کار در کانادا- شرایط قوانین و روش های کاریابی در کانادا

24 اسفند 1402 26 نظر

برای کار در کانادا و اشتغال در این کشور روش های مختلفی برای کاریابی وجود دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم:

  • روش اکسپرس اینتری: برنامه‌های مهاجرت مهارتی مثل برنامه اکسپرس انتری (Express Entry) فرصتی عالی برای کاریابی در کانادا ایجاد کرده‌اند. با امتیازدهی بر اساس عواملی مثل سن، تجربه کاری، تحصیلات، و مهارت‌ها، می‌توانید برای دعوت به اقامت دائم در کانادا و در شغل مناسبی رقابت کنید.شما با این روش از ابتدا میتوانید اقامت دائم دریافت کنید.
  • جاب آفر: این روش بر مبنای استخدام نیروی کار توانمند می باشد که فرد باید مهارت کاری در حرفه  و شغل خود داشته باشد و سابقه کاری مناسب ارائه دهد. شما در این روش باید از طرف کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی داشته باشید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد  راه های مهاجرت به کانادا


 

  • دفاتر کاریابی: دفاتر کاریابی خصوصی و دولتی در کانادا به افراد کمک می‌کنند تا به موقعیت‌های شغلی متناسب با حرفه خود به دست آورند. این دفاتر به تدوین رزومه، مصاحبه‌های کاری، و راهنمایی در مورد بازار کار کمک می‌کنند.
  • کاریابی آنلاین: بسیاری از سایت‌ها و پورتال‌های کاریابی مثل Job Bank، Indeed، و LinkedIn امکان مشاهده و ارسال درخواست‌های شغلی را فراهم می‌کنند. رزومه خود را آپلود کرده و به جستجو در این سایت‌ها بپردازید.
  • کاریابی به کمک آشنایان: ممکن است افراد نزدیکی از خانواده شما در کانادا زندگی کنند و فرصت های کای را به شما پیشنهاد دهند و از این طریق بتوانید کار مورد نظر را پیدا کنید.
  • کاریابی به کمک موسسه mie: موسسه mie این امکان را برای همراهان خود فراهم کرده که با کمک شرکت های کاریابی فعال در کانادا برای افرادی که به عنوان نیروی کار ماهر در حوزه های فنی مانند نقاشی تاسیسات و... هستند شغل مناسب پیدا کند در زیر عنوان های بعدی به صورت کامل به آن اشاره خواهیم داشت خوبی کاریابی به کمک موسسه mie این است که معمولا حقوق های دریافتی بالای 3 الی 4 هزار دلار خواهد بود.

شما عزیزان می توانید در صورت وجود هر گونه سوال با شماره های موسسه در ارتباط بوده و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند گردید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

کار در کانادا

شرایط کار در کانادا

از آنجا میانگین سنی در کانادا نزدیک به 40 سال است و رو به بالا کانادا نیاز به نیروی کار ماهر دارد و این میتواند فرصتی مناسب برای متقضایان کار در کانادا باشد تا استعداد ها و مهارت های خود را نشان دهند برای کار در کانادا میتوانید در مشاغل و رشته هایی که مورد نیاز هست درخواست درهید ولی به طور کلی دارای شرایطی است که به صورت زیر است:

  • سابقه کاری
  • دانش زبان (انگلیسی و فرانسه)
  • سطح تحصیلات
  • تمکن کافی
  • گواهی سلامت
  • عدم سوء پیشینه
  • پیشنهاد کاری کانادا (استخدام هماهنگ شده در کانادا)(Job Offer)

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارافرینی و نوآفرینی کانادا


انواع مهاجرت کاری به کانادا

دولت کانادا به دلیل داشتن سیاست های خاص خود نیاز به نیروی کار ماهر دارد و برنامه های مختلفی برای مهاجرت از روش کاری دارد در جدول زیر روش های مهاجرت کاری به کانادا لیست شده است:

 

روش اقامت شرایط سنی مدرک زبان
اسکیل ورکر دائم حداکثر 45 آیلتس 6 به بالا
اکسپرس اینتری دائم حداکثر 45 آیلتس 6 به بالا
جاب آفر ویزای کار موقت وابسته به نظر کار فرما اجباری نیست بسته به کارفرما دارد
نیروی کار ساده ویزای کار موقت وابسته به نظر کار فرما اجباری نیست بسته به کارفرما دارد اما بهتر است آیلتس در حد 5.5 باشد

 

ویدیو موسسه MIE در مورد ویزای کار در کانادا


کار در کانادا از طریق اکسپرس اینتری

کشور کانادا که از اقتصاد پیشرفته ای برخوردار است، با توجه به جمعیت خود با کمبود نیروی کار ماهر مواجه شده و به همین دلیل اقدام به جذب نیروی کار متخصص تحت سیستم اکسپرس اینتری کرده است. این سیستم که به اختصار با نام EE شناخته می شود، یک سیستم امتیازبندی است که بر اساس آن، گزینش متقاضیان درخواست کار در کانادا صورت می گیرد. این سیستم از سال 2015 برای بررسی پرونده متقاضیان و جذب نیروی کار مورد استفاده قرار گرفت. این برنامه در چهار گروه دسته بندی و تنظیم شده است که عبارتند از: نیروی تجربی فدرال، نیروی متخصص فدرال، نیروی تجربی کانادایی و برنامه های پذیرش استان های این کشور.

فرآیند بررسی مدارک هر متقاضی و رد یا پذیرش درخواست وی برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، شش ماه به طول می انجامد. در روش اکسپرس اینتری انتخاب نیروی کار ماهر بر اساس امتیازبندی صورت می گیرد و افراد برای درخواست کار در کانادا باید امتیاز لازم را کسب نمایند. در کل دریافت این ویزا شامل 2 مرحله می باشد. شما خود می توانید دریابید که آیا واجد شرایط کار در کانادا و اقدام از طریق اکسپرس اینتری می باشید یا خیر؟ برنامه اکسپرس اینتری به کانادا یکی از معروف‌ ترین و پرطرفدارترین برنامه‌ های مهاجرت کاری به این کشور است. در این برنامه، مهاجران مورد نیاز برای بازار کار کانادا از بین متقاضیان انتخاب می‌شوند. مهاجرانی که امتیاز کافی در زمینه‌هایی مانند تحصیلات، تجربه کاری، سن، زبان و... دارند، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

مراحل اکسپرس اینتری برای کار در کانادا

فرآیند اکسپرس اینتری به شرح زیر است:

  • ثبت نام: متقاضیان باید ابتدا آنلاین ثبت نام کنند و امتیازهای خود را بر اساس فاکتورهای مختلف محاسبه کنند.
  • امتیازدهی: سیستم امتیازدهی بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری، زبان، سن و سایر عوامل ارزیابی می‌شود و به هر متقاضی امتیازی تخصیص می‌ یابد.
  • دعوت به اقدام: متقاضیان با بالاترین امتیاز‌ها دعوت به اقدام در یکی از دو برنامه فدرال کارگر ماهر یا متخصصین بین المللی می‌شوند.
  • اقدام: متقاضیان دعوت شده باید مدارک مورد نیاز را جمع‌ آوری و ارسال کنند و در صورت موفقیت، ویزای مهاجرت خود را اخذ کنند.
  • ورود به کانادا: پس از دریافت ویزا، مهاجران می‌ توانند وارد کانادا شده و به دنبال شروع زندگی و کار جدید خود در این کشور باشند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


کار در کانادا از طریق اسکیل ورکر

مراحل اقدام جهت اسکیل ورکر کانادا به این صورت می باشد که شخص نسبت به ایجاد یک پروفایل اقدام می نماید و در صورتی که واجد شرایط باشد و امتیاز لازم را کسب نماید، می تواند وارد مرحله دوم به نام استخر شود. به عبارتی فرد برای کار در کانادا اقدام نموده و وارد مرحله دوم می شود. برای بررسی و محاسبه امتیاز می توان از ابزار رایگان موجود در وبسایت رسمی مهاجرتی کانادا استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به صفحه فاکتورهای انتخاب در وبسایت رسمی مهاجرتی کانادا، اطلاعات بیشتری درمورد نحوه امتیازدهی در این سیستم به دست آورید. در صورتی که فرد متقاضی بتواند ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز کل مورد نیاز در این روش را که FSW نامیده می شود کسب نماید، می تواند وارد مرحله ی بعدی (استخر) شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کانادا یا امریکا


 

 در مرحله دوم شرایط فرد با سایر متقاضیان درخواست کار در کانادا مقایسه شده و بر اساس دیگر افراد حاضر در استخر (POOL) با بالاترین امتیاز، ممکن است فرد انتخاب گردد و یا رد شود. ماهیانه یک یا دو بار دولت کانادا اقدام به ارسال دعوتنامه برای افرادی می نماید که حدنصاب امتیاز را به دست آورده اند. حداقل امتیاز قابل قبول در اکسپرس اینتری در هر مرحله متفاوت بوده و در حال حاضر 464 امتیاز می باشد. افراد گزینش شده به مدت 90 روز فرصت دارند مدارک خود را برای دولت کانادا جهت بررسی ارسال نمایند. پس از ارسال مدارک به طور متوسط حدود 6 ماه اعلام نتیجه زمان می برد. لازم به ذکر می باشد مدت زمان انجام پروسه به دلیل انجام فرآیند اسکیل ورکر به صورت کاغذی، بسیار بیشتر بود که با روش اکسپرس اینتری به صورت آنلاین، مدت زمان انجام فرایند به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

کار در کانادا

آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه کانادا یا امریکا


 

از شرایط کلی که باید برای اسکیل ورکر کانادا داشته باشید سابقه کاری، تحصیلات، دانش زبان و تمکن مالی است که در ادامه توضیح داده شده است.

  •  سابقه کاری:

از الزامات اسکیل ورکر کانادا جهت ایجاد پروفایل و ورود به مرحله اول سیستم امتیازبندی کار در کانادا، داشتن سابقه کاری با ویژگی های زیر می باشد:

  • حداقل یکسال کار ماهرانه در 10 سال گذشته (minimum 1 year)
  • تمام وقت (Full time) (40 ساعت در هفته)
  • به صورت پیوسته (continuous work)
  • همراه با دریافت حقوق (payed work)
  • شغل دارای کد NOC
  • جزو مشاغل با skilled level 0, A, B
  • بدون سابقه کیفری
ویدیو موسسه MIE در مورد کاریابی کانادا و اروپا


  • دانش زبان

حداقل مدرک زبان قابل قبول جهت اقدام برای اکسپرس اینتری،CLB 7  می باشد. CLB معادل (Canadian Language Benchmark) معیاری برای سطح زبان در کانادا تعریف می شود که سطح 7 با سطح 6 و بالاتر از 6 آزمون آیلتس در هر چهار مهارت برابری می کند. لازم به ذکر است مبنا آزمون آیلتس جنرال می باشد و آزمون های دیگر همچون سلپیپ که امکان معادل سازی با معیار زبان کانادایی دارند، در کشور ایران برگزار نمی شود.

 

سطح زبان

گفتار

شنیدار

خواندن

نوشتار

CLB 9

6

6

6

6

CLB 8

5

5

5

5

CLB 7

4

4

4

4

CLB 6 یا پایین تر

قابل قبول نیست

قابل قبول نیست

قابل قبول نیست

قابل قبول نیست

 

در جدول زیر معادل سازی نمرات آیلتس در هر مهارت با سطوح مختلف معیار زبان کانادایی آورده شده است:

 

سطح CLB

IELTS Reading

IELTS Writing

IELTS Listening

IELTS Speaking

10

8.0

7.5

8.5

7.5

9

7.0

7.0

8.0

7.0

8

6.5

6.5

7.5

6.5

7

6.0

6.0

6.0

6.0

6

5.0

5.5

5.5

5.5

5

4.0

5.0

5.0

5.0

4

3.5

4.0

4.5

4.0

 

نکته حائز اهمیت این می باشد که ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی الزامی است. این بدین معناست که بدون ارائه مدرک زبان حتی درصورت کسب امتیازات زبان در 4 مهارت فوق، واجد شرایط نخواهید بود. در صورت تمایل به ارائه هر دو مدرک، باید همزمان مدارک آن ها را تحویل دهید.

ویدیو موسسه MIE در مورد فدرال اسکیلد ورکر


  • تحصیلات:

برای کار در کانادا از روش اکسپرس اینتری باید مدرک تحصیلی کانادایی یا معادل سازی شده توسط سازمان مورد تأیید اداره مهاجرت کانادا داشته باشید. لازمه اقدام جهت درخواست کار در کانادا از این طریق، داشتن دیپلم 12 ساله یا پایان تحصیلات دبیرستان می باشد. (Secondary school)

  •  تمکن کافی:

اثبات تمکن مالی به میزانی که فرد بتواند خود و خانواده اش را در 6 ماه ابتدایی ورود به کانادا حمایت کند الزامی است و مبلغ آن با توجه به تعداد افراد پیوست، متفاوت می باشد.

  • یک نفر: 12669 دلار کانادا
  • دو نفر: 15772 دلار کانادا
  • سه نفر: 19390 دلار کانادا

به همین روال، با افزایش تعداد نفرات پیوست، مبلغی به مبلغ پایه افزوده می شود.

در روش اسکیل ورکر نیازی به نشان دادن تمکن مالی بالا مشابه ویزاهای تحصیلی یا ویزای توریستی کانادا نمی باشد، چرا که دولت نسبت به این قضیه که این افراد جهت کار در کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا اقدام نموده اند، آگاهی دارد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کار در کانادا و آلمان


مرحله اول سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر

افرادی که متقاضی اخذ ویزای کار در کانادا و اقامت در کشور کانادا از این طریق هستند، ابتدا باید شرایط خود، وضعیت کار در کشور کانادا و مشاغل مورد نیاز این کشور را در حال حاضر بررسی نماید. پس از بررسی شرایط، در صورتی که شخص حداقل نیازمندی های اقدام جهت کار در کانادا را داشته باشد، می تواند پروفایل خود را تشکیل داده و امتیازات مرحله اول را بر اساس اطلاعات وارد شده، شخصاً چک نماید تا شانس موفقیت خود را مورد ارزیابی قرار دهد. در روش اسکیل ورکر کانادا امتیازات در 6 قسمت اصلی، طبقه بندی شده و مجموعاً دارای 100 امتیاز می باشد. افراد برای رفتن به مرحله دوم اکسپرس اینتری باید 67 امتیاز را کسب نمایند. 6 فاکتور اصلی عبارتند از: سن، تحصیلات، سابقه کاری، سطح زبان، داشتن پیشنهاد کاری و انطباق پذیری که خود شامل مجموعه ای از عوامل امتیازآور مانند سابقه تحصیل یا درخواست کار در کانادا، وضعیت زبان، تحصیل و کار همراه و همچنین حضور اقوام درجه یک در کانادا می باشد. لازم به ذکر است که منظور از اقوام درجه یک، فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر و فرزندان بالای 18 سال آنان، پدربزرگ و مادربزرگ و فرزندان آنان است که شهرونده کانادا بوده و یا اقامت دائم این کشور را دارند. در ادامه به شرح ذیل سیستم امتیازبندی کار در کانادا با ذکر جزئیات و امتیازات مربوط به هر بخش می پردازیم.

  • سن:

در برنامه اکسپرس اینتری حداکثر امتیاز سن 12و برای سنین 35-18 سال می باشد. امتیاز سن در سیستم امتیازبندی کار در کانادا برای سنین مختلف به شرح ذیل می باشد:

 

سن

امتیاز

از سن 18 الی 35

12

36 سال

11

37 سال

10

38 سال

9

39 سال

8

40 سال

7

41 سال

6

42 سال

5

43 سال

4

44 سال

3

45 سال

2

46 سال

1

47 سال به بالا

0

  • مدرک زبان های خارجی:

سطح زبان انگلیسی و فرانسوی در سیستم امتیازبندی اسکیل ورکر کانادا حداکثر شامل 28 امتیاز می باشد که در جدول زیر تشریح شده است. امتیازات زبان بر اساس ۴ مهارت writing ،speaking reading  و listening ارزیابی می شود. شخص از زبان اول خود حداکثر 24 امتیاز کسب می نماید و در صورتی که مدرک CLB 5  نیز در زبان دوم در تمامی مهارت ها داشته باشد، 4 امتیاز اضافی کسب می نماید.

 

مدرک زبان

نمره

امتیاز

نوشتاری

گفتاری

شنیداری

خواندن

CLB7

4

4

4

4

16

CLB8

5

5

5

5

20

CLB9

6

6

6

6

24

  • مدرک تحصیلی:

سطح تحصیلات در سیستم امتیازبندی کار در کانادا شامل حداکثر 25 امتیاز می باشد. مدارک تحصیلی باید توسط اداره مهاجرت کانادا بررسی و تأیید گردد. در جدول زیر به بررسی امتیازات مدرک تحصیلی در روش اسکیل ورکر کانادا می پردازیم.

 

مدرک تحصیلی

امتیاز

مدرک دکتری

25

مدرک فوق لیسانس

23

مدرک لیسانس

21

مدرک فوق دیپلم دو ساله

19

مدرک فوق دیپلم یک ساله

15

مدرک دیپلم

5

  •  سابقه کار:

سابقه کار در سیستم امتیازبندی اسکیل ورکر کانادا حداکثر شامل 15 امتیاز می باشد. امتیاز سابقه کار در سیستم امتیازبندی کار در کانادا به شرح ذیل می باشد.

 

سابقه کار

امتیاز

یک سال سابقه کار

9

2 تا 3 سال سابقه کار

11

4 تا 5 سال سابقه کار

13

بالاتر از 6 سال سابقه کار

15

  • انطباق پذیری:

انطباق پذیری دارای 10 امتیاز در سیستم امتیازبندی کار در کانادا می باشد که به شرح ذیل است. درصورت تأهل، همسر شما می تواند 10 امتیاز کسب نماید.

 

انطباق پذیری

10 امتیاز

همسر دارای مدرک حداقل CLB 4

5

سابقه تحصیل در کانادا

5

همسر متقاضی دارای سابقه تحصیل در کانادا

5

سابقه کار در کانادا

10

همسر متقاضی دارای سابقه کار در کانادا

10

پیشنهاد کاری برای همسر

5

حضور اقوام درجه یک

5

  •  پیشنهاد کار:

برای داشتن پیشنهاد کار از کانادا، در سیستم اکسپرس اینتری 10 امتیاز در نظر گرفته شده است. در صورت داشتن پیشنهاد کار دائم و تمام وقت، ممکن است پیش از اقدام برای اسکیل ورکر امتیاز کسب نمایید.

مرحله دوم سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر

افراد برای اینکه واجد شرایط ورود به مرحله استخر (مرحله دوم) باشند باید 67 امتیاز را از مرحله اول کسب نمایند. مرحله دوم دارای 1200 امتیاز می باشد. 600 امتیاز اولیه موارد اصلی و 600 امتیاز دوم شامل موارد جانبی است. در این سیستم امتیازی که CSR نامیده می شود، تمامی شرایط متقاضیان درخواست کار در کانادا بررسی می شود و افرادی که دارای شرایط بهتری از مابقی متقاضیان باشند و امتیاز بالاتری کسب نمایند، شانس بیشتری برای دریافت دعوتنامه از طرف دولت جهت اخذ اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری و ویزای کار در کانادا خواهند داشت. گزینش افراد جهت خروج از استخر 25 مرتبه در سال اتفاق می افتد و افراد به مدت یکسال در استخر خواهند ماند تا شانس خود را جهت ورود از طریق اکسپرس اینتری بسنجند، پس از آن باید مجدداً پروفایل تشکیل داده و از ابتدا مراحل را طی نمایند. CSR مخفف Comprehensive System Ranking و به معنای سیستم امتیازبندی جامع می باشد که در ادامه موارد آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • عوامل انسانی:

حداکثر امتیاز در سیستم امتیازبندی کار در کانادا، عوامل انسانی با 500 امتیاز و به شرح ذیل می باشد.

 

کل امتیازات عوامل انسانی

عوامل

امتیازات با همسر

امتیازات بدون همسر

سن

100

110

تحصیلات

140

150

مهارت زبان

150

160

سابقه کار در کانادا

70

80

 

سطح و نمره زبان در این مرحله جهت کسب امتیاز و خروج از استخر، بسیار تأثیرگذار می باشد. متقاضیان کار در کانادا می توانند با تهیه بسته آموزش فوق فشرده زبان که محصولی بی نظیر از موسسه ملک پور می باشد، شانس افزایش امتیاز خود را در سیستم اکسپرس اینتری افزایش دهند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این محصول آموزشی می توانید لینک را مطالعه نمایید.

کار در کانادا

?دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)?

  •  امتیازات همسر:

امتیازات همسر که در واقع از امتیازات عوامل انسانی محسوب می شود، می تواند حداکثر 40 امتیاز را به مجموع امتیازات متقاضی اضافه نماید.

 

عوامل

امتیازات (حداکثر 40 امتیاز)

تحصیلات

10

مهارت های زبان

20

سابقه کار در کانادا

10

  •  عوامل تطابق مهارت:

این عامل حداکثر دارای 100 امتیاز است و به شرح ذیل می باشد:

 

تحصیلات

امتیاز (حداکثر 50 امتیاز)

مهارت های زبانی خوب clb7و فوق لیسانس

50

سابقه کار در کانادا و فوق لیسانس

50

 

تجربه کار خارجی

امتیاز (حداکثر 50 امتیاز)

مهارت های زبان خوب clb7 و تجربه کاری خارجی

50

تجربه کار کانادایی و تجربه کار خارجی

50

 

مدارک تحصیلی برای افراد با مشاغل تجاری  

امتیاز (حداکثر 50 امتیاز)

سطح زبان خوب و مدارک تحصیلی

50

  • امتیازات اضافی:

حداکثر امتیاز این عامل 600 می باشد و به شرح ذیل است:

 

عوامل

امتیازات (حداکثر 600 امتیاز)

برادر و یا خواهر با اقامت دائم کانادا

15

مهارت های زبان فرانسوی

30

اخذ فوق لیسانس در کانادا

30

پیشنهاد شغلی

50

سابقه کار در سطوح بالای مدیریتی

200

نامزدی PN: داشتن دعوتنامه از استان های مختلف

600

 

مجموع امتیازات این عوامل 1200 امتیاز می باشد که در سیستم امتیازبندی کانادا محاسبه می شود. در این مرحله می توان گفت در صورتی که افراد از 1200 امتیاز کل، حداقل امتیاز را که در حال حاضر 464 می باشد کسب نمایند، شانس موفقیت و دریافت اقامت از طریق کار در کانادا را خواهند داشت.

