شرایط کار در آلمان

3 اسفند 1402 38 نظر

کار در آلمان برای ایرانیان نیز فراهم است و افراد می توانند نسبت به دریافت ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایند. شرایط کار در آلمان داشتن تحصیلات یا تخصص در حرفه ای خاص، مهارت زبان در سطح b1 است. با داشتن این شرایط می توانید در آلمان کار پیدا کنید. شرکت هایی در آلمان وجود دارند که مشاغل مورد نیاز را اعلام می کنند. موسسه ملک پور به عنوان واسطه میان شما و شرکت ها به شما برای اخذ جاب آفر کمک می کند و شما را برای دریافت ویزای کاری به وکلای آلمانی متصل می کند. از مزایای ویزای کار آلمان هم راه کردن همسر و فرزندان زیر 18 سال است. همسر شما اجازه کار فول تایم دارد و تحصیل رایگان برای فرزندان شما در دسترس است. مدت زمان اقامت ویزا جستجوی کار از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافته است. از معایب ویزای جستجو کار این است که در صورت عدم موفقیت برای دریافت شغل باید کشور آلمان را ترک کنید. ویزا کار یکی از پرتقاضاترین انواع ویزای آلمان توسط ایرانیان می باشد و گواه آن را می توان به نتایج ارائه شده در مرورگرها ارجاع داد که عبارت "ویزای کار آلمان ملک پور" را به عنوان یکی از عبارات پرمخاطب در زمینه مهاجرت کاری به آلمان نشان می دهد. موسسه ملک پور در این مقاله قصد دارد که با بررسی شرایط کار در آلمان، این فرصت را در اختیار شما قرار دهد تا وضعیت خود را جهت اخذ ویزای کار آلمان ارزیابی نمایید.لازم به ذکر است این مقاله  توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوره وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد. در صورت تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس، همکاران متخصص و کارآزموده ما آماده ارائه مشاوره تلفنی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.

ویدیو موسسه MIE در مورد کار در آلمان


سرمایه گذاری در ایتالیا

کار در آلمان

شرایط عمومی کار در آلمان

کار در آلمان، نیازمند برخورداری از برخی شرایط می باشد. جهت کار  و  اخذ ویزای تحصیلی آلمان باید رشته تحصیلی شما جزو مشاغل مورد نیاز این کشور باشد و سابقه کاری حداقل سه ساله در این زمینه داشته باشید تا امکان اخذ ویزای کار برای شما فراهم باشد. همچنین دارا بودن مدرک زبان آلمانی یا آیلتس نیز در اخذ ویزای کار بسیار مهم است؛ چرا که در صورت دارا بودن مدرک زبان آلمانی می توانید شانس کاریابی خود را افزایش دهید.

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های اخذ اقامت آلمان


از دیگر شرایط اخذ ویزای کاری متقاضی کار، شرایط سنی برای مهاجرت به آلمان می باشد. در صورتی که سن فرد متقاضی، کمتر از 40 سال باشد می تواند شانس دریافت ویزا و همچنین کاریابی خود در آلمان را افزایش دهد. از شرایط دیگری که جهت دریافت ویزای کار وجود دارد این است که قبل از مراجعه به سفارت، فرد متقاضی باید تمکن مالی قوی داشته باشد تا بتواند درخواست خود جهت اخذ ویزای کار را به سفارت ارائه نماید.

ویدیو موسسه MIE در مورد سوال در باب کمک مؤسسه MIE و اجازه کار آلمان


روش های مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان می‌تواند از طریق دو راه اصلی انجام شود: جاب آفر و جاب سیکر.

در جاب آفر، افراد می‌توانند از طریق پیدا کردن فرصت‌های شغلی در آلمان، اقدام به مهاجرت کنند. این شامل جستجوی فرصت‌های شغلی در وب‌ سایت‌های استخدامی، ارسال رزومه به شرکت‌ها و شرکت در مصاحبه‌های کاری است. تحصیلات، تجربیات کاری، و مهارت‌های زبان آلمانی مهمی در جذب کارفرمایان هستند.

در جاب سیکر یا "Job Seeker Visa"، افراد می‌توانند با درخواست ویزای جاب سیکر، به مدت یک سال به آلمان بیایند و در آنجا به دنبال شغل بگردند. اگر کار پیدا کنند، می‌توانند ویزای کاری درخواست کنند. این راه مختص به افرادی است که توانمندی‌ها و مهارت‌های کاری دارند و می‌خواهند در آلمان شغل پیدا کنند.

در هر دو راه، مسلط بودن به زبان آلمانی بسیار موثر است و مراحل مختلف مهاجرت نیازمند آگاهی به مقررات و شرایط مختلف ویزا و کاری در آلمان است.

ویدیو موسسه MIE در مورد کار آلمان و کانادا


مهاجرت از طریق جستجوی کار آلمان

یکی از انواع ویزاهایی که جهت کار در آلمان وجود دارد ویزای جستجوی کار آلمان است. با اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان، به فرد متقاضی کار اجازه اقامت 1 ساله در آلمان داده خواهد شد. فرد متقاضی باید بتواند کار متناسب با رشته تحصیلی خود را در طی مدت این مدت به دست آورد و قرارداد کاری حداقل یک ساله با کارفرمای آلمانی منعقد کند؛ در غیر این صورت تاریخ ویزای وی در پایان 6 ماه به پایان می رسد و متقاضی باید به کشور خود بازگردد. در صورتی که در پایان یک سال کاریابی، فرد متقاضی موفق به یافتن کار مورد نظر و مرتبط با رشته تحصیلی خود گردد، می تواند اجازه اقامت خود در این کشور را تمدید نموده و به کار و زندگی در آلمان مشغول شود. نکته بسیار مهمی که در مورد ویزای جست و جوی کار وجود دارد این است که این نوع ویزا به فرد متقاضی، اجازه اشتغال در آلمان را نخواهد داد و با این نوع ویزا تنها امکان بازدید از این کشور و یافتن شغل مناسب در آلمان وجود دارد. لازم به ذکر می باشد براساس قوانین جدید آلمان افراد متقاضی جستجوی کار قادر خواهند بود جهت کار پاره وقت در حین این نوع از ویزا اقدام نمایند. در صورتی به متقاضی، اجازه کار داده می شود که پس از جستجوی کار در این کشور، موفق به یافتن شغل مناسب و انعقاد قرارداد شده باشد.

در حال حاضر شرایط اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان برای ایرانیان کمی دشوار است و به دلیل اشباع شدن این روش مهاجرت به آلمان، از این روش دشوار می باشد. برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان باید حداقل مدرک زبان آلمانی B1 را ارائه نمود. همچنین برای اخذ این نوع از ویزا حداقل می بایست دارای مدرک  فوق دیپلم باشید. طبق قانون جدید  مدرک فنی حرفه ای و دیپلم نیز قابل قبول است؛ اما برای افرادی که از ایران اقدام می کنند ارائه حداقل مدرک فوق دیپلم الزامی است، چرا که مدرک تحصیلی شما باید در کشور آلمان معتبر باشد. اعتبار مدرک تحصیلی باید از طریق سایت آنابین (Anabin) یا زب (ZAB)، به آدرس زیر، بررسی شود. توصیه می گردد اگر عنوان شغلی شما جز لیست مشاغل ارائه شده در مقاله می باشد از طریق ویزای جاب آفر به کمک موسسه MIE اقدام نمایید، تا شانس دریافت ویزای شما افزایش یابد

https://anabin.kmk.org/anabin.html

https://www.kmk.org/zab/central-office-for-foreign-education.html

در مقاله ویزای جستجوی کار آلمان، اطلاعات جامع و کاملی پیرامون این ویزا ارائه شده است. لازم به ذکر است که از دیگر ویزاهای کاری کشور آلمان، بلوکارت (Blue Card) می باشد که لازمه آن، انعقاد قراردادی با مبلغ سالیانه 50000 یورو می باشد. لازم به ذکر است که یافتن کار در آلمان برای ایرانیان از طریق گرفتن ویزای جستجوی کار امکان پذیر است. با توجه به کثرت جستجوی عبارت "ویزای جستجوی کار آلمان ملک پور" توصیه می شود که مقاله زیر را مطالعه کرده و در صورت ابهام، از مشاوره رایگان تلفنی مشاورین موسسه ملک پور بهره مند گردید.

مهاجرت از طریق جاب آفر آلمان

برای اخذ جاب آفر یا فرصت شغلی در آلمان، شما باید به شرایط زیر توجه کنید:

  • مهارت‌ها و تحصیلات: داشتن تحصیلات مرتبط با حوزه کاری شما. تجربه کاری مرتبط با فرصت شغلی مورد نظر.
  • زبان آلمانی: مسلط بودن به زبان آلمانی در حد b2 برای اجرای وظایف کاری. داشتن گواهینامه‌های زبانی معتبر مانند TestDaF یا Goethe-Zertifikat.
  • جستجوی شغل: فعالیت در وب‌ سایت‌ های استخدامی آلمان. ارسال رزومه به شرکت‌های مورد نظر و شرکت در مصاحبات.
    تایید شغل توسط آژانس کار:برخی از فرصت‌های شغلی نیاز به تایید از سوی آژانس کار دارند.
  • امکانات مالی: داشتن تمکن مالی برای یک سال زندگی در آلمان (به ازای هر ماه زندگی 1200 یورو تمکن مالی نیاز است.)
  • ویزای کاری: برخی از موارد نیاز به ویزای کاری دارند که توسط سفارت آلمان در کشور محل اقامت صادر می‌شود.

ویزای کار آلمان

پذیرش نیروی کار در آلمان، با صدور ویزای کار این کشور امکان پذیر است. جهت اخذ ویزای کار آلمان یا همان ویزای جاب آفر آلمان باید یک پیشنهاد شغلی از این کشور داشته باشید. مطابق با قوانین کار برای جذب نیروی کار و ارسال دعوتنامه و پیشنهاد کاری متقاضیان کار در آلمان که خارج از اتحادیه اروپا و سوئیس می باشند، پیش تر از این لازم بود شخص کارفرما موقعیت شغلی مورد نظر را به مدت 6 ماه در کشور آلمان و اتحادیه اروپا آگهی نماید. در صورتی که در طی این مدت شخص متقاضی کار در کشور آلمان یا اتحادیه اروپا یافت نمی شد، کارفرما می توانست دعوتنامه کاری را برای فرد مورد نظر در خارج از اتحادیه ارسال نماید و تنها در این صورت بود که افراد خارج از اتحادیه اروپا می توانستند با اخذ جاب آفر آلمان، ویزای کار این کشور را دریافت کنند. خوشبختانه در حال حاضر این قانون در کشور آلمان تغییر کرده است و بدون نیاز به آگهی کردن شخص کارفرما می تواند جاب آفر را ارسال نماید.

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

جهت کار در آلمان و اخذ ویزای کار آلمان باید رشته تحصیلی و کاری فرد متقاضی، جزو لیست مشاغل مورد نیاز آلمان باشد. لیست مشاغل مورد نیاز آلمان از قرار زیر است:

  • کارشناس فروش
  • کارگر انبار
  • کارشناس انبار
  • نظافت کار
  • منشی دفتر
  • ناظر پروژه
  • حسابدار
  • مهماندار
  • راننده خودرو های باربری
  • متخصص فروش
  • متخصص صنعت خودرو سازی
  • فروشنده
  • مدرس و محقق دانشگاه
  • برش کار فلز
  • اپراتور ماشین های کارخانه ای
  • برق کار ساختمان
  • کارمند حمل و نقل و تدارکات
  • برنامه نویس
  • لوله کش
  • تعمیرکار وسایل گرمایشی و سرمایشی
  • راننده جرثقیل و بالابر
  • پرستار

البته لازم به ذکر است که پذیرش نیروی کار در برخی رشته ها، نیاز به معادلسازی مدرک و یا گذراندن دوره آموزشی دارد که مدت زمانی بیش از 6 ماه را به خود اختصاص می دهد. از جمله این مشاغل می توان به پرستاری، روان پزشکی و... اشاره کرد. بنابراین افراد دارای تخصص در رشته هایی با این شرایط، علی رغم کمبود نیروی کشور آلمان در رشته های یاد شده، قادر به اقدام از طریق ویزای جستجوی کار نمی باشند.

کار در آلمان با مدرک دیپلم

بدون شک، از منابع مختلفی این عبارات را شنیده اید: "ویزای کار آلمان با دیپلم" و "ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای". باید به شما عرض کنیم که از بین شنیده های موجود در این زمینه، تنها این مطلب صحت دارد که افرادی که دارای مدرک فنی و حرفه ای صادره از کشور آلمان و یا صادره از موسسات غیرآلمانی مورد تایید کشور آلمان هستند می توانند درخواست کار در آلمان را با مدرک فنی حرفه ای و غیر دانشگاهی داشته باشند. همچنین می بایست بدانید که برای مشاغل فوق مهم و ضروری نظیر برخی رشته های مهندسی و تکنولوژی، مدرک فوق دیپلم نیز می تواند جهت درخواست ویزای کار قابل قبول باشد

میزان حقوق و درآمد در آلمان

یکی از مهمترین موارد قابل بررسی قبل از اقدام برای اخذ ویزای کار در آلمان، میزان دستمزد و حقوق در این کشور است. سال 2019، کشور آلمان همزمان با افزایش حقوق کارمندان و کارگران بوده است. میزان حداقل حقوق و دستمزد در سال 2018 در آلمان 8.84 یورو در هر ساعت بوده است که تقریباً معادل 1498 یورو در ماه می باشد. این میزان حداقل حقوق و دستمزد برای کارمندان و کارگران در 1 ژانویه 2019 افزایش یافت و به مبلغ 9.19 یورو در هر ساعت رسید. بهتر است بدانید که این حداقل حقوق در آلمان که به میزان ساعت کاری افراد محاسبه می شود شامل تمامی کارگران خارجی، کارکنان، کارگران نیمه وقت، کارآموزان و افرادی می شود که در دوره آزمایشی مشغول به کار هستند. همچنین در صورت اضافه کاری، میزان حقوق معادل ساعت اضافه کاری محاسبه شده و به فرد پرداخت می شود.

نرخ بیکاری و بازار کار در آلمان

یکی از مهم ترین مواردی که جهت کار در آلمان باید مورد بررسی قرار گیرد، نرخ بیکاری در این کشور است. نرخ بیکاری یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر فرد باید به آن توجه نماید؛ چرا که در صورتی که نرخ بیکاری در کشوری پایین باشد، شخص متقاضی به راحتی می تواند در این کشور کاریابی کرده و وارد بازار کار آلمان شود. نرخ بیکاری در کشور آلمان بر اساس آخرین آمار که در سال 2022 اعلام شده است علیرغم شرایط کرونا کمتر از 6 درصد می باشد که این رقم نشان دهنده نرخ پایین بیکاری در این کشور و کمبود نیروی کار در مقایسه با بسیاری از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. بازار کار در آلمان، بیشتر با کمبود نیرو در رشته هایی مانند مهندسی مکانیک، IT و به طور کلی رشته های فنی و مهندسی مواجه است. بنابراین افرادی که از شرایط لازم و کافی برای کار در آلمان برخوردار باشند می توانند برای دریافت ویزای جستجوی کار در آلمان درخواست نمایند.

در همین باب موسسه ملک پور، اقدام به ثبت نام رایگان جهت معرفی افراد واجد شرایط، جهت پیشنهاد به موسسات کاریابی در آلمان خواهد نمود. ان دسته از عزیزانی که جز کادر درمان محسوب می شوند، من جمله، رادیولوژیست ها، ارتوپد ها، داروسازان، بیهوشی اتاق عمل و ... ، این امکان را دارند که در این ثبت نام شرکت نمایند. همچنین مهندسان کامپیوتر و دیگر مهندسان نیز می توانند شانس خود را برای انتخاب در این گزینش امتحان کنند. از مزایای استخدام از این طریق، امنیت بالای شغلی و حقوق حدودی 30000 یورو سال است. همسر و فرزندانتان نیز قادر به همراهی شما در این نوع از اخذ اقامت خواهند بود.

نمودار نرخ بیکاری در آلمان

کاریابی در آلمان

کار در آلمان و یافتن شغل مناسب از طریق ویزای جستجوی کار آلمان، نیازمند کاریابی در این کشور می باشد. در صورتی که بتوانید ویزای جست و جوی کار  را اخذ نمایید، می بایست به جستجوی شغل در این کشور پرداخته و از روش های مختلف کاریابی در آلمان استفاده نمایید. جهت کاریابی در آلمان می توانید به مراکز کاریابی این کشور مراجعه نموده و با ارائه رزومه خود، به جستجوی کار بپردازید. همچنین متقاضیان کار در این کشور می توانند از سایت های معتبر کاریابی که به همین منظور ایجاد شده اند استفاده نمایند. شاید یکی از ساده ترین روش ها جهت یافتن کار در آلمان برای ایرانیان و سایرین، استفاده از سایت های کاریابی معتبر در این کشور باشد. بدین منظور لازم است که با ارسال رزومه کامل خود و جستجوی کارفرما و شرکت های نیازمند نیروی کار مرتبط با رشته تحصیلی خود، پروسه کاریابی را طی کنید. یکی از معتبرترین آژانس های کاریابی که می توانید به آن مراجعه نمایید، آژانس استخدام فدرال می باشد. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های کاریابی در آلمان، مراجعه به همین مراکز کاریابی و سایت های کاریابی می باشد که در بخش بعد به طور کامل به این مبحث پرداخته خواهد شد و برخی از معتبرترین مراکز کاریابی کشور آلمان را معرفی خواهیم کرد.

با توجه به اهمیت موضوع کاریابی، چگونگی ارائه روزمه و CV به کارفرما و دیگر نکات مهم مهاجرت از طریق کار، موسسه ملک پور اقدام به تهیه محصولی به نام راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور کرده است. این محصول که برای اولین بار توسط موسسه ملک پور تهیه و ارائه می گردد، کلیه نکات مهم کاریابی و کار در خارج از کشور را آموزش می دهد.

 محصول گام به گام کاریابی موسسه mie

علاوه بر این، شما می توانید با مشاهده ویدئوهای آموزشی رایگان و مقالات به روزی که توسط این موسسه به طور رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، اطلاعات خود را در زمینه کار در آلمان افزایش دهید.

مؤسسات کاریابی در آلمان

متقاضیان کار در آلمان می توانند از طریق مؤسسات کاریابی در آلمان، اقدام به کاریابی کرده و به جستجوی شغل مناسب بپردازند. مؤسسات کاریابی در آلمان می توانند خدمات و کمک شایانی جهت یافتن کار مناسب با تحصیلات شما ارائه دهند. موسسه ملک پور در این بخش برخی از مؤسسات کاریابی معتبر را جهت یافتن کار معرفی می نماید تا در صورت نیاز از آن ها بهره مند گردید. برخی از مؤسسات کاریابی در آلمان به شرح زیر است:

 

موسسه معتبر کاریابی در آلمان

توضیحات

 

Contacts & Management

Stresemannstraße, 28, 28

Düsseldorf, 40210

Email: [email protected]

Tel: +49 (0)211/876714-0

Fax: +49 (0)211/3858328

Proco Global Frankfurt

An der Welle, 4

Frankfurt, 60322

TTA Personal GmbH

Warschauer Str., 39

Berlin, 10243

Germany

stuwex

Waldenserstr. 2-4

۱۰۵۵۱ Berlin

Germany

Mietkoch freelance-cook

paster-behrends-str. 59

۱۲۳۵۹ Berlin

Germany

Bip Dientleistungen

Friedrichstr. 191

۱۰۱۱۷ Berlin

Germany

Tml-professional Sp. z o.o.

AZ Futuro – Trabajar en Alemania

Schwarzwaldstraße, 18

Tuttlingen, 78532

Germany

مدارک مورد نیاز ویزای کار آلمان

در صورتی که بخواهید به کار در کشور آلمان بپردازید باید بتوانید مدارک ویزای کار را نیز فراهم نمایید تا امکان درخواست ویزای کار جهت شما فراهم گردد. در این بخش، مدارک اخذ ویزای کار در کشور آلمان را بررسی می نماییم. مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در آلمان از قرار زیر است:

  1. ارائه مدرک تحصیلی لیسانس و یا فوق لیسانس شخص متقاضی از دانشگاههای آلمان و یا معادل آن
  2. ارائه پاسپورت شخص متقاضی که مدت اعتبار آن بیشتر از 6 ماه باشد.
  3. ارائه 2 قطعه عکس جدید با زمینه سفید
  4. ارائه نامه کاری شخص متقاضی
  5. ارائه بیمه نامه مسافرتی و بیمه نامه درمانی
  6. تکمیل فرم درخواست ویزا آنلاین
  7. پیش نیاز تقاضای درخواست ویزا به آدرس General Consulate of the Federal Republic of Germany
  8. ارائه نامه تمکن مالی شخص متقاضی
  9. ارائه رزرو هتل و یا اجاره ملک جهت مدت محدود
  10. ارائه مدرک زبان حداقل B1 آلمانی

در صورتی که مدارک خود را جهت اخذ ویزای کار در کشور آلمان تکمیل نموده اید می توانید درخواست ویزای خود را از طریق سفارت آلمان مطرح نمایید. مدت بررسی و پردازش درخواست ویزا بین 6 تا 11 هفته از زمان مراجعه به سفارت خواهد بود و هزینه لازم جهت پرداخت به سفارت آلمان و اخذ ویزا، مبلغ 60 یورو می باشد. همان طور که در بخش های قبل نیز اشاره شد، ارائه مدرک زبان آلمانی، از جمله مدارک مورد نیاز و ضروری جهت اخذ ویزای کار آلمان می باشد. با توجه به مشکلات پیش رو در یادگیری زبان آلمانی در کشور ایران و پروسه معمولاً طولانی آن، پیشنهاد می شود که از بسته های آموزشی زبان آلمانی موسسه ملک پور استفاده نمایید که به تدریس مدیر موسسه ملک پور بوده و از به روزترین متدهای آموزشی و کاربردی در تهیه آن استفاده شده است.

انتخاب دفتر مهاجرتی

آموزش سریع زبان آلمانی

شرایط اخذ ویزای همراه کاری آلمان

شاید یکی از مهمترین مسائلی که جهت کار در آلمان وجود دارد، اخذ ویزای همراه برای متقاضیان متأهل باشد. در مورد ویزای همراه باید گفت که همراه شامل همسر و فرزندان کمتر از 18 سال می باشد. در ابتدا و در صورت اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان، شخص متقاضی باید به تنهایی در این کشور به دنبال شغل مناسب باشد و در صورت یافتن شغل مناسب با رشته تحصیلی خود می تواند درخواست ویزای بلند مدت نماید. در این صورت می تواند درخواست ویزای همراه را نیز داشته باشد و همسر و فرزندان وی برای زندگی در آلمان وارد این کشور شوند. یکی از موارد مورد نیاز جهت اعلام درخواست الحاق خانواده، اثبات توانایی فرد در تأمین هزینه ها و مخارج اعضای خانواده است. بدین ترتیب شخص متقاضی باید اثبات کند که شغل مناسب در کشور آلمان را یافته و از درآمد کافی و مسکن مناسب نیز برخوردار است. از جمله مزایای اعضای خانواده در کشور آلمان، تحصیل رایگان فرزندان در خاک این کشور می باشد.

اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان از طریق کار

قطعاً افرادی که به کار در آلمان می پردازند، قصد اخذ اقامت و تابعیت در این کشور را نیز دارند. با وجودی که اخذ اقامت و تابعیت در این کشور امری پیچیده می باشد، اما بسیاری از افراد قصد دارند تا شهروندی آلمان را به دست آورند. در صورتی که با ویزای کار وارد این کشور شده و پس از دریافت مجوز کار، به مدت 4 تا 5 سال در این کشور مشغول به کار شوید و بیمه و مالیات پرداخت نمایید، می توانید درخواست اقامت دائم نمایید. با دریافت اقامت دائم آلمان می توانید شهروند آلمانی محسوب شوید اما این بدان معنا نیست که از تمامی امکانات در این کشور بهره مند هستید؛ چرا که با دریافت اقامت دائم می توانید امکاناتی از قبیل خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی، حق حمایت از کنسولگری و.... را دریافت نمایید. اما با اخذ اقامت دائم، امکان ورود به مسائل سیاسی کشور آلمان مانند حق رأی، عضویت در انجمن های دولتی، حق جنبش آزاد و مواردی از این دست فراهم نمی باشد و تنها زمانی می توان از این امکانات بهره مند شد که تابعیت کشور آلمان را دریافت کرده باشیم.

در صورتی که پس از اخذ اقامت دائم، تمایل به دریافت تابعیت و پاسپورت آلمان داشته باشید باید اثبات نمایید که به مدت 8 سال در این کشور حضور داشته اید. همچنین لازم است که از تسلط کافی بر زبان آلمانی در سطح B1 برخوردار بوده و درآمده کافی جهت گذراندن زندگی خود و خانواده خویش در آلمان را داشته باشید. از موارد دیگری که جهت اخذ تابعیت آلمان بسیار حائز اهمیت است، عدم سوء سابقه می باشد. شخص متقاضی نباید در مدت حضور خود در این کشور سابقه کیفری داشته باشد. همچنین باید در آزمونی که جهت اخذ تابعیت وجود دارد نمره قبولی را کسب نماید و در صورت دارا بودن تابعیت کشورهای دیگر، آن ها را از خود سلب کند تا بتواند تابعیت کشور آلمان را اخذ نماید.

پرسش: آیا برای اقدام برای ویزای کار آلمان، 45 سال سن مناسب هست؟ اگر بله مابقی شرایط را می فرمایید.

پاسخ:

سوالات متداول

✔️ وقت سفارت کشور آلمان چند روزه داده می شود؟

در حال حاضر وقت سفارت آلمان جهت مصاحبه برای درخواست ویزای کاری برای حدود یک سال دیگر اعطا می شود.

✔️ آیا داشتن ویزای جستجوی کار می توان اقامت آلمان را اخذ نمود؟

ویزای job seeker آلمان این اجازه را به شما می دهد که به مدت 6 ماه در این کشور حضور داشته باشید و به جستجوی کار بپردازید. در صورت موفقیت در یافتن کار مناسب می توان برای ویزای کار آلمان اقدام نمود.

✔️ چگونه می توانیم برای کار در آلمان اقدام کنیم؟

کار در کشور آلمان از دو طریق ویزای جستجوی کار و ویزای جاب آفر امکان پذیر است. برای جستجوی کار در کشور آلمان می توان از طریق موسسات کاریابی در این کشور اقدام نموده و یا به صورت حضوری به کاریابی در آلمان پرداخت.

✔️ شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمان چیست؟

برای اخذ ویزای job seeker آلمان می بایست متقاضی حداقل مدرک لیسانس، مدرک زبان آلمانی B1 و 3 سال سابقه کار داشته باشد. همچنین می بایست سن وی بیشتر از 40 سال نباشد.

سخن پایانی

شرایط اخذ ویزای کاری آلمان، مدارک مورد نیاز ویزای جستجوی کار در آلمان و شرایط پذیرش نیروی کار در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفت. همچنین به مشاغل مورد نیاز کشور آلمان و چگونگی اخذ اقامت و تابعیت آن پس از اشتغال در این کشور پرداخته شد. با توجه به نرخ پایین بیکاری در کشور آلمان و فرصت های شغلی بسیاری که در این کشور به ویژه در برخی رشته های تحصیلی وجود دارد، افراد زیادی خواستار کار  و اخذ ویزای کاری این کشور می باشند. کار در آلمان، مستلزم برخورداری از شرایطی مانند تحصیلات آکادمیک حداقل لیسانس، سابقه کاری حداقل سه ساله در یکی از رشته های شغلی مورد نیاز آلمان در سال جاری و تسلط بر زبان آلمانی حداقل در سطح B1 می باشد. موسسه ملک پور در معرفی ویزای جستجوی کار آلمان و اخذ ویزا برای متقاضیان کار در این کشور پیشتاز بوده است. بنابراین توصیه می شود علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کار در آلمان و پروسه اقدام آن، با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا اطلاعات خود را در فرم تماس وارد نمایند تا از خدمات مشاوره تلفنی رایگان این موسسه که توسط مشاورین برجسته و متخصص در این زمینه ارائه می شود بهره مند گردند. همچنین در انتهای مقاله نیز فرصتی برای طرح سوالات شما در بخش "ثبت پرسش" وجود دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ داده می شود.

امتیاز 4.73 از 5 ( 50 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
رضا حکمت نژاد
سلام من 32 سالمه فوق دیپلم برق و قدرت دارم 13 سال سابقه کاری دارم مدارک فنی و حرفه ای از وزارت کار و شرکت های بین المللی مثل لیفت دارم چجوری میتونم برای دریافت ویزای کار در آلمان اقدام کنم؟ ممنونم از مقاله کامل و خیلی خوبتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت، رشته تحصیلی شما مورد نیاز کشور آلمان می باشد اما شما برای اقدام نیاز به مدرک آکادمیک در حد لیسانس دارید که سابقه کاری حداقل 3 ساله پس از فارغ التحصیلی خود داشته باشید. شما می توانید از طریق دیگر همچون تحصیل وارد حوزه شنگن شده و با رزومه کاری قوی خود، جویای کار باشید و اقامت خود را تغییر دهید. * مانا باشید *
حسین راد
سلام و عرض ادب و ارادت بنده 32 ساله هستم مجرد و دارای لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه دولتی 8 سال سابقه کار در حوزه نفت و گاز دارم. میتونم برای ویزای کار آلمان اقدام کنم؟ و اگر نه میشه راهنمایی بفرمایید که کدوم کشور ها برای تحصیل یا کار در حوزه نفت مناسب هستند؟ سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط عمومی شما مناسب است و برای هم کشور آلمان و همچنین کشور نروژ که در اروپا دارای نفت و گاز می باشد می توانید اقدام نمایید. البته ویزای کار آلمان جستجوی کار می باشد و رشته هایی چون کامپیوتر، IT، برنامه نویسی، برق الکترونیک به نسبت شانس بیشتری داند. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل توسط کار شناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
شیرین نامی
با سلام ممنون از مطالب مفیدتون. ممنون میشم اگر در مورد شرایط کار در آلمان برای رشته پرستاری با ۶ سال سابقه کار و مدرک زبان آلمانی توضیح بفرمایین. آیا این شرایط برای پرستاران امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز رشته شما رشته خاصی است و نیاز به معادلسازی دارد و صرفاً با داشتن مدرک پرستاری ایران بصورت حرفه ای مثل ایران نمی توانید وارد بازار کار شوید. اگر کشور آلمان مد نظرتان است ابتدا باید زبان آلمانی را تقویت نمایید تا بتوانید در آزمون معادلسازی که به زبان آلمانی است موفق شوید. پیشنهاد میکنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما آلمان و همچنین کشورهایی چون سوئد، دانمارک و حتی عمان که برای شما ویزای کار می دهند بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
Ali
آیا درسال۲۰۲۰ ورود نیروی کار غیر اکادمیک ممکن شد؟ من ۱۸سال هستم و دیپلم دارم آیا میتونم با ویزای تحصیلی برم آلمان و اونجا که رسیدم به اوسبیلدونگ تغییر بدم یا به ویزای کار تغییر بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی با توجه به تغییراتی که در قوانین 2020 صورت گرفته افراد بدون داشتن مدرک آکادمیک هم می توانند برای کار در آلمان اقدام کنند البته با این شرط که یک دوره دوساله فنی و حرفه ای که مورد تایید کشور آلمان باشد در زمینه کاری خود گذرانده باشید. درمورد شانس اقدام از طریق ویزاهای تحصیلی باید پرونده شما دقیق تر بررسی شود که آیا روی دوره های اوسبیلدونگ به ایرانی ها ویزا می دهند یا خیر. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
کارن پارسا
سلام خسته نباشین . من ۲۰ سالمه میخاستم بدونم واسه درخواست دادن برای رشته های فنی اوسبیلدونگ از کجا باید اقدام کرد و اگه مدرک رشته دانشگاهی هم داشته باشم و ارائه کنم همراه مدرک زبان و فنی تاثیر گذاریش بیشتر میشه برای پذیرش اوسبیلدونگ ؟ و اینکه برای درخواست دادن به اوسبیلدونگ نیاز به ویزا هست یا اینکه اگه پذیرش صورت بگیره از طریق دوره های اوسبیلدونگ می شه همینجوری وارد کلاسا شد و اقامت کاری گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای ورود به هرکشوری با هر برنامه ای شما نیازمند به دریافت ویزا هم می باشید ممکن است شما پذیرش از مدارس فنی و حرفه ای یا دانشگاه داشته باشید ولی سفارت به شما ویزا ندهد. بنابراین در امر مهاجرت تحصیلی صرفا پذیرش گرفتن مهم نیست باید طوری اقدام کنید که پشتوانه شما برای گرفتن ویزا هم باشد. علاوه براین مدارس فنی و حرفه ای بیشتر برای افراد بومی راحت پذیرش می دهند و ظرفیت محدودی دارند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
پاینده
سلام ؛ من و همسرم هر دو مدرک کارشناسی پرستاری با سابقه ۱۵ سال کار رو داریم و میخواهیم برای مهاجرت کاری اقدام کنیم ؛ ایا موسسه در زمینه جاب آفر پرستاری نیز فعالیت میکند و هزینه و شرایط وکالت به چه نحوه ایه ؟ با تشکر از شرکت MIE
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت پرستاران شما باید مدرکتان معادلسازی شود و بطور مستقیم با مدرک تحصیلی ایران نمی توانید وارد بازار کار شوید. کشورهایی مثل سوئد، دانمارک، عمان و نروژ شرایط خوبی برای کادر درمان دارند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
اصغر خلیلی
سلام من نقاش ساختمان هستم میتونین راهنمایی کنید که چجوری میتونم برم کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما اگر سطح زبان خوب و سابقه کار داشته باشید برای جاب آفر سوئد بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
حامد محمدیان
سلام وقت بخیر بنده ارشد مترجمی زبان انگلیسی با 7سال سابقه بیمه، البته کارم مرتبط با رشته تحصیلی نیست و همسرم کارشناس مامایی با سه سال سابقه بیمه ، اولویت به اینه که اول خودم اقدام کنم بعد همسرم ، اگه با این شرایط راهی برای مهاجرت و اخذ ویزای کاری داریم ممنون میشم راهنمایی کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب با توجه به شغل همسر شما که مامایی می باشد برای ویزا کاری سوئد میتوانید اقدام کنید و خوبی سوئد این می باشد که ویزا همراه تقریبا هزمان می باشد و شما هم به عنوان همراه اجازه کار فول تایم دارید.
علی حسینی
سلام و وقت بخیر من 37 ساله و کارشناس ارشد متالوژی هستم و حدود 5 سالی هست که در این زمینه فعالیتی ندارم ولی قبل از این 5 سال 7 سال مرتبط با رشته خودم مشغول کار بودم. خواستم بدونم که آیا مشکلی در ارائه سوابقم برای کار در آلمان به وجود نمیاد و کارفرمای آلمانی سوابق من رو می پذیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خیر مشکلی وجود ندارد بله سابقه کار شما پذیرفته می شود.
احمد کرمی
درود و وقت بخیر من 33 ساله هستم فوق دیپلم برق می تونم برای کار در آلمان الان اقدام کنم؟ زبان آلمانی هم تا سطح B2 کاملا تسلط دارم و دوره های مرتبط با یک شرکت آلمانی در ترکیه گذروندم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز شما هم شانس این را دارید تا کارفرما پیدا کنید و با جاب آفر وارد کشور آلمان شوید و هم اینکه در صورت داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط برای ویزای جاب سیکر آلمان اقدام داشته باشید.
سینا
سلام من 22سالمه و میخواسم ببینم دوره اوسبیلدونگ شرایطش چیه و شما تو این زمینه هم کار میکنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی برای این دوره ها علاوه بر شرایط سنی، شرایط سطح زبان، شرایط مالی و ... شما باید بررسی گردد اما به طور کلی دوره های آوسبیلدونگ شانس ویزای پایین تری برای ایرانی ها دارد که پیشنهاد می کنیم به همین دلیل برای دوره های دانشگاهی اقدام داشته باشید.
فرزاد بهلولی
سلام وقت بخیر من 56 سالم هست و لیسانس معماری از دانشگاه مسکو را دارم آیا شرایط کاری مرتبط با شغل من در آلمان وجود دارد و اگر امکان دارد شرایطش را هم توضیح میدید ؟ و مقدار در آمد در آلمان و تا چ سنی میتوانیم در آنجا کار کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، با توجه به شرایط سنی شما عملاً امکان کاریابی برای شما وجود ندارد و باید از روش های دیگری مانند روش های سرمایه گذاری یا سرمایه داری و خود حمایتی برای اقامت اروپا اقدام داشته باشید.
مصطفی رحمتی
سلام و عرض ادب و ممنون از اینهمه انرژی مثبت . با سن ۴۰ سال و ۱۷ سال سابقه کار در مهندسی برق برای کدوم کشور بهتره اقدام کنم؟ و از چه طریقی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی در صورتی که سطح زبان خوبی داشته باشید شانس برای کاریابی خواهید داشت و می توانید از طریق یافتن جاب آفر اقدام داشته باشید. اما اگر سطح زبان شما خوب نباشد باید از طرق تحصیلی یا سرمایه گذاری وارد اروپا شوید که برای این امر بهتر است شرایطتان را کامل و دقیق با مشاورین موسسه در میان بگذارید.
علی زمان جلیلی
من ۴۴ سال دارم و در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت در کشور ایتالیا هستم. دارای ۱۳ سال تجربه کاری مرتبط با رشته ام در کشور ایران هستم. آیا با توجه به اینکه در حال حاضر دارای ویزای شینگن هستم ( ویزای دانشجویی) شانس پیدا کردن کار در کشورهای آلمان و یا اتریش رو دارم یا خیر؟ آیا موسسه شما کاریابی رو انجام میده؟ ممنون میشم پاسخ بدید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، با توجه به شرایط سنی و تحصیلات شما، شاید قدری کاریابی برای شما سخت تر باشد اما با توجه به اینکه در اروپا حضور دارید می توانید شانس خود را در تمام کشورهای حوزه شینگن بررسی نمایید و در صورت پیدا کردن کارفرما بتوانید اقامت کاری دریافت کنید.
رشیدی
سلام وقت ب خیر من۳۵سالم مدارک تحصيلی دیپلم هس مدارک از فنی حرفی دارم ۱۰سال سایفه کاری در زمینه ساختمانی کاشیکاری مجردم هستم تراکم مالیم هس۲۰۰میلیون آیا میشه کاری با این شرایط گ من دارم کاری انجام داد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما میتوانید از پکیج های کاریابی خارج از کشور استفاده کنید
سلمان ثنائی
سلام. همسر من پرستار هست و 12 سال سابقه کار بصورت یک نیروی رسمی در وزارت بهداشت دارد. سن کنونی ایشان 39 سال می باشد. آیا برای رشته پرستاری در کشور آلمان توسط موسسه شما امکان دریافت بلوکارت هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. و اینکه با داشتن بلو کارت اعضای خانواده هم همزمان امکان مهاجرت براشون فراهم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد. بهتر است ابتدا نفر اصلی اقدام نماید. سپس برای خانواده درخواست داده شود.
داود هادی
باسلام وخسته نباشید بنده پنجاه ساله بوده و مهندس عمران هستم ازچه طریقی میتوانم به آلمان مهاجرت نمایم؟لطفا راهنمایی فرمایید باتشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به شرایط سنیتان امکان مهاجرت به المان دشوار می باشد. شما می توانید ابتدا برای یکی دیگر از کشور های اروپایی اقدام نمایید و بعد از اخذ پاسپورت در آلمان زندگی کنید.
پریسا علیزاده نجمی
با سلام و عرض ادب آیا برای جاب آفر هم باید زبان در سطح b1 برای سفارت ارائه داد؟در صورت امکان مدارک برای جاب آفر رو بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای اخذ جاب افر مدرک زبان در سطح A2 کفایت میکند
علی قیصری
سلام وقت بخیر.من مدرک لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه ازاد دارم.و مدرک تکنسین دارویی .بعد از فارغ تحصیلی در داروخانه با سمت تکنسین دارویی مشغول به کار بودم و ۶ سال سابقه کار دارم.از طرفی در رشته دانشگاهیم سابقه کاری ندارم.میخواستم ببینم میتونم در المان در داروخانه کار کنم با این شرایط یا باید درخواست کار در رشته دانشگاهیمو بدم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت جاب افر شما بایستی سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلیتان ارائه نمایید.
شیدا سعادت
سلام من 29 سال سن دارم و در هامبورگ مدرک فوق لیسانس مهندسی شیمی را اخذ کرده ام و در جستجوی کار می باشم. به دلیل نداشتن سابقه کار تا به حال موفق به پیدا کردن کار مناسب نشده ام. آیا موسسه شما یا آژانسهای کاریابی در آلمان ارتباط دارد و برای پیدا کردن کار میتواند کمک کند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر در محیط هستید حضوراً می توانید از امکانات آژانس های کاریابی استفاده بکنید و همین طور راهنمای گام به گام تا کار در خارج کشور هم می توانید به شما قسمت های مربوط به آلمانش کمک بکند. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
عادل زرنگ
عرض سلام وارادت قبل از هر چیز تشکر ویژه ای بابت تک تک رهنمودها و دلسوزی های شمادارم. بنده 41سال ومدرک کارشناس معماری دارم ، بعنوان طراح معماری ساختمان در دفتر مهندسی و 12سال بعنوان کارشناس معماری در شهرداری سابقه کاری دارم و درحال گذراندن جلسات آخر دوره زبان آلمانی (محصول شرکت شما) A1-1 می باشم.حال میخوام بدونم که آیا با شرایط موجود میتونم از طریق جاب آفر در آلمان در رشته معماری کار پیدا کنم؟ ممنون میشم رانمایی بفرمائید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود شرایط خود را از قبیل وضعیت تاهل و سن همسر و... میفرمودین در صورتی که خودتون جاب آفر داشته باشید میتوانید اقدام کنید ولی در غیر اینصورت پیشنهاد میکنم از طریق روشهایی مثل روش تحصیلی اقدام نمایید
عادل زرنگ
عرض سلام و احترام ممنون از جوابتون .خواستم اطلاعاتم رو تکمیل کنم: بنده دارای 41 سال سن متاهل دارای یک فرزند 6ساله و مدرک کارشناسی معماری و فعالیت در دفتر مهندسی معماری و 12 سال سابقه کار در شهرداری با عنوان کارشناس معماری و نیز تسلط کامل بر نرم افزارهای معماری از قبیل(اتوکد ، تری دی مکس ، ویری ، رویت ، لومیون و پست پروداکشن معماری)می باشم که در حال گذراندن جلسات پایانی دوره زبان آلمانی A1-1 (از محصولات شرکت خودتان ) هستم . حال با توجه به وضعیت موجود امیدی هست که تا آخر سال با اخذ B1 بتونم از طریق جاب آفر در رشته معماری در آلمان کار پیدا کنم؟و انیکه آیا شما میتونید برای بنده جاب آفر بگیرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز در صورتی که از طریق پذیرش تحصیلی همسرتان اقدام نمایید و شما به عنوان همراه با اجازه کار وارد شوید شرایط بهتری خواهید داشت چرا که کارفرما ترجیح میدهد از داخل محیط استخدام نیروی کار داشته باشد لطفا با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت کامل بررسی کنند
اصغر خلیلی
لطفا راهنمایی کنید نقاشی ساختمان هستم طراحی میکنم چگونه میتونم کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما که نقاش ساختمان هستید با موسسه تماس بگیرید در مورد سوئد سوال بفرمایید الان کشور سوئد برای نقاش می توان جاب آفر گرفت الان موقعیت های خوبی فراهم است. https://officialmalekpour.net/contact
عادل زرنگ
عرض سلام و احترام ممنون از جوابتون .خواستم اطلاعاتم رو تکمیل کنم: بنده دارای 41 سال سن متاهل دارای یک فرزند 6ساله و مدرک کارشناسی معماری و فعالیت در دفتر مهندسی معماری و 12 سال سابقه کار در شهرداری با عنوان کارشناس معماری و نیز تسلط کامل بر نرم افزارهای معماری از قبیل(اتوکد ، تری دی مکس ، ویری ، رویت ، لومیون و پست پروداکشن معماری)می باشم که در حال گذراندن جلسات پایانی دوره زبان آلمانی A1-1 (از محصولات شرکت خودتان ) هستم . حال با توجه به وضعیت موجود امیدی هست که تا آخر سال با اخذ B1 بتونم از طریق جاب آفر در رشته معماری در آلمان کار پیدا کنم؟و انیکه آیا شما میتونید برای بنده جاب آفر بگیرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز در صورتی که از طریق پذیرش تحصیلی همسرتان اقدام نمایید و شما به عنوان همراه با اجازه کار وارد شوید شرایط بهتری خواهید داشت چرا که کارفرما ترجیح میدهد از داخل محیط استخدام نیروی کار داشته باشد لطفا با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت کامل بررسی کنند
اصغر خلیلی
سلام من نقاش ساختمان هستم میتونین راهنمایی کنید که چجوری میتونم برم کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما اگر سطح زبان خوب و سابقه کار داشته باشید برای جاب آفر سوئد بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
اصغر خلیلی
لطفا راهنمایی کنید نقاشی ساختمان هستم طراحی میکنم چگونه میتونم کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما که نقاش ساختمان هستید با موسسه تماس بگیرید در مورد سوئد سوال بفرمایید الان کشور سوئد برای نقاش می توان جاب آفر گرفت الان موقعیت های خوبی فراهم است. https://officialmalekpour.net/contact
مریم سلیمانی
سلام وعرض ادب من خانه دار هستم ودوتادختر ۳ساله و۵ ساله دارم مدرک تحصیلی دیپلم دارم اما دلم میخواد دخترام رو جایی ببرم که بهتر ازمن زندگی کنن ودرواقع من تحصیلات ندارم اما میخوام بچه هام رونجات بدم برای آیندشون آیامن میتونم ازطریقی مهاجرت کنم ؟ خیلی ممنونم که وقت میزارید مورد باشید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی بچه ها اگر شما بتوانید اقامت یک کشوری را بگیرید بهتر است و بچه ها می توانند از خدمات دولتی استفاده کنند و تحصیل شان رایگان باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
رامین حاجی هاشمی
با رسلام من 28سالمه فوق لیسانس مهندسی مکانیک تبدیل انرژی دارم و دارای مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی cnc از فنی حرفه ای شهید چمران تهران. به زبان انگلیسی در حد ترجمه متون مسلط هستم بسیار مشتاق به کار در خارج از کشور هستم. میشه راهنماییم کنید. آیا شما داخل اصفهان شعبه دارید که من حضوری خدمت برسم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه رزومه ای که میفرمایید شانس خوبی برای کاریابی دارید که حتی خودتان هم می توانید از ایران برای پیشنهاد شغلی و جاب آفر اقدام نمایید که لینک راهنمای گام به گام تا کار در خارج کشور در ذیل است. درخصوص شعبه در شهر اصفهان خیر نماینده های MIE در سایت های رسمی معرفی شده اند. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
علی ش
سلام من ۳۱ سالمه . مدرک پیش دانشگاهی علوم انسانی و مدرک کمک پرستاری دارم. در حال حاضر کمک پرستارم در بیمارستان دولتی .حدود ۱۱ سال سابقه کار و بیمه دارم . سیصد میلیون هم پول نقد. ایا میشه برای کمک پرستاری تو آلمان اقدام کرد .؟ راهنمایی کنید چگونه اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار پرستاری در کشور آلمان شما باید حداقل لیسانس پرستاری در ایران داشته باشید، کد پرستاری که به همراه سابقه کارتان مدارکتان ابتدا برای ارزشیابی ارسال شود و سپس معادلسازی نمایید.
Masoud nozari
سلام وخسته نباشد ۲۵سال سن دارم دیپلم برق خودرو دارم و۳سال هم مکانیک وجلوبندی ماشین کار کردم والانم ۱سال نیم هست اپراتور خط تولید کارخانه ایرانخودرو در بخش تولید هستم میخاستم ببینم. میتونم برای ویزای کار در المان اقدام کنم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بتوانید از ایران کار پیدا کنید و با جاب آفر بروید خیلی بهتر است. برای کار در خارج کشور هم می توانید از محصول زیر استفاده بکنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
رضائی
با سلام و عرض ادب سؤالی داشتم که آیا با ویزای اقامت سایر کشورهای اروپائی میشود در آلمان کار کرد و یا خیر محدودیت بجهت کار در ویزای اقامتی قید نشده است .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر شما اقامت کشوری در حوزه شنگن را دشاته باشید پاسخ مثبته میتونید در بقیه کشورهای شنگن و آلمان هم دنبال کار باشید.
محمدجواد گرایلی
درود وقت بخیر ساکن مشهد هستم.درخواست مشاوره حضوری یا غیرحضوری دارم. رشته فیزیوتراپی با 16سال سابقه کار بالینی و سنم 43 سالمه درحال یادگیری آلمانی سطح A2.2 هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مشاوره لطفا از طرق زیر با موسسه تماس بگیرید https://officialmalekpour.net/contact
بهنام آثاری
سلام من ۲۸ سالمه فوق دیپلم برق نعتی و مدرک جوشکاری صنعتی دارم ۲سال سابقه کار غیر مرتبط دارم همسرمم دیپلم معماری داره از چه طریقی امکان مهاجرت هست و به کدوم کشور ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیامند به اطلاعات بیشتری هستیم. در کل مهاجرت کاری تحصیلی و سرمایه گذاری را می توان بررسی کرد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
آرمین کلینی
سلام عرض ادب من ۲۸ سالمه کاردانی برق الکترونیگ دارم سابقه کاری ۷ سال دارم ولی مرتبط رشته تحصیلیم نیست ولی کار انجام داده ام میخاستم ببینم ویزا کاری آلمان میتونم بگیرم و چ شکلی باید اقدام کنم ممنونم ازتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به اینکه سابقه کاری تان مرتبط به رشته تحصیلی نیست برای ویزاهای جستجوی کار شانس پایینی دارید مگر اینکه برای دریافت پیشنهاد شغلی و جاب آفر اقدام نمایید. برای کار در خارج کشور می توانید از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
هانی دلیر
سلام، ممنونم از مقاله خوبتون. خواستم بدونم بدون دونستن زبان آلمانی هم شانس کار برای ما ایرانی ها وجود داره توی آلمان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول دانستن زبان آلمانی برای کاریابی به شما کمک میکند اما ممکن است بتوانید به زبان انگلیسی نیز در برخی از مشاغل جاب آفر دریافت کنید.
مهدی
درود بر شما در رشته مهندسی مکانیک شاخه انرژی هم در آلمان میتوان از طریق جاب افراقدام کرد ؟ آيا محدودیت سنی دارد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بله امکان اقدام وجود دارد شرط سنی خاصی تعریف نشده است البته بایستی رزومه شما بررسی گردد.
رضاییان
سلام وقت بخیر بنده ۴۱ سالمه و کارمند اداره اب هستم و کار تاسیسات انجام میدم ایا امکان دریافت کار در المان رو دارم و میتونم اقدام کنم برای این روش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، در صورتی که شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان قرار داشته باشید می توانید برای کاری در آلمان اقدام نمایید.
خورشید
سلام وقت شما بخیر همسرم ۳۰ سالشونه ارشد مهندسی صنایع و مسئول فنی هستن سطح زبانشون هم خوبه انگلیسی. برای کاریابی آلمان شرایطشون خوبه؟ باید حتما آلمانی یاد بگیرن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی برای دریافت جاب آفر در آلمان الزامی به دانستن زبان آلمانی نمی‌باشد و ایشان می‌توانند با مدرک زبان انگلیسی نیز جاب آفر را دریافت نمایند اما به طور کلی رزومه ایشان بایستی توسط وکیل آلمان بررسی گردد. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
احسان
سلام وقتتون به خیر برای گرفتن ویزای کار آلمان میشه از ایران اقدام کرد؟ چطور میتونم از ایران اقدام کنم؟ من مهندس مکانیک هستم و ۴ سال هم سابقه کار دارم و زبان آلمانی دارم میخونم. ۳۰ ساله هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله امکان اقدام از ایران را خواهید داشت و برای این کار میتوانید ابتدا لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان را روی کانال تلگرام mielaw مشاهده نمایید و در صورتی که شغل شما در لیست قرار داشته باشید از ابتدا تا دریافت ویزای کاری در خدمت شما خواهیم بود.
حمید
سلام خسته نباشید شما برای کاریابی المان چه مشاغلی را دارید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام لیست مشاغل را میتوانید در کانال تلگرام موسسه مشاهده نمایید.
روشن مهر
سلام بنده ۳۷ساله مهندس ای تی هستم و ۴سال سابقه کاردارم واینجاشرکت خودمودارم میخواستم ببینم بازارکاررشته خودم درالمان به چه صورت هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز مهندسی آی تی بازار کار خوبی در المان دارد.
مشاوره رایگان