مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی

27 نظر

مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی، شرایط پناهندگی در روسیه و روش های جایگزین پناهندگی در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته اند. پناهندگی یکی از روش های هفتگانه مهاجرت به کشور روسیه است و به علت خطرات بسیار بالا و ریسک بسیاری که دارد، جزو روش های پیشنهادی و مورد تأیید نمی باشد. شرایط پناهندگی در روسیه برای ایرانیان و افغانها مناسب نیست و به علت امکان پایینی که به متقاضیان ارائه شده و سخت گیری های بسیار در پذیرش درخواست پناهندگی، پناهندگی در روسیه دارای طرفداران کمتری نسبت به کشورهای اروپایی می باشد. موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی نداشته و مهاجرت از طرق قانونی را به متقاضیان توصیه می کند. روش های جایگزین قانونی برای مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی عبارتند از کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و اشخاص خاص مانند هنرمندان و.... در صورت تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس، اطلاعات کاملی در زمینه روش های قانونی مهاجرت به شما عزیزان ارائه شده و شرایط شما برای اقدام از طریق آن ها در یک مشاوره تلفنی رایگان بررسی می شود.

موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی کند و مطالب این صفحه تنها جهت ارتقا اطلاعات شما عزیزان و آشنایی با خطرات پناهندگی ارایه می گردد.

 

عناوینی که در ذیل این مطلب مشاهده می نمایید، در ادامه مقاله بررسی می شوند.

  • شرایط پناهندگی در روسیه
  • مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی و کنوانسیون ژنو
  • خطرات و ریسک های پناهندگی
  • مهاجرت به رسیه از طریق پناهندگی و راه های جایگزین
  • مسیر و مراحل اخذ پناهندگی روسیه
  • حقوق پناهندگان در روسیه
  • انواع کیس های پناهندگی روسیه
  • سوالات متداول
  •  

تماس با ما

بیمه دانشجویی ایتالیا

شرایط پناهندگی در روسیه

برخی از افراد، روسیه را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. قبل از توضیحات پناهندگی بهتر است که شرایط پناهندگی در روسیه بررسی شود. روسیه نیز عضو کنوانسیون ژنو سال 1951 می باشد و ممکن است که به مهاجرین، پناهندگی موقت و یا پناهندگی دائم اعطا کند. دولت فدرال روسیه با کمک از دفاتر مختلف به بررسی پرونده مهاجرین می پردازد.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد مشکلات پناهندگی

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد مشکلات پناهندگی

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد مشکلات پناهندگی

 

درخواست پناهندگی در کشور روسیه کمی پیچیده است. درخواست پناهندگی باید بیرون از کشور روسیه و یا در مناطق مرزی این کشور ارائه شود. پس از تأیید درخواست، شخص از مزایایی نظیر مسکن و درمان بهره مند خواهد شد؛ اما این امکانات برای زندگی یک شخص مناسب نیست و در واقع امکانات مناسبی به پناهندگان ارائه نمی شود. همچنین می توان گفت که در سالهای اخیر، اکثر درخواست های پناهندگی در کشور روسیه مورد قبول واقع نشده است و حتی برخی جنگ زدگان نیز به کشور خود بازگردانده شده اند. کشور روسیه در زمره کشورهای دموکرات و پیشرفته و آزاد محسوب نمی شود و پناهندگی، روش مناسبی برای مهاجرت به روسیه نمی باشد. متقاضیان مهاجرت به روسیه می توانند با مراجعه به لینک زیر، اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند.

مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی

مهاجرت به روسیه

مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی و کنوانسیون ژنو

کنوانسیون ژنو که در سال 1951 ارائه شد، وضعیت مربوط به پناهندگان و شرایط پناهندگی را تعریف می کند. قبل از پرداختن به شرایط و خطرات و مراحل پناهندگی بهتر است تعریف مشخصی از پناهنده ارائه شود. طبق تعریف کنوانسیون ژنو، پناهنده شخصی است که در کشور خود به علت نژاد، مذهب، عقاید سیاسی، عضویت در گروه اجتماعی خاص و یا گرایش جنسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در صورت بازگشت به کشور خود، محاکمه و شکنجه می شود. چنانچه شخصی با شرایط فوق در کشوری که عضو معاهده کنوانسیون ژنو است درخواست پناهندگی دهد، از حقوق اولیه نظیر مسکن و پوشاک و بهداشت بهره مند خواهد شد. در سالهای اخیر تعداد پناهندگان دروغین برای اخذ اقامت و تابعیت بسیار زیاد شده اند و از بین افرادی که درخواست پناهندگی می دهند، بسیاری به تقلب گرایش جنسی خاصی را نشان داده و یا دین خود را در ظاهر تغییر می دهند. مواردی از این دست که با ادعای دروغین برای مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی اقدام می نمایند بر دید مردم و مأموران اداره مهاجرت نسبت به پناهندگان تأثیر داشته و شرایط پناهندگی در روسیه برای ایرانیان را دشوار ساخته است. کشور روسیه از جمله کشورهاییست که با درخواست پناهندگی به سختی برخورد می کند و معمولاً اخذ پناهندگی در روسیه بسیار دشوار است.

نمودار زیر تعداد پناهندگان در کشور روسیه در چند سال اخیر را نشان می دهد.

پناهندگی روسیه

خطرات و ریسک های پناهندگی در روسیه

بسیاری از مهاجرین و حتی افغان های عزیز در جستجوی پناهندگی روسیه هستند. شرایط پناهندگی در روسیه برای افغانها نیز مناسب نبوده و در سالهای اخیر به جز تعدادی پرونده خاص، تقریباً تمامی پرونده های پناهندگی افغان ها در روسیه با ردی مواجه شده است. اکثر پناهندگان افغانی از طریق ازبکستان و تاجیکستان به کشور روسیه پناه برده و درخواست خود را برای مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی اعلام کرده اند که اکثر این درخواست ها نیز رد شده است. مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی، ریسک ها و خطرات بسیار زیادی دارد و به هیچ وجه توصیه نمی شود. برخی از خطرات و ریسک های پناهندگی روسیه که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از:

  • شانس موفقیت پرونده پناهندگی بسیار پایین است و اکثر پرونده ها رد می شوند.
  • امکانات پناهندگان در کشور روسیه نظیر کشورهای پیشرفته نیست و بسیار پایین است.
  • در مسیرهای قاچاق و مرزی، خطرات بسیار زیادی گریبان پناهندگان را خواهد گرفت.
  • هزینه های بسیاری به شخص پناهنده وارد شده و موجب از دست رفتن سرمایه و زمان وی می شود.
  • احتمال مواجهه با خطرات جسمی و روحی برای متقاضیان مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی بالاست.

در نمودار زیر شاخص آوارگی پناهجویان در کشور روسیه بصورت نمودار آورده شده است. این شاخص از 0 تا 10 دسته بندی می شود و هر چه عدد کمتر باشد وضعیت پناهجویان در آن کشور بهتر ارزیابی می شود. این شاخص  در کشور روسیه 5 می باشد که به نسبت میزان پناهنده عدد مطلوب و یا فاجعه باری به حساب نمی آید. 

پناهندگی روسیه

مهاجرت به سوئیس از طریق پناهندگی و راه های جایگزین

کشور روسیه با وجود اروپایی بودن، تفاوت های و فاصله زیادی با استانداردهای اروپایی از نظر رفاه، آزادی، امنیت و... دارد. کشور روسیه کشور مهاجرپذیری نمی باشد و قوانین این کشور بر پایه قبولی مهاجرین خارجی نیست؛ با این وجود، روش های جایگزین زیادی جهت اخذ اقامت روسیه و حق شهروندی این کشور برای روش پناهندگی وجود دارد. دریافت اقامت روسیه از طرق مختلفی امکان پذیر است که به طور مختصر به معرفی آن ها می پردازیم:

کار در روسیه: مهاجرت از طریق کار برای افرادی که قرارداد کاری با یک کارفرما روسی منعقد کرده اند امکان پذیر است. مهاجرت کاری از بهترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت است و شخص باید از رزومه شغلی مناسبی برخوردار باشد.

اقامت روسیه از طریق تحصیل: یکی از دیگر روش های مهاجرت به روسیه، تحصیل در این کشور است که دوره های یادگیری دوره های زبان تا تحصیل پزشکی را در بر می گیرد. هزینه های پایین تحصیل در روسیه باعث شده است که روسیه، به یکی از کشورهای پرطرفدار بین ایرانیان تبدیل شود.

اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری: یکی دیگر از روش های اخذ اقامت، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در روسیه می باشد. با راه اندازی کسب و کار و ارائه ایده تجاری می توان درخواست اخذ اقامت روسیه را از طریق سرمایه گذاری داد.

ازدواج: ازدواج با یک شخص روسی منجر به اخذ اقامت کشور روسیه خواهد شد.

تولد: این روش برای افرادی که والدین آنها روسی هستند مناسب می باشد و امکان دریافت اقامت از این طریق برای چنین افرادی فراهم است.

در مجموع روش های مهاجرت و اقامت روسیه بسیار گسترده تر هستند و تنها به پناهندگی ختم نمی شوند. توصیه می شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

مسیر و مراحل اخذ پناهندگی روسیه

اخذ پناهندگی در روسیه مراحلی دارد که باید به ترتیب انجام پذیرد. پناهندگی در روسیه به دو شکل حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است که هر دو روش در این بخش بررسی می شوند:

پناهندگی در روسیه به صورت غیرحضوری:

در این روش شخص باید به صورت غیرحضوری و آنلاین، فرم ها و درخواست خود را جهت پناهندگی ارسال کند که احتمال قبولی بسیار پایین است و نسبت به حضوری، مدت زمان بیشتری برای بررسی پرونده نیاز دارد.

پناهندگی در روسیه به صورت حضوری:

این روش مدت زمان کوتاه تری را به خود اختصاص می دهد. در این روش، شخص در خاک روسیه حضور دارد، ابتدا مصاحبه خود را انجام داده و سپس مدارک و درخواست خود را ارائه می دهد. بررسی مدارک و پرونده ممکن است سال ها به طول انجامد و شخص باید در این مدت در کمپ پناهندگی روسیه زندگی کند. این کمپ ها شرایط بسیار نامناسبی دارند و بسیاری دیده شده است که درخواست خود را بازپس گرفته و پس از مشاهده شرایط کمپ پناهندگی روسیه، به کشور خود بازگشته اند. در صورت قبولی درخواست، به شخص اقامت 1 ساله اعطا می شود که هر ساله باید تمدید شود و در صورت رد درخواست متقاضی، وی باید به سرعت کشور روسیه را ترک کند.

همچنین اگر شما واجد شرایط مندرج در تعریف پناهنده نبوده و با وجود این به علت عملیات نظامی، هراس از خشونت یا سایر دلایل بشردوستانه مثلاً مشکلات صحی نمی توانید به کشور خود عودت نمائید، می توانید از مقامات فدراسیون روسیه درخواست اعطای پناهگاه موقت را کنید. پناهگاه موقت برای مدت حداکثر 1 (یک) سال اعطا می شود.  شما از حق درخواست تمدید مدت اعتبار پناهگاه موقت برخوردار بوده و درخواست تمدید مدت پناهگاه موقت باید حداکثر 1 (یک) ماه قبل از پایان زمان اعتبار پناهگاه موقت تسلیم شود.  در غیر این صورت شما موقف مذکور را از دست خواهید داد.

حقوق پناهندگان در روسیه

پناهندگان در کشور روسیه پس از قبولی درخواست پناهندگی و پذیرفته شدن به عنوان یک پناهجو، از حقوقی برخوردار خواهند بود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود. حقوق پناهندگان در کشور روسیه به شرح زیر است:

  • حق داشتن مترجم حرفه ای
  • حق داشتن وکیل مدافع
  • کمک های اضطراری درمانی
  • بیمه سلامت اجباری
  • اسکان در در مرکز اقامت موقت وزارت امور داخله فدراسیون روسیه
  • حق کار بدون نیاز به اخذ مجوز کار
  • حق تحصیل فرزندان
  • حق درخواست تابعیت روسیه پس از یک سال از زمان اعطای حق پناهندگی

پناهندگان در صورت سوء استفاده از اختیارات و یا سایر اقدامات غیر قانونی مامورین ارگان های انتظامی فدراسیون روسیه، مراتب را باید به نزدیک ترین حوزه پلیس یا از طریق تلفن اضطراری 102 اعلام کنند.

انواع کیس های پناهندگی روسیه

برای درخواست پناهندگی و مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی شخص باید پرونده و کیس خود را که بر اساس آن حق پناهندگی دریافت می کند مطرح نماید.

اکثر کیس های پناهندگی اعلام شده در سالهای اخیر، دروغین بوده است و اتباع کشورهای جهان سومی با سوء استفاده از قانون پناهندگی و کنوانسیون ژنو، اقدام به اخذ حقوق شهروندی از این طریق نموده اند. این موضوع باعث عصبانیت شهروندان کشورهای مختلف و رد شدن اکثر پرونده های پناهندگی می شود. در حال حاضر اکثر کشورها پیگیر موضوع خروج از کنوانسیون پناهندگی هستند. اکثر دردسرها و جرم و جنایات بزرگ کشورهای پیشرفته توسط پناهندگان و مهاجران غیر قانونی انجام شده که این آمار نیز فشار زیادی به دولت ها جهت بیرون کردن پناهندگان آورده است. برخی از کیس های پناهندگی به صورت زیر می باشند:

  • پناهندگی اجتماعی که شخص به علت نژاد مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.
  • پناهندگی مذهبی که شخص با تغییر دین و گرایش به دین دیگری یا اعلام بی دینی، درخواست پناهندگی می دهد.
  • پناهندگی جنسیتی: برخی افراد نیز با علاقه به گرایش خاصی درخواست پناهندگی می دهند.
  • پناهندگی سیاسی که مناسب برای افرادیست که از نظر سیاسی، امنیت آن ها در کشور خود به خطر افتاده است.

توصیه می شود که قبل از اقدام جهت مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی، تحقیقات خود را در خصوص پناهندگی کامل نموده و از کلیه روش های مهاجرتی و قوانین آن در کشورهای مختلف اطلاع یابید؛ زیرا با عدم آگاهی و داشتن اطلاعات غلط یا ناکافی در این زمینه، بسیاری از مؤسسات و وکلای مهاجرتی ممکن است متقاضیان مهاجرت را به روش های غیر قانونی و پناهندگی ترغیب نمایند. ولی قطعاً شخصی که خود اطلاعات کامل و موثقی در زمینه مهاجرت داشته باشد، گرفتار چنین مسائلی نخواهد شد.


سوالات متداول

✅ شرایط پناهندگی در روسیه چگونه است؟

پناهندگی در روسیه شرایط پیچیده و دشوار و مراحل بسیار سختی دارد و شخص متقاضی پناهندگی در این کشور دچار چالش های بسیار زیادی خواهد شد.

✅ شرایط پناهندگی در روسیه برای افغان ها به چه صورت است؟

متأسفانه اکثر درخواست های پناهندگان افغانی که چه به صورت هوایی و قانونی وارد روسیه شده و چه به صورت غیرقانونی وارد این کشور شده اند، با ردی مواجه شده و درصد بسیار پایینی از درخواست ها پذیرفته می شوند.

✅ هزینه پناهندگی در روسیه چقدر است؟

پناهندگی هزینه های مالی آن چنانی ندارد ولی برخی مؤسسات با دریافت هزینه های چند برابر هزینه یک مهاجرت قانونی، شخص را به کشور روسیه وارد می کنند تا در این کشور درخواست پناهندگی بدهد.

✅ روش های جایگزین پناهندگی در روسیه چیست؟

روش هایی مثل تحصیل، تحصیل در دوره های زبان و کار از بهترین روش های مهاجرت قانونی به روسیه می باشند. کشور روسیه کشور مهاجرپذیری نمی باشد ولی بستر برای مهاجرت قانونی به این کشور فراهم است. از دیگر روش های قانونی می توان به سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و اشخاص خاص مانند هنرمندان اشاره کرد.


_____________ سخن پایانی درباره مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی_____________

مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی، پناهندگی در روسیه برای ایرانیان و شرایط پناهندگی در روسیه برای افغانها در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. همانطور که اشاره شد پناهندگی، مسیری غیر قانونی برای مهاجرت است و متأسفانه به علت دیدگاه اشتباه و نداشتن اطلاعات کافی در خصوص مهاجرت، بسیاری قدم در این مسیر اشتباه می گذارند. بسیاری از افراد با داشتن تخصص های بالا، رزومه های مناسب و انگیزه بسیار خوب جهت پیشرفت و موفقیت وارد پروسه مهاجرت می شوند ولی متاسفانه به علت دریافت مشاوره های اشتباه که تنها سود و منفعت آن برای افراد خاصی می باشد، پناهندگی در روسیه را انتخاب کرده و زندگی خود را دچار چالش ها و خطرات متعددی می کنند. در حالی که روش های قانونی متعددی نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری و... وجود دارند که امر مهاجرت را برای متقاضیان امکان پذیر می نمایند. موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی هیچ گونه خدماتی ندارد و متقاضیان این روش را توصیه به اقدام از طرق قانونی می کند. شما می توانید با تماس با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس بر روی وب سایت، مشاوره تلفنی رایگان در زمینه روش های قانونی مهاجرت و ارزیابی شرایط خود برای اقدام از این طرق دریافت نمایید. همچنین در پایان مقاله در بخش "ثبت پرسش" فرصتی برای طرح سوالات و ابهامات شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

امتیاز 3.5 از 5 ( 31 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
داوود رحیمی
سلام من ساکن تاجیکستان هستم چطور میتوانم ویزای تحصیلی برای فرزندانم بگیرم از اینجا؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خدمت شما، جهت دریافت ویزای تحصیلی، نیاز به حضور شما در کشور مقصد نمی باشد و صرفاً با اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر و پس از آن، با مراجعه به سفارت جهت اخذ ویزا، امکان مهاجرت تحصیلی فراهم می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت در کانل تلگرامی ما عضو شوید. @mielaw و @malekpourlaw * مانا باشید *
میلاد
سلام میخواستم بدونم یک فردی که داری زن باشد در کشور خودش میتواند با زن دیگری در روسیه ازدواج کند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا در اروپا بدین صورت است که دو همسری جرم محسوب می شود و فرد متاهل نم یتواند زن دوم اختیار نماید. کشور روسیه هم قواعد و آثار نکاح خاص خود را دارد پیشنهاد می کنم درخصوص ازدواج در روسیه حتما با یک وکیل لوکال یا محلی مشاوره نمایید. موفق باشید.
احمدمشهدی
سلام چی توری میتونم پناهنده روسیه شوم ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، مطلب نگاشته شده صرفاً جهت اطلاع شما دوست عزیز بوده و به هیچ عنوان مسیر پناهندگی توصیه موسسه ملک پور نبوده و در این زمینه خدماتی ارائه نمی دهد. * مانا باشید *
زهرا محمدی
حدااقل هزینه برای تحصیل در روسیه چقده؟ و اینکه وقتی وارد کشور روسیه میشیم اولین قدم و چیکار کنیم و اینکه تابعیت کشور رو چی بگیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، تحصیل و کار برای پناهندگان، تا قبل از موافقت با کیس آنان، امکان پذیر نیست. موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی هیچگونه خدماتی نداشته و مشاوره ای ارائه نمی دهد. مطلب نگاشه شده، صرفاً جهت بالابردن سطح دانش شما و آگاه سازی نسبت به خطرات این روش می باشد. در صورت تمایل به اقدام از طرق قانونی می توانید با مؤسسه تماس حاصل فرمایید. * مانا باشید *
محمد حسین فلاحی
سلام من 17سالمه و پسر عموم تو مسکو زندگی میکند من میخوام پناهندگی اونور رو بگیرم ولی نمیدونم چطوری
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، موسسه ملک پور هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد. در صورت تمایل می توانید شرایط خود را جهت اقدام قانونی با مشاوره رایگان با مشاورین مجموعه بسنجید. * مانا باشید *
ستاره مرادی
عرض ادب و ارادت من 38 سالمه و دیپلم دارم. میدونم که شرایط زندگی توی روسیه خوبه و هزینه ها کمتره بودجه م حدود 200 تومنه از چه راهی می تونم مهاجرت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید شرایط شما کامل بررسی شود و در سن و شرایط مناسبی اقدام به مهاجرت نمی کنید، اگر اطلاعاتی اعم از اینکه سطح زبان شما چقدر است یا وضعیت تاهل می دادید بهتر می توانستیم راهنمایی تان کنیم. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ستاره
سلام میشه تو روسیه تحصیل رایگان داشت؟ و یا با دیپلم برای کار اقدام کرد و توی این کشور ویزای کار گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی رایگان نبوده و دانشجو باید هزینه تحصیل و زندگی پرداخت کند. و برای کار در این کشور باید از یک کارفرمای این کشور پیشنهاد شغلی اخذ کنید. سپاس
سارگسیان
سلام، برای کار چطور یک کارفرما پیدا کنیم که برایمان ویزای کار بفرستد، یا چطوری به یک کار فرما متصل شویم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما باید رزومه کاملی از خود تهیه نمایید و آن را برای کارفرما ارسال کنید. تمام مراحل تهیه رزومه، نحوه یافتن کارفرما و ... در محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور توضیح داده شده است که می توانید آن را تهیه نموده کاریابی نمایید.
مشرف
سلام خودم مشرف هستم در افغانستان هستم وضعیت کشورم حاد است نمی توانم سازش کنم به کشور امریکا هم نمی خواهم بروم ایا میتوانم به کشور روسیه پناهنده شووم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، موسسه ملک پور هیچگونه اقدام و مشاوره‌ای در زمینه روش پناهندگی ارائه نمی نماید و مطالب ارائه شده توسط این موسسه صرفاً به منظور افزایش آگاهی شما در خصوص خطرات این روش می باشد
محرم
سلام خسته نباشید من افغان هستم می خواستم درخواست پناهندگی بدم برای روسیه فعلا در ایران زندگی میکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، موسسه ملک پور هیچگونه مشاوره و اقدامی در خصوص روش پناهندگی ارائه نمی نماید و تمام موضوعات ارائه شد صرفا به منظور آشنایی شما با این روش می باشد.
Fazludin
Hello, I am asking for your help, I am seeking asylum
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
مسعود امیری
سلام ،اسم من مسعود امیری است ،من در افغانستان سکونت میکنم .من همه چیز خود را از دست دادم فامیل دوستان و همه کس را ،و همچنان به‌خاطر جنگ و بیکاری و بدبختی در افغانستان، میخواهم شما من را به مثل یک شهروند خود قبل کنید .تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز روش پناهندگی روشی پر خطر میباشد و موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات ندارد
Aziz Qaderi
سلام من از افغانستان هستم مدتی اا سال میشود که در تاجکستان پناه آوردم و پنج فرزند دارم و روسیه تحصیل کرده ام ودیپلوم سرخ دارم به رهنمای شما ضرورت داردم میخوام همرای فامیلم در روسیه پناهنده شوم لطفا برایم رهنمای کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
Aziz Qaderi
سلام احترامات خدمت شما دوستان من از افغانستان هستم مدتی ۱۳سال میشود همراهی فامیل ام در تاجیکستان پناه آوردم ودر فامیل هشت نفر میباشیم ودر روسیه در شهر بیلگراد تحصیلکردم ودیپلوم سرخ دارم میخوام که همرای فامیلم در روسیه پناهنده شوم لطفا برایم رهنمای کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
محمدجان افغان
افغانستانی هستم فعلا ایران هستم مخواهم به روسیه پناهنده بشم لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه مشاوره و خدمات ندارد
مهدی
چطور میتونم آنلاین درخواست بدم برا پناهندگی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز موسسه ملکپور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات ندارد
امیر علیزاده
آیا در کشور روسیه به عنوان کار برای اقامت داعم امکان پذیر است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما برای کار در روسیه باید جاب آفر داشته باشید
امید
سلام من میخوام برم روسیه کلا دیپلم هستم جوشکارهستم چگونه میتونم برم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما برای کار در روسیه باید جاب آفر داشته باشید
محمد
من از آفغانستان هستم میخوام روسیه دخست پناهندگی بدن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه ملکپور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
محمد
من از آفغانستان هستم میخوام روسیه دخست پناهندگی بدن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
محمد مهدی محمدی تبار
سلام خسته نباشید من اگه از راه قانونی برم مشکلی نداره میخام برم درس خونده نیستم درسم به قول گفتندی بدی نیست اما برای همه کار هم کامل کردن تحصیل و سربازی و کار و همه چیز
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت از طرق قانونی با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی شود. موفق باشید
محمد مهدی محمدی تبار
سلام خسته نباشید من برای کامل کردن درس و کار خوب میخام برم از راه قانونی به نظر شما باید چیکار کنم بنده از استان اصفهان هستم 18ساله درسم بدک نیست ولی برای همه مزایا و معایب میخام برم نظر شما چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سن شما خوبه می تونید از طریق تحصیل به کشورهای خوب دنیا مهاجرت کنید و بعد از آموزش مشغول به کار بشید. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما کامل بررسی بشه.
هادی جعفری
سلام وقت بخیر من چطور میتوانم از تریق حرفه‌ی کاری که دارم درخاست کار و تحصیل در کشور روسیه بدهم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستم پیشنهاد می کنم حتماً با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل و رایگان بررسی شود.
اریا
سلام آیا میتونم از طریق ازدواج پناهندگی روسیه رو بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای در مورد پناهندگی ندارد. مقالات روی سایت جنبه علمی دارند و صرفاً برای آگاهی از خطرات این مسیر هستند.
نجیب رسولی
سلام عرض ادب جناب ببخشید آیااز طریق تحصیل میتونم ویزای روسیه را دریافت کنم فعلاایران زندگی میکنم ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اگر شرایط تحصیل در این کشور را داشته باشید می توانید براش اقدام کنید. و بعد از تحصیل و پیدا کردن شغل مشغول به کار هم بشوید.
سلمان
سلام من ۴۳ سال سن دارم مهندس عمرانم گواهی نامه بین المللی دارم گواهی نامه پایه یک‌ و ناظر ساختمان در نظام مهندسی از نظر فنی همه کار و گواهی دارم و میخوام به کشور روسیه پناهنده شم نظرتون رو در این مورد اعلام میکنید ایا از طریق تور تفریحی میتونم اقدام کنم؟سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای در زمینه پناهندگی ندارد و مقالات سایت بخاطر علمی بودن و ٌرفا جهت اطلاع از خطرات این مسیر می باشد.
Ali Reza
سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز اولا کجا میتونم با یه شخص واقعی در این مورد با موسسه شما صحبت کنم؟ و دوما بنده به علت نداشتن مدارک کافی قصد دارم مهاجرت کنم ( غیر قانونی) کار و شغل دارم و نیازی به پول دولت نیست آیا شرایط برای من فرق میکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی موسسه در مورد پناهندگی خدماتی ارائه نمی دهد.
مشاوره رایگان