وکیل مهاجرت به کانادا

15 نظر

وکیل مهاجرت به کانادا می بایست از اعضای شورای قانون گذاری اداره مهاجرت کانادا ICCRC یا همان مشاور رسمی مهاجرت این کشور باشد که پرونده متقاضیان را در راستای اخذ اقامت این کشور با خدمات خاص خود پیش می برد. بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را می توان با توجه به علم بروز در تغییرات قوانین، سوابق کاری و پرونده های موفق، صداقت در امر مشاوره، نظرات متقاضیان شناسایی کرد. بهترین وکیل برای مهاجرت به کانادا فردی است که به قوانین و راه های مهاجرت به کانادا اشنا باشد، و بتواند افراد را با توجه به شرایط و موقعیت فردی شان راهنمایی صحیح کند. در این محتوا می توانید نحوه پیگیری اعتبار وکیل مهاجرتی کانادا، چرایی استفاده از مشاور رسمی و خدمات موسسه MIE و مشاور رسمی کانادا جناب آقای مهیار افضلی با شماره R532405 در این زمینه آشنا شوید. در صورت بروز هر گونه سوال با کارشناسان موسسه mie تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید

 

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما
وکیل مهاجرتی کانادا

چه افرادی واجد شرایط انجام امور مهاجرتی کانادا هستند؟

اگر برای شما این سوال پیش آمده است که چه افرادی واجد شرایط انجام امور مهاجرتی کانادا هستند؟ داشتن شرایط زیر پاسخ سوال شماست:

  • داشتن سن حداقل 18 سال
  • تکمیل برنامه تخصص مهاجرت (IPP) در 3 سال گذشته
  • دریافت نمره زبان مورد نیاز انگلیسی یا فرانسوی تایید شده توسط کالج
  • قبولی در آزمون ورودی کالج (RCIC EPE)

ویدئو موسسه ملک پور در مورد آشنایی با روش های مشاوره


شرایط کارهای وکیل مهاجرت در کانادا

  • وکیل مهاجرت به کانادا باید تمامی مدارک اعم از: تمکن مالی، سطح زبان، سابقه تحصیلی، شرایط تاهل، فرد را بررسی کند.
  • به قوانین کشور کانادا و ایالات های مختلف تسلط داشته باشد و بتواند بهترین این خدمات را ارائه دهد.
  • وکیل مهاجرت به کانادا باید موکل خود را راهنمایی کند تا در هر مرحله مدارک را به صورت کامل ارائه دهد.
  • در زمان تکمیل مدارک و روند پیشرفت پرونده موکل خود را از پیشرفت کار آگاه کند.
  • بررسی موارد اثر گذار بر روی پرونده موکل و کمک برای رفع نواقص پرونده.
  • پیشنهاد بهترین مسیر برای دریافت ویزا با توجه به شرایط فردی هر کیس.
  • پیگیری کامل پرونده و ارائه اطلاعات کامل در مسیر پیشرفت پرونده.
  • یک وکیل مهاجرتی، باید به کار خود تسلط کامل داشته باشد، و کیس های خود را به بهترین نحو جلو ببرد، اما موفقیت قطعی برای دریافت ویزا از وظایف وکیل مهاجرتی نمی باشد، و وظیفه او انجام صحیح امور محوله است.

فایل صوتی موسسه ملک پور راجع به لزوم مراجعه به وکیل

نحوه استعلام مشاور و وکیل مهاجرت به کانادا

در واقع از سال 2004 به بعد تمامی مشاورین مهاجرتی به کانادا ملزم به تکمیل یک برنامه برای کسب مجوز می باشند. در واقع افرادی که در این برنامه شرکت می کنند دانش قابل توجهی در مورد قانون مهاجرت به کانادا را به دست می آورند و در خصوص آخرین رویه و اطلاعات مهاجرت به کانادا به روز می باشند که توسط شورای مقررات مهاجرت کانادا بررسی می شوند.

ICCRC چیست؟

در واقع بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت با استخدام یک وکیل مهاجرتی کانادا (Regulated Canadian Immigration Consultant) تمایل دارند از علوم و تخصص مشاور خود استفاده کنند. به طور کل می توان گفت مشاور رسمی مهاجرتی می تواند اطلاعات سودمند و گزینه های مناسب با توجه به شرایط فردی را برای اخذ ویزا و اقامت در اختیار شما قرار دهد. RCIC ها در زمینه مهاجرت به کانادا تخصص دارند و می توانند متقاضیان را از طریق سیستم های مهاجرتی کانادا راهنمایی کنند.

اصولا متقاضیانی که می خواهند با دانستن اطلاعات تخصصی که در ید وكيل مهاجرتي كانادا می باشد از شرایط اخذ ویزا و شانس مهاجرت احساس امنیت دریافت کنند. چرا که در برخی از روش های مهاجرت فرآیند پیچیده و مدارک بسیاری وجود دارد. همینطور تکمیل فرم های لازم و مهلت زمانی برای درخواست و انجام امور بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. در بسیاری از این موارد تلاش به تنهایی درصد موفقیت شما را افزایش نمی دهد، به همین دلیل در این راستا استخدام یک مشاور مهاجرتی کانادا می تواند شما را در این امر راهنمایی کند و این مسیر را برای شما ساده تر کند.

به همین دلیل مشاور رسمی مهاجرت که دارای مجوز از سازمان ICCRC است، می تواند در اولین در خواست شما با تکمیل فرم درخواست و نحوه چیدمان مدارک و ارسال آن اطمینان کافی را حاصل کند که در خواست شما کاملا بهینه و صحیح به اداره مهاجرت ارائه کرده تا شما از شانس بالاتری برای موفقیت در راستای اخذ ویزا داشته باشید. سازمان ICCRC وظیفه اعتبار سنجی وکیل مهاجرت در کانادا را بر عهده دارد.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب استعلام وکیل مهاجرتی کانادا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

ویژگی‌ های یک وکیل مهاجرت به کانادا

وجود یک وکیل مهاجرتی روی پرونده از لحاظ پر اهمیت بودن قابل اغراق نیست. ویژگی‌ های یک وکیل مهاجرتی کانادا باید شامل موارد زیر باشد:

  • داشتن اعتبارنامه مناسب
  • ارجاعات و گواهی‌های قوی
  • سابقه قابل توجه و اثبات شده
  • حرفه‌ای بودن شخص در کار
  • در دسترس بودن و داشتن برخورد دوستانه

انواع خدمات وکیل مهاجرت کانادا در روش های مهاجرتی

در کانادا بیش از 100 نوع ویزا و گزینه برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که RCIC می تواند با ترسیم بهترین گزینه برای مهاجرت شما بر اساس اهداف شخصی افراد به آنان کمک کند. در این میان اگر تسلط شما به زبان انگلیسی کامل نیست و اطلاعاتی در خصوص روال درخواست مهاجرت به کانادا ندارید درخواست راهنمایی از مشاور مهاجرتی می تواند به نفع شما باشد.

خدمات روش تحصیلی با وکیل مهاجرتی کانادا

تنها برخی از افراد بر این باورند که می توانند با تسلط نسبی به زبان انگلیسی اقدام به اخذ پذیرش و در ادامه درخواست ویزای تحصیلی نمایند و همواره در این راستا با موفقیت رو برو شوند. این در حالی است که در زمان درخواست ویزای تحصیلی پرونده متقاضیان با جزئیات توسط آفیسران ویزا بررسی و تحلیل می شود و به دلایلی که ممکن است برای بسیاری از متقاضیان نامفهوم و نا معلوم باشد، با درخواست آنان موافقت نشود. در این میان باید توضیح داد که متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به چند گروه تقسیم می شوند.

  • دانش آموزان

بسیاری از خانواده دانش آموزان سعی دارند با دانش وکیل مهاجرت کانادا از وضعیت نظام آموزشی و کیفیت تحصیل و کیفیت زندگی در مدارس کانادا مطلع شوند. در این میان برخی از والدین تمایل دارند در زمان تحصیلات فرزند خود به عنوان همراه وارد کانادا شوند. بنابراین نحوه درخواست این امر و تاثیر آن حتی در درخواست تحصیل دانش آموزان تاثیر مستقیم دارد.

  • دانشجویان

اما دانشجویان خود به دو دسته تقسیم می شوند. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیلات دانشگاهی هستند و بیشتر به دنبال افزایش سطوح علمی خود هستند و سعی دارند با تحصیل در بهترین دانشگاه های کانادا به رتبه های عالی در تحصیل برسند.

این در حالی است که بسیاری از متقاضیان، تحصیل را راهی برای ورود به بازار کار کانادا می دانند و سعی دارند با تحصیل در کانادا پلی ارتباطی برای اقامت کاری بزنند. بنابراین از همان ابتدا امر انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، انتخاب شهر، پر کردن خلا تحصیلی و گپ تحصیلی، study plan، انگیزه نامه و نحوه درخواست ویزا بسیار حائز اهمیت می باشد. اصولا دانشجویانی که در این دسته قرار می گیرند حتی متاهل و دارای فرزند می باشد. بنابراین خیلی موثر می باشد که در زمان درخواست پرونده با ارائه نقاط قوت جهت بررسی به اداره مهاجرت کانادا ارسال شود. اما یکی دیگر از دلایل اخذ وکیل مهاجرتی کانادا در روش تحصیلی می توان در زمان رد ویزای تحصیلی پر اهمیت جلوه کند. همانطور که پیشتر اعلام شد برخی از افراد که در زمان درخواست ویزای تحصیلی با موفقیت روبرو نمی شود در راستای پیگیری جهت ردی ویزا به زعم خود با موضوعات نامفهوم و نامعلوم مواجه می شوند. این در حالی است که وکلا با مدد از دانش و تجربه خود به خوبی با این موضوعات روبرو می شوند و می توانند در این راستا و پر کردن ضعف پرونده مجدد درخواست شما را برای صدور ویزا تحصیلی به اداره مهاجرت کانادا ارجاع دهند.

خدمات روش سرمایه گذاری با وکیل مهاجرتی کانادا

برخی از افراد بر این باورند که اکثر روش های سرمایه گذاری در کانادا منجر به اقامت می شود و در این میان در دام افراد سود جو قرار می گیرند. اما با کمی تحقیق و آگاهی می توان گفت تنها برخی از روش های سرمایه گذاری در کانادا منجر به اقامت های موقت در امتداد آن تبدیل به اقامت دائم می شود و یا تنها برخی از روش های سرمایه گذاری در کانادا از همان ابتدا منجر به اخذ اقامت دائم می گردد. در این راستا متقاضیان می توانند در روش سرمایه گذاری با وکیل مهاجرتي کانادا مشورت کنند و با آگاهی کامل در این مسیر گام بر دارند. چرا که در حال حاضر ثبت شرکت در کاندا به نفس خود آثار اقامتی ندارد و این در حالی است که شما می توانید با مدد از وکیل مهاجرت کانادا به روش کار شرکت کانادا اقدام به مهاجرت و اخذ اقامت نمایید.

یا دیگر روش سرمایه گذاری در کانادا که منجر به اقامت در این کشور می شود روش کارآفرینی است. وکیل مهاجرت کانادا این امکان را به شما می دهند تا بر تمامی جنبه های سرمایه گذاری در کانادا و کارآفرینی تمرکز کرده و بر اساس شرایط سرمایه گذاری در هر استان، با میزان انتقال سرمایه و بازار کار آن استان در زمینه تخصص خود بیشتر آشنا شوید.

همواره در روش سرمایه گذاری در کانادا، فراتر از قوانین مهاجرتی و بررسی حوزه حقوقی این امر میزان سرمایه و شرایط تجارت از اهمیت بالایی برخودار است. طبیعتا یک وکیل مهاجرتی کانادا می بایست با درک درست از قوانین، شیوه های تجارت در کانادا و مقررات تجارت در این کشور کاملا آگاهانه به شما مشورت دهد. چرا که در مسیر کارآفرینی در کانادا برخی از افراد به دنیال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستند و یا برخی دیگر به دنیال خرید یک کسب و کار در کانادا می باشند. بنابراین داشتن اطلاعات کامل در این زمینه تنها در ید یک وکیل مهاجرتی خبره می تواند باشد. در واقع یک وکیل مهاجرتی خوب می تواند شما را در موقعیت خوب قرار دهد و به شما کمک کند.

خدمات روش اکسپرس اینتری با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا

بیش از 20 روش مهاجرتی به کانادا برای افراد ماهر و متخصص و کارکنان ماهر به صورت فدرالی و همینطور جریان های ارائه شده توسط استان کبک و یا دیگر استان های کانادا وجود دارد که متقاضیان می بایست با شناخت روش های موجود و اطلاعات کامل در این زمینه بتوانند بهترین روش را بر اساس شرایط خود انتخاب کنند. مسلما کسب اطلاعات در باب تمامی روش های مهاجرت کاری به کانادا و اخذ اطلاعات به روز برای تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا ممکن پذیر نیست. از این رو بهترین گزینه مدد و اخذ راهنمایی از مشاورین و وکلای خبره کانادایی می باشد که با اعلام شرایط خود و مشورت با مشاورین مهاجرتی کانادا بتوانید بهترین مسیر را با توجه به شرایط خود اتخاذ نمایید.

خدمات مهاجرت کاری وکیل مهاجرت در کانادا

اقامت کانادا را می توان از طریق کار به دست آورد. یکی از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کانادا از طریق کار بر اساس برنامه اکسپرس اینتری است از که از سال 2015 تا کنون اجرا می گردد و وکیل مهاجرت در کانادا کاملاً در این امر متقاضیان را راهنمایی خواهد کرد. سیستم جدید کانادا برای مدیریت پرونده های افرادیست که درخواست مهاجرت به کانادا دارند. بر اساس قوانین، دولت کانادا ملاک های حداقلی برای برنامه مهاجرپذیری خود ارائه می دهد. افراد پس از دسته بندی شدن بر اساس این قانون و حرفه ای که در آن تبحر دارند بر طبق برنامه CRS نمره بندی می شوند و این امتیاز افراد را در سیستم اکسپرس اینتری نشان می دهد. افرادی که دارای بالاترین امتیاز می باشند برای مهاجرت به کانادا به عنوان ساکنین دائمی دعوت می شوند و Permanent Residency در ابتدای ورود دریافت می کنند.

خدمات مهاجرت از طریق ازدواج وکلای مهاجرتی در کانادا

امکان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و اعتبار جهانی پاسپورت کانادا موجب شده است در طول چند سال گذشته چند مورد تقلب در ازدواج مهاجران با اتباع کانادایی پیش آید که دولت کانادا قوانین سختگیرانه را برای این امر در نظر بگیرد حتی برای کسانی که ازدواج  آن ها قانونی باشد. بنابراین، مهم است که اطمینان حاصل شود که تمام الزامات اسنادی مورد نیاز وجود دارد و خدشه ای به صحت آن ها وارد نیست که راه و روش آن را وکیل مهاجرت در کانادا به متقاضیان آموزش خواهد داد. اگر به موجب ویزای موقت کار یا تحصیل در کانادا زندگی می کنید، می توانید در صورت ازدواج با تبعه کانادایی و در صورت تأیید واقعی بودن ازدواج، بر اساس قوانین کانادا به زندگی در کانادا ادامه بدهید و اقامت دائم آن کشور را بدست اورید.

خدمات وکیل مهاجرت به کانادا در روش اخذ تابعیت از طریق تولد

 پاسپورت کانادا را می توان از طریق تولد در این کشور بدست آورد، کانادا یکی از معدود کشورهایی است که اگر فرزند شما در آنجا متولد شود، شهروندی کانادا را طی شرایطی دریافت می کند، حتی اگر والدین شهروند کانادا نباشند. اما فقط به این دلیل که فرزند شما در کانادا متولد شده، به این معنی نیست که شما به طور خودکار می توانید در این کشور اقامت کنید و به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید و به طور کلی صرف تولد فرزند در کانادا موجب اخذ اقامت برای والدین نمی شود و نکاتی جهت اخذ اقامت از طریق تولد فرزند وجود دارد که انجام این امور مستلزم مراجعه به وکیل مهاجرت در کاناداست.

خدمات وکیل مهاجرت به کانادا برای ویزای توریستی

دریافت ویزای توریستی کانادا نیز نیاز به آگاهی از مسائل حقوقی مربوط به آن دارد. نحوه در خواست برای شرایط جدید ویزای توریستی کانادا به این صورت است که به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و نیاز به اثرانگشت و امضای بیومتریک دارد. کودکان زیر 18 سال باید با اسناد حقوقی برای سفر ارائه کنند و شرایط ورود به عنوان بزرگسالان را با شرایط مشابهی هماهنگ کنند. افسر خدمات مرزی ممکن است از اطفال بخواهد مدارک دیگر را بسته به اینکه آیا کودک به تنهایی یا با کسی مسافرت می کند، نشان دهند. حداکثر زمانی که فرد می تواند با ویزای توریستی در خاک کانادا حضور داشته باشد 6 ماه است و در این مدت فرد اجازه کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و خرید ملک را نخواهد داشت. برای ویزای توریستی افراد می بایست مصاحبه، گواهی پلیس و گواهی سلامت پزشکی را ارائه نمایند که در این امر هم وکیل مهاجرت در کانادا در انجام این امور در کنار موکلین و متقاضیان گرامی خواهد بود.

مدارک لازم برای اقدام با وکیل مهاجرت به کانادا

فرآیند مهاجرت به کانادا به طور طبیعی نیازمند اسناد و مدارک زیادی می باشد و برخی موانع و ملاحظات سیاسی در این میان بر روی پرونده متقاضیان تاثیر گذار است. حتی برخی از مهاجرت های موقت همانند ویزاهای تحصیلی و یا درخواست ویزای توریستی شامل این موضوعات می باشد. البته این در حالی است که بسیاری از متقاضیان و مهاجران به امید مهاجرت بهترین راه را انتخاب می کنند و به تنهایی پیش می روند.

اما وکلای کانادایی با توجه به آموزش، دانش و تجربه و پذیرش پرونده های متعدد قدرت تشخیص بالایی در شناسایی و تحلیل روش های مهاجرتی بر اساس شرایط افراد دارند و می توانند در زمینه ارائه مدارک موکلین خود را راهنمایی کنند. بنابراین ممکن است یک وکیل مهاجرتی کانادا برنامه های مهاجرتی را که شما از قبل مطلع نبوده اید شناسایی کند و به شما اطلاع دهد که شما برای کدام یک از برنامه های مهاجرتی واجد شرایط هستید و بر این اساس مدارک لازم برای اقدام را خدمت شما اطلاع دهند.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا چه معیارهایی دارد؟

وکیل مهاجرتی کانادا همچنین می تواند شما را راهنمایی کند که در چه مرحله ای باید برای بهترین برنامه مهاجرتی درخواست دهید. در واقع وکلای مهاجرتی وظیفه برنامه ریزی برنامه مهاجرتی شما را بر عهده دارند. بنابراین در صورتی که شما برنامه مهاجرتی مناسبی را برای خود انتخاب نکرده باشید، وکیل مهاجرت به کانادا به راحتی می تواند با ارائه اسناد و علم و تجربه آگاهی لازم را به شما منتقل کند که تصمیم مطلوبی را در زمینه مهاجرتی خود به کانادا اتخاذ کنید و یا در صورتی که مسیر خود را به اشتباه انتخاب کرده اید در خواست تجدید نظر برای پرونده خودتان را می کند.

وکلای مهاجرتی نیز مشمول مقررات هستند و سازمانی های مربوطه بر کار و حرفه آنان نظارت می کنند. در واقع این نظارت برای اطمینان از دانش و حرفه وکلا طراحی شده است و این بدان معنی است که تمامی افراد می توانند وضعیت وکیل مهاجرتی کانادا را در وب سایت رسمی اداره مهاجرت که مجوز فعالیت را دارند بررسی و پیگیری نمایند.

چه افرادی بهتر است از وکیل مهاجرت به کانادا کمک بگیرند؟

جهت پاسخ به این سوال باید اینگونه مطرح کرد که تمامی افراد که به دنبال مهاجرت به کانادا می باشند و می توانند با کمک و مدد از وکیل مهاجرت به کانادا در هزینه، زمان و انرژی خود صرفه جویی کنند و به واسطه علم و تجربه وکیل مهاجرتی کانادا اقدامات لازم را انجام دهند. همانطور که می دانید روش های متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که هر کدام از این روش ها خود دارای زیر مجموعه های بسیاری می باشد. یقینا کسب تمامی این اطلاعات از مراجع ذی صلاح در توانایی افراد به طور معمول نمی باشد و یا کسب تمامی این اطلاعات شامل زمان می شود و ممکن است برخی از این روش های مهاجرت در طول زمان از روش های مهاجرتی به کانادا حذف شود و یا به دلیل کثرت درخواست ها اداره مهاجرت کانادا پرونده جدیدی را در همان زمنیه پذیرا نباشد.

هزینه اقدام با مشاور مهاجرت به کانادا

اما استخدام وکیل مهاجرتی به کانادا شامل هزینه و حق الزحمه می باشد. اما عدم استخدام وکیل به ویژه در موضوعاتی چون مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و یا از طریق سرمایه گذاری مشمول هزینه های بیشتری برای متقاضی می شود. چرا که در مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل متقاضیان می بایست هزینه و یا شهریه دانشگاه را قبل از ورود به کانادا پرداخت کنند و در ادامه برای درخواست ویزا به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنند. در صورتی که صدور ویزای فرد با موفقیت همراه نباشد در این میان متقاضی متضرر هزینه ای می باشد و یا در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در صورتی که سرمایه گذاری به صورت محتاطانه و هوشمندانه صورت نگیرد می توانند خسارت های جبران ناپذیری را برای فرد و متقاضی به همراه داشته باشد و این در صورتی است که وکیل مهاجرتی با علم و آگاهی به روش های مهاجرتی می توانند شما را در این امر راهنمایی سازد و کمک شایانی به شما برساند.

مزایای مهاجرت به کانادا با وکیل

وکیل مهاجرتی در زمینه مهاجرت تخصص دارد و با تکیه بر دانش و تجربه خود می تواند به متقاضیان کمک شایانی باشد. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا نه تنها می تواند در رسیدگی به مشکلات پیش آمده در خلال پرونده شما راهنمای مناسبی باشد، بلکه می تواند مسائل مهم را قبل از پیش بینی کند و از وقوع آنان مطلع باشد و در صورت لزوم از رخ داد برخی از آنان پیشگیری کند.

به طور مثال اداره مهاجرت کانادا و یا استان مورد نظر ممکن است در خواست متقاضیان را به دلیل ناقص بودن پرونده بازگرداند و یا ممکن است به دلایل مختلف و یا به دلایلی که بعضا می تواند برای متقاضیان مبهم باشد در خواست افراد را به طور کلی رد کنند. اما یکی از مزایای مهاجرت به کانادا با وکیل می تواند شما را از وقوع این موضوعات آگاه سازد و از پیش آمد آن جلو گیری کند و بدین شکل در هر مرحله از فرآیند نقاط قوت و یا ضعف پرونده شما را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد. در واقع این مزیت می تواند در زمان، هزینه و انرژی شما صرفه جویی شود.

مزایای وکیل مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا بدون وکیل

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا در فرآیند مهاجرتی الزامی نیست، با این حال کار کردن با مشاور و وکیل مهاجرت در کانادا دارای مزایای عمده ای می باشد. در واقع انتخاب یک وکیل مهاجرتی به کانادا که دارای تجربه و قابل اعتماد می باشد می تواند تفاوت بین رد شدن و پذیرفته شدن درخواست را نشان دهد. هر چند باید به این نکته نیز اشاره کرد که طبق قوانین مهاجرتی در نهایت آفیسر ویزا نتیجه این درخواست را اعلام میکنند و نتیجه و پاسخ به در خواست شخص متقاضی در ید و توانایی وکیل مهاجرتی به کانادا نمی باشد در نتیجه مهاجرت به کانادا بدون وکیل ممکن می باشد. با این حال نمی توان تاثیر و حضور یک وکیل مهاجرتی در پرونده را نا دیده و بی تاثیر تلقی کرد.

وکیل مهاجرت در کانادا و موسسه ملک پور

همواره افراد زیادی هستند که به قصد مهاجرت به کانادا به دنبال وکیل مهاجرت در کانادا هستند که علاوه بر تخصص در امر مهاجرت به کانادا، فردی دلسوز، فعال با با پروانه وکالت رسمی در کانادا باشد. موسسه ملک پور با بهره گیری از وکلای مجرب و با تجربه و با 15 سال سابقه کار مهاجرت به کانادا خدمتگزار هم میهنان عزیز بوده است و با تأسیس دفتر در شهر ونکوور کانادا به همیاری و کمک عزیزان هموطنمان که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، شتافته است. موسسه ملک پور در طول این مدت همواره موجبات رضایت مندی موکلین خود را فراهم اورده است و با کارنامه بسیار موفق در این زمینه اسباب  مهاجرت متقاضیان را به این کشور فراهم اورده است.

موسسه ملک پور همواره سابقه ای روشن و پرونده ای پرکار در اخذ ویزا داشته و در این لینک زیر می توانید برخی از نظرات موکلین عزیز و ویزای های صادره برای عزیزان مشاهده نمایید که شامل نظرات موکلین نسبت به انجام پروسه مهاجرتشان به کانادا با همیاری وکیل مهاجرت در کانادا توسط موسسه ملک پور می باشد. نظرات موکلین ما در مورد موسسه گویای لطف و محبت مشتریان ماست. میزان رضایت بالای مشتریان،‌ حاصل نظم، صداقت، درستی عمل و مشاوره دلسوزانه موسسه ملک پور می باشد.

گالری ویزاها


سوالات متداول

✔️ چگونه یک وکیل خوب برای مهاجرت به کانادا پیدا کنم؟

شما می توانید با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی وکیل مهاجرت در کانادا و با بررسی تعداد پرونده های موفق و یا با مراجعه با سایت رسمی انان با تحقیق در خصوص اطلاعات مهاجرتی و بررسی صحت اطلاعات به کیفیت کار آنان پی ببرید.

✔️ وکیل مهاجرت به کانادا چه کارهایی را انجام می دهد؟

این موضوع کاملا به روش مهاجرتی افراد بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت در زمینه تحصیلی می توانند در نوشتن study plan، بررسی توصیه نامه، انگیزه نامه، چیدمان مدارک در پرونده و یا در صورت رد درخواست با پیگیری و یا رفع ایراد در پرونده کمک شایانی برای شما باشد و یا می توانید ضمن درخواست ویزای تحصیلی برای شخص اصلی برای همراه فرد درخواست ویزای w1 نماید. همینطور در بخش ویزاهای کاری به بررسی پیشنهاد کاری فرد بپردازد و در نحوه ارائه مدارک لازم، چیدمان مدارک، بررسی امتیازات و ارسال درخواست و تکمیل فرم مورد نظر و ... به افراد کمک کند.

✔️ آيا وکیل مهاجرت به کانادا روند مهاجرت را تسریع می بخشد؟

در واقع مراجعه به وکیل مهاجرتی کانادا می تواند در بخش هزینه، زمان و انرژی خود صرفه جویی کرد که خود این امر تسریع کننده روند مهاجرت خواهد بود.

✔️ تفاوت وکلای مهاجرتی کانادا چیست؟

عمده تفاوت آنان از نظر متقاضیان تعداد پرونده های موفق آنان در ادامه میزان حق الزحمه و صداقت کاری آنان می باشد.

✔️ چند درصد احتمال موفقیت مهاجرت به کانادا بدون وکیل وجود دارد؟

درصدی نمی توان پیشبینی کرد اما قطعا تجربه وکیل شانس دریافت ویزا را افزایش خواهد داد مخصوصا برای روش های سرمایه گذاری که نتیجه اهمیت بسزایی در حفظ سرمایه یا عدم موفقیت خواهد داشت.

سخن پایانی

مطالعه این مقاله می تواند در زمینه نیاز وکیل برای مهاجرت به کانادا شما عزیزان را آگاهی بخشد و بسیاری از مسائل مهم در راستای مهاجرت به کانادا و الزام حضور وکیل مهاجرتی و یا عدم حضور وی را برای شما پر رنگ کند و شاید مفهوم دیگری را برای شما به ارمغان آورد. در این مقاله سعی داشتیم به مزایای مهاجرت به کانادا با وکیل، مفهوم ICCRC، مدارک لازم برای اقدام با وکیل مهاجرت به کانادا بپردازیم و اطلاعات کاملی در این زمینه را خدمت شما عزیزان فراهم آوردیم و در ادامه به این موضوع پرداخته شد که در صورت عدم حضور وکیل مهاجرتی به کانادا چه عواقبی برای پرونده ها به دنبال خواهد داشت و درصد قبولی پرونده در صورت حضور وکیل مهاجرتی به شکل خواهد بود. امید است تواسته باشیم در راستای اهداف شما عزیزان باز هم گامی رو به جلو برداریم. به همین جهت شما عزیزان می توانید پس از مطالعه این مقاله در صورت داشتن سوال با کارشناسان موسسه mie در راستای شناسایی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید و یا می توانید در انتهای این مقاله سوالات و نظرات خود را مطرح کرده و پاسخ ان را در کمترین زمان به دست آورید.

امتیاز 5 از 5 ( 4 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سیما سروش
سلام ممنون از سایت خوبتون من و همسرم قصد داریم تا از طریق اسکیل ورکر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم هر دو 32 ساله هستیم و فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر و 7 سال سابقه کار . چطور می تونیم با آقای افضلی وکیل مهاجرت به کانادا صحبت کنیم و شرایطمون رو بررسی کنیم ؟ ما شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر رو داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، شرایط سنی، تحصیلی و سابقه کار شما نشان دهنده شرایط مطلوبی است که در صورت اخذ مدرک زبان در سطوح بالا شانس خروج از استخر مجازی مرحله دوم را خواهید داشت. جهت دریافت وقت مشاوره به جناب افضلی می توانید از طریق تماس با مؤسسه اقدام فرمایید. * مانا باشید *
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون من 26 سالم هست و ارشد زبان انگلیسی دارم با 4 سال سابقه کار مرتبط و سطح زبانم هم خوب هست میخواستم بپرسم چجوری میشه با وکیل مهاجرت به کانادا از طریق موسسه شما برای روش های کاری کانادا صحبت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما می توانید ضمن مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه از طریق شماره 02149196000، مشاوره با جناب مهندس افضلی را رزرو نمایید.
کوثر سواری
سلام ممنون از مطالب خوبتون چجوری میتونم با وکیل مهاجرت کانادا در خصوص روش های اقامت کانادا ارتباط بگیرم؟ ما یه خانواده 4 نفره هستیم و میخوایم از طریق اسکیلد ورکر یا استارت اپ به کانادا مهاجرت کنیم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست گرامی. متشکریم از محبت شما. برای بررسی شرایط خود می توانید با موسسه 02141496000 تماس بگیرید و ضمن بررسی شرایط اولیه توسط کارشناسان، مشاوره با مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا را رزرو نموده و از مشاوره ایشان نیز استفاده نمایید.
mina
سلام من بخوام برای کانادا مستقیم با وکیل کانادا کارم پیش میره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، کار شما توسط جناب مهندس افضلی مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا مدیریت خواهد شد.
خیریه موسوی
سلام فردی که دوره لیسانس وکالت رو در ایران داره امکانش هست برای فوق در کانادا اقدام کنه ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. امکان تحصیل در دوره فوق لیسانس وجود دارد اما برای بررسی جزئیات کار می توانید از مشاوره رایگان موسسه استفاده نمایید.
سحر
سلام، آیا برای دریافت ویزا تحصیلی هم داشتن وکیل اهمیت دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله کامل بودن مدارک بسیار اهمیت دارد و داشتن یک وکیل مهاجرتی مناسب شانس پرونده را بالا میبرد.
حنانه فاضلی
سلام. وقتتون بخیر باشه. برای انجام سرمایه گذاری در کانادا و راه اندازی کسب کار شما کمک می کنید؟ ممنون از پاسخگوییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز موسسه از ۰ تا ۱۰۰ کار در کنار شما می باشد.
مصطفی
سلام وقت بخیر من برادرم تو کانادا زندگی میکنه و برای بحث اقامت و کارش به یک وکیل مهاجرت به کانادا نیاز داره چطور میتونیم براش وکیل بگیریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما می توانید با شماره تماس موسسه ارتباط برقرار بفرمایید و تایم مشاوره با آقای مهندس افضلی مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا را برای برادر خود رزرو نمایید تا راهنمای ایشان باشند. شماره تماس موسسه 02149196000 است.
Mahmood
سلام روز خوش. ممنون بابت اطلاعاتتون. هزینه وکیل برای مهاجرت کاری به کانادا چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات در مورد هزینه‌ها با موسسه تماس حاصل نمایید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.
نازنین
سلام بنده برای تحصیل در کانادا میخواستم اقدام کنم آیا وکیل مهاجرتی نیاز هست که کارمون رو انجام بده؟ شرایط بنده 20سالمه و برای لیسانس رشته هنر میخواستم اقدام کنم سطح زبانم در حد 7 هستش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شرایط کلی شما برای دریافت پذیرش و ویزا مناسب است و استفاده از وکیل مهاجرت می تواند ریسک ویزا را کاهش داده و مسیر را برای شما آسان تر نماید.
بارونی
سلام وقت بخیر ایا برای تحصیل هم باید باوکیل اقدام کنیم ؟؟؟بنده کارشناسی خوندم درایران ۳۷سالمه ودارایی ۵میلیارد دارم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما میتوانید خودتان هم به صورت مستقل اقدام داشته باشید اما اقدام به کمک وکیل در سرعت و دقت پرونده به شما کمک خواهد کرد و ریسک ها را کاهش می دهد. با شرایطی که فرمودید بهتر است برای گزینه های تحصیل در اروپا مانند اتریش، فنلاند، سوئد، هلند و ... اقدام داشته باشید.
سروش
سلام وعرض ادب بنده ۵۶سالمه مترجم زبان انگلیسی وشغلم مترجمی توشرکت خصوصی هست فوق لیسانس دارم میخواستم بدونم برای کانادا بخوام اقدام کنم وتوزمینه شغل خودم ایاامکانش هست وهزینه وکیل برای کاریابی چقدر است ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
سعید مولایی
سلام وقتتون بخیر من برای جاب افر در کانادا میخواستم اقدام کنم 32 سالمه و مجردم لیسانس الکترونیک دارم و سابقه کار مرتبط دارم از نظر شما برای ویزای کار شانس دارم؟ چجوری میتونم با وکیل کانادا ارتباط بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ارادت. در صورتی که جاب آفری از کارفرمای کانادایی بتوانید دریافت کنید میتوانید برای کار اقدام نمایید ولی شانس تحصیل را نیز خواهید داشت.
مهتاب
سلام وعرض ادب بنده ۵۶سالمه مترجم زبان انگلیسی است فوق لیسانس دارم میخواستم بدونم برای کانادا بخوام اقدام کنم وتوزمینه شغل خودم ایاامکانش هست وهزینه وکیل برای کاریابی چقدر است ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرابط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
سیمین اسکندری
سلام من میخواستم به همراه خانواده ام اقامت کانادا رو دریافت کنیم و به وکیل مهاجرت به کانادا نیاز دارم چجوری باید باهاتون مشاوره بگیرم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید‌ 02149196000
مشاوره رایگان