مؤسسه مهاجرتی در شیراز

3 نظر

لطفا توجه داشته باشید که موسسه MIE هیچگونه دفتر فیزیکی در اهواز ندارد.

موسسه مهاجرتی در شیرازموسسه مهاجرتی در شیراز و روش های برگزیدن و اعتماد به یک وکیل زبده از جمله موضوعاتی هستند که در این مقاله مورد بحث و تحلیل علمی گذاشته می شوند. چگونه می توان یک وکیل مهاجرتی ماهر در شهر شیراز برگزید؟ از چه راه هایی می توان به یک موسسه مهاجرتی در شیراز اعتماد کرد؟ از جمله خصوصیت های مهم یک مشاور و وکیل مهاجرتی به چه مواردی می توان اشاره کرد؟ خدمات قابل ارائه از سوی مؤسسات مهاجرتی شامل چه مواردی می باشند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات به مطالعه ادامه مقاله بپردازید و چنانچه هنوز هم ابهامی در این خصوص داشتید، می توانید با موسسه ملک پور در زمینه امور مربوط به مهاجرت تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. در ادامه مقاله به تفصیل به مطالعه موارد ذیل می پردازیم:

  • موسسه مهاجرتی در شیراز و معرفی موسسه ملک پور
  • موسسه مهاجرتی در شیراز و خدمات موسسه ملک پور
    • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت کاری
    • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت تحصیلی
    • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت سرمایه گذاری
    • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت ازدواج
    • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت در باب اخذ تابعیت از طریق تولد
    • موسسه مهاجرتی در شیراز و بحث پناهندگی
  • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره اسکایپ
  • موسسه مهاجرتی در شیراز و اعتبار موسسه ملک پور
  • موسسه مهاجرتی در شیراز و محصولات موسسه ملک پور
  • موسسه مهاجرتی در شیراز و سخن پایانی

موسسه مهاجرتی در شیراز

موسسه مهاجرتی در شیراز و معرفی موسسه ملک پور 

جناب آقای ملک پور دارای مدرک وکالت پایه یک دادگستری و بنیانگذار موسسه ملک پور می باشند و در حال حاضر ایشان در حال تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های برتر اروپا هستند. از جمله افتخارات وی می توان به تحقیقات وسیع در زمینه های مدیریت، روانشناسی، جامعه شناسی، اقتصاد و به طور تخصصی امور مربوط به مهاجرت اشاره کرد. جناب آقای ملک پور سمینارهای بسیاری را درباره مسائل مهاجرت داشته اند. به جرات می توان گفت که کلیه مشاوران موسسه ملک پور نیز به عنوان شاگردان برجسته ایشان، به امور مربوط به مهاجرت تسلط کامل داشته و تعهد و صداقت را در ارتباط با موکلین و متقاضیان مهاجرت سرلوحه مشاوره های خود قرار داده اند. بی شک دفاتر موسسه ملک پور در اقصی نقاط دنیا با سوابق درخشان در طی 15 سال فعالیت صادقانه، قابل اتکاترین و به روز ترین مؤسسات در امر مهاجرت می باشند. 

مشاوره مهاجرت به اروپا

دفتر ملک پور

موسسه مهاجرتی در شیراز و خدمات موسسه ملک پور

پس از تصمیم گیری پیرامون نفس مهاجرت، ۶ روش مختلف مهاجرتی را پیش از انتخاب مسیر باید مورد بررسی قرار داد. سال ها پیش استاد ملک پور، روش های مختلف مهاجرت را به ۶ دسته طبقه بندی کرد که امروزه الگوی بسیاری از مؤسسات و همکاران دیگر در زمینه امور مهاجرتی می باشد. در ادامه مقاله، ما نیز به بررسی هر یک از این روش ها به صورت جداگانه می پردازیم و شما می توانید با خدمات قابل ارائه موسسه ملک پور آشنا شوید. چنانچه بخواهیم به این دسته بندی های اصلی اشاره داشته باشیم، باید گفت که انواع مهاجرت به مهاجرت از نوع کاری، تحصیلی، ازدواج، سرمایه گذاری، تولد فرزند و پناهندگی تقسیم بندی می شوند که موسسه مهاجرتی ملک پور در تمامی دسته بندی ها به جز مهاجرت از طریق پناهندگی، خدمات عرضه می کند. در ادامه مقاله به بررسی هر یک از این تقسیم بندی ها و خدمات موسسه ملک پور به صورت مجزا می پردازیم. 

فایل صوتی موسسه ملک پور راجع به لزوم مراجعه به موسسه مهاجرتی

  • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت کاری

یکی از ساده ترین و منطقی ترین راه های مهاجرت، مهاجرت از طریق کار می باشد. مهاجرت از طریق کار برای اغلب کشورها عموما! نیاز به پیش نیازهایی از جمله تسلط به زبان کشور مقصد، پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در کشور مقصد و تخصص و مهارت شخص متقاضی مهاجرت، دارد. موسسه مهاجرتی ملک پور در باب مهاجرت از طریق کار، مشاوره های تخصصی در اختیار موکلین قرار می دهد. این روش قاعدتا به دلیل عدم نیاز به سرمایه اولیه بالا یکی از پر طرفدارترین روش های مهاجرتی به شمار می رود. در اکثر کشورها در صورتی شخص می تواند از این طریق مهاجرت کند که از یک کارفرمای معتبر در کشور مقصد پیشنهاد شغلی دریافت کند. کارفرمای کشور مقصد پیش از ارسال پیشنهاد کاری به شخص خارجی، در طی چند مرحله آگهی شغل مربوطه به در کشور خویش داده باشد و نتوانسته باشد شخص واجد شرایط برای سمت شغلی را بیابد. در برخی از کشورها مانند آلمان، آفریفای جنوبی و اتریش به اشخاص واجد شرایط ویزای جستجوی کار داده می شود و فرصت دارند به مدت حدود 6 ماه در آن کشورها به دنبال کار باشند و در صورتی که کار مورد نظر را پیدا کنند می توانند به اقامت دست یابند. در صورت نیاز به اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص مهاجرت کاری به کشورهای مختلف می توانید مقالات ما را با کلید واژه ملک پور جستجو کرده و مطالعه نمایید.

  • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت تحصیلی 

مشاوره مهاجرت به آلمان

یکی دیگر از زیر مجموعه روش های مهاجرتی پر طرفدار، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. مهاجرت از طریق تحصیل به دلیل دسترس پذیری بالای این روش، مورد توجه قرار گرفته است. پس از تماس با موسسه مهاجرتی در شیراز این مسئله به شما خاطر نشان می گردد که مهاجرت از طریق تحصیل به تنهایی منجر به اخذ اقامت کشور مقصد نمی گردد و متقاضیان مهاجرت باید پس از اتمام دوره تحصیل، ویزای خود را به ویزای کاری تغییر بدهند تا پس از آن بتوانند نسبت به اخذ اقامت دایم کشور مقصد اقدام کنند. این مقاله توسط مشاوران موسسه ملک پور به نگارش در آمده و تکثیر از آن به هر نحو از لحاظ شرعی حرام و قابل پیگیری قانونی است. در زمینه مشاوره مهاجرت تحصیلی نیز می توانید با متخصصان موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های تخصصی آن ها بهره جویید.

  • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت سرمایه گذاری

اطلاع از نرخ سالیانه تولید ناخالص داخلی کشور مقصد و برخورداری از ثبات و یا عدم وجود ثبات اقتصادی در آن کشور، از جمله اصلی ترین مواردی هستند که پیش از اقدام به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به هر کشوری باید مورد بررسی قرار گیرند. شما می توانید با تماس با موسسه از مشاوره های تخصصی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کارشناسان موسسه برخوردار گردید تا علاوه بر دریافت اقامت، اطمینان از نوع سرمایه گذاری و حفظ سرمایه اولیه، به کسب سود بالا از سرمایه گذاری خود، دست یابید. سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و یا از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی از جمله روش های سرمایه گذاری در کشورهای دیگر به شمار می روند که موسسه مهاجرتی ملک پور، قطعا با توجه به پتانسیل مالی شما و شرایط خاص شما، بهترین راهکار را به شما عرضه می دارد. به شما پیشنهاد می شود تا به تماشای ویدیوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت بنشینید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه و سایر روش های مهاجرتی به کشورهای مختلف به دست آورید و مانند وکیل مهاجرتی مسیر و کشور خود را انتخاب نمایید.

ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

  • موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره مهاجرت ازدواج

مشاوره مهاجرت به آلمان

قوانین ازدواج در کشورهای مختلف جهان متفاوت است. تسلط به این نوع قوانین در تخصص موسسه مهاجرتی در شیراز است که می توان با دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق ازدواج به طی مسیرخود به هموارترین صورت ممکن دست یافت. علیرغم تفاوت قوانین ازدواج جهت اخذ تابعیت کشور مقصد، می توان به شباهت بین این قوانین در زمینه اثبات حقیقی بودن رابطه بین طرفین اشاره داشت. جهت اخذ تابعیت کشور مقصد، رابطه ازدواج باید حداقل به مدت ۳ سال ادامه دار باشد و به طلاق ختم نشود. در زمان اقدام برای مهاجرت، باید اسناد و مدارک اثبات این رابطه دو طرفه ارائه شود. چنانچه زن و شوهر پیش از ۳ سال، از یکدیگر جدا شوند باید پس از اتمام مدت مجاز اقامت در کشور مقصد، شخص خارجی به کشور خود باز گردد. کارشناسان موسسه ملک پور آمادگی خود را در زمینه ارائه مشاوره مهاجرت ازدواج، اعلام میدارند. 

  • مشاوره اسکایپ

    موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره درباب اخذ تابعیت از طریق تولد

یکی از دسته بندی های دیگر جهت اخذ تابعیت کشور مقصد، تولد می باشد. کشورهای مختلف جهان به منظور اعطای اقامت و تابعیت به فرزند تازه متولد شده، از دو قانون خاک و خون پیروی می کنند. در کشورهایی با حاکمیت اصل خاک، پس از تولد فرزند حتی از پدر و مادر خارجی، کلیه حقوق شهروندی آن کشور به نوزاد تعلق می گیرد. در قانون خون که در مقابل قانون خاک قرار دارد، تنها زمانی که پدر و یا مادر نوزاد تازه متولد شده، تابعیت کشور مقصد را داشته باشند، کودک نیز به تبعیت از پدر و مادر خود، تابعیت کشور مقصد را به دست می آورد و پس از آن شامل قوانین شهروندی آن کشور می شود. موسسه مهاجرتی ملک پور آماده ارائه مشاوره در باب قانون اخذ تابعیت از طریق تولد فرزند در کشورهای مختلف می باشد. 

 

  • موسسه مهاجرتی در شیراز و بحث پناهندگی

این بخش از مقاله صرفا جهت تکمیل اطلاعات شما و آگاهی از خطرات مهاجرت از طریق پناهندگی ارائه شده است و لازم به ذکر است که موسسه ملک پور، هیچگونه خدماتی به متقاضیان مهاجرت از طریق پناهندگی ارائه نمی دهد. بی شک یکی از اصلی ترین دلایل این مسئله، مخاطرات زیاد مهاجرت از طریق پناهندگی است. گذر از راه های غیر قانونی، خطرات جانی زیادی را به دنبال دارد. بنا بر قوانین کنوانسیون ژنو، پناهجو لقبی است که به فردی تعلق می گیرد که در کشور خود به دلایل پیوستن به گروه‌ های خاص و یا دین و نژاد خاص، تحت آزار و اذیت قرار می گیرد و مجبور به ترک کشور خود می شود. با توجه به اینکه همیشه بنا بر شرایط شخص متقاضی راه های بهتری برای مهاجرت ممکن است، لذا مهاجرت از این طریق هرگز از سوی کارشناسان موسسه ملک پور به متقاضیان پیشنهاد نمی گردد. بهتر است با توجه به پتانسیل خود، روش های قانونی را برای مهاجرت برگزینید.

موسسه مهاجرتی در شیراز و ارائه مشاوره اسکایپ

در روزگار حال، با توجه به پیشرفت های روزافزون در باب ارتباطات از راه دور، دیگر بعد مسافتی یکی از دغدغه ها در زمینه ارتباط به حساب نمی آید. با توجه به عدم امکان مراجعه حضوری در شعبات موسسه جهت برخورداری از مشاوره مربوط به امور مهاجرت برای ساکنین شهرستان ها، موسسه ملک پور بر آن شدند تا روشی را که بالاترین میزان اعتماد به مشاور را به موکل با صرف کمترین هزینه و حذف مشکلات مربوط به رفت و آمد حضوری، انتقال دهد، به کار گیرند. بنابراین موکلین و متقاضیان می توانند از طریق تماس تصویری با استفاده از نرم افزار اسکایپ با خود شخص جناب آقای ملک پور یا سایر مشاورین ارشد در اقصی نقاط دنیا که تحت نظارت ایشان قرار دارند، با تعیین زمان قبلی ارتباط مستقیم برقرار کنند تا بهترین و تخصصی ترین مشاوره را با بالاترین میزان کیفیت دریافت کنند. 

وکیل مهاجرت در شیرازمشاوره اسکایپ

 

موسسه مهاجرتی در شیراز و اعتبار موسسه ملک پور

موسسه ملک پور با ۱۵ سال سابقه درخشان در امور مربوط به مهاجرت، از شهرت و اعتبار زبانزدی در بین موکلین و افراد پیگیر مهاجرت، برخوردار می باشد. بررسی تعداد پرونده های در دست و تعداد پرونده های منتج به نتیجه و بررسی تعداد ویزاهای اخذ شده از حقوق موکلین متقاضی مهاجرت می باشد که می توانند به سوابق موجود در سایت رسمی موسسه ملک پور در این زمینه مراجعه کنند. در جایی که موضوع اعتبار یک موسسه مهاجرتی است، باید به موکلین و جایگاه موسسه در انظار عموم توجه نمود. نظرات موکلین و میزان رضایت مندی موکلین قبلی از نحوه خدمات ارائه شده موسسه، روش مفیدی به شمار می رود. صداقت در ارائه مشاوره و خدمات از سوی اعضای موسسه ملک پور سرلوحه تیم مشاوران موسسه می باشد. با سپردن امور مربوط به مهاجرت خود به موسسه ملک پور می توانید توقع ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته باشید. موارد فوق الذکر از جمله اصلی ترین مسائل در تعیین اعتبار موسسه ملک پور به شمار می روند. 

ویزا

گالری ویزاها

نظرات موکلین

نظرات موکلین

موسسه مهاجرتی در شیراز و محصولات موسسه ملک پور

کلیه محصولات علمی ارائه شده در زمینه امور مهاجرتی از سوی موسسه مهاجرتی ملک پور، در سایت رسمی این موسسه در دسترس متقاضیان می باشند. از جمله این محصولات می توان به ویدیوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، اپلای و ویزای تحصیلی اتریش، آموزش راهنمای اقامت کاری دولت فدرال کانادا و... اشاره کرد که همگی این محصولات در بردارنده اطلاعات مفیدی در زمینه مهاجرت و نحوه دستیابی به موفقیت در مهاجرت می باشند. کلیه این محصولات به صورت فایل های صوتی و تصویری آماده شده اند تا به آسانی در دسترس شما عزیزان قرار گیرند. با مطالعه اطلاعات مربوط به هر یک از این محصولات و پس از انتخاب محصول مورد نظر مرتبط با شرایط شما، می توانید به راحتی با انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید، محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. چنانچه علاقمند به فراگیری زبان در مدت زمان کوتاه هستید و امکان شرکت در کلاس های حضوری و یا آنلاین را به دلیل مشغولیت کاری ندارید، می توانید محصول آموزشی دوره فوق فشرده زبان انگلیسی را خریداری فرمایید تا به یکی از موثرترین روش های یادگیری زبان به صورت ویدیویی آموزشی منحصر به فرد دست یابید. چنانچه متقاضی مهاجرت به اتریش از طریق ویزای تحصیلی می باشید بهتر است تا ویدیوی اپلای و ویزای تحصیلی اتریش را خریداری فرمایید تا به اطلاعات جامعی در خصوص مراحل مختلف اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر اتریش دست یابید. ویدئوی متفاوت هنر زندگی نیز از جمله محصولات موسسه می باشد که موجب تأثیراتی شگرف در زندگی و شخصیت بیننده می گردد و استاد برجسته موفقیت، جناب ملک پور به تدریس این مباحث می پردازند.

 

_________________________ موسسه مهاجرتی در شیراز و سخن پایانی ___________________________

موسسه مهاجرتی در شیراز و بررسی اعتبار مؤسسات مهاجرتی در این مقاله مورد تحلیل و بحث قرار گرفتند. مهاجرت از طرق کار، تحصیل، ازدواج، تولد، سرمایه گذاری و پناهندگی میسر می باشند که به توضیح هر یک از این روش ها پرداختیم. موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی خدماتی ارائه نمی نماید و با بررسی شرایط هر شخص، بهترین روش برای مهاجرت را پیشنهاد می دهد. برخورد حرفه ای، بهره گیری از وکلای به روز و قوانین مستند کشورها، برخورداری از سابقه طولانی و درخشان، از جمله موارد مهم در تعیین اعتبار موسسه مهاجرتی در شیراز و در نتیجه دریافت اطلاعات تخصصی و قابل استناد در زمینه مهاجرت به حساب می آیند. چنانچه سوالی در باب مهاجرت برای شما پیش آمد، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی ملک پور تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. در بخش پایانی مقاله در قسمت " ثبت پرسش" نیز می توانید نظرات خود را اظهار دارید، متخصصان ما در کمتر از ۱۲ ساعت نسبت به پاسخگویی به سوالات و نظرات شما اقدام می نمایند.

امتیاز 3.5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
ویدا عسکری
سلام خسته نباشید من یک پرستار در شیراز هستم که سابقه شانزده سال کار در بیمارستان دولتی دارم و قصد مهاجرت به انگلیس از طریق پرستاری دارم لطفا راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
غلام حسین حسینی نژاد
با درود حضور شما من دندانپزشک هستم ۶۲ ساله آشنایی متوسط با زبان انگلیسی همسرم روانشناس بالینی سن ۵۵ آشنایی متوسط زبان انگلیسی دخترم فارغ‌التحصیل پزشکی ۲۷ ساله دارای مدرک دیپلم زبان انگلیسی و سطح زبان فرانسه b2 و تحصیلات راهنمایی و دبیرستان مدرسه تیز هوشان بود چناچه بخواهیم هر سه نفر با هم و همزمان مهاجرت داشته باشیم به کانادا بهترین راه کدام است چطور میتوانم با شما مشاوره داشته باشم سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت جناب دکتر. در ابتدا باید عرض کنیم به دلیل شرایط سنی دخترتان، ایشان از پرونده شما جدا خواهند بود و شرایط شما باید دقیق توسط کارشناسان موسسه بررسی شود. اما به طور کلی احتمالا شما بتوانید برای گزینه هایی مانند نوآفرینی اقدام داشته باشید. پیشنهاد ما این است برای بررسی دقیق با شماره 02149196000 تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت نمایید.
مریم استادزاده
سلام خسته نباشید خودم ۳۷ ساله فوق دیپلم حسابداری و دیپلم ریاضی فیزیک دارای ده سال سابقه حسابداری دارم و همسرم لیسانس حسابداری هست و دارای ۱۵ سال سابقه کار هست و یک پسر ۳ ساله دارم چگونه می تونم به آمریکا مهاجرت کنم و خاله شوهرم و هردو دایی شوهرم هم آمریکا هستن از طریق ویزای کار می شه بریم؟ لطفا راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید از طریق ویزای کاری مشاغل جنرال گرین کارت امریکا را اخذ نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
مشاوره رایگان