شرایط کار در قبرس

48 نظر

کار در قبرس داری شرایطی است، از آنجا که ورود به کشور قبرس برای ایرانیان نیازمند اخذ ویزا و مجوز کار است، متقاضیان می بایست در ابتدا برای دریافت پیشنهاد و قرارداد کاری از سوی یک کارفرما در این کشور اقدام نمایند. تسلط به یکی از زبان های انگلیسی، ترکی و یا یونانی الزامی است. امکان اخذ اقامت کاری در قبرس شمالی به دلیل اینکه کشور مستقلی نیست و زیر نظر ترکیه است ضعیف تر از قبرس جنوبی است. اقتصاد قبرس شمالی وابسته به گردشگری است، فرصت‌های شغلی اغلب در زمینه های گردشگری، هتلداری، رستوران‌ها، و خدمات است. اما در قبرس جنوبی که کشوی عضو اتحادیه اروپا است و زیر نظر یونان است، شرایط کاری بهتر است و امکان کاریابی در زمینه های خدمات مالی، گردشگری، مهندسی، IT، بهداشت و درمان، تجارت، و صنعت وجود دارد . نرخ بیکاری در قبرس جنوبی کمتر و واحد پول آنها یورو است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی کار در قبرس میتوانید از مشاوره رایگان مشاورین موسسه بهره مند شوید.

ویدیو موسسه MIE در مورد راه های عالی اقامت قبرس جنوبی


عناوینی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرند:

تماس با ما

 

کار در قبرس

انواع ویزای کار قبرس

تمامی شهروندان غیراتحادیه اروپا برای کار در قبرس نیازمند اخذ مجوز کار در این کشور هستند. از آنجا که کشور قبرس دارای اقتصادی رو به رشد است و کار و زندگی در این کشور مزایای به خصوصی را برای مهاجرین به ارمغان می آورد، افراد بسیاری برای دریافت ویزای کار در قبرس اقدام می نمایند. پایین بودن نسبی نرخ مالیات در این کشور نیز از دلایل دیگری برای انتخاب این کشور توسط متقاضیان کار در خارج از کشور است. برای دریافت ویزای کار در قبرس ابتدا نیاز است متقاضی یک نامه و مجوز کار از سوی کارفرما در این کشور دریافت نموده و سپس برای اخذ ویزای کار در قبرس اقدام نماید. اقامت کاری در قبرس به صورت ۴ ساله ارائه شده و قابل تمدید نمی باشد؛ اما تمدید آن برای افراد متخصص در زمینه های مورد نیاز این کشور امکان پذیر می باشد.

توضیحات موسسه ملک پور در زمینه کار در خارج از کشور

ویزاهای کار در قبرس عبارتند از:

  • ویزای کاری برای کار آموزان
  • ویزای کاری استخدام در شرکت های عمومی
  • ویزای کاری استخدام در شرکت های بین المللی
  • ویزای کاری کار در خانه
  • ویزای کاری برای انجام کارهای داوطلبانه
  • ویزای کاری برای کارآفرینی و استارت آپ

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار در قبرس

از مهم‌ترین مراحل اقدام برای اخذ ویزای کار در قبرس، آماده سازی مدارک جهت ارائه آن ها به سفارت این کشور می باشد. با توجه به نوع ویزای مورد نظر، مدارک مورد نیاز برای تحویل به سفارت این کشور به منظور اشتغال به کار در قبرس متفاوت می باشد. اما به طور کلی ارائه مدارک زیر مشترکاً برای انواع ویزای کار در قبرس نیاز است:

  • رزومه کاری
  • مدارک هویتی
  • کپی گذرنامه
  • نامه تمکن مالی
  • بیمه نامه
  • انجام تست های سلامت
  • تأییدیه قرارداد کاری میان متقاضی و کارفرما
  • فرم های مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در قبرس به صورت پر شده

میزان حقوق و درامد در قبرس

موضوع میزان درآمد در کشور مورد نظر، یکی از اساسی ترین موضوعاتیست که نیاز است متقاضیان قبل از هرگونه اقدام برای اخذ ویزای کار مورد بررسی دقیق قرار دهند. میزان درآمد دریافتی می بایست با میزان مخارج زندگی در یک کشور متناسب بوده و متقاضی به راحتی بتواند با استفاده از درآمد حاصل از کار خود، از امکانات رفاهی استفاده نماید. واحد پول قبرس به صورت یورو و لیر می باشد و در ارتباط با حداقل میزان درامد در قبرس می توان گفت این میزان برای کارگران ساده در حدود ماهیانه ۸۷۰ یورو است. به طور متوسط درآمد دریافتی در شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس در حدود ماهیانه ۱۳۰۰ یورو می باشد. لازم به ذکر است که میزان حقوق ذکر شده در قرارداد فرد متقاضی کار در قبرس و کارفرما نباید کمتر از میزان حداقل درامد در قبرس باشد. در جدول زیر نام برخی از مشاغل به همراه حقوق آن ها را مشاهده می نمایید:

شغل

میزان درآمد سالیانه (یورو)

وکیل

۳۹۰۰۰

 مدیر بازاریابی

۴۵۰۰۰

مدیر اقتصادی

۱۱۰۰۰

مدیر IT

۳۶۰۰۰

مهندس نرم افزار

۲۴۰۰۰

حسابدار

۲۶۰۰۰

مدیر مالی

۹۹۰۰۰

بازار کار در قبرس

بازار کار در قبرس که خود به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم شده و به صورت زیر است:

بازار کار در قبرس شمالی

قبرس شمالی توسط ترکیه تشکیل شده است. این منطقه از نظر بین‌المللی توسط تعداد کمی از کشورها به عنوان یک کشور مستقل تشخیص داده شده است. با این حال، بسیاری از کشورها، از جمله کشورهای اتحادیه اروپا قبرس شمالی را به عنوان بخشی از جمهوری قبرس می‌شناسند. زبان قبرس شمالی ترکی است. اقتصاد قبرس شمالی بر اساس صنعت گردشگری است. بنابراین، فرصت‌های شغلی اغلب در حوزه‌های گردشگری، هتلداری، رستوران‌ها، و خدمات مرتبط وجود دارد.

بازار کار در قبرس جنوبی

قبرس جمهوریکی (Republic of Cyprus) یا قبرس جنوبی یک کشور عضو اتحادیه اروپا است و اقتصادی نسبتاً پیشرفته دارد. زبان اصلی در قبرس جنوبی یونانی است. قبرس جنوبی عضو اتحادیه اروپا است، قوانین کاری و حقوق کارگران در قبرس جنوبی طبق قوانین اتحادیه اروپا اجرا میشود، این قوانین شامل حداقل حقوق، شرایط کاری، ایمنی و بهداشت شغلی و حقوق مربوط به مرخصی می‌شود. با توجه به تنوع اقتصادی، فرصت‌های شغلی در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات مالی، گردشگری، مهندسی، IT، بهداشت و درمان، تجارت، و صنعت در قبرس جنوبی وجود دارد.

نحوه کاریابی و موسسات کاریابی در قبرس

یکی از شرایط دریافت ویزای کار در قبرس این است که متقاضی در ابتدا پروسه کاریابی در قبرس را انجام دهد. برای انجام این امر می بایست متقاضی به زبان انگلیسی، ترکی و یا یونانی تسلط کافی داشته باشد. از راه های کاریابی در کشور قبرس این است که متقاضی از طریق مؤسسات و شرکتهای کاریابی در قبرس اقدام نماید. همچنین متقاضی می تواند طی یک سفر توریستی به قبرس و با ارائه رزومه خود به کارفرما، برای دریافت پیشنهاد کاری و استخدام در قبرس اقدام نماید. در حالت دیگر فرد به دلیل استقبال قبرس از نیروهای کار تحصیل کرده در کشور خود می تواند با مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس، برای کاریابی اقدام نماید. بسیاری از شرکتهای کاریابی در قبرس، علاوه بر فعالیت های حضوری، دارای خدمات آنلاین نیز می باشند؛ با مراجعه به وب سایت این مؤسسات می توانید از فرصت های شغلی موجود در این کشور اطلاع یابید.

در جدول زیر نام برخی از مؤسسات و شرکتهای کاریابی در قبرس را مشاهده می نمایید:

www. cyprusemployment. com

Kariera. com. cy

www. cyprusjobcenter. com

www. cyprusjobs. com

لیست مشاغل مورد نیاز قبرس

به طور کلی هر کشوری به نیروی کار متخصص در زمینه های به خصوصی نیاز دارد و همه ساله بر اساس سیاست هایی از ورود چنین افرادی به کشور خود استقبال می نماید. همچنین اخذ ویزای کار در صورت داشتن تخصص در زمینه های مورد نیاز کشور مورد نظر، از جمله کلیدی ترین مواردیست که می بایست از قبل مورد بررسی قرار گیرد. به طور کلی کشور قبرس برای متقاضیان کار در این کشور، اقامتی به مدت ۴ سال و بدون قابلیت تمدید ارائه می دهد؛ اما در خصوص سیاست های کشور قبرس به منظور جذب نیروی کار متخصص در رشته های مورد نیاز، لازم به ذکر است که تمهیداتی برای اخذ اقامت دائم افرادی که زمینه کاری آن ها مورد نیاز کشور قبرس باشد در نظر گرفته شده است.

در جدول زیر اسامی برخی از لیست مشاغل مورد نیاز قبرس را مشاهده می نمایید:

 

مشاغل مورد نیاز قبرس 

مهندس

دندانپزشک

حسابدار

داروساز

پزشک

پرستار

مزایا و معایب کار در قبرس

مزایا و معایب کار در کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود چون از نظره استقلال و شرایط کاری با یک دیگر متفاوت هستند.

مزایا و معایب کار در قبرس شمالی

کار در قبرس شمالی، یک منطقه خودمختار که تحت تأثیر ترکیه قرار دارد، مزایا و معایب خاص خود را دارد. از جمله مزایا آن این است که ، هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است و قیمت مسکن در قبرس شمالی ارزان‌ تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است. و معایب ان این است که قبرس شمالی توسط بسیاری از کشورها به عنوان یک کشور مستقل شناخته نشده است. وضعیت خود مختار سیاسی ندارد و ممکن است قوانین و شرایط کاری در ان متغیر باشد و اینکه شرایط کاری در ان نسبت به قبرس جنوبی کمتر و محدودتر است.

مزایا و معایب کار در قبرس جنوبی 

کار در قبرس جنوبی مزایا و معایب خود را دارد. از جمله مزایای ان این است که، اقتصاد قبرس جنوبی تنوع زیادی دارد، از جمله بخش‌های گردشگری، مالی، صنعت، خدمات و کشاورزی. این تنوع می‌تواند فرصت‌های شغلی در حوزه‌های مختلف را ایجاد کند. به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا از قوانین کاری اتحادیه اروپا پیروی میکند. و از جمله معایب ان هزینه‌های زندگی در برخی مناطق از قبرس جنوبی ممکن است بالا باشد، به خصوص در شهرهای بزرگ مانند نیکوزیا، زبان اصلی ان یونانی است و از دیگر چالش های موجود در قبرس جنوبی این است که با افزایش ورود افراد مهاجر رقابت در بازار کار زیاد است.

نرخ بیکاری در قبرس 

نرخ بیکاری در کشور قبرس شمالی وابسته به ترکیه است ولی در کشور قبرس جنوبی که مستقل و عضو اتحادیه اروپا است متفاوت است نرخ بیکاری در کشور قبرس به طور کلی به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم میشود.

نرخ بیکاری در قبرس جنوبی

شاخص نرخ بیکاری از جمله مهم ترین فاکتورها برای انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت است. نرخ بیکاری نشان دهنده شرایط کاری موجود در کشور مورد نظر است و هرچه این نرخ پایین تر باشد، می توان نتیجه گرفت که شرایط کاریابی در آن کشور مهیا تر بوده و به تبع آن کشور مقصد مناسب تری برای مهاجرت به خصوص از طریق کار است. از این رو توصیه می شود که قبل از اقدام برای اعزام نیروی کار به قبرس، میزان نرخ بیکاری در این کشور را مطالعه و بررسی نمایید. نرخ بیکاری و بازار کار قبرس جنوبی از سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ روند افزایشی داشته و تا نرخ ۱۶ درصد هم رسیده است و پس از آن تا به امروز سیر نزولی را طی نموده و در سال 2019 به 7.27 درصد رسیده است. و از سال 2021 به بعد میتوانید روند نزولی ان را در نمودار زیر ببنید:

کار در قبرس

نرخ بیکاری در قبرس شمالی

نرخ بیکاری در قبرس شمالی برای اینکه تحت نظره ترکیه است وابسته به شرایط کار و اقتصاد در ترکیه است و شرایط مستقلی در ان حاکم نیست. در نمودار زیر از سال 2015 تا 2022 اخرین شرایط نرخ بیکاری در قبرس شمالی را مورد بررسی قرار داده است:

نرخ بیکاری در قبرس شمالی

شرایط اخذ ویزای همراه قبرس

امکان اخذ ویزای همراه یکی از اساسی ترین مسائلی است که قبل از اقدام برای کار در قبرس می بایست توسط متقاضیان به صورت دقیق بررسی گردد. به طور کلی می توان گفت ویزای همراه به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی داده می شود و اخذ آن برای متقاضیان کار در قبرس در صورت داشتن اقامت حداقل ۲ ساله این کشور امکان پذیر است.همچنین لازم به ذکر است که مدت این ویزا ۱ سال بوده و پس از گذشت یک سال نیاز به تمدید خواهد داشت.

هزینه های زندگی در قبرس

هزینه های زندگی در قبرس با توجه به نرخ مالیات پایین در این کشور و مقایسه قبرس با دیگر کشور های اروپایی، بسیار پایین است. اما به طور مثال نرخ اجاره خانه در کشور قبرس در مقام مقایسه با کشور ایران، حدود 20 درصد گران تر می باشد. در جدولی که ذیل این مطلب ارائه شده است هزینه های اجاره و خرید ملک قبرس را مشاهده خواهید نمود؛

 

اجاره و خرید ملک در قبرس

هزینه به یورو

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

582.94 یورو

اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر

468.85 یورو

اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

1،007.71 یورو

اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر

795،65 یورو

خرید یک مترمربع آپارتمان در مرکز شهر

2،049.44 یورو

خرید یک مترمربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر

1،554.62 یورو

 

در جدول زیر نیز نرخ برخی از اقلام مصرفی زندگی در جمهوری قبرس توسط کارشناسان ما در موسسه ملک پور جمع آوری گشته که آن را جهت بالا بردن آگاهی و شناخت هرچه بیشتر شما از شرایط زندگی در کشور قبرس، به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

 

اقلام مصرفی

هزینه به یورو

وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت

12 یورو

هزینه صرف غذا برای 2 نفر در یک رستوران متوسط (3 وعده غذایی)

48 یورو

مک دونالد

6 یورو

اینترنت ماهیانه

38.57 یورو

شروع قیمت تاکسی (تعرفه نرمال)

5 یورو

بنزین (1 لیتر)

1.22 یورو

گوشت مرغ (1 کیلوگرم)

8.08 یورو

برنج سفید (1 کیلوگرم)

1.54 یورو

شیر (1 لیتر)

1.37 یورو

اخذ اقامت و تابعیت قبرس از طریق ویزای کار

اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس، موضوعیست که از اهمیت بسیار بالایی برای متقاضیان کار در قبرس برخوردار است. همانطور که پیش تر گفته شد امکان دریافت اقامت دائم برای متقاضیان کار در قبرس در رشته های پرتقاضا وجود داشته و در غیر این صورت این پروسه با مشکل همراه خواهد بود. به طور کلی فرد به منظور اخذ اقامت در قبرس می بایست به مدت ۵ سال در این کشور مشغول به کار باشد. همچنین متقاضی پس از گذشت ۷ سال از زندگی و کار در قبرس می تواند برای اخذ پاسپورت قبرس اقدام نماید. لازم به ذکر است که کشور قبرس برنامه های دیگری را نیز برای اخذ پاسپورت ارائه می دهد و یکی از آن ها سرمایه گذاری به مبلغ ۲ میلیون یورو در بخش املاک این کشور است.


سوالات متداول

✔️ میزان درآمد در قبرس چقدر است؟

میزان درآمد در قبرس برای کارگران ساده در حدود ماهیانه ۸۷۰ یورو است و متوسط درآمد دریافتی در شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس در حدود ماهیانه ۱۳۰۰ یورو می باشد.

✔️ کار در قبرس شکالی بهتر است یا جنوبی؟

کار در قبرس جنوبی بهتر است زیرا واحد پول ان یورو و جزو اتحادیه اروپا است و از شرایط و قوانین کار در اتحادیه اروپا پیروی میکند. همچنین نرخ بیکاری در ان کمتر است.

✔️ زبان رسمی کشور قبرس چیست؟

مردم کشور قبرس به زبان های ترکی و یونانی صحبت می کنند.

✔️ کدام دسته از مشاغل برای کار در قبرس مناسب هستند؟

مشاغل در زمینه هایی همچون برق و IT از جمله مشاغل پرتقاضاترین مشاغل در قبرس محسوب می شوند.

✔️ نرخ بیکاری در کشور قبرس چقدر است؟

نرخ بیکاری و بازار کار قبرس در سال 2019 به 7.27 درصد رسیده است.


_____________سخن پایانی _____________

همان گونه که مطرح شد کشور قبرس به دلیل ارائه امکانات رفاهی مناسب، هزینه های نسبتاً پایین زندگی و نیز برخورداری از آب و هوای مناسب، همواره به عنوان یکی از مقاصد محبوب مهاجرت برای ایرانیان به حساب می آید. کشور قبرس ‌در مقایسه با کشورهای صنعتی مانند آلمان و اتریش از نرخ بیکاری نسبتاً بالایی برخوردار است؛ اما می توان گفت افراد متخصص در زمینه مشاغل مورد نیاز این کشور مانند IT و برق می توانند از آینده شغلی و نیز مزایای اقامتی خوبی در این کشور برخوردار شوند. به طور کلی کار در قبرس برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا پروسه نسبتاً پیچیده ای را طی می کند و افراد می بایست حتماً در ابتدا با یک کارفرما در این کشور قرارداد کاری تنظیم نمایند. امید است توانسته باشیم در این نوشتار پاسخگوی سؤالات شما عزیزان در خصوص وضعیت کار در قبرس اروپایی، درامد، شرایط اعزام نیروی کار و استخدام در قبرس باشیم. شما عزیزان می توانید سؤالات خود را در پایان همین بخش در قسمت "ثبت پرسش" مطرح نمایید تا کارشناسان متخصص موسسه ملک پور در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات شما همراهان گرامی باشند. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره تلفنی رایگان در رابطه با کار در قبرس و نیز مهاجرت به قبرس و سایر کشورها با تلفن های موسسه تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را کامل کنید.

امتیاز 3.96 از 5 ( 69 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
جلیل حاتم زاده
سلام جوشکارحرفه ای گازهستم بامدرک فنی حرفه ای خودمم ۱سال قبرس یونان بودم سال ۸۳تا۸۴نیکوزیا ولیماسوربرای اقدم ویزاکارچه کاربایدانجام بدیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعاتی اعم از سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و پشتوانه مالی تان هستیم. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
فرزاد جعفری
سلام من 37 ساله و مکانیک هستم، کشورهای زیادی رو بررسی کردم و تقریبا مسیر پیش روی خودم رو با مقالات شما پیدا کردم اما یه مقدار زبانم ضعیف هست. میخوام بدونم که آیا بدون مدرک زبان و آشنایی اولیه می تونم برای کار در قبرس اقدام داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله می توانید کار را شروع کنید و حین پروسه مدرک زبان خود را ارائه دهید .لطفا برای دریافت اطلاعات تخصصی و کامل تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.
مهدی جام شکر
سلام دارای گواهینامه لیفتراک با سابقه کار هستم آیا میتونم در خواست کار بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، در صورتی که شرایط سن و زبان خوبی داشته باشید و بتوانید جاب آفر از کارفرمایی دریافت کنید بله شانس دریافت اقامت کاری خواهید داشت.
مرجان برگ نیل
سلام مرجان برگ نیل دیپلمه هستم کمک بهیار در بیمارستان میلاد هستم ۱۸ سال سابقه کار دارم ۴۳ سال دارم ومدارک آرایشگری نیز دارم آیا کار برای اینجانب امکان داره و خودم ترک آذری هستم ودرحال حاضر کلاس ترکی استانبولی هم میرم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید از طریق ویزای توریستی وارد شوید و در محیط کار پیدا کنید
وحید رضا فرشیدفر
درود. من اول در مورد ویزای کار در قبرس جنوبی میخواستم بدونم و در مرحله ویزای کار در کانادا و دیگر کشورها. من ۵۱ ساله تکنسین ماشین افزار هستم و دارای ۲۰ سال سابقه کار هستم و هم اکنون ساکن قبرس شمالی هستم و در حال گرفتن اقامت هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
رحیم نیرومند
با سلام من استاد کار ام دی اف هستم و تو کار دکوراسیون داخلی آیا بنده میتونم نسبت به شغلم اونجا فعالیت کنم خودم هم42سالمه و بیست‌و پنج سال هم سابقه کار دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در صورت داشتن جاب آفر میتوانید اقدام نمایید با تشکر
محمد سعیدفر
سلام من تعمیرات موبایل هستم 36 ساله و زبانم خوب هست شرایط اکی هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری مثل مدرک تحصیلی، سطح زبان پشتوانه مالی و کشور مورد نظرتان هستیم.
Hadi haditbar
باسلام خسته نباشی من سیم کش ساختمان هستم ۴۲سالمه و۲۷سالسابقه کاردارم ودیپلمه میتونم کاری دراونجاپیداکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشورهای خارجی حتما باید پیشنهاد شغلی داشته باشید.
Rasoul
سلام خسته نباشیدبنده آشپزفست هستم تقریباترکی بلدم.بنظرشمامقدورهست برم قبرس واینکه رستوران های اونجام جای خواب میدن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اقامت کاری باید پیشنهاد شغلی از این کشور داشته باشید و در مورد اینکه آیا محل خواب هم می دهند با کافرما مشورت نمایید.
حامدمرادی
سلام من یک نجار هستم‌ با مدرک فنی و حرفه‌ای با سابقه بیمه ۱۸ سال در زمینه تولید مبلمان و صندلی با سن ۳۷ سال متاهل با یک فرزند میخواستم بدون کار در قبرس برای نجاری هست تا اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید برای کار در خارج کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید. باتوجه به رزومه ای که می فرمایید کار آسانی در پیش ندارید. پیشنهاد می کنم از محصول زیر برای پیدا کار استفاده نمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
Ahmad wais noori
سلام من رنگ مال ساختمان استم می‌خواهم در کشور قبرس بیام با خانمم 22 سالمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم البته یکسری موقعیت های شغلی در زمینه ساختمان در کشور سوئد هم فراهم است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
مطیع الله نقشبندی
سلام مه فعلان در افغانستان استم میخواستم معالامات در کار قبرس برای افغان ها است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر از این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید بلی این امکان برای شما فراهم است. پیشنهاد می کنم برای کار در خارج کشور از راهنمایی های زیر استفاده بفرمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
اسماعیل
سلام وقت بخیر .من تعمیرکار برق خودرو هستم با ۱۸ سال سابقه .مدرک فنی حرفه ایی دارم .۳۸ سالمه.دیپلم دارم ولی بصورت ازاد در دانشگاه صنعت شریف اموزش دیدم و مدرک دارم .متاهلم و دو فرزند ۶ و ۹ ساله دارم.همسرم آرایشگر و مدرک داره.پشتیبانی مالی ۲ میلیارد دارم.میخام واسه اقامت و کار در قبرس .میخاستم ببینم در قبرس میتونم کار کنم.ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید کاملتر شرایط شما بررسی بشه مخصوصا اینکه دارای دوتا فرزند هم هستید. کشورهایی که ویزای همراه دارند گرینه مناسبی می تواند برای شما باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
محب الله غیاثی
سلام عرض ادب . دوست عزیز میشه در باره کار در قبرس جنوبی برایم معلومات بتی فعلا در افغانستان می‌باشم 30 سال دارم میخواهم با خانم و یک فرزند ام بیایم میشه معلومات بتی ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در قبرس جنوبی باید از این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید. اگر رزومه کاری دارید می توانید برای کاریابی اقدام بکنید. که راهنمایی های بیشتر در لینک زیر هست. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
نوشین بختیاری
سلام و عرض ادب من چهار ماهه اومدم قبرس از طریق ازدواج و در حال طی پروسه هستم برای گرفتن پینک اسلیپ و ۴۶ سالمه و فوق لیسانس EMBA چطوری میتونم اینجا یک کار معتبر و خوب پیدا کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز می تونید در محیط که هستید از شهرداری محل زندگی تان و همینطور از کاریابی های داخلی کمک بگیرید. موفق باشید.
ایمان شرف الدین
با سلام اینجانب کارمند یکی از بانکهای دولتی هستم که ۲۵ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش ارز، اعتبار اسنادی وارداتی و صادراتی ، حوالجات ارزی و دیگر موارد در این زمینه رو دارا میباشم. اکثر دوره های بانکداری بین المللی رو زیر نظر بانک مرکزی گذرانده ام و گواهی معتبر در این خصوص دارم. فوق لیسانس زبان هستم و به زبان انگلیسی مکالمه روزمره و تخصصی بانکی کاملا مسلط هستم. توانایی مکاتبات بانکی به زبان انگلیسی را نیز دارا هستم. سنم ۵۰ ساله متاهل و دارای دو فرزند ۱۸ و ۱۲ ساله هستم. بخاطر آینده فرزندانم تصمیم به مهاجرت به قبرس رو دارم. آیا شانسی برای پیدا کردن کار در آن کشور دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز منظورتان از قبرس کشور جنوبی است؟ باتوجه به شرایط سنی تان به شما فقط پروسه های سرمایه گذاری و سرمایه داری می خورد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
آیت شجاعی
سلام من کارمند خدمات فرودگاهی (ramp control)هستم با سابقه ۱۶ سال در فرودگاه امام ایران ایر و لیسانس مدیریت بازرکانی و مدرک ایلس زبان و تخصص در امور فنی ساختمان و سابقه کار در ضمینه تکنسین نصب پکیج و رادیاتور نماینده چند شرکت داخلی تکنسین نص و تعمیرات کولر گازی و تصفیه آب خانگی که به مدت ۱۰ سال با سابقه نصب حداقل۵۰۰۰ دستگاه کولر گازی و پکیح تمایل به مهاجرت در درجه اول به استرالیا و دوم کانادا و اروپا و یا قبرس شمالی دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اقامت کاری کشورهای اترالیا و کانادا امتیازی است و به سن، مدرک تحصیلی نمره زبان و سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی تان امتیاز می دهند. در مورد اروپا می توانید به دنبال کار باشید تا جاب افر دریافت نمایید که برای این منظور می توانید از محصول زیر راهنمای گام به گام تا کار در خارج کشور استفاده کنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
رضا کاوندی
با سلام وعرض ادب. مدیر مالی هستم با 21 سال سابقه کاری .کارشناسی رشته حسابداری و ارشد رشته مدیریت مالی . حدود 10 سال هست مدیر مالی شرکتهای دارویی هستم. با توجه به شرایط کاری و قصد اقامت قبرس آیا میتوانم در آنجا مشغول کار شوم .؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در خارج کشور نیازمند به داشتن پیشنهاد شغلی یا جاب آفر هستید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما برای مهاجرت دقیق تر بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
ولی اله آذرزرتشت
سلام من با ۴۰ سال سابقه کاری در زمینه الکترونیک و برق و تعمیرات تلویزیونهای ال ای دی و ال سی دی و کلیه لوازم برقی و صوتی و تصویری و همچنین با سابقه۳۵ سال در زمینه نوازندگی کیبرد در موسیقی و اجرای مراسم تولد و عروسی فعالیت داشته و دارم آیا تخصص های من جایی برای ابجاد کار در قبرس ایجاد میکند؟ با تشکر از پاسخ شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در خارج از کشور پیشنهاد می کنم از محصول زیر استفاده نمایید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
محسن عباسیان
من راننده یایه هستم با ۳۹ سال سن ۱۵ سال سابقه بیمه رانندگان و سابقه رانندگی دارم ایا تو قبرس میتونم کار رانندگی پیدا کنم چقدر حقوق راننده هست .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی موسسه در این مورد خدماتی را نمی دهد شما میتوانید با موسسات کاریابی تماس حاصل نمایید 
صدف جوادی
سلام وقت بخیر برای اقامت میخواستم بررسی کنم و اولین مطلب شرایط کاری هست که میخواستم بدونم خواستم بدونم برای رشته معماری شرایط به چه صورت هست البته دانشجوی دکتری هستم و رزومه کاری هم دارم …. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏🏻
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری شما می بایست از یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر از پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور در قسمت محصولات استفاده نمایید  
اهورا کاویانی
با درود بر شما بنده آرایشگر حرفه ای و تتو آرتیست و ماساژور هستم میتوانید راهنمایی بفرمائید که از طریق خرید مغازه با سالن در قبرس چطور میتوانم اقامت خود و خانواده ام را دریافت کنم سپاسگزارم از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
علی
سلام بنده ۴۷ساله هستم و در زمینه ساخت فیلم های تبلیغاتی و صنعتی و عکاسی ۲۵سال سابقه دارم برای کار در قبرس شمالی راهنمایی بفرمایید ممنوم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری شما بایستی از یک کارفرما در ان کشور جاب افر دریافت نمایید. با توجه به شرایط سنی تان و بازار کار قبرس شمالی پروسه سختی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
نویدقاضی
سلام خسته نباشید من درایران مدیرتولید چندین کارخونه بزرگ دررابطه با صنعت پلاستیک ازجمله پانل های دیواری وسقفی تایل وابزارهای مختلف آیا برای من درقبرس کارهست 46سال دارم زبان ضعیف
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کاریابی 4 عامل سن مدرک تحصیلی سابقه کاری مرتبط و مدرک زبان بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می شود برای بررسی شرایط خود با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید. 02149196000
ﻏﻼﻡ ﺭﺿﺎ اﺣﻤﺪﻱ
ﺳﻼﻡ ﻭﻗﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺨﻴﺮ, ﻣﻴﺨﻮاﻡ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ اﺩاﻣﻪ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ ﻗﺒﺮﺱ ﺁﮔﺎﻩ ﺷﻮﻡ, ﻣﻦ اﻫﻞ اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﻫﺴﺘﻢ ﻣﻴﺨﻮاﻡ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ ﻗﺒﺮﻳﺲ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﻛﻨﻢ,ﻣﻦ ﻓﺎﺭﻍ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺻﻨﻒ 12 ﻫﺴﺘﻢ, ﺁﻳﺎ ﻧﻬﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ اﺧﺬ ﻭﻳﺰاﻱ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﺑﺮاﻱ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻥ اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻧﻲ اﺳﺖ? اﮔﺮ ﺟﻮاﺏ ﺷﻤﺎ ﺑﻠﻲ اﺳﺖ ﺑﺎ ﭼﻲ ﺷﺮاﻳﻂﻲ و ﻫﺰﻳﻨﻪ اﺵ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﺴﺖ? ﻟﻂﻔﺂ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺕ اﺭاﻳﻪ ﻓﺮﻣﺎﻳﻴﺪ, ﻗﺒﻼ اﺯ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﺸﻜﺮﻡ
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که اقامت قانونی در ایران داشته باشید می‌توانید اقدام نمایید لطفاً برای اطلاع از هزینه ها و بررسی شرایط خود با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید
مهدی مبارکی
سلام من ۱۶ سال سابقه کار در زمینه آزمایشات آب وباکتری در پالایشگاه اراک هستم وهم اکنون رییس آزمایشگاه آب وباکتری شرکت ذکرشده می باشم.وشرایط استخدامی رسمی دارم.زبان انگلیسی هم در حدبسیارمطلوب می دانم.ممنون میشم در رابطه با تخصص اینجانب جهت کار در قبرس راهنماییم نمایید.ممنونم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری بایستی از یک کارفرما در کشور قبرس جاب افر داشته باشید. برای اطلاع از نحوه اخذ ویزای کاری در قسمت محصولات سایت malekpourmie.net پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور را بررسی نمایید.
امین
سلام وقت بخیر...من بازرس فنی جوش و کنترل کیفیت در حوزه نفت و گاز هستم میتونم در قبرس جنوبی کار پیدا کنم و چطوری میتونم اقدام کنم...؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
محمدرضا
با سلام با توجه به موضوع کارشرکت که اقای دکتر تو پیچ اینستا اعلام‌ کردن من میتونم تو کار فنی در قبرس اقدام به فعالیت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله امکان اقدام وجود دارد. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.
سید علی سینا
من اهل افغانستان هستم و23 سال عمر دارم در شرایط کنونی افغانستان ضرورت به کار در قبرس دارم میخواهم راهنمای کنید که چه باید کنم و کدام حرفه خاص هم ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. کاریابی به شرایط و سوابق کاری شما بستگی دارد و بدون سوابق کاری شرایط شما دشوار خواهد شد. بهتر است برای ویزاهای تحصیلی اقدام داشته باشید تا پس از تحصیل مشغول به کار شوید.
سید علی سینا
از کدام طریق ثبت نام کنم تا ویزه تحصیلی دریافت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دوست عزیز، برای تحصیل در قبرس می توانید از مشاوره با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
سید علی سینا
از کدام طریق ثبت نام کنم تا ویزه تحصیلی دریافت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دوست عزیز، برای تحصیل در قبرس می توانید از مشاوره با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
مهدی بادبرین
سلام کارم در زمینه کابینت ام دی اف و ساخت درب چوبی،ولی،زبانم ضعیفه.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما برای کار در برخی کشورها شانس خواهید داشت. بهتر است برای تقویت شرایط، سطح زبان خود را تقویت نمایید.
Roza safavi
من هیچ آشنایی ندارم که برام ویزای کاری بفرسته باید چکار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر موسسه خدمات کاریابی در بسیاری از کشورها ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
اسماعیل
سلام من ۴۴ سال هستم و متاهل شرایط کار برنامه نویسی در قبرس چطوره ایا همسرم هم میتونه کار کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز این رشته در اروپا بارار کار خوبی دارد. در صورت اخذ جاب افر همسرتان نیز اجازه کار خواهند داشت.
کمالوند
سلام و عرض ادب و احترام من تصميم داشتم برای تحصیل رشته مهندسی برای قبرس جنوبی اقدام کنم. 37 سالمه و دیپلم دارم آیا امکان تحصیل با این شرایط وجود دارد؟ در ضمن من اگراز طرف دوستم که اونجا شرکت داره آیا میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، با 37 سال می توانید برای تحصیل در قبرس اقدام داشته باشید و برای ویزای کاری نیز شانس اقدام خواهید داشت.
سحر
سلام، برای رشته مهندسی برق هم میشه کاریابی انجام داد در قبرس؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول رشته مهندسی برق از جمله رشته های مورد نیاز در بسیاری از کشورها به حساب می آید اما برای کار باید کارفرمایی پیدا کنید تا برای شما جاب آفر ارسال کند و یا اینکه خودتان شرکت ثبت نمایید.
ساناز صادقی
سلام و وقت بخیر. ممنون از مقاله خوبتون. بنظرتون سرمایه گذاری و کار در قبرس میتونه خوب باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. پاسخ به سوال شما امری شخصی و سلیقه ای است اما در صورتی که بتوانید کارفرما داشته باشید می تواند گزینه خوبی باشد.
سهراب
سلام و عرض ادب من کارم در زمینه نجاری هست و 40 سالمه ایا با این وجود می تونم برای کار در قبرس اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای نجاری در کشورهای مختلف اروپایی می‌توانید اقدام نمایید برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید
سمیرا
سلام‌روز میشه بفرمایید کار در قبرس توی کدوم رشته های شغلی احتمال کاریابی بالاتر هست من نقاش هستم میخواستم بدونم میتونم توی قبرس کار مناسب پیدا کنم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. امکان کاریابی وجود دارد اما نمیتوان قولی برای این موضوع ارائه نمود.
سیده مریم
سلام من ۱۸ سالمه و سابقه کار خاصی ندارم. اما زبان انگلیسیم خیلی خوبه. به نظرتون شانسی دارم که تو قبرس جنوبی بتونم کار پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهترین روش برای شما اخذ پذیرش تحصیلی می‌باشد.
مهدی
سلام وقت بخیر من برقکار ساحتمانی هستم شرایط کار در قبرس برای من چجوری هست ؟ ۳۰ ساله هستم و دیپلم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. در حال حاضر برای بسیاری از کشورها امکان کاریابی وجود دارد.
غلامرضا
سلام و عرض ادب. من 62 سالمه و از لحاظ جسمی سالم و سرپا هستم آیا با این شرایط شانس کاریابی در قبرس را دارم. دارای مدرک جوشکاری حرفه ای هم هستم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. با توجه به اینکه شما در سنین بازنشستگی هستید احتمال اینکه به شما مجوز کار در این کشور داده شود بعید به نظر می رسد.
سبحان ساری زاده
سلام بنده سوابق کاری فنی زیادی در حوزه های مختلف دارم. آیا امکانش که با یک سطح زبان معمولی به همراه خانواده م برای کار توی قبرس جنوبی اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله این امکان وجود دارد.
شهابی
سلام و درود شرایط کار در قبرس برای رشته های مهندسی کامپیوتر به چه صورت است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. این رشته جزو رشته های پرتقاضا در اکثر کشورها بوده و شرایط خوبی برای نیروی کار در این رشته وجود دارد.
حمیدرضا
سلام خیلی عالی .در قبرس کار تعمیرات ماشین سنگین یا رانندگی با ماشین سنگین هم هستش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا برای این شغل در بسیاری از کشورهای اروپایی امکان پیدا کردن کار وجود دارد.
صفری
سلام. کدوم یکی از روش های اقامتی در کشور قبرس به ما اجازه کار خواهد داد؟ ما خانواده 4 نفره هستیم و حدود 12 تومن هم سرمایه داریم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش ثبت شرکت اقدام نمایید.
پرهام
سلام و عرض ادب بین کشورهای مجارستان و قبرس یا کشورهای اروپای شرقی آیا می توانم به کمک شما برای ویزای کاری اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. لیست مشاغل مورد نیاز و کشورهایی که امکان کاریابی وجود دارد در کانال تلگرام mielaw قرار دارد.
قنبری زاده
سلام و درود آیا با رشته مهندسی مکانیک شانس کاری برای کار در قبرس برای من وجود دارد. البته من 42 سالمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در صورتی که کارفرمایی در این کشور شما را بپذیرد و به شما جاب آفر ارائه نماید می توانید برای کار در این کشور اقدام نمایید.
حمید اسماعیل پور
با درود و سپاس بابت مطالبتون. آیا برای شخصی که 34 ساله هست و در زمینه تدریس و ترجمه زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داره بازار کار وجود داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بیشتری توسط کارشناسان بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان