شرایط سرمایه گذاری در آمریکا

17 دی 1402 29 نظر

سرمایه گذاری در آمریکا به دلیل اقتصاد قوی که کشور آمریکا دارد از دیرباز مورد توجه سرمایه داران بوده است. سرمایه گذاری در آمریکا برای ایرانیان محدودیت هایی دارد که به دلیل روابط سیاسی ایران و آمریکا کمی سرمایه گذاری در این کشور دشوار است از طرفی حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری در آمریکا در مناطق کم جمعیت 900 هزار دلار است و برای مناطق پر جمعیت یک میلیون و 800 هزار دلار است که این میزان سرمایه بسیار چشمگیر است. در مقابل کشور کانادا فرصت های سرمایه گذاری بسیار بیشتر است و هزینه های سرمایه گذاری نیز پایین تر است و محدودیت هایی که در کشور آمریکا برای ایرانیان در نظر گرفته می گردد، در کانادا بر قرار نیست و برای رفت و آمد به آمریکا نیاز به اخذ ویزا نیست. در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص شرایط و رواش های سرمایه گذاری آمریکا می توانید با شماره های ما درارتباط باشید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه کانادا یا امریکا


تفاوت انگلیس و آمریکا در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

سرمایه گذاری در آمریکا

انواع ویزای سرمایه گذاری آمریکا

کشور آمریکا انواع مختلفی از ویزای سرمایه گذاری دارد. این ویزاها عبارتند از:

ویدیو موسسه MIE در مورد تفاوت آمریکا و انگلیس


  • ویزای EB5: مرسوم ترین روش سرمایه گذاری آمریکا، این نوع می باشد. در این روش، شخص باید مبالغ مشخصی مثل 900 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کند. این روش بعد 2 سال تبدیل به گرین کارت آمریکا خواهد شد. این روش که به کارآفرینی در آمریکا معروف است، در ادامه مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
  • ویزای C5: در این نوع ویزا، شخص مشغول به ایجاد اشتغال در خارج از یک منطقه تعیین شده می شود.
  • ویزای T5: در این نوع ویزا، شخص مشغول به ایجاد اشتغال در محل ها و مناطقی می شود که کم جمعیت است و یا نرخ بیکاری آن در حدی بالاتر از فدرال قرار داد.
  • ویزای R5: این یک ویزای آزمایشی می باشد که شخص مشغول به ایجاد اشتغال در محل ها و مناطقی می شود که از قبل تعیین شده نیست؛ یعنی به انتخاب فرد متقاضی می باشد.
  • ویزای I5: این یک ویزای آزمایشی می باشد که شخص مشغول به ایجاد اشتغال در محل ها و مناطقی می شود که از قبل تعیین شده است. دولت آمریکا در این نوع از سرمایه گذاری دخالت دارد و منطقه را بر اساس نرخ بیکاری استان ها تعیین می کند.

در ادامه به نحوه دریافت اقامت و تابعیت و به طور کل مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کانادا یا امریکا


ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در آمریکا

اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در آمریکا، اقامت بلند مدت آمریکا را برای مهاجرین و متقاضیان سرمایه گذاری تضمین می کند. اگر شخص بتواند در زمینه کارآفرینی در آمریکا موفق عمل کند، می تواند طی سپراندن مراحل اولیه مثل تکمیل فرم ها، یک اقامت دو ساله مشروط دریافت نماید. پس از این 2 سال و 90 روز و قبل از منقضی شدن کارت اقامت، شخص می تواند به اداره مهاجرت آمریکا مراجعه کرده و اقامت نامشروط خود را که عموماً 5 ساله می باشد، دریافت نماید. اگر در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا هستید، برای تنظیم وضعیت اقامت خود از غیرمهاجر فعلی به وضعیت سرمایه گذار، باید فرم I-485 را تهیه کنید. پس از تأیید این درخواست و یا به محض ورود به ایالات متحده از کشور خود، به شما و اعضای خانواده تان به مدت دو سال اقامت بلند مدت مشروط داده می شود.

ویدیو موسسه MIE در مورد گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری


برای اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری در طی آن دو سال، شما باید از قوانین مهاجرت و همچنین قوانین محلی و ایالتی پیروی کنید. همچنین باید از نقض وضعیت شرطی خود به هر طریقی جلوگیری نمایید. از جمله این که مطمئن شوید به شرایط حضور فیزیکی پایبند باشید. در این دوره شما نباید بیش از یک سال در خارج از ایالات متحده آمریکا باشید. بعد از 5 سال زندگی قانونی در کشور آمریکا، می توانید درخواست تابعیت این کشور را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

ویدیو موسسه MIE در مورد بهترین روش مهاجرت به اروپا و آمریکا چیست؟

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید ملک

به طور کلی یکی از روش های اقامت سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید ملک می باشد. اما باید دید که آیا سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید ملک می تواند برای افراد متقاضی مفید باشد یا خیر. طبق تحقیقات موسسه ملک پور، خرید ملک در آمریکا منجر به اخذ اقامت یا هیچ گونه اجازه کار نخواهد شد. افراد بسیار زیادی هستند که اتباع خارجی به حساب می آیند و در این کشور املاکی دارند؛ اما به طور کلی خرید ملک، منفعت و حقی را برای شخص متقاضی ایجاد نمی کند. خرید ملک در آمریکا برای اتباع خارجی، غیر ممکن نیست و اداره مهاجرت این کشور، اجازه خرید ملک به اتباع خارج ازآمریکا را داده است. در صورتی که قصد خرید ملک در کشوری دارید که بتوانید به واسطه آن اقامتی را دریافت نمایید، کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، پرتغال، یونان و کشورهای آمریکای مرکزی مثل سنت کیتس، دومنیکا و... می تواند گزینه مناسبی جهت خرید ملک برای اتباع خارجی شود که با دریافت اقامت همراه می باشد.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق ثبت شرکت

اگر شخصی خارج از کشور آمریکا، قصد سرمایه گذاری در آمریکا را از طریق ثبت شرکت دارد، باید به این نکته مهم توجه داشته باشد که این ثبت شرکت در قالب ثبت شعبه شرکت باشد. افرادی که یک سال از ثبت شرکتشان گذشته یا به عبارتی سابقه فعالیت در شرکت دارند و دارای بیزنس هستند می توانند از طریق افتتاح شعبه برای اقامت امریکا اقدام کنند. مدیران این شرکت به همراه خانواده قادر خواهند بود برای اقامت امریکا درخواست دهند. اقامت آمریکا با ثبت شرکت شامل:

  • افتتاح شعبه شرکت فعال
  • داشتن طرح تجاری قوی
  • سابقه کاری 1 ساله در شرکت مورد نظر

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت آمریکا با ثیت شرکت


سرمایه گذاری در آمریکا از طریق کارآفرینی

کارآفرینی، یکی از روش های سرمایه گذاری در آمریکا می باشد. به این صورت که با مقدار سرمایه کافی و تجربه مکفی می توانید برای خود و خانواده خود این نوع از اقامت آمریکا را دریافت نمایید. موسسه ملک پور در این قسمت برای شما، دو نوع از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در آمریکا را از طریق کارآفرینی تحلیل می کند.

کارآفرینی منطقه ای بخش فدرال در آمریکا

در این نوع از کارآفرینی، شخص می تواند به مبلغ 900 هزار دلار آمریکا در بخش هایی که دولت برای شما تعیین کرده است، سرمایه گذاری نماید. مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری در این حالت به شما اجازه می دهد که در پروژه های اقتصادی و کسب و کار اشخاص دیگری درگیر شوید؛ مثل هتل ها، برج های اداری و مجتمع های اقامتی. از اصلی ترین شرایط این اقامت این است که بتوانید 10 نیروی کار آمریکایی یا بیشتر، در آن کسب و کار برای مدت دو سال استخدام نمایید. در حدود 18 ماه پس از سرمایه گذاری در این حالت، به شما اقامت 5 ساله داده می شود. پس از محقق شدن شرایط بالا، اقامت 5 ساله شما به گرین کارت آمریکا به صورت دائم تبدیل شده و می توانید سرمایه خود را باز پس گیرید.

کارآفرینی مستقیم در آمریکا

در این نوع از کارآفرینی، شخص می تواند به مبلغ یک میلیون دلار آمریکا در بخش های دلخواه و در زمینه توانایی خود در اقامت سرمایه گذاری آمریکا کند. در این حالت نیز باید 10 نیروی کار آمریکایی یا بیشتر را برای مدت دو سال استخدام نمایید. مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری در این حالت در حدود 18 مال به طول می انجامد؛ اما اگر بتوانید با ویزای کار آمریکا، ویزای E2 آمریکا ادغام کنید، می توانید کارت اقامت موقت 5 ساله خود را در مدت 6 ماه دریافت نمایید. پس از انجام مراحل، یعنی اجرای کسب و کار و استخدام افراد‌ می توانید اقامت دائم خود را دریافت کنید. در صورت سرمایه گذاری در آمریکا در مناطقی که دارای نرخ بیکاری بالاتری می باشند، می توانید همانند حالت قبل، با صرف 900 هزار دلار آمریکا تا 1800000 دلار آمریکا سرمایه گذاری نمایید. رستوران های زنجیره ای و هتل ها، بهترین روش سرمایه گذاری در امریکا گزینه شما در این حالت می باشد.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

یکی از روش های اقامت سرمایه گذاری آمریکا، خرید سهام و اوراق قرضه دولتی (بورس) به مبلغ یک میلیون دلار می باشد. یکی از اهداف قانون میهن پرستی آمریکا که پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر به تصویب رسیده است، ممنوعیت سازمان ها و افراد مرتبط با تروریسم از تأمین مالی و درآمد های خود برای بازارهای آمریکا است. این بدان معنی است که شرکت های کارگزاری موظف هستند هویت مشتری را تأیید کرده و هر گونه فعالیت مشکوک در حساب مالی آن ها را به دولت گزارش دهند. البته این مقررات تأثیری در اکثر قریب به اتفاق سرمایه گذاران بین المللی به صورت خاص ندارد. علاوه بر این، شما همیشه باید اطمینان حاصل نمایید که با یک کارگزار معتبر بین المللی همکاری می کنید تا از رعایت مجموعه مقررات همیشه در حال تغییر و حاکم بر خرید سهام و اوراق قرضه دولتی ایالات متحده اطمینان حاصل نمایید. این بدان معنیست که کسانی که اقامت ایران را داشته و از داخل کشور ایران، قصد خرید اوراق قرضه دولتی آمریکا را دارند، امکان اقدام برای این امر را ندارند. البته این شرایط تا زمانیست که محدودیت های مالی و تحریم های بین المللی، گریبانگیر کشور ایران می باشد. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری در آمریکا را در اوراق قرضه دولتی و سهام ها و بورس ها دارید، این کشور را فاکتور بگیرید؛ چرا که منفعت اقامتی نیز برای شما نخواهد داشت.

سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خودحمایتی

در اغلب کشورهای برتر دنیا، یکی از راه های سرمایه گذاری، خود حمایتی می باشد. اما کشور آمریکا این روش مهاجرتی و سرمایه گذاری را ندارد. به طور کلی خودحمایتی یکی از روش های سرمایه داری برای دریافت اقامت کشورهای اروپایی می باشد. در این روش کافیست که شما نشان دهید شخصی ثروتمند بوده و بدون استفاده از اجازه کار در کشور مقصد، از شرایط زندگی مثل بیمه و خدمات درمانی و خدمات رفاهی آن کشور استفاده می نمایید. در این حالت شما نیاز به اثبات پتانسیل مالی دارید؛ بدین صورت که می بایست سرمایه ای را در حساب خود قرار دهید. این یکی از روش های سرمایه گذاری بدون هزینه می باشد که موسسه ملک پور خدماتی در زمینه آن در کشورهای فرانسه، اتریش، یونان و اسپانیا ارائه می نماید. در صورتی که به دنبال کسب آگاهی در این خصوص می باشید، بهتر است به لینک زیر مراجعه کنید و اطلاعات خود را در خصوص خود حمایتی ها افزایش دهید. اما سوال اساسی که اغلب مهاجرین در ذهن خود دارند،‌ این است که آیا منفعتی دارد که برای اقامت سرمایه گذاری آمریکا اقدامی صورت گیرد؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

هزینه ویزای سرمایه گذاری آمریکا

همه ما خوب می دانیم که هزینه ویزای سرمایه گذاری آمریکا یا هر کشور دیگری به معنای پرداخت هزینه های قابل توجه می باشد. البته این هزینه ها مربوط به بخش سرمایه گذاری است اما در همان ابتدا برای اینکه مجوز صدور ویزای سرمایه گذاری متقاضی صادر شود، وی ملزم به پرداخت هزینه های جانبی می باشد. مبلغ حدودی این هزینه ها که در ادامه جزییات آن را با هم مرور می کنیم 2000 الی 4000 دلار می باشد. این مبلغ بابت خدمات زیر اخذ می گردد:

  • پردازش فرم DS-260
  • معاینات پزشکی و واکسیناسیون
  • تشکیل پروندهو فراهم سازی اسناد و مدارک مورد نیاز
  • ترجمه مدارک
  • هزینه اقامت برای مصاحبه در کشور انتخابی(سفارت امریکا در ایران فعالیت ندارد)
  • هزینه بلیط و سفر به آمریکا

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در امریکا

اساسی ترین سوالی که ذهن سرمایه داران را به خود مشغول می کند این است که حداقل مبلغ سرمایه گذاری چقدر است در سال های گذشته حداقل مبلغ سرمایه گذاری در آمریکا بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار بود که کمترین مبلغ آن برای مناطق اقتصادی هدفمند یا همان مناطق روستایی با آمار بیکاری بالا می بود. در سال ۲۰۱۹ دولت ایالات متحده تلاش کرد که حداقل میزان سرمایه گذاری را افزایش دهد سرانجام در می ۲۰۲۲ این مبلغ سرمایه گذاری تغییر یافت یعنی کمترین مبلغ آن 900 هزار دلار برای مناطق tea یا همان مناطق روستایی با نرخ بالای بیکاری بالا و بیشترین مقدار و برای سایر مکان ها مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار دلار در نظر گرفته شد.

خرید بیزینس در آمریکا

راه های مهاجرتی مختلفی برای ورود به کشور آمریکا وجود دارد که یکی از آنها E2 نام دارد. این ویزا با سرمایه گذاری و خرید بیزنس آمریکا به وجود می آید و به افراد، اقامت طولانی مدت را اعطا می کند. این نوع ویزای آمریکا دارای نقطه قوت های بسیاری می باشد و متقاضی اصلی قادر به اخذ اقامت از این طریق برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز می باشد. مدت اعتبار این ویزای دارای اقامت موقت، 2 سال می باشد و تا مادامی که فرد دارای بیزنس و کسب و کار در کشور آمریکا باشد، قابلیت تمدید شدن را دارد و این قابلیت همیشگی و دائمی می باشد. سپس با ویزای E2 فرد با خانواده شامل همسر و فرزندان می توانند جهت دریافت گرین کارت و اقامت دائم کارهای لازم را انجام دهند. شروط خرید بیزینس در آمریکا و اخذ E2 در ذیل عنوان شده است:

  • هیچ حداقل مبلغی مشخص نشده است و متقاضی می تواند حتی با مبلغی حدود 100 هزار دلار این ویزا را اخذ نماید.
  • مالکیت دارایی منقول و غیر منقول به میزان حداقل ٣٠٠,٠٠٠دلار
  • تولید مشاغل برای 3 تا 4 نفر

ویزای سرمایه گذاری آمریکا EB5 

ویزای eb5 همان سرمایه گذاری در آمریکا می باشد که ایالات متحده آن را در ساله در سال ۱۹۹۲ به صورت آزمایشی تصویب شد. برنامه ویزای eb5 جهت سرمایه گذاری سرمایه داران خارجی ایجاد شده است که بتوانند با سرمایه گذاری در کشور آمریکا به ویزای eb5 دست پیدا کنند و در این کشور اقامت خود را داشته باشند شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری آمریکا eb5 به این حالت است که سرمایه گذاران باید در یک شرکت خصوصی که تازه تاسیس شده است، سرمایه گذاری کنند. این شرکت باید یک شرکت خصوصی باشد که برای انجام فعالیت‌های قانونی شکل گرفته باشد این فعالیت ها می تواند به صورت زیر باشد:

  • یک شرکت سهامی خاص به صورت مشارکتی یا عمومی باشد
  • شرکت هلدینگ باشد
  • شرکت‌هایی که کاملاً تحت مالکیت آن شرکت های خصوصی باشد و برای انجام مستمر فعالیتهای تجاری قانونی تشکیل شده باشد
  • سرمایه گذاری مشترک در یک شرکت معنی سرمایه گذاری در یک شرکت با مسئولیت محدود

این موارد می توانند از شرکت های مورد قبول جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری باشد لازم به ذکر است که داشتن یک اداره اقامتگاه شخصی نمی تواند شامل شرایط دریافت این ویزا باشد.

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در امریکا

شرح دقیق مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در آمریکا، بعد از روش انتخابی میسر است. هر کدام از روش های سرمایه گذاری، مدارک متفاوتی را نیازمند است که نمی توان همه آنها را در این مقاله ذکر نمود پس به شرح مدارک ویزای سرمایه گذاری آمریکا و سایر موارد عمومی که در همه روش های سرمایه گذاری وجودشان الزامی است، می پردازیم:

  • اصل شناسنامه و کپی از صفحات آن
  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس
  • سند ازدواج در صورت تاهل
  • فرم معاینه پزشکی
  • گواهی مربوط به حمایت مالی
  • گواهی انتقال سرمایه
  • مشخص نمودن مسیر سرمایه با مدارک مستند

بهترین روش سرمایه گذاری در آمریکا

ویزای سرمایه گذاری آمریکا، یکی از راه هایی است که به اخذ اقامت این کشور منتهی می شود پس بدیهی است که این موضوع، مورد توجه سرمایه داران علاقه مند به حضور در آمریکا باشد. حال بسیاری از افراد به دنبال بهترین روش سرمایه گذاری در آمریکا هستند که باید گفت رسیدن به این نتیجه که کدام روش برای افراد مناسب است، تا حدود زیادی به وضعیت متقاضی، میزان سرمایه وی و مواردی این چنینی بستگی دارد. در حالت کلی افراد تیزبین، به دنبال سرمایه گذاری در مناطق کوچک و یا با نرخ بالای بیکاری می روند که احتمال موفقیتشان چند برابر می شود. همچنین با توجه به آمار و کسب اطلاعات، در حال حاضر یکی از روش های سرمایه گذاری کم ریسک تر و دارای سود بازدهی در کشور آمریکا، سرمایه گذاری در هتل ها و رستوران های زنجیره ای می باشد. همچنین سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت نیز برای افراد واجد شرایط می توان راه مناسبی باشد.

سود سرمایه گذاری در آمریکا

از آنجایی که کشور آمریکا به عنوان ابر قدرت و قطب اقتصادی دنیا شناخته می شود، سرمایه گذاری در این کشور برای سرمایه گذاران یک فرصت بی همتا تلقی می گررد، جدول زیر میزان سود سرمایه گذاری برای بخش های مختلف را بیان می کند:

مورد

میزان سود

سود سالانه سرمایه‌ گذاری در بازار سهام

7% - 10%

بازده سالانه اموال در بازار املاک

5% - 8%

نرخ بهره حساب پس‌انداز بانکی

0.5% - 2%

سود سرمایه‌ گذاری در استارتاپ‌ها

متغیر و بسیار پویا است

نرخ مالیات بر سود سرمایه‌ گذاری

معمولاً 15% - 20% (بسته به درآمد و مدت نگهداری)

حداقل مقدار سرمایه برای شروع سرمایه‌ گذاری در بازار سهام

معمولاً حداقل 500 دلار

شرایط اخذ ویزای همراه آمریکا

یکی از مزایای اخذ ویزای سرمایه گذاری آمریکا، امکان اخذ ویزای همراه برای خانواده سرمایه گذار می باشد. طبق تعریف بین المللی، همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد. ویزای همراه از طرق مختلفی قابل اخذ است که یکی از این روش ها، روش سرمایه گذاری است. خوشبختانه این امکان برای سرمایه گذاران در کشور آمریکا وجود دارد که بتوانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را به عنوان همراه به کشور آمریکا وارد کنند. فرزندان متقاضی اجازه تحصیل و همسر وی نیز با کسب مجوزهای لازم، اجازه کار خواهد داشت. در ادامه به مزایا و معایب سرمایه گذاری در کشور آمریکا خواهیم پرداخت.

مزایای سرمایه گذاری در آمریکا

جهت سرمایه گذاری در هر کشوری، مخاطبان و متقاضیان مهاجرت به آن کشور، عموماً مزایا و معایب آن کشور را تخمین می زنند. از این رو، افراد سرمایه گذار در پی آن هستند که بیشتر مزایای کشور آمریکا بدانند تا معایب را، چرا که عموم سرمایه گذاران به فکر رشد و توسعه سرمایه خود می باشند. این مقاله در خصوص مهاجرت او مزایای سرمایه گذاری در آمریکا نگارش و نوشته شده است و هر گونه کپی و و رو نوشت از آن غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی برای شما به همراه خواهد داشت. موسسه ملک پور در چندین عامل، معایب و مزایای این کشور را برای شما در نظر گرفته است.

  • برترین کشور جهان از نظر قطب صنعت و اقتصاد می باشد.
  • کشور آمریکا چند ملیتی و چند فرهنگی می باشد و از نژاد پرستی به دور است.
  • زبان رسمی آن انگلیسی می باشد.
  • تورم در حالت نرمال و ثابت قرار دارد.
  • ارتباط ویژه و گسترده با جهان مدرن مثل اروپا
  • نرخ مالیات بر درآمد در سطحی عادی قرار دارد.
  • مقدار ریسک پذیری کمی برای مصادره اموال اعمال شده است.

معایب سرمایه گذاری در آمریکا

به طور کلی مزایای سرمایه گذاری در آمریکا در حدی بیشتر از معایب آن می باشد. اما در هر حال ویزای سرمایه گذاری آمریکا را نباید رویایی نشان داد. در مهاجرت به کشوهای مختلف، اعمال سلیقه در آن می تواند دخیل باشد. چرا که ممکن است برای یک شخص، کشور آمریکا کشوری مناسب بوده و بهترین انتخاب باشد؛ اما در سوی دیگر ممکن است برای متقاضی، یک کشور از لحاظ فرهنگی، تمدن و آزادی، غیرمناسب باشد. از این رو موسسه ملک پور در این قسمت به بررسی معایب سرمایه گذاری در آمریکا می پردازد.

  • فاصله این کشور از ایران بسیار است.
  • شرایط سرمایه گذاری با هزینه بالا
  • ریسک سرمایه داری برای خرید سهام و اوراق قرضه
  • تحریم های گاه و بیگاه کشور آمریکا بر علیه ایران

 

استاندارد های سرمایه گذاری در آمریکا

به منظور اقامت سرمایه گذاری آمریکا و اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری، تخمین معیارها و استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور لازم است. این معیارها به منظور ارزیابی پتانسیل های سرمایه گذاری کشور آمریکا، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. بررسی این عوامل به شخص متقاضی این امکان را می دهد تا میزان ریسک های موجود در راه مهاجرتی خود را قبل از ورود و قبل از هر گونه اقدامی تخمین بزند.

نرخ مصادره اموال در آمریکا

اولین عاملی که یک شخص باید جهت تحلیل کند، میزان ریسک پذیری مصادره اموال توسط دولت کشور مقصد می باشد. این عامل نشان دهنده آن است که در صورت وقوع شرایط بحرانی در کشور آمریکا، آیا این کشور حاضر به مصادره اموال اتباع خارجی که در آمریکا مستقر هستند، می باشد یا خیر. نمونه این موضوع را در کشورهای عربی نظیر امارات متحده عربی در دبی دیده ایم. اکنون موسسه ملک پور طی نموداری، وضعیت این شاخص را در کشور آمریکا تحلیل می نماید. همانطور که ملاحظه کردید، نرخ ریسک مصادره اموال توسط دولت کشور آمریکا برابر با 1 می باشد که این خبر بسیار خوبی برای افراد خواهان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا می باشد.

نرخ کنترل فساد در آمریکا

عامل بعدی که باید بررسی و تحلیل شود، میزان کنترل فساد می باشد. چنانچه در کشوری دولت نتواند فساد اداری و اقتصادی را کنترل کند، خطر سرمایه گذاری برای افراد خارجی در این کشور وجود دارد. در صورتی که میزان کنترل فساد توسط دولت کم باشد، قطعاً قدرت اجرایی و اداره امور در دست دولت در حدی پایین قرار دارد که این ممکن است سرمایه گذاران را از مهاجرت به آن کشور منع کند. موسسه ملک پور این موضوع را بررسی کرده و طی نموداری به شما نشان خواهد داد که قدرت کنترل فساد اداری و اقتصادی در کشور آمریکا در چه حدی می باشد. همانطور که ملاحظه نمودید، نرخ کنترل فساد در سطح کشور آمریکا در حدی عادی و نرمال می باشد.

 

نرخ کیفیت نظارتی در آمریکا

عامل بعدی که باید در این راستا در نظر گرفت، بررسی شاخص کیفیت نظارتی می باشد. کیفیت نظارتی به معنی حمایت و توانایی کنترل و قانون گذاری دولت یک کشور در خصوص حمایت و کمک در پیشرفت اقتصاد بخش خصوصی به ویژه کسب و کارهای نوپا می باشد. در ادامه به بررسی نموداراین شاخص در کشور آمریکا خواهیم پرداخت. همانطور که ملاحظه کردید، با توجه به این آمار، میزان تمایل دولت کشور آمریکا برای رشد و توسعه کیفیت نظارتی در صنعت کشور مخصوصاً بخش خصوصی سازی، در حد بالایی است. در ادامه به بررسی شاخصه های اقتصادی تأثیرگذار خواهیم پرداخت.

نمودار کیفیت نظارت آمریکا

شاخص های اقتصادی تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در آمریکا

یکی از مهم ترین جنبه های سرمایه گذاری خارجی، سنجش امکان سوددهی و میزان آن در صورت سرمایه گذاری می باشد. به منظور بررسی این بخش از روش سرمایه گذاری، بایستی عوامل و شاخصه های اقتصادی تأثیرگذار در هر کشوری را از قبیل مقدار مالیات، نرخ تورم و میزان تولید ناخالص ملی و... مورد بررسی قرار داد. افرادی که قصد سرمایه گذاری و کسب سود ناشی از آن در خارج از کشور دارند، بایستی این موارد را مد نظر قرار داده و وضعیت کنونی و تحولات آن در سال های اخیر را تحلیل آن نمایند. موسسه ملک پور می تواند در این زمینه، یاری گر شما همراهان گرامی باشد.

مالیات در آمریکا

اولین عامل اقتصادی که یک سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور در نظر می گیرد، میزان نرخ مالیات یک کشور است. میزان مالیات در هر کشور، بیانگر پتانسیل توسعه یک کشور می باشد. چرا که عموم این مالیات ها در جهت آبادانی و توسعه صنعت و شرایط اقتصادی مورد استفاده می باشد. موسسه ملک پور طی یک نمودار، این موضوع را برای شما تشریح کرده است. همانطور که ملاحظه کردید، میزان نرخ مالیات بر درآمد در آمریکا، در حدود 26 درصد می باشد. این میزان از مالیات، صرف آبادانی کشور و توسعه صنعت و کسب و کارهای نو و همچنین همکاری در بورس و اوراق بهادار می باشد.

تورم در آمریکا

عامل دیگری که برای شاخص های اقتصادی سرمایه گذاری باید مورد تحلیل قرار گیرد، مقدار تورم سالیانه در سطح کشور است. یک کشور زمانی که نرخ تورم مناسب و ثابتی داشته باشد، می توان گفت که پتانسیل رشد اقتصادی را دارا می باشد. مقدار تورم کشور آمریکا از سال 1980 میلادی تاکنون به بیش از 6 درصد نرسیده است و در حال حاضر نیز نرخ تورم در کشور آمریکا کمتر از 2 درصد می باشد که خبر خوبی برای متقاضیان سرمایه گذاری در آمریکا است. در ادامه، موسسه ملک پور نمودار تحلیلی میزان نرخ تورم کشور آمریکا را بری شما عزیزان ضمیمه کرده است.

نمودار تورم آمریکا 2023

نرخ تولید ناخالص داخلی در آمریکا

عامل بعدی که در خصوص بررسی شاخصه های سرمایه گذاری تأثیرگذار باید بررسی شود،‌ میزان تولید ناخالص ملی کشور آمریکا می باشد. به طبع، هر کشوری که میزان تولیدات ناخالص ملی بیشتری داشته باشند، عموماً پتانسیل توسعه و رشد اقتصادی بیشتری نیز دارد. از این رو تولید ناخالص ملی، ارتباط مستقیمی با رشد اقتصادی کشور دارد. کشور آمریکا همواره در سطح کشورهای برتر و درجه اول دنیا از نظر تولید ناخالص ملی می باشد. سرمایه گذاران بین المللی با بررسی میزان تولید ناخالص ملی کشور آمریکا، رغبت بیشتری در خصوص سرمایه گذاری در آمریکا خواهند داشت. در ادامه به بررسی میزان تولید ناخالص ملی کشور آمریکا خواهیم پرداخت. همانطور که ملاحظه نمودید، سرانه تولید ناخالص ملی کشور آمریکا، در حدود 60000 دلار در سال می باشد. این خبری خوش برای متقاضیان مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری می باشد.

نمودار تولید ناخالص داخلی آمریکا 2023

 

سوالات متداول

✔️ با توجه به ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا آیا اخذ ویزای سرمایه گذاری ممکن است؟

با توجه به اتمام دوره ریاست جمهوری ترامپ، تا حدود زیادی شانس اخذ ویزای سرمایه گذاری آمریکا وجود دارد.

✔️ سرمایه گذاری در آمریکا چه شرایطی دارد؟

سرمایه گذاری آمریکا تحت ویزای EB1 امکان پذیر است و بسته به مناطق مختلف آمریکا سرمایه متفاوتی مورد نیاز است. با حداقل 900 هزار دلار می توان در آمریکا از طریق سرمایه گذاری اقامت دریافت نمود.

✔️ آیا سرمایه گذاری در آمریکا به اقامت دائم و پاسپورت ختم می شود؟

بله، سرمایه گذاری در آمریکا منجر به دریافت گرین کارت و در نهایت پاسپورت آمریکا خواهد شد که این از نکات بسیار مثبت سرمایه گذاری در آمریکا می باشد.

✔️ بهترین روش سرمایه گذاری در امریکا در چه کسب و کاری می باشد؟

سرمایه گذاری در برخی کسب و کار ها سود بسیار بالایی دارد که از آنها می توان به سرمایه گذاری در فرانچایزها، هتل، پمپ بنزین و... اشاره کرد.

✔️ سود سرمایه گذاری در آمریکا چگونه است؟

از آنجایی که نرخ کنترل فساد در آمریکا بالاست و یک کشور کاملا پیشرفته می باشد و نورم در این کشور پایین است، قطعا سرمایه گذاری در این کشور سودده می باشد.

سخن پایانی

سرمایه گذاری در آمریکا، بهترین روش سرمایه گذاری در آمریکا، گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذری، شرایط اخذ ویزای eb5 آمریکا و چگونگی دریافت اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری در این مقاله به صورت اختصاصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این کشور به لحاظ برتری و قدرتی که در دنیا دارد، ممکن است مورد توجه بسیاری از مهاجرین و متقاضیان مهاجرت قرار گیرد. اما همه این نکات مبنی بر این است که شما بتوانید در این کشور، اقامت دریافت نمایید. به تازگی محدودیت های سفر و دریافت اقامت کشور آمریکا برای اتباع ایرانی قرار داده شده است که ممکن است آینده شما را به عنوان سرمایه گذار خدشه دار کند. موسسه ملک پور با استفاده از تجربیات خود، بهترین روش سرمایه گذاری در امریکا را در اولویت های بعدی شما قرار داده و کشورهای اروپایی را به عنوان بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری به شما پیشنهاد می نماید. اگر چه برای دریافت اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری در آمریکا، محدودیت های کمتری برای سود دهی به این کشور وجود دارد. چنانچه در خصوص سرمایه گذاری در آمریکا سوالاتی داشتید،‌ می توانید از مشاوره تلفنی رایگان موسسه استفاده کنید. بدین منظور کافیست که با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید. همینطور در پایان این بخش می توانید از قسمت "ثبت پرسش"،‌ سوالات مهاجرتی خود را در خصوص سرمایه گذاری در آمریکا مطرح نمایید تا افراد صاحب علم بدان پاسخ دهند.

امتیاز 4.7 از 5 ( 31 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
رضا نادری
سلام و عرض ادب در حال حاضر کدوم یکی از راه های سرمایه گذاری توی آمریکا باز هست؟ و با چه مبلغی میشه این کارو کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به قانون بن ترامپ ایرانی ها با ویزا های F1 و j1 می توانند برای اقامت آمریکا اقدام نمایند البته درخصوص سرمایه گذاری و دریافت گرین کارت آمریکا استثنا و روشهایی وجود دارد که شما می توانید با یک سرمایه گذاری درست اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
محمد مهری
سلام وقت بخیر ممنونم از مطالب مفیدتون میخواستم بپرسم که آیا سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید بیزنس منجر به اخذ اقامت دائم هم می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برنامه های سرمایه گذاری در آمریکا به برنامه های EB معروف اند که منجر به اخذ اقامت می شوند این ها بیشتر برنامه های کارآفرینی و ایجاد کسب و کار هستند. البته در حال حاضر برای ما ایرانی ها هم بخاطر قانون بن ترامت ویزاهای سرمایه گذاری بسته است مگر در شرایط خاص که پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. موفق باشید.
اسدنژاد
عرض ادب در حال حاضر آیا سرمایه گذاری در آمریکا برای ایرانیانی که اقامت کشور دیگری را دارند ممکن است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه در حسال حاضر سرماه گذاری برای ایرانیها در این کشور امکانپذیر نمی باشد، می توانید با اخذ پاسپورت دوم در این کشور سرمایه گذاری کنید. موسسه ملک پور در این زمینه می تواند به طور کامل شما را راهنمایی کند. بنابراین، شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیقتر با تماس گرفته و مشاوره رایگان در مورد مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری دریافت نمایید. سپاس
عماد صالحی
با سلام آیا با وجود شرایط جدید رفع منع تردد به آمریکا، برای سرمایه گذاری می توان اقدام کرد؟ روش اقامت در حال حاضر دراین کشور به چه ترتیبی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت بله، امکان سرمایه گذاری برای ایرانیان نیز وجود دارد و شما می توانید برای سرمایه گذاری های 900000 دلاری در شهرهای کم جمعیت و با نرخ بیکاری بالا یا 1.800.000 دلاری در شهرهای بزرگ اقامت این کشور را بدست آورید
عمادصالحی
با سلام. شرایط اخذ تابعیت آمریکا چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت شما برای دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکا باید مدت مشخصی در این کشور حضور داشته باشید و علاوه بر آن سطح زبان انگلیسی شما خوب باشد و علاوه بر این باید آزمون تابعیت در این کشور را با موفقیت سپری نمایید.
حسینی
سلام عرض ادب برای اخذ اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری، آیا الان به نسبت زمان پرزیدنت اوباما، شرایط ساده تری هست؟ کل هزینه با موارد جانبی چه مقدار می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، سرمایه اولیه نسبت به دوره های گذشته برای سرمایه گذاری در آمریکا افزایش یافته و الان با طرح های 900 هزار دلار و یا 1.8 میلیون دلار افراد می توانند سرمایه گذاری کرده و اقامت بدست آورند که البته هزینه های وکیل و برخی هزینه های جانبی وجود دارد.
hadi aghdasi
سلام با سرمایه گذاری 900 هزار دلاری میشه به پاسپورت امریکا رسید؟ من میخوام یه روش سرمایه گذاری انتخاب کنم که سریع منجر به دریافت گرین کارت و پاسپورت بشه.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود بله با این روش سرمایه گذاری شما می توانید به پاسپورت امریکا دست یابید.
عبداصمد
سلام هزینه ای که برای صادر شدن ویزای سرمایه گذاری باید پرداخت کنم چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب هزینه ای که در این رابطه باید بپردازیذ بین 2000 الی 4000 دلار خواهد بود
حسین روزبهانی
سلام از طریق سرمایه گذاری موفق به گرفتن گرین کارت میشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما اگر طبق اصولی که اداره مهاجرت گفته پیش بروید این امکان وجود دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
شیما
سرمایه گذاری برای ایرانی ها در آمریکا امکان پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله در صورتی که بتوانید مبلغ مورد نظر را تامین کنید فرقی نمی کند که از کدام کشور مبدا برای سرمایه گذاری ذر این کشور قصد دارید اقدام فرمایید.
آزیتا
سرمایه گذاری آمریکا چه مزیت هایی نسبت به سرمایه گذاری در کشور های اروپایی دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما خیلی کلی است و در یک کامنت نمی توان پاسخ آن را داد ولی از نظر هزینه ها، محبوبیت کشور، اقتصاد، دموکراسی و ... باید بررسی بکنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است موفق باشید.
شاهرخ
با خرید خونه و ملک میشه اقامت امریکارو گرفت؟؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر دوست عزیز با خرید ملک در امریکا قادر به گرفتن پاسپورت این کشور نخواهید بود.
هدی حسینی
من شنیدم مبلغ ویزای سرمایه گذاری افزایش پیدا کرده حداقل مبلغ برای دریافت ویزای سرمایه گذاری چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در حال حاضر حداقل مبلغ سرمایه گذاری در آمریکا برای دریافت ویزا800 هزار دلار می باشد.
دکتر احمدی
سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی میخواستم بدونم که با سرمایه حدود 356میلیون دلار میشه در ساخت برج در آمریکا اقدام کرد ؟یا سرمایه بیشتری نیاز هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید این موارد را ایالت به ایالت بررسی نمایید ولی جهت اقامت شما با 500.000 دلار هم می توانید موفق به دریافت اقامت شوید و بعد از اقامت تان اقدام به سرمایه گذاری در برج سازی نمایید.
راضیه احمدزاده
سلام هزینه های اولیه درخواست ویزای سرمایه گذاری چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام هزینه های ابتدایی درخواست ویزا 2000 الی4000 دلار است.
Komeil
شنیدم که محدودیتهاییی برای سرمایه گذاران ایرانی وضع شده میتونید اونارو بگید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر عموده محدودیت ایرانی ها خروج ایران از معاهده مودت است.
رضا عزیزی
سلام من یه خونه 200 متری به ارزش8 میلیارد دارم میخواستم بدوم با فروش این ملک میتونم ویزای سرمایه گذاری رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام حداقل مبلغ سرمایه گذاری 900 هزار دلار امریکا می باشد که با مبلغی که شما اشاره کردید فاصله زیادی دارد. برای راهنمایی بهتر از روش های سرمایه گذاری در کشور های مختلف با ما در ارتباط باشید.
naser
سلام برای دریافت ویزای eb1 حداقل مبلغ سرمایه گذاری در ایالت های رده اول مثل کالیفرنیا و نیویورک چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست حداقل سرمایه برای ایالت های بزرگ 180000 دلار می باشد اما گفتنی است که برخی شهر ها محدودیت دارند و امکان مهاجرت از این طریق به همه شهر ها وجود ندارد لطفا برای کسب راهنمایی های دقیق تر با شماره های موسسه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.
علی رضا پور
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای من با سرمایه یک و نیم میلیون دلار کدام روش مناسبی برای سرمایه گذاریه؟و اینکه در ویزای سرمایه گذاری مدرک تحصیلی مهمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز اطلاعات دریافتی ناقص می باشد شرایط سنی و همچنین نوع بیزینس شما در ایران مهم می باشد. با توجه به شرایط شما می توانید برای کشورهایی مثل امریکا انگلستان کانادا استرالیا و همچنین کشورهای اروپایی مثل اسپانیا پرتغال یونان قبرس جنوبی و ... اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل نمایید.
ابوالفضل معصومی
برای خرید بیزنس امریکا میتونیم یه سوپرمارکت محله ای بخریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز سرمایه گذاری در امریکا اغلب نیاز به پاسپورت دوم دارد و با پاسپورت ایران نیاز به سرمایه گذاری حدایل مبلغ ۹۰۰ هزار دلار می باشد.
فرزین منفرد
درود بر شما آیا داشتن پاس ترکیه جهت سرمایه گذاری در آمریکا به سریعتر شدن روند پرونده و بالاتر بودن شانس ویزا تاثیری دارد؟؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله در صورتی که پاسپورت ترکیه داشته باشید و حداقل 3 سال در این کشور زندگی کرده باشید می توانید برای سرمایه گذاری در آمریکا نیز اقدام داشته باشید.
صبوری
درود بر شما با پاس ترکیه اگر برای ویزاهای سری eb اقدام کنیم حداقل زمان انجام پروسه چقدر است و چه میزان سرمایه را باید وارد کنیم؟ چطور باید مشاوره تخصصی گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. تفاوت چندانی در خصوص زمان پروسه ایجاد نمی شود و میزان سرمایه و زمان بسته به نوع ویزای eb شما خواهد داشت. پیشنهاد میکنیم با شماره گیری 02149196000 از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان ما استفاده نمایید.
شهاب ناصری
درود بر شما 47 ساله هستم دوبار توریستی اقدام کردم و ریجکت شدم، برای سرمایه گذاری هم تمکن مالی لازم رو دارم.میخواستم مشاوره تخصصی داشته باشم شرایط به چه صورت است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. ابتدا می توانید با شماره گیری 02149196000 از مشاوره رایگان استفاده نمایید و مشاورین برای دریافت مشاوره با آقای دکتر به شما کمک خواهند کرد.
علی
سلام، آیا از طریق خرید ملک هم میشه در آمریکا اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، امکان این امر وجود ندارد.
Mina
سلام وقت بخیر حداقل سرمایه گذاری در املاک چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز در حال حاضر امریکا برنامه اقامتی تحت عنوان خرید ملک ارائه نمی‌دهد
یاسمین
باسلام بنده یک کارگاه نجاری در ایران دارم ولی نظر دارم از طریق کارآفرینی در آمريکا، اقامت دائم این کشور را دریافت کنم، آیا افتتاح یک کارگاه نجاری نیز به عنوان کار آفرینی محسوب می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز اما نیاز به سرمایه بالایی دارد و با پاسپورت ایران مسیر دشواری می باشد. بهتر است با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.
فرهادی
سلام خسته نباشید بنده 38 سالمه حدود 2 میلیون دلار سرمایه دارم میخواستم برای سرمایه گذاری امریکا اقدام کنم تحصیلاتم ارشد برق هست و کارم واردات و صادرات هست. ممنون میشم بفرمایید چجوری میتونم اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتیکه فقط پاسپورت ایران را دارید امکان سرمایه گذاری از روشEB5 وجود دارد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
الهام
در روش سرمایه گذاری آمریکا مدرک زبان هم لازم است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، نیازی به ارائه مدرک زبان نیست.
میلاد
سلام و عرض ادب ایا امکان این هست که چند خانواده باهم روی سرمایه گذاری بیان یعنی شریک بشیم و باهم خانواده ها وارد بشن ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط افراد سرمایه گذار باید بررسی شود و به طور معمول این امر را پیشنهاد نمیدهیم و ریسک بالایی خواهد داشت.
مشاوره رایگان