اقتصاد کانادا

17 اردیبهشت 1402 2 نظر

اقتصاد کانادا

اقتصاد کانادا، شرایط اقتصادی در کانادا و مهم ترین شاخص های اقتصادی مرتبط با سرمایه گذاری در کانادا در این مقاله به صورت اختصاصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. مهم ترین شاخصه های اقتصادی کدامند؟ وضعیت کنونی اقتصاد کانادا چگونه می باشد؟ چه عواملی بر توسعه صنعت و اقتصاد کانادا مؤثرند؟ بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به کانادا به ویژه از طریق سرمایه گذاری دارند، در ابتدا به مطالعه وضعیت اقتصادی این کشور می پردازند تا تصویر روشن تری از آینده خود به ویژه میزان سوددهی سرمایه گذاری خود در این کشور داشته باشند. به دلیل اهمیت این موضوع، به نگارش مقاله زیر با عنوان اقتصاد کانادا پرداختیم. علاقمندان می توانند از طریق تماس با موسسه ملک پور (MIE) و یا کامل کردن فرم تماس، با دریافت مشاوره تلفنی رایگان، اطلاعات خود را در زمینه اقتصاد کانادا و سرمایه گذاری در این کشور افزایش دهند. در ادامه، لیستی از عناوین مورد بررسی در این موضوع را خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم.

  • درباره کشور کانادا
  • تاثیر اقتصاد کانادا بر سرمایه گذاری خارجی
  • نرخ مصادره اموال در کانادا
  • شاخص های مهم اقتصادی تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در کانادا
  • صنایع برتر کانادا جهت سرمایه گذاری
  • ساختارهای تجارت مدرن بین المللی در کانادا
  • برنامه های توسعه اقتصادی در کشور کانادا
  • چشم انداز جهانی اقتصاد کانادا
  • خرید فرانچایزها در کانادا
  • هزینه زندگی در کانادا
  • هزینه های خرید و اجاره ملک در کانادا
  • سخن پایانی درباره اقتصاد کانادا

تماس با مادرباره کشور کانادا

کانادا، کشوری در شمال قاره آمریکا با حدود 34 میلیون نفر جمعیت، دومین کشور وسیع دنیاست. این کشور، از ده استان تشکیل شده که به صورت فدرال اداره می شود. این کشور با داشتن زبان رسمی انگلیسی و بخشی هایی با زبان فرانسوی، از بزرگترین کشورهای انگلیسی زبان به حساب می آید. اقتصاد کانادا از طریق ماهی گیری، جنگلداری و کشاورزی می چرخد. البته بهتر است بگوییم این صنایع، نقش به سزایی در کشور کانادا ایفا می کند. بر خلاف تصور عموم افراد در خصوص کشور کانادا، که گمان می کنند سرزمینی پر از یخ و برف است، این کشور سومین کشور غنی در جهان می باشد که دارای منابع طبیعی همچون نفت، گاز، چوب و جنگل و صنعت ماهی گیری می باشد. کانادا از لحاظ کیفیت زندگی در جهان، رتبه دوم را پس از سوئیس کسب کرده است.

اقتصاد کانادا

کانادا در صنعت تجارت، وابستگی زیادی به کشور آمریکا دارد. به عبارت دیگر، بیش از 70 درصد صادرات خود را به کشور آمریکا اختصاص داده است. انگلستان و کشور وسیع چین از شرکای تجاری کشور کانادا به حساب می آید. از لحاظ منابع طبیعی، کشور کانادا سومین رتبه در دنیا را در خصوص منابع طبیعی همچون نفت،‌گاز، اورانیوم و... دارد. کانادا دارای حدود 125 هزار مایل سطح ساحلی است که می تواند یکی از بهترین پتانسیل های صید ماهی و ماهی گیری در کشور های جهان باشد. و در نهایت،‌ نکته پایانی این بخش، باید به میزان تولید ناخالص ملی کشور کانادا بپردازیم که با داشتن سطح بالایی از اقتصاد، رتبه دهم را بین کشورهای برتر دنیا کسب کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه مهاجرت به کانادا، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

این چارت بیانگر اطلاعات کلی کشور کانادا است

اقتصاد کانادا

?مهاجرت به کانادا?

اقتصاد کانادا، سال هاست که بر اساس خصوصی سازی و کاهش مشارکت دولتی همراه است. این موضوع در بخش استخدام فدرال نیز گویا می باشد. به این صورت که میزان بانک داری و اقتصاد کشور کانادا، عموما در دست بخش خصوصی کشور کانادا است. از این جهت رقابت های سالم و بی خطر در کشور دیده می شود. این رقابت ها عموما منجر به رشد و توسعه کشور می شود.

نخست وزیر وقت کشور کانادا، آقای جاستین ترودو، با اعلام این موضوع، حتی طرح های تشویقی برای توسعه بخش کارگری و صنعت در حدود خصوصی سازی، میل به توسعه در کشور را افزایش داده است. از آنجایی که موسسه ملک پور به طور تخصصی این موضوع را تحلیل و بررسی کرده است، طی جدولی دقیق و بسیار کاربردی، میزان استخدامی نیرو های کاری در کشور کانادا را به طور دقیق مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

اقتصاد کانادا

?مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری?

تاثیر اقتصاد کانادا بر سرمایه گذاری خارجی

اقتصاد کانادا، قطعا به تمایل و رغبت سرمایه گذاران اقصی نقاط جهان، تأثیر مستقیم دارد. به این صورت که اگر اقتصاد یک کشور همانند کشور های جهان سومی مثل پاکستان یا افغانستان باشد، قطعا یک سرمایه دار، تمایلی به انتقال سرمایه خود به این کشور ها ندارد. از این رو، زمانی که نرخ مصادره اموال یک کشور، میزان کنترل فساد های مالی و اقتصادی، میزان تورم و نرخ مالیات ها، از عوامل ترغیب کننده یا بازدارنده می تواند باشد. هر یک از سرمایه گذاران خارجی، برای انتقال سرمایه خود و راه اندازی کسب و کار،‌ تمامی این شرایط اصلی را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند داد. از این جهت موسسه ملک پور، بر آن است که شما عزیزان را به درستی راهنمایی کند. در خصوص تکمیل اطلاعات خود من باب سرمایه گذاری در کانادا،‌ می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید و در هر کدام، اطلاعات بسیار دقیقی از موضوعات مربوط به سرمایه گذاری و دریافت اقامت، کسب کنید.

نرخ مصادره اموال در کانادا

از اصلی ترین نکات برای تحلیل اقتصاد کانادا، برای یک سرمایه گذار خارجی،میتوان به بررسی میزان نرخ مصادره اموال سرمایه گذاران خارجی در مواقع ضروری اشاره کرد.. این میزان نرخ، نشان دهنده این موضوع است که در شرایط اضطراری و بحرانی که دولت عموما اعلام می کند، تا چه مقدار حاضر به مصادره اموال اتباع خارجی می باشد. اصولا اگر بخواهیم این موضوع را تحلیل کنیم، در کشور های برتر دنیا مثل کانادا، بسیار نادر است که مبادرت به توقیف و مصادره اموال اتباع خارجی صورت گیرد.. چرا که آن ها بر اساس قوانین مهاجرتی و بین المللی مبادرت به سرمایه گذاری در این کشور نموده اند. از این رو زمانی که قوانین در خصوص مهاجرت و سرمایه گذاری ها کامل باشد، پس بسیار نادر است که کشور بزرگ و برتری همچون کانادا اقدام به توقیف اموال اتباع خارجی کند. موسسه ملک پور در این زمینه، نموداری برای شما عزیزان تهیه کرده است که با یک نگاه سطحی متوجه خواهید شد که آیا میزان نرخ مصادره اموال اتباع خارجی توسط دولت در کشور کانادا به حد مناسبی وجود دارد یا نه.

اقتصاد کانادا

شاخص های مهم اقتصادی تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در کانادا

یکی از عوامل تأثیرگذار در اقتصاد کانادا و همچنین نحوه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا، میزان مالیات های دریافتی می باشد. این مالیات ها نشان دهنده سعی و تلاش یک جامعه برای توسعه اقتصادی و رشد روند سطح امکانات است. اما قبل از آن، باید به انواع مالیات ها در این کشور پرداخت. انواع مالیات هایی که از مردم دریافت می شود، به شرح ذیل است:

  • مالیات بر درآمد
  • مالیات بر فروش (کالا و خدمات)
  • مالیات بر ملک
  • مالیات گمرکی (مالیات بر واردات و صادرات)
  • مالیات بر شرکت ها
  • مالیات بر خدمات درمانی
  • مالیات بر ادوات نقلیه مثل اتومبیل

با در نظر گرفتن این مسائل، حال باید به میزان مالیات ها که اصلی ترین آن، مالیات بر درآمد می باشد بپردازیم.

اقتصاد کانادا

همانطور که ملاحظه نمودید، میزان مالیات بر درآمد در کشور کانادا، در چند ساله اخیر افزایش یافته است. این موضوع به جهت میزان مهاجر پذیری و همچنین افزایش سطح رفاه اجتماعی افزایش یافته است. در ادامه به میزان تولید ناخالص ملی کشور کانادا خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین عوامل جهت تخمین و بررسی اقتصاد کانادا، میزان تولید ناخالص ملی است. این میزان بیانگر توسعه و رشد اقتصادی هر کشوری می باشد. میزان تولید ناخالص ملی، عموما بر اساس میزان نسبت جمعیت یک کشور در تناسب با میزان رشد اقتصادی و تولید ناخالص داخلی تخمین زده می شود. میزان تولید ناخالص ملی کشور کانادا، در سال های اخیر رو به رشد بوده است. میزان رشد اقتصادی کشور کانادا از سال های 2000 تا کنون رشد بسیار مناسبی داشته است. این میزان رشد، برای سرمایه گذاران خارجی، نوید بخش آینده کاری مناسب می باشد. موسسه ملک پور در ادامه به تحلیل این موضوع در قالب یک نمودار پرداخته است.

اقتصاد کانادا

همانطور که ملاحظه نمودید میزان نرخ تولید ناخالص ملی کشور کانادا، در حدی معقول و قابل پذیرش است. از این رو، سرمایه گذاران می توانند برای کانادا اقدامی موثر داشته باشند. موسسه ملک پور، سرمایه گذاری در کانادا را تایید می کند.

یکی دیگر از موارد و شاخص های بسیار مهم در اقتصاد یک کشور بررسی نرخ تورم و شاخص قیمت مصرف کننده می باشد. اقتصاد کانادا اقتصادی پویا و با ثبات می باشد و به همین طور نرخ تورم در این کشور ثبات مناسبی در سال های گذشته داشته است. در کشور کانادا نرخ تورم در 20 سال گذشته بین 0 الی 4 درصد متغیر بوده است که نشان از ثبات اقتصادی کشور کانادا دارد. بیشترین نرخ تورم در این 30 سال اخیر در کانادا مربوط به سال 2003 می باشد که 4.3 درصد تورم را شاهد بودیم. کمترین میزان نیز در سال 2009 می باشد که نرخ تورم به صورت منفی درآمد. جدول زیر میزان تورم در کانادا در سال های اخیر را مشاهده می کنیم.

اقتصاد کانادا

با توجه به تصویر فوق می توان این موضوع را جهت سرمایه گذاری در این کشور نقطه قوتی در نظر داشت. زیرا جهت سرمایه گذاری وجود ثبات در نرخ تورم عاملی بسیار موثر و تعیین کننده می باشد.

 

اقتصاد کانادا

?سرمایه گذاری در کانادا?

صنایع برتر کانادا جهت سرمایه گذاری

به طور کلی، بر اساس تخمین سایت های اقتصادی و برنامه ریزی های کلان، اقتصاد کانادا بر اساس صنعت ماهی گیری، کشاورزی، گردشگری، صنعت تولید و تجارت بین الملل شکل گرفته است. شاکله اصلی اقتصاد کانادا بر این اساس تخمین زده شده است. از این رو اگر سرمایه داران و سرمایه گذاران، در بخش های تولیدی، کشاورزی و گردشگری تمرکز ویژه خود را قرار دهند، می توانند از این کشور استفاده بهینه را بکنند. از این رو، افرادی که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا را دارند، باید قبل از ورود خود به این کشور، نوع فعالیت خود را مشخص کنند تا بتوانند همسو با امواج توسعه این کشور، پیش روند. موسسه ملک پور در این راستا، به شما عزیزان مطالعه مقالات و یا دریافت مشاوره های تخصصی را از راه کار های اصلی تخمین چشم انداز اقتصاد کانادا و تعیین آینده شغلی شما می داند. در ادامه به مقوله ای جذاب از دنیای اقتصاد خواهیم پرداخت.

اقتصاد کانادا و ساختار های تجارت مدرن بین المللی در کانادا

به طور کلی اقتصاد یک کشور، بر اساس تجارت های بزرگ و معاملات بین المللی شکل می گیرد. کشوری که دارای روابط تجاری بین المللی با کشورهای اطراف باشد، می تواند در تعیین اقتصاد خود تأثیرگذار باشد و نقش پررنگی را در ادامه روند توسعه ایفا کند. بنابراین روابط بین الملل در اقتصاد یک کشور، تأثیرگذار است. از طرفی دیگر، هم مرز بودن با کشورهای مهم، راه داشتن به دریاها و بنادر بزرگ و بین المللی می تواند در تعیین سرنوشت اقتصادی یک کشور، نقش بسزایی داشته باشد.

اقتصاد کانادا از لحاظ ارتباطات بین المللی با جهان مدرن، در جایگاه مناسبی قرار دارد. از این رو می توان به جرأت گفت که هم مرز بودن با کشور برتری همچون ایالات متحده آمریکا، بی تأثیر نبوده است. داشتن دو مرز آبی در شرق و غرب کشور و همچنین گستردگی مرزهای سرزمینی، در پیشبرد اهداف اقتصادی این کشور، تأثیرات بسیاری داشته است. پس متقاضیان و افراد خواهان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و همچنین کارآفرینی، باید به این موضوع توجه داشته باشند که اقتصاد کشور کانادا در عرصه بین الملل بسیار قوی، قدرتمند و با ثبات بوده و خواهد بود.

برنامه های توسعه اقتصادی در کشور کانادا

در اقتصاد دانش بنیان کانادا، راهکاری متفاوتی برای توسعه برنامه های اقتصادی این کشور به چشم می خورد. این کشور به تولید، اهمیت بسیار زیادی می دهد. به طوری که حدود 11 درصد از تولید ناخالص ملی را به توسعه فناوری اختصاص داده است. به طور کلی این کشور برای توسعه اقتصاد خود به اجرای چندین سیاست نوین پرداخته است. سیاست هایی همچون کاهش مالیات، وضع تعرفه مالیات، ایجاد شرایط مناسب برای صادرات کالا های داخلی، افزایش آموزش مهارت های تولید به کارآفرینان و سرمایه گذاران جدید و خارجی، پرداخت وام جهت حمایت از فناوری های پیشرفته و تحقق توسعه، از جدیدترین سیاست ها و برنامه های توسعه اقتصاد کانادا می باشد. از طرف دیگر منابع طبیعی این کشور در خدمت تولیدات کانادا قرار گرفته اند. کانادا به خوبی موفق شده است که منابع طبیعی را همچون منابع کشاورزی، نفت و گاز به خدمت تولید محصولات داخلی کشور درآورد. در نهایت، از اصلی ترین برنامه های توسعه اقتصاد کانادا می توان به حمایت از کارآفرینی ها و استارت آپ های بین المللی و تازه اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استارت آپ کانادا، سرمایه گذاری ها و همچنین ایده پردازی های تجاری می توانید به مقاله نگارشی مراجعه کنید.

چشم انداز جهانی اقتصاد کانادا

به طور کلی اقتصاد کانادا، یک اقتصاد پویا و کم رقیب است که همواره در سعی و تلاش است تا شرایط کشوری و ملی را در سطحی رو به رشد و پویا قرار دهد. بکارگیری اقتصاد رقابتی، اجرای اصلاحات برای توسعه کارآفرینی، کشف نیازهای کارآفرینان، حمایت از بیکاران جویای کار، پرداخت وام ها و ایجاد شرایط جذاب برای دریافت و باپرداخت آن، از جمله اقداماتیست که می توان با استفاده آن ها در جهت رشد اقتصاد کانادا گام برداشت. اما مهم ترین بخش در اقتصاد و تولید کانادا که رشد چشمگیری در چندین ساله اخیر داشته است، صنعت پوشاک این کشور می باشد. حدود 20 سال پیش، صنعت کانادا در سیر نزولی قرار گرفت. جهانی شدن مد و صنعت پوشاک و همچنین واردات در این بخش، از عوامل اصلی کاهش رونق صنعت پوشاک در کشور کانادا بود. اما دقیقاً در همین مقاطع بود که روند مدیریت صنعت پوشاک در این کشور دچار تحول شد. بدین ترتیب که بخش هایی که به نیروی کار وابسته بودند، به مناطق ارزان منتقل شده و بخش های فکری و تعیین کننده تولید محصولات، در مرکز باقی ماندند و سرمایه گذاری های بیشتری در این بخش شکل گرفت. شرکت ها در شکل جدید، به جای اینکه فقط به عنوان دوزنده لباس عمل کنند، برنامه هایی را اجرا کردند که بر تولید، توزیع و طراحی لباس ها با ایده های جدید تمرکز داشت. بخشی از این شرکت ها به طور هم زمان بر طراحی، تولید، بازاریابی و صادرات تمرکز کردند. مجموع این عوامل و تغییرات، منجر به پیشرفت اقتصاد کانادا در بخش پوشاک شد.

خرید فرانچایزها در کانادا

یکی از پرطرفدارترین روش های سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، سرمایه گذاری در فرانچایزها می باشد. بررسی اقتصاد کانادا و فرانچایزها کمک بزرگی به متقاضیان سرمایه گذاری در فرانچایزها در این کشور می کند. فرانچایزها که امروزه سود فوق العاده بسیاری در کشورهای مختلف دنیا دارند، یکی از روش های سرمایه گذاری می باشند. فرانچایزهایی نظیر برگر کینگ، مک دونالد و ساب وی تأثیر مثبتی در اقتصاد کشور کانادا دارند و با ایجاد گردش مالی بالا در اقتصاد این کشور، مشاغل مختلفی را نیز تولید می کنند. با توجه به اینکه با سرمایه گذاری در فرانچایزها امکان اخذ اقامت در کشور کانادا وجود ندارد، ابتدا متقاضی این نوع سرمایه گذاری باید روش اقامتی خود را از قوانین کارآفرینی یا سایر روش های مهاجرتی به این کشور انتخاب نماید و پس از اخذ اقامت، اقدام به سرمایه گذاری در فرانچایزها داشته باشد. به منظور راه اندازی فرانچایز و دریافت امتیاز آن ها، معمولاً شخص در ابتدا باید اقامت کانادا را داشته باشد و در کلاس ها و دوره های مخصوص این فرانچایزها شرکت نماید. سپس از امتیاز فرانچایزها استفاده نماید. موسسه ملک پور با امکان مشاوره صفر تا صد این روش سرمایه گذاری می تواند شما عزیزان را در طی این مراحل یاری نماید.

اقتصاد کانادا

?سرمایه گذاری در فرانچایز?

شما می توانید با تهیه ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، از تمامی روش های خرید امتیازات یک رستوران یا به اصطلاح فرانچایزها به کامل اطلاع یابید.

گام به گام تا اخذ اقامت

هزینه زندگی در کانادا

شهرهای مختلف در کانادا دارای هزینه های زندگی متفاوت می باشد و سبک زندگی فرد، در برآورد هزینه های زندگی وی بسیار مؤثر است. به صورت کلی هزینه های زندگی در کانادا در شهرهای بزرگتر آن بیشتر خواهد بود. میانگین هزینه های زندگی در کانادا در جدول زیر نمایش داده شده است.

ردیف

شرح هزینه ها

هزینه ها به دلار کانادا

1

غذا برای 2 نفر، رستوران متوسطه، سه دوره

65.00

2

کاپوچینو

4.16

3

یک لیتر شیر

2.34

4

یک کیلوگرم برنج

4.05

5

12 عدد تخم مرغ

3.31

7

1 کیلو گرم سینه مرغ

13.10

8

1 کیلو گرم گوشت گاو

14.70

9

1 کیلو گرم سیب زمینی

2.75

10

بطری 1.5 لیتری آب معدنی

2.26

11

برق، گرمایش، خنک کننده، آب، زباله برای 85 مترمربع آپارتمان

146.49

اقتصاد کانادا

?هزینه زندگی در کانادا?

هزینه های خرید و اجاره ملک در کانادا

بررسی هزینه خرید و اجاره ملک در کشور کانادا برای سرمایه گذاران در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است. در جدول زیر میانگین هزینه های اجاره ملک در کانادا نمایش داده شده است. شایان ذکر است این هزینه ها در شهرهای مختلف متفاوت است و مبالغ زیر میانگین اجاره در این کشور می باشد.

 

ردیف

شرح هزینه های محل سکونت

هزینه ها به دلار کانادا

1

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

1.263.99

2

اجاره آپارتمان 1 خوابه خارج از مرکز شهر

1.029.62

3

اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

2.032.13

4

اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر

1.657.30

5

خرید هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر

6.116.07

6

خرید هر مترمربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر

3.959.28

اقتصاد کانادا

?خرید ملک در کانادا?

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره اقتصاد کانادا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.

کار در جمهوری چک


پرسش و پاسخ به سوالات متداول درباره اقتصاد کانادا

✅میزان مالیات بر درآمد در کشور کانادا در چه حدی قرار دارد؟

میزان مالیات بر درآمد در کشور کانادا، در چند ساله اخیر افزایش یافته است. این موضوع به جهت میزان مهاجر پذیری و همچنین افزایش سطح رفاه اجتماعی افزایش یافته است.

✅نرخ تورم در کانادا چند درصد بوده و بیشتر میزان آن چقدر است؟

در کشور کانادا نرخ تورم در 20 سال گذشته بین 0 الی 4 درصد متغیر بوده است که نشان از ثبات اقتصادی کشور کانادا دارد. بیشترین نرخ تورم در این 30 سال اخیر در کانادا مربوط به سال 2003 می باشد که 4.3 درصد تورم را شاهد بودیم.

✅کشور کانادا بیشتر صادرات خود را به چه کشوری تعلق می دهد؟

کشور کانادا بیش از 70 درصد صادرات خود را به کشور آمریکا اختصاص داده است.

✅انواع مالیات در کشور کانادا کدامند؟

مالیات در کشور کانادا شامل مالیات بر درآمد، مالیات بر فروش، مالیات بر ملک، مالیات گمرکی، مالیات بر شرکت ها، مالیات بر خدمات درمانی، مالیات بر ادوات نقلیه می باشد.


_____________ سخن پایانی درباره اقتصاد کانادا __________

اقتصاد کانادا، شرایط اقتصادی در کانادا، وضعیت توسعه صنعت کشور کانادا و شاخصه های اقتصادی تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در کانادا در این مقاله به صورت اختصاصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همانطور که مطرح شد؛ اقتصاد کانادا رو به رشد بوده و می توان این کشور را گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری دانست. اقتصاد کانادا از قوی ترین اقتصادهای دنیا می باشد که با داشتن تولید ناخالص ملی رو به رشد، تورم پایین و درصد پایین بیکاری، بستر مناسبی را برای متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور فراهم کرده است. موسسه ملک پور با داشتن مشاورین رسمی سازمان مهاجرتی کانادا (ICCRC) می تواند بهترین کمک رسان شما در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باشد. چنانچه در خصوص اقتصاد کانادا و تأثیرات آن بر مهاجرت به این کشور و یا سرمایه گذاری خارجی در آن با سوال مواجه شده و نیاز به کسب آگاهی بیشتر داشتید، می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید تا از خدمات مشاوره تلفنی رایگان این موسسه بهره مند گردید. همچنین با طرح سوالات خود در انتهای این مقاله در بخش "ثبت پرسش"، پاسخ علمی و دقیق را از مشاورین دریافت خواهید کرد.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
صابری
سلام بسیار ممنونم از مطالب خوبتون من قصد سرمایه گذاری در کانادا رو دارم میخواستم بدونم در حال حاضر که کانادا اقتصاد خوب و قوی داره می تونه تاثیر خوبی در رشد سرمایه گذاری افراد خارجی داشته باشه؟ و چقدر زمان میبره تا بیزینسی که انجام میدیم رشد کنه و به درآمد برسه ؟ ممنون از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر شما را راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما به صورت کلی برنامه های سرمایه گذاری کانادا طبق برنامه و طرح تجاری که از سوی سرمایه گذار ارائه می شود ادامه پیدا کند معمولاً پس از 12 تا 20 ماه بعد باید به ثبات و سود دهی سرمایه گذاری منجر شود. موفق باشید.
ارش نعیمی
سلام وقت بخیر دوستانی که دانشجوی در مجارستان هستند می توانند ملک بخرند ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت داشتن حساب بانکی این امکان وجود دارد.
مشاوره رایگان