راهنمای گام به گام اخذ اقامت

4 بهمن 1401 131 نظر

 

توضیحات مقدمه محصول گام به گام اخذ اقامت


راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

انتخاب بهترین کشور و بهترین مسیر مهاجرت، دغدغه همیشگی افرادیست که قصد مهاجرت و اخذ اقامت در خارج از کشور را دارند. با توجه به اهمیت این تصمیم و تأثیر آن بر سرنوشت افراد، موسسه ملک پور اقدام به تهیه محصول جدیدی به نام راهنمای گام به گام اخذ اقامت کرده است که در آن با بیانی شیوا و روان، به شرح انواع روش های اخذ اقامت در کشورهای مختلف پرداخته است. این محصول نسبت به محصول قبلی موسسه در این زمینه، از سطح کیفی بالاتری برخوردار بوده و اطلاعات مفید و کاربردی در خصوص قوانین جدید مهاجرت را با بیانی ساده و جذاب به شما عزیزان منتقل می کند. توضیحات بیشتر در خصوص این محصول و نحوه تهیه آن را می توانید در ادامه این مقاله مطالعه فرمایید.

تماس با ما

 

نکات مهم درباره محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت

انتخاب بهترین روش و مقصد برای مهاجرت، تصمیم مهم و سرنوشت سازی است که نیاز به مطالعه و تحقیق گسترده و در نظر گرفتن همه جانبه شرایط دارد. عوامل و فاکتورهای متعددی چون سن، تحصیلات، میزان تمکن مالی و... در انتخاب روش و مقصد مهاجرتی مؤثرند و تأثیر هر یک از این عوامل در روش های گوناگون، متفاوت است. همانطور که می دانید برخلاف تصور عموم که تنها روش مهاجرت را پناهندگی می دانند، روش های مهاجرت را می توان در گروه های مختلفی دسته بندی کرد که این دسته بندی برای اولین بار توسط استاد ملک پور انجام شده است. قوانین مهاجرت در کشورهای مختلف، متفاوت از یکدیگر است و تنها در صورت اطلاع کامل از بروزترین قوانین می توان کشور و روش مناسب را برای مهاجرت انتخاب کرد. با توجه به تنوع روش های مهاجرت و تعدد کشورهای مهاجرپذیر، دسترسی به منبع علمی موثق، به روز و جامع در زمینه قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف، ضروری است. از طرفی میزان استقبال از محصول قبلی موسسه در زمینه انواع روش های مهاجرت، بسیار گسترده بوده و همین امر، ما را در جهت تولید محصول جدید با اطلاعات به روز و کیفیت آموزشی بالاتر سوق داد. در محصول جدید موسسه ملک پور با نام راهنمای گام به گام اخذ اقامت، انواع روش های مهاجرت و راه های درست اخذ اقامت توسط استاد ملک پور تدریس و به شرح مزایا و معایب هر یک از این روش ها پرداخته شده است. شما با اطمینان کامل از خرید این محصول می توانید عصاره ای از سال ها تلاش در خصوص علم مهاجرت و اخذ اقامت را به صورت کامل و جامع دریافت کرده و حتی بدون نیاز به اتخاذ وکیل، مسیر مهاجرت خود را انتخاب کرده و یا برای مهاجرت اقدام نمایید.

مزایای تهیه محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت

همانطور که گفته شد، تعدد روش های مهاجرتی و کشورهای مهاجرپذیر، طیف گسترده ای از اطلاعات و قوانین مهاجرتی را شامل می شود. به طور قاطع می توان گفت که در هیچ یک از منابع اطلاعاتی نظیر کتابها، ویدئوها و دیگر منابع تحقیقاتی، این چنین کامل و جامع به انواع روش های اخذ اقامت و شرایط آن در کشورهای مختلف پرداخته نشده است. سطح علمی بالای استاد ملک پور به عنوان پدر علم مهاجرت در ایران، تسلط بر چهار زبان زنده دنیا و تجربه ارزنده ایشان در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت، در قالب ویدئو و فایل صوتی در اختیار متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت قرار گرفته است. ضمن این که بازخوردهای مثبت دریافت شده از سوی مخاطبین محصول پیشین این موسسه، راهگشای ما در ارتقای سطح کیفیت آموزش در این محصول بوده و سطح علمی آن را نسبت به محصول قبلی افزایش داده است. برای مثال در این محصول، از بیانی ساده تر و روان تر و داستان های جذاب برای شرح انواع روش های اخذ اقامت استفاده شده است. این محصول که به زبان فارسی تهیه شده است، برای ایرانیان و افغانیان عزیز قابل استفاده می باشد و امکان ترجمه آن به زبان عربی نیز وجود دارد.سرمایه گذاری در استرالیا

از جمله مزیت های خریداری این محصول، دریافت فایل های بروزرسانی شده این محصول است که بنا به رعایت حقوق معنوی، این بروزرسانی ها برای افرادی ارسال می شود که محصول را به طور قانونی از موسسه ملک پور خریداری کرده اند. با تهیه این محصول، نه فقط در امر مهاجرت و اخذ اقامت، بلکه در سایر امور زندگی مانند روابط و ارتباطات، اوضاع مالی، شرایط جسمی و روحی نیز با تغییرات و تحولات مثبتی مواجه خواهید شد.

نحوه تهیه و استفاده از محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت

محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت که به صورت فایل های صوتی و تصویری در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می گیرد، در زمان های مختلف شبانه روز و حالات مختلف مانند در حین رانندگی، در حین استراحت و... قابل استفاده است. برای تهیه این محصول بایستی از سایت موسسه ملک پور اقدام فرمایید و تنها در این صورت است که خرید شما قانونی محسوب شده و قادر به دریافت فایل های بروزرسانی شده خواهید بود. لازم به ذکر است که بعضاً بروزرسانی ها مهم تر از محتویات اصلی فایل ها هستند؛ چرا که در محتویات به مقدمات پرداخته می شود و در بروزرسانی های ارسال شده، مطالب مهم ارائه می گردد. لذا تهیه قانونی این محصول، علاوه بر اینکه رضایت صاحب امتیاز این محصول را در پی دارد؛ مسیر شما را برای دریافت اطلاعات به روز و مهم مهاجرتی هموار می سازد. برای تهیه این محصول می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت

 

امتیاز 4.15 از 5 ( 62 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مه
سلام.. من پرستار 47 ساله و مجرد وبا سابقه 20 سال دربخش های ای سی یو وآی سی یو پیوند کبد و بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی دارم.. متقاضی اقامت و کار در دانمارک هستم چقدر شانس دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام باتوجه به محدودیت سنی امکان اخذ این ویزا نیست برای دریافت مشاوره باتوجه به شرایطتون با مشاورین تماس بگیرید
علیرضا وفای
میخوام مهاجرت کنم کشور اتریش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب ب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک‌پور تماس بگیرید شرایط سنی و مدرک تحصیلی و شرایط تاهل و... را بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند
علی آقایی
من ۱۶ساله هستم و هیچ کسی را ندارم آیا می توانم اسپانسر وحمایت کننده فوتبالی در انگلیس را داشته باشم البته اول با تستگیری قبول شدن فوتبال و عقد قرار داد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام خیر این امکان وجود ندارد
شادی
سلام من پرستار ۳۱ ساله هستم با ۸ سال سابقه کار در فیلد چشم پزشکی...متقاضی اقامت و کار در دانمارک هستم،شانسی دارم؟!باز در فیلدی که کار کردم مشغول میتونم بشم؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام بله برای دانمارک سوئد نروژ و آلمان می توانید اقدام کنید برای اطلاعات کامل تر با مشاورین تماس بگیرید
رستگار
با سلام بنده آقا30 ساله کارشناس ارشد حسابداری و در شرف ازدواح با خانم پرستار 30 ساله هستم ایشون قصد مهاجرت به کشور دانمارک میباشند و مدارک ارسال شده 1-آیا بنده میتونم در آینده کنار همسرم به این کشور مهاجرت کنم؟ 2-شرکت شما در رابطه با شغل اینجانت میتونه کمکم کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله همراه اجازه کار هم دارد با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
علی
سلام پسر من 16 ساله است که درپایه یازدهم تربیت بدنی مشغول تحصیل است وبسیار علاقمند به رشته فوتبال ولی از آنجایی که فوتبال ایران مافیایی شده است متاسفانه نتونسته وارد تیم مطرحی شود وبه صورت باشگاهی شدیدا مشغول تمرین است لطفا راهنمایی بفرمایید برای رفتن به آکادمی های فوتبال در کشور انگلستان یا ...چکار باید بکند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. ضمن آرزوی موفقیت برای فرزند شما، ایشان می توانند در آکادمی های فوتبال در کشورهای مختلق از جمله انگلستان پذیرش دریافت نمایند و فوتبال را به صورت حرفه ای آموزش ببینند. آکادمی ها از سن 16 سال پذیرش خواهند داشت و پیشنهاد میکنم برای بررسی شرایط با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی های آنها استفاده نمایید.
علی بختیاری
سلام و درود منم برای کار برای ام دی اف میتونید کمکم کنید بیام ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
مجید عزیزخانی
سلام وقت بخیر بنده 34 ساله هستم مجرد شغلم ازاد هست متقاضی اقامت دایم در ترکیه میباشم مدرک کاردانی برق دارم ممنون میشم راهنمایی بشم درضمن کارت پایان خدمت هم ایا مهم هست.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست گرامی، کارت پایان خدمت شما به منظور خروج از کشور اهمیت دارد. اما در صورتی که مشکلی برای خروج نداشته باشید می توانید کار پیدا کنید و اقامت کاری دریافت نمایید.
مولود
سلام و خسته نباشید من ۳۶ سالم هست ارشد معماری دارم ۸ سال سابقه تدریس دانشگاهی دارم، نقاش ابرنگ هم هستم، شوهرم ۳۶ ساله لیسانس حقوق، ایشون سابقه حدود ۷ فروشگاه لوازم التحریر دارن. میخواستم ببینم ما میتونیم واجد شرایط مهاجرت باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله به طور کلی شما شرایط اولیه برای برخی روش ها مانند روش تحصیلی و یا حتی هنرمندان را خواهید داشت اما باید جزئیات شرایط شما توسط مشاورین موسسه به صورت دقیق بررسی گردد.
محمدرضا
سلام من 30 ساله آقا مدرک لیسانس کامپیوتر دارم شغلم آزاد هست ،برای کار در آلمان یا هر کشور اروپایی دیگه ای میتونم شانسی داشته باشم کمک کنید لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما در رشته خیلی خوبی تحصیل کردید و اگر سابقه کاری در این زمینه داشتید شانس بالایی برای کار داشتید. ضمن اینکه داشتن مدرک زبان آلمانی نیز برای کار در آلمان برای شما الزامی است. البته شما می توانید از روش های دیگر نیز وارد اروپا شوید که برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه ما نیز استفاده نمایید.
شهاب
با سلام . من با ۴۱ سال سن و همسر با ۳۷ سال هر دو فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری هستیم . خانمم دارای سابقه کار خصوصی و اینجانب نیز کارمند رسمی اداره دولتی (شهرداری) حدود ۱۵ سال سابقه می‌باشم . برای اقامت در نیوزلند یا کشوری مثل دانمارک چه کاری چه تحصیلی ، راهی هستش که معرفی کنید . ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست گرامی شرایط شما برای ورود به بازار کار قدری دشوار است با توجه به اینکه نظام مهندسی کشور های مختلف با هم تفاوت دارد شانس کاریابی شما در کشورهایی که فرمودید کم می باشد اما در صورتی که بتوانید به صورت تحصیلی وارد هر کدام از این کشورها شوید می توانید دوره های مربوط به نظام مهندسی را بگذرانید و بعد از آن مشغول به کار شوید. در حال حاضر و با توجه به شرایط سنی کشور دانمارک، سوئد، اتریش و فنلاند می توانند گزینه های خوبی برای مهاجرت شما باشد.
سکینه منصوری
سلام خسته نباشید بنده ۲۴ساله هستم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان برای رفتن به کشور کانادا ایا مدرک بنده معتبر هست؟ چگونه میتوانم آنجا هم به شغل معلمی ادامه دهم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، در صورتی که مدرک لیسانس خود را دریافت نموده باشید می توانید از آن استفاده نمایید اما به صورت مستقیم شانس کار در کشور کانادا یا سایر کشورها را نخواهید داشت. بهتر است ابتدا با نظام آموزشی کشور مقصدتان آشنا شوید و در آنجا آموزش ببینید و پس از آن مشغول به کار شوید.
samyar
سلام و عرض ادب ❤👋🏻 ببخشید من قصد مهاجرت به ژاپن رو دارم از طریق ویزای کاری موقت .. اما در فضای مجازی اخبار و خبرهای نا مسائدی مبنی بر اینکه دولت ژاپن اعلام کرده که به ایرانی ها ویزای کار نمیدن رو شنیده ایم و از جای دیگه ام شنیدیم که بخاطر شیوع ویروس کرونا کلا مهاجر نمیپذیرن... آیا اینا واقعیت داره؟ و اینکه اگه اینطوره هیچ راهی برای ورود به خاک ژاپن نیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، در حال حاضر شرایط صدور ویزا کمی سخت شده و دولت ژاپن نیز محدودیت هایی در نظر گرفته است و باید صبر کنید و منتظر خبرهای جدید از سفارت این کشور باشیم. اما در حال حاضر امکان دریافت این ویزا وجود ندارد.
علیرضا
سلام من یک پسر ۱۸ ساله دارم با دیپلم تجربی مراجعه کردم به یک موسسه حقوقی و کشور فرانسه را برای تحصیل پزشکی پیشنهاد دادند یکسری مزایا اعم از تحصیل رایگان دریافت حقوق از سال سوم تحصیل مدرک معتبر و .. را دلیل این پیشنهاد شمردند.آیا واقعیت داره و به راحتی می تونه پذیرش بگیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که مدرک زبان فرانسه در حد b1 داشته باشید می توانید برای تحصیل دوره زبان فرانسه وارد این کشور شوید و پس از دریافت مدرک C1 میتوانید وارد دانشگاه های این کشور شوید و به صورت رایگان تحصیل نمایید. در صورت ورود به رشته پزشکی پس از سال سوم نیز حقوق دریافت خواهید نمود.
علی فرد
سلام وعرض ادب چندسوال در مورد امکان وکالت در انگلستان دارم: اینکه با داشتن لیسانس حقوق آیا شرط سنی برای گذروندن دوره وکالت وجود داره؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست گرامی، شرط سنی برای ورود به انگلستان و ادامه تحصیل و گذراندن دوره های وکالت مهم است و گپ تحصیلی شخص نباید خیلی بالا باشد.
مرضیه شهرکی
با سلام . من ۳۹ساله متاهل هستم .فوق لیسانس فیزیک و دبیر آموزش پرورش هستم . امکان مهاجرت کاری به کدام کشور ها را دارم‌ و چطور باید اقدام کنم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شما برای کار در زمینه آموزش و دبیری باید با نظام آموزشی کشور مقصدتان و زبان بومی آنجا آشنایی بالایی داشته باشید. پس بهترین روش این است که به صورت تحصیلی وارد کشوری شده و پس از آموزش بتوانید مشغول به کار شوید.
علی خدادادی
با سلام ؛ من 34 سالمه ، 9ساله کارشناس بیمه ام ، 15 سال بعنوان شغل دوم کار برنامه نویسی وب میکنم ، همسرم 30 ساله و فرزند 6ساله دارم. مدرک کارشناسی نرم افزار دارم. مدرک زبان ندارم ولی مشکل زبان انگلیسی ندارم. جهت مهاجرت به آلمان یا استرالیا یا کشوری با شرایط کار یا کار همراه تحصیل چه پیشنهادی دارید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شرایط سنی و تخصص شما در زمین برنامه نویسی خوب است و همسرتان نیز شرایط خوبی دارند. در صورتی که سطح زبان شما خوب باشد می توانید از طریق روش های تحصیلی یا کاری اقدام به مهاجرت داشته باشید که البته انتخاب مسیر نهایی در مشاوره تخصصی انجام خواهد شد.
آرین دهبان
با عرض سلام و ادب من 17 سال سن دارم و در کلاس یازدهم تجربی تحصیل می کنم. قصد تغییر رشته دارم و می خواهم در رشته فنی به ادامه تحصیل بپردازم. می خواستم لطف کنید و راهنماییم کنید که در چه رشته ای تحصیل کنم شانس بیشتری برای اخذ ویزای کار کشور آلمان را دارم. ممنون از لطف شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رشته های فنی مهندسی مثل مهندسی کامپیوتر یا مهندسی برق و... رشته های پزشکی و دندانپزشکی همچنین رشته های مدیریتی و MBA شرایط مناسبی دارند
ایرج بخشی زاده
سلام دکترخسته نباشید بنده لیسانس مهندسی عمران هستم وبعدازمدتی کار درپروژه ها که متوجه شدن که بیماری صرع دارم به طریقی از کاربرکنارشدم هرچند بازنشسته ومستمری بگیر هستم ولی این آتش درونی برای ادامه تحصیل تا مقطع استاد دانشگاهی مرا داغون کرده. سنم 46 ساله هستم ودرامدچندانی هم ندارم لپ کلام چه کنم؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، ضمن آرزوی سلامتی برای شما باید توجه داشته باشید که با توجه به شرایط سنی، شما تنها می توانید از طریق روش های سرمایه گذاری و یا سرمایه داری اقدام به مهاجرت نمایید و دشواری های سایر روش ها بیشتر بوده و ریسک کار بالاتر است.
زینب ناظری
باسلام ایا یک پزشک میتونه بجای دادن امتحانات سخت، بعنوان تکنسین در رشته خودش تقاضای کار بده، مثلا یک جراح به عنوان تکنسین اطاق عمل
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست گرامی، برای کار در حوزه بهداشت و سلامت شما باید مدرک تحصیلی خود را معادلسازی نمایید.
حکیمه بربری
سلام همسرم شغلش آرماتوربند هستش وازنقشه ساختمان سردرمیاره ولی سوادنداره و قصدمهاجرت دارم ودوست دارم بچه هایم در کشورهای اروپایی تحصیل داشته باشند چه کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای پیشنهاد روش مهاجرتی باید شرایط سن، تحصیلات، زبان و سرمایه شما دقیقا تحلیل و بررسی شود تا بهترین گزینه ها به شما پیشنهاد داده شود. پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
محمدجعفری
سلام من 24سالمه خانومم 22سالشه یه پسرچهارساله دارم شغلم جوشکاری حرفه ای هست ایامیتونم درکشوری اقامت بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله برای عمان در حال حاضر امکان کاریابی وجود دارد.
mohamad hashemi
سلام میخواستم برای اقامت ترکیه یا کشور های دیگه اقدام کنم من یه کارگر فنی ساختمانی هستم توزمینه اب میخواستم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس بگیرید.
علیرضا وفای
میخوام مهاجرت کنم کشور اتریش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب ب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک‌پور تماس بگیرید شرایط سنی و مدرک تحصیلی و شرایط تاهل و... را بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند
کاظم فارسی
سلام سواد بنده تا سوم راهنمایی وکار گرمایش و سرمایش بلد هستم وبرای مهاجرت کدام کشور مناسب است لطفا کمک کنید متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس بگیرید.
مریم
سلام من فقط تا دوره راهنمایی درس خوندم و قصد دارم مهاجرت کنم و۲۸ سالمه آیا امکان داره بتونم از طریق تحصیل وارد بشم کشورهای اروپای یا آمریکا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دویت عزیز حداقل مدرک تحصیلی شما بایستی دیپلم باشد.
مرجان طینه زاده
برای درخواست مهاجرت به یکی از کشورهای خوش اب و هوا و کم هزینه و مقرون به صرفه.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند با تشکر
فضل اله عزیزی کلورزی
سلام.من 49 سال دارم مدرک تحصیلیم لیسانس حقوق هست متاهل و دو فرزند دارام پسرم14فوتبالیست هست و دخترم 11 سال دارد .تمایل دارم اقامت اروپا مخصوصا اتریش،سویس،سوئد و یا هلند را بگیرم لطفا بفرمایید اولا نزدیکترین راه اخذ اقامت چطورباید گرفت ثانیا از طریق سرمایه گذاری حداقل چقدر به پول ایران پول لازم است. ممنونم از محبت شما مخصوصا آقای دکتر ملک پور گرامی لطفا لطفا راهنمایم کنید چون به جد تصمیم مهاجرت دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
كاوس اميرخاني
سلام -اينجانب ٢٣سال سابقه كار با بيمه دارم و داراى مدرك دكتراى مهندسي عمران هستم و تقاضاي اقامت كار عمان را دارم لطفاً راهنمايي بفرماييد-ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای بررسی رزومه خود با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
نظر
سلام بنده مجرد هستم و متقاضی اقامت در کشورهای خاورمیانه.10سال بخش خدمات بانک هستم و سرمایه500-600میلیون و مدرک کارشناسی مدیریت دولتی دارم میخواستم ببینم ب کدوم یکی از کشورها میتونم مهاجرت کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
علی متین محسینی
سلام من۱۸سالم است چجوری می تونم اقامت کانادا را اخذ کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به شرایط سنیتان بهترین راه برای شما اخذ پذیرش تحصیلی می باشد.
محمد
من لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت آموزشی کارمند سازمان مالیاتی هستم و همسرم فوق دیپلم کامپیوتر و کارمند بانک میباشد دارای دو فرزند 15 و 7 ساله هستم میتوانم اقامت کدام کشور های اروپایی را دریافت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
محمدی
سلام خسته نباشید چند وقتیه که با یه خانوم امریکایی اشنا شدم در انیستا گرام به من پیشنهاد کرد که اگه دوست داشته باشم میتونم در شرکت انها سرمایه گذاری کنم اونم در مقابل هر مبلغی که سرمایه گذاری کنم یکو نیم درصد روزانه سود بده .ایا به نظر شما قابل اعتماد هست یا نه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در مورد اعتبار شرکت باید بررسی کنید موارد مشابه بوده که منجر به کلاهبرداری شده لطفا کامل تحقیق کنید
ahmad
پناهندگی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
مرتضی فلاحتی
سلام من ۳۷ سال سن دارم کارشناس حسابداری دارم و خانمم کاردانی کامپیوتر دارن با یک فرزند ۶ ساله میخواستم ببینم برای دانمارک یا سوئد یا آلمان شرایط اقامت دائم دارم برای کار؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود سطح زبان و شرایط تمکن مالی را هم میفرمودین بله کشورهای سوئد،فنلاند،هلند،اتریش و... میتوانند گزینه های مناسبی برای خانواده شما باشند پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند
حسین مهرپویا
من رشته هنر با 44 سال سن و مدرس هنر در مدارس هستم چگونه میتوانم به کشوری مهاجرت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
حسن جمالوند
اقامت وازدواج
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد میکنم مقالات سایت را مطالعه بفرمایید
علی آقایی
من ۱۶ساله هستم و هیچ کسی را ندارم آیا می توانم اسپانسر وحمایت کننده فوتبالی در انگلیس را داشته باشم البته اول با تستگیری قبول شدن فوتبال و عقد قرار داد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام خیر این امکان وجود ندارد
نعمت رحیمی
با سلام بنده ۱۸ ساله مجرد من هیچ کس و ندارم من یک کار گر ساده هستم در ایران یا افغانستان واقعن شرایط شو ندارم ب کدام کشور میتوانم مهاجرت کنم و اقامت دایم بیگرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید از طریق روش های تحصیلی برای کشورهای مختلف اقدام نمایید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
حبیب
سلام من ۱۸ ساله هستم ازدست طالبان فرار کردم میتونم ثبت نام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام موسسه ملکپور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
فرزاد هاشم زاده
سلام من دیپلم برق دارم بازار یاب هم هستم میخوام برم به امارات چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در امارات باید جاب آفر داشته باشید
محمد علی
سلام وقتتون به خیر من ۱۶ سالمه آیا میتوانم فوتبال را در انگلیس ادامه بدم با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شرایط شما مناسب است پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
سلمان
سلام من دنبال کار ساده میگردم مثل کاهو ویا فلفل دلمه بسته بندی کردن سنمم ۲۲ ساله کارت پاین خدمتم دارم آیا کار پیدا میشه من زودتر از اینجا برم با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز بهتر بود سن و مدرک تحصیلی، سطح زبان و ... را میفرمودین شما میتوانید از پکیج کاریابی خارج از کشور موسسه ملک پور کمک بگیرید
محمد علی
سلام میشه لطف کنید شماره تماس رو بزارین ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام 02149196000 همه روزه از ساعت 9:30 تا 18
Nassite erradi
Salam
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند
اسماعیل اسلام دوست
سلام و درود بنده ۴۲ ساله با سابقه ۱۵ سال کار نجار حرفه ای و کابینت ساز هستم با مدرک تحصیلی دیپلم البته در کنار این شغل که عاشقش هستم چندین شغل فنی آشپزی کاشی کاری نما و تعمیرات وسایل برقی وغیره بلد هستم و دو پسر ۱۷ سال در حال تحصیل دارم که در کابینت سازی آماتور هستند آیا میتوانم ویزای کار در کانادا یا کشوری دیگه اخذ کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
محمد
با سلام من سی و شش ساله ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دارم با حدود دو میلیارد تومان تمکن مالی کدوم روش مهاجرت رو پیشنهاد میکنید و کدوم کشور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش های کاری یا تحصیلی اقدام به اخذ اقامت کشورهای اروپایی نمایید. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
محمد حسین نظری
میخوام برای درس خواندن برم آیا شانس دارم ... [email protected]
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز در صورت داشتن سن و سطح زبان مناسب میتوانید برای روش تحصیلی اقدام نمایید با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
لایق
سلام و وقت بخیر من ۱۷ سالمه و تو رشته تکواندو فعالیت میکنم و مدال های استانی هم دارم آیا میتونم تو کشور کره یا ژاپن یا تو کشور های اروپایی یا آمریکا تکواندو رو ادامه بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما بایستی برای دبیرستان پذیرش بگیرید و در کنار تحصیلتان در رشته ورزشی مورد علاقه تان پذیرش بگیرید.
داکترسیدربانی سادات
چگونه میتوانم به آلمان مهاجرت کنم تا اقامت اخذبدارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط سنی و مدرک تحصیلی و وضعیت تاهل و... شما را بررسی کنند و شما را کامل راهنمایی کنند
جمشید امانی
دورودخسته نباشید خدمت شما دوست عزیز لطفأ برای کار در این کشور کمکم کنید تشکر من جوشکار آرگون و همه نوع جوش ارکون برق و با تشکر از همت وتلاش شما برای ما و راحتی وآرامش خاطر ما از شما تشکر وقدردانی و سلامت باشید آرزوی دیدار شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
وجه الدين تكين
سلام من محصلي مقيم مصر بودم دو سمستر درس خواندم اما میخوایم به كشوري ألمان بروم ادامه تحصل بدهيم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
سیدمیثم رضوی هاشمی
جهت اخذ اقامت دایم ترکیه با خرید ملک کمک و راهنمایی میخام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای خرید ملک در ترکیه با حداقل مبلغ 400000 دلار می توانید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.
فرشته حسینی
میخوام مهاجرت کنم ب اتریش لطفا راهنمایم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
اسماعیل مشکانی
با سلام من در یک کلینیک زیبایی 9سال کار میکنم از کار پرستاری سر درمیارم میتونم اقدام کنم برای سفر به کشور های دیگر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
فریدون عبدالهی فر
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۸ ساله است امسال وارد دانشکاه شد تو رشته تربیت بدنی درس میخونه به خاطر علاقه به ورزش تو رشته بسکتبال حکم قهرمانی مانی داره ودر یک باشگاه مربی بدن سازی هست و چندین مقام در بوکس و وزنه برداری داره آیا میتونه در دانشگاه انگلیس تو رشته خودش تحصیل کنه یا اینکه به عنوان ور،شکار حرفه ای تو رشته خودش تو یکی از باشگاهای انگلیس ثبت نام و اقامت بگیره البته یک خواهر داره تو نروژ زندگی میکنه به خاطر شرایط آب و هوای نروژ دوست ندارم بره نروژ لطفا راهنماییم کنید درصورت داشتن موقعیت مزاحمتون خواهم شد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام باه دوست عزیز امکان اخذ ویرای تحصیلی در این رشته وجود دارد. برای دریافت مشاوره رابگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
علی وحیدی
باسلام و عرض خسته نباشید من 44ساله لیسانس عمران باگپ تحصیلی 8ساله ومجموعا 20سال سابقه بیمه مرتبط. خانم بنده 44ساله لیسانس ادبیات و خانه دار. دخترم 14ساله وپسرم 18ساله. آیا امکان مهاجرت به کانادا روداریم . (البته کاری و یاتحصیلی وبصورت CO-OP ) آیا اگربتنهایی بروم وبعد خانواده ملحق شوند هزینه ها کمتر خواهد بود ؟ باچه مبلغی میتوان اینکار روانجام داد. با سپاس از تیم خوب ملک پور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز سن شما برای تحصیل در کانادا مناسب نمی باشد. شما می توانید برای تحصیل در کشورهای اروپایی مانند اتریش اقدام نمایید.
سینا حیدری
سلام من 45 سالمه مدرک فنی دارم و یک پیمان کار حرفه ای هستم می خواستم از طریق ویزای کاری به آمریکا سفر کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان، امارات، امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای بررسی رزومه خود با موسسه تماس حاصل نمایید.
مسیح نورمحمدی
با سلام.مهندسی صنایع با معدل 14 دارم.در حال اخذ مدرک زبان ایلتس 6.5 هستم.یک سال سابقه کار با بیمه و 1 سال بدون بیمه در قسمت مهندسی فروش دارم.مدارک دیگری چون بازرسی جوش و مدرک PT,MT,RT,UT و داوری درجه سه بسکتبال دارم.خواستم بدونم که شانس پذیرش در دانشگاه های نروژ رو دارم؟و اینکه چه کشورهایی رو پیشنهاد میکنید.با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط سنی شما ذکر نشده است. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
مهدی رحیم زاده
من 42ساله هستم. 12سال سابقه فروش و سرپرستی دوره کابینت سازی دیده ام در مورد اقامت کانادا.آلمان چه شانسی دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت داشتن تمکن مالی مناسب می توانید برای روش های مبتنی بر سرمایه در کانادا اقدام نمایید.
شاهرخ بیگی پور
سلام . بنده قصددارم به اتفاق خانواده به سوئد مهاجرت کنیم . مبلغ سیصد هزار یورو جهت سرمایه گذاری و خرید یک اپارتمان ۹۰تا ۱۰۰ متری کارمند بازنشسته ۵۱ساله معلم بازنشسته ۴۹ ساله پسر ۱۷ ساله
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام مخاطب گرامی برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید
اردوان شهسوار
با ۴۹سال سن ویزای کار انگلیس میدن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت داشتن شرایط لازم امکان اقدام وجود دارد.
فردین
سلام منو داداشم ۳۴و۳۲ ساله هردو لیسانس معماری شاغل در شرکت ساختمانی ایا شانسی برای گرفتن کار در آلمان داریم قبلا زبان المانی تاB1 گذروندیم لطفا راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان کاریابی و دریافت جاب افر وجود دارد لطفا با موسسه تماس حاصل نمایید
احسان والی
سلام آقا هستم ۲۷سالمه چطور میتونم در دبی شغلی داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید با ثبت شرکت در دوبی اقامت دریافت نمایید و سپس مشغول به کار شوید.
امیرحسین آزادرنجبر
سلام من ۱۷ ساله هستم و نقاشی میکشم جایزه اول استانی و سومی کشوری دارم اگر در فراخوان‌های بین المللی شرکت کنم جایزه ببرم و بتونم گرین کارت آمریکا رو بگیرم میتونم در آمریکا به جز نقاشی کار دیگری انجام بدم و درس دیگه ای بخونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما مناسب است پیشنهاد میکنم از طریق روس های تحصیلی اقدام کنید و در کنار تحصیل فعالیت های هنری و ... داشته باشید
خ‌.امامی
من خانم ۲۶ساله دو فرزنددختر۹و۵ساله دارم داداشم اتریش هس میتونه برای ما سه نفر دعوت نامه بفرسته شما میتونید در این مسئله کمک کنید؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز نیازی به دعوتنامه نیست شما میتوانید از طریق روش های تحصیلی در دانشگاه و یا دوره زبان اقدام نمایید و فرزندانتان به عنوان همراه باشند
علی ضا رضایی
سلام من دانشجوی رشته زبان انگلیسی در افغانستان بودم بعد از این که طالبان افغانستان را تصرف کرد من در کشور ایران مهاجر شدم 21 ساله استم و میخواهم مهاجرت کنم کشور آلمان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بهترین راه برای شما ورود به کالج زبان المانی است در صورت داشتن تمکن مالی حداقل 25 هزار یورو با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
رشیدی
سلام من 34سال دارم فوق لیسانس آمار . نه سال سابقه تدریس دانشگاه دارم و نقاش هم هستم یک دختر سه سال و نیم و همسرم 36ساله لیسانس مکانیک دارای سابقه 11سال سابقه کاری توی کارخونه های بزرگه بنظرتون شرایط مهاجرت داریم ؟و کدوم کشور بنظرتون برای کار و تحصیل برامون خوبه اگر بشه مهاجرت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط سنی و تحصیلی شما و همسرتان مناسب است یک نفر روش های ویزای تحصیلی را اقدام کند که همراه اجازه کار داشته باشد از سریع ترین و کم هزینه ترین روش ها می باشد کشور های دانمارک، اتریش، کانادا،فنلاندو...
me🎗🎈
سلام بنده 15 سال سن دارم میخواستم بدونم میشه با ویزای E6 برم کره؟چجوری؟ سوال بعدی، من تکواندو ،گیتار و ژیمناستیک رو به صورت حرفه ای بلدم.... رشتم هم هنوز انتخاب نکردم....برای کار میتونم بدون درخواست از طرف خود کره ویزا بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به اینکه سن شما زیر 18 سال است بایستی از طریق ویزای تحصیلی اقدام نمایید.
کبری
باسلام - پرستار بخش روان هستم و در اورژانس و بیمارستان قلب نیز بودم - 47 سال سن و دارای سابقه 15 سال و کارمند رسمی هستم - لطفا بفرمایید به چه کشورهایی می توانم با همسر و فرزند پسرم بروم و در بیمارستانهای آن کشورها مشغول شوم - لطفا تمام کشورهایی که امکان دارد بتوانید برای اقامت و کار اعزام نمایید را بفرمایید تا تصمیم گیری و تماس برای اقدام انجام گردد - با سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی در حال حاضر یکی از بهترین کشورها برای اخذ ویزای کاری برای پرستاران کشور انگلستان می باشد که در صورتی که شما بتوانید آیلتس ۷ را ارائه بدهید می‌توانید برای این کشور اقدام نمایید 
امیر قربانی
باسلام وعرض ادب بنده مدرک کارانی برق دارم ودرحال حاضر دفتر پخش وفروش مصالح ساختمانی دارم،متاهل وهمسرم ۲سال کوچک ترازخودم وخانه دارهست ودارای ۳فرزند یک دختر۹ساله ودوپسر۵ساله و۳ساله میباشم همسرم تازه شروع به ادامه تحصیل و باتغییررشته به انسانی از کلاس ۱۲اقدام به گرفتن دیپلم کرده به نظرشما امکان مهاجرت به اروپا را داریم وازطریق کارشرکت اقدام کنم البته کارت پایان خدمت ندارم ولی میتونم اقدام به خرید خدمت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید اگرشرایط داریم به کجا وازچه روشی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی لطفا با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا اطلاعات شما را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند
Ahmad Resahd
کمک
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز لطفا با شماره های موسسه ملکپور تماس بگیرید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند
سید محمد
سلام سید محمد حسینی هستم اصلیت افغانی مقیم ایران میخوایم اقامه کشور فنلاند رو داشته باشم آیا امکانش هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعاتی مثل سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
ازیتا یوسفی
سلام وقتتون بخیر من۱۶سالمه ورشته ام حسابداری هستش من میتونم بنظرتون بازیگربشم درکره واینکه میتونم طبعیت کشور کره روبگیرم بامدرک دیپلم؟لطفا جواب بدید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی که دارید پذیرش از مدارس بین المللی کره جنوبی و اقدام از طریق تحصیل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. و اگر در این کشور مشغول به کار شوید بلی این امکان وجود دارد که به تابعیت این کشور هم دست پیدا کنید.
شیما حسینی
سلام من ۴۰ سالمه ارشد روانشناسی بالینی هستم دوتا بچه ۱۵ و ۱۰ ساله دارم برای اقامت تحصیلی از طریق تحصیل بچه هام میخوام اقدام کنم ، درخصوص اقامت تحصیلی بچه ها لطف بفرمایید راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط سنی بچه ها برای تحصیل در کشورهایی چون انگلستان، سوئیس، کانادا و آمریکا مناسب است ولی اگر با تحصیل بچه ها مدنظرتان دریافت اقامت برای خودتان است شرایط تان باید دقیق تر بررسی شود. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود.
م.م
سلام من کارشناسی مهندسی نرم افزار دارم و سنم حدود‌۴۰ سال و همسرم کارمند و ۴۷ ساله است ،دختری ۱۳ ساله دارم و مقدارحدود‌۲۰۰ هزار یورو پول دارم بهترین روش اقامت و بهترین کشور با این سرمایه برای اقامت کجاست ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شرایط سنی و مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی شما مناسب است میتوانید برای دریافت اقامت از کشور های مختلف مانند کانادا، هلند، انگلستان و... اقدام نمایید سما میتوانید شماره واتس آپ خود را وبت نمایید مشاورین مجرب با شما تماس بگیرند
علی جباری
باسلام بنده 45ساله ودارای لیسانس حسابداری هستم ودارای مدرک A2 زبان فرانسه .میتوانم برای تحصیل در فرانسه یا اروپا اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی که دارید خیر برای تحصیل در کشور فرانسه زیر 30 سال شانس مناسبی دارد. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما برای برنامه های غیر از تحصیل با برخی از کشورهای خاص مثل اتریش و فنلاند بررسی شود.
پژمان دارائی
سلام...من ۳۰سال سن دارم و مدرک لیسانس عمران و برادرم ۳۴ سال سن داره و مدرک لیسانس برق قدرت داره چطور میتونیم اقامت در کشور آلمان بگیریم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط سنی شما مناسب است با مشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند
Charaghali shojaee
سلام من ۱۸ سالم هست دانشگاه خورد را دو سال نیمه تمام مهاجر شدم به کشور ایران تحولات که از طرف طالبان در کشوری ما افغانستان ایجاد شد من میخام تحصیل خودرا به یکی از کشورها اورپای ادامه دهم امکان داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود.
پریسا
سلام من خانم فوق لیسانس مامایی و همسرم فوق لیسانس برق هستندهر کدوم با سابقه۱۲ سال اشتغال در دستگاه دولتی و حدود ۱۰۰ تومان درآمد ماهانه.ما قصد دریافت اقامت با خرید ملک رو داریم.کشوری که بعدها برای تحصیل فرزندان مان امکانات مناسب بده رو لطفاً معرفی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشورهایی پون پرتغال، اسپانیا و یونان رد اروپا با خرید ملک اقامت می دهند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان و کامل بررسی شود.
امین شموسی
سلام وخسته نباشید بنده ۳۶ مجرد صافکار م با ۱۰ سال صابقه و دو سال pdar کار میکنم دوست دارم عمان کار کنم ومسلط به زبان عربی وفارسی ویک خورده انگلیسی ... ممنون از راهنمایتان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عمان باید جاب آفر داشته باشید ممنون
رضا دریکوندی
سلام ببخشید من رضا دریکوندی هستم ۱۴سال سن دارم آیا میتوانم برای اقامت کانادا برای ادامه تحصیل اقدام کنم یا ن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله در صورت تامین شهریه مدارس می توانید برای تحصیل در مدارس این کشور اقدام کنید.
مجید
سلام وقت بخیر من راننده کامیونم سنم ۴۳ سالمه آیا برای کار چه کشورهایی میتونم اقامت‌ بگیرم که باخانواده زن و دو فرزند دوقلو بتونیم بریم ممنون میشم راهنمایی کنید واینکه حتما یایه یک یابا کامیونت یایه دو میخاد کارهست...
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رزومه ای که می فرمایید کار خیلی آسانی را در پیش ندارید. پیشنهاد می کنم برای دریافت پیشنهاد شغلی از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
گل احمد حیدری
من در دولت اشرف غنی نیروهی امنیتی بودم یعد از سقوط افغانستان فرار کردم فعلا در ایران مخفی هستم میخواهم به هر کشوری خارج که گنجایش داشته باشه پناهنده شوم چیکارکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای درمورد پناهندگی ندارد.
آصف بهزاد
چطور میتوانم گرین کارت امریکا را اخذ نمایم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز طرق مختلفی وجود دارد از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ... پیشنهاد می کنم حتماً با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت جامع بررسی بشه
خوشایند صفری
سلام خسته نباشیدمن میخوام برای کار به سویس برم تحصیلات تا دیپلم میشه بفرمایید هزینه رفتن چقدر میشه بااقامت ۵ ساله
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم هرچند با توجه به مدرک تحصیلی که می فرمایید شانس بالایی ندارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.
ثریا صدیقی
سلام من می خواخاهم دراسترالیا پاهنده شوم ومیخواهم درخواست پناهنده بدهم ایا امکان دارد چون این درشریطا سخت زندهگی می کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE در مورد پناهندگی هیچگونه خدمات و مشاوره ای ندارد ما فقط راه های قانونی را می توانیم در خدمتتان باشیم.
محمد ابراهیم « دانش »
سلام من دنبال ویزای کاری کشور قبرس شمالی و یا جنوبی هستم . البته از افغانستان هستم و در کشور افغانستان زندگی دارم . منتظر خبر خوش شما هستم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشورهای خارجی باید یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید. میتونید از محصول زیر برای این منظور استفاده کنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
مرجان امیدوندی
سلام من لیسانس ای تی و شوهرم هم همین مدرک هردو ۳۵ ساله دارای دو فرزند و سابقه دو سال تدریس کامپیوتر داشتم شوهرم ویزیتور امکان مهاجرت ما هست ممنونم راهنما یی کنید با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر پشتوانه مالی مناسب و همینطور سطح زبان خوبی داشته باشید بلی امکان پذیر هست پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید. https://officialmalekpour.net/contact
ثریا صدیقی
میخواهم همرا با فاییل مهاجرت کنم با شوهر دوفزندم و خان م فرزندم کلن پنچ نفر استیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، مدرک تحصیلی، پشتوانه مالی، سطح زبان و سوابق کاری تان هستیم. موفق باشید.
علی شهریاری
سلام خواستم ببینم برای پناهندگی و اقامت در مسکو روسیه چه شرایطی لازمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای در مورد پناهندگی ندارد و مقالات سایت صرفا جهت اطلاع از خطرات این روش است.
Hayatkhan
سلام و عرض احترامات من شکرالله حیات خان ۱۹ ساله هستم ... متقاضی اقامت ،تحصیل و کار در آلمان هستم . آیا امکانش چقدر است ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر از سطح زبان و پشتوانه مالی مناسبی برخوردار باشید برای ویزاهای تحصیلی می توانید درخواست بدهید با 19 سال اگر رزومه کاری مناسبی داشته باشید این امکان برای شما می تواند میسر باشد ولی کار آسانی در پیش ندارید.
Ali Anwari
سلام. وقت شما بخیر من در بخش های ICU و پیوند کلیه ۵سال تجربه کاری دارم و فوق دیپلوم پرستاری عمومی می باشم.متقاضی ویزاه کاری در قبرس می باشم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در قبرس باید پیشنهاد شغلی و جاب آفر داشته باشید البته باتوجه به رشته و سابقه کاری که می فرمایید کار آسانی در پیش ندارید. موفق باشید.
امیر
باسلام وعرض ادب من۳۵ساله پیمانکار ساختمانی باسابقه۱۲ساله هستم که تابحال بابنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت وسازمشغول بکار هستم شرکت شما میخواستم ببینم مامیتونیم واجد شرایط مهاجرت باشیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد می کنم از طرق زیر با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود https://officialmalekpour.net/contact
فیروزه حدادی
سلام خانمی هستم ۴۲ ساله فوق لیسانس شیمی و شاغل در شهرداری. آشنا به زبان انگلیسی و فرانسه می تونم برای کشور فرانسه ویزای کار بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور فرانسه نیازمند به داشتن پیشنهاد شغلی هستید. برای کار در خارج کشور می توانید از محصول زیر استفاده نمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
امید سخی زاده
سلام وقت بخیر ببخشید من تو کاری مبل سازی هستم CNCکار تو خارج هم میتونم کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر پیشنهاد شغلی مناسبی داشته باشید بلی این کار را می توانید انجام دهید. برای کار در خارج از کشور اگر رزومه مناسبی دارید می توانید از محصول زیر استفاده نمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
حسین جلمبادانی
سلام بنده یک مکانیک هستم و۱۸ سال سابقه کار در تهران دارم وضعیت مالیم هم بد نیست برای اقامت آلمان و کار در کشورهای ارو پایی شرایط میخواستم و چگونه باید عمل کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر و درست راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعاتی مثل سن، تحصیلات سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود.
فاطمه امیری
ایا بنده میتوانم با6سابقه کار در بلوک زایمان وnicu رشته مامائی در المان یا سوئد با سن ۴۰ سال کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رشته ای که دارید باید معادلسازی بکنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود.
جواد افضلی
من چطور میتوانم اقامت آلمان بیکیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم تا با توجه به شرایط تان بررسی بکنیم. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما هم بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
عبدالباسط قربانی
من موخام برم آلمان بخاطر کارو تحصیل اگر رهنمایی کنید ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم.
ثریا صدیقی
سلام ما قصد مهاجرت دایمی داریم برای زنده گی کردن همرا ب خانواده نسبت دلیل مختلف مشکلات اقتصادی امنیتی آیا می کمک ما کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم.
رمضان حسینی
سلام و عرض ادب رمضان حسینی هستم 25 سالمه شغلم آزاد من از افغانستانم میخام پذیرش مهاجر در کشور های اروپایی رو داشته باشم میتوند کمکم کنید؟؟ باتشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی سن شما که خیلی خوب هست لطفا با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان و دقیق بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
آبتین رضوی
با درود،بنده آقا41 ساله دارای کارشناسی بیمه و دارای سابقه مدیرت برنامه ریزی وانبار هستم،با توجه به عدم مهارت زبان آیا امکان مهاجرت وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعاتی در زمینه شرایط مالی تان هم هستیم و اینکه آیا مجرد هستید یا متاهل. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود.
خان محمد احمدی
من میخوام برم به اورپا چه کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعتی چون سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و سابقه کاری و میزان پشتوانه مالی تان هستیم.
رحمت الله فایز
سلام و عرض ادب، من ۵۰ سال، جراح و متخصص گوش حلق و بینی ، با ۲۰ سال سابقه کاری میتوانم در آلمان مهاجرت نمایم از چه طریق
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کشور آلمان روش معادلسازی اگر سطح زبان آلمانی خوبی داشته باشید گزینه مناسبی برای شما البته چون بالای 45 سال هستید حتما باید قبل از اقدام رزومه شما بررسی شود. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود https://officialmalekpour.net/contact
عباس رضایی
سلام من عباس رضایی هستم 35ساله واپراتوردستگاه های سی ان سی ومنوال هستم ودوست دارم درانگلیس واردشغل صنعتی تراشکاری بشوم مدرک فنی حرفه ای ونقشه کشی مرتبطرادارم آیاشانسی دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور انگلستان نیازمند به داشتن پیشنهاد شغلی از این کشور هستید که پیشنهاد می کنم برای کار در خارج از کشور از محصول زیر استفاده بکنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
فرزاد گودرزی مهر
با سلام من ۳۶ ساله کارمند بانک دولتی قسمت حقوقی با چندسال سابقه میتونم اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم.با توجه به شرایط سنی تان راه های مختلفی هست پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
سمیرا
سلام من ۳۶ سالمه و لیسانس زیست دارم متاهل هستم.واسه مهاجرت تحصیلی میتونم اقدام کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما باتوجه شرایط سنی تان کشورهایی چون هلند، بلژیک فنلاند دانمارک و سوئد می توانند گزینه خوبی باشند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
حبیب الرحمان سرپلی
سلام و ارض ادب من 28 ساله هستم تقریبا ۹ سال در کشور آلمان بودم و زبان آلمانی را تا B1 گرفتم و دوسال کسب جوشکاری را خواندم و اسناد اش را هم دارم مگر مدت یک سال میشه دیپورت شدم و فیلا افغانستان هستم آیا میتوانم از طریق مدارک کارم در کشور سویس درخواست پناهنده گی بدهم آیا قبول میکند،تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای درمورد پناهندگی ندارد.
عرفان
سلام و عرض ادب من فامیلی مادرم، و مادربزرگ پدری ام گرجی هست ، آیا میتونم از این طریق اقامت گرجستان بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید از طریق سفارت گرجستان و یک وکیل گرجی پیگیر کارتان بشوید تا اطلاعات دقیق تری کسب نمایید. موفق باشید.
مریم
باسلام. من 32 سال سن دارم با مدرک تحصیلی فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه دولتی و در حال حاضر دانشجو رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور هستم. مدرک زبان ندارم ولی در حال یادگیری زبان المانی هستم. 6سال سابقه کار اداری و بیمه دارم. آیا برای مهاجرت به آلمان و یافتن شغل شانسی دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر رشته تان مهندسی و در زمینه هایی مثل کامپیوتر، برق آی تی و امثالم بود شانس بیشتری می داشتید. در کل برای کار در خارج کشور می توانید از محصول زیر استفاده نمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
حامده میرحسنی
سلام من پزشک عمومی ۵۲ ساله با۲۳سال سابقه خدمت هستم ؛شانس پذیرش برای کار در کدام کشور اروپایی برایم محیاست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی تان کار آسانی در پیش ندارید ولی برای کشور آلمان با مدرک زبان B1 می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی بشه
محمد عرفان زمانی
سلام و عرض ادب . من پسر هستم و ۱۷ ساله رشته ریاضی میخونم و خواستم بدونم برای مهاجرت ب کشور المان چقدر تفاوت داره که بعد از دیپلم اقدام کنم یا اول مدرک لیسانس خودم رو بگیرم و بعد برم. و اینکه برای اقامت تحصیلی اگر نیاز باشه حتمی دانشگاه برم باید دانشگاهی ک میرم چه شرایطی رو داشته باشه ک بتونم بعد مقطع لیسانس برای اقامت تحصیلی المان اقدام کنم. برای سربازی هم ایا برای اقامت تحصیلی باید کارت پایان خدمت بگیرم یا نه؟ چون چند جایی بهم گفتن ار تریق تحصیل بخوای بری بدون کارت پایان خدمت هم میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز هر دو مسیر برای شما فرتهم منتها باید شرایط شما دقیق بررسی بشه پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی بشه.
محدثه
سلام من 19سال دارم امسال رشته طراحی لباس دانشگاه قبول شدم میشه اینجا کارشناسیم رو بگیرم وارشد رو فرانسه پاریس بخونم؟ میشه بورسیه بشم؟ یا کشور های دیگه که این رشته اونجا ها رونق داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان برای شما وجود دارد که ارشد را در کشور اتریش بگذارانید درخصوص بورسیه هم از الان به فکر تهیه یک رزومه علمی مناسب باشید که بتوانید شانس خود را افزایش بدهید.
فخرالدین حسینی
کار خیاطی خارج از کشور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دوست عزیز برای کار خیاطی در خارج از کشور نیاز به پیدا کردن یک کارفرما از کشور مقصد و دریافت پیشنهاد کاری می باشد.
بشیر احمد
سلام عرض ادب اسم من بشیر احمد است میخواهم اقامت در آلمان را بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و درود دوست عزیز برای بررسی شرایط خود برای مهاجرت به کشور آلمان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .
مریم نبی زاده
سلام من پرستار ۳۳ ساله هستم با ۸ سال سابقه کاری متاهل هستم و یک فرزند ۵ ساله هستم بدون مدرک زبان آیا میتونم با برنامه ریزی تا یکسال آینده مهاجرت کنم و کدام کشور برای من بهتره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن مدرک زبان ضروری میباشد. درصورتی که بتوانید آیلتس ۷ اخذ نمایید انگلستان مسیر خوبی برای شما می باشد
محسن
سلام. و ممنون از مدیریت سایت و صبر شما در پاسخگوییتون. من مهندس هستم و 50 ساله. در کار خودم متخصص و بسیار ماهر هستم و هشت عنوان کتاب فارسی در زمینه کاریم دارم. احتمال بسیار قوی دارم که بتونم با مذاکره از یک شرکت در انگلستان-لندن ، جاب آفر بگیرم. سوال اول اینکه : آیا با توجه به سنم( 50 ساله ) میتونم ویزای کاری بگیرم؟ و اگر بگیرم و بعد از یک سال خانواده و تنها پسرم که 13 سال داره رو ببرم، آیا پسرم رو در یک مدرسه دولتی میتونم نامنویسیش کنم، یا باید در یک مدرسه خصوصی با هزینه بالا ثبت نامش کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان اخذ ویزای کاری با توجه به شرایط سنی شما کمی دشوار است. چنانچه موفق به دریافت ویزای کاری شوید همسر شما اجازه کار و تحصیل فرزندتان در مدارس دولتی رایگان می باشد.
سعید ضیایی
سلام پسر من ۱۵ ساله هست لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه برای ادامه تحصیل در دبیرستان برای سوئیس میتونم اقدام کنم و اینکه آیا موسسه شما میتونه اینکار رو انجام بده؟ متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان اخذ پذیرش وجود دارد. لطفا با شماره 02149076000 تماس حاصل نمایید.
بهنام درویشی
با سلام مهندس الکترونیک و متخصص در زمینه تعمیر دستگاه هستم .با ۲۰ سال سابقه کار در شرایط سخت . متولد ۱۳۵۵ چطور میتونم به یه کشور اروپایی مهاجرت کنم. ترجیحا انکلیس .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای مهاجرت به انگلستان شما می توانید از روش اسکیلدورکر اقدام نمایید. برای بررسی شرایطتان لطفا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید
علی بختیاری
سلام و درود منم برای کار برای ام دی اف میتونید کمکم کنید بیام ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
میترا عسگری
سلام خسته نباشید . من 28 سالمه کل سرمایم در حال حاضر حدود 250 میلیون تومنه . شغلم طراحی صنعتی هستش اما تحصلاتم لیسانس تربیت بدنی هستش . آیا راهی هست که با همین سرمایه کمم بتونم مهاجرت کنم ؟ مشکلی در زبان انگلیسی هم ندارم و زبانم قویه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای مهاجرت داشتن حداقل تمکن مالی 10 هزار یورو ضروری است.
مریم اکبری
باسلام و احترام من 20 سالمه با مدرک دیپلم رشته انسانی و لیسانس رشته حقوق پیشنهاد شما برای بورسیه تحصیلی از طریق کدوم مدرکم و چه کشوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد به مراتب بیشتر از مدرک کارشناسی است.
محمد فهیم رحیمی
شرایت مهاجرت برای افغانستانی ها خارج از ایران به چه شرایطی هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
ذبیح الله عزیزی
من چطور میتوانم در آنجا برای کار وزندگی‌ کردن بیایم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای بررسی رزومه خود با موسسه تماس بگیرید تا بهترین مسیر به شما پیشنهاد شود.
بهزاد فروغی نیا
من با حدود ده میلیون یورو تقاضای مهاجرت و سرمایه گذاری در جای امنی را دارم و نیازمند راهنمایی هستم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
Roudgari
سلام ۵۲ سال هستم فیزیوتراپیستم با ۲۳ سال سابقه کار متاهلم دوفرزند۱۳و۶سال خانمم کارمندبانک با ۱۲سال سابقه و۴۰سال سن...تمکن مالی حدود ۵میلیارد تومان بغیر از خانه و...بهترین وراحت ترین راه برای گرفتن اقامت یا پاسپورت در اروپا برای کدام کشورهاست واینکه کدام کشور بااین شرایط ارزانتر وراحت تر هست؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که سطح زبان مناسبی داشته باشید میتوانید از طریق تحصیل اقدام نمایید و یا اینکه در صورت داشتن مهارت میتوانید با ویزای کاری به اروپا مهاجرت داشته باشید.
احمداحمدی
سلام دارای دیپلم الکترونیک وبرقکارساختمان هستم و35سال سن دارم ومجردهستم به کدام کشورمیتوانم بروم برای کارواقامت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. در حال حاضر برای بسیاری از کشورها امکان کاریابی وجود دارد.
قاسم خضر راحت خواه
جناب ملک پور بنده هم آشپز هستم هم راننده ماشین هستم ۲۷ساله گواهینامه رانندگی دارم مدرک شف بیت الملل از سازمان غذا ودارو جهانی از کانادا واروپا دارم . هر کدوم برام بهتر میشه کاریابی کرد بنده در خدمتم سرمایه نوشتم بین ۵۰۰میلیون تا ۱میلیارد دارم که میتونم حق ارث خود رو بگیرم از خانواده م تا مرز ۳میلیارد برسه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز لطفا با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شرایط شما را بررسی نمایند.
محمد هیمن قادری
سلام خسته نباشید بنده میخواستم بدونم که میشه از طریق فوتبال مهاجرت کرد یا که خیر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی بررسی شود.پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
بهنام شریفی
سلام من ۳۷ سالمه استاد کار برق ساختمانم و اکنون در حال پزیرش برقکاری ساختمان هستم فوق دیپلم معماری هستم .من مدرک خاصی از جایی برای برقکاریم ندارم شاگردی کردم تا یاد گرفتم زبانم دارم کلاس میرم دوست دارم بلژیک یا اتریش کارکنم من مدرک ندارم ایا مهاجرت امکان داره برام.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لطفا با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.
علی عبدالحسین زاده
سلام من ۳۵ سالمه دیپلمه جوشکاری و لوله کشی در حدی بلدم.زبان خوب نیست مجردم پولی که دارم حدود ۲۰۰ میلیون با طلای مادرم میشه پدرم راننده تاکسی هست و پولدار نیستیم.ایران شرایط کار و موندن ندارم .دستتون رو میبوسم میتونید برای من کاری کنید؟🥺🥺🥺🥺 برای کار آلمان بلژیک سویس و اتریش انجام میدم اگه کار باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. در حال حاضر کاریابی در کشور بلژیک به صورت رایگان انجام می شود و در صورتی که شغل شما در لیست مشاغل این کشور وجود داشته باشد نگرانی بابت هزینه در این کشور نخواهید داشت.
بهنام افتخاری
سلام من کارم بورینگ کاریه کار صنعتی ۱۰ساله بطور حرفه ای کار میکنم میخواستم بدونم تو کدوم کشور میتونم راحتر کار پیدا کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. میتوانید به لیست مشاغل کشورهای مختلف در کانال تلگرام mielaw مراجعه نموده و اگر شغل شما در لیست باشد شانس کار دارید.
محمد مهدی ذوقی
با سلام و عرض ادب و احترام به استاد ملک‌پور و تیم قدرتمند mie ذوقی هستم حدود ۳ ساله که با کانال mie و موسسه شما آشنا شدم و مرتب مطالب و ویدیوهای موفقیت و مهاجرت شما رو دنبال می‌کنم. ۳۸ سالمه در حال حاضر کارمند بانک با ۱۲ سال سابقه و دانشجوی ترم دوم ارشد مدیریت دانشگاه غیرانتفاعی هستم با معدل الف. اگر بخواهیم برای بورسیه تحصیلی اقدام کنیم چه زمانی مناسب‌تر است ? الان یا بعد از قبولی تو کنکور دکترا و اینکه مدرک زبان قابل قبول تو این روش چیه ؟ کشور مدنظر خودمون اتریش هست . به نظر شما کدوم کشور برای ما مناسب‌تره و کدوم روش مهاجرت؟ سوال بعدیم اینه که مخارج تحصیل و شرایط کار حین تحصیل به چه صورت هست با توجه به حضور همسر و سه فرزند زیر ۱۸ سالم؟ یعنی می‌خوام بدونم با مثلاً ۵۰ هزار دلار سالیانه برای زندگی و مخارج و اجاره خونه برای یک خانواده ۵ نفره می‌شه زندگی کرد اگر از طریق تحصیل اقدام کنیم؟ و اگر از طریق سایر روش ها اقدام کنیم که با شرایط ما بخوره با حداقل چه مبلغ سرمایه میشه اقدام کنیم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. در آخر جا داره تشکر کنم از بیان مطالب فوق العاده و مفید و کاربردی که در کانال و سایت mie گذاشتید که خیلی خیلی می‌تونه برای افرادی مثل ما تو زمینه مهاجرت کمک کنه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب از ابراز محبت شما سپاسگزاریم. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان