شرایط خرید ملک در کانادا

7 نظر

خرید ملک در کانادا، منجر به اقامت نمی شود و تنها برای سرمایه گذاری مناسب است. امکان اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک و قیمت خانه در کانادا در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. سرمایه گذاری در کانادا یکی از انواع روش های مهاجرت به این کشور می باشد که از طرق مختلفی امکان پذیر می باشد. یکی از زیرمجموعه های سرمایه گذاری در کانادا، خرید ملک می باشد، اما به تنهایی منجر به اخذ اقامت کشور کانادا نخواهد شد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اقدام برای خرید ملک در کانادا با کارشناسان و مشاوران موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص بهره مند گردید. همچنین در صورتی که فرم تماس را تکمیل نمایید، مشاورین موسسه ملک پور با شما عزیزان تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان ارائه خواهند داد.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ماخرید ملک در کانادااخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

امکان خرید ملک در کانادا برای اتباع خارجی در این کشور وجود دارد. اما نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که افراد با خرید ملک در کانادا نمی توانند اقامت این کشور را دریافت نمایند. بلکه باید از روش های دیگر سرمایه گذاری در کانادا، برای اخذ اقامت این کشور اقدام نمایند. روش های مختلفی برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد، از جمله اخذ ویزای کاری، ویزای تحصیلی و یا کارآفرینی در کشور کانادا که یکی از زیر مجموعه های سرمایه گذاری در این کشور می باشد. متقاضیان با شرایط متفاوت شامل مدرک تحصیلی دانشگاهی، سن، مدرک زبان و تمکن مالی کافی، می توانند مناسب ترین روش را که متناسب با شرایط آن ها می باشد انتخاب نموده و از آن طریق اقدام نمایند.

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در کانادا


در ادامه این بخش به صورت مختصر به توضیح هر یک از روش های نام برده شده می پردازیم:

  • اقامت کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی: دارندگان ویزای تحصیلی کانادا می توانند در این کشور اقامت موقت نمایند و جهت دریافت اقامت دائم، باید ویزای خود را از تحصیلی به کاری تغییر دهند. توجه به این نکته الزامی است که خرید ملک منجر به اخذ اقامت کانادا برای دارندگان ویزای تحصیلی نمی شود.

  • اقامت کانادا از طریق اخذ ویزای کاری: ویزای کار کانادا بر اساس سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری می باشد و افرادی که موفق به کسب بیشترین امتیاز در این سیستم می شوند، می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت نماید. امتیازبندی در سیستم اکسپرس اینتری بر پایه 6 عامل سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، پیشنهاد کار در کانادا، مدرک زبان و همسر می باشد. خرید ملک در کانادا برای افراد دارای ویزای کار کانادا، مناسب می باشد.

  • اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری: سرمایه گذاری در کانادا تحت شرایطی و بسته به میزان سرمایه به کار گرفته شده و بیزینس پلن شما می تواند منجر به اخذ اقامت کانادا شود. سرمایه گذاری در کانادا زیرمجموعه های متعددی دارد که خرید ملک، یکی از آن ها می باشد. روش استارتاپ کانادا روشی است شما با سرمایه گذاری کم می توانید از ابتدا اقامت کانادا را دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های مختلف مهاجرت به کانادا که منجر به اخذ اقامت این کشور می شود، مقاله سرمایه گذاری 100 هزار دلاری کانادا مطالعه نمایید.

واجدین شرایط خرید ملک در کانادا

امکان خرید ملک در کانادا برای افرادی که از طریق دریافت ویزای تحصیلی و انواع ویزاهای کاری یا ارائه انواع پلان های سرمایه گذاری و کارآفرینی و...، اقدام به مهاجرت به کانادا کرده و در این کشور حضور دارند، امکان پذیر است. با خرید ملک، می توان اقامت توریستی خود را برای کانادا به اقامت بلند مدت تری افزایش داد. افرادی که اقدام به خرید ملک در کانادا کرده اند، می توانند خرید ملک را به صورت یک طرح تجاری به دولت کانادا ارائه نمایند و اقامت خود را دریافت کنند.

قیمت آپارتمان در کانادا

تنوع زیاد آب و هوایی در کشور کانادا بر روی قیمت ملک در شهر های مختلف بسیار تاثیر گذار است. به صورتی که قیمت ملک در برخی شهر ها بسیار بالاست، و جمعیت و امکانات شهری نیز در این شهر ها زیاد می باشد. اما برخی دیگر از شهر ها بسیار سرد هستند و حتی بخش هایی غیر قابل سکونت می باشد. قیمت ملک در شهر های سردتر پایین تر می باشد که معمولا جمعیت کمتری در این شهر ها زندگی می کنند. جدول زیر قیمت آپارتمان در کانادا و در شهر های مختلف را نشان می دهد.

نام شهر

قیمت هرم تر مرکزشهر ($)

قیمت هر متر در خارج شهر ($)

تورنتو

12900

10100

ابوتسفورد

6900

6000

باری

16100

12900

لندن کانادا

5700

4300

سنت جانز

2800

2700

فردریکتون

3300

2100

گوئلف

6100

4900

هالیفاکس

5070

2800

همیلتون

5800

5700

مونکتون

7900

5800

قیمت خرید ملک در کانادا در شهرهای برتر

شهر های معروف کانادا که دارای جمعیت بالاتری می باشد، در جدول زیر بیان شده است:

قیمت خرید ملک در کانادا در شهرهای برتر

شهر

میانگین قیمت هر متر خانه داخل شهر

تورنتو

12900

ونکوور

13450

مونترال

8400

اتاوا

8000

کبک

11700

کلگری

5440

ادمونتون

3000

ویکتوریا

12200

وینیپگ

4000

هزینه اجاره ملک در کانادا

به طور کلی هزینه زندگی در کانادا و در پایتخت کانادا شهر انتاریو از دیگر شهرهای بزرگ این کشور همچون ونکوور و مونترال پایین‌تر است همچنین هزینه های خرید و اجاره ملک نیز در پایتخت از این دو شهر ارزانتر است. می‌توان گفت که گرانقیمت ترین شهر های کانادا شهرهای ونکوور و مونترال می باشد در جدول زیر جهت اطلاع شما عزیزان هزینه های خرید و اجاره ملک در شهرهای مهم کانادا بیان شده است و شما می توانید اطلاعات لازم خود را پیرامون آن به دست آورید:

هزینه خرید ملک

استان

699.000 دلار

بریتیش کلمبیا

517.000 دلار

انتاریو

400.000 دلار

آلبرتا

303.000 دلار

کبک

291.000 دلار

ساسکاچوان

284.000 دلار

مانیتوبا

174.000 دلار

نیوبرانسویک

 

پس از بررسی و نمایش هزینه های خرید ملک در استان های مختلف کانادا، اکنون به بررسی هزینه های اجاره ملک در کانادا می پردازیم. بدین منظور جدولی تهیه نموده ایم که هزینه اجاره انواع واحد مسکونی در کانادا در آن نمایش داده شده است.

هزینه اجاره ملک

شرایط ملک اجاره در کانادا

1200 دلار در ماه

آپارتمان مبله و 1 خوابه

1600 دلار در ماه

آپارتمان مبله و 2 خوابه

مراحل خرید خانه در کانادا

خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت کانادا نخواهد شد. این جمله بارها در طول این مقاله خدمت شما سروران گرامی یادآوری شد، چرا که یکی از برجسته ترین نکات و ویژگی های خرید ملک در کانادا می باشد. اما این موضوع به این معنا نیست که خرید ملک در کانادا، ویژگی های خاصی را برای خریداران ملک در کانادا در پی نخواهد داشت. بلکه برعکس موجب خواهد شد که فرد، امتیازات ویژه‌ای را بدست آورد. از جمله اینکه اگر شخص ویزای توریستی کانادا را داشته باشد و نتواند بیش از 6 ماه در خاک کانادا حضور داشته باشد، با خرید ملک در کانادا می تواند مدت زمان اقامت خود در این کشور را افزایش بدهد و یا این که می تواند از طریق خرید ملک، ۶۵ درصد وام دریافت نماید. اگر شخصی اقامت کانادا را داشته باشد و سپس به خرید ملک در این کشور بپردازد و بتواند با دارایی‌های خود چندین ملک را خریداری کند، می تواند از آن به عنوان یک طرح تجاری استفاده نماید و اقامت کانادا را از این طریق به دست آورد. خرید ملک در کانادا فرایند مخصوص به خودش را دارد. مدت زمان خرید ملک در این کشور بین ۵۰ تا ۹۰ روز صورت می پذیرد و اگر این ملک خالی از سکنه باشد زیر ۳۰ روز انجام می گیرد. برای خرید ملک شخص متقاضی باید ۳۵ درصد قیمت ملک را پیش پرداخت نماید و پس از آن می تواند به بانک مراجعه و وام خود را دریافت نماید و سپس پس از آن می تواند فرآیند تکمیل خرید ملک خود را در این کشور انجام بدهد.

روند خرید ملک در کانادا به این صورت است که:

  • همراه داشتن وکیل: برای خرید ملک حتماً باید یک وکیل همراه خریدار و فروشنده باشد تا مراحل قانونی خرید و فروش به صورت درست انجام شود.
  • شرایط اولیه ملک: متقاضی باید از بین مسکن های دارای مجوز ساخت و ساز مسکن مورد علاقه خود را انتخاب کند.
  • اعزام بازرس: یک بازرس برای بررسی شرایط خانه اعزام می گردد تا شرایط ملک را بررسی کند که تمام مجوزهای قانونی را داشته باشد.
  • وام مسکن: خریدار برای خرید ملک باید مراحل اداری دریافت وام را طی کرده باشد و وام مسکن او آماده باشد مگر اینکه تمام دارایی فرد نقدی باشد.
  • اگر از یک بانک کانادایی برای دریافت وام استفاده می کنید نیاز است که ۳۵ درصد مبلغ خرید ملک را داشته باشید این برای کسانی باشد که غیر مقیم کانادا هستند.
  • بیمه های مربوط به خرید ملک را باید پرداخت کنید.
  • زمان لازم برای انتقال ملک از فروشنده به خریدار معمولاً ۶۰ تا ۹۰ روز طول می کشد.
  • در معامله خرید ملک باید تمام جزئیات ملک ذکر شود مثلاً اگر خانه خریداری دارای مبلمان پرده و سایر مسائل باشد این موارد در باید در معامله ذکر شود. همچنین اگر نیاز به تعمیرات دارد مثلاً درب واحد نیاز به تعمیر داشته باشد باید ریز این موارد در قرارداد شما ذکر گردد.
  • ممکن است خریدار از شما بخواهد قبل از انتقال سند ده درصد قیمت ملک را واریز کنید اما در صورت فسخ قرارداد این مبلغ قابل استرداد می باشد.

شرایط پرداخت قیمت خانه در کانادا

شرایط پرداخت قیمت خانه در کانادا به این صورت است که خریدار خارجی هم می تواند بع 2 صورت عمل کند :

  • کل هزینه را به صورت یکجا پرداخت کند.
  • بخشی از هزینه را پرداخت کند و بخش دیگر را با وام مسکن پرداخت کند. سقف وام مسکن تا 65 % قیمت ملک می باشد.
  • ممکن است خریدار از شما بخواهد قبل از انتقال سند 10% قیمت ملک را پرداخت کنید که در صورت فسخ قرار داد این مبلغ به شما عودت داده می گردد.

وام خرید خانه در کانادا

طبق قانون جدید کشور کانادا برای متقاضیان دریافت وام مسکن، 2 سال اول اقامتشان نمی توانند وام مسکن از این کشور دریافت کنند. شرایط دریافت وام مسکن به این صورت است که بعد از 2 سال سکونت، برای افراد غیر مقیم کانادایی پرداخت وام مسکن به این صورت است که باید حداقل ۳۵ درصد مبلغ ملک را باید فرد پرداخت کند و تا ۶۵ درصد مبلغ را می توانند از بانک وام دریافت کنند.

هزینه های جانبی خرید خانه در کانادا

در کنار هزینه اصلی خرید ملک در کانادا هزینه های جانبی نیز وجود دارد که خریدار و فروشنده باید آنها را نیز پرداخت کنند این هزینه ها برای خریداران خارجی غیر مقیم به صورت زیر است:

  • هزینه ارسال وجوه از خارج کانادا
  • هزینه گارانتی برای خانه های تازه ساز
  • مالیات بر فروش استانی
  • کارمزد ارزیابی بانکی
  • هزینه های حقوقی
  • هزینه بازرسی خانه
  • هزینه تکمیل قرازداد و انعقاد قرارداد
  • تنظیمات اب و برق و گاز و...
  •  هزینه هایی مانند هزینه انتقال ملک هزینهHST و GST برای ملک های جدید

جدول زیر هزینه‌های جانبی خرید خانه در کانادا را بیان می کند:

سایر هزینه های جانبی خرید خانه در کانادا

مبالغ به دلار کانادا

هزینه های حقوقی (ملک به ارزش 500هزار دلار)

1800

هزینه خرید ملک در انتاریو برای افراد غیر مقیم کانادا (NRST)

15%

بیمه

بین ۲۵۰ تا ۴۰۰

کمیسیون وام

۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰

بررسی مالیات خرید ملک در کانادا

احتمالاً شنیده باشید که کانادا سرزمین مالیات است. این عبارت کاملا درست می باشد و نرخ مالیات در کانادا بالا است. به عنوان مثال: مالیات های شهرداری به این صورت است که ملکی که در تورنتو ارزش یک میلیون دلار داشته باشد حدود 6800 دلار مالیات ملک است.

مالیات بر سود سرمایه

این موضوع مخصوص افراد غیر مقیم کانادا است و هنگام فروش مالیات بر سود درآمد یا سود ناشی از فروش ملک کانادایی، مشمول مالیات است. این مالیات شامل خانه های مسکونی، آپارتمان ها، املاک تجاری و زمین ها می شود. هنگامی که یک فرد غیر مقیم کانادا ملکی را خرید و فروش میکند باید بخشی از قیمت خرید را (مبلغ ۲۵ درصد از قیمت ناخالص) به آژانس درآمد کانادا CRA واریز کند.

توصیه‌های حقوقی در رابطه با خرید ملک در کانادا

خوب است برای سرمایه گذاری های بزرگ در کانادا با وکیل مهاجرت در کانادا مشورت نمایید تا بهترین مسیر را انتخاب نمایید. همواره مشاورین موسسه ملک پور یک اصل مهم را در مشاوره های خود رعایت می نمایند و آن، ارائه پیشنهادات و توصیه هاییست که منجر به موفقیت و رضایت خاطر هموطنان عزیز گردد. اشخاصی که قصد خرید ملک در کانادا و یا سایر کشورها را دارند، می توانند از مشاوره با موسسه ملک پور استفاده نمایند. اما این شرایط صرفاً برای کشور کاناداست و این بدین معنا نیست که در سایر کشورها نیز نمی توان با خرید ملک به اقامت دست یافت. با توجه به چنین شرایطی، پیشنهاد می گردد قبل از هرگونه اقدام، جلسه مشاوره ای با مشاورین ارشد موسسه ملک پور داشته باشید و از این طریق با آگاهی کامل تصمیم گیری نمایید. علاوه بر این، مجموعه ویدئویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت، محصولی از موسسه ملک پور می باشد که برای اولین بار در خاورمیانه، به توضیح و تشریح روش های مختلف قانونی مهاجرت، در قالب یک مجموعه ویدئویی پرداخته است. با تهیه و مشاهده این مجموعه، شما می توانید به مانند یک وکیل مهاجرتی، اطلاعات به روز و کاملی از روش های مهاجرتی به دست آورید و بدین ترتیب، با کسب دانش کافی در این زمینه، نهایت استفاده را از جلسه مشاوره خود با مشاورین ارشد موسسه ببرید.


 

پرسش: سلام وقت بخیر. در صورتی که بنده بخوام ملکی در کانادا خریداری کنم و از دریافت اجاره امرار معاش کنم، آیا باید روی اجاره دریافتی مالیات بدم و چقدر هست؟

پاسخ:


سوالات متداول در زمینه خرید ملک در کانادا

✔️چه افرادی در کانادا می توانند ملک بخرند؟

هر فرد غیر کانادایی در صورت داشتن سن و شرایط قانونی می تواند در کانادا ملک خریداری کند.

✔️ آیا خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت می شود؟

متاسفانه خرید ملک در در کشور کانادا به اخذ اقامت منجر نمی گردد و تنها راهی برای سرمایه گذاری در کانادا به منظور سود آوری است.

✔️ هزینه خرید ملک برای افراد غیر کانادایی چقدر است؟

قیمت ملک برای افراد کانادایی و غیر کانادایی یکسان می باشد ولی تفاوت اصلی در نحوه پرداخت است. افراد غیر مقیم در کانادا می بایست 35.5 درصد مبلغ کل را در ابتدای فرآیند پرداخت کنند.

✔️قیمت خرید خانه در کانادا چقدر است؟

با توجه به شهر انتخابی قیمت خرید ملک از متری2000 دلار کانادا به بالا می باشد.

✔️آیا قیمت ملک در کانادا نسبت به آمریکا ارزان تر است؟

از انجایی که دلار کانادا نسبت به دلار آمریکا قیمت پایین تری دارد در نتیجه خرید ملک در بسیاری از شهر های کانادا نسبت به شهر های گران قیمت آمریکا پایین تر می باشد.

✔️قیمت آپارتمان در کانادا چقدر است؟

قیمت آپارتمان در شهر های مختلف با توجه به ابعاد و شهر انتخابی متفاوت می باشد مثلا فردریکتون از جمله شهر هایی می باشد که قیمت ملک در آنجا پایین تر است و قیمت ملک تقریبا متری 2000 دلار کاناداست و تورنتو و ونکوور از شهر هایی می باشد که قیمت ملک در آنها بالاست و تقریبا متری 12 هزار دلار است


سخن پایانی درباره خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا، بررسی امکان خرید و یا اجاره ملک در کشور کانادا و قیمت خانه و اجاره خانه در کانادا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. همانطور که می دانید خرید ملک در کانادا به تنهایی منجر به اخذ اقامت و یا تابعیت این کشور نخواهد شد. به منظور اخذ اقامت کانادا می توانید از پلان های دیگر سرمایه گذاری در کانادا استفاده نمایید که دارای آثار اقامتی نیز می باشد. چنانچه قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک را دارید، می توانید از پلان های خرید ملک در برخی از کشورهای اروپایی استفاده نمایید تا منجر به اخذ اقامت و تابعیت شما گردد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ملک در کانادا و شرایط و مزایای آن، می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان بهره کافی را ببرید. همچنین با تکمیل فرم تماس، درخواست خود را جهت تماس با شما و دریافت مشاوره رایگان تلفنی اعلام می نمایید. در ذیل این مقاله در بخش "ثبت پرسش" بستری برای طرح سوالات شما و پاسخ مشاورین به آن ها فراهم شده است.

امتیاز 4.93 از 5 ( 27 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
علی رضایی
سلام و عرض ادب ایا با خرید ملک مستقیما میشه اقامت گرفت؟ شرایط دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک به چه صورت است؟ محدودیت خرید ملک در کانادا وجود دارد؟ یا در همه استان ها میشه ملک خرید؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز همانطور که در مقاله نیز عنوان شده است کشور کانادا با خرید ملک اقامت نمی دهد. برای خرید ملک در کانادا می توانید در همه اتان ها اقدام کنید اما چالشی که برای ایرانی ها وجود دارد نشان دادن منبع پول بریا خرید ملک می باشد. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان شرایط عمومی شما را برای مهاجرت به کانادا بررسی نمایند. موفق باشید
ساناز رحمتی
با سلام و خسته نباشید ممنون از مطالب بسیار مفیدتون می خواستم بپرسم که آیا از طریق خرید ملک در کانا می تونم برای دریافت پاسپورت اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر کشور کانادا بطور مستقیم و باخرید ملک اقامت نمی دهد و باید در این کشور کارآفرینی کنید که برای شما آثار اقامتی و در نهایت نابعیت را به همراه داشته باشد. موفق باشید.
یاسمن سلطانپور
با سلام و عرض ادب ممنون از مطالب عالیتون.می خواستم بپرسم که آیا گرفتن اقامت از طریق خرید ملک در کانادا امکان پذیر است؟ چه میزان سرمایه برای خرید ملک در تورنتو و یا ونکوور نیاز است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز تورنتو و ونکور از شهرهای بزرگ و گران کشور کانادا می باشند و خرید ملک در آنها هزینه های بالایی را در بر می گیرد. اما مد نظر داشته باشید که کشور کانادا به صرف خرید ملک اقامت نمی دهد. پیشنهاد می کنم برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان حتما با موسسه تماس بگیرید. موفق باشید.
مریم
سلام. آیا خرید ملک به پروسه گرفتن اقامت از طریق اکسپرس اینتری کمک می‌کنه ؟ امتیاز رو بالا نمی بره ؟ اگه‌ کمک می‌کنه ممنون میشم توضیح بدید چطوری ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اقامت کاری کشور کانادا شما باید از رزومه و امتیازات قوی برخوردار باشید و خرید ملک هیچ تاثیری برای شما ندارد از نظر امتیازی در پروسه اسکیلدورکر. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
نیایش نبوی
سلام وقت بخیر در صورتی که بنده بخوام ملکی در کانادا خریداری کنم و از دریافت اجاره امرار معاش کنم، آیا باید روی اجاره دریافتی مالیات بدم و چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله شما بابت دریافت اجاره باید مالیات پرداخت نمایید و مقدار آن توسط کارشناس مالیاتی بررسی می شود.
فرهاد آرین
با درود و تقدیم امتنان میزان مالیات بر املاک در دو حالت کشاورزی یا مسکونی و یا توامان، در منطقه تورنتو و حومه آن چه میزان میباشد؟ با سپاس بیکران
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب در خصوص مالیات مشخص نیست ابتدا باید ملک شما مشخص و توسط کارشناس مالیاتی بررسی شود تا میزان آن تعیین شود.
مظفرزاده
سلام و وقت بخیر آیا می تونیم به واسطه ایجاد یک بیزنس در زمینه خرید ملک در کانادا در این کشور اقامت دریافت کنیم؟ چون همونطور که اشاره کردید ظاهرا صرف خرید ملک در کانادا موجب اقامت نمیشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
عرض ارادت با توجه به این که مستقیما خرید ملک آثار اقامتی برای شما به همراه ندارد، می بایست از طریق باقی روش ها نظیر کارآفرینی ، سرمایه گذاری، استارت آپ اقدام بفرمایید. در همین راستا و برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا بصورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کنید. موفق باشید.
مشاوره رایگان