کار در دانمارک

26 نظر

کار در دانمارک، شرایط ویزای کار دانمارک و مشاغل ایرانیان دانمارک در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. آیا با استفاده از ویزای کاری می توان به دانمارک مهاجرت کرد؟ مشاغل مورد نیاز جهت کار در دانمارک چیست؟ چگونه می توان ویزای کاری دانمارک را دریافت کرد؟ امروزه مهاجرت به دانمارک یکی از موضوعاتی است که توجه بسیاری از مهاجران را به خود جلب نموده است. دانمارک به دلیل خدمات شهری مناسب و شرایط یکسان زندگی برای شهروندان، یکی از شادترین کشورهای جهان شناخته شده است. کار در دانمارک یکی از روش های قانونی مهاجرت به این کشور می باشد که متقاضیان خود را دارد. بدین منظور لازم است که شرایط کشور دانمارک جهت کار در آن و مهاجرت از طریق کار مورد بررسی قرار گیرد. شما سروران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات کامل و بررسی شرایط خود جهت کار در دانمارک با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا از خدمات مشاوره رایگان تلفنی این مجموعه بهره مند گردید.

ویدئو موسسه MIE در مورد کار در دانمارک


 

عناوین ذیل مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد:

مهاجرت به دانمارک از طریق کار

کار در دانمارک

آشنایی با کشور دانمارک و شرایط کار در دانمارک

کشور دانمارک، واقع در قاره اروپا و از جمله کشورهای عضو شنگن می باشد. زبان رسمی در کشور دانمارک، زبان دانمارکی می باشد و واحد پول آن نیز کرون است. کشور دانمارک از جمله کشورهای دارای اقتصاد پویا و جایگاه مناسب در بین کشورهای اروپایی می باشد.

کار در دانمارک از جمله روش های اقامتی این کشور محسوب می شود و سالیانه افراد بسیاری در مشاغل مختلف خواهان کار در دانمارک می باشند. دانمارک برای اقشار مختلفی از جمله پزشکان، پرستاران و هم چنین مهندسان و مدیران می تواند کشور مناسبی جهت مهاجرت باشد. دانمارک به نیروی کار در مشاغل مختلفی نیاز دارد، به همین جهت ویزاهای کاری خاصی با شرایط متفاوت ارائه می دهد. 

کار در دانمارک

نمودار کیفیت زندگی در دانمارک

مهاجرت به دانمارک از طریق کار

از متداول ترین روش ها برای دریافت ویزای کار برای ایرانیان و مهاجرت به دانمارک از طریق کار، اقدام از طریق پیشنهاد کاری کارفرما (جاب آفر) می باشد. متقاضیان می توانند از طریق دعوتنامه کاری، برای ویزای کار این کشور اقدام نمایند. نکته بسیار مهم در رابطه با پیشنهاد شغلی، لزوم آگهی این موقعیت شغلی به مدت 3 ماه در دانمارک و 3 ماه در اتحادیه اروپا می باشد. از این جهت احتمال موفقیت این روش پایین است. روش دیگر برای اقامت کاری و کار در دانمارک مختص پزشکان و دندان پزشکان می باشد. با توجه به نیاز کشور دانمارک به این قشر، اقامت ۲ ساله برای پزشکان و دندان پزشکان در نظر گرفته شده است. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تلفنی رایگان با موسسه مشاوره ای ملک پور تماس حاصل نموده تا مشاورین ما جهت کار در دانمارک شما را راهنمایی نمایند.

نرخ بیکاری و بازار کار دانمارک

مهاجرت به دانمارک از طریق کار

اگر متقاضی کار در دانمارک هستید باید به نکات بسیار مهمی از جمله نرخ بیکاری این کشور و هم چنین درصد مالیات دانمارک توجه نمایید، زیرا این موارد می تواند تعیین کننده مسیر شما برای اخذ اقامت دانمارک باشد. کشور دانمارک با نرخ بیکاری 3.6% از جمله کشورهای بسیار عالی برای مهاجرت کاری می باشد. این نرخ بیانگر این است که از هر ۱۰۰ نفر نیروی انسانی ۹۶ نفر در حال حاضر در این کشور مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که کار در دانمارک از جمله روش های مهاجرتی به دانمارک است که توجه به شرایط بیکاری و مالیاتی این کشور، پیشنهاد مناسبی جهت مهاجرت می باشد ولی با توجه به دشواری های این ویزا، راه های سهل تری مانند مهاجرت تحصیلی که منجر به کار در دانمارک می گردد، باید مدنظر قرار گیرد. در این قسمت به بررسی میزان مالیات بر درآمد شخص و همچنین درصد بیکاری افراد در دانمارک می پردازیم.

خرید ملک در دانمارک

ویزای کار دانمارک

برای کار در دانمارک ویزاهای متفاوتی وجود دارد که در این قسمت به بررسی انواع این ویزاهای کاری می پردازیم. کار در دانمارک برای اقشار مختلف، شرایط متفاوتی دارد. کشور دانمارک ویزای کار خاصی مانند جست و جوی کار به افراد ارائه نمی نماید و تنها برای برخی از افراد با تخصص خاص شرایط کاری ایجاد نموده است. متقاضیان از ۳ روش می توانند برای کار در دانمارک اقدام نمایند:

  • ویزای GR1 یا گرین کارت دانمارک (این ویزا از سال ۲۰۱۶ برای ایرانیان حذف شده است)
  • ویزای کار دانمارک به وسیله جاب آفر (پیشنهاد کاری کارفرما)
  • ویزای کار (اقامت ۲ ساله) برای پزشکان و دندانپزشکان

هفته کاری در دانمارک ۳۷ ساعت است که به شما آزادی می دهد تا هر روز برای کودکانتان وقت بگذارید.

  • کار در دانمارک از طریق GR1 گرین کارت دانمارک:

 این ویزا شباهت بسیار زیادی به ویزاهای کاری استرالیا و کانادا (skilled worker) دارد و افراد برای دریافت این ویزا باید امتیازات خاصی را کسب نمایند. در اقدام از طریق گرین کارت (GR1) به افراد اقامت ۲ ساله تعلق می گیرد و افراد می توانند با توجه به مهارت و رشته های مورد نیاز برای کار در دانمارک، امتیازات مربوطه را که ۱۰۰ امتیاز می باشد کسب نموده و از این طریق اقدام نمایند. امتیازات ویزای GR1 دانمارک شامل: سن، تحصیلات، سابقه کاری حداقل ۳-۴ سال، مدرک زبان (حداقل ایلتس ۶) و همچنین رشته تحصیلی می باشد. اقدام به کار از طریق این ویزا بدون نیاز به جاب آفر می باشد و افراد مستقیماً اقامت دریافت می کنند. لازم به ذکر است که گرین کارت دانمارک در سال ۲۰۱۶ برای ایرانیان بسته شده است.

  • کار در دانمارک برای پزشکان و دندانپزشکان:

کشور دانمارک برای پزشکان و دندانپزشکان شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. این کشور با توجه به کمبود نیروی پزشک و دندانپزشک، برای این قشر ویزای کاری یا در اصل اقامت ۲ ساله در نظر گرفته است. پزشکان می توانند پس از تأیید مدارک پزشکی خود در وزارت بهداشت دانمارک، اقامت ۲ ساله این کشور را جهت کار اخذ نمایند. در طی این ۲ سال می توانند زبان دانمارکی را با کمترین هزینه فرا گیرند و در نتیجه پس از گذراندن دوره هایی، به عنوان پزشک دانمارکی وارد بازار کار در دانمارک شوند. نکته بسیار مهم در اخذ این ویزا، اجازه کار به همراه و تحصیل رایگان برای کودکان زیر ۱۸ سال می باشد.

شرایط جاب آفر در دانمارک

افراد برای کار در دانمارک می توانند از طریق جاب آفر (پیشنهاد کاری کارفرما) اقدام نمایند. این ویزا در صورتی به شخص اعطا می گردد که کارفرمای مجاز از دانمارک، یک پیشنهاد شغلی و دعوتنامه رسمی کاری برای متقاضی ارسال نماید. در این صورت متقاضیان کار در دانمارک می توانند ویزای کاری دریافت نمایند و وارد این کشور شوند. پروسه جاب آفر، پروسه سختی است که احتمال موفقیت آن بسیار پایین است، از این جهت که این موقعیت شغلی باید به مدت ۳ ماه در کشور دانمارک به آگهی گذاشته شود و اگر فردی برای کار در دانمارک یافت نشد، سپس در اتحادیه اروپا به آگهی گذاشته شود و در نهایت اگر شخص واجد شرایط یافت نشد، امکان استخدام برای این موقعیت شغلی از افراد خارج از اتحادیه امکان پذیر است. افراد می توانند نصف زمان این پروسه را برای اقدام جهت تحصیل در دانمارک صرف نمایند و سریع تر وارد این کشور شوند و کاریابی آنها با توجه به اقامتی که خود و همراهشان از طریق تحصیل کسب می نمایند، سریعاً انجام شود.

شرایط اخذ ویزای همراه دانمارک

متقاضیان ویزای کار در دانمارک در صورت اقدام برای هریک از ویزاهای کاری در دانمارک و حتی از طریق ویزای تحصیلی دانمارک، اجازه داشتن همراه را دارند و می توانند برای همراهان خود درخواست اقامت دهند. نکته بسیار مهم و جالب این است که همراه در دانمارک، از لحظه ورود به این کشور اجازه کار تمام وقت دارد. همراه در کشور دانمارک، شامل همسر فرد متقاضی و فرزندان زیر ۱۸ سال وی می شود. متقاضیانی که برای کار در دانمارک از طریق پیشنهاد شغلی و یا ویزای کار پزشکان (اقامت ۲ ساله) درخواست می دهند، نه تنها خود اجازه کار در این کشور را دارند بلکه همسر آنان نیز اجازه کار دریافت می نماید. کشور دانمارک اجازه تحصیل رایگان را به فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی می دهد. اقامت و تابعیت در این کشور با کار در دانمارک ممکن است که این اقامت و تابعیت شامل همراهان متقاضی نیز برای انواع ویزاهای کار در دانمارک می شود.

مدارک مورد نیاز ویزای کار دانمارک

در جهت اقدام برای کار در دانمارک افراد موظف به ارائه مدارک خاصی برای دریافت این ویزا می باشند. تهیه مدارک و تحویل مدارک آن به سفارت، یکی از مهم ترین مراحل مهاجرت به دانمارک از طریق کار می باشد. به دلیل اهمیت این مرحله و تأثیر نحوه چیدمان و ترتیب مدارک بر تأیید یا رد درخواست ویزای کار دانمارک، به متقاضیان کار در دانمارک توصیه می شود که از راهنمایی ها و مشاوران و کارشناسان معتبر در این مرحله بهره جویند. موسسه ملک پور آماده ارائه خدمات و اشتراک تجربیات و دانش خود در این زمینه با متقاضیان عزیز کار در دانمارک می باشد. مدارک مورد نیاز جهت کار در دانمارک به شرح زیر است:

  • ارائه پاسپورت متقاضی
  • ارائه مدارک شناسایی (شناسنامه و ...)
  • ارائه مدارک تحصیلی متقاضی با ترجمه رسمی (مدرک ۱۲ ساله تحصیلی و مدرک دانشگاهی)
  • ارائه مدرک زبان معتبر در صورت نیاز
  • ارائه مدارکی دال بر سوابق کاری با ترجمه رسمی
  • تأییدیه مدارک پزشکان از وزارت بهداشت و سلامت دانمارک

میزان حقوق و درآمد در دانمارک

یکی از موارد بسیار مهم و نگرانی های متقاضیان کار در دانمارک، میزان حقوق در دانمارک می باشد. حقوق و دستمزد در کشورها یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در نظر گرفته شود و حداقل و حداکثر آن قبل از مهاجرت از طریق کار مورد بررسی قرار گیرد. حداقل و حداکثر میزان دستمزدها بسته به سوابق کاری و رزومه افراد تعیین می گردد. دانمارک یکی از کشورهای اروپایی است که فاقد رکود اقتصادی می باشد. در جدول ذیل، میزان حداقل، حداکثر و میانگین حقوق سالیانه برخی مشاغل و حرفه ها در کشور دانمارک بر اساس دلار تعیین شده است.

 

مشاغل حداقل حقوق در ماه (دلار) حداکثر حقوق در ماه (دلار) میانگین حقوق در سال (دلار)
مدیران ۴۰۰۰ ۸۰۰۰ ۹۹۰۰۰
مهندس معمار ۳۰۰۰ ۶۰۰۰ ۷۵۰۰۰
مهندس نرم افزار ۳۵۰۰ ۷۰۰۰ ۸۵۰۰۰
بازاریاب ۳۵۰۰ ۸۰۰۰ ۹۵۰۰۰
مهندس مکانیک ۳۰۰۰ ۶۰۰۰ ۷۵۰۰۰
حسابدار ۲۵۰۰ ۶۰۰۰ ۷۳۰۰۰
پزشکان ۳۵۰۰ ۷۰۰۰ ۷۵۰۰۰
پرستاران ۳۰۰۰ ۶۰۰۰ ۶۰۰۰۰

مشاغل مورد نیاز در دانمارک

برای اقدام به کار در دانمارک یکی از مهم ترین مواردی که باید در این کشور مورد بررسی قرار گیرد مشاغل مورد نیاز دانمارک در حال حاضر می باشد. ترجیح این کشور در باب جذب نیرو، پذیرش نیروی مورد نیاز پس از آموزش می باشد. این بدین معناست که متقاضیان برای قطعی شدن کاریابی و پیدا کردن کار در دانمارک بهتر است که برای دوره های تحصیلی این کشور اقدام نمایند تا کاریابی آن ها قطعی شود و بتوانند برای کار در این کشور پذیرفته شده و اقامت کاری اخذ نمایند. دانمارک یکی از کشورهایی است که برای پزشکان، پرستاران، دندان پزشکان، مدیران و مهندسان بسیار مناسب می باشد و این مشاغل اغلب بازار کار خوبی برای کار در دانمارک خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که این کشور ویزای کاری خاصی مانند ویزای جست وجوی کار برای ایرانیان ندارد. مناسب ترین روش برای مهاجرت ایرانیان به این کشور، اقدام از طریق دوره های تحصیلی می باشد. نکته بسیار مهم این است که در حال حاضر، ویزای کاری که این کشور ارائه می نماید برای پزشکان و دندان پزشکان جهت گذراندن زبان دانمارکی است. در غیر این صورت متقاضیان باید برای کار در دانمارک از پیشنهاد شغلی استفاده نمایند. رشته های مورد نیاز کشور دانمارک شامل موارد ذیل می شود:

  • مهندسی برق، الکترونیک، برق و قدرت
  • مهندسی مکانیک، مکاترونیک، مهندسی مواد
  • مهندسی انرژی
  • مهندسی محیط زیست
  • مهندسی کامپیوتر، مهندسی IT و مخابرات
  • پزشک عمومی، پزشک متحصص و...
  • پرستار
  • دندانپزشک
  • انواع رشته های مدیریتی
  • بیزینس و مارکتینگ
  • مهندسی شهرسازی
  • برنامه نویسی

نحوه کاریابی در دانمارک

متقاضیان کار در دانمارک جهت یافتن شغل مورد نظر می بایست از طریق سایت های کاریابی دانمارک، اقدام به دریافت موقعیت های شغلی نمایند. در صورتی که فرد خارج از خاک دانمارک باشد، برای کار در دانمارک می تواند از طریق سایت ها و یا آشنایان خود برای یافتن شغل (یافتن کارفرما) ‌اقدام نماید. این موقعیت ها در صورتی شامل افراد خارج از اتحادیه اروپا می گردد که فردی با خصوصیات آگهی جذب نیرو برای موقعیت شغلی در اروپا یافت نشده باشد. مناسب ترین راه برای کار در دانمارک، ایجاد بستر مناسب برای کاریابی در این کشور است که از جمله مناسب ترین راه ها، تحصیل در دانمارک می باشد. دانمارک از جمله کشورهایی است که برای اعطای شغل به افراد، ترجیح بر انتخاب افراد آموزش دیده در دانمارک دارد. به طور مثال مهندسین عمران و یا حسابداران با گذراندن یک دوره آموزشی مانند دوره مدیریت در این کشور می توانند مسیر سهل تری جهت کاریابی خود طی نمایند. بنابراین به افرادی که قصد مهاجرت به دانمارک و کار در این کشور دارند توصیه می شود که از طریق تحصیل در دانمارک اقدام نموده و پس از ورود به این کشور، مقدمات کار در دانمارک را فراهم سازند.

کاریابی برای کادر درمان در دانمارک با کمک mie

کار در دانمارک بر خلاف چندین کشور اروپایی دیگر مانند اتریش و آلمان، به طور قابل توجهی پروسه ای زمان بر است. یکی از چالش های اصلی کارگران خارجی در دانمارک، زبان دانمارکی است. دشوار بودن زبان دانمارکی و کمبود آموزش زبان دانمارکی در دسترس، مسیر کار در دانمارک را پیچیده تر می کند.

موسسه ملک پور با شناخت این چالش ها راه حلی جایگزین برای افراد جویای فرصت در حوزه پزشکی ارائه می دهد. مهاجرت کادر درمان به آلمان و اتریش به دلیل سریعتر بودن فرآیند مهاجرت و کاریابی و در دسترس بودن آموزش زبان آلمانی روند انتقال را برای متخصصان خارجی تسهیل کند. موسسه ملک پور متخصص در ارائه خدمات کاریابی برای پزشکان، دندانپزشکان و پرستاران در آلمان و اتریش می باشد و فرآیند جستجوی کار را برای متخصصان پزشکی در دسترس‌ تر و ساده‌ تر می کنند. اگر در بخش کادر درمان تخصص دارید در صورت تمایل به کار در اتریش و آلمان با موسسه ملکپور تماس حاصل فرمایید.

مؤسسات کاریابی در دانمارک

به منظور پیدا کردن کار در دانمارک و دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از این کشور، شما عزیزان می توانید از طریق مؤسسات و نهادهای کاریابی در دانمارک اقدام نمایید. مؤسسات کاریابی به دو صورت حضوری و غیرحضوری یا اینترنتی فعالیت دارند. امروزه سهل ترین روش جهت کاریابی در کشورهای اروپایی، استفاده از وب سایت ها و مزاکز کاریابی اینترنتی می باشد. متقاضیان می توانند پس از یافتن شغل مورد نظر خود در وب سایت های کاریابی و بررسی مدارک کاری ایشان جهت استخدام در مؤسسات دانمارکی، با کارفرمای خود مصاحبه حضوری یا اینترنتی داشته و پروسه استخدام خود را پیش برند. در این قسمت از مقاله سعی بر آن است که تعدادی از سایت های معتبر کاریابی دانمارک را به شما عزیزان معرفی نماییم. برخی از سایت های کاریابی دانمارک عبارتند از:

  • https://www.jobindex.dk/
  • https://www.workindenmark.dk/Find-a-job
  • https://www.workindenmark.dk
  • https://www.JobsinCopenhagen.com
  • https://www.CBPNetwork.com
  • https://www.Temp-Team.dk
  • https://www.eco-jobs.com

محصول گام به گام کاریابی موسسه mie

اخذ اقامت و تابعیت دانمارک از طریق کار

از طریق کار در دانمارک می توان اقامت و تابعیت این کشور را به دست آورد. قانون موجود در اروپا در باب اقامت و تابعیت بدین شکل است که افراد می توانند با کار در دانمارک تابعیت این کشور را اخذ نمایند. به طور کلی اقامت دانمارک پس از ۵ سال کار در این کشور به متقاضی اقامت اعطا می گردد. اغلب متقاضیان کار در دانمارک می توانند از طریق تحصیل وارد این کشور شده و بعد از تحصیل، مشغول به کار گردند و در صورت پرداخت مالیات و بیمه به مدت 5 سال، اقامت دانمارک از طریق کار را به دست آورند. علاوه بر فرد اصلی که از طریق کار اقامت دائم دانمارک را اخذ نموده است، خانواده وی شامل همسر و فرزندان مجرد نیز می توانند اقامت دانمارک را دریافت کنند. متقاضیان کار در دانمرک، پس از آن که موفق به اخذ اقامت اقامت دانمارک پس از گذشت 5 سال کار و زندگی در دانمارک شدند، می توانند 1 تا 2 سال بعد برای دریافت پاسپورت و تابعیت دانمارک اقدام نمایند. با مراجعه به لینک ذیل می توانید اطلاعات کاملی در خصوص پاسپورت دانمارک و نحوه اخذ آن به دست آورید.

سوالات متداول

✔️ برای کار در دانمارک چگونه می توان اقدام نمود؟

به منظور کار در دانمارک می بایست از کارفرمایی در این کشور پشینهاد کاری داشت.

✔️ مهم ترین مشاغل مورد نیاز کشور دانمارک کدامند؟

از مهم ترین مشاغل مورد نیاز دانمارک می توان به معمار، طراح صنعتی، دندان پزشک و پرستار اشاره نمود.

✔️ متوسط میزان درآمد نیروی کار در کشور دانمارک چقدر است؟

متوسط میزان حقوق پرداختی به شاغلین در کشور فنلاند بین 60 تا 150 هزار یورو در سال است.

✔️ آیا کار در دانمارک منجر به اخذ اقامت دائم دانمارک می گردد؟

بله. کار در دانمارک در سه صورت منجر به اقامت دائم این کشور خواهد شد که در مقاله شرح داده شده است.

 سخن پایانی

کار در دانمارک، شرایط ویزای کار دانمارک و مشاغل ایرانیان دانمارک در این مقاله مورد تحلیل و بررسی دقیق و علمی قرار داده شد. امید است شما عزیزان با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم در باب کار در دانمارک را دریافت نموده و با آگاهی تمام در این راه قدم گذارید. چنانچه گفته شد برای کار در دانمارک، لزوماً پیشنهاد کاری از یک کارفرما مورد نیاز می باشد که عموماً پروسه قابل انجامی نیست. همچنین اخیراً کشور دانمارک خدمات ویژه ای ارائه نموده و اقامتی ۲ ساله برای فراگیری دوره زبان ارائه می نماید که این روش تنها مختص پزشکان و دندانپزشکان می باشد. برای کار در کشور دانمارک بهترین روشی که می توان به متقاضیان پیشنهاد داد، دریافت ویزای تحصیلی است که در نهایت منجر به اخذ ویزای کار در دانمارک می شود و می تواند اثرات اقامتی و تابعیتی برای فرد داشته باشد. همراه متقاضی نیز از ابتدا اجازه کار در دانماک را دارد. در این راستا می توانید با کارشناسان مجرب موسسه ملک پور جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان تماس حاصل فرمایید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید. هم چنین می توانید در قسمت "ثبت پرسش" نظرات و سوالات خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریابید.

امتیاز 4.49 از 5 ( 23 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
نگار
سلام و عرض ادب خدمت شما من 34 ساله هستم و لیسانس کامپیوتر دارم با سابقه کار مرتبط سطح زبان خوبی هم دارم و چون چند نفر از اقوام خانوادم در دانمارک زندگی می کنند ترجیحم این است که برای کار و یا تحصیل به دانمارک مهاجرت کنم امکان اینکه از ایران بتونم با جاب افر اقدام کنم چقدر هست؟ ایا می تونم برای همسرم که 27 ساله و دیپلم هستند پذیرش بگیرم و همراه با او مهاجرت کنم؟ ممنونم بابت اطلاعات خوبی که در اختیار ما می گذارید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور دانمارک اگر پیشنهاد شغلی داشته باشید می توانید درخواست اقامت کاری بدهید چون دانمارک مثل المان و اتریش ویزای جستجوی کار ندارد که فرصت کاریابی در محیط بدهد. اما شرایط عمومی شما خوب است می توانید با دوره های کار تحصیل اقدام کنید و در دانمارک ویزای خود را به اقامت کاری تبدیل کنید. شرایط همسرتان باید تحقیق تر بررسی شود و اگر مدرک زبان داشته باشند می توان اقدام کرد پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
محمدکاظم جمالی
با تسلام و حسته نباشیذ من 32 ساله IT خوندم باسابقه بیمه 3 ساله و همسرم پرستار 27 ساله با سابقه 4 ساله و دارایی حدود 150 میلیون تومان سطح زبان انگلیسی خودم در حد advance و همسرم در حد متوسط هست برای مهاجرت از ظریق کار کشور هدفمون انگلستان آلمان دانمارک هست لطفا زاهنمایی بفرمایید. میزان سرمایمون کافی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به رزومه ای که می فرمایید شانس دریافت ویزاهای کار از کشورهای مورد نظرتان را دارید، هم شما و هم همسرتان باتوجه به رشته و سابقه کاریتان امکان کاریابی بالایی هم دارید و سرمایه ای هم که دارید را می توانید پشتوانه قرار بدهید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
هادی ملک زاده
سلام عرض ادب و احترام . عذر خواهی میکنم از چه روش هایی میشه فهمید که کشور دانمارک در کدام مشاغل دچار کمبود نیرو هستن؟ من لیسانس برق صنعتی هستم و چندین سال سابقه کار های برق در زمینه صنعت رو دارم. زبان انگلیسیم هم بد نیست. ایا کار در دانمارک برای من وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه به لیست مشاغل مورد نیاز یک کشور پی ببرید معمولاً 6 ماه یک بار یا سالیانه لیستی تحت عنوان "لیست مشاغل مورد نیاز" منتشر می کنند. اگر در سایت هم ما درخصوص کار در دانمارک جستجو بکنید تمام مقاله های جدید یکی بخشی تحت عنوان لیست مشاغل مورد نیاز دارند که به شما خیلی می تواند کمک کند. البته رشته شما رشته خوبی است و در عموم کشورها مخصوصاً آلمان و اتریش بازار کار مناسبی دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.
افشین
سلام و عرض ادب ممنون از مقاله بسیار خوبتون در خصوص کار در دانمارک، شرایط کشور و هزینه های زندگی خیلی خوب شرح داده شده بود. حالا خواستم بدونم که با توجه به شرایطی که خانواده ما داره چه روشی رو برای ورود به این کشور مناسب تر میدونید؟ بنده 37 ساله و مهندس IT هستم و 12 سال سابقه کار دارم و همسرم پرستار هستن و 10 سال سابقه کار، دو فرزند 8 و 1 ساله هم داریم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان با توجه به اینکه کار در دانمارک نیازمند به داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی می باشد. یکی از راه های سریع کار- تحصیل در این کشور می باشد. باتوجه به رزومه ای که می فرمایید همسر شما می توانند برای کار پرستاران دانمارک اقدام نمایند و شما بعنوان همراه که اجازه کار هم دارید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
علیرضا تختائی
سلام فوق لیسانس مهندسی عمران هستم ۲۲ سال سابقه دارم، ۵۰ سال سن دارم، همسرم فوق لیسانس حقوق دارد و ۴۱ سال سن دارد، دو فرزند دارم یکی زیر ۱۸ و دیگری بالای ۱۸ سال سن دارند، برای امر مهاجرت خودم یا همسرم برای ویزای گار می توانیم اقدام کنیم. ممنونم، تختائی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رزومه ای که می فرمایید شانس ویزای کار شما خیلی پایین است و بیشتر برای خانواده شما مهاجرت از طریق تمکن مالی و ورود به پروسه های سرمایه گذاری در صورت داشتن شرایط مناسب می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ستاره سلامی
سلام ممنونم از سایت و مقاله خوبتون از کجا میشه به لیست مشاغل مورد نیاز کشور ها دسترسی پیدا کرد؟ممکنه لینکش رو بگذارید؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز به مقالات کاری هرکشوری که مراجعه بفرمایید یک بخشی مربوط به مشاغل مورد نیاز است که معمولاً 10 تا 20 شغل مورد نیاز معرفی میشه. موفق باشید.
شایان شهبازی
سلام وقتتان بخیر ممنون از مقاله کاملتون در خصوص کار در دانمارک - به نظر شما برای فردی که لیسانس عمران دارد و 5 سال سابقه کار و 28 ساله است امکان این وجود دارد که از ایران در آنجا کار پیدا کند؟ شما چه توصیه ای دارید. با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان هم برای شما فراهم است منتها مد نظر داشته باشید معمولاً رشته عمران کشور به کشور قواعد و شرایط خاص خود را دارد. اگر شما از طریق ویزاهای تحصیلی اقدام نمایید و پس از معادلسازی مدرک در محیط به دنبال کار باشید شانس بیشتری دارید. موفق باشید.
فرزانه
سلام اگر من از طريق تحصيل اقدام كنم همسرم اجازه كار دارد؟ همسر و فرزندانم چه زماني ويزا ميگيرند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب زمانی که شما برای تحصیل در دانمارک اقدام می کنید، شما اجازه کار نیمه وقت داشته و همسر شما اجازه کار تمام وقت دارد. که ورود هم می تواند به صورت همزمان باشد و هم با یک ماه فاصله. و همیشه پیشنهاد ما این است که برای افزایش شانس ویزای خود همزمان برای پروسه ویزا اقدام نکنید. سپاس
Sara
سلام ممنون از مقاله مفید شماا اگر در دانمارک یکی از اشناها به من پیشنهاد شغلی دهد می توانم با خانواده اقدام کنم و در انجا مشغول به کار شوم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب اگر شما از یک کارفرمای دانمارکی پیشنهاد شغلی دریافت کنید و اداره کار شرایط شما را تایید کنند می توانید از این طریق اقامت این کشور را با پرداخت مالیات کسب کنید و این اقامت شامل شما ، همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد. سپاس
محمدرضا حسین پور
با سلام برای مهندس مواد و متالورژی جهت کار در چه کشور هایی و در چه پوزیشن های شغلی کار پیدا میشود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز اگر سابقه کار مرتبط و سطح زبان خوبی دارید، شانس خوبی برای کار در کشورهای مختلفی را دارید ولی برای کار باید بتوانید کارفرما پیدا کنید و از وی جاب آفر دریافت کنید تا بتوانید با ویزای کاری مهاجرت نمایید. محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور می تواند شما را در امر کاریابی یاری کند.
ملیکا ملکی
سلام خسته نباشید، من خودم لیسانس اتاق عمل و همسرم ارشد معماری هستن من 24 و همسرم 30 سالشونه میخواستم ببینم احتمال اینکه بتونیم ویزای کاری برای کشور دانمارک بگیریم چقدر هستش؟با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت همانطور که مطلع هستید شما برای کار باید ابتدا مدرک خود را معادلسازی نمایید و پس از آن مشغول به کار شوید و کشور دانمارک در حال حاضر برای رشته شما ویزا صادر نمیکند و همسر محترم نیز باید ابتدا کارفرما پیدا کنند و بعد برای ویزای کاری اقدام داشته باشند. پیشنهاد میشود در صورت امکان برای تحصیل در دانمارک اقدام داشته باشید و پس از ورود به این کشور بتوانید مراحل مربوط به کاریابی را برای خود و همسرتان انجام دهید.
حامد سیدی
سلام من پرستارم با سابقه پنج سال برا ویزای کار باید چکار کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما باید ابتدا مدرک خود را معادلسازی نمایید و برای این کار کشورهایی همچون آلمان، سوئد، دانمارک و ... می تواند کشورهای خوبی برای کار شما باشند. برای بررسی دقیق شرایط خود می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین موسسه استفاده نمایید تا راهنمای شما باشند.
عباس مالکی راد
سلام من علاقه ، زیادی به مهاجرت به دانمارک دارم به کارهای ساخت و ساز و لوله کشی اشنا هستم و مدرک پایه یک رانندگی همراه سابقه کار دارم من متاسفانه حدود 66سال دارم ولی لاغر و سالم هستم ایا شانسی برای من وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، توانایی های شما برای کار خوب است اما به طور کلی عموماً کارفرمای خارجی با شرایط سنی شما برای جذب نیرو موافقت نمی کند و عملا شانس کاریابی شما بسیار پایین خواهد بود.
امین شموسی
سلام من جوشکار صنعتی هستم صافکاری ماشین هم استا کارم ۳۵ مجردم آیا برامن یکی ازین حرفه کاری هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در بعضی از کشورها امکان کاریابی وجود دارد.
سامان
سلام میخواستم بدونم شرایط جاب آفر در دانمارک 2022 امکان پذیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقت شما بخیر دوست عزیز قوانین مهاجرت ممکن است هر لحظه شامل تغییر شوند و این تغییرات را از قبل نمی توان پیش بینی کرد.
جلیل
سلام عرض ادب خدمت شما.من ۴۳ سال دارم دارای ۲ فرزند یکی ۱۸ سال یکی ۱۲ سال شغل لبنیاتی دارم باسابقه ۱۸ سال دیپلم حسابداری دارم ب زبان انگلیسی تا حدودی واردم.میخواستم بدونم با این شغل میتونم در کشور دانمارک فعالیت کنم .ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت ویزای کاری شما باید از یک کارفرما در دانمارک پیشنهاد شغلی دریافت کنید. در این زمینه اخذ جاب افر کار دشواری است. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
سجاد شاهین
سند پلاس کار قطعات فلزی هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز پکیج کام به گام کاریابی خارج از کشور را به شما پیشنهاد میکنیم
رامین
من 31 سالمه و کارشناس حقوق از دانشگاه دارم . کارم تو ایران بازرگانی خارجی تو یه شرکت خصوصی هستم . توانایی و سابقه کار تو حوزه آی تی دارم . امکانش هست تو کشورهای اروپایی کار پیدا کنم؟ سطح مکالمه انگلیسیم خوبه . لطفا راهنمائیم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه در کشورهای اروپایی بتوانید کار کنید نیازمند به جاب آفر هستید و پیشنهاد می کنم از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید. یا با موسسه تماس بگیرید و شرایط خود را برای اینکه از طریق تحصیل اقدام بکنید هم به صورت رایگان بررسی نمایید.
هیمن احمدنژاد
با سلام بنده مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی دارم که زیر شاخه مهندسی مکانیکه ۳۵سال سن دارم سطح زبانم متوسطه آیا شرایط کار در دانمارک رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور دانمارک برای اینکه کاری بتوانید اقامتش را بگیرید نیازمند به پیشنهاد شغلی یا همون جاب آفر هستید. پیشنهاد می کنم برای کار در خارج از کشور از لینکی که انتهای کامنت خدمتتان می گذارم استفاده بفرمایید. باتوجه به رشته تان هم به شما کشورهای آلمان و اتریش را هم ویزای جستجوی کارش را هم پیشنهاد می دم که با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
farzad alahverdiyan
لطفا در مورد از طریق شغل رفتن راهنمایی کنید ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم. درمورد در خارج از کشور هم می توانید زا لینک زیر استفاده بکنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
ساحل قشقایی فر
سلام و عرض ادب بنده رشته تحصیلیم شیمی بوده و سابقه کار مرتبط با همین رشته رو دارم. آیا اینکه مدرک زبان انگلیسی دارم کفایت میکنه؟ یا حتما باید دانمارکی بلد باشم تا کارفرما من رو بپذیره؟ کدوم بهتره و آیا تو رشته بنده امکان کاریابی در این کشور هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی شما می‌توانید با زبان انگلیسی نیز اقدام به دریافت جاب آفر نمایید در صورت داشتن سابقه کاری مرتبط امکان کاریابی برای شما وجود دارد
فریبا مولا
سلام و عرض ادب . همسر من شغلش تاسیسات برودتی هست با 10 سال سابقه کاری. به زبان انگلیسی تا حدودی مسلط هست .میخواستم بدونم با این شغل میتونه در کشور دانمارک یا بلژیک فعالیت کنه.ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای بسیاری از کشورهای اروپایی امکان اقدام وجود دارد که شرایط شما بایستی بررسی گردد‌. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
شقایق
سلام وقت بخیر همسرم فوق دیپلم برق قدرت هستن با ۱۱ سال سابقه ۳۳ سالشونه و زبان در حد ۵/۵. اگر زبان بخونن مدرک ایلتس ۶ بگیرن می تونیم برای گرین کارت دانمارک اقدام کنیم؟ همراه داره این اقامت های دو ساله؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز روش مستقیمی برای اخذ اقامت دائم وجود ندارد و شما بایستی در ابتدا از روش‌های تحصیلی و یا کاری وارد این کشور شده که بعد از چند سال میتوانید اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل نمایید.‌
سعید صادقی
سلام‌روز خوش برای جوش کار امکان کاریابی توی دانمارک رو دارید؟ هزینه های کاریابی و اخذ اقامت به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای این حرفه در بسیاری از کشورهای اروپایی امکان کاریابی وجود دارد. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید‌
Mina
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم کشور دانمارک مهاجرت بیزنسی یا همون سرمایه گذاری بهتره یا کاری مثل جاب افر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
Mina
سلام خسته نباشید من لیسانس معماری دارم و همسرم ۳۸ ساله با ۱۰ سال سابقه کار در شرکت فوق لیسانس ای تی داره آیا با این شرایط میشه برای کار در دانمارک اقدام کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، همسرشما شرایط مناسبی برای کاریابی در کشور دانمارک پیش رو دارند.
مشاوره رایگان