سرمایه گذاری در ترکیه

4 اسفند 1402 53 نظر

سرمایه گذاری در ترکیه برای ایرانیان با فرصت خرید ملک و گرفتن پاسپورت شهرت یافته اما راه های دیگری برای ورود سرمایه به این کشور نیز وجود دارد که شامل روش های سرمایه گذاری با ثبت شرکت، خرید ارواق قرضه می باشد و در این نوشتار بررسی خواهد شد. سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ اقامت با مبلغ 400 هزار دلار از روش های خرید ملک، خرید ارواق قرضه دولتی، سهام، سپرده بانکی در دسترس هستند که اغلب پس از 3 سال منتج به اقامت دائم می گردند. با توجه به شرایط کشور ترکیه، نگرانی های موجود و حداقل سرمایه مورد نیاز پیشنهاد های بهتری نیز وجود دارد که می توانید با موسسه MIE از سرتاسر دنیا تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

سرمایه گذاری در ترکیه

روش های سرمایه گذاری در ترکیه

روش های سرمایه گذاری در ترکیه متنوع و با میزان سرمایه گذاری مختلفی هستند که در لیست ذیل معرفی شدند.

راه های سرمایه گذاری در ترکیه

  • خرید ملک
  • خرید ارواق قرضه
  • خرید سهام
  • ثبت شرکت
  • سپرده بانکی

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه امکان پذیر است. اهم موارد سرمایه گذاری در ترکیه که منجر به اخذ اقامت می گردد در ادامه با ذکر جزئیات عنوان می شود. جهت اخذ اقامت و تابعیت ترکیه می توانید برای خود به همراه خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال) اقدام نمایید. متقاضی اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری باید در یکی از زمینه های مورد تأیید دولت ترکیه با حداقل مبالغی که تعیین شده است اقدام نماید. پروسه دریافت اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری عموماً بین 3 تا 6 ماه به طول می انجامید که از سپتامبر سال 2018 این پروسه تا 2 ماه هم کاهش پیدا کرده است. متقاضی ابتدا اقامت موقت 1 ساله دریافت می نماید که قابل تمدید می باشد. جدول زیر راه های سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ اقامت را بیان می کند.

راه سرمایه گذاری

سرمایه مورد نیاز

نوع اقامت

تبدیل به اقامت دائم

در بخش املاک و مستغلات

400.000 دلار

اقامت سرمایه گذاری

سپری کردن 3 سال متوالی با اقامت سرمایه گذاری

در بخش بانکی و مالی

500.000

سرمایه گذاری

سپری کردن 3 سال متوالی

در بخش صنعتی و تولیدی

500.000

سرمایه گذاری

سپری کردن 3 سال متوالی

و استخدام 50 نفر ترکیه ای

ثبت شرکت

12.000

گذاری سرمایه

پس از 3 سال و استخدام 5 نفرترکیه ای

در بخش گردشگری

500.000

گذاری سرمایه

سپری کردن 3 سال متوالی

در بخش انرژی

500.000

سرمایه گذاری

سپری کردن 3 سال متوالی

در بخش فناوری و ارتباطات

500.000

سرمایه گذاری

سپری کردن 3 سال متوالی

در بخش معیشت وتجارت

50.000

سرمایه گذاری

سپری کردن 5 سال متوالی

ویدیو موسسه MIE در مورد نکاتی که قبل از مهاجرت به ترکیه باید بدانید


سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ثبت شرکت و کار آفرینی دارای شرایط و ضوابطی است که اگر مطابق با اصول آن اقدام گردد می تواند منجر به اخذ اقامت و در نهایت تابعیت کشور ترکیه گردد. بر اساس ماده 12 قانون شماره 5901 که در تاریخ 28 ژوئن 2016 اعلام شد و ماده 31 قانون 6458، با سرمایه گذاری در ترکیه در محدوده و مبالغ تعیین شده توسط دولت ترکیه، افراد می توانند موفق به اخذ اقامت گردند. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در ترکیه زمانی منجر به اخذ اقامت ترکیه می گردد که شامل یک طرح تجاری قوی بوده و مورد تأیید وزارت صنایع و تکنولوژی قرار گیرد. سرمایه اولیه شرکت در ابتدا حداقل باید 10.000 لیر ترکیه یا معادل 2.600 دلار آمریکا باشد، و وزارت کار و امور اجتماعی تأیید نماید که برای حداقل 50 نفر از شهروندان کشور ترکیه اشتغال زایی نماید. ثبت شرکت در ترکیه و کارآفرینی چنان چه گفته شد به آسانی امکان پذیر نمی باشد و افرادی که یک طرح تجاری قوی و پشتوانه مالی خوب داشته باشند، موفق می شوند.

شرایط سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ثبت شرکت

  • حداقل یک سهامدار ترکیه‌ای باید برای شرکت تعیین شود.
  • حداقل سرمایه شرکت 100،000 لیر ترکیه است.
  • حداقل 5 نفر از کارمندان شرکت ترکیه‌ای باید باشند.
  • شرکت باید در یکی از زمینه‌های مجاز برای فعالیت شرکت‌ها در ترکیه، مانند خدمات، ساخت و ساز، بازرگانی و تولید، فعالیت کند.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید املاک و مستغلات نیز امکان پذیر می باشد که با توجه به قوانین تغییر یافته در سپتامبر سال 2018، آسان تر نیز شده است. تا قبل از تغییر قوانین ترکیه در سال 2018 حداقل سرمایه گذاری در ترکیه در بخش املاک و مستغلات 1.000.000 دلار آمریکا بود، اما در حال حاضر جهت حمایت و استقبال از سرمایه گذاری خارجی این مبلغ به 400.000 هزار دلار آمریکا برای اخذ تابعیت کاهش پیدا کرده است. یکی از شروط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه در ملک این است که اجازه فروش آن را تا 3 سال ندارید.

  • انتخاب ملک مناسب: باید قیمت ملک را با توجه به بازار ملک در منطقه مورد نظر بررسی کنید. پرداخت قیمت ملک باید از طریق تبدیل ارز به لیر ترکیه انجام شود.
  • بررسی قیمت ملک
  • ملک باید در یکی از شهرهای ترکیه باشد
  • تهیه مستندات مربوط به خرید ملک: مانند پاسپورت یا هویت شناسایی خود، مستندات مالی و مستندات مربوط به خرید ملک
  • پرداخت مالیات خرید ملک: در صورتی که ملک خریداری شده تا 3 سال آینده فروخته نشود، مالیاتی برای آن پرداخت نمی‌شود.
  • بهره‌مندی از مزایای مالیاتی و تسهیلات مربوط به اقامت موقت یا دائم در ترکیه.

همچنین شما با خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 60،000 دلار نیز می توانید اقامت ترکیه را کسب کنید. در این روش اقامت 3 ساله اعطا می شود که از نوع توریستی می باشد؛ بدین معنا که شما اجازه کار در ترکیه را ندارید. البته در صورتی که بتوانید در این کشور استخدام شوید و بیمه بپردازید، یا اینکه شرکتی تاسیس کنید و 5 نفر از شهروندان این کشور را استخدام کنید، اجازه کار در این کشور به شما اعطا می شود. این اقامت 3 ساله توریستی تا 10 سال قابل تمدید است.

سرمایه گذاری در ترکیه در اوراق قرضه دولتی، سهام و سپرده بانکی

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید اوراق قرضه دولتی، سهام و سپرده بانکی دارای شرایط و ضوابط عمومی می باشد که اگر رعایت شود می تواند منجر به اخذ اقامت و در نهایت تابعیت ترکیه گردد.

  • سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی: با حداقل مبلغ 500.000 دلار یا معادل لیری آن که توسط وزارت خزانه داری و امور مالی کشور ترکیه تأیید گردد، امکان پذیر می باشد. در این روش اوراق قرضه دولتی را حداقل تا 3 سال نمی توان به فروش رساند.
  • سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید سهام صندوق سرمایه گذاری: با حداقل مبلغ 500.000 دلار یا معادل لیری آن که توسط هیئت مدیره بازار سرمایه ترکیه مورد تأیید قرار گیرد با این شرط که حداقل 3 سال اجازه فروش ندارد.
  • سرمایه گذاری از طریق سپرده های بانکی مستقر در یکی از بانک های ترکیه: با حداقل مبلغ 500.000 دلار یا معادل لیری آن، با این شرط که 3 سال حق برداشت ندارد و مورد تأیید اداره تنظیم بانکداری و بانک مرکزی ترکیه قرار گیرد امکان پذیر می باشد.

عموم قوانین سرمایه گذاری در ترکیه به موجب مقررات جدید منتشر شده در روزنامه رسمی در تاریخ 18 سپتامبر 2018 می باشد.

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام در ترکیه

افرادی که قصد خرید سهام در ترکیه را به منظور سرمایه گذاری در ترکیه دارند، باید این کار را با حداقل سرمایه 500.000 دلار انجام دهند و این اتفاق میبایست به تایید و موافقت هیئت مدیره بازار سرمایه ترکیه برسد. این تاییدیه زمانی صورت می پذیرد که افراد شرط نداشتن اجازه فروش سهام به مدت سه سال را قبول کنند. سرمایه گذاری از طریق خرید سهام، شرایط ویژه و مختص به خود را دارد که افراد برای وارد شدن به این حوزه، باید آگاهی کامل را در رابطه با آن کسب نمایند. از آنجایی که خرید سهام در ترکیه با حساسیت های دولت این کشور همراه است، متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه از این روش را دارند باید این محدودیت و حساسیت ها را دانسته و با علم به آن، اقدام به خرید سهام و سرمایه گذاری کنند.

خرید بیزنس در ترکیه

خرید یک بیزنس و یا کسب و کار در ترکیه می تواند تضمین کننده آینده مالی درخشان برای سرمایه گذاران باشد. به شرطی که افراد به سراغ یک بیزنس پرسود، معتبر و دارای درآمد بروند که رسیدن به این اتفاق تاحدودی سخت و پیچیده می باشد. دویرکردن یا خرید بیزنس در ترکیه به معنای این می باشد که فرد متقاضی سرمایه گذاری، کسب و کاری را خریداری نماید که قبلا دارای رزومه قوی و سابقه فعالیت موفق در کشور ترکیه باشد. بعد از خرید بیزنس در ترکیه است که همه حساب های بانکی، امکانات، قرارداد و حتی مشتریان آن شرکت نیز به صاحب جدیدش، واگذار می گردد. بسیار مهم است که در زمان خرید بیزنس، ارزش گذاری دقیقی روی کسب و کار مورد نظر برای خرید، صورت پذیرد. توجه به دلیل فروش کسب و کار نیز مهم است چرا که اگر کسب و کاری دارای سود قابل قبول باشد، در شرایط عادی کسی حاضر به فروش آن نمی باشد، پس تحقیق در این باره قبل از خرید بیزنس، امری مهم و غیرقابل اجتناب است.

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه همان است که با آگاهی و تخصص کامل صورت پذیرد. شرایط و ویژگی های هر فرد و تخصص وی است که بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری را مشخص می کند. اما به طور کلی با توجه به آمار سوددهی، می توان گفت که دو صنعت بهترین فرصت برای سرمایه گذاری ترکیه می باشد که یکی از آنها مربوط به صنعت پوشاک و دیگری املاک و مستغلات می باشد. البته بی گدار به آب زدن در این بخش هم می تواند زیان آور باشد و هرچند که این دو حوزه در لیست بهترین و سودآورترین سرمایه گذاری ها در ترکیه قرار گرفته اند اما افراد زمانی با موفقیت پیش می روند که با علم و تجربه کافی در مسیر آن قدم بگذارند.

فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه

بسیاری از سرمایه داران ایرانی، کشور ترکیه را برای سرمایه گذاری خود انتخاب می نمایند. چرا که این کشور دارای فرصت های قابل قبولی برای پیشرفت افراد می باشد. براساس تجربه و آماری که از سرمایه گذاری در این کشور به وجود آمده از سال 2011 تا 2017، 3000 درصد بوده که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. و در لیست سودآورترین کارها در کشور ترکیه، سرمایه گذاری قرار گرفته است. فرصت های سرمایه گذاری در کشور ترکیه متنوع بوده و متقاضیان با توجه به شرایط و وضعیت خود می توانند از طریق یکی از این فرصت های مهیا شده به سود قابل توجهی دست یابند. این فرصت ها را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری از طریق خرید سهام
  • سرمایه گذاری از طریق اوراق بهادار
  • سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی
  • سرمایه گذاری از طریق خرید املاک
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی
  • سرمایه گذاری در صنف پوشاک

بخش تکنولوژی و فناوری اطلاعات

سیاست های کشور ترکیه به سمت رشد دادن حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات پیش رفته است. از همین رو فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این بخش باز شده و متقاضیان با سرمایه گذاری در بخش های توسعه نرم افزار، فناوری نانو و الکترونیک، به سود قابل قبولی همراه با پیشرفت مضاعف خواهند رسید. بهترین بخش برای سرمایه گذاری در این حوزه، دانشگاه های ترکیه می باشد که راه را برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی باز گذاشته است.

خرید ملک و ساختمان سازی

بازار ساخت و ساز در کشور ترکیه از رونق و تب و تاب بسیار بالایی برخوردار است و می توان یکی از سودآورترین فرصت سرمایه گذاری را متعلق به این بخش دانست. حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری خارجی در حوزه خرید ملک و ساختمان سازی، 400 هزار دلار می باشد تا قادر به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشور ترکیه با بهترین رشد قیمت سالانه املاک و مستغلات شوند.

بازار فروش پوشاک ونساجی

ترکیه لقب استراتژیک را به این صنعت داده است و حمایت ویژه ای را برای پیشرفت روز افزون حوزه فروش پوشاک و نساجی قرار داده تا به شهرت جهانی برسد. صادرات حال حاضر این صنعت به بیش از 20 میلیارد دلار رسیده است که براساس پیش بینی ها این عدد تا ده سال آینده به 100 میلیارد دلار خواهد رسید که همه اینها خبر از یک فرصت سودآور برای سرمایه گذاری می دهد.

انرژی و منابع طبیعی

تمام فعالیت های اقتصادی با انرژی و منابع طبیعی معنا پیدا می کند و به همین دلیل است که کشور ترکیه سرمایه 130 میلیارد دلاری را به این حوزه اختصاص داده است. این کشور با قرار گرفتن در رده دهم استفاده از انرژی های تجدید پذیر، گام بلندی را در این زمینه برداشته است. سرمایه گذاری در زمینه انرژی هایی از قبیل: هیدرولیک، باد و خورشید می تواند با موفقیت همراه باشد.

خرید اوراق قرضه و سهام

برای بهره مندی از سود سرمایه گذاری در این فرصت، مراجعه به وبسایت رسمی SPK و افتتاح حساب ضروری است اما باید توجه داشته باشید که حسابی مورد قبول می باشد که در بانک های با مجوز SPK باز شده باشد. بهتر است که افراد با آگاهی دقیقی از نحوه خرید سهام، نرخ کمیسون ها، کارمزد معامله و... به دست آورند.

ایجاد کار و ثبت شرکت

بهره مندی از شرایط سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت ترکیه با داشتن حداقل سرمایه 13230 دلار، قابل اجرا است البته در کنار این مبلغ، هزینه های دیگری برای موفقیت در سرمایه گذاری با روش ثبت شرکت همراه با تکمیل مدارک مورد نیاز لازم می باشد. این مدارک شامل:

  • پاسپورت با اعتبار 6 ماهه
  • دو قطعه عکس
  • اساسنامه شرکت
  • مشخص نمودن درصد سهام هر سهام دار
  • تعیین مدیر

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت یا پاسپورت ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت یکی از راه های اخذ اقامت می باشد، اگر شما چندین سال در ترکیه سکونت داشته باشید می توانید با رعایت شرایطی درخواست تابعیت یا پاسپورت ترکیه را داشته باشید. با توجه به اینکه کشور ترکیه تابعیت دوگانه را می پذیرد می توانید ملیت اصلی خود را حفظ کنید. با سرمایه گذاری می توانید ابتدا اقامت ترکیه را کسب نمایید و برای اخذ تابعیت یا پاسپورت ترکیه باید دارای الزامات و شرایطی رعایت شود که در ادامه بیان شده است:

  • حداقل سن 18 سال به بالا
  • لزوم حداقل 5 سال زندگی در ترکیه
  • حداقل حضور سالیانه: 6 ماه (در صورت ازدواج با فرد ترکی: 3 ماه)
  • اقامت از طریق تولد با رعایت شروط خاص
  • سلامت جسمی و روحی
  • عدم سوء سابقه
  • تسلط بر زبان ترکی در حد مکالمات روزانه

شانس اخذ شهروندی به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت اگر شخص بتواند نشان دهد که برای فرهنگ و جامعه ترکیه اهمیت قائل بوده و سودمند است، مانند سرمایه گذاری در ترکیه که دارای منافع اقتصادی برای جامعه ترکیه باشد یا کار در یک شرکت ترکی و پرداخت مالیات، یا یک ورزشکار حرفه ای یا استاد دانشگاه باشید.

برای درخواست شهروندی ترکیه، باید اسناد زیر را به اداره دولتی محلی (معمولاً شهرداری) ارائه داد.

  • پاسپورت معتبر
  • 4 عکس در قطع عکس گذرنامه
  • اسناد اثبات روابط خانوادگی با همسر و فرزندان (در صورت لزوم)
  • گواهی اثبات سلامت ذهنی و جسمی خوب

همچنین جهت اثبات توانایی صحبت به زبان ترکی، می توانید با یک مقام دولتی در ترکیه مصاحبه انجام دهید، این مصاحبه ها شفاهی هستند. پس از تکمیل فرم ها و پرونده های لازم و پرداخت هزینه درخواست، اسناد و درخواست شما برای بازبینی به وزارت کشور ارسال می شود.کنسولگری ترکیه نتیجه را از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهد داد. عموماً کشور ترکیه دارای قوانین انعطاف پذیری می باشد و اگر انطباق و سازگاری نسبی با سیاست های جامعه ترکیه داشته باشید، به صورتی که مشابه یک ورزشکار یا استاد دارای تأثیر مثبت باشید، ممکن است روند رسیدگی به پرونده و دریافت پاسپورت تسریع گردد.

بررسی میزان حداقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه

حداقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه در مبحث سرمایه گذاری می تواند مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک باشد. خرید ملک در ترکیه میتواند شامل شرایط و مواردی خاص باشد. در موارد دیگری که برای اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری وجود دارد روش خرید سهام است. در روش خرید سهام در این کشور حداقل سرمایه گذاری در ترکیه مبلغ 500 هزار دلار آمریکا بوده که باید با این مبلغ سهام خریداری نمایید.

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

اقامت سرمایه گذاری ترکیه دارای مزایا و معایبی می باشد که آگاهی و توجه به آنها می تواند بسیار تعیین کننده در انتخاب این کشور برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت باشد. عموم مزایای سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ اقامت آن به قرار ذیل می باشد:

  • پاسپورت ترکیه نسبتاً پاسپورت معتبری بوده و دارای رتبه 30 می باشد.
  • امکان دریافت پاسپورت برای خود و خانواده در بازه زمانی 3 تا 6 ماهه
  • بهره مندی از نظام تحصیلات رایگان ترکیه
  • امکان سفر بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا و هم چنین 26 کشور از کشورهای حوزه شینگن
  • پاسپورت ترکیه 10 سال اعتبار دارد و می توان تا پایان عمر آن را تمدید کرد
  • تمام اعضای خانواده می توانند خدمات درمانی رایگان را دریافت کنند
  • خدمت سربازی برای آقایانی که با این روش پاسپورت ترکیه را دریافت کرده اند، اجباری نیست
  • اجباری نبودن حضور در ترکیه و به عبارتی نداشتن شرط حضور
  • امکان کسب سود از طریق سرمایه گذاری به دلیل رشد اقتصادی در این کشور
  • کمتر بودن میزان مالیات سرمایه گذاران در ترکیه به نسبت دیگر کشورها که یکی از روش های دولت برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران خارجی است

مزایا و معایب سرمایه گذاری در ترکیه

مشکلات سرمایه گذاری در ترکیه

در مسیر سرمایه گذاری در ترکیه مشکلاتی نیز ممکن است گریبانگیر متقاضیان شود که نباید از این موضوع چشم پوشی کرد. در ادامه به بررسی برخی از مشکلات سرمایه گذاری در ترکیه پرداخته ایم که پیشنهاد می دهیم این مطالب را با دقت مطالعه فرمایید:

استانداردهای سرمایه گذاری

براساس آمار منتشر شده؛ استاندارد های سرمایه گذاری در این کشور را در وضعیت مطلوب و راضی کننده ای قرار نداده اند. این استاندارد براساس معیارهای جهانی طبقه بندی شده است. هرچند که کشور ترکیه تلاش های بسیاری برای برقرای نظم و امنیت و کنترل فساد کرده است اما نمی توان وجود باندهای قدرت، فساد و رانت را در این کشور نادیده گرفت. یکی دیگر از مشکلات مربوط به خطر مصادره اموال و سلب مالکیت در ترکیه می باشد که متقاضیان را تهدید می کند. به کارگیری استانداردهای جهانی توسط کشور ترکیه به کندی پیش می رود که همین موضوع نیز می تواند مشکلاتی را در زمان سرمایه گذاری ترکیه به وجود آورد.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب سرمایه گذاری در ترکیه هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

✔️ بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه کدام است؟

از بهترین روش های سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و ثبت شرکت است.

✔️ آیا با خرید ملک در ترکیه می توان اقامت گرفت؟

بله. با خرید ملک به ارزش حداقل 60 هزار دلار می توانید اقامت ترکیه و با حداقل 400 هزار دلار تابعیت ترکیه  را کسب کنید.

✔️ آیا می توان از طریق سرمایه گذاری در فرانچایز ها اقامت ترکیه را کسب کرد؟

خیر. برای سرمایه گذاری در فرانچایز ها ابتدا باید از روش های دیگر اقامت ترکیه را کسب کنید.

✔️ آیا از طریق سرمایه گذاری می توان پاسپورت ترکیه را کسب کرد؟

در صورت خرید ملک در ترکیه به مبلغ 400 هزار دلار می توانید پاسپورت این کشور را کسب کنید.

✔️ مهاجرت به ترکیه و سرمایه گذاری چه مزایایی دارد؟

مواردی از جمله سرمایه گذاری امن و امکان دریافت سود، امکان دریافت پاسپورت ترکیه و سفر به بسیاری از کشورهای جهان بدون نیاز به ویزا، بهره مندی از تحصیل رایگان و امثالهم از جمله مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری هستند.

✔️ حداقل میزان سرمایه مالی لازم به منظور سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید انواع سهام و سپرده بانکی و اوراق قرضه دولتی چه میزان است؟

حداقل میزان سرمایه در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاری از طریق این روش ها، مبلغ 500 هزار دلار آمریکا است.

✔️ به منظور دریافت اقامت ترکیه از طریق کارآفرینی، فرد متقاضی ملزم به استخدام چند کارمند است؟

تا قبل از سال 2019 این تعداد 100 نفر بوده که در قوانین جدید به 50 نفر کاهش پیدا کرده است.

سخن پایانی

روش های سرمایه گذاری در ترکیه و هزینه اقامت ترکیه با خرید ملک در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. حداقل سرمایه گذاری در ترکیه جهت اخذ اقامت و همچنین سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک، مواردی بود که مکرراً توسط شما همراهان همیشگی سوال می شد و در مقاله حاضر به آنها پاسخ گفته شد. امنیت پایین سرمایه گذاری در ترکیه، ما را بر آن می دارد با دقت بیشتری قدم برداشته و سایر موقعیت ها و کشورهای سطح اول دنیا را بسنجیم و با سرمایه گذاری در کشورهایی چون اتریش، سوئیس، پرتغال و... مقایسه داشته باشیم. چرا که میزان مبلغی که یک سرمایه گذار باید برای کسب سود و اخذ اقامت ترکیه هزینه کند به گونه ای است که ما چندان کشور ترکیه را برای سرمایه گذاری مستقیم توصیه نمی کنیم. پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی، در خصوص مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تحقیق کرده با یک مشاور مهاجرت معتبر مشورت نمایید. شما سروران عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط عمومی خود جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت با موسسه MIE از سراسر دنیا تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همچنین می توانید در انتهای همین مقاله در بخش "ثبت پرسش" سوالات و دیدگاه های خود را مطرح نموده و در کمترین زمان ممکن به پاسخ آنها دست یابید.

امتیاز 4.46 از 5 ( 37 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Ehsan
ترکیه الان اوضاع اقتصادیش یکم بحرانی شده بااینحال پیشنهادش میدین؟????????
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، چنان چه در مقاله حاضر گفته شد، ترکیه از نظر استانداردهای جهانی سرمایه گذاری وضعیت مطلوبی نداشته و سرمایه گذاری در آن مورد تأیید نمی باشد. جهت سرمایه گذاری سودده، کشورهای سطح اول دنیا همچون اسپانیا، اتریش و ... را مدنظر قرار دهید. * مانا باشید *
امیر علی قادری
سلام و عرض ادب، ممنون از مقاله کاملتون. یک سوال داشتم آیا با سرمایه گذاری می توان به سرعت پاسپورت این کشور را اخذ نمود؟ خیلی ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان بلی در روش های خرید ملک به ارزش 400.000 دلار آمریکا می توانید موفق به دریافت پاسپورت این کشور نیز شوید. موفق باشید.
مهدی صادقی
سلام، آیا با خرید ملک در ترکیه با مبلغ 150 هزار دلار می توان اقامت دائم این کشور را بدست آورد و بعد به پاسپورت رسید؟ در این روش ما اجازه کار داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با خرید ملک شما می توانید اقامت و پاسپورت این کشور را اخذ کنید و شما می توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال اقامت کسب کنید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیقتر با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان در مورد مهاجرت دریافت نمایید. سپاس
نادیا احمدی
سلام ممنون از مقاله خوبتون ایا خرید ملک در ترکیه تابعید هم میده حداقل چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله شما می توانید با خرید ملک 250 هزار دلار تابعیت ترکیه را اخذ نمایید .
روناک
سلام با تشکر مطالب خوب و مفیدتون. حداقل سرمایه گذاری در این کشور چقدر است ؟آیا سرمایه گذاری امن و مطمئن است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت حداقل مبلغی برای سرمایه گذاری در ترکیه مشخص نشده است و باید دید هدف شما از انجام سرمایه گذاری چیست. در صورتی که قصد دریافت پاسپورت دارید حداقل باید ملکی به ارزش 400 هزار دلار خریداری نمایید. با مبالغ پایین تر از این نیز می توانید اقامت دریافت نمایید.
عماد صالحی
با سلام. شرایط اخذ تابعیت ترکیه به چه صورت است. آیا با اجاره ملک می توان در نهایت به پاسپورت ترکیه رسید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز اجاره ملک در ترکیه تنها منجر به اقامت کوتاه مدت در برخی از نقاط ترکیه می شود. شما تنها با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار می توانید پاسپورت دریافت نمایید.
حسین
با سلام. من سوالی دارم خدمتتون لطفا راهنماییم کنید. در ویدئو دیدم که با خرید ملک به میزان 250 هزار دلار در ترکیه میشه پاسپورت گرفت. خانواده ای فرزند بالای 25 سال داشته باشه میتوانند از طریق سرمایه گذاری برای فرزند هم پاسپورت بگیرند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز همانطور که می دانید فرزندان تا سن 18 سال می تواند به همراه خانواده پاسپورت دریافت نمایند و بعد از این سن از پرونده خانواده خارج می شوند و می توانند از روش های دیگر وارد ترکیه شوند.
anahita31
سلام و عرض ادب ممنونم از مقاله خوبتون من میخوام پاسپورت بگیرم و سرمایه گذاری کنم با چقدر سرمایه گذاری در ملک میتونم پاسپورت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت ممنونیم از همراهی و لطف شما دوست گرامی بر اساس قوانین کشور ترکیه شما باید حداقل ملکی با ارزش 250000 دلار خریداری نمایید تا پاسپورت این کشور را دریافت نمایید. البته در حال حاضر شرایط خاصی توسط موسسه ملک پور ارائه می شود که شما با مبلغی در حدود 160 هزار دلار می توانید پاسپورت دریافت نمایید.
مهیار
سلام.برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک بدون کسب تابعیت حداقل مبلغ چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب حداقل مبلغی برای سرمایه گذاری تعیین نشده است و شما می توانید با مبالغ پایین ملک خریداری نمایید و یا حتی ثبت شرکت کرده و بیزنس راه اندازی نمایید.
سوداچی
سلام خسته نباشید. من شنیدم که در مبحث سرمایه گذاری با خرید ملک 150 هزار دلاری هم میشه پاسپورت ترکیه رو گرفت. ممنون میشم توضیح بدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب به طور کلی ترکیه با 250 هزار دلار سرمایه گذاری در خرید ملک به شما پاسپورت اعطا میکند اما موسسه ملک پور شرایطی فراهم آورده است تا شما با مبالغی حدود 160 هزار دلار بتوانید پاسپورت دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط این پروژه ها می توانید از مشاوره رایگان تلفنی استفاده نمایید.
صادقی
سلام. آیا اگر من ملک 50 هزار دلاری بخرم شریکی با پسرم، هر دو اقامت ترکیه رو می گیریم؟ این اقامت چند ساله هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، در صورتی که فرزند شما زیر 18 سال باشد به همراه شما اقامت دریافت می کند و نیازی به شراکت نیست اما برای سن بالاتر باید با وکیل صحبت بفرمایید. اقامت با خرید ملک در ترکیه با ارزش کمتر از 250 هزار دلار اقامت 3 ساله برای شما به همراه دارد.
صادقی
با سلام آیا امکان سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت با خرید ملک وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت بله دوست عزیز، شما با خرید ملک در ترکیه با ارزش حداقل 400 هزار دلار می توانید پاسپورت کشور ترکیه را بدست آورید.
علی اصغریان
سلام و عرض ادب چه مدت طول میکشه تا با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک با بیش از 250 هزار دلار پاسپورت دریافت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت زمان صدور پاسپورت در این روش بسیار سریع است و نهایتا بین 3 الی 4 ماه بعد از خرید ملک پاسپورت شما صادر می گردد. البته مبلغ آن به 400 هزار دلار افزاش پیدا کرده
اسماعیل
سلام ممنون از مقاله خوبتون. با اجاره ملک هم میشه اقامت ترکیه رو بدست اورد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت متشکریم از محبت شما بله، امکان دریافت اقامت یک ساله در برخی از مناطق ترکیه وجود دارد.
anahita31
سلام وعرض ادب وقت بخیر من با خرید ملک با حدود چه مبلغی میتونم پاسپورت ترکیه رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما با خرید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار می تواند پاسپورت ترکیه را خریداری نمایید. البته طرح جدیدی توسط موسسه ملک پور ارائه می گردد که طی آن با مبلغی حدود 160 هزار دلار می توانید به پاسپورت ترکیه دست پیدا کنید.
ساره
سلام. وقتون بخیر. با توجه به مطالبی که در مقاله سرمایه گذاری ترکیه مطالعه کردم متوجه شدم که شرایط مناسب برای خرید ملک را دارم. اگر تمایل داشته باشم با موسسه شمااقدام کنم از چه طریق باید شروع کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما می توانید از مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد ما استفاده کنید که شرایط شما در یک جلسه به صورت دقیق بررسی گشته و پس از بررسی تمام جزئیات کار وارد مراحل قرارداد شوید.
فاطمه
سلام. ممنون از مطلب خوبتون. میخواستم بدونم که آیا با خرید ملک 250 هزار دلاری حتما باید تابعیت گرفت؟ چون من صرفا اقامت دائم میخوام نه تابعیت. به علاوه اینکه این بحث بالا بودن نرخ مصادره اموال چه طوریه؟ ایا دولت ترکیه بدون هیچ دلیل معقولی اموال رو مصادره میکنه یا به خاطر زیر پا گذاشته شدن قوانین توسط سرمایه گذار هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما فقط با خرید ملک به مبلغ ۴۰۰ هزار دلار می توانید پاسپورت ترکیه را اخذ نمایید. اما در کل در کشور ترکیه ریسک ها و خطراتی جهت از دست رفتن سرمایه تان وجود دارد. شما می توانید با همین مبلغ برای کشورهای دیگری اقدام نمایید.
افشين قنواتي
سلام من خانه اي با قانون ٢٥٠ هزار دلار قرارداد بستم ( سال ٢٠٢١ ، نزديك ماه ژانويه ) و نصف بيشتر آن را دادم و بقيه آن هم تا چند ماه آينده پرداخت خواهم كرد آيا قانون ٤٠٠ هزار دلار جديد ، شامل خريد من هم ميشود يا براي كساني هست كه تازه ميخواهند خريد ( براي شهروندي ) انجام دهند شامل مي شود ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد با تشكر و احترام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز لطفا با وکیتان و نوع قراردادی را دارید مشورت و بررسی نمایید.
احمد
کشور ترکیه کشور مطمئنی برای سرمایه گذاری هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در این مورد باید به استاندارد های تجاری که در مقالات آوردیم نگاه بکنید و میزان سرمایه گذاری در این کشور را با کشورهای تاپ دنیا مقایسه کنید تا بتوانید یک تصمیم درست بگیرید. متشکرم.
هایده
چجوری میتونم با خرید خونه اقامت دائم ترکیه رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار شما قادر به گرفتن اقامت دائم ترکیه خواهید بود.
azam
کشور ترکیه کشور امنی برای سرمایه گذاری هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
از نظر اقتصادی شرایط اقتصادی ترکیه کمی رو به افول است و اگر به دنبال سرمایه گذاری امن هستید سرمایه گذاری در کشور هایی مثل اتریش ایتالیا و اسپانیا که از نظر شاخص های اقتصادی بسیار قوی هستند پیشنهاد می شود.
سمانه
سلام. اگر ملکی در ترکیه خریداری کنیم فرقی نداره کجا باشه یا قیمتش چقدر بوده در هرصورت اقامت رو میتونیم بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای اقامت دائم باید ملکی حداقل به ارزش 250 هزار دلار خریداری کنید و با خرید ملک 60 هزار دلاری هم اقامت 3 ساله به شما داده می شود.
ابراهیم زاده
کشور ترکیه به لحاظ اقتصادی کشور امنی برای سرمایه گذاری هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام با توجه به بالا بودن نرخ تورم و برخی دیگر از شاخص های اقتصادی کمی امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در این کشور متزلزل شده و کشور های بهتری با امنیت بالا برای سرمایه گذاری وجود دارند
محمد داوودی
مزایای سرمایه گذاری در این کشور چیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دریافت پاسپورت ترکیه که مدت زمان اعتبار پاسپورت ترکیه 10 ساله است امکان تحصیل رایگان برای اتباع خدمات بهداشتی رایگان برای اعضای خانواده .
موسوی
وقت بخیر. تمایل داشتم تعدادی فروشگاه رو در ترکیه بخرم.سوالم این بود که آیا یا این کار هم میتونم اقامت ترکیه رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در خرید ملک ها باید دقت بکنید مواردی را خریداری بکنید که دولت تعیین کرده و روی آنها اقامت می دهد. حتما قبل از هر اقدامی با یک وکیل مهاجرت معتبر مشورت نمایید.
صالحی
با سلام. با 100 هزار دلاری کدوم کشور برای سرمایه گذاری مناسب تره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در کشور ترکیه بهتر است خیلی تحقیق بکنید ولی با این مبلغ می توانید اگر بیزنس من هستید برای خدتان کسب و کاری راه اندازی نمایید.
رز دارابی
در صورت سرمایه گذاری فرزندان تا چه سنی در کیس خانواده قرار می گیرند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز تا 18 سال.
آرتین
کدام یک از روش های سرمایه گذاری بیشتر مورد استقبال ایرانیان برای مهاجرت به ترکیه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
یکی از روش هایی که بسیار مورد استقبال ایرانیان واقع می گردد خرید ملک ترکیه می باشد.
امیرخانی
آیا کشور ترکیه از نظر استاندارد های سرمایه گذاری شرایط مناسبی را در جهان دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
متاسفانه لیر ترکیه نیز مانند ریال ایران در 2 سال اخیر افت قیمت زیادی داشته و از لحاظ شاخص های اقتصادی کمی متزلزل می باشد.
خادمی
با سلام و خسته نباشید سرمایه گذاری در چه کشور هایی حدودا به مبالغی قریب به مبلغ سرمایه گذاری در کشور ترکیه نیاز داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در کشورهایی چون اسپانیا، پرتغال ، یونان، برزیل، کانادا، استرالیا، انگلستان و جزایر کارائیب با سرمایه کمتر از ترکیه می توانید سرمایه گذاری کنید و اقامت بگیرید.
احسان گل پرور
سلام روزتون بخیر من یه مقدار سرمایه دارم که میخواستم یه بیزینس کوچیک در ترکیه داشته باشم بهترین سرمایه گذاری که در ترکیه پیشنهاد می‌کنید چه روش سرمایه گذاری هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
به طور کلی میتوان بهترین سرمایه گذاری را، سرمایه گذاری در پوشاک و املاک و مستعملات در ترکیه نام برد.
نیما عزیزیان
آیا کشور ترکیه از لحاظ شرایط اقتصادی برای سرمایه گذاری امن هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام کشور ترکیه از لحاظ شرایط اقتصادی کمی متزلزل می باشد و به لحاظ امنیت سرمایه گذاری ممکن است کمی با مشکل مواجه شوید اما کشور های دیگری هستند که از لحاظ شرایط اقتصادی شرایط امن تر و بهتری دارند شما می توانید برای توضیح کامل شرایط خود و دریافت مشاوره با موسسه ارتباط برقرار کنید.
حسن طلوعی
سلام روز خوش در ترکیه مطمئن ترین و پر سود ترین حیطه که میشه سرمایه گذاری کرد رو میفرمایدد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام حیطه کاری مد و پوشاک از جمله بیزینس های پر سود در ترکیه می باشد.
رها عبادی
سلام روزتون بخیر من یه سرمایه دارم که میخواستم برای حفظ پولم با توجه به تورم های بالای ایران خارج از کشور خونه بخرم به نظر شما کشور ترکیه گزینه مناسبی برای حفظ ارزش پول من هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام روزتون بخیر با توجه به اینکه ترکیه نیز با تورم بسار بالایی مواجه هست گزینه مناسبی برای حفظ ارزش پول شما نیست اما کشور هایی مثل قبرس جنوبی یونان و یا جزایز کارائیب گزینه های مناسبی می باشند که با خرید ملک میتوانید اقامت نیز دریافت کنید.
امیر مضفریان
پر سودترین و مناسب ترین سرمایه گذاری که در ترکیه پیشنهاد میدید سرمایه گذاری در کدوم بخش هست که سرمایه بازگشت خوبی داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سرمایه گذاری در بخش پوشاک و مد و لباس پر سود می باشد برای مشاوره بهتر با دفاتر موسسه در تماس باشید.
mahamad
با سلام و درود من یک شرکت تولید پوشاک در ایران دارم و 30 نفر پرسنل هم دارم از اونجایی که صنعت پوشاک ترکیه از ما قوی تر هست میخواستم یه شرکت توی ترکیه بزنم و برندم رو تقویت کنم برای ثبت شرکت و راه اندازی اش توی ترکیه چه محدودیت هایی وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود در ابتدا شما باید یک طرح تجاری قوی که مورد تأیید وزارت صنایع و تکنولوژی قرار گیرد ارائه بدهید همچنین سرمایه اولیه شرکت در ابتدا حداقل باید 10.000 لیر باشد، و برای حداقل 50 نفر از شهروندان کشور ترکیه اشتغال زایی نمایید.درواقع برای ثبت شرکت نیاز به پشتوانه مالی خوب می باشد برای کسب راهنمایی های بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.
Vd
سلام ایا با خرید بیزنس یا ثبت شرکت میشه پاسپورت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر، این روش ها منجر به دریافت پاسپورت کشورها نمی شود اما در برخی از کشورها امکان دریافت اقامت را فراهم می آورند.
v.d
سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت یا فرنچایز هم منجر به دریافت پاسپورت میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله دوست عزیز در نهایت منجربه پاسپورت می گردد.
مهرداد
با درود آیا سرمایه گذاری محدودیت سن و حداقل میزان تحصیلات داره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست گرامی. حداقل شرایط سنی برای سرمایه گذاری 18 سال می باشد اما محدودیت تحصیلات ندارد.
مهدی
درود بر شما آیا روش دیگه ای تو ترکیه هست که بشه با سرعت پاسپورت دریافت کرد؟ چون با این مبلغ خیلی راحت میشه برای اروپا و گلدن ویزاهای اروپا درخواست بدیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. تنها روشی که بتوان سریعا پاسپورت ترکیه را دریافت نمود روش خرید ملک با ارزش حداقل 400 هزار دلار است.
مهرداد
با درود آیا در صورت داشتن اقامت دانشجویی، اجازه سرمایه گذاری وجود داره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، امکان سرمایه گذاری را در حین دوره دانشجویی خواهید داشت.
طهماسبی
سلام و درود فراوان من سوالم این بود که آیا با 250 هزار دلار سرمایه گذری در ترکیه من می توانم پاسپورت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز این مبلغ به ۴۰۰ هزار دلار افزایش یافته است.
سمیه هاشمی
سلام. آیا امکان شراکت در سرمایه گذاری وجود داره؟ مثلا اگر کل هزینه 400 هزار یورو باشه، امکانش هست دو نفر با سرمایه نفری 200 هزار یورو و مجموعا 400 هزار یورو برای اقامت اقدام کنن؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز اگر برنامه خرید ملک مد نظر شما است برای اخذ پاسپورت بایستی حداقل ملکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار خریداری نمایید.
الهام
با پاسپورت ترکیه به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب عزیز دارندگان پاسپورت ترکیه بدون نیاز به ویزا می توانند به بیش از 110 کشور از جمله قطر، ژاپن، آرژانتین، آفریقای جنوبی و سنگاپور سفر کنند.
حامد
سلام بنده 50 ساله امه 500 هزار دلار آمریکا تمکن مالی دارم 10سال سابقه مدیریت در شرکت مهندسی رو داشتم رشته خود بنده هم مهندسی معماری هست چه روشی به شرایط بنده میخوره برای ترکیه اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، شما امکان دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت و یا حتی دریافت پاسپورت از طریق خرید ملک به ارزش حداقل 400 هزار دلار را خواهید داشت.
پری
وقت بخیر با سرمایه حدودی 30 تومن کدوم یک از روش های سرمایه گذاری در ترکیه رو پیشنهاد میکنید؟ هدفمون نهایتا گرفتن پاسپورت ترکیه س
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. با این حدود سرمایه میتوانید برای خرید ملک در ترکیه اقدام داشته باشید و پاسپورت دریافت نمایید. ضمناً امکان اقدام برای کشورهای دیگری اروپایی را نیز خواهید داشت.
نیما
سلام وقتتون به خیر باشه بعد از سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه و کسب پاسپورتش ، بعد از گذشت چند ماه میشه که ملک رو بفروشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب تا ۳ سال اجازه فروش ملک را ندارید.
کمال
سلام و عرض ادب با چه مبلغی من می توانم برای سرمایه گذاری در ترکیه اقدام کنم و پاسپورت بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارات. شما با حداقل 400 هزار دلار خرید ملک در ترکیه میتوانید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.
رزی
سلام وقت بخیر برای اخذ پاسپورت ترکیه حداقل چه مقدار باید جهت خرید آپارتمان سرمایه گذاری کرد ممنون از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما برای دریافت پاسپورت باید حداقل مبلغ 400 هزار دلار آمریکا ملک خریداری نمایید.
Mina
حداقل مبلغ سرمایه گذاری در ترکیه برای خرید پاسپورت چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با خرید ملک به ارزش ۴۰۰ هزار دلار می توانید پاسپورت این کشور را دریافت نمایید.
Mina
سلام خسته نباشيد خريد ملك در اوكيه ميتونه گزينه خوبي باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. این موضوع به هدف متقاضی بستگی دارد و گزینه های کم هزینه تری در اروپا وجود دارند که ارزش اقامتی بیشتری دارند.
سورنا
سلام با پاسپورت ترکیه میشه ویزا امریکا رو گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. داشتن پاسپورت ترکیه، دریافت ویزای آمریکا را تضمین نمی کند ولی محدودیتی نیز برای دریافت ویزای کشور آمریکا ایجاد نمیکند و میتوانید اقدام داشته باشید.
Gohar
سلام خسته نباشید آیا با خرید ملک در ترکیه میشه پاسپورت ترکیه رو گرفت؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله با حداقل خرید ملک به ارزش ۴۰۰ هزار دلار می توانید پاسپورت ترکیه را خریداری نمایید.
مشاوره رایگان