مشاوره مهاجرت به اتریش - شرایط و انواع مشاوره

7 نظر

مشاوره مهاجرت به اتریش متیواند به شما کمک کند که راحت تر و سریع تر مهاجرت کنید. یک مشاور مهاجرت به اتریش باید تسلط کافی بر تمام قوانین مهاجرت به اتریش و همچنین آگاهی از تغییرات قوانین را داشته باشد تا بتواند به طور دقیق مشاوره دهد. تسلط بر زبان انگلیسی یا آلمانی میتواند یکی از ویژگی های خوب یک مشاور مهاجرت به اتریش باشد. کشور اتریش با توجه به دارا بودن شرایط مطلوب جهت کار، تحصیل و سرمایه گذاری، سال هاست که مورد توجه مهاجرین خصوصا متقاضیانی که به دنبال کسب موقعیت های بهتر زندگی می باشند، قرار گرفته است. ارتباط مردم اتریش با مهاجران بر پایه رفتارهای صحیح اجتماعی است. پیش از تصمیم گیری در خصوص مهاجرت اتریش، همانند هر کشور دیگری، بهره گیری از مشاوره مهاجرت به اتریش به صورت تخصصی، امری ضروری است تا با چشم اندازی واقعی پیرامون شرایط آینده مهاجرت، اقدام کنید. جهت دریافت مشاوره در این خصوص می توانید با موسسه ملک پور MIE تماس حاصل نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد فلسفه مهاجرت( چرا مهاجرت کردم)


 

تیزر آشنایی با روش های مشاوره

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

مشاوره مهاجرت به اتریش

شرایط مشاوره مهاجرت به اتریش

در باب مشاوره مهاجرت به اتریش لازم است بدانیم که کشور اتریش از جمله ثروتمندترین و مرفه ترین کشورهای اروپایی به شمار می رود. استانداردهای بالای زندگی در این کشور ازجمله شرایط بهداشتی، آموزشی، ثبات سیاسی منطقه، امنیت، فرهنگ و رفتارهای اجتماعی موجب ترغیب عده بسیاری جهت مهاجرت به اتریش می باشد. اتریش به کسب رتبه 30ام اقتصاد در جهان به دلیل برخورداری از سیستم بانکی پایدار و مبتنی بر رضایت مردم، نائل شده است. هزینه زندگی در کشور اتریش در مقایسه با بسیاری کشورهای مطرح همچون سوئیس پایین، اما در شهرهای بزرگتر آن نسبت به مناطق روستایی بیشتر است. سیستم حمل و نقل عمومی اتریش کارامد و هزینه های منطقی را دربر می گیرد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


 

این موارد سبب افزایش متقاضیان مهاجرت به اتریش شده است. برای مشاوره مهاجرت به اتریش باید به سراغ مؤسساتی رویم که اطلاعات مهاجرت به روز و دقیق در این زمینه دارند. با توجه به آنکه دفتر مرکزی موسسه ملک پور در وین می باشد و با بهترین وکلای کشور اتریش همکاری دارد، قادر است تا تخصصی ترین و حرفه ای ترین مشاوره مهاجرت به اتریش را به متقاضیان ارائه دهد. رضایت بالای متقاضیان پس از دریافت مشاوره مهاجرت به اتریش، موفقیت پرونده های مراجعین و تعداد بالای ویزاهای اخذ شده، نشان دهنده موفقیت این موسسه در جلب اعتماد موکلین می باشد.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد آشنایی با روش های مشاوره


ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره تخصصی


مشاوره اسکایپ
مشاوره اسکایپ
مشاوره اسکایپ
مشاوره اسکایپ

مشاوره مهاجرت به اتریش و موسسه ملک پور

موسسه ملک پور با برخورداری از تیم حرفه ای مشاوره مهاجرت به اتریش، قابلیت ارائه انواع خدمات مهاجرت به اتریش از تمامی طرق را دارا می باشد. همانطور که می دانید، روش های مهاجرت به اتریش به 6 روش اصلی شامل مهاجرت به اتریش از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و امر نکوهیده پناهندگی طبقه بندی می شود. به جز روش مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی که روشی غیر قانونی است و موسسه ملک پور هیچ خدماتی را در راستای آن ارائه نمی نماید، فعالیت گسترده و پویایی را در انواع دیگر روش های مشاوره مهاجرت به اتریش انجام می دهد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خلاصه ی انواع راه های مهاجرت


 

اطلاعات جامع و دقیق متخصصان و مشاوران موسسه ملک پور به ارائه حرفه ای ترین مشاوره مهاجرت به اتریش و راهکار های مناسب در شرایط مختلف منجر شده است. در ادامه مقاله به شرح بیشتر هر یک از این روش ها می پردازیم.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره با موسسه mie


مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملک پور

برای مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملک پور می تواند 2 مسیر را مد نظر داشته باشید:

  • اگر اطلاعات کافی در زمینه روش های مهاجرتی دارید، و برای نتیجه گیری کلی و جمع بندی قصد مشاوره دارید می توانید از مشاوره آنلاین نیم ساعته با آقای دکتر ملک پور استفاده نمایید.
  • اگر اطلاعات مهاجرتی شما بسیار محدود است پیشنهاد می شود دوره جامع مشاوره که یک دوره 1 ماهه است را انتخاب کرده و با مطالعه محصول مسیر سبز مهاجرت اطلاعات خود را در حد مشاور متخصص مهاجرتی افزایش دهید و با خیال راحت مسیر خود را برگزینید.

راهنمای گام به گام کار در خارج از کشور

 

ویدئو موسسه MIE در مورد نحوه اقدام با ما

ویدئو موسسه MIE در مورد چطور با ما مشاوره بگیرید


ویژگی های مشاور مهاجرت به اتریش

ویژگی هایی که یک مشاور مهاجرت به اتریش باید برای یک ارائه مشاوره خوب داشته باشد میتواند به طور کلی شامل مهارت ها و ویژگی های زیر باشد:

  • دانش قانونی: تسلط کامل بر قوانین مهاجرت به اتریش
  • تجربه: داشتن تجربه کافی در ارائه خدمات مهاجرتی و پناهندگی به اتریش
  • زبان: مهارت در زبان های مورد نیاز  به خصوص آلمانی و انگلیسی برای ارتباط با مقامات
  • استعداد ارتباطی: توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان و تفهیم نیاز های آن ها
  • آگاهی از تغییرات قانونی: دنبال کردن تغییرات قانونی و به روز رسانی اطلاعات خود

توصیه میشود هنگام انتخاب مشاور مهاجرت به خوبی از صلاحیت های آن فرد برای ارائه مشاوره همچنین به تجربیات آن در زمینه مهاجرت توجه کنید.

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق کار

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق کار یکی از خدمات موسسه ملک پور می باشد. مهاجرت کاری از ارزان ترین و پرطرفدارترین روش های مهاجرت به اتریش می باشد، زیرا نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد. کارشناسان موسسه ملک پور در مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق کار، برای شما روش های مختلف اخذ ویزای کار در اتریش و شرایط مختلف آن را توضیح خواهند داد. 2 روش برای اخذ ویزای کاری اتریش وجود دارد:

  • دعوت نامه یا پیشنهاد کاری(JOB OFFER):

اگر فرد متقاضی از سوی یک کارفرمای معتبر اتریشی پیشنهاد شغلی مرتبط با مدرک تحصیلی و مهارت های خود داشته باشد که هیچ نیروی اتریشی واجد شرایطی برای آن شغل پیدا نشود، می تواند برای دریافت این ویزا اقدام کند. البته حقوق دریافتی آن شغل بایستی بر اساس اداره کار اتریش و رعایت قواعد اداره مهاجرت باشد.

  • ویزای جستجوی کار(JOB SEEKER):

این نوع ویزای کار بر مبنای جدول امتیازبندی اتریش مرتبط با رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، مدرک زبان، سن، سابقه کار و انجام کارهای تحقیقاتی پیشین متقاضی مهاجرت صورت می گیرد. چنانچه متقاضی حداقل امتیاز 70 را از 100 امتیاز کسب کند، می تواند برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش اقدام نماید. موسسه ملک پور در زمینه مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق کار با ارزیابی شرایط و محاسبه امتیازات فرد با توجه به مدرک تحصیلی، سوابق شغلی و توانایی ها و... شانس او را برای موفقیت در این پروسه بررسی می نمایند.

بنر گام به گام کار موسسه mie

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

در خصوص مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل باید گفت که ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی و پیشرفته از جمله اتریش یکی از اولویت های متقاضیان مهاجرت تحصیلی است. با افتخار می گوییم که موسسه ملک پور می تواند با ارائه خدمات تخصصی و مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل، دستیابی به آن را ممکن سازد. با توجه به امکان مبادرت به کار پاره وقت ضمن تحصیل، برخورداری از شرایط تحصیل با متد روز دنیا و شهریه های پایین در دانشگاه های دولتی، مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل اکثرا مورد توجه خاص مهاجرین می باشد. تحصیل در کشور اتریش از سن شش سالگی آغاز می گردد. دانش آموزان جهت اخذ ویزای تحصیلی اتریش می بایست در مدارس شبانه روزی ثبت نام کرده و یا یک قیم و ضامن در آن کشور داشته باشند. تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش تقریبا رایگان است و نیازمند تسلط به زبان آلمانی در حد B2/2 است اما در صورتی که دانشجو مدرک زبان A2 را داشته باشد، پس از ورود، دانشگاه جهت تکمیل دانش زبان آلمانی فرصت دو ساله به وی اعطا می کند. تحصیل در دانشگاه های خصوصی با زبان انگلیسی امکان پذیر است و هزینه تحصیل بسته به رشته و دانشگاه متغیر و به طور تقریبی در سال بین 7000 تا 15000 یورو می باشد. مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل با بررسی دقیق سن، مدرک تحصیلی و رزومه فرد از سوی مشاورین موسسه ملک پور صورت می گیرد. شما متقاضیان عزیز می توانید با تهیه ویدیو اپلای و ویزای تحصیلی اتریش بدون نیاز به وکیل نسبت به پذیرش خود اقدام نمایید.

وکیل مهاجرت در شیراز

?اپلای و ویزای تحصیلی اتریش?

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری

در راستای اقدام به مهاجرت از طرق مختلف سرمایه گذاری از جمله خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی، خود حمایتی و... بهره گیری از مشاوره مهاجرت به اتریش از سوی موسسه معتبر، امری ضروری است. موسسه ملک پور مناسب ترین روش سرمایه گذاری را بر اساس شرایط شما از جمله میزان تمکن مالی و سایر پارامترهای تأثیرگذار پیشنهاد می دهد. همانگونه که پیش تر نیز عنوان کردیم، کشور اتریش از شرایط اقتصادی و سیاسی با ثباتی در منطقه برخوردار است و همین امر امکان سرمایه گذاری در اتریش را به دلیل امنیت بالای سرمایه گذاری و سوددهی اقتصادی، تسهیل کرده است. نرخ تولید ناخالص داخلی در این کشور بالاست که در نتیجه باعث سوددهی مطلوب و افزایش سرمایه اولیه فرد سرمایه گذار می گردد. در زیر نمودار تولید ناخالص داخلی کشور اتریش در طی سالیان اخیر آورده شده است:

نرخ تولید ناخالص داخلی اتریش

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری به روش خرید ملک: یکی از سودآورترین و امن ترین روش های سرمایه گذاری در اتریش، خرید ملک می باشد. البته خرید ملک در کشور اتریش به اقامت این کشور منجر نمی گردد و فرد صرفا می تواند ویزای بلند مدت دریافت کند.

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری به روش ثبت شرکت و کارآفرینی: ثبت شرکت و کارآفرینی با توجه به نوع بیزینس، میزان سرمایه اولیه و هدف متفاوت است. یکی از محبوب ترین انواع ثبت شرکت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد که متقاضی باید حداقل 35 هزار یورو در حساب شرکت خود واریز کند و در صورتی که تمایل به اخذ اقامت داشته باشد می تواند همسر خود را در شرکت استخدام نماید و از طریق استخدام همسر و اقامت کاری، اقامت اتریش را اخذ نماید.

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری به روش خود حمایتی: مهاجرت به اتریش از طریق خودحمایتی از پرطرفدارترین روش های اخذ اقامت اتریش است. خودحمایتی برای افرادی که از نظر مالی توانایی بالایی دارند و تمایل به کار کردن ندارند، خصوصا بازنشستگان روش مناسبی می باشد. در روش خودحمایتی بایستی فرد متقاضی چند ملک داشته باشد به گونه ای که گردش حساب و درآمد بالای 2000 یورو در ماه داشته باشد و همچنین به ازای هر نفر از اعضای خانواده حدوداً 22 هزار یورو در حساب نشان دهد. در این روش فرد تا پنج سال اجازه کار کردن ندارد اما می تواند مالک و یا کارفرما باشد. مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق خودحمایتی و اخذ اقامت اتریش از این طریق، در تخصص موسسه ملک پور است.

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج

در باب مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج لازم به ذکر است که قوانین ازدواج در هر کشوری با توجه به دین، اعتقادات، و قوانین حاکم بر جامعه متفاوت است. در صورتی که فردی با مرد یا زن اتریشی ازدواج کند می تواند به اقامت و تابعیت اتریش دست یابد، البته اثبات رابطه واقعی بین طرفین متقاضی ازدواج امری ضروری است. موسسه ملک پور با تسلط بر این قوانین قادر است تا در مسیر قانونی مهاجرت از طریق ازدواج، مشاوره مهاجرت به اتریش را ارائه دهد تا پیمودن این مسیر برای شما ساده تر شود. پیشنهاد می گردد ویدیوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را تهیه نمایید تا اطلاعات کامل را در خصوص انواع راه های مهاجرت به تمامی کشورها دریافت کنید.

مشاوره اسکایپ

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

مشاوره مهاجرت به اتریش و اخذ تابعیت از طریق تولد

اخذ تابعیت از طریق تولد در کشورهای مختلف به دو صورت اصل خاک و خون تعیین می شود. اخذ تابعیت کشور اتریش از طریق تولد فرزند بر مبنای اصل خون است. مفهوم قانون خون بدین گونه است که کسب تابعیت و یا عدم امکان اخذ تابعیت به کودک متولد شده، بر اساس ملیت پدر و مادر طفل است، در نتیجه متقاضیانی که خواهان تولد فرزندشان در کشوری دیگر برای اخذ تابعیت آن کشور هستند، باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کشور اتریش کشور مناسبی از این جهت نمی باشد و باید پیگیر کشورهایی با برقراری اصل خاک برای اخذ تابعیت آن کشور باشند. موسسه ملک پور با آگاهی از قوانین کشورهای مختلف پیرامون تابعیت از طریق تولد، قادر است تا با ارائه مشاوره مهاجرت به اتریش، شما را به سمت تصمیم گیری صحیح سوق دهد.

مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

پناهندگی از جمله روش های پر ریسک و پر خطر برای مهاجرت است که بنابر اعلامیه کنوانسیون ژنو تنها مختص افرادی است که در کشور خود به دلایلی نظیر دین، نژاد، رنگ پوست و عضویت در گروه های اجتماعی خاص امنیت جانی ندارند و ناچار به ترک کشور خود از طریق پناهندگی می باشند. موسسه ملک پور هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد، لیکن کارشناسان ماهر موسسه قادرند تا با شنیدن شرایط موکلین و متقاضیان و ارائه مشاوره مهاجرت به اتریش، بهترین روش قانونی جایگزین را معرفی کنند. این مقاله توسط مشاوران موسسه ملک پور به نگارش درآمده و هر گونه کپی برداری از آن، از نظر شرعی حرام است و پیگرد قانونی دارد.

مشاوره مهاجرت به اتریش و اخذ تابعیت

مهاجرت به اتریش و دریافت اخذ تابعیت این کشور از طریق روش های مختلف امکان پذیر است یک مشاور مهاجرت به اتریش باید تمامی شرایط برای دریافت اخذ تابعیت در اتریش را بداند. در اتریش معمولا با توجه به روش مهاجرتی مثلا روش کاری پس از 5 سال اقامت دائم و پس از 6 سال پاسپورت دریافت میکنید موسسه ملک پورMIE در این زمینه تجربه بسیاری دارد و میتواند پس از مهاجرت شما به اتریش برای گرفتن اخذ تابعیت در اتریش به شما کمک کند.

مشاوره مهاجرت به اتریش و مشاوره اسکایپ

با توجه به بعد مکانی مشاوران و موکلین و اینکه برخی از مواقع امکان مشاوره حضوری برای برخی از افراد وجود ندارد، موسسه ملک پور توانایی انجام کلیه امور مشاوره ای و مهاجرتی را از طریق تماس تصویری اسکایپ فراهم آورده است. مشاوره مهاجرت به اتریش با کارشناسان ارشد و وکلای بین المللی برای موکلین در اقصی نقاط دنیا از طریق اسکایپ صورت می پذیرد و بدین ترتیب موکلین قادرند تا به صورت تصویری پاسخ تمامی سوالات خود را به صورت کامل دریافت نمایند و با بررسی شرایطشان به مسیر و مقصد مناسب برای مهاجرت دست یابند. دریافت مشاوره مهاجرت به اتریش از طریق آنلاین چه بسا با کیفیتی به مراتب بالاتر از مشاوره حضوری صورت می گیرد. همچنین مشاوره از طریق مکالمه تصویری، موجب جلوگیری از دردسر رفت و آمد و هزینه های جانبی آن می گردد. موسسه ملک پور با دارا بودن شعبات و دفاتر قانونی در داخل و خارج از کشور برآن است بهترین خدمات را در خصوص مشاوره مهاجرت به اتریش و سایر کشورها خدمت شما سروران ارائه نماید.

دلیل نیاز به مشاور برای مهاجرت به اتریش

مهاجرت به کشورهایی مانند اتریش ممکن است یک چالش پیچیده باشد و نیاز به راهنمایی حرفه‌ای داشته باشید. در زیر دلایلی برای استفاده از خدمات یک مشاور مهاجرت به اتریش را بیان میکنیم

  • پیچیدگی فرآیند مهاجرت: فرآیند مهاجرت به یک کشور خارجی همواره با مراحل پیچیده و مختلفی همراه است. اتریش نیز دارای قوانین و مقررات خاصی برای مهاجرت است. یک مشاور مهاجرت با تجربه می‌تواند شما را از مراحل مختلف راهنمایی کرده و اطمینان حاصل کند که شما هیچ چیزی از دست نداده‌اید.
  • آگاهی از تغییرات قوانین: قوانین مهاجرت ممکن است در طول زمان تغییر کنند. یک مشاور مهاجرت به روز با تغییرات قوانین مهاجرت اتریش می‌باشد و می‌تواند شما را در مورد تغییرات جدید آگاه کند و به شما کمک کند تا به بهترین نحو ممکن با این تغییرات سازگار شوید.
  • تجربه در ارتباط با مقامات مهاجرت: مشاوران مهاجرت معمولاً ارتباطات خوبی با مقامات مهاجرت دارند و از تجربه‌ای بالا در انجام مراحل مختلف مهاجرت برخوردارند. این ارتباطات می‌توانند در تسریع فرآیند مهاجرت شما کمک کنند.
  • انتخاب مسیر مناسب: یک مشاور مهاجرت می‌تواند بر اساس شرایط شخصی شما، بهترین مسیر مهاجرت را برای شما پیشنهاد دهد. این شامل انتخاب نوع ویزا، مسیرهای تحصیلی یا شغلی، و دیگر گزینه‌های مهاجرت است.
  • آمادگی برای مصاحبه و مدارک: برخی از مراحل مهاجرت ممکن است نیازمند مصاحبه یا تدارک مدارک خاص باشد. یک مشاور مهاجرت می‌تواند شما را برای مصاحبه‌ها آماده کند و کمک کند تا تمام مدارک مورد نیاز را به درستی تهیه کنید.

مشاوره مهاجرت به اتریش و اعتماد بر موسسه ملک پور

موسسه ملک پور، انجام کلیه امور مربوط به مهاجرت شما را از ابتدا تا انتها از نخستین مرحله تصمیم گیری پیرامون روش انتخابی تا اقدام برای اجرای آن، به عهده می گیرد. 15 سال سابقه مفید و شفاف موسسه ملک پور و تعداد ویزاهای اخذ شده برای موکلین این موسسه که با مراجعه به سایت رسمی موسسه ملک پور و جستجوی این ویزاها در دسترس شما قرار می گیرند، حاکی از جلب نظر مشتریان از عملکرد مشاوران و متخصصان این موسسه می باشند. کلیه مشاوران موسسه ملک پور در زمینه مشاوره مهاجرت به اتریش و دیگر کشورهای جهان، تجربه کاری و مدارک قانونی دارند که باعث شده تا متقاضیان مهاجرت به این موسسه اعتماد داشته باشند و در جاییکه بحث مهاجرت به میان می آید، بی شک موسسه ملک پور یکی از باسابقه ترین و با تجربه ترین مؤسسات فعال در زمینه مهاجرت معرفی می گردد. مهاجرت یکی از تغییرات مهمی است که ممکن است در زندگی شخص اتفاق افتد و لذا آشنایی با قوانین و مقررات و شرایط زندگی در کشور موردنظر، یکی از اصلی ترین مواردی است که باید پیش از اقدام به مهاجرت، به آن اشراف کامل پیدا کرد. بنابراین چنانچه قصد مهاجرت به کشور اتریش را دارید، با توجه به اینکه دفتر مرکزی موسسه ملک پور در اتریش می باشد و با بهترین وکلای اتریشی همکاری دارد، بی شک اعتماد به این موسسه منطقی است و دستاوردهای مفیدی را پیرامون مهاجرت برای شما به ارمغان می آورد. هر یک از موکلین توسط یک تیم مجرب با مدیریت و پشتیبانی یک وکیل اختصاصی، راهنمایی می شوند. 


سوالات متداول

✔️ ضرورت اخذ مشاوره قبل از اقدام نهایی برای مهاجرت به اتریش چیست؟

با اخذ مشاوره مهاجرت به اتریش می توانید این اطمینان را داشته باشید که از بین مسیر های موجود بهترین و مناسب ترین راه را برگزیدید.

✔️هزینه مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملک پور چقدر است؟

بستگی به نوع مشاوره شما می توانید مشاوره 499 یورویی و یا دوره مشاوره کامل 3900 یورویی را انتخاب کنید.

✔️بهترین روش برای مهاجرت به اتریش کدام روش است؟

در پاسخ به این سوال باید بیان داشت که انتخاب مسیر با توجه به شرایط هر فرد متفاوت می باشد و نمی توان یک نسخه کلی برای همه افراد در نظر داشت.

✔️ارزان ترین روش های مهاجرتی کدامند؟

ارزان ترین روش های مهاجرتی مهاجرت از طریق تحصیل و کار می باشد.

_____________سخن پایانی__________

مشاوره مهاجرت به اتریش، روش های مختلف مهاجرت به کشور اتریش و اخذ راهنمایی در خصوص اخذ اقامت این کشور در این مقاله به صورت علمی مورد بحث و تحلیل قرار گرفت. مشاوره مهاجرت به اتریش از طرق مختلف کار، تولد، تحصیل، ازدواج، سرمایه گذاری صورت می پذیرد. چنانچه تمایل دارید در کشوری با امنیت بالا، کیفیت فوق العاده زندگی و رفاه اجتماعی در سطح بسیار مناسب زندگی کنید، اتریش می تواند گزینه مناسبی جهت مهاجرت و زندگی باشد. شما می توانید با تماس با موسسه ملک پور در ابتدا جهت کسب اطلاعات اولیه و بررسی شرایط خود از مشاوره رایگان تلفنی برخوردار گردید و در صورت دارا بودن شرایط موردنیاز، از مشاوره مهاجرت به اتریش حرفه ای و آنلاین از طریق اسکایپ استفاده نمایید و مسیر مناسب را با راهنمایی های کارشناسان ارشد در امور مهاجرت بیابید. شما عزیزان می توانید سوالات و پیشنهادات خود را در خصوص مشاوره مهاجرت به اتریش در بخش انتهایی مقاله در قسمت پرسش و پاسخ مطرح سازید و پاسخ آن ها را در کمتر از 12 ساعت دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 4 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سهراب عظیمی
وقت بخیر برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش به زبان انگلیسی در مقطع ارشد با چه آیلتسی میشه اقدام کرد و این که آیا حتما باید به زبان آلمانی تسلط داشت برای زندگی و یا حتی دریافت ویزا؟ امکان همراهی همزمان خانواده توی این کشور وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای دانشگاه های خصوصی نمره زبان آیلتس 6.5 در اکثر مواقع نیاز است البته دانشگاه هایی هم هست که با دوره زبان هم می توانید ورود پیدا بکنید. در مورد ویزا کشور اتریش بصورت همزمان برای کل خانواده سختگیری می کند ولی با ایجاد یک فاصله کوتاه می توانید کل خانواده هم ویزا دریافت نمایید. درخصوص زندگی هم کشور اتریش کشور پیشرفته ای است و عموم مردم انگلیسی صحبت می کنند الزامی به داشتن مدرک زبان آلمانی از همان ابتدا نیست. موفق باشید.
هانیه اسد پور
سلام . روز خوش. من ۲۷ سالمه دوره مهمان داری هواپیما را گذراندم. چطور میتونم برای کشور دیگه این اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
ریحانه
سلام. وقتتون به خیر و خسته نباشید. برای مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری، حداقل سرمایه لازم چه مقدار هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در نظر داشته باشید که محدودیتی برای سرمایه گذاری در اتریش وجود ندارد ولی اگر از طریق روشی مانند کارشرکت اقدام داشته باشید باید حداقل حدود 35 هزار یورو در حساب شرکت خودتان قرار دهید و پس از ورود از همین سرمایه استفاده نمایید.
تینا
سلام بنده میخواستم اتریش مهاجرت کنم با توجه به شرایط بنده کدوم روش میتوه مناسب تر باشه بنده 38 سالمه مجردم و تحصیلاتم ارشد ای تی هست سطح زبانم در حد ایلتس 7 هست و 8سال سابقه مرتبطت با رشتم رو دارم ممنون میشم راهنماییم کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش تحصیلی یا ویزای جستجوی کار اقدام نمایید.
روزبه
سلام و درود برای خودحمایتی اتریش شرط سن مهمه یعنی برای 70 سال مشکلی نداره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر محدودیت سنی وجود ندارد.
رحیم
سلام من 26 سالمه و لیسانس منابع طبیعی دارم آیلتس 6، میتونم برای فنلاند اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، امکان اقدام برای تحصیل در فنلاند برای شما وجود دارد.
مهتاب همتی
سلام وقت بخیر ۳۲ سال ارشد بیوتکنولوژی با معدل ۱۹ ازاد ۳ سال سابقه کار ایلتس ۷ چه روشی برام مناسبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بیشتری توسط کارشناسان بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان