مهاجرت به هلند از طریق کار

7 نظر

مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق کار، شرایط اخذ ویزای کار هلند و شرایط کار در هلند از جمله اصلی ترین مسایلی هستند که در این مقاله به بحث و بررسی علمی گذارده می شوند. آیا می توان مهاجرت به هلند از طریق کار را در زمره روش های ایده آل مهاجرتی این کشور به شمار آورد؟ آیا همراهان متقاضی استفاده از شرایط مهاجرت به هلند از طریق کار می توانند نسبت به همراهی شان با شخص متقاضی امیدوار باشند؟ آیا دستیابی به اقامت دایم کشور هلند از طریق اشتغال به کار در این کشور امکان پذیر است؟ با توجه به رواج زبان انگلیسی در کنار زبان هلندی کشور هلند و وضع ایده آل کار و رفاه و زندگی اجتماعی در این کشور، شمار متقاضیان مرتبا در حال گسترش است. سعی بر آن داریم تا کلیه سوالات شما پیرامون مهاجرت به هلند از طریق کار را در این مقاله پاسخ دهیم اما چنانچه سوال دیگری در ذهن شما باقی ماند حتما با متخصصان ما در موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های تلفنی رایگان آنها بهره مند شوید. رئوس مطالبی که در این مقاله با شما به اشتراک گذاشته می شوند شامل موارد زیر میباشند:

  • شرایط مهاجرت به هلند از طریق کار
  • ویزای کار هلند
  • مدارک مورد نیاز ویزای مهاجرت به هلند از طریق کار
  • وضعیت بازار کار و نرخ بیکاری در هلند
  • مشاغل مورد نیاز هلند 2020
  • میزان درآمد در هلند
  • کاریابی در هلند
  • معرفی مؤسسات کاریابی در هلند
  • شرایط اخذ ویزای همراه هلند
  • اخذ اقامت دائم و پاسپورت هلند از طریق کار
  • سوالات رایج درباره مهاجرت به هلند از طریق کار
  • سخن پایانی در زمینه مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق کارشرایط مهاجرت به هلند از طریق کار

متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار، جهت دسترسی به موفقیت باید با شرایط عمومی این کشور آشنا باشند. هلند واقع در شمال غرب اروپا است که بزرگترین شهر آن آمستردام بوده و زبان هلندی، زبان رسمی این کشور است. درصد رشد اقتصادی در این کشور در طی سالهای اخیر سه درصد و بیش از 500 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی بوده است، در این میانه تنها حدود 2 درصد نرخ بیکاری نشان داده شده است. با اینکه هلند کشور کوچکی است، اما در حوزه تجارت و بانکداری از مهمترین کشورهای جهان میباشد. صنایع فعال این کشور صادرات گاز، صنایع شیمیایی کشتی سازی هستند. واحد پول کشور هلند در حال حاضر یورو، و پیش از این فلور یا گیلدر هلندی بود. کشور هلند از اعضای رسمی اتحادیه اروپا و پیمان نظامی ناتو است.

 

  • توضیحات کوتاه موسسه ملک پور در پاسخ به سوالات شما در زمینه کار در هلند

 

  • ویدئوی موسسه ملک پور در پاسخ به سوالات مراجعین در زمینه کار در هلند

فایل صوتی موسسه ملک پور در پاسخ به سوالات شما در زمینه کار در هلند

فایل تصویری موسسه ملک پور در پاسخ به سوالات شما در زمینه کار در هلند

 

متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار باید بدانند که فرصت‌های شغلی بسیاری با فعالیت گسترده شرکت‌های بین المللی و چند ملیتی در این کشور وجود دارد که اشتغال در هر یک از از مشاغل نیازمند دانش فنی بالاست.

مهاجرت به هلند از طریق کار

کار در هلند

ویزای کار هلند

اخذ اقامت و دریافت ویزای کار در هلند، برای متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار، یکی از بهترین و ممکن ترین راههای دریافت اقامت کشور هلند است. یکی از راه‌های اخذ ویزای کار در هلند برای مهاجرت به هلند از طریق کار، ارسال دعوت نامه به منظور کار در هلند از جانب شخصی میباشد که در این کشور اقامت دارد، که این مورد نشان می‌دهد که متقاضی مهاجرت به هلند از طریق کار از حمایت مالی و کاری برخوردار میباشد. متقاضی در صورت تمایل به اقامت دایم در کشور هلند، پس از سپری شدن 2 الی 5 سال از ویزای کاری، می‌تواند درخواست اقامت دایم دهد. متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کار باید توجه داشته باشد که کشور هلند دارای قانون حمایت از نیروی داخلی است، و کارفرمایان به راحتی نمی‌توانند برای نیروی کار خارجی دعوت نامه کاری ارسال نمایند، لذا در صورتی که فرد متقاضی مهاجرت به هلند از طریق کار تمایل به دریافت دعوت نامه از یک شرکت هلندی را داشته باشد، باید توانسته باشد که مهارت و تخصص مورد نیاز آنها را کسب کرده باشد. علاوه بر این در ابتدا کارفرما باید دولت را از تصمیم خود آگاه نماید و جزئیات مالیات شرکت خود را در اختیار آنان قرار دهد، و حتی در صورتی که یکی از کارمندان خود را اخراج کرده باشد باید بتواند دلایل قانع کننده ای ارائه نماید.

مدارک مورد نیاز ویزای مهاجرت به هلند از طریق کار

در زیر اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به هلند از طریق کار را برای شما به صورت مورد به مورد بیان کرده ایم:

  • گذرنامه معتبر به همراه دو صفحه خالی و حداقل شش ماه تاریخ اعتبار باقی مانده
  • نامه ای مبنی بر پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در کشور در هلند
  • فرم تکمیل شده به جهت درخواست ویزای کاری در هلند و مهاجرت به هلند از طریق کار
  • رزومه کاری و گواهینامه های اثبات مهارت های لازم برای کار مد نظر در کشور هلند
  • بیمه مسافرتی به منظور پوشش هزینه های احتمالی معادل حداقل ۳۰ هزار یورو
  • گواهی مبنی بر اثبات عدم سو پیشینه شخص متقاضی
  • عکس جدید از شخص متقاضی و مطابق با استاندارد های مورد نیاز و مورد تایید برای پاسپورت
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی با ترجمه رسمی (مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و مدارک دانشگاهی)
  • پرینت از صورتحساب و گردش حساب بانکی شخص متقاضی با تاییدیه از سوی بانک مورد نظر
  • مدارک اثبات توانایی های مرتبط با زبان برای اثبات توانایی برقراری خود با کارفرما در کشور هلند
  • رزرو بلیط برای سفر به کشور هلند

وضعیت بازار کار و نرخ بیکاری در هلند

یکی از مولفه های اصلی و قابل بررسی در زمان تصمیم گیری پیرامون کار در کشوری دیگر و در این مقاله مهاجرت به هلند از طریق کار و بررسی نرخ بیکاری در هلند اعلام شده از سوی مرکز آمار اتحادیه اروپا می باشد. چنانچه نمودار ارائه شده در ذیل را ملاحظه فرمایید به این نتیجه می رسید که نرخ بیکاری در کشور هلند در سال های اخیر سیر نزولی داشته است و این بدین معناست که وضعیت اشتغال در این کشور در حالت مطلوبی به سر می برد. در نتیجه می توان گفت که شرایط کار در هلند مناسب است و امکان یافتن شغل در این کشور نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بیشتر است. نمودار زیر اطلاعات مفیدی را در باب مهاجرت به هلند از طریق کار برای شما روشن می سازد.

 

مهاجرت به هلند از طریق کار

 

بهتر است پیش از اقدام برای مهاجرت به کشورهای اروپایی ویدیوی گام به گام اخذ اقامت که بر اساس اطلاعات جامع و به روز مدیر ملک پور مؤسسه موسسه ملک پور تهیه و تدوین شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته، را گوش دهید.گام به گام تا اخذ اقامت

مهاجرت به هلند از طریق کار و مشاغل مورد نیاز سال 2020 در هلند

چنانچه متقاضی استفاده از شرایط مهاجرت به هلند از طریق کار و یافتن شغل مناسبی در این کشور می باشید بهتر است تا به جدول زیر توجه فرمایید که اصلی ترین مشاغل مورد نیاز با درآمد مطلوب را برای شما بیان کرده ایم. این مقاله توسط کارشناسان موسسه ملک پور تهیه و تدوین شده و تکثیر از آن به هر نحو مخالف با موازین اخلاقی و ممنون می باشد.

مشاغل مورد نیاز سال 2020 هلند

مشاوره بهداشت و روان

دامپزشکی

پزشکی

مدریت مالی و امور حسابداری

شنوایی سنجی

دندان پزشکی

فیزیوتراپی

اطلاعات و رسانه

بازاریابی و تبلیغات

مهندسی فن آوری اطلاعات و آی تی

هتلداری

معماری و طراحی

برنامه ریزی و توسعه

کارشناسی زیست

مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، شیمی

نجاری

تکنسین پزشکی و دامپزشکی

مدیریت فروش و نیروی فروش

نیروی خدماتی

کارشناس منابع انسانی

تدارکات و حمل و نقل

 

مهاجرت به هلند از طریق کار

میزان درآمد در هلند

متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق ویزای کار، از همان ابتدای ورود به کشور هلند می‌توانند با درآمد ماهیانه مشخص، که برای هزینه های اقامت و زندگی آنها کافی میباشد، به شغل مورد نظر خود دست پیدا نمایند. یکی از مسائل مهم برای متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار، میزان درآمد در این کشور است. سطح درامد در کشور هلند در میان دیگر کشورهایی اروپایی، در سطح بالایی قرار دارد و از شهرت جهانی برخوردار است.میزان حقوق در این کشور با توجه به سابقه کاری، سن، نوع شغل، میزان ساعات کاری و نوع شغل متفاوت است. معمولا میزان ساعات کاری در طول هفته بین 36 الی 40 ساعت است. مشاغل در هلند بسیار سازمان یافته بوده و روز کاری از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. هیچ انتظاری در زمینه انجام اضافه کاری کارمندان وجود ندارد، اما در سطوح مدیریتی استثنائاتی وجود دارند. یکی از مزایای اقامت در هلند، تسلط اکثر افراد به زبان انگلیسی است که متقاضی مهاجرت به هلند از طریق کار را از دانستن زبان هلندی معاف می‌کند.شانس یافتن کار مناسب در هلند، با داشتن مدرک لیسانس و بالاتر، افزایش پیدا می‌نماید، البته مدارک تحصیلی حتما باید مورد تایید این کشور قرار گیرند. میزان حداقل دستمزد در کشور هلند توسط قانون کار هلند مشخص شده و هر شش ماه و با توجه به میزان تورم مورد بازبینی قرار می‌گیرد. در سال 2018، حداقل دستمزد در این کشور 1594 یورو در ماه بود، بر اساس آمار حداقل دستمزد در هلند دارای مقام سوم در اتحادیه اروپا است، تمامی افرادی که در سنین 15 سال و یا در سنین بازنشستگی هنوز در این کشور مشغول به کار هستند، از حداقل دستمزد و تعطیلات بهره مند می‌باشند. متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار باید بدانند که یک کارگر خارجی در صورتی مجوز کار دریافت می‌کند که کارفرمای او حداقل دستمزد مشخص شده در هلند را برای او در نظر بگیرد.

 

نام شغل

میانگین حقوق در ماه (یورو)

دندان پزشکی

۴۰۰۰

پزشکان

۳۲۰۰

مهندسی آی تی

۲۷۰۰

اقتصاد مالی

۳۰۰۰

تجارت

۲۵۰۰

هوش مصنوعی

۲۴۰۰

وکالت

۲۳۰۰

مدیریت

۲۳۰۰

حسابداری

۲۳۰۰

طراحی صنعتی

۲۲۰۰

مشاغل کوچک

۲۱۵۰

مترجمی زبان

۲۰۵۰

فیزیوتراپی

۲۰۰۰

تاریخ هنر

۱۸۰۰

کاریابی در هلند

از آنجایی که کشور هلند دارای شرایط اقتصادی ثابتی می باشد، لذا دارای متقاضیان زیادی برای مهاجرت به هلند از طریق کار می باشد. راه های مختلفی جهت کاریابی در هلند وجود دارد که در زیر به آنها می‌پردازیم:

  • آگهی کار در روزنامه ها و شبکه های اجتماعی: روزنامه های هلندی به صورت ادواری استخدامی ها را آگهی می‌نمایند. مشاغل آگهی شده اکثرا در سطوح بالا از جانب شرکت ‌های بین المللی می ‌باشند. متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کار، پس از یافتن آگهی مورد نظر، باید رزومه و درخواست خود را به شرکت مربوطه ارسال نماید. متقاضیان می‌توانند در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر، گوگل و غیره به دنبال استخدامی باشند، زیرا بسیاری از کارفرمایان از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به جذب نیروی کار می‌نمایند.
  • شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی کار: کشور هلند به صورت مداوم میزبان بسیاری از نمایشگاه ‌های معتبر بین المللی می باشد که متخصصان بسیاری را از سرتاسر جهان جذب می‌نماید. متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار باید با توجه به مهارت و تخصص خود، در این نمایشگاه ها شرکت نمایند تا بتوانند سریعتر به هدف خود دست یابند.
  • کارورزی در شرکت‌های چند ملیتی و بین المللی: افراد فارغ التحصیل دانشگاه‌ها می‌توانند جهت کارآموزی به کمیسیون کارآموزی اروپا مراجعه نمایند. در این کشور سازمان‌هایی نظیر IAESTE، Europlacementو internships وجود دارند که امکان کارآموزی در شرکت ‌های بین المللی و چند ملیتی را برای متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق کار فراهم می‌نمایند. در صورتی که سن شما بین 17 تا 30 سال باشد می توانید با مراجعه به خدمات داوطلبانه اروپایی(EVS) به مدت دوازده ماه با داشتن بیمه و دیگر هزینه ها، داوطلبانه در برنامه ها مشارکت نمایید.
  • مؤسسات معتبر کاریابی در هلند: شرکت ‌های بسیاری وجود دارند که استخدامی خود را از طریق مؤسسات معتبر کاریابی به انجام می‌رسانند. این مؤسسات طیف گسترده ای از مشاغل را نظیر مدیریت، بازاریابی، منشی گری، حسابداری، فروش و غیره در اختیار شما قرار می ‌دهند. شما می ‌توانید با ثبت نام در این مؤسسات شانس خود را افزایش دهید.
  • وب سایتهای موثق کاریابی در هلند: بسیاری از وب‌ سایت ‌های موثق و معتبر در کشور هلند وجود دارند که با آژانس ‌های استخدامی در ارتباط هستند، در این وب‌ سایت ‌ها اطلاعات مشاغل در قسمت پایگاه داده ارائه شده و امکان استخدام آنلاین را برای متقاضی فراهم می ‌نمایند.

شما عزیزان می توانید با تهیه محصول فوق العاده کاربردی گام به گام تا کار در خارج از کشور، خودتان به آسانی به کاریابی در خارج از کشور بپردازید تا شانس خود را برای اخذ اقامت کاری کشور دلخواه خود بیازمایید.

کار در جمهوری چک

معرفی مؤسسات کاریابی در هلند

در سال های اخیر مؤسسات کاریابی فعال در کشور هلند، شرایط را برای مهاجرانی که قصد اخذ ویزای اقامت هلند از طریق کار در هلند را دارند، فراهم ساخته اند تا با ارائه پیشنهادات کاری راه را برای متقاضیان هموارتر سازند و در مقابل انتظاراتی را نیز از جویندگان کار در هلند دارند. برای بهره مندی از خدمات مؤسسات کاریابی در هلند برای مهاجرت به هلند از طریق کار باید به این مسئله توجه داشته که اعتبار و صحت گفته های این مؤسسات کاریابی را باید پیش از هرگونه تصمیم گیری برای کار در هلند بررسی کنید تا با چشم اندازی واقعی نسبت به آینده کاری خود در این کشور، قدم بردارید. در ادامه سایت های برخی از مؤسسات فعال کاریابی در هلند را برای شما بیان کرده ایم:

  • سایت https://aquent.com/
  • سایت https://www.darwinrecruitment.com/jobs/
  • سایت http://www.rave-cruitment.com/
  • سایت https://www.expatica.com/nl/jobs/
  • سایت https://ec.europa.eu/eures/public/jobseekers-dashboard

شرایط اخذ ویزای همراه هلند

متقاضی مهاجرت به هلند از طریق کار، سه ماه پس از اقامت در کشور هلند می‌تواند نسبت به اخذ ویزای همراه برای خانواده خود اقدام نماید، لازم به ذکر است که هویت افراد خانواده باید از طریق مدارک رسمی ثابت شود. افراد همراه و تحت سرپرستی متقاضی مهاجرت به هلند از طریق کار، با دریافت ویزای MVV می‌توانند به اقامت هلند دست پیدا نمایند. برای اخذ این ویزا، شرایط زیر مورد نیاز میباشند:

  1. همسر با حداقل 21 سال سن
  2. وجود اسناد رسمی ازدواج
  3. فرزندان زیر 18 سال
  4. تمکن مالی جهت حمایت مالی خانواده

در صورتی که فردی با یکی از افراد دارای اقامت هلند نامزد کند، می‌تواند ویزای همراه این کشور را دریافت کند، سپس از طریق این ویزا وارد کشور هلند شده و مراسم ازدواج خود را برگزار نماید. باید توجه داشت که دریافت این نوع ویزا نیازمند شرایطی خاص، از جمله عدم وجود هیچ گونه مشکل قانونی برای ازدواج است. همچنین لازم به ذکر است که فرد متقاضی دریافت ویزای همراه از طریق نامزدی با شهروند هلندی باید مدارکی مبنی بر ازدواج رسمی را ارائه نماید و حتما فاقد ملیت هلندی باشد، همچنین ازدواج آنها نباید در کشور هلند صورت پذیرفته باشد. ازدواج رسمی باید در پایگاه اطلاعات دولتی کشور هلند ثبت شده و در خانه ای اقامت نمایند که توسط شهرداری هلند آدرس آن ثبت شده باشد.

اخذ اقامت دائم و پاسپورت هلند از طریق کار

چنانچه در موضوع مهاجرت به هلند از طریق کار، به دنبال پاسخ سوال وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در هلند می باشید، باید برای شما روشن سازیم که اخذ تابعیت دایم کشور هلند، پس از ۳ تا ۵ سال کار مستمر و حضور مداوم در این کشور امکان پذیر می باشد. بعد از ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز در سفارت هلند و اداره مهاجرت هلند، به فرد اجازه اقامت ۵ ساله داده می شود تا در این مدت صلاحیت وی برای اعطای مجوز تابعیت مورد بررسی قرار گیرد. یکی از الزامات اصلی برای اجازه همراه شدن با همسر که ویزای کاری هلند را دارد این است که همسر وی باید سن قانونی برای اخذ این مجوز را که 21 سال می باشد، داشته باشد و ازدواج بین زوجین در یکی از مؤسسات رسمی ثبت شده باشد. اثبات توانایی و تمکن مالی برای حمایت خود و همراهان در طی مدت اقامت در کشور هلند، از دیگر ضروریات در اقدام برای مهاجرت به هلند از طریق کار به شمار می رود.


سوالات رایج درباره مهاجرت به هلند از طریق کار

✅شرایط اولیه اخذ ویزای کار در هلند چیست؟

برای کار در کشور هلند می بایست از کارفرمایی در این کشور پیشنهاد کاری اخذ نمایید.

✅آیا می توان با کار در کشور هلند به اقامت دائم این کشور دست یافت؟

پس از 5 سال کار کردن در کشور هلند به همراه پرداخت منظم مالیات می توانید برای اخذ اقامت دائم هلند اقدام کنید.

✅میانگین هزینه زندگی در کشور هلند چقدر است؟

هزینه زندگی در هلند در هر ماه برای یک خانواده 4 نفره حدود 3،200 یورو و برای یک نفر حدود 900 یورو (بدون احتساب اجاره خانه) است.

✅میانگین درآمد در کشور هلند چقدر است؟

میانگین حقوق ماهیانه در کشور هلند حدود 3،000 یورو می باشد.

✅نرخ بیکاری در کشور هلند به چه میزان است؟

میانگین نرخ بیکاری در هلند در سال 2019، 3.76 درصد بوده است.


_____________________  سخن پایانی در زمینه مهاجرت به هلند از طریق کار _____________________

مهاجرت به هلند از طریق کار، نحوه واجد الشرایط شدن برای برخورداری از اقامت کشور هلند از طریق کار و مشاغل مورد نیاز کشور هلند در سال های اخیر از جمله اصلی ترین مسایلی بودند که در این مقاله به بحث و بررسی علمی گذارده شدند. همانگونه که پیش تر نیز بیان داشتیم متقاضی مهاجرت به هلند از طریق کار باید در ابتدا به واسطه مؤسسات کاریابی و یا دیگر راه های ممکن، پیشنهاد کاری معتبری را از سوی کارفرمای هلندی که پیش نیاز های آگهی کردن سمت مورد نظر را در محدوده کشورش، گذرانده است، دریافت کند. نرخ پایین بیکاری در کشور هلند و احتمال بالای اشتغال به کار در این کشور باعث شده تا متقاضیان مهاجرت به این طریق افزایش یابد. چنانچه پس از مطالعه دقیق مسایل مطرح شده در این مقاله کماکان سوالی پیرامون موضوع مهاجرت به هلند از طریق کار و یا راه های مهاجرتی دیگر در ذهن شما خواننده عزیز باقی ماند، با متخصصان ما در موسسه ملک پور تماس بگیرید تا از مشاوره های تخصصی تلفنی رایگان آنها بهره مند گردید. همچنین می توانید در بخش انتهایی مقاله در قسمت ثبت پرسش سوالات و نظرات خود را مطرح سازید تا در کمتر از 12 ساعت پاسخ آن ها را دریافت نمایید.

