هنر جذب ثروت

4 بهمن 1401 1 نظر

 

مقدمه محصول هنر جذب ثروت


راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت
هنر جذب ثروت
، محصولی جدید از موسسه ملک پور می باشد که به آموزش اصول صحیح و طرز تفکر درست منتهی به جذب ثروت می پردازد. کلیه نکات مطرح شده در این محصول، برگرفته از مطالعات معتبر جهانی و تجربیات مدیر موسسه ملک پور می باشد که ایشان را به فردی موفق در جنبه های مختلف زندگی و ثروتمند در جوانی تبدیل کرده است. همانطور که از عنوان این محصول و نام هنر جذب ثروت مشخص است، جذب ثروت یک هنر است و تنها یادگیری و اطلاع از اصول دستیابی به آن کافی نمی باشد؛ بلکه باید با تمرین و تکرار و بکارگیری این اصول در زندگی خود، در مسیر موفقیت و دستیابی به خواسته های خود از جمله ثروت گام برداشت. هنر جذب ثروت، بر خلاف باورها و آموزش های اشتباه رایج در جامعه و رسانه، نه تنها یک عمل نکوهیده نیست؛ بلکه تأثیر بسیاری در مسیر دستیابی به سعادت و خوشبختی افراد و جوامع دارد. در صورت تمایل به تهیه این محصول و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن پیشنهاد می شود که با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را در یک مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

تماس با ما

هنر جذب ثروت و لزوم یادگیری آن

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند تأثیر چشمگیری در احساس موفقیت و در نتیجه افزایش حس خوشختی داشته باشد، برخورداری از هنر جذب ثروت و توانایی به کارگیری آن در زندگی می باشد. متأسفانه در فرهنگ عامیانه سرزمین ما، جذب ثروت امری نکوهیده قلمداد شده و همین امر، تبعاتی نیز به همراه داشته است. بر اساس مطالعات جامعه شناسی، فقر و بزهکاری در رابطه مستقیم با یکدیگر بوده و جوامع دچار فقر، با خطر افزایش بزهکاری مواجه می باشند. از طرفی در احادیث و روایات دینی و مذهبی نیز بر رابطه فقر و کفر تأکید شده است و همین امر، تأییدی بر نکوهش فقر در فرهنگ دینی و مذهبی می باشد. این در حالیست که باورها و قالب های ذهنی رایج در جامعه ما، خلاف این بوده و به اشتباه، تفکر مذهبی را با فقر گره زده است. برخی نیز تنها راه رهایی از فقر و جذب ثروت را در جریان امور نامشروع و غیرقانونی دانسته و با همین طرز تفکر، از اصول حقیقی و صحیح هنر جذب ثروت فاصله گرفته اند. بنا بر آنچه گفته شد، در اولین گام لازم است که طرز تفکر و زاویه دید خود به ثروت و چگونگی کسب آن را تغییر داده و با تکیه بر قالب های ذهنی صحیح، در مسیر زندگی که به مانند رودخانه ای جاری می باشد، حرکت کرده و از ثروت و سعادت بهره مند گردیم.

هنر جذب ثروت و مقدمات آن

اکنون این سوال مطرح می شود که برای تغییر باورها و قالب های ذهنی خود چه باید کرد؟ در وهله اول، پیشنهاد می شود که در انتخاب الگوها و افرادی که قصد پیروی از آن ها را در مسیر موفقیت داریم توجه بیشتری داشته باشیم. چرا که معمولاً عمده افراد موفق، به شرح و توصیف رمز و رازهای موفقیت خود برای عموم نمی پردازند و بسیاری از افراد نیز خود به معنای واقعی به موفقیت همه جانبه دست نیافته اند. بنابراین اصول واقعی و صحیح طرز تفکر جهت دستیابی به موفقیت و جذب ثروت را تنها از افرادی می توان آموخت که این اصول را در زندگی شخصی، خانوادگی، اجتماعی و کاری خود تجربه کرده و طعم واقعی موفقیت را چشیده اند. در مرحله بعد، تکرار و تمرین در بکارگیری صحیح اصول جذب ثروت و موفقیت در زندگی دارای اهمیت می باشد. تنها با تمرین و تکرار است که می توان اصول صحیح و درست را ملکه ذهن خود کرده و آن ها را با باورهای غلط و قالب های ذهنی نادرستی که حاصل چندین سال آموزش اشتباه می باشد، جایگزین کرد.

هنر جذب ثروت و معرفی محصول

مدیر موسسه ملک پور که خود یکی از موفق ترین افراد حال حاضر در زمینه های مختلف زندگی فردی، کاری و اجتماعی خود می باشد، اقدام به تهیه محصول هنر جذب ثروت کرده و با تدریس اصول صحیح هنر جذب ثروت که حاصل تحقیقات علمی و نتایج تجربیات ایشان از زندگی می باشد، سعی در تغییر باورهای ذهنی رایج و آموزش اصول و قالب های ذهنی صحیح و درست دارد. در این محصول، به اصول جذب ثروت که به نقل از اندرو کارنگی و با مطالعه و اقتباس از آثار ناپلئون هیل در این زمینه می باشد پرداخته شده و بسیاری از مقدمات و موارد ضروری در این مسیر مانند چگونگی ایجاد یک شخصیت کاریزما، دوست یابی و برقراری ارتباط آموزش داده شده است. همانطور که گفته شد، این محصول ماحصل مطالعات علمی در سطح جهان و تجربیات عملی مدیر موسسه ملک پور می باشد که بکارگیری و تمرین آن در زندگی، منجر به تغییرات شگرفی در زندگی و میزان دارایی شما در مدتی اندک می شود. بخش های مختلف این محصول طی مدت 6 تا 12 ماه به علاقمندان عرضه می شود که فرصتی برای بکارگیری تدریجی اصول آموزش داده شده در هر قسمت می باشد. پیشنهاد می شود در ابتدای امر، فهرستی از داشته ها و میزان ثروت خود را تهیه کرده و در پایان آموزش این محصول و به کارگیری نکات آن، مجددا به بررسی دارایی ها و ثروت خود بپردازید. به طور قطع شما می توانید طی چند سال، وضعیت مالی خود را به طور کلی تغییر دهید.

امتیاز 4 از 5 ( 25 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
هنگامه جعفری
با سلام و احترام با تشکر از زحمات شما من با خط طلایی موسسه شما تماس گرفتم و به شماره تماسی که دادن تماس گرفتم فرمودند که اطلاعاتی در این زمینه ندارند و باید زیر ویدئوی شما سوال بپرسم من دکترای برق از کشور اروپایی دارم در زمان تحریم دکترا گرفتم در ایران اذیت شدم رفتم رشته حقوق همونطور که شما فرمودید بهتره در جایی زندگی کرد که راحت بود و من می خوام وارد کشوری بشم که به من کار در پلیس بین الملل بدن و بتونم زندگی راحتی داشته باشم برای کدام کشور اقدام کنم ؟ ویزای کاری یا مهاجرت؟ خیلی متشکرم که مردم را امیدوار و کمک می کنید چقدر خوبه که شما خوب و سالم هستید و از راه درست به همه خواسته هاتون رسیدین.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشورهای خارجی حتما باید پیشنهاد شغلی و جاب آفر داشته باشید برای یکسری از مشاغل هم که مربوط به امنیت می شود داشتن پاسپورت آن کشور الزامی است. برای کار در خارج کشور می توانید از محصوب زیر استفاده کنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
مشاوره رایگان