کار در عراق

123 نظر

جهت بررسی کار در عراق مهم است بدانید اقتصاد عراق به شدت به نفت وابسته است که کشور را در معرض نوسانات کلان اقتصادی قرار می دهد. عراقی ها اغلب به دلیل قابلیت اطمینان و مزایای مشاغل دولتی، از جمله مستمری های سخاوتمندانه، وام ها، کمک های بلاعوض و دارایی، اشتغال در بخش دولتی را ترجیح می دهند. عراق پتانسیل دستیابی به اقتصادی متناسب با منابع و دارایی های خود را دارد که می تواند به ایجاد تعادل در خاورمیانه کمک کند. همانطور که می دانید از بین روش های قانونی مهاجرت، روش کار به دلیل هزینه کم و نیز کسب درآمد از بدو ورود یکی از محبوب ترین روش ها به حساب می آید. از این رو عناوینی همچون نرخ بیکاری و بازار کار در عراق، کار در سلیمانیه عراق، حقوق کار در عراق، موسسه کاریابی در عراق، استخدام کارگر در عراق، مشاغل مورد نیاز در عراق، میزان درآمد برای مشاغل گوناگون در عراق، چگونگی اخذ اقامت دائم و پاسپورت عراق، نحوه کاریابی در عراق و... را مورد بررسی کامل قرار داده ایم. شما همراهان گرامی موسسه ملک پور برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی در خصوص شرایط کار در عراق با حقوق بالا می توانید با شماره تلفن های موسسه تماس حاصل فرموده و یا فرم تماس را کامل نمایید تا با شما تماس گرفته شود.

ویدئو موسسه MIE در مورد همه چیز در مورد کار در خارج از کشور


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

کار در عراق

شرایط کار در عراق

چگونگی دریافت ویزای کار در عراق از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه علاقه مندان به کار در عراق قرار می گیرد. کشور عراق با داشتن وضعیت اقتصادی و رفاهی ضعیف گزینه ایده آلی برای مهاجرت به حساب نمی آید و شرایط کاریابی در عراق برای بسیاری از مشاغل بسیار دشوار است. ساعت کاری در بخش دولتی 8 ساعت در روز و 6 روز هفته و در بخش خصوصی توسط رئیس هر وزارتخانه تعیین می شود. اشتغال در عراق یکی از پایین ترین نسبت های اشتغال به کل جمعیت را دارد و نرخ فقر در حدود 30 درصد در مناطق روستایی بالاتر است به طور کلی ویزای کار در عراق به کارگران خارجی غیر عرب اجازه می دهد تا در عراق استخدام شوند. اجازه کار معمولاً برای یک سال صادر می شود و حداقل یک ماه قبل از انقضا می تواند تمدید شود. در ادامه مباحث جزئی تری را در خصوص فرآیند اخذ ویزای کار در عراق و پروسه این امر برای شما همراهان گرامی شرح خواهیم داد. 

کار در عراق برای ایرانیان

بسیاری از همراهان ما این سوال را دارند که شرایط کار در عراق برای ایرانیان به چه صورت است؟ از آنجایی که روابط خارجی ایران و عراق خوب است و برای ورود به کشور عراق نیاز به اخذ ویزا نمی باشد، ئر صورتی که حرفه شما جز حرفه هایی باشد که در این کشور مورد نیاز است، شرایط کاری مناسبی خواهید داشت. به عبارتی در صورتی که نیاز به کار در عراق فوری داشته باشید، با مشکل زمانبر بودن اخذ ویزا مواجه نخواهید بود

میزان درآمد در عراق

افرادی که در مشاغل کشور عراق کار می کند به طور معمول ماهانه حدود 2.050.000 IQD درآمد دارند. میزان درآمد و حقوق در عراق محدوده 518،000 IQD (پایین ترین میانگین) تا 9،150،000 IQD (بالاترین میانگین) را شامل می شود. نکته مهم در انتخاب کشور منایب جهت اخذ اقامت کاری این است که بسیاری از کشورها مانند کشورهای تاپ اروپایی یا کانادا، استرالیا و... علاوه بر دارا بودن شرایط مناسب تر برای کاریابی درآمد های بالایی را نیز برای بسیاری از مشاغل در نظر گرفته اند. لازم به ذکر است که حقوق و دستمزد بین مشاغل مختلف به شدت متفاوت است و رنج گسترده ای را در بر می گیرد. میزان حقوق برخی از مشاغل در عراق را در جدول زیر مشاهده می فرمایید:

 

مشاغل

میزان درآمد سالیانه(دلار)

پزشک

10.050

مهندس

39.742

استاد دانشگاه

19.773

حسابدار

97.929

مدیر منابع انسانی

33.497

متخصص شبکه

62.664

کار در عراق کارگر ساده

به طور کلی حقوق کارگر در عراق 2023 - 2024، حداقل دستمزد معمولاً در حدود 300،000 دینار عراقی به ازای یک ماه کار معمولاً تعیین می‌شد. براخی از موارد علاوه بر حقوق اعلام شده جای خواب مناسب و محل اسکان نیز برای افراد در نظر گرفته می شود.

حقوق آشپز در عراق

حقوق آشپزان در عراق نیز مانند سایر شغل‌ها متغیر است و بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل شامل نوع رستوران یا هتل، تجربه و مهارت‌های آشپز، مکان جغرافیایی، و شرایط کاری می‌شوند. در برخی موارد، آشپزان با تجربه و مهارت بالا می‌توانند حقوق بیشتری دریافت کنند. به عنوان یک تخمین تقریبی، حقوق آشپزدر عراق   از 500,000 دینار عراقی به بالا آغاز شود. اما این تخمین تقریبی است و ممکن است بسته به شرایط خاص هر استخدامی تغییر کند.

مشاغل پر درآمد در عراق

کار در عراق با حقوق بالا

در عراق، حقوق بالا معمولاً برای رده‌های شغلی خاصی که نیاز به مهارت‌ها و تخصص خاص دارند، ارائه می‌شود. برخی از رده‌های شغلی که ممکن است حقوق بالایی داشته باشند عبارتند از:

  • مهندسان نفت و گاز: به دلیل وجود منابع غنی نفت و گاز در عراق، مهندسان مختصص در این حوزه ممکن است حقوق بالایی دریافت کنند.
  • پزشکان و متخصصان پزشکی: پزشکان و متخصصان پزشکی با تخصص‌های خاص می‌توانند حقوق بالایی داشته باشند.
  • مدیران ارشد شرکت‌ها: مدیران ارشد شرکت‌ها و مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف نیز ممکن است از حقوق بالایی بهره‌مند شوند.
  • متخصصان تکنولوژی اطلاعات: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، متخصصان IT با مهارت‌ها و تخصص‌های خاص ممکن است حقوق بالایی داشته باشند.
  • مشاوران مالی و حسابداران: مشاوران مالی و حسابداران با تخصص در حوزه مالی و حسابداری نیز ممکن است حقوق بالایی دریافت کنند.
  • متخصصان بازاریابی: متخصصان بازاریابی با تجربه و تخصص ممکن است دریافت حقوق بالایی داشته باشند.
  • مدیران پروژه: مدیران پروژه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت و ساز و صنعت ممکن است حقوق بالایی دریافت کنند.

جدول زیر میزان حقوق افراد برای این رده های شغلی را نشان می دهد:

عنوان شغلی

میزان درآمد (دینار عراق)

مهندسان نفت و گاز

حدود 1,000,000 تا 2,000,000

پزشکان و متخصصان پزشکی

800,000 تا 1,500,000

مدیران ارشد شرکت‌ها

800,000 تا 1,500,000

متخصصان تکنولوژی اطلاعات

600,000 تا 1,200,000

مشاوران مالی و حسابداران

600,000 تا 1,200,000

متخصصان بازاریابی

500,000 تا 1,000,000

مدیران پروژه

600,000 تا 1,200,000

مشاغل مورد نیاز در عراق 

اطلاع از مشاغل مورد نیاز کشور مورد نظر از مهم ترین فاکتو هایی است که متقاضیان کار در خارج از کشور می بایست به آن توجه نمایند. اطلاع کافی از این امر موجب می شود فرد متقاضی راحت تر و سریع تر پروسه کاریابی در کشور مورد نظر خود را به پایان برسانند و موقعیت کاری مورد نظر خود را به دست آورند. در ارتباط با مشاغل مورد نیاز در عراق می توان گفت در شهرهایی مانند کردستان و سلیمانیه عراق مشاغل فنی و مهندسی همچون مهندسی برق، عمران، ساختمان سازی،جوشکاری و... از جمله مشاغل مورد نیاز به حساب می آیند. لیست مشاغل مورد نیاز عراق در سال 2024 به شرح زیر می باشد:

 

افسر QHSE (بهداشت مواد غذایی)

کارشناس ارشد برق

کارشناس تدارکات

کارشناس کنترل حرکت

تحلیلگر زنجیره تامین

سرپرست لباسشویی

برنامه ریز تقاضا

زبان شناس

تحلیلگر دسته

ناظر امنیتی

مدیر تدارکات

مدیر سفارش

کارشناس صادرات

دبیر اجرایی

سوس آشپز

مدیران ALCM (تعمیر و نگهداری)

پزشک

کارشناس ارشد آمادئوس

اپراتور

آبگرم درمانگر

اپراتور تجهیزات سنگین

مهندس معمار-اربیل (عراق)

ادمینADPE/Service Desk

حسابرس ارشد فناوری اطلاعات/ فناوری

لازم به ذکر است در برخی موارد برای متقاضیان کار در عراق امکان اخذ کار در سلیمانیه با جای خواب نیز وجود دارد،

نحوه کاریابی و مؤسسات کاریابی در عراق

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرما یکی از اساسی ترین گام های اخذ ویزای کار در عراق است.افرادی که قصد کار در عراق را دارند می بایست از قبل برای کاریابی و یافتن شغل مورد نظر خود اقدام نمایند. در این خصوص می توانند از مؤسسات کاریابی کشور عراق در انجام این پروسه بهره گیرند. این مؤسسات معمولاً رزومه افراد را دریافت نموده و با توجه به شرایط متقاضی موقعیت کاری مناسب را برای وی پیدا می کنند.

لیست برخی از مؤسسات کاریابی کشور عراق:

  • Nesfircroft.com
  • Bayt.com
  • Tanqeeb.com

شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص نحوه کاریابی در کشورهای مختلف از محصول بی نظیر گام به گام تا کار در خارج از کشور با تدریس استاد ملک پور بهره مند شوید.

کار در عراق

انواع ویزای کاری در عراق

کشور عراق در حال حاضر با شرایط اجتماعی و اقتصادی بسیار ناپایداری روبرو است که باعث شده است که وزارت کنسولگری وزارت امور خارجه صدور مجوزهای کاری جدید را ممنوع کند، از فوریه 2010، در بیانیه نخست وزیر در فوریه 2011 بیان شد که صدور ویزای کار کارگران خارج از کشورهای عربی بدون داشتن رضایت رسمی کتبی از شورای وزیران شورای امنیت ملی با موانع روبه رو می باشد. به شرط دریافت این رضایت نامه، مراحل درخواست مجوز کار در بخش های بعدی شرح داده شده است.

ماده 12 قانون سرمایه گذاری شماره 13 عراق به سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل حق استخدام کارگران خارجی را می دهد. برای دریافت اجازه کار، گام های زیر باید دنبال شود:

  • پیشنهاد کاری برای کارمند صادر گردد.
  • درخواست کتبی توسط کارفرما ارائه شود.
  • درخواست توسط اداره دولتی بررسی گردد.

مراحل و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار عراق

همانگونه که گفته شد طی مراحل زیر اقدام برای اخذ ویزای کار عراق صورت می گیرد:

  1. پیشنهاد کار برای فرد خارجی صادر می شود: متقاضیان باید یک پیشنهاد رسمی از طرف مقامات عراقی، وزارتخانه های امور خارجه مربوطه و نامه ای از اتاق بازرگانی و همچنین نامه ای از کارفرمای احتمالی خود در مورد دلیل سفر خود دریافت کرده باشند.
  2. کارفرما درخواست کتبی خود را به وزارت کار و امور اجتماعی ارائه می دهد: این درخواست باید شامل کلیه اطلاعات مورد نیاز و مدارک پشتیبانی، و همچنین اطلاعات مربوط به نام کارمند، ملیت، نوع و مدت کار، نام و آدرس کارفرما باشد.
    • مدارک لازم برای دریافت ویزای کار عراق نیز باید ارائه شود:

      • فرم درخواست ویزا
      • عکس رنگی از متقاضی
      • کپی رنگی گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
      • نامه رسمی کارفرما که فرد خارجی را برای کار در عراق دعوت می کند
      • لازم به ذکر است پروسه پردازش ویزا تقریباً 4-8 هفته طول می کشد.
  3. صدور ویزا: در این مرحله دپارتمان کار و آموزش حرفه ای کلیه شرایط قانونی را بررسی می کند و سپس با مراجعه به مقامات مربوطه ویزای ورود به کارمند را صادر می کند.
  4. ورود به کشور عراق: وقتی متقاضیان وارد عراق می شوند، باید ظرف 7 روز از تاریخ ورود به بخش کار و آموزش حرفه ای وارد شده تا مراحل اخذ مجوز کار به پایان برسد. اگر کارمند از قبل در عراق حضور داشته باشد و بخواهد کار خود را شروع کند، می بایست مراحل زیر را طی نماید:
    • ارائه کلیه اسناد و مدارک قانونی اثبات حقوقی بودن کارمند برای ورود و اقامت در عراق
    • کارفرما درخواست کتبی خود را به اداره کار و آموزش حرفه ای در بغداد یا بخشهای معادل آن در سایر استانها ارائه می دهد.
  5. اجازه کار برای یک سال صادر می شود و حداقل یک ماه قبل از انقضا می تواند تمدید شود.

نرخ بیکاری و بازار کار عراق

نرخ بیکاری هر کشور یکی از شاخص هایی است که مستقیماً گویای چگونگی وضعیت کاریابی در آن کشور است.برای بررسی این شاخص در کشور عراق، در این بخش اطلاعات مربوط به وضعیت کار در عراق را از سال های 1991 تا 2020 بررسی می کنیم. میانگین نرخ بیکاری کشور عراق در این دوره 9.56 درصد با حداقل 7.97 درصد در سال 2012 و حداکثر 13.02 درصد در سال 2017 بوده است. آخرین نرخ از سال 2020، 12.82 درصد است . برای مقایسه بهتر لازم به ذکر است، متوسط ​​نرخ بیکاری در جهان در سال 2020 در 182 کشور 7.06 درصد است. متقاضیان مهاجرت کاری به خارج از کشور بهتر است کشورهایی را به عنوان مقصد انتخاب نمایند که دارای نرخ بیکاری پایین و شرایط مناسب برای جذب نیروی کار هستند. کشورهایی مانند آلمان، کانادا و اتریش از جمله این کشورها می باشند. نمودار نرخ بیکاری در کشور عراق در سال های اخیر را در زیر مشاهده می نمایید:

مهاجرت به عراق

شرایط اخذ ویزای همراه در عراق

به طور کلی افراد و متقاضیانی که به واسطه ی داشتن شرایط ذکر شده موفق به دریافت ویزای کاری این کشور می شوند، با ارائه مدارک لازم همچون مدارک هویتی و پاسپورت ،مدرک تولد فرزندان، اسناد ازدواج و به طور کلی مدارک اثبات کننده رابطه متقاضی با همراهان و اعضای خانواده خویش، می توانند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز درخواست ویزای همراه دهند.

به طور کلی به دلیل وجود شرایط رفاهی و اقتصادی نامناسب در کشور عراق و همچنین امنیت کم در این کشور پیشنهاد می شود متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی به همراه خانواده خود را دارند این کشور را در اولویت قرار ندهند. در عوض با داشتن شرایط مهاجرت برای کشورهای تاپ اروپایی و... اقدام نمایند.

اخذ اقامت دائم و تابعیت عراق از طریق کار

یکی از موضوعات مهم برای متقاضیان کار در عراق امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور از طریق ویزای کار است. در کشور عراق نیز مانند بسیاری از کشورها متقاضیان پس از کاریابی و استخدام در شغل مورد نظر خود با گذشت ۵ سال کار تمام وقت در این کشور می توانند اقامت دائم عراق را به دست آورند.به علاوه افرادی که موفق به دریافت اقامت دائم از طریق کار در عراق شده باشند با طی نمودن ۵ سال دیگر از این تاریخ و حضور به صورت متوالی در عراق می توانند برای دریافت تابعیت و پاسپورت عراق درخواست دهند. 

مزایا و معایب کار در عراق

کار در عراق می تواند هم مزایا و هم معایب را به همراه داشته باشد، و ضروری است که قبل از تصمیم گیری، این عوامل را به دقت در نظر بگیرید. تجربیات افراد ممکن است بر اساس شرایط خاص آنها و منطقه ای در عراق که در آن کار می کنند متفاوت باشد. برخی از مزایا و معایب اصلی کار در عراق عبارتند از:

مزایای کار در عراق

  • پتانسیل درآمد بالا: اقتصاد نفت خیز عراق فرصت هایی را برای پتانسیل درآمد بالا به ویژه در بخش های مرتبط با انرژی، ساخت و ساز و مهندسی فراهم می کند.
  • فرصت های شغلی: به دلیل تلاش های مداوم بازسازی و توسعه زیرساخت ها، تقاضا برای متخصصان ماهر در زمینه های مختلف وجود دارد.
  • هزینه زندگی مقرون به صرفه

معایب کار در عراق

  • نگرانی های امنیتی و بی ثباتی سیاسی
  • زیرساخت محدود و توسعه نیافته
  • موانع زبان: زبان عربی زبان رسمی است، و در حالی که انگلیسی اغلب در تجارت و در میان مهاجران استفاده می شود.
  • تفاوت های فرهنگی
  • مراقبت های بهداشتی و خدمات محدودد

سوالات متداول

✔️ آیا دریافت اقامت دائم از طریق کار در عراق امکان پذیر است؟

بله، در کشور عراق نیز مانند بسیاری از کشورها متقاضیان پس از کاریابی و استخدام در شغل مورد نظر خود با گذشت ۵ سال کار تمام وقت در این کشور می توانند اقامت دائم عراق را به دست آورند.

✔️ آیا کشور عراق مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری است؟

با توجه به نرخ بیکاری بالا و وضعیت اقتصادی نامناسب در عراق، این کشور گزینه مناسبی برای مهاجرت کاری محسوب نمی شود.

✔️ مشاغل مورد نیاز در عراق چه مشاغلی هستند؟

مشاغل فنی و مهندسی همچون مهندسی برق، عمران، ساختمان سازی،جوشکاری و... از جمله مشاغل مورد نیاز محسوب می شوند.

✔️ مهاجرت به عراق از طریق کار چگونه است؟

با داشتن جاب آفر از سوی کارفرما در این کشور می توان برای مهاجرت کاری عراق اقدام نمود.

سخن پایانی

همانگونه که بررسی شد کشور عراق با توجه به وضعیت اقتصادی نا به سامان خود، در وضعیت شکننده ای قرار دارد. همچنین نرخ بیکاری در عراق در سال های اخیر بالا بوده و همین امر وضعیت نامناسب کاری در این کشور را نشان می دهد. بنابراین کشور عراق مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری به حساب نمی آید. اما ممکن است افرادی تحت شرایط خاص درخواست دریافت ویزای کار در عراق را داشته باشند. از این رو شرایط دریافت ویزای کار در عراق، میزان درآمد در عراق، کار در سلیمانیه عراق، حقوق کار در عراق، موسسه کاریابی در عراق، استخدام کارگر درعراق مشاغل مورد نیاز در عراق و قوانین مربوط به کاریابی در این کشور به طور کامل در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفت. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بهره گیری از دانش کارشناسان متخصص امر مهاجرت، با شماره تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید و اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط کار در عراق با حقوق بالا به دست آورید. همچنین می توانید سؤالات خود را در پایان این مقاله مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 3.5 از 5 ( 291 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
سایا هراتی
درمورد کارسفیدکاری و گچبری در عراق کردستان دبی یا امارات یاکشورهای که دستمزدشان بالا هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز، برای کار در این رشته ها، شما ابتدا باید کارفرمایی از کشور مقصد پیدا کنید که به واسطه جاب آفر بتوانید وارد آن کشور شده و اقامت کاری داشته باشید. محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور می تواند راهنمای شما برای انجام این کار باشد.
شاهرخ حاتمی
من جوشکار ساختمان هستم دنبال کار در یکی از کشورهای همسایه که در امد بالایی داشته باشد می گردم ایا می توانید کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز شما برای کار در کشورهای همسایه باید کارفرما پیدا کنید. برای یادگیری کاریابی در خارج از کشور می توانید محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور با تدریس استاد ملکپور را دریافت نمایید و برای خود کار پیدا کنید.
صادق چپقلو
حدود ۲۰سال سابقه کار در تراشکاری و جوشکاری co2 و ساخت مخازن و میکسر و ساخت انواع دستگاهای تسویه خانه شیرابه زباله و آشنایی کامل به تعمیرات و نگهداری انواع جرثقیل های سقفی و دروازه ای و مونتاژ کاری انواع دستگاهای تسویه سابق دارم میتونم برای کار به اربیل یا عمان برم ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز توانمندی های شما بسیار بالاست و باید این موارد را به صورت یک رزومه کامل آماده نمایید و برای کارفرما ارسال کنید تا متقاعد شده و به شما جاب آفر ارائه نماید. در صورت داشتن سطح زبان خوب و تحصیلات آکادمیک شانس شما برای کار بالاست. برای کاریابی می توانید محصول راهنمای گام به گام تا کار با تدریس استاد ملکپور را تهیه نمایید و خودتان کاریابی کنید.
مصطفی
سلام بنده به زبان فارسی و عربی مسلط هستم و در استان واسط عراق ساکن هستم که با استان ایلام مرز مهران هم مرز است و آماده همکاری با تجار ایرانی و عراقی هستم بنده فعلاً کارمند شهرداری در عراق هستم و ۱۲ سال سابقه کار دارم، با تشکر از مدیر سایت 🙏
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، شما برای همکاری با تجار عراقی و ایرانی باید رزومه خود را برای همکاری برای کارفرمایان ارسال بفرمایید تا در صورت پذیرش بتوانید با آنها همکاری داشته باشید.
علی کاظمی مجد
با سلام ادب 20 سالمه پایان خدمت دارم پاسپورت دارم کارگر ساده هستم دنبال کار میگردم تو عراق ممنونم میشم کسی کارگر خاست من در خدمتم شمارمو میزارم و ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما برای اقدام باید جاب آفر داشته باشید با نشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند
حسن ناصری
باسلام وخسته نباشید خدمت شما بنده اپراتور جرثقیل ،بیل مکانیکی ،لودر،ولیفتراک هستم و سابقه کار مرتبط دارم میخواستم بدونم ضریب کاریم توعراق چقدره وراحت کارگیرم میاد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از طریق سایت های کاریابی بگیری بفرمایید اگر یک کارفرما یا پروژه ای در عراق باشد که بخواهد شما را استخدام بکند می توانید اقدام بکنید.
داودمرامی نیک
سلام وعرض ادب من جوشکارحرفی هستم میخواستم از کشور های همسایه مهاجرت کنم ودست مزد بالایبگیرم لطفا راهنماییم کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما برای کار در کشورهای همسایه باید کارفرمایی پیدا کنید که برای شما جاب آفر ارسال نماید. برای انجام امر کاریابی می توانید محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور را تهیه نمایید تا شغل مورد نظر خود را بدست آورید.
تقی عابدی
سلام دوست عزیز من گچ کارم میخوام برم عراق کارکنم کار برام پیدا میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز شما میتوانید در صورت داشتن سطح زبان مناسب، محصول کاریابی خارج از کشور را تهیه نمایید و شغل مناسب پیدا کنید
تقی عابدی
سلام دوست عزیز من گچ کارم میخوام برم عراق کارکنم کار برام پیدا میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند
Vahid
سلام من عایقکار و ورقکارم دنبال کار تو عراق چطور باید پیدا کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. دوست عزیز شما با کمک محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور می توانید در این کشور کار پیدا کنید و پس از آن با ویزای کاری وارد این کشور شوید.
اردشیر مرادی
سلام درخواست کار قنادی در کشور های عربی .یا خارجی هستم ..
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما برای کار در زمینه قنادی باید بتوانید کارفرمایی در کشور مقصد خود پیدا کنید که برای شما جاب آفر ارسال نماید و برای این منظور می توانید محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور را تهیه نمایید که امر کاریابی را پیش ببرید.
مسلم عبدالهی
من برق کار صنعتی هستم مدرک فنی حرفه ای و فوق دیپلم برق صنعتی هستم و هم اکنون سرپرست برق کارخانه کسرا که یک شرکت دانش بنیان و سهامی عام می باشد و در بورس ایران حضور دارد شرایط کار در کدام کشور برای من و خانوادا 4 نفره موجود می باشد که با هزینه کم و راحت بتوانم مهاجرت داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز در صورتی که سطح زبان خوبی داشته باشید می توانید رزومه خود را برای کشورهای متعدد و کارفرمایان زیادی ارسال نمایید و جاب آفر دریافت کنید. برای آشنایی با روال کاریابی می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور با تدریس استاد ملکپور استفاده نمایید.
حسین فراهانی
سلام من نصاب پرده هستم میخواستم بدونم تو کشور عراق میتونم کار پیدا کنم ؟سابقه کار بالایی هم دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما برای این کار باید با یک کارفرمای عراقی ارتباط برقرار کنید تا در صورت تمایل برای شما جاب آفر ارسال کنند و اقامت کاری دریافت نمایید.
mtg
سلام.من ساسانم.کرمانشاهم. کورد هستم و لیسانس مکانیک و زبان خارجه تسلط نسبی و زبان فنی تخصصی . رتبه کنکور 997 کشوری سال 1390 داشتم. 7سال توی شرکت سایپا و 2 سال هم توی ایران خودرو کار کردم .مجردم 30 ساله مدرک لیسانس روزانه مکانیک خودرو..دوره تخصصی خودروهای بنزینی، انژکتور و برق خودرو، مونتاژ.پنوماتیک . هیدرولیک هم دارم. چطور کار پیدا کنم اونجا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما برای کار در خارج از کشور شرایط خوبی دارید. شما می توانید برای کاریابی از محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید و رزومه خود را برای کارفرمایان خارجی ارسال کنید تا جاب آفر پیدا کنید و بتوانید اقامت کاری بدست آورید.
Mehdi
سلام من مهندس نفتم با سابقه کار میخواستم بدونم میتونید کار برام پیدا کنید در عراق ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت جناب مهندس. احتمال کاریابی شما زیاد است اما برای کار شما باید سطح زبان خوبی هم داشته باشید و شرایط سنی شما نیز بسیار مهم است. توجه داشته باشید که نهایتا همه این موارد به نظر کارفرمای شما دارد که بعد از مصاحبه با شما می تواند برای شما جاب آفر ارسال نماید.
خداکرم زکی برام
من چگونه می توانم در شرکت هایی که در عراق کار می کنند مشغول بشوم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما اشاره ای به شرایط خود نداشتید و بررسی شرایط برای انتخاب مسیر بسیار مهم است اما به طور کلی برای کار شما می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید و برای خودتان کار پیدا کنید.
شمس الله قهرمانی
سلام من مهندس مکانیک هستم با 18سال سابقه‌ی کار در کارخانجات ایران مدیر فنی کارخانه باجیکا در ارومیه نیز بودم سابقه 5 سال کار در کارخانه شیخ بالکان حاج عمران عراق رانیز داشتم با زبان این کشور هم آشنایی دارم به دنبال کار در عراق (سلیمانیه، اربیل) هستم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی برای کار در این کشور شما رزومه خوبی دارید و فقط باید رزومه مرتبی از خود نگارش نمایید و برای کارفرماهای مربوطه ارسال نمایید تا پس از بررسی به شما جاب آفر ارائه نمایند. برای این امر شما می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
کمال محمدی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید جویای کار برای نانوایی در عراق هستم در کار مسلط به هرهنر نانوایی هستم باکیفت عالی ورضایت مشتری اراعه خواهم داد لطفا ازشما میخواهم در خصوص کار راهنمایی لازم را مبذول فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
حسین رضایی
سلام عزیز . ما تو کار نصب آسانسور هستیم همه ی کارشو انجام میدیم صفر تا صد کار انجام میگیره با استانداردهای جهانی .ممنون میشم اگه راهنمایی کنید برای کار در عراق
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شما برای کار در این زمینه باید کارفرمایی داشته باشید که پذیرای شما بوده و برای شما جاب آفر ارسال نماید. برای امر کاریابی می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور با تدریس استاد ملکپور استفاده نمایید.
شایان احمدی
سلام من جوشکار هستم تست هم میدم ولی سابقه زیادی ندارم چون هم سنم پایینه هم شخصی کار میکردم خواستم بدونم برام کار هست ؟و باید کجا مراجعه کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، شرایط سن، تحصیلات، سابقه کار، سطح زبان و ... شما در امر مهاجرت کاری بسیار تاثیرگذار است و شما اشاره ای به آنها نداشتید، پیشنهاد میکنیم که برای کار از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید تا برای خودتان کار پیدا کنید.
خلیل احمدی نیا
سلام،من جوشکار با مدرک کارشناسی در رشته نرم افزارم. با بیش از بیست سال سابقه کار در جوشکاری برق و در و پنجره آهنی و...برای کار در خارج از کشور کجا را و چگونه پیشنهاد میدهید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، شما برای کار باید کارفرمایی داشته باشید که به شما جاب آفر ارائه نمایید. برای این امر بهتر است تا رزومه دقیقی نوشته و برای کارفرماهای مختلف ارسال نمایید. پیشنهاد میکنیم از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
اردشیردوستی
باسلام,من پزشک متخصص جراحی عمومی هستم.میخام برای کار به کردستان عراق برم کسی هم نمیشناسم,.میتونید کمک کنید....سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما فارغ التحصیل کدام دانشگاه هستید؟ سن شما و سطح زبان شما مهم است با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند
سولی میری
سلام ،من کارشناسی تغذیه دارم و ۲ سال سابقه کار در بیمارستان دارم و خواهان کار در کردستان عراق هستم میتونین ایا میتونین کمکم کنین ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای عمان و امارات می توانید اقدام نمایید.
سلیمان
سلام بنده کارشناس تغذیه هستم و ۳سال سابقه کار درزمینه مشاوره و رژیم درمانی و کیلینیک شخصی خود را نیز دارا می باشم ،خواهان کار در کشور عراق هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای عمان و امارات امکان کاریابی وجود دارد.
Shaho
سلام خسته نباشید،برای کار در سلیمانیه عراق،اتاق عمل کمک جراح با ۱۵ سال سابقه کاری،میشه لطفا راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز در حال حاضر امکان کاریابی در برخی از کشورهای حوزه شنگن و حوزه خلیج فارس وجود دارد
فردین محمد حسنی
دنبال کار مکانیکی موتور سیکلت هستم. آیا می توانید کمکی کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ممکن است رزومه شما برای عمان پذیرفته شود. برای اطلاع از شرایط موجود با موسسه تماس بگیرید.
حمدالله کرمی کلمتی
من مدرک لیسانس الکترونیک،با مدرک سیم پیچی موتورها و ایمنی برق و همچنین مدرک برق صنعتی، و در اداره آبفا استانی هم پمپاژخانه و برق کابل کشی و تهویه مطبوع کار کردم و با تعمیر و تعویض شیرالات صنعتی آب آشنایی دارم،لطفا راهنمایی کنید آیا شرکت هست که نیاز به تکنسین فنی برا کار در کشور همسایه باشد یاخیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد میکنم پکیج گام گام به گام کاریابی خارج از کشور را تهیه کنید و از اطلاعات ارزشمند استفاده نمایید https://malekpourmie.net/product/گام-به-گام-تا-کار-در-خارج-از-کشور/
تقی عابدی
سلام دوست عزیز من گچ کارم میخوام برم عراق کارکنم کار برام پیدا میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز شما میتوانید در صورت داشتن سطح زبان مناسب، محصول کاریابی خارج از کشور را تهیه نمایید و شغل مناسب پیدا کنید
تقی عابدی
سلام دوست عزیز من گچ کارم میخوام برم عراق کارکنم کار برام پیدا میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند
Keyhabn
سلام برای آرایشگری کردستان عراق کار هستش و درآمدش چطوره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود سرایط سنی و سطح زبان و ... را میفرمودین تا شرایط شما برای کشورهای تاپ همچون کانادا، اروپا و... بررسی میشد
سجادفرهادی
سلام و عرض ادب خواستم برای کار د زندگی کردن به سلیمانیه عراق بیام نجار و ام دی اف کار هستم سن ۳۲.متاهل .لطفا راهنمایی کنید ممنون محل زندگی کرمانشاه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
شاهین گلیگانلوی میلان
سلام خسته نباشید الان ویزای عراقو برداشتن.من میخوام برم بغدا کار کنم ایا بعد یه ماه میتونم تو بغداد پاسپورتمو باسه یه ماه دیگع تمدید کنم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای مهاجرت به کشورهای تاپ، به صورت کامل بررسی کنند
حمید فتحی
من پرستار هستم و متقاضی کار در عراق هستم دسمتزد ماهیانه چقدر هست و چطور باید اقدام کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای کشورهایی مانند عمان و امارات امکان اقدام وجود دارد.
سجاد خجسته
می خوام در هتل های عراق کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود شرایط سنی و مدرک تحصیلی و وضعیت تاهل خود را میفرمودین پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند و شما را کامل راهنمایی کنند
یوسف جلیزاوی
من دنبال کار هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود شرایط سنی و مدرک تحصیلیتان را میفرمودین با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کرده و به صورت کامل راهنمایی کنند پکیج کاریابی خارج از کشور هم میتواند به شما کمک کند
حمیر رضا
سلام و عرض ادب مهندس عمران با تخصص نقشه کشی سازه و civil (سد و اسکله و شبکه ) میتونم اقدام کنم برای کار در حال حاضر ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود شرایط سنی هم میفرمودین با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کرده و به صورت کامل راهنمایی کنند پکیج کاریابی خارج از کشور هم میتواند به شما کمک کند
بهنام دیبا
سلام ۴۴ سال سن دارم بازنشسته هستم فوق دیپلم ساخت و تولید دارم ۲۶ سال تجربه تراشکاری دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز احتمال کاریابی در عمان برای شما وجود دارد. برای اطلاع از شرایط با موسسه تماس بگیرید.
Hasan esmaili
سلام بیست سال سابقه کار برق به صورت پروژه‌ای دارم ، چه‌کاری برای کار در عراق می‌تونم انجام بدم و اینکه آیا موسسه‌ی شما در زمینه کار و مهاجرت به سلیمانیه فعالیتی داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای امارات امکان کاریابی وجود دارد.
علی نژاد برازنده
راننده پایه یک هستم دارای لیسانس مهندسی ساخت وتولید و متخصص در زمینه برق صنعتی و ساختمان دنبال کار در عراق یا سایر کشورهای عربی میگردم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است
حمزه اسما عیلزاده
با سلام خدمت شما کارشناس محترم بنده فنی کارحرفه ای هستم داری فن برقکاری شبکه فشارقوی فشار ضعیف ساخت سوله ونصب تعمیرات ومیکانی جوشکاری برق وجوشکاری co2وبرشکارحرفه ای برق کش ساختمان حرفه ای نصب پنلهای انرژی خورشیدی راننده لیفتراک لوله کشی صنعتی دراصطلح فیتری ودرکل آچار فرانسه کاردرکشورعمان یاعراق نیازدارم نیاز به همکاری شما دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان کاریابی در عمان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
محمد
با سلام بنده cnc کار چوب حرفه ای هستم درامدش تو عراق چقدره و اینکه جذبم میکنن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
محمد هادی
سلام مردی 52 ساله هستم سالم و متاهل. خواستار کار در کشور عراق هستم . نیروی آماده بکار برای کار در رستوران / کارواش / نانوایی / یا ..../ هستم . آیا امکان داره مشغول به کار بشم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای امارات و عمان امکان کاریابی وجود دارد.
بهزاد غلامی
با سلام آرماتوربندم و قالب بندم میخام برم عراق بره کار چگونه برم دنبال کار هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان، امارات، امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است
شاهین یسلیانی
سلام.وقت ب خیر.بنده طراح و مجری انواع دربو پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم دو و سه جداره هستم.اگر بتونید منو با ی سازنده تو عراق یا ترکیه کانکت کنید ممنون و مدیون میشم❤
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان، امارات، امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است.
المیرا
سلام خسته نباشین پدر من راننده لودر هست و جویای کار در کشورهای عربی میتونین راهنماییمون کنین؟!ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است.
حسین جعفری عطالو
تخصصم در بخش ساختمان رنگ کاری وکاغذ دیواری
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کشور عمان و برخی از کشورهای اروپایی امکان اقدام وجود دارد.
داود استکی
سلام .آیا برای آشپز ماهر زمینه کاری وجود داره ممنون از راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کشور عمان و برخی از کشورهای اروپایی برای مشاغل جنرال امکان اقدام وجود دارد.
بابک شهبازی حوریدرق
سلام گج کار هستم بصورت حرفه ای میتونم آجرکاری بنایی هم انجام بدم میخوام برم عراق کارکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای امارات و اروپا در این زمینه خدمات ارائه می دهد.
فاطیما
با سلام من سه سال سابقه کار تکنسین داروخانه هستم و سه سال هم دستیار دندانپزشک.،29سالمه برای تکنسین داروخونه هم مدرک دارم.آیا میتونم در عراق کار کنم؟ و شرایط حقوقش رو میخاستم بدونم .با زبان عربی هم در سطح مدرسه اشنایی دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای امارات در این زمینه خدمات ارائه می دهد.
سرگل حسینی
با سلام و عرض ادب بنده خانمی هستم دارای مدرک کارشناسی طراحی ودخت 10سال سابقه کاری دوخت انواع لباس رو دارم دانشگاه ازادی تدریس میکنم در اموزشگاهای سطح شهر تدریس کردم در ضمن طرح و کاری هم 2سال قبل فرستادم برای برند لوی ویتون مایل به کار در کشور فرانسه ویرایش برند های معتبر هستم لطفاً راهنمای بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما نیاز به یک جاب افز دارید. پیشنهاد می شود پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور را در قسمت محصولات سایت استفاده نمایید.
محمد کیانی
پی وی سی کار هستم با سابقه کار ۴ سال ایا میتوانم برای این حرفه ام به عراق برم ودر آنجا مشغول به کاربشم ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما برای کار در عراق باید جاب آفر داشته باشید
مهدی قلعه نویی
سلام در زمینه کار نجاری و کابینت و کمد و غیره چطوره شرایط کار در عراق ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق شما باید جاب آفر داشته باشید
معین سیفی
سلام من برقکار هستم هم صنعتی وهم ساختمان مدرک دیپلم دارم وکورد زبان هستم در پروژهاوشرکت های معتبر کارکردم یکی ازپروژهام گلخانه صنعتی غرب کشور بوده میتونم دراربیل یاحومه شاغل شم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری شما می بایست از سوی یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. برای اخذ اطلاعات بیشتر به پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور مراجعه نمایید
پروانه خرمالی
سلام وقت بخیرایا میتونم تویکی ازهتل های کربلا کارکنم 49ساله هستم 10سال سابقه کارتویکی ازهتل های مشهددارم قسمت خانه داری تحصیلات راهنمایی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان کاریابی در عمان وجود دارد.
محمدنوری
سلام خسته نباشید.محمدهستم ۳۹سالمه.من جوشکارحرفه ای برق وco2 هستم و۱۴سال سابقه کاردارم.میتونیدکمکم کتیدواسه کاردرکشورهای دیگه.ممنون میشم جواب بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید از پکیج گام به گام کاریابی خارج از کشور استفاده نمایید
سجاد صدوقی
دنبال کار لوله کشی تاسیسات در کوردستان عراق و عراق هستم با سابقه کاری ۱۶ سال
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق باید جاب آفر داشته باشید
شهرام نصیری
سلام میخواستم بدونم برای پیدا کردن کارفرما باید چیکار کنم اکثر دوستان که از شما سوال میکنن برای وارد شدن به کشورهای دیگه برای کار که چه باید بکنن شما میگید که باید کارفرما داشته باشن و کارفرما اونها رو دعوت به کار کنه اما مشگل بزرگی که وجود داره پیدا کردنه همین کارفرما هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب میتوانید از پکیج گام به کام کاریابی خارج از کشور استفاده کنید
مهدی کلاهی
سلام من راننده بیل مکانیکی هستم با سابقه کار و مهارت مورد نیاز در معدن و سازمان های دولتی کار کردم آیا برای ما هم در عراق کار هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای عمان و امارات امکان کاریابی وجود دارد.
یاسرسعادت تبریزی
سلام درمورد كار عراق خواستم باخبر باشم منتظرتماس تلفنی دروااساب هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق باید جاب آفر داشته باشید
حیدرعظمایی
سلام ،جوشکار با مدرک QC ومدرک فنی حرفه ای،ومربی رزشته های ورزشی رزمی (دفاع شخصی) میخواستم برای درآمد بهتر به کشورهای همسایه مهاجرت کنم لطفا راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق باید جاب آفر داشته باشید پیشنهاد میکنم از پکبج کاریابی خارج از کشور استفاده نمایید
جمیل شرفی،
با سلام.بنده کارشناس ارشد شیمی هستم و سطح زبان انگلیسی هم متوسط به بالاست،سابقه ی زیادی در تدریس خصوصی شیمی دارم،آیا امکان پذیرش در درس شیمی در کردستان عراق بعنوان دبیر هستش؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی شما می توانید رزومه خود را برای سازمان های مربوطه ارسال نمایید و شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.
علی اصغر یاقوتی
سلام کار ساختمانی سیمان کار گچ کاری بنایی جوشکاری در حد تعمیری یاد دارم ببخشید برای استخدام چکار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز میتوانید از پکیج گام به گام کاریابی خارج از کشور استفاده نمایید
علی عطرچیان
درود روز بخیر بنده مهندس عمران هستم و حدودا 23 سال سابقه کار دارم سنم 52 ساله خواستم بدونم برای کدوم کشور نیروی مهندس بااین سابقه کاری نیاز داره و در درجه های بعدی سوال های دیگه ایی دارم که بعدا میپرسم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط سنی شما برای اخذ ویزای کاری مناسب نمی باشد. برای بررسی شرایط خود با کارشناسان تماس بگیرید
محمد
من راننده گریدر هستم،آماده همکاری درهر کشوری
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی موسسه MIE در این زمینه خدماتی ندارد 
علی کاظمی مجد
با سلام ادب 20 سالمه پایان خدمت دارم پاسپورت دارم کارگر ساده هستم دنبال کار میگردم تو عراق ممنونم میشم کسی کارگر خاست من در خدمتم شمارمو میزارم و ممنون میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما برای اقدام باید جاب آفر داشته باشید با نشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند
عباس قادری
رانندی جرثقیل داری پایه یک ویژگی جرثقیل ویژه لودرهستم احتیاج بکار دارم کشورهای عربی سوریه ترکیه همجا راست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق باید جاب آفر داشته باشید ممنون
یاسین خضرپور
درمورد کارفنی صافکاری با مدرک فنی حرفه‌اي برای کار کردن در کشور های همسایه هستم ممنوم میشم از راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای این موارد باید از طریق کاریابی های بین المللی پیگیر باشید. متشکرم.
محسن ایزددوست
باسلام واحترام خدمت شما من مدت10سال پایه یکم دارم درحال حاضربیکارم میتونم بایه شرکت ایرانی بیام عراق کارکنم یانه درضمن متولد1363/1/5هستم ومتاهل ساکن مشهد ممنونم راهنمایی ام کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید از طریق کاریابی های بین المللی اقدام کنید. باید با اون شرکتی که می فرمایید ایرانی هست مشورت بکنید. متشکرم.
حسن ناصری
باسلام وخسته نباشید خدمت شما بنده اپراتور جرثقیل ،بیل مکانیکی ،لودر،ولیفتراک هستم و سابقه کار مرتبط دارم میخواستم بدونم ضریب کاریم توعراق چقدره وراحت کارگیرم میاد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از طریق سایت های کاریابی بگیری بفرمایید اگر یک کارفرما یا پروژه ای در عراق باشد که بخواهد شما را استخدام بکند می توانید اقدام بکنید.
جاوید عبادی
سلام بنده اوپراتور دستگاه فرز cnc هستم و تسلط کامل به نرم افزار پاورمیل دارم. منتها تحطیلات دانشگاهی ندارم. در سلیمانیه یک دوست صمیمی دارم. ایشان چه کمکی میتواند بکند؟ لطفا در رابطه با نداشتن تحصیلات دانشگاهی هم راهنمایی بفرمایید. آیا مشکل بزرگی هستش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید با خود دوستتان مشورت بکنید ببینید باتوجه به رزومه کاری و تجربی تان می تواند کمکی به شما بکند. برای نوشتن یک رزومه کاری خوب هم می توانید از محصول زیر کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
احمدطرهانی
باسلام.جوشکارco2وجوشکاری زیراب هستم بامدرک ومعتبر در کشورهای همسایه کاربادستمزدمناسب موجوداست بروم. باتشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشورهای خارجی نیازمند به داشتن جاب آفر هستید اگر میخواهید برای کشورهای عربی اقدام بکنید از سایت های کاریابی که در مقاله عنوان شده کمک بگیرید. موفق باشید.
عصمت الله عبدالزی
سلام عرض ادب خدمت شما بنده استاد سنگ نما و سیمانکاری ساختمان و تمامی کارهای ساختمانی هستم افغانی هستم فاقد مدارک چطوری میتونم برم عراق برای کار ممنون میشم پاسخ بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار کردن در کشور عراق باید پیشنهاد شغلی و کفیل داشته باشید. اگر سطح زبان انگلیسیتون خوبه پیشنهاد می کنم در کشور های اروپایی هم کاریابی انجام بدهید.
حمزه زنده
با سلام بنده استاد کار کابینت هم در ساخت کابینت ام دی اف هم در ساخت کابینت فلزی مهارت دارم و دارای مدرک فنی و حرفه ای نیز میباشم ایا میتوانم در کشور عراق یا عمان،امارت یادبی کار پیدا کنم،ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در این کشور ها اگر پیشنهاد شغلی و کفیل داشته باشید بلی امکان پذیر است. از سایت های کاریابی که در مقالات کار در کشورهای عربی هم معرفی شده می توانید استفاده بکنید.
کورش شکری خانقاه
سلام خسته نباشید نجارودکوراسیون کار حرفه ای هستم در همه زمینه کار چوب تجربه دارم دونبال کار در کشورهای همسایه هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشورهای همسایه باید از این کشورها پیشنهاد شغلی داشته باشید. با موسسه تماس بگیرید اگر رزومه خوبی در زمینه کاریتان دارید، سطح زبانتان خوب است و زیر 40 سال باشید برای اروپا هم امکان اقدام دارید.
Ali poshtvareh
با سلام من مهندسی itدارم به نظرتون می‌توانم اونجا شاغل شم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رشته تان برای کشورهای تاپ اروپا اقدام کنید. برای کار در عراق نیازمند به کفیل هستید https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
Hosein
سلام و عرض ادب.من اسپیلت کار هستم و الان در فرودگاه امام خمینی مشغول به کارم .حدودا ۷سال سابقه کار دارم .میخوام در عراق مشغول به کار بشم .چکار باید بکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق و کشورهای عربی باید پیشنهاد شغلی داشته باشید و یک شرکتی شما را استخدام بکند. از طریق کاریابی های بین المللی یا محصول کار در خارج کشور می تونید کمک بگیرید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
رضا فخرایی
سلام چگونه تو عراق کار مناسب پیدا کنم اکیب هم میتوانم از ایران بیارم دارای سابقه ۳۵ ساله پروژه های عمرانی دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید از طریق کاریابی های بین المللی که تبلیغ کار در عراق انجام میدهند پیگیری نمایید.
محمد رضای
با سلام من مدرک معتبر سیم پیچی وتعمیر ونگهداری الکترو موتور دارم برای جذب در کشور المان باید از چه طریق اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری از کشور آلمان شما می بایست تحصیلات دانشگاهی و کار مرتبط ارائه دهید
سهیل افشار
سلام من سهیل افشار نصاب مشاور طراح وتعمیرکار انواع سیستم های امنیتی حفاظتی وتهویه مطبوع هستم بنده خواستار کار دریک مکان خوب می‌باشم کار باحقوق خوب حاضرم آزمایشی کارکنم وبعد روی هزینه حقوق صحبت کنم باسپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب موسسه MIE در این زمینه خدمات ندارد. شما می توانید از طریق موسسات کاریابی رزومه کاری خود را برای کاریابی بررسی نمایید.
حمیدرضا سیاوشی
سلام ،اینجانب مایل به کار در کشور عراق یا قطر هستم سابقه کار در زمینه های برق و تاسیسات بیست و پنج سال دارم ،خواستم از نحوه ی مهاجرت و کار در این دوکشور آشنا بشم آیا راهی هست واسه رفتن و کار کردن یا نه ،ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای پیدا کردن کار در کشورهای حوزه خلیج فارس شما می بایست از طرف یک کارفرما یک پیشنهاد کاری داشته باشید و یا اینکه با ورود به کشورهای مدنظرتان در جستجوی کار باشید. 
ترانه مداح
سلام،آرایشگرم ۳۷ ساله،با ۱۱سال سابقه کار،چجوری میتونم در سلیمانیه کار پیدا کنم؟درآمدش چجوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب متاسفانه در این زمینه خدماتی ارائه نمی شود. شما می توانید از طریق موسسات کاریابی اقدام نمایید.
حسن محمدی
سلام.من برقکار و تنظیم موتور خودروهای خارجی کار میکنم و مدرک بین المللی دارم.میتونم تو عراق مشغول بشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز در صورتی که بتوانید از یک کارقرما پیشنهاد کاری دریافت نمایید می توانید با اخذ ویزای کاری در کشور مورد نظر خود مشغول به کار شوید
ناصر
باسلام کارشناس فوریتهای پزشکی هستم با ۱۴ سال خدمت.میتونم کشور عراق کار کنم؟واگر میتونم درامد اونجا چقدراست؟ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان کاریابی در عمان وجود دارد. برای بررسی رزومه خود با موسسه تماس بگیرید.
ابراهیم اوجاقی
سلام میخواستم ببینم برای کاربنایی وساختمانی وکارگرساده میتونم به عراق برم وحقوق روزانه به پول ایران چقدرمیشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای عمان خدمات ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
عبدالنطلب امروی
نیاز به کار دائم و تابعیت همان کشور با مدرک معماری ساختمان فارغ ااتحصیل سال ۱۳۸۱ و نزدیک به ۲۰ سال تجربه در زمینه کارهای اجرائی و پیمانکاری دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز کشورهای عربی تابعیت و شهروندی را به خارجی ها واگذار نمی کنند. صرفا می توانید برای کاریابی و اخذ اقامت کوتاه مدت اقدام نمایید.
کمال محمدی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید جویای کار برای نانوایی در عراق هستم در کار مسلط به هرهنر نانوایی هستم باکیفت عالی ورضایت مشتری اراعه خواهم داد لطفا ازشما میخواهم در خصوص کار راهنمایی لازم را مبذول فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
غلامحسین پیرچیانی
سلام.بنده مهندس عمران با سابقه زیاد هستم و سنم ۶۵ سال است.آیا برایم با این سن (۶۵) کار پیدا میشود؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری شرایط سنس مهم می باشد. و شانس ویزا تا ۴۵ سال بالا است.
رامین صالح
سلام وقتتون بخیر من یه پیشنهاد کاری با مدرک مهندسی شیمی دارم و حقوق 1000 دلار در ماه پیشنهاد شده میخوام بدونم این مبلغ برای اون پزیشن مناسب هست؟ به عقیده من به نیاز من جواب تمکین نمیده ولی میخوام نظر شما رو هم بدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای شروع کار در عراق نسبتا حقوق مناسبی می باشد.
بابک ارین هستم
سلام و ارض ادب من ارایشگر هستم چند ساله میخواستم بدونم ارایشگری در عراق یا اربیل خوب هستش من برم ممنون میشم راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما بایستی از یک کارفرما در این کشو یک پیشنهاد کاری دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور را در قسمت محصولات مطالعه نمایید.
حسنا چله نیا
سلام وقت بخیر ببخشید من دندان پزشک هستم و مدرک دانشگاهیم از دانشگاه فیلیپین هست مسلط به زبان انگلیسی و تا حدودی اسپانیایی سی سال سن میخواستم ببینم برای کار در عراق باید کجا اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کار کردن در این کشور احتیاج به گذراندن آزمون های مربوطه و سپس پیدا کردن کارفرما جهت استخدام خواهید داشت.
سعید پویا
سلام ویزای کاری میخواستم بگیرم واسه بصره ولی خودم شخصا میخوام بگیرم چون فعلا شرکتی ساپورت نکرده لطفا راهنمایی کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری بایستی از یک کارفرما در این کشور جاب افر دریافت نمایید .
ولی الله.بیگدلی
سلام. من جوشکار کد هستم .لوله های نفت و گاز.متقاضی کار میباشم.ممنونم.کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر شرایط خوبی برای کاریابی در امارات وجود دارد. پیشنهاد می شود با موسسه تماس بگیرید
هادی فیض الهی
با عرض سلام و خسته نباشید برای کاشی کاری و سیمان کاری در عراق میشه کار پیدا کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیر پیدا کردن شغل مناسب نیاز به داشتن تجربه کاری و رزومه کاری مرتبط می باشد، در صورت داشتن تجربه کاری و رزومه کاری مناسب امکان کاریابی در برخی کشور های عربی از جمله امارات و دریافت درآمد دلاری فراهم خواهد بود. لطفا جهت بررسی دقیق پرونده خود و استفاده از مشاوره رایگان اولیه با شماره تماس های موسسه در ارتباط باشید.
خلف
سلام، کارشناس مکانیک، ماشینری وپایش وضعیت cm با 33 سال سابقه مرتبط بازنشسته از مجتمع پتروشیمی بندر امام ، بر روی تجهیزات دوارفعالیت داشته ،همچنین دارای گواهینامه دوره های آموزشی و تخصصی ، داخلی و بین المللی هستم به زبان فنی و لاتین در حد قابل قبولی بوده و به زبان عربی تسلط کامل هستم و جویای کار درایران و خارج از کشور هستم شماره تماسم09169526175 با تشکر. بریدی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد شرایط کاریابی در کشور های عربی با شماره تماس های موسسه به شماره 021-49196000 در ارتباط باشید و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند گردید.
سیاوش قنبری احرار
سلام. بنده شغلم گچکاری ساده و ابزار هست دنبال جایی هستم که درآمد بالا داشته باشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای کشور امارات امکان کاریابی وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
رها شاهی
سلام من خانمی ۴۰ ساله با سابقه ۲۲ ساله در حرفه آرایشگری و کار با مواد به صورت حرفه ای هستم و تمایل دارم کار در سلیمانیه داشته باشم لطفا راهنماییم کنید ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای کاریابی در این زمینه بهتر است با ورود به کشور عراق در جستجوی کار باشید. در حال حاضر موسسه برای امارات امکان کاریابی دارد.
علی
سلام و خسته نباشید بنده 4 سال هست در صنعت فولاد هستم (نورد کار هستم ) لیسانس مکانیک از دانشگاه دولتی دارم . چجوری میتونم تو کارخونه های کشور عراق کار پیدا کنم ؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید با ارسال رزومه کاری به کارفرماها در کشور عراق شانس خود را برای کاریابی امتحان کنید. در حال حاضر موسسه برای کاریابی در امارات خدمات کاریابی ارائه می دهد.
رضا رضایی
من کام نقاشی ساختمان حرفه اي وتعزینات ساختمان هس اکیپ هم دارم اگه در سلیمانیه کارهست منو راهنمایی کنید لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
رضا رضایی
من کام نقاشی ساختمان حرفه اي وتعزینات ساختمان هس اکیپ هم دارم اگه در سلیمانیه کارهست منو راهنمایی کنید لطفا
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
فرشاد شفیعی
سلام من۳۲سالمه گذرنامه هم دارم،فنی کارم،از کار تاسیسات بگیر تا نصب و اجرای سیستمهای امنیتی و مرکره برقی و درب برقی....میخوام برای کار به عراق برم ممنون میشم راهنماییم کنین.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای امارات امکان کاریابی دارد.
جمال جلیلی
دانشجوی دکتری برق هستم تسلط به زبان کردی میخواهم در دانشگاه کردستان عراق تدریس کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت جاب آفر شما بایستی رزومه خود را برای دانشگاه مورد نظرتان ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور را تهیه نمایید .
محمد بابایی
با عرض سلام کسی که بدون ویزا وارد شهر اربیل میشه چه مدتی مجاز هست که اونجا بمونه و آیا بدونه ویزا بهش کار میدن مثلا اطو کش خشکشویی یا پیتزا زن حرفه ای و حقوق اون رو بطور متوسط میتونید بفرمایین از لطفتون ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما بایستی حتما ویزا دریافت نمایید تا بتوانید مجوز کار دریافت کنید.
همایون ذوالنوریان
درود.۴۸سال سن.دکتری معماری،زبان انگلیسی و کردی،۲۵سال سابقه مرتبط، جویای کار در،عراق کردستان،امارات، قطر،انگلیس. سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بله شما می توانید برای کاریابی در امارات اقدام نمایید. برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
جاسم حمیدی
سلام بنده اهوازیم ۳۶سالمه مجردم پایان خدمت دارم پاسپورت دارم دنبال کاردرعراق یاکشورهای دیگه هستم خواهشمندم کسی که دنبال کارگر میگرده بامن تماس بگیره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
علی
باسلام عرض ادب علی هستم از اهواز ۳۷ ساله جویای کار هستم با دوزبان مسلط هستم فارس وعربی.وخودم درحال حاضر برقکار خودرو کارمیکنم ودوست دارم جای کار کنم که درآمد خوبی داشته باشه چون متاهلم و۳فرزند دارم پاسپورت دارم اگه کسی همکار خواست درخدمتم تشکر راهنمای کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
سعید معربی
سلام خدمت شما خاستم ببینم من که یک جوشکار ماهر هستم چگونه وباچه مدارک میتونم به عراق یا بقیه کشورها مهاجرت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه خدمات کاریابی برای کشورهایی نظیر امریکا امارات فنلاند کرواسی و ... ارائه می دهد. شما می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان شما را به طور دقیقتر راهنمایی نمایند.
حسین حصاری
با سلام وقت بخیر کابینت ساز هستم صفر تا صد کار راانجام میدم حدود ۱۸ سال سابقه مرتبط به همین کار رادارم میخوام تو کشور های دیگه کار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز احتمالا بتونید در عمان یا امارات مشغول به کار بشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.
اصغر کاوسی
سلام برقکار خودر هستم دنبال کار در عراق هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای کاریابی می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
Seyed Nasrollae aynesaz
من جوشکار و فنی کار هستم و میخوام بدونم چطور میشه در عراق کار کرد و مزای دست موزد چقدر هستش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر برای کار در عمان می توانید اقدام نمایید.
حمیدرضا سلطانی
باسلام من 30 سالمه .اول جوشکار بودم .کار جوشکاری کم شد رفت کناف کار کردم .یه سه ماه وردست بودم .به کارو یاد گرفتم .متری کار کردم .الانم میخواستم ببینم عراق کاری برامن هست بیام .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای عمان و امارات امکان کاریابی وجود دارد.
علی هاشم
سلام دوست عزیز من نجارم ۳۰ سال سابقه کار دارم دنبال کار در عراق هستم میشه راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه خدمات کاریابی در عمان امارات اروپا و کشورهای انگلیسی زبان ارائه میدهد.
محمد مشگینی
جهت کار کسب و درامد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز جهت کاریابی با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
رضا
سلام و عرض ادب بنده راننده پایه یک هستم ۵۱سال سن دارم در کشور عراق در شهرهای سلیمانیه و اربیل فامیل دارم چطور میتوانم آنجا کار پیدا کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای کشورهایی مانند عمان و امارات و اتحادیه اروپا امکان کاریابی وجود دارد.
سعید
سلام روز بخیر کار در سلیمانیه با جای خواب برای کسی که رشته کابینت سازی مشغول به فعالیت هست میهواستم. میشه راهنماییم کنید برای کاریابی کار در عراق؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای کشورهایی مانند عمان امارات و کشورهای اروپایی خدمات کاریابی ارائه می‌دهد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید
حسن جاویید
کار در عراق فوری برای یک کارگر ساده با حقوق مناسب میخواستم، می شه راهنمایی کنید که چطوری باید با موسسات کاریابی توی عراق لینک بشم؟ من عربیم خوبه ولی کارگر ساده ساختمون هستم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر موسسه برای کشورهایی مانند عمان امارات و کشورهای اروپایی خدمات کاریابی ارائه می‌دهد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید
سید احسان گلپرور
سلام روز بخیر برای کار در عراق و کار در اربیل عراق میخواستم اقدام کنم. ممنون میشم بفرمایید حقوق آشپز در عراق چقدر هست؟ کشور جایگزین به جز عراق برای مهاجرت از طریق حرفا آشپزی کدوم کشور رو معرفی می کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز حداقل حقوق در عراق برای یک آشپز حداقل ۴۰۰ دلار در ماه می‌باشد شما می‌توانید برای کشورهایی مانند عمان و امارات اقدام نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید
نیما هراتی
با سلام شرایط کار و درآمد برای معلمین در عراق چگونه است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در عراق در این رشته شما می‌بایست دوره‌های آموزشی را گذرانده و به زبان آن کشور تسلط کامل را داشته باشید
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون من برقکارم و 16 سال سابقه کار مرتبط دارم 34 سالمه و مجردم از نظر شما شانس اقدام برای کار در عراق را دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولاً رشته‌های فنی از جمله برقکاران می‌توانند برای بسیاری از کشورها درخواست ویزای کاری نمایند‌
عبدالکریم
سلام، من جوشکار هستم و در حد محاوره زبان انگلیسی بلدم، دنبال کار در کشورهای اطراف هستم، عراق رو پیشنهاد دادن ولی خواستم ببینم کشوری هست شرایط بهتری داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. کار در رشته شما برای کشورهای مختلفی مورد نیاز است و می توانید برای کشورهای بهتری مانند عمان و یا امارات در بین کشورهای منطقه برای کار اقدام داشته باشید. ضمناً امکان کاریابی در شغل شما برای کشورهای اروپایی و یا حتی کانادا هم وجود دارد.
سانی فرد
بنده ۳۲ ساله هستم و در رشته نجاری تخصص دارم. شما آیا کار توی کشور عراق رو پیشنهاد میدین یا به طور تو کشورهای همسایه کدوم کشور برای کار و تخصص من بهتره؟ عربی رو هم مسلط هستم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که به زبان عربی مسلط هستید می‌توانید برای کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و امارات اقدام نمایید. البته در نظر داشته باشید برای حرفه نجاری کشورهای اروپایی نیز پیشنهاد می‌گردد.
مراد
سلام بنده 32 سالمه و در شغل صافکاری سابقه کاری دارم سطح زبانم در حد مکالمه هست وتمکن مالیم در حد 4میلیارده با توجه به این شرایط برای چه کشوری میتونم اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای کاریابی می توانید لیست مشاغل موجود در کانال تلگرام موسسه به نشانی mielaw را مشاهده نمایید و در صورت تطابق شغل شما و مشاغل مورد نیاز کشورها برای آن اقدام داشته باشید.
حسین
سلام، آیا کارهای فنی بلد باشیم میتونیم بریم عراق برای کار؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که کارفرمایی داشته باشید که برای شما جاب آفر صادر کند بله می توانید برای کار در این کشور اقدام نمایید.
عادل
سلام برای کارهایی مثل جوشکاری میشه برای کار در عراق اقدام کرد ؟ بهمون ویزا داده میشه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد.
مهرناز گل کش
سلام وقتتون بخیر همسرم ۴۳سالش هست ونجارهستن ایاامکان اینکه همه اعضای خانواده باهم برن هم وجود داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر، ابتدا نفر اصلی برای کار تشریف می برند و پس از مدتی همراهان به متقاضی اصلی ملحق می شوند.
سلیمانی
سلام وقت بخبر بنده ۲۸ سالمه دیپلم دارم و کار برقکاری ساختمان میکنم ایا میتونم‌توی عراق کار پیدا کنم سرمایه زیادی ندارم ولی عرب زبان هستم و به کار خودم مسلطم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان کاریابی در کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی وجود دارد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مهسا
سلام من آرایشگر هستم و شنیدم برای عراق خیلی کار هست و درامد خوبی هم داره درسته؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در این حیطه شما می‌توانید در کشورهای حوزه خلیج فارس در جستجوی کار باشید در حال حاضر کشور عمان نیز گزینه مناسبی برای آرایشگران می‌باشد.
مسلم شاری چی
با سلام، ببخشید محصول راهنمای گام به گام تا کار رو از کجا تهیه کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز این محصول رو می توانید از سایت malekpourmie.net از قسمت محصولات تهیه نمایید.
علی قادری اصفهان
سلام قربان وقط بخیرباشه بنده جوشکاری برق بلدم نقاشی بلدم وچندشغل دیگه ولی بخاطر بی ارزش بودن پول کشورمان ایران میخواست برای کارخارج ازایران اقدام کنم وچوعراق ارزش پولش چندبرابرایران هست خواستم به کشورعراق .دراربیل .کردستان عراق وشهرهای دیگرعراق مشغول به کاربشم خواهش میکنم کمکم کنید خودم کسی رااشناندارم تاازانهاکمک بگیرم حال ازشماخواستم کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب جناب قادری عزیز. شما برای کار در عراق می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید. البته مشاغلی که فرمودید در لیست مشاغل مورد نیاز برخی از کشورهای اروپایی نیز وجود دارد و پیشنهاد میکنیم رزومه خود را برای بررسی ارسال نمایید. لیست مشاغل مورد نیاز را میتوانید روی کانال تلگرام mielaw مشاهده نمایید.
رزگار خیرخواه
سلام ۳۰ سالمه دارای مدارک کامل میخواستم بدونم برای ۲نفر کار هست تو شرکت عراقی با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان