کار در ژاپن

28 نظر

کار در ژاپن، شرایط جذب نیروی کار در ژاپن برای ایرانی ها، مهاجرت به ژاپن از طریق کار و همچنین فهرست مشاغل دارای کمبود نیروی کار در ژاپن در این مقاله علمی مورد تحلیل و بررسی تفصیلی قرار می گیرد. آیا کار در ژاپن برای ما ایرانی ها انتخاب مناسبی است؟ آیا کشور ژاپن ویزای جستجوی کار برای ما ایرانی ها دارد؟ اخذ ویزای کار ژاپن چه شرایط و مدارکی نیاز دارد؟ کار در ژاپن از جنبه های متفاوتی قابل بررسی می باشد که به صورت ساده و خلاصه، مهمترین نکات آن برای شما همراهان همیشگی ارائه می شود. کشور ژاپن یکی از پیشرفته ترین و منظبط ترین کشورهای سطح دنیا است و کیفیت بالای زندگی در این کشور، مردم زیادی را برای زندگی در این کشور به خود علاقمند کرده است. کار در ژاپن از دیرباز برای ما ایرانی ها جذاب و مورد سوال بوده است، چرا که مهاجرت از طریق کار یکی از راه های ارزان و مطئمن مهاجرت می باشد. امید است این مقاله علمی که توسط متخصصین مجرب موسسه ملک پور به نگارش درآمده است، بتواند به تمامی سوالات و ابهامات ذهنی شما متقاضیان کار در ژاپن پاسخ دهد. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان موسسه ملک پور، تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

  • شرایط کار در ژاپن
  • نرخ بیکاری و مالیات در ژاپن
  • ویزای کاری ژاپن
  • شرایط اخذ ویزای همراه ژاپن
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار ژاپن
  • درآمد مشاغل در ژاپن
  • مشاغل مورد نیاز ژاپن 2022
  • نحوه کاریابی در ژاپن
  • معرفی موسسات کاریابی در ژاپن
  • اخذ اقامت دائم و پاسپورت ژاپن با کار
  • سوالات متداول در زمینه کار در ژاپن
  • سخن پایانی درباره کار در ژاپن

سرمایه گذاری در ایتالیا

کار در ژاپن

شرایط کار در ژاپن

کار در ژاپن با توجه به نرخ بیکاری بسیار پایین 2.5% برای متقاضیان کار در کشور ژاپن مطلوب است. ژاپن به عنوان پیشرفته ترین و برترین کشور در قاره آسیا، یکی از مقاصد کسانی است که به دنبال کار و اخذ موقعیت کاری مناسب در کشورهای خارجی هستند. با توجه به فرهنگ و زبان سخت ژاپنی، کار در ژاپن چندان برای متقاضیانی که آشنایی به زبان و فرهنگ این کشور ندارند، مناسب نیست.

 

فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه کار در ژاپن

فایل صوتی موسسه ملک پور در زمینه کار در ژاپن

 

اکثر کارمندان در کشور ژاپن در هفته بیش از 70 ساعت کار می کنند و این در مقایسه با ساعات کاری مفید کارمندان ایرانی که از 8 ساعت کار مفید در روز، رقم پایین 20 دقیقه در روز می باشد، میزان زیادی است که نشان می دهد کار در ژاپن، چندان هم برای عموم ما ایرانی ها شاید کار آسانی نباشد. ویزای کار ارائه شده توسط کشور ژاپن در حال حاضر از طریق یک سیستم امتیازبندی است و با عنوان متخصصین خارجی با مهارت بالا (Highly skilled foreign professionals) ، در سه طبقه بندی زیر ممکن است:

  • محققین علمی (تحقیقات علمی پیشرفته)
  • متخصصین فنی (مهندسین و تکنسین های فنی)
  • و مدیران رده بالای تجاری (مدیریت بازرگانی)

 متقاضی ای شایسته دریافت ویزای کار در ژاپن می باشد که امتیازاتش حداقل به 70 امتیاز برسد. عوامل ذیل در امتیازات متقاضی کار در ژاپن دخیل می باشد:

  • مدارک تحصیلی متقاضی
  • مدرک زبان ژاپنی
  • پیشنهاد شغلی از کارفرمای ژاپنی
  • سابقه کاری و در آمد سالیانه

مقاله کار در ژاپن متعلق به موسسه ملک پور می باشد و کپی برداری از آن بدن ذکر منبع حرام و خلاف قانون می باشد. در جدول ذیل یک آمار کلی از شرایط کار در ژاپن آورده شده است. (جدول ذیل شرایط عمومی کار در کشور ژاپن را در یک نگاه نشان می دهد.)

بررسی نرخ بیکاری و وضعیت بازار کار در ژاپن

کار در ژاپن باتوجه به وجود شرکت های بزرگی چون سونی، هوندا، نیسان، پاناسونیک، تویوتا و همچنین نرخ بیکاری بسیار پایین این کشور؛ 2.5 %؛ از نظر کاریابی و اشتغال به کار، بسیار مناسب می باشد، اما از طرف دیگر، ژاپن دارای نرخ مالیات بر درآمد نسبتاً بالایی با میانگین 52 % می باشد. نمودار نرخ بیکاری در سال 2018 و همچنین نرخ مالیات بر درآمد ژاپن از سال 2006 تا 2018 در ذیل قابل ملاحظه است.

نرخ بیکاری ژاپن در سال 2018

میزان مالیات بر درآمد در ژاپن از 2006 تا 2018

ویزای کار ژاپن

متقاضیان کار در ژاپن برای اخذ ویزای کار ژاپن " Highly skilled foreign professionals" حداقل باید 70 امتیاز را کسب نمایند. در جداول ذیل امتیازات ویزای کار در ژاپن تحت این عنوان، آورده شده است. در صورت کسب حدنصاب امتیاز لازم، باید اقدام به تکمیل فرم درخواست نموده و فرم محاسبه امتیازات به انضمام سایر مدارکی که نشان دهنده واجد شرایط بودن شخص می باشد، به اداره مهاجرت تحویل داده شود. پروسه ی بررسی پرونده بین 1 تا 2 ماه به طول می انجامد. در صورت مناسب بودن شرایط متقاضی بر اساس قانون اساسی و قانون مدنی کشور ژاپن، اداره مهاجرت، نامه ای تحت عنوان گواهی واجد شرایط بودن (Certificate of eligibility) صادر می نماید. این ویزای کار کشور ژاپن عموماً بین 1 تا 5 سال صادر می شود و خانواده شخص نیز می توانند وی را همراهی نمایند. در صورتی که فرد با این ویزا 3 سال در ژاپن اقامت داشته و مشغول به کار باشد، می تواند برای اقامت دائم در خواست نماید.

جدول ذیل امتیازات دسته سوم ویزای کار ژاپن برای مدیران ارشد در زمینه بازرگانی را نشان می دهد.

توجه: برای افرادی که سوابق فنی و تحقیقات علمی انجام می دهند، نیاز است که از یک شرکت خصوصی یا دولتی در ژاپن قرارداد کاری داشته باشند. افرادی که در رده های عالی مدیریت هستند، نیازمند یک نامه کاری (ضمانت نامه کاری) از یک کارفرما یا شرکت می باشند که در آن آدرس، شماره تلفن و موقعیت شغلی مشخص باشد. شرایط کار در ژاپن چندان آسان نیست و نیاز به دعوتنامه کاری معتبر دارد که بیشترین امتیاز هم متعلق به دعوتنامه کاری از ژاپن است. توصیه می شود قبل از هر اقدامی با مشاوران معتبر موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

شرایط اخذ ویزای همراه ژاپن

با توجه به شرایط عمومی ویزای کار در ژاپن، متقاضیانی که از مشاغل تعیین شده در ژاپن اقدام به اخذ ویزای کار نمایند امکان مهاجرت به همراه خانواده ندارند، اما متقاضیانی که از طریق ویزاهای مهارتی یا مشاغل تخصصی "Highly skilled foreign professionals" اقدام می نمایند دارای ویزای همراه بوده و همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی می توانند به عنوان همراه، اقامت کشور ژاپن را داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار ژاپن

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار ژاپن"Highly skilled foreign professionals"

  • کسب حداقل 70 امتیاز
  • تکمیل فرم درخواست کار در ژاپن
  • دعوتنامه یا پشنهاد شغلی
  • رزومه کاری قوی
  • گذرنامه معتبر
  • عکس پاسپورتی(مربوط به حداکثر 6 ماه قبل)
  • مدرک زبان ژاپنی در سطح مقدماتی(حداقل مدرک N4)

میزان درآمد مشاغل در ژاپن

میزان دستمزد برخی از مشاغل پرطرفدار طبق آخرین آمار برای پایتخت ژاپن، شهر توکیو که پر جمعیت ترین و گران ترین شهر کشور ژاپن نیز می باشد، در جدول ذیل عنوان شده است. میانگین حقوق در توکیو در سال، 6.887.844 یوآن ژاپن است. متوسط درآمد خالص 5.250.428 یوآن ژاپن و متداول ترین حقوق برای کار در ژاپن در شهر توکیو 4.544.671 یوآن می باشد.این جامعه آماری برای کارمندانی است که مدرک تحصیلی لیسانس و سابقه کار بین 4 تا 8 سال دارا می باشند.

مشاغل مورد نیاز ژاپن 2022

برای کار در ژاپن و موفقیت در امر اخذ ویزای کار در این کشور شما باید توجه داشته باشید که کشور ژاپن در چه مشاغلی با کمبود نیرو مواجه است و آیا مدارک تحصیلی، تجربه کاری و سطح شرایط عمومی شما برای کار در ژاپن مناسب است یا خیر. در جدول ذیل به 14 عنوان شغلی که در حال حاضر کشور ژاپن با کمبود نیروی کار مواجه است و اقدام به جذب نیروی خارجی نموده، عنوان شده است. توجه داشته باشید که ویزای کار در ژاپن امتیازی است و سطح مهارت و تخصص شما بسیار تأثیر گذار می باشد.

ساختمان سازی نیروی کار در کارخانجات و تولیدات مواد غذایی
کشتی رانی و صنعت کشتی سازی آشپز و سرآشپز
صنعت خودرو و خدمات متالوژی (صنعت ریخته گری، فلزات و...)
مشاغل مورد نیاز در فرودگاه ها ( خدمات و متخصص امر مکانیک هواپیما) تولید ماشن آلات سنگین در صنعت
سالندار (خدمات مهمانداری) صنایع الکترونیک و برق
خدماتی ساختمان (نظافت و نگهبانی) شیلات و ماهیگیری
صنعت کشاورزی پرستاری

نحوه کاریابی در ژاپن

علیرغم این که کشور ژاپن اعلام به جذب نیروی کار متخصص از خارج کشور نموده است، کار در ژاپن نیازمند دریافت یک دعوتنامه شغلی معتبر می باشد. حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان در ژاپن کار پیدا کرد؟ واقعیت امر این است که پیدا کردن کار در ژاپن کار چندان آسانی نیست. می توانید از طریق سایت های کاریابی اقدام نمایید. در اینترنت سایت های کاربردی به زبان انگلیسی وجود دارد که افراد خارجی تجربیات خود در ارتباط با زندگی در ژاپن، پیدا کردن کار و ارتباط با کارفرما در آن به اشتراک گذاشته اند که می تواند اطلاعات مفیدی به شما ارائه نماید. سایت های کاریابی بین المللی ژاپن، گزینه بسیار خوبی جهت پیدا کردن کار در ژاپن می باشد که در ذیل برخی از سایت های کاریابی ژاپن اشاره شده است.

  • https://jobsinjapan.com
  • https://jobs.gaijinpot.com
  • https://careercross.com
  • https://kansaifinder.com/
  • https://japan-work.com/job_offers

کار در ژاپن

معرفی موسسات کاریابی در ژاپن

در عصر حاضر باتوجه به وجود اینترنت و دسترسی راحت به اطلاعات، پیدا کردن مؤسسات کاریابی در ژاپن از این طریق می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب جهت پیدا کردن کار در ژاپن باشد. موسسات کاریابی بین المللی زیادی در ژاپن وجود دارند که خدمات گسترده ای جهت کاریابی بین المللی ارئه می دهند. expat. یکی از سایت های مناسب جهت معرفی آژانس های کاریابی می باشد. علاوه براین، مؤسسات دیگری نیز وجود دارند که می توانید جهت پیدا کردن کار در ژاپن به آنها مراجعه نمایید. در ذیل به برخی از این مؤسسات اشاره می شود:

موسسه کاریابی بین المللی حوزه فعالیت
Adept استخدام نیروی کار متخصص در زمینه فناوری اطلاعات (IT)
Efinancialcareers موسسه کاریابی در خصوص امور مالی
Met_job استخدام آنلاین در خصوص مترجمان زبان
Jobnexus در خصوص دریافت رزومه از نیروی کار جوان و معرفی آنها به شرکت ها
Jopus.net همکاری با شرکت های بزرگ جهت استخدام متخصصیان بین المللی

اخذ اقامت دائم و پاسپورت ژاپن با کار

ویزای کار ژاپن در دهه های نه چندان دور به این صورت بود که فرد با 10 سال کار در ژاپن نیز موفق به دریافت اقامت دائم نمی گردید. ولی در حال حاضر با توجه به رشد منفی جمعیت، کشور ژاپن مجبور است از نیروی کار خارجی کمک بگیرد. به همین دلیل با کپی برداری از قوانین کشورهای اروپایی، این کشور نیز بعد از 5 سال کار در ژاپن، اقامت دائم صادر می کند.

روند برنامه برای اتباع خارجی که قصد ورود به ژاپن دارند طبق ذیل می باشد:

  • درخواست برای صدور یک گواهی صلاحیت که به اداره مهاجرت منطقه ای ارسال می گردد.
  • بررسی توسط اداره مهاجرت منطقه ای
  • در صورت تأیید شرایط اقامت، گواهی واجد شرایط بودن (Certificate of eligibility) صادر می شود.
  • مرحله بعد، ورود و اقامت در ژاپن

پس از طی این مراحل، متقاضی کار در ژاپن جهت تغییر اقامت خود به اقامت دائم باید واجد شرایط بوده و مراحلی شبیه مراحل بالا را طی نماید:

  • مرحله اول درخواست در اداره مهاجرت منطقه ای (ارائه مدارک مستند در خصوص فعالیت های کاری)
  • مرحله دوم بررسی توسط اداره مهاجرت منطقه ای از این منظر که فعالیت هایی که متقاضی انجام می دهد و در آن زمینه مشغول به کار است، تخصصی بوده و حداقل امتیاز 70 را کسب می نماید.
  • رضایت از اقامت متقاضی کار در ژاپن (در طول اقامت خلافی انجام نداده باشد)

با کسب حداقل امتیاز 70 و رعایت سایر شرایط، متقاضی می تواند اقامت خود را به اقامت طولانی مدت و دائم تبدیل نماید.


بنرهای مورد نیاز

 

پرسش: سلام من یک گاراژ مکانیکی خودرو دارم آیا از طریق این روش میتونم مهاجرت کنم مخصوصا به ژاپن یا کره جنوبی

 


پاسخ به سوالات رایج درباره کار در ژاپن

پرسش: کار در ژاپن چگونه امکان پذیر است؟

پاسخ: برای کار در ژاپن می بایست از کارفرمایی در این کشور پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید.

پرسش: مهم ترین مشاغل مورد نیاز ژاپن کدامند؟

پاسخ: از جمله مشاغلی که در کشور ژاپن دچار کمبود نیروی کار هستند می توان به نیروی کار در کارخانجات و تولیدات مواد غذایی، خدماتی ساختمان (نظافت و نگهبانی) و  پرستاری سالمندان اشاره نمود.

پرسش: میانگین حقوق در کشور ژاپن چقدر است؟

پاسخ: مطابق با آخرین اطلاعاتی که در مورد میزان حقوق در ژاپن وجود دارد، متوسط میزان حقوق و مزایا در این کشور در حدود 4 میلیون و 700 تا 9 میلیون و 500 هزار ین ژاپن در سال می باشد.

پرسش: کاریابی در ژاپن چگونه امکان پذیر است؟

پاسخ: برای کاریابی در ژاپن می توان با ویزای توریستی به این کشور سفر نموده و به جستجوی کار پرداخت، یا اینکه از طریق وبسایت موسسات کاریابی در ژاپن به دنبال پیشنهاد کاری گشت.


سخن پایانی 

کار در ژاپن و شرایط جذب نیروی کار در ژاپن و همچنین فهرست مشاغل دارای کمبود نیروی کار در ژاپن در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. از آنجا که اقامت کشور ژاپن با توجه به نرخ بیکاری پایین، کیفیت مطلوب زندگی و اشتیاق به کار کردن در شرکت های بزرگی چون سونی، نیسان، هوندا، تویوتا و ده ها شرکت بزرگ و بین المللی دیگر مد نظر بسیاری از افراد است، برآن شدیم تا پیرامون مسائل مهم کار در ژاپن، میزان حقوق و دستمزد، نحوه کاریابی در ژاپن، جدول امتیازات و نکات مربوط به قوانین و شرایط کار در ژاپن و اخذ ویزای کار ژاپن (Highly skilled foreign professionals) را در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. امید است که توانسته باشیم سوالات شما سروران عزیز در خصوص کار در ژاپن و مهاجرت از طریق کار را پاسخ گفته باشیم. پیشنهاد می شود در خصوص موفقیت در امر مهاجرت کاری و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مهاجرت مشورت نمایید. می توانید در این خصوص و سایر دغدغه های مهاجرتی خود با موسسه ملک پور از سراسر دنیا تماس حاصل نموده و با مشاوره رایگان تلفنی شرایط مهاجرت خود را بررسی نمایید. همچنین می توانید در پایان مقاله در قسمت "ثبت پرسش"، پرسش های خود را مطرح نموده و در کمترین زمان ممکن پاسخ آنها را دریافت نمایید.

امتیاز 4.3 از 5 ( 74 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
فرهاد بندی
سلام ممنونم از مقاله خوبتون - من بسیار به علاقه مند در زندگی در کشور ژاپن هستم و می خواهم به این کشور مهاجرت کنم. من مهندس کامپیوتر 30 ساله هستم و 4 سال سابقه دارم. آیا می توانم در ژاپن با زبان انگلیسی کار پیدا کنم؟ آیا می توانم پاسچورت ژاپنی بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما می توانید با اخذ پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای ژاپنی ویزای کاری دریافت کنید ولی برای اخذ پاسپورت باید زبان ژاپنی یاد بگیرید. با توجه به اینکه رشته شما یکی از رشته های مورد نیاز کانادا و کشورهای تاپ اروپایی می باشد می توانید برای کشورهایی نظیر اتریش، آلمان، سوئد و کانادا اقدام فرمایید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیقتر با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان در مورد مهاجرت دریافت نمایید. سپاس
nima
سلام ممنون از سایتتون من بسیار علاقه دارم به کشور ژاپن و با یادگیری زبانش مشکلی ندارم و 20 سالم هستش و 7 سال هست که طراحی دکوراسیون داخلی با برنامه ی سه بعدی رو کلا بلدم و به صورت تخصصی کار میکنم . میخواستم بدونم ایا برای من که تخصصم اینه کار پیدا میشه اونجا ؟ در واقع کارم بیشتر با نرمافزار های سه بعدی حرفه ایه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای کاری باید از یک کارفرمای ژاپنی پیشنهاد شغلی داشته باشید. که در اینصورت می توانید ویزای کاری اخذ کنید. شما می توانید در مورد مشاغل مورد نیاز سرچ بفرمایید و اطلاعات دقیق کسب کنید. سپاس
یعقوب زند
سلام من میخواهم بار کار فنی رشته تعویض روغن تعویض لاستیک و پنچر گیری وارد ژاپن بشم شرایط سن هم دارد من مدرک فنی هنرستان هم دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما با اخذ پیشنهاد شغلی از یک کارفرما و با اخذ ویزای کاری می توانید وارد این کشور شوید. سپاس
یعقوب زند
سلام با عرض ادب من از چه طریقی کارفرما شغلی پیدا کنم و با ایشون ارتباط برقرار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. سایت های کاریابی می توانند گزینه های خوبی برای یافتن کارفرما باشند و تمام این موضوعات در محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور توضیح داده شده است.
محسن نقی
سلام من کارشناس ارشد ساخت و تولید با بیش از ۲۵ سال سابقه هستم، سن ۴۹ سال، با این سن کدام کشور مرا میپدیرد و با چه دستمزدی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید در کشورهایی نظیر اتریش، المان، سوئد و همچنین برخی کشورهای دیگر وارد بازار کار شوید، ولی با توجه به اینکه برخی سیستمها نظیر اسکیل ورکر و جاب سیکر دارای سیستم امتیاز بندی می باشند، شما از سن امتیاز کمی کسب می کنید و امتیاز کافی را بدست نمیاورید. بنابراین شما می توانید از روشهای دیگر نظیر سرمایه گذاری و یا تحصیل وارد محیط شوید و سپس وارد بازار کاری شوید. برای اخذ اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت بفرمایید. سپاس
حسین الهامیان
سلام من جوشکار برق هستم برای کجا میتونم ویزا بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه نفرمودید چند ساله هستید و در خصوص مدرک تحصیلیتون نفرمودید لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. اما اگر سابقه کار مرتبط با برق داشته باشید و مدرک تحصیلی حداقل لیسانس داشته باشید می توانید از طریق جاب سیکر اقدام نمایید ولی برای ژاپن باید پیشنهاد شغلی داشته باشید.
مینا مرادی
سلام و عرض ادب، من یک سوالی داشتم از شما، ژاپن از لحاظ تکنولوژی و کامپیوتر بسیار پیشرفته است آیا در ژاپن میشود انیمه ساز شد و شرایط ان چیست، میزان هزینه و حقوق در این شغل چه مبلغی است؟ و باید چندسال سابق ه مار در چه رشته ای داشته باشیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام باید مدرک آکادمیک این رشته را داشته باشید. برای دریافت ویزای کار ژاپن باید از یک کارفرما جاب آفر داشته باشید و مسلط به زبان ژاپنی باشید
حسین
ببخشید من مهندس کامپیوتر نرم افزار هستم با سابقه کار ۱۰ سال . میخواهم به ژاپن مهاجرت کنم . و تسلط در زبان انگلیسی دارم و در حال اموزش زبان ژاپنی هستم . آیا ژاپن به بخش it و کامپیوتر نیاز دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت جناب مهندس رشته تحصیلی و سوابق کاری شما بسیار خوب است و می توان گفت که شانس بالایی برای کار در بسیاری از کشورها برای شما وجود دارد. اما همانطور که اشاره فرمودید دانستن زبان بومی در امر کاریابی به شما بسیار کمک می کند.
یعقوب زند
سلام ایا کار فنی یا خدماتی هم نیاز دارد کشور ژاپن در ضمن سن من حدود 44 ساله هستم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، شرایط سنی شما قدری برای کاریابی بالاست و احتمال پذیرش شما توسط کارفرما پایین است. به طور کلی برای انجام امور فنی اولویت کارفرما با کسانی است که مدرک تحصیلی دانشگاهی، مدرک زبان بومی، شرایط سنی خوب و ... داشته باشند.
میثم روشنایی سنگری
من اپراتور دستگاه cnc AMADA هستم . برای این شغل در ژاپن کار پیدا پیشه . زبان بلد نیستم . ۴۰ سال سنمه . دیپلم ریاضی فیزیک دارم . متاهلم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، دانستن زبان بومی یکی از اولین شروط لازم برای کار در کشور مقصد است و شما بدون آشنایی با زبان شانسی برای پیدا کردن کار نخواهید داشت. ضمناً شرایط سنی شما مقداری بالاست و شانس کار شما مقداری پایین تر خواهد بود.
بابک جهانپور
با سلام و سپاس فراوان از سایت خوبتان امکان اشتغال به کار با سن ۵۰سال در ژاپن وجود دارد امکان پیشنهادکارتوسط کارفرمای ژاپنی هست ..مدرک تحصیلی فوق دیپلم آزمایشگاه ولیسانس حسابداری
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز سن شما برای اخذ ویزای کاری ریسک دارد.
رضاعباسی
با سلام عرض وادب من ۴۹سالم متولد۱۳۵۱هستم بنده اشپزپخت پزغذاهای ایرانی هستم واستادکاردررشته منبت کاری معرق کنده کاری.واستادکارنقاشی ساختمان.اشنای به تمام رنگهای ساختمان.رنگ دیوار.پلی استروووغیره.وکشاورز نمونه استان نیزشناخته شدم خواهشمندم راهنمایی بفرمائید من بااین سن سال میتونم ورکشورژاپن اقامت کاری۵ساله بگیرم.متشکرم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای برخی از کشورهای حوزه شنگن و حوزه خلیج فارس امکان کاریابی از طرف موسسه وجود دارد.
شروین سلیمی
سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون یه سوال داشتم برای کار در ژاپن در زمینه پرستاری اگر مدرکمون از دانشگاه آزاد باشه مورد تأیید ژاپن هست دارای سابقه هم هستم آیا شانسی دارم 22 سالم هست زبان انگلیسی بلدم و شرایط یادگیری زبان ژاپنی هم دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز مدارک شما بایستی توسط کشور مقصد تایید گردد. معمولا کسانی که در دانشگاه های ازاد نیز تحصیل کرده باشند مدارکشان معتبر است.
فرهاد کاظمی
سلام استاد کارگرساختمانی ام قالبند آرماتور بندی داربست بندی جوشکاری وغیره..
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
سورنا
سلام، من ۲۷ ساله هستم دارای مدرک دیپلم انسانی و در زمینه تاسیسات ساختمانی ۷ سال سابقه کار دارم به همراه مدرک فنی از آموزشگاه که به زبان انگلیسی ترجمه شده و همینطور که زبان ژاپنی رو مثل زبان مادری صحبت میکنم انگلیسی هم فول هستم گواهینامه پایه دو و پایه یک هم دارم خواستم بدونم آیا شانسی برای کار در ژاپن دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان، امارات، امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است.
مبین کاکائی
سلام دوست عزیز من وکیل هستم و میخوهام در ژاپن وکالت کنم میخوام بدونم اگر در آزمون وکالت قبول شدم می توانم در ژاپن وکالت کنم و با زبان ژاپنی مشکلی ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام. مخاطب گرامی در صورت قبولی در آزمونهای معادل سازی امکان کار وجود دارد.
اودیسه م
سلام روزبخیر من سوالم یکم متفاوته من دنبال پدرم میگردم در کشور ژاپن ایشون ژاپنی هستن داشتم تو نت می گشتم که وب سایت شما اشنا شدم یه لحظه به ذهنم رسید اگر شما بتونید و یخوایید یه موسسه به من معرفی کنید که تو ژاپن دنبال کسی بگرده من ممنون میشم کمک کنید مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد میکنم از پکیج گام به گام کاریابی خارج از کشور استفاده نمایید
mahdinaderi
سلام ممنونم از مقاله خوبتون - من بسیار به علاقه مند در زندگی در کشور ژاپن هستم و می خواهم به این کشور مهاجرت کنم. من انواع مدرک ماساژ درمانی دارم ده سال سابقه کار دارم.سنم ۳۷ سال . آیا می توانم در ژاپن کار پیدا کنم. آیا می توانم پاسچورت ژاپنی بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما برای اقدام باید به زبان ژاپنی تسلط داشته باشید و همچنین جاب آفر معرفی کنید
جلال خیری
سلام خوبی من دوست دارم ب کشور ژاپن مهاجرت داشت باشم کارم برق خورو هست ده سال جواض کسب داشتم زبان ژاپن یاد ندارم مدرک تحسلیم سیکل ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور ژاپن شما نیازمند به داشتن پیشنهاد شغلی و جاب آفر هستید.
حسین
سلام خسته نباشید من 20سالمه مکانیک ماشین الات راهسازی هستم چهار سال کار کردم خواستم بدونم شرایط چجوریه ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در ژاپن باید پیشنهاد شغلی داشته باشید مکانیک رشته خوبیه میتونید برای کار در خارج کشور از محصول زیر استفاده بکنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
لیلا
سلام من خیلی به ژاپن علاقه دارم ولی نمی دونم چی شغلی رو انتخاب کنم که باهاش بتونم زندگی راحتی داشته باشم من محصل هستم و دارم ژاپنی و انگلیسی رو یاد می گیرم می خواستم بدونم چه شغلی رو انتخاب کنم و هزینه ی زندگی راحت توی توکیو چقدر هست ممنون می شم جواب بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز این موارد را در سایت هایی که کشور ژاپن نیازمندیهای شغلی خود را اعلام می کند می توانید پیدا کنید. از این بهتر می توانید برای تحصیل به کشور ژاپن بروید و آنجا بعد از تحصیل تان مشغول به کار شوید.
رمضان رضایی
سلام خسته نباشید برای کار فنی مزاحم میشم 12سال جوشکار درب پنجره و2سال لوله کشی ساختمان کار کار میکنم که در حال حاضر کار تاسیساتی کلیه کارهای یک مجتمع تجاری را دارم انجام میدم شرایط کار اونجا میخواستم بدونم چجوریه آیا نیرو برای استخدام نیاز دارن ممنون میشم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز به طور معمول برای اخذ ویزای کاری شما می بایست تحصیلات دانشگاهی و کار مرتبط با ان داشته باشید.
سید حامد حاج میرصادقی
سلام من زبان کره‌ای بلدم همچنین کشتی سازی و کار ساختمان آیا میتوان در ژاپن برای شرکتهای کره ای کار کرد؟ بعنوان ویزای کار
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می بایست رزومه خود را برای کارفرماهای کشور ژاپن ارسال نمایید.
شهين یونسی
سلام عرض ادب خسته نباشين من بنده ميخوام در کشور ژاپن خدمت کنم من در بيمارستان مشغول هستم 24 خدمت دارم در همه جای بيمارستان کار کردم شغلم کمک پرستار هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کار کردن در رشته مورد نظرتان ابتدا باید مدرک خود را معادلسازی کنید تا بتوانید در کشور مقصد مشغول به کار شوید . همچنین داشتن مدرک زبان ژاپنی الزامی می باشد.
یلدا رضایی
سلام من 15 ساله هستم خواستم بدونم از الان برای اینکه هم در آینده در کشور ژاپن تحصیل کنم و کار چی کار کنم از الان و اینکه تحصیل در اونجا چه شرایطی داره؟ و برای اینکه تحصیل کنم آیا میتونم به زبان مادری خود تحصیل کرد یا با زبان رسمی ژاپنی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل در ژاپن بایستی به زبان ژانی یا انگلیسی تسلط نسبی داشته باشید.
Zahra
سلام من ۱۷ سالمه و رشته ام هنر و نقاشی هستش و میخوام حدودا تا ۵ یا ۶ سال بعد از گرفتن لیسانس به ژاپن مهاجرت کنم و زبان ژاپنی هم بلدم و قصد گرفتن مدرکش را دارم به نظرتون در ژاپن میتونم شغل مناسبی پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. پیش بینی حدود 5 الی 6 سال آینده کار آسانی نیست. اما با شرایط فعلی در صورتی که در کار خود مهارت داشته باشید و کارفرمایی در این کشور داشته باشید می توانید اقامت کاری در این کشور دریافت نمایید.
یعقوبی هستم
سلام عرض ادب دارم خدمت آقای ملکی شغل من چاه آب فاضلاب بنای ساختمان است میتوانم ویزای کار بگیریم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب جناب یعقوبی. لیست مشاغل کاریابی در کانال تلگرام موسسه قرار دارد، به کانال mielaw مراجعه بفرمایید و ببینید کدام شغل با شرایط شما ارتباط دارد.
درمحمداربابی
سلام درمورد کاریابی برای کشورهای حوزه خلیج فارس برای من که ۴۶سال دارم وفقط میتوانم راننده باشم البته پایه ۲ برای کامیونت ومینی بوس با سابقه ۱۵ساله بیمه تامین اجتماعی ومدرک زیر دیپلم وهمچنین برای اروپا وآمریکا ممنون میشم جواب بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله میتوانید برای کشورهایی مانند امارات یا عمان اقدام داشته باشید.
مشاوره رایگان