مهاجرت با مدرک دیپلم

19 نظر

ادامه تحصیل با مدرک دیپلم

انواع روش های مهاجرت و امکان مهاجرت با مدرک دیپلم به کشورهای مختلف از روش های گوناگون، روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلمه، تحصیل با مدرک دیپلم، ویزای کار با مدرک دیپلم، بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم در این نوشتار به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد. انواع روش های مهاجرت با مدرک دیپلم کدامند؟ با مدرک دیپلم می تواند از چه طرقی و به چه کشورهایی مهاجرت نمود؟ راه های مهاجرت با مدرک دیپلم کدامند؟ آیا می توان از طریق مهاجرت با مدرک دیپلم اقامت دائم و تابعیت یک کشور را بدست آورد؟ در این مقاله قصد داریم تا به این دسته از سؤالات شما عزیزان  پاسخ دهیم و تمامی روش های مهاجرت با مدرک دیپلم را به طور کامل بررسی نماییم. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل نموده و به صورت رایگان مشاوره شوید.

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند عبارتند از:

  • مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق کار
  • مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق تحصیل
  • مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت با مدرک دیپلم از روش های خاص (هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان)
  • ارزانترین کشورها برای مهاجرت با مدرک دیپلم
  • سوالات متداول راجع به مهاجرت با مدرک دیپلم
  • سخن پایانی درباره مهاجرت با مدرک دیپلم

 

تحصیل در کانادا

مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق کار

اخذ اقامت از طریق کار یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت است. برای اقدام از این روش می بایست شرایطی همچون مدرک تحصیلی، تخصص، سطح زبان، سوابق کاری مرتبط با تحصیلات و مهارت های لازم را در نظر گیریم. بنابراین این روش به افرادی که متقاضی مهاجرت با مدرک دیپلم هستند توصیه نمی شود. به طور کلی برای انتخاب کشور مناسب برای اقدام از طریق کار می بایست نرخ بیکاری آن کشور و طریقه ی اعطای ویزای کاری آن را در نظر داشته باشیم. برای مثال کشور هایی همچون آلمان و اتریش نوعی ویزا با عنوان جستجوی کار به علاقه مندان به کاریابی اعطا می نمایند که از این طریق متقاضیان به مدت ۶ ماه فرصت دارند تا کار مورد نظر خود را در این کشورها پیدا کنند. همچنین کشورهایی همچون کانادا و استرالیا ویزای کاری خود را از طریق سیستم امتیازبندی که در آن فاکتورهایی مانند سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، سوابق کاری و... نقش اساسی را ایفا می نمایند به متقاضیان اعطا می نمایند. از این طریق افراد می توانند اقامت دائم خود را نیز دریافت نمایند، اما نکته بسیار مهم در رابطه با اقدام از این طریق، داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می باشد.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد تحصیل در خارج از کشور

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد تحصیل در خارج از کشور

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد تحصیل در خارج از کشور

 

در رابطه با دیگر کشورها می توان گفت افراد با دارا بودن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از کارفرما می توانند برای اخذ ویزای کار اقدام نمایند.

شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص نحوه کاریابی در خارج از کشور از محصول بی نظیر گام به گام تا کار در خارج از کشور با تدریس استاد ملک پور بهره مند شوید.

 

