راه های مهاجرت به استرالیا و کسب اقامت

24 نظر

راه های مهاجرت به استرالیا مثل کار، تحصیل، سرمایه گذاری و... منجر به 2 نوع اقامت موقت و دائم می شوند که عموما نیازمند شرایطی نظیر تمکن مالی، مدرک زبان (در اغلب روشها)، بیمه، آزمایش های پزشکی لازم دارند. برای مهاجرت به استرالیا راه های مختلفی وجود دارد. 7 راه اصلی برای اخذ اقامت استرالیا می توان استفاده کرد. این 7 راه شامل:

  • کار در استرالیا
  • تحصیل در استرالیا
  • سرمایه گذاری در استرالیا
  • تولد در استرالیا
  • ازدواج در استرالیا
  • پناهندگی در استرالیا
  • روش های مخصوص افراد خاص

تقریبا در اکثر راه ها پس از اخذ ویزا، اقامت استرالیا موقت بوده و بعد از حدود 3 تا 5 سال به اقامت دائم و در نهایت حدود 5 سال به پاسپورت ختم می شود. از مزایای روش های اقامت استرالیا امکان تبدیل ویزا به انواع مختلف است. موسسه ملک پور با در نظر داشتن مراحل مهاجرت به استرالیا، مشاوره رایگان تلفنی ارائه می دهد.

پرطرفدارترین راه های مهاجرت به استرالیا

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

کشور استرالیا برای مهاجرت

کشور برای مهاجرت استرالیا

استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان است و در نیمکره جنوبی قرار دارد. این کشور 26 میلیون نفر جمعیت دارد. پایتخت این کشور، شهر کانبرا است و بزرگترین شهر آن سیدنی است. استرالیا قدیمی ترین و هموارترین قاره جهان است. این کشور دارای مناطق کویری پهناور در مرکز، جنگل های بارانی در شمال و رشته کوه های پهناور در جنوب می باشد. استرالیا کشوری توسعه یافته از لحاظ اقتصادی است و چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان محسوب می شود.

این کشور، سیزدهمین کشور جهان از لحاظ تجهیرات نظامی می باشد. کشور استرالیا هشتمین کشور مهاجرپذیر جهان است که 29 درصد جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل داده اند. این کشور از لحاظ کیفیت زندگی، سیستم سلامت، سیستم آموزشی و حقوق بشر در سطح بالایی قرار گرفته است. همانطور که توضیح داده شد استرالیا کشور مهاجرپذیری است و همین امر باعث شده که افراد زیادی همه ساله قصد مهاجرت به استرالیا را داشته باشند.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد مهاجرت به استرالیا


برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

در این مرحله یک سوال واحد پیش می‌آید که برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟ برای این منظور ابتدا باید هدفتان را از مهاجرت مشخص کنید زیرا برای ورود نیاز به ویزا با هدف خاص دارید. جهت تعیین هدف و گرفتن ویزا چند روش مهاجرتی وجود دارد، از جمله برنامه‌های مبتنی بر سرمایه، برنامه‌های کاری، برنامه‌های تحصیلی، پذیرش نیرو‌های کار ماهر، پذیرش افراد خاص مانند هنرمندان و ورزشکاران و نوابغ و گاها ازدواج با فردی مقیم یا تبعه‌ی استرالیا. قبل از هر چیز، تحقیق کامل و مشورت با افراد با تجربه و متخصص توصیه میشود اما در ذیل قدم های اولیه تمام روش ها توضیح داده شده:

روش

مرحله اولیه

تحصیل

تحقیق برای رشته، دانشگاه، شهریه، ددلاین و مدارک پذیرش

کار

کاریابی برای مهاجرت با جاب آفر

مشخص کردن مقدار امتیاز با توجه به شرایط فردی و انتخاب بهترین استان

سرمایه گذاری

شناسایی راه ها و میزان سرمایه و دارایی لازم

ازدواج

با پیشفرض داشتن رابطه واقعی، درخواست ویزای الحاق

تولد

فقط مختص افراد با اقامت دائم یا تبعه

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

یکی از متداول ترین روش های مهاجرت به استرالیا، کار در استرالیا است. اشخاص زیادی هستند که در زمینه خاصی مهارت داشته و یا شغل آن ها جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا است. این اشخاص می توانند از طریق کار، وارد این کشور شوند. به منظور دریافت اقامت کاری استرالیا، افراد می بایست وارد یک سیستم امتیاز بندی شده و از طریق وب سایت EOI به صورت آنلاین ثبت نام کنند. در این سیستم، افراد بر اساس مهارت های خود امتیاز دریافت می نمایند. اقامت کاری استرالیا به دو دسته تقسیم می شود:

Skilled independent visa (subclass 189)

متداول ترین روش اقدام برای دریافت اقامت کاری استرالیا، این روش است. این نوع ویزا برای افرادیست که هیچ اسپانسر ایالتی و یا اعضای خانواده ای در استرالیا نداشته باشند و صرفاً بر اساس مهارت های خود می توانند با سیستم امتیازبندی و در صورت کسب امتیاز لازم، اقامت دائم استرالیا را برای خود و اعضای خانواده دریافت نمایند. شرایط لازم برای درخواست این نوع ویزا عبارتند از:

  • متقاضیان، شغل خود را از میان لیست مشاغل اعلام شده در سایت MLTSSL بیابید.
  • متقاضی می بایست حداقل 65 امتیاز برای ساختن پروفایل و اقدام از این روش کسب نماید.
  • سن متقاضی باید کمتر از 45 سال باشد.
  • سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی
  • ارائه نمره زبان انگلیسی به منظور نشان دادن مهارت زبان
  • گواهی سلامت و سوء پیشینه
  • ثبت نام در سایت EOI

Skilled nominated visa (subclass 190)

برای اقدام از این روش، شخص می بایست اسپانسر ایالتی داشته باشد. به این معنا که شخص می تواند برای یک استان خاص اقدام کند و اسپانسر ایالتی دریافت نماید. این روش نیز از طریق سیستم امتیاز بندی می باشد و 5 امتیاز به افراد می دهد. افراد پس از کسب امتیاز از این روش می توانند در سایت EOI پروفایل باز کرده و نوبت دهی شوند. در صورتی که شخص بخواهد از این روش اقدام نماید، باید شغل وی در لیست مشاغل اعلام شده در سایت STSOL باشد. سایر ارزیابی ها مربوط به سابقه کاری، سن (زیر 45 سال) و مدرک زبان انگلیسی فرد می شود.
جهت دستیابی بیشتر عزیزان به اطلاعات در خصوص اقامت استرالیا از طریق کار، در این قسمت به نرخ بیکاری در کشور استرالیا می پردازیم. همانطور که در نمودار مشاهده می فرمایید نرخ بیکاری در کشور استرالیا دارای میانگین کمتر از 7 درصد در ایام کرونا می باشد.

نمودار نرخ بیکاری در استرالیا

با وجود اینکه اقدام از این روش، مزیت های بسیاری دارد؛ اما باید این نکته را در نظر داشت که این روش دارای پروسه پیچیده و طولانی می باشد. دولت استرالیا طی سالیان اخیر و با توجه به متقاضیان بسیار اخذ اقامت استرالیا از طریق کار، اقدام از این روش را کمی سخت و طولانی کرده است.

گام به گام تا کار در خارج از کشور

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل، یکی از روش هاییست که متقاضیان زیادی دارد. تحصیل در استرالیا برای تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر می باشد. دانشگاه های کشور استرالیا خصوصی هستند و می بایست برای تحصیل در این دانشگاه ها هزینه پرداخت شود. افراد خارجی می توانند رزومه تحصیلی خود را به دانشگاه مد نظر خود ارسال نمایند و از این طریق، پذیرش تحصیلی دریافت کرده و ویزای تحصیلی اخذ نمایند. این امکان برای دانشجویان وجود دارد که در حین تحصیل، مشغول به کار شوند. بنابراین اغلب دانشجویان خارجی به کار پاره وقت در حین تحصیل می پردازند تا از پس هزینه های زندگی و شهریه دانشگاه برآیند. دانشجویان در هفته، 20 ساعت اجازه کار دارند. یکی دیگر از روش هایی که می توان از طریق آن بدون شهریه وارد دانشگاه شد، اخذ بورسیه تحصیلی است. افرادی که رزومه تحصیلی خیلی خوبی دارند و سطح زبان آن ها بالاست می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایند. جهت دریافت بورسیه تحصیلی شخص می بایست چندین مقاله ISI، معدل خوب و آیلتس 7 داشته باشد.

شهریه دانشگاه بسته به نوع دانشگاه، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی متفاوت است. در واقع شهریه دانشگاه ها بین 15000 دلار استرالیا تا 37000 دلار متفاوت است. در جدول زیر شما می توانید نام تعدادی از دانشگاه های سطح بالای استرالیا را با رتبه جهانی آن ها مشاهده فرمایید.

نام دانشگاه

رتبه جهانی

The University of New South Wales

68

The University of Sydney

84

The University of Melbourne

89

The University of Queensland

127

Australian National University

135

Monash University

160

The University of Adelaide

170

RMIT University

242

Deakin University

256

The University of Western Australia

279

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا، روش سرمایه گذاری است. نکته مهمی که وجود دارد این است که در بحث سرمایه گذاری با توجه به این که گاهاً افراد تمام پول و سرمایه خود را وارد کشور می نمایند، حتماً می بایست قبل از هر موضوع، استاندارد های سرمایه گذاری را در آن کشور بررسی نمائید. ثبت شعبه شرکت یکی از راه های ورود با سرمایه کم است. چرا که بزرگترین ترس یک سرمایه گذار، از دست رفتن پول و سرمایه اولیه است. از مهم ترین فاکتورها در بحث سرمایه گذاری، نرخ مصادره اموال (Expropriation risk) می باشد. همانطور که در جدول زیر مشاهده می فرمایید نرخ مصادره اموال در استرالیا بین سال های 2014 تا 2019 محاسبه شده است و مقدار میانگین آن، 1 و به معنای کمترین میزان ریسک می باشد.

مهاجرت به استرالیا

 

یکی از راه های سرمایه گذاری در استرالیا، که می توان از طریق آن، اقامت 4 ساله دریافت کرد. این روش اقامت جزو subclass 188 دسته بندی می شود. این دسته خود شامل 5 گروه A، B، C و D است. شرایط لازم برای این نوع سرمایه گذاری شامل موارد زیر می شود:

  • سن شخص در اکثریت روش ها می بایست کمتر از 55 سال باشد؛ مگر این که برنامه تجاری ویژه ای داشته باشند که از نظر دولت این کشور، سود اقتصادی زیادی برای این کشور داشته باشد.
  • این روش نیز از طریق سیستم امتیاز بندی است و امتیاز شخص می بایست حداقل 65 باشد.
  • سابقه کار مدیریتی سطح بالا و مرتبط با شاخه ای که کارآفرینی در آن انجام می شود.
  • داشتن سابقه کار مدیریتی سطح بالا حداقل به مدت 3 سال
  • شخص می بایست مصمم باشد که قصد دارد به مدت حداقل 2 سال، برای راه اندازی بیزینس خود در این کشور ساکن باشد.
  • شخص می بایست نشان دهد که خود به تنهایی یا به همراه شریکش در 5 سال گذشته حداقل 1 سال صاحب 10 درصد از سهام شرکتی بوده است و یا خود شخص به تنهایی و یا به همراه شریکش به اندازه 1.5 میلیون دلار استرالیا در شرکتی سرمایه گذاری کرده اند.
  • حداقل سرمایه ای که لازم است 800000 دلار استرالیا می باشد و حداقل میزانی که می توان در این روش سرمایه گذاری کرد 200000 دلار استرالیا است.

این روش سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی، یکی از متداول ترین روش های سرمایه گذاری در کشور استرالیاست.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا

اخیراً کشور استرالیا روش های سرمایه گذاری در این کشور را متنوع کرده و افراد می توانند با سرمایه گذاری از 400 هزار دلار استرالیا تا 5 میلیون دلار استرالیا اقامت این کشور را اخذ نمایند. خلاصه شرایط انواع روش های سرمایه گذاری در استرالیا به شرح زیر است:

نوع ویزا

سرمایه مالی مورد نیاز

مبلغ سرمایه گذاری

نوع اقامت

شرط حضور

Subclass 132A

ویزای استعداد تجاری

1500000 دلار

800000 دلار

اقامت دائم

ندارد

Subclass 188A

ویزای تجاری نوآورانه

800000 دلار

200 تا 500 هزار دلار

اقامت 2 ساله قابل تبدیل به اقامت دائم و تابعیت

دارد

Subclass 188B

ویزای جریان سرمایه گذاری

3000000 دلار

1500000 دلار

اقامت 2 ساله قابل تبدیل به اقامت دائم و تابعیت

دارد

Subclass 188C

جریان سرمایه گذار قابل توجه

5000000 دلار

5000000 دلار

اقامت 2 ساله قابل تبدیل به اقامت دائم و تابعیت

40 روز در سال

 

روش 132A استرالیا از ابتدا منجر به اخذ اقامت دائم استرالیا می شود. برای اقدام می بایست تراکنشی معادل 3 میلیون دلار استرالیا در طول 2 سال گذشته در حساب بانکی شخصی و یا تجاری خود داشته باشید و حداقل بتوانید 400 هزار دلار استرالیا در این کشور سرمایه گذاری کنید (مثلاً در بخش ساخت و ساز مسکن) و نشان دهید از سرمایه خوبی برخوردار هستید (پول نقد، ملک، زمین، ...). از جمله مزایای روش 400 هزار دلاری سرمایه گذاری در استرالیا می توان به اقامت دائم از ابتدا، عدم نیاز به خواباندن سرمایه در حساب بانکی، عدم نیاز به ارسال پول به کشور استرالیا قبل از ورد به این کشور، 2 سال زمان برای سرمایه گذاری، و امکان تبدیل به پاسپورت استرالیا اشاره نمود.

مهاجرت به استرالیا از طریق راه اندازی کسب و کار

راه اندازی کسب و کار می تواند منجر به مهاجرت و اقامت دائم متقاضیان اقامت استرالیا شود و از این طریق نه تنها خود متقاضی بلکه خانواده وی نیز اجازه حضور و زندگی در استرالیا را خواهند یافت. البته رعایت شرایط برای راه اندازی کسب و کار در استرالیا از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود. برای مثال افراد باید دارای شرایط زیر باشند:

  • داشتن حداقل سن 18 و حداکثر 55
  • برخورداری از حداقل امتیاز برای راه اندازی کسب و کار
  • ارائه مدرک زبان و آیلتس با حداقل نمره 5
  • ارائه اسناد مالی و گردش حساب
  • انجام معامله به ارزش حداقل 400 هزار دلار در استرالیا که زمانش به 4 سال گذشته بازگردد
  • دریافت ویزای بیزنس استرالیا
  • عدم سوپیشینه

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا می تواند به واسطه ازدواج باشد. در این روش مهاجرتی، افراد می توانند با تبعه کشوری ازدواج کرده و از این طریق بسته به قوانین آن کشور، اقامت کشور مقصد را اخذ نمایند. این در حالی است که طی چند سال اخیر افراد زیادی از این قوانین سوء استفاده کرده و از طریق ازدواج صوری، اقامت کشوری را اخذ نموده اند. به همین دلیل در حال حاضر، سختگیری های زیادی جهت اخذ اقامت از این روش توسط کشورها اعمال می شود. اقامت استرالیا از طریق ازدواج و دریافت اقامت می تواند میسر شود؛ اما در ابتدا به شخص اقامت موقت اعطا می شود و در صورتی که ثابت شود این زوج با یکدیگر زندگی می نمایند، اقامت قابل تمدید می باشد. شرایط اقدام از این روش عبارتست از:

  • شخص درخواست دهنده می بایست تبعه کشور استرالیا باشد و یا اقامت این کشور را داشته باشد.
  • ارائه گواهی سلامت از طرف متقاضی
  • شخصی که برای الحاق به خانواده درخواست داده است باید تمکن مالی نشان دهد تا توانایی وی در پرداخت خرج و مخارج زندگی خود و همسرش اثبات شود.
  • می بایست مدارک کافی جهت اثبات این موضوع که ازدواج آن دو صوری نبوده است ارائه شود.

مهاجرت به استرالیا و اخذ تابعیت از طریق تولد

در مورد شرایط اقامت استرالیا از طریق تولد باید گفت که تمام کشورهای دنیا برای اعطای تابعیت از طریق تولد از دو اصل خاک و خون تبعیت می کنند. اصل خاک به این معناست که زمانی که فرزندی در خاک کشوری متولد شود، حتی اگر پدر و مادر او تبعه آن کشور نباشند، تابعیت آن کشور را اخذ خواهد کرد. اصل خون به این معناست که چنانچه فرزندی در خاک کشوری متولد شود، برای اخذ تابعیت آن کشور حتماً می بایست پدر یا مادر وی نیز تبعه آن کشور باشند. استرالیا از قانون خون تبعیت می کند. این کشور در شرایط ذیل، به فرزندانی که در خاک کشورش متولد شوند، تابعیت اعطا می نماید:

  • فرزندی که پدر یا مادرش تبعه استرالیا باشند.
  • فرزندی که پدر و مادرش هویت نامعلومی داشته باشند.
  • اگر خانواده ای اقامت طولانی مدت استرالیا را داشته باشند فرزندشان به محض تولد، تابعیت این کشور را اخذ خواهد کرد.

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

از جمله دیگر روش های مهاجرت، روش پناهندگی است. در واقع پناهنده به شخصی گفته می شود که در کشور خود دارای امنیت جانی نبوده و یا مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و به همین دلیل به دنبال جایی است که در آن بتواند امنیت داشته باشد. این روش، روشی بسیار خطرناک است و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روش بسیار سخت و خطرناکی است و سختگیری های زیادی برای این کار وجود دارد. تا قبل از سال 2009، این کشور پناهجویان زیادی را در خاک خود پذیرفته است، اما در حال حاضر به دلیل اینکه افراد زیادی با ارائه کیس های دروغین به دولت، قصد پناهندگی در این کشور را دارند، سخت گیری های زیادی وضع شده است.

لازم به ذکر است که موسسه ملک پور هیچ گونه فعالیت و خدمات رسانی در این زمینه ارائه نمی دهد و به شما عزیزان پیشنهاد می شود با توجه به شرایط خود، روش قانونی و مناسبی را برای مهاجرت انتخاب نمایید.

اقامت استرالیا برای هنرمندان و افراد فوق موفق

مهاجرت به استرالیا برای افراد هنرمند می تواند از روش های مختلفی امکان پذیر باشد. این اشخاص می توانند از طریق تحصیل وارد این کشور شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کرده و سپس وارد بازار کار شوند. همچنین می توانند از طریق کار و سیستم امتیازبندی به این کشور مهاجرت نمایند. این در صورتی است که رشته تحصیلی و سابقه کار این اشخاص در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد. این افراد می توانند با دارا بودن مدرک زبان و سابقه کار مرتبط، پروفایل خود را در سایت EOI تشکیل داده و در صورتی که امتیاز کافی را کسب کرده اند، وارد سیستم نوبت دهی شوند.

در کل استرالیا از جمله کشورهایی است به افراد نخبه و یا هنرمندان سرشناس، همچنین افراد فوق موفق بهای بسیاری می دهد و گاهاً باتوجه به رزومه فرد امکانات دریافت اقامت و ویزای هنرمندان استرالیا را برای متقاضی محیا می دارد. مواردی که افراد می توانند برای اقامت این کشور به عنوان هنرمندان و نخبگان باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • ارائه مدارک مبنی بر دریافت جوایز بین المللی یا داخلی
  • ارائه مدرک نشر مقاله ها و مطالبی درباره متقاضی در نشریات و شبکه های حرفه ای یا دیگر رسانه ها
  • ارائه مدرک نمایان کننده خدمات علمی، دانشگاهی، هنری، ورزشی، فرهنگی یا تجاری و مالی کشوری

مهاجرت به استرالیا برای نخبگان

کشور استرالیا از ورود افراد دارای استعداد ویژه و نخبه، استقبال می کند و راه را برای ورود به این افراد و تاثیرگذاری مثبتشان در کشور استرالیا، باز گذاشته است. از همین رو نوعی ویزا تحت عنوان ویزای نخبگان استرالیا (ویزای تلنت استرالیا) به این دسته از افراد تعلق گرفته است که دارای دو زیرکلاس 858 و 124 می باشد.

افرادی که به دنبال ویزای 124 هستند، قطعا باید خارج از استرالیا این درخواست را ارائه دهند، این در حالی است که متقاضیانی که در استرالیا حضور دارند، میبایست از طریق ویزای 858 اقدام و درخواست خود را ارائه دهند. همچنین این نوع ویزا دارای مزیتی می باشد که اقامت دائم را به ارمغان خواهد آورد و نخبگان بدون هیچ دغدغه ای قادر به ادامه دادن زندگی شخصی و کاری خود در کشور استرالیا خواهند بود.

شرایط سنی مهاجرت به استرالیا

قبل از بررسی شرایط سنی مهاجرت به استرالیا بهتر است اطلاعاتی پیرامون ویزاهای استرالیا را ارائه دهیم. همه ویزاهای استرالیا براساس سیستم امتیازدهی عمل می کنند، بدین طریق که افراد براساس پارامترهای تعیین شده از سوی اداره مهاجرت استرالیا که شامل مدرک تحصیلی، سن، تحصیلات، مهارت، و... می باشد، امتیاز هایی را کسب و براساس مجموع امتیازهایشان، به ویزای استرالیا خواهند رسید.

در این میان، یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در امتیاز دهی استرالیا به مهاجران، شرایط سنی می باشد و می توان گفت که شرایط سنی در زمان اقامت استرالیا، حول و محور همه چیز قرار دارد. اگر شما خواننده گرامی نیز دوست دارید اطلاعات جامعی از سن در شرایط اقامت استرالیا به دست آورید، پس مطالعه جدول زیر که توسط کارشناسان موسسه ملک پور تدوین شده است را از دست ندهید:

نوع ویزا

شرط سنی

شرح

PR

25-32

این وضعیت دارای 30 امتیاز می باشد. البته افراد زیر 45 سال نیز قادر به درخواست این نوع ویزا می باشند اما از امتیازشان کاسته خواهد شد

کارگران ماهر

25-44

25 تا 32 دارای 30 امتیاز، 33 الی 39 دارای 25 امتیاز و 40 تا 44 سال دارای 15 امتیاز است

گلوبال تلنت

بدون شرط سنی

 

ویزای تحصیلی

25-32

30 امتیاز. 45 سال به بالا هیچ امتیازی نخواهند داشت.

ساب کلاس 491

کمتر از 45 سال

 

سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا

بی شک همه افرادی در فکر مهاجرت می باشند، دوست دارند سریع ترین و کم دردسرترین راه را انتخاب کنند. سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا یکی از پرتکرار ترین سوالات متقاضیان می باشد که پاسخ به این سوال، با بررسی شرایط و وضعیت افراد امکان پذیر است. اما به طور تقریبی می توان ویزاهای کارآفرینی و گلوبال تلنت کشور استرالیا را در قالب راه هایی که زودتر موجب می شود تا افراد به مقاصد خود برسند، معرفی کرد. سرمایه گذاری به همراه راه اندازی بیزنس سود آور، نه تنها موجب مهاجرت افراد به استرالیا می شود، بلکه موجبات اقامت دائم آنها را نیز فراهم می کند. همچنین افراد با افتخارات بین المللی نیز در گروه کسانی که به راحتی قادر به اخذ ویزای استرالیا می باشند، قرار گرفته اند و باید این نوع مهاجرت را سریع ترین راه مهاجرت به کشور استرالیا لقب داد که با کمترین مانع و معضل در زمان مهاجرت و اخذ ویزا، روبرو خواهد بود.

راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

بدیهی است که مهاجرت یکی از موضوعات پیچیده برای فردی که تصمیم به این کار دارد، خواهد بود و این بدان دلیل است که افراد با آگاهی کمی نسبت به قوانین و شرایط کشوری دیگر، قرار است که مدتی یا تمام زندگی خود را در آن بگذرانند و هر کشور نیز دارای قوانینی می باشد که برای زندگی در آن نقطه از دنیا، رعایت قوانین الزامی خواهد بود.

در این موضوع پیچیده قطعا راه های بی دردسر و راحتی هم وجود دارد. برای مثال راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا، سنجش و بررسی شرایط متقاضی می باشد و انتخاب آگاهانه ترین راه بر این اساس است که کار افراد را در زمان اخذ اقامت استرالیا، آسان می کند. در این بین راه هایی وجود دارد که به صورت کلی، لقب راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا گرفته اند، راه هایی همچون: ازدواج، ویزای همراه، ویزای 476 و اسپانسرشیب.

هزینه مهاجرت به استرالیا

کشور استرالیا برای مهاجرت، دارای شرایط متعددی می باشد که یکی از آنها پرداخت هزینه های مربوطه در زمان اخذ ویزا می باشد. میزان این هزینه ها ارتباط مستقیمی با نوع برنامه مهاجرتی دارد. هزینه مهاجرت به استرالیا در مراحل صدور ویزا، انگشت نگاری و دیگر هزینه های جاری، معنا پیدا می کند.

هزینه با دلار استرالیا حساب شده و سایت اداره مهاجرت کانادا، دقیق ترین جزییات هزینه های موجود را ذکر کرده است. لازم به ذکر است که هزینه مهاجرت به استرالیا جدا از هزینه های مربوط به زندگی، تحصیل و... در این کشور می باشد و در واقع باید آن را هزینه های دولتی دانست که افراد در ابتدای راه مهاجرت، ملزم به پرداخت آن می باشند.

شرایط و قوانین جدید مهاجرت به استرالیا

از اول جولای 2023، شرایط و قوانین جدیدی برای مهاجرت به استرالیا وضع می‌شود. برای مثال سقف ساعات کار مجاز برای دانشجویان بین المللی از 20 ساعت به 24 ساعت در هفته افزایش می‌یابد. افراد با تابعیت نیوزلند با فاکتورهای جدید اولویت‌بندی و بررسی می‌شوند. از طرفی تعداد ویزاهای معتبر از طریق ایالت‌ها به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. همچنین دولت استرالیا قصد دارد لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت‌ها را مورد بررسی مجدد قرار دهد. دولت استرالیا قصد دارد شرایطی را برای ویزاهای جدید برای کشورهای حوزه اقیانوس آرام مورد بررسی قرار دهد.

مقایسه راه های مهاجرت به استرالیا

اقامت استرالیا از طریق روش های متعددی صورت می پذیرد و همین قابلیت باعث شده تا افراد قدرت انتخاب خوبی در زمان انتخاب راه های مهاجرتی داشته باشند. قطعا همه متقاضیان این سوال را از خود می پرسند که برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟ پس اگر شما نیز این سوال را از خود پرسیده اید، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

اسکیل ورکر یکی از شناخته ترین و بزرگترین روش های مهاجرتی به استرالیا است که دارای چندین زیر شاخه می باشد و این نوع برنامه مهاجرتی، نیازی به اسپانسر کارفرما ندارد. از مهم ترین برنامه های مهاجرتی که زیرشاخه اسکیل ورکر می باشند می توان از ویزای 189 و ویزای 491 یاد کرد. ویزاهای خانوادگی نیز یکی دیگر از راه های مهاجرت به استرالیا می باشد که در مقایسه با دیگر راه های مهاجرتی، با مشکلات کمتری همراه است. افرادی که دارای سرمایه و دارایی قابل توجهی هستند، با ویزاهای کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار و استارتاپ، در بهترین حالت ممکن می توانند به استرالیا مهاجرت کنند.

اخذ اقامت دائم و تابعیت استرالیا

بسته به روشی که شخص اقدام به اقامت استرالیا می نماید، اعطای تابعیت در بازه زمانی متفاوتی میسر است.

  • تابعیت استرالیا از طریق تحصیل: افراد می توانند با دریافت ویزای تحصیلی، اقامت تحصیلی استرالیا را دریافت کنند. اما این نوع اقامت به خودی خود موجب اعطای تابعیت نمی شود، بلکه شخص می بایست پس از تحصیل، کار پیدا کرده و سپس اقامت کاری دریافت نماید. در این صورت می تواند بعد از 4 سال، درخواست اقامت دائم کرده و 4 سال بعد برای پاسپورت استرالیا درخواست دهد.
  • تابعیت از طریق کار: در این روش نیز همانطور که گفته شد از ابتدا شخص اقامت کوتاه مدت و قابل تمدید دریافت خواهد کرد و سپس می تواند پس از 4 سال برای اقامت دائم و به دنبال آن، پس از 3 سال برای تابعیت درخواست دهد.
  • تابعیت از طریق سرمایه گذاری: در انواع سرمایه گذاری شرایط اعطای تابعیت متفاوت است. در مورد کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا باید گفت شخص در ابتدا اقامت 2 ساله دریافت خواهد کرد و پس از 4 سال می تواند درخواست تابعیت دهد.
  • تابعیت از طریق تولد: همانطور که گفته شد، فرزندانی که در استرالیا متولد می شوند و پدر یا مادر آن ها تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد و یا پدر و مادر فرزند ی با تابعیت نامعلومی داشته باشند به محض تولد، تابعیت این کشور را اخذ خواهند کرد.
  • تابعیت از طریق ازدواج: در این روش به شخص ابتدا اقامت 1 ساله داده می شود و در صورت اثبات این موضوع که هنوز با همسر خود زندگی می کند، می تواند اقامت دائم استرالیا خود را تمدید نماید و در نهایت بعد از 4 سال، درخواست تابعیت دهد.

ویدئو موسسه MIE در مورد اقامت دائم استرالیا


مزایای مهاجرت به استرالیا

عواملی که منجر می شود افراد تصمیم برای اخذ اقامت استرالیا بگیرند، بی شمار و قطعا بستگی به نوع زندگی هر فرد دارد اما در این میان، فاکتورهایی وجود دارد که کشور استرالیا را بهترین مقصد برای مهاجرت تبدیل می کند. وجود ایده آل های بسیاری، تضمین کننده یک زندگی با سطح کیفی بالا در کشور استرالیا است. برخی از مزایای مهاجرت به استرالیا عبارتند از:

مزایای مهاجرت به استرالیا

  • دارا بودن اقتصاد خوب و توسعه یافته
  • آب و هوا مناسب و طبیعت زیبا
  • بازار کار مناسب
  • وجود دانشگاه های معتبر با سطح علمی بالا
  • امنیت اجتماعی
  • مهاجر پذیری
  • بهره مندی از درآمد عالی
  • کیفیت زندگی بالا

معایب مهاجرت به استرالیا

برای شناختن معایب مهاجرت به استرالیا می‌توانید لیست ذیل را مطالعه کنید:

  • استرالیا یکی از گران‌ترین کشورهای جهان است
  • ممکن است پیدا کردن اولین شغل با شرایط مورد نظر شما سخت باشد
  • تا زمانی که شما اقامت دائم خود را دریافت کنید، حقوق شما محدود خواهد بود
  • در ابتدا ممکن است مالیات‌ها نسبت به حقوق دریافتی شما بالا باشند
  • در برخی از ایالت‌ها آب و هوا بسیار گرم می‌باشد
  • حیات وحش و طبیعت کشور استرالیا می‌تواند برای افراد تازه وارد کمی ترسناک باشد
  • برخی از خدمات بهداشتی با هزینه بالا ارائه می‌شوند
  • حمل و نقل عمومی پرهزینه و گران قیمت
  • تعطیل شدن زود هنگام اماکن

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب شرایط اقامت استرالیا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


 

  • سوال شما عزیزان روی سایت: با سلام؛ بنده ۳۳ سالم هست. کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان و ارشد دانشگاه اصفهان در رشته مهندسی برق دارم. قصد مهاجرت دائم به استرالیا را دارم. در ضمن سابقه هشت سال تدریس در هنرستان فنی حرفه ای رو دارم. برای مهاجرت، چقدر شرایطم مناسب است؟ بهتر است از طریق مهاجرت کاری اقدام نمایم یا مهاجرت تحصیلی؟

فایل صوتی مدیریت موسسه ملک پور در پاسخ به شما

زمانی که صحبت از مهاجرت می شود، دو فاکتور مهم هدف از مهاجرت و شرایط مهاجرت را باید مورد توجه قرار داد. در این سوال، به رشته تخصیلی مهندسی برق اشاره شده است که از جمله مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا می باشد. به علاوه اینکه از سابقه کار 8 ساله نیز برخوردار می باشند. اما میزان مهارت ایشان و فعالیت حرفه ای ایشان در زمینه یاد شده نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. از جمله نکات مهم دیگر که در این سوال به آن اشاره نشده است، سطح زبان و میزان تسلط ایشان بر زبان انگلیسی می باشد. چرا که به منظور مهاجرت تحصیلی یا کاری به استرالیا و کسب امتیاز در سیستم اسکیل ورکر این کشور، سطح مدرک زبان آیلتس بسیار مهم می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی دولت استرالیا، از سیستم امتیازبندی استرالیا و نحوه کسب امتیاز در این کشور اطلاع یابید. علاوه بر این، در صورت مراجعه به وب سایت موسسه ملک پور و مشاهده ویدئوهای رایگان که توسط مدیر موسسه ملک پور تهیه شده است، اطلاعات مفید و به روزی به دست خواهید آورد. بنابراین توصیه می شود برای کسب اطلاعات صحیح در زمینه مهاجرت، از منابع اطلاعاتی علمی، صحیح و به روز استفاده نمایید. در هر دو صورت مهاجرت تحصیلی یا کاری به استرالیا، لازم است که مدرک زبان انگلیسی ارائه نمایید. همانطور که گفته شد، هدف مهاجرت نیز در تعیین نوع روش مهاجرت بسیار مؤثر است. در سوال فوق، هدف از مهاجرت، اخذ اقامت دائم استرالیا ذکر شده است. با توجه به اینکه به صرف تحصیل در این کشور، اقامت دائم آن را نمی توان به دست آورد؛ در صورت برخورداری از مدرک زبان آیلتس و مهارت کافی در رشته کاری مهندسی برق، بهتر است که از روش مهاجرت کاری به کشور استرالیا اقدام شود.


سوالات متداول راجع به اقامت استرالیا

✔️ بهترین روش مهاجرت به استرالیا برای ایرانی ها چیست؟

بهترین روش برای هر شخص با توجه به شرایط سنی، تحصیلی، سطح زبان و پتانسیل مالی وی متفاوت می باشد. برای شخصی، روش تحصیلی و برای فردی دیگر روش کاری مناسب تشخیص داده می شود.

✔️ ارزان ترین روش های مهاجرت به استرالیا کدامند؟

اقامت استرالیا طرق مختلفی دارد ولی مهاجرت کاری یکی از ارزان ترین روش هاست که شما با کسب امتیازات لازم موفق به دریافت اقامت می شوید.

✔️ آیا بدون مدرک زبان می توان به استرالیا مهاجرت نمود؟

 بلی بسیاری از انواع ویزاها، نیاز به مدرک زبان از همان ابتدا ندارند مثل ویزاهای سرمایه گذاری، تحصیل برای کوکان، توریستی و...

✔️ روش های مهاجرت به استرالیا کدامند؟

هفت روش اصلی مهاجرت وجود دارد که افراد بسته به شرایط خود از یکی از آنها را می توانند انتخاب نمایند
که به ترتیب: کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، افراد خاص و پناهندگی می باشد.


سخن پایانی درباره مهاجرت و اقامت استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه های زندگی در استرالیا و انواع روش های مهاجرت به استرالیا به طور کامل و علمی در این مقاله بررسی شد. همچنین به طریقه اقدام از هر یک از روش های اخذ اقامت استرالیا پرداخته شد. هزینه های زندگی در این کشور نیز به طور کامل بررسی شد. به تمامی شما عزیزانی که قصد مهاجرت دارید پیشنهاد می شود که حتماً با متخصصین در این زمینه مشورت نمایید تا بسته به شرایط، بهترین روش به شما معرفی گردد. موسسه ملک پور به همراه مشاوران متخصص خود در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا می تواند تا پایان این مسیر همراه شما عزیزان باشد. شما می توانید با تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس بر روی وب سایت موسسه، از مشاورین مجرب این موسسه، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. امیدواریم توانسته باشیم در خصوص مهاجرت به استرالیا اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. شما می توانید در پایان این مقاله، سوالات و پیشنهادات خود را در بخش "ثبت پرسش"درج بفرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 4.62 از 5 ( 15 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مریم سلطانی
سلام وقت شما بخیر من 26 ساله هستم و مهندس کامپیوتر، همسرم 33 ساله و مهندس برق. فرزند نداریم. در کل 600 میلیون سرمایه داریم و سطح زبان هر دوی ما در حد متوسط است. آیا ما شرایط مهاجرت به استرالیا را داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به رزومه ای که می فرمایید بلی و یکی بهترین راه هاب برای شما اگر سابقه کاری مرتبط دارید مهاجرت کاری است که البته نیازمند به مدرک زبان بالا هم می باشد. علاوه بر این شانس مهاجرت به کشور آلمان و اتریش و همچنین کانادا برای شما بیشتر از استرالیاست. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود موفق باشید.
متین فروزش
سلام و خسته نباشید به شما برای مقاله خوبتون من 19 ساله هستم و دوس دارم تو استرالیا درس بخونم قصدم تحصیل تو رشته نرم افزار هست به چه مدرک زبانی نیاز دارم؟ و چقدر شانس دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز چون بالای 18 سال مدرک زبانی که ارائه می دهدی بسته به رشته و دانشگاه شما متغییر است ولی عموماً نمره ایلتس 6 برای مقطع لیسانس مورد نیاز است. شما شرایط سنی خوبی دارید و اگر درست برنامه ریزی کنید و از دانشگاه و کالج های معتبر پذیرش بگیرید برای ویزا هم شانس مناسبی دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. موفق باشید.
محسن کاظمی
سلام و خدا قوت ممنون از مقاله عالیتون، خواستم بدونم برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار و روش اسکیل ورکر حتما باید از این کشور جاب آفر داشته باشیم؟ یا بدون جاب آفر هم شانس برای پذیرفته شدن داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام ممنون از همراهی شما شما در طی پروسه نیاز به جاب آفر خواهید داشت این موضوع بسیار تخصصی می باشد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.
بدران
سلام.وقت خوش. من ارشد مدیریت و دارای ۱۳ سال سابقه مرتبط هستم. آیلتس در حد ۶ هستم. ۳۳ سالمه. برای سابکلاس ۱۹۰ چقد شانس دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، همانطور که می دانید این ویزا دارای امتیاز بندی است و امتیازات شما باید دقیق بررسی شود و البته علاوه بر آن شما باید یک اسپانسر از استرالیا داشته باشید تا بتوانید برای این ویزا اقدام نمایید.
عسل
سلام با تشکر از مطالب خوب و کامل تون من ۲۳ ساله و دارای مدرک لیسانس مدیریت دولتی هستم و حدود یک میلیارد سرمایه دارم میتونم از طریق تحصیلی اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکر از لطف شما. بله شرایط سن و تحصیلات شما بسیار عالیست و در صورتی که مدرک زبان مناسب را ارائه نمایید می توانید از طریق تحصیل وارد کشور استرالیا شوید.
صفا مشرقی
سلام میخواستم بپرسم راه های مهاجرت به استرالیا 2022 تغییری هم خواهد داشت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقت شما بخیر دوست عزیز قوانین مهاجرت ممکن است هر لحظه شامل تغییر شوند و این تغییرات را از قبل نمی توان پیش بینی کرد.
مرادی
سلام میخواستم بدونم استرالیا به ایرانی ها ویزای کاری میده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بله در صورت پیدا کردن جاب افر مناسب موفق به دریافت ویزای کاری این کشور خواهید شد.
زهرا
تابعیت استرالیا از طریق ازدواج بعد از چند وقت اعطا می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام برای مهاجرت از طریق ازدواج ابتدا اقامت یک ساله به فرد داده می شود و در صورتی که شخص بعد از یک سال ثابت کند همچنان با هم در حال زندگی هستند اقامت دائم به او اعطا می شود.
سپهر
سلام من قصد سرمایه گذاری در استرالیا دارم و از این طریق میخوام ویزا بگیرم اما مدرک زبان ندارم. حتما باید ایلتس بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر دوست عزیز با توجه به روش مهاجرتیتون، شما می توانید بدون مدرک زبان هم به استرالیا مهاجرت کنید.
میلاد
سلام من میخام ویزای سرمایه گذاری استرالیا رو بگیرم اما مدرک زبان ندارم باید چکار کنم هیچ راهی وجود نداره که بدون مدرک مهاجرت کنم؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در روش سرمایه گذاری می توانید بدون مدرک زبان به این کشور مهاجرت کنید.
میلاد
عامل سن چه تاثیری توی مهاجرت داره؟ سن مون کم باشه خوبه یا خوب نیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام سن پایین تر باعث کسب امتیار بیشتر برای مهاجرت خواهد بود و بالای45 سال امتیازی ندارد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را دقیق مطالعه فرمایید.
سعید
سلام من میخام برای تفریح به کشور استرالیا سفر کنم. درواقع به عنوان توریست برم این کشور.باز هم باید مدرک زبان داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر برای ویزای توریستی نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید.
شیما صحابی
آیا برای رفتن به استرالیا حتما باید به زبان تسلط داشته باشیم و مدرک. ارائه بدهیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای مهاجرت کاری و تحصیلی حتما نیاز به تسلط به زبان انگلیسی هست اما برای ویزای توریستی و سرمایه گذاری نیاز به ارائه مدرک زبان نیست.
محمد غزلاوی
مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس چه چیزایی هستن؟ و این که آیا شرایط سنی به خصوصی داره چون که بنده 32 سالمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت تحصیلی داشتن مدرک زبان، پشتوانه مالی مناسب از اهمیت زیادی برخورداره و عموماً برای فوق لیسانس زیر 30 سال ریسک کمتری دارد.
یعقوب میرزایی
با سلام بنده 28 سالمه و میخواستم برای ویزای تحصیلی اپلای کنم. تا چه مدت بعد از تحصیل میتونیم با ویزای تحصیلی توی کشور بمونیم و چطوری میتونم ویزاش رو دائمی کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بعد از تحصیل معمولا در کمترین حالت تا 6 ما فرصت داردی که به دنبال کار بگردید. برای اقامت دائم ابتدا باید چند سال کار کنید و بعد اقدام نمایید.
محسن مرتضوی
سلام روزتون بخیر برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آیا نیاز به ارائه مدرک زبان هم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله نیاز به ارائه مدرک آیلتس4.5و 5 می باشد
کامیار
وقت بخیر، بنده ۲۳ سال دارم و تمایل دارم در رشته پزشکی در استرالیا تحصیل کنم آیا این امکان برای من وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در کشور استرالیا باید برای شما پذیرش لیسانس گرفته شود و با توجه به سن تان ریسک پذیر و ویزا دراید.
هانیه حسین پور
میخواستم بدونم از لحاط هزینه های زندگی شهر سیدنی شهر گرونی برای زندگی در استرالیا به حساب میاد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در مقایسه با کجا مد نظرتان است؟ در کل هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ در همه جای دنبا به نسب شهرهای کوچیک گرونتره.
آنیتا
سلام من ۲۸ ساله هستم و در ۲۲ سالگی لیسانس صنایع رو گرفتم آیا میتونم برای فوق در کشور استرالیا اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر سطح زبان قوی و پشتوانه مالی مناسبی داشته باشید و همین طور سابقه کار بلی این امکان وجود دارد.
سمانه موسوی
سلام میشه بفرمایید مدرک زبانی که برای مقطع ارشد باید داشته باشیم چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز بستگی به دانشگاه مقصد شما دارد که چه مدرکی را درخواست کند از شما ولی در حالت کلی ایلتس 6 و 6.5 رو برای ارشد در نظر داشته باشید.
صبا رمضانی
سلام میشه بفرمایید آیا شرایط زندگی در استرالیا برای ایرانیان مناسب هست یا نه؟ به طور کلی استرالیا مهاجر پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله با توجه به گسترده بودن این کشور و زیر ساخت های مناسب شرایط مهاجرت و فرصت های شغلی برای کار در این کشور بالاست و دارای ظرفیت بالایی برای جذب مهاجر می باشد.
فاطمه فیض اللهی
میشه توضیح بدید اینکه سیستم استرالیا برای مهاجرت سیستم امتیاز بندی هست یعنی چی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود سیستم امتیازدهی یعنی هر کدام از موارد سن تحصیلات تمکن مالی تسلط به زبان و... امتیاز مخصوص به خودش را دارد که در صورتی که امتیاز شما بالاتر از حد نصاب باشد امکان پذیرش و قبولی شما بیشتر خواهد بود.
donya
سلام روزتون بخیر پدرم میخوان از راه سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنن اما مدرک زبان ندارن میخواستم بدونم داشتن مدرک زبان برای ویزای سرمایه گذاری ضروری و توی پرونده شون مشکل ایجاد میکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام داشتن مدرک زبان در برخی موارد ضروری نیست و در برخی موارد نیاز به مدرک ایلتس در حد4.5 می باشد که می توان با پرداخت2000 دلار استرالیا کسری آن را جبران کرد.
الهه
سلام و وقت بخیر من فوق دیپلم مدیریت دارم و 36 ساله و ده سال سابقه کارو در حال گذراندن دوره پیشرفته حسابداری و زبان هستم آبا امکان مهاجرت کاری (اسکیل ورکر)برای من فراهم هست .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز حداقل مدرک تحصیلی برای روش اسکیلد ورکر مدرک کارشناسی می باشد.
مشاوره رایگان