کالج نیلز بروک دانمارک

1 نظر

کالج نیلز بروک دانمارک یکی از بزرگترین مؤسسات آموزشی دانمارک است که تقریباً بیش از 15000 دانشجو و شرکت کننده در داخل خود کشور دانمارک و مؤسسات آموزشی وابسته اش در کشور چین دارد. کالج نیلز بروک بیش از 130 سال تجربه در زمینه ارائه طرح های تجارتی و آموزش تجارت دارد. به گفته مرکز آموزش نیلز براک: ما یک شبکه مستحکم در جامعه تجاری دانمارک ایجاد کرده ایم. حتی اگر ما تجربه زیادی، سابقه طولانی و شبکه قدرتمندی داشته باشیم، اما حاضر نیستیم روزمره را رها کنیم یا کار نکنیم. بنابراین، ما تمام تلاش خود را برای ادامه توسعه انجام می دهیم و همیشه سعی می کنیم جدیدترین دانش و فن آوری و روشهای آموزشی خود به اشتراک و آموزش بگذاریم. موقعیت جغرافیایی کالج نیلز بروک دانمارک بدین شکل است که درست در قلب شهر زیبای کپنهاگ، در فاصله ای نه چندان زیاد از ایستگاه اصلی نورترپورت در مرکز خرید اصلی شهر واقع گردیده است. مقاله پیش روی شما عزیزان توسط موسسه ملک پورMIE در مورد کالج نیلزبروک به قلم درآمده است. شما عزیزان می توانید با تماس با موسسه از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید.

مباحثی که در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد:

  • دوره ها و رشته های تحصیلی کالج نیلز بروک دانمارک (Niels Brock Copenhagen Business College)
  • هزینه تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک (Niels Brock Copenhagen Business College)
  • هزینه زندگی در دانمارک
  • اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک
  • هزینه اسکان در خوابگاه های دانشجویی
  • مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی دانمارک
  • کار پس از تحصیل در دانمارک
  • سوالات متداول

تماس با ما

کالج نیلز بروک دانمارک

دوره ها و رشته های تحصیلی کالج نیلز بروک دانمارک (Niels Brock Copenhagen Business College)

دوره های تحصیلی در مقطع لیسانس در این کشور در رشته های مهمان داری و مدیریت توریسم برگزار می گردد. در کالج نیاز بروک دانمارک دوره های کارشناسی ارشد در رشته هایی نظیر مدیریت کسب و کار MBA، مدیریت مالی و بازرگانی برگزار می گردد. لطفاً توجه بفرمایید که هرگونه کپی برداری حتی به صورت عکس و متن از مقالات موسسه شرعاً و قانوناً حرام است و قطعاً متخلفین با پیگرد قانونی مواجه خواهند شد. دوره های ارائه شده در کالج نیلز بروک دانمارک به شرح ذیل می باشد:

  • آموزش مدیریت عالی
  • آموزش مدیریت اساسی
  • مدیریت پروژه
  • ارتباطات مدیریت
  • علوم وابسته به علم اخلاق
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت کسب و کار
  • بیزینس MBA
  • مدیریت از راه دور مدیریت مرزی
  • مدیریت دیجیتال
  • دوره های مدیریت پیشرفته رهبری
  • کارآفرینی
  • مدیریت هتلداری و گردشگری لیسانس
  • کارشناسی ارشد در تجارت و مدیریت بین الملل

 

ردیف

دوره تحصیلی

مدت زمان دوره

۱

آموزش مدیریت عالی

۹ روز

۲

آموزش مدیریت اساسی

۱۳ روز

۳

آموزش عالی سیستم مدیریت رهبر

۱۰ هفته

۴

مدیریت پروژه

۱۰ هفته

۵

آموزش کسب و کار

۱۰ هفته

۶

اقتصاد و پردازش داده ها برای مدیران

۴ روز

۷

آموزش کارآفرینی

۹ روز

هزینه تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک (Niels Brock Copenhagen Business College)

