اپلای و پذیرش تحصیلی اتریش

2 مهر 1402 5 نظر

کشور اتریش از کشورهای اتحادیه اروپا، با داشتن رفاه اقتصادی سطح بالا و نظام آموزشی بسیار عالی و با کیفیت در کنار امکان تحصیل رایگان در این کشور، به مکانی بسیار محبوب و مناسب برای مهاجرت تحصیلی اتریش برای دانشجویان تمامی کشورها تبدیل شده است و هر سال افراد زیادی برای اپلای اتریش جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های بی نظیر این کشور اقدام می نمایند. کشور اتریش دارای دانشگاه های دولتی و خصوصی بسیاری است که دانشجویان در دانشگاه های اتریش که به صورت دولتی بدون پرداخت شهریه و در دانشگاه های خصوصی از طریق پرداخت شهریه مشغول به تحصیل می باشند. ما در این مقاله سعی داریم تا بصورت کلی پذیرش تحصیلی اتریش را مورد بحث و بررسی علمی قرار دهیم. تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در این کشور برای دانشجویان فراهم می باشد و دانشجویان بین المللی با انتخاب کشور اتریش برای ادامه تحصیل خود به تجربه یک زندگی و تحصیل عالی در یک کشور تاپ اروپایی دست پیدا می نمایند. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی در ارتباط با اپلای اتریش و یا دریافت مشاوره در این زمینه می توانید از خدمات و مشاوره تلفنی رایگان موسسه مشاوره ای MIE استفاده نمایید.

ویدیو موسسه MIE در مورد پذیرش و ویزای تحصیلی رایگان


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

اپلای و ویزای تحصیلی اتریش

شرایط عمومی پذیرش تحصیلی و اپلای اتریش

کشور اتریش در قلب اروپا با شرایط دسترسی آسان به سایر کشورهای همسایه دارای جمعیتی بیش از 8.7 میلیون نفر می باشد. این کشور کوچک و زیبا دارای یکی از برترین نظام های آموزشی در سطح دنیا می باشد و دانشگاه های این کشور در سطح جهان دارای اعتبار بسیار می باشند. شهر وین، پایتخت این کشور، طی چندین سال متوالی به عنوان بهترین شهر دنیا شناخته شده است. دانشجویان در این کشور در صورت تسلط به زبان آلمانی می توانند وارد دانشگاه های دولتی اتریش شده وبا حداقل هزینه به تحصیل رایگان بپردازند و علاقه مندان به تحصیل به زبان انگلیسی نیز می توانند وارد دانشگاه های خصوصی این کشور شوند. دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی برای اپلای اتریش اقدام نمایند که هر یک از مقاطع دارای شرایط مربوط به خود می باشد که در بخش های بعدی مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در طی دوران دانشجویی، متقاضیان می توانند با توجه به مقطع تحصیلی خود به کار دانشجویی مشغول گردند و پس از فارغ التحصیلی نیز دانشجویان می توانند مدتی در این کشور مانده و با کاریابی و اشتغال به کار در اتریش به ویزای کاری و در نهایت به اقامت و تابعیت و پاسپورت اتریش دست پیدا نمایند.

مراحل اپلای اتریش 

علاقه مندان به مهاجرت به اتریش باید بدانند که اپلای اتریش دارای مراحلی می باشد که برای ادامه تحصیل در این کشور باید با این مراحل آشنا باشند. در ابتدا علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی به اتریش باید دانشگاه مورد نظر خود را جهت تحصیل در کشور اتریش انتخاب نمایند و با بررسی وبسایت دانشگاه با مراحل و مدارک اپلای آشنا گردند. بصورت معمول هر دانشگاهی زمانی را جهت اعطای پذیرش مشخص می نماید که دانشجویان باید سه الی چهار ماه قبل جهت پذیرش تحصیلی اتریش اقدام نمایند. با آماده نمودن تمامی مدارک، متقاضی باید درخواست و مدارک لازم را برای دانشگاه مورد نظر ارسال نماید و منتظر دریافت پاسخ از جانب آنها بماند. این مقاله توسط مشاورین حرفه ای و کارشناسان مجرب و با سابقه موسسه مشاوره ای MIE نوشته شده است و هرگونه رونویسی از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و دارای پیگرد است. پس از دریافت پاسخ، در صورت مثبت بودن متقاضی می تواند جهت دریافت ویزای تحصیلی اتریش اقدام نماید. در صورت داشتن مدرک زبان مورد نیاز دانشگاه متقاضی می تواند به صورت مستقیم وارد دانشگاه شود، اما در صورت نداشتن مدرک زبان، شخص باید در ابتدا در دوره های زبان شرکت نموده و پس از رسیدن به سطح مورد نظر وارد دانشگاه شود.

خدمات ویژه موسسه ملک پور برای اپلای اتریش

هدف اصلی APPLY MIE این است که رویای تحصیل در دانشگاه های پیشرو در اروپا، آمریکا و کانادا را برای همه جوانان مشتاق در دسترس قرار دهد.
"Apply MIE" ویزای تحصیلی و پذیرش رایگان را برای ایرانیان، عرب ها و سایرین برای تحصیل در دانشگاه های برتر اروپا و ایالات متحده ارائه می دهد. این پلت فرم اطلاعات دقیق، مقایسه دانشگاه و پشتیبانی ویزا را ارائه می دهد. "موسسه ملک پور" با هزینه کمتر از 1000 یورو، همراه با امتیازات انحصاری، راهنمایی VIP را ارائه می دهد. APPLY MIE قصد دارد به همه جوانان کمک کند تا به دانشگاه های برتر اروپا، آمریکا و کانادا دسترسی پیدا کنند.

ددلاین دانشگاه های اتریش

بصورت کلی دانشگاه های تمامی کشورها دارای ددلاین مشخصی می باشند و ددلاین دانشگاه ها برای اپلای اتریش نیز در سه بازه زمانی انجام می پذیرد. ددلاین دانشگاه های اتریش به صورت معمول در سه ماه سپتامبر، ماه فوریه و آپریل است و در این ماه ها سایت دانشگاه های مختلف کشور اتریش جهت اپلای باز می باشند. بصورت معمول حدود 4 الی 8 هفته دریافت جواب از جانب دانشگاه بطول خواهد انجامید. دریافت ویزای تحصیلی اتریش نیز نیازمند یک بازه زمانی شش الی دوازده ماه می باشد. دانشجویان و علاقه مندان به اپلای اتریش باید قبل از ددلاین مشخص شده تمامی مدارک خود را جهت ارسال به دانشگاه آماده نمایند و در زمان مشخص شده برای دست یابی به نتیجه بهتر و سریعتر اقدام نمایند. در واقع زمان شروع سال تحصیلی در دانشگاه های کشور اتریش مهر ماه و اسفندماه می باشد.

شرایط اپلای اتریش در مقطع لیسانس 

جهت اپلای اتریش در مقطع کارشناسی، دانشجویان باید بتوانند مدرک دیپلم معتبر ارائه نمایند. بصورت کلی تحصیل در این دوره چهار سال بطول می انجامد و در طول این دوره تحصیلی دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل مدت زمان ده ساعت در هفته به کار پاره وقت مشغول گردند. در صورت تمایل به تحصیل در مقطع کارشناسی بصورت رایگان، دانشجویان باید به زبان آلمانی تسلط داشته و مدرک مورد نیاز دانشگاه را ارائه نمایند که معمولاً این مدرک زبان آلمانی در سطح B2 است. برخی از دانشگاه ها در کشور اتریش برای پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی دارای مصاحبه می باشند و یکی از شرایط اصلی پذیرش تحصیلی اتریش می تواند موفقیت در مصاحبه برگزار شده توسط دانشگاه باشد. دانشجویان همچنین برای پذیرش تحصیلی اتریش در دوره کارشناسی باید تمامی ریز نمرات تحصیلی خود را ارائه نمایند. علاقه مندان به تحصیل دوره کارشناسی به زبان انگلیسی می توانند از دانشگاه های خصوصی اتریش پذیرش دریافت نمایند.

شرایط اپلای اتریش در مقطع فوق لیسانس

اپلای اتریش در مقطع کارشناسی ارشد، بالاخص جهت تحصیل در دانشگاه های رایگان این کشور، دارای متقاضیان بسیاری می باشد. طول دوره تحصیلی کارشناسی ارشد در اتریش دو سال است و رد این دو سال دانشجویان می توانند همزمان با تحصیلات خود به 20 ساعت کار دانشجویی پاره وقت مشغول گردند. ارائه تمامی ریز نمرات، مدارک هویتی، مدرک زبان مورد نیاز دانشگاه، مدرک دوره کارشناسی و غیره برای دریافت پذیرش از دانشگاه ضروری می باشد که تمامی مدارک باید بصورت یک فایل پی دی اف ارسال گردند. بصورت معمول در صورت اعطای پذیرش، حسابی برای دانشجو افتتاح می گردد و وی از طریق این حساب می تواند شهریه تحصیل خود را پرداخت نموده و کارت دانشجویی دریافت نماید. طیف گسترده ای از رشته ها در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های وین ارائه می گردند.

 

مهاجرت به پرتغال

این مقاله را از دست ندهید: تحصیل رایگان در اتریش

در این مقاله ما تمام راه های مهاجرت به این کشور شگفت انگیز را به شما خواهیم آموخت.

شرایط اپلای دانشگاه وین اتریش

دانشگاه وین یکی از قدیمی ترین و بهترین دانشگاه های اتریش می باشد که در حال حاضر دارای حدود نود  هزار دانشجو می باشد. این دانشگاه در شهر وین قرار دارد و ارائه دهنده 181 رشته مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکترا می باشد. این دانشگاه بهترین دانشگاه اتریش بوده و بصورت مداوم در لیست دویست دانشگاه برتر جهان قرار دارد. برای اپلای اتریش از دانشگاه وین دانشجویان باید دارای مدرک زبان آلمانی در سطح B2 باشند. تحصیل در دانشگاه وین دارای شهریه چندانی نمی باشد و هر ترم دارای شهریه ای حدود 746 یورو می باشد. این دانشگاه برای اعطای پذیرش به دانشجویان خارجی دارای آزمون ورودی می باشد و دانشجویان در صورت تسلط به زبان آلمانی و موفقیت رد آزمون ورودی می توانند به تحصیل رد این دانشگاه بی نظیر بپردازند. برخی از رشته های این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می گردند و علاقه مندان به تحصیل به زبان انگلیسی می توانند یکی از آنها را جهت ادامه تحصیل خود انتخاب نمایند.

شرایط اپلای دانشگاه گراتس اتریش

دانشگاه گراتس واقع در شهر گراتس در نزدیکی کشور اسلوونی می باشد. این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه دولتی اتریش شناخته می شود وی کی از قدیمی ترین دانشگاه های موجود در این شکور می باشد. رتبه این دانشگاه در میان دانشگاه اتریش، چهار می باشد و به عنوان یک مرکز تحقیقاتی شناخته می شود. در این دانشگاه 136 رشته مختلف در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می گردد. با توجه به این که ظرفیت اپلای اتریش برای این دانشگاه سریعاً پر می شود، دانشجویان باید هرچه زودتر درخواست خود را در از میان مشخص شده توسط دانشگاه گراتس، ارسال نمایند. برای تحصیل در این دانشگاه در هر مقطع دانشجویان باید مدرک تحصیلی پیشین و مدرک زبان مورد نیاز آن دوره را ارائه نمایند. تحصیل در دانشگاه گراتس به زبان آلمانی تنها دارای هزینه ای حدود 300 یورو در ترم است. برای پذیرش تحصیلی اتریش از دانشگاه گراتس دانشجویان باید در وبسایت این دانشگاه فرم مربوط به پذیرش دانشجویان بین المللی را پر نمایند. برای اخذ پذیرش در مقطع دکترا، همانند دیپر دانشگاه ها، دانشجویان باید دارای استاد راهنما و یا سوپروایزر باشند.

شرایط اپلای دانشگاه اینسبروک اتریش 

با انتخاب دانشگاه اینسبروک اتریش، دانشجویان در واقع دانشگاهی در مرکز اروپا و مرکز رشته کوه های آلپ را انتخاب نموده اند. شهر اینسبروک که محل قرارگیری این دانشگاه می باشد با توجه به موقعیت جغرافیایی خود محل اتصال مسیرهای تجاری اروپا به یکدیگر می باشد. برای تحصیل در این دانشگاه بینظیر که به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها جهت پذیرش تحصیلی اتریش شناخته می شود، دانشجویان باید درخواست و مدارک خود را از طریق نرم افزار آنلاین موجود بر روی وبسایت دانشگاه ارسال نمایند. برای دریافت پذیرش از این دانشگاه، دانشجویان باید دارای مدرک زبان آلمانی در سطح B2 باشند. همچنین باید همراه با درخواست متقاضی اپلای اتریش، نامه ای تحت عنوان موفقیت یادگیری برای دانشگاه ارسال نماید. از دیگر ضروریات برای دریافت پذیرش از دانشگاه اینسبروک اتریش ارسال گزارش سالانه دوره های تحصیلی پیشین می باشد. پس از پردازش و بررسی مدارک و درخواست ارسالی، متقاضی بصورت مستقیم نامه پذیرش خود را دریافت می نماید.

شرایط اپلای دانشگاه پزشکی وین اتریش

دانشگاه پزشکی وین(Vienna University of Medical Science) یک موسسه تحقیقات پزشکی در شهر وین می باشد و ارائه دهنده طیف وسیعی از آموزش ها در رشته های مختلف پزشکی به دانشجویان می باشد. این دانشگاه دارای دو دوره کارشناسی پزشکی و کارشناسی دندانپزشکی می باشد. این دانشگاه همچنین دارای چندین بیمارستان می باشد که دانشجویان دوره های کارآموزی خود را در این دانشگاه ها سپری می نمایند. در حال حاضر حدود 700 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. برای پذیرش تحصیلی اتریش از دانشگاه پزشکی وین، دانشجویان باید درخواست خود را بصورت آنلاین برای دانشگاه ارسال نمایند. از ضروریات دریافت پذیرش از این دانشگاه ارائه مدارک دوره های تحصیلی قبلی به صورت ترجمه شده و مدرک زبان آلمانی حداقل در سطح C1 می باشد. دانشگاه پزشکی وین همچنین دارای آزمون ورودی می باشد که جهت دریافت پذیرش دانشجویان باید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شرایط اپلای دانشگاه یوهان کپلر اتریش 

دانشگاه یوهان کپلر اتریش در سال 1996 تاسیس گردید و یک مرکز آموزش و تحقیقات می باشد. این دانشگاه ارائه دهنده 60 برنامه درسی مدرن در چندین دانشکده می باشد. این دانشگاه همچنین دارای دانشکده پزشکی نیز می باشد. تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه ارائه می گردند. در حال حاضر حدود هفده هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل می باشند که بیش از هشت درصد آنها دانشجویان بین المللی می باشند. تحصیل در این دانشگاه نیز همانند دیگر دانشگاه های دولتی اتریش برای دانشجویان بین المللی مسلط به زبان آلمانی رایگان است. برای دریافت پذیرش از این دانشگاه دانشجویان باید حداقل دارای مدرک زبان آلمانی در سطح A1 باشند. پذیرش این دانشگاه به صورت آنلاین می باشد و دانشجویان باید تمامی مدارک مورد نیاز را جهت اپلای اتریش از دانشگاه یوهان کپلر به وبسایت دانشگاه ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز برای اپلای اتریش

دانشجویان بین المللی جهت اپلای اتریش باید مدارکی را آماده نموده و برای دانشگاه مورد نظر خود ارسال نمایند. هر یک از دانشگاه ها بر روی وبسایت خود، مدارک مورد نیاز را مشخص می نمایند که برخی از این مدار در میان تمامی آنها یکسان می باشد و عبارتند از:

  • تمامی مدارک تحصیلی پیشین
  • کپی پاسپورت دارای اعتبار
  • تمامی مدارک هویتی و شناسایی
  • مدرک معتبر زبان با توجه به نیاز دانشگاه و مقطع تحصیلی انتخابی
  • ارائه نتیجه آزمون سراسری دانشگاه سراسری برای دانشجویان ایرانی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • انگیزه نامه
  • پرینت بانکی جهت اثبات تمکن مالی

هزینه اپلای اتریش

دانشجویان بین المللی برای اپلای اتریش با توجه به دانشگاه انتخابی جهت دریافت پذیرش، باید مبلغی را جهت بررسی مدارک به دانشگاه مربوطه پرداخت نمایند که این مبلغ در صورت عدم پذیرش قابل استرداد نمی باشد. این هزینه بصورت معمول توسط خود دانشگاه مشخص می گردد اما در سطح بالایی نمی باشد و تنها حدود 150 الی 200 یورو می باشد. همچنین پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های دولتی دانشجویان باید در هر تم مبلغی حدود 300 الی 700 یورو با توجه به دانشگاه، جهت خدمات ارائه شده از سوی دانشگاه، پرداخت نمایند. اگرچه فرایند پذیرش تحصیلی اتریش ساده به نظر می رسد، اما دانشجویان عزیز بهتر است که این کار را از طریق وکلا و موسسات معتبر مهاجرتی به انجام برسانند که به نتیجه مورد نظر خود در این زمینه دست پیدا نمایند.

شرایط و مدارک اخذ ویزای تحصیلی اتریش

هر سال متقاضیان زیادی جهت اپلای اتریش اقدام می نمایند که پس از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود باید جهت دریافت ویزای تحصیلی اتریش اقدام نمایند. دانشجویان باید در صورت دریافت پذیرش، مدارکی را آماده سازی نموده و تحویل سفارت اتریش دهند تا بتوانند ویزای دانشجویی خود را دریافت نمایند. از جمله مدارک مورد نیاز سفارت اتریش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شناسنامه و مدارک هویتی متقاضی
  • پاسپورت دارای اعتبار کافی
  • ارائه سند ازدواج و یا طلاق در صورت تاهل
  • در صورت دانشجو بودن، برگه اشتغال به تحصیل
  • نامه عدم منع تحصیلی
  • تمامی مدارک تحصیلی پیشین
  • پرینت بانکی اثبات تمکن و توانایی مالی
  • مدرک زبان آلمانی و یا انگلیسی با توجه به نیاز دانشگاه محل اخذ پذیرش
  • نامه پذیرش دانشگاه

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب اپلای و پذیرش تحصیلی اتریش هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اپلای و ویزای تحصیلی اتریش می باشید ما به شما محصول اپلای و ویزای تحصیلی اتریش را معرفی می کنیم. با این محصول می توانید خودتان درخواست پذیرش اتریش را ارسال نمایید و اقدام به مهاجرت تحصیلی به اتریش نمایید.

محصول اپلای و ویزای تحصیلی اتریش


سوالات متداول در باب اپلای و پذیرش تحصیلی اتریش

✅آیا دانشگاه وین جهت اعطای پذیرش به دانشجویان دارای آزمون ورودی می باشد؟

بله دانشگاه وین برای اعطای پذیرش به دانشجویان دارای آزمون ورودی می باشد.

✅هزینه تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش چقدر است؟

هزینه تحصیل در دانشگاه گراتس اتریش برای دانشجویان مسلط به زبان آلمانی حدود 300 یورو در هر ترم است.

✅مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه پزشکی وین چه مدرک زبانی است؟

مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه وین، مدرک زبان آلمانی در سطح C1 است.

✅آیا امکان تحصیل پزشکی در دانشگاه یوهان کپلر اتریش وجود دارد؟

بله دانشگاه یوهان کپلر دارای دانشکده پزشکی و ارائه دهنده رشته های پزشکی می باشد.

سخن پایانی درباره اپلای و ویزای تحصیلی اتریش

ما در این مقاله بصورت کلی به بحث و بررسی اپلای اتریش پرداختیم. همانگونه که بیان نمودیم هر یک از دانشگاه های اتریش برای اعطای پذیرش به دانشجویان دارای شرایط مختص به خود می باشند که این شرایط بر روی وبسایت دانشگاه ها قابل مشاهده می باشند. زمان اعطای پذیرش هر دانشگاه مشخص می باشد و دانشجویان باید در زمان مشخص شده جهت پذیرش تحصیلی اتریش اقدام نمایند. امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های اتریش برای دانشجویانی که به زبان آلمانی تسلط دارند در دانشگاه های دولتی فراهم می باشد و دانشجویان باید بطور حتم در هنگام اپلای اتریش مدرک زبان مورد نیاز دانشگاه را ارائه نمایند. در صورت تمایل به دریافت هرگونه اطلاعات کاملتر در ارتباط با اپلای اتریش و یا دریافت مشاوره در این زمینه از کارشناسان ما، می توانید با موسسه مشاوره ای MIE ارتباط برقرار نمایید و یا سوالات خود را در بخش زیرین همین مقاله مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Ensieh Kalhori
با سلام و احترام ما یه خانواده چهار نفره هستیم که کارت خودحمایتی از یونان رو داریم ،همسرم کارشناس ارشد عمران ‌پسرم دانشجوی سال اول عمران در دانشگاه خواجه نصیر با معدل دیپلم ۱۹/۳۳ و دخترم سال نهم دبیرستان می باشد کارت پسرم چون سنش بالای ۱۸ سال شد زودتر از موعد مقرر در یونان برای بار دوم تمدید شد یعنی اقامت سه ساله با حق کار. سوال من اینه آیا ما با این کارت اقامت می توانیم به راحتی برای بچه ها امسال پذیرش از دبیرستان و دانشگاه اروپا مثل سوئیس یا المان یا اتریش یا سوئد بگیریم؟یا دوباره باید از سفارت ها از داخل ایران ویزا تحصیلی بگیریم؟ البته هدف ما اینه که هرجا بچه ها باشن ما هم همونجا زندگی کنیم و نیاز به کار در کشور دیگر رو هم نداریم و از ایران هزینه زندگی رو تامین می‌کنیم اگر خدا بخواهد و مطلب دیگه این که معدل دخترم ۱۹/۹۸در خرداد سال گذشته یعنی پایه هشتم بود با تشکر و احترام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه شما کارت اقامت بالای یک سال از اتحادیه و شنگن دارید از همان کشور می توانید برای سفارت و اپلای تحصیلی اقدام نمایید. و نیاز به اقدام از ایران نیست. موفق باشید
سارا دیباج
سلام ممنون بابت مقاله خوبتون در خصوص اپلای و ویزای تحصیلی اتریش یک سوال دارم من ۲۳ سالم هست و الان دارم اقدام می کنم برای تحصیل رایگان اتریش آیا میتوانم همزمان مادرم را هم با خود ببرم؟ چگونه امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب پدر و مادر شما از طریق اخذ ویزای توریستی می توانند وارد کشور اتریش شوند و یا اینکه از طریق یکی از روشهای مهاجرتی اقامت این کشور را اخذ کنند. در نظر داشته باشید که پدر و مادر از طریق اقامت شما به اقامت نمیرسند. سپاس
فاطمه فندرسکی
ایا میتوان با معدل بالا در دبیرستان و نامه یک استاد معروف دانشگاه تهران و قبل از کنکور بورسیه شد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام خیر باید برای پذیرش لیسانس اقدام کنید برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
fatemeh fendereski
سلام وقتتون بخیر من توی خانواده چهار نفره زندگی میکنم و سال اخر دبیرستانم و معدلم ٢٠و خیلی دلم میخاد توی کشور دیگه ادامه تحصیل بدم باید چیکار کنم و این که حمایت کامل خانوادمو دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بسته به رشته تحصیلی و تمکن مالی متفاوت است. هلند دانمارک انگلستان کانادا سوئد برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
سمیرا
سلام میخواستم بدونم هزینه زندگی برای دانشجو ها توی کدوم یکی از شهر های اتریش پایین تر هست؟ اگه با شما اقدام کنم میتونم بورسیه احصیلی هم‌بگیرم؟ راهنمایی میکنید لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
مشاوره رایگان