مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

4 نظر

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت، شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت سوئیس از طریق ثبت شرکت این مقاله مورد بررسی علمی قرار می گیرد. مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت، یکی از روش هایی است که اشخاص متقاضی می توانند به منظور مهاجرت به سوئیس، نسبت به آن اقدام نمایند. در صورتی که قصد اخذ اقامت و تابعیت سوئیس را داشته باشید، مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور محسوب می شود. اشخاص متقاضی که قصد مهاجرت به کشور سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارند باید بدانند که بهتر است قبل از هر اقدامی، به شاخص های اقتصادی تأثیرگذار در این کشور توجه ویژه نمایند؛ چرا که این شاخص ها، نشان دهنده نرخ هایی مانند تورم، تولید ناخالص داخلی، فساد مالی و... می باشد. موسسه ملک پور (MIE) در این مقاله شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را بررسی می نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم تماس را بر روی وب سایت کامل نمایید و بدین ترتیب از مشاوره تلفنی به صورت رایگان برخوردار شوید.

  • زندگی در سوئیس و شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت
  • اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش
  • استانداردهای سرمایه گذاری در سوئیس
  • شاخص های اقتصادی تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در سوئیس
  • انواع شرکت در سوئیس
  • هزینه های مورد نیاز مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت
  • نقاط مثبت در مبحث مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت
  • مراحل مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت
  • طرح تجاری برای ثبت شرکت در سوئیس
  • نکات مهم در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت
  • سخن پایانی در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکتزندگی در سوئیس و شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

همانطور که می دانید ثبت شرکت در سوئیس، یکی از روش های مهاجرت به این کشور محسوب می شود؛ اما قبل از پرداختن به موضوع مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت، بر آن شدیم تا شما خوانندگان گرامی را با شرایط عمومی این کشور آشنا نموده و سپس به شرایط ثبت شرکت در این کشور بپردازیم.

سوئیس، کشوریست که در اروپای غربی واقع شده است. این کشور، با نام رسمی کنفدراسیون سوئیس شناخته می شود. سوئیس با کشورهایی نظیر آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه و لیختن اشتاین همسایه و هم مرز می باشد. پایتخت کشور زیبای سوئیس، شهر بزرگ برن می باشد که جالب است بدانید شهرهای ژنو و زوریخ، قطب های اقتصادی این کشور را تشکیل می دهند. همچنین این کشور، یکی از ثروتمندترین کشورها در جهان به شمار می رود. کشور زیبای سوئیس دارای جمعیت 7.5 میلیون نفری می باشد و مساحتی در حدود 41.290 کیلومتر مربع دارد. جالب است که بدانید سوئیس، کشوری چند زبانه است؛ به طوری که مردم آن به زبان های آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و رومانی صحبت می کنند. همچنین این کشور، یکی از کشورهای بی طرف در مناسبات جهانی به شمار می رود. تا جایی که از سال 1815 تاکنون، هیچ گونه جنگی در این کشور اتفاق نیفتاده است. همچنین کشور سوئیس، پایگاه سازمان هایی همچون صلیب سرخ، تجارت جهانی و سازمان ملل نیز می باشد.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اتریش

بسیاری از اشخاصی که قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارند، به طور قطع خواستار اخذ اقامت و تابعیت این کشور نیز می باشند. درمورد اخذ اقامت سوئیس باید بدانید که اشخاصی که اقامت این کشور را دریافت می نمایند، این امکان را دارند تا از تمام امکانات این کشور، مانند یک شهروند سوئیسی استفاده نمایند؛ امکاناتی مانند خدمات درمانی رایگان، تحصیل رایگان برای خود و اعضای خانواده، افتتاح حساب بانکی در بانک های سوئیس و.... بنابراین اخذ اقامت سوئیس، یکی از ارزشمندترین انواع اقامت ها محسوب می شود. اشخاص متقاضی برای اخذ اقامت سوئیس باید به صورت تمام وقت در این کشور، مشغول به کار شوند و بتوانند از حقوق خود، بیمه و همچنین مالیات خود و اعضای خانواده را پرداخت نمایند تا بتوانند با گذشت 5 سال از اقامت خود در این کشور، درخواست اقامت دائم نمایند و آن را برای خود و اعضای خانواده دریافت نمایند. در صورتی که قصد اخذ پاسپورت کشور سوئیس را داشته باشید، باید شرایط دریافت پاسپورت این کشور را فراهم نمایید. از جمله شرایطی که به منظور اخذ پاسپورت سوئیس وجود دارد، تسلط به زبان آلمانی حداقل در سطح A2 می باشد. همچنین شخص متقاضی باید با تاریخ این کشور نیز آشنایی داشته باشید که در این صورت با گذشت 10 سال از اقامت دائم در این کشور، فرد متقاضی می تواند پاسپورت سوئیس را بدست آورد. جهت مهاجرت به سوئیس باید اطلاعات کامل در مورد این کشور داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که به لینک زیر مراجعه نمایید.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

اقامت سوئیس

استانداردهای سرمایه گذاری در سوئیس

از مهمترین مواردی که در بحث مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت باید مورد بررسی قرار گیرد، استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور می باشد. در واقع استانداردهای سرمایه گذاری در هر کشوری، نشان دهنده مناسب بودن شرایط آن کشور برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد تا شخص متقاضی بتواند با ریسک کمتری، اقدام به سرمایه گذاری و ثبت شرکت نماید. در بخش استانداردهای سرمایه گذاری به مواردی مانند نرخ مصادره اموال، کنترل فساد و... پرداخته می شود.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

نرخ ریسک مصادره اموال یا خطر سلب مالکیت:

نرخ مصادره اموال، یکی از مهمترین استانداردهای سرمایه گذاری می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد. ریسک مصادره اموال در کشور سوئیس، 1 می باشد که با توجه به آن می توان گفت که این کشور، دارای ریسک بسیار پایین برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد. بنابراین افراد متقاضی، این امکان را دارند تا در این کشور اقدام به سرمایه گذاری ایمن نمایند.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

کیفیت نظارتی:

یکی دیگر از موارد مهمی که در موضوع استانداردهای سرمایه گذاری باید مورد بررسی قرار گیرد، شاخص کیفیت نظارتی می باشد. در بحث کیفیت نظارتی، به مسئله امنیت در کشور سوئیس از نظر سرمایه گذاری پرداخته می شود. کیفیت نظارتی در کشور سوئیس دارای نرخ 1.78 می باشد. لازم است بدانید که شاخص کیفیت نظارتی را از منفی 2.5 تا مثبت 2.5 تعریف می نمایند.

 

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

کنترل فساد:

کنترل فساد از موازد مهم دیگری است که اشخاص متقاضی سرمایه گذاری و ثبت شرکت باید مورد بررسی قرار دهند. باید بدانید که شاخص کنترل فساد از مثبت 2.5 تا منفی 2.5 خواهد بود. شاخص کنترل فساد در کشور سوئیس 2.01 می باشد که به معنای قوت این شاخص در کشور سوئیس است. بدین ترتیب می توان از بابت کنترل فساد اداری و اقتصادی در این کشور اطمینان یافت.

شاخص های اقتصادی تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در سوئیس

علاوه بر استانداردهای سرمایه گذاری در سوئیس، اشخاصی که قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارند، باید شاخص های اقتصادی تأثیرگذار در این کشور را نیز بررسی نمایند. شاخص های اقتصادی تأثیرگذار در هر کشوری، نشان دهنده میزان تولید ناخالص داخلی، تورم، مالیات و.... خواهد بود که باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

تولید ناخالص داخلی:

تولید ناخالص داخلی از جمله موارد مهمی است که در قسمت شاخص های اقتصادی تأثیرگذار باید توسط اشخاص متقاضی مورد بررسی قرار گیرد. در مورد تولید ناخالص داخلی باید گفت که این شاخص بر مبنای دلار آمریکا محاسبه می شود. حداکثر تولید ناخالص داخلی در سال 2018 و در کشور سوئیس در حدود 5931732 بوده است که رقم مناسبی می باشد.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

تورم:

از دیگر مواردی که در شاخص های اقتصادی تأثیرگذار مورد بررسی قرار می گیرد، نرخ تورم می باشد. میزان تورم در یک کشور، مربوط به تغییرات نرخ هایی است که در مدت 1 سال در آن کشور اتفاق افتاده و بر قدرت خرید مردم تأثیر گذاشته است. نرخ تورم در کشور سوئیس و در سال 2018 حدود 0.9 درصد بوده است که باید گفت نرخ بسیار پایین و قابل ملاحظه ای می باشد.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

مالیات بر درآمد:

نرخ مالیات بر درآمد، از موارد دیگری است که باید توسط اشخاص سرمایه گذار بررسی شود. نرخ مالیات بر درآمد در هر کشور باید در مدت 1 سال کاری بررسی شود. البته باید گفت که نرخ مالیات بر درآمد، به میزان درآمد و دارایی شخص متقاضی نیز بستگی دارد. میانگین نرخ مالیات بر درآمد در کشور سوئیس و در سال 2018 در حدود 24.8 درصد بوده است.

 

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در سوئیس

انواع شرکت در سوئیس

اگر قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارید، می بایست در ابتدا نوع شرکتی که قصد تأسیس آن را دارید مشخص نمایید تا بتوانید برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور اقدام داشته باشید. در خضوض ثبت شرکت در سوئیس باید بدانید که شرکت های متفاوتی وجود دارد که می توان در این کشور به ثبت رساند؛ مانند شرکت با مسئولیت محدود، شرکت های سهامی، شرکت های مشارکت و مالکیت انحصاری. در این بخش از مقاله به انواع ثبت شرکت در این کشور پرداخته می شود.

1: شرکت های سهامی:

اگر قصد ثبت شرکت سهامی در سوئیس را دارید باید بدانید که برای ثبت این نوع شرکت به حداقل 2 نفر نیاز است. این نوع شرکت، یک شخصیت حقوقی مستقل دارد و تمام مسئولیت های شرکت با خود شرکت در ارتباط است. این بدین معناست که اگر شرکت سهامی دچار ورشکستگی شود، افراد سهامدار در این شرکت ورشکسته نخواهند بود. در صورتی که قصد تأسیس یک شرکت سهامی در سوئیس را دارید بهتر است بدانید که اعضای هیئت مدیره شرکت از بین سهامداران آن انتخاب می شوند.

2: شرکت با مسئولیت محدود:

این نوع شرکت در واقع یکی از پرطرفدارترین انواع شرکت ها در بین متقاضیان می باشد. اعضای شرکت با مسئولیت محدود می توانند از 1 نفر تا چند نفر را شامل شوند. نکته مهمی که در مورد شرکت با مسئولیت محدود وجود دارد این است که پس از ثبت این نوع شرکت و آغاز فعالیت اقتصادی آن، باید مالیات بر درآمد شرکت نیز در موعد مقرر پرداخت گردد. در صورتی که قصد تأسیس شرکت با مسئولیت محدود را دارید، باید در ابتدا اساسنامه شرکت را تهیه نموده و پس از آن، شرکت را به ثبت برسانید تا بتوانید فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمایید. لازم به ذکر است که اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود باید مشخص باشند.

3: شرکت های مشارکت:

این نوع از شرکت، یکی دیگر از انواع شرکت های پرطرفدار در بین متقاضیان می باشد. به همین دلیل، اشخاصی که قصد ثبت شرکت و سرمایه گذاری در سوئیس دارند، معمولاً این نوع شرکت را به ثبت می رسانند. جالب است که بدانید نوع فعالیت شرکت های مشارکتی همانند فعالیت شرکت های تضامنی در ایران می باشد. بدین معنا که تقسیم درآمد و ضرر بین شرکا خواهد بود و هر شریک، مسئول تمام ضرر و سود شرکت می باشد.

4: سرمایه گذاری 500 هزار فرانک:

این نوع سرمایه گذاری، در واقع کارآفرینی و ثبت شرکت می باشد که شخص متقاضی باید طرح تجاری مناسبی را ارائه دهد. در صورتی که طرح تجاری شخص متقاضی تأیید گردد، متقاضی باید سرمایه ای در حدود 500 هزار فرانک سوئیس را وارد این کشور نماید. این نوع سرمایه گذاری، شرایط و پیچیدگی های خود را دارد که شخص متقاضی باید برای آگاهی کامل از شرایط آن، با وکیل رسمی در این کشور مشاوره نماید.

4: شرکت های مالکیت انحصاری:

این نوع از شرکت، دقیقاً نقطه مقابل شرکت های سهامی می باشد. بدین معنا که در شرکت های مالکیت انحصاری، تجارت و فرد یکی خواهند بود؛ یعنی شخص مالک دارای تمام مسئولیت های شرکت نیز می باشد. نکته مهمی که در مورد شرکت های مالکیت انحصاری باید بدانید این است که در این نوع شرکت، تمام درآمد شرکت و شخص با یک دیگر ادغام خواهد شد که در این صورت ممکن است باعث پرداخت مالیات بیشتر گردد. نکته مهم دیگر در مورد شرکت مالکیت انحصاری این است که در صورتی که شرکت دچار ورشکستگی گردد، فرد مالک نیز ورشکسته محسوب می شود؛ چرا که فرد مسئول تمام امور شرکت می باشد.

هزینه های مورد نیاز مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

همانطور که می دانید اشخاصی که قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارند، باید از هزینه‌ های مورد نیاز در این کشور نیز اطلاع و آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند با اطلاعات کامل برای ثبت شرکت در این کشور اقدام نمایند. البته باید گفت با توجه به شرکتی که قصد ثبت آن را در سوئیس دارید، هزینه ها نیز متغیر خواهد بود. اگر قصد ثبت شرکت سهامی در سوئیس را دارید باید بدانید که حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس این نوع شرکت، 100.000 فرانک سوئیس خواهد بود. همچنین برای ثبت شرکت از نوع مسئولیت محدود، حداقل سرمایه مورد نیاز 20.000 فرانک سوئیس می باشد. البته باید گفت با توجه به بیزینس پلن یا طرح تجاری که ارائه می شود، هزینه ها متغیر می باشد. جالب است که بدانید در صورتی که قصد ثبت شرکت از نوع مشارکت را دارید، نیازی به سرمایه نخواهید داشت و این شرکت تنها یک توافق نامه کاری بین شرکا خواهد بود که باید به امضای تمام شرکا برسد. به منظور تأسیس شرکت های مشارکتی، شخص متقاضی نیاز به آورده اولیه در شرکت ندارد. همچنین این شرکت باید حداقل 2 شریک نیز داشته باشد که یکی از اعضا باید به عنوان سهامدار اصلی و شخص دیگر به عنوان سهامدار جزیی در این شرکت معرفی شوند. اگر قصد ثبت شرکت از نوع مالکیت انحصاری را دارید، باید سرمایه ای در حدود 100.000 فرانک سوئیس را در این شرکت وارد نمایید. همچنین امکان تأسیس این شرکت با 1 نفر نیز وجود خواهد داشت.

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

هزینه های زندگی در سوئیس

ویدئو راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، یکی از ویدئوهاییست که برای اشخاصی که قصد مهاجرت دارند، بسیار سودمند می باشد؛ چرا که در این ویدئو به تمامی روش های مهاجرت پرداخته می شود. برای اطلاعات بیشتر درمورد ویدئوی راهنمای گام به گام اخذ اقامت می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت

نقاط مثبت در مبحث مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

به طور قطع، اشخاصی که قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارند، باید از نقاط مثبت ثبت شرکت در سوئیس اطلاع داشته باشند تا بتوانند با شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور اقدام نمایند. در ادامه این بخش، به برخی از نقاط مثبت ثبت شرکت و سرمایه گذاری در سوئیس می پردازیم.

  • با توجه به اقتصاد پیشرفته و رو به رشد کشور سوئیس، ثبت شرکت در این کشور می تواند یکی از گزینه های مناسبسرمایه گذاری در استرالیا برای اخذ اقامت و تابعیت سوئیس باشد.
  • اشخاصی که اقدام به ثبت شرکت در سوئیس می نمایند، پس از اخذ اقامت این کشور می توانند بدون نیاز به ویزا، به حوزه شنگن سفر نمایند.
  • ثبت شرکت در سوئیس و اخذ اقامت این کشور می تواند برای شخص متقاضی، امکان کار و شرایط زندگی مطلوب را فراهم آورد.
  • با ثبت شرکت در سوئیس، شخص متقاضی می تواند اقامت این کشور را برای خود و همراهان (همسر و فرزندان زیر 18 سال) به دست آورد.
  • با اخذ اقامت سوئیس از طریق ثبت شرکت امکان تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 18 سال فراهم است.

 خدمات موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

در این بخش قصد داریم که درمورد خدمات موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت، مطالبی را بیان نماییم. موسسه ملک پور با داشتن سابقه درخشان در امر مهاجرت و همچنین به عنوان اولین موسسه مشاوره ای مهاجرتی بین المللی در خاورمیانه، این امکان را دارد تا شما را با شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت آشنا نماید. اگر قصد مهاجرت به سوئیس و ثبت شرکت در این کشور دارید، می توانید از خدمات موسسه ملک پور بهره مند گردید؛ چرا که این موسسه با داشتن تیم وکلای اروپایی در امر مهاجرت، آماده ارائه هر گونه خدمات و مشاوره در این زمینه می باشد. با توجه به اینکه پروسه ثبت شرکت در سوئیس و حتی دیگر کشورها نیاز به تجربه و دانش کافی دارد، در صورتی که قصد مهاجرت و ثبت شرکت را دارید می توانید قبل از هر اقدامی، از کارشناسان و تیم وکلای موسسه ملک پور، مشاوره لازم را دریافت نموده و با اطلاعات کامل و دقیق در این مسیر قدم بردارید.

مراحل مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت مراحلی دارد که اشخاص متقاضی باید قبل از هر اقدامی برای ثبت شرکت، از مراحل آن و همچنین مدارکی که برای ثبت شرکت مورد نیاز است آگاه شوند. به همین دلیل در این قسمت به مراحل ثبت شرکت در سوئیس می پردازیم.

 

مراحل ثبت شرکت در سوئیس

1: ارائه نام شرکت به صورت مستقل

2: ارائه اسناد هویتی و شناسایی اشخاص متقاضی

3: تهیه و ارائه پیش نویس اساسنامه و اسناد ثبت شرکت

4: ایجاد و افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های سوئیس برای واریز سرمایه شرکت

5: ارائه تمام اسناد شرکت برای ثبت شرکت و ثبت برند شرکت تجاری

6: ارائه فرم اظهارنامه و تکمیل آن در سوئیس برای خرید املاک و مستغلات برای شرکت

7: ارائه پاسپورت اشخاص سهامدار و مدیران شرکت و همچنین ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

8: تهیه و ارائه پیش نویس وکالت نامه برای انجام امور اداری شرکت

طرح تجاری برای ثبت شرکت در سوئیس

اگر قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارید باید بدانید یکی از مهم ترین موارد مطرح شده در این زمینه، موضوع طرح تجاری یا همان بیزینس پلن می باشد. اشخاص متقاضی ثبت شرکت در سوئیس باید بتوانند بیزینس پلن بسیار قوی ارائه نمایند تا به دولت سوئیس اثبات شود که طرح اقتصادی آنها دارای سودآوری لازم برای کشور و شخص متقاضی خواهد بود؛ در این صورت می توانند تأیید بیزینس پلن خود را اخذ نمایند. شخص متقاضی باید هدف خود را از ثبت شرکت و نوع بیزینسی که مد نظر دارد، در طرح تجاری خود بیان نماید. همچنین سرمایه مورد نیاز برای طرح تجاری شخص مقاضی باید در بیزینس پلن بیان شود تا توسط دولت سوئیس، مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد که آیا طرح پیشنهادی از سوی شخص متقاضی می تواند سودآوری لازم را برای کشور سوئیس داشته باشد یا خیر. در صورتی که طرح تجاری ارائه شده، نوآورانه و خلاق بوده، سودآوری کافی را به همراه داشته باشد و همچنین باعث رشد اقتصاد کشور سوئیس گردد، مورد تأیید واقع می شود که در این صورت، شخص متقاضی می تواند شرکت خود را در این کشور به ثبت برساند.

نکات مهم در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

همانطور که می دانید مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت، یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت این کشور محسوب می شود. بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای انجام ثبت شرکت در این کشور، به نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد توجه نمایید. در صورتی که قصد مهاجرت به سوئیس و ایجاد یک شرکت و کسب و کار در این کشور را دارید، لازمست بدانید که در ابتدا باید شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانید تا بتوانید فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمایید؛ اما مهمترین مسئله قبل از ثبت شرکت، ارائه و تأیید طرح اقتصادی سودآور می باشد. سودآور بودن طرح تجاری، منجر به تأیید آن توسط مقامات کشور سوئیس می شود. از دیگر نکات مهمی که برای ثبت شرکت وجود دارد این است که هر شرکتی که در این کشور به ثبت برسد، باید دارای محل مناسب و آدرس دقیق پستی باشد و محل شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها نیز مشخص باشد. این مقاله توسط موسسه ملک پور به نگارش درآمده و هر گونه کپی برداری غیرمجاز و بدون اجازه از آن به معنای عملی غیرقانونی و غیرشرعی می باشد. نکته حائز اهمیت در مورد ثبت شرکت در سوئیس این است که هر شخص از هر ملیتی که قصد ثبت شرکت در این کشور را داشته باشد، باید یکی از سهامداران شرکت را از افراد تبعه سوئیس انتخاب نماید. همچنین شرکت ثبت شده در این کشور بایستی دارای کارمند نیز باشد؛ یعنی شرکت به ثبت رسیده باید فعال باشد تا شخص متقاضی بتواند از این طریق، به اقامت و تابعیت سوئیس دست یابد. نکته مهم دیگری که در موضوع ثبت شرکت باید مورد بررسی قرار گیرد، این است که اساسنامه شرکت باید به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود. همچنین داشتن یک حسابدار سوئیسی و یا مشاور مالیاتی تبعه سوئیس نیز از الزامات ثبت شرکت در این کشور می باشد

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به سوئیس


________ سخن پایانی در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت _______

مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری در سوئیس و هزینه های ثبت شرکت در کشور سوئیس در این مقاله مورد بررسی علمی و تخصصی قرار گرفت. اگر قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را دارید باید بدانید که با انجام پروسه ثبت شرکت و شروع فعالیت اقتصادی در این کشور، امکان اخذ اقامت و تابعیت سوئیس را خواهید داشت. به منظور ثبت شرکت در سوئیس و مهاجرت از این طریق، همان طور که در طول مقاله نیز اشاره شد بایستی در ابتدای امر، طرح تجاری مناسب ارائه نمایید. در صورت تأیید طرح تجاری خود می توانید شرکت مورد نظر را در این کشور به ثبت رسانیده و مشغول به فعالیت گردید. اگر مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را به عنوان روش مهاجرتی خود انتخاب می نمایید، می توانید در این کشور از تمام امکانات یک شهروند سوئیسی به خوبی استفاده نمایید؛ از جمله این موارد، امکان تحصیل رایگان برای اعضای خانواده و فرزندان زیر 18 سال شما می باشد. موسسه ملک پور آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه می توانید نسبت به تکمیل فرم تماس اقدام نموده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید. همچنین این امکان را دارید تا سوالات متداول خود را در زمینه مهاجرت به سوئیس و ثبت شرکت در این کشور در قسمت پایانی مقاله و در بخش "ثبت پرسش" مطرح نمایید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 13 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
کیانا عباسی
سلام وقت شما بخیر برای مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت آیا می توان از ایران برای نوع 20 هزار فرانک یعنی ثبت شرکت با مسئولیت محدود اقدام کرد؟ و آیا موسسه شما برای این روش اقدام می کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت کلی به صرف ثبت شرکت هیچگونه اقامتی داده نمی ش.ئ و شما باید شریک سوئیسی داشته باشید مگر اینکه بیزینس پلان ارائه بدهید. اما روشهایی دارد که با 100 هزار تا 500 هزار فرانک سوئیس می توانید ثبت شرکت داشته و با استخدام نیرو اقامت بگیرید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
لادن صابری
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما من مجرد هستم ۴۰ سالم هست و دارای ۴ میلیارد سرمایه هستم،آیا میتونم برای مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت اقدام کنم؟ و اینکه شرکت ثبت شده حتما نیاز هست که فعالیتش متناسب با رشته تحصیلی من باشه؟ ممنون از وقتی که میگذارین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز ثبت شرکت در سوئیس زمانیکه منجر به اخذ اقامت می شود که شما یک طرح تجاری سود ده داشته باشید و یا اینکه در شرکت خودتان استخدام شوید که به واسطه استخدام به شما اقامت داده شود. از انجایی که مجرد هستید باید یک شریک سوئیسی داشته باشید که شرکت به نام ایشان ثبت شود. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما برای روش هایی چون خودحمایتی که نیاز به سرمایه گذاری ندارد در کشورهایی چون اتریش، پرتغال و فرانسه بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ناطق زواری
سلام دوستان عزیز من در ایران شرکتی تحت عنوان تولید برق از طریق نیروگاه را دارم و الان در حال وارد کردن تجهیزات هستم میخواهم مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت را داشته باشم امکان پذیر است؟ وام هم تقاضا دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله از طریق ثبت شرکت می توانید اقامت بگیرید باید بیزینس پلن ارائه دهید ، بعد از اقامت تحت شرایطی می توانید درخواست وام نمایید. برای کسب اطلاعات کامل و دقیقتر با توجه به رزومه شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
anahita31
سلام و عرض ادب وقت بخیر من میتونم با 50 هزار یورو شرکت ثبت کنم ؟ کارم در ایران بازرگانی هست و 45 سال سن دارم و مجرد هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در سوئیس با توجه به نوع شرکتی که قصد ثبت آن را در این کشور دارید، هزینه ها نیز متغیر خواهد بود. اگر قصد ثبت شرکت سهامی در سوئیس را دارید باید بدانید که حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس این نوع شرکت، 100.000 فرانک سوئیس خواهد بود. همچنین برای ثبت شرکت از نوع مسئولیت محدود، حداقل سرمایه مورد نیاز 20.000 فرانک سوئیس می باشد. البته باید گفت با توجه به بیزینس پلن یا طرح تجاری که ارائه می شود، هزینه ها متغیر می باشد. در نهایت برای اقدام در این زمینه شرایط شما می بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرد. توصیه میکنم برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان روی خطوط موسسه ارتباط برقرار نمایید.موفق باشید
مشاوره رایگان