دفتر ملک پور

18 آذر 1401 1 نظر

دفتر حقوقی ملک پور

دفتر ملک پور، اولین و بزرگترین موسسه مهاجرتی در ارائه خدمات مشاوره ای، قوانین مهاجرت، مباحث منتهی به مشاوره اخذ اقامت و تابعیت و قوانین تطبیقی و متعارض در بیش از 100 کشور می باشد. سایت موسسه ملک پور، منبع داده های مورد نیاز مهاجرت و دارای بزرگترین بانک اطلاعاتی در خصوص قوانین کشورها در باب اقامت، تابعیت، ازدواج ایرانیان با خارجیان و امثالهم می باشد. بسیاری از وبسایت ها و صفحات اینترنتی با کپی برداری از مطالب علمی این سایت و تصرف در آن، سعی در شباهت سازی از الگوی بزرگ مقالات به زبان فارسی دارند. موسسه ملک پور با همکاری وکلای محلی هر کشور به امور مهاجرتی مسلط است و متقاضی مهاجرت نگرانی از بابت حقوق بین الملل نخواهد داشت. تمامی محتوای وبسایت های موسسه برای افزایش آگاهی در مسیر مهاجرت به طور رایگان در اختیار شما قرار گرفته و هیچ کدام به معنی ارائه خدمات نخواهد بود. برای اطلاع از خدمات موسسه با مشاوران از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

  • مدیریت موسسه ملک پور
  • خدمات دفتر ملک پور در زمینه مهاجرت
  • دلیل انتخاب دفتر ملک پور برای مشاوره مهاجرت
  • وکلای بین المللی انتخاب دفتر ملک پور
  • مزایای عقد قرارداد با دفتر ملک پور
  • اعضا و همکاران دفتر ملک پور
  • چرا می بایست به دفتر ملک پور اعتماد کنیم؟
  • سوالات متداول در زمینه دفتر ملک پور
  • سخن پایانی درباره دفتر ملک پور

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد انتخاب دفتر مهاجرتی

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد انتخاب دفتر مهاجرتی

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد انتخاب دفتر مهاجرتی

 

دفتر حقوقی ملک پور

مدیریت موسسه ملک پور

دفتر حقوقی ملک پور

آقای امیر محمد ملک پور از وکلای پایه یک دادگستری، از افراد موفق و پیشگام در زمینه مهاجرت، حقوق بین الملل و تجارت می باشند. ایشان مدرک کارشناسی خود را در زمینه حقوق قضایی با معدل الف دریافت نموده و با اخذ مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه علامه تهران تحت نظر اساتید برجسته همچون آقای دکتر محسن فرشاد یکتا، به عنوان دانشجوی نمونه فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر مشغول به تحصیل در مقطع دکتری در یکی از مطرح ترین دانشگاه های اروپا می باشند. مدیریت موسسه ملک پور به چهار زبان زنده دنیا شامل: فارسی، عربی، انگلیسی و آلمانی مسلط می باشند و سابقه چندین سال تدریس زبان در رزومه ایشان می باشد. ایشان علاوه بر 10 سال سابقه درخشان در امور مهاجرتی، در زمینه های موفقیت نیز اقدام به برگزاری سمینارهایی نموده اند و تجربیات و اندوخته های خود را به اشتراک گذاشته اند که همواره با استقبال بی نظیر طرفداران همراه بوده است.

 

خدمات دفتر ملک پوردر زمینه مهاجرت

دفتر ملک پور با بهره گیری از وکلای مجرب محلی از هر کشور، متخصص و متعهد، آماده ارائه انواع خدمات مهاجرت و مشاوره در اغلب زمینه های رفتن به خارج از کشور خدمت شما عزیزان می باشد. این تیم متشکل از افرادی نخبه و حرفه ای در انجام کلیه پرونده های مهاجرتی است که با تبحر و تخصص خود، انجام امور بواسطه وکیل محلی در هر کشور شما را به بهترین شکل ممکن فراهم خواهند آورد. دفتر ملک پور در زمینه انواع روش های مهاجرتی قانونی فعال بوده و برترین خدمات را ارائه می نماید.  روش های مهاجرت به طور کلی طبق دسته بندی که اولین بار مدیریت موسسه ملک پور انجام دادند به 6 روش دسته بندی می شود: کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی که روش غیرقانونی بوده و موسسه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد. در ادامه به جزئیات بیشتری به توضیح هر روش می پردازیم:

ئفتر حقوقی ملک پور

مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق کار

دفتر حقوقی ملک پور

یکی از محبوب ترین و مناسب ترین روش های ورود به کشورهای پیشرفته، اخذ ویزای کاری است که از خدمات مهاجرتی می باشد. مهاجرت از طریق کار، مطلوب عده بسیاری است و برای طیف وسیعی از افرادی که قصد مهاجرت دارند، مناسب ترین شیوه می باشد، چرا که نیاز به سرمایه چندانی نداشته و از ارزان ترین طرق مهاجرت می باشد. با اخذ انواع ویزای کار کشورهای مختلف با توجه به شرایط کشور مربوطه، امکان کار، زندگی و اخذ اقامت در برخی کشورها ممکن است. ورود به کشور مقصد از طریق کار، همچنان می تواند در نهایت منجر به اخذ تابعیت کشور مقصد شود. مشاوره با کارشناسان ما می تواند شما را به انتخاب مناسب ترین کشور با توجه به مدارک تحصیلی، وضعیت همراهان، توانایی مالی و روحیات شما رهنمون سازد.

مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق تحصیل

دفتر حقوقی ملک پور

تحصیل در کشورهای اروپایی و سایر کشورهای پیشرفته از آمال و آرزوهای دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های بسیاری می باشد که دفتر ملک پور می تواند این خواسته عزیزان را محقق ساخته و با مطالعه تخصصی مدارک و رزومه شما از برترین دانشگاه ها و مؤسسات اقدام به اخذ پذیرش نماید. اقدام از طریق دفتر ملک پور همواره رضایت موکلین را به همراه داشته است. با تحصیل فرزندان در برترین و معتبرترین کالج ها و مؤسسات سراسر دنیا، آینده ای روشن برای آنان رقم خواهید زد. دفتر ملک پور در مسیر اتخاذ تصمیمی مناسب برای فرزندتان، شما را راهنمایی نموده و در طول مسیر حامی و پشتیبان شماست.

 

 

مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

دفتر حقوقی ملک پور

سرمایه گذاری در کشورهایی با تولید ناخالص داخلی و پیشرفت اقتصادی بالا، علاوه بر سوددهی و امکان چند برابر نمودن سرمایه شما، راهی برای دریافت اقامت و تابعیت برخی کشورها با توجه به قوانین آن کشورها محسوب می شود. با سرمایه گذاری در اشکال مختلفی همچون خرید اوراق قرضه، ورود به بازار املاک و مستغلات، ثبت شرکت و اخذ نمایندگی یا شعبه مستقل شرکت موجود و یا انواع دیگر شیوه های سرمایه گذاری، می توان به این مهم دست یافت. جهت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی نیاز به تخصص در امر مهاجرت و تسلط بر قوانین حقوق بین الملل تجارت و همچنین هوش اقتصادی می باشد تا شخص سرمایه گذار در این فرایند متحمل خسارت نشود و به اهداف خود دست یابد. دفتر ملک پور با بهره برداری از متخصصین حقوق بین الملل (وکلای محلی) و بهره برداری از تیم های متخصص که در کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی در معاشرت بوده و همواره بهترین پیشنهادات ممکن را به موکلین ارائه می دهد، می تواند اطمینان خاطر جهت بهترین روش سرمایه گذاری و مناسب ترین کشور با لحاظ نمودن شرایط خاص شما فراهم آورد.

مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق ازدواج

دفتر حقوقی ملک پورازدواج در کشورهای مختلف قوانین خاص خود را دارد که تسلط بر این قوانین می تواند مسیر زوجین را جهت اخذ اقامت در کشور مقصد آسان نماید. موسسات مختلف می تواند مشاور شما در راستای دستیابی به اهدافتان در کمترین زمان ممکن باشد که با طی مراحل درست، مانع از ایجاد مشکلات و دغدغه خاطر عزیزان در این مسیر شوید.

 

 

مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق تولد

دفتر حقوقی ملک پور

محل تولد فرزند از جمله مواردی است که برای عده بسیاری به دلیل آثار اقامتی و تابعیتی دارای اهمیت می باشد. اصل خاک و خون در کشورها، مشخص کننده تابعیت شخص متولد شده می باشد. آگاهی از این قواعد، اطلاع از استثناها و تسلط بر قوانین کشورها می تواند شما را در جهت اتخاذ تصمیمات مناسب راهنمایی نماید. دفتر ملک پور با بهره گیری از وکلای محلی متخصص در کلیه امور حقوق خصوصی بین الملل موجبات رضایت موکلین را فراهم می آورد.

 

 

دفتر ملک پور و مهاجرت از طریق پناهندگی

پناهندگی روش مهاجرتی پر خطری است که طبق کنوانسیون ژنو ویژه افرادی است که در کشور خود تحت فشار بوده و امنیت جانی، مالی و روانی ندارند و مورد شکنجه ، آزار و اذیت قرار می گیرند. دفتر ملک پور در راستای پناهندگی هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد، اما کارشناسان ما می توانند به طور کامل شرایط شما را امکان سنجی نموده و مهاجرت از سایر طرق را برای شما تسهیل نمایند.

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

مشاوره مهاجرتی

دلیل انتخاب دفتر ملک پور برای مشاوره مهاجرت

انتخاب دفتر مهاجرتی مورد اعتماد از موارد حائز اهمیت برای افرادی است که قصد جدی جهت مهاجرت دارند، چرا که به گونه ای آینده و زندگی شخص در گرو انتخاب مناسب می باشد. تعداد زیادی از افراد سودجو و غیرمتخصص که در این حرفه وارد شده و با سوءاستفاده از اشتیاق افراد جهت مهاجرت، اقدام به اخاذی نموده اند، بی اعتمادی هایی را در این زمینه سبب شده اند. لذا دفتر ملک پور با سابقه ای درخشان، انجام کار تیمی توسط وکلای محلی هر کشور و متخصص، همچنین نظارت مکرر و سیستماتیک بر فرایند، اطمینان خاطر را جهت عزیزان فراهم می آورد. لازم به ذکر است اقدام به طرق اشتباه یا انتخاب گزینه نامناسب یا کوچکترین خطایی در مدارک ارائه شده جهت اخذ ویزا، منجر به عواقب جبران ناپذیری می شود که جبران آن شاید سال ها زمان برد، لذا باید در روند اخذ ویزا دقت لازم را عنایت فرمود.

توصیه می کنیم پیش از انتخاب دفتر ملک پور به عنوان حامی شما در انجام امور مهاجرت، با بررسی سوابق این دفتر، تعداد پرونده ها و ویزاهای اخذ شده، با اطمینان خاطر نسبت به انتخاب خود گام بردارید. علاوه بر سابقه کاری درخشان دفتر ملک پور، هزینه های حق الوکاله دریافت شده، به نسبت درصد اطمینان بالا نسبت به انجام کار، میزانی منطقی و قابل قبول می باشد. چرا که پرداخت هزینه در امور مهاجرتی امری بدیهی و غیرقابل صرف نظر می باشد و باید به عنوان یک سرمایه گذاری جهت ساخت آینده ای بهتر به آن نگاه شود.  

وکلای بین المللی انتخاب دفتر ملک پور

در دفتر ملک پور، پرونده شما به وکیل مجرب و متخصص در زمینه کاری خودتان سپرده شده و شما از تجارب برترین وکلای حقوق بین الملل در زمینه خاص مورد نظرتان در کشور مقصد، بهره مند خواهید شد. با پشتیبانی از شما توسط تیم ماهر دفتر ملک پور و ارتباط با وکیل مهاجرت خبره در کشورهای مختلف، از حمایت دوجانبه جهت انجام کار به بهترین نحو ممکن برخوردار خواهید بود. استفاده از وکیل معتبر در داخل و خارج از کشور، علاوه بر افزودن کیفیت کار، روند انجام فرایند مهاجرتی مد نظر شما را آسان نموده و به آن سرعت می دهد. تمامی فعالیت های دفتر ملک پور در راستای جلب رضایت موکلین می باشد. 

مزایای عقد قرارداد با دفتر ملک پور 

  • دفتر حقوقی ملک پوربهره گیری از تیم مشاورین ارشد و وکلای موفق و متخصص
  • انجام فرایند موردنظر شما در کوتاهترین زمان ممکن
  • فرایند منظم تعریف شده و قابل پیگیری توسط موکل
  • سیستم قانونمند، متعهد و دقیق
  • پشتیانی هر موکل توسط یک تیم به سرپرستی وکیل اختصاصی خود
  • ارتباط با وکلای خبره در کشورهای مختلف
  • سوابق کاری درخشان و تعداد بالای ویزای اخذ شده
  • ارائه خدمات بین المللی و مشاوره های تخصصی به چندین زبان
  • رضایت موکلین

چرا می بایست به دفتر ملک پور اعتماد کنیم؟

اعتماد به یک دفتر مهاجرت و انتخاب آن به عنوان موسسه ای که مسیر آینده زندگی فرد را مشخص می نماید، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. ما به عنوان دفتر خوشنام ملک پور مفتخریم که موکلین ما و موفقیت آنان در فرایند مورد نظرشان، بزرگترین عامل موفقیت و گستردگی ما بوده و تعداد کثیر ویزاهای اخذ شده، گواه تخصص ما در امر مهاجرت می باشد. با مراجعه به کانال های تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما، می توانید دستاوردهای موسسه در زمینه اخذ ویزا را ملاحظه نمایید. همچنین در لینک های زیر، ویزاهای اخیر موسسه و نظرات موکلین ما در باب موسسه ارائه شده است. میزان رضایت بالای مشتریان،‌ حاصل نظم و مشاوره دلسوزانه این موسسه می باشد.

ویزا

گالری ویزاها

نظرات موکلین

نظرات موکلین


بنرهای مورد نیاز

پرسش: دفتر موسسه شما در کدام استان ایران قرار دارد؟

پاسخ:


سوالات متداول در زمینه دفتر ملک پور

✅ آدرس دفتر موسسه ملک پور کجاست؟

موسسه ملک پور در هیچ دفتر فیزیکی در حال حاضر ندارد و تمامی دفاتر بصورت مجازی مشغول به کار هستند.

✅شماره تلفن موسسه ملک پور چیست؟

تلفن های موسسه بر روی وبسایت ما در بخش تماس با ما قرار گرفته است.

✅ هزینه مشاوره تخصصی با موسسه ملک پور چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

✅موسسه ملک پور چه زمینه هایی خدمات مهاجرتی ارائه می کند؟

در زمینه های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، تمکن مالی، هنرمندان و اشخاص خاص.


_________________________ سخن پایانی درباره دفتر ملک پور ___________________________

دفتر ملک پور به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاوره ای به روز، کامل، دقیق و مطمئن در زمینه وکالت و مشاوره اخذ اقامت، موسسه ای فعال در زمینه انواع روش های قانونی مهاجرت می باشد که با وکلای قانونی در کشورهای بسیاری مرتبط بوده وشرایط مهاجرت را برای شما سهل و قابل دسترس می نماید. انتخاب وکیل مهاجرت قابل اعتماد قطعاً می تواند در تسریع فرایند مهاجرت و کاهش احتمال رد ویزا مؤثر باشد، چرا که تجربه نقشی تعیین کننده در مسیر مهاجرت داشته و بروز هر گونه خطایی می تواند پرونده مهاجرت فرد را با مشکلات غیرقابل جبرانی توأم نماید. لذا توصیه ما پیش از هر اقدامی، دریافت مشاوره با متخصصین این امر می باشد.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
محمد خباززاده
درود برشما دوسوال درباره۱- اخذ پذیرش پزشکی از دانشگاههای المان برای پسرم با مدرک دیپلم ۲-خذ اقامت باخرید ملک در یونان را دارم هزینه های انجام کار از طریق دفتر شما چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی تان بکنند. https://officialmalekpour.net/contact
مشاوره رایگان