هنر زندگی کردن

4 بهمن 1401 بدون نظر

 

توضیحات مقدمه و بخش نخست محصول هنر زندگی کردن


راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

 

هنر زندگی، روش دستیابی به موفقیت و نگرش صحیح به زندگی از جمله مواردی است که در ویدئوی جذاب هنر زندگی بدان پرداخته شده است. ویدئوی هنر زندگی کردن حاصل سال ها مطالعه و تحقیق و انجام تکنیک های فردی است که به عنوان عصاره ای از کتب موفقیت اساتید بزرگی همچون آنتونی رابینز، دارن هاردی، مارک فیشر و سایر پیشقدمان عرصه موفقیت و تلاش فردی ارائه شده است. باشد که با مشاهده ویدئوی هنر زندگی دریچه ای از امید و موفقیت در زندگی شما عزیزان باز شده و راهنمایی ها و تکنیک های ارائه شده در ویدئو هنر زندگی در طی مسیر زندگی، رهنمون شما باشد. در ادامه به صحبت های مدیر موسسه ملک پور در مورد هنر زندگی گوش می سپاریم. این نکته مسأله بسیار مهمی است که تکنیک های موفقیت و روش زندگی درست را از شخصی بیاموزیم که در زندگی فردی خود این نکات را بکار بسته و موفقیت وی، گواه روشنی بر صحت سخنان وی باشد. مدیر موسسه ملک پور از اساتید حوزه موفقیت، جزو جوانترین ثروتمندان ایرانی هستند که رشد شخصی ایشان در وجوه مختلف زندگی قابل رؤیت می باشد. با توجه به این که پس از خرید محصول، وجه پرداختی مسترد نمی گردد، از شما خواهشمندیم معرفی محصول هنر زندگی را با دقت مطالعه نموده و پس از اطمینان از کارایی محصول نسبت به خرید آن اقدام فرمایید. امیدواریم از این محصول نهایت استفاده را برده و قدمی در جهت سعادت شما باشد.

تماس با ما

هنر زندگی و جستجوی راه موفقیت

هنر زندگی کردناز جمله مباحث اصلی پیرامون موفقیت، همواره این بوده است که چه راهی باید توسط افراد انتخاب شود تا به موفقیت موردنظرشان دست یابند. اکثر افرادی که به صحبت راجع به موفقیت می پردازند، شخصاً موفقیت حقیقی را تجربه نکرده اند. در ویدئوی "هنر زندگی" به طور کلی به مباحثی از این قبیل پرداخته شده است. امروزه، یکی از بحث های جاری، قانون جذب و انرژی هایی است که در انسان وجود دارد. اینجانب امیرمحمد ملک پور به عنوان شخصی موفق در تمامی جنبه های زندگی، اعتقاد دارم بدون شک انسان های مثبت اندیش، موفق اند و بر اساس نتایج تحقیقات علمی، افرادی که مثبت فکر نمی کنند، نسبت به جایگاه خود، در موقعیت عقب تری قرار دارند. البته در زندگی افراد مثبت اندیش نیز ناخواسته هایی پیش می آید. باید گفت در زندگی تمامی آدمیان همواره شرایط سختی وجود دارد که موجبات ترس را فراهم می آورد. اما به عقیده اینجانب، در انسان هنری است که می تواند شخص را در غلبه بر ترس ها و مشکلات کمک نماید."هنر زندگی" به عنوان توانایی و هنر رویارویی با ترس، در اثر تمرین در انسان قوی تر می شود و انسان به درجه ای می رسد که اساساً چیزی به عنوان ترس و ناراحتی برای وی کمرنگ شده و تمام زندگی تبدیل به یک مسیر زیبا و سرسبز می شود. ویدئوی "هنر زندگی" با ارائه رمز و رازهای مسیر موفقیت شما را در دستیابی به اهدافتان راهنمایی می نماید.

 

توضیحات در مورد هنر زندگی


 

هنر زندگی و برخورد با اطرافیان

هنر زندگی کردنچگونه می توان با اطرافیان علی الخصوص همسر، رفتار مناسبی داشت؟ برای مثال من و همسرم زندگی موفقی را طی 15 سال زندگی مشترک تجربه نمودیم که کاش فرصتی بود، می توانستم قدم به قدم مسیر زندگی را با شما عزیزان، به اشتراک گذارم. اینکه چگونه با شروع از نقطه صفر و با گذشت تقریباً 15 سال، امروز به شکر خدای متعال، در بهترین وضعیت مالی، تحصیلی و سلامت هستیم و رابطه ای بس عمیق و شگفت داریم. در طی این 15 سال زندگی، بزرگترین عامل خوشبختی خود را در چند موضوع می دانیم: در زندگی نسبت به یکدیگر گذشت داشته و تفاوت های میان زن و مرد برای ما اهمیت نداشت و هر دو، یکدیگر را به عنوان انسان قبول داشتیم. اگرچه سر منشأ ازدواج ما عشق نبود، اما روحیه آرام ایشان، به من نیز آرامش می داد و روز به روز بر مهر و علاقه ما افزوده شد. ثمره زندگی ما، پسری 11 ساله است که به 3 زبان زنده دنیا تسلط داشته و تمامی دوستان نزدیک، بر فهم و درک بالای وی واقفند. تأثیر معنویات بر پیشرفت شخصی و اجتماعی، امری ناگزیر است. با مشاهده ویدئوی "هنر زندگی" ناخودآگاه متوجه بهبود کیفیت روابط خود با اطرافیان خواهید شد.

 

 

فایل صوتی پیرامون موفقیت و هنر زندگی

فایل صوتی پیرامون قانون جذب

هنر زندگی و رمز خوشبختی

باید گفت بزرگترین رمز خوشبختی در ابتدای امر، پذیرش خداست و در مرحله بعد، قبول یک سری مسائل علمی و تحقیقاتی که باید نسبت به آن ها تحقیق شده و هر فرد خود را در این مسائل رشد دهد. بسیاری از افراد من جمله برخی دوستان اینجانب، به مطالعه اخبار، کتب سیاسی و تاریخی می پردازند اما از تحقیق و مطالعه در زمینه های روانشناسی، مدیریت، تجارت، بیزینس و رشد شخصیتی غافلند. زمانی که شخصی خدا را در زندگی پذیرفت، ترس از دل او بیرون می رود. آیا نسبت به چگونگی پذیرش خدا در زندگی آگاهی دارید؟ باید گفت همگی ما از یک منبع انرژی هستیم، چرا که خدا ماهیتی غیرمادی است. باید دانست هر آنچه در عالم است یا ماده است و یا انرژی. البته نمی توان به قطعیت گفت که خدا انرژی است اما ماهیتاً بسیار مشابه انرژی می باشد. در ویدئوی مشهور "هنر زندگی" به طور کامل به توضیح اثبات خدا پرداخته شده است. باید گفت در وجود خدا هیچ شکی نیست و الله یکتایی است که انسان می تواند به او پناه برد. این به معنی پذیرش خدا در جهت آرامش درون است. باید بر اساس تحقیقات انجام شده، شخصیت را رشد داد، پیشرفت کرد و به نقطه ای رسید که ترسی در زندگی نباشد. در صورتی که "خدا" در زندگی شخص حضور نداشته باشد، آرامش واقعی وجود ندارد. انسانی که خدا را پذیرفته و خود را در پناه او می یابد، هیچ عنصر خارجی نمی تواند در آرامش وی خللی ایجاد نماید.

خداوند تبارک و تعالی انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفرید و فرمود «و نَفَختُ مِن روحـی» به این معنا که از روح خودم (انرژی خودم) در انسان دمیدم. دانستن این امر که ما پاره ای از خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم، انرژی عظیمی در ما به وجود می آورد که ما را قادر به انجام تغییرات خارق العاده ای در محیط بیرون می نماید. امروزه فیزیک کوانتوم معتقد است، انرژی یک انسان نرمال، آب اقیانوس آرام را ظرف 2 ثانیه به جوش می آورد. البته شخصاً قائل به کنترل امور، تماماً تحت تأثیر مدیریت این انرژی نیستم، هر چند که شاید به این گونه نیز باشد. آنچه مسلم است، این است که ما موظفیم افکارمان را مدیریت نموده و بر رشد شخصی خود تمرکز نماییم. متأسفانه بسیاری از مفاهیم به غلط تعریف شده است و ما کاملاً تحت تأثیر آموزش های نسل پیش از خود هستیم و بدون تحقیق و تفکر، چه مسیحی و چه مسلمان، دینمان از اجدادمان به ما ارث رسیده است. حال وقت آن است که با تحقیق کافی به شناخت خدا برسیم. با مشاهده ویدئوی "هنر زندگی" و آگاهی از حجم عظیم انرژی که در وجودمان قرار داده، لاجرم شکرگزار ذات اقدس الهی خواهیم بود و سراسر زندگی هایمان مملو از قدرتی لایتنال می شود که هر ناممکنی را ممکن می نماید. چنانکه خداوند خود در قرآن می فرماید: «وَ سَخَّرنا لَکُم السَمواتِ و الاَرض» (تمامی جهان به تسخیر شما در می آید.)

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد حس و انرژی مثبت

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد حس و انرژی مثبت

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد حس و انرژی مثبت

هنر زندگی (Art your living)

تجربه شخصی من از آشنایی با این مبانی، عبور از یک زندگی سخت بود. آموختم هنرمندانه زندگی نمایم، به گونه ای که اگر شخصی قصد ضربه زدن به من داشته باشد، به دادگاه مراجعه نمی نمایم، چرا که قاضی نیز یک انسانی عادی است همچون سایر آدمیان و ایمان دارم با برخورداری از حمایت خدا، از آسیب دیگران مصون خواهم ماند. یادگیری این موضوع که هنرمندانه زندگی کنید و خود شما مسائل را مدیریت نمایید، تنها با اتکا بر خدا امکان پذیر است. برای اولین بار این تجربیات شخصی در ویدئویی به نام "هنر زندگی" گرد هم آمده تا چراغ راهی باشد که نشان دهد چگونه می توان با نیروی عظیم وجودی، بر همه مشکلات فائق آمد. با مشاهده ویدئوی"هنر زندگی"، رابطه قوی شما با خدا، انرژی بخش شما بوده و بر این امر واقف خواهید شد که غیر از الله؛ خدای یکتا؛ به هر چیز دیگری تکیه کنید، ضعیف است. انسان تا وقتی خود را بخشی از خدا می داند، هیچ چیز یارای مقابله با وی را نداشته و حد و مرزی برای انسان وجود ندارد.

هنر زندگی کردنبه عنوان مثالی در این رابطه، نقل است بایزید بسطامی وقتی در حالت عرفانی خاصی قرار می گرفت، ناخودآگاه فریاد میزد: لَیسَ فِی الجُبَّهِ اِلَی الله؛ در جبه من، غیر از الله کسی نیست. مریدان خدمت وی رسیده و عرض نمودند در هنگام خلسه، اقرار می نمایید: من الله هستم و در لباس من غیر از خدا کسی نیست. بایزید بسطامی فرمود: آیا من چنین حرفی را به زبان می رانم؟ من احساس نزدیکی زیادی با خدا دارم، اما گمان نمی بردم چنین جسارتی نسبت به خدا روا می دارم. مریدان را قسم داد که اگر دگرباره این گفته از من برآمد، مرا دشنه بزنید. و چون قسم مراد بر مرید واجب است، دشنه ها آماده بود. دوباره در حالت ذکر و سماع رفتند. زمانی که بایزید گفت لَیسَ فِی الجُبَّهِ اِلَی الله، مریدانش به وی حمله ور شدند. اما بایزید هفت پیکر شد و هر پیکری فریاد میزد: لَیسَ فِی الجُبَّهِ اِلَی الله ، اَنَا الله و اَنَا الحَق؛ و همه سجده نمودند.

هنر زندگی و غلبه بر ترس

دوست عزیزم اگر تو خودت را بشناسی، در صورتی که تمام دنیا علیه تو باشد، باز هم بر تو ترسی نیست!

خود من نیز به طور مداوم در حال خودسازی می باشم. باید در ذهن داشت و همچنین بر کاغذ حک نمود که "ترس یعنی خدا نیست."، " ترس یعنی خدا نیست."

در صورت قبول خدا، انسان به درجه ای از آرامش می رسد که هیچ ترسی بر او وارد نمی شود.

همواره در ذهن داشته باشید «اِنّا لله وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون»

هنر زندگیدر ویدئوی "هنر زندگی" در مورد این مسائل به طور کامل صحبت شده است. چطور ثروت را با افکار و قدرت درونی تان جذب نمایید، مدیریت کنید و بر آن و بر تمام چیزهایی که در اطرافتان هست، احاطه کامل پیدانمایید. انسان زمانی که خدا را بشناسد، بر او حد و مرزی نیست!

و چقدر خداوند در سوره عنکبوت زیبا گفته است: زمانی که کسی پایین تر از الله را به عنوان ولی و پناه خود در نظر می گیرد، مانند عنکبوتی است که تار خود را محکم ترین پناهگاه و مأمن می داند. و چقدر این پناهگاه سست و هر آینه، غیرقابل اتکاست.

بعضی افراد ممکن است تصور نمایند رابطه قوی یا اتصال به شخصی در دولت یا مجلس کارساز است. اما باید هوشیار بود، آنچه حائز اهمیت است این است که آیا خدا یار و پشتیبان ما هست یا خیر؟ چه کسی قادر به مقابله با توست وقتی خدا حامی توست؟

اگر خواستار آرامش هستید، زندگی مطلوبی را برای خود متصور هستید، باید نترسید و شجاع بود. به خدا پناه ببرید که با وجود او، احدی حتی توان بدخواهی برای شما ندارد. ویدئوی "هنر زندگی" مسیر را برای شما آسان نموده و چگونگی درک این فرایند را میسر می کند.

در همین لحظه، در دل تکرار نمایید از شر هر آزاردهنده ای به خدای خودم پناه می برم! به خدا پناه می برم و تمرکز را بر اهدافتان بگذارید و شاهد باشید که می توانید میلیون ها دلار تولید کنید.

در ویدئوی "هنر زندگی" راجع به بحث درآمد صحبت شد و گفته شد عموماً این شخصیت والد درونی برخی افراد می باشد که گمان می دارد درآمد عالی، یک فاکتور مثبت نیست. اما این اشتباه است چرا که ائمه ما همگی ثروتمند بودند. برای مثال داستان سلیمان در قرآن یا کتب مقدس دیگر همچون عهد قدیم یا عهد جدید باید خوانده شود.

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد                                 وآن چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

(جام جم یعنی خدا، طلب خدا از ما می کرد.) بعضی افراد به دنبال واسطه ای جهت پیشرفت هستند. با اتصال به منابع دیگر، در انتظار کمک هستند. حال آن که خود با اتصال به قدرت لایزال الهی، منبع قدرت اند. همه چیز در خود شخص نهان است و تنها خود فرد می تواند عامل باشد. به قول مولانا:

ای قوم به حج رفته کجایید،  کجایید                                    معشوق همین جاست بیایید ، بیایید

در جایی دیگر حضرت مولانا می فرماید:

گر صورت بی صورت معشوق ببینید                                   هم کعبه و هم قبله و معشوق شمایید، شمایید

در ادامه شعر حافظ داریم:

گوهری کز صدف کُون و مکان بیرون است                             طلب از گمشدگان لبِ دریا می کرد

بی دلی در همه احوال خدا با او بود                                    و نمی دیدش و از دور «خدایا»  می کرد

خداوند به رسول خدا می فرمایند: اگر از تو سوال شد من چه کسی هستم، پاسخ ده، من آنم که نزدیک شماست، مرا بخوانید تا شما را پاسخ دهم.

مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش                                   کو به تأیید نظر حل معما می کرد

گفتم این جام جهان بین به تو کی داد حکیم                              گفت آن روز که این گنبد مینا می‌کرد

از روز اول قرار بر این بود که تو جانشین خدا باشی، خلیفه الله باشی! به خدا پناه ببرید، با خدا باشید! از حضور خدا در زندگی لذت ببرید! آگاه باشید که اصل این جهان بر پایه لذت بردن توست! ویدئوی "هنر زندگی" شما را در فهم این مسائل یاری می نماید.

گفت آن یار کز او گشت سر دار بلند                                    جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد

فیض روح القدس ار باز مدد فرماید                                     دگران هم بکنند آن چه مسیحا می‌کرد

هر که چون غنچه دلش راز حقیقت بنهفت                               ورق خاطر ازین نکته محشا می کرد

گفتم این سلسه  زلف بتان از پی چیست                                 گفت حافظ گله ای از دل شیدا می کرد

وقتی در پناه خدا باشید و نسبت به مدیریت امور آگاه باشید، دغدغه ها کاهش پیدا می کند، نا آرامی ها از بین می رود. کسانی که خیرخواه شما نیستند نیز، در نهایت موجب منفعت شما می شوند. چرا که خداوند می فرماید: «اِنَّ الله یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ امنو »

تهیه ویدئوی "هنر زندگی" دریچه ای نو در زندگی شما ایجاد می نماید و با ایجاد روحیه ای بهتر در شما تغییرات مطلوبی در حس شما ایجاد نماید. برای شما هر کجا که حضور دارید، زندگی مملو از عشق آرزومندم. شاد باشید و غم و اندوه به خود راه ندهید. امید که حال شما را به احسن الحال تغییر دهد.

حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو                           که کس نگشود و نگشاید به حکمت ای معما را

ویدئوی "هنر زندگی" قطعاً بخشی از معنای زندگی را برای شما کامل می نماید و برای شما جلوه ای دیگر از زندگی را می گشاید که دیگر مانعی جهت تحقق اهدافتان وجود نخواهد داشت.

هنر زندگی کردن

 

به امید موفقیت هر چه بیشتر شما عزیزان. هر کجا هستید شادکام باشید! تماماً از زندگی لذت ببرید! در پناه خدای خوب باشید!

یا علی

امتیاز 4.25 از 5 ( 19 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مشاوره رایگان