کارآفرینی در اسلواکی

بدون نظر

کارآفرینی در اسلواکی

کارآفرینی یکی از انواع روش های مهاجرتی است که در زیر مجموعه سرمایه گذاری قرار می گیرد و از طریق ثبت شرکت در کشور مقصد میسر می شود. امروزه اسلواکی برای بسیاری از سرمایه گذاران کشوری قابل توجه برای سرمایه گذاری است و بسیاری از سرمایه گذاران تمایل دارند بدانند از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلواکی می توانند اقامت این کشور را کسب کنند؟ سوال دیگری که متقاضیان دارند، این است که چطور درکشور اسلواکی کارآفرینی داشته باشند؟ و آیا گرفتن اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری در حوزه کارآفرینی روشی مطمئن محسوب می شود یا راهی پر ریسک است؟ در این مقاله سعی شده است به این سوالات و پرسش هایی از این دست پاسخ داده شود. اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی است و پایتخت آن شهر زیبای براتیسلاوا می باشد. جمعیت این کشور 5,4 میلیون نفر است و واحد پول اسلواکی یورو می باشد. اسلواکی با کشورهای جمهوری چک، اتریش، لهستان، اوکراین و مجارستان هم مرز است. امروزه اسلواکی عضو شنگن، اتحادیه اروپا و ناتو می باشد. از نظر اقتصادی به تولید و صادرات خودرو و تجهیزات الکترونیکی به اروپا بالاخص آلمان وابسته می باشد. به طور کلی عامل رشد اقتصادی اسلواکی در گرو تقاضای خارجی است. اگر شما عزیزان قصد سرمایه گذاری و کارآفرینی در اسلواکی را دارید، در وهله نخست مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید با موسسه ملک پور(موسسه mie) اتریش تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

در این مقالات موضوعات زیر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است:

  • مدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در اسلواکی
  • بررسی استانداردها و شاخصه های تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در اسلواکی
  • انواع کارآفرینی در اسلواکی
  • چگونگی راه اندازی کسب و کار در اسلواکی
  • اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت
  • سوالات متداول راجع به کارآفرینی در اسلواکی
  • سخن پایانی در خصوص کارآفرینی در اسلواکی

کار تحصیل انگلستانمدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در اسلواکی

مدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در اسلواکی در این قسمت نوشتار مورد بررسی قرار می گیرد. قدم اول این است که برای ارائه درخواست به سفارت اسلواکی باید مدارک شما کامل و بدون نقص باشد. مدارک لازم برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی عبارتند از:

 

پاسپورت با اعتبار کافی

فرم تکمیل شده توسط شخص متقاضی به زبان اسلواکی

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه شخص متقاضی

ارائه گواهی سلامت شخص متقاضی

مدارک شناسایی مانند شناسنامه شخص متقاضی

پرینت حساب و گردش مالی شخص متقاضی

ارائه طرح تجاری

 

داشتن طرح تجاری یا بیزنس پلن اهمیت ویژه ای دارد. طرح تجاری باید نوآورانه و متناسب با نیازهای تجاری کشور اسلواکی باشد و تأثیر مثبتی بر اقتصاد این کشور داشته باشد. شخص متقاضی می تواند از مؤسسات و شرکت های معتبر برای نوشتن طرح تجاری کمک بگیرد. این طرح باید مورد تأیید اداره کار و مهاجرت کشور اسلواکی واقع شود. شما عزیزان می توانید از موسسه ملک پور(موسسه mie اتریش) که بزرگترین موسسه مهاجرتی خاورمیانه محسوب می شود اطلاعات دقیق تر و کامل تری در این زمینه دریافت نمایید.

مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اسلواکی

بررسی استانداردها و شاخصه های تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در اسلواکی

بررسی استانداردها و شاخصه های تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در اسلواکی به این علت ضروری است که متقاضیان تمامی جوانب از جمله شاخص های تولید ناخالص داخلی، ریسک مصادره اموال و کنترل فساد، ضوابط مالیاتی، سود بانکی و نرخ تورم را به دقت بررسی نمایند و پس از آن اقدام به سرمایه گذاری و کارآفرینی در اسلواکی نمایند. در ادامه نمودارهایی جهت توضیح این موارد ارائه شده است.

در نمودار زیر شاخص تولید ناخالص داخلی را در اسلواکی مشاهده می فرمایید.

کارآفرینی در اسلواکی

بر مبنای اطلاعات رسمی بانک جهانی شاخص تولید ناخالص داخلی در اسلواکی در 2019 حدود 105.42 میلیارد دلار بود. ارزش تولید ناخالص داخلی در کشور اسلواکی نشان دهنده 0.09 درصد اقتصاد جهانی است.

نمودار زیر ریسک مصادره اموال در کشور اسلواکی را نشان می دهد.

کارآفرینی در اسلواکی

عدد 7 نشان دهنده این است که خطر مصادره اموال در این کشور بالاست و عدد 1 نشان دهنده این است که ریسک مصادره اموال در این کشور به حداقل می رسد.

شاخص کنترل فساد، بر اساس نمودار زیر اسلواکی در سال 2019 امتیاز 50 از 100 امتیاز را گزارش کرد که توسط سازمان بین الملل تأیید شد.

 در نمودار زیر شاخص مالیات در کشور اسلواکی را مشاهده می فرمایید.

کارآفرینی در اسلواکی

بر این اساس نرخ مالیات شرکت ها در کشور اسلواکی 21 درصد می باشد.

نرخ تورم در کشور اسلواکی در سال 2020 از 1.5 درصد به 1.6 درصد رسید:

کارآفرینی در اسلواکی

نرخ بهره بانکی در کشور اسلواکی در نمودار زیر مشخص شده است:

کارآفرینی در اسلواکی

طبق این نمودار در اسلواکی نرخ بهره بانکی در اکتبر از 2.35 درصد به 2.30 درصد در ماه نوامبر کاهش یافت.

مطالعه مقالات مرتبط با کارآفرینی در ایالات مختلف کانادا از جمله سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک توصیه می شود.

انواع کارآفرینی در اسلواکی

انواع کارآفرینی در اسلواکی با بررسی بازار اقتصادی و تجاری این کشور مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به این که اقتصاد کشور اسلواکی به تولید و صادرات خودرو به سایر کشورهای اروپایی به ویژه کشور آلمان وابسته است، می توان به این مقوله دقت نمود که کارآفرینی در این حوزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از صنایع مهم کشور اسلواکی می توان صنایع فلزی، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنعت چاپ و کاغذ، مواد شیمیایی و نفت و گاز و همچنین ماشین آلات صنعتی را نام برد. فعالیت در این زمینه ها و ایجاد کارآفرینی می تواند منجر به افزایش رشد اقتصادی کشور اسلواکی شود. این مقاله توسط تیم موسسه ملک پور تهیه و تنظیم شده است و هر گونه کپی برداری از آن مغایر با قانون است و بر خلاف اخلاق و شرع می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت را تهیه بفرمایید و با انواع روش های کارآفرینی و مزایا و شرایط آن در کشورهای مختلف به صورت کاملاً حرفه ای آشنا شوید.

گام به گام تا اخذ اقامت

چگونگی راه اندازی کسب و کار در اسلواکی

متقاضیانی که در کشور اسلواکی اقدام به راه اندازی کسب و کار و شروع تجارت خود می کنند، در واقع به کلیه بازارهای تجاری اروپا دسترسی دارند. این یکی از قوانین کشور اسلواکی است که متقاضیانی که قصد تجارت و راه اندازی کسب و کاری در اسلواکی دارند باید پروانه تجاری(کسب) از دولت این کشور کسب کنند. برای داشتن پروانه کسب و تأسیس شرکت در کشور اسلواکی شما نیاز به طرح تجاری دارید که مورد تأیید اداره کار این کشور قرار گرفته باشد. این طرح تجاری باید نوآورانه باشد و مشخصاً تأثیر مثبتی بر اقتصاد اسلواکی داشته باشد و برای این کشور اشتغال و درآمدزایی کند. اگر چنانچه بیزنس پلن شما شرایط لازم را داشته باشد و مورد نیاز کشور اسلواکی قرار بگیرد و یا در این کشور اشباع نشده باشد، درخواست شما مورد قبول واقع می شود. چنانچه شما بیزنس خود را در اسلواکی راه اندازی نمودید، این نکته که کشورهای آلمان و جمهوری چک می تواند مقصد خوبی برای تجارت شما باشد، به شما کمک شایانی می کند. اگر قصد سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی را دارید پیشنهاد ما به شما کاناداست زیراکه در اینصورت محدودیتی برای بازار تجاری و نوع فعالیت اقتصادی و بیزنس خود ندارید.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت و اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی در این بخش نوشتار مورد تحلیل قرار گرفته است. همچنان که پیش از این گفته شد سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت است. بر اساس قوانین کشور اسلواکی ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلواکی می تواند اقامت این کشور را در پی داشته باشد. اولین قدم برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی این است که شخص متقاضی باید شرکتی در این کشور با سرمایه اولیه ای در حدود 25000 یورو ثبت نماید. این مبلغ به عنوان سرمایه اولیه در حساب شرکت قرار می گیرد تا اعتبار شرکت تأمین شده و شخص بتواند ویزای خود را دریافت نماید. سپس شخص متقاضی با دریافت ویزای خود می تواند در کشور اسلواکی بیزنس خود را راه اندازی کرده و اقدامات لازم برای فعالیت تجاری خود را انجام دهد. در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی باید نکات مهمی را مطرح نماییم. بر اساس قانون همان طور که هر شخص حقیقی دارای حق و حقوقی است، شرکت ها و مؤسسات هم چون ماهیت حقوقی دارند از حقوق اولیه ای برخوردار می باشند. بنابراین شرکتی که در اسلواکی تأسیس می شود ماهیت اسلواکیایی پیدا می کند و بر این اساس شخصی که شرکت را ثبت نموده است و اقدام به راه اندازی کسب و کار در اسلواکی کرده است، می تواند برای خود و خانواده اش درخواست اقامت این کشور را ارائه دهد. این اقامت به صورت موقت و 5 ساله است و پس از 5 سال با ادامه فعالیت و اثبات راه اندازی کسب و کار در اسلواکی شخص می تواند درخواست اقامت دائم برای خود و خانواده اش داشته باشد. شایان توجه است که پس از 5 سال شخص می تواند شرکت را منحل کند و دولت نیز موظف است پس از 5 سال اقامت دائم را به شخص اعطا کند. به شما پیشنهاد می کنیم مقالات ثبت شرکت در اتریش و همچنین ثبت شرکت در کانادا را در سایت ما مطالعه بفرمایید.


سوالات متداول راجع به کارآفرینی در اسلواکی

✅ سرمایه اولیه برای ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلواکی چقدر است؟

سرمایه اولیه برای ثبت شرکت در اسلواکی و کسب اقامت خود اشتغالی اسلواکی حدود 25000 یورو است که به عنوان اعتبار اولیه در حساب شرکت قرار می گیرد.

✅ پروسه اخذ اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی در اسلواکی به چه صورت است؟

ابتدا با ثبت شرکت به شخص و خانواده اش یک اقامت موقت 5 ساله می دهند و پس از این مدت شخص می تواند با پرداخت مالیات و ادامه فعایت های تجاری خود برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

✅ مهم ترین مدرک برای کسب اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی در اسلواکی چیست؟

مهم ترین مدرک ارائه یک طرح تجاری نوآورانه و متناسب با نیازهای اقتصادی کشور اسلواکی از نظر عرضه و تقاضاست.

✅ آیا ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلواکی روش مطمئنی برای سرمایه گذاری در این کشور است؟

این روش می تواند یکی از راه های امن کسب اقامت اروپا باشد، زیرا شخص بدون اینکه سرمایه زیادی را وارد کشور کند، از طریق کارآفرینی در اسلواکی می تواند اقامت خوداشتغالی اسلواکی را کسب نماید.


_____________سخن پایانی در خصوص کارآفرینی در اسلواکی____________

در این مقاله کارآفرینی در اسلواکی و اخذ اقامت اسلواکی از طریق کارآفرینی مورد بررسی دقیق و همه جانبه قرار گرفت. شما برای کارآفرینی در کشور اسلواکی نیاز به ثبت شرکت و اخذ پروانه تجاری و بیزنس پلن قوی و نوآورانه دارید. پس از ثبت شرکت مبلغی در حدود 25 هزار یورو را در حساب شرکت قرار داده و می توانید اقامت موقت اولیه را برای خود و خانواده تان کسب کنید. پس از 5 سال با انجام فعالیت های تجاری و پرداخت مالیات شما می توانید در خواست اقامت دائم کشور اسلواکی را نمایید. این نکته شایان توجه است که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در خور تأمل و بررسی همه جانبه ای است. زیرا با کوچکترین خطایی امکان از بین رفتن سرمایه شما وجود دارد. بنابراین برای سرمایه گذاری و کسب اقامت از طریق کارآفرینی ما به شما کانادا را پیشنهاد می کنیم که کشوری مدرن تر با میزان امنیت بالا در سرمایه گذاری است. اگر چنانچه شما عزیزان راه اندازی کسب و کار در اسلواکی هستید و می خواهید به اقامت خوداشتغالی اسلواکی دست یابید، ما به شما پیشنهاد می کنیم با موسسه ملک پور(موسسه mie اتریش)که سابقه درخشانی در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای پیشرفته و در حال توسعه را دارد، تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید و یا سوالات خود را در پای همین مقاله درج نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 2 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مشاوره رایگان