جاب آفر کانادا

افراد بسیاری هستند که در جستجوی کار کانادا هستند و در کنار آن به فکر جاب آفر کانادا هستند تا بتوانند برای کار به این کشور پر رونق سفر کنند. یکی از مسائلی که در این امر بسیار حائز اهمیت است جاب آفر کانادا بوده و افراد در صورتی که بتوانند از جاب آفر کانادا استفاده کنند بسیار زود تر از افرادی که جاب آفر کانادا را ندارند می تواند ویزای این کشور را دریافت کنند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا

در روش اکسپرس اینتری کاملاً درخواست به صورت آنلاین انجام می شود و تمام مدارک و فرم ها باید یکجا تکمیل و آپلود گردد. مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در کانادا به شرح ذیل می باشد.

  • پاسپورت
  • شناسنامه+ ترجمه
  • مدارک تحصیلی+ ترجمه     
  • اثبات تمکن مالی
  • مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • سابقه کاری (عنوان شغل + حقوق و دستمزد دریافتی باید ذکر شود)
  • عدم سوء سابقه                                         
  • تست پزشکی
  • فرم اطلاعات تکمیل شده متقاضی و همراهتان (توسط متقاضی و همراهان پر شود. درصورت اقدام توسط نماینده قانونی، فرم مخصوص این کار را تکمیل نمایید)
  • 2 قطعه عکس از متقاضی اصلی و همراهتان
  • مدارک اثباتی رابطه شما با همراهتان (گواهی ازدواج، گواهی فرزندخواندگی)
  • فرم تکمیل شده درخواست مجوز کار (IMM 1295)
  • نامه پیشنهاد شغلی از کارفرما
  • گواهی نامه استانی یا ارضی

تهیه مدارک و چیدمان آن ها جهت تحویل به افسر بازرسی پرونده، یکی از مراحل مهم در پروسه مهاجرت به کانادا می باشد. چرا که در صورت نقص در ارائه مدارک، ممکن است منجر به رد درخواست ویزای شما شود و بدین ترتیب پرونده مهاجرتی شما دچار سابقه بد می گردد. لذا توصیه می شود پروسه اخذ ویزای کار در کانادا را به مؤسسات معتبر و کارآزموده بسپارید. مشاورین رسمی عضو شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) در موسسه ملک پور حضور داشته و تسلط آنها بر قوانین مهاجرتی، تضمینی بر موفقیت شما در پروسه مهاجرت به کانادا می باشد.

میزان حقوق و درآمد در کانادا

میزان حقوق و درآمد در کانادا بر اساس طبقه بندی کاری برای همه مشاغل تعیین شده است. میزان حقوق کار در کانادا به ازای هر یک ساعت به شرح ذیل می باشد:

 

شغل

حقوق به ازای هر ساعت

شغل

حقوق به ازای هر ساعت

برنامه نویس

37 دلار

مهندس IT

34 دلار

فیزیوتراپی

35 دلار

معلم

33 دلار

نرم افزار

34 دلار

پرستار

33 دلار

معمار

28 دلار

لوله کش

23 دلار

راننده ماشین سنگین

20 دلار

آریشگر

16 دلار

فروشندگی

12 دلار

داندان پزشک

59 دلار

حسابداری و دفترداری

18 دلار

وکیل

37 دلار

نجار

23 دلار

برق کار

26 دلار

مهندس

44 دلار

نقاش ساختمان

21 دلار

 

حداقل دستمزد در ایالت های مختلف کانادا متفاوت است. جدول زیر، حداقل حقوق در ایالات مختلف کانادا را نمایش می دهد:

 

ایالت

حداقل دستمزد (دلار کانادا در ساعت)

آلبرتا

15 دلار در ساعت

انتاریو

14 دلار در ساعت

بریتیش کلمبیا

85/13 دلار در ساعت

جزیره پرنس ادوارد

55/12 دلار در ساعت

کبک

12 دلار در ساعت

ساسکاچوان

6/11 دلار در ساعت

مانیتوبا

35/11 دلار در ساعت

نوا اسکوشیا

11 دلار در ساعت

نحوه کاریابی در کانادا

جهت کار در کشور کانادا و کاریابی در آن، نیاز به آشنایی با فرهنگ کار در این کشور می باشد. کافیست بدانید که چه مواردی برای کار فرمای کانادایی در اولویت می باشد و دارای اهمیت است. برای کار در کانادا و کاریابی در این کشور، شما نیاز به مجوز کار (work permit) و مصاحبه با کارفرما دارید. ارائه کد تأمین اجتماعی  SIN(social Insurance Number ) به کارفرما الزامی می باشد. بنابراین باید پس از ورود به خاک کانادا، کد تأمین اجتماعی را دریافت نمایید. از دیگر موارد مهم برای کارفرمایان، روزمه (curriculum) قوی شماست که حاوی دانش، تجربیات کاری، مهارت ها و توانایی های شما است. شما می توانید روزمه خود را بری شرکت ها و مؤسسات و یا Cover Letter خود را برای مدیران شرکت ها و مؤسسات ارسال کرده و در صورت تأیید آن ها، برای مصاحبه اقدام کنید. همچنین روش دیگری به نام Cold Calling وجود دارد که در آن با تهیه لیست شرکت ها و مؤسسات مرتبط با تخصص و رشته تحصیلی خود، با آن ها تماس گرفته و طی یک تماس تلفنی چند دقیقه ای رزومه خود را معرفی می نمایید. در صورت تأیید، باید روزمه خود را در مصاحبه حضوری تقدیم فرمایید. تسلط بر زبان انگلیسی، یک مهارت تأثیرگذار در کیفیت مصاحبه شما می باشد. برای جستجوی کار و شرکت ها و مؤسسات های نیازمند نیروی کار در کانادا، راه های مختلفی وجود دارد. جهت سهولت کاریابی برای مهاجران، مراکز گوناگونی وجود دارد که شما را برای یافتن شغل و کاریابی آموزش می دهند.

در ادامه، نحوه کار برخی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • Immigrant Serving Organizations: سازمان خدمات مهاجران که برگزارکننده دوره های آموزشی جهت کمک به مهاجران برای نوشتن رزومه و جلسات آموزشی یافتن شغل و خدمات دیگر می باشد.
  • Job bank: یا بانک مشاغل دولت کانادا مرجعی برای یافتن شغل و همچنین دریافت اطلاعات کافی از بازار کار در این کشور می باشد. این وب سایت اطلاعات لازم در خصوص جزئیات هر شغل شامل الزامات تحصیلی، شرح وظایف، میزان حقوق و اطلاعات دیگر را جهت آگاهی جویندگان کار ارائه می دهد تا آسان تر بتوانند مشاغل در دسترس را از طریق این سایت پیدا نمایند.
  • :Service Canada یا خدمات کانادا که اطلاعات ویژه ای در خصوص کاریابی در کانادا ارائه می دهد.
  • وب سایت مختص هر استان یا ایالت که فرد در آنجا ساکن می باشد و افراد تازه وارد به این استان، از طریق آن می توانند به جست و جوی شغل بپردازند.

معرفی مؤسسات کاریابی در کانادا

کار در کانادا و جستجوی کار در این کشور یکی از مواردی می باشد که برای افرادی که به تازگی وارد این کشور می شوند بسیار نگران کننده و با اهمیت می باشد. اما با توجه به وجود بیش از ده ها سایت کاریابی، جستجوی کار در کانادا دیگر چندان نگران نماینده به نظر نمی آید. سایت های کاریابی با ارائه مشاغل در دسترس به همراه جزئیات آن، شما را برای دریافت شغل مورد نظرتان یاری می نمایند. در ادامه جهت سهولت جستجوی کار در کانادا آدرس سایت های کاریابی معتبر را خدمت شما ارائه می دهیم:

 

مراجع کاریابی در فدرال کانادا

https://www.indeed.ca /

https://www.workopolis.com/en/

/https://www.monster.ca

مراجع دولت مرکزی در کشور کانادا

http://www.working.com /

https://www.jobboom.com/

مراجع کاریابی در ایالت کبک

https://www.jobboom.com/

مرجع کاریابی در ایالت آلبرتا

https://www.albertajobcentre.ca /

مرجع کاریابی در ایالت بریتیش کلمبیا

https://www.bcjobs.ca /

مرجع کاریابی در ایالت ساسکا چوآن

http://www.saskjobs.com /

مرجع کاریابی در ایالت منیتوبا

https://www.gov.mb.ca/govjobs /

مرجع کاریابی برای رشته های پزشکی در ایالت منیتوبا

https://healthcareersmanitoba.mua.hrdepartment.com/hr/ats/JobSearch/index

مرجع کاریابی در ایالت اونتاریو

https://www.gojobs.gov.on.ca/Jobs.aspx/

 

علاوه بر سایت هایی که ارائه گردید شما می توانید از طریق آژانس های کاری معتبر در این کشور نیز اقدام به کاریابی در کشور کانادا نمایید. در اینجا نام چند آژانس کاری معتبر خدمت شما ارائه می شود.

             کار در کانادا             کار در کانادا             کار در کانادا             کار در کانادا               کار در کانادا                   کار در کانادا                  

مشاغل مورد نیاز کانادا

دولت کانادا لیست مشاغل مورد نیاز خود را هر ساله اعلام می نماید تا مشخص شود به چه نیروهایی برای کار در کانادا نیاز دارند. مشاغل مورد نیاز برای کار در کانادا که در سال 2022 با کمبود آنها روبرو هستند در لیست زیر اعلام شده است. این مشاغل طبق فهرست NOC جزو گروه های مختلفی می باشند که با کدهای 0، A، B، C و D شناخته می شوند. گروه 0 مربوط به مشاغل مدیریتی است که کشور کانادا بیشترین تقاضا و احتیاج را برای این رشته ها دارد. در صورتی که شما سابقه کاری مرتبط در هر یک از مشاغل زیر را داشته باشید می توانید برای کار در کانادا درخواست دهید. البته لازم به ذکر است حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط در این زمینه را باید داشته باشید. شرایط و سوابق کاری مورد نیاز هر یک از ایالات متقاوت می باشد. فهرست مشاغل مورد نیاز در برخی از ایالت های کشور کانادا در جدول زیر نمایش داده شده است.

 

مشاغل مورد نیاز در ایالت Brandon

تکنسین خودرو

برنامه نویس کامپیوتر

برش گوشت صنعتی

دبیر پزشکی

کمک داروساز

تکنسین تولید گوشت خوک

مددکار تربیت دینی

آشپز رستوران

پزشک طب سوزنی و طب چینی

 

مشاغل مورد نیاز در ایالت Altona, Rhineland

آشپز

ماشین کار CNC

جوشکار

نقاش

مدیر خرید

اپراتور ماشین صحافی

اپراتور ماشین آلات و تجهیزات صحافی 

اپراتور چاخانه سطح 2

مسئول اداری

راننده کامیون

مشاغل مورد نیاز در ایالت Vernon

Customized Employment advisor

Carpenter Apprentice

Registered Veterinary Technologist

Estate/Civil Litigation associate

Case Manager

 

علاوه بر موارد فوق، مشاغل مورد نیاز در برخی دیگر از ایالت های کانادا نیز استخراج شده است که در جدول زیر به تفکیک هر ایالت، به آن ها اشاره شده است.

مشاغل مورد نیاز در ایالت Thunder Bay

تکنسین داروخانه

پرستار رجیستر شده

پرستار کمکی رجیستر شده

آشپز

مکانیک

کارگر پشتیبانی شخص

راننده کامیون بین المللی

راننده کامیون و وسایل حمل و نقل

اپراتور ماشین های سنگین

اپراتور بتن، خاک رس و سنگ

تاجر ساخت و ساز

مشاغل مورد نیاز در ایالت Sault Ste. Marie

راننده

پرستار رجیستر شده

تکنسین تعمیر و نگهداری

کمک مکانیک / جوشکار

آجرچین

هماهنگ کننده منابع انسانی

تکنسین هواپیمایی

مکانیک تهویه هوا

مهندس تعمیر و نگهداری هواپیما

مهندس ارشد 

نصاب HVAC

کارشناس سلامت، ایمنی محیط

پروفسور هواپیمایی

نرخ بیکاری و بازار کار کانادا

قطعاً یکی از مهم ترین مواردی که افراد جویای کار به ویژه متقاضیان مهاجرت از طریق کار در کانادا، مورد بررسی و مطالعه قرار می دهند، وضعیت کار در این کشور می باشد. درخواست کار در کانادا دارای شرایط بسیار مطلوبی می باشد. برای بررسی شرایط کار در هر کشور، نرخ بیکاری آن کشور مورد توجه است. بر اساس آخرین آمار و ارقام گزارش شده در سالهای اخیر 5 % اعلام گردیده است.

درواقع در کانادا از هر 100 نفر، حدود 95 نفر مشغول به کار می باشند. این آمار، نشان دهنده شرایط مطلوب کار در این کشور می باشد و باعث جذب متقاضیان کار از سرتاسر جهان شده است. برنامه اکسپرس اینتری برنامه ای می باشد که دولت طی آن، اقدام به سازماندهی جذب مهاجرین نموده است. در ادامه به روش های دریافت ویزای کار کانادا می پردازیم. به شما پیشنهاد می نماییم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کار در کانادا

اعزام نیروی کار ساده به کانادا

در موضوع اعزام نیروی کار ساده به کانادا باید بگوییم که متقاضیان ملزم به داشتن مدارکی هستند که حداقل مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی هستند. توجه داشته باشید که برای مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ساده حتما باید پیشنهاد اشتغال زایی از 1 یا 2 کارفرمای کانادایی داشته باشید. در ادامه افرادی که قصد دارند از این طریق وارد کشور کانادا شوند نیاز به 24 ماه تجربه کار حرفه ای در 5 سال اخیر داشته باشند.

کاریابی در شهر های مختلف کانادا

برای کاریابی در شهر های مختلف میتوان از روش های مختلف کاریابی در کانادا که در بالا به آن نیز اشاره شده است استفاده کنید. اما در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با کاریابی در بهترین شهر های کانادا برای کار داده شده است.

جویای کار در تورنتو

برای کار در کانادا افراد بسیاری هستند که جویای کار در تورنتو بوده و دلایل زیادی نیز برای انتخاب این شهر دارند. همانطور که می دانید شهر تورنتو بازار تجاری کشور کانادا محسوب شده و مردمانی فعال دارد. میانگین حقوق در این شهر تقریبا 14 دلار در سال بوده که کارفرما آن را به صورت نقدی یا چک در اختیار کارمندان قرار می دهد. بهتر است بدانید که هر کارمند می تواند 2 هفته در سال از تعطیلات خود استفاده نماید. برای افرادی که جویای کار در تورنتو هستند روش های زیادی برای کاریابی وجود دارد ولی باید به این مهم توجه داشته باشد که باید مهارت لازم را نسبت به رقیبان خود داشته باشید. در جدول زیر به برخی از سات های مهم این شهر برای کاریابی پرداخته ایم.

 

Wowjobs.ca

 

Ca.indeed.com

 

Hobsearch.monster.ca

 

Workopolis.com

 

جویای کار در مونتريال

در طرف دیگر بسیاری از افراد جویای کار در مونتريال هستند و این افراد باید بدانند که حتما باید به زبان فرانسوی مسلط باشند، چراکه زبان رسمی این شهر فرانسوی می باشد. این شهر به صورت روز افزون در حال رشد و استخدام افراد متخصص است و افرادی جویای کار در مونتريال هستند ساعتی حدودا 12 دلار درآمد دارند. برای پیدا کردن کار در شهر مونترال باید قابلیت ها و سازگاری خوبی با محیط داشته باشید. اگر جویای کار در مونتريال هستید می توانید از سایت های زیر که در جدول آمده است نیز استفاده کنید.

 

Wowjobs.ca

 

Ca.indeed.com

 

Hobsearch.monster.ca

 

Workopolis.com

 

خدمات موسسه ملک پور برای پیدا کردن کار در کانادا

 موسسه ملک پور با همکاری با موسسه های کاریابی در کانادا این امکان را فراهم کرده تا برای ایرانیان کار مناسب پیدا کند متقاضیان کاریابی در کانادا باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • داشتن تخصص و سابقه کاری در یک حرفه مشخص
  • داشتن مدارک لازم در راستای حرفه تخصصی خود
  • سن افراد زیر 50 سال باشد.
  • تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس5

متقاضیان باید در طول فرایند کاریابی توسط موسسه در هر مرحله هزینه های مربوط به کاریابی را پرداخت نمایند. مشاغلی که برای افراد در نظر گرفته می شود، حقوق بالای 3000 دلار خواهد داشت، نکته مهم در مورد این روش این است که در صورتی که کار مناسب برای شما پیدا نشود بین 60 الی 70% میبلغ پرداختی به شما برگشت داده خواهد شد.

با تهیه محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور، کلیه نکات مربوط به چگونگی کاریابی در خارج از کشور، ارائه رزومه و اخذ ویزای کار در کشورهای مختلف را آموزش داده است. شما می توانید با مشاهده فایل های زیر و یا مراجعه به لینک کار در خارج از کشور، اطلاعات بیشتری را در این زمینه دریافت نمایید.

محصول گام به گام کاریابی موسسه mie

شرایط اخذ ویزای همراه کاری کانادا

یکی از بزرگترین دلمشغولی های متقاضیان مهاجرت به کانادا به ویژه افراد متأهل، موضوع الحاق به خانواده می باشد. از مزیت های ویزای کار در کانادا، همراهی خانواده با شماست که شامل همسر، پارتنر (حداقل یک سال زندگی مشترک)، فرزندان تا سن 22 سال می باشد.

روش اکسپرس انتری یکی از روش های مهاجرت کاری به کاناداست که فرد می تواند همزمان با همراه خود ویزای کانادا را دریافت نماید. چنانچه قبلاً گفته شد در برنامه اکسپرس اینتری برای همسر شخص متقاضی، امتیازات جداگانه ای در نظر گرفته شده است. به همسر شخص متقاضی به جز سن، مشابه شخص اصلی در صورت داشتن دانش زبان، تحصیل و سابقه کار امتیاز تعلق می گیرد که امتیازات مربوطه در جداول بالا ذکر شد. فرزندان شخص تا 22 سال نیز می توانند با اقدام از طریق اکسپرس اینتری، اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.

نکته قابل توجه آنست که ویزای همراه کانادا برای پدر، مادر، خواهر و برادر صادر نمی شود. ارائه درخواست همراه باید همزمان با ارائه درخواست مدارک متقای اصلی باشد و در غیر این صورت امکان اضافه شدن همراهان میسر نمی باشد. مدارک لازم جهت اخذ ویزای همراه در کانادا عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر
  • فرم درخواست
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • محل اقامت
  • تمکن مالی

اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق کار

یکی از مزایای کار در کانادا از طریق اکسپرس اینتری، دریافت اقامت دائم کاناداست. با ورود از طریق سیستم اکسپری اینتری، از همان ابتدا اقامتی به مدت 5 سال به شخص داده می شود، با دریافت این اقامت، به شخص فرصت داده می شود که برای کار در کانادا به این کشور وارد شده و جهت جست و جوی کار اقدام نماید. زمانی که شخص در کشور کانادا حضور دارد، باید کار مورد نظر خود را بیابد، زیرا فقط در صورتی می تواند اقامت خود را تمدید نماید که در طول 5 سال اقامت دائم اولیه خود، حداقل حدود 3 سال را در کشور کانادا کار نموده و به دولت کانادا مالیات داده باشد، تنها در این صورت است که می تواند اقامت خود را تمدید نموده و پس از آن برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا درخواست دهد.

⬅️ چنانچه علاقمند به اطلاعات بیشتر درباره جاب آفر کانادا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

 


 

پرسش: با سلام و خسته نباشید. من در حال حاضر 1 سال به صورت دورکاری با یک شرکت کانادایی در حال کار می باشم و حتی قرارداد اینترنتی وجود دارد. آیا این شامل سابقه ی کار کانادایی حساب میشه؟ اگر نه غیر کانادایی حساب میشه؟

پاسخ:


سوالات متداول

✔️ روش های اخذ ویزای کار کانادا کدامند؟

علاوه بر برنامه اسکیل ورکر در صورتی که بتوانید از کانادا پیشنهاد کار قابل قبول دریافت کنید نیز می توانید ویزای کار کانادا را اخذ نمایید.

✔️ بهترین مشاغل مورد نیاز جهت کار کانادا کدامند؟

شهرها و ایالات مختلف در کانادا، به صورت مرتب مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می کنند. در صورتی که در هر کدام از مشاغل کانادا تخصص دارید، شانس بالاتری جهت یافتن کار در کانادا خواهید داشت.

✔️ چطور می توان جاب آفر کانادا را اخذ نمود؟

برخی از شهر های کانادا برای تامین نیروی کار مورد نیاز خود به متخصصین در رشته های اعلام شده جاب آفر کانادا می دهند. موسسه ملک پور لیست جاب آفر کانادا را به طور مرتب ترجمه و روز رسانی می کند و خدمات اخذ پیشنهاد کار تا زمان اخذ اقامت کانادا را ارائه می نماید.

✔️ آیا می توان بدون مدرک دانشگاهی اقامت کاری کانادا را اخذ نمود؟

اغلب رشته هایی که در برنامه اسکیل ورکر اعلام می گردند به مدرک دانشگاهی نیاز دارند، اما در لیست جاب آفر کانادا برخی از رشته ها نیز وجود دارند که نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند.


