند را جهت حمایت از شما بلوکه می نماید تا بتواند به صورت قانونی اسپانسر یا پشتیبان شما باشد. حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت انگلستان با 800 میلیون


اقامت انگلیس از طریق کار با ویزای Tier5

ویزای tier5 ویزای جستجوی کار در انگلستان می باشد در حال حاضر این ویزا برای ما ایرانی ها بسته می باشد. اقامت انگلیس از طریق کار نکات مربوط به شرایط عمومی و مدارک مورد نیاز:

  • مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد.
  • مدرک زبان انگلستانی حداقل آیلتس جنرال 6
  • حداقل مدرک کارشناسی
  • داشتن یک اسپانسر یا پشتیبان در کشور انگلستان که پاسپورت انگلستان را داشته باشد.
  • پاسپورت و شناسنامه عکس دار
  • مدارک و رزومه کاری مطابق با رشته تحصیلی
  • مدارک مبنی بر تمکن مالی

با توجه به اینکه دریافت یک پیشنهاد شغلی از انگلستان پروسه طولانی و پیچیده ای دارد و افراد زیادی از ناآگاهی متقاضیان سوءاستفاده می کنند توصیه می شود قبل از هر اقدامی با یک مشاور معتبر مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید یا در ابتدا از طریق راه هایی مثل تحصیل در انگلستان اقدام کنید و در نهایت با تغییر ویزا اقامت کاری انگلستان دریافت نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در انگلستان


اقامت انگلیس از طریق تحصیل

در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و مطمئن ترین راه های گرفتن اقامت انگلیس از طریق تحصیل می باشد. تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان و مقاطع مختلف دانشگاهی لیسانس فوق لیسانس که به مدت 9 ماه به طول می انجامد و همچنین دکتری امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که تحصیل فرزندان به صورت رایگان می باشد. ویزای تحصیلی انگلستان Tier4 نام دارد و به دو دسته کلی تقسیم می گردد:

 

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد راه های اقامت انگلیس


گرفتن اقامت در انگلیس از طریق Child student visa

این ویزا مختص متقاضیان زیر 17 سال و 6 ماه می باشد. اقامت انگلستان از طریق تحصیل برای افراد زیر 18 سال در مقطع دبیرستان در مدرسه های خصوصی و شبانه روزی انگلستان امکان پذیر می باشد. تحصیل در انگلستان برای افراد زیر 18 سال نیاز به مدرک زبان انگلیسی نمی باشد. اما فرد باید از دانش زبان انگلستانی مناسبی برای ویزای دانش آموزی انگلیس برخوردار باشد. تحصیل در انگلستان برای افراد زیر 18 سال شامل ویزای همراه نمی باشد و والدین با دریافت ویزاهای کوتاه مدت یا توریستی انگلستان می توانند جهت همراهی فرزندان خود اقدام نمایند. هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه های تحصیل در انگلستان سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.

گرفتن اقامت در انگلیس از طریق General student visa

این اقامت برای متقاضیان مقاطع لیسانس فوق لیسانس و دکتری که بالای 18 سال دارند، می باشد. متقاضیان نیازمند مدرک زبان آیلتس آکادمیک با حداقل نمره 6 می باشد این نمره برای دانشجویان متقاضی کارشناسی ارشد 6.5 و برای دکتری 7 می باشد. کشور انگلستان جزء کشورهایی می باشد که بروی سن و گپ یا همان فاصله تحصیلی متقاضیان حساس می باشد و شرط سنی برای سفارت و اکثر دانشگاه های انگلستان مهم می باشد. عموماً ویزای تحصیلی انگلستان در مقاطع فوق لیسانس و دکتری دارای ویزای همراه بوده و افراد به صورت همزمان می توانند به این کشور سفر کنند. طول دوره تحصیلی مقطع لیسانس در انگلستان 3 سال و فوق لیسانس یک سال به طول می انجامد و هزینه های تحصیل با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه ها متغیر بوده و سالیانه بین 10.000 تا 12.000 هزار پوند انگلستان می باشد. شرایط عمومی و مدارک مورد نیاز اقامت انگلستان از طریق تحصیل:

  • گذرنامه یا پاسپورت معتبر
  • مدارک دو سال آخر تحصیل به همراه ریز نمرات
  • ترجمه تمامی مدارک به زبان انگلستانی و ممهور به مهر دادگستری و وزارت امور خاجه
  • ارائه تمکن مالی و پرینت بانکی(برای افراد زیر 18 سال می تواند به حساب والدین باشد.)
  • ارائه مدرک زبان آیلتس برای متقاضیان بالای 18 سال
  • برای مقاطع فوق لیسانس و دکتری متقاضی نیازمند به حداقل 2 توصیه نامه از اساتید دانشگاهی که فارغ التحصیل شده است می باشد.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری نیز امکان پذیر می باشد اما دارای شرایط و قوانینی است که اگر رعایت شود منجر به اخذ اقامت دائم انگلستان می گردد.

در حال حاضر سرمایه گذاری هایی که در انگلستان از طرف دولت مورد تأیید می باشد، عبارتند از:

اقامت دائم انگلستان از طریق سرمایه گذاری 50.000 پوندی (نوآفرینی)

اگر از این روش برای دریافت اقامت اقدام کنید، در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و با گذشت 5 سال به پاسپورت انگلستان میرسید. شما در این روش شما با کمک موسسه MIE یک طرح تجاری یا business plan ارائه می دهید و نشان می دهید که سرمایه 50.000 هزار پوندی را برای شروع کسب و کار جدید در این کشور در اختیار دارید. همچنین مبلغ 20 تا 30 هزار پوند برای گذراندن هزینه های زندگی در مدت زمان شروع کسب و کار خود می بایست ارائه دهید.

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری 200.000 پوندی

مزیت این روش سرمایه گذاری این است که دو خانواده با هم می توانند اقدام نمایند. سرمایه گذاری در انگلستان امتیازی می باشد و افرادی که شرایط عمومی زیر را داشته باشند می توانند برای این سرمایه گذاری اقدام نمایند:

  • حداقل نمره 5.5 آیلتس
  •  طرح تجاری معتبر
  • کارآفرینی و استخدام دو فرد که اقامت را داشته باشند.

نکته مهم: لازم به ذکر است که این نوع سرمایه گذاری در حال حاضر متوقف شده است.

اقامت در انگلستان از طریق سرمایه گذاری 2.000.000 پوندی

این روش سرمایه گذاری به صورت نقد خواهد بود که شما به دولت انگلستان پرداخت می نمایید و در ابتدا یک اقامت 3 سال و 4 ماهه دریافت می کنید. برخی از مدارکی که برای سرمایه گذاری و اقامت مورد نیاز است به قرار ذیل می باشد:

  • گذرنامه معتبر که حداقل دو صفحه از آن خالی باشد.
  • یک طرح تجاری معتبر و مورد تأیید اداره مهاجرت و بازرگانی انگلستان.
  • شواهد و پرینت بانکی که میزان دارایی نقد شما را مشخص می نماید.
  • تمکن مالی مناسب که نشان می دهد شما در طول اقامت و سرمایه گذاری در انگلستان می توانید از پس هزینه های زندگی خود برآیید.
  • مدرک زبان انگلستانی
  • مدارک و گواهی های پزشکی
  • گواهی عدم سوءپیشینه

اخذ اقامت دائم انگلستان از طریق سرمایه گذاری در انگلستان امتیازی می باشد و بیشترین امتیاز را طرح تجاری شما دارد. باید توجه داشته باشید که طرح تجاری شما نباید روی املاک و مستغلات باشد. توصیه می شود قبل از اقدام با یک وکیل مهاجرت به انگلستان معتبر مشاوره و با آگاهی کامل نسبت به آن اقدام نمایید.

اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در انگلستان، اقامت 3 ساله را به فرد تقدیم می کند که 2 سال دیگر نیز به این مدت اضافه شده و افراد قادر به تمدید ویزای خود به مدت 2 سال می باشند. بعد از سپری شدن این مدت زمان که جمعا پنج سال می شود، امکان درخواست اقامت دائم نیز مهیا می شود. البته برای داشتن همه این مزایا، شرایطی از قبیل موارد زیر لازم است:

  • داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره 4
  • ارائه مدارک هویتی
  • پاسپورت
  • عدم سابقه کیفری
  • پرداخت مالیا
  • دارا بودن بیمه
  • تمکن مالی
  • برخوردار از شرایط ثبت شرکت
  • پرداخت هزینه های موجود
  • دارا بودن رزومه و سابقه کاری مورد نیاز

اقامت انگلستان با خرید ملک

خرید ملک در انگلستان برای متقاضیان بین المللی هیچ محدودیتی ندارد و شرایط خرید ملک در انگلستان برای همه افراد یکسان می باشد. اما خرید ملک  در انگلستان به تنهایی به دریافت اقامت انگلستان منتهی نمیشود و شما باید ابتدا از طریق روش های دیگری اقدام کنید برای اخذ اقامت و سپس برای خرید ملک اقدام کنید.

اقامت انگلیس از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه های کسب اقامت در انگلیس ازدواج با یک شهروند انگلستانی می باشد که در ابتدا اقامت 3 ساله با شرط حضور به فرد تعلق میگیرد. اقامت از طریق ازدواج نیازمند شرایط و مدارکی می باشد که در ذیل به بخشی از آن اشاره می شود:

  • سن متقاضیان بالای 18 سال باشد.
  • فرد مورد نظر تابعیت و پاسپورت انگلستان را داشته باشد.
  • تا 3 سال قبل از درخواست در کشور انگلستان اقامت داشته باشد.
  • سند اقامت دائم و اثبات وضعیت اقامت دائم
  • تمکن مالی مناسب جهت هزینه های زندگی مشترک در انگلستان
  • دانش زبان انگلستانی
  • پرداخت هزینه ازدواج در انگلستان(1.330 پوند) و هزینه های ثبت اطلاعات بیومتریک و انگشت نگاری (حدود 19 پوند)

توجه داشته باشید که در ازدواج در انگلیس به طور صوری هیچگونه اقامتی داده نمی شود. در خصوص ازدواج با یک شهروند انگلستانی قبل از هر اقدامی باید آثار قانونی ازدواج و نکاح را در کشور ایران و انگلستان مطالعه نمایید و نسبت به آن آگاه باشید. 

اقامت انگلیس از طریق تولد

اقامت دائم انگلستان و اخذ تابعیت این کشور از طریق تولد هم امکان پذیر می باشد. اقامت و تابعیت در کشورها از دو قاعده خاک و خون پیروی می کند. سیستم خاک بیان می دارد که اگر نوزادی در خاک یک کشور اعم از زمینی هوایی یا دریایی متولد شود تابعیت آن کشور به وی تحمیل می گردد. کشورهایی همچون کانادا آمریکا برزیل و آرژانتین جزء معروف ترین کشورهایی هستند که از این قاعده پیروی می کنند. سیستم خون به این صورت است که نوزاد از طریق پدر یا مادر تابعیت را دریافت می کند که در حال حاضر اکثر کشورها از قاعده خون پیروی می کنند. گرفتن اقامت دائم انگلیس از طریق تولد تا قبل از 1 ژانویه 1983 از سیستم خاک تبعیت می کرد اما بعد از این تاریخ و در حال حاضر از قاعده خون پیروی می کند یعنی فقط در صورتی که پدر یا مادر نوزاد متولد شده تابعیت انگلستان را داشته باشند تابعیت انگلستان به فرزند نیز تحمیل می گردد.

اقامت انگلیس از طریق پناهندگی

اقامت دائم انگلیس از طریق پناهندگی یکی از نادرست ترین و پر ریسک ترین راه های اخذ اقامت در انگلیس می باشد. لازم به ذکر است که موسسه ملک پور هیچ گونه مشاوره و خدماتی در خصوص اقامت در انگلیس از طریق پناهندگی ندارد. عموم افرادی که اقدام به اخذ اقامت از طریق پناهندگی می کنند تا زمانی که پرونده آنها به طور کامل بررسی نشده و جواب نهایی آن صادر نشده است بلاتکلیف بوده و اکثراً اجازه کار و تحصیل ندارند. عموماً بررسی پروسه پرونده های پناهندگی بین 1 تا 2 سال به طول می انجامد.

کشور انگلستان عضو کنوانسیون ژنو (کنوانسیون پناهندگی) بوده و نسبت به مفاد آن درخصوص حمایت از پناهندگان پایبند می باشد. طبق تعریف کنوانسیون ژنو (کنوانسیون پناهندگی) پناهنده به کسی اطلاق می شود که به دلیل یک ترس واقعی اعم از نژاد رنگ پوست مذهب عضویت در یک گروه اجتماعی خاص افکار و اندیشه های سیاسی مغایر با حکومت و ... در کشور خود مورد آزار اذیت و شکنجه قرار گرفته نمی تواند به کشور خود باز گردد و جانش در خطر می باشد.

مدارک لازم برای گرفتن اقامت انگلیس

جمع آوری مدارک لازم برای گرفتن اقامت انگلیس بسته به انتخاب هر روش دارد. با فرض اینکه شما متقاضی محترم اخذ اقامت، هنوز مسیر اقامتی خود را مشخص ننموده اید، به شرح مدارک کلی که ارائه آنها در همه برنامه و روش های اخذ اقامت در انگلیس یکسان می باشد، پرداخته ایم. این مدارک عبارتند از:

  • مدارک هویتی از جمله: شناسنامه، کارت ملی و... به همراه ترجمه
  • تکمیل فرم درخواست
  • پاسپورت و کپی از آن
  • مدرک زبان
  • رزومه و نامه پذیرش دانشگاه برای اخذ اقامت تحصیلی
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • گواهی عدم سابقه کیفری
  • فیش پرداخت هزینه های موجود
  • بیمه مسافرتی
  • دو قطعه عکس
  • نامه پذیرش از موسسه یا دانشگاه
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک شغلی (برای اقامت کاری)
  • مدارک مالی
  • پرداخت هزینه های بلیط
  • ارائه آدرس مسکن
  • پرداخت هزینه‌های ویزا یا اقامت

هزینه گرفتن اقامت انگلیس چقدر است؟

هزینه اقامت در انگلیس با توجه به روش انتخابی، تغییر می کند. پس افرادی که به دنبال برآورد این مبلغ می باشند، ابتدا باید روش اخذ اقامت خود را انتخاب کرده تا به مبلغ مورد نظر برسند. کارشناسان موسسه ملک پور با جمع آوری اطلاعات مربوط به هزینه گرفتن اقامت انگلیس، جدولی را تنظیم کرده اند که اطلاعات مناسبی را در این باره به علاقه مندان ارائه خواهد داد:

 

نوع ویزا

شرح

هزینه (پوند)

تحصیلی

 درخواست ویزا

363

تمدید ویزا

490

بیمه سلامت

بالای 18 سال :470

زیر 18 سال 235

تمکن مالی (سالانه)

بین 9 تا 30 هزار

اسکلید ورکر (نیروی کار ماهر)

درخواست ویزا (استارتاپ)

378

درخواست ویزا (Innovator)

1036

بیمه سلامت

2500 پوند

تمکن مالی

حداقل 30000 پوند سرمایه اولیه

درخواست ویزای شریک زندگی

508

ویزای توریستی

 

بیمه برای ویزای توریستی 180 روزه

35 دلار

تمکن مالی

داشتن هزینه 3 ماه زندگی در انگلستان (تقریبا 6600 پوند)

درخواست ویزای توریستی 6 ماهه

100 پوند

ویزای توریستی با هدف درمان

200 پوند

ویزای توریستی قابل تمدید تا دو سال

376 پوند

بیمه (3 ماهه)

33 الی 35 یورو

 

مدت زمان گرفتن اقامت انگلیس در روش های مختلف

به طور کلی می توان گفت که اگر از داخل انگلیس برای تمدید و یا تغییر نوع ویزا درخواست دهید، جواب ویزای انگلیس شما در 90% زیر 6 هفته و 100% مواقع زیر 12 ماه نتیجه ویزای شما خواهد آمد و اگر از خارج از انگلیس درخواست ویزا دهید 98.5% مواقع جواب ویزا زیر 12 ماه صادر می گردد و در 100 % مواقع 24 ماهه جواب ویزا خواهد آمد. در جدول زیر مدت زمان گرفتن اقامت انگلیس در روشهای مختلف را توضیح می دهیم:

 

نوع ویزا

مدت زمان صدور ویزا

ویزای تحصیلی انگلیس

 حداکثر 3 ماه

ویزای کاری انگلیس

حداکثر 12 ماه

ویزای ازدواج انگلیس

6 الی 12 هفته

ویزای توریسیتی انگلیس

8 هفته

ویزای سرمایه گذاری

حداکثر 12 هفته

انواع اقامت انگلیس

اقامت انگلیس انواع مختلفی دارد که بر اساس شرایط هر فرد به او تعلق می گیرد و به 3 نوع اقامت کوتاه مدت( توریستی)، اقامت بلند مدت و اقامت دائم تقسیم می گردد.

در اینجا جدولی برای انواع اقامت در انگلیس بر اساس مدت زمان آورده شده است:

 

نوع اقامت

مدت زمان

مشمولین

توریستی

تا ۶ ماه

توریست‌ها، بازدیدکنندگان

ویزای تحصیلی

مدت دوره تحصیلی

دانشجویان خارجی

ویزای کاری کوتاه

تا ۶ ماه

افرادی که به صورت موقت برای کار یا تجارت می‌آیند

ویزای کاری بلند

تا ۵ سال

افرادی که توسط یک کارفرما در انگلیس استخدام شده‌اند

ویزای خانواده

متغیر

اعضای خانواده افرادی که در انگلیس اقامت دارند

اقامت دائم

بدون محدودیت

بعد از مدت زمان معین( 3 الی 5 سال) به فرد اعطا می گردد.

تابعیت انگلیس

بدون محدودیت

پس از گرفتن اقامت دائم به فرد اعطا می گردد.

 

کارت اقامت انگلستان

کارت اقامت انگلستان یا BRC که کارت اقامت بیومتریک نیز نامیده می شود، شامل اطلاعات بیومترکی فرد است و به افراد حق زندگی، کار، اجاره محل اقامت را می دهد. این کارت از زمان خروج از اتحادیه اروپا دیگر صادر نمی شود اما تا تاریخ اعتبارش، قابل استفاده است. در حال حاضر BRC ها دیگر صادر نشده و حق کار و اجاره به صورت آنلاین ثبت می شود.

البته نوع دیگری از کارت نیز با نام BRP وجود دارد که برای افراد دارای ویزای 6 ماه به بالا و دارای مدارک مسافرتی وزارت خانه هستند صادر می شود این کارت حق کار و اجاره را نشان نمی دهد. زمانی BRP می گیرید که:

  • جهت اقامتی بالای شش ماه ثبت نام کنید
  • تمدیدی برای ویزای بالای 6 ماه داشته باشید
  • مراحل اقامت در انگلستان را آغاز کنید
  • منتقل سازی ویزا به گذرنامه جدید
  • جهت مدارک سفر وزارت خانه اقدام کنید
  • اقدام برای گرفتن BRP به صورت جدا نیازی نیست

BRP شامل موارد زیر خواهد بود:

  • نام، تاریخ و محل تولد
  • اطلاعات بیومتریک (اثر انگشت و عکس صورت)
  • وضعیت و شرایط اقامت
  • شماره بیمه ملی (NI) در برخی کارت ها بسته به ویزا و تاریخ صدور درج می گردد.

اقامت در لندن

لندن پایتخت و بزرگترین شهر انگلستان می باشد که از جذابیت بالایی بین متقاضیان برخوردار است. در شهر لندن حدود 3 میلیون مهاجر زندگی می کنند که این امر باعث شده که لندن یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای دنیا و انگلستان به حساب آید. راه های مختلفی برای اقامت در لندن وجود دارد، از این راه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ازدواج با تبعه انگلستان
  • تحصیل در دانشگاه های لندن
  • کار در لندن
  • سرمایه گذاری در لندن
  • تولد در لندن
  • پناهندگی در لندن (موسسه MIE هیچگونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.)
  • اقامت در لندن برای افراد خاص

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شرایط و روش های اقامت در لندن با شرایط و روش های مهاجرت به انگلیس یکی می باشد. 

راه های گرفتن اقامت دائم انگلستان

راه های متداول دریافت اقامت دائم در انگلستان در جدول زیر گردآوری شده است:

 

راه ها

توضیحات

دوره واجد شرایط بودن برای ILR

ویزای کاری Tier 2

استخدام در انگلستان

5 سال

ویزای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری مالی قابل توجه در بریتانیا

2 تا 5 سال

ویزای کارآفرینی

تاسیس یک تجارت موفق در بریتانیا

3 تا 5 سال

پناهندگی

اعطای وضعیت پناهندگی

5 سال

ازدواج

ازدواج با یک شهروند بریتانیایی

5 سال

ویزای اجدادی

پدربزرگ و مادربزرگ متولد انگلستان

5 سال

اقامت طولانی

اقامت قانونی در انگلستان برای مدت طولانی

10 سال

 

مهاجرت به کانادا بهتره یا انگلیس

هنگام تصمیم گیری بین مهاجرت به کانادا یا انگلیس، عوامل متعددی مطرح می شود و انتخاب در نهایت به اولویت ها و شرایط شخصی شما بستگی دارد.

  • غنای فرهنگی و تاریخ: هم کانادا و هم انگلستان دارای تاریخ فرهنگی غنی هستند، اما انگلستان به دلیل منشأ باستانی خود تاریخ طولانی تر و پیچیده تری دارد. از سوی دیگر، کانادا دارای یک چشم انداز فرهنگی نسبتا جدیدتر اما متنوع است که توسط سنت های بومی و تأثیرات مهاجران شکل گرفته است.
  • کیفیت زندگی برای بازنشستگان: کانادا به دلیل محیط آرام و تمیز، همراه با مراقبت های بهداشتی عالی، آن را به مقصدی مطلوب برای بازنشستگانی که به دنبال کیفیت زندگی بالاتر هستند، تبدیل می کند. در حالی که انگلستان کشور سرزنده تری است.
  • زیبایی طبیعی: مناظر طبیعی بکر کانادا جذابیت زیادی دارد. انگلستان نیز جاذبه های طبیعی زیبایی دارد، اما طبیعت وسیع و پارک های ملی کانادا فرصتی بی نظیر را برای علاقه مندان به طبیعت فراهم می کند.
  • دموکراسی و آزادی اندیشه: انگلستان به خاطر تاریخ طولانی دموکراسی خود شناخته شده است و آزادی اندیشه و بیان ارزش بالایی دارد. با این حال، کانادا همچنین یک کشور دموکراتیک با نهادهای قوی است که از حقوق فردی محافظت می کند.
  • نسبت هزینه زندگی و درآمد: انگلستان عموماً هزینه زندگی بالاتری نسبت به کانادا دارد، که می تواند عاملی باشد که باید در هنگام برنامه ریزی برای مهاجرت به آن توجه کنید. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که نسبت درآمد ممکن است در انگلستان نیز بالاتر باشد و به طور بالقوه فرصت های درآمد بهتری را به خصوص در صنایع خاص ارائه دهد.

هر دو کشور مزایا و فرصت‌های منحصر به‌ فردی را ارائه می ‌کنند، بنابراین ارزیابی اولویت‌ های خود مانند محیط سیاسی و چشم‌انداز اقتصادی بسیار مهم است تا انتخاب مناسبی برای سفر مهاجرتی خود داشته باشید.

اقامت انگلیس یا امریکا

اگر قصد مهاجرت به یکی از دو کشور آمریکا و یا انگلیس را دارید و دچار تردید برای انتخاب هستید اطلاع از شرایط کلی این دو کشور و مقایسه آنها با هم برای تصمیم گیری شما با اهمیت می‌باشد که در این بخش به مقایسه تفاوت‌های آمریکا و انگلیس خواهیم پرداخت:

  • نظام آموزشی هر دو کشور از کیفیت بالای برخوردار است. امنیت در کشور انگلیس نسبت به آمریکا بالاتر است.
  • از نظر شرایط مهاجرتی شرایط مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان سخت‌تر است تا مهاجرت به انگلیس زیرا برخی از قوانین سختگیرانه آمریکا به طور نگارش شده که مانع ورود ایرانیان به این کشور باشد.
  • کشور انگلیس نسبت به آمریکا دارای نظام قضایی قوی‌تری می‌باشد. البته نظام قضایی آمریکا متأثر از انگلیس می‌باشد.
  • تاریخ و تمدن کشور انگلیس از آمریکا قوی‌تر است و در کل مردم با فرهنگ‌تری در انگلیس زندگی می‌کنند.
  • کشور آمریکا وسعت بالاتری دارد و منابع طبیعی زیادی دارد از نظر زنده بودن و شاد بودن مردم آمریکا نسبت به انگلیس پویاتر می‌باشد.البته شهرهایی مانند لندن پر جنب و جوش و پویا هستند.

مزایا و معایب اخذ اقامت انگلیس

از جمله مزایا و معایب اخذ اقامت انگلیس می توان موارد زیر را نام ببرید:

مزایای اقامت در انگلیس

  • امکان زندگی در یک کشور پیشرفته
  • وجود فرصت های شغلی بالا در این کشور
  • امنیت بالا در انگلیس
  • استفاده از خدمات حمل و نقل با قیمت مناسب
  • دسترسی به بسیاری از کشورهای اروپایی
  • رایگان برخی از خدمات بودن خدمات بهداشتی

معایب اخذ اقامت انگلیس

  • پروسه اخذ اقامت زمانبر می باشد.
  • محدودیت‌های شغلی: ممکن است محدودیت‌هایی در زمینه شغلی داشته باشید.
  • شرایط تغییرپذیر: قوانین مهاجرت و اقامت در انگلیس ممکن است با گذر زمان تغییر کنند.
  • نامعلومی در مورد آینده: برخی از اقامت‌ها ممکن است شرایطی داشته باشند که پس از مدتی نامعلوم باشد که آیا می‌توانید در کشور بمانید یا خیر.
  • تطابق با فرهنگ و جامعه متفاوت ممکن است چالش‌هایی را ایجاد کند و نیاز به زمان برای تطابق داشته باشد.

 

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب اقامت انگلیس هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

سوالات متداول

✔️ شرایط اقامت در انگلیس برای ایرانیان از نظر مدت زمان گرفتن اقامت متفاوت است؟

زمان گرفتن اقامت انگلیس به روش مهاجرتی و داخل یا خارج بودن از انگلستان می تواند مرتبط باشد.

✔️ در بین روش های اقامت انگلیس کدام روش ها برای ایرانیان مناسب تر است؟

معمولا ایرانیانیان برای دریافت اقامت در انگلیس از روش های تحصیلی و کاری بیشتر استقبال می کنند.

✔️ چگونه اقامت انگلیس بگیریم؟

از طریق روش های مختلف کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی میتوانید اقامت انگلیس را دریافت کنید.

✔️ مدت زمان اقامت انگلیس چند ساله است؟

مدت زمان اقامت با توجه به روشی که انتخاب می کنید متفاوت است مثلا برای روش تحصیلی به اندازه طول مدت تحصیل می باشد، اما برای دریافت اقامت از روش ازدواج ابتدا اقامت 3 ساله دریافت می کنید و پس از 5 سال می تواند اقامت شما به اقامت دائم انگلستان و پس از آن به تابعیت منجر شود.

✔️ آیا همه مسیر ها منتج به اقامت دائم انگلستان خواهند شد؟

خیر، افراد در برخی روش ها مانند تحصیل با تبدیل ویزا به اقامت دائم خواهند رسید.

✔️ اقامت بریتانیا از نوع دائم منتج به مزیت خدمات درمان رایگان می گردد؟

بله، افراد دارای اقامت بریتانیا می توانند از خدمات درمان رایگان استفاده کنند.

✔️ مزایا و فواید دریافت اقامت انگلستان چیست؟

کشور انگلستان از جمله برترین کشورهای جهان می باشد که دریافت اقامت آن، شرایط استفاده از امکانات این کشور را برای متقاضیان فراهم می نماید. ضمن اینکه پس از گذشت مدت مشخصی از دریافت اقامت دائم انگلستان، می توان برای دریافت پاسپورت این کشور نیز اقدام کرد.

سخن پایانی

اقامت انگلیس از طریق روش های مختلف و اقامت تضمینی انگلستان و چگونگی شرایط اخذ اقامت و تابعیت انگلستان در این نوشتار مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. از آنجا که اقامت و زندگی در کشور انگلستان مد نظر افراد بسیاری است، بر آن شدیم تا در این مقاله به طور خلاصه و مختصر به تمام راه های اخذ اقامت در انگلستان بپردازیم. اقامت در کشور انگلستان همانطور که در بالا نیز اشاره شد از طرق مختلفی اعم از کار در انگلستان، تحصیل در انگلستان، سرمایه گذاری در انگلستان و ... امکان پذیر می باشد اما برای ما ایرانی ها در حال حاضر تحصیل در انگلستان یکی از مطمئن ترین و سریع ترین راه های اخذ اقامت انگلیس است. شما سروران عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود برای اقامت انگلستان ملک پور با موسسه MIE تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همچنین می توانید در انتهای همین مقاله در قسمت "ثبت پرسش" سوالات خود را مطرح نموده و در کمترین زمان ممکن به پاسخ آن دست یابید.

امتیاز 4.8 از 5 ( 29 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سامان پورمند
سلام من سایت های زیادی رو برای تحصیل فرزندانم بررسی کردم و مقالاتشون رو خوندم اما حقیقا کیفیت مقاله اقامت انگلستان شما بسیار عالی تر از بقیه موارد بود. بنده دو تا فرزند دارم که دوقلو هستند و الان 15 سالشون هست و هر کدوم علایق جداگانه ای دارند، یکی میخواد پزشکی بخونه و دیگری کامپیوتر. خواستم بدونم آیا فرزندانم میتونن تو یک مدرسه با هم تحصیل کنند و اینکه آیا ما میتونیم به عنوان همراه ویزای گاردین بگیریم؟ خواهر بنده هم در منچستر ساکن هستند و وضع مالیشون خوبه، ایشون میتونن قیم بچه ها باشن؟ بچه ها بعد از چند سال میتونن پاسپورت بگیرن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای اینکه شما را بهت راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت کلی مد نظر داشته باشید که در حال حاضر به ایرانی ها کشور انگلستان ویزای گاردین را صادر نمی کند و با ویزاهای ویزیتوری می توانید اقدام نمایید. درمود اینکه در یک دبیرستان باشند بلی امکان پذیر است و فرزندان شما دوره تحصیلی شان فقط متفاوت خواهد بود. درمورد قیم شدن خواهر بزرگوارتان جای بحث وجود دارد و این تصمیم به عهده دولت انگلستان است ولی پیشنهاد می کنم حداقل سال اول را برای شانس ویزا هم شده ازاد بفرستید که خود کالج قیم فرزندان شما باشد. حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
سيامك صمدي
با سلام حداقل سرمايه گذاري در انگلستان چقدر مي باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر کشور انگلستان از طریق سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی اقامت می دهد و سرمایه گذاری 50.000 پوندی که در این روش شما باید از کشور انگلستان مدرک فوق لیسانس دریافت کرده باشید با داشتن شرایطی می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
محمدی
سلام وقت بخیر آیا انگلستان هنوز اقامت از طریق سرمایه گذاری 200 هزار پوندی رو داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
خیر تبدیل به ۲میلیون پوندی شده. اما در کشورهای دیگر مانند کانادا با این میزان امکان اخذ اقامت هست
ایراندوست
سلام و عرض ادب قبلا امکان دریافت اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری 200 هزار پوند وجود داشته، الان هم امکان پذیر هست؟ من سرمایه ای در حدود 500 هزار پوند دارم، آیا می تونم اقامت انگلستان رو از طریق سرمایه گذاری بدست بیارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز همانطور که فرمودید، قبلا امکان دریافت اقامت برای افرادی که 200 هزار پوند سرمایه گذاری می کردند وجود داشت اما در حال حاضر حداقل سرمایه گذاری برای کشور انگلستان 2 میلیون پوند است. شما با مبلغ 500 هزار پوند می توانید اقامت کشورهای دیگر اروپایی را بدست آورید.
احمدرضا قائدی
سلام لطفا اگه ممکنه راجع به روش جدیدی که دکتر امروز توی لایو راجع بهش صحبت کردند کلیات را میفرمایید چی هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. روش های جدیدی در کشور انگلستان ایجاد شده است که شما می توانید به صورت سرمایه گذاری یا کاری وارد این کشور شوید و پس از مدتی اقامت دائم و پاسپورت دریافت کنید. اما برای بررسی شرایط خود بهتر است از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
افشین
سلام و عرض ادب . با توجه به شرایط فعلی به نظر شما شرایط اقامت انگلستان 2022 نیاز به مدارک متفاوتی خواهد داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
معمولا تغییری نمی کند
مهرشاد
به نظر شما تو چه مدت زمانی می تونم اقامت انگلیس رو دریافت کنم؟ راحت ترین روش دریافت اقامت انگلیس رو می شه معرفی کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در مقاله به این نکته اشاره شده است
سوده
سلام من دانشجوی فوق لیسانس در انگلیس هستم. در مورد طرح ۵۰ هزار پوندی با توجه به اینکه ایران نیستم. چطوری باید اطالاعات بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما می توانید از روی سایت از طریف تماس آنلاین با مشاورین موسسه در تماس باشید تا شرایط شما را بررسی نمایند.
منا
با سلام و احترام من 45 سالمه و تخصصم جوشکاری هست آیا میتونم برای کار به انگلستان برم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز در صورتی که بتوانید در انگلیس جاب آفر دریافت نمایید می توانید از طریق کار به انگلستان مهاجرت نمایید.
مجد
می خواستم بدونم دریافت اقامت دائم انگلستان به چه روش هایی امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
روش های زیادی برای دریافت اقامت وجود دارد و در مقاله فوق به صورت دقت نحوه تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم انگلستان بیان شده است.
مجیدیان
آیا می تونیم بعد از مهاجرت به کشور انگلستان در این کشور سرمایه گذاری کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما می تونید از روش سرمایه گذاری در انگلستان استفاده کنید . لطفا مقاله فوق رو مطالعه کنید.
م
اصلی ترین روش اقامتی کشور انگلستان چه روشیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما میباید بررسی شود سن و مدرک تحصیلی و سابقه کاری و میزان تمکن مالی و... تا روش های مختلف پیشنهاد داده شود شما میتوانید در سایت موسسه ملک پور شماره تماس واتس آپ خود را ثبت نمایید تا مشاوران مجرب موسسه با شما تماس بگیرند
میترا
کشور انگلستان از نظر شرایط کاری ویا زندگی برای ایرانیان مناسب هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
لازم به ذکر است که هزینه های زندگی در این کشور تا حدودی بالا بوده و در مقابل از کشور انگلستان شامل نرخ بیکاری بسیار پایینی می باشد.
asdad
از چه روش بهتر میتونیم به کشور انگلیس مهاجرت کنیم و مناسب تره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
مهاجرت به انگلستان و روش های مهاجرتی این کشور رو در این مقاله به صورت کامل بیان کردیم
هاشم
مهاجرت و اقامت انگلستان شامل چه مزیت هایی میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کشور انگلستان از جمله برترین کشورهای جهان می باشد که دریافت اقامت آن، شرایط استفاده از امکانات این کشور را برای متقاضیان فراهم می نماید. ضمن اینکه پس از گذشت مدت مشخصی از دریافت اقامت دائم انگلستان، می توان برای دریافت پاسپورت این کشور نیز اقدام کرد.
مختار
میشه بفرمایید شرایط اخذ اقامت از ططریق کار در کشور انگلستان چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد. مدرک زبان انگلستانی حداقل آیلتس جنرال 6 حداقل مدرک کارشناسی داشتن یک اسپانسر یا پشتیبان در کشور انگلستان که پاسپورت انگلستان را داشته باشد. پاسپورت و شناسنامه عکس دار مدارک و رزومه کاری مطابق با رشته تحصیلی مدارک مبنی بر تمکن مالی از جمله شرایط است.
رضای
سلام وقتون بخیر . میخواستم بدونم که آیا ویزای tier5 برای ما امکان پذیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
ویزای tier5 ویزای جستجوی کار کشور انگلستان می باشد در حال حاضر این ویزا برای ما ایرانی ها بسته می باشد.
اصغر
سلام میشه شرایط اصلی برای سرمایه گذاری در کشئر انگلستان رو بگید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز سرمایه گذاری در کشور انگلستان به صورت امتیازی هست. و از اصلی ترین موارد آن میتوان به آیلتس 5.5، طرح تجاری معتبر کارآفرینی و استخدام دو فرد که اقامت انگلستان را دارند، اشاره کرد.
محمد
سلام میشه بفرمایید هزینه تحصیل و زندگی در مقطع دبیرستان در کشور انگلستان به چه صورت است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه تحصیل و زندگی سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
امیر
از چه روش هایی میتونیم به کشور انگلستان مهاجرت کنیمم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
اقامت این کشور را می توان از روش هایی مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و گروه های خاص دریافت کرد. بهترین روش اقامتی، بسته به شرایط افراد متفاوت می باشد.
حسین
آیا خودمون هم می تونیم به صورت مستقل برای اقامت کشور انگلستان اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با توجه به اینکه دریافت یک پیشنهاد شغلی از انگلستان پروسه طولانی و پیچیده ای دارد و افراد زیادی از ناآگاهی متقاضیان مهاجرت به انگلستان سوءاستفاده می کنند توصیه می شود قبل از هر اقدامی با یک وکیل مهاجرت معتبر مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید یا در ابتدا از طریق راه هایی مثل تحصیل در انگلستان اقدام کنید و در نهایت با تغییر ویزا اقامت کاری انگلستان دریافت نمایید.
محمدیان
ویزای tier2 انگلستان برای چه افرادی کارایی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
ویزای tier2 انگلستان مختص افرادی است که دعوت نامه شغلی از یک کارفرما یا شرکت در کشور انگلستان دارند.
حسین
حقوق یکسال کار در انگستان میانگین چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد.
مشوکی
سلام میشه بفرمایید هزینه های تحصیل در کشور انگلستان چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
هزینه های تحصیل با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه ها متغیر بوده و سالیانه بین 10.000 تا 12.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
احمدوند
سلام من می خوام در دانشگاه های کشور انگلستان برای تحصیل اقدام کنم. ممنون میشم میانگین هزینه های تحصیل رو در این کشور بگید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
طول دوره تحصیلی مقطع لیسانس در انگلستان 3 سال و فوق لیسانس یک سال به طول می انجامد و هزینه های تحصیل با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه ها متغیر بوده و سالیانه بین 10.000 تا 12.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
احمد
سلام بعد از چند سال می تونیم اقامت کشوری مثل انگلستان را دریافت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
متقاضیان می توانند پس از 5 سال زندگی در انگلستان و داشتن کارت اقامت انگلستان، در نهایت می توانند موفق به دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور شوند.
شیما
درود. هزینه مقطع دبیرستان در انگلستان چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف متفاوت بوده و معمولا هزینه تحصیل و زندگی سالانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند است.
سرنا
سلام خسته نباشید هزینه احاره اپارتمان در مرکز شهری در انگلستان چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بر شما اجاره ماهانه یک آپارتمان یک تا 3 خوابه در مرکز شهر حدود 700 تا 1190 پوند هست. .
مهدی
سلام. آیا برای دریافت اقامت انگلستان از طریق ازدواج محدویت سنی وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز. وقت بخیر. بله با توجه به سن قانونی فرد متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد.
حسین
سلام و وقت بخیر. اپلای تحصیلی در انگلستان در چه مقاطعی امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت شما هم بخیر شما می‌توانید در مقاطه دبیرستان و مقاطع مختلف دانشگاهی از لیسانس تا دکتری اپلای تحصیلی کنید.
سهراب
سلام دستمزد در شرکت های انگلستان به چه میزان هست و اینکه مدرک ایلتس باید داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان حدودا 25.000 تا 30.000 پونداست وضمنا برای کار با ویزای Tier2 نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد.
مهری
سلام برای کار در انگلستان دستمزد فعلی چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان به صورت تقریبی و حدودی 25.000 تا 30.000 پوند می باشد.
زهره
سلام اقامت از طریق ازدواج در انگلستان 5 ساله است در ابتدا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بر شما خیر، در ابتدا یک اقامت موقت 3 ساله به شخص داده می شود که شرط حضور دارد.
bararanana
سلام اگه اقامت سرمایه گذاری 200هزار پوندی اقامت بگیریم باید ایلتس داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام بله برای این اقامت باید آیلتس 5.5 داشته باشید.
mayar
برای جنرال استیودنت ویزا هزینه تحصیل چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقتتون بخیر هزینه های تحصیل با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه ها متغیر بوده و سالیانه بین 10.000 تا 12.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
پیمان
سلام مدرک یک سال اخر برای جنرال استیودنت ویزا لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقتتون بخیر ارائه مدارک دو سال آخر تحصیل به همراه ریز نمرات ضروری می باشد.
ساسانی
سلام نرخ بیکاری انگلستان چطوره؟ ایا این کشور ثبات اقتصادی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
درود بر شما وقتتون بخیر کشور انگلستان با نرخ بیکاری 4 درصد که در 44 سال گذشته نشان از قدرت و ثبات اقتصادی این کشور دارد. در نرخ بیکاری کشور انگلستان در اواخر ماه های سال 2020 نشان داده شده است که برابر با 5 درصد می باشد.
فدایی
سلام برای اقامت انگلستان از طریق کار با ویزای Tier2 ایلتس لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقتتون بخیر بله ایلتس با نمره 5 یا 6 و بیشتر لازم است.
سیامند
سلام نرخ بیکاری این کشور چه میزان هست میخوام برای ویزای کاری اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقت شما بخیر نرخ بیکاری کشور انگلستان در اواخر ماه های سال 2020 نشان داده شده است که برابر با 5 درصد می باشد.
باران
سلام حقوق سالانه ای که توی انگلستان دریافت میشه حدودا چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد.
ساحل
سلام توی نوافرینی و سرمایه گذاری 50 هزار پوندی اقامت میشه گرفت؟ چه مدت زمان میبره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام وقتتون بخیر این روش تنها روشی است که شما در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و در ادامه 5 ساله به پاسپورت انگلستان دسترسی خواهید داشت.
kian
سلام سن مناسب برای درخواست ویزای کار چند سال هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد.
mohamad
سلام برای اقامت 200.000پوندی باید چه شرایط داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب قتتون بخیر آیلتس 5.5 طرح تجاری معتبر کارآفرینی و استخدام دو فرد که اقامت را داشته باشند از ویژگی های این اقامت است.
کاویانی
سلام اقامت 50 هزار پوند و نوافرینی میخواستم بدونم چطوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر شما در این روش شما یک طرح تجاری یا business plan ارائه می دهید و نشان می دهید که سرمایه 50.000 هزار پوندی را برای شروع کسب و کار جدید در این کشور در اختیار دارید. همچنین مبلغ 20 تا 30 هزار پوند برای گذراندن هزینه های زندگی در مدت زمان شروع کسب و کار خود می بایست ارائه دهید.
دارانی
سلام شرایط اقامت 200 هزار پوندی رو میشه بفرمایید؟ ایا ایلتس لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر آیلتس 5.5 طرح تجاری معتبر کارآفرینی و استخدام دو فرد که اقامت را داشته باشند.
ایلیا
سلام از چه راه هایی میشه به لندن مهاجرت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر راه های مهاجرت به لندن عبارتند از: ازدواج با تبعه انگلستان تحصیل در دانشگاه های لندن کار در لندن سرمایه گذاری در لندن تولد در لندن پناهندگی در لندن (موسسه MIE هیچگونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.) مهاجرت به لندن برای افراد خاص
danyar
سلام میخواستم بدونم ویزایtier2 برای چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ویزای tier2 انگلستان مختص افرادی است که دعوت نامه شغلی از یک کارفرما یا شرکت در کشور انگلستان دارند.
بهاره
سلام امیدوارم خوب باشید. میخواستم راجع به ویزای چایلد استودنت بیشتر بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ویزایChild student برای متقاضیان زیر 17 سال و 6 ماه می باشد. اقامت از طریق تحصیل برای افراد زیرد 18 سال در مقطع دبیرستان در مدرسه های خصوصی و شبانه روزی انگلستان امکان پذیر می باشد. تحصیل در انگلستان برای افراد زیر 18 سال نیاز به مدرک زبان انگلیسی نمی باشد اما به دلیل مصاحبه با دانش آموزان و این که گاهاً بسته به معدل و سطح دانش آموز آزمون گرفته می شود فرد باید از دانش زبان انگلستانی مناسبی برخوردار باشد. تحصیل در انگلستان برای افراد زیر 18 سال شامل ویزای همراه نمی باشد و والدین با دریافت ویزاهای کوتاه مدت یا توریستی انگلستان می توانند جهت همراهی فرزندان خود اقدام نمایند.
سماییان
سلام مدارک عمومی برای اقامت تحصیلی رو میخواستم بدونم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر شرایط عمومی و مدارک مورد نیاز اقامت انگلستان از طریق تحصیل: گذرنامه یا پاسپورت معتبر. مدارک دو سال آخر تحصیل به همراه ریز نمرات. ترجمه تمامی مدارک به زبان انگلستانی و ممهور به مهر دادگستری و وزارت امور خاجه ارائه تمکن مالی و پرینت بانکی(برای افراد زیر 18 سال می تواند به حساب والدین باشد.) ارائه مدرک زبان آیلتس برای متقاضیان بالای 18 سال. برای مقاطع فوق لیسانس و دکتری متقاضی نیازمند به حداقل 2 توصیه نامه از اساتید دانشگاهی که فارغ التحصیل شده است می باشد
kave
سلام از طریق کار میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هر شخصی به مدت 5 سال در انگلستان زندگی کرده باشد می توانند درخواست کارت اقامت انگلستان را بدهد این در صورتی است که متقاضیان می توانند پس از 5 سال زندگی در انگلستان و داشتن کارت اقامت، در نهایت می توانند موفق به دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور شوند.
فرهمند
سلام وقتتون بخیر،هزینه اجاره منزل رو برای انگلستان میخواستم بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 700 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج شهر حدود 500 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر حدود 1190 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در خارج شهر حدود 900 پوند می باشد.
mibin
سلام توی tier2 دستمز د چه مقدار و مدرک زبان باید چی باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد.
فرانک
سلام وقتتون بخیر سرمایه گذاری 200.000 پوندی برای اقامت ایلتس لازم داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله برای این منظور آیلتس 5.5 لازم است.
هروی
چطوری می تونیم درخواست اقامت بدیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر هر شخصی به مدت 5 سال در انگلستان زندگی کرده باشد می توانند درخواست کارت اقامت انگلستان را بدهد این در صورتی است که متقاضیان می توانند پس از 5 سال زندگی در انگلستان و داشتن کارت اقامت، در نهایت می توانند موفق به دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور شوند.
سهیل
سلام ایا والدین دانش اموز15 ساله می تون ویزای همراه بگیرن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر تحصیل در انگلستان برای افراد زیر 18 سال شامل ویزای همراه نمی باشد و والدین با دریافت ویزاهای کوتاه مدت یا توریستی انگلستان می توانند جهت همراهی فرزندان خود اقدام نمایند.
سوریان
سلام برای اقامت کاری باید مدرک زبان ایلتس چه نمره ای داشته باشد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدرک زبان انگلستانی حداقل آیلتس جنرال 6 لازم است
شیرین
سلام وقتتون بخیر از چه راه هایی میشه به لندن مهاجرت کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ازدواج با تبعه انگلستان تحصیل در دانشگاه های لندن کار در لندن سرمایه گذاری در لندن تولد در لندن پناهندگی در لندن (موسسه MIE هیچگونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.) مهاجرت به لندن برای افراد خاص
شیما
سلام برای اقامت 50 هزار پوندی باید هزینه ای دیگر هم پرداخت کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مبلغ 20 تا 30 هزار پوند برای گذراندن هزینه های زندگی در مدت زمان شروع کسب و کار خود می بایست ارائه دهید.
صابر
سلام جسارتا راه های مهاجرت به لندن رو میخواستم بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر راه های مهاجرت به لندن از طرق زیر امکان پذیر است ازدواج با تبعه انگلستان تحصیل در دانشگاه های لندن کار در لندن سرمایه گذاری در لندن تولد در لندن پناهندگی در لندن (موسسه MIE هیچگونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.) مهاجرت به لندن برای افراد خاص
امیری
سلام هزینه دبیرستان رو میفرماید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه تحصیل و زندگی سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
اروین
سلام اقامت دو میلیون پوندی به چه شکل است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر این روش سرمایه گذاری به صورت نقد خواهد بود که شما به دولت انگلستان پرداخت می نمایید و در ابتدا یک اقامت 3 سال و 4 ماهه دریافت می کنید.
مهدوی
سلام tier2 دستمزش چهقدره و اینکه ایا نیاز به مدرک زبان داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای این منظور حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد.
sharam
برای ازدواج اقامت به چه شکل داده می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر در ابتدا یک اقامت موقت 3 ساله به شخص داده می شود که شرط حضور دارد.
farad
سن ویزای tier5 رو میشه بفرمایید که با چند سال سن داشته باشه متقاضی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد.
ایسان
سلاام راجع به اجاره خانه 3 خوابه می خواستم از حضورتون سوال کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر حدود 1190 پوندو در خارج شهر حدود 900 پوند می باشد.
صدرا
سلام برای سرمایه گذاری دویست هزار تایی ایلتس لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله لازم هست آیلتس 5.5 داشته باشید
هانیا
وقتتون بخیر حقوق یک سال این کشور حدودی میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد.
نیلو
سلام حدود هزینه تحصیل و زندگی بالاخره چقدر هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه تحصیل و زندگی سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
شین شین
سلام برای اقامت ازدواج محدودیت سنی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله سن متقاضیان باید بالای 18 سال باشد.
مینادیانی
سلام هزینه ها برای تحصیل حدودا چند پند خواهد بود
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر عموماً هزینه تحصیل و زندگی سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
مهدویان فر
سلام و روز بر شما خوش امکان دارد شرای طعمومی سرمایه گذاری 200 هزرا پوندی را بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر آیلتس 5.5 طرح تجاری معتبر کارآفرینی و استخدام دو فرد که اقامت را داشته باشند. سه شرط عمومی برای این منظور هستند.
غریبیان
سلام و روزتون بخیر راجع به حقوق و دستمزد در این کشور امکانش هست بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد.
قادری
سلام حقوق سالانه واسه مشاغل معمولی در این کشور رو میخواستم از حضورتون سوال کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد.
تراب
سلام و خسته نباشید برای ویزای تی یر2 ایلتس لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب وقتتون بخیر بله در این روش نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد.
شایان
سلام حدود هزینه زندگی برای سرمایه گذار ی50 هزار پوندی رو میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر همچنین مبلغ 20 تا 30 هزار پوند برای گذراندن هزینه های زندگی در مدت زمان شروع کسب و کار خود می بایست ارائه دهید.
شانتیا
سلام حدود درامد و سطح ایلتس برای کار رو میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد.
شهناز
سلام من برای پسرم برای مقطع متوسطه میخوام اقدام کنم میخواستم بدونم هزینه تحصیل توی این کشور حدودا چقدر میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه تحصیل و زندگی سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
کمند
سلام و درود وقتتون بخیر هزینه دبیرستان حدودا شما می تونید راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه تحصیل و زندگی سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
سوری
سلام 200 هزار تایی میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتئن بخیر برای اقامت از طریق سرمایه گذاری 200.000 پوندی در حال حاضر متوقف شده است.
پروین
سلام سن مناسب tier5 برای درخواست ویزای جستجوی کار چند سال هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد.
شکیبایی
سلام مدارک 2 میلیون پوندی رو میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر این مدارک شامل گذرنامه معتبر که حداقل دو صفحه از آن خالی باشد. یک طرح تجاری معتبر و مورد تأیید اداره مهاجرت و بازرگانی انگلستان. شواهد و پرینت بانکی که میزان دارایی نقد شما را مشخص می نماید. تمکن مالی مناسب که نشان می دهد شما در طول اقامت و سرمایه گذاری در انگلستان می توانید از پس هزینه های زندگی خود برآیید. مدرک زبان انگلستانی مدارک و گواهی های پزشکی گواهی عدم سوءپیشینه
فروغی
سلام برای ثبن شرکت چه چیزهایی لازمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدارک زیر مورد نیاز است: داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره 4 ارائه مدارک هویتی پاسپورت عدم سابقه کیفری پرداخت مالیا دارا بودن بیمه تمکن مالی برخوردار از شرایط ثبت شرکت پرداخت هزینه های موجود دارا بودن رزومه و سابقه کاری مورد نیاز
سوسن
سلام نرخ بیکاری و اوضاع کار توی انگلیس چطوره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان با نرخ بیکاری 4 درصد که در 44 سال گذشته در انگلستان تقریباً به همین میزان بوده است نشان از قدرت و ثبات اقتصادی این کشور دارد.
فربد
سلام و خسته نباشید سایتی مفید دارید و مقالاتتون عالی هستند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر سپاسگزارم خوشحالم که مقالات برای شما مفید واقع شده است
سکویی
سلام و خسته نباشید شرایط کار و زندگی در کشور انگلستان چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان از موقعیت مناسب اقتصادی و در نتیجه نرخ پایین بیکاری برخوردار است. با توجه به هزینه نسبتاً بالای زندگی در انگلستان، میزان درآمد و شرایط شغلی این کشور نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.
کشفیان
سلام توی سرمایه گذاری پنجاه هزار پوندی میشه پاسپورت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقااوت بخیر این روش تنها روشی است که شما در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و در ادامه 5 ساله به پاسپورت انگلستان دسترسی خواهید داشت.
saqayeq
سلام ممنون از مقالات خوب وکاربردیتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر از لطف شما سپاسگزاریم.
باقریان
سلام وخسته نباشید سن مناسب ویزای درخواست کار چند سالگی است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد.
فارسی
سلام و خسته نباشید اقامت 50 هزار پوندی چه شرایطی داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر آیلتس 5.5 طرح تجاری معتبر کارآفرینی و استخدام دو فرد که اقامت انگلستان را داشته باشند. لازم به ذکر است که این نوع سرمایه گذاری در حال حاضر متوقف شده است.
پرهام
سلام باری یک اپارتمان یک خوابه مرگز شهر برای اجاره حدود هزینه رو میفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 700 پوند می باشد.
شیما
سلام اوضاع شرایط کار در انگلستان چطوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان از موقعیت مناسب اقتصادی و در نتیجه نرخ پایین بیکاری برخوردار است. با توجه به هزینه نسبتاً بالای زندگی در انگلستان، میزان درآمد و شرایط شغلی این کشور نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.
گیاهی
سلام و خسته نباشید شرایط کار و زندگی در کشور انگلستان چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان از موقعیت مناسب اقتصادی و در نتیجه نرخ پایین بیکاری برخوردار است. با توجه به هزینه نسبتاً بالای زندگی در انگلستان، میزان درآمد و شرایط شغلی این کشور نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.
جوادی
سلام من کلا نمیدونم از چه راههایی میشه به لندن مهاجرت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر راه های مختلفی برای مهاجرت به لندن وجود دارد، از این راه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: ازدواج با تبعه انگلستان تحصیل در دانشگاه های لندن کار در لندن سرمایه گذاری در لندن تولد در لندن مهاجرت به لندن برای افراد خاص
morovatian
سلام روش های اقامت گرفتن برای انگلستان رو میشه راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اقامت را می توان از روش هایی مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و گروه های خاص دریافت کرد. بهترین روش اقامتی، بسته به شرایط افراد متفاوت می باشد.
شعانی
سلام و خسته نباشید شما اطلاعاتی راجع به حقوق دارین و اینکه مدرک زبان لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حقوق و دستمزد دریافتی برای یک سال در کشور انگلستان 25.000 تا 30.000 پوند می باشد. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به آیلتس 5 تا 6 می باشد
کرمی
سلام 50 هزارتایی نوافرینی ایا روش خوبی هست؟اقامت میش گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله، این روش یکی از روش های جدید و بسیار پرطرفدار است که ممکن است در مدت زمان کوتاهی اجرا شود. این روش تنها روشی است که شما در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و در ادامه 5 ساله به پاسپورت انگلستان دسترسی خواهید داشت.
هدی
سلام 200 هزار پوندی برای سرمایه گذاری متوقف شده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله این نوع سرمایه گذاری در حال حاضر متوقف شده است.
ساوالان
سلام برای کار به روش تیر5 که در این مقاله گفتین شرایط عمومی چه هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اقامت از طریق کار نکات مربوط به شرایط عمومی و مدارک مورد نیاز شامل: مناسب ترین سن برای درخواست ویزای کار سن 25 تا 40 سال می باشد. مدرک زبان انگلستانی حداقل آیلتس جنرال 6 حداقل مدرک کارشناسی داشتن یک اسپانسر یا پشتیبان در کشور انگلستان که پاسپورت انگلستان را داشته باشد. پاسپورت و شناسنامه عکس دار مدارک و رزومه کاری مطابق با رشته تحصیلی مدارک مبنی بر تمکن مالی
سوریماه
سلام با سرمایه 50 هزار تایی اقامت میدن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر در اقامت از طریق سرمایه گذاری 50.000 پوندی (نوآفرینی) این روش یکی از روش های جدید و بسیار پرطرفدار است که ممکن است در مدت زمان کوتاهی اجرا شود. این روش تنها روشی است که شما در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و در ادامه 5 ساله به پاسپورت انگلستان دسترسی خواهید داشت
مارل
سلام نوافرینی و 50 هزار پوندی چطوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر این روش یکی از روش های جدید و بسیار پرطرفدار است که ممکن است در مدت زمان کوتاهی اجرا شود. این روش تنها روشی است که شما در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و در ادامه 5 ساله به پاسپورت انگلستان دسترسی خواهید داشت. شما در این روش شما با کمک موسسه MIE یک طرح تجاری یا business plan ارائه می دهید و نشان می دهید که سرمایه 50.000 هزار پوندی را برای شروع کسب و کار جدید در این کشور در اختیار دارید. همچنین مبلغ 20 تا 30 هزار پوند برای گذراندن هزینه های زندگی در مدت زمان شروع کسب و کار خود می بایست ارائه دهید. موسسه ملک پور در مسیر این برنامه قدم به قدم در کنار شماست و شما را در تمامی مراحل یاری خواهد کرد.
اریان پور
سلام اقامت سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اقامت از طریق سرمایه گذاری 2.000.000 پوندی این روش سرمایه گذاری به صورت نقد خواهد بود که شما به دولت انگلستان پرداخت می نمایید و در ابتدا یک اقامت 3 سال و 4 ماهه دریافت می کنید.
اریو
سلام ایا امکان مهاجرت و اقامت از طریق کار به انگلستان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله اقامت از طریق کار یکی از راه های پرطرفدار مهاجرت می باشد که در نهایت منجر به کسب تابعیت و پاسپورت انگلستان می شود.
اشوان
سلام مدارک اقامت از طریق ثبت شرکت روبفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره 4 ارائه مدارک هویتی پاسپورت عدم سابقه کیفری پرداخت مالیا دارا بودن بیمه تمکن مالی برخوردار از شرایط ثبت شرکت پرداخت هزینه های موجود دارا بودن رزومه و سابقه کاری مورد نیاز
مستوری
سلام هزینه اجاره خانه در این کشور حدودا چند است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 700 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج شهر حدود 500 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر حدود 1190 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در خارج شهر حدود 900 پوند می باشد.
مرسده
سلام اقامت رو با چه مهاجرتی میشه از انگلستان گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اقامت را می توان از روش هایی مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولدو گروه های خاص دریافت کرد. بهترین روش اقامتی، بسته به شرایط افراد متفاوت می باشد.
نیک مهر
سلام شرایط اقامت ازدواج و مدارکش رو بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلامو عرض ادب وقتتون بخیر اقامت از طریق ازدواج نیازمند شرایط و مدارکی می باشد که در ذیل به بخشی از آن اشاره می شود: سن متقاضیان بالای 18 سال باشد. فرد مورد نظر تابعیت و پاسپورت انگلستان را داشته باشد. تا 3 سال قبل از درخواست در کشور انگلستان اقامت داشته باشد. سند اقامت دائم و اثبات وضعیت اقامت دائم تمکن مالی مناسب جهت هزینه های زندگی مشترک در انگلستان دانش زبان انگلستانی پرداخت هزینه ازدواج در انگلستان(1.330 پوند)و هزینه های ثبت اطلاعات بیومتریک و انگشت نگاری(حدود 19 پوند)
مستوفی
سلام هزینه زندگی و تحصیل در انگلیس برای دبیرستان و کالج حدودا چند پوند هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
مانا
سلام مدارکی که برای اقامت گرفتن لازمه رو میشه بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وفتتون بخیر مدارک هویتی از جمله: شناسنامه، کارت ملی و... به همراه ترجمه تکمیل فرم درخواست پاسپورت و کپی از آن مدرک زبان رزومه و نامه پذیرش دانشگاه برای اخذ اقامت تحصیلی گواهی اثبات تمکن مالی گواهی عدم سابقه کیفری فیش پرداخت هزینه های موجود بیمه مسافرتی دو قطعه عکس
شرفی
سلام ایا کار و زندگی در این کشور خوب هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان از موقعیت مناسب اقتصادی و در نتیجه نرخ پایین بیکاری برخوردار است. با توجه به هزینه نسبتاً بالای زندگی در انگلستان، میزان درآمد و شرایط شغلی این کشور نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.
ارشان
سلام هزینه تحصیل و زندگی برای دانش اموز متوسطه این کشور حدودا چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان با توجه به کالج و شهرهای مختلف انگلستان متفاوت بوده اما عموماً هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان سالیانه بین 28.000 تا 32.000 هزار پوند انگلستان می باشد.
اریو
سلام ایا کار و زندگی در انگلستان خوب هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان از موقعیت مناسب اقتصادی و در نتیجه نرخ پایین بیکاری برخوردار است. با توجه به هزینه نسبتاً بالای زندگی در انگلستان، میزان درآمد و شرایط شغلی این کشور نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.
اریایی
سلام 2میلیون پوندی چه مدارکی لازم داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر گذرنامه معتبر که حداقل دو صفحه از آن خالی باشد. یک طرح تجاری معتبر و مورد تأیید اداره مهاجرت و بازرگانی انگلستان. شواهد و پرینت بانکی که میزان دارایی نقد شما را مشخص می نماید. تمکن مالی مناسب که نشان می دهد شما در طول اقامت و سرمایه گذاری در انگلستان می توانید از پس هزینه های زندگی خود برآیید. مدرک زبان انگلستانی مدارک و گواهی های پزشکی گواهی عدم سوءپیشینه
وحیدی
سلام با 50 هزار پوندی هم میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخی در این روش یکی از روش های جدید و بسیار پرطرفدار است که ممکن است در مدت زمان کوتاهی اجرا شود. این روش تنها روشی است که شما در مدت زمان 3 سال اقامت دائم انگلستان را به دست می آورید و در ادامه 5 ساله به پاسپورت انگلستان دسترسی خواهید داشت.
پروانه
سلام اقامت کشوری مثل انگلستان مزیتهایی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر کشور انگلستان از جمله برترین کشورهای جهان می باشد که دریافت اقامت آن، شرایط استفاده از امکانات این کشور را برای متقاضیان فراهم می نماید. ضمن اینکه پس از گذشت مدت مشخصی از دریافت اقامت دائم انگلستان، می توان برای دریافت پاسپورت این کشور نیز اقدام کرد.
فرهانی راد
سلام ویزای تحصیلی انگلیس راه خوبی برای اقامت گرفتن هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اخذ اقامت این کشور از طرق مختلفی امکان پذیر می باشد که در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و مطمئن ترین راه های دریافت اقامت با تحصیل می باشد. تحصیل در انگلستان در مقطع دبیرستان و مقاطع مختلف دانشگاهی لیسانس فوق لیسانس که به مدت 9 ماه به طول می انجامد و همچنین دکتری امکان پذیر می باشد. لازم به ذگر است که تحصیل فرزندان به صورت رایگان می باشد. ویزای تحصیلی انگلستان Tier4 نام دارد و به دو دسته کلی تقسیم می گردد.
جهان افروز
سلام به نظر شما هزینه اجاره اپارتمان یک خوابه حدودا چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 700 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج شهر حدود 500 پوند می باشد.
sarhi
سلام برای اپارتمان های بیشتر ازیک خوابه حدود هزینه چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر حدود 1190 پوند می باشد. اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در خارج شهر حدود 900 پوند می باشد.
shohani
سلام اقامت با دویست هزار پوند برای انگلستان دیگه قابل قبول نیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله تبدیل به ۲میلیون پوندی شده است. اما در کشورهایی مانند کانادا با این میزان امکان اخذ اقامت وجود دارد.
ghofrani
سلام اگه قرار باشه یک اپارتمان یک خوابه توی مرکز شهر اجاره کنیم حدودا چند یورو میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر ماهانه حدود 700 پوند هزینه لازم هست.
hasiri
سلام و خسته نباشید تمکن مالی برای چه منظور است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر تمکن مالی برای این منظور است که نشان دهد در طول اقامت و سرمایه گذاری در این کشور می توانید هزینه های زندگی را شما می توانید ساپورت کنید.
kermani
سلام و احترام. حدود هزینه تحصیل سالانه چند پوند هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای تحصیل در انگلستان با توجه به رشته و دانشگاه هزینه ها متفاوت است و حدودا 10 تا 12 هزار پوند در سال است.
mashani
سلام میخواستم بدونم از چه راه های میشه به لندن مهاجرت کرد و راه های مهاجرت چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای مهاجرت به المان می توانید از طرق مختلفی نظیر کار،سرمایه گذاری، تحصیل ، ازدواج و... اقدام کنید.
vida
سلام دوره لیسانس در انگلستان چند ساله است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر غالبا طول این دوره 3 ساله است.
ghadarni
سلام برای اجاره یک خانه با یک اتاق خواب در مرکز شهر حدودا چه میزان هزینه لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر هزینه اجاره با چنین مشخصاتی حدودا 700 پوند در ماه است.
moronian
سلام برای ثبت شرکت باید ایلتس چند داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر مدرک آیلتس با حداقل نمره 4 برای این منظور لازم است.
adnanei
سلام دویست هزار پوندی متوقف شده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله این نوع سرمایه گذاری متوقف شده است.
hadayani
سلام از طریق ازدواج میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بصورت کلی بلی اطلاعات کامل و تکمیلی در مقاله ها عنوان شده است پیشنهاد می کنم حتما مطالعه بفرمایید.
madadi
سلام توی کار شرکت انگلستان حقوق یک سال حدودا چقدر میتونه باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سالم و عرض ادب وقتتون بخیر برای این منظور حقوق حدود 25 هزار تا 30 هزار پوند در سال است.
ارشدیان
سلام بهترین سن بری ویزای کار چه سنی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر برای ویزای کار بهترین و مناسب ترین محدوده بین 24 تا 40 سال است.
variani
سلام برای اپارتمان یک خوابه مرکز لندن ماهانه چقدر هزینه لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حدودا 700 پوند در ماه هزینه لازم است.
مهدویان فرد
سلام برای سرمایه گذار 50 هزارتایی هزنه دیگه ای هم لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله 20 تا 30 هزار پوند برای شر.ع کسب و کار لازم است.
فلاحوردی
سلام یک خوابه مرکز شهر چندپوند اجاره میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر حدودا 700 پوند در ماه است.
نسیم
سلام و خسته نباشید لیسانس چند ساله است و حدوده مخارجش چند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر 3 ساله است و 10 هزار الی 12هزار پوند است.
علی یار
سلام درواقع از طریق تحصیل میشه مهاجرت کرد و همزمان کار کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر بله و بسته به مقطع تحصیلی شما میزان ساعت کار ضمن تحصیل برای شما متفاوت است.
طهوری
سلام اقامت ثبت شرکت چند ساله ست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب وقتتون بخیردر ابتدا این اقامت 3 ساله است.
بهاره نسبی
سلام ببخشید راهی برای گرفتن اقامت انگلیس وجود داره که نیازی به مدرک زبان نداشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز تقریباً خیر ولی روش هایی مثل کار شرکت هست که مدرک زبان کمی می خواهند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
یاسمن
سلام هزینه صدور ویزای انگلستان چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب جزییات صدور ویزای بریتانیا به این شرح است: تحصیلی: 780 اسکلید ورکر(نیروی کار ماهر): 3000 الی 6000 توریستی: 95 الی 280
فاطمه
میخواستم بدونم اگر فرزند مون توی انگلیس به دنیا بیاد به پدر مادر فرد هم اقامت داده میشه؟ اگر خیر چطوری باید برای دریافت اقامت اقدام کنن پدر و مادر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور انگلستان از سیستم خون الان پیروی میکنه و هیچ تابعیت یا حتی اقامتی برای نوزاد هم ندارد.
بهار
براي دريافت اقامت انگلیس از طریق کار چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما بعد از دریافت جاب آفر از یک کارفرمای انگلیسی می توانید برای دریافت ویزای کار انگلستان اقدام کنید. به دلیل اینکه این مسیر کمی پیچیدگی دارد پیشنهاد می شود حتما با یک وکیل مهاجرت مشورت کنید.
میثم زاهدی
میخواستم بدونم راحت ترین راه گرفتن اقامت برای کشور انگلیس چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام یکی از بهترین و راحت ترین راه های دریافت اقامت این کشور اقامت تحصیلی و تحصیل در انگلیس می باشد.
علی رضازاده
اقامت کاری انگلیس بهتره یا اقامت تحصیلی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بستگی به شرایط فرد متقاضی داره ولی اقامت کاری از این لحاظ که بعد از 5 سال کار کردن و پرداخت مالیات می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید به اقامت تحصیلی مزیت دارد.
رحیمی
سلام. اجاره اپارتمان در انگلیس چقدر هست اکر بخوایم یه منطقه متوسط رو انتخاب کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب به طور متوسط هزینه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر، ماهانه 700 پوند خواهد بود.
میرزایی
مدارکی که باید برای اقامت آماده کنیم چه مدارکی هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
همان طور کع در مقاله اشاره شد مدارک مورد نیاز عبارتند از: مدارک هویتی از جمله: شناسنامه، کارت ملی و... به همراه ترجمه تکمیل فرم درخواست پاسپورت و کپی از آن مدرک زبان رزومه و نامه پذیرش دانشگاه برای اخذ اقامت تحصیلی گواهی اثبات تمکن مالی گواهی عدم سابقه کیفری فیش پرداخت هزینه های موجود بیمه مسافرتی دو قطعه عکس
Aram
هزینه های اولیه گرفتن اقامت چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
ویزای تحصیلی :780 یورو ویزای کاری:3000 الی6000 یورو توریستی:95 تا280 یورو
زهرا
سلام من 17 سالمه و قصد ازدواج با یک تبعه انگلیسی دارم از این طریق میتونم اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر دوست عزیز یکی از شرایط اخذ اقامت از این طریق، داشتن حداقل سن 18 سال هست.
سحر
سلام بعد چند سال میتونیم برای کارت اقامت انگلیس اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بعد از 5 سال سکونت در انگلستان این امکان براتون وجود داره که برای کارت اقامت اقدام کنید.
میلاد
با تحصیل در انگلیس می‌توان اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام با احصیل در انگلیس امکان دریافت اقامت موقت این کشور برای شما در دوران تحصیل فرهم است.
صفورا
کارت اقامت انگلیس چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام کسانی که به مدت 5 سال در انگلستان زندگی کرده باشند می توانند درخواست کارت اقامت انگلیس را بدهند
فریده زینعلی
ارزان ترین روش سرمایه گذاری در انگلستان که با سرعت بالایی بتوانیم اقامت دائم رو کسب کنیم چه روشی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
روش اقامتی50 هزار پوندی می باشد که 3 ساله اقامت دائم و 5 ساله به پاسپورت خواهید رسید.
شاهین موضعی
با سلام. بهترین روش گرفتن اقامت برای یک شخص ۳۶ ساله و بودجه چهار میلیاردی توی کشور انگلیس چیه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما خیلی کلی و اطلاعات کاملی هم از شرایط شما نداریم برای سرمایه گذاری که سرمایه کمی است مبلغ شما. اگر فوق لیسانس دارید و رزومه علمی خوب دکتری و گرفتن جاب آفر میتونه گزینه خوبی باشه.
سینا سلیمانی
سلام من 26 سالمه 2تا مدال استانی و یک مدال کشوری شطرنج دارم میخواستم بدونم با چه روشی میتونم برای مهاجرت به انگلیس اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام استفاده از ویزای هنرمندان و افراد خاص یکی از گزینه های مطلوب برای شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.
دنیا تالشی
سلام من در رشته مهندسی شهرسازی در یکی از دانشگاه های انگلستان پذیرش گرفتم. آیا پس از تحصیل امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام با پیدا کردن شغل مناسب پس از تحصیل می توانید به اقامت این کشور دست یابید.
آرزو زمانی
سلام من 26 سالمه ارشد صنایع از دانشگاه شهید بهشتی دارم در حال حاضر در یک شرکت عمرانی ساختمانی مشغول به کار هستم 3 سال سابقه بیمه دارم با توجه به شرایط که توضیح داده شد چه روشی رو برای مهاجرت من پیشنهاد میدید که کمترین هزینه رو داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام روش پیشنهاد شغلی و مهاجرت کاری از روش های کم هزینه و مطلوب برای شما می باشد برای کسب اطلاعات دقیق تر با شماره های مشاوره دفتر تماس حاصل فرمایید.
سمیرا میرعمادی
سلام با داشتن اقامت انگلیس الان میشه به همه کشور های عضو اتحادیه هم سفر کرد و اقامت داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود بعد از خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا با داشتن اقامت انگلیس به بسیاری از کشور های اروپایی می توان سفر کرد ولی به تمام کشور های عضو اتحادیه خیر.
علی محمدی نژاد
سلام روزتون بخیر من خانمم باردار هست قصد داشتیم که از طریق توریستی به انگلیس سفر کنیم تا توی این کشور بچه به دنیا بیاد و تابعیت براش دریافت کنیم. خواستم بدونم بعد از گرفتن تابعیت فرزندمون ما هم میتونیم تابعیت این کشور را درخواست بدیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود تابعیت کشور انگلیس فقط از طریق خون می باشد و در صورتی که فرزند شما در این کشور به دنیا بیاید نه برای فرزند و نه به شما تابعیت تعلق نمی گیرد.
وحید
سلام میخواستم بدونم برای اینکه بتونیم موقعیت شغلی توی انگلیس پیدا کنیم از چه راه هایی باید اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترامی در صورتی که بتوانید یک موقعیت شغلی در انگلیس از طریق جاب آفر پیدا کنید می توانید با روش کاری به این کشور مهاجرت کنید
غزال
سلام وقت بخیر آیا امکان داره بعد از گذراندن 4 سال کارشناسی و 2 سال ارشد درخواست اقامت دائم یا شهروندی داد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ اقامت دائم شما می بایست 5 سال کار کرده باشید و بیمه و مالیات پرداخت کرده باشید.
داریوش
سلام. من و همسر و دو فرزند ۷ و یکساله ام موفق به دریافت ویزای مولتی دو ساله شدیم. ایا راهی وجود داره که پس از ورود به انگلستان ویزای توریستیمون را به ویزاهای دیگر یا اقامتی تبدیل کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت اخذ جاب افر و یا روش های تحصیلی و سرمایه گذاری امکان تبدیل ویزا وجود دارد.
سمر شيبانى
جاب افر انگلستان بايد چه تاييده هايى داشته باشد تا معتبر باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کارفرمایی که به شما جاب افر می دهد بایستی تاییدیه هوم آفیس و اسپانسرشیپ لایسنس را داشته باشد.
هانیه نظامی
سلام و خسته نباشید بابت مقاله خوبی که ارائه دادید. من مدتیه شایت شمارو مطالعه می کنم و ویدیوهاتون رو نگاه می کنم و بسیار علمی و تخصصی اطلاعات به روز ارائه میدین. ما یک خانواده 4 نفره هستیم و همسرم بیزنس کوچیکی در زمینه پوشاک داره. اگر بخواهیم برای مسیرهای سرمایه گذاری اقدام کنیم باید از کجا شروع کنیم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. ممنونیم از لطف و محبت و همراهی شما دوست عزیز. برای اقدام سرمایه گذاری اطلاع از میزان سرمایه و شرایط شما بسیار مهم است و به همین منظور پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
مسعود رحمانی
سلام عرض ادب برای اقامت انگلیس از طریق کار شرکت با چه میزان سرمایه میشه ی بیزینس مناسب راه انداخت ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز با داشتن حداقل ۶۰ تا ۸۰ هزار پوند می توانید برای این مسیر اقدام نمایید.
همایون رشیدی
سلام وقت بخیر برای نوآفرینی انگلیس شرایط سنی هست ؟ من ۳۰ ساله هستم میتونم از این طریق اقدام کنم ؟ تو ایران یک شرکت مهندسی نرم افزار و طراحی سایت دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در صورت داشتن پشتوانه مالی مناسب می توانید اقدام نمایید.
سمیرا
سلام روزتون بخیر باشه یا سوال داشتم از حضورتون اگه اقامت تحصیلی بگیریم میشه تبدیل به اقامت دائم بشه یا پاسپورت بگیریم؟ چطوری باید تبدیل بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما پس از تحصیل می توانید اقامت خود را به کار و سپس اقامت دائم تبدیل کنید و پس از مدت مشخصی می توانید درخواست پاسپورت دهید.
حسین
سلام، ببخشید میخواستم بدونم درامد یک کارگر معمولی در انگلیس حداقل چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز در آپریل سال 2023، حداقل دستمزد کارگر در انگلیس 10.42 پوند در ساعت اعلام شده است.
Rose bozorgi
سلام وقتتون بخیر بعد از تحصیل در مقطع فوق لیسانس چقدر وقت داریم که ویزامون رو به ویزای کار تبدیل کنیم ؟بعد از اینکه به ویزای کار تبدیل کردم همسرم میتونه بهم ملحق بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما تا 2 سال پس از تحصیل خود می توانید در انگلستان حضور داشته باشید و کاریابی کنید و پس از دریافت ویزای کار همسرتان امکان الحاق به شما را خواهند داشت.
Ati
سلام وقتتون بخیر توی ویزای tier2 چه مشاغلی هستند؟ اون شرکت ها در چه زمینه هایی هستند؟ قرارداد کاری چند ساله است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. سیستم ویزاهای کاری انگلستان قدری تغییر داشته ولی در هر زمینه ای اگر کارفرما تاییدیه از اداره کار و اداره مهاجرت دریافت کند میتواند برای جذب نیرو اقدام داشته باشید و معمولا مشاغل یک ساله هستند و سالیانه تمدید می شوند.
Radmehr
سلام وقت بخیر ویزای کار در ابتدا چند ساله تعلق میگیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی معمولاً در ابتدا ویزای کاری ۱ تا ۲ ساله صادر می‌شود.
طهماسب طهماسبی
با سلام وروز بخیر خدمت شما من پسری 13 ساله دارم که عاشق فوتباله وهم اکنون در لیگهای پایه بازی می کنند می خواستم بدونم بهترین و مناسبترین راه برای اینکه بتونه در آکادمی های انگستان تحصیل وفوتبال بازی کنه چیست با تشکر از راهنمایتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز امکان اخذ پذیرش در آکادمی‌های فوتبال وجود دارد برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید
رزیتا
سلام وقتتون بخیر من 41 سالمه دکترای بیوشیمی هستم و 7 سال سابقه کار مرتبط در یک شرکت خصوصی دارم از لحاظ علمی در سطح خوبی هستم و چند مقاله بین الملل و کتاب چاپ شده دارم. متاهل هستم و یک فرزند 14 ساله دختر دارم و زبانم در حد تافل 110 هست کدوم روش انگلستان برای من مناسبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. احتمالا شرایط اقدام برای روش آکادمیک پوزیشن برای شما مناسب باشد تا ضمن کار در انگلستان بتوانید برای خود و خانوادت اقامت بدست آورید.
صحرایی
سلام و عرض ادب در مورد پناهندگی میخاستم بپرسم ولی وقتی مطالب رو دیدم متوجه شدم که چقدر روش ها برای انگلستان زیاده چطور میتونم متوجه بشم کدوم روش به شرایط من میاد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. متشکریم از محبت شما. شما میتوانید با شماره گیری 02149196000 از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نموده و شرایط شما دقیق بررسی شود.
الهام
در نوافرینی انگلیس هم مدرک زبان لازم هست؟‌
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله ایلتس ۴/۵ تا ۵ لازم است.
سارا
سلام همسرم ۳۶ سالشه و کارشون نجاریه و کارگاه نجاری دارند در اصل، می توان از طریق کار شرکت برای اقامت انگلیس اقدام کرد، البته اقامت برای همسرم و من و دو فرزندمون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام بله دوست عزیز امکان اقدام برای کل خانواده وجود دارد.
سحر
سلام بنده عمویم در انگلستان زندگی می‌کنند و شهروندی آن کشور را دارد، آیا ممکن است از طریق دعوت نامه ای که ایشون میفرستم برم انگلستان و مقیم آنجا بشم، همچنین من ۲۰ سالمه و دیپلم دارم اما ادامه تحصیل ندادم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز پیشنهاد می شود از روش تحصیلی اقدام نمایید‌
محمد
سلام، آیا شما کار در انگلیس برای ما پیدا میکنید از طریق کار بریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بهتر است شرایط شغل و تخصص خود را ذکر بفرمایید تا دقیق تر راهنمایی شوید اما به صورت کلی برای کار در انگلستان و کشورهای دیگر اقدام داریم.
Mina
سلام خسته نباشید برای اقامت از طریق کار شرکت باید خودمون شرکت بزنیم یا میشه در شرکتی در انگلستان سهام دار شد؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. از هر دو طریق امکان اقدام وجود خواهد داشت و بسته به شرایط شما باید بهترین مسیر انتخاب شود.
مینا
سلام وقت بخیر هزینه ثبت شرکت در انگلستان چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دویت عزیز هزینه با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت است. لطفا با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.
خیمه زاده
سلام شرایط اقامت 200 هزار پوندی رو میشه بفرمایید؟ شرایط سنی داره ؟؟ایا ایلتس لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز، در مقاله ذکر شده است که در حال حاضر این روش متوقف شده است و امکان اقدام از طریق آن وجود ندارد.
لیلا پریاوی
سلام وقت بخیر ایا مسیری هست برای گرفتن اقامت دائم 3 ساله انگلستان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز میتوانید از طریق نوافرینی اقدام نمایید.
اسماعیلی
سلام بنده 45 سالمه و تحصیلاتم ارشد مدیریت هست زبانم در حد ایلتس 5 هست مدیر داخلی یک شرکت حسابرسی هستم و به مدت 10 سال هست توی این حیطه کار کردم دارایی به صورت کلی 15میلیارد هست ممنون میشم بفرمایید از چه طریقی میتونم اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش نوافرینی یا کارشرکت اقدام نمایید.‌پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
باباخانی
سلام وقت بخیر برای اخذ اقامت انگلستان از طریق تحصیل چقدر تمکن مالی لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هزینه تحصیل برای یک سال حداقل ۱۵ هزار پوند می باشد و تمکن مالی حدود ۱۳ هزار پوند بایستی در حساب خود داشته باشید.
الهام
هم اکنون برای نوافرینی مدرک زبان لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شما باید حداقل مدرک زبان آیلتس در حد 5 الی 5.5 داشته باشید.
خیراللهی
سلام چه مدارکی برای اقامت تحصیلی نیاز هست میخواستم بدونم؟ نیاز به مدرک آیلتس داره ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله نیاز به مدرک ایلتس خواهید داشت.
شیما بردبار
سلام وقتتون بخیر برای جاب افر انگلستان چه شرایط و مدارکی لازمه و بعد از چند سال کار میشه اقامت دائم گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بعد از ۵ سال اقامت دائم دریافت میکنید. شرایط شما برای دریافت جاب افر بایستی بررسی گردد.
فائز
سلام. برای اقامت گرفتن از طریق کارشرکت و یا نوآفرینی حتما باید مدرک زبان داشته باشیم و نمیشه بدون مدرک زبان اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله داشتن مدرک زبان ضروری می باشد.
فرید
سلام آیا با برنامه استارت آپ انگلستان می توان همچون کانادا اقامت دائم دریافت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. تفاوت هایی در این دو برنامه وجود دارد اما به طور کلی هر دو منجر به دریافت اقامت دائم می شود. در انگلستان پس از 3 سال شما میتوانید اقامت دائم دریافت کنید.
امیر دبیری
بنده فوق لیسانس معماری دارم به همراه مقاله های بین المللی و سطح زبان بالا. چطور میتونم شرایطم رو برای کار در انگلیس بررسی کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام لطفا با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰تماس حاصل نمایید.
درویشی
سلام وعرض ادب بنده ۴۳ساله هستم و تتو کارم الان تو ترکیه زندگی میکنم میخوام اقامت انگلستان رو بگیرم از چه راهی میتونم دارایی من زیر ۵۰هزاردلار هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لطفا با موسسه تماس بگیرید تا کارشاسان شرایط شما را بررسی نمایند‌
سودابه نفر
سلام وقت بخیر از چه مسیری برای اخذ اقامت انگلستان در سریع ترین زمان میشه اقدام کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بهترین و سریع ترین مسیر به شرایط شما بستگی دارد و روش های تحصیلی، کارشرکت و نوآفرینی روش های سریعی هستند.
محمد
سلام با ۳۰ هزار یورو دارایی زندگی تحصیلی در کانادا راحت تره یا انگلیس؟ و میانگین حقوق مشاغل جنرال توی این کشورها چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. با این مبلغ میتوانید برای هر دو کشور اقدام نمایید و لیست مشاغل و حقوق آنها در کانال تلگرام موسسه ذکر شده است.
سهیل
سلام وقت بخیر ایا امکان بردن همسر و فرزندان و دریافت اقامت انگلستان با ویزا تحصیلی برای مقطه دکترا وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز می توانید بصورت همزمان اقدام کنید.
محمدی نیا
سلام و وقت بخیر من پرستار هستم و 40 سالمه و 12 سال هم در بیمارستان مشغول به کار هستم.آیا می تونم برای کاری انگلستان اقدام کنم؟ شرایط به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که حداقل مدرک آیلتس 7 داشته باشید میتوانید برای معادلسازی و کار در انگلستان اقدام داشته باشید.
مصطفی
سلام آیا میشه رایگان اقامت تحصیلی انگلیس رو گرفت ؟ راهش چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز تحصیل در انگلستان مشمول پرداخت هزینه می باشد.
پویان
سلام و عرض ادب بنده 47سال دارم ومیخوام همراه باخواهر 33 ساله ام از ایران مهاجرت کنیم به انگلستان مزون لباس عروس داریم کل دارایی ما 4/5 میلیارد هست از چه روشی میتونیم وارد بشیم که باهم باشیم واقامت هم بگیریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی بررسی گردد.برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
پاشا
سلام آیا روش کارشرکت انگلستانم را می توان به صورت شراکتی انجام داد و اقامت برای دو خانواده دریافت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ابتدا یک خانواده می تواند اقدام کند پس از ورود می توانید برای دو خانواده دیگر جاب افر ارسال نمایید.
رمزانی
سلام اگر بخوایم از طریق سرمایه گذاری به کشور انگلستان بیاییم چقدر باید سرمایه گذاری کنیم وشرط سن داره ایامدرک زبان برای این کشور مهمه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای این موضوع وجود ندارد و همینطور محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است. نهایت مدرک زبانی که مورد نیاز است باید حدود آیلتس 4.5-5 باشد.
رویا
سلام خسته نباشید آیا اقامت انگلستان از طریق تمکن مالی امکان پذیر هست یا خیر؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، چنین روشی برای اقامت انگلستان وجود ندارد.
ایدا
سلام وقت بخیر ایا باید برای درخواست ویزا همراه مدت زمان زیادی از ازدواج گذشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر محدودیتی وجود ندارد.
Zeynab
سِلام، من قصد دارم از طریق کار اقامت انگلیس رو بگیرم، فوق لیسانس مکانیک هستم و سرمایه کافی هم دارم، راهنمایی میکنید لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید برای روش های نوآفرینی و یا کارشرکت در این کشور اقدام داشته باشید.
روژا شعبان زاده
سلام و عرض ارادت خدمت تیم حرفه ای موسسه اقای دکتر ملک پور الان برای ارشد اگر بخوام تحصیل کنم تو انگلیس امکان بردن همراه هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که رشته پذیرش گرفته شده پژوهش محور باشد امکان بردن همراه وجود دارد.
سارا علی پور
سلام من 43 سالمه و همسرم 45 سالشونه یک شرکت مهندسی هم ثبت شده با جواز کسب 4 ساله در ایران داریم خواستم بپرسم میتونیم از طریق ثبت شرکت اقامت انگلستان را دریافت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد.
نعمت زاده
سلام و عرض ادب برای جاب افرگرفتن ازکشور انگلستان ایا سن مهمه واینکه میتونیم توی شغل خودمون کارکنیم من نجارهستم و۴۱سال دارم ایادرسته هزینه زندگی درانگلستان خیلی زیاده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.
Zeynab
سلام، آیا من از طریق نوآفرینی میتونم اقامت انگلیس رو دریافت کنم؟ دو فرزند هم دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در صورتی که ایده نو داشته باشید میتواند برای این موضوع اقدام داشته باشید.
Zeynab
سلام، آیا از طریق خرید ملک میشه اقامت انگلیس رو گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، امکان این امر در انگلستان وجود ندارد.
وفا طهماسبی
سلام و عرض ادب بنده اگر بخوام برای مقطع دکترا توی انگلیس تحصیل کنم ممکنه بتونم همسرو فرزندم رو با خودم همراه کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله امکان اقامت برای همراهان شما نیز وجود دارد.
رشید
سلام ایا با خرید ملک امکان گرفتن اقامت در انگلستان وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، امکان دریافت اقامت از این طریق وجود ندارد.
اراکی
سلام اگرباکار وارد انگلستان بشیم وهمسرمم کارپیدا کنه باماهی 4/5پوند ایا میتونیم ازپس هزینه های زندگی بربیاییم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز هزینه زندگی دو نفر از این مبلغ پایینتر میباشد.
سپهری
سلام اگر از طریق ثبت شرکت بخوام برای کشور انگلیس اقدام کنم چند سال طول می‌کشه تا اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما در روش کارشرکت پس از 5 سال به اقامت دائم انگلستان دست پیدا میکنید.
مهشید زمانی
سلام شرایط دقیق ثبت شرکت در انگلیس چی هست و چطور میشه با آقای دکتر ارتباط مستقیم گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی کارشناسان با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
ویدا حبیبی
سلام وقت بخیر ایا از طریق تولد فرزند امکان اخذ پاسپورت وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام خیر دوست عزیز انگلستان از قانون خون پیروی میکند.
دانیال رحیم زاده
سلام و درود آیا برای پزشکان الان در انگلیس امکان معادلسازی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان پذیر است
امیره طهرانی
سلام و عرض ادب آیا با ۳۵ سال سن برای تحصیل تو مقطع ارشد برای کشور انگلیس میشه اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. امکان اقدام وجود دارد اما وجود گپ تحصیلی میتوانید قدری ریسک کار را بالا ببرد.
مینا
با هفتاد سال سن امکان اقدام برای کارشرکت انگلیس هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله محدودیت سن وجود ندارد.
رضا
سلام وقت بخیر امکان کسب اقامت از طریق ویزای توریستی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز.
مشاوره رایگان