محصول راهنمای عملی مهاجرت

بدون نظر

سالانه افراد زیادی به مهاجرت می‌اندیشند در مبحث مهاجرت باید به نکاتی توجه نمود یکی از اصلی‌ترین نکات دانستن مهمترین موارد مهاجرتی است ما تصمیم داریم نوشتار را به صورت یک دفترچه راهنما برای مهاجرت شما ارائه نماییم تا بتوانید روند مهاجرت خود را طبق این برنامه تنظیم نمایید تحقیقاتی که توسط این موضوع در مورد کشورهای اروپایی آمریکا و استرالیا و… انجام شده است به صورت کامل در این مقاله ارائه خواهد شد. شما در این نوشته ها با معنای انواع واژه های مهاجرتی، انواع راه های مهاجرت و توضیح هر یک و در نهایت شرح بهترین راه های مهاجرتی و بهترین کشورها برای مهاجرت آشنا خواهید شد. مهاجرت چالش هایی مانند جدایی از خانواده و ترس های اولیه را به همراه دارد. مشاوره گرفتن از افراد موفق به دستیابی به دیدگاه دقیق تری کمک می کند. از جنبه های مثبت مهاجرت آرامش در کار و زندگی می باشد. و همچنین تجربه سفر بدون ویزا به 90 درصد کشورها را فراهم می کند. کنکاش عاقلانه در این جنبه ها برای یک تجربه موفق مهاجرت بسیار مهم است.  پس از مطالعه این نوشتار شما می توانید با وکیل های مشاوره مهاجرتی یا موسسات مربوطه مشورت نموده و طبق آن تصمیمات خود را اتخاذ نمایید. موسسه ملک پور نیز در این راستا مشاوره های تخصصی به شما ارائه می نماید مشاوره های اولیه به صورت کلی با بررسی شرایط شما و بیان راه های مورد نظر خواهد بود به صورت مشاور تلفنی رایگان ارائه می گرد. شما می‌توانید با مشاوره تخصصی نیز با بررسی ایرادات هر مسیر مهاجرتی بهترین مسیر را برای خود انتخاب نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد رمز و راز موفقیت در مهاجرت


راهنمای گام به گام کار در خارج از کشور

اگر شرایط مالی خوبی داریم مهاجرت کنیم در 30 ثانیه

 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

مفاهیم اساسی برای مهاجرت

برای مهاجرت شما باید با برخی از مفاهیم آشنای کامل داشته باشید تا تا بتوانید در یابید هر واژه چه مفهوم و معنایی دارد شما باید بدانید فرق اقامت و تابعیت چیست شما باید بین پاسپورت و ویزا تمایز قائل باشید و معنای هر یک را به طور جداگانه بدانید.

ویدیو موسسه MIE در مورد اگر شرایط مالی خوبی داریم مهاجرت کنیم


 

ویزا چیست؟

یکی از اصلی ترین مواردی که برای مهاجرت مورد نیاز میباشد ویزاست که در لغت نامه ایرانی به معنای روادید ترجمه شده است. با توجه به اینکه این واژه و معنا هنوز نمی تواند به طور کامل از معنای واقعی آن رفع ابهام نمایند باید این گونه توضیح دهید ویزا به معنی اجازه ورود است و به عبارتی اجازه این است که توسط کشور مقصد داده می شود تا وی بتواند وارد آن کشور شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد بهترین روش مهاجرت


 

اقامت چیست؟

اقامت به این معناست که فردی بتواند بیش از ۶ ماه در یک کشوری حضور داشته باشد. دلیل در نظر گرفتن بازه شیش ماهه برای اقامت به این دلیل است که هر کس بیش از شش ماه در یک کشور حضور داشته باشد باید مالیات خود را در آن کشور بدهد اقامت ها انواع مختلفی دارند؛ اعم از اقامت های کوتاه مدت مانند اقامت تحصیلی و اقامت بلند مدت.

فرق اقامت دائم و پاسپورت

اقامت دائم همانطور که از نامش پیداست، مجوز زندگی و کار به صورت دائم (البته با شرایط خاص هر کشور) می باشد اما پاسپورت یک سند مسافرتی برای شهروندان جهت ورود و خروج از کشور می باشد.

دانستن تفاوت این تعاریف و شرح و بسط هر کدام با توجه به اهمیت موضوع مهاجرت بسیار مهم است به همین خاطر پیشنهاد میکنیم این محصول متفاوت را خریداری کنید.

امتیاز 5 از 5 ( 1 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مشاوره رایگان