کارآفرینی در مالتا

1 نظر

کارآفرینی در مالتا

قصد داریم در این مقاله موضوع کارآفرینی در مالتا را مورد بررسی و تحلیل علمی قرار دهیم. مالتا کشوری است که از طریق سرمایه گذاری دو برنامه ویزای طلایی را به کارآفرینان ارائه می دهد. به سرمایه گذاران بین المللی با حداقل سرمایه 250.000 یورو در اوراق قرضه یا سهام دولت مالتا به مدت 5 سال اقامت نامحدود اعطاء می شود. علاوه بر این سرمایه گذار باید 30.000 یورو به صندوق ایالتی مالتا کمک کند؛ و نیز اقامتگاهی در جزیره مالتا خریداری یا اجاره کند. این برنامه یک سرمایه گذاری پایدار و کم خطر برای دستیابی به اقامت در یکی از کشورهای شینگن اتحادیه اروپا را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. در ادامه بیشتر به موضوع کار آفرینی در مالتا می پردازیم. همراهان گرامی اطلاعاتی که در این مقاله ارائه می شود به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی درباره کارآفرینی و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در مالتا اطلاعات کسب کنید. لطفاً تا انتهای مقاله کارآفرینی در مالتا با ما همراه باشید. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشر در مورد مهاجرت و چگونگی مهاجرت به وب سایت موسسه ملک پور (MIE) مراجعه کنید، همچنین جهت بررسی شرایط مهاجرتی خود می توانید با مشاورین خبره موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل کرده و از مشاوره رایگان نلفنی بهره مند شوید.

  • مدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در مالتا
  • بررسی استانداردها و شاخص های تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در مالتا
  • انواع کارآفرینی در مالتا
  • چگونگی راه اندازی کسب و کار در مالتا
  • اخذ اقامت مالتا از طریق ثبت شرکت
  • سوالات متداول راجع به کارآفرینی در مالتا
  • سخن پایانی در خصوص کارآفرینی در مالتا

مهاجرت به کویتمدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در مالتا

جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی در مالتا الزاماتی وجود دارد که باید برآورده شود.

  • صندوق توسعه ملی و اجتماعی مالتا: متقاضیان می بایست مبلغ 650 یورو به صندوق توسعه ملی و اجتماعی مالتا پرداخت کنند. این پول قابل استرداد نمی باشد. کارآفرینان در مالتا برای همسر و فرزندان زیر 25 سال خود 25.000 یورو و برای فرزندان بالای 25 سال 50.000 یورو پرداخت می کنند.
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: متقاضیان سرمایه گذاری در مالتا از طریق املاک و مستغلات می بایست مبلغ 350.000 یورو پرداخت کنند و ملک خریداری شده را به مدت 5 سال حفظ کنند. در این صورت تابعیت مالتا را می توانند دائمی کنند.
  • سرمایه گذاری در اوراق قرضه مصوب دولت: متقاضیان کارآفرینی در مالتا از این روش می بایست مبلغ 150.000 یورو در سهام یا صندوق سرمایه گذاری کنند.

متقاضیان برنامه سرمایه فردی مالتا باید ثابت کنند که ارتباطی در کشور مالتا دارند. بدین صورت که می بایست 12 ماه قبل از تأسیس کارآفرینی خود ملکی را خریداری و یا اجاره کرده باشند.

متقاضیان سرمایه گذاری فردی مالتا می بایست دارای شرایط زیر باشند:

  • بالای 18 سال داشته باشند.
  • سابقه کیفری نداشته باشد.
  • حداقل هزینه های سرمایه گذاری را پرداخت کنند.

بررسی استانداردها و شاخص های تاثیرگذار بر سرمایه گذاری در مالتا

کارآفرینان بین المللی که قصد دارند از طریق کارآفرینی در مالتا سرمایه گذاری کنند می بایست با وکلای خبره در امر سرمایه گذاری و مهاجرت مشورت کنند تا بتوانند شاخصه ها و استانداردهای سرمایه گذاری در کشور مالتا را بشناسند و از میزان ریسک سرمایه گذاری آگاه باشند. مهم ترین استانداردهای سرمایه گذاری عبارتند از: نرخ فساد، مصادره اموال و شاخصه های سرمایه گذاری عبارتند از: رشد سرمایه گذاری، تولید ناخالصی، بیکاری، نرخ بهره بانکی و تورم.

  • نرخ فساد: نرخ فساد از عوامل مهم در سرمایه گذاری می باشد. هر چقدر اعداد نمایش داده شده به 100 نزدیک باشد نرخ فساد در آن کشور کمتر است. در یک بازه دیگر، نرخ کنترل فساد را در بازه عددی 2.5+ و 2.5 منفی تعریف و ارزیابی می کنند. بدین صورت که هر چه نرخ مورد نظر به عدد 2.5+ نزدیک تر باشد، کنترل فساد در آن کشور بالاتر بوده و در نتیجه امنیت سرمایه گذاری بیشتر می باشد. نرخ فساد مالتا در 10 سال متوالی در نمودار زیر نشان داده می شود:

کارآفرینی در مالتا

  • تولید ناخالص داخلی: در نمودار زیر تولید ناخالص داخلی کشور مالتا نمایش داده می شود. هر چه میزان تولید ناخالص داخلی در یک کشور بیشتر باشد، رشد اقتصادی در آن کشور بالاتر است.

کارآفرینی در مالتا

  • بیکاری: افراد بدون شغل در یک جامعه بدون در نظر گرفتن بازنشستگان و کودکان نشان دهنده نرخ بیکاری می باشد. در نمودار زیر نرخ بیکاری مالتا نمایش داده شده است. مالتا با نرخ بیکاری حدود 3 درصد، پایین ترین نرخ بیکاری را دارد.

کارآفرینی در مالتا

  • تورم: ایجاد تغییرات در شاخص قیمت مصرف کننده تورم نامیده می شود. میزان تورم در مالتا در زیر نمایش داده شده است:

کارآفرینی در مالتا

مالتا به عنوان یکی از امن ترین کشورها در اروپا شناخته می شود.

انواع کارآفرینی در مالتا

کارآفرینی در مالتا در شرکت های مختلفی امکان پذیر است:

شرکت هایی با مسئولیت محدود که به دو نوع تقسیم می شوند:

  • شرکت با مسئولیت محدود خصوصی
  • شرکت مسئولیت محدود عمومی

تفاوت اصلی بین دو نوع شرکت خصوصی و دولتی مربوط به سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی آنها است. سرمایه گذاران خارجی برای افتتاح یک شرکت سهامی خاص، نزدیک به 12000 یورو سرمایه نیاز دارند. متقاضیان راه اندازی شرکت های دولتی می بایست سرمایه اولیه حدود 46600 یورو در نظر داشته باشند. حداکثر تعداد اعضا در شرکت های خصوصی 50 نفر می باشد.

مشارکت در مالتا: دو نوع مشارکت در مالتا وجود دارد.

  • مشارکت عمومی
  • مشارکت محدود

تفاوت اصلی این شرکت ها در مسئولیت سهامداران است. شرکای عمومی مسئولیت مدیریت شرکت را بر عهده دارند و با تمام دارایی های خود در قبال بدهی های تجارت مسئول خواهند بود. شرکای محدود فقط به میزان مشارکت خود در شرکت پاسخگو هستند. همراه گرامی محصولی بسیار عالی در موسسه ملک پور به نام راهنمای گام به گام اخذ اقامت وجود دارد، در این پکیج اطلاعات لازم درخصوص مهاجرت توضیح داده شده است این مجموعه بسیار ارزشمند می تواند اطلاعات مفیدی به شما در زمینه مهاجرت بدهد.

گام به گام تا اخذ اقامت

چگونگی راه اندازی کسب و کار در مالتا

بسیاری از کارآفرینان آرزوی داشتن تجارت خود در مالتا را در ذهنشان پرورش می دهند. طی چند سال گذشته طبق آمار بیش از 11000 مشاغل جدید سالانه در مالتا ثبت شده اند. در ادامه چگونگی راه اندازی کسب و کار در مالتا را توضیح می دهیم.

  • اولین قدم برای متقاضیان کارآفرینی در مالتا ایجاد یک طرح تجاری با چشم اندازی روشن است. کارآفرینان باید بتوانند کاری که قصد دارند انجام دهند و نحوه رسیدن به آن را توصیف و مکتوب کنند.
  • متقاضیان می بایست در مورد کسب و کارشان تصمیم بگیرند که قصد دارند به صورت تنها و یا شراکتی کار خود را راه اندازی کنند.
  • کارآفرین می بایست مجوز های لازم را بدست آورد.
  • جهت مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کند.
  • کارمندان خود را استخدام کند.

اخذ اقامت مالتا از طریق ثبت شرکت

متقاضیان دریافت تابعیت از طریق کارآفرینی در مالتا می بایست از سلامت خوبی برخوردار باشند و همچنین می بایست تحت پوشش بیمه نامه بین المللی قرار بگیرند. یکی از سریع ترین راه های اخذ تابعیت مستقیم اتحادیه اروپا از طریق سرمایه دولتی است. برنامه تابعیت مالتا از طریق سرمایه گذاری به دلیل داشتن مزایا برای کسانی که در این برنامه سرمایه گذاری می کنند یکی از محبوب ترین ها در اروپا می باشد. متقاضیان با سرمایه گذاری در مالتا در مدت زمان کوتاهی در مدت 1 سال می توانند پاسپورت مالتا را دریافت کنند که حتی با فروش سرمایه گذاری بعد از گذشت 5 سال اجباری تابعیت از بین نمی رود. متقاضیان می بایست ثابت کنند که در کشور مالتا از قبل اقامت داشته اند و این امر مستلزم خرید ملک و یا اجاره آپارتمان است. مالتا عضو اتحادیه اروپا است و در منطقه شینگن قرار دارد به این معنی که افرادی که پاسپورت مالتا را دارند می توانند در هر نقطه از اروپا زندگی، کار و یا تحصیل کنند. همچنین می توانند بدون ویزا به 168 کشور در جهان سفر کنند. سرمایه گذاران در مالتا می توانند برای خانواده خود نیز تابعیت را دریافت کنند. فرزندانی که در خاک مالتا متولد می شوند نیز به صورت خودکار تابعیت مالتا را دریافت می کنند. توصیه می شود در صورت تمایل به مهاجرت از طریق کارآفرینی، شرایط کارآفرینی در استان های مختلف کانادا و اخذ اقامت از این طریق را در لینک های زیر مطالعه فرمایید.


سوالات متداول راجع به کارآفرینی در مالتا

✅ موارد مهم در کارآفرینی و سرمایه گذاری در مالتا چیست؟

بررسی شاخصه های سرمایه گذاری (تورم، تولید ناخالصی داخلی، رشد سرمایه گذاری، نرخ بهره بانکی، نرخ بیکاری) و استانداردهای سرمایه گذاری (مصادره اموال و نرخ فساد) مهم می باشند.

✅ تابعیت مالتا را چه مدت بعد از کارآفرینی در مالتا می توان گرفت؟

با سرمایه گذاری در مالتا در مدت 1 سال می توان پاسپورت مالتا را دریافت کرد.

✅ میزان اعتبارپاسپورت مالتا چقدر است؟

افرادی که پاسپورت مالتا را اخذ کنند می توانند بدون ویزا به 168 کشور در جهان سفر کنند.

✅ چه میزان سرمایه برای کارآفرینی در مالتا مورد نیاز است؟

برای افتتاح یک شرکت سهامی خاص، نزدیک به 12000 یورو و شرکت های دولتی حدود 46600 یورو سرمایه نیاز دارند.


_____________سخن پایانی در خصوص کارآفرینی در مالتا_____________

کارآفرینی در مالتا، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در مالتا، چگونه راه اندازی کسب و کار در مالتا و استانداردها و شاخصه های سرمایه گذاری در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. در این مقاله سعی داشتیم اطلاعاتی جامع و مفید در مورد کارآفرینی در مالتا به شما همراهان گرامی ارائه دهیم. در بحث مهاجرت به دلیل وجود حساسیت های بالا، برای تصمیم گیری درست می بایست با مشاورین معتبر وکلای خبره در امر مهاجرت مشورت کرد. با توجه به اطلاعاتی که ارائه شد کشور مالتا یکی از امن ترین کشورها جهت سرمایه گذاری می باشد و همچین کارآفرینان می توانند با کارآفرینی در مالتا با شرایط بسیار راحتی تابعیت مالتا را اخذ کنند. پیشتر گفته شد که برای افتتاح یک شرکت سهامی خاص، نزدیک به 12000 یورو و شرکت های دولتی حدود 46600 یورو سرمایه نیاز دارند. همراه گرامی به شما پیشنهاد می شود که مقاله کارآفرینی در کانادا را در وب سایت موسسه ملک پور مطالعه کنید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین مجرب و با سابقه دفاتر موسسه ملک پور تماس بگیرید. لطفاً در انتهای مقاله سوالات و پیشنهادات خود را در قسمت "ثبت پرسش" ثبت کرده و برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت به سوالاتتان پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 1 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Soraya
آیا امکان دریافت شهروندی مالتا برای ایرانیان فراهم است ؟ شما گفتید که پس از ۱۲ ماه اقدام به کار آفرینی صورت می گیرد یعنی پاسپورت با داشتن شرایط کافی و تمام امکانات بعد یک سال در مجموع در ۲سال تابعیت اخذ میشود ؟ میشود یک مثال ساده در مورد کار آفرینی شغل مورد نظر را ذکر کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در حال حاضر امکان دریافت اقامت مالتا برای ایرانیان وجود ندارد. شما برای بررسی دقیق شرایط خود و دریافت اقامت برای کشورها می توانید شرایط خود را با کارشناسان موسسه در میان بگذارید تا راهنمای شما باشند.
مشاوره رایگان