مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

3 نظر

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل، دریافت ویزای تحصیلی در نیوزلند و اخذ اقامت و تابعیت از طریق تحصیل در کشور نیوزلند در نوشتار پیش روی شما عزیزان به صورت تخصصی و کاربردی مورد تحلیل و آنالیز قرار گرفته است. نیوزلند یا زلاندنو، کشوری پادشاهی در جنوب غربی اقیانوس آرام می باشد که از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی از جزایر کوچک تشکیل شده است. این جزایر، مناطق خود مختار توکلائو، جزایر کوک و نیو را تشکیل می دهد. پایتخت این کشور ولینگتون می باشد که بزرگترین و معروف ترین شهر آن، اوکلند است مدت زمان صدور ویزای تحصیلی نیوزلند از کمیسیون عالی نیوزلند 8 الی 12 هفته با در نظر گرفتن رزومه شخص متقاضی طول می کشد. بنابراین دانشجویان باید حدود سه ماه قبل از آغاز سال تحصیلی برای ویزای تحصیلی نیوزلند درخواست بدهند.اگر شما بخواهید برای بیشتر از سه ماه در نیوزلند تحصیل کنید، به ویزای تحصیلی نیاز دارید. اگر نامه پذیرش تحصیلی شما تایید شد، شما می توانید برای ویزای تحصیلی نیوزلند درخواست دهید. همچنین شما می توانید برای ویزای تحصیلی بصورت آنلاین درخواست دهید.در خصوص تحصیل در این کشور باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که، تحصیل در این کشور عمدتاً با هزینه همراه است و در شرایطی می توان فاند نیز اخذ نمود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارزیابی شرایط خود می توانید به کلیه دفاتر موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل فرمایید و یا برای تکمیل فرم تماس اقدام نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید. همچنین می توانید مقالات مرتبط به مهاجرت به نیوزلند و اخذ اقامت دائم نیوزلند را در کلیه سایت های حقوقی ملک پور مطالعه نمایید و از فایلهای صوتی و تصویری موجود بهره مند گردید.

  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند
  • تحصیل در مدارس نیوزلند
  • تحصیل در نیوزلند در مقاطع مختلف تحصیلی
    • لیسانس
    • فوق لیسانس 
    • دکتری
  • تحصیل در نیوزلند به همراه بورسیه تحصیلی
  • تحصیل در نیوزلند بدون مدرک زبان
  • هزینه های زندگی در نیوزلند
  • شرایط کار دانشجویی در نیوزلند
  • معرفی دانشگاه های برتر نیوزلند
  • شرایط کار پس از تحصیل در نیوزلند
  • ویزای همراه دانشجویی نیوزلند
  • سوالات متداول راجع به مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل
  • سخن پایانی درباره مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیلشرایط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل در سطح گسترده ای توسط این کشور ارائه می شود. مهاجرت به نیوزلند در سنین شش الی شانزده سالگی اجباری است. این سن جهت مقاطع ابتدایی و متوسطه تعریف شده است. به دنبال آن دبیرستان و تحصیلات تکمیلی می باشد. شرایط ویزای تحصیلی نیوزلند برای مدارس ابتدایی بدین ترتیب است که، از ابتدای فوریه تا اواسط ژانویه به طول می انجامد. دانشگاه ها، موسسات فناوری، موسسات آموزشی خصوصی و سازمان های آموزشی صنعتی از جمله این موارد است. در دانشگاه های بین المللی بستر کار بسیار مناسب می باشد و برای مهاجرت به نیوزلند می تواند بهترین روش اقدامی برای متقاضیان باشد. افرادی که از طریق مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند، از مزایای زندگی در نیوزلند بهره مند خواهند شد و می توانند با کسب شرایط لازم، برای اخذ تابعیت نیوزلند اقدام کنند. البته از جمله دلایلی که افراد، اغلب از طریق مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل وارد کشور نیوزلند می شوند، به دلیل مراحل طولانی، امتیاز بندی و شرایط ویزای کار نیوزلند (Skilled Workers) می باشد. مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می تواند در مقاطع مختلف به انجام برسد. هر کدام از این مقاطع به صورت مختصر در ادامه توضیح داده شده است. از ملزومات هر نوع ویزایی، عموماً مدارک تحصیلی متقاضی و مدارک هویتی وی می باشد. این مدارک عموماً توسط اداره مهاجرت و کنسولگری کشور نیوزلند تعیین می شود. شرایط ویزای تحصیلی نیوزلند توضیح داده شد و مدارک مورد نیاز برای تحصیل در نیوزلند به شرح ذیل است.

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم ویزای تحصیلی
  • رسید پرداخت هزینه های ویزا
  • دریافت پیشنهاد و پذیرش تحصیل در نیوزلند(معمولاً این فرم ها بعد از دریافت هزینه تحصیل در نیوزلند صادر می شوند.)
  • رسید بیمه سلامت
  • اظهارنامه عدم منع تحصیل از دانشگاه و موسسه آموزشی فعلی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی

تحصیل در مدارس نیوزلند

تحصیل در نیوزلند در سنین 6 تا 16 سالگی به اجبار می باشد. این مقاطع برای ابتدایی و متوسطه می باشد. به دنبال آن دبیرستان و تحصیلات عالیه می باشد. مدارس ابتدایی نیوزلند از ابتدای فوریه تا اواسط ژانویه به طول می انجامد. دبیرستان ها و پلی تکنیک های نیوزلند از اواخر ژانویه تا اواخر فوریه و اوایل دسامبر به طول می انجامد. مدارس بین المللی می تواند گزینه مناسبی برای کشورهای محروم (مدیران شرکت های چند ملیتی) باشد. تحصیل در این مقاطع تا زمانی که شخص تابعه و یا مقیم نیوزلند نباشد، رایگان نیست. اگرچه مدارس دولتی هزینه کمتری نسبت به مدارس بین المللی دارد، مدارس دولتی هنوز برای والدین کودکان مهاجر هزینه های تحصیلات مقرون به صرفه تری در نیوزلند دارند. مدارس معمولاً از یک برنامه درسی از ایالات متحده، انگلستان یا فرانسه پیروی می کنند و آموزش ابتدایی ممکن است به هر زبان صورت پذیرد (چندین زبان معمولاً آموزش داده شود) اما معمولاً به زبان انگلیسی است. بسیاری از مدارس استانداردهای مشابهی از تحصیل در سراسر جهان را ارائه می دهند و برای انتقال دانش آموز بین مدارس فرانسه یا ویتنام تمهیداتی در نظر گرفته شده است. این مدارس، مدارک بین المللی ارائه می دهد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

تحصیل در مدارس نیوزلند

تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی

تحصیل در نیوزلند می تواند در مقاطع مختلف به انجام برسد. هر کدام از این مقاطع به صورت مختصر در ادامه توضیح داده شده است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

  • تحصیل در مقطع کارشناسی در نیوزلند:

بر خلاف کشورهای امریکایی، که تحصیل در نیوزلند در مقطع لیسانس در آن ها به مدت 4 سال به طول می انجامد، در کشور نیوزلند می توانید لیسانس خود را در طول سه سال به پایان برسانید. تحصیل در رشته های روان شناسی، پزشکی، مهندسی، حقوق، هنر و... در این کشور مقدور می باشد. ورودی های مقطع لیسانس در کشور نیوزلند، ژانویه و جولای می باشد. البته برخی از دانشگاه ها هستند که ورودی های مختلفی نیز دارند، مثل نوامبر و سپتامبر. هزینه های تحصیل در نیوزلند در این مقطع 10 الی 20 هزار دلار می باشد.

  • تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند:

کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس در کشور نیوزلند به مدت 2 سال به طول می انجامد و در رشته های مختلفی می تواند صورت پذیرد. رشته های تخصصی مثل مکانیک، مهندسی های مختلف، رشته های پیراپزشکی و... در این مقطع مورد مطالعه در کشور نیوزلند می باشد. کارشناسی ارشد در کشور نیوزلند در دو عنوان حرفه ای و سنتی می باشد. حرفه ای بیشتر در زمینه های تخصصی و آموزشی می باشد و شما می توانید در زمینه رشته های خود هم مشغول به تحصیل در نیوزلند شوید و هم به تدریس و کار. اما در فوق لیسانس های سنتی، اغلب منبی بر تحقیق و جست و جو می باشد. این نوع از فوق لیسانس برای گسترش حیطه علمی افراد در زمینه خود برنامه ریزی شده است.

  • تحصیل در مقطع دکتری در نیوزلند:

برنامه های دکتری عموماً شبیه به تحصیل دکتری در دیگر کشور ها می باشد. شما تحت نظارت یک استاد راهنما باید به امور و تئوری های خود بپردازید و یافته های خود را در پایان نامه خود ارائه دهید. تحصیل در نیوزلند در مقطع دکتری معمولاً سه تا چهار سال به طول می انجامد. در پایان ارائه تئوری دکتری از شما یک آزمون سطح گرفته می شود تا سطح علمی شما مشخص شود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

تحصیل در نیوزلند

تحصیل در نیوزلند به همراه بورسیه تحصیلی

تحصیل در نیوزلند می تواند با بورسیه تحصیلی همراه باشد. دریافت بورسیه تحصیلی در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در نیوزلند امکان پذیر است. به صورت کلی فلسفه و اساس و بنیان اعطای بورسیه به افراد دانشجو به علت این است شخص دانشجو بیشتر به درس و تحصیلات خود تمرکز کند تا به کارهای دانشجویی و نیمه وقت. بسیاری از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی از جمله کمک هزینه تحصیلی و بورس تحصیلی برای مدرک کارشناسی ارشد توسط دولت نیوزلند، دولت های دیگر، موسسات آموزشی و نیکوکاران ارائه شده است. بورسیه تحصیلی دارای امتیازها و معیارهای غیر قابل مذاکره است. اگر از سطح و امتیازات بورسیه خود مطمئن نیستید، تقاضای دریافت بورسیه نکنید. تحصیل در نیوزلند به همراه بورسیه تحصیلی با رقابت های شدیدی همراه می باشد. در خصوص تحصیل رایگان در نیوزلند باید عرض کنیم خدمتتان که نظام آموزشی نیوزلند رایگان نیست در کل از اولین مقطع تحصیل که مدارس هستند آغاز کنیم، مدارس بین المللی می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرین مختلف باشد. تحصیل در این مقاطع تا زمانی که شخص تابعه و یا مقیم نیوزلند نباشد، رایگان نیست. البته پس از اخذ تابعیت نیز به طور کامل رایگان نمی باشد. تقریباً سالانه چیزی حدود 3000 الی 5000 دلار هزینه دارد. مقاطع تحصیلی دیگر نیز به همین ترتیب است. با توجه به قوانین آموزشی نیوزلند، امکان تحصیل رایگان برای مهاجرین درصورتی مهیا است که استاد و دانشگاه قبول کنند هزینه های شخص را متقبل شوند.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

تحصیل در نیوزلند بدون مدرک زبان

در ادامه به شرایط تحصیل در نیوزلند بدون مدرک زبان می پردازیم. اگرچه مدارس دولتی هزینه کمتری نسبت به مدارس بین المللی دارد، مدارس دولتی هنوز برای والدین کودکان مهاجر هزینه های تحصیلات مقرون به صرفه تری در نیوزلند دارند. مدارس معمولاً از یک برنامه درسی از ایالات متحده، انگلستان یا فرانسه پیروی می کنند و آموزش ابتدایی ممکن است به هر زبان صورت پذیرد (چندین زبان معمولاً آموزش داده شود) اما معمولاً به زبان انگلیسی است. بسیاری از مدارس استانداردهای مشابهی از تحصیل در سراسر جهان را ارائه می دهند و برای انتقال دانش آموز بین مدارس فرانسه یا ویتنام تمهیداتی در نظر گرفته شده است. این مدارس، مدارک بین المللی ارائه می دهد. جهت ادامه تحصیل در این مدارس ارائه مدرک زبان الزامی نیست. در مقاطع بالاتر نیز ارائه مدرک زبان الزامی نیست ولی در حال حاضر آفیسر ویزا خیلی سخت گیرانه بدون مدرک زبان ویزا می دهد. متقاضیان بدون مدرک زبان می توانند جهت دوره ای زبان وابسته به مقطع تحصیلی اصلیشان اقدام نمایند.

هزینه های زندگی در نیوزلند

به طور کلی هر نوع از مهاجرت در هر کشوری دارای هزینه می باشد. این هزینه ها شامل هزینه زندگی و هزینه های خدماتی مانند مالیات و بیمه می باشد. در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل، هزینه های زندگی می تواند حالت دانشجویی بگیرد و دانشجویان در کمترین حالت های ممکن مدیریت مالی هزینه های خود را بر عهده بگیرند. در ادامه به شرح هزینه های زندگی در نیوزلند خواهیم پرداخت.

 

اقلام

 

هزینه ها

شیر

هر لیتر 1.62 دلار

نان

1.35 دلار

برنج

هر کیلو 1.60 دلار

تخم مرغ

هر 12 عدد 2.83 دلار

پنیر محلی

هر کیلو 5.88 دلار

گوشت مرغ

هر کیلو 7.52 دلار

گوشت قرمز

هر کیلو 10.14 دلار

سیب

هر کیلو 2.18 دلار

موز

هر کیلو 1.18 دلار

بلیط مترو

2.12 دلار

بنزین

هر لیتر 1.33 دلار

اجاره خانه یک خوابه در مرکز شهر

895 دلار

اجاره خانه یک خوابه در خارج شهر

742 دلار

متوسط حقوق در نیوزلند

2200 دلار در ماه

اینترنت ماهیانه با سرعت بالا

52 دلار

 

همانطور که ملاحظه نمودید، هزینه های زندگی در کشور نیوزلند بالا می باشد و میزان دریافتی حقوق به صورت میانگین نیز در حالت عادی قرار دارد. به صورت کلی هزینه های زندگی در کشور نیوزلند به 1500 تا 2000 دلار خواهد رسید. این نوشتار تخصصی توسط کار گروه متخصص موسسه ملک پور تهیه و تنظیم شده است و هر گونه کپی و رونوشت از این مقاله شرعاٌ حرام است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای محاسبه هزینه های تحصیل و زندگی در نیوزلند پیشنهاد می کنیم که مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

هزینه های تحصیل و زندگی در نیوزلند

شرایط کار دانشجویی در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می تواند با کار دانشجویی همراه باشد. این سطح از کار باید برای مقاطع تحصیلی عالیه باشد. اما برای کار در نیوزلند همراه تحصیل، شرایط خاصی باید مقرر شود. شرایط لازم برای دریافت اجازه کار حین تحصیل به شرح ذیل است.

  • دوره تحصیلی باید حداقل 2 سال باشد(برای تحصیلات عالیه و افراد بومی)
  • شرایط لازم را برای دریافت کار را داشته باشد
  • اگر به زبان انگلیسی تحصیل می کنید، دوره زبان شما حداقل برای 6 ماه بیشتر باشد.
  • مطالعه شما تمام وقت باشد
  • داشتن آیلتس 5 به بالا

اگر هر دانشجویی شرایط بالا را دارا باشد، می تواند از شرایط کار حین مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل برخوردار شود. در ادامه به بررسی ویزای همراه حین مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل خواهیم پرداخت. در مقاله زیر شما عزیزان می توانید اخذ ویزای کار در نیوزلند را با کشور اتریش مقایسه نمایید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

ویزای کاری اتریش

معرفی دانشگاه های برتر نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

تحصیل در نیوزلند در بهترین دانشگاه های نیوزلند متقاضیان بسیار زیادی دارد. آکلند یکی از بهترین شهر های دنیا دانشگاه های مختلفی دارد که دانشجویان متعددی قصد تحصیل در نیوزلند در دوره های مختلف را در این کشور دارند. معروف ترین دانشگاه کشور نیوزلند دانشگاه آکلند می باشد که در شهر آکلند قرار دارد و دوره های مختلفی را برای دانشجویان ارائه میدهد. در زیر به تفکیک بهترین دانشگاه های کشور نیوزلند معرفی شده اند:

  • دانشگاه آکلند: قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه این کشور می باشد که در رنک 82 بین المللی قرار دارد. این دانشگاه در سال 1883 تاسیس شد و این دانشگاه 8 دانشکده و 6 کمپس دارد و در حال حاظر بیش از 40000 دانشجو دارد.
  • دانشگاه اوتاگو: دانشگاه اوتاگو در سال 1869 تاسیس شد. این دانشگاه در رنک 151 دنیا قرار دارد که شعار این دانشگاه جرات داشته باشید و دانا باشید می باشد. در حال حاظر 20600 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل در نیوزلند می باشند. که 4 دانشکده نیز دارد.
  • دانشگاه کانتربری: این دانشگاه که در جزیره جنوبی قرار دارد با رنک 214 سومین دانشگاه برتر نیوزلند می باشد. این دانشگاه که در حال حاظر 15000 دانشجو بین المللی دارد دوره هایی در زمینه های هنر، تجارت، مهندسی، جنگل داری و... ارائه می دهد.
  • دانشگاه ویکتوریا ولینگتون: چهارمین دانشگاه برتر نیوزلند در رنکینگ های جهانی این دانشگاه می باشد که در رنک 219 قرار دارد و در سال 1897 تاسیس شد. در حال حاظر 21 دانشجوی بین المللی دارد و دارای 9 دانشکده می باشد و برای رشته حقوق معروف می باشد.
  • دانشگاه وایکاتو: دانشگاه وایکاتو که در رده 292 جهانی قرار دارد یکی از دانشگاه های جوان تر نیوزلند می باشد که در سال 1964 تاسیس شد. این دانشگاه در شهرهای همیلتون و تورانگا در جزیره شمالی قرار دارد و چیزی حدود 12300 دانشجو دارد.

همینطور دانشگاه های لینکون، ماسی و دانشگاه تکنولوژی آکلند در رنکینگ های جهانی در رده زیر 450 قرار دارد که از دانشگاه های برتر نیوزلند می باشند.

شرایط کار پس از تحصیل در نیوزلند

پس از تحصیل در نیوزلند افراد متقاضی می توانند تا 3 سال پس از پایان تحصیل خود، برای دریافت ویزای کار در نیوزلند، درخواست دهند. این نوع از ویزا می تواند بین مدت های 1 سال تا 3 سال باشد. این تقسیم بندی با توجه به تحصیلات، رشته مورد مطالعه و سطح تحصیلات می تواند متغیر باشد. از اواخر نوامبر 2018 این تقسیم بندی مقرر گردیده است.

  • کار پس از تحصیلات تکمیلی(جست و جوی کار)
  • اقامت از طریق کار پس از تحصیلات تکمیلی(توسط کارفرما)

این موقعیت بیشتر برای ارتقای سطح علمی و افزایش نرخ کار در کشور نیوزلند اعمال شده است تا کشور نیوزلند برای افراد خارجی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل در نیوزلند را دارند، ترغیب بیشتری ایجاد کند. در صورتی که خواهان مهاجرت تحصیلی به این کشور هستید، می توانید از امتیاز جست و جوی کار پس از تحصیل در نیوزلند برخوردار شوید.

در نمودار زیر می توانید تغییرات نرخ بیکاری در سال های اخیر در کشور نیوزلند را مشاهده نمایید:

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

ویزای همراه دانشجویی نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می تواند به همراه افراد خانواده شما نیز امکان پذیر باشد. جهت دستیابی به این امر باید ویزای همراه دانشجویی نیوزلند را اخذ نمود. درصورتی که مایل هستید جهت اخذ ویزای الحاق خانواده و همراه شخص اصلی اقدام کنید می بایست این نکات را درخصوص همراه مد نظر قرار دهید.

  • رابطه شما باید با ثبات و اصیل باشد.
  • همراه شما باید با شما زندگی کند.
  • همراه شما باید از صحت سلامت فردی برخوردار باشد.
  • شما باید همراه خود را حمایت کنید
  • همراه شما باید صلاحیت دریافت ویزا را به تبع شما داشته باشد.

ویزای الحاق خانواده آن است که شخص اصلی درخواست ملحق شدن و پیوستن همراهان خود را به دولت کشور نیوزلند دارد. اما چه شخصی همراه شما به حساب می آید؟ همسرو فرزندان زیر 18 سال که مجرد هستند، می توانند به عنوان همراه شما به شما بپیوندد. از شرایط اصلی صلاحیت برای این نوع از ویزا این است که شخص اصلی ویزای بلند مدت و یا اقامت دائم کشور نیوزلند را دارا باشد. در صورتی که تمایل دارید به نیوزلند مهاجرت کنید یا از تابعیت نیوزیلند مطلع گردید می توانید جهت کسب اطلاعات جامع از چگونگی اخذ تابعیت کشور نیوزلند و نحوه مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل و حتی دیگر کشورها، از ویدئو راهنمای گام به گام اخذ اقامت موسسه ملک پور که در لینک زیر موجود است استفاده نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول راجع به مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

✅ آیا اقامت پس از تحصیل در نیوزلند امکان پذیراست؟

با توجه به قوانین حال حاضر کشور نیوزلند، مجوز اقامت موقت پس از تحصیل تقریباً تا حداکثر 2 سال صادر می گردد و درصورتی که بتوانید ویزای کاری اخذ کنید می توانید بمانید.

✅ در چه صورت می توان بورسیه تحصیلی اخذ نمود؟

اخذ بورسیه تحصیل منوط به دانشگاه، استاد و رزومه تحصیلی و علمی شماست؛ چرا که اعطای بورسیه از این جهت برای دانشگاه مهم است که هزینه تحصیل فردی را برعهده بگیرد که برای دانشگاه منفعت داشته باشد.

✅ چگونه می توان برای تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه های نیوزلند وارد شد؟

برای تحصیل رشته داروسازی در نیوزلند شما باید در ابتدا در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر شرکت کنید؛ پس از قبولی در آزمون می توانید در دانشگاه مربوطه ادامه تحصیل دهید. البته در صورتی که دوره های پیش پزشکی را در نیوزلند بگذرانید به آسانی می توانید وارد دانشگاه شوید.

✅ آیا تحصیل در کشور نیوزلند محدودیت سنی دارد؟

اخذ پذیرش محدودیت سنی ندارد؛ ولی سفارت است که محدودیت را اعمال می کند. عمدتاً جهت ادامه تحصیل برای مقطع لیسانس تا سن 23 سال می توان اقدام کرد.


_____________سخن پایانی درباره مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل_____________

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل، شرایط دریافت اقامت و تابعیت از طریق مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل و شرایط کلی ویزای همراه دانشجویی نیوزلند به صورت علمی و دقیق در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. به طور کلی مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می تواند آثار حقوقی را برای شخص متقاضی به همراه داشته باشد. به طور مثال بدون محدودیت به استرالیا سفر کند و در آنجا به زندگی مشغول شود. اما باید این نکته را در نظر گرفت که نیوزلند از لحاظ جغرافیایی بسیار دورتر از کشور های دنیا می باشد. به طوری که با نزدیکترین همسایه خود که استرالیا باشد 1000 کیلومتر فاصله دارد. از لحاظ هزینه های تحصیل و زندگی، شرایط مناسب زبان و دانشگاه های برتر این کشور می توان گفت که کشور مناسبی برای زندگی می باشد. اما باید شرایط را عمیق تر نیز در نظر گرفت. به عنوان فرضیه، اگر شما حتی با مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل بتوانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید، باید این مهم را بررسی کرد که رتبه جهانی و اعتبار پاسپورت کشور نیوزلند در چه سطحی قرار دارد. رتبه جهانی این کشور در سایت رسمی تعیین امتیاز پاسپورت جهانی، 7 می باشد که چندین رتبه به نسبت پاسپورت اتریش، دانمارک و حتی مالتا می باشد. با کمی دقت و تامل می توان به این موضوع رسید که اگر برای کشور های اروپایی مثل دانمارک، اتریش و حتی مالتا که لوکس ترین کشور حوزه شنگن شناخته شده است، اقدام کنید، شاید نتایج بهتری را برای خود و اهداف خود رقم بزنید. شما عزیزان برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل و کشورهای دیگر می توانید با مشاورین متخصص موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. ضمن اینکه با کامل کردن فرم تماس نیز مشاوره تلفنی رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین پیشنهاد می کنیم که موضوعات ذهنی خود را در بخش "ثبت پرسش" ثبت کنید تا کارشناسان و افراد صاحب علم بتوانند به سوالات شما پاسخ دهند.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
حسین امینی
با سلام و تشکر خدمت شما بابت این مقاله. ایا مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل برای ایرانی ها سخت نیست؟ اگر شرایط رو داشته باشیم میتونیم برای تحصیل و اقامت اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی ما ایرانی ها با داشتن شرایط عمومی چون سن منایب معمولا زیر 30 سال، مدرک زبان، پشتوانه مالی مناسب می توانیم برای تحصیل نیوزلند اقدام نماییم. جالب بدانید کشور نیوزلند یکسری دوره های آموزشی که معروف به دیپلما هستند دارد و افراد با گذراندن ان دوره ها که یک تا دوسال طول می کشند به راحتی می توانند وارد بازار کار نیوزلند هم بشوند. موفق باشید.
رحیم رزمجو
با سلام و خدا قوت خدمت شما. من و برادرم 24 و 26 ساله هستیم. من لیسانس برق دارم و برادرم لیسانس عمران. هر دو مدرک زبان ایلتس 5.5 داریم ولی داریم میخونیم. من از دانشگاه ازاد با معدل 18 فارق التحصیل شدم . برادرم با معدل 17/50 از دانشگاه دولتی اصفهان فارق التحصیل شده. ایا امکان مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل وجود داره و میتونیم فاند بگیریم. هزینه ها چقدر هست .ممنون از کمکتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به رزومه ای که می فرمایید شرایط عمومی شما خوب است می توانید برای کشور نیوزیلند اقدام نمایید و شانس خوبی هم دارید. اما برای گرفتن بورسیه شما باید شرایط علمی خاصی داشته باشید مثل داشتن مقالات علمی معتبر، نمره زبان 6.5 به بالا، نمرات خوب و از همه مهمتر داشتن یک سوپروایزر یا استاد راهنما می باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما برای تحصیل در دوره های یک ساله نیوزیلند که منجر به کار و اقامت می شود و همچنین کشورهایی مثل سوئیس و اتریش بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
رضا قادری
سلام، ممنون از مقاله خوبتون - من برای فرزند 22 ساله ام می خواهم برای نیوزلند تحصیل کنم. آیا می توانم قبل از تحصیل برای مقطع فوق لیسانس برای فرزندم دوره زبان بگیرم تا آنجا زبان خود را تقویت نماید؟ بسیار سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب امکان پذیرش وجود دارد ولی متاسفانه برای دوره زبان اخذ ویزا خیلی سخت امکانپذیر است. برای تحصیل در نیوزیلند بهتر است در حد ایتلس 5.5 در ایران آمادگی داشته باشند.
مشاوره رایگان