شرایط پاسپورت دانمارک

17 نظر

پاسپورت دانمارکی در رتبه‌ بندی گذرنامه‌ های جهانی در جایگاه سوم قرار دارد و به شهروندان دانمارکی اجازه دسترسی بدون ویزا به 125 کشورهای را می‌ دهد. با این حال، 23 کشور وجود دارند که برای ورود به آنها ویزا نیاز است. پاسپورت دانمارک برای بزرگسالان با اعتبار 10 ساله و برای افراد زیر سن قانونی پاسپورت با اعتبار 5 سال دریافت می شود. دانمارک از جمله کشورهای اسکاندیناوی می باشد و مردم آن جزء شادترین مردم جهان به حساب می آیند. سطح بالای رفاه اجتماعی دانمارک باعث مهاجرت افراد زیادی به این کشور شده است. شرایط شهروندی دانمارک و روش های مختلف مهاجرت به دانمارک در این مقاله به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سروران گرامی چنانچه در خصوص مهاجرت به دانمارک و همچنین شرایط اخذ پاسپورت دانمارک سؤال دارید، می توانید با تماس با موسسه ملک پور از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید و یا نظرات و سؤالات خود را در قسمت نظرات مطرح نموده تا پاسخ آن را در اسرع وقت توسط کارشناسان مجرب دریافت نمایید.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد کاریابی در اروپا و بلژیک


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

پاسپورت دانمارک

پاسپورت دانمارک

رتبه‌ بندی پاسپورت دانمارک

رتبه پاسپورت دانمارک بر اساس شاخص های رتبه بندی جهانی رتبه سوم را دارد. و اجازه سفر به 175 کشور بدون ویزا را برای دارندگان پاسپورت دانمارک فراهم می کند. در اینجا رتبه پاسپورت دانمارک را بر اساس شاخص های معتبر رتبه بندی جهانی آورده ایم:

 

شاخص رتبه بندی پاسپورت

رتبه (2024)

Passport Index

3

Guide Passport Ranking Index

4

Henley Passport Index

3

VisaIndex

4

Reach Immigration Passport Index

5

Nomad Passport Index Ranking

19T

 

ویدیو موسسه MIE در مورد دریافت اقامت دانمارک


ارزش پاسپورت دانمارک

شهروندان دانمارکی بدون ویزا یا با ویزا در بدو ورود به 175 کشور دسترسی دارند. همین اساس، پاسپورت دانمارکی را به یک سند ارزشمند برای سفرهای بین‌ المللی تبدیل می‌ کند. همانطور که گفته شد پاسپورت دانمارک در میان پاسپورت های معتبر جهان جای دارد و رتبه سوم را با 175 امتیاز، مشترکاً با کشورهایی نظیر سوئد، بلژیک، فرانسه، پرتغال و امارات داراست. این امتیازدهی بر اساس شاخص میزان قبولی پاسپورت کشورها بدون ویزا است، به طوری که هر شهروند این کشور با پاسپورت دانمارک می تواند بدون ویزا به 175 کشور جهان سفر نماید. اروپا، آمریکای شمالی، شرق آسیا و کشورهایی که پیشرفته و صنعتی می باشند، دارای معتبرترین پاسپورت ها می باشند که پاسپورت دانمارک از جمله آنهاست. همچنین دارنده این پاسپورت از مزایای زیادی مانند تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا از جمله آکسفورد و کمبریج، دسترسی به خدمات بهداشتی در سراسر اتحادیه اروپا و ... برخوردار می شود.

اعتبار پاسپورت دانمارک

پاسپورت دانمارک معمولاً 10 سال برای بزرگسالان و 5 سال برای کودکان زیر 12 سال اعتبار دارد. همچنین برای کودکان زیر 2 سال گذرنامه هایی با اعتبار 2 ساله است. دوره اعتبار تضمین می کند که دارندگان گذرنامه می توانند از گذرنامه خود برای سفرهای بین المللی در مدت طولانی بدون نیاز به تمدید مکرر استفاده کنند.

پاسپورت دانمارک

شرایط اخذ پاسپورت دانمارک 2024

برای اخذ پاسپورت قدرتمند دانمارک همانند کشورهای دیگر راه های مختلفی وجود دارد و هیچکدام از این راه ها به صورت مستقیم امکان اخذ پاسپورت دانمارک را به شما نمی دهد. در قسمت بعدی راه های مهاجرت به دانمارک و اخذ پاسپورت دانمارک از هر کدام از این راه ها را بررسی خواهیم کرد.

با پاسپورت دانمارک به کدام کشورها میتوان سفر کرد

در اینجا لیستی از کشورهای بدون ویزا برای دارندگان پاسپورت دانمارکی آمده است:

 

کشور هایی که بدون ویزا میتوان به آنها سفر کرد

آلبانی

زامبیا

یونان

مالزی

فلسطین

سنت مارتین

ساموآی آمریکایی

جزایر کیمن

گرینلند

مالت

پاناما

سنت وینسنت و گرنادین ها

آندورا

شیلی

گرانادا

جزایر مارشال

پاراگوئه

سورینام

آنگویلا

کلمبیا

گوام

موریس

پرو

سوئد

آنتیگوا و باربودا

جزایر کوک

گواتمالا

مایوت

فیلیپین

سوئیس

آرژانتین

کاستاریکا

گویان

مکزیک

لهستان

تایوان

ارمنستان

کرواسی

هائیتی

میکرونزی

کشور پرتغال

تاجیکستان

آروبا

کوراسائو

هندوراس

مولداوی

پورتوریکو

تایلند

استرالیا

قبرس

هنگ کنگ

موناکو

قطر

گامبیا

اتریش

چک

مجارستان

مغولستان

تجدید دیدار

تیمور شرقی

باهاما

دومینیکا

ایسلند

مونته نگرو

رومانی

تونگا

باربادوس

جمهوری دومینیکن

ایرلند

مونتسرات

ساموآ

ترینیداد و توباگو

بلاروس

اکوادور

اسرائيل

مراکش

سن مارینو

تونس

بلژیک

السالوادور

ایتالیا

موزامبیک

سائوتومه و پرنسیپ

جزایر تورکس و کایکوس

بلیز

استونی

جامائیکا

نامیبیا

سنگال

تووالو

برمودا

جزایر فالکلند

ژاپن

هلند

صربستان

ترکیه

بولیوی

جزایر فارو

قزاقستان

کالدونیای جدید

سیشل

جزایر ویرجین ایالات متحده

کارائیب هلند

فیجی

کیریباتی

نیوزلند

سنگاپور

اوکراین

بوسنی و هرزگوین

فنلاند

کوزوو

نیکاراگوئه

اسلواکی

امارات متحده عربی

بوتسوانا

فرانسه

قرقیزستان

نیوئه

اسلوونی

انگلستان

برزیل

گویان فرانسه

لتونی

مقدونیه شمالی

جزایر سلیمان

ایالات متحده

جزایر ویرجین بریتانیا

پلینزی فرانسه

لسوتو

جزایر ماریانای شمالی

آفریقای جنوبی

اروگوئه

برونئی

هند غربی فرانسه

لیختن اشتاین

نروژ

کره جنوبی

ازبکستان

بلغارستان

گابن

لیتوانی

عمان

اسپانیا

وانواتو

کانادا

گرجستان

لوکزامبورگ

پاکستان

سنت کیتس و نویس

شهر واتیکان

کابو ورد

آلمان

ماکائو

پالائو

سنت لوسیا

ونزوئلا

ویتنام

اسواتینی

 

 

 

 

 

کشور های با ویزای فرودگاهی پاسپورت دانمارک

اگر شهروندان دانمارکی برای 28 کشور در لیست زیر در بدو ورود ویزا دریافت می کنند:

 

بحرین

گینه بیسائو

ماداگاسکار

عربستان سعودی

بنگلادش

اندونزی

مالاوی

سیرا لئون

بورکینافاسو

عراق

مالدیو

سومالی

بوروندی

اردن

موریتانی

سری لانکا

کامبوج

کویت

نپال

سنت هلنا

کومور

لائوس

پاپوآ گینه نو

تانزانیا

مصر

لبنان

رواندا

زیمبابوه

 

کشورهای نیاز به ویزا با پاسپورت دانمارک

برای ورود به 19 کشور زیر با پاسپورت دانمارک به ویزای معتبر نیاز دارید:

 

افغانستان

چین

غنا

نائورو

الجزایر

جمهوری کنگو

لیبریا

نیجر

جمهوری آفریقای مرکزی

کوبا

لیبی

کره شمالی

چاد

اریتره

مالی

سودان

سوریه

ترکمنستان

یمن

 

 

آزمون شهروندی دانمارک برای اخذ گذرنامه

برای دریافت شهروندی دانمارک و پاسپورت، باید آزمون شهروندی دانمارک را که دارای 45 سوال چند گزینه ای در مورد فرهنگ، جامعه و تاریخ دانمارک است، بگذرانید. 35 سوال بر اساس مطالب مطالعه است، در حالی که ده سوال باقی مانده تصادفی است که پنج سوال مربوط به رویدادهای جاری و پنج سوال مربوط به ارزش های دانمارکی مانند آزادی بیان، برابری، و رابطه بین دین و قانون است. برای قبولی در آزمون، شما باید حداقل 36 پاسخ صحیح داشته باشید، که شامل چهار پاسخ مربوط به ارزش های دانمارک می باشد. قبل از شرکت در آزمون، باید در هفت سال گذشته اقامت دائم دانمارک را داشته باشید و در این مدت سابقه کیفری نداشته باشید.

برای درخواست شهروندی دانمارک، باید از طریق برنامه دیجیتالی وزارت مهاجرت و ادغام (NemID) درخواست دهید و کپی هایی از مدارک مورد نیاز، از جمله قبولی در آزمون زبان و آزمون شهروندی دانمارکی را بارگذاری کنید. همچنین برای اخذ شهروندی دانمارکی، ارائه مدرکی دال بر مهارت های زبان دانمارکی خود، مانند قبولی در آزمون زبان دانمارکی، شرط است.

روش های اخذ پاسپورت دانمارک

پاسپورت دانمارک از طرق مختلفی قابل اخذ می باشد. این روش ها عبارتند از مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی که می تواند در نهایت منجر به اقامت دائم و اخذ پاسپورت دانمارک شود. طبق قانون کشور دانمارک، افرادی واجد شرایط اخذ پاسپورت دانمارک می باشند که اقامت دائم این کشور را داشته و حداقل به مدت 9 سال در کشور دانمارک زندگی نمایند. این نوشتار توسط متخصصین مجرب موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به دانمارک و روش های اخذ پاسپورت دانمارک به نگارش در آمده و کپی از آن بدون ذکر منبع اشکال شرعی و قانونی دارد. مهاجر پس از حدود 9 سال زندگی در دانمارک می تواند برای اخذ پاسپورت دانمارک اقدام نماید.اخذ پاسپورت دانمارک از طریق کار

اخذ پاسپورت دانمارک از طریق کار در دانمارک همانند کشور های اتحادیه اروپا از قوانین و شرایط خاصی پیروی می نماید. اگر شما در زمینه ای متخصص و ماهر هستید، می توانید از طریق پیشنهاد کاری (job offer) در دانمارک مشغول به کار شوید. پیشنهاد کاری به این صورت است که شما در ابتدا باید مورد تأیید یک کارفرما قرار گیرید، در واقع کارفرما خواهان تخصص شما باشد. پیشنهاد کاری در حالت کلی در اتحادیه اروپا به این صورت است که ابتدا باید در کشور دانمارک به مدت 3 ماه آگهی شود، چنانچه متقاضی مورد نظر کارفرما در این کشور یافت نشد، بار دیگر به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی می شود و اگر فرد واجد شرایط این کار در کل اتحادیه اروپا یافت نشد، کارفرما می تواند برای متقاضی مورد نظرش در خارج از اتحادیه اروپا دعوتنامه ارسال نماید به شرطی که آن فرد بتواند در خاک کشور دانمارک به صورت قانونی حضور داشته باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که کارفرما باید مورد تأیید آژانس بین المللی استخدام (SIRI) باشد. در نهایت کار در این کشور منجر به اقامت دائم و اخذ پاسپورت دانمارک می گردد. نمودار ذیل نرخ بیکاری کشور دانمارک در سال 2018 را نشان می دهد.

پاسپورت دانمارک

 

مدارک مورد نیاز جهت ارائه برای دریافت کار در کشور دانمارک:

  • تکمیل فرم درخواست اقامت AR6
  • تأیید اقامت در دانمارک
  • فرم قرارداد کاری
  • مدارک تحصیلی و مهارتی
  • ارسال مدارک حقوقی
  • کپی تمام صفحات پاسپورت
  • اخذ پاسپورت دانمارک از طریق تحصیل

در کشور دانمارک دانشگاه های درجه یک زیادی وجود دارد. همین موضوع سبب شده علاقمندان بسیاری در سراسر جهان رویای تحصیل در چنین دانشگاه هایی را داشته باشند. سطح علمی بالا، روش منحصر به فرد تدریس و رفاه دانشجویی عالی از ویژگی های بارز دانشگاه های کشور دانمارک به حساب می آید. شما می توانید در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا پذیرش بگیرید. برای تحصیل در تمام مقاطع، دانش زبان دانمارکی یا انگلیسی الزامی است. لازم به ذکر است که تحصیل به زبان دانمارکی تقریباً رایگان است. به دلیل اینکه در ایران آموزشگاه یا نهادی جهت یادگیری زبان دانمارکی وجود ندارد، تحصیل در این کشور به زبان دانمارکی، برای دانشجویان ایرانی دشوار خواهد بود. متقاضی تحصیل در دانمارک باید حداقل آیلتس 6 و بیشتر را دارا باشد. مقطع لیسانس در کشور دانمارک همانند اکثر کشورها 4 ساله می باشد. دانشجویان متقاضی در این مقطع بعد از اتمام دوران تحصیل، فرصت های شغلی بسیار خوبی خواهند داشت که می تواند منجر به اقامت دائم و همچنین اخذ پاسپورت دانمارک گردد. لازم به ذکر است، صرف تحصیل در این کشور، منجر به اخذ پاسپورت دانمارک نمی شود.

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در دانمارک و سایر کشورهای اسکاندیناوی


مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی دانمارک:

  • پاسپورت، شناسنامه و تمام مدارک شناسایی که تمامی آنها باید ترجمه گردند.
  • مدارک مالی که نشان دهنده توانایی تأمین نیازهای تحصیل و زندگی را داشته باشید.
  • تکمیل فرم تقاضای ویزا دانمارک به صورت تایپ شده
  • پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر با مهر دانشگاه
  • یک قطعه عکس رنگی
  • مدارک تحصیلی متقاضی
  • بیمه نامه مسافرتی شینگن تا سقف 30000 یورو
  • اخذ پاسپورت دانمارک از طریق سرمایه گذاری

اخذ پاسپورت دانمارک از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد. کشورهای اروپایی همواره درصدد جذب سرمایه گذار می باشند که کشور دانمارک از جمله آنها محسوب می شود. از دلایلی که دانمارک را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده، می توان به فساد بسیار پایین، نظام اقتصادی خوب و برخورداری از استانداردهای لازم سرمایه گذاری اشاره کرد. از آنجایی که کشور دانمارک هیچگونه تفاوتی بین سرمایه گذاران اتحادیه اروپا و سرمایه گذاران خارجی قائل نمی شود، مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود. لازم به ذکر است که تمامی روش های سرمایه گذاری منجر به اقامت در دانمارک نمی گردد. به طور مثال خرید ملک در دانمارک منجر به اخذ اقامت نمی شود. برای اخذ اقامت در دانمارک باید از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی اقدام نمود. سرمایه گذار در ابتدا از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت، اقامت موقت 3 ساله و بعد از آن اقامت دائم دریافت می نماید، بعد از گذشت 9 سال از اقامت موقت و پرداخت مالیات به دولت می تواند پاسپورت دانمارک را دریافت نماید.

  • اخذ پاسپورت دانمارک از طریق تولد

یکی دیگر از راه های اخذ پاسپورت دانمارک، تولد می باشد که این روش از اصل خون پیروی می نماید. اصل خاک به این صورت است که کافیست نوزاد در خاک کشوری به دنیا آید تا پاسپورت آن کشور به وی اعطا شود. در جهان 30 کشور وجود دارد که از اصل خاک استفاده می نمایند که برزیل و کانادا از جمله آنها می باشند. در کشور دانمارک قانون خون اجرا می شود، یعنی اینکه شخص متولد شده در خاک این کشور را نمی توان شهروند دانمارکی دانست، مگر اینکه پدر یا مادر وی شهروند کشور دانمارک باشند.

ویدیو موسسه MIE در مورد قواعد تولد


اخذ پاسپورت دانمارک از طریق ازدواج

اخذ پاسپورت دانمارک از طریق ازدواج همواره از قوانین و شرایط سخت گیرانهای برخوردار است. شما نمی توانید از همان ابتدای ازدواج با یک تبعه دانمارکی، پاسپورت دانمارک را کسب نمایید و در صورت جدایی در سال های ابتدایی زندگی، پاسپورت دانمارک به شما تعلق نمی گیرد. قانون دیگری که در این کشور وجود دارد این است که تبعه دانمارکی باید تمکن مالی به میزان تأمین زندگی خود و همسر را داشته باشد و می بایست آن را با نشان دادن گواهی تمکن مالی یا سند ملکی به سفارت اثبات نماید. یادگیری زبان دانمارکی توسط فرد خارجی الزامی می باشد. اثبات رابطه بین شهروند دانمارکی با شخص خارجی از دیگر شرایط این فرایند می باشد و شما ملزم هستید که از طریق عکس، فیلم، ایمیل و ... رابطه تان را اثبات نمایید.

ویدیو موسسه MIE در مورد ازدواج با فرد خارجی


  • اخذ پاسپورت دانمارک از طریق پناهندگی

لازم به ذکر است که موسسه ملک پور، روش پناهندگی را پیشنهاد نمی کند و هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد و مطلب ارائه شده صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطبین گرامی است.

همان طور که مستحضر هستید پاسپورت دانمارک از طرق مختلفی قابل دریافت می باشد که پناهندگی از جمله آنهاست. پناهنده اصطلاحاً به کسی گفته می شود که به دلیل مذهب، عقاید سیاسی، نژاد و ... ترس از شکنجه و یا کشته شدن در کشورش دارد. کشور دانمارک عضو کنوانسیون ژنو می باشد. هدف اصلی این کنوانسیون فعالیت های بشر دوستانه و حمایت از پناهندگان است. به موجب این عهدنامه، کشور دانمارک موظف به اعطای خدماتی مانند اردوگاه برای زندگی، خدمات بهداشتی و... به پناهجویان می باشد. پناهجویان بعد از پشت سر گذاشتن مسیرهای بسیار خطرناک، در ابتدای ورود به خاک دانمارک و پس از درخواست پناهندگی، اقامت موقت قابل تمدید دریافت می نمایند و بعد از گذشت 9 سال زندگی در دانمارک می توانند پاسپورت دانمارک را دریافت نمایند.

نکات مهم در باب پاسپورت دانمارک

پاسپورت دانمارک و اخذ آن دارای نکات مهم بسیاری می باشد. متقاضیانی که خواهان اخذ پاسپورت دانمارک می باشند، باید نکات ذیل را مدنظر خود قرار دهند.

  • برای اخذ انواع ویزاهای دانمارک به گذرنامه با اعتبار بالای 6 ماه لازم است.
  • برای اخذ پاسپورت دانمارک ابتدا افراد باید اقامت دائم کسب کنند.
  • یکی دیگر از نکات مهم برای اخذ پاسپورت کشور دانمارک سازگارپذیری افراد با محیط است. سازگارپذیری یعنی اینکه متقاضی باید با قوانین، فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ و زبان کشور دانمارک آشنا باشد.
  • معمولاً بعد از کسب اقامت دائم و سازگار شدن با محیط، برای اخذ پاسپورت از متقاضیان آزمونی جهت تعیین سازگارپذیری به عمل می آید.
  • افرادی که در آزمون سازگاری موفق به کسب نمره قبولی شوند، می توانند برای اخذ پاسپورت کشور دانمارک اقدام نمایند.

سوالات متداول

✔️ طریق اخذ پاسپورت دانمارک چیست؟

اخذ پاسپورت دانمارک پس از اقامت به مدت معین در این کشور و پس از اخذ اقامت دائم امکان پذیر می باشد. به طور کلی روش های مختلفی ( نظیر کار ، تحصیل ، سرمایه گذاری، ازدواج ، تولد و پناهندگی ) برای دریافت پاسپورت دانمارک وجود دارد و هر کدام از این روش ها پروسه زمانی مختلفی دارند.

✔️ رتبه پاسپورت دانمارک در جهان چند است؟

پاسپورت دانمارک در سالیان متمادی جزء ۱۰ پاسپورت برتر و معتبر دنیا قرار گرفته است و شما با داشتن پاسپورت این کشور قادر خواهید بود تا به بیش از 175 کشور بدون نیاز به اخذ ویزا آزادی سفر داشته باشید.

✔️ آیا امکان خرید پاسپورت دانمارک وجود دارد؟

دانمارک در حال حاضر پروسه ای برای خرید گذرنامه دانمارک وجود ندارد و متقاضیان نمی توانند مانند کشور هایی نظیر قبرس، پاسپورت دانمارک را خریداری کنند.

✔️ مراحل اخذ پاسپورت دانمارک چیست؟

امتحان شهروندی دانمارک شامل مواردی از قبیل امتحان زبان دانمارکی و تاریخ این کشور می باشد و متقاضی در صورت ادغام شدن با شرایط می تواند پاسپورت دانمارک را دریافت کند.

سخن پایانی

پاسپورت دانمارک و شرایط شهروندی دانمارک در این مقاله به طور خلاصه و مفید خدمت شما دوستان عزیز ارائه گردید. از آنجا که اخذ پاسپورت دانمارک به دلیل رفاه عالی، اختلاف طبقاتی پایین، نبود فساد اداری و اقتصاد پیشرفته این کشور، مد نظر افراد بسیاری قرار دارد، لذا بر آن شدیم که موارد مهم مرتبط با اخذ پاسپورت کشور دانمارک را به نگارش در آوریم. پاسپورت دانمارک و اعتبار آن، روش های اخذ پاسپورت، نکات مهم اخذ پاسپورت کشور دانمارک از جمله مواردی می باشد که در این مقاله مورد تحلیل قرار گرفت. چنانچه در خصوص مهاجرت به کشور دانمارک از طرق قانونی سؤال داشته باشید می توانید با موسسه ملک پور تماس حاصل نمایید و سؤالات خود را با کارشناسان و مشاوران مجرب در میان بگذارید و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید در قسمت پرسش و پاسخ، نطرات و سؤالات خود را مطرح نموده تا مشاورین مجرب در اسرع وقت در صدد پاسخ به آن برآیند.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
فربد سلطانی
سلام ممنون از مقاله خوبتون من ۳۰ ساله هستم و لیسانس مهندسی عمران دارم در حال حاضر مشغول به کار هم هستم چجوری میتونم تو دانمارک کارفرما پیدا کنم ؟ و اینکه اگر بتونم ویزای کار بگیرم چقدر زمان میبره تا پاسپورت دانمارک رو دریافت کنم ؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر راهنمایی تان بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما به صورت کلی کشور دانمارک ویزای جستجوی کار به ایرانی ها نمی دهد و باید از طریق کاریابی ها بین المللی اقدام کنید و از کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت نمایید. درخصوص اخذ پاسپورت دانمارک شما پس از 5 - 6 سال کار و پرداخت مالیات می توانید درخواست پاسپورت نمایید. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مجید مظفری
با سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون من ۲۵ ساله هستن ایا با تحصیل در دانمارک اجازه کار دارم؟ و میتونم از پی هزینه های خود بربیام ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی دانشجویان در حین تحصیل اجازه کار دارند ولی معمولاً بصورت پارت تایم یا پاره وقت است که برای پوشش بخشی از هزینه های شما می تواند کمک کند. اما اگر کار تمام وقت داشته باشید این امکان برای شما وجود دارد که ویزای تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل نمایید. موفق باشید.
مهدی صادقی
سلام متشکر از مقاله خوبی که در خصوص پاسپورت دانمارک برای ما قرار دادید. میخواستم بدونم آیا برای رشته مامایی هم می تونیم برای اقامت دانمارک اقدام کنیم و بعد از این طریق پاسپورت دانمارک رو اخذ کنیم؟ چند سال طول میکشه پاسپورت دانمارک رو بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان کشور دانمارک مثل سوئد اعلام نکرده کادر درمان و از پزشک، دندانپزشک و پرستار نام برده رشته مامایی باید استعلام گرفته شود، بهتر است که با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران براساس استعلام خدمتتان پاسخ بدهند اما بصورت کلی پس از معادلسازی که وارد بازار کار می شوید می توانید پس از چند سال برای پاسپورت هم اقدام نمایید. موفق باشید.
میترا نادری
سلام ممنون از توضیحات کاملتون در خصوص پاسپورت دانمارک بنده سی ساله هستم فوق لیسانس برق و حدود ۹ میلیارد تومان دارایی نقد و غیر نقد. بهترین روش مهاجرت دانمارک برای من چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز ممنونیم از همراهی و لطف شما روش های مختلف مهاجرتی برای کشور دانمارک و سایر کشورها وجود دارد اما شاید تحصیل و یا کاریابی بتواند گزینه های کم ریسک تری برای ورود به این کشور باشد. بعد از ورود امکان سرمایه گذاری نیز برای شما وجود خواهد داشت.
مهشید
آیا شرایط اخذ پاسپورت دانمارک 2022 فرقی میکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقت شما بخیر دوست عزیز قوانین مهاجرت ممکن است هر لحظه شامل تغییر شوند و این تغییرات را از قبل نمی توان پیش بینی کرد.
م. سخاوت
سلام و عرض ادب من 42 سال دارم و کارمند بانک با حدود 21 سال سابقه بیمه و شوهرم 41 سال سن و مهندس عنران با حدود 17 سال سابقه بیمه و جدیدا هم مدرک طراحی داخلی و دکوراسیون را گرفتند.. میخواستم ببینم از چه طریقی میتونیم برای کشور دانمارک یا جای دیگه مثلا کانادا اقدام کنیم. ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما در کل مناسب است با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
مهرداد سلطانی
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم بفرمایید بعد از اتمام تحصیل در دانمارک، آیا اجازه اینکه دنبال کار بگردیم رو میدن؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بعد از اتمام تحصیل مدت ۶ ماه فرصت دارید ویزای تحصیلی خود را به کاری تبدیل کنید.
علی
سلام برای دریافت پاسپورت دانمارک نیاز به چند سال اقامت و کار کردن در ابن کشور است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. افرادی که اقامت دائم دانمارک را دریافت کنند و حداقل 9 سال در این کشور زندگی کرده باشند می توانند برای پاسپورت دانمارک درخواست داشته باشند.
سارا
سلام وقت بخیر با ویزا تحصیلی دانمارک همراه اجازه کار دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست گرامی همراه اجازه کار خواهد داشت.
پوریا
سلام وقت بخیر ایا امکان دریافت اقامت دانمارک از طریق تمکن مالی وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز دانمارک برنامه ای تحت عنوان تمکن مالی ارائه نمی دهد.
کوثر سواری
سلام وقتتون بخیر من 45 سالم هست و شرکت مخابرات دارم و قصد راه اندازی همین شرکت در دانمارک رو دارم ایا دریافت شهروندی از این طریق امکان پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ثبت شرکت از همان ابتدا منجربه اخذ شهروندی نمی گردد. اما در طی ۸ تا ۱۰ سال پاسپورت ان کشور را دریافت می نمایید.
سمانه
با سلام. میخواستم بدونم آیا میشه خانم بارداری با ویزای توریستی به دانمارک بره و فرزندش را اونجا به دنیا بیاره؟ در اینصورت میتونه از طریق فرزندش اقامت بگیرند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز. در صورت تولد فرزند در کشور دانمارک، فرزند و یا پدر و مادر او اقامت و یا تابعیت دریافت نخواهند نمود زیرا سیستم اعطای تابعیت این کشور بر اساس خون می باشد.
مهرزین
سلام روز بخیر میخواستم‌ بدونم اگر از روش تحصیلی دانمارک وارد بشم امکانش هست که پاسپورت این کشور رو هم به دست بیاریم؟ میشه راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز پس از اتمام تحصیل در زمان اقامت پس از تحصیل می‌توانید به دنبال کار باشید و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید پس از چند سال کار کردن درخواست اقامت دائم و سپس اقامت پاسپورت می‌دهید‌.
لانا الهی
درود و عرض ادب. آیا دوره تحصیل در تعداد سال‌های لازم برای اخذ پاسپورت دانمارک محاسبه میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، بخشی از آن در سال های اقامتی شما محسوب می شود.
محمدی
سلام وقت بخیر خدا قوت. مطالعه کردم جامع و مفید بود ممنونم از سایت خوبتون . سریع ترین مسیر اخذ پاسپورت در کدام روش هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورت کار در دانمارک و دریافت اقامت دائم این کشور شما پس از 9 سال میتوانید برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام داشته باشید که سریع تر از این امکان پذیر نیست.
نقی واحدی
وقت بخیر با داشتن سابقه کیفری میشه برای پاسپورت دانمارک اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام خیر داشتن گواهی عدم سوپیشینه لازم است.
رشیدی
سلام افراد چند تابعیتی می تونند پاسپورت این کشور رو بگیرند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله امکان چند تابعیتی در این کشور وجود دارد.
مشاوره رایگان