کار در مجارستان

1 اسفند 1402 26 نظر

کار در مجارستان، ویزای کار مجارستان، شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری مجارستان، شرایط کار و شغل های مورد نیاز در مجارستان در این مقاله به صورت کاملاً علمی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند گرفت. شرایط کار در مجارستان به چه صورت می باشد؟ آیا ویزای کاری مجارستان منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور می شود؟ مشاغل مورد نیاز این کشور چیست؟ چگونه می توان در کشور مجارستان به کاریابی پرداخت؟ این قبیل سؤالات، ابهاماتی می باشد که ممکن است برای هر متقاضی کار در مجارستان قبل از هر گونه تصمیم گیری به وجود آید. برای کار در مجارستان شما با دریافت یک پیشنهاد شغلی از طریق یک کافرمای مجارستانی به راحتی میاوانید ویزای کاری دریافت کنید. از این رو برآن شدیم تا مقاله مفصلی در این خصوص برای شما عزیزان به نگارش در آوریم و تمامی نکات مهم و اساسی در این خصوص را برای شما عزیزان بازگو نماییم. امید است که مفید واقع شود و به تمامی ابهامات شما در این خصوص پاسخ داده شود. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص کار در مجارستان می توانید از طریق شماره تلفن و یا تکمیل فرم تماس، با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مهاجرت به مجارستان


 

آنچه در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت:

  • آشنایی با کشور مجارستان و شرایط کار در مجارستان
  • شرایط اخذ ویزای کاری مجارستان
  • مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری مجارستان
  • نرخ بیکاری در مجارستان
  • مشاغل مورد نیاز مجارستان
  • میزان حقوق برای کار در مجارستان
  • هزینه زندگی در مجارستان
  • نحوه کاریابی در مجارستان
  • معرفی مؤسسات کاریابی در مجارستان
  • شرایط اخذ ویزای همراه مجارستان
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در مجارستان
  • سوالات متداول راجع به کار در مجارستان
  • سخن پایانی درباره کار در مجارستان

کار در مجارستان

کار در مجارستان

آشنایی با کشور مجارستان و شرایط کار در مجارستان

قبل از پرداختن به موضوع اصلی بهتر است که متقاضیان کار در مجارستان کمی راجع به شرایط عمومی این کشور آگاهی یابند. کشور مجارستان از نظر اداری به 19 ایالت تقسیم شده است. مجارستان یکی از بهترین مناطق توریستی در اروپا است که پایتخت آن بوداپست به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته می شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کار در خارج از کشور


 

دریاچه بالاتون با 598 کیلومتر مربع از بزرگترین جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می رود. اطلاعات و شرایط عمومی کشور مجارستان را در قالب جدولی در ادامه مشاهده می نمایید.

 

نام رسمی

مجارستان

مساحت

93022 کیلومتر مربع

جمعیت

9797561 نفر

کشورهای همسایه

اتریش، اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان، کرواسی، اسلوونی

زبان رسمی

مجارستانی

نوع دولت

جمهوری

پایتخت و بزرگترین شهر

بوداپست

واحد پول

فورینت

 

مجارستان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شمار می رود که طی سالیان اخیر رشد بی سابقه ای در منطقه داشته است. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد و همین امر گواه بر شرایط مناسب اقتصادی و کار در مجارستان است. از این رو افراد زیادی مایل به مهاجرت به این کشور از طریق کار می باشند. در راستای همین هدف برآن شدیم تا مقاله پیش رو را به نگارش درآوریم و تمامی اطلاعات مهم در خصوص اخذ ویزای کاری مجارستان و لیست مشاغل مورد نیاز این کشور را تقدیم شما همراهان همیشگی نماییم.

شرایط اخذ ویزای کاری مجارستان

از آن جایی که مجارستان عضو اتحادیه اروپا به شمار می رود، بیشتر شهروندان غیراتحادیه اروپا برای مهاجرت و کار در مجارستان به ویزای کار و مجوز کار نیاز دارند. اما شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین شهروندان غیر اتحادیه اروپا که همسری از کشورهای عضو این کشور اختیار نموده اند، جهت کار در این کشور احتیاجی به مجوز کار ندارند. جهت اخذ ویزای کاری کشور مجارستان نخست باید متقاضی پیشنهاد کاری از یک کارفرمای مجارستانی را به دست آورد. برای رسیدن به این مهم کارفرما باید شغل مورد نظر را به مدت 15 روز در کشور مجارستان آگهی نماید. بعد از گذشت این مدت چنانچه شخص واجد شرایطی برای این شغل یافت نشد، کارفرما می تواند از طرف متقاضی برای اخذ اجازه کار اقدام نماید. پس از دریافت مجوز کار متقاضی می تواند درخواست خود را به کنسولگری مجارستان در کشور خود ارائه نماید. در صورت تایید درخواست، ویزای کاری به مدت دو سال برای متقاضی صادر می شود که البته در صورتی که قرارداد کاری پابرجا باشد، قابل تمدید خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری مجارستان

همان گونه که در بالا به آن اشاره نمودیم، جهت کار در مجارستان، متقاضی نیاز به دریافت پیشنهاد کاری دارد. چنانچه متقاضی موفق به اخذ پیشنهاد کاری از کارفرمای مجارستانی شود، می تواند جهت اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نماید. به جهت تسهیل در روند درخواست ویزا بهتر است که متقاضی تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز را از قبل آماده نماید. چرا که هر گونه نقصی در این مدارک ممکن است منجر به رد درخواست ویزا گردد. از این رو برآن شدیم تا در این قسمت از مقاله تمامی این مدارک و شرایط مورد نیاز را خدمت شما عزیزان شرح دهیم:

  • قرارداد کاری بین متقاضی و کارفرما و یا یک شرکت معتبر مجارستانی
  • ارائه درخواست به سفارت مجارستان در کشور مبدا و یا اداره مهاجرت کشور مجارستان
  • اثبات اسکان در مجارستان
  • پوشش بیمه درمانی
  • اثبات تمکن مالی جهت پوشش دهی مخارج زندگی خود و خانواده
  • ارائه مدارک شناسایی و هویتی اعم از پاسپورت، شناسنامه و...
  • ارائه دو قطعه عکس پاسپورتی
  • تکمیل فرم درخواست ویزا

نرخ بیکاری در مجارستان

از جمله موارد بسیار مهم و حائز اهمیت که هر متقاضی کار در مجارستان باید قبل از هر گونه اقدام به آن توجه ویژه ای داشته باشد، نرخ بیکاری در این کشور می باشد. چرا که میزان نرخ بیکاری در هر کشوری نشان دهنده نسبت تعداد بیکاران به افراد شاغل در آن کشور می باشد. همچنین متقاضی می تواند با تحلیل نرخ بیکاری نسبت به بازار کار کشور مجارستان آگاهی یابد و به این نکته دست یابد که آیا شانس بالایی جهت کاریابی در این کشور خواهد داشت و یا خیر. این مقاله توسط متخصصین و مشاورین موسسه ملک پور در خصوص کار در کشور مجارستان نگاشته شده است و تمامی حق و حقوق آن متعلق به این موسسه می باشد و هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر نام مرجع آن غیر قانونی و حرام می باشد. طبق آخرین تحلیل ها از داده های موجود طی سالیان 1996 الی 2021، میانگین نرخ بیکاری در حدود 7.43 درصد بوده است که کمترین آن مربوط به دسامبر 2019 با 3.32 درصد و بیشترین آن 11.94 درصد مربوط به مارس 2012 می باشد.

کار در مجارستان

مشاغل مورد نیاز مجارستان

یکی دیگر از معیارهای مهم در خصوص کار در مجارستان توجه به لیست مشاغل مورد نیاز این کشور می باشد که در این قسمت از مقاله به آن خواهیم پرداخت. کشور مجارستان هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز را منتشر می کند که بر اساس آن متقاضیان مهاجرت به مجارستان از طریق کار می توانند با رجوع به آن و آگاهی از این مشاغل شانس خود را برای یافتن شغل مورد دلخواه افزایش دهند. در ادامه مقاله لیستی از مشاغل مورد نیاز مجارستان را خدمت شما تقدیم می نماییم تا با مراجعه و تطبیق آن با شغل و رشته تحصیلی خود به ارزیابی شانس خود جهت کاریابی در کشور مجارستان بپردازید.

 

کارشناس IT

مهندسین و متخصصین علوم طبیعی

متخصص سلامت

مدیر امور مالی

مدیر هتل و رستوران

منشی

کشاورزی

جنگلداری

کارگران شیلات

فروشنده

كارشناس بازاریاب

مدیر لجستیک

مدیر سئو

مدیریت منابع انسانی

میزان حقوق برای کار در مجارستان

یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب کشوری به عنوان مقصد مهاجرتی از طریق کار و به خصوص جهت کار در مجارستان، توجه به مقدار حقوق دریافتی در مشاغل مختلف می باشد. این میزان حقوق باید به اندازه ای باشد که شخص بتواند از طریق آن تمامی مخارج زندگی خود و خانواده اش را پوشش دهد. میزان متوسط درآمدها در کشور مجارستان از ماه سپتامبر 2019 افزایش یافته است. در نمودار زیر می توانید میزان متوسط درآمد اشخاص طی ماه های مختلف در سال 2019 را مشاهده نمایید.

کار در مجارستان

به طور کلی می توان گفت که درآمد ماهیانه شخصی که در مجارستان کار می کند حدود 1،280،000 فورینت می باشد که معادل ۳٬۸۰۱٫۶ یورو در ماه می باشد. میانگین کمترین میزان درآمد در مجارستان حدود 173،000 فورینت معادل ۵۱۳٫۸۱ یورو و بالاترین میزان حقوق در حدود 5،660،000 فورینت معادل ۱۶٬۸۱۰٫۲ یورو می باشد. در ادامه می توانید میزان حقوق دریافتی در مشاغل و حرفه های مختلف را در قالب جدولی مشاهده نمایید.

 

نام شغل

میزان درآمد ماهانه به فورینت

میزان درآمد ماهانه به یورو

حسابداری و امور مالی

1،240،000

۳٬۶۸۲٫۸

مهندسی

1،140،000

۳٬۳۸۵٫۸

مدیریت

1،730،000

۵٬۱۳۸٫۱

معماری

1,080,000

۳٬۲۰۷٫۶

منابع انسانی

1،300،000

۳٬۸۶۱

داروسازی و بیوتکنولوژی

1،360،000

۴٬۰۳۹٫۲

گردشگری

1،050،000

۳٬۱۱۸٫۵

هزینه زندگی در مجارستان

اطلاع از هزینه های زندگی در مجارستان نیز برای کار و زندگی در این کشور خالی از لطف نیست. در جداولی که در زیر برای شما آورده ایم به هزینه های جاری زندگی مربوط به خورد و خوراک و در جدولی مجزا به هزینه های مربوط به اقامت و تهیه مسکن در خلال دوره تحصیل در مجارستان اشاره کرده ایم:

 

میانگین هزینه های مربوط به خورد و خوراک در طی تحصیل در مجارستان

میانگین هزینه ها

میانگین هزینه لازم برای یک وعده صبحانه

1 الی 3 € (یورو)

میانگین هزینه لازم برای یک وعده غذا در میان رستوران های این کشور

2 الی 5 € (یورو)

میانگین هزینه لازم برای یک ساندویچ با برند مک دونالد که به صورت معمولی

3 الی 6 € (یورو)

میانگین هزینه برای صرف یک وعده غذا در رستوران های خارجی یعنی غیر مجاری

حداقل 8 € (یورو)

میانگین هزینه برای صرف یک وعده غذا در رستوران هایی که به صورت ایرانی و عربی

حداقل 10 € (یورو)

میانگین هزینه برای صرف یک وعده غذا در رستوران هایی که ویژه سرو فست فود

حداقل 6 € (یورو)

1 لیتر شیر

0.94 € (یورو)

برنج (سفید)، (1 کیلوگرم)

0.90 € (یورو)

پنیر محلی (1 کیلوگرم)

5.20 € (یورو)

موز (1 کیلوگرم)

1.26 € (یور)

 

در جدول زیر برای بررسی بیشتر هزینه های زندگی، طیفی از هزینه های مربوط به اجاره و خرید مسکن در خارج و در مرکز شهر ارائه گردیده است:

 

میانگین هزینه های مربوط به تهیه مسکن 

میانگین هزینه ها بر مبنای یورو

میانگین هزینه لازم برای اجاره نمودن یک سوئیت

600 الی 700 € (یورو)

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

62/387 € (یورو)

اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر

65/288 € (یورو)

خرید آپارتمان در مرکز شهر هر متر مربع

982/1 € (یورو)

خرید آپارتمان در خارج از مرکز شهر هر متر مربع

304/1 € (یورو)

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان هزینه های زندگی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و آگاهی های لازم را کسب نمایید. چرا که با آگاهی از میزان این هزینه ها شخص می تواند تحلیل و بررسی نماید که آیا این میزان حقوق می تواند هزینه های زندگی خود و خانواده اش را پوشش دهد یا خیر.

کار در مجارستان

هزینه های تحصیل و زندگی در مجارستان

نحوه کاریابی در مجارستان

امروزه کشور مجارستان با توجه اقتصاد مقاوم و سطح تولید بالا در قسمت های مختلف و همچنین نرخ بیکاری نسبتا پایین آن مورد توجه بسیاری از متقاضیان کار در مجارستان می باشد. همچنین کشور مجارستان در مشاغل مورد نیاز خود در حیطه گردشگری، فناوری اطلاعات و مهندسی نیروی متخصص از اتباع خارجی نیرو جذب می نماید. از این رو متقاضیان از طریق آشنایی با نحوه ی کاریابی در این کشور می توانند موفق به اخذ ویزای کاری کشور مجارستان شوند و از این طریق به اقامت و تابعیت این کشور دست یابند. اکثر مشاغل مورد نیاز برای مهاجران در کشور بوداپست پایتخت این کشور می باشد. البته در دیگر شهرهای بزرگ این کشور نیز بازار کار مناسبی جهت مهاجران وجود دارد. از طرق مهم دیگر جهت کاریابی و پیدا کردن کارفرمای مجارستانی رجوع به وب سایت ها و مؤسسات کاریابی این کشور می باشد که در ادامه مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

معرفی مؤسسات کاریابی در مجارستان

همان گونه که در بالا به آن اشاره نمودیم، از مهم ترین راه های یافتن پیشنهاد شغلی از طریق کارفرمای مجارستانی و در نهایت رسیدن به شغل مورد نظر اقدام از طریق مؤسسات کاریابی کشور مجارستان می باشد. به این ترتیب که متقاضی ابتدا رزومه خود را برای این مؤسسات فرستاده و با توجه به رزومه و سابقه کاری متقاضی، کارفرمایان پیشنهاد شغلی را برای متقاضیان کار در مجارستان می فرستند. در ادامه مقاله به معرفی برخی از این مؤسسات کاریابی می پردازیم.

 

Job-Center International Recruitment Agency

Manpowergroup Hungary

Hays Hungary Ltd.

BDO Magyarorszag HR Ltd.

Dr. Pendl & Dr. Piswanger International Ltd.

IHR Solutions

Pivot Human Capital Ltd.

Simonyi Es Toth Ltd.

 

متقاضیان کار در خارج از کشور و کاریابی می توانند با تهیه محصول بی نظیر موسسه ملک پور به نام گام گام تا کار در خارج از کشور، از مهم ترین نکات در این زمینه آگاه شده و موفقیت خود را در پروسه کار و کاریابی تضمین نمایند.

کار در جمهوری چک

شرایط اخذ ویزای همراه مجارستان

در این قسمت از مقاله به بخش مهمی از مهاجرت از طریق کار به کشور مجارستان می پردازیم که همان بخش ویزای همراه و الحاق خانواده می باشد. چرا که این موضوع می تواند از دغدغه های اکثر متقاضیان کار در مجارستان به شمار رود. قبل از ادامه بحث باید گفت که از نظر قانونی همراه به همسر و فرزندان زیر 18 سال تلقی می گردد. در خصوص کشور مجارستان نیز باید گفت که این امکان برای خانواده متقاضی اصلی فراهم آمده است تا بتوانند همراه متقاضی اصلی به کشور مجارستان بیایند. لازم به ذکر است که همراهان متقاضی از تمامی حق و حقوق مشابه متقاضی اصلی برخوردار می باشند. البته ممکن است متقاضی اصلی دارای فرزند بالای سن 18 سال باشد که در این صورت می تواند به طور جداگانه ای برای پذیرش تحصیلی و اخذ اقامت دانشجویی اقدام نماید و به همراه خانواده وارد کشور مجارستان شود و یا اینکه طی چند ماه بعد به آن ها ملحق شود.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در مجارستان

در این قسمت از مقاله به بخش مهم کار در مجارستان یعنی اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق کار می پردازیم. چرا که همان گونه که مستحضر هستید، هدف نهایی هر شخصی از کار در کشور خارجی، مهاجرت و اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور می باشد. در خصوص کشور مجارستان نیز می توان گفت که چنانچه متقاضی بتواند قرارداد خود را با کارفرمای مجارستانی تمدید نماید و شغل خود را به مدت 5 سال حفظ نماید و همچنین بیمه و مالیات خود را طی این مدت به کشور مجارستان پرداخت نموده باشد، می تواند جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نماید. جهت اخذ تابعیت و پاسپورت کشور مجارستان نیز باید مدت 8 سال از اقامت متقاضی در این کشور گذشته باشد تا شخص بتواند واجد شرایط اخذ تابعیت گردد. البته لازم به ذکر می باشد که جهت اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور مجارستان متقاضی می تواند از طرق دیگری چون سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج و غیره اقدام نماید. برای آگاهی از راه های دیگر اخذ اقامت و پاسپورت کشور مجارستان می توانید از طریق لینک زیر به مقاله مفصل ما در همین وب سایت مراجعه نمایید و تمامی شرایط و آگاهی های لازم را کسب نمایید.

کار در مجارستان

اقامت مجارستان


سوالات متداول راجع به کار در مجارستان

✅ شرایط اخذ ویزای کار مجارستان چیست؟

متقاضیان واجد شرایط می توانند با دریافت پیشنهاد شغلی و دعوتنامه کاری از کشور مجارستان، برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. لازم به ذکر است که برای ارسال دعوتنامه برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا، کارفرما ملزم به آگهی فرصت شغلی در سطح کشور و اتحادیه می باشد.

✅ شرایط کار در مجارستان چگونه است؟

با توجه به نرخ پایین بیکاری در کشور مجارستان، فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان متخصص در رشته های شغلی مورد نیاز مجارستان وجود دارد. با توجه به هزینه های پایین زندگی در این کشور می توان گفت در صورت اخذ پیشنهادی کاری در این کشور می توان زندگی مقرون به صرفه ای داشت.

✅ میزان درآمد در مجارستان چگونه است؟

کمترین میزان درآمد در مجارستان در حدود 173 هزار فورینت  معادل 513،18 یورو و بالاترین میزان حقوق در این کشور حدود 5،660،000 فورینت معادل 16،810،2 یورو می باشد.

✅ آیا از طریق کار در مجارستان می توان اقامت و تابعیت این کشور را به دست آورد؟

بله؛ در صورت 5 سال کار کردن در مجارستان و پرداخت بیمه و مالیات می توان اقامت این کشور را دریافت کرده و در سال های بعد در صورت برخورداری از شرایط، برای اخذ تابعیت این کشور اقدام کرد.


_____________کار مجارستان و سخن پایانی_____________

کار در مجارستان، شرایط اخذ ویزای کاری کشور مجارستان، مدارک مورد نیاز جهت اخذ این ویزا، شرایط کار و شغل های مورد نیاز در مجارستان در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. با توجه به رشد اقتصادی مطلوب این کشور و همچنین نرخ بیکاری پایین کشور مجارستان، میزان تقاضا برای مهاجرت کاری به این کشور طی سالیان گذشته افزایش یافته است. اما با توجه به اینکه کار در مجارستان بعد از طی گذشت 8 سال فرد را به تابعیت می رساند و همچنین روند سخت کاریابی و پیدا کردن کارفرمای مجارستانی، به متقاضیان عزیز پیشنهاد می شود که به تحلیل و بررسی کشورهای برجسته اروپایی دیگری چون اتریش و آلمان بپردازند. چرا که این دو کشور نام برده امکان اخذ ویزای جست و جوی کار را برای اتباع خارجی فراهم نموده اند که شرایط را برای یافتن کارفرما و شغل مورد نظر تسهیل کرده است. شما عزیزان همچنین می توانید با مشاورین و متخصصین ما در موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را کامل کنید و در خصوص کار در مجارستان و همچنین ویزای جست و جوی کار کشور اتریش و آلمان مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. جهت سهولت کار شما عزیزان می توانید ابهامات خود در خصوص کار در مجارستان را در بخش "ثبت پرسش" مطرح نموده و در اسرع وقت به پاسخ آن ها دست یابید.

امتیاز 4.75 از 5 ( 15 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
saeed jafari
با عرض سلام خدمت شما متقاضی کار در کشور مجارستان هستم ۲۷ ساله مجرد و دارای مدرک لیسانس حسابداری و چندین ماه سابقه بیمه. قصد دارم که از طریق ویزای کار و کارکردن درکشور مجارستان اقامت بگیرم . از همکاری و راهنمایی شما کمال تشکر را دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خدمت شما، با توجه به عدم ارائه ویزای جست و جوی کار در کشور مجارستان و تقریباً ناممکن بودن دریافت جاب آفر برای مهاجر، توصیه ما به شما، ورود از طریق تحصیل به کشور مجارستان و اخذ اقامت تحصیلی است تا در فرصت اقامت یکساله خود شانس کاریابی داشته باشید. حال با توجه به علاقه و تمایل شما می توان برای دوره فوق لیسانس یا صرفاً دوره زبان اقدام نمود. * مانا باشید *
مهرشاد محمودی
سلام من میخوام برای مجارستان اقدام کنم همه میگن فقط یک نفر که داره اونجا کار میکنه فقط میتونه کار کنه و اجازه داشته باشه ولی همسر اجازه کار نداره این درسته؟ نکته بعدی این هست که آیا با کار در مجارستان میتونم بلوکارت بگیرم؟ ممنونم از مقاله بسیار کامل و زیباتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی مد نظر داشته باشید اگر با ویزای دانشجویی وارد کشوری در اروپا میشوید دانشجو اجازه کار پاره وقت دارد و همراه بهتر است اول از اداره مهاجرت اجاره یا مجوز دریافت نماید. درخصوص بلوکارت رهم با توجه به اتحادیه و شنگن بودن کشور مجارستان بلی اگر شما بصورت تمام وقت یکسال کار کنید و حقوق سالیانه شما از حد معینی پایین نباشد میتوانید بلوکارت اتحادیه را هم دریافت نمایید.پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ستاره رحمانی
سلام وقت بخیر ببخشید من متوجه نشددم برای مجارستان در چه صورتی امکان دریافت بلوکارت هست؟ شرایطش به چه صورته؟ ممنون میشم اگر لطف بفرمایید توضیح بدید یا لینکی برای مطالعه ارسال کنید. سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه کشور مجارستان جز اتحادیه و شنگن می باشد اگر شما به مدت یک سال و تمام وقت در این کشور کار کنید می توان درخواست بلوکارت نمایید و در کل کشورهای اتحادیه اروپا هم اجازه کار داشته باشید. البته در حال حاضر کار در کشور مجارستان برای ما ایرانی ها نیازمند به داشتن پیشنهاد شغلی می باشد یا اینکه از طریق تحصیل ابتدا وارد شده و در محیط پیشنهاد شغلی را دریافت نماییم. موفق باشید.
ایمان
با سلام ارادتمند سوال بنده در این خصوصه که شنیدم کشور مجارستان حتی به افرادی که مشغول به کار در مجارستان هستند در نهایت پاسپورت نمیده و فقط اقامت دائم داده میشه.آیا درسته؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب اگر شخصی ویزای کاری داشته باشد می تواند ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت این کشور را اخذ کند. سپاس
محمدیان
سلام وقت بخیر پس از اتمام تحصیل در مجارستان جهت کار در مجارستان چند ماه به فارغ التحصیلان اجازه کاریابی در این کشور داده می شود؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما بعد از اتمام تحصیل معمولا 6 ماه تا یکسال زمان دارید تا پیشنهاد شغلی دریافت کرده و ویزای خود را به کاری تبدیل کنید. سپاس
anahita
سلام و عرض ادب ممنون از مقاله بسیار خوب شما من 24 ساله هستم و مهندسسی کامپیوتر دارم میخواستم بدونم راهی هست که من بتونم از طریق کاری وارد کشور مجارستان بشم ؟ تمکن مالی من حدود 500 میلیون هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای کار در مجارستان حتما باید از یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید. ولی با توجه به اینکه رشته شما از رشته هایی می باشد که در اکثر کشورهای اروپایی نظیر اتریش و آلمان کمبود نیروی کار دارند، شما اگر سابقه کاری بعد از فارغ التحصیلی داشته باشید می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش اقدام کنید. ولی اگر فقط مجراستان مد نظر شما هست، می توانید از طریق تحصیل وارد شوید که نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. برای اخذ اطلاعات کامل با موسسه تماس رففته و مشاوره رایگان دریافت کنید. سپاس
عباسی
ایا با گذراندن دوره ی کالج ای تی امکان پیدا کردن شغل در مجارستان دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله نرخ بیکاری در مجارستان بسیار پایین است در صورتیکه زبان انگلیسی در حد ایلتس 6.5 بلد باشید امکان کار پیدا کردن وجود دارد .
حامد
سلام برای کدوم کشور می تونم از طریق کار اقدام کنم بدون مدرک زبان با ۱۱ سال سابقه کار در فضای سبز و شهرداری.و مدرک phd از دانشگاه رودهن کشاورزی.متاهل و دارای یک فرزند ۶ ساله
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شرایط سنی شما و تسلط شما به زبان بسیار مهم است اما به طور کلی باید کارفرمایی بیابید که برای شما جاب آفر ارسال نماید. مراحل دریافت جاب آفر در محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور توسط استاد ملکپور توضیح داده شده است و با تهیه آن می توانید کاریابی داشته باشید.
مهشید موتمنی راد
سلام وقت بخیر، من فارغ‌التحصیل رشته مرمت میراث شهری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران هستم؛۳۲ ساله و مجرد. با درنظر گرفتن این موضوع که در کشور مجارستان نیاز به مشاغل در حوزه گردشگری هست و من مرتبط با این حوزه تحصیل کردم. امکان اخذ ویزای یکساله دوره زبان و پیدا کردن شغل و تبدیل به ویزا کاری هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما مناسب است برای بررسی دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه ملک‌پور تماس حاصل نمایید
باقر کریمی
با سلام دارای مدرک ارشد کشاورزی هستم متاهل یک فرزند 13ساله و دارای 18 سال سابقه کار بیمه ای در راستای کشاورزی و زنبورداری. برای کشور اتریش یا مجارستان چگونه می توانم از طریق کار اقدام کنم با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
رضا هنجی
درود، لیسانی مهندسی‌ Construction Engeering Technology ازدانشگاه ایالتی امریکا دارم .با سابقه بیمه پرداختی بیش از ۳۰ سال در امور کارهای صنعتی و نیمه صنعتی ازقبیل احداث پستهای فشار قوی برق، سد سازی، اماکن ورزشی، عمران و مسکن، رتبه ارشد یا پایه یک نظام مهندسی استان تهران... درحال حاضرخودم را بازنشسته کردم، علیرغم ۶۹ سال سن در حد ۵۲ ساله قادر بکار بوده و بنظر میایم. درخواست کار و اقامت و کلا" مصمم هستم ایران نباشم. مجرد زندگی میکنم و توانایی بسیارخوبی برای اداره خود در ایران را هم دارم. لطفا" مساعدت و راهنمایی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
توران اکبری
سلام 45 سالمه و کارشناس میکروبیولوژی با 17 سال سابقه کار سوپروایزری در آزمایشگاه پاتوبیولوزی پزشکی و تسلط به همه بخشهای آزمایشگاه و مدارک مربوطه را دارم.همچنین چند مقاله در رابطه با کارم بنظر شما کدام روش برای ورود به مجارستان راحتتره؟؟آیا با خرید ملک میتوان اقامت گرفت حدودا چه مبلغی؟؟؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با حداقل مبلغ ۱۵۰هزار یورو خرید ملک در مجارستان می توانید اقامت این کشور را اخذ نمایید.
پوران شریفاتیان
باسلام من دودختریکی دانش اموز ۱۶ ساله ویکی دیگه۱۹ ساله که میخاد دانشجوی حقوق بشه میخاییم درمجارستان هم کارکنیم هم اقامت بگیریم ازطریق بچه هام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز تحصیل فرزندان اثر اقامتی برای والدین ندارد. شما اجازه کار و تحصیل نخواهید داشت
شهرزاد الوان یگانه
سلام وقت بخیر من 31 سالم لیسانس حسابداری دارم و دوسال سابقه کاری بدون بیمه در حوزه رشتم دارم و 6 سال سابقه با بیمه که در این 6 سال مسئول بخش بیوشیمی و هماتولوژی در شرکت کنترل کیفی هستم سطح زبانمم اینترمدیت ، میخواستم بدونم اگه با کورس زبان برم مجارستان میتونم کار کنم از همون ماه های اول یا خیر؟ آیا شما پیشنهادی برای من با توجه به شرایطم دارین ؟ برای هر کشوری ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا در دوره های زبان اجازه کار کردن وجود ندارد. بهترین مسیر برای شما از طریق روش تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. چرا که با توجه به شرایط سنی شما برای پذیرش در دوره های زبان ریسک ویزا وجود دارد.
دریا
با سلام. وقتتون بخیر باشه. من 22 ساله امه و رشته مدیریت صنعتی خوندم. می تونم با تحصیل بیام و بعد برای کار تو مجارستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست گرامی، شما می توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مجارستان اقدام داشته باشید و در صورت کاریابی پس از تحصیل در این کشور و یا سایر کشورها مشغول به کار شوید.
ماریا
سلام، آیا مهاجرها شانس کاریابی دارند توی مجارستان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در هر کشوری امکان کاریابی وجود دارد. در صورت داشتن تحصیلات دانشگاهی یا تخصص خاص می توانید اقدام به کاریابی نمایید.
بهروز
وقت بخیر ایا امکان وزود با ویزای کاری مجارستان و تیذیلش با تغییرش داخل یکی دیگه از کشور های اتحادیه اروپا وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، این امکان وجود دارد اما قبل از هر اقدامی بهتر است شرایط خود را با وکیل مهاجرتی چک نمایید.
احمد بادامی
سلام بنده ۴۶سالمه. راننده لیفتراک با گواهی نامه و ۱۲ سال سابقه کاری .نقاش با پیستوله
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای کار راننده لیفتراک در اروپا موقعیت های شغلی وجود دارد و همینطور برای کار نقاشی که می توانید برای آن اقدام داشته باشید.
صفرپور
سلام. من شنیدم مجارستان برای تحصیل خیلی خوبه ولی برای کار بهتره به کشورهای دیگه ای مثل آلمان بریم. خواستم ببینم این امکان پذیر هست که تحصیلی بریم مجارستان بعدش اقدام کنیم برای کار جای دیگه ای اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شما پس از تحصیل در مجارستان می توانید با کاریابی در کشورهای دیگر اقامت کاری دریافت نمایید.
محمد شیخی
سلام و عرض ادب آیا رشته هایی مثل روانشناسی بازار کارخوبی در مجارستان دارند؟ یا با مدارک فنی حرفه ای ایران مثل دیپلم کامپیوتر شانس کاریابی داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول استقبال از نیروی کار فنی بیشتر از افرادی است که در زمینه علوم انسانی تحصیل نموده اند و کار کاریابی برای رشته روانشناسی سخت تر است.
احمدی
سلام و وقت بخیر میخواستم بپرسم که آیا کشور مجارستان مثل المان ویزای جستجو کار داره؟ اگر نداره شما چه کشوری را پیشنهاد می کنید. من 37 ساله، فوق لیسانس مکانیک، 12 سال سابقه کار دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، مجارستان ویزای جستجوی کار ندارد ولی می توانید برای کشور اتریش و یا حتی سوئد اقدام داشته باشید.
سانی فرد
سلام من داشتم کانال تلگرامتون رو مطالعه می کردم. در خصوص یک سری از کشورها لیستی از مشاغل مورد نیاز ارایه دادین. ایا این مشاغل مورد نیاز برای کشور مجارستان هم وجود داره که ما مجبور نباشیم کارفرما رو خودمون پیدا کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای بسیاری از کشورهای اروپایی و انگلیسی زبان امکان کاریابی وجود دارد که بسته به شغل شما کشور مورد نظر مشخص می‌گردد. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
پارسا نظیری
سلام وقتتون بخیر من 26 سالمه مهندس برق هستم با 5 سال سابقه کار مرتبط المانی در حال اموزش هستم و تا ماه اینده میتونم سطح زبانم را در سطح b1 برسونم از نظر شما برای ویزای کار مجارستان شانس اقدام دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شانس کاریابی خواهید داشت.
رشنوی
سلام وقت بخیر پس از اتمام تحصیل در مجارستان جهت کار در مجارستان چند ماه به فارغ التحصیلان اجازه کاریابی در این کشور داده می شود؟ و اینکه میتونیم یک شرکت ثبت کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما تا حدود 9 ماه پس از تحصیل اجازه اقامت پس از تحصیل دارید و میتوانید در این مدت به دنبال کار و تغییر نوع اقامت خود باشید. اجازه ثبت شرکت هم خواهید داشت.
عطایی
سلام وقت بخیر کارشناس آزمایشگاه هستم با ۶ سال سابقه و ۳۳ سال سن. امکان کاریابی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید تا کارشناسان شرایط شما به طور دقیق بررسی نمایند.
Simin
سلام آیا میزان درآمد نسبت مخارج زندگی در کشور مجارستان بیشتر بقیه کشور های اروپایی است یا خیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هزینه های زندگی در کشورهای مختلف متفاوت است.
مشاوره رایگان