امتیاز 4.43 از 5 ( 15 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
فغانی
سلام و وقت بخیر یک سری از دوستان و اقوام من در هلند حضور دارن و حتی یکی از اقوامم شرکتی در زمینه بازرگانی دارن. خواستم بدونم آیا من با 35 سال سن و تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر می تونم وارد این کشور بشم و برای این شرکت کار کنم؟ روال کار به چه صورت هست؟ ممنون از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب اگر پیشنهاد شغلی به شما بدهند بله از طریق کاری می توانید اقدام فرمایید. لطفا برای دریافت اطلاعات تخصصی و کامل تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.
فلورا اردلان نیا
سلام وقت بخیر آقایی ۴۷ ساله میتواند برای ویزای کار هلند اقدام کند و سپس همسر ۳۹ ساله و فرزند زیر ۱۸ سالش به هلند بروند و سپس اقامت دائم و تابعیت هلند را دریافت کنند؟؟؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت مهاجرت کاری می بایست زیر ۴۰ سال نهایتا تا ۴۴-۴۵ سال صورت بگیرد. بالاتر از این اعداد افراد ریسک ویزای بالایی دارند. توصیه میکنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایطتون به صورت رایگان بررسی بشه و بتونید از مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب مجموعه استفاده کنید.موفق باشید
Amirnia
ایا رشته علوم ازمایشگاهی هم در هلند پذیرش داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، اگر قصد تحصیل در هلند را دارید باید شرایط سن، تحصیلات، سطح زبان، سرمایه و ... شما کامل مورد تحلیل و بررسی شود تا بتوان مسیر درستی را پیش روی شما قرار داد. پیشنهاد میکنیم که شرایط خود را در مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین موسسه در میان بگذارید تا اطلاعات کامل در اختیار شما قرار گیرد.
الن میرزا
سلام عزیز من مدرکم دیپلم بهداشت دام و طیور است می توان از این طریق برای ویزای کار اقدام کنم و مهاجرت کاری باشد تا تحصیلی ایا امکانش است چه طوری می توانید کمک کنید خودم هم سنم ۳۶ ساله هستم می دونم شاید کمی دیر باشه ولی به علت مشکلاتی حالا نشد ایا می توانید کمک کنید ایا می توانید برای من کار پیدا کنید در مورد رشته خودم در هلند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری شما می بایست از سوی یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. برای اخذ اطلاعات بیشتر به پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور مراجعه نمایید
مریم قاسمی
۵۱ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره ،ومدرک فنی حرفه ای قالیبافی هستم،...دختر۱۷ساله م کاملا به زبان انگلیسی مسلطه ،خودم هم درحد رفع نیاز آشنایی دارم..میتونیم توی فکر مهاجرت باشیم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر پشتوانه مالی خوبی داشته باشید برای پروسه های خرید ملک و سرمایه گذاری می توانید اقدام کنید.
مهدی نژادنادری
امکان اخذ ویزای کار در آلمان یا اتریش برایم وجود دارد سن 39 سال دکتری مهندسی عمران 11 سال سابقه کار آشنایی با زبان B1 آلمانی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما برای ویزای جستجوی کار می توانید اقدام نمایید. درخصوص دریافت جاب آفر هم پیشنهاد می کنم از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
سالار
سلام دکتر دامپزشک هستم با سابقه کار در دامداری های شیری ترکیه و ایران.گواهینامه های متعدد فنی هم دارم مثل برق صنعتی و سردکننده های خانگی و تجاری و غیره.می خواستم در دامداری های شیری هلند یا هر کشور اروپایی کار کنم.شدنی هست یا نه؟زبان انگلیسی در حد رفع نیاز و مکالمات معمولی.زبان ترکی استانبولی در حد خوب.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی برای کار در کشورهای دیگر شما بایستی در ابتدا مدرک خود را معادلسازی نمایید. که برای این امر رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان