مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

7 نظر

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری در فنلاند، هزینه سرمایه گذاری در فنلاند و اخذ وکیل خرید ملک فنلاند در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. خرید ملک در فنلاند منجر به اخذ اقامت این کشور نخواهد شد. در حالی که این امکان برای برخی از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و یونان فراهم است. خرید ملک یکی از روش های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری یکی از شش روش اخذ اقامت و مهاجرت می باشد. خرید ملک در تمامی کشورها منجر به اقامت نمی شود و در برخی کشورها این قانون وجود دارد. شرایط خرید ملک در فنلاند در این مقاله تحلیل شده است. موسسه ملک پور با بیش از 16 سال سابقه در امر مهاجرت و سرمایه گذاری آماده کمک به شما عزیزان در خصوص خرید ملک در فنلاند می باشد. جهت بررسی شرایط می توانید با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اروپا


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

 

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

شرایط عمومی خرید ملک و اقامت در فنلاند

مهاجرت به فنلاند که یکی از بهترین کشورهای جهان می باشد و بالاترین میزان رضایت از زندگی توسط مردم این کشور ثبت شده است و به همین دلیل بسیار محبوب و پر تقاضا می باشد. مهاجرت به فنلاند روش های مختلفی نظیر تحصیل، کار و سرمایه گذاری دارد. خرید ملک یکی از زیرشاخه های سرمایه گذاری می باشد. در برخی کشورها خرید ملک در آن کشور با رقم های مشخص شده منجر به اقامت می شوند. در برخی کشورها خرید ملک هیچ تاثیری در اقامت ندارد و تنها شخص مالک ملکی در آن کشور می باشد و میتواند سرمایه خود را در آن کشور حفظ کند و یا از آن کسب درآمد کند ولی تاثیری در روند اقامت متقاضی وجود ندارد. با خرید خانه در پرتغال و اسپانیا، یونان امکان اخذ اقامت اروپا فراهم می گردد و برای برخی کشورها نظیر کانادا، انگلستان، هلند، اتریش و  بسیاری دیگر از طریق خرید ملک اقامت اعطا نمی کنند. کشور فنلاند نیز از روش خرید ملک اقامت اعطا نمی کند و از سایر روش ها امکان اخذ قامت می باشد. متاسفانه بسیاری از افراد به گمان اشتباه یا با تبلیغات اشتباه اقدام به خرید ملک و اخذ اقامت فنلاند می کنند ولی کشور فنلاند هیچ کجای قوانین مهاجرتی قانونی در خصوص اقامت از طریق خرید ملک در نظر نگرفته است.

خرید ملک در فنلاند و روش های اخذ اقامت فنلاند

خرید ملک همانطور که اشاره شد در فنلاند منجر به اقامت مستقیم نخواهد شد ولی از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت امکان اخذ اقامت در کشور فنلاند وجود دارد. کشور فنلاند کشوری در جستجوی سرمایه گذاران بین المللی است، ولی با توجه به شرایط اقتصادی پویا بیشتر تمایل این کشور بر سرمایه گذاری و جذب ایده های مختلف می باشد. سرمایه گذاری هایی که در زمینه های تکنولوژی و صنعت ایده های جدیدی را در کشور فنلاند ارائه دهند. برای اخذ اقامت فنلاند باید از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی اقدام شود. حداقل سرمایه خاصی برای این کار توسط دولت فنلاند مشخص نشده است، ولی شخص باید با توجه به ایده تجاری خود و ارائه طرح تجاری سرمایه مورد نیاز خود را نیز اعلام و ارائه دهد. دشواری اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری بخش طرح تجاری و توجه اداره مهاجرت فنلاند جهت کسب و کار نو و جدید می باشد که در کشور فنلاند این کسب و کر منجر به پیشرفت اقتصادی شود. خرید ملک ممکن است در این مراحل به شخص کمک کند و شخصی که ملک در کشور فنلاند داشته باشد برای رفت و آمد و دریافت ویزاهای کوتاه مدت تاثیر زیادی داشته باشد ولی منجر به اخذ اقامت نخواهد شد.

استانداردها و شاخص های سرمایه گذاری در فنلاند

یکی از مسائل بسیار مهم در خصوص سرمایه گذاری در فنلاند و حتی سایر کشورها بررسی استانداردها و شاخص های سرمایه گذاری در یک کشور است. در بحث سرمایه گذاری امنیت سرمایه گذاری از همه چیز مهمتر می باشد و اشخاصی که در خصوص امنیت کشور مقصد جهت سرمایه گذاری تحقیق نمیکنند ممکن است در نهایت متضرر شوند. کشور فنلاند از این بابت شرایط بسیار ایده آلی دارد و استاندارد های بین المللی و شاخص های بین المللی مناسبی جهت سرمایه گذاری دارد. برخی از استاندارد ها و شاخص های سرمایه گذاری در فنلاند از قرار زیر است:

ریسک مصادره اموال: این مورد در برخی کشورها مشاهده شده است که شخص با خرید ملک و یا سرمایه گذاری در یک کشور به دنبال اخذ اقامت و سود می باشد ولی اموال وی به صورت غیر قانونی توسط دولت آن کشور مصادره می شود. کشور فنلاند از این بابت کمترین ریسک را طبق آمارهای بین المللی دارد.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

کنترل نرخ فساد : نرخ فساد یکی از مواردی است که اگر در یک کشور بالا باشد موجب عدم امنیت خاطر سرمایه گذار خارجی خواهد شد. فساد اداری و قضایی در یک کشور موجب میشد تا شخص سرمایه گذاری در صورت بروز مشکل و یا اختلاف نتواند به سلامت دادگاه های کشور مقصد اطمینان کند. نرخ کنترل فساد در فنلاند فوق العاده مناسب می باشد.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

 

در کنار استاندارد های سرمایه گذاری بر شاخص های سرمایه گذاری نیز باید بررسی شوند برخی شاخص های سرمایه گذاری به صورت زیر باید بررسی شوند:

 

نرخ مالیات در کشور فنلاند: بررسی نرخ مالیات جهت سرمایه گذاری در یک کشور به خصوص مالیات درآمد امری فوق العاده مهم و حائر اهمیت می باشد. نرخ مالیات در کشور فنلاند جزو کشورهایی با نرخ مالیات نسبتاً بالا می باشد.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

نرخ تورم در فنلاند: نرخ تورم نیز برای یک سرمایه گذاری خارجی بسیار مهم می باشد و در کشوری که نرخ تورم قابل کنترلی ندارد برنامه ریزی جهت افزایش سرمایه دشوار می باشد.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

مراحل قانونی خرید ملک در فنلاند

خرید ملک برخی مراحل قانونی دارد که اگر مراحل خرید ملک درست طی نشود در خصوص انتقال مالکیت ممکن است مسائلی پیش بیاید و حتی مالک متضرر شود. برای همین موضوع خرید ملک باید با وکیل مخصوص بین المللی مشورت شود تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود. در ابتدا بهتر است در خصوص خرید ملک توسط افراد خارجی در کشور فنلاند بحث کنیم و اینکه قواعد خرید ملک توسط اتباع خارجی چگونه می باشد. خرید ملک در کشور فنلاند برای خارجیان تا سال 2020 نیاز به مجوز خاص از دولت جهت خرید ملک دارد که معمولا اگر منع خاصی یا دلیل خاصی نداشته باشد این مجوز صادر می شود. در حال حاضر خارجیان می توانند در کشور فنلاند به جز ایالت آلند ملک خریداری کنند. مراحل خریداری ملک در فنلاند:

  • در مرحله اول خرید ملک در کشور فنلاند نیازمند جستجوی خانه های مورد نظر می باشد و پس از انتخاب مسکن بهتر است با صاحب منزل توافقات اولیه انجام شود. این مراحل معمولاً توسط بنگاه های املاک رسمی در کشور فنلاند و با کمک یک وکیل رسمی انجام می شود.
  • پس از توافقات اولیه وکیل شرایط قانونی مسکن را بررسی و شرایط ارثیه ، بدهی ها و مالیات های خانه را بررسی میکند تا مشکل حقوقی وجود نداشته باشد.
  • در مرحله بعدی خود مسکن از نظر سلامت بررسی خواهد شد تا خدایی ناکرده مشکل خاصی وجود نداشته باشد. پس از توافقات و امضای قرارداد اولیه بین مالک و خریدار هر دو باید در دفاتر اسناد رسمی حضور یابند تا انتقال وجه ملک و انتقال سند مالکیت انجام شود.

هزینه های خرید ملک در فنلاند و هزینه اجاره و خرید املاک

هزینه های خرید ملک در فنلاند با توجه به امکان خرید ملک توسط افراد خارجی باید بررسی شود. ممکن است افراد خاصی دارای فرزندانی دانشجو در کشور فنلاند یا بستگانی باشند که خرید ملک برای این افراد هم سرمایه ای امن محسوب می شود و هم می توانند آن را در اختیار فرزند دانشجو و یا بستگان خود قرار داده و یا حتی با اجاره ملک خود به سود سالیانه تا 4 الی 8 درصد دست یابند. خرید ملک در فنلاند هزینه های مختلفی دارد که تمامی آنها باید بررسی شوند. هزینه خرید ملک، هزینه اجاره ملک، هزینه های حقوقی انتقال مالکیت، هزینه های دفاتر املاک و هزینه های مالیات خرید مسکن از جمله هزینه هایی می باشند که باید بررسی شوند. جدول زیر به طور متوسط هزینه خرید ملک و اجاره املاک در کشور فنلاند را مشخص کرده است:

 

اجاره منزل

هزینه به یورو

قیمت اجاره یک خوابه در مرکز شهر

760 یورو در ماه

قیمت اجاره 1 خوابه خارج مرکز شهر

594 یورو در ماه

قیمت اجاره 3 خوابه در مرکز شهر

1323 یورو در ماه

قیمت اجاره 3 خوابه خارج مرکز شهر

986 یورو در ماه

قیمت خرید 1 متر مکعب در مرکز شهر

5.162 یورو

قیمت خرید 1 متر مکعب در خارج مرکز شهر

3.000 یورو

 

هزینه مالیات انتقال ملک که به اداره مالیات باید پرداخت شود حدود 4% قیمت خود ملک می باشد. حدود 3 تا 4 درصد هزینه ملک نیز بابت بنگاه های املاک در کشور فنلاند به همراه هزینه های ثبت نام و انتقال مالکیت ممکن است هزینه داشته باشد. در مجموع بهتر است حدود 10 درصد هزینه ملک برای خدمات جانبی در نظر گرفته شود.

وکیل معتبر خرید ملک و خدمات موسسه ملک پور

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک همانطور که اشاره شد امکان پذیر نیست و امکان دریافت اقامت پس از خرید ملک وجود ندارد، ولی برای افرادی که قصد آنها سرمایه گذاری امن و دریافت سود مشخص و قابل اطمینان سالیانه و داشتن مسکنی در یکی از بهترین کشورهای دنیا می باشد خرید ملک فنلاند گزینه ای ایده آل می باشد. افرادی که قصد مهاجرت به فنلاند دارند از سایر روش های مهاجرتی نظیر تحصیل، کار و سرمایه گذاری و ثبت شرکت می توانند درخواست اقامت این کشور را بدهند. با توجه به این موضوع که خرید ملک در کشور فنلاند منجر به اقامت نمی شود اولین قدم در انتخاب وکیل معتبر پیدا کردن وکیل با صداقت کافی در این خصوص می باشد. برخی بنگاه ها و کلا بدون صحبت از مسائل منفی یک مسیر و هدف مورد نظر شما به جهت دریافت سود و مبلغی تمامی حقایق را توضیح نمیدهند و ریسک ها و خطرات و هزینه های جانبی در مراحل کار متوجه شما می شود که یا باید در این مرحله کل کار را رها و ضررهای خاصی متحمل شوید یا باید با شرایط خود را وفق دهید که این موضوع بسیار خطرناک است و حتما با وکیلی مشورت کنید که تمامی حقایق را از ابتدا شفاف و کامل توضیح دهد. همینطور استفاده از وکلای رسمی در کشور فنلاند به امنیت پرونده کمک زیادی می کند و به جز وکلای رسمی کشور فنلاند برخی وکلای اروپایی که تخصصی در زمینه خرید املاک و سرمایه گذاری فعالیت دارند نیز مفید است. حتما از مرجعی که به آن هزینه میپردازید واقعی بودن و رسمی بودن دفتر وکالت در اروپا یا فنلاند را استعلام کنید. امر مهاجرت امری ساده ای نیست و نیاز به تحقیق و بررسی کامل دارد. همینطور می توانید جهت دریافت اطلاعات کامل و بهره مندی از تجارت 16 ساله موسسه ملک پور در امر شماوره و مهاجرت ویدئو مسیر سبز مهاجرت را تهیه و مشاهده بفرمایید.


سوالات متداول

✔️هزینه خرید ملک در فنلاند چقدر است؟

در فنلاند هزینه خرید ملک بستگی به نوع ملک درخواست دارد و از متری 2000 یورو تا متری 7000 یورو ممکن است متغیر باشد.

✔️امکان اخذ اقامت فنلاند از طریق خرید ملک وجود دارد؟

خیر، متاسفانه خرید ملک در کشور فنلاند امتیازی از بابت اخذ اقامت محسوب نمی شود و جهت اخذ اقامت راه اندازی کسب و کاری فعال نیاز است.

✔️امکان خرید ملک برای خارجیان در فنلاند امکان پذیر است؟

در کشور فنلاند اتباع خارجی با دریافت مجوز از دولت محلی می توانند در این کشور ملک خریداری کنند.

✔️هزینه سرمایه گذاری در فنلاند چقدر است؟

در فنلاند اقامت از طریق راه اندازی یک کسب و کار مفید و پویا می باشد و کسب و کار با توجه به طرح تجاری ممکن است هزینه و سرمایه متفاوتی نیاز داشته باشد.


سخن نهایی

خرید ملک در فنلاند، قوانین خرید ملک در فنلاند، شرایط مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک و اخذ وکیل خرید ملک فنلاند در این مقاله تحلیل و بررسی شد. خرید ملک در کشور فنلاند منجر به اقامت حتی موقت نخواهد شد و تنها شخص میتواند با کمک این ملک ویزاهای متعدد و کوتاه مدت توریستی جهت ورود به کشور فنلاند دریافت کند. البته خرید ملک در فنلاند جهت کسب سود و سرمایه گذاری امن گزینه بسیار مناسبی است ولی جهت مهاجرت این روش پیشنهاد نمی شود. خیلی روش ها جهت زندگی در فنلاند وجود دارد یکی از روش ها اخذ اقامت از سایر کشورهای اروپایی بدون شرط حضور و سپس خرید ملک در فنلاند و زندگی در فنلاند می باشد. برای مثال خود حمایتی فرانسه تا حدودی همچین شرایطی را مهیا کرده است. در مجموع سرمایه گذاری و اقامت بحثی پیچیده می باشد و حتما توصیه می شود قبل از شروع و انجام هزینه های بسیار زیاد با کارشناسان مشورت و مشاوره بگیرید. موسسه ملک پور با بیش از 16 سال سابقه فعالیت درخشان و پرونده های موفق بسیار زیاد آماده کمک به شما عزیزان در خصوص تصمیم گیری جهت مسیر مهاجرت و سرمایه گذاری شما می باشد و جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی می توانید با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید. همینطور سوالات خود را نیز می توانید در بخش پرسش و پاسخ وب سایت مطرح کنید.

امتیاز 4.46 از 5 ( 18 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Kavos heidari
سلام.در مورد خرید ملک و اقامت فنلاند برای پسرم ۴۲ ساله اطلاعات میخواستم و هزینه وکالت که آقای دکتر بخواهند انجام بدهند چقدر میشود با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، باید گفت خرید ملک در فنلاند برای ایرانیان بدون مجوز اقامت ممکن است و مانند بسیاری از کشورها نیازی نیست که شما شهروند آن کشور بوده یا اقامت بلند مدت داشته باشید تا مجاز به خرید و فروش ملک باشید. اما لازم به ذکر است صرف خرید ملک هیچ گونه آثار اقامتی برای شخص به دنبال ندارد و شما می توانید با تماس با مشاورین ما شرایط خود را برای سرمایه گذاری در کشورهایی که امکان اخذ اقامت با خرید ملک دارند، بسنجید. در صورت تمایل جهت دریافت تماس واتساپ از مشاورین ما، می توانید فرم تماس در قسمت "تماس با ما" را تکمیل نمایید. * مانا باشید *
Kavos heidari
درود ممنون‌ از‌ پاسخگویی. پرسیده‌ بودم‌ در مورد خرید ملک در فنلاند و اخذ اقامت‌ فنلاند..ولی گفته شد که‌ با‌ خرید ملک‌ امکان اخذ اقامت‌ فنلاند میسر نیست.میشه راهنمایی کنید از چه طریقی‌ امکان‌ اخذ اقامت فنلاند امکان پذیر می باشد..با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، عموماً در کشورهای بسیار پیشرفته امکان اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت با سرمایه اولیه بالا وجود دارد که لزوم پذیرش توسط دولت، ارائه بیزینس پلن قوی است. جهت دریافت راهنمایی دقیق و کاربردی با مؤسسه تماس حاصل فرموده و از مشاورین ارشد راهنمایی بخواهید یا با تکمیل فرم تماس، منتظر تماس مجموعه باشید. * مانا باشید *
سینا یاری
سلام میخواستم بپرسم با چه میزان سرمایه میشه در فنلاند ملک خرید؟ و میتونیم از این طریق اقامت فنلاند رو بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور دانمارک به صرف خرید ملک اقامت نمی دهد و هزینه های ملک بسیار متفاوت است ولی بصورت میانگین باید بالای 100 تا 150 هزار یورو در نظر بگیرید. بسته به منطقه و موقعیت آن. کشورهایی که با خرید ملک به ایرانی ها اقامت می دهند کشورهایی چون پرتغال، اسپانیا، یونان، قبرس جنوبی و ترکیه می باشد. موفق باشید.
حسن مهاجر
شرایط گرفتن اقامت در کشور دومینیکا برای من که در ایران ساکن هستم برای سرمایه گذاری چگونه میباشد . آیا امکان پذیر هست با تشکر.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور دومنیکا قبلاً از طریق سرمایه گذاری های 200 هزار دلاری که بیشتر در املاک بود اقامت و تابعیت می داد. اما در حال حاضر کشورهای حوزه های کارائیب به راحتی به ایرانی ها پاسپورت و اقامت نمی دهند و تقریبا اکثر این کشورها برنامه های مهاجرتی را برای ایرانی ها بسته اند. موفق با شید.
حيدري
سلام و عرض ادب ممنون از مقاله خوبتون مهاجرت فنلاند، از طريق خريد ملك در حال حاضر امكانپذير هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر کشور فنلاند روی خرید ملک اقامتی نمی دهد. موفق باشید.
ریحان
سلام . حداقل هزینه سرمایه گذاری در فنلاند چقدره ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب میزان سرمایه گذاری بستگی به ملک یا بیزینس شما دارد باید به طور تخصصی بررسی شود . با تماس گرفتن با کارشناسان از مشاوره رایگان استفاده فرمایید تاپاسخ کامل و دقیق تری دریافت فرمایید.
هانیه
سلام. ممنون از مطالب خوب و مفیدتون. ممنون می شم سوال منو پاسخ بدین. برای خرید ملک در فنلاند حداقل سرمایه چقدر است؟ آیا خرید ملک در این کشور منجر به اقامت و گرفتن پاسپورت این کشور می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت خرید ملک در این کشور برای شما آثار اقامتی به همراه نخواهد داشت.در حال حاضر کشورهایی نظیر یونان،پرتغال،اسپانیا،دومینیکا و برزیل به واسطه خرید ملک اقامت اعطا مینمایند. توصیه میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی و تخصصی رایگان با موسسه ارتباط برقرار نمایید.موفق باشید.
مشاوره رایگان