مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک

6 نظر

نیوزلند یکی از کشورهای زیبا، ثروتمند و امن دنیاست که طبیعت بی نظیر آن و شرایط رفاه و منابع زیاد آن در دنیا بی نظیر است. کشور نیوزلند به علت جمعیت کم و منابع زیاد، نیاز به توسعه و به همین جهت نیاز به منابع انسانی، سرمایه گذاران و دانشجویان خارجی دارد. همین موارد، کشور نیوزلند را به کشوری مهاجرپذیر تبدیل کرده است. یکی از روش هایی که به عنوان زیرمجموعه روش های اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری محسوب می شود، خرید ملک است. بسیاری از افراد، قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک را دارند. باید گفت که گرچه خرید ملک در نیوزلند به علت امنیت بالای سرمایه گذاری و وضعیت مناسب شاخص های اقتصادی این کشور، امری سودده است؛ اما مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست. در صورت مطالعه ادامه مقاله می توانید از هزینه خرید خانه در نیوزلند در مناطق مختلف به واحد پولی دلار نیوزلند اطلاع یابید. به متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک توصیه می شود که از تجارب و تخصص یک وکیل آشنا به قوانین بروز کشورها استفاده نمایند. شما می توانید با ارتباط با موسسه ملک پور از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم تماس، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اروپا


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک

بررسی اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در املاک

اخذ اقامت در هر کشور را باید در قوانین مهاجرتی هر کشور جستجو و بررسی کرد. خرید ملک یکی از زیر شاخه های اقامت از طریق سرمایه گذاری و تمکن مالی می باشد و در برخی کشورها با خرید ملک با رقم مشخصی می توان درخواست اقامت داد. مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست و اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری با کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در این کشور ممکن می باشد. در سال های اخیر خرید ملک در نیوزلند تقریباً برای خارجیان غیرممکن بوده است و تنها ساکنین و افرادی که از طرق مختلف، اقامت نیوزلند را دریافت کرده اند، امکان و اجازه خرید ملک در این کشور را دریافت کرده اند. در تغییرات اخیر قوانین نیوزلند، امکان خرید مسکن در کشور نیوزلند برای خارجیانی که قصد کسب و کار در این کشور را دارند لحاظ شده است. البته باید دقت داشت که خرید ملک توسط کارآفرینان بایستی در راستای کسب و کار آنان بوده و بدون آن که قصد زندگی در آن را داشته باشند، صرفاً جهت امور کسب و کار خریداری شود.

در مجموع باید این نکته را در نظر داشت که خرید ملک در نیوزلند به هیچ نحو منجر به اخذ اقامت این کشور نخواهد شد و در این خصوص مراقب برخی تبلیغات وسوسه انگیز و دروغ باشید. گر چه خرید ملک در کشور نیوزلند موجب اخذ اقامت نخواهد شد؛ ولی برای درخواست اقامت از طریق کارآفرینی و برای افرادی که در نیوزلند اقامت دارند بهتر است که شرایط خرید ملک به صورت کامل تحلیل و بررسی شود. علاقمندان به کارآفرینی در کشور نیوزلند می توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را با مطالعه مقاله ذیل به دست آورند.

استانداردهای سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی نیوزلند

در خصوص سرمایه گذاری و خرید ملک در یک کشور، بایستی استانداردهای سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی در آن کشور بررسی شوند. استانداردهای سرمایه گذاری بدین معناست که یک کشور از نظر رعایت قواعد و قوانین حمایتی از افراد و سرمایه داران، تا چه میزان مقید و متعهد به امور و قوانین می باشد. در کشورهایی نظیر ترکیه و گرجستان و... که از آمار مناسبی در خصوص رعایت قوانین و قواعد استانداردهای بین المللی برخوردار نیستند، بسیاری از سرمایه گذاران با خرید ملک، ثبت شرکت و خرید سهام در این کشورها اقدام به مهاجرت کرده و متأسفانه ضررهای مختلفی را متحمل شده اند. در برخی کشورها نیز که از شاخص های اقتصادی مناسبی برخوردار نبوده و دارای اقتصاد بی ثباتی هستند، تعداد زیادی از سرمایه گذاران با ضررهای غیرمنطقی و غیرقابل پیش بینی مواجه شده اند. به همین جهت قبل از اقدام برای اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری و پرداخت هزینه در مسیر مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک، بهتر است که تمامی این موارد به صورت علمی و تخصصی بررسی شوند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک

کشور نیوزلند از وضعیت مناسبی در کلیه استانداردهای سرمایه گذاری برخوردار است. به عنوان نمونه در نمودار روبرو، نرخ ریسک مصادره در کشور نیوزلند را مشاهده می فرمایید که حاکی از امنیت بالای سرمایه گذاری در این کشور می باشد.علاوه بر این، کشور نیوزلند دارای اقتصادی پویا و رو به رشد بوده و نرخ تورم و شرایط مالیاتی منظم و حساب شده ای دارد. در مقاله زیر می توانید شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند و اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را به صورت تخصصی مطالعه نمایید.

مراحل قانونی خرید ملک و مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک

با اینکه مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست؛ اما خرید ملک ملزم به انجام برخی امور قانونیست که گاهاً دارای مراحل پیچیده ای نیز می باشند. در امر حقوق بین الملل، شرایط خرید ملک را باید با قوانین همان کشور بررسی نمایید. مراحل خرید ملک در نیوزلند گاهاً از طریق وکیل انجام می شود و به جز در مراحل اصلی، شخص درگیر آن نخواهد شد. البته همواره توصیه می شود که خرید ملک در هر کشوری به صورت حضوری انجام شود و انتخاب به صورت آنلاین و با تماشای تصاویر و بدون بررسی دقیق انجام نشود. مراحل خرید ملک در نیوزلند به شرح زیر است:

  • بررسی سرمایه مورد نیاز جهت خرید ملک و بررسی خانه های مختلف در بنگاه های املاک و یا وب سایت های مسکن نیوزلند؛
  • اگر شرایط اخذ وام در کشور نیوزلند را دارید و تضمینات کافی وجود دارد، شرایط اخذ وام را نیز بررسی نمایید؛
  • کمک از یک وکیل معتبر همیشه احتمال ضرر و ایجاد مشکلات حقوقی مختلف را کاهش می دهد؛
  • پس از انتخاب خانه مورد نظر با وکیل خود با فروشنده مذاکره کنید؛
  • پس از مذاکرات وکیل با کارشناس، ملک را کارشناسی کرده و ایرادات احتمالی مشخص می شود؛
  • تنظیم قرارداد و حضور در دفتر اسناد رسمی جهت انتقال وجه و انتقال سند مالکیت.

واجدین شرایط خرید ملک در نیوزلند

خرید خانه در نیوزلند برای افراد خارجی در صورتی امکان پذیر است که مجوز مورد نیاز را از دولت دریافت نمایند. البته این مجوز نیز برای تمامی افراد خارجی صادر نمی شود؛ بلکه تنها افراد دارنده اقامت نیوزلند و مقیم این کشور می توانند مجوز خرید ملک در نیوزلند را دریافت کنند. افرادی که قصد راه اندازی بیزنس و ایجاد کسب و کار در نیوزلند دارند نیز می توانند در شرایط خاصی برای خرید خانه در نیوزلند و اخذ مجوز اقدام نمایند. کپی برداری از این مقاله بدون ذکر منبع، حرام و غیرقانونیست و پیگرد قانونی دارد. ملک خریداری شده بدین منظور بایستی برای مقاصد کاری و نه زندگی و مسکونی مورد استفاده قرار گیرد. شرایط کلی هر فرد به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک و اخذ وام و کمک هزینه به صورت زیر می باشد:

  • 18 ساله یا بیشتر باشد؛
  • شخص درآمد مناسب جهت پرداخت ماهیانه اقساط را ارائه دهد؛
  • درآمد شخص طی 12 ماه گذشته قطع نشده باشد؛
  • 5% هزینه کامل ملک را به صورت سپرده ارائه نماید.

بررسی هزینه خرید خانه در نیوزلند

برای افرادی که اقامت نیوزلند را داشته و یا قصد راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارند، هزینه خرید خانه در نیوزلند مهم است. ملک در کشور نیوزلند در شرایط فعلی طی 53 ماه گذشته، نزدیک به 14 درصد افزایش قیمت داشته و ملک نیز در این کشور از تورم در امان نمانده است. هزینه خرید خانه در نیوزلند کاملاً بستگی به منطقه و کیفیت دارد و در هر منطقه نیوزلند، بایستی هزینه های متفاوتی بابت خرید ملک پرداخت شود. به نظر می رسد اطلاع از تفاوت قیمت املاک در مناطق مختلف، برای متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک ضروری باشد. در جدول زیر قیمت متوسط مسکن در مناطق مختلف نیوزلند ارائه شده است.

 

منطقه/ شهر

قیمت تقریبی

اوکلند

$611,500 دلار نیوزلند

کانتربری/ وستلند

$395,000 دلار نیوزلند

هاوکس خلیج

$269,000 دلار نیوزلند

منواوتو/ ونگانویی

$229,355 دلار نیوزلند

نلسون/ مارلبورو

$360,000 دلار نیوزلند

شمال لندن

$345,000 دلار نیوزلند

اوتاگو

$241,500 دلار نیوزلند

جنوب غربی

$190,000 دلار نیوزلند

تاراناکی

$310,000 دلار نیوزلند

وایکاتو

$348,000 دلار نیوزلند

ولینگتون

$415,000 دلار نیوزلند

 

همچنین در جدول ذیل می توانید میانگین هزینه خرید خانه در نیوزلند و اجاره ماهیانه واحد مسکونی در این کشور را به صورت کلی مشاهده فرمایید.

 

هزینه خرید خانه در نیوزلند و اجاره ملک

قیمت به دلار نیوزلند

خرید هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر

حدود 4800 دلار نیوزلند

خرید هر مترمربع آپارتمان در حومه شهر

حدود 3600 دلار نیوزلند

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

950 دلار نیوزلند

اجاره آپارتمان 1 خوابه در حومه شهر

755 دلار نیوزلند

اجاره آپارتمان 3 خوابه مرکز شهر

1500 دلارنیوزلند

اجاره آپارتمان 3 خوابه حومه شهر

1270 دلار نیوزلند

وکیل امور ملکی و خدمات موسسه ملک پور در باب مهاجرت از طریق خرید ملک به نیوزلند

خرید ملک، امری حقوقی بوده و نیازمند کمک وکیل و مشورت و نظارت وکیل می باشد. در ایران شاید خرید ملک از طرف وکیل، امری رایج نباشد؛ اما در بسیاری از کشورها به علت مسائل مالیاتی ملک و پیچیدگی های حقوقی، خرید ملک از طرف وکلای افراد انجام می شود. در امور بین الملل به علت پیچیدگی ها و قوانین مختلف بین کشورها و به خصوص عدم اطلاع متقاضی خرید ملک از قوانین حقوقی کشورهای دیگر، نیاز بیشتری به دریافت کمک از  وکیل مهاجرت به نیوزلند احساس می شود. وکیل بایستی اموری نظیر قوانین ارث، قوانین مالیاتی و بدهی های مالیاتی ملک و انتقال مالکیت صحیح از مالکین قبلی را در کشور نیوزلند بررسی کند. خدمات موسسه ملک پور در خصوص اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک و سایر کشورها، از طریق وکلای مجرب همان کشور انجام و ارائه می شود. موسسه ملک پور با همکاری برترین وکلای محلی هر کشور در سراسر جهان، آماده ارائه بهترین و دقیق ترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

 


سوالات متداول

✔️ آیا مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر است؟

خیر؛ مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست. مطابق با قوانین کشور نیوزلند، سرمایه گذاری در این کشور از طریق کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار ممکن می باشد.

✔️ شرایط خرید ملک برای متقاضیان سرمایه گذاری و کارآفرینی در نیوزلند چیست؟

متقاضیان اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری با کارآفرینی می توانند در راستای کسب و کار خود، اقدام به خرید ملک در نیوزلند نمایند. این در صورتیست که ملک خریداری شده به عنوان مسکونی استفاده نشود.

✔️ آیا امکان خرید ملک در نیوزلند توسط شخص خارجی وجود دارد؟

بر اساس قوانین فعلی نیوزلند، به افراد خارجی مجوز خرید ملک در این کشور اعطا نمی شود و برای خرید ملک لازم است که متقاضی، مقیم کشور نیوزلند باشد.

✔️ سرمایه لازم برای خرید ملک در نیوزلند چه مقدار است؟

هزینه خرید خانه در نیوزلند بستگی به منطقه و شرایط ملک دارد و معمولاً هزینه آن، متری 3000 دلار نیوزلند به بالاست.


سخن پایانی

مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست؛ اما با راه اندازی کسب و کار حداقل با 200 هزار دلار نیوزلند، امکان اخذ اقامت نیوزلند وجود دارد و سپس می توان برای خرید ملک در این کشور اقدام کرد. ملک خریداری شده بایستی در راستای کسب و کار ایجاد شده باشد و غیرقابل سکونت است. هزینه خرید خانه در نیوزلند در مناطق مختلف، متفاوت است. بهتر است که متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک، از توصیه ها و راهنمایی های یک مشاور آگاه به قوانین حقوقی این کشور بهره مند گردند. در صورتی که تمایل به اخذ اقامت از طریق خرید ملک داشته و امکان ایجاد کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار را ندارید، می توانید از طریق خرید ملک در کشورهایی نظیر پرتغال، اسپانیا، یونان و قبرس اقدام نمایید. علاقمندان به اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک می توانند از طریق تماس با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس، مشاوره تلفنی رایگان دریافت کرده و شرایط خود را برای اقدام از طرق مختلف سرمایه گذاری و مهاجرت بررسی نمایند. همچنین در صورت طرح سوالات خود در قسمت "ثبت پرسش"، پاسخ آن ها را در کمتر از 12 ساعت توسط مشاوران دریافت می نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مریم
سلام و عرض ادب خدمت شما من خواهرم نیوزیلند هستن و میخواستم به این کشور مهاجرت کنم کل دارییمون حدود 1 میلیارد دلار هست از چه طریق میتونم اقامت این کشور رو بدست بیارم ؟ ایا با خرید ملک میتونم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور نیوزلند به صرف خرید ملک اقامت نمی دهد اما از طریق سرمایه گذاری 100 هزار لاری که منجر به اقامت می شود شانس دارید. البته مدنظر داشته باشید که مسیرهای سرمایه گذاری نیامند پشتوانه مالی قوی می باشند و 1 میلیارد دارایی برای سرمایه گذاری ریسک بالایی دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مهدی
سلام و عرض ادب خدمت شما ممنونم بابت مقاله خوب و اطلاعاتی که در اختیار ما می گذارید میخواستم بدونم بهتره از طریق خرید ملک بیام نیوزیلند یا تحصیلی؟ من 36 سالمه و 4 میلیارد هم سرمایه دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما بسیار کلی است دوست عزیز و در یک کامنت پاسخ آن را نمی توان داد. باید شرایط عمومی شما بطور کامل بررسی شود و بعد اساس شرایط و نیازهای شما بهترین راه پیشنهاد شود. از طرفی کشور نیوزلند به خرید ملک اقامت نمی دهد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
حمیدرضا رمضانی
سلام و عرض ادب بنده 51 ساله و متاهل و دارای دو فرزند دختر 15 و 5 ساله هستم بیست و پنج سال سابقه کار جوشکاری در کارگاه تولیدی خودم را دارم ساخت همه نو کار فلزی، درب، حفاظ نرده و پله و حتی ترکیب چوب فلز هم کار می کنم در حال خواندن زبان برای گرفتن مدرک هستم امتیازم 130 شد چطور می توانم اقدام کنم از طریق ویزای کاری صددرصد قصد مهاجرت دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت کاری با سن 51 سال امتیاز پایینی به دست می آورید و از طرفی برای کار در کشور نیوزیلند شما باید یک اسپانسرشیپ داشته باشید. باتوجه به رزومه ای که می فرمایید برای کشور نیوزیلند و همچنین کشورهای دیگر اروپایی باید از طریق سرمایه گذاری یا تمکن مالی اقدام نمایید. موفق باشید.
مریم کریمی
چه راه های جایگزینی برای مهاجرت به نیوزلند هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله تحصیل، کار و کارآفرینی. برای بررسی دقیق تر با مشاورین ما تماس بگیرید
حسن نژاد
سلام ممنون از مطالب خوبتون در خصوص خرید ملک نیوزیلند. بنده با یک میلیون دلار سرمایه چه روش هایی برای سرمایه گذاری پیش رو دارم؟ آیا محدودیت سنی وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
عرض ارادت از طریق خرید ملک در این کشور اقامتی شامل حال شما نخواهد شد اما در صورت داشتن مجموع شرایط و امتیازات می توانید به واسطه کارآفرینی و ثبت شرکت به نیوزلند مهاجرت بفرمایید توصیه میکنم برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با موسسه تماس برقرار بفرمایید. موفق باشید
شاهین مرادی
درود و احترام، من آرایشگر مردانه هستم. دارای مدرک از فنی حرفه ای، درخواست ویزای کاری دراین خصوص دارم. آپارتمان حدود 12 تومان در ایران دارم. چگونه میتوانم فعالیت کاری خودرا در نیوزیلند شروع و اقامت گزینم. باسپاس از شما.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان