مهاجرت به فنلاند - روش های مهاجرت و شرایط

87 نظر

راه های مهاجرت به فنلاند از طریق 6 مسیر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری، ازدواج، تولد و پناهندگی امکان پذیر است.فنلاند با مردمانی شاد یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در اروپا می باشد زیرا که نرخ بیکاری پایین و ثبات اقتصادی شرایط کشور فنلاند برای مهاجرت را ایده ال ساخته است. در این کشور نیز به مانند سایر کشورها مسیرهایی برای مهاجرت تعریف شده است. موسسه ملک پور بر آن است تا در این مقاله اطلاعات مفیدی را در خصوص نحوه مهاجرت و انواع راه های مهاجرت به فنلاند به شما انتقال دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی مهاجرت به کشور فنلاند می توانید با دریافت مشاوره تلفنی رایگان از موسسه ملک پور نهایت استفاده را به عمل آورید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

مهاجرت به کشور فنلاند

شرایط مهاجرت به فنلاند

شرایط مهاجرت به فنلاند شامل مهارت زبانی، سن، تحصیلات و حداقل 3 سال تجربه کاری در مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به ارزش 350 هزار یورو می باشد. برای مهاجرت به فنلاند با توجه به مسیری که انتخاب می کنید شرایط شما برای مهاجرت متفاوت است. 

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مهاجرت به فنلاند


فایل صوتی موسسه MIE در مورد مهاجرت به فنلاند

در اینجا به شرح شرایط مهاجرت به فنلاند ر روش های مختلف می پردازیم:

کار در فنلاند:

  • داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در فنلاند.
  • داشتن مهارت‌ها و تحصیلات مرتبط با شغل پیشنهادی.
  • تأیید اداره مهاجرت و کار افترا به انطباق با شرایط مشخص شده.

تحصیل در فنلاند:

  • قبولی در یک دانشگاه یا مؤسسه آموزشی در فنلاند.
  • داشتن مدارک تحصیلی معتبر و اثبات مالی برای تأمین هزینه‌های زندگی و تحصیل.

سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار:

  • تأسیس یک کسب و کار در فنلاند با پیشنهاد برنامه کسب و کار قابل قبول.
  • داشتن سرمایه مناسب برای سرمایه گذاری در فنلاند

پیوست به خانواده:

  • داشتن اعضای خانواده در فنلاند که به عنوان پناهنده یا مهاجر قبول شده‌اند.

پناهندگی:

  • تقاضای پناهندگی از روش های پر خطر که توصیه نمی گردد، برای این روش فرد باید جانش در خطر باشد و یا مشکل سیاسی داشته باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در فنلاند


مراحل مهاجرت به فنلاند

مراحل مهاجرت به فنلاند ممکن است بسته به نوع مهاجرت (کاری، تحصیلی، پناهندگی و غیره) متفاوت باشند. اما در کل، مراحل مهم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • انتخاب نوع مهاجرت: تصمیم گیری در مورد نوع مهاجرت که می‌تواند شامل مهاجرت کاری، تحصیلی، پناهندگی یا دیگر روش های مهاجرت به فنلاند باشد.
  • تهیه مدارک لازم: جمع‌آوری تمام مدارک مورد نیاز برای نوع مهاجرت انتخابی، اعم از مدارک تحصیلی، تجارب کاری، مدارک زندگی، و سایر اسناد مهم.
  • پیشنهاد شغلی یا قبولی در دانشگاه: در صورت مهاجرت کاری، باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در فنلاند داشته باشید. در صورت مهاجرت تحصیلی، باید نامه قبولی از یک دانشگاه یا مؤسسه آموزشی دریافت کنید.
  • ثبت نام در اداره مهاجرت و کار: ارائه درخواست رسمی و مدارک مرتبط به اداره مهاجرت و کار فنلاند. برای مهاجرت کاری، کارفرما نیز باید اقدامات خود را انجام دهد.
  • پرداخت هزینه‌ها: پرداخت هزینه‌های مرتبط با پردازش درخواست مهاجرت، احتمالاً شامل هزینه‌های اداری و مربوط به امور مهاجرتی.
  • شرکت در مصاحبه: اگر اداره مهاجرت و کار یا سفارت فنلاند تصمیم به مصاحبه با شما بگیرد، باید درخواست شما را توجیه و توضیح دهید.
  • دریافت ویزا یا اقامت: پس از تایید درخواست، شما ویزا یا اقامت مربوط به نوع مهاجرت خود را دریافت خواهید کرد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راز خوشبختی مردم فنلاند


راه های مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به کشورهای اروپایی مانند فنلاند به دلیل سیستم حمایت اجتماعی، امکانات آموزشی بالا و شرایط زندگی مطلوب، مورد توجه بسیاری از افراد است. از جمله راه های مهاجرت به فنلاند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحصیل در فنلاند
  • کار در فنلاند
  • روش های مبتنی بر سرمایه گذاری (ثبت شرکت، خرید ملک و ..)
  • ازدواج با فرد فنلاندی
  • تولد فرزند در فنلاند
  • پناهندگی در این کشور

مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل

مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل نیز امکان پذیر است. خیلی از افراد از طریق تحصیل، وارد پروسه مهاجرت خود به فنلاند می شوند؛ چرا که این روش می تواند از بهترین عوامل و بهانه های ورود شما به اتحادیه اروپا باشد. اما باید به این نکته پرداخت که با هر چند سال تحصیل در هر کشوری از جمله فنلاند، نمی توان بحث اقامت دائم یا تابعیت را مطرح کرد؛ چرا که مستقیماً از طریق تحصیل نمی توان اقامت دائم یا تابعیت آن کشور را دریافت کرد. به طور کلی کشورهای اسکاندیناوی از دیرباز هدف مهاجران تحصیلی بوده است. چرا که با دریافت اقامت بلندمدت کشورهای اسکاندیناوی (مثل اقامت تحصیلی) می توان آزادانه به کشورهای دانمارک، ایسلند، سوئد و نروژ سفر کرد.

فنلاند دوره های آمادگی 5 ماهه را با قیمت 4 تا 5 هزار یورو ارائه می دهد. با 400 یورو اضافی، می توانید همزمان در دوره زبان فنلاندی شرکت کنید و برای خود و خانواده خود ویزا بگیرید. پس از اتمام دوره نیازی به آزمون آیلتس نیست. با شرکت در آزمون دولینگو و یا تافل می توانید در دانشگاه های فنلاند پذیرش شوید. شانس اخذ پذیرش در این روش بسیار بالا است. موسسه ملک پور جهت شرکت در این دوره ها خدمات رایگان ارائه می دهد.

در جدول زیر اطلاعاتی مربوط به مقاطع مختلف تحصیلی و شرایط آن ها بیان شده است:

مقطع تحصیلی

طول دوره

سطح زبان انگلیسی

هزینه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان

کارشناسی

3 الی 4 سال

آیلتس 6

10000 یورو

کارشناسی ارشد

2 سال

آیلتس6.5

10000الی 12000

دکترا

3 الی 5 سال

آیلتس 7 و بالاتر

-

 

تحصیل در این کشور می تواند به سه زبان انگلیسی، فنلاندی و سوئدی امکان پذیر باشد.  در مقاطع دکتری دانشجو عموماً می تواند در دانشگاه های رایگان پذیرش بگیرد؛ اما این امر مستلزم شرایطی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی فنلاند از 10000 یورو تا 15000 هزار یورو به طور سالیانه متغیر است. در مهاجرت تحصیلی در مقطع کارشناسی این امکان وجود دارد که بدون داشتن مدرک زبان فقط با دانش زبان در سطح ایلتس ۵ پذیرش دریافت کرده و به همراه خانواده اقامت بگیرید. به صورت رایگان هم کلاس زبان فنلاندی برای شما برگزار خواهند شد و اگر در کلاس ها شرکت کنید به هر اندازه که زبان یاد می گیرید از شهریه سال های بعدی شما کسر می گردد و بورس دریافت می کنید. در ادامه به معرفی چند دانشگاه برتر این کشور خواهیم پرداخت:

برترین دانشگاه های فنلاند

دانشگاه

QS

University of Helsinki

110

Aalto University

140

University of Tampere

601-650

University of Oulu

376

University of Eastern Finland

481

دانشگاه تورکو فنلاند

University of Turku

285

دانشگاه ییواسکیلا

University of Jyväskylä

336

Tampere University of Technology

366

Lappeenranta University of Technology

521-530

 

دولت کشور فنلاند برای اکثر دانشجویان بین المللی، بورسیه و دانشگاه های بدون شهریه را در نظر گرفته است. برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس می توانید درخواست بورسیه تحصیلی بدهید. نکته حائز اهمیت این است که برای مقطع دکتری در این کشور، بورسیه بین المللی تعلق نگرفته است. برخی از دانشگاه ها شرایط مناسبی را برای تحصیل در فنلاند این مقاطع برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته اند. 

مهاجرت به فنلاند از طریق کار

مهاجرت به فنلاند می تواند از طریق کار صورت پذیرد. به این حالت که شما باید یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایی که در فنلاند مشغول به کار است، دریافت نمایید. برای کار در فنلاند باید اجازه اقامت قانونی داشته باشید. بدین صورت که قبل از دریافت اجازه اقامت باید شغلی را در فنلاند بیابید. پس از دریافت پیشنهاد شغلی از این کشور می توانید برای دریافت اقامت اقدام کنید. البته بعد از پایان رساندن دوره تحصیلی خود می توانید از اجازه جست و جوی کار پس از تحصیل نیز استفاده کنید. این نوع اقامت به مدت یک سال بوده و برای بیش از 1 بار صادر نخواهد شد. به محض یافتن شغل مورد نظر خود می توانید درخواست تبدیل ویزای خود را از جست و جوی کار به اقامت کاری ارائه دهید. برای تحلیل بیشتر شرایط کاری کشور فنلاند، در ادامه به میزان نرخ بیکاری این کشور خواهیم پرداخت.

نمودار نرخ بیکاری در فنلاند 2023

همانطور که ملاحظه نمودید، نرخ بیکاری کشور فنلاند در سال های اخیر نرخ بیکاری کشور فنلاند رو به نزول است و از سال 2016 تا کنون روند کاهشی داشته است. همانطور که گفته شد دریافت مجوز کاری کشور فنلاند منوط به دریافت پیشنهاد کاری از این کشور می باشد. 

مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از مرسوم ترین روش های دریافت اقامت هر کشوری می باشد. فنلاند نیز از این قاعده مستثنی نیست. عموماً مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری از طریق سه روش ثبت شرکت، کارآفرینی و خرید ملک صورت میگیرد. در این بخش به بررسی مختصر انواع روش های سرمایه گذاری در فنلاند خواهیم پرداخت.

مهاجرت به فنلاند از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در فنلاند می تواند یکی از راه های ورود به این کشور باشد. شرکت ها عموماً باید نوعی تجارت و کسب و کار را راه اندازی کنند که به رشد و اقتصاد این کشور کمک کند. ارائه طرح تجاری از ملزومات ثبت شرکت در اروپا و به خصوص فنلاند است. مهاجرت به فنلاند از طریق ثبت شرکت نیاز به این دارد که طرح تجاری و کسب و کاری که شما در نظر گرفته اید، به کمک این کشور بیاید و بتواند کشور را در جهت رشد اقتصادی یاری کند.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

خرید ملک در کشور فنلاند از سال 2000 بدون اجازه مقامات قانونی کشور آغاز شد. بدین معنی که افراد خارجی می توانند در کشور فنلاند خرید ملک داشته باشند؛ مگر در نقاطی که سوئدی زبان هستند که نیاز به دریافت اجازه توسط دولت دارد. با خرید ملک در فنلاند  نمی توان اقامت دائم و یا پاسپورت این کشور را دریافت کرد. بلکه باید طی شرایطی وارد این روند شد که صرفاً از راه خرید ملک نباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک می توانید با کارشناسان مجموعه ملک پور تماس حاصل فرمایید و با دریافت مشاوره تلفنی رایگان، اطلاعات خود را افزایش دهید.

مهاجرت به فنلاند از طریق استارت آپ یا نوآفرینی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به فنلاند از طریق استارت آپ یا نوآفرینی می باشد در این روش متقاضی باید، از طریق شرکت های خصوصی یا دولتی؛ شعبه دفتر تجاری خود را در این کشور اندازی کند. فعالیت های استارت آپ بیشتر به صورت گروهی می باشد، به طور کلی برای اینکه بتوانید یک استارت آپ در کشور فنلاند راه اندازی کنید، اگر شما تابعیت یکی هست کشورهای عضو اتحادیه اروپا را داشته باشید، برای راه اندازی استارتاپ بسیار راحت می‌توانید مراحل راه اندازی شرکت را پیش ببرید؛ اما اگر در یک از کشورهای عضو شینگن سکونت ندارید می توانید برای شرکت خود یک شریک که تبعه این کشور ها را داشته باشد انتخاب کنید که مراحل دریافت مجور های شما تسهیل گردد. شرایط دریافت مجوز استارتاپ فنلاند به شرح زیر می باشد:

  • داشتن تیم حرفه ای و کار کشته
  • داشتن ویزای کاری کشور فنلاند
  • موسس شرکت باید حداقل دو سال سابقه کاری موفق در این زمینه داشته باشند
  • داشتن یک ایده و یا طرح تجاری نوآورانه و خلاق
  • متعهد بودن به طرح تجاری و ایده خود و قاطع بودن در به ثمر رساندن ایده خلاقانه
  • امکان دسترسی به منابع مالی مورد نیاز
  • داشتن پشتوانه مالی مطمئن و قوی طبق سایت اداره مهاجرت فنلاند

مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج

مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج به این صورت است که اگر همسر شما یک شخص فنلاندی باشد، برای دریافت اقامت دائم و یا پاسپورت کشور فنلاند می توانید درخواست دهید. به طور کلی چه کسی همسر محسوب می شود؟ هر فردی که به عنوان همراه و هم خانه شخص دیگر محسوب شود و به مدت حداقل 2 سال با وی زندگی کند، به عنوان همسر شخص می تواند تلقی شود. ازدواج همجنس گرایان در کشور فنلاند به خوبی پذیرفته شده است. در ادامه شرایط کلی برای فنلاند مهاجرت از طریق ازدواج را به طور مختصر شرح داده ایم.

  • همسر شما ملیت فنلاند را داشته باشد.
  • همسر شما در فنلاند زندگی کرده باشد و یا قصد زندگی کردن در این کشور را داشته باشد.
  • شما و همسر شما در یک نهاد قانونی ازدواج کرده باشید و ثبت شده باشد.
  • اگر شما در خارج از کشور فنلاند ازدواج کرده اید، در یک نهاد قانونی در کشور فنلاند نیز ثبت شده باشد.
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه عکس گذرنامه ای
  • اثبات سکونت قانونی فرد فنلاندی
  • تکمیل فرم های PK+ , MP_1 تهیه شده از سایت اداره مهاجرت فنلاند

اثبات تمکن مالی برای ازدواج در کشور فنلاند نیاز به مراحل قانونی نیست. سفارت و یا نهادهای قانونی این کشور، محدودیتی در جهت اثبات تمکن مالی توسط بانک ندارند. در خصوص اجازه کار برای همسر خارجی، مادامی که اقامت وی تضمین نشده است، اجازه کار قانونی توسط دولت کشور فنلاند صادر نمی شود. در ادامه به بررسی مهاجرت به فنلاند از طریق تولد فرزند خواهیم پرداخت.

مهاجرت به فنلاند از طریق تولد فرزند

تولد فرزند یکی از راه های مهاجرت به فنلاند می باشد. اما نه برای والدین؛ بلکه برای طفل متولد شده. چرا که تولد فرزند عموماً برای پدر و مادر طفل سود و منفعتی ندارد و در نهایت باعث اعطای تابعیت به طفل متولد شده می شود. همچنین پدر و مادر باید شرایط خاصی را در حین تولد فرزند خود داشته باشند تا بتوانند برای دریافت تابعیت کشور فنلاند برای فرزند خود اقدام کنند. برای آن دسته از افرادی که برای مهاجرت فنلاند می خواهند اقدام کنند، روش های بهتری می تواند جایگزین این روش باشد. چرا که برای والدین توفیق چندانی ندارد و برای دریافت تابعیت فنلاند برای طفل می تواند گزینه مناسبی باشد. شرایطی که کشور فنلاند برای اعطای تابعیت به افراد مختلف در نظر گرفته است،‌ خون نسبی می باشد که به شرح ذیل برای شما توضیح داده شده است.

  • مادر طفل، تبعه فنلاند است.
  • پدر طفل، تبعه فنلاند است و پدر و مادر طفل باهم ازدواج کرده اند.
  • پدر طفل، تبعه فنلاند است و فرزند متولد شده حاصل ازدواج سفید (غیر از ازدواج رسمی) می باشد.
  • پدر طفل که تابعیت فنلاند را داشته است، قبل از تولد فرزند خویش فوت شده است و قبل از تولد طفل، با مادر وی ازدواج کرده است
  • پدر طفل که تابعیت فنلاندی داشته است قبل از تولد فرزند خود فوت شده و قبل از تولد فرزند خود، با مادر وی ازدواج سفید داشته است.

مهاجرت به فنلاند برای هنرمندان و افراد فوق موفق

یکی دیگر از روش هایی که مورد استقال مهاجرین برای مهاجرت به فنلاند قرار می‌گیرد مهاجرت هنرمندان کشور فنلاند است؛ متقاضیان جهت مهاجرت از طریق روش مهاجرتی برای هنرمندان و افراد موفق باید ثابت کنند که در یکی از زمینه های هنری تخصص ویژه ای را دارند. به عنوان مثال: باید ثابت کنند، که در یک مرکز آموزش عالی هنری فعال هستند، یا در یک مرکز تخصصی هنری به عنوان مدرس در آن مشغول تدریس تدریس رشته های هنری میباشد ، نکته مهم این است که متقاضی مهاجرت به این کشور باید دارای ادله کافی برای اثبات خود به عنوان هنرمند باشد و در انتها حتما باید ثابت کند که در کشور فنلاند می توانند از لحاظ مالی شرایط مطلوبی را برای زندگی خود فراهم آورد و از تمکن مالی کافی برخوردار خواهد بود.

مهاجرت به فنلاند از طریق پناهندگی

مهاجرت به فنلاند از طریق پناهندگی از پرخطرترین و دشوارترین روش هایی ست که هر شخص می تواند برای مهاجرت در نظر بگیرد.

پناهنده کسی ست که از کشور خود فرار کرده و به کشور دیگری پناه آورده است. فرار او ناشی از ترس قریب الوقوع وی از آزار و اذیت توسط دولت کشور مبدأ می باشد. این ترس وی ناشی از عضویت در احزاب خاص و سیاسی، ملیت، نژاد و عقاید خود است. اما در خصوص پناهندگی  باید این را مد نظر گرفت که خیلی از افرادی که دست به این اقدام می زنند، از ویژگی ها و شرایط خاص خود آگاهی و اطلاع ندارند. بسیاری از افراد سودجو با سوء استفاده از جهل متقاضیان مهاجرت به کشور فنلاند، پناهندگی به این کشور را به عنوان بهترین یا تنهاترین روش مهاجرت به این کشور معرفی می نمایند. آسانترین راه مهاجرت را به طور قانونی و بدون توسل به دروغ و در خطر انداختن جان و مال و آبروی خود انتخاب کنید.

پناهندگی فنلاند با دشواری ها و چالش های بسیاری در مسیر مهاجرت خود روبرو خواهند شد.علاوه بر این دشواری ها شرایط نامساعد زندگی در کمپ ها و منزلت اجتماعی نامناسب، بسیاری از پناهندگان را منصرف از تصمیم خود می کند. موسسه ملک پور نه تنها در زمینه پناهندگی دارای خدمات نمی باشد، بلکه شما عزیزان را نیز توصیه به اقدام از طرق قانونی مهاجرت می کند.

مدارک مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند بسته به نوع مهاجرت و وضعیت شما، ممکن است مدارک متفاوتی را مورد نیاز قرار دهد. در ادامه، مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به فنلاند ذکر شده است:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • مدارک تحصیلی رسمی و مدارک ترجمه شده و تأیید شده به همراه کپی آن ها (برای برنامه تحصیلی)
  • رزومه، شامل سوابق کاری، مهارت‌های کاری و توصیه نامه‌ها (برای برنامه کاری)
  • تأییدیه از کارفرما در فنلاند(برای برنامه کاری)
  • مدارک اثبات سطح زبان انگلیسی و یا فنلاندی

مدارک شناسایی:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • عکس روی پاسپورت
  • وضعیت تاهل
  • گواهی سلامتی
  • بیمه مسافرتی اعتبار دار
  • تمکن مالی

هزینه مهاجرت به فنلاند

هزینه مهاجرت به فنلاند، ارتباط مستقیمی با برنامه مهاجرتی که افراد انتخاب کرده اند دارد

هرچند که پرداخت تعدادی از هزینه ها در همه این درخواست ها یکسان است،اما مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بیشترین هزینه را شامل می شود. در اینجا هزینه مهاجرت به فنلاند در روش های مختاف ذکر شده است:

هزینه مهاجرت تحصیلی به فنلاند

هزینه مهاجرت تحصیلی به طور کلی بسته به شرایط شخصی و دوره تحصیلی متفاوت است.این هزینه ها شامل هزینه ویزا که حدود 330 یورو میباشد، هزینه مسکن، هزینه تحصیل که بسته به دوره تحصیلی، دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است و هزینه زندگی میباشد. به طور کلی می‌توان گفت که هزینه مهاجرت تحصیلی به فنلاند حدود 12,000-20,000 یورو در سال است. همچنین، باید به این نکته توجه داشت که این تخمین‌ها فقط برای یک فرد معمولی است و هزینه‌ها برای دانشجویان با شرایط خاص مانند دانشجویان دکترا و فوق دکترا ممکن است بالاتر باشد.

حداقل هزینه مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری، باید به عنوان سرمایه‌گذار در یک پروژه اقتصادی در فنلاند شرکت کنید. مبلغ حداقل سرمایه‌گذاری متفاوت است و بسته به نوع پروژه و منطقه‌ای که در آن قرار دارد، متغیر است.به طور کلی، برای مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه‌گذاریدر سال 2023، باید به حداقل 350,000 یورو سرمایه‌گذاری کنید. این مبلغ برای پروژه‌هایی مانند تولید، خدمات، گردشگری و مسکن محاسبه می‌شود. برای پروژه‌هایی مانند بخش فناوری اطلاعات، مبلغ حداقل سرمایه‌گذاری بیشتر است. لازم به ذکر است که این مبالغ به عنوان سرمایه‌گذاری اولیه برای شرکت در پروژه مورد نظر محاسبه می‌شوند و هزینه‌های دیگری مانند هزینه‌های حمل و نقل، اجاره مسکن و غذا نیز باید در نظر گرفته شود.

آسانترین راه مهاجرت به فنلاند چیست؟

فنلاند مهاجرت از طریق راه های مختلف و برنامه مهاجرتی گوناگونی دارد که در هر برنامه مهاجرتی، روشی وجود دارد که موانع کمتری را در زمان مهاجرت پیش روی افراد خواهد گذاشت. البته قابل ذکر است که شرایط و وضعیت افراد نیز در پیدا شدن آسانترین راه مهاجرت به فنلاند، دخیل است. مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل را با توجه به داشتن کمترین ریسک نسبت به روش های دیگر، می توان آسان ترین راه مهاجرت به فنلاند دانست. 

اما به طور کلی، افرادی که از طریق شغل و برنامه کاری، قصد حضور در کشور فنلاند را دارند، تخصص و حرفه ویژه آنها، آسانترین راه مهاجرت به فنلاند را برایشان بازخواهد گذاشت. انتخاب راه آسان در برنامه مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری نیز می تواند کارآفرینی در فنلاند باشد چرا که با معضلات کمتری همراه است. همچنین تولد و ازدواج در فنلاند نیز مجوز مهاجرت و اقامت افراد را با دغدغه های کمتری صادر خواهد کرد. اما در مجموع، این خود متقاضیان هستند که با مشورت و کسب آگاهی، قادر به انتخاب بهترین و آسان ترین راه مهاجرت به فنلاند خواهند بود.

مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به فنلاند

برای مهاجرت به فنلاند، معمولاً نیاز به ارائه مدرک زبان رسمی برخی از زبان‌ ها است. زبان رسمی در فنلاند، فنلاندی (Finnish) و سوئدی (Swedish) است. اگر شما قصد دارید تحصیلی، کاری و یا پناهندهگی به فنلاند مهاجرت کنید، باید دارای مهارت‌ های زبانی مورد نیاز باشید.

  • کاری: معمولا نیاز به مدرک زبان انگلیسی در حد آیلتس 6 و 6.5 دارند، اما بسته به نوع شغل و شرکت ممکن است نیاز به زبان فنلاندی یا سوئدی در حد  b1 و یا b2 نیز وجود داشته باشد.
  • تحصیلی: برای تحصیل در دوره‌های انگلیسی ممکن است نیاز به مدرک زبان مانند IELTS یا TOEFL در حد حداقل 6 داشته باشید. اگر دوره تحصیلی را دانشگاه های دولتی فنلاند بخواهید بگذرانید باید به زبان فنلاندی در حد b2 مسلط باشید.

Fast track یا سریع ترین راه مهاجرت به فنلاند برای دارندگان ویزای D

یکی از فاکتور های مهم افراد جهت مهاجرت سرعت پروسه آن خواهد بود. به تناسب هر روش مهاجرتی مقدار زمان لازم متفاوت است اما بعضی از راه ها دارای Fast track یا به اصطلاح سریع ترین روش مهاجرتی بدون نیاز به کارت اجازه اقامت هستند. کشور فنلاند برای مهاجرت افراد لیست ذیل ویزای D با سیستم صدرو سریع صادر می کند.

  • مجوز اقامت افراد متخصص
  • کارت آبی اتحادیه اروپا
  • مجوز اقامت برای یک کارآفرین تازه کار
  • مجوز اقامت ICT (انتقال درون شرکتی)
  • مجوز اقامت همراه برای افراد ذکر شده

البته باید توجه داشته باشید که این ویزا بدون Fast track نیز صادر خواهد شد. نوع صدور بسته به نوع درخواست متقاضی در سایت اداره مهاجرت فنلاند مشخص خواهد شد. هزینه دریافت این ویزا 95 یورو خواهد بود.

مزایا و معایب مهاجرت به فنلاند

بی شک مهاجرت به هر کشوری دارای نقطه قوت و ضعف های متعددی است و نمی توان هیچ  اتفاقی را صددرصد سفید یا سیاه دانست. وجود یک نقطه ضعف و قوت تا حدودی بستگی به نوع زندگی افراد نیز دارد. برای مثال آب و هوای سرد می تواند برای شخصی مزایا و برای دیگری معایب باشد. کسب رتبه های برتر در عواملی که منجر به یک زندگی با سطح رفاهی خوب می شود، کشور فنلاند را با مزایای بسیاری همراه کرده است. در ادامه به برخی از مزایا و معایب مهاجرت به فنلاند، توجه کنید.

مزایای مهاجرت به فنلاند

  • سیستم آموزشی ایده آل
  • رفاه اجتماهی
  • امنیت بالای اجتماعی
  • شاد زیستی مردم فنلاند
  • بازار کار مناسب
  • درآمد ایده آل
  • قرار گرفتن در لیست مرفه ترین کشور دنیا
  • خدمات بهداشتی مناسب
  • امید به زندگی بالا

معایب مهاجرت به فنلاند

در کنار تمام عواملی که دست به دست هم می دهند تا زندگی ایده آلی را برای افراد در کشور فنلاند بسازند، وجود نقطه ضعفی همچون هزینه های زندگی بالا در این کشور که لقب کشور گرانقیمت را هم به یدک می کشد، گاهی موجب نگرانی افراد در زمان مهاجرت و انتخاب این کشور برای زندگی می شود برخی دیگر از معایب مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • فنلاند کشوریست که زمستان هایش بسیار سرد و سخت و طاقت فرسا می باشد
  • نرخ مالیات در این کشور بالا می باشد
  • میزان مصرف مشروبات الکلی در این کشور زیاد است
  • زبان کشور فنلاند، فنلاندی است یادگیری آن کمی دشوار می باشد
  • در بعضی از مواقع تعادل بین حقوق دریافتی و مخارج برقرار نمی باشد.

هزینه های زندگی در فنلاند

محاسبه هزینه های زندگی در فنلاند از مهمترین عامل و معیارهایی ست که باید قبل از مهاجرت مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. موسسه ملک پور برای احتساب هزینه های زندگی این کشور و مدیریت هزینه مهاجرت به فنلاند، به صورت جدولی برای شما عزیزان تهیه کرده است که لیست کالاهای اساسی را برای شما به قیمت یورو عنوان نموده است.

 

آب معدنی کوچک

1.57 یورو

شیر

هر لیتر 0.92 یورو

نان سفید

1.78 یورو

برنج

هر کیلو 1.72 یورو

تخم مرغ

هر 12 عدد 1.80 یورو

پنیر محلی

هر کیلو 6 یورو

گوشت سفید

هر کیلو 9.43 یورو

گوشت قرمز

هر کیلو 13.25 یورو

سیب

هر کیلو 2 یورو

موز

هر کیلو 1.5 یورو

سیب زمینی

هر کیلو 0.86 یورو

پیاز

هر کیلو 1.24 یورو

بلیط مترو یک طرفه

3 یورو

بنزین

هر لیتر 1.5 یورو

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

800 یورو

اجاره آپارتمان یک خوابه بیرون شهر

550 یورو

 

هزینه های زندگی در کشور فنلاند از 1200 یورو تا 1700 یورو بسته به نوع زندگی، تعداد افراد خانواده و شیوه مدیریت امور زندگی، تخمین زده شده است. از این بررسی می توان گفت که کیفیت زندگی در کشور فنلاند،‌ بالا بوده و از سطح مناسب رفاه اجتماعی و امنیتی برخوردار است.

شرایط اخذ اقامت و تابعیت فنلاند

از طریق راه هایی که به شما نشان داده شد، می توانید برای مهاجرت به فنلاند اقدام کنید. از جمله شرایط اصلی دریافت اقامت دائم کشور فنلاند این است که به مدت 4 سال بدون وقفه در این کشور حضور داشته باشید. دانستن زبان سوئدی یا فنلاندی در سطح مورد نیاز، برای دریافت تابعیت این کشور نیاز است. اثبات حمایت خود برای سال های آینده نیز می تواند از جمله شرایط اصلی دریافت پاسپورت فنلاند باشد. بنابراین، مدت زمان اقامت شما برای دریافت اقامت در فنلاند، از تاریخی که در این کشور حضور قانونی داشته اید و از کشور خارج نشده اید محاسبه می شود. عموماً پس از یک الی سه سال پس از دریافت اقامت دائم کشورهای اروپا، می توانید برای دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور اقدام کنید. در صورتی که در خصوص نحوه مهاجرت به کشور فنلاند و دریافت تابعیت فنلاند سوالات بیشتری دارید،‌ می توانید با تماس با موسسه ملک پور، و استفاده از مشاوره های تلفنی رایگان، اطلاعات خود را افزایش دهید.

وکیل مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به کشور فنلاند از طریق مسیرهای متعددی میسر می شود که البته گاهی این مسیرها به بن بست می رسد و نمی توان همیشه پایان خوبی را برای تلاش های رسیدن به مهاجرت به فنلاند در نظر گرفت. بهترین تصمیم برای اینکه مسیر افراد با موانع بسیاری همراه نباشد و در پایان نیز متحمل هزینه های متعدد و شکست نشوند، نیاز به یک فرد آگاه و با دانش حس می شود.

وکیل مهاجرت فنلاند افراد کمک خواهد کرد که با توجه به وضعیت و شرایط و قوانین حاکم بر کشور، اصولی ترین روش را برای مهاجرت به این کشور انتخاب و به وسیله آن بتوانند تجربه زندگی در یکی از مرفه ترین کشورهای دنیا را به دست آورند. وکیل مهاجرت با آشنایی کامل به همه قوانین های مهاجرتی، در قالب یک مشاور، موجب می شود تا افراد بدون صرف هزینه های اضافی و  هدر دادن زمان، به شکلی کاملا معقول به هدف خود برسند.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در سایت اداره مهاجرت فنلاند هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

✔️ آیا کشور فنلاند مهاجر می پذیرد؟

بله، روش های مختلفی در کشور فنلاند برای مهاجرت وجود دارد.

✔️ مهاجرت به کشور فنلاند از چه طریقی امکان پذیر است؟

به طور کلی سه روش تحصیل، کار و سرمایه گذاری از مهم‌ترین روش های مهاجرت به فنلاند هستند. روش های دیگری از جمله ازدواج، تولد و پناهندگی نیز برای مهاجرت به این کشور موجود می باشند.

✔️ بهترین راه برای مهاجرت به فنلاند کدام است؟

با توجه به نیاز به دریافت پیشنهاد کاری برای مهاجرت به فنلاند از طریق کار، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد.

✔️ آیا مهاجرت به فنلاند، نیاز به اقدام از طریق مشاوران متخصص دارد؟

مهاجرت به  کشور فنلاند نیازمند طی کردن پروسه ای است که انجام آن از طریق مشاوران متخصص، شانس شما را در اخذ ویزا فنلاند و موفقیت در دریافت اقامت این کشور بالا می برد. بنابراین توصیه می شود که از راهنمایی ها و خدمات مشاوره ای موسسه معتبر در این زمینه بهره مند گردید.

✔️ به منظور مهاجرت به فنلاند چه مقدار هزینه لازم است؟

هزینه لازم برای اقدام به مهاجرت به کشور فنلاند، بسته به روش انتخابی فرد، متغیر می باشد. شما می توانید از طریق تماس با موسسه ملک پور، اطلاعات کاملی را در زمینه هزینه مهاجرت به کشور فنلاند از طرق مختلف دریافت نمایید.


______________ سخن پایانی  ______________

نحوه دریافت اقامت و تابعیت کشور فنلاند و آسانترین راه مهاجرت به فنلاند در این مقاله به صورت اختصاصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. فنلاند یکی از بهترین کشورهای اسکاندیناوی می باشد که می تواند بهترین مقصد برای افراد متقاضی مهاجرت باشد. به طور کلی شرایط مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری و تحصیل برای ایرانی ها کارآمد تر می باشد. چرا که با توجه به شرایط عمومی کاری، برای مهاجرت به فنلاند از طریق کار خیلی نمی توان بر این کشور تکیه کرد. موسسه ملک پور این کشور را به شما پیشنهاد می دهد و از شما می خواهد که این مقاله را به صورت اختصاصی و تحلیلی بخوانید. در انتهای این مقاله می توانید از قسمت ثبت پرسش استفاده کنید و سوالات خود را مطرح کنید تا مشاورین ما به آن ها پاسخ دهند. اگر در خصوص نحوه مهاجرت فنلاند و دیگر مسائل مربوط به این موضوع سوالاتی دارید، می توانید از مشاوره های تلفنی رایگان موسسه ملک پور استفاده کرده و اطلاعات خود را افزایش دهید.

امتیاز 4.53 از 5 ( 31 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سروش
آقای دکتر ملک پور لطفا در مورد Socialism و تاثیر اون روی کشور های اروپایی مثل همین فنلاند، دانمارک، سوئد و ... توضیح بدید و اینکه چطور میشه این نوع حکومت هم پایه گذار اینجور کشور ها باشه و هم کشور هایی در حال سقوط مثل ونزوئلا ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از پیامی که گذاشته اید. پیام شما به استاد ملکپور منتقل شد. با تجدید ادب و احترام.
نیما
سلام و عرض ادب خدمت شما وقتتون بخیر باشه من 30 ساله هستم و دیپلم دارم اما سابقه کاری مرتبط هم دارم میخواستم بدونم از طریق تحصیلی میتونم اقدام کنم؟ هزینه تحصیل و زندگی من حدودا چقدر میشه اگر بخوام در رشته کامپیوتر تحصیل داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی در برخی از کشورها مثل اتریش و فنلاند حتی بدون مدرک زبان هم می توان برای شما پذیرش گرفت یا اگر از سطح زبان خوبی برخوردار باشید کشورهایی چون هلند و دانمارک هم گزینه خوبی است. هزینه های تحصیل و زندگی هم بطور میانگین بین 17 تا 25 هزار یورو متغییر می باشد. موفق باشید.
ستاره حسینی
سلام وقت بخیر من ۳۲ ساله هستم و کارشناس پرستاری آیا در فنلاند میتونم ادامه تحصیل تو رشته خودم داشته باشم؟ چه میزان هزینه داره؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای فنلاند لیسانس تا سن 30 سال میتوان اقدام کرد و معادلسازی ندارد در حال حاضر برای نروژ می توانید ادامه تحصیل داشته باشید البته در رشته های مرتبط برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
زهرا
سلام من ۱۷ سالم هست میخوام بدونم برای مقطع کاردانی یا کارشناسی در رشته مهندسی بخوام اقدام کنم برای فنلاند از الان چه چیزهایی واسه پذیرش امتیاز و بالا میبره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت برای مقطع کارشناسی میتوانید اقدام نمایید.تحصیل در رشته هایی نظیر مهندسی ساخت و ساز و یا مهندسی مکانیک گارانتی کار دارد چرا که این کشور به شدت نیازمند جذب نیروی کار انسانی در مشاغل نام برده می باشد. توصیه میکنم سطح زبان خود را ارتقا دهید و به دنبال کسب معدل بالاتر باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی رایگان می‌توانید روی خطوط موسسه تماس برقرار بفرمایید.پیروز باشید.
زهرا
ممنون فقط اینکه نمره Letls حداقل چقدر باید باشه ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت برای مقطع لیسانس در فنلاند داشتن آیلتس 5.5 - 6 کفایت می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی رایگان می‌توانید روی خطوط موسسه تماس برقرار بفرمایید.پیروز باشید.
anahita31
سلام و عرض ادب وقت بخیر من 30 سالمه و دیپلم دارم چطور میتونم به فنلاند مهاجرت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت در صورتی که از سطح زبان خوب در حد آیلتس 5.5 برخوردار باشید و تمکن مالی مناسب برای تحصیل و زندگی در این کشور را ارائه نمایید می توانید برای تحصیل به این کشور مهاجرت نمایید.
نرجس
سلام خسته نباشید ببخشید من 16سالم در ایران تحصیلات خوبی ندارم من می‌خوام با خانوادم به کشور فنلاند سفر کنم ما پاسپورت عراقی داریم و اقامت ایران هم داریم من و برادرانم نمی تونیم در ایران تحصیلات خوبی داشته باشیم می خوام به کشور فنلاند سفر کنم و اونجا ادامه تحصیل بدم چطور میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، شما برای ادامه تحصیل باید در مدارس بین المللی کشور فنلاند مشغول به تحصیل شوید، مگر اینکه خانواده شما اقامت دریافت کنند و شما به این واسطه بتوانید وارد شده و در مدارس دولتی درس بخوانید. بهتر است سریع تر با مشاورین موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما دقیق بررسی شود و مسیر های مناسب پیشنهاد گردد.
پیروزام
سلام، در صورتی که ما بتونیم برای همسرم پذیرش و ویزای تحصیلی بگیریم، من هم برای گرفتن ویزا باید مدرک زبان برسونم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست گرامی، شما برای دریافت اقامت کشور فنلاند نیازی به داشتن مدرک زبان ندارید ولی دانش زبان انگلیسی برای کار در محیط به شما کمک خواهد کرد.
مهید شمس
هزینه ها و شرایط مهاجرت به فنلاند 2022 چطوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در این مقاله به سال 2021 اشاره شده است و به احتمال زیاد تغییری برای سال جدید به وجود نمیاد
اسدپور
چه جالب که آقای دکتر برای معرفی فنلاند ویدئوهاشون رو از همین کشور ضبط کردن. حس و حال خیلی خوبی داره. منم دیدم فنلاند چند ساله شادترین کشور دنیا میشه و شرایط تحصیل فنلاند رو از مشاورینتون شنیدم خیلی خوبه و خودم رو دارم آماده میکنم برای تحصیل در این کشور. فقط اینکه قبلا مجرد بودم و الان در شرف ازدواجم، خواستم بدونم همسرم هم برای اینکه با من بیاد باید حتما زبان بخونه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
از اظهار لطف شما تشکر میکنیم. دوست عزیز فقط نفر اصلی احتیاج به مدرک زبان دارد و برای همراه نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد.
محمد
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ارزانترین راه مهاجرت فنلاند چیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب در تمام کشورهای جهان یکی از ارزان ترین راه های مهاجرت کار در کشور مقصد است. کشور فنلاند نیز از این قاعده مستثنی نیست و در صورتی که جاب آفر داشته باشید می توانید ارزان مهاجرت کنید.
یعقوبیان
سلام ما برای مهاجرت به فندلاند باید از چه شرایطی پیروی کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بهتون پیشنهاد می کنیم تا مقاله فوق رو مطالعه بفرمایید و نسبت به شرایط خود اقدام کنید.
پویا
راحت ترین راه های مهاجرت به کشور فنلاند چه راه هایی هستند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
روش های مهاجرت به این کشور رو در این مقاله به صورت کامل بیان کردیم. هر روش می تواند نسبت به موقعیتی که شما دارید مناسب باشد
asghar
مهاجرت فنلاند، از چه روشهایی امکان پذیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بهتون پیشنهاد می کنم که این مقاله رو مطالعه بفرمایید
شاهدی
سلام می خواستم بدونم که بهترین و راحت ترین راه برای مهاجرت به کشور فنلاند چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با توجه به نیاز به دریافت پیشنهاد کاری برای مهاجرت از طریق کار، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد.
دستوری
هزینه های مهاجرت به کشور فنلاند چقدره ؟ میشه راهنمایی بفرمایدید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
هزینه های مهاجرت به کشور فنلاند میتوانید نسبت به روش شما متفاوت باشد. بهتر است برای این مهم با مشاورین ما درتماس باشید
احمدی
به نظر شما مهاجرت به کشور فنلاند از طریق پناهندگی میتونه روش مناسبی باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بهتون پیشنهاد می کنم که در مقاله فوق ویدئوی مربوط به پناهندگی رو با دقت ببینید.
مهید شمس
آیا مهاجرت به کشور فنلاند از طریق پناهندگی روش مناسبیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
متقاضیان مهاجرت از طریق پناهندگی با دشواری ها و چالش های بسیاری در مسیر مهاجرت خود روبرو خواهند شد. این دشواری ها حتی پس از رسیدن به خاک کشور فنلاند و زندگی در کممپ های پناهندگی ادامه دارد.
حسنیان
هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی به صورت کلی چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی فنلاند از 10000 یورو تا 15000 هزار یورو به طور سالیانه متغیر است.
مرتضیایان
سلام و عرض ادب میشه بفرمایید بعد از مهاجرت آیا همسر متقاضی می تونه به صورت اکتیو در این کشور مشغول به کار شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در خصوص اجازه کار برای همسر خارجی، مادامی که اقامت وی تضمین نشده است، اجازه کار قانونی توسط دولت کشور فنلاند صادر نمی شود.
عباس
آیا می تونیم از روش پناهندگی به کشور فنلاند مهاجرت کنیم؟ ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام . مهاجرت از طریق پناهندگی به فنلاند نیز می تواند صورت بگیرد. اما پناهندگی از پرخطرترین و دشوارترین روش هایی ست که هر شخص می تواند برای کشور فنلاند در نظر بگیرد. موسسه ملک پور خدماتی در باب پناهندگی ارائه نمیکند.
اشکانی
سلام وقتتون بخیر. میشه بفرمایید که هزینه تقریبی تحصیل در دانشگاه های فنلاند چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی فنلاند از 10000 یورو تا 15000 هزار یورو به طور سالیانه متغیر است.
محبوب
سلام می خواستم بدونم که آیا بدون اقامت قانونی در فنلاند، مکی توانیم شغلی داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای کار کردن در فنلاند باید اجازه اقامت قانونی داشته باشید. بدین صورت که قبل از دریافت اجازه اقامت باید شغلی را در فنلاند بیابید.
مهدی
سرمایه گذاری در کشور فنلاند به چه صورته؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سرمایه گذاری از مرسوم ترین روش های دریافت اقامت هر کشوری می باشد. فنلاند نیز از این قاعده مستثنی نیست. عموماً سرمایه گذاری ها در کشورهای اروپایی، با ثبت شرکت و تزریق سرمایه مستقیم و خرید ملک همراه است
حشیم
سلام آیا می توانیم پس از پایان تحصیل در کشور فنلاند کار کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بعد از پایان رساندن دوره تحصیلی خود می توانید از اجازه جست و جوی کار پس از تحصیل نیز استفاده کنید.
احمدوندی
پس از پیدا کردن کار در ویزای جستجوی کار در کشور فنلاند، چند وقت بعد باید ویزای خود تبدیل به ویزای کاری کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب به محض یافتن شغل مورد نظر خود می توانید درخواست تبدیل ویزای خود را از جست و جوی کار به اقامت کاری ارائه دهید.
مشکات
سلام و عرض ادب . نرخ بیکاری چطوریه برای کشور فنلاند ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در سال های اخیر نرخ بیکاری کشور فنلاند رو به نزول است و از سال 2016 تا کنون روند کاهشی داشته است.
مهسا
سلام به نظر شما بیشتر مردم از چه روشی وارد کشور فنلاند میشوند ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
خیلی از افراد از طریق تحصیل، وارد پروسه مهاجرت خود به فنلاند می شوند؛ چرا که این روش می تواند از بهترین عوامل و بهانه های ورود شما به اتحادیه اروپا باشد.
معصومه
سلام دوره دکتری در فنلاند چقدر طول میکشه؟ هزینه دانشگاه خصوصی رو میشه بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام دکتری در فنلاند 4 ساله بوده و هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی فنلاند از 10000 یورو تا 15000 هزار یورو به طور سالیانه متغیر است.
مهرناز
سلام از طریق ازدواج هم میشه مقیم شد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
درود. بله. در صورتی که همسر شما یک شخص فنلاندی باشد یا دارای تابعیت و مقیم این کشور باشد.
سیمین حقجو
سلام. آیا مهاجرت به کشور فنلاند از طریق پناهنگی روش خوبیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. افرادی که از روش پناهندگی اقدام به مهاجرت می‌کنند سختی‌های بسیاری پیش رو دارند ازجمله شرایط نامناسب زندگی، ناچار شدن برای زندگی در کمپ‌ها و غیره. و اینکه پناهندگان به فنلاند از منزلت اجتماعی نیز برخوردار نیستند. بنابراین این روش را به شما توصیه نمی کنیم.
محمدرضا
سلام. ممکنه بفرمایین هزینه زندگی در فنلاند در چه حدودیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت بخیر زندگی در کشور فنلاند از کیفیت خوبی برخورداره و سطح رفاهی مناسبی دارد و هزینه‌های زندگی با توجه به نحوه مدیریت مالی زندگی و تعدا افراد می تواند از 1200 تا 1700 یورو متفاوت باشد.
پروین
سلام. آیا برای تحصیل در فنلاند دونستن زبان انگلیسی کافیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. روزتون بخیر در پاسخ این سؤال به طور کلی تحصیل در کشور فنلاند به سه زبان انگلیسی، فنلاندی و سوئدی امکان پذیر است. که با توجه به مرکز تحصیلی مورد نظر تمرکز می‌تواند روی یکی از ین سه زبان باشد.
محدثه
سلام. روزتون بخیر. اگر بخوام با سرمایه گذاری به فنلاند مهاجرت کنم از چه روش‌های سرمایه گذاری میتوم استفاده کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز. وقت بخیر اگر مایل به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستید می‌توانید از روش خرید ملک و یا ثبت شرکت در کشورهایی که مستقیما اقامت دائم می دهند اقدام کنید. البته شرایط شما می بایست کامل بررسی گردد.
نغمه بیگی
سلام. چه راه هایی برای مهاجرت به کشور فنلاند وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. روزتون بخیر متقاضیان مهاجرت به کشور فنلاند با توجه به شرایطشان از راه های مختلفی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی می توانند اقدام کنند.
پارسا
سلام. روز بخیر. بعد از تحصیل در فنلاند چطور میشه اقامت این کشور رو دریافت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت بخیر بعد از اتمام تحصیل شما می‌توانید به دنبال کار بگردید. به این منظور به شما اقامتی یک ساله داده می‌شود. در صورت پیدا کردن کار می‌توانید ویزای خود را از جست و جوی کار به اقامت کاری تغییر دهید.
مهدیه
سلام. روزتون بخیر، آیا با مهاجرت تحصیلی به فنلاند میشه اقامت دائم بدست آورد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز. روزتون بخیر خیر. هر چند سال تحصیل امکان اقامت دائم را برای شما ایجاد نمی کند و نمی توانید تابعیت کشور فنلاند را بدست آورید. مگر اینکه بعد از تحصیل کار پیدا کنید.
نازنین
سلام. روزتون بخیر ممکنه بدونم مهمترین و اصلیترین مواردی که باید قبل از مهاجرت به کشور فنلاند بهشون توجه داشت چه مواردین؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. روزتون بخیر در نظر داشتن موارد مهمی مانند سن، تحصیلات و یا سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی می توانند کمک بزرگی در امر مهاجرت موفق به کشور فنلاند داشته باشند.
سعید عباسی
سلام خوب هستید وقتتون بخیر ،من سعید هستم ۳۳ سالمه متولد ۱۳۶۷،زبان انگلیسی بلد نیستم،دیپلم کامپیوتر دارم .آرایشگرهستم ۸ ساله ،الان مغازه دارم تو تهران ،مدرک فنی حرفه ای دارم درجه ۱ ،۲.میخوام مهاجرت کنم ،به فنلاند یا استرالیا ،یا.. برای کار میشه یه راهنمایی بکنید منو ، بهم بگید هزینش چقدر میشه کلا،ممنونم موفق باشید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند امارات، امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است.
Man
سلام. من مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری دارم.ایا می توانم برای بورسیه تحصیلی اقدام کنم؟(قیمت زیاد را نمی توانم)
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای مقطع دانشگاهی ممکن است بتوانید بورسیه دریافت نمایید.
samin
سلام من خانم خانه دار و 23 ساله هستم می خواستم بپرسم راهی برای رفتنم به فنلاند وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با توجه به اینکه اطلاعات کاملی در رابطه با وضعیت خود ارائه نداده اید، به طور کلی شما می توانید با توجه به وضعیت و شرایط خود، از طریق یکی از راه های زیر، اقدام به مهاجرت کنید تحصیل کار تولد ازدواج پناهندگی(توصیه نمی شود)
زهرا
ارزان ترین راه مهاجرت برای فنلاند چه راهی هست و چقدر سرمایه لازم داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
ارزان ترین راه مهاجرت به فنلاند مهاجرت کاری و تحصیلی می باشد.
azizullah ahmadi
سلام روز شما بخیر.من یکی از نظامیان پیشین افغان هستم.که در افغانستان زندگی ام نا ممکین بودوتازه ازراه قاچاق وارد ایران شدم.میخواهم پناهنده در فنلاند بشم امکانش هست وچه قدر هزینه داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE در مورد پناهندگی هیچگونه خدمات و مشاوره ای ندارد.
حمید
سلام من قصد سرمایه گذاری در فنلاند رو دارم حداقل چقدر باید بوجه داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. حداقل مبلغ جهت سرمایه گذاری در فنلاند، 100 هزار یورو می باشد
معصومه زکی یاری
سلام من در حال تصمیم گیری برای مهاجرت هستم اما هنوز کشورش رو انتخاب نکردم میخاستم بپرسم فنلاند چه مزیت هایی برای زندگی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب به طور کلی زندگی در فنلاند با مزیت هایی همچون: سیستم آموزشی مناسب رفاه اجتماهی قابل قبول امنیت بالا بازار کار ایده آل درآمد راضی کننده خدمات بیمه و درمانی
فاطمه
راحت ترین راه دریافت تابعیت کشور فنلاند چیه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تابعیت کشور فنلاند حتما باید چند سالی در این کشور کار کرده باشید، یا سرمایه گذاری انجام داده باشید که بتوانید پس طی مراحلی به تابعیت یا پاسپورت این کشور دست پیدا کنید.
امیر مرادی
سلام وقت بخیر 35سال سن دارم متاهلم با مدرک دیپلم و مدرک بین المللی جوشکاری اسکلت ساختمان میخواستم بدونم که در چه کشوری میتونم از طریق کار اقامت بگیرم و درامد خوبی داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز نام بردن چندتا کشور شاید خیلی درست نباشد باتوجه به مهارتی که دراید اگر موفق به دریافت جاب آفر بشوید می توانید اقدام نمایید. و کشورهای حوزه اسکاندیناوری مثل سوئد و حتی اروپای مرکزی کشور آلمان شرایط خوبی دارند. برای کار در خارج کشور پیشنهاد می کنم حتما از راهنمای گام به گام تا کار در خارج کشور استفاده بفرمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
عظیمی
کمترین میزان سرمایه برای مهاجرت از روش سرمایه گذاری چقدره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کمترین مبلغ سرمایه گذاری100 هزار یورو می باشد.
سلمان
درود من دنبال سرمایه گذاری در فلاند هستم از این طریق میتونم مهاجرت کنم و اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله یکی از راه های مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری و از روش هایی مانند نوآفرینی می باشد.
شیما
هزینه های زندگی در فلاند چقدر می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
هزینه های زندگی در کشور فنلاند از 1200 یورو تا 1700 یورو بسته به شیوه زندگی افراد متفاوت است.
فاطمه
مجوز ویزای D را کشور فنلاند برای چه کسانی صادر می‌کند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
ویزای d برای این افراد صادر می شود: افرادی با مجوز اقامت افراد متخصص دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپا اقامت برای یک کارآفرین تازه کار اقامت برای افراد انتقالی درون شرکتی مجوز اقامت همراه برای افرادبالا
نزاری
برای سرمایه گذاری در کشور فنلاند به چه میزان تحصیلات و سرمایه نیاز هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بستگی به نوع سرمایه گذاری شما دارد مثلا برای فرانچایزها بسته به نوعشون حداقل از 250 هزار یورو به بالا نیاز به سرمایه دارید.
روبینه توکلی
سلام من اهل افغانستان استم و همسرم دارای تابعیت و پاسپورت دایمی فنلاند . اگر در درخواست الکترونیکی چندین بار فرم بدون پرداخت هزینه فرستاده بشه مشکل پیش نمیاد؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر است این موارد را مستقیم از سفارت یا اداره اقامت پیگیری نمایید که اطلاعات به روز و دقیق تری را کسب نمایید.
karim sahebi
وقت بخیر. بنده مدرک کارشناسی در زمینه مهندسی عمران دارم اما بودجه بالایی ندارم. آیا دانشگاه های دولتی فنلاند کاملا رایگان هستن؟ برای گرفتن پذیرش راحت چه مدارکی باید داشته باشیم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشری هستیم. اما در مورد دانشگاه های دولتی باید شما زبان فنلاندی را بلد باشید. اگر بتوانید آیلس 6.5 بگیرید که برای فوق لیسانس کشور نروژ اقدام نمایید.
هادی امانی
با سلام و احترام میخواستم سریع ترین روشی که به وسیله اون میشه مهاجرت کرد رو شرح بدید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام از جمله روش هایی که با سرعت بالایی می توان به این کشور مهاجرت کرد داشتن ویزایd می باشد که برای ایرانیان به کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید دارند تعلق می گیرد.
عطا تفرشی
سلام من 33 سالمه ارشد ایتی دارم میخواستم بفرمایید بهترین روش مهاجرت با شرایط من چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با توجه به اینکه کشور فنلاند مهاجرت کاری از بهترین روش ها می باشد مهاجرا کاری و تحصیلی گزینه مناسبی برای شما می باشد برای کسب اطلاعات دقیق تر با موسسه تماس حاصل فرمایید.
hosna
سلام من 19 سالمه دانشگاه تهران رشته پرستاری قبول شدم و ترم 2 هستم برای تحصیل در رشته پرستاری در فنلاند درخواست دادم و پذیرش گرفتم اما از لحاظ مالی کمی در تنگنا هستیم میخواستم بدونم اگر درس خوندن در این کشور رو انتخاب کنم راهی هست بتونم هزینه ها رو تامین کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما اجازه 40 ساعت کار کردن در هفته رو خواهید داشت. همچنین با دریافت بورسیه های تحصیلی، می توانید بسیاری از هزینه های تحصیل را مدیریت کنید.
نفیسه بابایی
سلام همسر من یک کارآفرین هست قصد داریم به کشور فنلاند بریم و کسب و کارمون رو داشته باشیم چطوری میتونیم به سریع ترین ویزا برسیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و درود در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به کشور فنلاند از طریق روش تحصیلی می باشد که شما در حین تحصیل اجازه کار پاره وقت دارید و همچنین همسر شما به عنوان همرا ه می توانند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی نمایند .   
اشکان نور محمدی
سلام من مدرک تحصیلیم دیپلم ریاضی دارم اما زبانم خوبه ولی مدرک زبان ندارم سنم هم 19 سال هست میشه بفرمایید از چه طریقی برای مهاجرت اقدام کنم موفق ترم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام در صورتی که مدرک آیلتس5.5 داشته باشید می توانید در دانشگاه های این کشور مشغول تحصیل شوید
naser moghadasi
سلام با توجه به اینکه هزینه های تحصیل در فنلاند بالاست چه روشی رو پیشنهاد می کنید تا بشه هزینه های تحصیل رو مدیریت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز برای مهاجرت تحصیلی این امکان وجود دارد که فقط با دانش زبان در حد ایلتس ۵ پذیرش بگیرید برای اینکه بتوانید هزینه های تحصیل را مدیریت کنید باید در کلاس های زبان فنلاندی که به صورت رایگان برگزار می شوند شرکت کنید و به هر اندازه که زبان یاد می گیرید از شهریه سال های بعدی شما کسر می گردد و بورس دریافت می کنید.
Hamdard
سلام من ۲۶ساله هستم و ازبخش مهندسی پولی تخنیک کابل افغانستان فارغ تحصیل شده ام و زبان انگلسی را ۷۰ % بلدیت دارم و مدرک تافل و آیلیس ندارم ایا امکان دارد که بدون مدرک زبان به نحصیل خود در فنلاند ادامه بدهم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در برخی از دانشگاه های فنلاند بدون مدرک زبان و قبولی در مصاحبه میتوان پذیرش گرفت
ابراهیم
سلام با 42 سال سن و مدرک کاردانی برق و 23 سال سابقه کار مرتبط میشه بری فنلاند درخواست داد؟ سرمایه کافی برای مهاجرت دارم متاهل هستم و دو فرزند دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شما می توانید در صورت داشتن کارفرما از طریق کاری وارد فنلاند شوید و یا اینکه حتی می توانید از طریق روش تحصیل و بعد کار همراه مهاجرت خود را دنبال نمایید.
محمد مرادی
سلام وقت بخیر. برای تحصیل رایگان در فنلاند، زبان فنلاندی رو تا چه سطحی بدونیم کافی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل به زبان فنلاندی در دانشگاه‌های دولتی باید مدرک زبان این کشور را در حدb2 داشته باشید
رویا
سلام وقتتون به‌خیر من ۳۵ ساله هستم و لیسانس گرفتم سال ۹۲ و همسرم ۴۵ سالشه و فوق لیسانس برای تحصیل در کشور فنلاند میشه اقدام کرد ؟؟ و اینکه تازه زبان رو استارت زدم‌ میتونم برسونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، در صورتی که مدرک زبان آیلتس 6 به بالا داشته باشید میتوانید برای پذیرش مستقیم دانشگاه اقدام نمایید و در صورتی که مدرک زبان شما 5 یا 5.5 باشد میتوانید با دوره زبان اقدام نمایید.
الهام
درصد بیکاری فنلاند به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام نرخ بیکاری در کشور فنلاند ۷.۲ درصد است.
سمانه
سلام. وقتتون بخیر. مهاجرت تحصیلی به فنلاند ویزای همراه برای والدین داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر ویزای همراه به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال تعلق می‌گیرد.
Bahareh
سلام و عرض ادب هزینه زندگی دانشجویی در فنلاند برای یک‌سال چه مقدار است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شما باید حدود 12 الی 15 هزار یورو برای یک سال هزینه زندگی خود در نظر داشته باشید.
پورقاسمی
سلام و درود میشه بفرمایید برای یه خانوم وفرزند۱۰ساله چه مقدار هزینه برای یکسال لازمه وایا بنده برای تحصیل بیام وکارپارتایم پیدا کنم ایاکفاف هزینه های زندگی من وپسرمو میده بنده با دارایی ۲/۳میلیارد میتونم مهاجرت به این کشور بکنم؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. امکان مهاجرت با بودجه ای که فرمودید وجود دارد اما در خصوص هزینه های زندگی نمی توان نظر دقیقی داد زیرا حقوق افراد میتواند متفاوت باشد و سبک زندگی شما نیز میتواند هزینه های مختلفی را شامل شود ولی با مدیریت هزینه ها امکان این کار احتمالا وجود داشته باشد.
شبنم
سلام برای مهاجرت به کشور فنلاند برای یک خانواده چقدر سرمایه نیاز هست؟ بهتره از چه راهی اقدام کنیم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
نرگس مینایی
سلام و عرض ادب وقت بخیر ببخشید من برادرم فنلانده میخام به فنلاند مهاجرت کنم مجرد هستم و ی پسر 6 ساله دارم ایا میتونم از طریق کار یا تحصیل همراه با پسرم مهاجرت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش تحصیلی اقدام نمایید.
ساغر کاهانی
برای تحصیل در فنلاند سطح زبان من در حد ایلتس ۵.۵ هست ولی مدرک زبان ندارم. ایا باید حتما برای مقطع ارشد ایلتس ۶.۵ داشته باشیم برای این کشور؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن مدرک زبان لازم است. با ایلتس ۵/۵ می توانید برای دوره زبان پذیرش بگیرید.
حدیث
سلام. خسته نباشید. برای اقدام برای برنامه نوآفرینی فنلاند آیا حتما ایده باید جدید باشه و بر پایه تکنولوژی؟ و اینکه حداقل سرمایه که باید وارد کنیم چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. همانطور که از نام نوآفرینی پیداست، ایده حتما باید جدید باشد ولی حداقل سرمایه ای برای این روش در نظر گرفته نشده است.
Mina
سلام وقت بخیر تا چه سنی تونیم در فنلاند تحصیل کنیم‌ واسه کارشناسی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با یلام دوست عزیز فنلاند شرایط سنی ندارد.
فاطمه
سلام روز بخیر یعنی برای اموزش زبان فنلاندی در ازای اموزش هیچ پولی دریافت نمیشه از ما؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، آموزش زبان فنلاندی در دانشگاه های این کشور رایگان است.
mohammadreza
سلام و عرض ادب من قصد دارم برای مهاجرت به فنلاند اقدام کنم و 45 سالمه و متاهل هستم و دوست ندارم هزینه زیادی انجام بدم چه مسیری را می تونم دنبال کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید برای تحصیل در این کشور برای خود و یا همسرتان اقدام داشته باشید و با هزینه کمی اقامت تحصیلی دریافت کنید.
علی
سلام، بدون مدرک زبان هم میشه برای تحصیل در فنلاند اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در حال حاضر اکثر دانشگاه های فنلاند برای تحصیل از دانشجویان مدرک زبان میخواهند و توصیه میکنیم حتما مدرک زبان ارائه نمایید.
مسیح آرش نیا
درود. آیا برای دوره زبان فنلاند امکان اقدام هست و آیا شرط سنی داره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در حال حاضر امکان گذراندن یک سری دوره های زبان در صورتی داشتن حداقل مدرک زبان آیلتس 5 الی 5.5 برای تحصیل در فنلاند وجود دارد و شرط سنی هم ندارد.
پوریا
سلام وقت بخیر. من ۳۰ سالمه. میخوام برای دکترا درخواست بدم. میتونم خوانوادم را همراهم ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض. بله، میتوانید همسر و فرزندان خود را به همراه خود به کشور فنلاند ببرید.
نفیسه
سلام برای ویزای تحصیلی فنلاند، برای مقطع لیسانس باید تمکن مالی و مدرک زبانی مختلفی ارائه دهیم؟ برای افرادی بالای ۲۴ سال، موردی ندارد که تمکن مالی به اسم دیگری باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما برای مقطع لیسانس باید حداقل آیلتس 6 ارائه نموده و حدود 15 هزار یورو نیز به عنوان تمکن مالی در حساب خود قرار دهید. شرایط اسپانسر شدن افراد باید توسط وکیل بررسی گردد.
هانیه برادری
سلام وقت بخیر ممنونم از سایت خوبتون 33 سالمه لیسانس شیمی کاربردی هستم با معدل 13/7 و دوره های کمک پرستاری و اورژانس رو هم گذروندم. می تونم تو زمینه کمک پرستاری کار پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما برای کار در زمینه های بهداشت و درمان باید مدرک تحصیلی داشته و مدرک خود را در کشور مقصدتان معادلسازی نمایید و بدون آن امکان کار ندارید.
طاهری
سلام 43 ساله هستم فوق دیپلم مکانیک و همین زمینه مغازه و 24 سال سابقه کار دارم، 3 فرزند 19 14 و 10 ساله دارم و حدود 15-20 میلیارد هم تمکن که به صورت ملک دارم ولی زبان بلد نیستم. میتونم برای فنلاند درخواست بدم؟ آیا با توجه به سنم شانس دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد. فنلاند روی سن حساس نمی باشد.
Negin
سلام خسته نباشید برای مهاجرت تحصیلی سوال داشتم من الان ۳۲ سالمه میخوام لیسانس بخونم چون مدرک لیانسی که دارم حقوق هست که خب اونجا فک نکنم کاربردی داشته باشه آیا میتونم بخاطر سن بالام برای لیسانس مدیریت در فنلاند اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، امکان اقدام خواهید داشت و محدودیتی سنی وجود ندارد.
رضا صیاد
درود. ممنو ن میشم بفرمایید هزینه زندگی در فنلاند نسبت به سوئد و دانمارک ارزونتر هست یا خیر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. این موضوع بسته به شرایط افراد میتواند متفاوت باشد اما به طور کلی بسیاری از افراد این موضوع را تا حدی تایید کرده اند.
سیما بهوندی
سلام وقتتون بخیر من ۳۲ سالمه لیسانس حسابداری دارم زبانم متوسطه و دو میلیارد پشتوانه دارم می تونم تحصیلی اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد.
دنیا
سلام بنده 32 سالمه و لیسانس معماری دارم و تو همین حیطه هم کار کردم زبانم در حد ایلتس 7 هستش مجردم و تمکن مالیم 4 میلیارد هست بهترین روش برای اقدام بنده چی میتونوه باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید برای روش تحصیلی اقدام داشته باشید و شانس بالایی برای شما وجود دارد.
موسی زاده
سلام من ۴۳ سالمه و متاهل هستم برای تحصیل در کشور فنلاند میتونم اقدام کنم زبان در حد ۴ هستم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله امکان اقدام وجود دارد.
شیما
سلام. خسته نباشید. فکر میکنم راه ساده برای مهاجرت به فنلاند تحصیل هست، آیا این سال‌های تحصیل برای گرفتن پاسپورت هم محاسبه میشن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، این سال ها در دریافت اقامت دائم برای شما محاسبه خواهند شد.
مشاوره رایگان