سخن پایانی

کار در کانادا، اسکیل ورکر کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری، قوانین و انواع ویزای کار کانادا و همچنین نحوه جستجوی کار در کانادا در این مقاله بررسی گردید. با توجه به اینکه دریافت ویزای کار کانادا از طریق پروسه اکسپرس اینتری و خروج از استخر زمان بر بوده و نیاز است که شخص شرایط ایده آلی در هر یک از زمینه های بحث شده داشته باشد، می توان گفت رسیدن به اقامت کانادا برای تمامی افراد از طریق اکسپرس اینتری آسان نمی باشد. از این رو پیشنهاد می شود جهت آسان تر شدن مسیر و دستیابی به کار در کانادا از راه های جایگزین نظیر تحصیل در این کشور استفاده نمایید. موسسه ملک پور شما را در این مسیر راهنمایی نموده و شما می توانید با دریافت مشاوره تلفنی رایگان از مشاوران مجرب این موسسه در مورد کار در کانادا و تمامی راه های مهاجرت به کانادا و سایر کشورها مطلع گردید. همچنین در صورت تکمیل فرم تماس، درخواست شما مبنی بر تماس ما با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان ثبت می شود. شما سروران گرامی می توانید در ذیل همین مقاله نظرات، دیدگاه ها و پرسش های خود را در بخش "ثبت پرسش"مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب ما در اسرع وقت درصدد پاسخگویی به آن برآیند.

امتیاز 4.56 از 5 ( 36 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Ehsan
ممنون چه اطلاعات مفیدی خیلی وقت بود دنبال این اطلاعات بصورت خلاصه و یکجا بودم????????
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، ممنون از لطف و توجه شما. * مانا باشید *
مهسا ربانی
واقعا اطلاعاتی که دادین بی نظیر بود مخصوصا جدول درامد ها بر اساس ساعت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، ممنون از لطف و توجه شما. * مانا باشید *
مینا میرزایی
سلام. خواستم بپرسم تو چه بازه های زمانی دولت کانادا برای خروج از استخر و صدور دعوتنامه اقدام می کند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، بازه زمانی مشخصی وجود ندارد ولی عموماً دو مرتبه در یک ماه یا به عبارت دیگر 25 مرتبه در هر سال امتیاز افراد درون استخر محاسبه و افراد با امتیاز بالاتر کاندید دریافت دعوتنامه می شوند. * مانا باشید *
فرهاد مجیدی
سلام وقت بخیر مرسی از مقاله خوبتون پیرامون کار در کانادا ، ببخشید یک سوال این هست که آیا شخص که برای کار در کانادا اقدام میکنه به همراه خانواده اقدام بکنه شرایط بهتری رو به دست خواهد آورد یا به صورت مجردی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، ممنون از همراهی شما دوست عزیز، امتیازبندی در مراحل اول و دوم متفاوت بوده و همسر شخص با توجه به رزومه خود می تواند در دستیابی به امتیازات بالاتر کمک کننده باشد یا بالعکس. شما می توانید با ارتباط با مشاورین جزئیات بیشتری در باب کار در کانادا و امتیازات روش اسکیلدورکر دریافت نمایید. * مانا باشید *
عباس قلی زاده
با سلام و احترام اگر برای روش اسکیل ورکر در کانادا اقدام نمایم چه میزان تمکن مالی باید در حساب نشان داده شود. از سوی دیگر آیا با داشتن پیشنهاد شغلی از کانادا می توان با ویزای کار وارد شد و سپس برای اسکیل ورکر یا دیگر روش های زیر مجموعه اکسپرس اینتری اقدام نمود.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، به منظور کار در کانادا، در روش اسکیلدورکر مبلغی که به عنوان تمکن نشان داده می شود برای یک نفر: 12669 دلار کانادا، دو نفر: 15772 دلار کانادا و به همین نسبت با افزایش تعداد اعضای همراه مبلغ تمکن افزایش می باید. امکان اخذ ویزای کار کانادا در صورت داشتن دعوتنامه کاری امکان پذیر است. * مانا باشید *
Hossein.mohammadi
سلام وقت بخیر. من لیسانس مخابرات دارم الان هم در ایران مشغول کار هستم مخابرات بخش IT و مبلغ ۴۰۰۰۰۰هزار دلار هم دارم . آیا با این شرایط من میتوانم اقامت کشور کانادا را بگیرم یا نه .مچکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید شرایط عمومی شما بطور کامل بررسی شود اگر امتیازات اولیه را کسب نمایید اقدام برای اسکیلدورکر کانادا گزینه ی خوبی است. با توجه به میزان سرمایه 400 هزاردلاری برای برنامه های کارآفرینی کانادا هم شانس دارید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بطور کامل بررسی شود. موفق باشید
محسن تاج زاده
سلام خیییلی عالی بود مقاله کاریابی در کانادا ، من ۳۳ ساله هستم و مجرد ایا می تونم برای ویزای اسکیل ورکر اقدام کنم ؟ زبانم ایلتس ۶/۵
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر و درست راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما شرایط عمومی شما خوب است و می توانید به راحتی اقدام کنید حتما با مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان رزومه و شرایط عمومی شما را بررسی نمایند. موفق باشید
سارا نظری
سلام وقت شما بخیر در مورد کار در کانادا سوال داشت. می خواستم بدونم برای رشته پرستاری شرایط به چه صورته؟ من 29 سالمه و 3 سال سابقه کار پرستاری در بیمارستان دارم. اما حتما می خوام در زمینه رشته خودم برای کار اقدام کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط عمومی شما خوب است و اگر بتوانید مدرک زبان قوی ارائه بدهید شانس اقدام برای اسکیلدورکر یا همان اقامت کاری کانادا برای شما افزایش می یابد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
علی قربانی
سلام اطلاعاتی که ارائه فرمودین بسیار عالی و درجه 1 بود. راهنمای بسیار خوبی برای کار در کانادا بود. من در شرف ازدواج هستم، خودم آیلتس 7.5 دارم و برق خوندم و سابقه کار دارم با 30 سال سن. همسرم اما زبانش ضعیفه و تحصیلاتش در حد دیپلم. خواستم بدونم که بهتره مجرد اقدام بکنم یا اینکه متاهل؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان با توجه به شرایطی که می فرمایید رزومه عمومی شما خوب است و اگر شما نفر اصلی باشید از شانس بالایی برخوردارید درمورد اقدام به صورت مجرد یا متاهلی هم یم تصمیم شخصی است اما متاهل بودن باعث کاهش امتیازات شما در این پروسه نمی شود. اما اگر همسرتان زبانشان را قوی کنند می توانند در این پروسه به شما کمک کنند. موفق باشید.
نادر عباسی
سلام ممنون بابت اطلاعات مفیدتون در خصو کار در کانادا من دوست دارم اقدام کنم آیا جاب آفر گرفتنش آسان است اشاره ای نکردید؟ من دوست دارم فقط برم مهندس مکانیک هستم با ۱ سال سابقه کار آیلتس ۵ ۲۹ سالم است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب در خصوص جاب آفر اگر شخصی به شما پیشنهاد شغلی دهد میتوانید از این طریق اقدام نمایید در غیر این صورت بای از طریق اسکیل ورکر برای کار اقدام نمایید که حداقل نمره زبان 7 نیاز است به علاوه سابقه کار هم باید داشته باشید سیستم امتیاز بندی می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
نوشین احمدی
سلام و قت بخیر من 38 سالمه آیلتس 8 جنرال دارم و تخصص حرفه ای در حیطه آی تی دارم می تونم درامد خوبی در کانادا داشته باشم و این پروسه چقدر طول میکشه که بخوام کار پیدا کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما به طور کلی شانس خوبی برای کار در کشور کانادا دارید. سطح زبان و رشته کاری شما برای مهاجرت عالیست اما نمیتوان زمانی برای اینکه شما کار پیدا کنید اعلام کرد. شما می توانید با ارائه رزومه عالی خود شانستان را برای کاریابی بسنجید. یا حتی می توانید روی سایت اصلی موسسه ثبت نام کنید و از راهنمایی های رایگان استفاده کنید.
متین
سلام و عرض ادب. من جویای کار در مونترال هستم می شه راهنمایی بفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، شما باید شرایط دقیق خود را از قبیل سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی و ... را ذکر بفرمایید تا به درستی راهنمایی شوید. برای پیدا کردن کار می توانیم محصول راهنمای گام به گام تا کار را به شما پیشنهاد دهیم که بتوانید به واسطه آن ابتدا تا انتهای کارتان را خودتان انجام دهید.
اشکان
job offer کانادا چه قوانینی داره ؟ ممنون میشم پاسخگو باشید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، شما باید شرایط خود را ارائه بفرمایید تا در خصوص شرایط شما اظهار نظر شود. به طور کلی برای جاب آفر شما باید قراردادی با مدت مشخص و حداقل حقوق در نظر گرفته شود.
جمشید امانی
عرض ادب احترام لطفأ برای کار در این کشور کمکم کنید تشکر من جوشکار آرگون و همه نوع جوش کار کردم لطفاً شرایطم را در نظر بگیرید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
وهاب زبیدی
سلام خدمت شما بزرگواران عزیز بنده ۲۴ سالمه و کاردانی ابزار دقیق دارم با معدل ۱۴/۳۰ و ۶ مدرک بین المللی مهارت از سازمان فنی و حرفه ای در رابطه با رشته دانشگاهی دارم مثل برق صنعتی درجه۲ و ۱ ، برق ساختمان درجه ۲و ۱ ، هوشمندسازی ساختمان، نصب و تعمیر دوربین های مداربسته و سیستم اطفاء حریق و مدرک زبان آیلتس ۷/۵ و مدرک تومر زبان ترکی استانبولی و مدرک زبان عربی دارم ، و حدود ۳ یا ۴ هزار دلار پول دارم، شرایطم برای کار کانادا چطور ارزیابی میکنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بهترین مسیر برای شما اخذ مدرک لیسانس از ایران می باشد و سپس می توانید برای پذیرش تحصیلی اقدام نمایید. اخذ ویزای کاری کانادا با مدرک کاردانی کار چندان راحتی نمی باشد
Ismat Nazari
سلام عرض ادب ، من دنبال کار هستم آموزش مسلکی آلمان را در دست دارم صافکار نقاش ماشین هستم چهار سال آموزش دیدم تجربه کاری هم دارم مدارک کاری از آلمان دارم چطور راه پیداکنم کنم تا در کانادا کار گیرم بیاد محل اقامت ایران مازندران
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد می کنم از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج کشور استفاده نمایید.
منصور بیعتی
سلام هزینه جاب افر کانادا چه میزان ممنون میشم راهنمایی کنید در رشته dry wall
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید با وکیل، موسسه یا کسی که برای شما می خواهد جاب آفر بدهد مشورت نمایید.
حامد سام
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شرایط اینکه یه هنرمند به عنوان مثال نوازنده یا بازیگر یا دنسر یا نقاش بخواد برای اقامت در کانادا تلاش کنه چطوریه؟ چه فاکتورها و معیارهایی رو باید داشته باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای مهاجرت به کانادا روش های مختلفی از جمله تحصیل کار، سرمایه گذاری و ویزای هنرمندان وجود دارد. برای کسب اطلاعات کامل، ویزای هنرمندان در کانادا با کلید واژه ملک پور را جستجو نمایید.
سعادت
سلام. اگر برای کار جنرال در کانادا اقدام داشته باشیم به کمک شما، حدود حقوقی که دریافت میکنیم چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. کاملا به شغلی که بدست خواهید آورد بستگی خواهد داشت اما معمولا حدود 40 الی 50 هزار دلار در سال درآمد خواهید داشت.
صادقیان
سلام و وقت بخیر. من لیست مشاغل شما در کانادا رو در کانال تلگرامتون مشاهده کردم و به نظرم می تونم برای چندتا کار اقدام داشته باشیم. فقط اینکه شرایط سنی من 41 سال هست، مشکلی برای این موضوع پیش نمیاد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در این برنامه محدودیت سنی وجود ندارد.
مهدی نقدی
سلام. آیا برای پروسه اکسپرس انتری امکان اقدام بدون همسر هست؟ یعنی فرد متاهل میتونه تنها اقدام کنه؟ یا حتما و حتما باید اطلاعات همسر وارد بشه و در امتیازات تاثیر داره؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. خیر، شما باید اطلاعات واقعی و درست ارائه نمایید و در صورت مغایرت اطلاعات ارائه شده با مدارک شما پرونده شما بسته می شود.
الهام
کار کردن جز ملزومات گرفتن پاسپورت در کاناداست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بستگی به روشی که اقدام میکنید دارد، پیشنهاد می‌شود برای دریافت اطلاعات با موسسه تماس حاصل نمایید.
ترانه
سلام شرایط کار برای رشته رادیولوژی در کانادا چی هست؟ 23 سالم هست و آیلتس 7 دارم گزینه های تحصیلی برای من مناسب هستن یا کار؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما ابتدا باید مدرک تحصیلی خود را معادلسازی نمایید و پس از آن میتوانید مشغول به کار شوید اما کشور کانادا برای این منظور ویزای معادلسازی صادر نمیکند و شاید اگر برای تحصیل اقدام داشته باشید شانس بیشتری داشته باشید.
پروانه
سلام وقت بخیر ۳۵ سالمه ارشد مدیریت مالی خوندم آیلتس ۶/۵ دارم ۷ سال سابقه کار دارم. مجردم و ۳ میلیارد سرمایه دارم . واسه من با این مشخصات اکسپرس انتری بهتره یا جاب آفر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. احتمالا در سیستم اکسپرس انتری به امتیاز کافی نرسید ولی میتوانید امتیازات خود را بررسی نمایید و در صورتی که بالای 450 امتیاز کسب نمایید برای بررسی دقیق تر از مشاورین راهنمایی دریافت کنید ولی برای کاریابی تخصصی در حوزه مالی کار دشوار خواهد بود و باید مدرک خود را معادلسازی نمایید.
الهام
وقتتون بخیر کسی که زیر سی سال هست و فوق لیسانس شیمی فارغ‌التحصیل شده با مدرک ایتلس ۷ چند درصد شانس برای موفقیت در اسکیل ورکر دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. امتیازات شما باید دقیق بررسی شود و میزان سوابق کاری، سن دقیق و چند فاکتور دیگر در این مسیر بسیار مهم هستند.
روح الله
سلام بنده 52 سال سن دارم کارشناس بیمه تامین اجتماعی بودم لیسانس دارم و همسرم 48ساله دیپلم و کارمند بانک هست دوفرزند 18-22ساله داریم میخواستم ببینم میتونم لز طریق کار بیام کانادا کل دارایی من 3میلیارد هست ایا امکان هست از این طریق وارد کانادا بشم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. رزومه خود را برای بررسی کاریابی برای مشاورین موسسه ارسال نمایید تا استعلام گرفته شود.
مشاوره رایگان