کار در جمهوری چک

مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق تحصیل

یکی دیگر از اصلی ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت، روش تحصیلی است. در حالت کلی، در مقاطع و رشته های تحصیلی گوناگون و با توجه به شرایط می توان برای مهاجرت از طریق تحصیل اقدام نمود. در رابطه با مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق تحصیل می توان گفت با توجه به شرایط سنی افراد امکان اقدام برای کشور های گوناگون وجود دارد. نکته قابل توجه این است که قبل از هرگونه اقدام می بایست شرایط متقاضی با قوانین کشورهای گوناگون تطبیق داده شود. برای مثال شرایط سنی افراد و میزان گپ تحصیلی متقاضی در کشورهایی همچون کانادا، آمریکا، انگلستان، استرالیا و... بسیار حائز اهمیت است و متقاضیانی که بیش از ۴ إلی ۵ سال گپ تحصیلی دارند بهتر است برای کشورهایی همچون اتریش، هلند، فنلاند و... اقدام نمایند. هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف نیز باهم متفاوت است. برای مثال در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان، اتریش، فرانسه و اسپانیا، تحصیل به زبان رسمی این کشورها رایگان است. همچنین هزینه های تحصیل در برخی از کشورها مانند لاتویا بسیار مقرون به صرفه می باشد. در حالت کلی می توان گفت برای اقدام به مهاجرت با مدرک دیپلم و اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی، متقاضی می بایست تمامی جوانب را در نظر گیرد و تحقیقات کافی را برای انتخاب مقصد به کار گیرد. لازم به ذکر است افرادی که برای مهاجرت از طریق تحصیل اقدام نموده و ویزای تحصیلی کشور مورد نظر را دریافت می نمایند، به منظور دریافت اقامت دائم و تابعیت آن کشور می بایست پس از تحصیل اقامت خود را به اقامت کاری و یا سرمایه گذاری تبدیل نمایند. به این منظور بسیاری از کشورها به دانشجویان بین المللی اجازه می دهند تا مدتی پس از اتمام تحصیلات خود در آن کشور به دنبال کار بگردند. به شما عزیزان علاقه مند به تحصیل با مدرک دیپلم پیشنهاد می کنیم که مقاله تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم را حتما مشاهده نمایید.

مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های بسیار مناسب برای افرادی که متقاضی مهاجرت با مدرک دیپلم هستند، روش سرمایه گذاری است. البته باید توجه داشت افرادی که متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستند می بایست از تمکن مالی بالایی برخوردار باشند. اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری شامل روش های بسیار متنوعی می باشد. به عنوان مثال برخی از کشورها مانند پرتغال، اسپانیا و یونان از طریق خرید ملک به متقاضیان گلدن ویزا ( یک نوع اقامت ۵ ساله بدون شرط حضور) اعطا می نمایند. یا در برخی از کشورها مانند کانادا، آمریکا و استرالیا می توان از طریق کارآفرینی اقدام به اخذ اقامت نمود. از دیگر روش های سرمایه گذاری و مهاجرت با مدرک دیپلم از این طریق می توان به روش های خودحمایتی، خرید اوراق قرضه، استارت آپ و... اشاره کرد.

روش خودحمایتی یکی از محبوب ترین روش های اخذ اقامت از طریق نشان دادن تمکن مالی است. در این روش متقاضی می تواند بدون سرمایه گذاری و تنها با اثبات برخورداری از تمکن مالی مناسب اقامت کشورهایی همچون اتریش، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، یونان و اسپانیا را به دست آورد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری به لینک زیر مراجعه نمایید:

تحصیل در کانادا

بهترین کشور برای سرمایه گذاری

مهاجرت با مدرک دیپلم از روش های خاص (هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان)

از دیگر روش های اخذ اقامت و مهاجرت با مدرک دیپلم می توان به روش اخذ اقامت برای هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان اشاره نمود. متقاضیان اخذ اقامت از این طریق می بایست از شرایط ویژه ای در رشته های هنری، ورزشی و یا علمی برخوردار باشند.برخی از کشورها انواع خاصی از ویزا و اقامت را برای افراد خاص در نظر گرفته اند. به عنوان مثال افراد هنرمند می توانند با دارا بودن شرایط مناسب برای اخذ ویزای هنرمندان اقدام نمایند. این مقاله توسط کارشناسان متخصص موسسه ملک پور به رشته تحریر درآمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً حرام بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین کشور کانادا نیز اقامتی را تحت عنوان اقامت خوداشتغالی برای این افراد در نظر گرفته است. نوعی از ویزا نیز توسط کشور آمریکا به افراد خاص اعطا می گردد، این نوع ویزا تحت عنوان ویزای EB1 برای متقاضیان قابل دریافت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت هنرمندان به لینک زیر مراجعه نمایید:

تحصیل در کانادا

اقامت هنرمندان

ارزانترین کشورها برای مهاجرت با مدرک دیپلم

یکی از دغدغه های اساسی افراد برای مهاجرت با مدرک دیپلم و اخذ اقامت، در ارتباط با هزینه های مهاجرت است. همانطور که می دانید از جمله روش های ارزان برای مهاجرت، اقدام از طریق ویزای کار است اما همانطور که در بخش خای قبل گفته شد، برای اخذ ویزای کاری اکثر کشورها داشتن حداقل مدرک لیسانس الزامی است. بنابراین متقاضیان مهاجرت با مدرک دیپلم می بایست با توجه به شرایط سنی و میزان دارایی خود از میان روش های تحصیلی و سرمایه گذاری یک روش را برگزینند.

    برای اطلاع از شرایط دریافت ویزا برای پسران زیر 18 سال این مقاله را بخوانید:

       شرایط خروج از کشور برای پسران زیر 18 سال

اخذ ویزای تحصیلی و گذراندن دوره های تحصیلی در کشورهای مختلف به لحاظ هزینه بسیار متفاوت است. به عنوان مثال تحصیل در مقطع کارشناسی در بسیاری از کشورهای اروپایی تقریباً رایگان بوده و دانشجو متحمل هزینه های بالا برای اتمام دوره ی تحصیلی خود نمی شود. همچنین در روش های سرمایه گذاری، روش خودحمایتی به دلیل عدم نیاز به سرمایه گذاری از جمله روش های مقرون به صرفه به حساب می آید. هزینه های زندگی در کشورهای مختلف نیز باهم متفاوت هستند و متقاضی می بایست قبل از اقدام تحقیقات لازم را برای پیدا کردن ارزانترین و مقرون به صرفه ترین کشور به کار گیرند.

تحصیل در کانادا

هزینه های زندگی در انگلستان

. برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیل در کشورهای مختلف می توانید محصول بینظیر راهنمای گام به گام اخذ اقامت را تهیه نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول راجع به مهاجرت با مدرک دیپلم

آیا مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است؟

بله،یکی از روش های بسیار مناسب برای افرادی که متقاضی مهاجرت با مدرک دیپلم هستند، روش سرمایه گذاری است.

✅با داشتن مدرک دیپلم و گپ تحصیلی بالا برای کدام کشورها می توان از طریق تحصیل اقدام نمود؟

متقاضیانی که بیش از ۴ إلی ۵ سال گپ تحصیلی دارند بهتر است برای کشورهایی همچون اتریش، هلند، فنلاند و... اقدام نمایند.

✅آیا مهاجرت با مدرک دیپلم برای هنرمندان امکان پذیر است؟

بله، با اثبات تمکن مالی مناسب و سابقه هنری قوی می توان برای دریافت اقامت هنرمندان اقدام نمود.

✅حداقل مدرک تحصیلی برای اخذ ویزای کار چیست؟

متقاضیان اخذ ویزای کاری اکثر کشورها می بایست دارای حداقل مدرک لیسانس باشند.


_____________سخن پایانی درباره مهاجرت با دیپلم__________

به طور کلی روش های مهاجرت با مدرک دیپلم، روش های مناسب مهاجرت افراد دیپلمه، تحصیل با مدرک دیپلم، ویزای کار با مدرک دیپلم، بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم، انواع مهاجرت با مدرک دیپلم و چگونگی اخذ اقامت در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفت.همانطور که گفته شد کسانی که قصد مهاجرت با مدرک دیپلم را دارند می بایست با توجه به جزئیات شرایط خود یکی از طرق گوناگون اخذ اقامت را انتخاب نمایند.برخی از روش ها مانند اکثر ویزاهای کاری نیاز به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی دارند و برخی دیگر نیازی به داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع بالا ندارند. آنچه می بایست مورد توجه قرار گیرد قوانین کشورهای مختلف و تطبیق آن ها با شرایط فرد متقاضی می باشد. بر این اساس توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام تحقیقات لازم در این خصوص صورت گیرد. در این رابطه شما عزیزان می توانید با تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما بهره مند شوید. همچنین می توانید سؤالات خود را در پایان همین بخش مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 4.5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
امیرحسین میرزائی
سلام.من دیپلم رشته علوم تجربی هستم ؟۱۹ ساله هستم.معدل کتبی دیپلم ۱۹/۹۳ میباشد.میخواهم در رشته پزشکی یا دندان پزشکی و یا داروسازی در یکی از کشورها در دانشگاه معتبر بورسیه شوم.بورسیه با سرمایه گذاری به چه صورت است؟لطفا منو راهنمایی کنین.ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما برای اخذ ویزای تحصیلی کشور انگلستان، کانادا و اروپا مناسب است و شانس بالایی دارید با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
امیر
سلام.دیپلم تجربی ۱۹ ساله و معدل دیپلم ۱۹/۹۳ میباشم.وضعیت زبانم نیز خوب است.چطور میتونم بورسیه تحصیلی رایگان بگیرم.ممنون لطفا منو راهنمایی کنید.ممنکن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما برای اخذ ویزای تحصیلی مناسب است با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند
رقیه
سلام وقتتون بخیر، من دانشجوی ترم دو شیمی کاربردی هستم و دیپلم تجربی دارم معدل نهایی 14,میتونم برای تحصیل در رشته ی پزشکی اقدام کنم؟! یا اینکه با لیسانس علوم پایه که دارم میخونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به معدلتان برای کشورهای محدودی با مدرک دیپلم می توانید اقدام نمایید‌. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید‌
Zohreh Baettela
سلام لیسانس کامپیوتر دارم و ۳۷ سالمه با ۱۱ سال سابقه کار غیر مرتبط بهترین راه برای من چی معرفی میکنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
الهه ادینه لو
سلام وقت تون بخیر من دانش اموز سال۱۱ دهم‌تجربی‌ام و میخواستم بدونم برا مهاجرت با دیپل م برا بورسیه باید معدل دیپلم چقدر باش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند
فاطمه شادکام
سلام من دیپلم انسانی دارم میخواستم ببینم در چه رشته ای میتونم در کشور های مثل چین تحصیل کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقتتون بخیر با مشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید کامل شما را راهنمایی کنند
پویان
سلام من دارای دیپلم کامپیوتر و ریاضی و همچنین متاهل ( بدون فرزند) و 40 ساله ام 15 سال سابقه کاری در یک شرکت کامپیوتری دارم و همچنین مسلط به طراحی شبکه و برنامه نویسی به زبان های php و پایتون می باشم و سطح زبان آلمانی و انکلیسی ام در حد متوسط است آیا می توانم برای مهاجرت کاری به آلمان یا کانادا اقدام نمایم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به اینکه مدرک تحصیلی شما دیپلم اما سابقه کارتان خوب هست به شما پیشنهاد می کنم به دنبال جاب آفر یا پیشنهاد شغلی باشید. اگر وارد پروسه های امتیازی بشید بخاطر سن و مدرک تحصیلی امتیاز بالایی را نمی آورید. پیشنهاد می کنم حمتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
ارسلان قسمتی
سلام خسته نباشین ‌. میخواستم بدونم من با دیپلم تجربی میتونم برای رشته ی علوم اقتصاد آلمان یا ایتالیا اقدام کنم؟ یا باید حتما دیپلم انسانی بگیرم؟ واینکه دیپلم مجدد قابل قبول هست برای پذیرش دانشگاه ها ؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان وجود دارد که شما برای رشته هایی مثل اقتصاد مدیریت مالی و بیزنس اقدام نمایید.
امیر
من دارم درس می خونم ودرسم امسال تموم میشه منم متونید ویزا بگیرید من افغانی هستم موقیم ایران من به فوتبالم الاقه دارم ولی اینجا میگن افقانی هارو در مدرسه فوتبال صبته نام نمی کونن آیامی تونید برام کاری بوکونید ممنون میشم اگه جواب بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر شرایط اقدام برای شما وجود داشته باشد بلی می توانید از ایران برای کشورهای اروپایی اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت رایگان بررسی شود.
امیر
من دارم درس می خونم ودرسم امسال تموم میشه منم متونید ویزا بگیرید من افغانی هستم موقیم ایران من به فوتبالم الاقه دارم ولی اینجا میگن افقانی هارو در مدرسه فوتبال صبته نام نمی کونن آیامی تونید برام کاری بوکونید ممنون میشم اگه جواب بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر شرایط اقدام برای شما وجود داشته باشد بلی می توانید از ایران برای کشورهای اروپایی اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت رایگان بررسی شود.
...
سلام . رتبه کنکور هم بر روَند مهاجرت تاثیرگذار هست ؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام خیر دوست عزیز تاثیر چندانی نخواهد داشت.
سارا
سلام، من یازدهم رشته انیمیشن هستم، میتونم با مدرک دیپلم بورسیه بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با اخذ مدرک دیپلم شما می توانید در دانشگاه های رایگان کشورهایی مانند المان فرانسه اسپانیا و ... اقدام نمایید.
سارا
سلام، من یازدهم رشته انیمیشن هستم، میتونم با مدرک دیپلم بورسیه بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان فرانسه اسپانیا اتریش و ... به صورت رایگان یا با هزینه کم تحصیل نمایید.
محمد عرفان صفرعلی
سلام خسته نباشید من دیپلم رشته علوم تجربی هستم میخاستم ببینم ک بورسیه برای تحصیل برای رشته برنامه نویسی برای شرایط من چگونه است : توصیه نامه از چندین استاد زبان مجرب برای اطمینان از زبانم که همه اون استادها دارای مدارکی مثل : CELTA certified Cambridge university ielts instructor trained by ITTI new york EFL teacher trainer ، IELTS band score 8.5 و .. ک همه تاییده دارن .......,................ مدرک ایلتس اکادمیک خودم با بند اسکور ۷.۵ ....................... رزومه برنامه نویسی دارم.رزومه کامل هست و داخلش تمام اطلاعات لازم مثل سوابق شغلی ، تحصیلی و مهارت هایی ک بلدم و نمونه پروژه برای هر کدوم از اونها و هدفم در این حوضه و مدارکی ک از سایت های معتبر برنامه نویسی ک خیلی از دانشگاه های دنیا قبول دارن و اطلاعات زبانم مثل سابقه تحصیل و لینک اعتبارسنجی مدرک ایلتسم و نمونه مار هام و ....داخلش هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به رزومه خوبی که دارید امکان اخذ بورسیه وجود دارد. شرایط بورسیه در دانشگاه های مختلف متفاوت است و شما بایستی وب سایت دانشگاه ها را بررسی نمایید.
یگانه کاربر
سلام من فارغ التحصیل شدم و‌دیپلم انسانی دارم سطح زبانم خوب به بالا هست و امکان گرفتن مدرک زبان دارم میتونم بورسیه بگیرم و مهاجرت کنم و چطور باید بورسیه رایگان بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در بعضی کشورها امکان دریافت بورسبه وجود دارد. همچنین تحصیل در کشورهایی مانند المان فرانسه اسپانیا به صورت رایگان یا با هزینه کم نیز امکان پذیر است.
H
سلام وقتتون بخیر، من دانشجوی ترم دو شیمی محض ترم 5 هستم و دیپلم تجربی دارم معدل نهایی 18 (21 سالمه) و ایلتس 7 دارم ,میخواستم ببینم چجوری میتونم با این مدارک قبل لیسانس بورسیه اروپا رو بگیرم؟ هر رشته ای حتی زبان انگلیسی . یعنی راهی هست قبل از لیسانس بتنونم بورسیه بگیرم؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما هنوز شانس پذیرش خواهید داشت و می توانید در کشورهایی مانند المان اسپانیا فرانسه بعد از گذراندن کالج بصورت رایگان تحصبل نمایید.
خدیجه کرمی
سلام من ۱۸ ساله امسال درسم تموم شد ولی با معدل پایین میخاییم با ارتقا معدل نمره هامو ببرم ۱۹ و ۲۰ برای بورسیه تحصیلی نمره‌ و معدلی ک با ارتقا معدل گرفته شده قابل پذیرشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، نمرات نهایی شما ملاک هستند.
آیسان رضایی
باسلام و عرض ادب من مقطع متوسطه اول رو تموم کردم میخواستم ببینم به چه طریقی میتونم جهت ادامه تحصیل در یکی از کشور های اروپایی مانند آلمان و یا هلند اقدام نمایم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
M
سلام خسته نباشید من سال یازدهم رشته صفحه آرایی هستم بعد از گرفتن دیپلم میتونم برای بورسیه شدن کشور ایتالیا توی رشته گرافیک اقدام کنم؟معدلم ۱۸.۵۶ هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت داشتن سطح زبان مناسب امکان اقدام وجود دارد.
سارا
با سلام میخواستم بدونم با معدل کل دیپلم ۱۶و۷۸ شانس گرفتن بورسیه برای زشته پرستاری رو دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در بعضی از کشورها می توانید بصورت رایگان تحصیل نمایید مانند اتریش اسپانیا فرانسه و ...
مشاوره رایگان