مهاجرت به اسپانیا - روش ها و شرایط 2024

77 نظر

مهاجرت به اسپانیا از راه های کاری تحصیلی سرمایه گذاری و... امکان پذیر است. این کشور از جمله کشور های سلطنتی می باشد که از لحاط فرهنگی سبک زندگی شادی دارندو به لحاظ فرهنگی با فرهنگ ایرانی سازگار است. یکی از روش های جذاب و پر طرفداری که در برنامه های مهاجرتی اسپانیا در سالهای اخیر قرار گرفته است، مهاجرت از طریق فریلنسری می باشد، که در صورت داشتن شغل و درآمد مناسب، ئر هر کشور و هر نفطه از جهان، با ارائه مدارک مالی فرد این امکان را دارد که در اسپانیا زندگی کند. از دیگر روش های محبوب مهاجرتی، مهاجرت از طریق تحصیل است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


 

پذیرش تحصیلی با شهریه پایین، امکان شرکت در دوره های رایگان آمادگی ورود به دانشگاه، امکان اپلای بدون مدرک زبان روش مهاجرت تحصیلی را جذاب کرده است. از طرفی امکان خرید ملک و اخذ اقامت برای همراهان، همراه با سود یورویی متقاضیان زیادی دارد. روش مهاجرت به اسپانیا از طریق اجاره ملک و نشان دادن تمکن مالی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته. 

اشخاصی که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند باید با توجه به شرایط خود بهترین و قانونی ترین روش را برای مهاجرت خود انتخاب نمایند تا بتوانند مهاجرتی مطمئن و درست داشته باشند و همچنین بتوانند به اقامت و تابعیت نیز دست یابند. موسسه ملک پور در این مقاله به شرایط مهاجرت به اسپانیا و هزینه های آن می پردازد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اسپانیا و مهاجرت به آن یا دیگر کشورها می توانید با موسسه تماس حاصل نموده یا نسبت به تکمیل فرم تماس اقدام فرمایید تا از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان بهره مند گردید.

ویدیو موسسه MIE در مورد مهاجرت اسپانیا


 

پرطرفدار ترین راه های مهاجرت به اسپانیا

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

 

مهاجرت به اسپانیا

 شرایط مهاجرت به اسپانیا

با توجه به مسیری انتخابی شما برای مهاجرت بستگی دارد به عنوان مثال:

  • در مهاجرت تحصیلی داشتن مدرک زبان پذیرش تحصیلی و تمکن مالی کافی از شرایط اصلی می باشد.
  • در مهاجرت کاری داشتن پیشنهاد شغلی مناسب؛ رزومه کاری مرتبط مناسب، بیمه از شرایط اصلی می باشد.
  • و در روش سرمایه گذاری داشتنتمکن مالی مناسب از اصلی ترین شرایط مهاجرت می باشد.

گفتنی است داشتن پاسپورت معتبر که 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد، نداشتن سابقه کیفری، داشتن تمکن مالی مناسب، در همه روش های مهاجرتی ضروری می باشد

ویدئو موسسه MIE در مورد مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک


معرفی کشور اسپانیا برای مهاجرت

اسپانیا، یکی از جذاب‌ ترین مقاصد مهاجرت جهان، با فرهنگ غنی، آب و هوای معتدل، و تنوع طبیعی است. این کشور در قلب اروپا واقع شده و با سواحل زیبا، شهرهای تاریخی مانند بارسلونا و مادرید، و زندگی شبانه پرانرژی، مهاجران را جذب می‌کند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تمام نکات و راههای مهاجرت اسپانیا


 

  • اسپانیا اقتصاد پویا و سیستم بهداشتی متقدمی دارد. بازار کار گسترده و مواقع شغلی در حوزه‌های گردشگری، IT، مهندسی، و خدمات بهداشتی مزایای زیادی ارائه می‌دهد.
  • امکانات آموزشی برتر، از دانشگاه‌ها تا مدارس زبان، برای مهاجران فراهم است.
  • سیستم حمایت اجتماعی و دسترسی به خدمات بهداشتی در اسپانیا بسیار خوب است
  • مهاجران از تنوع فرهنگی، آشپزی متنوع، و رونق فعالیت‌های هنری بهره‌مند می‌شوند. با جاذبه‌ های تاریخی، هنری، و طبیعی فراوان، اسپانیا یک مقصد مهاجرتی استثنایی برای افرادی است که به دنبال زندگی به سبک منحصر به فرد و امکانات بالا هستند.

ویدیو موسسه MIE در مورد راه های مهاجرت و اقامت اسپانیا

مدارک لازم مهاجرت به اسپانیا

برخی از اصلی ترین مدارک مورد نظر که در بیشتر روش های مهاجرتی مشترک است را در این بخش بیان می کنیم. ما به شرح دقیقی از مدارک کلی که برای مهاجرت به اسپانیا نیاز است پرداخته ایم:

  • گذرنامه معتبر
  • ویزا
  • پاسپورت و کپی از آن
  • مدارک هویتی از قبیل شناسنامه و کارت ملی
  • نامه پذیرش دانشگاه برای مهاجران تحصیلی

گام به گام کاریابی در خارج از کشور

روش های مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا کشور پادشاهی با جنبه های لوکس و معروف به کشور ماتادورها، یکی از کشورهای عضو حوزه شنگن می باشد. راه های مهاجرت به اسپانیا در 7 دسته تقسیم می شود که معروفترین آنها عبارتند از:

  • مهاجرت تحصیلی به اسپانیا
  • مهاجرت کاری به اسپانیا
  • مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری (ثبت شرکت و خرید ملک زیر مجموعه این روش)
  • مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج
  • مهاجرت به اسپانیا از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت به اسپانیا ویژه افرد خاص

در زیر عنوان های بعدی به توضیح کامل هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت.

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

در مورد اخذ ویزای کار در اسپانیا باید گفت مطابق با قوانینی که در اتحادیه اروپا وجود دارد، اشخاصی که قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق کار را دارند باید:

  • در ابتدا یک کارفرما داشته باشند تا با دریافت اجازه کار بتوانند در این کشور مشغول به کار شوند.
  • شخص متقاضی کار در اسپانیا باید بتواند فرد کارفرمای خود را پیدا کند تا بتواند برای ویزای کار اقدام داشته باشد.
  • شخص کارفرما مطابق با قوانین کار موظف است در ابتدا اثبات نماید نیروی کار مورد نظر خود را در اسپانیا و همچنین کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیافته است در این صورت می‌تواند برای شخص متقاضی کار دعوت نامه کاری ارسال کند و شخص متقاضی با دریافت اجازه کار و اخذ ویزای کار می‌تواند در این کشور مشغول به کار شود.
  • اگر شخصی موفق به یافتن کارفرما شود باید تمامی مدارک خود را به اداره کار اسپانیا تحویل نماید تا بتواند در شرکت مزبور استخدام و مشغول به کار گردد.
  • تمامی اسناد و مدارک شخص متقاضی باید ظرف مدت 90 روز از تاریخ صدور به کنسولگری مربوطه ارسال شود. گاهی ممکن است بررسی مدارک شخص متقاضی 30 روز یا بیشتر زمان ببرد تا شخص متقاضی بتواند برای ورود خود ویزای کار در اسپانیا را دریافت نماید تا بتواند در این کشور مشغول به کار گردد.

ویدیو موسسه MIE در مورد مهاجرت به اسپانیا

 

نمودار زیر نرخ بیکاری در اسپانیا از سال 2020 تا 2023 - 2024  را نشان می دهد.

نرخ بیکاری اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل در مقاطعی مانند لیسانس، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر است. دانشجویانی که قصد تحصیل در اسپانیا را دارند می توانند در دانشگاههای خصوصی و دولتی به تحصیل بپردازند. تحصیل در دانشگاه های دولتی اسپانیا به زبان اسپانیایش امکان پذیر می باشد.

ویدیو موسسه MIE در مورد گلدن ویزای اسپانیا


تحصیل در مقطع لیسانس در اسپانیا

تحصیل در مقطع لیسانس در اسپانیا مانند اکثر کشورها 4 سال می باشد. بهتر است بدانید که هزینه تحصیل در مقطع لیسانس و در دانشگاههای دولتی و خصوصی بسیار متغیر می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاههای خصوصی از سالی 5000 یورو تا 18000 یورو متغیر خواهد بود همچنین تحصیل در دانشگاههای دولتی اسپانیا در حدود سالی 600 تا 1500 یورو نیز متغیر خواهد بود. در مورد متغیر بودن هزینه تحصیل باید گفت رشته تحصیلی و همچنین دانشگاه محل تحصیل شخص دانشجو بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در اسپانیا

تحصیل در مقطع فوق لیسانس مانند بسیاری از کشورها 2 سال به طول می انجامد. همچنین دانشجویان می توانند در اکثر رشته ها در این کشور تحصیل نمایند. بهتر است بدانید که تحصیل در مقطع فوق لیسانس در اسپانیا به زبان انگلیسی می باشد بنابراین دانشجویان می توانند در این مقطع تحصیلات خود را به زبان انگلیسی ادامه دهند. هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در اسپانیا از سالی 6000 یورو آغاز خواهد شد که با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه شخص متقاضی می تواند تا 20000 یورو نیز متغیر باشد. دانشجویان با تحصیل در مقطع فوق لیسانس می توانند در حدود 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند تا بتوانند بخشی از هزینه های خود را نیز تامین نمایند.

تحصیل در مقطع دکتری در اسپانیا

تحصیل در مقطع دکترا در اکثر کشورها از جمله اسپانیا به عنوان شغل محسوب می شود برای تحصیل در مقطع دکترا شخص دانشجو شرایط زیر را دارد:

  • فرد باید بتواند در ابتدا یک سوپروایزر (استاد راهنما) پیدا کند چرا که تحصیل در این مقطع نیاز به استاد راهنما دارد تا شخص دانشجو بتواند پروپوزال خود را با کمک استاد راهنما ارائه نماید.
  • شخص دانشجو می تواند در کنار تحصیل خود درآمد لازم را بدست آورد همچنین تحصیل در مقطع دکترا در حدود 3 تا 5 سال می باشد.
  • هزینه تحصیل در مقطع دکترا بر خلاف دیگر مقاطع تحصیلی بسیار مناسب می باشد، چرا که دانشجویان می توانند با دریافت بورس تحصیلی در این مقطع هزینه تحصیل خود را نیز تامین نمایند.
  • دانشجویانی که در مقطع دکترا به تحصیل می پردازند امکان کار در حدود 30 ساعت در هفته را خواهند داشت که در این صورت امکان تامین هزینه های تحصیل و زندگی برای شخص دانشجو وجود خواهد داشت.

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

در مورد سرمایه گذاری در اسپانیا باید گفت که روش های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد، مانند ثبت شرکت، خود حمایتی، خرید ملک و... اما اشخاصی که قصد سرمایه گذاری و اخذ اقامت از این طریق را دارند باید روشی را انتخاب نمایند تا بتوانند به اقامت و تابعیت نیز دست یابند.

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق خود حمایتی:

 اشخاصی که قصد اخذ اقامت و سپس تابعیت از طریق خود حمایتی را دارند باید:

  • بتوانند اثبات نمایند که از تمکن مالی مناسب و درآمد کافی برخوردار هستند.
  • با اخذ اقامت از این روش امکان کار در اسپانیا را ندارند ( یعنی نمی توانند استخدام شوند) اما می توانند بیزینس مرتبط با خود را راه اندازی نمایند و مشغول کسب درآمد شوند.
  • اشخاصی که قصد مهاجرت از طریق خودحمایتی اسپانیا دارند می توانند برای فرزندان بالای 18 سال خود در صورتی که مستقل نباشند اقدام نمایند و اقامت خود را نیز دریافت کنند.

در حال حاضر روش خودحمایتی در بسیاری از کشورها از جمله اتریش، اسپانیا، فرانسه و یونان وجود دارد که اشخاص می توانند اقدام نمایند. 

ویدیو موسسه MIE در مورد خودحمایتی اسپانیا


سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق خرید ملک

اشخاصی که قصد خرید ملک و اخذ اقامت از این روش را دارند باید ملکی به ارزش 500000 یورو را خریداری نمایند تا بتوانند اقامت اسپانیا را از این طریق بدست آورند. با خرید ملک در اسپانیا:

در ابتدا یک اقامت 1 ساله اخذ خواهد شد که پس از آن به 2 اقامت 2 ساله قابل تمدید می باشد

در سال 5 شخص متقاضی می تواند با رعایت قوانین اقامت دائم اسپانیا را بدست آورد و سپس به پاسپورت اسپانیا دست یابد. اگر میخواهید برای سرمایه گذاری در اسپانیا با مبلغ کمتر سرمایه گذاری کنید یکی از روش ها این است که در همان ابتدا شما ملک خود را 5ساله به شرکت های هلدینگ اجاره دهید و مبلغ 150هزار یورو برای این مدت 5 سال اجاره از آنها بگیرید در نتیجه شما به جای پرداخت500 هزار یورو با پرداخت350 یورو می توانید به گلدن ویزای اسپانیا دست یابید. این مقدار حداقل مبلغ خرید ملک برای اقامت در سال 2023 تغییری نداشته است.

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق ثبت شرکت

یکی از روش هایی که منجر به اخذ اقامت اسپانیا خواهد شد ثبت شرکت و انجام بیزینس پر سود و خلاقانه می باشد. اشخاصی که قصد ثبت شرکت در اسپانیا را دارند باید:

  • در ابتدا یک بیزینس پلن قوی و خلاقانه ارائه نمایند که بیانگر یک بیزینس پر سود و نوآورانه باشد
  • با تایید بیزینس پلن می توانند شرکت مورد نظر خود را به ثبت برسانند.
  • اشخاصی که قصد ثبت شرکت در اسپانیا را دارند باید سرمایه ای بیش از 1 میلیون یورو را دارا باشند تا بتوانند در این کشور به کار و فعالیت بپردازند.
  • اشخاص متقاضی می توانند با گذشت 5 سال از فعالیت و اقامت موقت خود در این کشور اقامت دائم اسپانیا را بدست آورند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج یکی از روش های مهاجرت می باشد که در صورت داشتن فرد مورد نظر و تبعه کشور اسپانیا می توانید از این طریق برای مهاجرت خود استفاده نمایید. اشخاصی که قصد اخذ اقامت و تابعیت از طریق ازدواج در اسپانیا را دارند باید مطابق با قوانین عمل نمایند تا بتوانند به اقامت و تابعیت اسپانیا دست یابند.

  • شخص متقاضی باید در ابتدا با فرد تبعه اسپانیا ازدواج نماید اما برای اخذ اقامت باید اثبات نماید که ازدواج وی صوری نبوده است.
  • همچنین شخص تبعه باید بتواند اثبات نماید که دارای درآمد کافی می باشد و می تواند هزینه های زندگی شخص مقابل را تامین کند.
  • همچنین برای اخذ اقامت و تابعیت از طریق ازدواج شخص متقاضی باید به مدت 5 سال با فرد تبعه زندگی مشترک داشته باشد در این صورت می تواند اقامت و تابعیت اسپانیا را از طریق ازدواج بدست آورد.

مهاجرت به اسپانیا و اخذ تابعیت از طریق تولد

کشور اسپانیا جز کشورهایی است که از سیستم خون تبعیت می کند و فرزندی که در این کشور و از والدین اسپانیایش متولد شود می تواند اقامت وتابعیت اسپانیا را اخذ نماید. اگر یکی از والدین تابعیت اسپانیا را داشته باشد و دیگری تابعیت کشور غیر را داشته باشد، فرزند می تواند تابعیت کشور اسپانیا را نیز اخذ نماید. نکته ای که در مورد اخذ تابعیت وجود دارد این است که همانطور که اسپانیا سیستم خون را می پذیرد سیستم خاک را نیز به صورت فرعی پذیرفته است و این بدین معنا است که اگر فرزندی از والدین بدون تابعیت متولد شود و یا فرزندی در خاک اسپانیا متولد شود و والدین وی معلوم نباشند فرزند می تواند اقامت و تابعیت اسپانیا را اخذ نماید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی

موسسه ملک پور همکار موسسه مشاوره MIE به هیچ عنوان روش پناهندگی را برای مهاجرت توصیه نمی نمی نماید و هیچگونه خدماتی در این باره نیز ندارد و این بخش صرفاً برای اطلاعات شما نگاشته شده است.

همانطور که می دانید پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا شناخته شده است، اما در این باره باید گفت که پناهندگی روشی درست و قانونی برای مهاجرت نمی باشد و اشخاصی که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند بهتر است روشی درست و قانونی را برای مهاجرت خود انتخاب نمایند تا بتوانند به اقامت و تابعیت نیز دست یابند. قبل از اقدام برای پناهندگی و اخذ اقامت از این طریق بهتر است در مورد خطرات و مواردی که برای پناهندگی وجود دارد اطلاعات داشته باشید تا بتوانید تصمیمی درست در این باره اتخاذ نمایید. اشخاصی که قصد پناهندگی در اسپانیا را دارند بهتر است بدانند که با انجام این روش امکان کار و یا تحصیل به صورت قانونی در کشور مقصد را از خود می گیرند و امکان کار قانونی برای آنها وجود نخواهد داشت.

مزایای مهاجرت به اسپانیا

از جمله شرایط قابل قبول و مسرت بخشی که در اسپانیا حاکم است، موارد زیر می باشد:

مزایای مهاجرت به اسپانیا

  • هزینه های معقول
  • خرید آسان ملک
  • کار ضمن تحصیل برای دانشجویان خارجی
  • تنوع غذایی
  • آب و هوا و طبیعت مطبوع
  • سیستم حمل و نقل پیشرفته
  • نظام آموزشی به روز
  • خدمات درمانی مناسب
  • مهاجرپذیری

راحت ترین راه مهاجرت به اسپانیا

از آنجایی که شرایط و استعداد های هر فرد با دیگری متفاوت می باشد، روش مهاجرتی متناسب هر کس با دیگری نیز متفاوت است. در حالت کلی می توان گفت:

  • خرید ملک در اسپانیا که فرد 500 هزار یورو سرمایه گذاری می کند و می تواند خانواده خود را نیز همراه کند از روش های مورد استقبال برای مهاجرت به اسپانیا برشمرده می شود
  • افرادی که دارای مهارت و حرفه هستند، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، و یا مهاجرت کاری مناسب است.
  • افرادی که دارای سرمایه بالایی ندارند و سن آنها نسبتاً پایین تر می باشد مهاجرت تحصیلی گزینه مناسبی برایشان خواهد بود.

اینکه کدام روش مهاجرتی برای هرکس مناسب است بستگی به شرایط هر فرد دارد.

هزینه مهاجرت به اسپانیا

هر کدام از راه هایی که برای مهاجرت به اسپانیا  وجود دارد، دارای هزینه هایی می باشد که پرداخت آنها جزء شروط اولیه مهاجرت به اسپانیا می باشد. این هزینه ها در هر مسیر مهاجرتی متفاوت است که هر کدام را در جدول زیر بررسی کرده ایم:

روش مهاجرتی

هزینه(یورو)

مهاجرت از طریق ازدواج

500

مهاچرت کاری

500 الی 600

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

500 هزار الی 2 میلیون

تحصیلی (سالانه)

6 الی 18 هزار

 

هزینه های بیان شده  بدون احتساب شهریه دانشگاه، حمل و نقل، پوشاک و اجاره خانه می باشد و این نوع هزینه ها را باید در زمان بحث پیرامون هزینه های زندگی در اسپانیا، مورد بررسی قرار داد که تا حدودی نوع زندگی افراد، تعیین کننده مبلغ به دست آمده می باشد. همه متقاضیان مهاجرت به اسپانیا باید توانایی پرداخت هزینه های اقامت و زندگی در اسپانیا را داشته باشند تا بتوانند در این کشور، زندگی خود را آغاز نمایند.

هزینه مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

برای دانشجویان بین اللملی خارج از اتحادیه اروپا، اسپانیا کشوری است که هزینه تحصیل در آن نسبتا پایین است. دانشگاه های اسپانیا سطح علمی خوبی را در جهانی دارند. هزینه تحصیل در استان های مختلف برای دانشجویان بین المللی با توجه به ملیت آنها متفاوت است. جزئیات هزینه مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل در جدول  نشان داده شده است.

اقسام

مخارج

تحصیل دانشگاه دولتی (لیسانس)

۶ هزار یورو

تحصیل دانشگاه خصوصی

5 الی 18 هزار یورو

شهریه ثابت

1800 الی 2000 یورو

ثبت نام اولیه

۱۲ تا ۳۶ یورو

ثبت نام برای رشته های فنی مهندسی

45 یورو به هزینه های اولیه اضافه می گردد

ویزای دانشجویی

۶۰ الی ۷۰ یورو

کتاب و لوازم تحریر (سالانه)

800 الی 900 یورو

اقدامات اداری

54 یورو

اجاره محل اسکان و خرج روزانه

600 الی 800 یورو در سال

بیمه دانشجویی در ماه

۴۵ تا ۵۵ یورو

جدول هزینه تحصیل در دانشگاه های مختلف

دانشگاه

شهریه

ناوارا

5500 الی 16200 یورو

Pontificia Comillas

20,000 یورو

دوستو

5600 الی 16200 یورو

آنتونیو د نبریجا

4700 یورو

هزینه مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از روش سرمایه گذاری از روش های زود بارده می باشد. معمولاً فرایند بررسی پرونده و مهاجرت از این روش سه ماهه است. روش های مختلف این روش عبارتند از:

  • خرید ملک در اسپانیا
  • سرمایه گذاری در قالب سپرده بانکی
  • خرید اوراق بهادار مانند سهام
  • سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی

همچنین هزینه مهاجرت از این روشها در جدول زیر بیان شده است:

سرمایه گذاری

هزینه (یورو)

خرید ملک

500000

اوراق قرضه دولتی

2.000.000

سپرده بانکی

1.000.000

خرید سهام

1.000.000

هزینه های زندگی در اسپانیا

اشخاص متقاضی باید از هزینه‌های زندگی خود در این کشور اطلاع کافی داشته باشند تا بتوانند برای اقامت این کشور اقدام نمایند. ما در این بخش قصد داریم تا به هزینه های زندگی در اسپانیا به صورت جزئی بپردازیم تا بتوانید اطلاعاتی از هزینه های زندگی در این کشور را نیز داشته باشید.

اقلام

هزینه های زندگی در اسپانیا به یورو

رستوران ارزان قیمت

10.00

کاپوچینو

1.57

1 لیتر شیر

0.76

1 کیلو گرم برنج

0.95

12 عدد تخم مرغ

1.62

1 کیلوگرم پنیر محلی

9.21

1 کیلو گرم پیاز

1.05

شروع تاکسی

3.33

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

633.21

اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از شهر

482.84

اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

1.006.96

اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر

740.35

دریافت ویزای اسپانیا

در اینجا انواع ویزای اسپانیا، هزینه های تقریبی آنها و دوره های اعتبار معمول برای هر نوع آورده شده است:

نوع ویزای اسپانیا

هدف ویزا

هزینه ویزا

مدت اعتبار

ویزای شینگن کوتاه مدت( نوع (c

گردشگری، تجارت، دیدارهای خانوادگی یا اقامت کوتاه مدت در منطقه شینگن

80 یورو

حداکثر 90 روز در یک دوره 180 روزه

ویزای توریستی

ویژه گردشگری و سفرهای تفریحی

80 یورو

90 روز در یک دوره 180 روزه

ویزای دانشجویی

جهت تحصیل در اسپانیا

60 تا 100 یورو

برای مدت برنامه تحصیلی

ویزای کاری

افرادی که به دنبال کار در اسپانیا هستند

60 تا 100 یورو

برای مدت قرارداد کاری

ویزای تجاری

جلسات کاری، کنفرانس ها و سایر اهداف حرفه ای

80 یورو

90 روز در یک دوره 180 روزه

ویزای الحاق خانواده

پیوستن به اعضای خانواده که در حال حاضر در اسپانیا زندگی می کنند

80 یورو

 

ویزای ترانزیت

برای مسافرانی که از اسپانیا عبور می کنند تا به مقصد نهایی خود برسند

40 تا 80 یورو

برای چند روز تا یک هفته

بهترین شهرهای اسپانیا برای مهاجرت

در زمان مهاجرت به اسپانیا، انتخاب شهری که مطابق با رویکرد افراد برای زندگی شخصی، کاری و تحصیلی باشد، بسیار مهم است. برای مثال:

  • شخصی که با هدف تحصیل به کشور اسپانیا مهاجرت کرده است، قطعا باید شهری را انتخاب نماید که دانشگاه های معتبری در آن قرار گرفته اند
  •   یک مهاجر سرمایه گذار ضروری است که بداند کدام شهر برای عملی شدن مقاصدش، مناسب است.

پس باید گفت که انتخاب بهترین شهرهای اسپانیا برای مهاجرت نیز تاحدودی یک موضوع شخصی است. با این حال، بخشی از استاندارد هایی هم وجود دارد که همه نیازمند به داشتنش هستند، مانند خدمات درمانی و یا هزینه زندگی معقول، که از این جهت می توان به یک تقسیم بندی کلی برای انتخاب بهترین شهرهای اسپانیا برای مهاجرت رسید.

مادرید

شهر مادرید پرجمعیت ترین و پایتخت کشور اسپانیا می باشد. جمعیت این شهر در حدود 3.4 میلیون نفر می باشد. یکی از جذابیت های این شهر بین ایرانیان باشگاه فوتبال رئال مادرید در این شهر می باشد. این شهر در مرکز کشور اسپانیا قرار گرفته است و به عنوان مرکز تجاری و سیاسی این کشور نیز به حساب می آید. متقاضیانی که به دنبال یک زندگی با هزینه معقول، آب و هوای معتدل بوده و همچنین زندگی در پایتخت را ترجیح می دهند، زندگی در این شهر برای آنها مطلوب است.

بارسلون

شهر بارسلون پس از مادرید پرجمعیت ترین شهر اسپانیا می باشد. جمعیت این شهر حدود 1.6 میلیون نفر می باشد. این شهر به دلیل وجود باشگاه بزرک بارسلونا معروف است. این شهر ساحلی یکی از راه های حمل و نقل تجاری از طریق دریا برای اروپا می باشد. همه علاقه مندان به تکاپو، فرهنگ و تفریحات شبانه، باید شهر بارسلون را انتخاب نمایند.

مالاگا

یک شهر بندری مهاجر پذیر می تواند انتخاب جسورانه ای باشد. دلایل این گفته؛ هزینه های بسیار ارزان در همه زمینه ها از جمله: اجاره خانه، غذا، پوشاک، و... نسبت به دیگر شهرهای اسپانیا می باشد. صنعت گردشگری، ساخت و ساز و حمل نقل در مالاگا پررونق بوده و بازار کار قابل قبولی را ایجاد کرده است. به دلیل آب و هوای سرد و خشک، بهتر است افرادی که با این نوع شرایط سازگاری دارند، زندگی خود را در مالاگا آغاز نمایند.

سن سباستین

قطعا لقب مینی پاریس برازنده این شهر با آب و هوای گرمش می باشد. چرا که همه نیاز ها و دغدغه های افراد برای زندگی در شهر سن سباستین برآورده شده است. 185 هزار سکنه در سن سباستین زندگی می کنند و نیروی کار مربوط به رستوران داری، آشپز و... در این شهر به درآمد خوبی خواهند رسید. با توجه به رشد روز افزون صنعت گردشگری در سن سباستین، آینده کاری راضی کننده ای را باید برای  این شهر در نظر گرفت.

آلیکانته

آلیکانته شهری ساحلی بوده که در مرکزیت استان آلیکانته قرار گرفته است. مدارس دولتی رایگان، تفریحات شبانه، خدمات درمانی با سطح بالا و... می تواند دلایلی باشد که افراد را متقاعد می کند تا این این شهر را برای زندگی انتخاب کنند. متوسط درآمد افراد در آلیکانته، 1.350 دلار می باشد و هزینه های زندگی نیز متناسب با این درآمد است.

اخذ اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا

برای اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا قوانین خاص و ویژه ای وجود دارد که هر شخص متقاضی باید آن را رعایت نماید تا بتواند اقامت اسپانیا را دریافت کند. اشخاصی که به اسپانیا مهاجرت می نمایند با گذشت 5 سال از اقامت موقت خود می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند. برای اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا:

  • شخص متقاضی نباید در طول 1 سال بیش از 6 ماه در خارج از خاک اسپانیا حضور داشته باشد در این صورت می توان اقامت دائم اسپانیا را اخذ کرد.
  • برای اخذ پاسپورت اسپانیا شخص متقاضی می تواند پس از گذشته 5 سال از اقامت دائم این کشور درخواست پاسپورت را نماید یعنی در پس از 10 سال می توان پاسپورت اسپانیا را مطابق با قوانین اخذ کرد.
  • نکته مهمی که برای اخذ پاسپورت اسپانیا وجود دارد این است که اشخاص متقاضی در صورتی می توانند پاسپورت اسپانیا را اخذ نمایند که بتوانند اثبات کنند که مرتکب جنایت و یا کار خلاف قانون نشده اند.
  • همچنین دارای سابقه کیفری در این کشور نیستند در این صورت می توانند پاسپورت اسپانیا را اخذ نمایند.
  • همچنین برای اخذ پاسپورت این کشور شخص متقاضی باید به زبان اسپانیایش تسلط کافی داشته باشد
  • از تاریخ اسپانیا مطلع باشد در این صورت می توان پاسپورت این کشور را بدست آورد.

توصیه می شود برای اطمینان از روند این فرآیند از یک وکیل مهاجرت به اسپانیا کمک بگیرید.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مهاجرت به اسپانیا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

✔️ بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا کدامند؟

روشهایی مانند تولد، ازدواج، کار و تحصیل ارزان ترین روش های مهاجرت محسوب می شوند و پس از آن مهاجرت از طریق سرمایه گذاری پر هزینه ترین روش مهاجرتی محسوب می شود.

✔️ در بین روش های مهاجرتی کدام روش هزینه برای مهاجرت پایین تر می باشد؟

هزینه مهاجرت به اسپانیا در روش مهاجرت تحصیلی نسبت به سایر روش ها پایین تر می باشد و هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی حدود 6 هزار یورو است و هزینه اسکان و سایر هزینه های اقامت بین 600 الی 800 یورو در ماه می باشد.

✔️ راه های مهاجرت به اسپانیا که به صورت مستقیم منجر به دریافت اقامت دائم و پاسپورت می گردد کدام روش ها می باشد؟

روش های کاری، سرمایه گذاری، ازدواج

✔️ مهمترین مزایای مهاجرت به اسپانیا چیست؟

کشور اسپانیا در بین کشور هایی با هزینه زندگی پایین است، تحصیل در دانشگاه های این کشور رایگان است و مزایایی مانند بیمه درمانی بسیار خوب، آب و هوایی مناسب از دیگر مزایا این کشور است.

سخن پایانی

مهاجرت به اسپانیا از طرق متفاوتی امکان پذیر است و افرادی که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند، می توانند از روش هایی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و... اقدام نمایند. در صورتی که قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل دارید، می بایست از زندگی در اسپانیا، شرایط مهاجرت به اسپانیا و شرایط مهاجرت به اسپانیا بدون سرمایه گذاری باخبر باشید. به همین دلیل، با توجه به بالا بودن هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت کشورهای سطح اول اروپا، می توانید کشورهای دیگر همچون اتریش، دانمارک، هلند و... را انتخاب نمایید که کیفیت بالای آموزشی را ارائه می دهند. اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا از طریق کار صرفاً از طریق دریافت پیشنهاد کاری امکان پذیر است. سرمایه گذاری در اسپانیا نیز از طریق خرید ملک و خودحمایتی امکان پذیر است که منجر به اخذ اقامت اسپانیا می گردد. جهت مهاجرت، بررسی شرایط و انتخاب بهترین روش مناسب شرایط هر شخص از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که کشوری انتخاب گردد که با کمترین هزینه و همچنین کمترین ریسک، شخص را به اقامت و تابعیت مطلوب خود برساند. تیم موسسه ملک پور در این مقاله بر آن شد تا روش های مهاجرت به اسپانیا و همچنین مزایای مهاجرت به اسپانیا را بررسی نماید برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید یا با تکمیل فرم تماس، از همکاران ما درخواست تماس داشته باشید. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت "ثبت پرسش" سایت مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

امتیاز 4.67 از 5 ( 30 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
Rajabali Ghandhari
salam, chegooneh mitavan dar maghta doctora adabiat e englisi paziresh va boorsieh gereft? .How a person may get a Ph.D. admission in English Literature and also scholarship? Thanks
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای دریافت پذیرش در مقطع دکتری و بورسه تحصیلی باید شما فاکتورهایی چون مدرک زبان قوی، معدل بالا اگر دانشگاه شما معدل محور است، داشتن مقاله های ISI و یک استاد راهنما یا سوپر وایزر. اگر دارای همچین شرایطی هستید می توانید اقدام نمایید و رزومه تان را ارسال کنید تا همکاران بررسی کنند. موفق باشید
محبوبه محبی
با سلام و عرض ادب خدمت شما میخواستم بپرسم آیا مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک منجر به اخذ پاسپورت هم می شود؟ و اینکه آیا می تونم با خرید ملک در این کشور برای والدینم هم اقامت بگیرم یا خیر.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی کشور اسپانیا با خرید ملک اقامت می دهد، البته این بدان معنا نیست که با خرید ملک همان ابتدا مثل خرید ملک در قبرس جنوبی پاسپورت بدهند ولی اسپانیا ابتدا اقامت می دهد و پس از 5 سال می توانید درخواست پاسپورت نمایید. درخصوص اخذ اقامت پدر مادر هم وابستگی به شما داشته باشند و ارزش ملک خریداری شده حئاقل 500 هزار یورو باشد مقدور می باشد. موفق باشید.
آراد مافی
سلام و وقت بخیر خواستم بدونم که برای مهاجرت به اسپانیا از طریق خودحمایتی شخص باید مدت خاصی رو در کشور اسپانیا حضور داشته باشه تا اقامتش تمدید بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور اسپانیا در خودحمایتی شرط حضور خاصی مبنی بر اینکه حتما در داخل خاک اسپانیا باشید قرار نداده است و حضور 180 روز در سال در حوزه شنگن کفایت می کند. موفق باشید.
بهروز رحمتی
سلام و قت بخیر با وضعیتی که از نرخ بیکاری اسپانیا فرمودین حدود 15%، آیا با وجود هزینه های پایین تحصیل و زندگی، ارزش داره به اسپانیا مهاجرت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بسته به نوع مهاجرت و کاری که بعدا اونجا بخواین انجام بدین متفاوت هست. مثلا تحصیل رایگان پزشکی در اسپانیا گزینه خوبی هست برای بررسی شرایطتون با مشاورین تماس بگیرید
آریا
کشور اسپانیا مهاجر پذیر هست؟ رفتارشون با مهاجر ها خوبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور اسپانیا به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوبی که دارد سالانه نزدیک به 80 میلیون نفر فقط برای تفریح به این کشور سفر می کنند. و این کشور در زمینه املاک و مستغلات گزینه های خیلی خوبی برای دریافت اقامت دارند و کشور بسیار شادی است.
مهدی
سلام من 48 سالمه و یه دختر 12 ساله دارم که از طریق روش خودحمایتی قصد مهاجرت به اسپانیا رو دارم ایا میتونم دخترم رو هم ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما قادر به اخذ ویزا برای فرزند زیر 18 سال خود می باشید.
آزاده
می خواستم بپرسم که کشور اسپانیا جزء کشور های مهاجر پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
اسپانیا یک کشور بسیار شاد با مردمانی بسیار با فرهنگ و مهاجر دوست و مهربان می باشد.
نجم الدین
مراحل دریافت اقامت و پاسپورت اسپانیا رو میخواستم بدونم چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بعد از 5 سال اقامت موقت می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید که برای دریافت این اقامت باید 6 مال از1 سال را در این کشور حضور داشته باشید حتما بعد از گذشت10 سال نی توانید برای پاسپورت درخواست دهید.
احمدی
سلام بهترین شهر های اسپانیا برای زندگی کدامند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
از جمله شهر های مورد استقبال مهاجرین عبارتند از مادرید، بارسلون، سن سباستین، آلیکانته
ویدا زینعلی
سلام من کارشناسی رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت دارم 24 سالمه سرمایه خاصی ندارم چه روشی رو برای مهاجرت من پیشنهاد می‌کنید با توجه به شرایط من؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام روش اقامت کاری و اقامت از طریق تحصیل برای شما روش مناسبی می باشد، برای کسب اطلاعات دقیق و راهنمایی و مشاوره با موسسه تماس حاصل فرمایید.
مینا نجفی
سلام من نامزدم اسپانیا زندگی میکنه و اونجا مشغول به کار هست میخواستم بدونم بعد ازدواجمون به من تابعیت اسپانیا داده میشه چقدر طول میکشه که به من اقامت بدن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام اگر ایشان اقامت اسپانیا را داشته باشد بعد از اینکه5 سال از زندگی مشترک شما بگذرد به شما اقامت این کشور داده می شود.
اسماعیل دقایقی
با سلام. بنده فوق لیسانس صنایع دانششگاه اصفهان رو دارم و می خواستم برای تحصیل مقطع دکترا کشور اسپانیارو مد نظر قرار بدم. چطوری میتونم یک سوپروایزر یا استاد راهنما پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید با دانشگاه هایی که مدنظرتان است ارتباط بگیرید. در زمینه پیدا کردن سوپروایز ما خیلی نمی توانیم کمک کننده باشیم به شما.
رسول قیامی
بهترین شهر های اسپانیا برای زندگی کدام شهر ها را پیشنهاد می‌کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بهترین شهر های اسپانیا برای زندگی می توان به شهر های زیر اشاره کرد مادرید، بارسلون، مالاگا، سن سباستین،آلیکانته
جعفر داورنیا
از لحاظ مهاجر پذیر بودن کشور اسپانیا برخورد مردم با اتباع خارجی چگونه است؟ آیا می‌توان گفت که این کشور مهاجر پذیر و مهاجر دوست است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
کشور اسپانیا یکی از شادترین و مهاجرپذیر ترین کشور های دنیا می باشد و برخورد مردم آن با مهاجرین بسیار خوب است. در واقع فرهنگ مهاجر پذیر بودن در این کشور بالاست.
میثم تقوی
سلام روزتون بخیر من لیسانس ارشد دارم با 6 سال سابقه کار توی شرکت عمرانی سازه پیما قصد مهاجرت به همراه خانوادم رو دارم متاهلم یک پسر 8 ساله هم دارم میشه راهنماییم کنید بهترین راه و کم هزینه ترین راه برای من چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام با توجه به شرایط کاری و سابقه کاری که میفرمایید روش پیشنهاد کاری و مهاجرت کاری یکی از بهترین شرایط مهاجرتی برای شما می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر با شماره تماس های موسسه تماس حاصل فرمایید.
مرتضی علیزاده
سلام روزتون بخیر به لحاظ مهاجر پذیر بودن آیا کشور اسپانیا کشوری مهاجر پذیر است قصد مهاجرت به این کشور را دارم از طریق خرید خونه اما مهاجر پذیر بودن کشور از نظرم خیلی اهمیت داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود بله خوشبختانه کشور اسپانیا یکی از مهاجر پذیر ترین و شادترین کشور های اروپایی می باشد که دارای مردم بسیار سرزنده و مهربانی می باشد.
amir
سلام من از یه شرکت قطعه سازی در اسپانیا جاب آفر دریافت کردم ولی یک هفته از وقتی که مدارکم رو فرستادم سفارت میگذره و خبری نیست معمولا چند وقته ویزا ها صادر میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز شما باید تمامی اسناد و مدارک را ظرف مدت 90 روز از تاریخ صدور به کنسولگری ارسال کنید. گاهی ممکن است بررسی مدارک شخص متقاضی 30 روز یا بیشتر زمان ببرد تا شخص متقاضی بتواند برای ورود خود ویزای کار در اسپانیا را دریافت نماید
hamed nabipur
سلام روز خوش قصد من لیسانس مکانیک دارم و ارشد میخواسم بدونم به لحاظ شرایط کاری بین کشور های اروپایی اسپانیا شرایط خوبی داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود اسپانیا از لحاظ مهاجر پذیر بودن شرایط بسیار مطلوبی دارد ولی به لحاظ شرایط کاری نسبت به سایر کشور های اروپایی مثل آلمان و سوئیس و اتریش و... در رده بعدی قرار دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه در ارتباط باشید.
ماریا
سلام، اگر من با اقامت تحصیلی وارد اسپانیا بشم آیا میتونم همسرو فرزندم هم با خودم ببرم و آیا بعدا شانس کاریابی دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما بعد از ورود میتوانید درخواست همراهی همسر وفرزندان خود را داشته باشید و پس از تحصیل نیز فرصت کاریابی خواهید داشت.
علیپور
سلام.اگه محدودیت هزینه نداشته باشم بهترین گزینه ای که میتونم اقامت اسپانیا رو بگیرم کدوم روش هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. روش های گلدن ویزا و خودحمایتی می توانند بهترین گزینه های اقامت این کشور باشند.
مهرداد
سلام وقت بخیر ایا امکان تحصیل بدون مدرک زبان در اسپانیا هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، این امکان وجود دارد و می توانید زبان را در همین کشور نیز بیاموزید.
کرمانی
سلام و عرض ارادت میخواستم بپرسم شرایط خودحمایتی اسپانیا به چه صورت هست و آیا اجازه کاری داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما بایستی تمکن مالی لازم را در ایران داشته باشید. شرط حضور ۶ ماه در سال الزامی می باشد.
سینا شیرازی
با سلام. من مهندس برق هستم و ۸ سال سابقه کار دارم. رزومه کاری نسبتا خوبی دارم. شما پیشنهاد میکنید برای اسپانیا اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که سطح زبان خوبی داشته باشید می توانید شانس خود را برای کار در این کشور امتحان کنید اما با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری این کشور نسبت به کشورهای دیگر، احتمالا شانس کار شما در کشورهای دیگری بالاتر باشد.
Rose bozorgi
سلام وقت بخیر برای مهاجرت از طریق خرید ملک ملک مسکونی هم میشه؟ کدوم شهر ها امکان خرید ملک هست؟ بهترینشون کدومه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، امکان خرید ملک مسکونی و تجاری وجود دارد و محدودیتی برای انتخاب شهر و یا نوع ملک ندارید. شما بین گزینه ها می توانید انتخاب داشته باشید.
Ati
سلام روزبخیر من ۴۵ سالمه متاهل هستم دو تا دختر ۲۵ ساله و ۱۹ ساله دارم. میخوام که دخترام همراهم باشن و بتونیم اونجا درآمد داشته باشیم . اسپانیا برای ما مناسبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد‌ پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید
زهرا فراستی
سلام و وقت بخیر.من ۲۵ سالمه و سطح زبان انگلیسیم در حدود آیلتس ۶ هستش. آیا من امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رو در اسپانیا دارم؟ و اینکه آیا میشه اول با کالج زبان ورود کنم بعد وارد دانشگاه بشم؟ الان مدرک زبان ارایه ندم یعنی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شرایط سن و تحصیلات شما برای تحصیل دوره فوق لیسانس مناسب است و حتی امکان تحصیل بدون مدرک زبان در برخی از دانشگاه ها در اسپانیا وجود دارد. برای دریافت مشاوره تحصیلی می توانید از تیم applymie کمک بگیرید.
خیری زاده
سلام وقتتون بخیر خرید ملک در اسپانیا در حالتی که ملک مسکونی باشه بعد از چند سال به فرد پاسپورت میده ؟؟ فرد من یک دختر ۲۸ ساله دارم اون به پرونده من ملحق میشه یا خیر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، تفاوتی بین ملک مسکونی و تجاری وجود ندارد و با سرمایه گذاری با حداقل مبلغ 500 هزار یورو و یا طرح های خاص موسسه با 350 هزار یورو می توانید بعد از 5 سال اقامت دائم دریافت کرده و پس از 10 سال درخواست پاسپورت ارائه دهید. شرایط الحاق فرزندتان باید توسط وکیل بررسی شود ولی در صورت وابستگی امکان الحاق وجود دارد.
tina naseriii
عرض ادب راه های ارزان تری برای خرید ملک در اسپانیا وجود نداره که منجر به اقامت بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. در حال حاضر امکان سرمایه گذاری در املاک با 350 هزار دلار با دریافت وام امکان پذیر است.
اسماعیلی
سلام بنده 59 سالمه و متاعل هستم دوفرزند 25 و 23 ساله دارم تمکن مالی بالای 50 میلیارد هست دیپلم دارم و صاحب یک تولیدی هستم چه روشی برای اقدام بنده میتونه مناسب تر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما می توانید برای روش گلدن ویزا و یا خودحمایتی در اسپانیا اقدام داشته باشید و در صورت وابستگی فرزندانتان نیز با شما اقامت دریافت نمایند.
مسعود مهربان
سلام عرض ادب برای زندگی در اسپانیا بهتره از چه روشی اقدام کرد؟ ۳۵ ساله هستم و فوق لیسانس IT یک شرکت طراحی سایت و تبلیغات هم دارم و از نظر درآمد مشکلی ندارم اما میخوام بیزینس ایران رو نگه دارم و بتونم تو اسپانیا هم چند ماهی زندگی کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. در صورتی که امکان کار از راه دور داشته باشید می توانید از طریق روش دیجیتال نومد اقدام داشته باشید. البته امکان دریافت اقامت از طریق خرید ملک و خودحمایتی اقدام نمایید.
کمالی
سلام و وقت بخیر من 53 سالمه و دارای 30 میلیارد سرمایه هستم که به صورت ملکه و فروشش خیلی سخته آیا راهی وجود داره بر ای اقامت اسپانیا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، شما می توانید برای دریافت اقامت از طریق روش خودحمایتی اقدام نمایید.
مهرانه سعادتی
سلام وعرض ادب ،من ۴۶سالمه من خانه دارم وهمسرم شغلش ازاده وهردودیپلم داریم ایشون ۴۹ساله هستن ویه فرزند ۱۴ساله دارایی تقریبا ۶میلیارد ازچه طریقی میشه به اسپانیامهاجرت کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. درصورتی که درآمد مناسبی نشان دهید احتمالا امکان اقدام از طریق خودحمایتی وجود داشته باشد.
مصطفی اسماعیل پور
سلام. تشکر از مطالبتون. آیا مسیری برای اسپانیا در زمینه تحصیل بدون مدرک زبان هست؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در صورت اینکه شما سن مناسبی داشته باشید می‌توانید برای کالج‌های اسپانیا بدون مدرک زبان پذیرش بگیرید.
ghaderi
سلام و عرض ادب. من 18 سالمه و دیپلم تجربی دارم میخواستم برای رشته پزشکی اقدام کنم میخواستم بپرسم که هزینه های اسپانیا و سطح زبان و .. به چه صورت هست؟ آیا آزمون دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید با کمتر از 10 هزار یورو در کالج های اسپانیا مشغول به تحصیل شده و پس از یادگیری زبان اسپانیایی به صورت رایگان مشغول به تحصیل پزشکی شوید. برای ورود به رشته پزشکی نیاز به آزمون نیست و باید در طول سال کالج نمرات عالی کسب کنید.
شبنم
سلام روز خوش. من ۲۸ سالمه . میتونم برای دکترا در اسپانیا پذیرش رایگان بگیرم و بعدش اقامت دائم بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که مدرک فوق لیسانس داشته باشید و سوپروایزر پیدا کنید میتوانید برای دکترا اقدام داشته باشید و پس از تحصیل وارد بازار کار شده و روند اقامت دائم و پاسپورت را طی کنید.
نیما یوسفی
سلام وقتتون بخیر من 55 سالمه همسرم 47 ساله هست و دو تا فرزند داریم. شرکت نساجی دارم و گردش حسابم بالاست میخوام از طریق سرمایه گذاری اقامت اسپانیا رو بگیرم باتوجه به شرایطم از نظر شما از چه طریقی اقامت اسپانیا رو بگیرم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب عزیز شما می‌توانید از روش‌های مبتنی بر سرمایه مانند خود حمایتی یا گلدن ویزا اقدام نمایید. پیشنهاد می‌شود برای بررسی رزومه خود با کارشناسان موسسه در تماس باشید
Mina
سلام وقت بخیر با خرید ملک در اسپانیا میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز با حداقل خرید ملک 500 هزار یورو میتوانید اقامت طلایی بدست آورید.
رها مراسلی
درود، در مورد حداکثر سن برای پذیرش در کارشناسی ارشد و همچنین ویزای همراه راهنمایی میفرمایید؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه اسپانیا روی سن و گپ تحصیلی حساس می‌باشد برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بهتر از سن شما زیر ۳۰ سال باشد اما در نظر داشته باشید ویزای همراه تعلق نمی‌گیرد‌.
شوشی راد
سلام وقتتون بخیر برای خودحمایتی در اسپانیا فرد حتما ۶ ماه حضور رو داشته باشه ؟؟ اگه کمتر بشه چی ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله حتما باید حضور داشته باشید وگرنه اقامت شخص تمدید نخواهد شد.
الماسی
سلام وقتتون بخیر باشه برای اسپانیا از طریق روش تحصیل هم میتونم برای ویزای همراه برای پدرو مادرم اقدام کنم که ۶۰ ساله هستن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز پدر و مادر در پرونده شما قرار نمی گیرند.
یلدا
سلام بنده 28 سالمه و برای تحصیل به اسپانیا میخواستم اقدام کنم چه پشتوانه مالی برای هزینه های زندگی مورد نیاز هست داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز حداقل تمکن مالی ۲۰ هزار یورو برای سال اول ضروری میباشد.
شیرین
آیا میتونیم اقامت تحصیلی یا کاری رو در اسپانیا تبدیل به اقامت دائم کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله پس از گذشت چند سال این امکان وجود دارد.
رویا
سلام بهترین شهر های اسپانیا برای خود حمایتی و زندگی کدامند؟ هزینه زندگی برای یک خانواده ۴ نفره چقدر هست ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول شهرهای بارسلون، مالاگا و مادرید جزو پرطرفدارترین شهرها برای اقامت هستند و حدود هزینه های زندگی یک خانواده 4 نفره معمولا بالاتر از 2000 یورو خواهد بود.
سما
وقت بخیر اگه بخوایم برای ارشد اقدام کنیم کدوم یک از شهرهای اسپانیا برای مهاجرت رو پیشنهاد میکنید؟ منظورم اینه ک محدودیتی برای انتخاب شهر داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز محدودیت شهر وجود ندارد.
مهسا حیدری
سلام 29 ساله هستم لیسانس صنایع و علاقه به خوندن دوره های هتلداری دارم، آیا میتونید از طریق به من کمک کنید حدود هزینه ها رو لطف میکنید بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شانس اقدام برای این دوره ها را دارید و حتی برخی از امکانات رفاهی و شغلی به شما ارائه می شود. هزینه های این دوره بسیار پایین است و با کار در این کشور تامین می شود.
بیژن رضایی
سلام برای یک خانواده شرایط زندگی در اسپانیا چجوری هست ؟ از چه روشی میشه اقامت گرفت و تو اسپانیا زندگی کرد؟ ۴۵ ساله هستم و لیسانس برق همسرم ۴۳ ساله و فوق لیسانس حقوق و ۲ دختر ۲۰ و ۱۶ ساله داریم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با یلام دوست عزیز شما می توانید از روش خرید ملک یا خودحمایتی اقدام نمایید.
علیزاده
سلام بنده از طریق تحصیل میخواستم اقدام کنم بند ه 26 سالمه و تحصیلاتم لیسانس معماری هست و سطح زبانم در حد ایلتس 5.5 هست ممنون میشم چه تمکنی مورد نیازه و ایا شرایط بنده به این مورد میخوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما باید حدود 12 هزار یورو تمکن مالی برای مدتی در حساب خود قرار دهید و شانس اقدام برای این مورد را خواهید داشت.
ardalan
سلام و وقت بخیر آیا برای من که 63 سالمه و دارای ملک و املاک هستم در ایران راهی به جز سرمایه گذاری یا ثبت شرکت اسپانیا وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز می توانید از روش خودحمایتی اقدام نمایید.
بهادر
سلام. وقتتون به خیر باشه. اگر بتونیم از طریق خرید ملک، اقامت اسپانیارو دریافت کنیم، بعد از چند سال موفق به اخذ پاسپورتش میشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما پس از 10 سال میتوانید برای دریافت پاسپورت اسپانیا اقدام نمایید./
Mina
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم الان هنوز یا ۵۰۰ هزار یورو میشه از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت اقدام کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله امکان این امر وجود دارد و میتوانید برای آن اقدام نمایید.
Mina
سلام خسته نباشید خرید ملک آیا در جزایر قناری ممکن است در حال حاضر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله امکان پذیر است.
سارا
سلام، آیا گپ تحصیلی برای دریافت ویزای تحصیلی در اسپانیا اهمیت دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز، بله در صورتی که گپ تحصیلی بالا باشد میتواند تاثیرگذار باشد.
ساغر
وقت بخیر با سرمایه حدود 10 تومن شما کدوم یک از روشهای مهاجرت به کشور اسپانیا رو پیشنهاد میکنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط شما برای پیشنهاد مسیر مهاجرتی باید دقیق بررسی شود و صرف اطلاع از سرمایه برای معرفی روش کافی نیست. پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان ما استفاده نمایید.
حمید
سلام روز خوش. در روش خرید ملک من میتونم پدرم را به عنوان همراه با خودم بیارم؟ ایشون ۶۵ ساشونه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، میتوانید برای ایشان نیز اقامت دریافت نمایید.
سحری
سلام و عرض ارادت میخواستم بپرسم شرایط خودحمایتی اسپانیا به چه صورت هست و آیا اجازه تحصیل داریم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بایستی تمکن مالی خوبی داشته باشید. اجازه تحصیل خواهید داشت.
رحمان
سلام ایا با ثبت شرکت هم میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز می تواند از روش تحصیلی و یا سرمایه گذاری اقدام نملیید.
ریحانه
سلام وقتتون بخیر من 33ساله و دیپلم دارم همسرم 39 ساله و نجار هست ویه فرزند دختر 13ساله هم داریم دارایی ما حدودا 3-4 میلیارد هست از چه طریقی میتونیم اقامت اسپانیا رو دریافت کنیم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورت کاریابی میتوانید اقامت دریافت نمایید. ضمن اینکه شغل نجاری در کشورهای مختلفی مورد نیاز هست که لیست مشاغل و کشورها را میتوانید در کانال تلگرام mielaw مشاهده نمایید.
رضا
سلام. من اگر توی اسپانیا ملک بخرم می تونم اونجا بیزینس هم داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله اجازه کار وجود دارد
نگار
سلام. خسته نباشید. پس از چند سال زندگی در اسپانیا میتونیم پاسپورتش رو دریافت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بسته به روش اقدامی شما متفاوت است.
شیما
سلام من قصد مهاجرت به اسپانیا رو دارم چجوری میتونم برای پدر و مادرم درخواست اقامت بدم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که برای گلدن ویزای این کشور اقدام نمایید، پدر و مادر شما نیز میتوانند اقامت دریافت کنند.
Gohar
سلام خسته نباشید شرایط دریافت گلدن ویزا اسپانیا که گفتید به چه صورته؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با حداقل مبلغ ۳۵۰ هزار یورو می توانید گلدن ویزای اسپانیا را دریافت نمایید.
نجمه
سلام وقت بخیر ۲۸ ساله هستم لیسانس حسابداری سابقه کار ندارم و زبانم متوسط هست همسرم ۳۳ ساله و مکانیک هستند یک فرزند ۴ ساله دارم و کل دارایی حدود ۵-۴ میلیارد که یه صورت ملک و ماشین هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه پلنی برای ما مناسب تر با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش های تحصیلی یا کاری اقدام نمایید. برای دریافت مشاوره دقیق تر با موسسه تماس حاصل نمایید.
reza
سلام و وقت بخیر آیا با خرید مغازه در اسپانیا می‌توان اقامت گرفت وهمان سال اول در مغازه کسب وکار انجام داد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله امکان پذیر است.
mostafa
سلام وقت بخیر 32ساله لیسانس برق دارم و3سال سابقه کار روی دکل های برقی دارایی من 10 هزار دلار هست ومجردم ایا روشی وجود داره که من بتونم بیام به این کشور چه کاری و چه تحصیل فقط مدرک زبان ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به میزان داراییتان ممکن است بتوانید برای کشورهای اروپایی دیگر ویزای کاری دریافت نمایید که شرایطتان بایستی بررسی گردد.برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.
مهدوی
سلام. من 53 سالمه و میخوام روشی اقدام کنم که پسر و دخترم که بالای 18 سال هم هستند در اون قرار داشته باشند. خواستم ببینم گلدن ویزا روش خوبی هست برای این موضوع؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، شما در این روش برای فرزندان بالای 18 سال خود نیز میتوانید اقامت دریافت نمایید.
مهسا
من متاهل هستم با دو فرزند ۲۰ ساله و و 21 سال.میتونیم در یک کیس برای خودحمایتی اسپانیا اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، در صورت اثبات وابستگی فرزندان به شما امکان اقدام خواهید داشت.
Mina
سلام خسته نباشید برای مهاجرت از طریق خرید ملک آیا شرایط خاصی وجود داره مانند مدرک زیان و اینا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر، محدودیتی برای سن، زبان، تحصیلات و ... وجود ندارد.
پروانه فیوضی
سلام برای تحصیل در اسپانیا چه شرایط و مدارکی لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط شما باید بررسی شود و بسته به مقطع و رشته تحصیلی باید مدارک تحصیلی یا مدرک زبان و ... آماده نمایید.
ابراهیمی
سلام بنده برای خرید ملک میخواستم اقدام کنم شرایطش چیه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.
جمال محمدی
سلام وعرض ادب بنده ۳۳سال لیسانس حسابداری ۱۲سال سابقه فروشندگی دارم ومدرک ارایشگری هم بصورت حرفه ای دارم ایاازطریق کارمیتونم وارداین کشور بشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.
Zeynab
سلام، شرایط گلدن ویزا اسپانیا رو کجا کاملتر میتونم بخونم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید گلدن ویزای اسپانیا را با کلیدواژه ملکپور جستجو نموده و توضیحات کامل را در مقالات موسسه مطالعه نمایید.
salar
سلام و عرض ادب جهت خریدن ملک در اسپانیا چطور می‌توانید کمکم کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. ما برای خرید ملک با مبلغ 500 هزار یورو به صورت نقد و یا 350 هزار یورو با وام می توانیم به شما کمک داشته باشیم.
میکاییل
سلام وقت بخیر برای دیجال نومد اسپانیا شرط سن وجود دارد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر شرط سنی خاصی تعریف نشده است.
فارسی
سلام. توی روش خودحمایتی میشه بچه 20 ساله خودم رو هم با خودمون ببریم یا مثل بقیه کشورا تا 18 ساله؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، امکان این امر برای شما وجود دارد که در صورت اثبات وابستگی فرزند شما به همراه شما اقامت دریافت نماید.
ندا جهانی
سلام آیا میشه بدون مدرک زبان برای کالج زبانهای اسپانیا اقدام کرد و با ویزای دانشجویی میشه به اقامت دایم رسید؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ پذیرش کالج نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد.
گدازی
سلام. من با یه شرکت اروپایی کار میکنم و حدود 3000 یورو هم درآمد ماهیانه دارم، با این مبلغ میشه برای دیجیتال نومد اسپانیا برای خودم و خانوادم اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد. لطفا برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید‌
ثابت
سلام. در روش خودحمایتی اسپانیا هم شخص میتونه بدون حضور در این کشور هر سال اقامتش رو تمدید کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر شما برای تمدید اقامت در روش خودحمایتی باید حداقل 6 ماه در سال حضور داشته باشید.
مشاوره رایگان