گام به گام تا کار در خارج از کشور

7 آذر 1402 29 نظر

مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت می باشد. بسیاری از کشورهای پیشرفته، با توجه به کمبود نیروی کار ماهر و متخصص، اقدام به جذب نیروی کار مورد نیاز خود می نمایند. این در حالیست که پس از مدت مشخصی و در صورت واجد شرایط بودن، اقامت دائم و سپس تابعیت آن کشور نیز به دارندگان ویزای کاری اعطا می شود. بر این اساس، بسیاری از افراد، متقاضی مهاجرت از طریق کار و اخذ ویزای کاریابی می باشند.

مشاهده قسمت اول محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور


 

راهنمای گام به گام کار در خارج از کشور

اما این سوال مهم مطرح می شود که چگونه می توان پروسه کاریابی و پیدا کردن کار در خارج از کشور را با موفقیت طی کرد؟ بهترین کشورها برای اخذ ویزای کاری کدامند؟ و اصول موفقیت در مهاجرت از طریق کار کدام است؟ یافتن پاسخ این سوالات کلیدی، راهگشای بسیاری از متقاضیان مهاجرت است. موسسه ملک پور با تهیه محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور، برای اولین بار به آموزش تخصصی این موضوع پرداخته است. شما می توانید با مطالعه این نوشتار، اطلاعات اولیه پیرامون این محصول را دریافت کرده و در صورت تمایل، نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید. همچنین شما می توانید در وبینار های تخصصی کاریابی موسسه ملک پور شرکت کرده و نحوه کاریابی در خارج از کشور را آموزش ببینید. شما می توانید از طریق تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس، مشاوره تلفنی رایگان در زمینه تهیه این محصول دریافت نمایید.

ویدیو موسسه MIE در مورد کار در بلژیک


 

 

تماس با ما

نحوه تفکر و نگرش؛ اولین گام برای کار در خارج از کشور

اولین اقدام برای کار در خارج از کشور، نحوه تفکر و نگرش شماست. نگرش شما در یافتن کار مورد نظر، بسیار تأثیرگذار است. افرادی که قبل از اقدام برای مهاجرت کاری، نرخ بیکاری را در کشورهای مختلف بررسی می نمایند، استفاده بهینه ای از زمان، انرژی و سرمایه خود در این مسیر خواهند کرد. چرا که با شناسایی کشورهای با نرخ پایین بیکاری، می توان بر روی شرایط آن ها تمرکز کرده و از صرف وقت بر روی کشورهایی که منجر به شکست در پروژه کاریابی می شود جلوگیری کرد. به طور مثال، نرخ بیکاری در کشورهایی مانند آلمان پایین بوده و این بدان معناست که در صورت واجد شرایط بودن، می توان شانس بالایی در اخذ ویزای کار این کشورها داشت. نرخ پایین بیکاری به معنا جذب اکثریت نیروی فعال در بازار کار و وفور فرصت های شغلیست؛ بنابراین کمبود نیروی کار در این کشورها احساس شده و در نتیجه جذب نیروی کار بین المللی ممکن می گردد. این در حالیست که در کشورهای با نرخ بالای بیکاری مانند ایتالیا، کاریابی و دریافت پیشنهاد کاری با دشواری های بسیاری همراه است و ممکن است این پروسه با شکست مواجه شود. بنابراین متقاضی اخذ ویزای کار، با نگرش صحیح خود می تواند اولین گام را محکم و با اطمینان در مسیر کاریابی و مهاجرت خود بردارد. شما می توانید با تهیه و مشاهده این محصول، نحوه صحیح نگرش را آموخته و سپس با نحوه کاریابی، انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت کاری، اصول عقد قرارداد کاری، دریافت ویزای کار، طرز تعیین وقت مصاحبه با سفارت و بسیاری از نکات دیگر که در مسیر کار در خارج از کشور تعیین کننده می باشند آشنا شوید.

مزایای کار در خارج از کشور

ممکن است این سوال برای متقاضیان پیش آید که مزایای کار در خارج از کشور چیست و آیا صرف هزینه در زمینه کاریابی در خارج از کشور، منطقیست یا خیر؟ شاید در نگاه اول، هزینه لازم برای کاریابی در خارج از کشور، چه توسط خود فرد و چه توسط مؤسسات کاریابی انجام شود، هنگفت تلقی شود. اما باید از این منظر به این موضوع نگاه کرد که در صورت موفقیت و دریافت اقامت کاری کشور مورد نظر می توانید از مزایای متعددی مانند درآمد بالا در خارج از کشور بهره مند گردید. به طوری که در کمتر از چند ماه می توانید هزینه صرف شده را جبران نمایید. به طور مثال، مشاغلی که در پروسه کاریابی به متقاضیان کار در اتریش ارائه می شود، دارای حقوق 3 تا 4 هزار یورو در ماه می باشند. پس از 3 تا 6 ماه کار در این کشور نیز، امکان اخذ وام برای متقاضیان فراهم است. برای خرید ملک نیز می توان 70 درصد از مبلغ لازم را به صورت وام 35 ساله با سود 2 درصد از دولت این کشور دریافت کرد.

علاوه بر این، شرایط اخذ اقامت و سپس تابعیت خارج از کشور نیز در اکثر کشورها پس از 4 تا 6 سال فراهم است. این بدان معناست که متقاضیان می توانند در بازه زمانی چند ساله، از مزایای شهروندی این کشورها بهره مند گردند. همچنین در صورت از دست دادن شغل خود، می توانید از دولت آن کشور، حقوق بیکاری دریافت کرده و درخواست یافتن شغل مناسب از دولت داشته باشید.

مزایای متعدد دیگری را نیز می توان برای سایر اعضای خانواده فرد متقاضی برشمرد. در صورت دریافت اقامت کاری کشورهایی مانند سوئیس و اتریش می توانید فرزندان خود را در مدارس رایگان این کشور ثبت نام نمایید. در حالی که هزینه تحصیل در مدارس خصوصی این کشورها بین 40 تا 60 یورو می باشد. شرایط و مزایای اقامت در کشورهای مختلف، متفاوت است. اعطای حقوق ماهیانه به فرزندان و کمک هزینه به ازای فرزندان تازه متولد، نمونه ای از مزایای اخذ اقامت از طریق کار یا دیگر روش ها در کشور اتریش می باشد. اطلاعات بیشتر پیرامون مزایای کار در خارج از کشور را می توانید در محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور به دست آورید.

انتخاب منابع صحیح برای قوانین کار در خارج از کشور

همواره کسب اطلاع از منابع معتبر، نقش تعیین کننده ای در تسریع پروسه مورد نظر و حرکت صحیح در مسیر مورد نظر دارد. این موضوع در خصوص کاریابی و کار در خارج از کشور نیز صدق می کند. بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات لازم جهت اقدام به مهاجرت کاری، از تجربه افرادی استفاده می نمایند که خود با استفاده از این روش، مهاجرت کرده اند. غافل از اینکه روش های متفاوتی برای اخذ ویزای کاری و مهاجرت از این طریق وجود دارد که بسته به شرایط افراد، هر یک از آن ها به متقاضیان توصیه می شود. تنها در صورتی می توان تصمیم گیری درست و جامعی در این زمینه داشت که منابع اطلاعاتی صحیح و جامع دسترسی داشته و شرایط خود را برای هر یک از این روش ها به طور همه جانبه سنجید. این موضوع نیاز به اطلاع از تمام قوانین مهاجرتی دارد و تنها اکتفا به تجربه تعداد معدودی از افراد کافی نیست. در محصول گام به گام تا انتخاب مسیر مهاجرت، منابع معتبر برای کاریابی در خارج از کشور معرفی شده است و علاوه بر این، اطلاعات با ارزشی نیز از وکلای بومی معتبر ارائه شده است.

کشور مناسب برای کاریابی در خارج از کشور

در ابتدای مقاله، به اهمیت انتخاب کشور مناسب برای کاریابی اشاره شد. در صورت انتخاب کشور هدف با آینده نگری می توان بخشی از موفقیت خود در کاریابی و مهاجرت از طریق کار در خارج از کشور را تضمین کرد. انتخاب کشورهایی با نرخ بالای بیکاری مانند ایتالیا و یا کشورهایی که با وجود نرخ پایین بیکاری، ممنوعیت اعطای ویزای کار خود به متقاضیان ایرانی دارند، نتیجه ای به جز هدر رفتن وقت و انرژی و سرمایه ندارد. از دیگر موضوعاتی که در محصول گام به گام تا انتخاب مسیر مهاجرت به آن پرداخته شده است، انتخاب بهترین کشور برای کار می باشد.

علاوه بر شرایط فوق، شرایط شخص متقاضی نیز در انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت کاری مؤثر است. با انتخاب کشورهایی که نیاز به نیروی کاری در رشته تحصیلی و کاری شما دارند، انتخاب هوشمندانه ای برای کشور هدف در مهاجرت کاری انجام گرفته است. به طور مثال، شاغلان رشته پرستاری می توانند در کشورهای بسیاری مشغول به کار شوند؛ اما در صورت انتخاب کشورهای عربی برای اشتغال، نمی توان تابعیت این کشورها را به دست آورد. در حالی که کشورهای دانمارک، اتریش، سوئد، نروژ و آلمان با توجه به کمبود نیروی پرستار، تابعیت خود را در بازه زمانی 4 تا 6 سال، به نیروهای کار خارجی در این زمینه شغلی اعطا می نمایند. البته باید توجه داشت که مدرک تحصیلی مربوط به برخی از مشاغل مانند پرستاری در برخی از کشورها نیاز به معادلسازی دارد و در برخی دیگر خیر. آشنایی کامل با شرایط کاری و مهاجرتی هر یک از رشته های شغلی در کشورهای مختلف، با مشاهده این محصول امکان پذیر می باشد.

گام به گام تا کار در خارج از کشور

شرایط مورد نیاز برای کار در خارج از کشور

شرایط اخذ ویزای کار در کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال در برخی از کشورها ابتدا بایستی پیشنهاد و دعوتنامه کاری از کارفرما دریافت نمایید تا ویزای کاری آن کشور به شما تعلق گیرد. اما برخی دیگر با صدور ویزا، این شرایط را برای متقاضی فراهم می نمایند که با حضور در آن کشور، به جستجوی کار مورد نظر خود بپردازند. همچنین برخی از کشورها نیاز به ارائه مدرک تحصیلی حداقل فوق دیپلم و سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی دارند؛ اما در برخی دیگر مانند کانادا در حال حاضر این شرایط برای تخصص هایی مانند جوشکاری و رانندگی فراهم شده است که مشغول به کار شوند. ارائه مدرک زبان انگلیسی، از دیگر شرایط برای کار در خارج از کشور و صدور ویزای کار می باشد که در کشورهای مختلف متفاوت است. در ویدئوی گام به گام تا کار در خارج از کشور، شرایط صدور ویزای کاری در کشورهای مختلف برای رشته های کاری متفاوت بررسی شده است.

انتخاب منابع کاریابی در خارج از کشور

منابع مختلفی برای کاریابی در خارج از کشور وجود دارد. اما آیا این منابع معتبر بوده و یا بررسی تعدادی از آن ها کافیست؟ بسیاری از افراد، وب سایت لینکدین را منبع مناسب و کاملی برای کاریابی می دانند، در حالی که این وب سایت به تنهایی نمی تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد. اپلیکیشن ها و وب سایت های کاریابی معتبر و متعددی وجود دارند که شرایط جستجوی کار در خارج از کشور را بهبود می بخشند. این وب سایت ها و اپلیکیشن ها در محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور معرفی شده اند.

اصول نوشتن رزومه و CV

نگارش رزومه و نحوه ارائه آن، برای کار در خارج از کشور و موفقیت در کاریابی بسیار حائز اهمیت است. نحوه نگارش رزومه یا CV و ایمیل ارسالی به کارفرما تأثیر بسیاری در جلب نظر کارفرما دارد. نوشتن روزمه دارای اصولی می باشد که جزئیات آن ها در محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور آموزش داده شده است. بسیاری از متقاضیان از جزئیات رزومه مطلوب برای کارفرمایان اروپایی اطلاع ندارند. برای مثال مواردی مانند امکان برقراری ارتباط مطلوب با همکاران، رفتار مناسب در محیط کاری و توانایی انجام کار گروهی، بسیار مورد توجه کارفرمایان می باشد. نکات مهم بسیار دیگری وجود دارد که به طور جامع نمی توان آن ها را در هیچ منبعی به دست آورد. اکنون این فرصت بی نظیر در محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور در اختیار شما قرار گرفته است.

شما می توانید با تهیه محصول بی نظیر گام به گام تا کار در خارج از کشور، اطلاعات جامعی را در خصوص کار در خارج از کشور به دست آورید که تمام موضوعات از جمله اصول و نحوه کاریابی، منابع کاریابی، بهترین کشور برای کار، شرایط کار در خارج از کشور و... در آن پوشش داده شده است.

امتیاز 4.15 از 5 ( 46 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
طلا خداداد
سلام و وقت بخیر من دکتری فیزیک دارم و هشت سال سابقه تدریس در دانشگاه اگر با این محصول شما تونستم کار پیدا کنم بازم برای گرفتن ویزا و ... باید خدمت شما برسم درست برداشت کردم؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر شما کاملا آزادید اگر مراحل ویزا را که در ویدیوهای آقای دکتر هم توضیح داده شده یاد بگیرید خودتان اقدام کنید، یا اینکه پرونده و پروسه ویزا را به یک وکیل مهاجرت معتبر بسپارید. موفق باشید.
بهیمن بهزادی
با سلام من مهندس مکانیک هستم و حدود 40 سال در دو بخش صنعت گاز و طراحی تاسیسات و بخش بعدی که حدود 30 سال است در صنعت سیمان کار نموده ام . و بازنشسته شده ام ولی هنوز بازنشستگی قبول و باور ندارم و عاشق کار کردن می باشم و محل و شرایط جغرافیایی سخت کار هم برای من مهم نیست . سوال : آیا من شانسی برای کاریابی در خارج از کشور را دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام به دلیل شرایط سنی خیر اما راه های جایگزین برای اخذ اقامت وجود دارد برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
هیبت اله سیستانی زاده
من حدود سی سال در کار تحقیق رشته دامپروری و پرورش دام کار کردم و مدتی نیز مشاوراملاک بودم و حدود 50 سال هستم به نظر شما امکان کار یابی برایم وجود دارد ( کشور اروپایی)
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود وضعیت تاهل و سن همسر و... را میفرمودین تا روش های مختلف بررسی شود با توجه به شرایط سنی شما باید از طریق روشهایی همچون سرمایه گذاری و نوآفرینی و ... اقدام نمایید و در محیط اجازه کار داشته باشید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
عارف قدیم خانی
سلام و وقت بخیر من کارشناسی معماری دارم ولی نمراتم خیلی خوب نبوده و درسم و در طول ۶ سال تموم کردم ولی از یه طرف دیگه من یه مدلساز و طراح سه بعدی برای گیم هستم و رزومه و پورتفولیوی خوبی دارم به نظرتون من پیگیر این باشم که از این حرفه ام شغل پیدا کنم توی اروپا یا نه برم دنبال ادامه تحصیل و ارشدمو برم تو خارج بخونم و اونجا همزمان دنبال کار باشم ؟ کدوم برای من آسونتر خواهد بود ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود سنتون رو میفرمودین ولی اقدام برای ویزای تحصیلی سریع تر است میتوانید برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایید و همزمان اجازه کار داشته باشید پکیج کاریابی خارج از کشور هم میتواند برای شما کمک کننده باشد
Sohrab
سلام و عرض ادبخدمت استاد ملک پور. استاد من ۳۶ سال سن دارم دارای مدارک برقکاری درجه یک ساختمان و طراحی سیستمهای خورشیدی از سازمان فنی حرفه ای هستم ومدرک تحصیلی دیپلم برق ساختمان دارم حدو ۳سال سابقه کار در زمینه برکاری ساختمان بصورت گواهی سابقه کار از شرکت دارم. برای کدام ویزای کاری آلمان میتوان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما میتوانید از طریق تهیه پکیج گام به گام کاریابی خارج از کشور کارپیدا کنید و از کارفرما دعوتنامه دربافت کنید.
سایه
من ۲۷سالم هست و مدرک انگلیسی رو دارم و معلم زبان هستم اما تا کلاس دهم خوندم به دلایلی.. با این که سابقه ی کار دارم اما دیپلم ندارم نمیتونم برای کار به خارج از کشور مثله استرالیا برم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز خیر امکان اقدام برای استرالیا با مدرک زیردیپلم وجود ندارد.
faezeh
سلام و عرض ادب من دانشجوی رشته میکروبیولوژی هستم ۲۱ سال سن دارم ، مجرد هستم ، زبان انگلیسی هم در حد متوسط رو به قوی است. بهترین و اسان ترین گزینه برای راه‌یابی به ایالات متحده آمریکا برای من چه راهی است ؟ به جز امریکا چه کشوری پیشنهاد می کنید که مقرون به صرفه باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بهترین راه مهاجرت برای شما روش تحصیلی می باشد.شما می توانید در برخی از کشورهای اروپایی بصورت رایگان تحصیل نمایید.
مریم بهرامی فر
برای رشته ای روانشناسی در کانادا میتونم دنبال کار باشم اقای دکتر میخوام با پسر ۱۲ سالم مهاجرت کنم کل پولم ۱۰۰میلیون بیشتر ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با این مقدار تمکن مالی متاسفانه امکان مهاجرت وجود ندارد
سارالاری
سلام من 19 سال سن دارم.فارغ التحصیل رشته تجربی.دوره های امریکن رو گدروندم وقصدمهاجرت وادامه تحصیل دارم لطفا راهنماییم کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما برای بسیاری از کشورها می توانید اقدام به اخذ پذیرش نمایید. لطفا برای بررسی شرایط خود با مشاورین موسسه تماس حاصل نمایید.
فصل‌الرحمن بیان
درود به شما و ممنون از زحمت‌های شما. دست تان درد نکند! من جوان افغانستانی ام که در ایران زندگی و کار می‌کنم. می‌خواهم از طریق ویزای کاری به آلمان سفر کنم، چون فکر می‌کنمبهترین گزینه برای من همین باشد. خیلی بزرگی می‌کنید اگر در زمینه شرایط من بگویید و بنویسید تا من چه‌طور در مدت یک‌سال یا بیش‌تر بتوانم ویزا رایگان آلمان را به‌دست بیاورم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی برای اخذ ویزای کاری چهار عامل سن مدرک تحصیلی سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و مدرک زبان مهم می باشد شما می توانید برای بررسی شرایط خود و دریافت مشاوره با کارشناسان تماس حاصل نمایید .
اسفندیار کریمی
سلام ۲۱ سال سابقه کار در رشته پرستاری ۸سال در اورژانس ۶سال مسئول اورژانس جنرال وعلی الخصوص تروماو و قلب وجراحی بوده ام ۴۷ سال سن دارم . ۶سال هست سوپروایزر بالینی بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی هستم زبان انگلیسی مسلط نیستم درحد مکالمه خیلی پایین خواهشمندم راهنمایی فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به شرایط و رزومه ای که می فرمایید مخصوصا شرایط سنی و زبان کار آسانی در پیش ندارید چون شما حتما باید اقدام بکنید برای معادلسازی و سپس وارد باز کار شوید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی شود.
Sh
سلام ببخشیدمن اگه مدیریت بازرگان بخونم میتونم توکره جنوبی کارکنم بالیسانس میتونم پیداکنم وشرایط دیگش چی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بتوانید جاب آفر پیدا کنید و دعوتنامه داشته باشید بلی امکان پذیر است.
مهسا خسروی
درود وقت بخیر من ۴۴ سال سن دارم و رشته هنر مقطع کاردانی تحصیل کردم ولی انواع سبکهای نقاشی کار کردم و در مدارس ابتدایی هنر تدریس کردم به مدت ۳ سال و به طور خصوصی آموزشگاه داشتم من میتونم ویزا برای اتریش بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن بسیار تشکر میکنم از جناب دکتر ملک پور برای راهنمایی های بسیار عالی و ارزشمندشون و همینطور تیم حرفه ای شون .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای کار هنرمندان باید شرایط شما خیلی کامل بررسی شود و در سالها اخیر بخاطر کرونا روی این موارد خیلی سختگیری کردند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود https://officialmalekpour.net/contact
علی اکبر حسینی راد
برای شغل مهندسی پزشکی در چه کشورهایی دنبال کار بگردم و چگونه میتونم توسایتهای دولتی شغلم را سرچ کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در خارج کشور می توانید از محصول زیر کمک بگیرید https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
محمود مرادی
بنده با 53 سال سن دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی هستم آیا امکان کاریابی برای بنده وجود دارد؟ در کدام کشور؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی تان خیر ریسک خیلی بالایی دارید واقعیت این است حتی اگر در محیط هم باشید پیدا کردن کار برای شما کار آسانی نخواهد بود.
امیرحسین اوکاتی
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سال سن دارم و مکانیکم دیپلم دارم مدرک زبان B1دارم میخواستم برای کار اقدام کنم کشور المان ایا شاسی برای کار یابی دارم در المان و از چه ویزایی بهتر است اقدام کنم جاب افر یا اوسبیلدونگ ممنون که انقدر راهنما و راه درست اموزش میدین استاد🌹
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد می کنم برای تحصیل اقدام نمایید حتی برای یادگیری زبان آلمانی هم می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
نگار ابراهیمی
سلام من کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم ۳۱ سالمه متاهلم ۲ فرزند دارم ایا امکان کار در بکی از کشورهارو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از ایران بخواهید کار پیدا بکنید کار آسانی در پیش ندارید. پیشنهاد می کنم حتما باموسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
Zahra Bagherpourian
سلام و عرض احترام جناب اقای ملک پور من رشته ام اتاق عمل هست،،سابقه ۱۸سال کار دراتاق عمل رو دارم،ایا سوید برای کار ،برای شغل بنده اکی هست و اینکه برای مهاجرت از کجا شروع کنم،ایا خودتون وکیل مهاجرتی دارید که من کارهامو به ایشون بسپارم؟ متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی در حال حاضر می توان با اخذ ویزای معادل سازی برای کشور سوئد اقدام نمود. البته با توجه به طولانی بودن این پروسه شما می‌توانید برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس حاصل نمایید .
محمد سوقی
سلام من رشته تخصصی من موسیقی هستش چجوری میتونم اقامت انگلیس از طریق کار بگیرم مدرک تحصیلی ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری داشتن مدرک دانشگاهی و سابقه کاری مرتبط ضروری می باشد
وحیدزرگوش تنها
سلام وقت شما بخیر ۳۹سال سن دارم مدرک درجه یک رویه کوبی مبلمان دارم همچنین تجربه ۱۰سال کار در تولیدمبلمان(خیاطی، نجاری، رویه کوبی) خواستم بپرسم که شانس پیداکردن کار در کشور آلمان رو دارم یا کشور مناسب کار وزندگی دیگه؟ متاهل هستم یک فرزند دختر دارم تحصیلاتم: 6دیپلم نقشه برداری
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان کاریابی برای برخی از کشورهای حوزه شنگن و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد و برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
نجم الدین مارامایی
سلام من یه تعمیرکار تخصیصی موبایل هستم ایا برای من شرایط شغلی در اتریش فراهم هست برای مهاجرت با خانواده 5 نفره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای مهاجرت از طریق کار نیاز به دریافت جاب افر از سوی یک کارفرما خواهید داشت که عملا کار چندان راحتی نمی باشد. شما می توانید از طرق دیگر مانند روش تحصیلی وارد آن کشور شده و سپس در حیطه مورد نظرتان مشغول به کار گردید.
سارا کیا
سلام و وقت بخیر، با مدرک روانشناسی بالینی از دانشگاه معتبر و حدود 6 سال سابقه کار مرتبط و سطح زبان انگلیسی متوسط، می تونم شغلی در کشورهای حاشیه خلیج فارس پیدا کنم؟ 33 ساله هستم. چطور باید شروع کنم؟ ممنون می شم راهنماییم کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام با شرایط شما وجود دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی بیشتر شرایط خود با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
علی
سلام من ۲۰سال سابقه کاردارم و گواهی مدرک فنی مدلسازی ریخته گری درسال ۸۰رادارم و ۴۱سال سن دارم درکدام کشور میتوانم کار مورد نظر را پیداکنم؟ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای کشور امارات امکان کاریابی توسط موسسه وجود دارد. برای بررسی شرایط خود با جزییات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
مهدی رجبی
سلام وقت بخیر ممنون بابت راهنماییتون یک سوال داشتم خدمتتون رشته تحصیلی بنده صنایع چوب و کاغذ ولی تجربه کاری در این زمینه ندارم آیا باید سابقه کار داشته باشم یا راهی دیگه هم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری داشتن سابقه کار الزامی می باشد.
alireza
سلام روز بخیر من 26 سالمه میخوام امسال ارشد مهندسی شیمی برم احتمال بالا قبول میشم کارت خدمت دارم ولی هیچ سابقه کاری ندارم بخوام ویزای کاری بگیرم چیکار کنم؟ نمیخوام ویزای تحصیلی برای دکتری بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بهترین راه برای شما اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع ارشد می باشد
نوید دولت آبادی
سلام استاد گرامی من 33 سال سن دارم و متاهل هستم و 3 فرزند دارم دارای مدرک کاردانی الکترونیک از دانشکده فنی و حرفه ای هستم و دارای سابقه کار 14 ساله در رسته تعمیرات موبایل و کامپیوتر هستم و قصد دارم برای مدت زمان کوتاهی تا شرایط مطلوب برای زندگی خانواده محیا بشود به تنهایی اقدام به اخذ ویزا کاری کنم و اینکه به تازگی شروع به آموختن زبان انگلیسی کردم به نظر شما ابتدا وضعیت زبان را مشخص کنم و بعد به دنبال اخذ اقامت کاری بروم و یا اینکه ممانعتی برای اینکار نیست با توجه به شرایط فعلی اقامت کانادا بیشتر مایل هستم به این کشور مهاجرت کنم مگر اینکه شما استاد بزرگوار کشور دیگری را مناسب بدانید امکانش وجود داره راهنمایی بفرمایید یا اینکه وقت مشاوره در نظر بگیرید ممنون از لطفتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
ناصر رضازاده
سلام بنده 42 ساله بامدرک دیپلم جوشکاری و خانم بنده کارشناس مامائی است. 2بار با ویزای نوع B از طرف کارفرما به بلژیک رفته ام و برگشتم به ایران.من و خانم و بچه ام ویزای نوع B گرفتیم که به بلژیک بریم میخواهم به ایران برنگردم لطفاً مرا راهنمایی بکنید تا چه اقداماتی باید برای ماندن در بلژيک انجام بدم. متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
ناصر رضازاده
سلام بنده 42 ساله بامدرک دیپلم جوشکاری و خانم بنده کارشناس مامائی است. 2بار با ویزای نوع B از طرف کارفرما به بلژیک رفته ام و برگشتم به ایران.من و خانم و بچه ام ویزای نوع B گرفتیم که به بلژیک بریم میخواهم به ایران برنگردم لطفاً مرا راهنمایی بکنید تا چه اقداماتی باید برای ماندن در بلژيک انجام بدم. متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
حبیب
سلام وخدا قوت ۳۴ ساله متاهل دیپلم انسانی دارم حدود۱۸سال در معماری وخدمات ساختمانی فعال هستم لطف میکنید منو راهنمایی کنید.ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان کاریابی در بسیاری از کشورها وجود دارد.پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مصطفی سلمانی.
سلام. من 35 سالمه. شغل من جوشکاری و آهنگری هست و جوشکاری co2 هم بلدم و آدم فنی و آچار به دست هستم. اگه بخوام برم آمریکا برای من کار هست. آیا راحت میتونم برم سرکار؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا این مشاغل بازار کار خوبی دارند.
مشاوره رایگان