کار در لهستان

19 نظر

کشور لهستان از جمله کشورهای اروپاییست که ممکن است که افرادی برای کاریابی در آن و استخدام در لهستان اقدام نمایند. متقاضیان اقامت کاری لهستان می توانند پس از چند سال زندگی و کار در لهستان، اقامت دائم این کشور را به دست آورده و سپس درخواست تابعیت دهند. برای متقاضیان کار در لهستان قابل توجه است که نرخ بیکاری در این کشور پایین است؛ اما اخذ ویزای کاری آن منوط به دریافت پیشنهاد کاری متناسب با رشته تحصیلی متقاضی از سوی کارفرمای لهستانی می باشد. اطلاعات کامل در شرایط استخدام در لهستان، خصوص درآمد در لهستان، مشاغل مورد نیاز لهستان و... در ادامه مقاله ارائه شده است. شما می توانید از طریق مطالعه ادامه مقاله و یا ارتباط با موسسه ملک پور اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت نمایید. در صورت تماس تلفنی یا تکمیل فرم تماس، مشاوره تلفنی رایگان به شما عزیزان ارائه می گردد.

ویدیو موسسه MIE در مورد کار لاتویا و لهستان


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ماکار در لهستان

زندگی در لهستان و شرایط کار در لهستان

کشور لهستان در لیست کشورهای اروپایی قرار دارد و مهاجرت از طریق کار را برای متقاضیان فراهم نموده است. اما کار در لهستان، ملزم به اطلاع از شرایط و قوانین آن می باشد. قبل از بررسی شرایط اخذ ویزای کار لهستان لازم است که شرایط کلی کار در این کشور و نرخ بیکاری لهستان را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می نمایید نرخ بیکاری لهستان در سال 2019، کمتر از 4 درصد بوده است؛ این رقم حاکی از شرایط مناسب بازار کار این کشور برای متقاضیان و افراد فعال می باشد. بدین معنی که از هر 100 نفر نیروی آماده به کار در لهستان، 96 نفر مشغول به کار می باشند. بنابراین احتمال کاریابی در لهستان بالا خواهد بود. اما این امر کافی نیست و بایستی از شرایط اخذ ویزای کار لهستان توسط نیروی های بین المللی، مدارک مورد نیاز و مراحل آن که توسط کارفرما و نیروی جویای کار طی می شود اطلاع یافت. با مطالعه ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کار در لهستان

شرایط و قوانین ویزای کار لهستان

کار در لهستان و اخذ ویزای کار در این کشور همانند دیگر کشورهای اروپایی، دارای شرایط و قوانین خاص خود می باشد که ما در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم. بر اساس قوانین کشور لهستان، افراد متقاضی که قصد ورود به بازار کار این کشور را دارند باید از سوی کارفرمایی در این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشند. داشتن پیشنهاد شغلی مستلزم به ارائه رزومه کاری و تحصیلی مناسب می باشد؛ یعنی حداقل مدرک تحصیلی فرد باید لیسانس یا فوق لیسانس باشد، سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی فرد باید حداقل سه سال باشد و متقاضی از شرایط سنی مناسبی برخوردار باشد. در صورتی که متقاضی این شرایط را داشته باشد می تواند رزومه کاری خود را برای کارفرما در این کشور ارسال کند تا در صورت تأیید رزومه از سوی کارفرما، دعوت نامه برای وی صادر شود. بر اساس قوانین کشور لهستان، کارفرما پیش از ارسال دعوتنامه ملزم است که در ابتدا در این کشور آگهی استخدام نیروی بومی را منتشر کند؛ در صورتی که نیروی کار مورد نظر در این کشور پیدا نشد، می تواند دعوتنامه کاری مورد نظر را برای متقاضی ارسال کند.

کاریابی به کمک موسسه mie در لهستان

موسسه ملک پور کار در لهستان را از طریق شرکت های اروپایی ارائه دهنده قراردادهای کاری مشخص تسهیل می کند. آنها خدمات مختلفی از جمله کاریابی، جمع آوری اسناد و ترجمه را ارائه می دهند. در صورتی که شغل مورد نظر شما در لیست موقعیت های مورد نیاز باشد، پروسه ویزا بسیار سریع و ظرف 60 تا 180 روز انجام می شود. معیارهای واجد شرایط بودن معمولاً شامل سن زیر 50 سال (یا 55 سال برای برخی شغل ها) و درآمدهای بین 1000 تا 1250 یورو است. مزایای این برنامه شامل اقامت رایگان، بیمه درمانی، غذای رایگان و عدم نیاز به مدرک زبان است. با این حال، درک خطرات این برنامه مهم است، زیرا هیچ تضمینی برای کاریابی وجود ندارد و ریجکت شدن ویزا ممکن است بنا به دلایلی رخ دهد. هزینه این برنامه 9 تا 10 هزار یورو است و در صورت عدم تضمین شغل، امکان بازپرداخت وجود دارد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار لهستان

افراد متقاضی و واجد شرایط می بایست مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار لهستان را آماده و تهیه کرده و آن ها را به سفارت این کشور برای بررسی و تأیید نهایی ارائه دهند. مدارک مورد نیاز ویزای کار لهستان شامل موارد زیر می شود:

  • متقاضی باید گذرنامه معتبر خود را ارائه دهد.
  • مدارک تحصیلی فرد متقاضی باید ترجمه و ارائه شود.
  • مدارک و سوابق کاری فرد متقاضی باید ترجمه و ارائه شود.
  • در صورت داشتن مدرک زبان، متقاضی باید آن را به سفارت لهستان ارائه دهد.
  • دعوت نامه کاری کارفرما باید ارائه شود.
  • فرم های مربوط به ویزا تکمیل و ارائه شود.
  • در صورت داشتن مدارک فنی و حرفه ای، گواهی آن ها ارائه شود.
  • دو قطعه عکس پاسپورتی

مشاغل مورد نیاز لهستان

بسیاری از مشاغل مورد نیاز کشور لهستان، مربوط به کار فنی می باشند؛ اما ساکنان محلی تمایلی به تکمیل چنین موقعیت هایی ندارند. در بین مهاجران، این بخش محبوب ترین است. جابجایی های اثاثیه، کارگران غیرمتخصص و آشپزها دستمزد کاملاً مناسبی دریافت می کنند. در ساخت و ساز، کمبود زیاد تکنسین های لایه های بتونی، فیکس کننده های فولادی، تکنسین لایه های کاشی، نصب سازه های مهندسی، آجرپزی و پلاسترها، اپراتورها و مکانیک تجهیزات خاکبرداری دیده می شود. متخصصان کار در صنعت، در زمینه های صنعتی ممکن است فردی به عنوان اپراتور ماشین های سنگین، اپراتور جوشکاری، خیاط یا متخصص خیاطی لباس، متخصص چوب، قفل ساز، تکنسین و مهندس برق کار می تواند شرایط مناسبی برای کار در لهستان داشته باشد. لهستان همچنین در زمینه کشاورزی به نیروی کار احتیاج دارد. کشاورزان استان ها به طور پیوسته بیگانگان را برای انجام کارهای فصلی دعوت می کنند. چندی از رشته های مورد نیاز در کشور لهستان را در ادامه معرفی کرده ایم:

  • مشاغل مربوط به تجارت
  • راننده
  • تکنسین های فنی
  • مهندسین
  • رشته های فناوری اطلاعات
  • اقتصاد دان و حسابدار
  • مسئول نیروی انسانی
  • صنعت خوراکی و غذایی
  • مسئول لوجستیک و پشتیبانی

میزان حقوق و درآمد در لهستان

یکی از موارد مهم در خصوص کار در لهستان، میزان درآمد و حقوق دریافتی افراد متقاضی در مشاغل و فعالیت های مختلف کاری در این کشور است. ما در این بخش به بررسی حداقل و حداکثر حقوق دریافتی مشاغل مختلف در کشور لهستان می‌پردازیم. بر اساس قوانین کار لهستان، حداقل حقوق تعیین شده در سال ۲۰۱۸ به 2100 PLN است. این مبلغ، حداقل حقوق تعیین شده برای یک کارمند تمام وقت در طول یک ماه است. حداکثر حقوق تعیین شده در این کشور مربوط به بخش علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات است که در حدود 8400 PLN در ماه می باشد. در جدول زیر تعدادی از مشاغل و حقوق دریافتی آنها را خدمت شما ارائه می دهیم.

 

مشاغل در لهستان

میزان حقوق ماهیانه

بخش کسب و کار

4600 PLN

صنعت ساخت و ساز 

4480 PLN

بخش فناوری اطلاعات

8400 PLN

صنعت تجارت

4400 PLN

مهماندار

3400 PLN

بخش اداری

3300 PLN

چگونگی کاریابی و مؤسسات کاریابی لهستان

در خصوص کار در لهستان و فرآیند ورود به بازار کار این کشور موردی که برای افراد متقاضی می تواند مثمر ثمر باشد، نحوه کاریابی لهستان است. معمولاً در اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی فرآیند کاریابی از طریق مؤسسات و شرکتهای کاریابی در این کشورها انجام می شود. بدین صورت که فرد می تواند به سایت های مؤسسات کاریابی مراجعه نموده و با ارسال رزومه کاری خود برای آن ها، درخواست کاریابی ارائه دهد. این مقاله توسط موسسه ملک پور نگارش شده است و هر گونه کپی و رو نوشت از این مقاله، غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. درصورتی که رزومه کاری فرد پس از بررسی های اولیه در این مؤسسات قابلیت ارسال برای کارفرما را داشته باشد، مؤسسات کاریابی اقدام به ارسال رزومه فرد به شرکتهای مختلف و کارفرما ها می نمایند. بر این اساس، مؤسسات کاریابی شرایط ورود فرد متقاضی را به بازار کار این کشور مهیا می نمایند. مؤسسات کاریابی لهستان به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین و در بسیاری از مواقع نیز به هر دو صورت فعال هستند. مؤسسات کاریابی لهستان که به صورت آنلاین و غیر حضوری فعالیت دارند، از طریق وب سایت ها و صفحات معتبر خود، خدمات دهی می کنند. به این شکل که آگهی های استخدام را در صفحات خود منتشر کرده و به متقاضی کار این امکان را می دهند که با موسسه خواهان نیرو ارتباط بگیرند. در ادامه به معرفی تعدادی از مؤسسات کاریابی لهستان خواهیم پرداخت.

 

فهرست مؤسسات کاریابی لهستان

https://www.careersinpoland.com/

https://www.glassdoor.com/Job/poland-english-speaking-jobs-SRCH_IL.0,6_IN193_KO7,23.htm

https://www.indeed.com/l-Poland,-ME-jobs.html

https://job-poland.com/

 

شما می توانید با تهیه محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور، با اصول و ضروریات کاریابی در خارج از کشور آشنا شده و بهترین مؤسسات و کشورها برای کاریابی و اخذ ویزای کار را شناسایی کنید.

کار در لهستان

شرایط اخذ ویزای همراه لهستان

یکی دیگر از موارد مهم و اساسی در خصوص کار در لهستان که برای افراد متقاضی حائز اهمیت است، بحث بررسی ویزای همراه و صدور ویزا برای همراهان متقاضی می باشد. براساس قوانین، افرادی که به واسطه ویزای کار و با داشتن پیشنهاد شغلی و دعوت نامه از طرف کارفرما موفق به اخذ ویزای کار کشور مقصد شدند، می‌توانند همزمان به همراه خانواده خود که شامل همسر قانونی و فرزندان زیر سن ۱۸ سال است وارد کشور مقصد شود. کشور لهستان نیز در زمره این کشورها می باشد. در صورتی که فرد متقاضی بتوانند اثبات کند که شغل مورد نظر، قابلیت تحت پوشش قرار دادن هزینه های زندگی در لهستان را دارد، متقاضی می‌تواند با ارائه مدارک به سفارت کشور لهستان، به همراه خانواده خود وارد این کشور شود. بنابراین شرایط مهاجرت به لهستان از طریق کار برای فرد متقاضی و خانواده وی فراهم است.

اخذ اقامت و تابعیت لهستان از طریق کار

لهستان تابعیت دو گانه را نپذیرفته است؛ اما کارت اقامت دائم کشور لهستان، به مدت 10 سال اعتبار دارد که پس از مدت 5 سال به شخص اعطا می شود. اولین کارت اقامت کاری لهستان به مدت 1 تا 3 سال معتبر است. شخص با به کارگیری شرایط کار در لهستان همانند استخدام نیروی لهستانی در شرکت خود، ایجاد حساب و شماره مالیاتی و پرداخت آن می تواند برای دریافت کارت اقامت دائم کشور لهستان اقدام کند.

در صورتی که دو سال از دریافت کارت اقامت دائم کشور لهستان از زندگی شخص بگذرد و به کار و زندگی در لهستان به طور مستمر بپردازد، می تواند برای دریافت تابعیت کشور لهستان اقدام کند (در صورت لغو تابعیت اول). اما بهتر است قبل از هر گونه اقدام در جهت کار در لهستان، با مشاورین و کارشناسان ارشد مهاجرتی موسسه ملک پور مشورت کنید. چرا که ممکن است شرایط کاری بهتری برای شما در نظر گرفته شود.

سوالات متداول

✔️ شرایط کار در لهستان چگونه است؟

کشور لهستان از نرخ بیکاری پایینی برخوردار است و بر این اساس، احتمال یافتن شغل مناسب و ورود به بازار کار این کشور بالاست. افراد خارج از این کشور در صورت اخذ پیشنهاد شغلی و دعوتنامه کاری می توانند ویزای کار لهستان را دریافت نمایند.

✔️ مدارک لازم برای اخذ ویزای کار لهستان کدامند؟

یکی از مهم ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای کار لهستان، دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای لهستانی است. برای این امر لازم است که متقاضی از تحصیلات دانشگاهی حداقل لیسانس و سابقه کاری حداقل سه ساله مرتبط با رشته تحصیلی خود برخوردار باشد.

✔️ آیا امکان بردن همراه برای متقاضی کار در لهستان وجود دارد؟

بله؛ متقاضیان کار در لهستان می توانند در صورت توانایی تأمین هزینه های زندگی خود و خانواده، به طور همزمان برای اخذ ویزای همراه اقدام نمایند. هر چند به علت جلوگیری از اخلال در پروسه اخذ ویزا توصیه می شود که خانواده با فاصله زمانی وارد این کشور شوند.

✔️ آیا امکان اخذ اقامت و تابعیت لهستان از طریق کار فراهم است؟

بله؛ متقاضیان کار در لهستان می توانند در صورت اشتغال به کار و پرداخت بیمه و مالیات، پس از 5 سال، اقامت دائم لهستان را دریافت کرده و دو سال بعد برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام نمایند.

سخن پایانی

کار در لهستان، شرایط استخدام در لهستان، مشاغل مورد نیاز لهستان و شرایط ویزای کار لهستان در این مقاله به صورت اختصاصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به محدودیت هایی که از بابت ویزای کاری در کشور لهستان وجود دارد، شرایط کار در لهستان تنها برای افرادی فراهم است که پیشنهاد شغلی مناسب از این کشور دریافت کرده اند. کشور لهستان کشوری تأثیرگذار در اقتصاد اروپای شرقیست؛ اما به طور قطع نمی توان گفت کشوری مناسب برای مهاجرت کاری می باشد. بر این اساس به متقاضیان کار در لهستان توصیه می شود که برای کار در کشورهای دیگری همچون اتریش، آلمان، کانادا و استرالیا اقدام نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کار در لهستان می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان موسسه بهره مند گردید. در انتهای این بخش نیز می توانید در قسمت "ثبت پرسش"، سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ آن ها را دریافت کنید.

امتیاز 4.76 از 5 ( 16 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
کریم چاله کن
مدرک زبان برای کار در لهستان لازمه؟ میزان سطح آشنایی به زبان چقدر باید باشه؟ زبان لهستانی باید یاد بگیریم یا انگلیسی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب برای کار در لهستان باید یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت معتبر داشته باشید در خصوص زبان هم باید شرایط شما بررسی شود لطفا برای دریافت اطلاعات تخصصی و کامل تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.
حامد نظری
سلام ممنون بابت مقاله عالیتان در خصوص کار در لهستان اکثر سوالاتم را پاسخ گرفتم من والیبالیست هستم و دوس دارم از طریق ورزش مهاجرت کنم به نظر شما از کجا شروع کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای لهستان از طریق تحصیلی و یا سرمایه گذاری می توانید اقدام کنید ولی برای راهنمایی بهتر نیاز به اخذ اطلاعات کامل در مورد سن، تحصیلات، وضعیت تاهل و سرمایه شما می باشد. در صورت تمایل با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. سپاس
پارسا کوماسیان
سلام بنده گواهینامه پایه یک و لیفتراک دارم زبان ۱۴ ترم خوندم،۴۱ سالمه،ساکن کرج هستم سابقه کار ۱۸ سال دارم میتونم برای مهاجرت کار اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله، شما امکان کار در کشورهای دیگر از جمله در اروپا و کانادا را دارید ولی برای این امر داشتن یک کارفرما که به شما جاب آفر ارائه نماید نقش مهمی در مهاجرت شما خواهد داشت. برای بررسی شرایط خود می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
فریده علیزاده
سلام خسته نباشید من خیاط هستم و ۱۵ ساله که مشغول خیاطی هستم اما بیمه نیستم . آبا برا خیاطها هم مدرک دانشگاهی لازمه وبا مدرک زبان .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز برای کار شما باید سطح زبان خوبی داشته باشید و کارفرمایی در کشور مقصد داشته باشید که برای شما جاب آفر ارسال نماید. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، سابقه کار، شرایط سنی خوب و... بسیار تاثیرگذار است. شما برای کاریابی می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
ناهید
سلام، من دوستی لهستانی دارم. آیا این امکان وجود دارد که ایشان در لهستان شرکت کامپیوتری ثبت کنند و برای من دعوتنامه کاری ارسال کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که شما تحصیلات مرتبط با بیزنس ایشان را داشته باشید ایشان می توانند برای شما جاب آفر ارسال نمایید و شما به واسطه آن ویزای کاری دریافت نمایید.
رضا رحیمی
سلام بنده ۲۵ سالمه و در زمینه املاک و مستغلات فعالیت دارم سابقه کاریم ۴ ساله و مدرک تحصیلیم دیپلم رشته تصویر سازی کامپیوتر هست میتوانم مهاجرت کاری بگیرم ؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله در صورت آشنایی با زبان های خارجه و داشتن سرمایه مناسب می توانید از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت نموده و پس از ورود به کشور مقصد بتوانید مشغول به کار شوید.
ناصر مقدمی
کابینت کار ام دی اف هستم با مدرک دیپلم حسابداری متاهل برای من کار پیدا میشه ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شما برای کار در لهستان باید کارفرمایی پیدا کنید که برای شما جاب آفر ارسال نمایید. توجه داشته باشید که شرایط سنی، سطح زبان و سایر مهارت های شما نقش مهمی در دریافت جاب آفر دارد. در صورت داشتن این مهارت ها می توانید با کمک محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور برای کاریابی اقدام داشته باشید.
معصومه باقری
سلام. من مدرک کاردانی طراح و مد دارم در حال حاضر کارفرما هستم و 6 نفرو بیمه کردم با 10 سال سابقه کار و 28 سال سن دارم. زبان ضعیف میباشد. آیا برای لهستان میشه اقدام کرد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، آیا منظور شما این است که در کشور لهستان کارآفرینی داشته باشید؟ برای این امر باید ایده نو داشته باشید و سرمایه قابل توجهی منتقل نمایید اما اگر قصد کار دارید باید کارفرما پیدا کنید که به شما جاب آفر ارائه نماید.
وحید شاهمرادی مقدم
سلام من وحید هستم برای شغل راننده خواستم می توانم با کامیون کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
وحید شاهمرادی مقدم
سلام من وحید هستم برای شغل راننده خواستم می توانم با کامیون کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
وحید شاهمرادی مقدم
سلام خسته نباشید وحید هستم برای کار راننده هستم میخواستم بدونم در کشور لهستان راننده کامیون می خواهند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
رضاامیدزاده
راننده پایه یک .بیل مکانیکی.لیسانس مترجمی انگلیسی.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان کاریابی در کشورهای حوزه شنگن وجود دارد. برای اطلاع از شرایط لازم با موسسه تماس بگیرید.
مرتضی شایسته منش
سلام من راننده تریلی با۲۲سال سابقه بیمه و۵۰سال سن مدرک تحصیلی سوم راهنمایی دوفرزندایامی توانم درکشور لهستان کا رکنم‌حقوق انجا‌چنداست‌وارزانترین شهر‌جهت‌اقامت با تشکرازشما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز حداقل داشتن مدرک دیپلم برای اخذ ویزای کاری ضروری است.
علیرضا
من ۴۶ سال سن دارم متخصص دراجرای کارجوب وام دی اف هستم تحصیلات دانشگاهی ندارم ۱۸ سال سابقه راجع به کارم.بابیمه تامین اجتماعی دوتا مدرک فنی حرفه ای دارای همسر یه بچه ده ساله خانمم آرایشگره برا.کشورکاندا واسترالیا یالهستان میشه مهاجرت کاری داشت؟؟؟ مچکرم وممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه خدمات متنوعی در زمینه کاری دارد. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
سید ولی الله دالمن زا ه
من تو زمینه فایبرگلاس فعلالیت دارم و دنبال کار تو کشورهای اروپایی هستم امکانش هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود شرایط سنی و مدرک تحصیلی و شرایط تاهلتون رو میفرمودین پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند
لطیفی
برای کسی که جاب افر از لهستان از یه شرکت به عنوان مدیر رایانه ای شرکت اومده.. برای سفارت لهستان جهت گرفتن ویزا چه مدارکی لازمه..‌‌ممنونمیشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید جاب آفرتان به همراه مدارک هویتی تان ببرید سفارت البته بهتر است این موارد را از سایت خود سفارت پیگیری بفرمایید که دقیق تر است.
آرش کریمی
سلام من دارم گواهینامه بیل مکانیکی میگیرم و می‌خوام اقامت لهستان بگیرم میتونید در این باره راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در خارج کشور می توانید از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
ماهر عساکره
شرایط میخواستم بدونم لطفا جواب
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری می بایست از طرف یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از ویدیوی گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
علی حسینی
سلام من راننده تراکتور با۱۳سال سابقه کاروبیمه ۴۰ساله نیاز به کاردرکشورخارج دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای امارات امریکا انگلستان و ... در صورت داشتن شرایط امکان کاریابی دارد. پیشنهاد می شود برای بررسی رزومه خود و راه های دیگر مهاجرت با موسسه تماس حاصل نمایید.
محمد رضا بهروزی
سلام وقت بخیر من از شرکت حمل نقل در لهستان جهت رانندگی ترانزیت جاب افر کاری گرفتم وبه سفارت مراجعه کردم وبهم ویزا ندادن ایا راهی هست را گرفتن ویزا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست گرامی. جاب آفر شما توسط وکیل باید بررسی شود.
مشاوره رایگان