ویزای استارتاپ کانادا - شرایط و مراحل ، هزینه ها

74 نظر

استارتاپ کانادا یک برنامه مهاجرتی است که فرد با داشتن بیزینس مورد تایید، حامی مالی کانادایی (letter of support)، مدرک زبان و تمکن مالی می تواند اقامت دائم بگیرد خوبی روش استارتاپ این است که در این روش نیاز به سرمایه گذاری خیلی بالا مانند سایر روش های سرمایه گذاری نیست. ویزای استارتاپ کانادا قابلیت پشتیبانی از فرد یا تیم دارای ایده نوآورانه که توانسته سرمایه گذار از کانادا جذب کند، را دارد شما بر روی یک طرح تا 5 نفر می توانند شرکت کنند و اقامت خود و خانواده خود را دریافت کنند. در مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ پس از تایید بیزینس، اثبات فعالیت اعضا روی طرح تجاری در طول پروسه صدور ویزا، بسیار مهم می باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد نوآفرینی کانادا


 

این ویزا به افرادی یا تیم هایی که خواهان شروع بیزینس در راستای ایده نوآورانه خود هستند، کمک می کند مجوز کار در کانادا گرفته، سرمایه گذار جذب کنند و کسب و کار خود را در کشوری با اقتصاد رو به رشد آغاز نمایند. در کسب ویزا مهم ترین موارد شامل:

  • ایده نوآورانه و طرح تجاری آن (business plan)
  • امکان رقابت در سطح جهانی
  • توانایی ایجاد شغل در کانادا
  • توانایی جذب سرمایه گذاری
  • داشتن حداقل مدرک زبان 5
  • داشتن مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم)

موسسه ملک پور در راستای کمک به مهاجران علاقه مند به استارتاپ ویزا کانادا، مشاوره رایگان تلفنی در نظر گرفته است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد نوآفرینی چیست و چرا بهترین روش محسوب می شود


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

ویزای استارت آپ کانادا

شرایط ویزای استارتاپ کانادا

4 مورد از شرایط ویزای استارتاپ کانادا را در ذیل به صورت جزئی شرح دادیم:

شرایط گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

بیزینس مورد تایید

بیزنسی مورد تایید خواهد بود که دارای شرایط زیر باشد:

  • دریافت تعهد از یکی از ارگان های مورد تایید
  • هر متقاضی 10٪ یا بیشتر از سهام شرکت را داشته باشد. (بیشترین تعداد مالکیت پنج نفر)
  • متقاضیان و ارگان مذکور، 50 درصد از سهام شرکت را در اختیار داشته باشند.
  • شما از داخل کانادا مدیریت این تجارت را در اختیار داشته باشید.
  • بخش مهمی از فعالیت کسب و کار در کانادا اتفاق بیافتد.
  • این تجارت در کانادا ثبت شده باشد.
  • شما باید تعهد بدید که بعد از ورود به کانادا حتما بر روی ایده تجاری خود مشغول به فعالیت خواهید بود.LETTER OF SUPPORT چیست؟

 

ویدیو موسسه MIE در مورد نوآفرینی کانادا


 

متقاضی باید یک نامه حمایتی (LETTER OF SUPPORT) از یک ارگان مورد تایید (حامیان مالی تایید شده استارتاپها از سمت دولت) دریافت نماید. در ذیل به شرایط مربوطه برای این منظور خواهیم پرداخت:

  • تماس با ارگان حامی: برای اطلاع از نحوه دریافت نامه حمایتی باید با ارگان مذکور تماس بگیرید چرا که شرایط برای هر نهادی متفاوت است.
  • متقاعد کردن ارگان مربوطه: متقاعد سازی ارگان حامی براساس ارزشمندی طرح و بیزینس مورد نظر به درستی انجام شود.
  • دریافت نامه: نامه حمایتی از ارگان تعیین شده دریافت کنید. این مدرکی است که نشان می دهد، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، گروه سرمایه گذار یا مرکز رشد کسب و کار از ایده شما حمایت می کند. این نامه بصورت مستقیم برای دولت کانادا ارسال می گردد.

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا

نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا یکی از شرایط اصلی برای در یافت ویزای استارتاپ میباشد. توانایی برقراری ارتباط به زبان های انگلیسی، فرانسوی یا هر دو به موفقیت بیزنس به متقاضی کمک خواهد کرد. فرد باید در یک آزمون زبان از یک موسسه تایید شده شرکت کنید و نتایج را همراه با درخواست خود ارسال نمایید. متقاضی باید حداقل سطح معیار زبان کانادایی (CLB) 5 را در هر چهار زمینه به زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشید:

  • صحبت کردن
  • شنیدن (متوجه شدن صحبت دیگران)
  • خواندن
  • نوشتن

 

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ یا سرمایه گذاری کانادا


تمکن مالی ویزای استارتاپ کانادا

زمان ارسال درخواست، باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد پس از ورود به کانادا، مبلغ لازم برای حمایت از خود و همراهان خود را دارید. شما باید اثبات کنید که این پول متعلق به شماست و از دیگران قرض نگرفته اید.

مبالغ احراز تمکن مالی بسته به تعداد خانواده و در هر سال متفاوت خواهد بود، اما این مبلغ برای سال 2023 در جدول زیر امده است:

 

تعداد اعضای خانواده

مبلغ تمکن مالی

1

13.310 دلار

2

16.570 دلار

3

20.371 دلار

4

24.733 دلار

5

24.733 دلار

6

28.052 دلار

7

31.638 دلار

هر عضو اضافی

3.586 دلار

 

ویدیو موسسه MIE در مورد  راه های مهاجرت به کانادا


ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت نوآفرینی یا استارتاپ


صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا

هدف از ارئه ویزای start up، ایجاد شرایط لازم برای پرورش استعدادها و ایده های برتر و از همه مهمتر افزایش شکوفایی اقتصادی کانادا از طریق سرمایه گذاری بر روی ایده های نو و جدید است. افرادی که از طریق ویزای استارتاپ کانادا قصد مهاجرت به این کشور را دارند، باید شرایطی را داشته باشند که پیش تر به برخی از آنها اشاره شد و در ادامه نیز به صورت کامل تر به آن ها اشاره خواهیم کرد. فرد متقاضی برای مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا می بایست شرایط زیر را داشته باشد:

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت نوآفرینی کانادا


 

  • داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی (جهت استان کبک)
  • داشتن طرح تجاری برای ارائه به شرکت های اسپانسری
  • موافقت با طرح تجاری فرد برای سرمایه گذاری بر روی ایده وی
  • داشتن تمکن مالی مورد نیاز برای مدت زمان شش ماه زندگی در کانادا
  • داشتن شرایط امنیتی و پزشکی برای ورود به کانادا
  • پرورش ایده و به مرحله اجرا درآوردن آن در مدت زمان شش ماه
  • در طرح startup شما الزاما نیاز به استخدام فردی نیز ندارید.
  • اگر پس از ورود به کانادا مایل به فعالیت در آن طرح تجاری نیز نباشید، محدودیتی شامل حال شما نمی شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد شرایط جدید استارتاپ کانادا


ویدیو موسسه MIE در مورد نوآفرینی کانادا


مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مراحل ویزای استارتاپ کانادا را در این بخش به صورت کلی مطرح می نماییم.

  • آماده سازی و نگارش طرح تجاری (business plan): در این مرحله متقاضی طرح خود را که بر اساس یک ایده نو می باشد آماده می کند و بسیاری از متقاضیان در این مرحله از یک سری شرکت ها که این کار را انجام می دهند کمک می گیرند. این تیم ها بر اساس طرح تجاری طراحی شده تا 5 نفر را در بیزنس پلن قرار می دهند و نقش هر فرد در بیزنس را مشخص می کنند.
  • دریافت LOS (Letter Of Support): بیزنس پلن طراحی شده متقاضی باید توسط یکی از سازمانی های اینکیوبیتور، انجلز و یا ونچر کپیتال ها مورد تایید قرار بگیرد و این سازمان ها با ارائه LOS طرح مد نظر و حمایت از بیزنس را اعلام می کنند.
  • بررسی و ارزیابی مدارک: پس از دریافت LOS، مدارک بیزنس و سایر مدارک شما که به کمک وکیل جمع آوری شده است به اداره مهاجرت ارائه می شود تا مدارک شما توسط مقامات مهاجرتی کانادا بررسی و ارزیابی شود. در صورت تایید صحت و سلامت مدارک، شما به مرحله بعد خواهید رفت.
  • دعوت به مصاحبه: پس از تایید مدارک، شما به مصاحبه با کارشناسان مهاجرت کانادا دعوت خواهید شد که در این مصاحبه، شما باید قابلیت های خود را توضیح داده و نشان دهید که چگونه قصد دارید در استارتاپ خود در کانادا فعالیت کنید.
  • پذیرش: در صورت تایید شدن شما در مصاحبه، پذیرش استارتاپ شما انجام می شود و در واقع شما به عنوان یک استارتاپ در کانادا قابل قبول هستید.
  • صدور ویزای استارتاپ: در این مرحله ممکن است ابتدا به یک سری از افراد در استارتاپ اقامت کاری ارائه شود تا ضمن ورود به کانادا اقداماتی را برای راه اندازی بیزنس پلن خود انجام دهند و پس از آن بتوانند اقامت دائم دریافت کنند و یا اینکه در حالتی دیگر ممکن است شخص به یک باره و از ابتدا با اقامت دائم بتواند وارد کانادا شود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت دائم با کمتر از 50000 دلار


مدارک لازم برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای استارتاپ به صورت زیر است:

  • پاسپورت با اعتبار بالای 12 ماه
  • مدرک زبان
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • اثبات تمکن مالی
  • ارائه طرح و بیزنس پلن

هزینه ویزای استارت آپ کانادا

دولت کانادا به حمایت از افرادی می پردازد که با استفاده از ایده جدید، قصد راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارند. اما از این امر نباید غافل شد که اقدام برای اخذ اقامت دائم کانادا با استارت آپ هزینه هایی نیز دارد که از جمله آن ها می توان به هزینه ویزای استارت آپ کانادا برای ثبت نام یا اپلیکیشن فی اشاره کرد که مبلغ آن 1540 دلار می باشد. علاوه بر این، فرد بایستی توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده را نیز به دولت نشان دهد که این مبلغ برای فرد اصلی معادل 12960 دلار و برای هر نفر همراه 3175 دلار می باشد. مبلغ مورد نیاز برای یک نفر مجرد 12300 دلار کانادا، برای خانواده دو نفره مبلغ 15312 دلار کانادا، برای خانواده سه نفره مبلغ 18825 دلار کانادا، برای خانواده چهار نفره مبلغ 22856 دلار کانادا، برای خانواده پنج نفره مبلغ 25923 دلار کانادا، برای خانواده شش نفره مبلغ 29236 دلار کانادا و برای خانواده 7 نفره مبلغ 32550 دلار کانادا و برای هر یک از وابستگان بیشتر، مبلغ 3314 دلار کانادا است. هزینه های کل پروسه به شرح زیر است:

 

هزینه های پردازش متفاضی اصلی

1050 دلار

هزینه صدور گواهینامه

490 دلار و 50 دلار (کارت PR)

هزینه کل متقاضی اصلی

1590 دلار

هزینه های پردازش همسر

550 دلار

هزینه صدور گواهینامه

490 دلار و 50 دلار (کارت PR)

کل هزینه های همسر

1090 دلار

پرداخت هزینه های وابسته به متقاضیان زیر 18 سال

150 دلار

هزینه صدور گواهینامه

490 دلار و 50 دلار (کارت PR)

کل هزینه های وابسته زیر 18 سال

200 دلار

پردازش هزینه های وابسته به افراد 18 تا 25 سال

-

هزینه صدور گواهینامه

490 دلار و 50 دلار (کارت PR)

کل هزینه های وابسته 18 تا 25 سال

-

پرداخت هزینه های وابسته بالای 65 سال

-

هزینه صدور گواهینامه

490 دلار و 50 دلار (کارت PR)

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت دائم کانادا از طریق نوآفرینی


ویدیو موسسه MIE در مورد حداقل سرمایه برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا


حداقل سرمایه برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

همانطور که می دانید اگر افراد بتوانند ایده یا طرح تجاری مطلوبی را به کشور کانادا ارائه دهند، می توانند اقامت دائم کانادا را از روش استارت آپ دریافت کنند. شاید برای بعضی از متقاضیان این سوال به وجود آمده باشد، که چه میزان سرمایه برای این اقدام نیاز است؟ باید به این مهم دقت داشته باشید، که از طرف دولت کانادا هیچگونه مبلغی در باب حداقل سرمایه، مشخص نشده است. در روش استارت آپ تخمین مبلغ مورد نظر را می توان از مواردی مثل: تعداد نیروی استخدام شده، کار های قابل انجام در این پروژه و.... محاسبه کرد. به همین دلیل نمی توان مبلغ ثابتی را برای شروع یک بیزینس در کشور کانادا در نظر گرفت؛ چرا که مبلغ مورد نظر به مواردی که ذکر شد بستگی دارد. یکی از مهم ترین نکات در این برنامه این است که آفیسر پرونده در سفارت باید به این نتیجه برسد که به صورت حدودی شما سرمایه مورد نیاز و کافی را برای تامین هزینه های پروژه ارائه شده دارید. در صورتی که متقاضی همراه داشته باشد باید حداقل به مدت زمان یکسال هزینه های همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را اثبات نماید. این هزینه ها طبق جداولی مشخص شده و به صورت میانگین برای یک خانواده 4 نفره مبلغی بین 39 تا 40 هزار دلار را باید به دولت کشور کانادا اثبات نمایید.

همانطور که گفته شد، هزینه استارتاپ کانادا مشخص نشده است، نیاز است که به دولت کشور کانادا اثبات شود که مبلغ کافی نسبت به اندازه بیزینس خود را دارا می باشید و می توانید در زمان استارت بیزینس آن را در پروژه خود سرمایه گذاری نمایید. بهتر است از مبلغ 60 تا 70 هزار دلار کانادا به صورت متغیر در حساب خود داشته باشید؛ ولی باید به این مهم دقت کنید که این مبلغ، میزان ثابتی نداشته و پس از اجرای پروژه میزان دقیق مبلغ مشخص خواهد شد.

مزایا و معایب استارتاپ کانادا

مهاجرت از طریق استارتاپ ویزا کانادا یکی از جدید ترین و کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری برای مهاجرت به این کشور است. افرادی که از طریق استارتاپ کانادا اقدام به مهاجرت می نمایند، در صورتی که بتوانند از لحاظ مالی خود و خانواده را مورد حمایت قرار بدهد کفایت خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مثبت مهاجرت از طریق استارتاپ ویزا این است که شرکت های متعددی در کشور کانادا قرار دارند که کار آن ها سرمایه گذاری در کانادا بر روی افراد و ایده های نو در زمینه های مختلف می باشد. علاوه بر این ها دیگر نکته مثبتی که مهاجرت از این طریق دارد این است که فرد از ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ می نماید و پس از اخذ اقامت دائم، چنانچه پروژه استارتاپ مورد نظر با شکست مواجه شود، اقامت دائم فرد مورد از وی گرفته نخواهد شد و فرد می تواند در شغل دیگری مشغول به کار گردد.

  • امکان دریافت اقامت دائم از این طریق بعد از1.5 الی 2 سال.
  • امکان اقدام 5 عضو اصلی و دریافت اقاامت برای افراد و اعضا خانواده شان.
  • امکان دریافت کمک های مالی و فکری از برخی شرکت ها برای گسترش ایده.

همچنین امکان اخذ وام و استفاده از امکاناتی مانندد لابراتوار و تجربه سازمان های مرتبط از دیگر مزایای این روش اقامتی در کشور کانادا است.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا

اگرچه به نظر بسیاری استارت آپ یکی از بهترین روش های مهاجرتی کانادا به حساب می آید اما در این پروسه مانند هر پروسه دیگری از نظر افراد مختلف می تواند معایب و مشکلاتی نیز وجود داشته باشد که می تواند سلیقه ای و متفاوت نیز باشد. بر همین اساس ما به کلیاتی از مشکلات استارت آپ کانادا که توسط برخی از افراد بیان شده است می پردازیم و آنها را به صورت زیر لیست می کنیم.

  • ارائه یک طرح و ایده نوآورانه، قابل اجرا و توسعه یافته
  • جمع آوری یک تیم هماهنگ برای اجرای ایده
  • طولانی بودن روند اداری بررسی پرونده تا دریافت اقامت دائم
  • زمان بر بودن رسیدن به درآمد حاصل از طرح
  • عدم امکان اقدام برای مهاجرت به ایالت کبک
  • نیاز داشتن به مدرک زبان انگلیسی
  • هزینه های پرداختی بابت طراحی طرح و ایده
  • وجود فاصله طولانی بین ایران و کانادا
  • سخت گیری بابت پذیرش ایده ها و پرونده ها
  • رقابت بالا برای دریافت LOS از سازمان های قوی تر

انکوباتور استارتاپ کانادا

برنامه انکوباتور استارتاپ ویزا برای جذب نیروی های پویا، صاحبان ایده نو و کار آفرینان از سراسر جهان توسط دولت کانادا مطرح شده است. دولت کانادا با جذب این گونه افراد و حمایت های مالی از چنین ایده هایی، موجبات پیشرفت هر چه بیشتر کشور خود را در زمینه ها و طرح های نو فراهم می آورد. افرادی که از این طریق برای مهاجرت به کانادا قصد اقدام نمایند، برای ویزای استارتاپ کانادا باید حمایت یکی از سه سازمان مربوطه برای امر را بدست آورید تا بر روی ایده شما سرمایه گذاری نمایند. این سازمان ها عبارتند از:

Venture capital funds (برای سرمایه گذاری به میزان 200 هزار دلار)

برخی از شرکت هایی که زیر مجموعه این سازمان هستند و می توانند روی ایده های نو سرمایه گذاری نمایند به شرح زیر می باشند:

 

شرکت های زیرمجموعه سازمان Venture capital funds

BCF Ventures

Arete Pacific Tech Ventures (VCC) Corp

Apex Innovative Investments Ventures

7 Gate Ventures

First Fund

Extreme Venture Partners LLP

Celtic House Venture Partners

BDC Venture Capital

Lumira Ventures

Intrinsic Venture Capital

iNovia Capital Inc.

Golden Venture Partners Fund, LP

Red Leaf Capital Corp

Real Ventures

PRIVEQ Capital Funds

Invest Nova Scotia

Top Renergy Inc.

Tangentia Ventures

ScaleUp Venture Partners, Inc.

Relay Ventures

Westcap Management Ltd.

WhiteHaven Venture

Version One Ventures

Vanedge Capital Limited Partnership

York Entrepreneurship Development Institute (YEDI) VC Fund

Yaletown Venture Partners Inc.

Angel investor groups (برای سرمایه گذاری به میزان 100 هزار دلار)

برخی از شرکت هایی که زیر مجموعه این سازمان هستند به شرح زیر است:

 

شرکت های زیر مجموعه سازمان Angel investor groups

Canadian International Angel Investors

Keiretsu Forum Canada

Southeastern Ontario Angel Network

York Angel Investors Inc.

Golden Triangle Angel Network

TenX Angel Investors Inc.

Ekagrata Inc.

VANTEC Angel Network Inc.

Oak Mason Investments Inc.

Business incubators (جهت حمایت از اجرایی شدن کسب کارهای نو)

برخی از شرکت های زیر مجموعه این سازمان را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

شرکت های زیرمجموعه سازمان Business incubators

LatAm Startups

Creative Destruction Lab

Alacrity Foundation

Extreme Innovations

Highline BETA Inc.

Alberta Agriculture and Forestry

Genesis Centre

Empowered Startups Ltd.

Invest Ottawa

Innovacorp

Launch Academy - Vancouver

NEXT Canada

 

پس از داشتن شرایط فوق الذکر، فرد می تواند با همکاری موسسه ملک پور برای اخذ ویزای کانادا از طریق استارتاپ اقدام نماید. پروسه انجام کارهای فرد متقاضی ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت معمولاً بین یک الی یک سال و نیم به طول خواهد انجامید. ابتدا فرد یک اقامت موقت 6 ماهه دریافت می نماید تا بتواند برای استارتاپ خود اقدام کرده و آن را تثبیت نماید. پس از اثبات ایده خود و کار روی این پروژه، فرد اقامت دائم کشور کانادا را اخذ می نماید. در صورتی که فرد در زمینه استارتاپ ویزا خود شکست بخورد می تواند در زمینه دیگری مشغول به کار گردد و اقامت وی باطل نخواهد شد.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد ویزای استارتاپ کانادا


اهمیت بیزینس پلن برای کانادا

کانادا همیشه سرزمین بسیار خوبی برای کارآفرینان خارجی و افراد مبتکر بوده است. این کشور می خواهد با ایجاد برنامه ویزای استارتاپ کانادا برای ایجاد مشاغل جدید و ترغیب به توسعه اقتصادی، ایده های نوآورانه و کارآفرینی را به خود جلب کند. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد صاحبان ایده نیاز به اسپانسر مالی از طریق شرکت های کانادایی دارند. افراد برای اینکه حمایت این شرکت ها را به خود جلب نمایند، نیازمند این هستند که طرح تجاری (business plane) خود را به این شرکت ها ارائه کنند. این طرح تجاری باید خلاقانه و تأثیرگذار در ایجاد شغل و اقتصاد کشور کانادا باشد. این مژده را به متقاضیان گرامی می دهیم که می توانند نگارش بیزنس پلن خود را با صرف هزینه کم و منطقی به شرکت های همکار در کانادا بسپارند تا بدون دغدغه به ادامه مراحل استارتاپ ویزای کانادا بپردازند.

نمونه طرح استارت آپ کانادا

طرح استارت اپ کانادا در قالب بیزینس پلن خوب، قابلیت جذب بهتر سرمایه گذاران را برای شما فراهم می کند. برای بیزینس پلن با توجه به حوزه فعالیت و پیچیدگی کسب و کار ممکن است نیاز به متخصص داشته باشید. نمونه طرح خوب برای استارتاپ کانادا باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • اطلاعات شرکت: تعریف بیزینس و خدمات یا محصولات آن، هدف، ارائه دید کلی از بازار، مشخصات تیم و دانش مورد نیاز، نقشه اجرایی کار
  • مارکتینگ و فروش: ارائه استراتژی بازاریابی و پیش بینی فروش
  • موارد عملیاتی: شفاف سازی میزان دارایی و امکانات در دسترس
  • موارد مالی: پیش بینی میزان سرمایه برای راه اندازی و فروش

بعضی از سازمان های توسعه دهی بیزینس خدمات آنلاین ارائه می کنند:

 

اسم سازمان

خدمات

SBC Ontario

دوره آنلاین طرح کسب و کار چیست؟

CBDC

برنامه ریزی کسب و کار

BDC

الگوی طرح کسب و کار آماده

آینده آفرین کانادا

ابزار آنلاین برای توسعه، نوشتن و دانلود طرح کسب و کار

برنامه ریزی برای موفقیت

راهنما برای تهیه یک طرح تجاری و بازاریابی

مدت زمان برنامه استارت آپ کانادا

این پروسه 33 ماه به طول می انجامد و بسته به سالی که درخواست می دهید یا شرایط شما ممکن است طولانی تر باشد. شاید لازم باشد با مدارک خود گواهی بیومتریک ارائه دهید. در ادامه به چند مورد که می تواند پروسه را طولانی تر کند می پردازیم:

  • داشتن سو پیشینه یا معضل امنیتی
  • روشن نبودن وضعیت خانوادگی متقاضی (تکمیل نشدن پروسه طلاق یا اخذ حضانت فرزند یا مواردی از این دست)
  • پروسه استعلام نیاز به بررسی های پیچیده داشته باشد.
  • تغییر در اطلاعات ارائه شده (نظیر آدرس، شماره تلفن، ایمیل، یا تولد فرزند و ....)

بررسی دلایل ریجکت شدن استارت آپ ویزا کانادا

در بررسی دلایل ریجکت شدن استارتاپ ویزا کانادا باید به سوالی که برای خیلی از متقاضیان مطرح است بپردازیم. چه مواردی باعث رد شدن درخواست اقامت دائم در برنامه استارت آپ کانادا می شود؟ باید در نظر داشته باشید که پرونده های اقامت دائم از دیگر پرونده های موقتی کشور کانادا بسیار متفاوت هستند. چرا که در برنامه اقامت دائم کشور کانادا از همان ابتدای امر به دولت اثبات می شود که متقاضی قصد اخذ اقامت دائم به همراه خانواده را داشته و به دنبال آن قصد راه اندازه یک پروژه استارت آپی را دارد. از مسائل مهمی که باید در پرونده برنامه استارت آپ ویزای کشور کانادا در نظر داشته باشید این است که، پرونده متقاضیان در دو حالت بررسی می شود. به این صورت که در ابتدا شرایط و مسائل شخصی افراد مورد بررسی قرار می گیرد و بخش دیگر مربوط به پروژه استارت آپ می شود.

  • در شرایط شخصی مواردی که باعث رد شدن پرونده متقاضیان می شود عبارت اند از:
    • سوء پیشینه کیفری
    • مسائل پزشکی (موارد پرهزینه برای دولت)
    • پیشینه مسافرت و ویزا های شخصی افراد
  • در طرف دیگر و خارج از مسائل شخصی دلایلی برای رد شدن ویزای استارت آپ وجود دارد مثل:
    • یکسان نبودن سوابق تحصیلی و کاری افراد، با طرح پیشنهادی
    • اثبات آورده معقول و منطقی و نقش روی بیزینس برای نفرات اصلی
    • داشتن شرایط مختص نقش افراد روی پروژه متناسب با سوابق

 

ویدیو موسسه MIE در مورد بررسی دلایل ریجکت شدن استارت آپ ویزا کانادا


ویدیو موسسه MIE در مورد استارت آپ چطور باعث اقامت دائم کانادا میگردد؟


شرایط اجازه کار ویزای استارت آپ کانادا

متقاضیانی که گواهی تعهد و نامه پشتیبانی تایید شده، توسط شرکت یا نهادی خاص را دریافت کردند، می توانند مجوز کار ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنند.

افراد واجد شرایط اخذ مجوز کار

  • متقاضی باید برنامه برای زندگی در هر استان و ایالتی داشته باشد به جز کبک.
  • متقاضی باید 230 دلار هزینه کارفرما را پرداخت کند.
  • متقاضی باید گواهی و یک نامه پشتییبانی از سازمان مورد نظر دریافت کند، که نشان دهد حضور متقاضی برای انجام یک کار تجاری ضروری است.
  • متقاضی باید سندی بر اثبات تمکن مالی برای مدت 52 هفته برای خود و خانواده ش داشته باشد.
  • متقاضی قبل از ارائه درخواست برای ویزای کار، باید ایده خود را برای کارفرما ارسال کند.

مراحل ارسال درخواست مجوز کاری

  • فرم درخواست عمومی ویزای استارت آپ کانادا با نام IMM 0008 را پر کنید.
  • بر روی دکمه “Submit” کلیک کنید. اگر کادرهایی وجود داشته باشد که هنوز هم باید آنها را پر کنید، به صورت قرمز خواهند شد.
  • فرم درخواست معتبر را کپی بگیرید. حتماً تمام صفحات فرم درخواست و صفحه بارکد را چاپ کنید. بعد از تأیید فرم، صفحه بارکد ظاهر می شود. اگر بیش از یک بسته دارید، صفحه بارکد جداگانه را روی هر یک از آنها قرار دهید.
  • فرم مورد نظر را امضا کنید و تاریخ بزنید.

تمدید مجوز کاری

مجوز فرد فقط برای یک سال اعتبار دارد و تا زمانی که درخواست شما برای اقامت دائم در حال بررسی است، بتوانید در کانادا شروع به کار کنید. اکثر APR ها ظرف یک سال صادر خواهند شد. با این حال، اگر نیاز به تمدید داشته باشید، طبق روال عادی بررسی می شود. برای در نظر گرفتن هرگونه تمدید تحت این برنامه، APR باید در حال انجام باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد ویژگی ایده های مطرح شده در ویزای استارت آپ کانادا


شرایط ثبت شرکت در ویزای استارتاپ کانادا

برای ثبت شرکت از طریق استارتاپ در کانادا باید ابتدا طرح و برنامه شما به مرحله عملیاتی و اجرایی  در کانادا رسیده باشد، همچنین باید حداقل 10 درصد از حق رای شرکت به متقاضی ثبت شرکت اختصاص داده شود. در شرکت فقط شخصی که درخواست ثبت شرکت را دارد حق این را دارد که 50 درصد حق رای داشته باشد.

ویزای همراه کانادا

شرایط اقامت خانواده در مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ کاملاً به شرایط اقامت نفر اصلی در این طرح بستگی دارد. یعنی اگر متقاضی طرح استارت آپ از ابتدای امر با اقامت کاری وارد این کشور شود همسر و فرزندان شخص تا سن زیر 22 سال (پایان 21 سالگی) به همراه او اقامت موقت دریافت می کنند و چنانچه متقاضی اصلی با اقامت دائم و PR وارد خاک کانادا شود همراهان او نیز می توانند اقامت دائم دریافت کرده و وارد کانادا شوند. در مهاجرت از طریق استارت آپ، همسر متقاضی در هر دو طریق اجازه کار تمام وقت خواهد داشت و فرزندان شخص نیز می توانند از تحصیل رایگان در مدارس این کشور استفاده داشته باشند. تمامی این افراد پس از دریافت اقامت دائم در صورتی که حداقل بتوانند 3 سال را در کانادا زندگی کنند می توانند درخواست پاسپورت کانادایی داشته باشند.

تفاوت استارت آپ کانادا با کارآفرینی

شاید این سوال در ذهن شما عزیزان نقش بسته باشد که استارت آپ ویزا چه تفاوتی با کارآفرینی کانادا دارد و کدام یک برای اقدام جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت بهتر است. در این بخش تفاوت های استارتاپ با کارآفرینی کانادا را نام خواهیم برد:

  • الزام حداقل یک فرد کانادایی در روش کارآفرینی که در روش استارتاپ چنین الزامی وجود ندارد.
  • نیاز به سرمایه کمتر روش استارتاپ کانادا نسبت به روش کارآفرینی در کانادا
  • الزام به راه اندازی بیزنس در روش کارآفرینی کانادا در صورتی که این الزام در روش استارتاپ ویزا وجود ندارد.
  • در روش کارآغرینی ابتدا قبل درخواست ویزا باید مشخص کنیم در کدام استان تصمیم به کار داریم تا ببنیم آیا آن استان این برنامه را دارد یا خیر اما در روش استارتاپ محدودیت استانی ندارید.
  • در روش کارآفرینی سرمایه و پول از خوده شما است ولی در نوآفرینی نیاز زیادی به سرمایه ندارید و فقط نوآفرینی در یک ایده جدید است و دولت هم از شما پشتیبانی میکند.
  • الزام به سودآوری در روش کارآفرینی که در روش استارتاپ وجود ندارد.
  • اخذ اقامت دائم از ابتدا در روش استارتاپ در مقایسه با اقامت 2 ساله قابل تبدیل به اقامت دائم در روش کارآفرینی کانادا.
  • امکان اخذ سریع تر پاسپورت در روش Startup Visa به نسبت روش کارآفرینی.

 

معیار

استارتاپ کانادا

کارآفرینی کانادا

محدوده

کل کانادا به جز کبک

هر استان شرایط خاص خود را دارد.

مبلغ سرمایه گذاری

بدون محدودیت حداقل مبلغ سرمایه گذاری

مبالغ سرمایه گذاری از 50، 75 و 100 هزار یورو به بالا خواهد بود و به استان مقصد بستگی دارد.

میزان سرمایه

حدود 150 الی 200 هزار دلار

بیش از 500 هزار دلار در اکثر استان ها

نوع اقامت

یا ابتدا اقامت کاری

یا از ابتدا اقامت دائم

ابتدا اقامت کاری 1 الی 2 ساله و درخواست اقامت دائم بعد از اجرای طرح

شرط حضور

حضور 2 سال از 5 سال در صورت دریافت اقامت دائم از ابتدا

حداقل 6 ماه حضور برای راه اندازی بیزنس

سطح زبان

آیلتس 5-5.5

حداقل آیلتس 4-4.5

شرایط سنی

بدون محدودیت

شرایط سن پایین تر امتیاز دارد.

مدرک تحصیلی

بدون محدودیت

بسته به استان متفاوت است و امتیاز دارد.

سابقه مالکیت یا مدیریت بیزنس

نیاز نیست

عموماً حداقل 3 سال از 5 سال باید سابقه مدیریت یا مالکیت داشته باشد.

محدودیت بیزنس

باید بر اساس ایده نو باشد.

هر بیزنسی می تواند باشد.

اقامت همراه

همسر و فرزندان زیر 22 سال

همسر و فرزندان زیر 22 سال

اقامت کانادا از طریق استارت آپ

در صورت داشتن شرایط ویزای استارتاپ کانادا و موفقیت در این روش می توانید از ابتدا به اقامت دائم این کشور برسید. برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق استارتاپ تنها کافیست شروط این ویزا مرتفع شده تا فرد و همراهانش PR کانادا بگیرند. در صورت تأیید طرح استارتاپ پیشنهادی، علاوه بر اینکه موفق به ورود به خاک کشور کانادا می شود، تأییدیه اقامت دائم (COPR) Confirmation of Permanent Residence برای فرد و خانواده وی نیز صادر می شود. راه اندازی استارتاپ از طریق راه های معمولی سرمایه گذاری همچون ایجاد رستوران، خرید ملک، خرید هتل و... انجام پذیر نیست. افرادی که بتوانند طرح نو آورانه خود را اثبات نمایند و شرایط مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ را داشته باشند می توانند اقامت دائم کانادا را نیز اخذ نمایند. روش استارت آپ جزو سریعترین روش های اخذ پاسپورت کاناداست زیرا پس از اخذ PR تنها 3 سال با پاسپورت فاصله نیاز است.

کلیات این طرح به این صورت است که شما طرحی که دوست دارید از آن درآمد کسب کنید را در قالب یک طرح تجاری یا business plan معرفی می کنید. در این طرح تجاری شما می توانید با 1 تا 5 نفر شراکت کنید. تمام این افراد می توانند به همراه خانواده از ابتدا اقامت دائم بگیرند.

شرایط جدید استارتاپ کانادا در سال 2023

وزیر مهاجرت در سال 2023 اعلام کرد، ظرفیت پذیرش از طریق ویزای نوآفرینی کانادا تا پایان سال 2025 تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد، و نوع ویزای شما open work permit می باشد که علاوه بر پروژه خودتان اجازه کار بر روی پروژه های دیگر را نیز خواهید داشت. همچنین مدت زمان این ویزا از 1 ساله به 3 ساله افزایش پیدا کرده است. و تمام اعضای اصلی و فرعی یک پرونده قادر خواهند بود این ویزا را درخواست دهند.

کلاهبرداری استارتاپ کانادا

در رابطه با کلاهبرداری استارتاپ کانادا باید دو نکته را بررسی کرد:

  • نرخ پذیرش ویزا: با توجه به اینکه این ویزا از ابتدا اقامت دائم می باشد، درخواست های زیادی دارد و پروسه طولانی خواهد بود. همین امر میتواند محرک افرادی باشد که کمی نگرانی دارند. از انجایی که استارت آپ نرخ پذیرش 75 درصدی دارد، باید شانس عدم ویزا را نیز در نظر گرفت.
  • کلاهبرداری واقعی: در مسیر استارتاپ تضمین یا اخذ مبلغ بیشتر برای تضمین ویزا یک هشدار برای افراد می باشد. فروش ایده، عدم شفافیت کل مسیر نیز از راه های کلاهبرداری هستند.

جستجو در سایت های مرجع، خواندن نظرات کاربران و در نهایت کار با مشاور رسمی مهاجرت با شماره iccrc شانس کلاهبرداری را بسیار کاهش می دهد.

⬅️ چنانچه علاقمند به اطلاعات بیشتر درباره استارتاپ ویزا کانادا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

✔️ آیا با راه اندازی استارت آپ کانادا می توان اقامت این کشور را به دست آورد؟

بله؛ در صورت تأیید طرح استارت آپ پیشنهادی، علاوه بر اینکه موفق به ورود به خاک کشور کانادا می شود، تأییدیه اقامت دائم برای فرد و خانواده وی نیز صادر می شود.

✔️ مهم ترین ویژگی استارت آپ در کانادا چیست؟

مهمترین عنصر و ویژگی های استارت آپ ها، خلاقیت و نو آورانه بودن این طرح ها می باشد. بنابراین ارائه یک طرح تجاری قوی و خلاقانه، مهم ترین شرط برای راه انداری استارتاپ ویزا کاناداست.

✔️ آیا برای اقدام از طریق ویزای استارت آپ کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان است؟

بله یکی از مهم ترین شروط اقدام برای استارتاپ ویزا کانادا، داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 4 و یا مدرک زبان فرانسوی در صورت اقدام برای ایالت کبک است.

✔️ مزایای سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارت آپ چیست؟

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ یکی از جدید ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به این کشور است. شرکت های متعددی در کشور کانادا وجود دارند که کار آن ها سرمایه گذاری بر روی افراد و ایده های نو در زمینه های مختلف می است. همچنین پس از اتمام شش ماه، اقامت موقت فرد تبدیل به اقامت دائم می گردد و پس از اخذ اقامت دائم، چنانچه پروژه استارت آپ مورد نظر با شکست مواجه شود، اقامت دائم از وی گرفته نخواهد شد و می تواند در شغل دیگری مشغول به کار گردد.

✔️ آیا سازمان های تاییدکننده و سرمایه گذار ویزای استارت آپ کانادا با هم متفاوت هستند؟

تمام سازمان های تاییدکننده بیزنس پلن متقاضیان استارت آپ کانادا کار سرمایه گذاری را انجام نمی دهند بلکه برخی از آنها بیزنس پلن های مستعد را شناسایی نموده و آنها را تایید می نمایند و در صورت قبولی طرح، آموزش های لازم برای راه اندازی طرح را در اختیار متقاضی قرار می دهند اما برخی دیگر از سازمان ها علاوه بر تایید طرح، روی برخی از بیزنس پلن ها سرمایه گذاری نیز انجام داده و حامی افرادی هستند که طرح را ارائه نموده اند.


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: با درود و سپاس. لطفا در مورد کل هزینه ویزای استارتاپ کانادا توضیح بدین.

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: با سلام و وقت بخیر. اگر کسب و کار اینترنتی مانند اسنپ منتهی در زمنیه خدمات پزشکی ایده استارتاپ کانادا باشد، می توان از این روش ویزا گرفت؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با مشاور رسمی مهاجرت به کانادا در موسسه MIE

پرسش: سلام. زمان بررسی پرونده های استارت آپ ویزا در کانادا چقدره؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با مشاور رسمی مهاجرت به کانادا در موسسه MIE

پرسش: سلام. شرایط تمکن مالی و سرمایه لازم جهت اقامت دائم در برنامه start up ویزای کانادا چقدره؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: سلام. من 45 و خانمم 42 سالش هست و سرمایه ما در حدود چهار پنج میلیارد تومن هست. من لیسانس دارم و خانمم فوق لیسانس داره. سابقه چند سال کار هم داریم. شما چه راهی رو برای مهاجرت به ما پیشنهاد میکنین؟ آیا startup visa برای ما مناسب هست؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: ماهیت استارت آپ ویزا چیست؟ شرایط استارتاپ کانادا چیست؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با مشاور رسمی مهاجرت به کانادا در موسسه MIE

پرسش: ضمن عرض ادب و ارادت. لطفا بفرمایید اخذ اقامت دائم کانادا با طرح استارت آپ (32000USD) شامل همسر و فرزندان هم میشود؟ آیا همین مبلغ شامل ارائه بیزنس پلن از جانب شما میشود؟ یا جداگانه محاسبه می‌شود؟ و با چه مبلغی؟ آیا صد در صد امکان قبولی طرح استارت آب پیشنهادی میسر است ؟ چه میزان از هزینه انجام شده برگشت پذیر است ؟ با سپاس

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: شرایط وام start up کانادا چیست؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با مشاور رسمی مهاجرت به کانادا در موسسه MIE

پرسش: توضیح در خصوص اینکه در روش کارآفرینی در چه مرحله ای باید کارمند کانادایی در بیزینس مان استخدام شود.

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE درباره شرایط استارتاپ کانادا

پرسش: سلام قصد مهاجرت از روش سرمایه گذاری را داشتم من شنیدم روش استارتاپ ارزان ترین روش هست که سریع ویزا صادر می شود امکانش هست این روش را بیشتر توضیح بدید؟

 


سخن پایانی 

شرایط استارتاپ کانادا، هزینه و شرایط برنامه استارتاپ کانادا و ویزای استارتاپ start up visa کانادا در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت. با مطالعه این مقاله آموختیم که روش جدیدی تحت عنوان استارت آپ کانادا برای مهاجرت به این کشور ایجاد شده است تا از طریق حمایت مالی از افرادی که دارای استعداد و ایده های نو در زمینه های مختلف می باشند، موجبات پیشرفت اقتصادی کشور کانادا فراهم آید. بدین ترتیب افراد دارای ایده های نو و خلاقانه که موجب اشتغالزایی و تأثیر مثبت بر اقتصاد کانادا می شود، می توانند از طریق استارتاپ ویزا کانادا، اقامت این کشور را به دست آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استارتاپ کانادا ملک پور شرایط آن و یا سایر روش های مهاجرت می توانید با تلفن های موسسه تماس حاصل فرمایید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا در هر دو صورت، از امکانات مشاوره رایگان تلفنی موسسه ملک پور بهره مند گردید. همچنین در صورتی که سوالات خود را در بخش "ثبت پرسش" مطرح نمایید نیز می توانید به پاسخ صحیح آن ها دست یابید.

امتیاز 4.44 از 5 ( 83 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
فرزان قنبری
سلام وقت بخیر در خصوص استارت آپ کانادا امکانش هست مثلا ایده از طرف خود ما باشه ولی سرمایه رو یه شرکت داخل کانادا بخواد تعهد بده ؟ یا نه حتما باید خود ما این سرمایه رو نشون بدیم ؟ واقعا مقاله خوبی بود ممنون که این قدر وقت میزارید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با عرض سلام و احترام خدمت شما برای استارت آپ کانادا لازم هست که حتما سرمایه از طرف فردی که قصد راه اندازی استارت آپ و ارائه ایده خلاقانه داره تأمین شود. توجه داشته باشید که پروژه استارت آپ کانادا و سرمایه گذاری در این کشور دارای سیستم امتیازبندی هست. بنابراین ارائه یک بیزنس پلن قوی و پشتوانه مالی محکم می تواند امتیاز و شانس شما را برای تأیید افسر و دریافت ویزا افزایش دهد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر پیشنهاد می شود که از مشاوره رایگان تلفنی مشاورین مؤسسه استفاده بفرمایید. "پیروز باشید"
سارا زارع
سلام وقت شما بخیر برای استارت آپ کانادا در کل چقدر باید سرمایه داشت؟ من و همسرم قصد داریم این کار رو انجام بدیم. در کل 3 میلیارد سرمایه داریم و هر دو 35 ساله هستیم. من در ایران یک شرکت دارم و همسرم در بانک کار می کنند.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای طرح های استارت تاپ حداقل باید 150 تا 200 هزار دلار کانادا سرمایه اولیه داشته باشید و طرح شما مورد تایید قرار بگیرد. باتوجه به سرمایه تان گزینه 100 هزاردلاری کانادا هم می تواند برای شما مناسب باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
محمد حسین جعفری
سلام ممنون از مطالب مفیدتون، در خصوص استارت آپ کانادا آیا امکان اقدام در زمینه رشته های هنری مثل طراحی لباس هم وجود دارد؟ اقدام در این زمینه برای کسانی که سال ها در این حرفه صاحب بیزنس بوده اند امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در خصوص برنامه های استارت آپ شما باید دارای یک طرح و ایده تجاری خلاقانه باشید و می تواند این طرح شما در هر زمینه ای باشد نکته حائز اهمیت نوآورانه بودن استارت آپ و مورد تایید قرار گرفتن آن می باشد. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود شما شانس کار آفرینی در استان های اونارو و بریتیش کلمبیا کانادا را هم دارا می باشید. موفق باشید.
سید مهرداد وزیری
سلام ۴۵ ساله و متاهل و یک دختر باهوش و خلاق ۳/۵ ساله دارم مدیر عامل شرکت تولید نایلونهای عریض رئیس هیئت مدیره شرکت ساختمانی با ۹۵ درصد سهام آن هستم خانه باغی هم در حومه شهر یزد دارم با مجوز برگزاری مراسم و جشنواره های بوم گردی با وجود عدم اشنایی ، در حوزه سوشیال مدیا استارت اپی را در حوزه کارگران و مهندسین و ماشین الات راه و ساختمان و اخذ مجوزهای وزارت صمت و وزارت ارشاد و پروانه کسب اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی کردم. تمکن مالی برای مدت بیش از شش ماه و حتی ۲۰۰ هزار دلار هم نیاز به اسپانسر روی طرحم ندارم، و خودم توان پرداخت اجرای طرحم را دارم مدرک زبان ندارم و تقاضای ثبت نام در کالجهای کانادا را دارم ، جهت آموزش زبان انگلیسی در محیط انگلیسی زبان سوال؛ مدرک زبان؟ آیا این امکان برای اتریش هم وجود دارد؟ جواب سوال بنده ، ایمیل میشود؟ ممنونم استاد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب برای اتریش اگر یک بیزینس پلن قوی ارائه دهید و بتوانید حدود 100 هزار یورو سرمایه گذاری کنید می تواند برای خود و خانواده اقامت کاری اخذ نمایید مدرک زبان هم در حد A2 المانی یا ایلتس 5.5 یا 6 داشته باشید . کانادا دوره زبان ندارد و شما با توجه به سن شما امکان تحصیل نخواهید داشت مگر در روشهای کارآفرینی که ایلتس 4.5 یا 5 نیاز دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
بدون نام
سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم ببینم آیا راهی وجود داره که بدون مدرک آیلتس استارت اپ رو انجام بدیم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت مدرک آیلتس در حد 5 یکی از شرایط استارت اپ هست و بدون آن نمی توانید اقدام داشته باشید. اما شما از زمان استارت پرونده چند ماه فرصت دارید تا خود را به این سطح برسانید.
زهرا اکبری
سلام میکنم خدمت شما تیم محبوب و عالی MIE. استارت آپ کانادا رو خیلی تمایل دارم اقدام کنم. تبلیغ تخفیفاتش رو هم دیدم در کانال تلگرامتون. ارائه مدرک زبان الزامیه؟ و اینکه اگر در پرونده ریجکی شنگن داشته باشم میتونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت، متشکریم از محبت شما دوست گرامی. شما برای بررسی شرایط استارت آپ کانادا می توانید رزومه انگلیسی خود را جهت بررسی رایگان توسط وکیل کانادایی برای ما ارسال نمایید. در این روش شما باید یک مدرک زبان در حد آیلتس 5 ارائه نمایید که برای آن زمان دارید و ریجکتی شنگن هم به طور معمول تاثیرگذار نیست مگر اینکه شرایط خاصی باشد.
عماد صالحی
با سلام آیا استارتاپ کانادا برای فردی که تحصیلات دیپلم و سن 60 سال و تخصص در زمینه های تولید محصولات صنعتی دارد مناسب است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما برای بررسی شرایط استارت آپ می توانید رزومه انگلیسی خود را برای مشاورین موسسه ارسال نمایید تا از وکیل کانادایی استعلام نمایند.
حاتمی
با سلام ممنون از مقاله عالیتون حداقل میزان دارایی برای اقدام از طریق استارت آپ کانادا باید چقدر باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز برای اقدام استارت آپ ابتدا باید رزومه شما به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت تایید رزومه شما با هزینه ای حدود 95 هزار دلار می توانید برای بیزنس پلن و ساپورت لتر اقدام داشته باشید که در حال حاضر موسسه ملک پور در شرایط تخفیفات این کار را با 50 هزار دلار انجام خواهد داد. در صورت تمایل برای استفاده از این تخفیفات می توانید رزومه خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.
زیبا
سلام با تشکر از مطالب خوب و عالیتون. من می خواستم از طریق استارت اپ اقدام کنم سوالم این است که اگر بیزنس پلن را به مرحله اجرایی در نیاوریم آیا اقامت ما از بین می رود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما بعد از بیزنس پلن باید ساپورت لتر دریافت کنید و اقامت دائم بدست می آورید. بعد از اقامت دائم این امکان وجود دارد که بیزنس را راه اندازی نکنید و اقامت خود را حفظ نمایید.
ستاره رضازاده
سلام وقت بخیر مرسی از سایت منظم و اطلاعات فوق العادتون ایا فرقی بین عملکرد و قدرت این سه تا سازمان هست؟ اگر پدر من مدرکشون دیپلم باشه با 20 سال سابقه کارخانه داری و تولید و پخش در ایران، آیا میتونیم از طریق استارت اپ پیش بریم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکریم از همراهی و لطف شما. نتیجه حاصله از طریق هر 3 سازمان یکی است و به شما اقامت دائم اعطا می شود. شما می توانید از مشاوره رایگان با مشاورین استفاده کرده و رزومه خود را برای بررسی توسط وکیل کانادایی ارسال نمایید.
حسین مرتضوی
سلام و وقت بخیر من ۲۸ سالم هست می خواستم برای استارت آپ کانادا اقدام کنم، شرایط مالی مناسبی دارم می تونن هزینه هارو تامین کنم، تخفیفات استارت آپ تا چه زمانی میشه اقدام کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز ابتدا باید رزومه خود را جهت بررسی رایگان برای مشاورین موسسه ارسال نمایید و در صورت تایید وکیل کانادایی میتوانید اقدام داشته باشید. زمان تخفیفات تا هفته آینده می باشد.
محمد
سلام. سن 35، مدرک تحصیلی خودم و خانومم دانشجوی دکتری (کارشناسی ارشد)، زبان خوب، سابقه تدریس در دانشگاه، مقالات علمی متعدد، کل سرمایه 70000 دلار کانادا. آیا شرایط استارت آپ ویزای کانادا را داریم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، رزومه خود را به صورت کامل و به زبان انگلیسی تهیه نمایید و برای مشاورین مجموعه ارسال نمایید، در صورت تایید رزومه و البته افزایش سرمایه امکان اقدام برای استارت آپ برای شما وجود خواهد داشت.
احسان ذینعلی
عرض ارادت این درسته که روی یه ایده تا 5 تا خانواده میتونن اقامت دائم بگیرن؟ بعد این موضوع به این معناست که هزینه های بیزنس پلنی که اون سازمان ها از ما دریافت می کنند تقسیم میشه بین این 5 نفر؟ آیا ما می تونیم 4 نفر بعدی رو خودمون انتخاب کنیم یا شما این کار رو می کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله تا 5 خانواده روی یک ایده استارت آپی می توانند اقامت دائم دریافت کنند اما انتخاب اعضا باید به گونه ای باشد که ارتباط به آن ایده داشته باشند و در غیر این صورت شانس افراد برای دریافت اقامت کم خواهد بود. ضمن اینکه هزینه های بیزنسی و اقامتی شما باید توسط وکیل مورد بررسی قرار بگیرد و برای این منظور می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید و راهنمایی دریافت نمایید.
رضا بیات
سلام با تشکر از مطالب خوب و عالی تون. من قصد اقدام برای استارت آپ کانادا را دارم میخواستم بپرسم روی یک بیزنس پلن چند نفر می تونن اقدام کنند؟ و اینکه آیا باید این بیزنس پلن حتما به مرحله اجرایی دراید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای یک بیزنس حداقل 1 و حداکثر 5 نفر می توانند مشارکت داشته باشند و افراد بسته به تخصص خود در بیزنس قرار می گیرند. این بیزنس باید مورد تایید قرار بگیرد و افراد اقامت خود را دریافت نمایند اما به طور معمول اجباری در اجرای طرح وجود ندارد. اما در نظر داشته باشید که این بیزنس قابلیت اجرا دارد و می تواند سودآور باشد.
احمدرضا
سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون. برای استارت اپ کانادا با توجه به اینکه نیاز به ارائه آیلتس داره، ما چقدر زمان داریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکریم از لطف شما. شما حدود 3 الی 4 ماه از ابتدا پروسه خود زمان دارید تا مدرک آیلتس لازم را ارائه نمایید.
احمد احمدی
سلام و عرض ادب من 54 سالم هست و چندین شرکت معتبر در تهران و شعبات در شهرستان ها دارم، زبان هم دارم کار می کنم دارایی قابل قبول دارم می تونم مطمین بشم برای برنامه استارت آپ صد در صد کارم انجام میشه ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز هیچ روش مهاجرتی را نمی توان به صورت صد در صد پیشنهاد داد زیرا در نهایت نظر آفیسر ویزا برای صدور ویزا مهم است. اما به طور کلی شما شانس خوبی برای روش کارآفرینی دارید و برای استارت آپ بهتر است رزومه خود را با وکیل کانادایی ما چک کنید.
غنی زاده
سلام خدا قوت. من شنیدم که برای استارت آپ باید یک تیم پنج نفره لازمه و اینکه همه تخصصی در اون زمینه داشته باشن. ایا برای تشکیل تیم هم به ما کمک میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز الزامی به حضور حتما 5 نفر در یک تیم نیست و این حداکثر تعداد نفراتی است که می توانند در استارت آپ حضور داشته باشند. بله، موسسه در زمینه استارت آپ به شما کمک میکند. ابتدا رزومه خود را برای بررسی اولیه برای ما ارسال نمایید. در صورت پذیرش شما بسته به شرایط و رشته تحصیلی و سوابق کاری خود در تیم مرتبط قرار خواهید گرفت.
مهدی
سلام.ببخشید در مورد استارت آپ کانادا هزینه ای که باید بعد از ورود ب کانادا وارد بیزینس خود کرد چ میزان است ؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز حداقل مبلغی برای این امر در نظر گرفته نشده است و بسته به بیزنس شما می تواند متغیر باشد. حتی شما می توانید این بیزنس را راه اندازی نکرده و بیزنس دیگری را پیش ببرید.
پروین
سلام و ارادت. آیا در روش استارت آپ کانادا امکان گرفتن اقامت برای پدر و مادر امکان پذیر است ؟ متشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست گرامی، در این روش برای همسر و فرزندان زیر 22 سال می توانید اقامت دریافت کنید اما برای پدر و مادر امکان دریافت اقامت نیست.
سبا رحیمی
با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان پر تلاش موسسه ملک پور. در مقاله استارت آپ کانادا در مورد ارائه بیزنس پلن توضیحاتی ارائه کردین. اگر شخصی بیزنس پلن نداشته باشد آیا موسسه شما در تنظیم آن خدماتی ارائه میدهد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکریم از لطف شما دوست گرامی. بله موسسه در این زمینه در کنار شما بوده و خدمات مربوط به بیزنس پلن و دریافت ساپورت لتر را با تیم کانادایی برای شما انجام خواهد داد.
ساناز محمدی
درود بنده 42 سالمه و شرکت استارت آپ خودم در ایران دارم، از نظر ترنور مالی هم سالی 5-8 میلیارد می تونم داشته باشم آیا می تونم شرکت استارت آپ خودمو در کانادا هم گسترش بدم؟ سپاس از پاسخگوییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله به طور کلی امکان ایجاد استارت آپ وجود دارد اما باید شرایط شما بررسی گردد که آیا استارت آپ شما در کشور کانادا هم مورد نیاز هست یا خیر. در صورتی که مورد نیاز باشد می توانید اقدام داشته باشید وگرنه می توانید از روش های کارآفرینی برای کانادا اقدام نمایید.
سمیرا هاشمی
نحوه تماس تلفنی با شما چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما می توانید از طریق شماره تماس های زیر با دفاتر تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. شماره تماس ایران: 021-49076 021-49196000 -- شماره تماس دفتر مرکزی وین: 0043720211731
فرشاد
سلام و عرض ادب برای گرفتن ویزای استارت آپ کانادا چه نمره زبانی نیاز هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام داشتن ایلتس ۵، ۵/۵ ضروری است.
حمید پروانه
من ۴۳ سال دارم و مدرک فوق دیپلم مکانیک خودرو و خانمم ۴۲ ساله فوق لیسانس برنامه ریزی درسی با دو تا بچه به نظر شما می تونیم از طریق طرح استارتاپ اقدام کنیم یا باید از روش دیگه ای اقدام کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب استارتاپ و نوآفرینی یکی از بهترین روش های مهاجرت می باشد شما میتوانید شماره تماس واتس آپ خود را در سایت موسسه ملک پور ثبت نمایید تا مشاوران مجرب با شما تماس بگیرند
مارون
بنده 50 ساله هستم و همسرم 48 سال دارد و دو فرزند بالاي 21 سال داريم. آيا امكان اخذ اقامت دائم و شهروندي كانادا براي كل خانواده از طريق استارت آپ هست؟ و آيا در صورت شكست ايده، سرمايه توسط دولت كانادا ضبط و توقيف مي شود؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط مدرک زبان، مدرک تحصیلی و سابقه ماری شما در این روش بسیار مهم است خیر سرمایه شما توسط دولت ضبط یا توقیف نخواهد شد پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید و یا شماره واتس آپ خود را در سایت موسسه ثبت نمایید تا مشاوران مجرب با شما تماس بگیرند و شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند
النا اسدي
سلام در روش استارت آپ توضيح فرمودين كه بين ٦٠-٧٠ هزار تا درحساب باشدكه سرمايه ي اوليه ي بيزينس هم براي آفيسر ثابت شود.ايا اين مبلغ به همراه هزينه هاي زندگي خانواده ي دونفره (١٦٣٩٠ دلار) در نظر گرفته شده است؟ منظورم اينه كه كل ميلغه يا اين كه فقط هزينه ي سرمايه گذاري بين ٦٠-٧٠ هزارتاست؟و هزينه ي تمكن براي زندگي را بايستي جدا در نظر بگيريم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بله دوست عزیز در این روش این مبلغ برای تمکن مالی کافی هست
هادی
سلام. بنده استارتاپي دارم که به محصول و درامد ارزي رسيده . و تصميم به گرفتن ويزاي استارتاپ کانادا دارم. از اونجايي که تو هر پرونده استارتاپي تا 5 نفر ميتونن ويزا بگيرن. دنبال شخصي هستم که پويا و علاقه مند به مهاجرت باشه و تو فرايند عمليات کمکم کنه. از یک انکواتور هم پذیریش اولیه گرفتم. ممنون ميشم اگر شخصي رو با اين مشخصات ميشناسيد، معرفي بفرمايييد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای بررسی شرایط می توانید با مشاورین موسسه ارتباط برقرار فرمایید.
جواد بمانی رنجبر
سلام آقای دکتر بنده چند طرح در ایران ثبت دادم ولی اهمیتی بهم ندادن رفتم شرکت خدمات فنی و مهندسی ثبت دادم چون پارتی ندارم کار هم بهم ندادن ایده خیلی خوبی در رابطه با خودروسازی دارم چگونه می‌توان با اسپانسرهای کانادایی درمیان بگذارم سپاس فراوان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، مدرک تحصیلی، پستوانه مالی و... هستیم. پیشنهاد میکنم با موسسه تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.
ارش
هزینه اولیه برای راه اندازی استارتاپ چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بهتر عدد دقیقی مشخص نشده ولی بهتر است حدود60 الی7 هزار دلار در حساب شخص موجود باشد
امید رنگرز
عرض ادب من قصد راه اندازی استارتاپ رو دارم ایا حتما باید ایلتس داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بلکه دارا بودن مدرک آیلتس با نمره 4 و یا مدرک زبان فرانسوی(اگر قصد راه اندازی استارتاپ در استان کبک را دارید) ضروری است
احمد
من شنیدم استارتاپ ارزان ترین روش سرمایه گذاری در کاناداست.چطور برای این سرمایه گذاری اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بستگی به بیزینس شما دارد. اگر شما طرح تجاری نو داشته باشید و قادر باشید هزینه6 ماه زندگی خود را تامین کنید می توانید از این روش اقدام نمایید.
نیما
میخواستم بدونم شرایط بیزینس پلن که برای استارتاپ باید ارائه بدیم چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بیزینس پلن شما باید یک ایده جدید و نوآورانه باشد که برای کشور کانادا مفید باشد و به تایید سازمان های مربوطه برسد.
امین
سلام وقت بخیر من یک طر استارتاپ رو برای تایید به کانادا فرستادم اگر موافقت کنند و بخوام برم این کشور خانوادم هم میتونم ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله در صورت تایید استارتاپ شما، هم قادر به گرفتن اقامت دائم هستید هم ویزا برای همسر و فرزندتون.
بابک عظیمی
۵۳ ساله بازنشسته کاردانی حسابداری هیچ تخصص خاصی ندارم همسرم ۵۱ سالشونه خانه دار یه پسر ۱۶ ساله که برای تحصیلی اقدام کردم برای ایشون یه دختر ۲۹ ساله هم دارم که ایشون هم در‌ زمان خودش برای مهاجرت اقدام خواهد کرد برای بحث تمکن مالی هم مشکلی نیست برای شروع اقدام به مهاجرت میتونم حدود ۵ میلیارد تو حسابم نکهدارم ( بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار) زبان باید از صفر شروع کنم که اقدام خواهم کرد برای ا ائتلاف بیزینس پلن چه کمکی شنا میتونین انجام بدین و کلا تا چه مرحله ای پشتیبانی می کنین مراحل مهاجرت رو با سپاس از شما و صبر و حوصله‌تون توضیحات مکفی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با مدرک کاردانی حسابداری احتمال اینکه بتوانی بیزنس پلانی برای شما نوشت خیلی پایین است مخصوصاً اینکه می فرمایید تخصص خاصی هم ندارید. اگر در ایران خودتان صاحب بیزنس و کسب و کار بودید برای برنامه های استانی می شد رزومه شما را بررسی کرد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
زیبا وزیری
شرایط راه اندازی استارتاپ و بیزینس پلن را میخواستم دقیق بدونم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بیزینس پلن شما باید خلاقانه نو آورانه باشد و برای این کشور سود آور باشه.
علی تمدن
سلام در روش استارتاپ نوشتید که بایدایده نوآورانه داشته باشیم اگر ایده مون از نظر دولت کانادا نوآورانه نباشه درخواست ویزا ما رد میشه؟ چه روشی رو برای جبران پیشنهاد می‌کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام شما می توانید با پرداخت هزینه های اندکی از شرکت های متخصص که در کانادا با ما جهت نوشتن ایده های نوآورانه فعالیت می کنند کمک بگیرید تا برای دریافت این ویزا با مشکل مواجه نشوید
عسل غدیری
سلام روزتون بخیر برای استارپاپ کانادا اگر یک کسب و کار اینترنتی مث اسنپ و ایده بدیم مثلا ارائه خدمات پزشکی با این مدل ایده‌ها میشه ویزای استارتاپ رو گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام مهم ترین نکته در ارائه بیزینس پلن ایده نوآورانه جدید و مفید بودن آن برای دولت کانادا می باشد.
شیدا سلامتی
سلام من بیزینس پلن نوآورانه طراحی کردم و برای سفارت ارسال کردم میشه بفرمایید اگر ایده ام قبول بشه چقد سرمایه برای مهاجرت نیاز دارم، برای هاجرت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام واحترام نیاز است ثابت کنید که برای مدت6 ماه اقامت در کانادا هزینه خود و خانواده را می توانید تامین کنید.
محمد ابوترابی
سلام قصد مهاجرت از روش سرمایه گذاری رو داشتم من شنیدم روش استارتاپ ارزان ترین روش هست که سریع ویزا صادر میشه امکانش هست این روش رو بیشتر برام توضیح بدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای دریافت ویزای استارتاپ شما باید طرحی که دوست دارید را در قالب یک طرح تجاری یا business plan معرفی می کنید. که این طرح باید نوآورانه باشد و برای دولت کانادا مفید باشد .که شما می توانید با 1 تا 5 نفر شراکت کنید. تمام این افراد می توانند به همراه خانواده از ابتدا اقامت دائم بگیرند. با دریافت این ویزا در ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ می کنید و بعد از 3 سال می توانند پاسپورت کانادا را به دست آورید.
احمد نجفی
سلام من یه ایده موفق برای استارتاپ میخواستم ارائه بدم فقط سوالی که داشتم اینه که برای اقدام از روش استارتاپ نیاز به داشتن مدرک زبان هم هست؟ پشتوانه مالی باید چقدر باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز نیاز است ثابت کنید از پس هزینه های خود و خانواده برای مدت6 ماه در کانادا بر می آیید و همچنین نیاز است نمره آیلتس حداقل4 رو داشته باشید.
سینا
سلام مقاله تون رو مطالعه کردم یه کم برام گیج کننده شده من خیلی متوجه تفاوت های بین استارتاپ و نوآفرینی نشدم چرا میگید استارتاپ از نوآفرینی بهتره جفتش که شبیه همدیگه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای استارت اپ نیاز به ارائه بیزینس پلن می باشد و به طور کلی هزینه مهاجرت از این روش نسبت به نوآفرینی بسیار کمتر می باشد و ویزا سریع تر صادر می گردد.
azadeh
سلام روزتون بخیر مدارکی که باید داشته باشیم تا زمان دریافت ویزا برای استارتاپ به مشکل نخوریم چه مدارکی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی داشتن طرح تجاری برای ارائه به شرکت های اسپانسری موافقت با طرح تجاری فرد برای سرمایه گذاری بر روی ایده وی داشتن تمکن مالی مورد نیاز برای مدت زمان شش ماه زندگی در کانادا داشتن شرایط امنیتی و پزشکی برای ورود به کانادا پرورش ایده و به مرحله اجرا درآوردن آن در مدت زمان شش ماه
saber garusi
با سلام و درود من و شریکم یه طرح بیزینسی داریم آماده میکنیم پیرامون تولید و توزیع پوشاک که به عنوان بیزینس پلن استارتاپ ارائه بدیم اگر با طرح ما موافقت بشه چقدر باید از نظر مالی سرمایه داشته باشیم که برای ویزا با مشکل رو به رو نشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز شما باید توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده را نیز به دولت کانادا نشان دهید. شما باید برای فرد اصلی معادل 12960 دلار و برای هر فرد همراه 3175 دلار نیاز است یعنی برای یک نفر مجرد 12300 دلار کانادا، برای خانواده دو نفره مبلغ 15312 دلار کانادا لازم است در حساب خود داشته باشید.
afsaneh
سلام روزتون بخیر در حالت کلی من دقیق نفهمیدم که فرق کارآفرینی و استارتاپ چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز اصلی ترین فرق این دو روش ارائه بیزینس پلن و میزان سرمایه است به صورت کلی می توان گفت: در روش کارآفرینی حداقل یک فرد کانادایی باید استخدام شود که در روش استارتاپ چنین الزامی وجود ندارد. نیاز به سرمایه کمتر روش استارتاپ نسبت به روش کارآفرینی ضرورت سودآوری در روش کارآفرینی که در روش استارتاپ وجود ندارد. اخذ اقامت دائم از ابتدا در روش امکان اخذ سریع تر پاسپورت کانادا در روش Startup به نسبت روش کارآفرینی.
آریا
سلام وقت بخیر با توجه به قوانین جدید کانادا پس میشه با اجازه کار باز وارد کانادا شد ؟ با این شرایط یعنی میتونم به غیر از کار بر روی طرح خودم رو موضوعات کاری دیگه هم فعالیت داشته باشم ؟ ممنونم از توضیحات کامل و جامع که رو سایت قرارمیدید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز با اجازه کار باز وارد این کشور می شوید و فعالیت های مختلفی داشته باشید. متشکریم از همراهی شما.
کوثر سواری
سلام ما یک خانواده سه نفره هستیم و قصد داریم از طریق استارت اپ به کانادا مهاجرت کنیم یک شرکت کامپیوتری داریم و سرمایه نقدیمون کلا 400 هزار دلار هست آیا شانسی برای راه اندازی یک ایده استارت اپی داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، شرایط خوبی برای شما وجود دارد که البته بعد از مشورت از مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا کار شما آغاز خواهد شد.
علیرضا محمدی
سلام ممنون از مقاله خوبتون. برای تهیه نامه حمایتی و مواردی این چنینی شما میتونید به ما کمک کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله موسسه ۰ تا ۱۰۰ پروسه را در کنار شما می باشد‌‌
محمدرضا
سلام عرض ادب برای ویزای استارت آپ کانادا حتما باید مدرک زبان ارائه بدیم ؟ بدون مدرک زبان امکان پذیر نیست ؟ چون من سطح زبانم خوبم اما مدرک ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، بله دوست عزیز، حتما باید مدرک زبان آیلتس 5-5.5 برای این روش ارائه نمایید و بدون مدرک زبان امکان پذیر نمی باشد.
مسعود
سلام خسته نباشید برای استارت آپ کانادا من ایده نوآورانه ندارم واینکه رشتم مکانیک هست 35 سالمه و حدود 10 میلیارد تمکن دارم میتونم برای این پلن اقدام کنم؟ چندساله اقامت دائم میده
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، امکان اقدام برای این روش را خواهید داشت و این روش ابتدا می توانید منجر به دریافت اقامت شود.
محسنی
سلام وقت بخیر بنده ۴۴ سالمه و دیپلم دارم ولی ۱۵ سال سابقه کاری در حوزه برق صنعتی دارم ایا امکان اقدام از طریق ویزا نو آفرینی رو دارم یا محدودیتی وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما قابل بررسی می‌باشد. احتمال اینکه بتوانید برای این برنامه اقدام نمایید وجود دارد. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
صبحانی
سلام خدمت شما من شنیدم که این روش از ابتدا اقامت دایم میده. بعد از چند سال تمدید میتونیم به پاسپورت برسیم در این روش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما پس از ۳ سال زندگی در کشور کانادا می‌توانید درخواست پاسپورت نمایید.
صادقی
سلام روزتون بخیر آیا امکانش هست برای نوآفرینی کانادا یه بیزینس پلن بخریم ؟ یه بیزینس پلنی که پذیرفته شده رو بخریم و روش سرمایه گذاری کنیم از این روش اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز این مورد بایستی توسط کارشناسان ارشد بررسی گردد پیشنهاد می‌شود برای دریافت راهنمایی با موسسه تماس حاصل نمایید.
الهام
حداقل مدرک زبان برای استارتاپ‌کانادا رو اعلام بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز حداقل مدرک زبان برای استارتپ کانادا نمره ۵ آیلتس می‌باشد.
مهرداد مظلومی
سلام وقت بخیر برای ویزای استارت آپ کانادا بخوایم اقدام کنیم به صورت تک نفره هم امکان پذیر هست ؟ یا حتما باید به صورت گروهی باشه ؟ اگر گروهی هست امکان اینکه خودمون اعضای گروهمون رو مشخص کنیم وجود داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله امکان اقدام تک نفره نیز برای برخی استارتاپ ها وجود دارد اما شرایط اعضای گروه باید توسط تیم تخصصی در این خصوص بررسی شود.
Pirayeh
سلام و خسته نباشید. برای تمام مراحل از شروع اقدام تا هنگام دریافت اقامت شما خدمات دهی دارید یا فقط بخش خاصی از مراحل رو پوشش میدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز موسسه در صفر تا صد کار تا اخذ ویزا شما را همراهی می‌نماید.
شیوا مرادیان
سلام و درود بنده یک ایده دارم درخصوص اشبزی و رستوران دارم و همسرم مهندس کامبیوتر هست ایا درخصوص بیزنس پلن مجموعه شما به ما کمک میکند یا راهی برای نوشتن بیزنس پلن وجود دارد ؟ و پسر من 19 سالشه ایا روی پرونده ما قرار میگیرد ؟برای استارتاپ کانادا \
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز موسسه در تمامی مراحل نوشتن بیزینس پلن و اخذ تاییدیه شما را همراهی می‌نماید و فرزندان تا سن ۲۱ سال در پرونده شما قرار می‌گیرند.
علی
سلام، برای اقدام برای استارت آپ کانادا آیا حتما باید بیزینس پلن ما نوآورانه باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز. مبنای دریافت ویزای استارت آپ جدید بودن طرح شما است.
والتر وایت
سلام آیا این امکان هست که ما کاری که در ایران داریم انجام میدیم رو منتقل کنیم به کانادا از طریق استارت اپ؟ ممنون از مقاله خوبتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. اگر کار شما مبتنی بر یک ایده نو در کانادا باشد این امر امکان پذیر است اما اگر ایده جدیدی نباشد خیر.
کوثر سواری
سلام من 42 سالمه ارشد برق دارم و 11 سال سابقه کار مرتبط دارم یک شرکت مهندسی برق دارم که 2 سال سابقه کار داره و ایده خلاقانه هم دارم ازنظر شما بر ای ویزای استارت اپ کانادا شانس اقدام دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز الزامی به دانستن زبان پرتغالی نمی‌باشد شما می‌توانید برای روش استارتاپ این کشور اقدام نمایید.
محمد میراسماعییلی
سلام. میشه بفرمایید بعد از صدور ساپورت لتر، صدور ویزا و کارت اقامت چقدر زمانبر هست؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام حدود ۴ تا ۶ ماه بعد می توانید کارت اقامت خود را دریافت نمایید.
ساحل عابدینی
سلام و ممنونم از اطلاعات دقیقی که در اختیار می گذارین. برای استارت اپ کانادا امکان اینکه دو خانواده با هم اقدام بکنیم وجود داره؟ و بنده سابقه مدیریتی ندارم . حتما بیزینسی که در کانادا راه میندازیم باید فعال باشه با توجه به اینکه اجازه کار با کارفرمای دیگر رو هم داریم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز برای استارت آپ شما می‌توانید از دو تا خوان تا ۵ خانواده با هم اقدام نمایید در ضمن در نظر داشته باشید در صورتی که با ویزای کار وارد این کشور شوید بایستی با بیزینس پلن خود کار کنید و در کنار آن می‌توانید کار دیگری نیز داشته باشید
شوسی زاده
سلام من‌دیپلم دارم و ۵۵ ساله هستم اما یک ایده دارم آیا امکانش هست برای استارت آپ کانادا اقدام کنم رشته دیپلم بنده برق هست ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد و رزومه‌تان از مشاور رسمی مهاجرت کانادا استعلام گرفته شود. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
علی
سلام، آیا ایده ما برای راه اندازی استارت آپ در کانادا باید حتما نوآورانه باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، این شرط اولیه استارتاپ ویزا است.
سپیده
سلام وقت شما بخیر باشه سوالی که برای بنده پیش اومد، آیا باید ایده در سطح جهانی نوآورانه باشه یا فقط در کانادا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای نوآفرینی کانادا ایده شما بایستی قبلاً در کشور کانادا اجرا نشده باشد.
باران دستجردی
عرض ادب و ارادت آیا داشتن شریک تجاری برای نوآفرینی کانادا میتونه باعث کاهش میزان سرمایه گذاری و تقسیم هزینه های این مسیر بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شرایط و رزومه افراد برای استارتاپ کانادا باید دقیق بررسی شود و پس از بررسی در خصوص هزینه ها و سایر موارد صحبت شود.
سمانه
سلام میخواستم بدونم اگه سرمایه مون در حد یه ماشین و یه خونه با کمی پس انداز توی ایران باشه میتونیم استارتاپ راه بندازیم تو کانادا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس حاصل نمایید‌
لیلا رحیمی
سلام من یک شرکت خدمات کامپیوتری دارم ولی هم خودم هم همسرم در زمینه های it و تکنولوژی ایده داریم خودم 35 سالمه همسرم 44 ساله هستن و مدارک تحصیلی هر دوتامون it هست سابقه کار مرتبط و مدیریت شرکتمون رو هم داریم یک فرزند 8 ساله هم داریم و تمکن مالیمون خوبه شرایط اقامت استارتاپی کانادا رو داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به نظر شرایط مناسبی برای استارتاپ خواهید داشت ولی برای بررسی دقیق، رزومه شما باید توسط وکیل بررسی شود.
سعید
سلام روز بخیر. من 36 سالمه مهندس همران هستم. تز دکترام یه موضوع کاربردی در صنعت هست. میتونم با همین ایده برای استارتاپ کانادا شرکت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب جناب مهندس. شرایط شما باید توسط تیم بیزنسی و مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا بررسی شود. رزومه خود را برای بررسی ارسال نمایید.
الهام
در مورد استارتاپ کانادا ارائه تمکن مالی هم لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز حدود ۱۰۰ هزار دلار ارائه تمکن مالی نیاز می‌باشد.
علی ترابی
سلام من 46 سالمه لیسانس نرم افزار دارم و یک شرکت نرمافزاری دارم که جواز کسب 5 ساله داره همسرم ماما هستن و یک فرزند 7 ساله داریم برای ویزای استارتاپ شرایط مناسب رو داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، رشته شما برای روش استارتاپ بسیار عالی بوده و شانس خیلی خوبی برای دریافت اقامت از این طریق خواهید داشت.
آرمین
سلام برای ویزای استارت آپ کانادا حتما باید به صورت گروهی باشه ؟ امکان اینکه تک نفره اقدام بشه هم هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، ایده میتوانید توسط 1 الی 5 نفر ارائه گردد و الزامی به گروهی بودن آن نیست.
لیلا
وقت بخیر با ویزای استارت اپ کانادا میشه برای پدر و مادر همسر هم ویزا گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال در پرونده قرار می گیرند‌
الهام
در نوافرینی کانادا استخدام کارمند در کانادا الزامیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. خیر الزامی برای جذب نیروی کار نخواهید داشت.
صادق
سلام من اگر در روش استارتاپ با ویزای کار بخوام وارد بشم آیا همسرم هم میتونند کار کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله اجازه کار فول تایم خواهند داشت.
مشاوره رایگان