مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

17 نظر

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند و نحوه امتیازبندی سرمایه گذاری در کشور نیوزلند در این مقاله به تفصیل مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. آیا سرمایه گذاری در نیوزلند منجر به اخذ اقامت این کشور می شود؟ شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟ حداقل سرمایه مورد جهت برای سرمایه گذاری در نیوزلند چه مقدار است؟ افرادی که تمایل به مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری دارند، اغلب چنین سوالاتی را در ذهن خود دنبال می کنند. در حال حاضر کشور نیوزلند برای افرادی که قصد اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری را دارند، شرایطی را در نظر گرفته است که در این مقاله که با کمک وکلای محلی و سایت های دولتی نیوزلند تنظیم شده، به تفصیل به آن اشاره خواهیم نمود. در واقع با مطالعه این نوشتار، شما به پاسخ بسیاری از سوالات خود دست خواهید یافت. همچنین این امکان برای شما فراهم آمده است تا به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری و دریافت مشاوره تلفنی رایگان و تخصصی، با مشاوران و کارشناسان توانمند موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را کامل نمایید. 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

سرمایه گذاری در نیوزلند

شرایط کلی سرمایه گذاری در نیوزلند

قبل از پرداختن به موضوع مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، بهتر است که با این کشور بیشتر آشنا شده و اطلاعات کلی خود را پیرامون آن افزایش دهیم. نیوزلند (New Zealand) یا زلاندنو کشوریست که از دو جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است و از نظر جغرافیایی در جنوب غرب قاره اقیانوسیه قرار دارد. این کشور با مساحت 268،021 کیلومتر مربع، به دور از سایر کشورها در اقیانوس آرام قرار گرفته و با استرالیا که نزدیک ترین همسایه به این کشور است، حدود دو هزار کیلومتر فاصله دارد. پایتخت نیوزلند، شهر ولینگتون (Wellington) است و بزرگترین شهر این کشور، شهر آکلند (Auckland) می باشد.

ویدئو موسسه ملک پور در مورد خوب تجارت کنیم و موانع سرمایه گذاری را بشناسیم


 

اقتصاد این کشور تا حد بسیاری زیادی به دامپروری و کشاورزی متکی می باشد. نیوزلند کشوری توسعه یافته است و حتی در سال 2013 به عنوان هفتمین کشور دنیا از لحاظ شاخص توسعه انسانی معرفی شده است. این کشور حدوداً چهار و نیم میلیون جمعیت دارد که چیزی در حدود سه چهارم از آن را مهاجرین اروپایی و بخصوص بریتانیایی تشکیل داده اند.

در سالیان اخیر سطح درآمد میانه خانواده های نیوزلندی رشد بالایی داشته است و با وجود اینکه درآمد خانواده ها در این کشور نسبت به برخی کشورها پایین تر است، اما تحقیقات بین المللی نشان می دهد که سطح رضایت از زندگی در این کشور بسیار بالاست. از دیگر اطلاعات کلی که می توان در خصوص این کشور ارائه داد این است که واحد پولی این کشور دلار نیوزلند بوده و نسبت به دلار آمریکا از ارزش پایین تری برخوردار است. ضمن زبان رسمی این کشور که از مستعمره های بریتانیا محسوب می شود، انگلیسی بوده و ملکه بریتانیا کماکان ریاست حکومت نیوزلند را بر عهده دارد.

شرایط اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

در امر مهاجرت می توان دریافت اقامت کشور مقصد را یکی از بزرگترین اهداف مهاجرین نامید. بر این اساس، افرادی که قصد مهاجرت دارند باید روش اقدام و آثار اقامتی آن را از قبل سنجیده و سپس در این مسیر قدم بردارند. افرادی که روش مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را انتخاب نموده اند، به شرط پذیرفته شدن شرایط و کسب امتیازات لازم می توانند به مدت 3 سال، اقامت کاری این کشور را دریافت نمایند. در این مدت اشخاص باید بیزنس خود را راه اندازی کرده و کسب سود نمایند و در صورت سودآوری شرکت، پس از این 3 سال می توانند اقامت دائم نیوزلند را اخذ نمایند. ضمن اینکه اگر متقاضیان در این مدت به سودآوری لازم نرسیده و شرایط لازم برای اخذ اقامت دائم را نداشته باشند، اقامت کاری سرمایه گذاران به مدت 3 سال دیگر تمدید خواهد شد.

بررسی اعطای ویزا در مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

از مهم ترین نکاتی که در مهاجرت باید در نظر گرفت، اعطای ویزا برای مسیر مهاجرتی اقدام شده توسط متقاضی است. متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری نیز باید از شرایط ویزایی که به ایشان اعطا می شود مطلع باشند. در مبحث ویزا می توان دو حالت کلی را در نظر گرفت که در یکی، اعطای ویزا بسته به نظر مستقیم افسر ویزا است و به آن ویزای Subjective می گویند و دیگری، ویزای Objective است که افسر ویزا نمی تواند دخالتی در رد یا تأیید آن داشته باشد. با توجه به این که صدور ویزای کشور نیوزلند بر اساس سیستم امتیازبندی است، سیستم صدور در این کشور از نوع دوم بوده و نظر افسر ویزا تأثیری در اعطای آن ندارد. پس از بررسی شرایط اولیه و بعد از آن، بررسی امتیازات برای سرمایه گذاری در نیوزلند، ویزای این کشور به شخص اعطا می گردد. ویزای اولیه به مدت 3 سال صادر می شود که سرمایه گذار در سال اول باید بیزنس خود را راه اندازی کرده و پس از آن به کسب سود بپردازد.

شرایط اولیه اقدام برای مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

برای اینکه شخص بتواند مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری انجام دهد باید از یک سری شرایط اولیه برخوردار باشد تا بتواند وارد سیستم امتیازبندی شده و امتیازات او بررسی گردد. طبیعتاً شخصی که هر کدام از شرایط مورد نظر را نداشته باشد توسط دولت نیوزلند فاقد صلاحیت شناخته شده و به او اجازه سرمایه گذاری داده نمی شود. مهم ترین شرایطی که توسط دولت برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته شده است عبارتند از میزان سرمایه شخص و مدرک زبان. افراد باید سطح مشخصی از معیارهای تعیین شده را داشته باشند تا به آنها اجازه سرمایه گذاری داده شود. شرایط اولیه مهم بای مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری عبارتند از:

  • سرمایه و دارایی شخص
    • حداقل سرمایه ای که سرمایه گذار باید در این مرحله نشان دهد، مبلغ 100 هزار دلار نیوزلند است که این مبلغ در سیستم امتیازبندی، منجر به اخذ امتیاز برای وی نخواهد شد و برای کسب امتیاز بایستی متقاضی با مبلغ بیشتری اقدام نماید.
  • مدرک زبان
    • شخص باید حداقل مدرک IELTS 4 را داشته باشد.
  • داشتن طرح تجاری (BP)
  • عدم سوء پیشینه

سیستم امتیازبندی اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

افرادی که تمایل به مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری جهت کسب اقامت این کشور دارند، باید بدانند که با داشتن یک طرح تجاری مناسب و البته دریافت مشاوره های صحیح و کافی از وکیل مهاجرت، می توانند ویزای این کشور را دریافت نمایند. کارآفرینان برای سرمایه گذاری در نیوزلند باید بتوانند در سیستم امتیازبندی این ویزا، حداقل 120 امتیاز از امتیازات ممکن را کسب نمایند. البته تمام این امتیازات در صورتی محاسبه می شود که شخص، شرایط اولیه ای که در عناوین قبل مطرح شده است را داشته باشد. از مهم ترین پارامترهایی که در سیستم امتیازبندی تأثیرگذار می باشند، عبارتند از: سن، میزان سرمایه، سابقه کار، محل راه اندازی بیزنس و... که به اختصار به توضیح هر یک از این عناوین پرداخته و امتیازات مربوط به هر یک را در اختیار شما همراهان گرانقدر قرار خواهیم داد.

  • سن

در سیستم امتیازبندی سرمایه گذاری نیوزلند، اولین موضوعی که می تواند برای شخص سرمایه گذار منجر به اخذ امتیاز شود، عامل سن است. این عامل با توجه به بازه های مختلف، امتیازات متفاوتی دارد و حداکثر دارای 20 امتیاز است. ضمن اینکه به افراد بالای 60 سال، این امتیاز تعلق نخواهد گرفت.

سن

امتیاز

۲۴ سال یا کمتر

15

۲۵ تا 49 سال

20

50 تا 59 سال

10

60 سال یا بالاتر

0

  • میزان سرمایه

همانطور که عنوان شد، حداقل میزان سرمایه شخص جهت سرمایه گذاری در نیوزلند، مبلغ 100 هزار دلار نیوزلند است؛ اما این مبلغ عملاً امتیازی برای وی در سیستم امتیازبندی به همراه نداشته و سرمایه گذار برای کسب امتیاز، بایستی حداقل 200 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری نماید. در صورتی که شخص مبلغ سرمایه خود را افزایش دهد، به همان نسبت نیز امتیازات بیشتری را کسب می نماید. در جدول زیر، تمام امتیازات مربوط به میزان سرمایه اولیه شخص مشخص شده است.

میزان سرمایه به دلار نیوزلند (NZD)

امتیاز

100,000-199,000

0

200,000-299,000

10

300,000-399,000

20

400,000-499,000

30

500,000-749,000

50

750,000-999,000

60

1,000,000 و بالاتر

80

  • مزایای بیزنس برای کشور نیوزلند

کشورهایی که اقامت خود را به ازای سرمایه گذاری در آن کشور اعطا می نمایند، قطعاً به دنبال منافعی برای خود و مردم کشورشان هستند. یک بیزینس علاوه بر رشد اقتصادی که در کشور ایجاد می کند، می تواند با اشتغال اتباع همان کشور، نرخ بیکاری را نیز در این کشور نیز کاهش دهد. به همین دلیل افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری دارند باید در بیزنس خود، جایی برای نیروی کار این کشور در نظر بگیرند که به واسطه آن، امتیازات مناسبی نیز کسب نمایند.

تعداد نیروی کار استخدامی

امتیاز

1 نفر

10

2 نفر

20

3 تا 4 نفر

30

5 تا 9 نفر

50

10 نفر یا بیشتر

80

  • سابقه کاری

اینکه شما در یک زمینه کاری فعالیت داشته و در آن تجربه کافی داشته باشید، قطعاً شانس شما را برای موفقیت در آن کار  افزایش خواهد داد. دولت نیوزلند نیز این پارامتر را مهم شناخته و برای آن امتیاز در نظر گرفته است که این امتیازات، مطابق با جدول زیر می باشد.

سابقه کار

امتیاز

۳ تا ۴ سال

20

۵ تا ۹ سال

30

۱۰ سال یا بالاتر

40

  • پیش بینی سود بیزنس

افرادی که به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، طرح تجاری خود را ارائه می نمایند، بایستی یک پیش بینی از میزان سود خود نیز نشان داده و سودآوری طرح را در بیزنس پلن پیش بینی نمایند. این پیش بینی توسط کارشناسان به طور دقیق بررسی شده و طبق آن به شخص امتیاز داده می شود. نکته جالب این است که جدول امتیازبندی پیش بینی سود نیز با ارقامی مانند میزان سرمایه اولیه تنظیم شده است.

سود پیش بینی شده به دلار نیوزلند (NZD)

امتیاز

100,000-199,000

0

200,000-299,000

10

300,000-399,000

20

400,000-499,000

30

500,000-749,000

50

750,000-999,000

60

1,000,000 و بالاتر

80

  • محل بیزنس

نکته آخری که امتیاز ویژه و بالایی در سیستم امتیازبندی سرمایه گذاری در نیوزلند دارد، محلی است که سرمایه گذار برای ایجاد شغل در نظر می گیرد. در واقع دولت نیوزلند با هدف توسعه شهرهای مختلف، این امتیاز را در نظر گرفته است. این امتیاز به افرادی داده می شود که سرمایه گذاری خود را در شهری غیر از آکلند ایجاد نمایند و به این منظور، 40 امتیاز در نظر گرفته شده است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک و بررسی آثار اقامتی

خرید ملک در نیوزلند از جمله طرقی است که مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به سرمایه گذاری در نیوزلند می باشد. اما جالب است بدانید که صرف خرید ملک در این کشور، سبب اخذ اقامت دائم نیورلند از همان ابتدا نمی گردد. افراد با سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک می توانند راه ورود خود را به این کشور هموار کرده و سپس با ثبت شرکت و کارآفرینی برای اخذ اقامت اقدام نمایند. لازم است بدانید که معمولاً برای سرمایه گذاری در نیوزلند و خرید ملک در این کشور نیاز به 80000 الی 160000 دلار نیوزلند سرمایه می باشد.

مزایای خرید ملک در نیوزلند

خرید ملک در نیوزلند برای سرمایه گذار، مزایایی را به همراه دارد که به شرح ذیل می باشد:

  • خرید املاک و مستغلات در کشور نیوزلند نسبت به اغلب کشورهای اروپایی، هزینه کمتری دارد. البته این هزینه به شهر و متراژ بستگی دارد.
  • افرادی که از طریق خرید ملک اقدام به سرمایه گذاری در نیوزلند می کنند، می توانند از وام های بانکی در این کشور بهره مند شوند.
  • مالیات خرید ملک در نیوزلند نسبت به بسیاری از کشورها کمتر است.
  • خرید ملک در نیوزلند را می توان یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به نیوزلند نامید.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در نیوزلند

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک به شرح ذیل می باشد:

اصل مدارک شناسایی (شناسنامه، پاسپورت)

تمکن مالی مناسب و پرینت حساب 6 ماهه

سطح زبان خوب (آیلتس 6 به بالا)

عدم سوء پیشینه

افراد متأهل برای مهاجرت به نیوزلند باید مدارک همسر را ترجمه کنند.

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت، یکی از گزینه های جذاب برای افراد علاقه مند به مهاجرت به نیوزلند می باشد. پروسه ثبت شرکت در نیوزلند امر دشواری نیست و از طربق اینترنت انجام می شود. اخذ اقامت دائم نیوزلند با ثبت شرکت، زمانی امکان پذیر است که شرکت ثبت شده فعالیت های تجاری خود را آغاز کرده و شرکت شروع به کارآفرینی کرده باشد. در آن صورت می توان اقامت دائم نیوزلند را برای نفر اصلی و همراهان (زیر 18 سال) متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند اخذ نمود. اصولاً برای سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت در نیوزلند، دو روش وجود دارد که در ذیل به آنها خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری در نیوزلند و ثبت شرکت در روش اول

در این روش سرمایه گذاری در نیوزلند، افراد می بایست مبلغ 3 میلیون دلار نیوزلند را به مدت 4 سال در این کشور سرمایه گذاری نمایند. این نوع سرمایه گذاری در نیوزلند دارای شرط حضور است و متقاضی باید در هر سال به مدت 146 روز در نیوزلند باشد. سرمایه افراد نباید از کشور خارج شود و معمولاً میزان سرمایه در این مدت توسط دولت نیوزلند مورد بررسی قرار می گیرد. متقاضیان سرمایه گذاری در نیوزلند حداقل باید شرایط ذیل را دارا باشند.

در زمینه بیزینس مورد نظر حداقل به مدت 3 سال سابقه کار ارائه گردد.

زبان انگلیسی با حداقل در سطح آیلتس 3 باشد. (بعد از ورود افراد باید کلاس های زبان را شرکت کنند.)

همراهان نفر اصلی نیز باید در سطح آیلتس 3 باشند.

متقاضیان سرمایه گذاری در نیوزلند باید زیر 65 سال سن داشته باشند.

سرمایه گذاری در نیوزلند و ثبت شرکت در نوع دوم

در این روش سرمایه گذاری، افراد می بایست مبلغ 10 میلیون دلار نیوزلند را به مدت 3 سال در این کشور سرمایه گذاری کنند. اخذ ویزا در این نوع برای متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند الزامات پیچیده ای ندارد.

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در نیوزلند نیازمند ایده جدید و یا مهارت شغلی بالا در کسب و کار می باشد. سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی سه ساله می باشد و افرادی که موفق به دریافت اقامت از این طریق می شوند می توانند پس از اقامت 3 ساله در این کشور، اقامت دائم را اخذ کنند. در ادامه به مراحل سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی می پردازیم.

شرایط اصلی سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی دارای شرایط کلی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • سرمایه گذاری به میزان حداقل 100000 دلار نیوزلند
  • دریافت 120 امتیاز و یا بالاتر
  • طرح تجاری مشخص و مورد تایید
  • سابقه کار
  • سلامت عقلی، جسمانی و روانی
  • سطح زبان انگلیسی باید خوب باشد

بررسی ویزای همراه در مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از سرمایه گذاران تمایل دارند تا ضمن سرمایه گذاری در کشوری، شرایط اقامت خانواده خود را نیز در آن کشور فراهم نمایند تا ضمن کسب سود از ایجاد واحد صنعتی یا تجاری، بتوانند در کنار خانواده خود در این کشور حضور داشته باشند. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری دارند نیز در پی ایجاد شرایطی برای دریافت اقامت همسر و فرزندان خود در این کشور هستند تا بستر زندگی آن ها در این کشور زیبا و آرام را فراهم آورند. سرمایه گذارانی که روش مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را برگزیده اند می توانند در صورت دریافت این ویزا، همسر و فرزندان زیر 19 سال خود را نیز به عنوان همراه به این کشور برده و برای آنان اقامت دریافت کنند. البته در برخی شرایط خاص، این امکان وجود دارد که فرزندان تا سن 24 سال نیز شامل این ویزا گردند و به عنوان همراه، به خانواده خود در این کشور بپیوندند. لازم به ذکر است که برای این کار حتماً باید با یک وکیل مهاجرت، مشاوره داشته باشند.

امکان جذب نیروی کار خارجی در سرمایه گذرای در نیوزلند

همانطور که در موضوعات قبل به خصوص در قسمت بررسی سیستم امتیازبندی برای افرادی که تمایل به مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری دارند اشاره گردید، یکی از اهداف کشورها این است که با ورود سرمایه گذار خارجی و کارآفرینی در کشور خود، مشاغلی را ایجاد کرده و برای مردم خود اشتغال زایی ایجاد کنند. چرا که این امر، ضمن ایجاد رونق اقتصادی، نرخ بیکاری این کشور را نیز کاهش دهند. حال سوال اینجاست که کارفرما باید حداقل چند نیروی کار را جذب نماید؟ آیا جهت جذب نیروی کار، امتیازی نیز در نظر گرفته شده است؟ کشور نیوزلند در سیستم امتیازبندی خود، نقش ویژه ای را به جذب نیروی کار اختصاص داده است. بدین ترتیب متقاضی با جذب نیروی بومی نیوزلند می تواند امتیاز بسیار مناسبی را کسب نماید. شخص با سرمایه گذاری تا مبلغ 199 هزار دلار، هیچ امتیازی کسب نمی کند؛ اما تنها کافیست تا 1 نیروی کار جذب کند تا به ازای آن، 10 امتیاز کسب نماید. در واقع می توان گفت که هدف اصلی جذب سرمایه گذار خارجی در نیوزلند، کارآفرینی است.

مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

تا این قسمت از مقاله، اطلاعات زیادی در مورد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری به شما مخاطبان گرامی ارائه گردید و در بین موضوعات مطرح شده، به مواردی متعددی از مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری اشاره شد. شاید اگر بخواهیم مهم ترین و اصلی ترین مزیت این نوع سرمایه گذاری را بیان کنیم، باید به موضوع امکان کسب اقامت دائم نیوزلند پس از 3 سال اشاره نماییم که در بسیاری از کشورهای دنیا این امکان، پروسه ای طولانی و دشواری را به همراه دارد. در مجموع می توان نیوزلند را کشوری خوب برای مهاجرین معرفی نمود:

سرمایه گذاری در استرالیا

  • اعطای ویزای کاری به مدت 3 سال در بتدای کار
  • امکان دریافت اقامت دائم بعد از 3 سال
  • عدم دخالت نظر افسر ویزا در اعطای ویزا
  • امکان مهاجرت سرمایه گذار و خانواده به صورت همزمان
  • رایگان بودن تحصیل فرزند در دوران مدرسه
  • عدم نیاز به یادگیری زبانی غیر از انگلیسی
  • کشوری با اقتصاد پویا و مهاجر پذیر
  • امکان سرمایه گذاری با 100 هزار دلار
  • امکان مهاجرت فرزند تا 24 سال تحت شرایط خاص

معایب مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت علاوه بر مزایایی که می تواند برای اشخاص به همراه داشته باشد، برخی محدودیت ها و معایب نیز به همراه دارد که بسته به سلیقه، خواسته ها، اخلاق و... افراد می تواند متفاوت باشد. ما در اینجا تلاش نموده ایم تا نظرات متفاوتی را بررسی کرده و معایبی را که مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری برای ایشان داشته است برای شما عنوان نماییم. به طور مثال بسیاری از افراد از سیستم امتیازبندی این سرمایه گذاری راضی نبوده و معتقدند که باید برای حداقل الزاماتی مانند سرمایه 100 هزار دلار و یا مدرک زبان نیز امتیازاتی در نظر گرفته شود. اکنون با توضیحات ارائه شده، برخی از موارد را که به عنوان معایب مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مطرح شده است، عنوان می نماییم:

سرمایه گذاری در استرالیا

  • طولانی بودن پروسه انجام کار
  • عدم در نظر گرفتن امتیاز برای حداقل شرایط لازم
  • الزامی بودن حضور سرمایه گذار در محیط
  • زیاد بودن فاصله از ایران

ضمناً متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می توانند با مبالغ مشابه و یا حتی کمتر، در پروسه ای سریع تر و با مزایای بسیاری از طریق ثبت شرکت، خرید ملک و یا خودحمایتی، به کشورهای پیشرفته اروپایی مانند اتریش، فرانسه، پرتغال مهاجرت نمایند.

بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در نیوزلند

به منظور سرمایه گذاری مطمئن در هر کشوری از جمله نیوزلند، متقاضیان بایستی یکسری استاندارها را در نظر بگیرند. بررسی این استاندارها به آنها کمک می کند تا محیط سرمایه گذاری را بهتر شناخته و ریسک اولیه سرمایه گذاری در کشوری دیگر را بررسی نمایند. سنجش استاندارهای سرمایه گذاری برای متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، به آنها این امکان را می دهد تا با سیستم اداری، قضایی و نظارتی این کشور بیشتر آشنا شوند. ما با توجه به این موضوع، در این مقاله برخی از مهم ترین استاندارها را برای متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری بررسی نموده ایم که عبارتند از نرخ ریسک مصادره اموال، کنترل فساد اداری و شاخص کیفیت نظارتی. البته استانداردهای دیگری نیز وجود دارد که سرمایه گذار حتماً بایستی آن ها را مورد ارزیابی قرار دهد؛ اما موارد ذکر شده از مهم ترین و اصلی ترین استاندارها به شمار می روند که اکنون به اختصار و با تکیه بر علم آمار، به توضیح و بررسی هر یک می پردازیم.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • نرخ ریسک مصادره اموال

نرخ ریسک مصادره اموال چیست و به چه منظور بررسی می گردد؟ این شاخص، نشانگر میزان تمامی اعمال تبعیض آمیز دولت علیه سرمایه گذار است که شخص را بدون هیچ گونه جبرانی، از سرمایه گذاری محروم می کند. در واقع این موضوع برای اصل اول سرمایه گذاری، یعنی حفظ سرمایه اولیه بسیار مهم به شمار می رود. عومل متعدد سیاسی می تواند روی این موضوع تأثیرگذار باشد که تغییر رژیم حاکم و تحریم ها از مهم ترین این عوامل می باشند. در علم آمار، این شاخص بین عدد 1 تا 7 درجه بندی شده است و پایین بودن این عدد، نشانگر پایین بودن نرخ ریسک مصادره اموال و نزدیک بودن این نرخ به عدد 7، نشانگر پایین بودن امنیت سرمایه گذاری در کشور مربوطه می باشد. طبق نمودار ذیل، نرخ ریسک مصادره اموال نیوزلند عدد 1 می باشد که یک امتیاز مثبت برای افرادیست که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری دارند.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • کنترل فساد اداری

بررسی میزان کنترل فساد اداری بدین منظور صورت می گیرد که سرمایه گذار بداند در صورت بروز مشکل در یک سازمان یا یک سری اشخاص و حتی دولت، به وی و طرف دوم با نگاهی برابر قضاوت خواهد شد یا خیر. در واقع این شاخص در یک بازه مشخص بین اعداد منفی و مثبت 2.5 است و هر چه سیستم اداری و قضایی کشور فاسدتر باشد، این شاخص نیز به عدد منفی 2.5 نزدیک تر خواهد بود. چنانچه قانون برای همه یکسان اجرا شود، عدد نمایشگر این شاخص به سمت مثبت 2.5 میل می کند. نمودار زیر، شاخص فساد اداری در نیوزلند را به نمایش در آورده است که گرچه نسبت به سالیان گذشته کاهش داشته است؛ اما کماکان با نرخ 2.17 در سال 2018، یکی از برترین کشورهای دنیا از این حیث به شمار می رود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • شاخص کیفیت نظارتی

شاخص کیفیت نظارتی، در واقع نشان دهنده قدرت و توان دولت در تدوین و اعمال سیاست های خود برای بهبود بخشیدن سرمایه گذاری بخش خصوصی است. بازه تعریف شده برای این شاخص نیز مانند کنترل فساد اداری در یک بازه منفی و مثبت 2.5 تعریف شده است. در این شاخص، کشورهایی که به عدد مثبت 2.5 نزدیک تر باشند، از کیفیت بالاتری در نظارت بر قوانین و اجرای آن نسبت به کشورهای با عدد پایین تر برخوردار هستند. در نمودار زیر مشاهده می فرمایید که این شاخص در 10 سال گذشته برای نیوزلند همواره بیش از 1.8 بوده و از این حیث نیز می توان نیوزلند را جزو کشورهای مطلوب در این شاخص برشمرد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری و بررسی شاخص های اقتصادی

پس از بررسی استانداردهای مطرح شده در عنوان قبل، اکنون برخی از شاخص های اقتصادی را برای افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری دارند، بررسی می نماییم. برای اینکه شخص بداند که آیا سرمایه گذاری وی منجر به سود خواهد شد یا نه می بایست شاخص های مهمی چون تولید ناخالص داخلی(GDP)، مالیات، تورم، نرخ بیکاری، بهره بانکی و... را به صورت دقیق و در چندین سال گذشته بررسی نماید. ما در این قسمت، تعدادی از مهم ترین این شاخص ها را مورد بررسی و تحلیل قرار داده ایم تا ذهنیتی درست برای متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری ایجاد کنیم. در واقع سرمایه گذاران با بررسی این شاخص ها، ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش داده و شانس خود را جهت ایجاد کسب و کاری پویا و با درآمدی مناسب افزایش می دهند.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • تولید ناخالص داخلی (GDP)

یکی از مهم ترین شاخص های اقتصادی هر کشور، میزان سرانه تولید ناخالص داخلی آن است. برای اینکه یک سرمایه گذار بتواند مقایسه درستی از شاخص آن کشور با سایر کشورها داشته باشد، این شاخص را بر اساس برابری قدرت خرید (PPP) و نسبت به دلار آمریکا مورد سنجش قرار می دهند. زمانی که یک مفهوم را به صورت سرانه بررسی می نماییم، به معنای آن است که شاخص را بر کل جمعیت کشور تقسیم می کنیم. در اینجا نیز مبلغ کل تولید ناخالص داخلی نیوزلند، بر کل جمعیت کشور تقسیم شده است تا تولید ناخالص داخلی برای هر فرد بدست آید. در نمودار زیر، سرانه تولید ناخالص داخلی نیوزلند از سال 2008 الی 2018 به تصویر در آمده است. نکته جالب، روند رو به رشد این شاخص در این سال هاست که نشان از اقتصاد پویای این کشور دارد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • نرخ تورم

نرخ تورم، شاخصی است که از تفاوت قیمت خرید کالاها در بازه های زمانی مشخص حاصل می شود که در بررسی های ما، این بازه به صورت سالانه در نظر گرفته شده است. تورم علاوه بر تأثیری که بر سطح زندگی مردم دارد، اقتصاد کشورها را نیز تحت تأثیر خود قرار می دهد. در واقع سرمایه گذاران با بررسی این شاخص، توان خرید مردم را جهت خرید محصولات خود در طی زمان می سنجند. در 10 سال گذشته، نیوزلند از نظر نرخ تورم، همواره نرخی کمتر از 4% داشته است که نرخی مطلوب محسوب شده و نشان دهنده ثبات در این شاخص می باشد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • نرخ مالیات

آخرین شاخصی که در خصوص اقتصاد کشور نیوزلند مورد بررسی قرار خواهیم داد، نرخ مالیات بر درآمد و سود است که از بنگاه های اقتصادی اخذ می شود. در واقع مالیات، فاکتور مهمی برای سرمایه گذاران است که بایستی به صورت تلفیقی با سایر شاخص ها مانند تولید ناخالص داخلی مورد بررسی قرار گیرد تا نتایج صحیح تری در اختیار ما قرار دهد. مالیات در نیوزلند در چند سال گذشته با شیبی ملایم افزایش داشته است و این میزان در سال 2018، معادل 53.47 درصد از سود واحد اقتصادی بوده است. در نمودار زیر، این شاخص مابین سال های 2008 تا 2018 به نمایش در آمده است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری و خدمات موسسه ملک پور

تمامی اطلاعاتی که در این مقاله خدمت شما ارائه گردیده است توسط موسسه ملک پور جمع آوری گردیده است تا به شما متقاضیان مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری کمک نماید. همانطور که می دانید مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، امری حساس، دقیق و زمان بر است و سرمایه گذار باید قبل از اقدام برای این کار، با یک وکیل مهاجرت که به قوانین اقتصادی و ثبت شرکت های نیوزلند آشنایی داشته باشد مشورت نماید. در واقع ما در این مقاله، بخشی از مطالب کلی را که برای تمامی مخاطبان مفید می باشد ارائه کرده ایم. این در حالیست که فرآیند سرمایه گذاری شامل جزئیات بسیاری می شود که بدون کمک از یک وکیل متخصص و مجرب، ممکن است به نتیجه مطلوبی منجر نگردد. موسسه ملک پور با همکاری وکلای مجرب و ممتاز در اقصی نقاط دنیا و با سابقه ای بیش از 15 سال فعالیت، همواره حامی و همراه شما در خصوص امور مهاجرت می باشد. همچنین شما می توانید با تهیه محصولات موسسه از جمله مسیر سبز مهاجرت اطلاعات خود در زمینه مهاجرت را افزایش داده و آگاهانه تر مسیر مهاجرتی خود را انتخاب نمایید.


سوالات متداول راجع به سرمایه گذاری در نیوزلند

پرسش: بهترین روش های سرمایه گذاری در نیوزلند برای اخذ اقامت کدام است؟

پاسخ:بهترین روش های سرمایه گذاری در نیوزلند برای اخذ اقامت این کشور، روش های کارآفرینی می باشند. در روش های کارآفرینی که جزو برنامه های امتیازی مهاجرتی محسوب می شوند، متقاضی پس از ۳ سال با احراز شرایط تعیین شده می تواند به اقامت دائم برسد.

پرسش:حداقل مبلغ مورد نیاز به منظور سرمایه گذاری کارآفرینی در نیوزلند چه مقدار است؟

پاسخ:به منظور اخذ اقامت نیوزلند در روش های کارآفرینی، حداقل مبلغ 100 هزار دلار نیوزلند مورد نیاز می باشد.

پرسش: آیا به صرف خرید ملک در نیوزلند می توان به اقامت این کشور دست یافت؟

پاسخ:خیر؛ صرفاً از طریق خرید ملک در نیوزلند نمی توان به اقامت دائم این کشور دست یافت. برای این منظور لازم است که از روش های دیگر سرمایه گذاری که دارای آثار اقامتی می باشد، اقدام نمود.

پرسش:آیا با سرمایه گذاری در فرانچایزها می توان اقامت نیوزلند را کسب کرد؟

پاسخ:خیر؛ برای واجد شرایط بودن جهت سرمایه گذاری در فرانچایزها، متقاضی ابتدا باید از روش های مهاجرتی دیگر، اقامت نیوزلند را دریافت کرده باشد.

 

_____________________  مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری و سخن پایانی _____________________

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، سیستم امتیازبندی برنامه سرمایه گذاری نیوزلند و معایب و مزایای سرمایه گذاری در کشور نیوزلند در این مقاله جهت ارائه به متقاضیان این روش، مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفته است. در این مقاله بررسی کردیم که افراد چه شرایطی باید داشته باشند تا وارد سیستم امتیازبندی شده و با استفاده از چه پارامترهایی می توانند امتیازات لازم را کسب نمایند. مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری با کسب 120 امتیاز در سیستم امتیازبندی شروع شده و در همان ابتدا به شخص، ویزای 3 ساله داده می شود. متقاضی پس از اخذ شرایط لازم در این مدت می تواند تقاضای اقامت دائم نیوزلند را اعلام نماید. در این نوشتار، نکاتی در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری به شما بزرگواران ارائه گردید. اگر پس از مطالعه این مقاله، پرسشی در این باب در ذهن شما به وجود آمد می توانید با کارشناسان کارآزموده موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم تماس، درخواست خود را جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی اعلام نمایید. همچنین شما می توانید سوالات خود در مورد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را در انتهای این مقاله در بخش "ثبت پرسش" مطرح نمایید و در کم ترین زمان ممکن، پاسخ خود را دریافت کنید.

امتیاز 4.57 از 5 ( 18 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
محمد رحمانی
سلام و عرض ادب ممنون از مقاله بسیار جذابتون در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری. سیستم امتیازبندی به خوبی شرح داده شده. من به توصیه چند نفر از دوستانم قصد داشتم تا در نیوزلند سرمایه گذاری کنم و مدتی هست که مقالات متعددی در این زمینه رو مطالعه میکنم اما به جرات میتونم بگم این بهترین مقاله ای بود که در مورد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری خوندم. با آقای دکتر آَشنایی دارم و طبق شرایط عنوان شده من شرایط اولیه رو برای این کار دارم و طرح های اقتصادی خوبی هم در نظر دارم. میخواستم در خصوص این سرمایه گذاری با آقای دکتر مشاوره داشته باشم و نظر ایشون رو بدونم که آیا ایشون هم نیوزلند رو تایید میکنن که کار رو با ایشون استارت بزنیم و یا اینکه پیشنهاد جذاب دیگری برای بنده دارند. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چطور میتونم با ایشون یک جلسه خصوصی حضوری در وین داشته باشم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان و خرسند که همراهی مثل شما را داریم. برای دریافت راهنمایی و مشاوره با استاد ملکپور لطفا با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران ما ضمن بررسی شرایط عمومی و ارائه مشاوره رایگان تلفنی درخصوص دریافت وقت مشاوره فوق تخصصی هم راهنمایی تان کنند. موفق باشید.
وریا صمدی
سلام. من میخواستم برای کشورهای انگلیسی زبان اقدام کنم و تحقیقات زیادی هم برای کشورهای کانادا، انگلیس، استرالیا و نیوزلند انجام دادم و مقالات متعدد سایت شما رو هم خوندم. خیلی عالیه که توضیحات دقیقی ارائه میکنید و الان که مقاله مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری رو خوندم خواستم هم ازتون تشکر کنم و هم اینکه سوالی رو از شما بپرسم. طبق مقالات شما سرمایه گذاری در کانادا و نیوزلند با 100 هزار دلار امکان پذیره، البته من پول بیشتری دارم و به امتیازات نیوزلند هم میرسم. میخوام بدونم که شما در نیوزلند هم مانند کانادا وکیل دارید و کار رو از همونجا پیش میبرید؟ در واقع خیلی برام مهمه که کار درست انجام بشه و میخوام که یک کسب و کار حقیقی و سودده ایجاد کنم. ضمن اینکه میخوام بدونم فرزندان خودم رو هم میتونم تو شرکت خودم استخدام کنم و اقامتشون رو از این طریق دریافت کنم؟ فرزندانم 25 و 27 ساله هستن.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان سرمایه گذاری در کشور نیوزیلند از طریق کارآفرینی است و شما افرادی که تابعیت یا اقامت نیوزیلند را دارند می توانید استخدام کنید، نه اعضای خانواده خودتان را. این روش که شما اعضای خانواده تان را بتوانید استخدام کنید در کشور کانادا با عنوان کار- شرکت امکان پذیر می باشد که شرکت ثبت می کنید و براساس استخدام می توانید اقامت دریافت نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
anahita31
سلام و عرض ادب من شرکت دارم در ایران و حدود 10 ساله کار میکنم و 10 میلیارد سرمایه دارم میتونم از طریق شعبه شرکتم اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز به صرف انتقال شعبه شرکت خیر کشور نیوزلند اقامت نمی دهد و پروسه سرمایه گذاری این کشور امتیازی می باشد. اگر امتیازات و شرایط لازم را داشته باشید می توانید روی همین کسب و کار ایرانتان اقامت دریافت نمایید. موفق باشید.
کیانی
سلام ممنونم از مقاله خوبتون در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری. بنده امتیازات لازم رو می تونم بدست بیارم اما مقداری در خصوص طرح تجاری و ریسک هایی که برای سرمایه گذاری در کشوری دیگر وجود داره نگرانم. آیا موسسه ملک پور مشاوره ای در این زمینه هم ارائه میده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله در زمینه ارائه طرح تجاری وکلای ما به شما کمک میکنند .
سیمین
سلام به شما تیم خوب ملک پور. من یه سوال دارم در مورد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری. آیا موسساتی در نیوزلند هستند که برای طرح تجاری افراد رو کمک کنند؟ یا آیا موسسه ملک پور در این زمینه خدماتی ارائه می دهد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت ممنونیم از لطف شما بله، برای تنظیم بیزنس پلن تیم های اختصاصی وجود دارند که می توانند به شما در این امر کمک نمایند. موسسه ملک پور نیز در این امر ابتدا برای شما مشاوره تخصصی در نظر می گیرد، امتیازات لازم شما برای استفاده از اقامت سرمایه گذاری را بررسی میکند و تا انتهای کار با شما همراه خواهد بود.
کوثر سواری
درود برشما ما یک خانواده 4 نفره هستیم میخواستم بپرسم آیا میشه از طریق خرید فرنچایز و سرمایه گذاری در بیزنش آماده اقامت نیوزلند رو دریافت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، این روش به شما اقامت نمی دهد ولی در صورتی که اقامت داشته باشید می توانید برای این سرمایه گذاری اقدام داشته باشید
احمد مرادي
در پروسه سرمايه گذاري در نيوزلند بعد از چند سال مي تونيم پاسپورت بگيريم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ۳ سال بعد از اخذ اقامت دائم می توانید برای پاسپورت درخواست دهید.
پوریا
سلام و وقت بخیر با تشکر از مطالب مفیدتون. ایا امکان مهاجرت از طریق کار یا تحصیل در این کشور وجود داره بعد از دریافت اقامت بتونیم سرمایه گذاری کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، شما می توانید از طریق برنامه های کاری و تحصیبلی وارد این کشور شده و در صورت تمایل سرمایه گذاری نیز انجام دهید.
فیض بخش
سلام. خواستم بدونم چه فاکتورهایی برای دریافت اقامت نیوزلند برای کسی که قصد سرمایه گذاری در این کشور داره مهمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز روش های مختلفی برای اخذ اقامت سرمایه گذاری وجود دارد. شرایط شما بایستی با مزییات بیشتری بررسی گردد.پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
تحویلی دوست
سلام. ممنونم بابت مقاله عالیتون، مشخصه تحقیق شده و سیستم امتیازبندی رو قشنگ توضیح دادید. آیا شرایطی وجود داره که من با هزینه های کمی بتونم ایده ای که دارم که به نظرم در حد یه اختراع میتونه باشه رو اجرایی کنم؟ اگه کشور دیگه ای هم باشه که انگلیسی زبان باشه اوکی هستم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکریم از محبت شما. در صورتی که ایده نوآورانه ای داشته باشید میتوانید برای نوآفرینی در کانادا و یا انگلستان اقدام داشته باشید.
مهدی
درود بر شما با توجه به میزان سرمایه گذاری که در نیوزلند نیاز هست به نظر میاد اقدام برای کانادا در حال حاظر معقول تر باشه اما با این حال سوال داشتم که سرمایه گذاری در نیوزلند نتیجه بهتری داره یا کانادا ؟( شرایط ویزا و اعطای اقامت )
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برنامه های مهاجرتی کانادا گسترده تر و راحت تر می باشد.
محمد مرادی
سلام عرض ادب من قصد سرمایه گذاری در نیوزلند رو دارم که میخوام به همراه خانواده ام اقامت این کشور رو بگیرم ۴۵ ساله هستم و یک شرکت تجهیزات پزشکی دارم و لیسانس مهندسی پزشکی همسرم هم ۴۰ ساله هستن و لیسانس مهندس شهرسازی و یک پسر ۸ ساله داریم برای راه اندازی بیزینس شما در مورد ایده راهنمایی میکنید ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. سرمایه گذاری در نیوزلند بر اساس یک سیستم امتیازبندی است و در صورتی که امتیاز مناسب را بدست آورید در نوشتن بیزنس پلن می توانیم در کنار شما باشیم.
ساره رضوی
سلام هدف من کشور نیوزلند هست و خواهرم اونجا سن با 39 سال سن و لیسانس کشاورزی با تمکن حدود 20-30 میلیارد چطور میتونم برای خودم و همسرم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. شرایط شما باید دقیق بررسی شود و اطلاعات ارائه شد در مورد شرایطتان کامل نیست اما اگر بیزنس فعال داشته باشید احتمالا امکان اقدام از طریق روش های کارآفرینی را داشته باشید.
موسا زاده
سلام وقتتون بخیر بعد از چند سال میتونم پاسپورت بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بستگی به نوع سرمایه گذاری که انجام می دهید پروسه اخذ پاسپورت متفاوت می باشد.
علی
سلام، آیا می توان با خرید ملک در نیوزلند اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، امکان دریافت اقامت از این طریق وجود ندارد.
شایان
سلام خسته نباشید بنده 40 سالم هست و تمکن مالیم حدود 15 میلیارد هست و صاحب کسب و کار خودم هستم ممنون میشم بفرمایید چجوری میتونم برای این مورد اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
سلامی
سلام و وقت بخیر. با سرمایه گذاری در املاک هم میشه توی نیوزلند اقامت دریافت کرد؟ من کارم در ایران ساخت و ساز هست.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز متاسفانه نیوزیلند از طریق خرید ملک اقامت ارائه نمیدهد.
مشاوره رایگان