مقایسه کارآفرینی و استارت آپ کانادا

9 نظر

در این مقاله به مقایسه کارآفرینی و استارت آپ کانادا می پردازیم. در حالت کلی برنامه‌ های کارآفرینی این امکان را برای شما فراهم می کنند که افرادی که سابقه مدیریتی سطح بالا و یا سابقه مدیریتی بیزینس خودشان را داشته اند، بتوانند به راحتی از این طریق به کانادا مهاجرت نمایند و برای اجرای بیزینس خود در کانادا سرمایه گذاری نمایند. بعلاوه شما به اختیار می‌ توانید بیزینسی را از صفر راه اندازی نمایید و یا این که می توانید بیزینس فعالی را خریداری کنید. در هر دوی این حالت‌ ها مهم است که شما به صورت فعال و روزانه بیزینس خود را مدیریت نمایید و پس از اعلام  گزارش آن را به دولت کانادا، می توانید در خواست اقامت دائم بدهید. با توجه به این موضوع در می یابیم که در برنامه کارآفرینی شرط حضور بسیار مهم می باشد. بنابرین اگر بیزینس خود را در کشور مبدا دارید و نمی توانید تمام مدت سال را در کشور کانادا حضور به عمل آورید، توصیه می کنیم از طریق برنامه کارآفرینی اقدام نکنید. در برنامه های کارآفرینی ابتدا برای شما کارت اقامت کاری صادر می شود. پس از دریافت کارت اقامت کاری با 2 سال اعتبار این امکان را دارید که در ایالت مدنظر خود بیزینستان را راه اندازی نمایید و یا بیزینس جدیدی را خریداری کنید.

لطفاً توجه نمایید که اگر از طریق برنامه کارآفرینی اقدامی می نمایید، می بایستی تعدادی از نیروهای استخدامی خود را از شهروندان کانادایی انتخاب کنید. در پی این موضوع پس از گذشت ۱ الی ۱.۵ می توانید گزارشی را به دولت مربوطه ارائه دهید. طبق قراردادی که با دولت کانادا داشته‌ اید، بایستی نشان دهید که تمام کارهایی که متعهد شده اید را، جز به جز انجام داده‌اید. در این صورت می توانید برای همسر و فرزندان زیر 22 سال خود نیز درخواست اقامت دائم کانادا را دهید. در برنامه کارآفرینی شما ابتدا با اقامت کاری وارد کانادا می شوید ولی از همان بدو امر قصد و نیت شما این می باشد که به اقامت دائم این کشور دست یابید. در برنامه استارت آپ ویزا کارت اقامت دائم به افرادی داده می‌ شود که برای اجرای یک ایده تجاری نو قرار است به کانادا مهاجرت نمایند و یک بیزینس استارت آپ را شروع کنند. در برنامه استارت آپ ویزا شما این امکان را دارید که در ابتدا پرونده تان را برای اقامت دائم ثبت نمایید. فرق دیگری که در برنامه‌ استارت آپ ویزا و کارآفرینی وجود دارد این می باشد که معمولاً در برنامه های کارآفرینی شما این امکان را دارید که سراغ بیزینس ها و کسب و کارهای سنتی بروید و حتی می توانید به اختیار بیزینس های نوآورانه ای را راه اندازی نمایید. ولی در برنامه استارت آپ ایده تجاری شما بایستی به سبک جدید باشد.
یکی دیگر از تفاوت های برنامه کارآفرینی و استارتاپ‌ کانادا این است که در برنامه کارآفرینی وقتی که وارد کشور کانادا می شوید در مدتی که ویزای کاری دارید، موظف هستید مواردی که در قرارداد شما با استان مربوطه ذکر شده را جز به جز اجرا نمایید. در غیر این صورت کارت اقامت دائم کانادا برای شما صادر نمی گردد. خوشبختانه در برنامه استارت آپ ویزا، اگر پس از راه اندازی ایده تجاری خود با مشکل مواجه شوید، تاثیری بر پرونده اقامت دائمتان نمی‌ گذارد. در برنامه استارت آپ ویزا شما اجازه دارید به طور همزمان هم برای اقامت دائم و هم برای ورک پرمیت ۲ ساله درخواست دهید. یکی دیگر از تفاوت های برنامه استارت آپ با کارآفرینی این می باشد که در برنامه کارآفرینی شما بایستی از فاکتورهایی چون: سن، تحصیلات، مدرک زبان و... امتیازات لازمه را کسب نمایید. ولی برنامه استارت آپ ویزا بر اساس سیستم امتیاز بندی نمی باشد.

به بیان ساده تر در برنامه استارت آپ ویزا محدودیت سنی یا حداقل مدرک تحصیلی تعریف نشده است. با ما همراه باشید در ادامه مطالبی را در خصوص کار آفرینی در کانادا و استارت آپ ویزای کانادا ارائه خواهیم داد. حال اگر سوالی در این رابطه دارید، می توانید با کارشناسان متخصص موسسه ملک پور از طریق تماس با شماره تلفن های ذکر شده در وب سایت اصلی ارتباط بگیرید. ناگفته نماند که مشاوره اولیه شما با موسسه بدون پرداخت هزینه و کاملاً رایگان است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت 50 هزار دلاری کانادا


 

تماس با ما

مقایسه استارت آپ کانادا و خودحمایتی اروپا

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا

قبل از این که بخواهیم مطالبی را در رابطه با موضوع دیگر ارائه دهیم، تصمیم داریم در این قسمت ابتدا شما را با جزئیات ویزای استارت آپ کانادا آشنا نماییم. ویزای استارت آپ کانادا برای اشخاصی صادر می‌ شود که قصد راه‌اندازی یک کار جدید و درجه یک را در کشور کانادا دارند. در واقع تمامی مهاجرینی که یک ایده جدید یا یک بیزینس پلن بکر به کشور کانادا ارائه دهند، از همان ابتدا به کارت اقامت بسیار با ارزش کشور کانادا دست می یابند. ایده ای که قرار است به کشور کانادا ارائه دهید بایستی توسط ۳ سازمان به تاییدیه رسیده باشد. در واقع  ایده شما بایستی بسیار پخته، مدرنیته و قابل گسترش به سایر کشورهای جهان باشد. در پی موضوع سازمان های مورد قبول کشور کانادا پس از بررسی ایده شما برایتان نامه ساپورت لتر (Support Letter) صادر می‌ کنند. لطفاً توجه نمایید که اخذ نامه ساپورت لتر (Support Letter) از یکی از این سازمان‌ ها بسیار حائز اهمیت و قابل توجه می باشد.

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ یا سرمایه گذاری کانادا


زیرا تا زمانی که برای شما نامه ساپورت لتر (Support Letter) صادر نشود، اجازه ورود به کشور کانادا را ندارید و کارت اقامت دائم این کشور برایتان صادر نمی گردد. شایان ذکر است که در میان سازمان های ذکر شده و شما یک سری سازمان‌ های وجود دارند که به سازمان های میانی معروف هستند. نقش اصلی سازمان های میانی این است که به شما کمک کنند تا هرچه سریع تر ایده پخت تری را به سازمان های اولیه ارائه دهید. ایده جدید یا همان بیزینس پلنی که قرار است ارائه دهید، توسط یک سری شرکت های معتبر به نگارش در می آید. موسسه مشاوره ای MIE به شما کمک می کند تا راحت‌ تر به شرکت‌ هایی که بیزینس پلن می‌ نویسند، دسترسی پیدا کنید. ناگفته نماند که در طرح استارت آپ کانادا نیازی نیست به زبان انگلیسی مسلط باشید. کشور کانادا از تمامی اشخاصی که از این طریق اقدام می کنند، CLB5 را پذیرا می باشد. لازم به ذکر است که در این روش طرح وایده شما باید یک طرح نو باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارآفرینی کانادا بهتر است یا استارت آپ؟


لطفاً توجه نمایید که علاوه بر شما، ۴ نفر دیگر می‌ توانند از این طریق به اقامت دائم برسند. زیرا در طرح استارت آپ، ۵ نفر به طور همزمان می‌ توانند در صورت واجد شرایط بودن اقدامات لازمه را برای مهاجرت به کانادا از این طریق انجام دهند. در واقع یک نفر ایده اصلی را ارائه می‌ دهد و چهار نفر دیگر به عنوان نیروی کلیدی فعالیت می‌ کنند. یکی از مهمترین مزایای اخذ این ویزا  این است که  علاوه بر خانواده شما خانواده ۴ نفر دیگر نیز به اقامت دائم این کشور دست می یابند. گفتنی است که حداقل سرمایه ای که شخص سرمایه گذار بایستی به کشور کانادا انتقال دهد، ۱۰۰ هزار دلار کانادا است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه استارت آپ و کارآفرینی کانادا


کارآفرینی در کانادا

در شروع مقاله حاضر به مقایسه دو برنامه کارآفرینی و استارت آپ‌ ویزا پرداختیم. در این قسمت به خاطر تقاضای بسیار شما متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا قصد داریم، شرایط کارآفرینی در کانادا را با ذکر نکات کلیدی توضیح دهیم. در حال حاضر کشور کانادا یک برنامه بسیار ایده آل و همه پسند را ارائه داده است. نام این برنامه کارآفرینی می‌ باشد. در برنامه کارآفرینی شخص متقاضی بایستی با ارائه اسنادی نشان دهد که قصد راه اندازی کار در کشور کانادا را دارد. البته شخص می تواند به عنوان بیزینس من سهام شرکتی را خریداری نماید و به عنوان سهامدار یکی از شرکت های معتبر کانادا وارد این کشور بسیار زیبا و پیشرفته شود. هدف کشور کانادا از راه اندازی برنامه کارآفرینی این است که بازار کار کشورش را رونق بخشد. گفتنی است که، برنامه کارآفرینی کانادا درنهایت منجر به اقامت دائم می شود. در حال حاضر اشخاص می‌ توانند از طریق برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا، برنامه کارآفرینی استان اونتاریو، برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک و چند استان دیگر اقدامات لازمه را به منظور راه انداری بیزینس جدید و مرتبط با بیزنس خود انجام دهند.

در واقع هر استان برنامه خواست خود را ارائه می‌ دهد و کارآفرین را براساس صلاحیتی که دارد، گزینش می کند. در ذیل این متن به توضیح جز به جز مراحل کار آفرینی در استان بریتیش کلمبیا و اونتاریو پرداخته ایم.

  • کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا:

اشخاصی که می خواهند از طریق برنامه کارآفرینی وارد استان بریتیش کلمبیا شوند و در این استان آینده زیبای خود را بسازند، بایستی توجه نمایند که استان بریتیش کلمبیا دو برنامه کارآفرینی را برای مهاجران خارجی در نظر گرفته است. شما به عنوان کارآفرین می توانید از طریق برنامه پایه‌ای که مختص به شهرهای بزرگ این استان می باشد و یا از طریق برنامه ریجنال پایلت که مختص به شهرهای کوچک می باشد، اقدام نمایید. در برنامه پایه ای شما به عنوان یک سرمایه دار بایستی به دولت کانادا اثبات نمایند که ۶۰۰ هزار دلار دارایی دارید و قصد دارید ۲۰۰ هزار دلار آن را در منطقه مشخصی سرمایه گذاری کنید، بایستی در ۱۰ سال گذشته حداقل ۳ سال سابقه مدیریت بیزینس نشان دهید. در صورت نداشتن سابقه بیزینس این امکان برای شما فراهم شده که ۴ سال سابقه مدیریت سطح بالا ارائه دهید، مدرک مورد نیاز جهت سرمایه‌ گذاری در برنامه پایه ای حداقل مدرک کاردانی می باشد، شما بایستی قبل از ۶۴ سالگی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهید.

همچنین شما موظف هستید به دولت کانادا نشان دهید که حداقل یک نفر از نیروی استخدامی شما شهروند کانادایی می باشد، در این برنامه شما بایستی حداقل یک سوم بیزینس را خریداری نمایید، ارائه بیزینس پلن بسیار حائز اهمیت و قابل توجه می باشد، در برنامه پایه ای نیازی نیست سابقه سفر به کانادا ارائه دهید. حال اگر می خواهید از طریق برنامه ریجنال پایلت به استان مربوطه بروید، بایستی حداقل ۳۰۰ هزار دلار دارایی داشته باشید و ۱۰۰ هزار دلار آن را در بیزینس مدنظر سرمایه گذاری نمایید، شما موظف  هستید حتماً از قبل در منطقه مورد نظر خود حضور به عمل آورید و حداقل ۵۱ درصد از بیزینس مربوطه را خریداری نمایید، حداقل مدرکی که بایستی ارائه دهید دیپلم ۱۲  ساله است، البته در این صورت موظف هستید به عنوان بیزینس من خارجی نشان دهید که در کشور مبدا به تنهایی یک بیزینس عالی را مدیریت کرده اید، ارائه مدرک زبان CLB4 از الزامات شرکت در برنامه ذکر شده می باشد، شما به عنوان سرمایه گذار به منظور کسب امتیازات بالا ملزم به ارائه ۳ سال سابقه بیزینس و یا ۴ سال سابقه مدیریت در ۵ سال گذشته می باشید.

  • کارآفرینی در استان اونتاریو:

شما از دو طریق می توانید برای برنامه این استان اقدام کنید، اگر شرایط مالی و رزومه کاری و عالی ارائه دهید می توانید برای برنامه کارآفرینی داخل تورنتو و حومه آن اقدام نمایید. ولی اگر قصد دارید سرمایه کمی را به کشور مقصد انتقال دهید، بایستی برای خارج تورنتو و یا به عبارتی برای مناطق کوچک استان اونتاریو اقدام به خرید بیزینس نمایید. در حالت کلی برای خرید بیزینس در داخل تورنتو بایستی ۸۰۰ هزار دلار سرمایه نشان دهید و ۶۰۰ هزار دلار آن را در بخش مدنظر سرمایه گذاری کنید. نشان دادن ۵ سال سابقه کار در ۲ سال گذشته از الزامات شرکت در این برنامه می باشد. شما بایستی حداقل یک سوم سهام شرکت را خریداری نمایید، ۲ نفر از کارمندان استخدامی شما بایستی شهروندان کانادایی باشند.  به جهت خرید بیزینس در خارج تورنتو نشان دادن ۴۰۰ هزار دلار دارایی کافیست. شما موظف هستید، مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از داراییتان را در خارج تورنتو سرمایه گذاری نمایید و حداقل ۱ کانادایی را استخدام کنید. راه اندازی کارگاه یا کارخانه در کانادا از جمله روش های پر هزینه برای کارآفرینی در کانادا می باشد.

علاوه بر این ۲ استان شما می توانید برای استان‌ های دیگر اقدام کنید برای اطلاع از تمامی برنامه‌ های کارآفرینی توصیه می‌ کنیم، به مقاله کارآفرینی در کانادا مراجعه کنید.

استاندارد های سرمایه گذاری در کانادا

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی و استارت آپ‌ ویزا در خصوص استاندارد های سرمایه گذاری اطلاعاتی را جمع آوری نمایید. در واقع شناخت استاندارد های سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا در سرمایه گذاری خود به نتیجه مطلوب دست یابید. در ادامه مهمترین استانداردهای سرمایه گذاری که نرخ حاکمیت قانون و کنترل فساد در کانادا می باشد را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • نرخ کنترل فساد در کانادا:
  • شما با بررسی نرخ کنترل فساد کشور مربوطه متوجه خواهید شد که قوه قضایی کشور مدنظر شما تا چه اندازه عدالت را بین بزینس من خارجی و یک کانادایی رعایت می کند. نموداری که در زیر مشاهده می نمایید، نشان دهنده نرخ کنترل فساد در کانادا است.

مقایسه کارآفرینی و استارت آپ کانادا

  • نرخ حاکمیت قانون در کانادا:

حاکمیت یک مفهوم انتزاعی حقوقی است. شما با آگاهی از نرخ حاکمیت قانون متوجه می‌ شوید که آیا امکان مصادره اموال شما در کشور مقصد وجود دارد یا خیر؟ در واقع نرخ حاکمیت قانون عددی بین ۲.۵_ و ۲.۵ می باشد. در نمودار زیر نرخ حاکمیت قانون کشور کانادا نشان داده شده است.

مقایسه کارآفرینی و استارت آپ کانادا

 

خدمات موسسه ملک پور در رابطه با کارآفرینی و استارت آپ کانادا

موسسه mie کمک میکند تشخیص دهید چه کسی و چگونه برای چه برنامه ای مناسب است. موسسه ملک پور به کمک مشاوران رسمی خود در کانادا در همان ابتدای مسیر برای اماده سازی بیزنس پلن و پروسه مهاجرت قدم به قدم شما را همراهی می کند تا به نتیجه مطلوب برسید و اقامت دائم کانادا را بگیرید. مطمئناً همه شما مخاطبان محترم از این موضوع بسیار مهم مطلع هستید که بدون آگاهی نمی‌ توان قدم در مسیر مهاجرتی گذاشت. در واقع برای این که  یک مهاجرت بسیار موفق، بدون استرس و مطمئنی را تجربه کنید، بایستی ابتدا بانک اطلاعاتی خود را از اطلاعات به روز و جامع پر کنید. زیرا در غیر این صورت نمی توانید در مسیری که پیش گرفته‌ اید، موفق شوید. بهترین توصیه و پیشنهاد ما به شما مهاجرین خارجی و شهروندان غیر اتحادیه اروپا این است که حتماً از طریق یک موسسه بسیار معتبر و یک مشاور مهاجرتی خبره، با تجربه و زبده اقدام کنید. موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE به سابقه طولانی و به دلیل این که از شیوه عملکرد افسران ویزا آگاهی دارد، بی شک بهترین و منحصر به فردترین موسسه برای یاری رسانی به شما مهاجرین خارجی می‌ باشد.


سخن پایانی

در مقاله پیش رو مطالب بسیار ارزشمندی را در رابطه با مقایسه کارآفرینی و استارت آپ‌ کانادا خدمت شما سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان خارجی ارائه دادیم. با توجه به موضوعات پیشین دریافتیم که به جهت کارآفرینی در کانادا بایستی یک سری شرایط اولیه را داشته باشید. زیرا ایالت هایی که برنامه کارآفرینی را ارائه می‌ دهند، همگی شرایط به خصوص خود را دارند. در این برنامه شما براساس امتیازاتی که کسب می نمایید، دعوت نامه دریافت می‌ کنید. در برنامه استارت آپ بایستی ایده جدید خود را به یکی از سه سازمان مورد قبول کانادا ارائه دهید. بهتر است قبل از اقدام برای برنامه کارآفرینی و استارت آپ با موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE تماس بگیرید و با کارشناسان کاردان این موسسه ارتباط برقرار نمایید تا از شرایط و هزینه استارت آپ کانادا و همچنین کارآفرینی در کانادا به طور دقیق مطلع شوید. کارشناسانی که در این موسسه مشغول به فعالیت می باشند، همگی با قوانین سرمایه گذاری در کانادا و دیگر کشورها آشنا می باشند. شایان ذکر است که مشاوره شما با کارشناسان ما کاملاً رایگان است. لطفاً در صورت رضایت از مطالب قرار داده شده در مقاله پیش رو ۵ ستاره زیر را روشن نمایید و به ما در انتشار دیگر مقالات کمک نمایید.

نویسنده این مطلب

نام : حسین کیانیان (kianian)

کارشناس مهاجرتی موسسه mie

دارای بیش از 2 سال سابقه کار در موسسه آشنا به قوانین مهاجرتی عمومی

مشاور مهاجرتی در زمینه اخذ ویزا های کار، تحصیل و روشهای سرمایه گذاری و مبتنی بر سرمایه داری و روش اشخاص خاص

آیدی اینستاگرام: mie.kiani


آیدی کانال تلگرام: MIE consultant agency

 

این مقاله توسط مشاور رسمی جناب آقای حمید عزیزی تایید شده است. (مشاهده صفحه تایید کننده)
امتیاز 4.28 از 5 ( 17 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
حسين امیدی
سلام و ارادت آیا امکان اقدام برای استارت آپ بدون داستن سوابق مدیریتی در کانادا وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز سوابق مدیریتی برای اقدام استارت آپ مورد نیاز نیست و بیشتر در روش های کارآفرینی مورد نیاز می باشد و در مورد استارت آپ بهتر است که سوابق کاری و تحصیلی شما با ایده طراحی شده ارتباط داشته باشد.
محمدیان
با سلام ممنون میشم بفرمایین در مقایسه استارت آپ و کارآفرینی کانادا کدامیک را با توجه به دارا بودن تمامی شرایط توصیه می فرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شرایط شما باید توسط کارشناس به صورت کامل بررسی شود اما به طور کلی استارت آپ با توجه به اینکه شما از ابتدا اقامت دائم دریافت می نمایید شرایط بهتری برای شما به همراه خواهد داشت.
احمدپور
با سلام ممنون میشم بفرمایین کدامیک از این روش ها به سرمایه کمتری احتیاج دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور معمول شما در روش های کارآفرینی سرمایه خود را منتقل نموده و در کانادا با آن مشغول به کار می شوید که معمولا سرمایه مورد نیاز در این روش بیشتر از روش استارت آپ است.
سعید حمودی
درود بر شما آیا در ویزای های کار آفرینی میشه بیزنس آماده شده ای که مرتبط با شرایط شغلی ما نیست را خریداری و برای اقامت اقدام کنیم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر است بیزینسی که خریداری می نمایید با سوابق تحصیلی یا کاری شما مرتبط باشد که از نظر افیسر کانادا توجیهی برای این کار باشد. اما با این حال رزومه شما را کارشناسان کانادا بایستی بررسی نمایند.
عادلی
سلام بنده جواز کسب10 ساله مغازه لوازم برقی دارم 48 سالمه و متاهل هستم یک فرزند 15 ساله دارم دارایی به صورت نقد وغیر نقد حدود 800هزار دلار کانادا هست ممنون میشم بفرمایید روند اقدام برای کارآفرینی کانادا به چه صورته
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به سابقه جواز کسب می توانید در کشور کانادا سرمایه گذاری نمایید. برای دریافت مشاوره و نحوه اقدام با موسسه تماس حاصل نمایید.
Mina
سلام وقت بخیر برای کارافرینی کانادا، بیزنسمون باید حتما در راستای بیزنس ایرانمون باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر الزاما نیازی نیست همان بیزینس باشد.
Mina
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم اگر کارشناسی حقوق اجتماعی در ایران خونده باشیم میتونم ارشد همین رشته رو در انگلیس بخونم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بایستی رشته های ارائه شده در دانشگاه های مقصد بررسی گردد.
Mina
سلام خسته نباشید اگر ایده نو‌ نداشته باشیم ولی بخوایم از طریق استارتاپ که سرمایه گذاری می‌خواد و همون اول اقامت دائم میده اقدام کنیم باید چیکار کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای اقدام استارتاپی باید شرایط شما توسط وکیل کانادایی بررسی شود و در صورت تایید میتوانید اقدام داشته باشید.
شکرالله
سلام برای استارت اپ سابقه کاری لازمه؟ مدرک زبان هم میخواد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، برای روش استارت اپ سابقه کاری و تحصیلی شما تاثیرگذار است و حداقل باید مدرک آیلتس 5 ارائه نمایید.
مشاوره رایگان