اقامت کارآفرینی نوا اسکوشیا کانادا- شرایط اخذ اقامت دائم

1 نظر

اقامت کارآفرینی نوا اسکوشیا کانادا یکی از روش های متعدد اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری به شمار می رود.  استان نوا اسکوشیا کانادا همانند استان های پرنس ادوارد، آنتاریو و برخی استان های دیگر کانادا برنامه های سرمایه گذاری با امکان اخذ اقامت برای متقاضیان و خانواده آنها را ارائه نموده است که افراد با راه اندازی کسب کار خود و با سرمایه گذاری شخصی می توانند برای آن و در نتیجه اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کنند. از شرایط این روش داشتن سابقه مدیریتی در بیزنس مربوطه می باشد. یک پیشنهاد جذاب دیگر کارآفرینی در استان آلبرتا با 50 هزار دلار کانادا می باشد که شرایط آدر ویدئو زیر ذکر شده شده است. ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا آشنا نماییم. شما عزیزان چنانچه پس از مطالعه این مقاله هر گونه سوال و یا ابهامی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در نوا اسکوشیا دارید می توانید از طریق راه های تماس ذکر شده در این مقاله، با موسسه ملک پور ارتباط برقرار نموده و با مشاورین مجرب ما مشاوره رایگان داشته باشید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت 50 هزار دلاری کانادا


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

اقامت کارآفرینی نوا اسکوشیا کانادا

درباره استان نوا اسکوشیا

برای افرادی که در بیزنس و کسب و کارها مشغول به کار می باشند، بهترین روش برای اقامت در کشور کانادا، مهاجرت از طریق کارآفرینی در کانادا است که کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا می تواند به عنوان سکوی پرتاپ متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار گیرد. حال که در دل این استان اتفاقات دلچسبی نهفته، پس بهتر است که به معرفی اجمالی این استان کانادایی بپردازیم. درست 55284 کیلومتر از وسعت کانادا به استانی به نام نوا اسکوشیا اختصاص یافته است که از این میزان، باید 4.2 درصد را سهم مناطق آبی بدانیم که با جمعیتی حدود 979 هزار نفر، انتخاب مناسبی برای مهاجرت و یافتن شغل می باشد.

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ یا سرمایه گذاری کانادا


درباره شرایط آب و هوایی نوااسکوشیا جالب است بدانید که برخلاف تصورتان از سرمای سوزان، این استان از آب و هوایی معتدل تری نسبت به دیگر مناطق کشور کانادا برخوردار است و همین امر، این استان را تبدیل به پرطرفدارترین استان ها برای مهاجرت ایرانیان کرده است چرا تناسب بیشتری با آب و هوا و نوع زندگی ایرانیان دارد.

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت کانادا


اقامت کارآفرینی استان نوا اسکوشیا کانادا

مهم ترین اولویت برای فرد سرمایه گذار در کشور کانادا این است که بتواتد در ازای انتقال سرمایه به این کشور، اقامت آن کشور را نیز برای خود, هسمر و فرندان زیر 18 سالش اخذ نماید. خوشبختانه دولت کانادا برای افرادی که از طریق برنامه کارآفرینی نوااسکوشیا کانادا اقدام به سرمایه گذاری در کانادا می کنند می توانند در ابتدای کار یک اقامت یک ساله را اخذ نمایند. این اقامت موقت تا زمان رسیدن به اقامت دائم کانادا قابل تمدید است و فرد می تواند از این طریق اقامت کانادا را اخذ نماید. پس از اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، فرد می تواند پس از مدتی در صورت داشتن شرایط لازم، پاسپورت کانادا را اخذ نماید. لازم به ذکر است که این مقاله به ید کارشناسان موسسه ملک پور نگارش شده است و هر گونه دخل و تصرف و کپی برداری از مطالب آن بدون ذکر منبع، غیر قانونی و غیر شرعی است و موسسه هیچ رضایتی از این بابت نخواهد داشت. البته گرفتن پاسپورت کانادا دارای نیازمندی ها و الزامات ویژه ای می باشد که در مقاله زیر به آن پرداخته شده است.

واجدین شرایط کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا

برای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا نیاز به ارائه مدارک معین و کسب امتیاز کافی از سیستم امتیازبندی تعریف شده می باشد. امتیاز تعلق گرفته به فرد بر اساس فاکتورهای سن، مدرک تحصیلی، مقطع تحصیلی، دانش زبان، سابقه کاری، انطباق پذیری فرد با محیط کانادا ، سابقه سفر به کانادا می باشد. متقاضیان کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا برای اقدام می بایست دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشند. سطح زبان انگلیسی فرد فاکتور تاثیرگذار بعدی برای سرمایه گذاری در این استان است. فرد سرمایه گذاری می بایست دارای حداقل نمره آیلتس 5.5 باشد تا امتیاز حداقلی را اخذ نماید. همچنین سابقه کاری فرد می بایست در سطح مدیریت در کسب و کار مرتبط با سرمایه گذاری در کانادا و حداقل به مدت 5 سال باشد تا منجر به اخذ امتیاز و شرایط لازم شود. همچنین فرد سرمایه گذار بهتر است سابقه سفر به کشور کانادا را نیز در پرونده خود داشته باشد (البته در اکثر موارد این موضوع الزامی نیست و تنها برای افزایش امتیاز توصیه می گردد.)

فرد سرمایه گذاری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می بایست دارای تمکن مالی به میزان 600 هزار دلار کانادا (به صورت نقدی، ملک، ...)  باشد و حداقل 150 هزار دلار آن را در کسب و کار خود تزریق کند تا منجر به اخذ ویزا و اقامت کانادا گردد. با دریافت پکیج های آموزش زبان انگلیسی موسسه ملک پور، دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC) می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی، با افزایش دانش زبان خود، امتیاز بیشتری را از سیستم امتیازبندی کارآفرینی در پرنس ادوارد کانادا کسب نمایید.

چه کسانی مجاز به شرکت در برنامه مهاجرت کارآفرینی نوا اسکوشیا نیستند

برنامه مهاجرت کارآفرینی نوا اسکوشیا انتخاب مناسبی برای همه متقاضیان مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی نبوده و افرادی که در گروه زیر قرار دارند، شانسی برای حضور در این استان از طریق این برنامه کارآفرینی ندارند و اگر از این طریق اقدام به درخواست برای مهاجرت کنند، قطعا به خواسته آنها پاسخ منفی از جانب دولت کانادا داده خواهد شد. لیست زیر این گروه از افراد را مشخص می نماید:

  • گروهی که تقاضای پناهندگی به کانادا داشته اند.
  • افرادی که ورودشان به خاک کانادا متضاد با قوانین و مقررات این کشور بوده و کانادا ورود آنان را ممنوع کرده است.
  • افرادی که کانادا تصمیم به اخراجشان از این کشور گرفته است.
  • متقاضیانی که در راه اندازی کسب و کار و فعالیت در آن موفق نبوده و یا فعالیت کم و محدودی دارند.

پیش نیازهای برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا

برای برخورداری از شانس حضور در کانادا از طریق کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا، باید دارای پیش نیازهای حداقلی که دولت کانادا وضع کرده باشید. در واقع مسیر مهاجرت کارآفرینی نوا اسکوشیا کانادا زمانی درست طی خواهد شد که افراد بتوانند تمام انتظارت اولیه کشور مورد نظر را برآورده کنند. این انتظارات به ترتیب زیر است:

  • رسیدن به سن 21 سالگی الزامی است.
  • به گزارش اداره مهاجرت کانادا، میبایست سرمایه شخص به 600.000 دلار کانادا برسد و داشتن این میزان سرمایه باید برای کانادا محرز شود.
  • علاوه بر داشتن منابع مالی قابل توجه، راه بدست آمدن آن نیز باید مشخص و از راه قانونی و درست باشد که رسیدن به این نتیجه، کار حسابداران اداره مهاجرت کشور کانادا و استان نوا اسکوشیا می باشد.
  • فردی که از طریق برنامه مهاجرت کارآفرینی نوا اسکوشیا می خواهد اقدام کند، داشتن سابقه مدیریت حداقل 3 ساله یک کسب و کار، او را برای رسیدن به هدف مورد نظرش که اقامت در نوا اسکوشیا است، همراهی می کند.
  • داشتن سرمایه ای به مبلغ حداقل 150.000 دلار کانادا و سرمایه گذاری آن در نوا اسکوشیا با راه اندازی یک کسب و کار و این اقدام میبایست به کشور کانادا اعلام گردد.
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی که ضروری است نمره آن براساس سیستم معادل سازی (CLB) بالای 5 باشد.
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم معتبر به همراه تاییدیه تحصیلی
  • ارائه یک هدف قابل اجرا پیرامون راه اندازی کسب و کار که دارای مزیت برای استان نوااسکوشیا باشد.
  • پذیرفتن زندگی و کار دائم در نوا اسکوشیا

مراحل کارآفرینی استان نوا اسکوشیا کانادا

افرادی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا دارند می بایست مراحلی را برای دریافت ویزای سرمایه گذاری در این استان را پشت سر بگذراند. ما این مراحل را در این بخش از مقاله به صورت گام به گام ذکر کرده ایم. مراحل اقدام برای اخذ ویزای کارآفرینی استان نوا اسکوشیا کانادا به شرح زیر است:

  1. متقاضیان این سرمایه‌گذاری می بایست از طریق سیستم اظهار علاقه مندی انلاین سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا که به اختصار (EOI) نام دارد، علاقه خود را برای سرمایه گذاری در این استان اعلام نمایند
  2. دعوت نامه ای را از طریق اداره مهاجرت نوا اسکوشیا (NSOI) دریافت نمایند. این دعوتنامه به اختصار ITA نامیده می شود و مدت زمان ۹۰ روز اعتبار خواهد داشت.
  3. متقاضی اقامت یک ساله ای را به دست خواهد آورد تا کسب و کار خود را در ایالت نوا اسکوشیا راه‌اندازی کند
  4. پس از این که متقاضی کار آفرینی یا سرمایه‌گذاری خود را در آن یک سال با موفقیت به سرانجام برساند می تواند درخواست دریافت اقامت دائم خود را به سازمان IRCC ارائه نماید.

امتیاز بندی برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا

برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا می تواند موجب اقامت افراد در کانادا شود اما این زمانی صورت می پذیرد که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار بتوانند حداقل امتیاز مورد نیاز را از پارامترهایی که دولت کانادا برای این موضوع در نظر گرفته کسب کنند. امتیازبندی های برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا دارای جزییات متعددی بوده که همه آنها را در جدول زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

پارامتر موثر در انتخاب

امتیاز

تسلط به زبان

حداکثر 35

مدرک تحصیلی

حداکثر 25

سابقه دارا بودن کسب و کار

حداکثر 35

ارزش دارایی

حداکثر 10

سن

حداکثر 10

انطباق پذیری

حداکثر 10

اولویت های اقتصادی استان نوا اسکوشیا

حداکثر 10

مبلغ سرمایه گذاری

حداکثر 15

جمع کل

حداکثر 150 امتیاز

مدارک مورد نیاز اقامت کارآفرینی نوا اسکوشیا

حتی اگر دارای همه شرایط ذکر شده برای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا باشید، چنانچه هر کدام از مدارک زیر را به اداره مهاجرت کانادا ارائه ندهید، موفق به اخذ اقامت استان نوا اسکوشیا نخواهید بود. همچنین فراموش نکنید که هیچ گاه در زمان ارائه مدارک اخذ اقامت، به فکر جعل و یا ارسال مدارک غیر معتبر نباید بود، چرا که کارشناسان بسیار مجرب در اداره مهاجرت کانادا، همه جزییات را با دقت بررسی و به سادگی متوجه هر عمل غیر عادی خواهند شد و آنگاه است که شانس مهاجرت این اینگونه افراد به کانادا برای همیشه به صفر خواهد رسید.

  • مدارک مورد نیاز:
    • ارائه مدارک هویتی و پاسپورت
    • داشتن یک بیزنس پلن
    • گرفتن تاییدیه سرمایه از اداره مهاجرت
    • ترجمه و ارائه مدارک تحصیلی

هزینه مهاجرت کارآفرینی نوا اسکوشیا

هزینه مهاجرت به کانادا و کارآفرینی نوا اسکوشیا در مراحل مختلفی رخ نشان می دهد. برای مثال: متقاضیان مهاجرت باید از ابتدای درخواست تا قطعی شدن آن، متحمل هزینه هایی شوند که همه آنها را با جدول در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم.

نوع هزینه

مبلغ (دلار کانادا)

توضیحات

بررسی مدارک توسط اداره مهاجرت نوا اسکوشیا

رایگان

 

معادل سازی مدارک تحصیلی

255

 

اثبات و ارزیابی سرمایه و دارایی متقاضی مهاجرت

400-500

این ارزیابی توسط حسابداران اداره مهاجرت کانادا و استان نوا اسکوشیا صورت می پذیرد.

ویزای توریستی برای مصاحبه

185 برای شخص

185 دلار برای همسر وی

به دلیل وجود نداشتن سفارت کانادا در ایران باید به یکی از کشورهای ترکیه یا امارت برای مصاحبه رجوع کرد که هزینه های سفر نیز در این بخش، حساب نشده است.

بررسی مدارک از سوی اداره مهاجرت فدرال کانادا

متقاضی: 240

همسر و فرزند بالای 14 سال: 240

فرزند زیر 14 سال: 155

این عمل برای صادر کردن ویزای کاری انجام می پذیرد.

شرایط اخذ تابعیت کانادا از طریق کارآفرینی استان نوا اسکوشیا

در این مقاله به ضروری بودن پیش نیازهای مهاجرت از طریق کارآفرینی استان نوا اسکوشیا اشاره شد اما برای شرح دقیق شرایطی که منجر به طی شدن این فرایند می شود، به نوعی خواندن ادامه مطالب را ضروری می نماید. از جمله شرایطی که نمی توان وجود آن را برای مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا انکار کرد، داشتن یک هدف یا همان بیزنس پلن می باشد و افراد ابتدا باید ایده راه اندازی کاری خود را به همراه توضیحات و اسناد و مدارک مربوطه، به اداره مهاجرت نوا اسکوشیا ارسال کنند.

قدم بعدی در راه موفقیت کسب این نوع اقامت، جمع آوری مدارک تحصیلی و کسب نمره لازم از جنرال آیلتس و معادل سازی همه مدارک تحصیلی در ادامه می باشد که پس از بررسی های لازم توسط اداره مهاجرت کانادا، نتیجه در پروفایل آنلاین متقاضی، در سایت دپارتمان مهاجرت استان نوا اسکوشیا ثبت و قابل رویت خواهد شد.

افرادی که موفق به کسب 120 امتیاز از مجموعه بررسی هایی همچون: بیزنس پلن، آیلتس، مدارک تحصیلی و میزان سرمایه شدند، فرصتی به آنها داده می شود تا در مدت 3 ماه، مدارک و اسناد پیوست پیرامون بیزنس پلن، سوابق و رزومه کاری و غیره را برای دپارتمان مهاجرت استان نوا اسکوشیار ارسال نماید.

بطور جامع مجموعه شرایط و امتیازاتی که به فرد اجازه مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا می دهد، به شرح زیر است:

توضیحات

امتیاز

شرایط

 

21 تا 24: 5

25 تا 32: 7

33 تا 39: 10

40 تا 44: 7

45تا 55: 5

56 به بالا: 0

سن

 

دیپلم: 8

کالج یک ساله: 12

فوق دیپلم: 19

لیسانس: 21

فوق لیسانس: 23

دکترای پزشکی: 23

دکترای غیر پزشکی: 25

مدرک تحصیلی

در 10 سال گذشته

5 سال سابقه مدیریت ارشد: 20

3 تا 5 سال سابقه حضور در هیئت مدیره یک کسب و کار: 20

مالک یک کسب و کار با 33 درصد سهام: 35

سابقه کسب و کار

املاک، حساب بانکی

600.000: 5

1 تا 1.5 میلیون دلار: 7

بالای 1.5 میلیون دلار: 10

میزان دارایی

 

نمره 5: 5

5.5: 6

6: 7

مدرک آیلتس

 

بیزنس پلن صادرات به دیگر نقاط کانادا از استان نوا اسکوشیا: 5

سرمایه گذاری: 10

ایده کسب و کار و بیزنس پلن

مواردی همچون مدرک آیلتس همسر، داشتن فامیل در نوا اسکوشیا، سابقه و رزومه کاری همسر و....

15

بقیه موارد

کارآفرینی در نوا اسکوشیا بهتر است یا استان های دیگر

شاید در زمانی که تصمیم به مهاجرت از طریق کارآفرینی نوا اسکوشیا کانادا بگیرید، این سوال ایجاد شود که آیا سرمایه گذاری در این استان بهتر است یا دیگر استان های کانادا که پاسخ به این سوال تا حدودی بستگی به خود شخص دارد.

اگر به دنبال یک بازار مناسب جهت سرمایه گذاری املاک و خرید و فروش خانه هستید و یا زندگی در استانی بر پایه اقتصاد مدرن و همگام با تکنولوژی در اولویتتان می باشد، پس انتخاب درستی را انجام داده اید.

متوسط درآمد خانواده ها در این استان، عدد 9000 پوند را نشان می دهد و چرخ های اقتصاد این استان را تولیدات کشاورزی وابسته به دریا تشکیل می دهند حال اگر گمان می کنید که استان نوا اسکوشیا موجب پیشرفت شما بر اساس برنامه ریزی و مهارت هایتان خواهد شد، پس برای شما استان نوا اسکوشیا بهترین مقصد برای مهاجرت می باشد.

مزایای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا

در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با مزایای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا آشنا نماییم. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نوا اسکوشیا را دارند می توانند با استناد به موارد زیر، از مزایای سرمایه گذاری در این استان کانادایی آشنا شوند تا بتوانند بهتر در این مورد تصمیم گیری کنند. با هم در ادامه مزایای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا را فهرست وار تقدیم حضورتان کرده ایم:

  • قرار گرفتن در سواحل شرقی کانادا و در نتیجه بهره مندی از زیرساخت های مدرن و حمل و نقل پیشرفته
  • دسترسی آزادانه به بازارهای آمریکای شمالی و اروپا
  • امکان استخدام افراد متخصص، ماهر و واجد شرایط برای کار در شرکت فرد
  • بهره مندی از هوای پاک و موقعیت جغرافیایی زیبا در مجاورت اقیانوس
  • هزینه های سرمایه گذاری پایین تر نسبت به اکثر ایالت های کانادا
  • امکان اخذ اقامت برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال وی
  • عدم الزام به استخدام فرد کانادایی در کسب و کار متقاضی
  • عدم الزام به داشتن سفر اکتشافی به کانادا

وضعیت شاخص های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا

استان نوا اسکوشیا در ساحل جنوبی شرقی کشور کانادا واقع شده است. مرکز نوا اسکوشیا شهر هلیفکس  نام دارد که بزرگ‌ ترین شهر این استان نیز به شمار می‌آید و از مراکز اقتصادی این منطقه در کشور کاناداست. برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا نیاز است تا با برخی از شاخص ها و استانداردهای تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در کشور کانادا آشنا شویم تا با اطلاعات کامل و خیالی آسوده سرمایه خود را به کشور کانادا منتقل نموده و بتوانیم اقامت کانادا را اخذ نماییم. لذا در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با مهم ترین شاخص های تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در کشور کانادا آشنا کنیم.

  • نرخ مصادره اموال:

نرخ مصادره اموال با عددی بین 1 تا 7 سنجیده می شود و در کشورهایی که امکان سلب اموال سرمایه گذار خارجی در شرایط بحرانی و وقوع مشکلات و اختلافات سیاسی وجود ندارد، این نرخ به 1 می رسد. عکس آن با نرخ مصادره اموال 7 در کشورهاییست که بالاترین احتمال سلب اموال سرمایه گذار خارجی توسط کشور مقصد وجود دارد. در چند سال گذشته، مقدار این شاخص در کشور کانادا عدد 1 بوده است.

سرمایه گذاری در کانادا

  • نرخ کنترل فساد:

کنترل فساد نیز به برخورد قوه قضاییه با سرمایه گذار خارجی و برخورد یکسان آن با سرمایه گذار داخلی و خارجی اطلاق می شود. این نرخ با عددی در بازه منفی و مثبت 2.5 سنجیده می شود و هر چه مقدار آن به +2.5 میل کند، امنیت سرمایه گذاری در آن کشور بیشتر است. همانطور که در نمودار مقابل مشاهده می شود، این شاخص در کشور کانادا مثبت است.

ثبت شرکت در کانادا

  • شاخص تولید ناخالص داخلی:

یکی از مهم ترین شاخص ها که گویای وضعیت اقتصادی هر کشور است، شاخص تولید ناخالص داخلی می باشد. در کشوری چون کانادا که این شاخص با روند صعودی همراه است، احتمال کسب سود با سرمایه گذاری خارجی بالاست.

استارت آپ کاناداشاخص ها و استانداردهای دیگری که بهتر است توسط سرمایه گذار مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند عبارتست از نرخ تورم و نرخ مالیات. در ادامه این شاخص ها را به صورت نمودار تقدیم حضورتان نموده ایم:

  • نرخ تورم در کانادا

برای اندازه گیری نرخ تورم به سبد خرید اعضای جامعه از یک سال جاری میلادی به نسبت سال قبل نگاه می شود. با مطالعه این سبد خرید و قدرت خرید اعضای جامعه است که می توان اطلاعات دقیقی از نرخ تورم کالاها در آن کشور به دست آورد:

استارت آپ کانادا

  • نرخ مالیات در کانادا

در جدولی که در ادامه مشاهده خواهید کرد میزان نرخ مالیات بر درآمد افراد در کانادا نشان داده شده است. شما می توانید اطلاعات مربوط به نرخ مالیات اخذ شده از سرمایه گذاران را در چند سال اخیر در کانادا را در نمودار روبرو مشاهده نمایید:

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

 


سوالات متداول

 ✔️ سرمایه اولیه برای کارآفرینی در نوا اسکوشیا کانادا چقدر است؟

سرمایه اولیه باید به میزان حداقل 150 هزار دلار می باشد.

 ✔️ شرایط اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کارآفرینی در ایالت نوا اسکوشیا چیست؟

ابتدا اقامت یک ساله ای به متقاضی اعطا می گردد و پس از ایجاد کار افرینی و سرمایه گذاری، امکان اخذ اقامت دائم کانادا وجود خواهد داشت.

 ✔️ امتیازبندی برنامه اقامت نوا اسکوشیا از طریق کارآفرینی به چه صورت است؟

حداقل امتیازات مورد نیاز برای سرمایه گذاری متغیر است و حداکثر آن 150 امتیاز می باشد.

 ✔️ آیا اخذ اقامت و تابعیت کانادا برای اعضای خانواده متقاضی از طریق سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا امکان پذیر است؟

بله فرد پس از اتمام کارافرینی خود در یک سال اول اقامتش را تبدیل به اقامت دائم خواهد کرد و پس از پنج سال می تواند در خواست تابعیت کانادا را نماید.

سخن پایانی

در این مقاله با هم شرایط اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا را بررسی نمودیم. دانستیم که افراد برای سرمایه گذاری به منظور اخذ اقامت در این استان می بایست دارای شرایط و سرمایه خاصی باشند که درباره آن مفصلاً توضیح داده شد. شرایطی از قبیل سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، تمکن مالی، سابقه مدیریت در کسب و کار مرتبط و برخی شرایط دیگر. سرمایه گذاری در استان نوا اسکوشیا کانادا نه تنها برای فرد سرمایه گذاری، بلکه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال وی نیز اقامت کانادا را به همراه خواهد داشت. شما عزیزان در صورتی که پس از مطالعه این مقاله سوالی در مورد موضوع این مقاله دارید می توانید آن را در قسمت دیدگاه های این مقاله مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت تماس با ما، با موسسه ملک پور تماس حاصل نمایید تا با کارشناسان موسسه مشاوره رایگان داشته باشید.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
کرامتی
سلام مرسی از توضیح شما. حداقل سطح زبان مورد نیاز برای کارآفرینی در نوا اسکوشیا کانادا به چه صورت است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت داشتن نمره زبان ؛ حداقل آیلتس ۵.۵ برای این پروسه اقامتی الزامی ست. پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بررسی شرایطتان توسط کارشناسان مجرب مجموعه با موسسه ارتباط برقرار بفرمایید.موفق باشید.
مشاوره رایگان