در خصوص کالج نیلز بروک دانمارک باید خدمتتان عرض کنیم که هزینه های تحصیل در مقاطع گوناگون کالج نیلز بروک، با توجه به نوع پذیرش و مقطع تحصیلی متفاوت است. در کالج نیلز بروک دوره های کوتاه مدت مثلاً یک هفته الی سه ماهه و دوره های بلند مدت بالای شش ماه ارائه می شود. دوره های چند ماهه که در کالج niels brock ارائه می شود عمدتاً بین ۱،۶۷۴ کرون تا ۷،۵۱۳ کرون هزینه تحصیل دارد. از طرفی طول دوره تقریباً کمتر از دو هفته است. درخصوص دوره های بلند مدت باید عرض کنیم خدمتتان که این دوره ها عمدتاً بیشتر از شش ماه هستند و هزینه های آن ها از ۱۱،۲۰۰ کرون آغاز می گردد به بالا. زبان تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک زبان انگلیسی است. حداقل مدرک زبان مورد نیاز برای کالج نیلز بروک دانمارک آیلتس ۶ آکادمیک است. مشاهده مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی موسسه ملک پور می تواند تأثیر شگرفی در ارتقای سطح دانش زبان و دریافت نمره آیلتس مورد نظر شما عزیزان داشته باشد.

ویزای آمریکا

دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)

هزینه زندگی در دانمارک

از جمله نکات مهمی که در خصوص هزینه های زندگی در دانمارک باید به آن اشاره داشت، هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور است. اینکه در کدام شهر زندگی کنید وابسته به سلیقه و نظر شخص متقاضی است. کالج نیلز بروک در شهر کپنهاگ دانمارک قرار دارد. در اینجا ما سعی کرده ایم هزینه های زندگی در شهر کپنهاگ دانمارک را برای شما عزیزان تشریح کنیم. موضوع اطلاع از هزینه های زندگی به متقاضیان مهاجرت به دانمارک کمک می کند تا انتخاب صحیحی در رابطه با شهر هدف خود داشته بباشند.در کل با توجه به شرایط زندگی و هزینه ها زندگی در دانمارک به خصوص در مراکزی نظیر کپنهاگ و آرهوس می تواند برای افراد بسیار هزینه بر باشد. هزینه های اقامت نیز در این شهر به نسبت دیگر شهرها بالاست. شهر کپنهاگ جز گران ترین شهرهای دنیا محسوب می گردد. این دو شهر مذکور کپنهاگ و آرهوس در رنک بندی جهانی جز 15 شهر گران اروپا هستند. در این بخش به بررسی هزینه های زندگی در شهر کپنهاگ دانمارک پرداختیم. عزیزانی که قصد دارند در کالج نیلز بروک کانادا ادامه تحصیل داشته باشند باید به این نکته توجه نمایند که این کالج در مرکز دانمارک واقع شده است و هزینه های دانشجویی در این شهر عمدتاً ماهی حداقل ۱۰۰۰ یورو می باشد.

 

میانگین هزینه های زندگی در بخش اجاره و خرید ملک

نوع آپارتمان

مبلغ اجاره (خرید)

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

6434.67

اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر

4737.35

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

12088.59

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر

9152.99

قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان در مرکز شهر

35481.39

قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر

25530.02

 

هزینه های خورد و خوراک در کشور دانمارک با توجه به واحد رسمی پول این کشور به شرح ذیل است:

 

اقلام غذایی

هزینه بر حسب کرون دانمارک

1 کیلوگرم برنج سفید

14.05

1 لیتر شیر

8.66

یک قرص نان سفید 500 گرمی

17.08

12 عدد تخم مرغ

22.86

1 کیلوگرم سینه مرغ بدون استخوان

63.79

1 کیلوگرم سیب

18.39

1 کیلوگرم موز

17.53

1 کیلوگرم سیب زمینی

11.34

1 کیلوگرم پیاز

9.42

یک بطری آب 1.5 لیتری

9.41

1 کیلوگرم پرتغال

19.21

حمل و نقل عمومی/ خدمات/ تفریحات

هزینه بر حسب کرون دانمارک

بلیط یک طرفه (برای حمل و نقل در سطح محلی)

24.00

کرایه تاکسی برای یک ساعت (تعرفه عادی)

400.20

عبور و مرور در مسیر یک کیلومتری توسط تاکسی

15.00

1 لیتر بنزین

10.88

آب، برق،... برای یک آپارتمان 85 متری

1.273.22

60 مگابایت اینترنت نامحدود

240.79

شهریه 1 ماه باشگاه برای یک نفر در رشته تناسب اندام

244.46

کالج نیلز بروک دانمارک

هزینه-های-تحصیل-و-زندگی-در-دانمارک

اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک

حین دریافت ویزای تحصیلی دانمارک یکی از مسائلی که تقریباً برای همه دانشجویان مهم می باشد ارائه بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه برای دانشجویان بین المللی می باشد. در اینجا می بایست به این نکته اشاره داشت که در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس با توجه به شرایط دانشجو و دانشگاه تحت شرایط تعریف شده ای امکان اخذ بورسیه تحصیلی موجود است. به طور کلی متقاضی بورسیه بهتر است برای دریافت این کمک هزینه ها به زبان دانمارکی تسلط داشته باشد. در اینجا باید بگوییم که هر بورسیه مختص دانشجویان کشور یا کشورهای خاصی است. دانشجویان در صورتی که رزومه علمی قوی و همچنین برتری علمی خاصی نسبت به دیگر دانشجویان داشته باشند می توانند از این کمک هزینه ها استفاده نمایند.

در ادامه نام تعدادی از برنامه های بورسیه تحصیلی در دانمارک آمده است:

  • بورسیه تحصیلی فرهنگی دولت دانمارک (مختص اشخاصی می باشد که قصد دارند در رشته ادبیات دانمارک به زبان دانمارکی تحصیل کنند.) این بورسیه تا 6090 کرون از مخارج تحصیل در دانمارک را پوشش می دهد. این نوع از بورسیه را کالج نیلز بروک دانمارک قبول دارد. در این خصوص جهت تامین هزینه های محصلین با این عزیزان همکاری خوبی دارد.
  • بورس تحصیلی آراسموس که تا 50 درصد هزینه های تحصیلی را پوشش می دهد. این بورسیه می تواند شامل حال دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری کالج نیلز بروک شود.

البته جهت دریافت فاندهای تحصیلی دانشجویان مقطع دکتری شانس بیشتری دارند. کمک هزینه هایی که تحت عنوان فاند تحصیلی به دانشجویان اعطا می گردد عمدتاً از سوی اساتید راهنما و بودجه های تحقیقاتی که در اختیار دارند به دانشجویان داده می شود.

کالج نیلز بروک دانمارک

بورسیه-تحصیلی-دانمارک

هزینه اسکان در خوابگاه های دانشجویی

هزینه های خوابگاه برای متقاضیانی که قصد دارند در کالج نیلز بروک دانمارک تحصیل نمایند با توجه به امکانات خوابگاه متفاوت است. هزینه های اجازه خوابگاه های دانشجویی به نسبت محل خوابگاه، ابعاد و تعداد خواب متغیر می باشد و عموماً خوابگاه ها در این کشور بسته به شرایط و نوع خوابگاه از حداقل ۱ ماهه و سه ماهه اجازه داده می شود. دانشجویان معمولاً می توانند خوابگاه های یک اتاقه را به مدت تقریباً یک ماه اجاره نمایند و خوابگاه های آپارتمانی (بالای دو خواب) را حداقل سه ماهه می توانند اجاره کنند. هزینه اجاره خوابگاه برای دانشجویانی که در کالج niels brock و دیگر کالج ها و کالج ها مشغول به تحصیل می باشند سالیانه بین ۲۵۰۰ کرون الی ۴۵۰۰ کرون می باشد. این تفاوت هزینه بسته به نوع خوابگاه و مکان (مرکز شهر و یا خارج از شهر) می باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی دانمارک

پس از بررسی تمامی موارد فوق در خصوص شرایط تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک، در صورتی که شرایط مهاجرت تحصیلی به دانمارک را دارا باشید، قدم بعدی ارائه مدارک جهت اخذ ویزای تحصیلی دانمارک می باشد. به منظور اپلای کالج نیلز بروک صرفاً برخورداری از دیپلم دوازده ساله و داشتن سطح زبان اولیه مناسب کافی است. دریافت ویزای تحصیلی دانمارک در مرحله بعد از دریافت پذیرش تحصیلی می باشد. جهت اخذ ویزای تحصیلی دانمارک از طریق داشتن پذیرش تحصیلی از کالج نیلز بروک متقاضیان می توانند، با ارائه نامه پذیرش از این کالج و به همراه داشتن مدارک ذیل به سفارت دانمارک در کشور خویش مراجعه نمایند و ویزای تحصیلی دانمارک را اخذ کنند.

  1. مدرک زبان انگلیسی حداقل آیلتس ۶
  2. انگیزه نامه
  3. پاسپورت معتبر و دارای اعتبار بیش از ۶ ماه
  4. اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  5. ارائه عکس پرسنلی ۳*۴
  6. گواهی عدم سوء پیشینه
  7. نامه سلامت

کار پس از تحصیل در دانمارک

مهم ترین موضوع در بحث مهاجرت تحصیلی به دانمارک، کار پس از تحصیل می باشد. به دلیل اینکه تحصیل در دانمارک به خودی خود منجر به اقامت دانمارک نمی شود. در شرایطی که شخص متقاضی کار پس از اتمام تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک به دنبال اخذ اقامت دائم دانمارک باشد، می بایست درست بعد از پایان تحصیلات خویش کار پیدا کند و پس از تقریباً ۳ الی ۴ سال بیمه و مالیات پرداخت کردن می تواند تقاضای اقامت دائم دهد. مطابق با قوانین حال حاضر کشور دانمارک دانشجویان بین المللی تا ۶ ماه پس از پایان تحصیل می توانند در دانمارک اقامت داشته و مشغول به کاریابی شوند. این مدت تا یک سال نیز قابل تمدید می باشد. دانمارک از جمله کشورهای اروپایی است که نرخ بیکاری در آن طی سال های اخیر به زیر ۴ درصد رسیده است. همین امر باعث شده خیل عظیمی از دانشجویان بین المللی به امید اشتغال پس از تحصیل و کسب اقامت در دانمارک، به دنبال تحصیل در دانمارک و دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می باشند. در ادامه مقاله کار در دانمارک آورده شده است که اطلاعات خوبی در زمینه مهاجرت کاری به دانمارک به شما خواهد داد.

کالج نیلز بروک دانمارک

کار-ضمن-تحصیل-در-دانمارک


سوالات متداول

✔️ تحصیل در کالج نیاز بروک دانمارک به چه زبانی است؟

کالج نیلز بروک یک کالج بین المللی است که تحصیل به زبان انگلیسی را فراهم کرده است.

✔️ هزینه تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک چقدر است؟

حداقل هزینه سالیانه تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک، 11 هزار کرون می باشد.

✔️ هزینه های اقامت و خوابگاه در کالج نیلز بروک چقدر است؟

هزینه های اقامت دانشجویی در دانمارک حدود ۱۰۰۰ یورو در ماه است.

✔️ شرایط کار پس از تحصیل در کالج نیلز بروک دانمارک چگونه است؟

این کالج رابطه بسیار عالی با بازار کار دارد و متقاضیان را برای ورود به بازار کار آماده می نماید. بازار کار دانمارک نیز با کمبود نیروی کار متخصص مواجه است.


_____________سخن پایانی_____________

کالج نیلز بروک دانمارک یکی از بهترین کالج های آموزشی در زمینه آموزش دوره های مدیریت توریسم و هتلداری است.در این مقاله در خصوص کالج نیلز بروک دانمارک اطلاعات کامل و کافی را در مورد تحصیل، هزینه ها، بورسیه و شرایط اپلای کالج نیلز بروک ارائه شد. در نوشتار پیش روی این موضوع نیز بررسی شد که دانمارک یکی از بهترین کشورهای دنیا جهت زندگی، اقامت و تحصیل می باشد. یکی از راه های دریافت اقامت دانمارک، تحصیل در دانمارک و دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می باشد. البته شخص به صرف تحصیل موفق به اخذ اقامت دائم دانمارک نخواهد شد. هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در این کالج همانگونه که ذکر شد متفاوت است. شما جهت ادامه تحصیل حداقل سالی ۱۱ هزار کرون در این کالج هزینه تحصیل دارید. خوبی این کالج این است که زبان انگلیسی را جهت تدریس انتخاب کرده است. برای این امر باید موفق به یافتن کار در دانمارک شود. در صورتی که پاسخ همه سوالات خود را در این نوشتار پاسخ نگرفتید می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه در انتهای همین صفحه مطرح کنید. همچنین با تکمیل فرم تماس و یا ارتباط با شماره تلفن های موسسه، از امکان ارتباط با کارشناسان با تجربه موسسه ملک پور و دریافت مشاوره تلفنی رایگان برخوردار خواهید شد.

امتیاز 5 از 5 ( 3 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
خشایار اذرکیش
سلام من مطالبی رو‌ که نوشتید خواندم تا چه زمانی فرصت دارم مدرک آیلتس و مستنداتی رو که فرمودید بدست شما برسونم البته برای اینکه ترم پاییز ۱۴۰۲ مشغول به تحصیل بشم ضمنا در خصوص تمکن مالی هم لطفا راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان