کار در سوئد - شرایط کار و کاریابی در سوئد

13 بهمن 1402 50 نظر

برای کار در سوئد از مهمترین شرایط آن این است که ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرمای سوئدی نیز داشته باشید و سپس میتوانید برای دریافت ویزای جاب آفر خود اقدام کنید از دیگر شرایط مهم برای ویزای جاب آفر مدرک تحصیلی و دانشگاهی همچنین افراد باید از سابقه کار و سن زیر 40 سال برخوردار باشند. مدرک زبان برای دریافت ویزای کاری حداقل باید آیلتس 6.5 باشد. شما در سوئد به زبان انگلیسی به راحتی میتوانید کار کنید و نیازی به یادگیری زبان سوئدی ندارید. حداقل دستمزد ها در سوئد 12000 هزار کرون میباشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا اقدام در خصوص اخذ ویزای کار در سوئد می توانید با موسسه ملک پور از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار کرده و یا با تکمیل فرم تماس، درخواست خود را جهت دریافت تماس از سوی مشاوران متخصص اعلام نمایید تا بتوانید از خدمات مشاوره تلفنی رایگان این مجموعه بهره مند گردید.

مباحثی که در این نوشتار مورد بررسی قرار میگیرد:

تماس با ماکار در سوئد

شرایط کار در سوئد

 جهت دریافت مجوز کار در سوئد لازمست که ابتدا یک پیشنهاد کاری از کارفرمای سوئدی دریافت نمایید. شما نمی توانید ویزای کار در سوئد را دریافت کرده و سپس به جست و جوی کار در این کشور بپردازید. حتی در صورتی که برای مدت کمتر از 3 ماه نیز تصمیم به حضور در سوئد و کار در این کشور داشته باشید، باید یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای معتبر دریافت کرده باشید که حداقل به مدت 10 روز، آگهی استخدام آن در کشور سوئد منتشر شده باشد. ورود به کشور سوئد از طریق کار، نیازمند دریافت ویزای این کشور می باشد که دارای شرایط و مدارک مورد نیاز خود است. ولی اولین شرط برای دریافت ویزای کاری دریافت یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای سوئدی است.

 

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد کاریابی در سوئد


شرایط جاب آفر در سوئد

شرایط جاب آفر در سوئد برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند به افراد برای دریافت اقامت این کشور کمک بسیاری داشته باشد. در ابتدا باید به این مهم دقت داشته باشید که یکی از مهمترین شرایط جاب آفر در سوئد  مدرک تحصیلی و دانشگاهی است. در ادامه افراد باید از سابقه کار و سن زیر 40 سال برخوردار باشند. لازم به ذکر است که باید کارفرما این مهم را به دولت ثابت کند که برای شغل وی، کارمند دیگری در سوئد وجود ندارد.

ویزای کاری سوئد

افرادی که قصد کار در سوئد داشته و متقاضی مهاجرت کاری سوئد هستند، باید برای دریافت ویزای کار سوئد درخواست نمایند. عموماً افراد متقاضی می توانند این ویزا را مستقیماً از طریق سایت درخواست داده و یا با مراجعه به سایت آژانس اداره مهاجرت سوئد، برای درخواست خود اقدام نمایند. اگر یکی از شرایط زیر را دارا باشید، نیاز به دریافت ویزای کار سوئد نخواهید داشت.

  • مجوز اقامت دائم این کشور را داشته باشید.
  • اجازه اقامت تحصیلی این کشور را داشته باشید.
  • اجازه اقامت ویژه برای تحقیق در این کشور داشته باشید.
  • یک پناهجو هستید.
  • یک شهروند از اتحادیه اروپا هستید.

در غیر این صورت برای دریافت اجازه کار در سوئد می بایست ویزای کاری این کشور را قبل از ورود خود دریافت نمایید. اما کشورهایی نیز وجود دارند که ویزای جستجوی کار برای ایرانیان صادر می نمایند. بدین ترتیب افراد می توانند با توجه به تخصص و تحصیلات خود برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایند. از جمله کشورهایی که این ویزا را ارائه می نمایند، کشور اتریش است. ویزای جستجوی کار اتریش بر اساس سیستم امتیازبندی می باشد که این امتیاز، از طریق جداول امتیازبندی که بر روی سایت سفارت این کشور وجود دارد، قابل محاسبه است. در صورت کسب امتیاز لازم می توانید برای اخذ این ویزا اقدام نمایید. اطلاعات بیشتر در لینک ذیل در دسترس می باشد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری سوئد

از جمله مراحل اصلی دریافت هر نوع ویزایی، تهیه مدارک مورد نیاز آن است. موسسه ملک پور با توجه به تحقیقات و تجربیات سالیان متمادی، مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار سوئد را برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه پیشنهاد شغلی که در اداره کار و مهاجرت تأیید شده است.
  • پیشنهاد شغلی حداقل باید 10 روز در سوئد منتشر شده باشد.
  • درآمد 13000 کرون سوئد (بدون در نظر گرفتن مالیات)
  • کارفرما، بیمه سلامت و رفاه اجتماعی متقاضی را تأمین نماید.
  • مدرک زبان IELTS 6.5

شرایط کلی اخذ کار از طریق دریافت پیشنهاد کاری در کشورهای اروپایی بدین ترتیب است که ابتدا باید شغل مورد نظر به مدت 3 ماه در کشور مقصد آگهی شود و در صورت نبود داوطلب، مجدداً برای 3 ماه، این مقام شغلی در بین کل کشورهای اتحادیه اروپا آگهی شود. چنانچه فرد مورد نظر و مناسب برای شغل پیشنهاد شده یافت نشود، می توان برای جذب نیروی متخصص از کشورهای خارج از اتحادیه اقدام نمود.

نرخ بیکاری و تاثیر آن بر مهاجرت کاری سوئد

یکی از مهم ترین مواردی که متقاضیان کار در سوئد باید به آن توجه نمایند، نرخ بیکاری در این کشور است. اگر در کشوری میزان نرخ بیکاری در سطح پایین قرار داشته باشد، می توان برای مهاجرت کاری به سوئد اقدام کرد. نرخ بیکاری در کشور سوئد و در سال های اخیر، رو به کاهش می باشد؛ اما همچنان در سطح بالایی از بیکاری نسبت به کشورهای همسایه مانند دانمارک است. بر اساس آخرین ارائه شده، نرخ بیکار در کشور سوئد 7.36 درصد می باشد. بیشترین میزان نرخ بیکاری سوئد مربوط به سال 2021 می باشد که در آن نرخ بیکاری به 8.72 درصد رسیده است. این بدین معنی است که کار در سوئد همیشه در تکاپو بوده و نرخ بیکاری این کشور حالت یکسان و راکد ندارد. در ادامه نموداری تهیه شده است که از سال های 2017 تا 2022 میزان نرخ بیکاری کشور سوئد را نمایش داده است.که طبق آخرین آمار داده شده از کشور سوئد است.

اقامت سوئد

 

لیست مشاغل مورد نیاز سوئد

در هر یک از کشور اروپایی مدرن، عموماً مشاغلی وجود دارند که با کمبود نیرو مواجه بوده و در نتیجه تقاضای آن ها جهت اخذ ویزای کاری و اشتغال در این زمینه ها با استقبال بیشتری روبرو می شود. عموماً مهاجران و افرادی که قصد مهاجرت از طریق کار دارند، بر این مشاغل تمرکز می نمایند تا علاوه بر کمک در زمینه رشد اقتصادی و صنعتی این کشورها، ریسک دریافت ویزای کار خود را نیز کاهش دهند. مشاغل مورد نیاز جهت کار در سوئد، در زمینه های فنی و مهندسی می باشد. در این بخش موسسه ملک پور به بررسی مشاغل مورد نیاز در سوئد از طریق کار پرداخته است.

  • مهندسی طراحی سایت
  • تحلیل گر مسائل اقتصادی
  • مهندس داده ها
  • برنامه ریز عرضه و تقاضای کالا
  • تکنسین مرکز داده ها (IT)
  • طراحی محصولات (اتومبیل)
  • مدیر بازاریابی
  • تحلیل گر تجارت
  • متخصص فناوری اطلاعات
  • مدیر توسعه تجارت (بخش سلامت)
  • مدیر فروش
  • مدیر روابط عمومی با مشتری
  • مهندس معماری
  • پرستار و پزشک متخصص

این مشاغل عموماً بر اساس میزان تقاضا و نیروی کار موجود در سوئد تعیین می شود و اکثر مهاجران به جهت پایین آوردن میزان ریسک خود، برای این مشاغل اقدام خواهند کرد. اما کشورهای دیگری نیز در اتحادیه اروپا وجود دارند که ویزای جستجوی کار صادر کرده و در مناسب شغلی مورد نیاز، اقدام به جذب نیروی کار می نمایند. به عنوان مثال کشور آلمان می تواند گزینه مناسبی برای افراد ایرانی و نیروهای متخصص در رشته های مورد نیاز باشد. افرادی که دارای سن مناسب و تحصیلات آکادمیک عالی در زمینه های فنی و تکنیکی مثل علوم کامپیوتر، رشته های مهندسی و... هستند، می توانند واجد شرایط دریافت این نوع از ویزا باشند. با مراجعه به لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در خصوص رشته های مورد نیاز و نحوه دریافت ویزای جست و جوی کار آلمان کسب نمایید.

 مشاغل پر درآمد در سوئد

سوئد به عنوان یک کشور با بالاترین کیفیت زندگی است. این کشور با این حال که نرخ مالیات بالایی دارد اما مسیر های شغلی پرسود را ارائه میدهد. جدول زیر لیست پردآمد ترین مشاغل در سوئد است:

 

عنوان شغلی میزان درآمد به کرون (ماهیانه)
پزشکان جراح 168000
قاضی 141000
وکیل 114000
مدیر بازاریابی 60.400
خلبان 67.100
مدیر مالی 94000

کار در سوئد و بازار کار ویژه جهت نیروی کار IT و کامپیوتر

عموم افرادی که قصد مهاجرت کاری سوئد را دارند، می بایست به لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد توجه نمایند. طیف گسترده ای از مشاغل در کشور سوئد، با کمبود نیروی کار مواجه است. از این رو موسسات و کارفرمایان، اقدام به جذب نیروهای کاری متخصص در این زمینه ها کرده و قراردادهای بلندمدت با درآمد قابل توجه با این افراد عقد می نمایند. به طور کلی 5 علت وجود دارد که افراد این کشور را برای کار انتخاب می کنند. حقوق برابر بین افراد جامعه، امتیازات کارکنان در کشور سوئد، دریافت اقامت بلند مدت و دائم برای همراهان شخص اصلی و سیستم فراگیر رفاهی از اصلی ترین شرایط برای ترغیب افراد به مهاجرت به سوئد از طریق کار می باشد. افرادی که رشته های فناوری اطلاعات و IT را مطالعه کرده اند، اگر در کشور سوئد شغلی بیابند، بهترین امکانات را دریافت خواهند کرد. موسسه ملک پور در این راستا می تواند برای شما این شانس را امتحان کند تا بتوانید در این زمینه پیشنهاد شغلی مناسبی دریافت کنید. چرا که میزان دریافتی ها در رشته های فناوری اطلاعات در کشور سوئد در سطحی بالا قرار دارد.

میزان حقوق و درآمد در سوئد

یکی از مهم ترین دغدغه ها و سوالات متقاضیان کار در سوئد، در خصوص میزان درآمد و حقوق در این کشور می باشد. در مقایسه میزان حقوق و درآمد در کشور سوئد با دیگر کشورها می توان به میزان بالای حقوق در این کشور پی برد. افرادی که در کشور سوئد مشغول به کار می شوند، از تسهیلات بسیاری مانند امکانات بازنشستگی، مراقبت های بهداشتی، امنیت شغلی و... برخوردار می باشند. از جمله مشاغل مورد نیاز کشور سوئد، رشته IT است که دارای بیشترین درآمدها نیز می باشند. در جدول ذیل، به میزان حقوق برخی رشته های کاری و شغلی در سوئد اشاره شده است:

 

شغل

درآمد ماهیانه

دامپزشک

5219 یورو

دندان پزشک

5219 یورو

دکتر

5219 یورو

خلبان

4972 یورو

وکیل

4198 یورو

اقتصاد دان مدنی

3982 یورو

برنامه نویس کامپیوتر

3961 یورو

کارگذاران بازرگانی

3579 یورو

روزنامه نگار

3311 یورو

نویسنده

3311 یورو

مهندس فناوری اطلاعات (IT)

3136 یورو

روان شناس

2888 یورو

پرستار

2868 یورو

معلم دبیرستان

2816 یورو

عینک ساز

2703 یورو

معلم دبستان

2651 یورو

نقاش

2434 یورو

خیاط

2228 یورو

نحوه کاریابی در سوئد

با توجه به کمبود نیروهای استخدامی در زمینه های فناوری اطلاعات، موسسه ملک پور آماده همکاری با افرادی می باشد که خواهان کار در سوئد می باشند. شما می توانید رزومه، شرایط کاری و سوابق شغلی خود را برای موسسه ملک پور ارسال نمایید تا جهت دریافت پیشنهاد شغلی و کاریابی معتبر در کشور سوئد، خدمات و راهنمایی موسسه را دریافت کنید. متقاضیان کار در سوئد که دارای سطح زبان سوئدی یا آیلتس 6.5 می باشند می توانند با ارائه سوابق کاری و تحصیلی خود، درخواست یافتن شغل و کاریابی را به موسسه ارائه نمایند. توجه داشته باشید که مدرک زبان متقاضی باید آماده باشد؛ چرا که این پروسه در کشور سوئد به مدت 4 هفته بیشتر معتبر نیست.

در صورتی که تمایل به یافتن شغل خود قبل از ورود به کشور سوئد دارید، می توانید با مراجعه به سایت ها و مراکز مجازی که در سوئد فعالیت داشته و مشغول به کاریابی می باشند، در جهت کار در سوئد قدم بردارید. مؤسسات و سایت های کاریابی در سوئد در بخش بعدی مقاله معرفی شده است.

گام به گام تا کار در خارج از کشور

آشنایی با موسسات کاریابی در سوئد

موسسه ملک پوردر زمینه کار در سوئد و کاریابی در این کشور برای شما عزیزان، لیست سایت ها و مراکز مجاز در کشور سوئد را فراهم نموده و در این قسمت از مقاله ارائه کرده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های زیر، از نیازمندی ها و شرایط کاری مورد نیاز شرکت های مختلف در کشور سوئد اطلاع یابید.

 

لیست وب سایت های مؤسسات کاریابی در سوئد

https://www.thelocal.se/jobs/

http://www.jobsinstockholm.com/

jobb.blocket.se

jobbmaskinen.se

jobbsafari.se

studentjob.se

metrojobb.se

careerbuilder.se

monster.se

stepstone.se

 

اما در این میان مراکزی هستند که به دنبال نیروهای کاری به زبان انگلیسی می باشند. در ادامه به معرفی این مراکز می پردازیم.

  • LinkedIn’s job search portal
  • se/jobs
  • neuvoo – global job source
  • https://www.glassdoor.com/Job/sweden-english-speaking-jobs-SRCH_IL.0,6_IN223_KO7,23.htm

شرایط اخذ ویزای همراه سوئد در سوئد

ویزای الحاق خانواده یا به اصطلاح ویزای همراه از ویژگی های دریافت ویزاهای هر کشوری می باشد. طبق کار در سوئد و مهاجرتی کشور سوئد، اگر کسی از کشورهای غیر اروپایی، دارای اجازه کار در سوئد به مدت بیش از 6 ماه بوده و اقامت موقت این کشور را دریافت نماید، می تواند همسر خود را در حالی که وی نیز دارای اجازه کار می باشد، به همراه داشته باشد. از جمله افرادی که می توانند از ویزای الحاق استفاده نمایند و جزو خانواده فرد متقاضی محسوب می شوند عبارتند از: همسر یا فردی که به طور رسمی با وی زندگی می کند (هر چند ازدواج نکرده باشند.) و فرزندان زیر 21 سال که مجرد هستند. البته باید دقت داشت که فرد اصلی باید بتواند هزینه زندگی و مخارج اعضای خانواده خود را در کشور سوئد پرداخت نماید. دریافت بیمه سلامت برای اقامت خود در کشور سوئد، از نکات و عوامل مهم است که باید رعایت گردد.

اخذ اقامت و تابعیت سوئد از طریق کار

به منظور دریافت تابعیت و پاسپورت سوئد باید در مدت معینی که توسط مقامات این کشور مشخص شده است، در کشور سوئد زندگی کرده باشید. مدت زمان مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور سوئد در حالت های مختلف، متفاوت است. در اکثر مواقع شما نیاز دارید که 5 سال در کشور سوئد به صورت مداوم حضور داشته و مشغول به کار باشید و همچنین مالیات و بیمه خود را نیز طی این مدت پرداخت نمایید. پس از آن که افراد موفق به اخذ ویزای کار سوئد می شوند، اقامت موقت 2 ساله ای جهت حضور در این کشور دریافت می نمایند که در صورت تداوم اشتغال، این اقامت مجدداً به مدت 2 سال تمدید می شود. بدین ترتیب پس از 4 سال حضور در کشور سوئد و کار در این کشور می توانید اقامت سوئد را دریافت نموده و سپس برای اخذ تابعیت این کشور اقدام نمایید. موارد لازم جهت ثبت درخواست تابعیت کشور سوئد عبارتند از:

  • اثبات هویت فرد
  • سن بالای 18 سال
  • فرد دارای اجازه اقامت قانونی داشته باشد.
  • مدت زمان حضور خود را در کشور سوئد تکمیل کرده باشد.
  • رفتار مناسبی در کشور سوئد داشته باشد.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه کار در سوئد

افرادی که متقاضی کار در سوئد هستند همواره در پی یافتن مؤسسات معتبر جهت دریافت راهنمایی و مشاوره هستند. موسسه مشاوره ای مهاجرتی ملک پور با همکاری وکلای برتر سوئدی می توانند در زمینه های فنی علی الخصوص رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات، به متقاضیان کار در سوئد یاری رسانند. بدین ترتیب که متقاضیان عزیز با در دست داشتن مدارک کامل خود، به موسسه ملک پور مراجعه کرده و شرایط خود را جهت کار در سوئد ودریافت ویزای کاری این کشور تحلیل و بررسی می نمایند. در صورت تطبیق شرایط با پتانسیل های کاریابی در سوئد، رزومه و مشخصات افراد برای وکلای مهاجرت به سوئد ارسال می شود. در این پروسه افراد محدودیت سنی نخواهند داشت. زمانی که پیشنهاد شغلی را دریافت کردید، می توانید برای دریافت اقامت کشور سوئد از طریق کار اقدام نمایید. در این پروسه باید با مؤسسات کاریابی متعددی صحبت شود؛ از این رو شما را به داشتن آمادگی برای انجام مصاحبه های متعدد نوید می دهیم.

همچنین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از تعداد و نوع ویزاهای اخذ شده توسط موسسه ملک پور، از صفحات زیر دیدن نمایید:

انتخاب دفتر مهاجرتی

?گالری ویزاها?

 سوالات متداول

✔️کار در سوئد چگونه امکان پذیر است؟

 برای کار در کشور سوئد در ابتدا می بایست از کارفرمایی در این کشور پیشنهاد کاری اخذ نمود.

✔️مهم ترین مشاغل مورد تقاضای کشور سوئد کدامند؟

 در حال حاضر مشاغل مرتبط با IT، آموزش، پزشکی و زیر شاخه های سلامت از مهم ترین مشاغل اعلامی کشور سوئد برای جذب نیروی کار بین المللی می باشند.

✔️میانگین حقوق پرداختی به کارکنان در سوئد چقدر است؟

شما می توانید در صورت داشتن شرایط لازم و بهره مندی از خدمات مشاوره ای موسسه MIE، حداقل حقوق 4.500 یورو در ماه را در سوئد داشته باشید.

✔️اخذ اقامت دائم و تابعیت با کار در سوئد چگونه امکان پذیر است؟

شخصی که درخواست زندگی در این کشور را دارد پس از 5 سال کار کردن و پرداخت مالیات می تواند درخواست اقامت دائم کشور سوئد را بدهد. در مجموع اگر اثبات شود شخص با زندگی و فرهنگ سوئدی آشنا شده است و زبان این کشور را نیز فراگرفته است، به وی حق شهروندی و اقامت دائم اعطا می شود. همینطور پس از 6 سال زندگی مستمر در این کشور و دریافت اقامت دائم، شخص دارای مجوز کار و زندگی در این کشور می تواند درخواست دریافت پاسپورت سوئدی را دهد.


 

_____________________ سخن پایانی _____________________

کار در سوئد، شرایط دریافت اقامت سوئد از طریق کار، نحوه دریافت اقامت کاری کشور سوئد و به طور کلی قوانین کشور سوئد، درآمد و هزینه زندگی در این مقاله به صورت علمی- تحلیلی و دقیق بررسی شد. کشور سوئد از جمله کشورهای حوزه اسکاندیناوی می باشد که در موقعیت مناسب رفاه اجتماعی و امنیت در اروپا قرار دارد. اما برای مهاجرت کاری می توان کشورهای هم جوار و مشابه را نیز در نظر گرفت. چرا که سوئد با اعمال قوانین سخت گیرانه اعطای ویزا به ایرانی ها، شرایط را برای دریافت ویزا سخت کرده است. همچنین میزان ردی ویزاهای ایرانی ها در کشور سوئد در طی سال های اخیر افزایش یافته است. برای مهاجرت از طریق کار در سوئد، کشور ایران جزو لیست مورد اطمینان بین المللی نمی باشد و برای یافتن کار در سوئد، نیاز به پیشنهاد کاری از قبل دارد که این خود امری سخت و پیچیده است. به همین جهت، برای مهاجرت کاری به سوئد و اروپا می توان از طریق کشورهای دیگر اقدام نمود. برای مثال کشور دانمارک، به عنوان کشوری هم جوار سوئد و عضو حوزه اسکاندیناوی می تواند گزینه مناسبی باشد. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و تنظیم شده است و طی آن اطلاعاتی در خصوص کار در سوئد برای شما عزیزان تشریح شد. شما می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید و یا با تماس با مشاورین متخصص مجموعه ملک پور، از مشاوره رایگان تلفنی برخوردار شوید و اطلاعات خود را در زمینه کار در سوئد افزایش دهید. همچنین در انتهای این مقاله می توانید در قسمت "ثبت پرسش"، نظرات و سوالات خود را در خصوص کار در سوئد مطرح نمایید تا افراد صاحب علم و مشاوران موسسه به طور رایگان پاسخگوی شما باشند.

امتیاز 4.17 از 5 ( 43 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
حسن کهوند
دررابطه با اقامت کاری سوید ۴۳ساله متاهل بادوفرزند دارای شغل ازاد در رسته فروش وتولید لوازم کفش مغازه دار با جواز کسب مشاوره میخواهم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام وعرض ادب دوست عزیز شرایط عمومی شما بطور دقیق باید بررسی شود ولی باتوجه به رزومه ای که می فرمایید شما اگر پیشنهاد شغلی داشته باشید شانس خوبی برای اقامت کاری سوئد دارید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط شما برای کار تحصیل هم بصورت رایگان مورد بررسی قرار بگیرد. موفق باشید
اسماعیلی
من کارشناس هوشبری دارم ۶ سال سابقه کار دارم توی مراکز تخصصی و فوق تخصصی امکان دریافت ویزای کاری سوئد دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر و درست راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات عمومی بیشتری از شما هستیم اما رشته شما خیلی خوب است و برای کشور سوئد می توانید اقام کنید بدین صورت که ابتدا مدرکتان برای ارزش یابی فرستاده می شود و سپس یک اقامت یکساله دریافت می کنید تا به سوئد بروید برای معادلسازی و بعد آن وارد بازار کار شوید. حتما با مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان شرایط عمومی شما را بررسی نمایند. موفق باشید
علی اصغر امیدی
سلام خسته نباشید من شغلم نقاشی ساختمان هست و با رنگهای جوتن ساخت نروژ و نمایندگی ایران کار میکنم همچنین متخصص و کارشناس رنگهای جوتن در ایران هستم و مدرک آموزشی هم از شرکت جوتن دبی دارم و مدرس رنگهای جوتن در ایران هستم همچنین مسلط به رنگهای دکوراسیون و صنعتی جوتن هستم و در ضمن دانشجوی معماری داخلی هستم و روزنه کاری هم تو پروژه های بزرگ ایران مربوط به رنگ جوتن دارم و پیمانکار رنگ جوتن هم هستم و سن من الان ۴۷ سال هست و بیمه هم ۲۵ سال واریزی دارم میخواستم بدونم آیا شرایط کار برای من هست تو کشور سوئد یا کشورهای اسکاندیناوی یا آلمان ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما سن 57 سال برای مهاجرت کاری خیلی دیر است و شما بیشتر باید از پشتوانه مالی خود استفاده کنید. موفق باشید
احسان عليزاده
ايا براي مهندسي برق هم سويد پذيرش دارن!؟ براي كار!؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سول شما بسیار کلی است و ما برای اینکه بتوانیم بهتر و بیشتر راهنمایی تان کنیم نیازمند اطلاعات بیشتری اعم از سن، سطح زبان، میزان دارایی، سوابق کاری و وضعیت تجرد شما هستیم. اما بصورت کلی رشته مهندسی برق خیلی خوبه جز رشته های پرتقاضا می باشد. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ناصر ضیایی
سلام وقتتون بخیر من به همراه خانواده ام قصد مهاجرت به سوئد رو داریم میخواستم بدونم از چه راهی برامون امکان پذیر است؟ از طریق ویزای کار می تونیم اقدام کنیم؟ من 38 ساله هستم و لیسانس مدیریت بازرگانی دارم و همسرم 33 ساله هستن و لیسانس اقتصاد دارن 2 فرزند 7 و 3 ساله هم داریم ممنون از پاسخگوییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت کاری به کشور سوئد نیازمند به یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر می باشید با توجه به شرایط رزومه و رشته های تحصیلی که دارید اگر از راه کار تحصیل اقدام نمایید موفق تر خواهید بود. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
فرزان قنبری
سلام وقتتون بخیر ممنون از این مقاله خوبتون برای کار در سوئد من لیسانس ای تی ندارم فوق دیپلم دارم ولی خیلی کارهای زیادی انجام دادم و سایت های زیادی طراحی کردم که اسنادش هم هست که نشون میده تخصص بالایی تو زمینه طراحی وب سایت داشتم 29 سالمم هست برای خودم هم کار کردم این مدت چقدر شانس دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای اینکه بهتر راهنمایی تان کنیم رزومه شما باید دقیق تر بررسی شود اما بصورت کلی با مدرک فوق دیپلم شانس دریافت ویزای کار پایین است. اما می توانید با اخذ پذیرش دوره های یکساله تحصیلی از حوزه شنگن اقدام به کاریابی در اروپا نمایید و باتوجه به رزومه کاریتان شانس بالایی دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
مهدی
من اسمم مهدی هست ۱۷ سال سن دارم رشتمم نرم افزار هست ۸ ماه سابقه کار دارم ایا میتونم در کشور سوید کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در سوئدافراد باید یک مدرک تحصیلی آکادمیک حداقل لیسانس در رشته های فنی مثل رشته شما داشته باشند دوم مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 سوم داشتن حداقل سایقه کار 3 تا 5 سال که بتوانند اقدام به دریافت ویزای کار نمایند. باتوجه به شرایطی که شما می فرمایید گزینه های تحصیلی در دوره های یک تا دوساله و کورس های زبان برای شما مناسب می باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
نیما
سلام عرض ادب آیا برای کار در سوئد ویزایی مشابه جاب سیکر اتریش و آلمان وجود داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر برای کشور سوئد باید پیشنهاد شغلی داشته باشید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
نازنین کلانتری
با عرض سلام ممنون از مقاله خوبتون. من ۳۴ ساله هستم لیسانس مامایی دارم و ۵ سال سابقه کار هم دارم. میخواستم برای کار در سوئد از طریق موسسه شما اقدام کنم.آیا این روش برای من امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی البته رشته شما جز رشته هایی است که باید معادلسازی شود که اتفاقا کشور سوئیس برنامه های مهاجرتی مناسبی برای کادر درمانی دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
امین زارع
سلام. ایا با کار در سوئد امکان اخذ بلوکارت وجود داره؟ یا بلو کارت فقط برای کشور المان و اتریش هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی اگر شما در یکی از کشور های اتحادیه اروپا به مدت حداقل یک سال مشغول به کار تمام وقت شوید درصورت داشتن شرایطی مثل دریافت حداقل حقوق سالیانه. می توانید موفق به اخذ بلوکارت اروپا شوید. موفق باشید.
احمد
سلام خسته نباشید مهم ترین نکته که در باره کار در سوئد برای من سوال شده شانس کاریابی بعد از فارغ التحصیلی برای رشته های پیراپزشکی هست....ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب سوئد یکی از کشورهایی می باشد که در رشته های پزشکی و پیراپزشکی کمبود نیروی کار داشته و به ایرانیها ویزایی جهت معادلسازی مدرک می دهد. شما باید قبل از ورود به بازا کار مدرک خود را معادلسازی بفرمایید. که بعد از اخذ این ویزا می توانید دوره زبان سوئدی را با هزینه خیلی کم گذرانده و مدرک را معادلسازی کرده و وارد بازار کار شوید. برای اخذ اطلاعات دقیقتر نیاز به اطلاعات دقیقتر می باشد. برای اخذ اطلاعات دقیقتر در مورد کشور سوئد و فرصت شغلی می توانید با مشاورین موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. سپاس
علیرضا فدایی
سلام بنده دارای کارشناسی ارشد مدیریت IT می باشم و هم اکنون کارشناس فناوری بانک هستم ایا برای کار در زمینه IT می تونم برای کشور سوئد اقدام کنم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله رشته شما جزو رشته های مورد نیاز در بسیاری از کشورهاست با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
لیلا بختیاری
عرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزیز من خانمی ۴۵ ساله مجرد و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و ۲۳ سال سابقه کار آیا شانس مهاجرت به سوئد را دارم ؟ ممنونم از راهنمایی موسسه ملک پور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، اگر هدف شما مهاجرت تحصیلی باشد، تنها با پذیرش دکتری این شانس را خواهید داشت و یا اینکه بخواهید برای برخی دوره های خاص در اتریش اقدام داشته باشید. اما برای کار با توجه به شرایط سنی شما شانستان قدری کمتر است ولی می توانید تمام مسیرهای مهاجرتی را طی مشاوره رایگان از کارشناسان موسسه پیگیری نمایید.
علی غلامی
درود بر شما چناب ملک پور بنده یک ورزش کار هستم و در زمینه پاور لیفتینگ وزنه برداری و مچ اندازی دارای چندین مدال در سطح کشور و شرق کشور میباشم (۵ دوره کشور ۵ دوره شرق کشور و ۱۵ دوره استان )برای مهاجرت خاستم راهنماییم کنید من ۲۵ سال سن دارم و به دلیل حمایت نکردن مسعولین از ورزش جوانان این کشور از وضع مالی خوبی برخوردار نیستم و در شرکت های صنعتی مشغول به کارم میخاستم بدونم میشه برای مهاجرت اقدام کنم یا ن در ضمن دارای سوابق شغلی فنی و دارای سه سال دفتر چه تامین اجتماعی نیز میباشم دستتون درد نکنه ممنون از سایت بینظیر شما لطفا راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، با توجه به شرایط سنی، تحصیل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت شما باشد. البته این مسیر هزینه ها و شرایط خاص خود را نیز دارد. اما به طور کلی نمی توان تضمینی برای مهاجرت ورزشی ارائه نمود. اگر بتوانید تحصیلی تشریف ببرید در کشور مقصد می توانید ورزش خود را نیز رشد دهید.
علی غلامی
چرا پرسش من ثبت نمیشه و دوتا تا الان فرستادم پاک شده و روی صفحه نیست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، در خدمتتون هستیم. ممنون میشیم مجدد پرسشتون رو ثبت بفرمایید یا از مشاوره رایگان تلفنی استفاده بفرمایید.
هاشمیان
شرایط جاب آفر در سوئد 2022 به نظر شما چقدر می تواند نسبت به سال گذشته متفاوت تر باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقتتون بخیر به احتمال زیاد خیر
حدیثه عرفانی
سلام من ۳۳ ساله و متاهل هستم فارغ از تحصیل معماری هستم ولی در زمینه رشته خودم کار نکردم و درزمینه تدریس دوره ابتدایی به عنوان نیروی آزاد مشغولم .برای مهاجرت به سوئد امتیاژ ویژه ای از طریق تاهل یا بچه دار شدن وجود داره یا نه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرص ادب دوست عزیز سن شما مناسب است پیشنهاد میکنم از طریق ویزای تحصیلی اقدام نمایید کل خانواده همزمان وارد محیط خواهند سد و همسر اجازه کار فول تایم خواهند داشت پس از اینکه وارد محیط شوید شرایط مار خوبی خواهید داشت
جوادمستمع
سلام جوادمستمع هستم ۴۲ساله دارای مدارک شغلی فنی حرفه ای درزمینه جوشکاری ومدرک مبحث ۱۷ درزمینه تاسیسات ساختمانی دارم برای اخذویزا درزمینه شغلم درچه کشوری میتونم اقدام کنم همچنین جوازکسب دارم درزمینه شغلم ممنون میشم راهنماییم کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
عرشیااحمدی
سلام.بنده با سابقه ۵ سال رانندگی کامیون سوخت در خارج ازکشور و۱۵ سال بیمه و۳۷ سال سن دارم .آیا شرایط مهاجرت کاری به سوئد برای بنده هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود مدرک تحصیلی و وضعیت تاهل و... را میفرمودین شرایط سنی شما مناسب است پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
H Star63
سلام، من میتونم بعد از گذشت ده سال از کارفرمام در استکهلم، که بجای دادن حقوق ، ازم اخاذی میکرد ،شکایت کنم ؟! میشه لطفا راهنماییم کنید؟! و یا وکالتم رو بر عهده بگیرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت فعالیت دارد و این موضوعی که شما مطرح فرمودین ارتباطی به حقوق مهاجرت و دریافت اقامت ندارد شما باید با وکلایی که در این زمینه تخصص دارند مشورت نمایید
امین صوفی
سلام وخسته نباشین من ۱ ساله در سوئد مشغول کار هستم با حقوقه ۱۴هزارتا در قرارداد جدیدم شده ۱۶ هزارتا میخواستم در خواست اقامت کار بدم واینکه بیمه هام همه پرداخت میشه وقراردادم به اسم lärling snickeri (کاراموز نجار)هستش خواستم ببینم اقامت به من تعلق میگیره ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز شما میتوانید با ارائه مدارک درخواست اقامت دهید
مهدی عسکری
سلام بنده دارای39سال سن متاهل دارای یک فرزند8ساله لیسانس حسابداری 14سال سابقه کار غیر مرتبط با بیمه وهمسرم33سال کاردانی کامپوتر ارایشگر با سابقه 2ساله بدون بیمه دارای10مدرک ارایشگری پیشنهاد شما برای مهاجرت با توجه به شرایط موجود چیه ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود میزان پشتوانه مالی خود را میفرمودین با تقویت زبان میتوانید برای کشورهای هلند، سوئد، فنلاند و اتریش و... اقدام نمایید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند
علیزاده
سلام من کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم و همسرم دندان ساز هستن و به صورت تجربی دارن کار میکنند و تو کارشون هم خیلی خیلی موفق هستند و حدود ۷ ساله کار میکنه ولی ۳ ساله خودش لابراتوار داره میخواییم برای کار در سوئد اقدام کنیم ایا امیدی هست با توجه به شرایطمون و اینم بگم همسرم فوق دیپلم مهندسی برق رو دارند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
روح اله عسگری
باسلام.اینجانب ۴۲ ساله ۱۵ ساله راننده پایه یک وبا سابقه بیمه تامین اجتماعی از شغل رانندگی با اتوبوس وتریلی هستم.پاسپورت کارترانزیت ودفترچه ترانزیت ومدارک تحصیلی دیپلم دارم .ایا جهت شعل رانندگی نیاز به راننده در خارج از کشور میباشد ممنونم از راهنماییتون.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری جنرال برای کشورهایی مانند امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است.
هادی
سلام بنده ۳۴ سالمه و در قسمت تاسیسات ساختمان لوله کشی و هم چنین در زمینه تولید نیز فعالیت کردم چطور میتوانم در کشور سوئد مشغول بشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتیکه شرایط سنی و تحصیلی شما مناسب باشد اگر بتوانید از یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نمایید می توانید با ویزای کارس مهاجرت نمایید.
مهرداد
سلام و عرض ادب آیا برای ویزای جست و جوی کار میشه با لیسانس ایران اقدام کرد؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست گرامی، برای دریافت ویزای جستجوی کار حداقل باید مدرک فوق لیسانس داشته باشید.
علی ناصری
درود بر شما از طریق ویزای جست و جوی کار در کشور سوئد امکان ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس وجود داره درسته؟؟ آیا هزینه خاصی را باید برای این روش در نظر گرفت؟؟ و نوع ویزا تبدیل به ویزای کار میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله این امکان وجود دارد که شما با ویزای جستجوی کار ثبت شرکت انجام دهید. محدودیتی برای حداقل هزینه وجود ندارد و با توجه به بیزینس شما تعریف می شود.
خیریه موسوی
سلام وقتتون بخیر کسی که سابقه کاری ندارد آیا می‌تواند برای جاب آفر سوئد اقدام کند ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور معمول سابقه کاری برای کارفرما اهمیت بالایی دارد مگر اینکه در مشاغل جنرال اقدام داشته باشید.
علی
سلام وقت بخیر میانگین حقوق کار های خدماتی در سوئد چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. میزان حقوق شما بسته به نوع شغل متفاوت خواهد بود.
شهریار
سلام وقت بخیر. من ۲۷ سالمه. راننده لیفتراک هستم ۱ سال سابقه کاری دارم. ایا با این سابقه کار میتونم جاب آفر بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز امکان کاریابی در بسیاری از کشورها وجود دارد.
احمدی
سلام وقت بخیر من ۴۴ سالمه متاهلم و دو فرزند دارم سریع ترین و کم هزینه ترین راه برای مهاجرت به سوئد از چه طریقی است من مدیر پروژه هستم و لیسانس مدیریت دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. البته بهتر است شرایط زبان و سرمایه شما برای معرفی مسیر مشخصی باشد و یا حتی از شرایط همسرتان نیز آگاه باشیم تا بهترین مسیر معرفی شود اما احتمالا اگر سطح زبان خوبی داشته باشید می توانید برای تحصیل در این کشور اقدام داشته باشید.
مهیار
سلام، من لیسانس کامپیوتر هستم و 9 سال سابقه کار دارم و 32 سالم هست. زبان انگلیسیم هم خوبه. می تونم برای ویزای جستجوی کار در سوئد اقدام کنم؟ گزینه بهتری هست بهم پیشنهاد بدین؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. خیر، برای دریافت ویزای جستجوی کار در کشور سوئد شما باید حداقل مدرک فوق لیسانس داشته باشید ولی احتمالا شانس خوبی برای جستجوی کار در اتریش خواهید داشت.
مریم کاویانی
سلام وقت بخیر من 28 سالم لیسانس کامپیوتر دارم مجرد هستم میتونم به سوید مهاجرت کنم؟ از طریق کار
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
محسن
سلام بنده 38 سالمه it خوندم سطح زبانم در حد 7 هست تمکن مالی حدود 7 میلیارد چه روشی به بنده میخوره که بخوام اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش های تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری اقدام نمایید که شرایط شما قابل بررسی می باشد.
Mina
سلام وقت بخیر حقوق متوسط سالیانه مترجم زبان در سوئد چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور معمول حدود 2500 یورو در ماه حقوق دریافت خواهید نمود.
پدرام
سلام و عرض ادب برای کار در سوئد آیا راهی وجود داره که من بیام اونجا و به دنبال کار باشم و از طریق این برای کار اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، در صورتی که حداقل مدرک فوق لیسانس داشته باشید و سابقه کار مرتبط هم داشته باشید میتوانید برای ویزای جستجوی کار در سوئد اقدام داشته باشید.
سیاوش
سلام اگر ارشد نداشته باشیم ولی تجربه کاری خیلی خوبی داشته باشیم می تونیم برای جست و جوی کار سوئد اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، برای دریافت ویزای جستجوی کار سوئد حتما باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشید.
نیک پور
سلام. من آی تی من هستم ولی مدرک دانشگاهیم فوق دیپلم هست. میشه برای ویزای جستجوی کار توی این کشوراقدام کنم؟ زبانم رو دارم میخونم که بتونم صحبت کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. خیر شما برای ویزای جستجوی کار در سوئد باید حداقل مدرک فوق لیسانس داشته باشید و با مدرک فوق دیپلم نمیتوانید از این طریق اقدام نمایید. البته اگر سطح زبان شما خوب باشد میتوانید برای تحصیل لیسانس در این کشور اقدام نمایید.
آذر غلامی
سلام و عرض ادب کدوم کشورها الان راحت تر میشه برای تدریس زبان کار پیدا کرد؟ لطفا راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. کشورهای متعددی برای کاریابی وجود دارد که باید رزومه خود را ارسال نمایید تا شرایط بررسی شود. ضمنا برای کاریابی لیست مشاغل مورد نیاز کشورهای مختلف در کانال تلگرام mielaw قرار گرفته است.
شکیبا
سلام و خسته نباشید. اگر بخوایم که برای ویزای جست و جوی کار کشور سوئد اقدام کنیم، لازم هست که چه میزان تمکن مالی داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن ۱۵ تا ۲۰ هزار یورو تمکن مالی لازم است.
سحر سعادتی
سلام و عرض ادب ایا برای کار در سوئد میتوان به صورت مستقیم اقدام کرد و اقامت سوئد را گرفت ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله در صورتی که کافرمایی برای شما جاب آفر ارسال کند میتوانید مستقیما اقامت کاری سوئد را دریافت کنید. امکان دریافت ویزای جستجوی کار نیز برای سوئد وجود دارد.
بهمن
سلام برای کار در سوئد محدودیت سنی هست ؟ من فوق لیسانس IT هستم چجوری میتونم برای این کشور اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتیکه سن شما کمتر از ۴۰ سال است می توانید اقدام نمایید. لطفا برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
حمید
سلام. شبتون بخیر. من ۴۸ سالمه ۱۵ سال سابقه کار مهندسی نرم افزار. آیا شانس کار در سوئد را دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز سن شما کمی ریسک دارد اما می توانید با کارفرماها مکاتبه نمایید.
محمد کاوند
برای کار کابینت سازی شانس هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. باید رزومه شما توسط تیم کاریابی بررسی شود. میتوانید در کانال تلگرام mielaw لیست کشورها و مشاغل را مشاهده نمایید.
فهیمی
سلام، من پرستارم و میگن سوئد برای پرستارا خوبه خواستم بدونم کشور آسون تری هم برای پرستاری که زبان انگلیسی بلده وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید با داشتن مدرک زبان آیلتس 7 به صورت مستقیم برای معادلسازی در کشور انگلستان اقدام داشته باشید.
کاوه
سلام وقت بخیر باید زبان سوئدی بلد باشیم یا با انگلیسی هم میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام با زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است.
مریم داوودی
سلام وقت بخیر ۲۸ ساله هستم لیسانس حسابداری سابقه کار ندارم و زبانم متوسط هست همسرم ۳۳ ساله و مکانیک هستند یک فرزند ۴ ساله دارم و کل دارایی حدود ۵-۴ میلیارد که یه صورت ملک و ماشین هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه پلنی برای ما مناسب تر با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش کاری یا تحصیلی اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
Mina
سلام خسته نباشيد من ٣٢ سالمه و مهندسي نرم افزار خوندم آيلتس ٦ هم دارم و ٦ سال سابقه كار اگر بخوام براي سوئد اقدام كنم ايا ميشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما میتوانید برای کار و یا تحصیل در کشور سوئد اقدام داشته باشید.
علیرضا شیرازی
سلام از نظر اب و هوا و همچنین امنیت بین سوید و دانمارک کدوم کشور مناسب تره؟ و همچنین کدوم پروسه سریعتر و ریسک کمتری داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. این دو کشور شرایط تقریبا مشابهی با هم دارند و جزو کشورهای تاپ اروپایی هستند و در مورد پروسه و ریسک انجام کار برای شما باید شرایطتان دقیق بررسی شود.
shiyda
سلام و عرض ادب آیا با ویزای دانشجویی امکان کار در سوئد وجود دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله به صورت پارت تایم اجازه کار خواهید داشت.
مشاوره رایگان