شرایط تحصیل لیسانس در آلمان و هلند با 3 سال گپ تحصیلی، 21 ساله

5 مهر 1399 15 پاسخ

سلام و وقت بخیر من 21 ساله هستم برای تحصیل در آلمان میخواستم اقدام کنم ولی بر حسب شرایط سنی شنیدم سخته آیا برای تحصیل در هلند با توجه به گپ تحصیلی 3 ساله می تونم اقدام کنم؟

6 مهر 1399
پاسخ توسط علی سلامی :

سلام دوست عزیز، تا جایی که من اطلاع دارم، گپ تحصیلی برای ویزای آلمان خیلی مهمه و زبان آلمانی هم باید بلد باشید. اما هلند شرایط بهتری داره و کلا بهتر دانشجو می پذیره. به نظرم با مشاورای موسسه تماس بگیرید. شاید گزینه خوبی باشه براتون

6 مهر 1399
پاسخ توسط علیرضا :

سلام آقای دکتر ملکپور و همکارانشون توی ویدیوهاشون بارها فرمایش کردند که هلند گپ تحصیلی حساس نیست

6 مهر 1399
پاسخ توسط مرادی :

سلام من هم ۲۲ سالم هست خیلی جاها تماس گرفتم گفتن ۱۰۰ درصد کارت انجام میشه. مقاله های شما را که خواندم دیدم کارم واقعا برای آلمان و کانادا ریسک دارد. ممنون از شما الان هلند بنظرم گزینه خوبی هست واسم.

7 مهر 1399
پاسخ توسط j.b :

سلام و عرض ادب دوست عزیز اینکه برای تحصیل در آلمان سن و گپ تحصیلی مهم است درست است اما شما شانس این را دارید تا شرایط تان برای دانشگاه های مختلف بررسی دقیق شود و میزان ریسک ویزای شما به شما گفته شود. در رابطه با هلند قضیه مقداری متفاوت است و شما کاملاً شانس دارید تا برای اخذ ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید. پیشنهاد بنده این است تا با مشاوران حتماً صحبت کنید تا دقیق تر شرایط به شما گفته شود

7 مهر 1399
پاسخ توسط farhadi :

سلام دوست عزیز برای تحصیل در آلمان با این گپ نهایت تا امسال می تونید اقدام کنید چون با این سن بالاتر شانس ویزای شما پایین هست اما برای هلند با این گپ مشکلی نیست و می تونید اقدام کنید. چون هلند به نسبت آلمان حساسیت روی گپ تحصیلی ندارد.

7 مهر 1399
پاسخ توسط ریحانه :

سلام. بله خوش بختانه مهاجرت تحصیلی به هلند برایتان امکان پذیر است

7 مهر 1399
پاسخ توسط دارابی :

سلام درست متوجه شدید و آلمان حساسیت بیشتری در مقایسه با هلند در خصوص پذیرش و ویزای تحصیلی نشان می دهد. ولی برای هلند در دانشگاه های انگلیسی زبان شانس خوبی دارید.

7 مهر 1399
پاسخ توسط مهدی :

سلام شما می توانید برای تحصیل در آلمان نیز علاوه بر کشور هلند اقدام کنید. تمکن مالی و سطح زبان شما هم تعیین کننده است. دقت کنین که وقت سفارت آلمان خیلی طولانی هست و با توجه به گپ تحصیلی و دوسال زمان سفارت، بهتره که برای هلند اقدام کنین که چند ماهه کارتون انجام بشه.

7 مهر 1399
پاسخ توسط ثمین سالی :

سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما می توانید در کشور هلند و با مدرک زبان آیلتس پایین و با هزینه ایی ارزانتر از دیگر کشورهای اروپایی تحصیل نمایید. لطفاً جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با موسسه تماس بگیرید .

8 مهر 1399
پاسخ توسط Mie :

سلام دوست عزیز آلمان به روی گپ تحصیلی کمی حساس است ولی هلند محدودیتی ندارد و گپ تحصیلی واسش مهم نیست می توانید به راحتی اقدام کنید.

8 مهر 1399
پاسخ توسط t :

سلام دوست عزیز من شنیدم هلند می شه با سه سال گپ تحصیلی پذیرش و ویزا گرفت.اتفاقا دانشگاهاش خیلی عالین و دانشجو رو برای ورود به بازار کار ساپورت می کنن. با آیلتس ۵.۵ هم میشه پذیرش گرفت.

8 مهر 1399
پاسخ توسط سلام و عرض ادب :

بله دوست عزيز به توجه به عدم محدوديت سني براي ويزاي تحصيلي هلند شما شانس بالايي براي براي تحصيل در هلند خواهيد داشت

8 مهر 1399
پاسخ توسط علیرضا :

سلام تا اونجایی که من تحقیق کردم برای آلمان با گپ تحصیلی مشکل وجود میاد اما برای هلند و اتریش مشکلی نیست

9 مهر 1399
پاسخ توسط امامی :

درود بر شما با توجه به طولانی بودن وقت سفارت آلمان این کشور گزینه مناسبی نیست ولی شما برای کشورهایی همچون هلند، اتریش، سوئیس، فنلاند شانس بسیار خوبی دارید

3 دی 1399
پاسخ توسط mashak :

سلام و عرض ادب وقت بخیر شما میتوانید برای کشورهای فرانسه المان اتریش هلند فنلاند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی اقدام نمایید بسته به توانایی مالی میتوانید یکی از این کشورها را برای تحصیل خود انتخاب نمایید در برخی از این کشورها مانند فرانسه المان اسپانیا میتوانید با دوره زبان هم وارد شوید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان